Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 35 příspěveků, 1 jméno: Kubyk.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

06.01.2007 03:26

Barbarský lynč prezidenta Saddama Husseina

RE: Sbohem Sadáme, necht je ti země lehká

Kubyk 76.?.?.?

>Sadám Husajn byl velkým hrdinou, bojovníkem za svobodu Iráku
>a obdivuhodným státníkem. Jeho mučednická smrt je ztrátou
>nejen pro Irák a Araby ale i pro všechny slušné lidi celého
>světa. Upřímnou soustrast Sadámově rodině, Iráku i všem
>Arabům.

Slyseli jste slovo Bozi!


>Byl zavražděn poskoky Amíků nebot byl jedním z
>těch kteří se odvážili postavit na odpor
>americko-sionistické světovládě.

Ale nejak blbe, kdyz skoncil na sibenici.

>Sadám Husajn však bude
>navždy žít v srdcích všech Iráckých a Arabských
>vlastenců a za jeho hrdinskou obranu vlasti jej jistě čeká
>věčný život v ráji.

Navzdy asi ne, ale je pravda, ze jeste dnes oslavuji Iracane den, kdy se teto zrudy zbavili. A vecny zivot v raji ceka kazdeho muslimskeho vraha, jinak by se neopasal pumama a nesel vrazdit deti ve skolnim autobuse. Oni muslimove totiz pane Zorba peklo nemaji.

>Jistě ale přijde den kdy budou
>skuteční zločinci-američtí mocipáni potrestáni a s nimi
>stihne trest i jejich pohunky.

Jiste prijde pane Zorba den a zuctujeme s nimi. Jenom nevime kdy to bude. Uz po tom volame skoro sto let a porad nic.

>Vražda prezidenta Iráku Sadáma
>Husajna byla odporným a zbabělím zločinem, stejně jako
>předchozí vražda Slobodana Miloševiče a řady dalších
>hrdinů jež bránili svoji vlast před americkou agresí.

Vrazdy a muceni Statisicu nevinnych lidi, jejich hromadne hroby se budou nachazet jeste hezkych par let, kterych se dopustil Sadam se svymi syny jsou cinem statecnych hrdinu, ke kterym je treba mit nalezitou uctu. Tez k Slobodanu Milosevicovi, hromadnemu vrahu a jeho rodine, ktera se napakovala ukradla i stranickou kasu a zijou si v zahranici jako prasata v zite. A ze Zorbovych clenskych prispevku to neni.

>Odchod Sadáma Husajna na věčnost je ztrátou pro všechny :

Litost nad smrti vraha vam zrejme Zorbo stahla hrdlo a zpusobila krec ve vasich ukazovackach kterymi vyklepavate do klavesnice sve srceryvne zpravy plne hrubych chyb, takze jste nedokoncil vetu. Dokoncim ji za vas :

Odchod Sadáma Husajna na věčnost je ztrátou pro všechny zlocinecke cleny strany Baath, komunisty, kteri ze Sadamem kseftovali a teroristicke organizace hnuti Fatah, ktere stedre suportoval financne. A to jeste ne v Irackych Dinarech, nybrz v odpornych US dolarech.

124931

06.01.2007 23:09

Izraelský generál volá po útoku na Írán

Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Zásmažko,možná bude lépe, aby jsi poradil obyvatelům
>Izraele, kam se mají uchýlit, až se to začne "mydlit".

Proc by se meli stehovat ze zeme v ktere se narodili? V Gaze zila uz ctvrta generace obcanu a 80% se jich tam narodilo. Jejich vystehovani, kterym chteli Izraelci ucpat huby chamtivym Arabum bylo stoprocentne nespravedlive. Ted je tam jen spoust, chaos, spina a bordel. Zit tam uz nikdo nikdy nebude. Urcite bude spravedlivejsi, kdyz se ti vasi Palestici vrati odkud prisli. Do Jordanska a Egypta. Arafat tvrdil ze je to jeho zeme a do Gaza Strip jeho noha vstoupila poprve v roce 1992. Byl to privandrovalec z Egypta, jako vetsina tech co ziji v taborech. Luza, kterou obe zeme nechteji, tak je vytlacili na uzemi, ktere jim nepatri.

>Palestinci jsou okrádáni o další území,ale myslím,
>že brzy přijde účtování za zlodějny a vraždění!
>Po prohrané válce v Iráku budou muset páni sionisté
>velice rychle přijít ke křížku!

Palestinci jsou okradani svymi teroristickymi predaky. To uctovani by prijit melo co nejdrive. Uz ted s nimi Abas ma obrovske problemy a jedinym resenim je obcanska valka, ktera tuto teroristickou luzu smete z povrchu zemskeho. To je bohuzel zatim jen utopie. Izrael ke krizku s terorem nepujde na to zapomente. Jsou odhodlani bojovat o sva prava a o svou demokratickou zemi do posledniho chlapa. A USA jim v tom vzdy bude pomahat. Je to tak spravne, slusne a spravedlive.

>A USA je už ve zlodějnách a vraždění nebudou moci
>podporovat a to ani materiálně a už vůbec ne politicky.
>Politická lavina se už v USA utrhla a teď jenom nabere na
>síle.

To co zde tvrdite jsou naproste fantasmagorie. USA vzdy bude podporovat demokracii a bojovat se zlem. Predevsim terorem jehoz epicentrum je v Palestine.

>Až budou někteří parchanti z dnešní vlády, stát před
>vyšetřovacím výborem a budou muset vypovídat,potom si řekneme >další!

Nikdo z dnesni US vlady pred soudem stat nebude, s tim se vubec neonanujte. Neni za co. To by ten teror musel zvitezit v USA a na to clovece nestastna zapomente.

124990

07.01.2007 01:39

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>V roce 1920 bylo na území Palestiny pouze 8% židů.

To vubec nikoho nezajima. Kolik procent a kdo tam zil pred sto lety, nebo v dobach antickych. To jsou jen ubohe korektni zvasty levicaku a zabednenych rasistu, kteri si nevidi ani na spicku nosu. Ten kdo se tam narodil, je tam doma. A jestli demokraticky stat dal nekomu obcanstvi, tak na to ma pravo. At je to Arab nebo Rus. Kdyby za vami prisli, ze si mate zbalit fidlatka, protoze vase rodice prisli do Prahy v 1945 z Kyjeva a nenarodili se na uzemi CR, tak vy se svoji logikou, byjste jim odpovedel : No jo ja starej blbec tady nemam co delat, uz to balim panove a jdu se utopit do Vltavy.

>Za 80 let různým podvodným jednáním připravili původní
>obyvatele o jejich území!!!

Kdo se na tom kterem uzemi narodil, ma pravo na nem zit. To plati po celem svete. Proc by to na Strednim vychode melo byt jinak. Jen proto, ze chamtivi arabove se nesnesou s jinym nabozenstvim a kulturou. Jestli se nesnesou, tak at vypadnou predevsim z Evropy, kterou zaplavili. Proc oni muzou krast a zabirat misto jak vy rikate jinym ale nikdo nesmi zit v jejich sousedstvi? A ani ten co se tam narodil?

>Musel bych asi ještě více situaci popsat, ale stát Izrael
>je "postaven" na zlodějnách a vraždách!!!
>O tom se také dnes jedná a prohlašuje taková doložitelná
>fakta

Na nasili, zlodejinach, vrazdach a barbarstvi stoji cely muslimsky svet po celou dobu sve existence. Je to nejkrutejsi a dnes nejnebezpecnejsi spolecenstvi na nasi krasne modre planete. Vyvrazdenim sesti milionu lidi, kteri jim nic neudelali a s kterymi nechteji za zadnou cenu zit v miru, jejich kulturu nezmeni. Tu muze zmenit jen civilizace. A terorem se k ni nedopracuji. Ani vasi nesmyslnou praopagandou a rasistickou nenavisti.

>leckdo - i iránský prezident.
>Bohužel s jednou posvěcenou zlodějnou od OSN - a na legalizaci

Iransky prezident je v prve rade terorista a vrah. Je na nej vydan zatykac v Rakousku za atentat, ktereho se zucastnil a ze ktereho se mu podarilo uteci se zranenim. V USA by se mel zodpovidat za hromadny unos.

>Šlo by o retroaktivaci práva, což možné není.
>Palestincům byla jejich země ukradena a můžeš si zde kvákat
>, co chceš. Zase jeden KubykLehoKema!!!

Ne Palestincum nikdi nic neukradl. Jako stat neexistuji a ziji na uzemi na ktere je vytlacili z Egypta a Jordanska.

125007

07.01.2007 01:54

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>USA vzniky na podstate terorizmu - nebo snad nelikvidovaly
>puvodni obyvatele?

Ne USA puvodni obyvatele nevyvrazdili. O to se pokouseli pristehovalci z Evropy. Po zalozeni Unie se situace zmenila. Dnes puvodnich obyvatel zije v USA vice, nez v dobach kolonizace.

>Vy takovy demokrat , jiste budete vedet od kdy
>maji volebni pravo ,cerni a puvodni obyvatele. Kde je ta
>demokracie ?

Amerika je mlady stat a k demokracii se musel propracovat. Propracoval se k ni dost rychle. Vy naopak jiste vite jak to v Evrope vypadalo s demokracii v dobach kdy panoval v USA rasismus importovany ze stareho kontinentu. O fasismu uz ani nemluve. Jeho pametnici jeste ziji.

>Co vyzkumy na vlastnich lidech?

Buhuzel nevim o jakych vyzkumech mluvite. Jestli chcete naznacit, ze se v USA provadeli nejake vyzkumy na lidech, tak to nas s tim seznamte. Takovou nehoraznou blbost jsem v zivote neslysel.

>Meli ti postizeni
>demokraciji ? Jiste USA prinesou zemim urcitou prosperitu. Ale
>jen pokud z toho maji velke zisky.

Opravdu nevim o cem tu mluvite. O jakych postizenych? Co to je za blaboly. Muzete to nejak objasnit. To by me opravdu zajimalo, co vam to strasi v hlave.

125009

07.01.2007 03:02

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Ten, kdo se tam narodil, ze tam je doma? Rikate Kubyku. Mno,
>nevim jak by to podle tehle vasi myslenky dopadlo. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Vy nejste doma, tam kde jste se narodil? To mate tedy opravdu zvracene myslenky. Mohl byste nam tedy zdelit, podle vasich skvelych uvah kde ma clovek domov, kdyz ne tam, kde se narodil? Vy jako bakalar s takovym vykladem urcite potize mit nebudete a vysvetlite to nam hloupym a nevzdelanym.

125015

07.01.2007 04:04

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Nasili , zlodejiny , vrazdy - tak nejak vznikly USA.

Opravdu, a kde jste studoval tyto dejiny, jestli se smim ptat?

>Zidi se
>pristehovali do palestiny a pokud se nemylim terorizovat
>palestince zacli oni.

To se opravdu mylyte. Ve state izrael ziji nejen zide, ale i Arabove a take krestane. Prevazna vetsina s ve state Izrael narodila a jsou tam doma. Ti kteri se pristehovali a ziskali Izraelske obcanstvi maji stejna prava jako ti co se tam narodili. To je v demokratickych zemich naprosto samozrejme. Teror zahajili palestinsti privandrovalci hned v den zalozeni statu Izrael. Jak to s nimi dopadlo je chronicky zname a nema smysl se o tom bavit.


>Pokud maji Arabove vypadnout z Evropy -proc
>ne zidi z Palestiny? Navic si protirecite-viz. vas prvni
>odstavec. Jedni se stehovat muzou a druzi by z Evropy meli
>vypadnout?

Ja nikoho odnikud nevyhanim tak jako vy. Ja jsem vas jen upozornil na to, ze kdyz vy vyhanite lidi ze zeme v ktere se narodili, tak proc nekdo nevyzene Araby z Evropy kterou okupuji a jsou tam privandrovali, nici kulturni pamatky, rabuji, pali a vrazdi. Jestli vy muslimsky fasismus nevnimate, anebo umyslne ignorujete, je to vas problem, ale ja hluchy a slepy nejsem jako vy.

>Kdo je zodpovedny za vice mrtvych Bush a jeho kumpani
>a nebo Iransky prezident?

Jednoznacne Iransky terorista a vrah Ahmedinezad, ktery suportuje zbranemi, pumami a placenymi zoldaky zlocinnost v Iraku s jasnym umyslem tuto zemi ovladnout.

125018

07.01.2007 07:35

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Takovou nehoraznou blbost jsem v zivote neslysel.

Porad nevim o cem to mluvite. O jake blbosti. Mohl byste se uklidnit, soustredit ne to co pisete a vysvetlit mi o jakych pokusech konanych na lidech v USA tu hovorite?

>Pokud vam vase
>IQ nedovoli na internetu vytukat - Human experiments - ani
>neuslysite.

Ani nebudu zkouset sve IQ. Je mi uz ted jasne co se mi pod timto heslem objevi. Obdobi nacismu a koncentraky. Nacisticke, Japonske, Vietnamske atd. Radeji prezkousim to vase IQ a zeptam se tedy jeste jednou. O jakych pokusech na lidech, ktere provadeji americane mluvite? Ptam se potreti. Je otazka jasna a dovoluje vam vase IQ abyste ji rozumel a odpovedel na ni? Pokud mozno bez pomoci internetu, vlastnimi slovy. Jestli to tedy na vase IQ neni prilis velka zatez.

125033

07.01.2007 08:21

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Dejiny USA muzete studovat vsude. Takze vase otazka je nesmyslna.

Moje otazka byla naprosto presna a nevim proc by mela byt nesmyslna. Neptal jsem se vas kde dejiny USA muzete studovat, ale kde jste je studoval, ze omilate trapne bolsevicke fraze. Odpovedi jste se vyhnul.

>Chcete rici ze palestinec v Izraeli ma stejna prava jak zid?

Ano, presne to chci rici. Dvacet procent Izraelskych obcanu jsou arabove a maji stejna prava jako zide. V demokratickem state je svoboda nabozenstvi zarucena vsem stejne. Bez ohledu na rasu. To jste nikdy neslysel? To se divim, ze se vubec poustite do politickych diskusi.

>Jiste , ze by podle vas meli vypadnout Arabove z Evropy-
>neklickujte.

Je to rozhodne logictejsi, aby vypadnul nekdo odnekud, kam se navaril proti vuli mistniho etnika, nez aby byl nekdo vyhnan odnekud, kde se narodil. Jestli to nejste schopen chapat, pak vam nemohu pomoci.

>Znam muslimy -znam zidy. Zide se mi zdaji mnohem
>vice k fasizmu nez muslimove . Na vlastni usi jsem slysel od >zida zijiciho v Canade , ze Palestinci maji byt vybiti do
>jednoho.Nikdy jsem neslysel od muslima ,ze zidi maji byt vybiti.

Ne? Tak to ja zase ano. A ne od kdejakeho muslima. Poprve to bylo od Egyptskeho prezidenta Gamala Abdela Nassera a naposledy od teroristy a vraha Mahmuda Ahmadinedzada.

>Ja nevim kolik zidu nebo amiku bylo zabito bombama z Iranu. Ale
>jsem si jisty ze mnohem vice lidi zabily bomby dodane >Americanama zidum.

Ja to take nevim, ale bude jich dost. Ahmedinezad financuje, vyzbrojuje a dodava placene zoldaky a teroristy do Iraku. Velke procento atentatu na civilni obyvatelstvo ma na svedomi on. Muslimsky fasista Moqtada al-Sadr, vrah a nabozensky fanatik je s Ahmedinezadem velky kamarad a je u nej peceny vareny. Co si asi tak spolu povidaj? C o myslite? Ahmedinezad take financne podporuje palestinske teroristicke organizace. Kolik ty zavrazdili nevinnych lidi, to uz dnes nikdo nespocita. A bomby si Izrael umi vyrobit sam, nepotrebuje je nekde kupovat.

125036

07.01.2007 18:16

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Amerika se dodnes plně nevyrovnala s původním indiánským
>obyvatelstvem, kterým dali zakladatelé USA smlouvy a potom je
>hanebně zahnali do rezervací, když se na jejich území našlo
>nějaké surovinové bohatství.

Indianska uzemi porad patri indianum, pane Napovedo. Vlada je od nich najima zpravidla na sto let.To vas nekdo oblbuje, nebo cerpate sve vedomosti z Majovek. Kdyz uz jsme u Karla Maye, tak bych vam chtel rici, ze i kmen Mescalero Apachez ktereho pochazel Vinnetou dosud existuje na svem uzemi v Novem Mexiku. Pokud vim, tak nedavno jim vyhovela vlada a dala jim jine uzemi, protoze na Rio Pecos se jim uz nelibilo. Nikde na svete nemaji puvodni obyvatele takove benefity jako v USA a nikde na svete si nevazi a nerespektuji citliveji jejich kulturu nez v USA.

>A Arab v Izraeli je občan druhé kategorie! Ani se nemá cenu >bavit o zdrojích informací, protože jde o notoricky známé věci.

Ano opravdu bude lepsi, kdyz se o Izraelske demokracii nebudete s nikym bavit. Arab neni v Izraeli zadny druhy obcan. Velka vetsina maji v Izraeli vynosne byznysy a to jestli chodi do mesity nebo do synagogy nikoho nedrazdi, tak jako vas.

>O panu Kubykovi si myslím, že jde o dobře informačně
>vyškoleného sionistu, další klon "věčných nasíračů"!

Naprosto s vami souhlasim, ze informacne jsem vybaven nesrovnatelne lepe nez vy. A nejen informacne. Myslim, ze i vice cestuji a dokazi si udelat o lidech ze zemi ktere jsem navstivil svuj nazor. Narozdil od vas, ktery omilate porad do kola to same. Kazdy kdo nevstreba vase rozumy z Rudeho Prava je profesionalne placeny sionista a vzbouri ve vas vasi hladinku zluci do takove miry, ze pak nevite co vubec povidate za nesmysly. Nevim z kolika Indiany, Izraelskymi Araby, nebo zidy jste osobne mluvil, ale typnul bych si, ze ani s jednim.

>Připustím, že může mít člověk jiné názory a často kontraverzní,
>ale v okamžiku, kdy takový člověk začne mluvit o "muslimské
>pakáži, která okupuje Evropu", jde dozajista o nejhorší formu
>rasismu a fašizmu.

Ne jine nazory prave vy, zasadne nepripoustite. Sebemensi kritika Islamu, terorismu a Islamskeho fasismu, ktery cim dale vice zplavuje Evropu vas privadi do zurivosti. Na druhe strane rozsevate naprosto samozrejme rasovou nenavist proti narodu, ktery vam ani v nejmensim nicim neublizil. Zidak je zde bezne slovo a uz nikomu ani nepripada jako nadavka. Ja Arabum nenadavam, to jste si vymyslel, protoze nemate na sve rasisticke chovani jinou omluvu. Ja o nich rikam jen pravdu, dost casto pramenici z me zkusenosti a osobnim kontaktem. Tvrzeni ze lide, kteri nici, majetek, ktery jim nepatri v zemi, kde jsou na navsteve, tak jako to nedavno predvedli ve Francii, jsou muslimska nacisticka pakaz neni projevem rasismu, nybrz konstatovani faktu.

125080

07.01.2007 18:19

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

Dokonceni :

>Nakonec na podobných základech skončili
>v Evropě židé - rasistické Norimberské zákony.

Co to placate za nesmysly. Jake Norimberske rasisticke zakony mate na mysli. Co to je za blabol?

>Nechcete pane rasisto a fašisto Kubyku také zavést nějaké
>protiislámské zákony v Evropě?
>Dikce vašich příspěvků je zcela jasná!!!

Ne zavadet nove zakony na ochranu Evropske kultury neni treba. Pro zacatek by plne postacilo, kdyby islamsti fasiste dodrzovali ty stavajici a nevnucovali svoji barbarskou zlocineckou a sadistickou kulturu narodum starsim a vzdelanejsim a prestali vrazdit po celem svete lidi, kteri se ji odmitaji prizpusobit. Ja na rozdil od vas a pana Zapa neuvazuji o tom, ze bych prijal Kalifat. A ani neznam zadne Evropany, kteri by ho prijmout chteli. S temi jsem se setkal az zde a je to pro mne opravdu zajimave setkani.

125082

>http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2089-2535310,00.html
>A to potom zase vcucnou USA na pomoc. [bliji] [bliji]

Pane Hastrmane, Sadamovu "Atomovou elektrarnu" zlikvidovali Izraelci konvencnim naletem za nekolik minut. Proc by meli pouzivat atomovy arsenal? Takovy canc snad nemuze brat vazne ani ten nejvetsi zabednenec.

125095

07.01.2007 20:53

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Docela dobře lžeš Kubyk!!

K cele te slatanine, co jste si vymyslel nemam zadny koment. Na otazku, zda jste videl a mluvil nekdy s nejakym indianem, nebo byl v indianske rezervaci jste neodpovedel a zahrnul jste stranku Zvedavce smyslenymi blbostmi, ktere znaci, ze jedina vase znalost o Americkych natives v USA prameni ze stranickych skoleni. Vase blaboly prevzate z indianek nevalne urovne, ktere jste jako maly chlapec cetl jsou opravdu smesne, stejne jako vase poznamka o cislech z kongresove knihovny USA, kde jste asi dennim navstevnikem. Tady mate udaje o indianske populaci a o tom jak vzrostla za deset let od roku 1990 do roku 2000.
http://www.nrilinks.com/usa/indians/default.htm
O takovem poctu indianske populace se nacelnikum v dobach kolonizace Americkeho kontinentu ani nemohlo zdat. V Jizni Americe Spanele vyhladili indiany uplne a nikdo se s tim dnes nezabyva. Jenom komunistum porad lezi ti severoamericti indiani v zaludku a kdyz proti USA nemaji nic, tak se ohaneji alespon temito primitivnimi nesmysly, kterym muze verit jen hodne zaostaly a hloupy jedinec absolutne neznaly mistnich pomeru.

125099

>Podivejte se na mapy, kde lezel Osirak a kde lezi ona iranska
>mesta.

>Snadneji se uklizi neco co je postaveno na piskove dune nez se
>vrta dira do skaly, aha?

>Iranci se (aspon doufam) z Osiraku dobre poucili.

Nemusim se divat, ty lokace kde vybudoval Iran fabriky na velkovyrobu atomovek znam a jsou znamy i presto, ze tam Iracti fasiste nechteji pustit inspektory OSN celemu svetu. Bomby, ktere umi vyvrtat i beton maji Izraelci k dispozici. Zadne atomovky na to neni potreba. Tady si muzete precist co takova mrska dokaze :
http://www.defensetech.org/archives/002177.html
Ja na rozdil od vas se domnivam, ze se Iranci na pripade Iraku (Osiraku) nepoucili vubec a ze se slepe zenou do pekneho maleru.
Budte si jisty, ze plan utoku na tyto objekty maji uz ted Izraelci dopodrobna vypracovany a ze maji ucinne zbrane, kterymi cele to svinstvo, ktere Ahmedinezad buduje zlikviduji bez vaznejsich problemu. Uz jen to jak je tento zlocinec chrani a kde je vybudoval je jasnym dukazem o jeho "mirovem" vyrobnim programu.

125104

07.01.2007 23:34

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>No, Kubyku... tady jste těžce šlápl do hovna! Ta stránka je
>VÝHRADNĚ o INDECH! O INDECH, přistěhovalcích z Asie. NE O
>DOMORODÝCH INDIÁNECH.

Mel jsem v pameti nespravnou adresu, tady je spravna. O zadny ulet se nejedna. Vim o cem mluvim. Tady si muzete precist jake kmeny a kolik puvodnich indianu v severni americe zije a jakym zpusobem.

>Na znalce poměrů, na kterého jste se tak skromně pasoval, je
>to docela slušný úlet. Možná by neškodilo naučit se trochu
>anglicky. [mrknutí jedním okem]

No vas vitezny usklebek komentovat nebudu, mel jsem otevreno vice stranek o indianech. Stranek o jejich kulture a o tom jak, kde a za jakych podminek ziji jsou cele tucty. Dulezite je, jestli vas to opravdu zajima. Na zadneho znalce jsem se napasoval, tak budte tak laskav a hloupe nezvante.

125117

07.01.2007 23:55

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Také se ukazuje pouze plytkost myšlení člověka,který není vůbec schopen přijmout nějaké jiné argumenty pro patologickou
>sebestřednost a agresivní psychický egoismus.

Neslo by tuhle vetu prelozit do cestiny, abychom ji rozumeli. Pokud ovsem ji rozumite sam. Ja za sebe muzu jen rici : Aby se prase vyznalo v tom co jste tim chtel rici.

>Indiánská populace jistě vzrostla od roku 1990 do roku 2000.
>Ale cca od roku 1800 byla plánovitě vyvražďována a míra
>tohoto zločinu je tak obludná, že ji ani není možno do detailu >přesně popsat.Jako ty bizony - těch bylo také několik milionů a >byli skoro vyhubeni!!!

Za to jsou ovsem zodpovedni pristehovali Evropane, vazeny pane a nikoliv dnesni americane. Vy zrejme vubec nechapete, kdo ameriku puvodne osidlil. A take za otroctvi a nemoce, ktere na americky kontinent zatahli a s kterymi se musel budouci americky narod vyrovnat.

>V jižní Americe je zase nutné zvážit, jakou na této
>genocidě měla vinu katolická církev.

Jihoamericti Indiani byly zcela systematicky vyhlazovani Spanelskymi dobyvateli. To jest opet Evropany. S tim uz american nema vubec nic spolecneho.

>co vím naprosto jistě je to obrovská hanba nového státu - USA, >který měl ve své preambuli v ústavě základní lidská práva,ale ta >platila jenom pro někoho!!!Indiáni a černoši to zcela jistě >nebyli!!!!

Lidska prava plati v Americe pro kazdeho stejne, nemluvte zase z cesty. Jaka platila napr. u nas v Cechach za dob nacisticke okupace? Jsou za to dnesni cesi a nemci take zodpovedni, ze tak suverene obvinujete americany z genocidy puvodnich obyvatel. Opak je pravdou pane, americani tu nasi Evropskou otrokarnu a genocidu, kterou jsme na americky kontinent zatahli zlikvidovali. Genocida indianu a otrokarstvi je hanbou nas Evropanu a nikoliv americanu, to je vas zasadni omyl.

125121

>Doufám (v rámci férovosti) že ten perfektní plán na útok v
>Iránu nepsali ti samí experti co vedli válku v Lebanonu.

Ja take ne. Nemyslim si, ze bude treba udelit takovou lekci jakou dostali libanonsti zlocinci Hezbollah a udelit Ahmedinezadovi takovy vyprask jaky dostali od Izraele oni. Bude uplne stacit, kdyz mu stejne jako Sadamovi rosekaji jeho fabriky na atomove pumy.

125123

>Známý sionista Kubyk již opět vytrubuje k válce.
>Jemu nestačilo, že sionisti dostali přes držku v Iráku i
>Libanonu.

Vice nez tri sta padesat zlocincu organizace Hizballah se odebralo k Allahovi, zeme je rozsekana na sracku, Takovym zpusobem, ze bez mezinarodni pomoci se z toho nevyhrabou ani za deset let. S tou ovsem nemohou pocitat pokud v zemi bude vladnout terror. Ztraty na Izraelske strane neprekrocili dve desitky vojaku. Tak kdo tady dostal pres drzku? Nebudte smesny.

>Možná , že vojensky to ještě zvládne,ale světové
>politické tornádo, může opravdu Izrael vyřadit úplně ze
>společnosti slušných států.

Opravdu, kam chodite na takove zpravy. Svetova verejnost k utoku na Izrael fanatickymi vrahy Hizbollah zaujima toto stanovisko :

Amnesty International (AI) ve zprávě zveřejněné v Londýně 14. září kritizovala Hizballáh za „vážné porušování mezinárodního humanitárního práva představující válečné zločiny“. Zpráva odsuzuje „záměrné útoky“ na izraelské civilisty nevyprovokovanou raketovou palbou, která si vyžádala smrt 43 osob včetně sedmi dětí.

Hizballáh pracovníkům Amnesty tvrdil, že raketové útoky byly odvetou za izraelské útoky na civilisty v Libanonu, což však bylo snadno vyvráceno. Amnesty nepopírá, že izraelská armáda způsobila značné škody, ale Hizballáhu připomněla, že útoky na civilisty mezinárodní právo v každém případě zakazuje. Během měsíce konfliktu odpálilo toto šíitské hnutí na obydlená sídla na severu Izraele téměř 4 000 raket.

„Rozsah útoků Hizballáhu na izraelská města a vesnice, povaha použitých zbraní, které zasahují náhodné cíle, i výroky vůdců potvrzující záměr útočit na civilisty jasně ukazují, že Hizballáh porušil zákony války,“ prohlásila generální tajemnice AI Irene Khan. „Vymluva, že Izrael se rovněž dopustil vážných porušení těchto zákonů, nijak neospravedlňuje jednání Hizballáhu,“ dodala.

Dekuji za pozornost,
svetoznamy slovutny sionista Vaclav Kubicek [chechtot]

125127

08.01.2007 01:24

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Kubyk a kdo jsou vlastně ti Američané?

Napovedo, Americane jsou potomci puvodnich osadniku, kteri se zbavili Anglicke nadvlady a kolonializace a vytvorili z prvnich trinacti statu Americkou Unii. Take konstituci, v ktere jsou jasne zakotveny prava vsech obcanu Unie. Nastolili pravo a zakony, ktere plati pro kazdeho stejne. Zrusili otrokarstvi a uzavreli dohody o prodeji nebo pronajmu pudy s Indianskymi sefy . To vy nevite? Proc se tedy poustite do debat o vyhlazovani Indianu Americany?

>Ale Kubyk je expert na všechno.
>Oni chodili z Arkanem a texaským ftákem do jednoho VÚMLU
>a zcela jistě jde o vyhozené bývalé příslušníky KSČ,
> konfidenty, agenty a udavače STB a proto museli
>urychleně utéci do USA, kde se zase prezentují jako velicí
>sionisté a propagandisté válečných dobrodružství USA a
>Izraele.

Jezisi Kriste to jsou zase zvasty. Dejte si uz clovece pokoj, dyk to neni vubec ke cteni co tu porad omilate do kola. Vylezte na chvili z toho vaseho sveta, kde jste ve dne v noci obklopen sionisty mezi normalni lidi.

>Od klávesnic se jim to dobře válčí, ale je potřeba tyhle
>elementy, aby nastoupili do zákopu v první linii a aby poznali >"slasti" války na vlastní kůži, protože by se při prvním útoku >zesrali do kalhot jako amina!

Nazente do zakopu svoje zmame a nezapomente jit s nimi hrdinny bojovniku za prava teroristu a Islamskeho fasismu.

125134

>Hlavně , že ještě vrahounská izraelská armáda stačila dva
>dny před tím, než musela pod mezinárodním tlakem potupně >odtáhnout, nastřílet na území Libanonu statisíce min, které >dodnes mrzačí civilní obyvatelstvo Libanonu, především na >venkově děti a venkovany, kteří jdou obdělávat svoje pole!!!

To jsou nesmyslne kecy komunistickych lunatiku. V Libanonu jsou mirova vojska OSN a o zadnych minach nikde ani rec. Pokud nekde nejake jsou, tak jsou to miny, ktere tam zbyly po zlocincich Hizbollah. Stejne jako miny na plazich v Gaza Stripu, ktere tam nainstalovali jejich vrahounsti bratri Hammas. Je to jejich stara technika, kterou jim muze sezrat jen opravdovy blb.

>To je bojová úroveň vrahounské,fašistické soldatesky
>Izraele, která naklade miny na území, které musí opustit, aby >povraždila ještě více civilistů!!!!

Pane Napovedo, uvedomujete si, ze touto lzivou stupidni propagandou, jejiz pravdivost si muze kazdy lehce overit, Libanonce jen poskozujete a ne branite. Kdy uz vam konecne dojde, kdo ty lidi vrazdi vysava a terorizuje?

125139

08.01.2007 03:42

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Ale Kubyk je expert na všechno.
>Oni chodili z Arkanem a texaským ftákem do jednoho VÚMLU
>a zcela jistě jde o vyhozené bývalé příslušníky KSČ,
>konfidenty, agenty a udavače STB a proto museli
>urychleně utéci do USA, kde se zase prezentují jako velicí
>sionisté a propagandisté válečných dobrodružství USA a Izraele.

Pane Napovedo, porovnejte si svoje vyklady a lzi o posledni valce v Libanonu s temito chlapci :
http://www.ksm.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=701
a pak vypravejte nekomu, kdo je komunista a estebak. To ze si nekdo prevlekne svrchnik a dal tahne s komunisty za jeden provaz, z nej demokrata jeste nedela. K tomu je potreba abyste chapal, ze vubec neco jako demokracie existuje. To jen az zase byde mit chut vykladat kdo je kdo. Na to abych rozeznal zaryteho komunistu, nepotrebuji byt zadny expert. On jim ten komunismus vzdy leze i z usi.

125144

>Copak stoupa adrenalin a zacinate se prizpusobovat recnickemu
>stylu z zumpy, ktere se rika Nezvedavec?

Podle ceho usuzujete, ze me stoupa adrenalin pane Bartosek? Kdyby tomu tak bylo, tak nepolezu nikam na pokec, abych si nicil zdravi. A co vam vadi na mem stylu? Nechtel jste tohle vse nahodou adresovat cholerickym vystupum pana Napovedy a tomu jak nadava tem s kterymi diskutuje?

>Zumpa tomu nerikam kvuli
>nazorum ty toleruju, ale zpusob prezentace, tot jina. Specialne
>pro vas davam odkaz z idnes, i kdyz jsou jich desitky v celem
>korektnim spektru. Idnes vsak je "nejlepsi" zpravodajsky server
>na netu podle jedne komise, ktera o tom rozhodla. [velký smích] [velký smích]

Nevim co je Nezvedavec, dejte sem link, a na te I-dnes jsem byl. No nic moc. Clanek o desne tajnych Yasirovych notyskach s jeho chytryma poznamkama me moc nebral. On uz si chudak houby pamatoval, tak si vsechno musel psat a novinari z I-dnes z toho delaji velkou zahadu. Jinak I-dnes je byvaly komunisticky denik Mlada Fronta pokud se nemylym.

>Jak jste rikal? To s tou lzivou stupidni propagandou? A koho, ze
>to poskozuje?

Pane Bartosek vnucovani muslimske kultury a islamu civilizovanym narodum zvysuje jenom odpor k jejich komunite. Je mi lito ze to kolem sebe nevnimate a ze to neumite, nebo nechcete chapat. Ja nejsem ani slepy ani hluchy a vim co se kolem me deje. Hate Crime proti muslimum roste kazdym dnem. A predevsim v Evrope. Muzete delat jeste nejaky cas mrtveho brouka. ale jednoho dne se bude i vy muset probudit.

125149

09.01.2007 06:43

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

RE: Nadpis článku tvrdí

Kubyk 76.?.?.?

>cesta do palestiny, nejschudnejsi je mozna zajit na palestinskou >"ambasadu" - ted jiz by meli byt prislusnici fatahu nahrazeni >prislusniky hamasu - klasika pri zmene vlady v kazde zemi...

On ma stat, ktery neexistuje nekde nejake ambasady. Pane Kabat jste v poradku?

125202

Pane Bartosek, to kolik a jake bomby shodili Izraelci na uzemi Libanonu neni podstatne. Hamas napadli Izrael, napadli civilni obyvatelstvo, zahajili valku v ktere tradicne vyuzivali civilisty jako stit, vytrubovali to do celeho sveta, po tom co dostali na prdel, vyhlasili porazku Izraele (vy s nimi) a ted si stezujete na bombardovani? Mate opravdu zajimave rozumove pochody. To se zase musi nechat. [překvapení]

125203

09.01.2007 06:58

Izraelský generál volá po útoku na Írán

RE: Neni to zase tak slozite

Kubyk 76.?.?.?

>Kubiku, ja sem se byl na tom odkaze Komunistickeho Svazu Mladeze
>podivat a mas pravdu. Peleska tady papouchuje komunisty do
>posledniho slova.

Jo kdyby jenom Peleska. Ja jsem tech komunistu tady napocital 88%. Zajimave je, ze s nimi tahnou za jeden provaz, ale stydi se za ne nebo co. Tak k sakru, kdyz jednou mam nejaky presvedceni, tak je snad poctive se k nemu hlasit a ne ze sebe delat neco co nejsem.

125204

>Rekl jste datlovi, ze lze a siri propagandu ohledne kazetovych
>bomb zabijejicich po ukonceni agrese Izraele vuci Libanonu Takze
>jste se schopen k tomuto vyjadrit ci ne?

Nevim proc bych se mel opakovat. Napsal jsem to jasne, jestli tomu nerozumite, nechte si toi od nekoho vysvetlit.

>Nazvat nekoho lharem je
>pro me docela silny tabak. *Uz to vypada tak, ze lharem a
>demagogem jste v tomto pripade jednoznacne vy osobne.

Podivejte se Bartosku, vy od sameho zacatku nemate zajem o zadny pokec, jenom provokujete a lzete. Narknul jste me ze jsem vztekly, i kdyz vztekly byl a je pan Napoveda, narknul jste me lzive ze nejsem slusny v diskusi, i kdyz opak je pravdou. Pan Napoveda me a dalsim ctenarum v jednom kuse nadava (neodpustil si sve nadavky a vybuchy vzteku ani na Stedry den), ted lzete, ze jsem nazval nekoho lharem (mluvil jsem o lzive propagande, na ktere trvam a nikoho jsem nejmenoval) jestli nejste schopny se soustredit na diskusi a sledovat o cem je rec tak se nemichejte do kazde diskuse, zvlast kdyz nejste zvan, nemate sam co k tematu rici a vasim jedinym cilem je provokovat a nadavat, jak predvadite vyse.
Doufam, ze tomuhle rozumite a ze to nebudeme muset spolu v budoucnosti rozebirat.

125285

>Tady jste na svobodnem diskusnim foru.

To porad jeste doufam. V tom pripade , ale predevsim vy diskutujte a nehrajte si tady na rozhodciho. Vy tady mate nejvetsi pocet prispevku a devadesat procent jsou jen kopirovane zvasty, ktere s tematem vubec nesouvisi. Ja verim, ze Datel se bez vasi berlicky obejde a ze umi odpovedet i bez vaseho zachranneho kruhu. Mate poznamky absolutne ke vsemu a nerozumite temer nicemu.

>Tyhle komunisticke manyry, kdo muze ci nemuze reagoovat ne ci
>prispevek tady nefunguji.

Jeste jednou. Prectete si po sobe co pisete vcetne tohoto cancu. To neni reakce na dane tema. To jsou osobni vypady na toho jehoz nazory nemuzete zkousnout.

>A kdo lze? Byl jste chycen pri jasne
>jednoznacne lzi o kazetovych bombach, protoze dle vasich reakci
>nemohlo jit o nevedomost, alespon po te, co jsem vam dal link na
>idnes.

Ja zase tvrdim, ze o tech bombach lzete vy. Izraelci tam zadne nenechali. Ty co tam odstranuji vojska OSN maji cedulku Made in Russia a nechali je tam po sobe pri uteku Hamasaci.

>Nazval jste datla lharem. Takze, aby jsme si to ujasnili.

Takze abychom si to ujasnili, budto mi najdete, kde jsem Datla nazval lharem, nebo jste lhar sam. A hodne drzy a sprosty. OK?

>Tydlety demagogicke manyry si, vzdy s velkou chuti vychutnam.
>Preptejte se na me Arkana, i kdyz nemusite.

Na vas se nikdo preptavat nemusi. Kliknul jsem si na vase prispevky. O tom, ze jste grafoman jsem se uz zminil a o slabe urovni toho co zde postujete se bavit nebudu. neni to moje vec od koho si majitel tohodle vebiku necha zasirat svoje stranky takovyma zvastama jake tady zanechavate vy.

>Podle
>neopakovatelneho stylu jsem presvedcen, ze jsem stari znami,
>takze pan Arkan, vam zadnou extra informaci o me podat nemuze.

To jste na velkem omylu, ja si sve zname vybiram a vy byste urcite se svym sedlackym chovanim neprosel. Druha veta je presne ukazka vasich blabolu. Napred me doporucujete, abych se na vas preptal Arkana, pak rikate, ze se ptat nemam a nakonec se sverite, ze me o vas zadne informace podat nemuze. Predne nejsem na vas zvedavy, takze zadne informace o vas neshanim a pak neznam pana Arkana. Takze zase od zacatku do konce nesmyslne blaboly, ze.

>Takze ja vam rozumim velmi dobre a mam pocit, ze vy mne uz
>tedka do budoucna taky rozumite velmi dobre.

To jsem rad, ze mi rozumite, ja uz jsem mel o vas strach. Bohuzel ja to o sobe rici nemohu. Ja tomu vasemu zvaneni rozumim cim dal mene.

125368

11.01.2007 06:23

Rakovina přírody – člověk

Jeste k te Evrope

Kubyk 76.?.?.?

Jméno Evropa připomíná již Hérodotós v 5. století před naším letopočtem jako Európé (v starořecké mytologii byla Európé dcerou asyrského krále, kterou Zeus odnesl na zádech přes moře na ostrov Krétu).
Název přejali staří Řekové od Semitů: vznikl z akkadského ereb nebo irib "večerní soumrak, západ slunce", tj. "země, kde zapadá slunce, západní země" (slovo nalezeno už v nápisu z 2. tisíciletí př. n. l.).
Byl to protiklad k akkadskému asu "východ, rozbřesk", z něhoz vzniklo pojemnování Asie.
Názvem Evropa se původně označovala jen menší část evropského kontinentu, totiž část balkánského poloostrova, sev. Řecko, Albánie a Makedonie

125369

>Ale nejsem
>rozhodne laherem ani demagogem, nemam k tomu vhodny zaludek.

Pokud nedokazete vase tvrzeni, ze jsem nekoho nazval lharem, tak lhar jste. A jeste k tomu demagog, nebot se vyhybate odpovedet na otazku, kde a koho jsem krome vas nazval lharem? Nehrajte si na mrtveho brouka a odpovezte lhari.

>A k tem kazetovym bombam made
>in Hezbolah ci Russia, jak lzive demagogicky tvrdite, zabijejici
>civilisty v Libanonu.

To tvrzeni neni o nic demagogictejsi, nez to vase. Koministicka I-dnes (Mlada Fronta) Napsala drzou nicim nepodlozenou lez a podle vas kdo to nesezere, ten je lhar. A jeste pry demagog. Zacinate byt uz hodne smesny.

>Idnes jsem vam osobne vybral, aby to byl
>prijatelny zdroj.

Komunisticky denik je prijatelny zdroj pro vas, ne pro me.

>Jednoznacne informuje v korektne prijatelnem
>proudu. Vam nevoni, tak muzu dat k dispozici velmi konzervativni
>zdroj nezatizeny zadnou levicovou minulosti.

Denik Mlada Fronta (I-dnes) neni podle vas zatizeny komunistickou minulosti, to potom neni ani Rude pravo. To ostatne psalo stejne lzi jako I-dnes.

>Takze, kdo z
>nas dvou je lharem Kubyku? [velký smích] [velký smích]

Pokud mi neukazete, ze jsem napsal o Datlovi, ze je lhar, tak jednoznacne vy. Uz vam na to odpovidam potreti a vy to potreti ignorujete.

125424

The Times je taky bolsevicky platek?

Tak, tak, levicacky platek jako noha. Zidi pane Bartosek muzou byt vse co si myslite, ale nejsou v zadnem pripade blbi. Kdybyste alespon minimalne pouzival sedou kuru mozkovou, tak byste si pri cteni tech vasich zarucenych zprav s panem Datlem polozili otazku. Co by Izraelci meli z toho, ze by kladli nekde v Libanonu miny, nebo licili nejake zakerne bomby? Navic cekali na to, aby uzemi ktera okupovali predali mirovym vojskum OSN. To si vazne myslite, ze by jim nechali takove dukazy blbosti? Copak nechapete, ze je sleduje cely svet a neco takoveho by jim urcite nic pozitivniho neprineslo? Asi ne, jinak byste tak tvrdosijne netrval na takovych zvastech. Riskovali by ztratu sympatii, kterou ve svete maji svym statecnym bojem s teroristickymi zbabelymi sraby Hamas, jen proto aby zabili nahodneho cloveka? Odpovim za vas pane Bartosek. Ne tak padly na hlavu nikdo v Izraeli neni. Padly na hlavu je v tomto pripade ten, kdo takovemu novinarskemu blablu veri. Prisahat na to, ze jsem Datla napadl muzete. Budou to ovsem prisahy krive. Vase vymluvy, ze to nemuzete najit, jsou uz primo ubohe. Bakalar Karlovy Univerzity a neumi si kliknout na me jmeno a precist tech par prispevnu co jsem tu po sobe zanechal. Ani se nedivim, ze vas z te skoly vyhodili. Jestli jste se vymlouval takhle hloupe jako tady, tak to jste toho asi moc nenastudoval. A vase vysvetleni, ze jsem lhar, protoze neverim korektnim zvastum levicackych novinaru, kteri si vymysleji naproste kraviny v honbe za zvancem, po kterych se cele vecery hladove pidite to take neberu. Neduvera a lhani jsou dve rozdilne veci. Tak si ta dve slova priste neplette.

125430

>Panove , lhar je ten kdo tvrdi ze Izraelci tyto bomby
>nepouzivali.

Panove, lhar je ten, kdo tvrdi, ze je pouzivali. 1 : 1 Datle.

Navic uz jsem to tady rekl jednou. Hamasaci prepadli Izrael, zahajili konflikt (to nicim nezmlzite) a tak si nemuze vybirat zpusob boje a jake zbrane smi napadeny stat pouzit. Navic uzivali civilni obyvatele jako stit, nahanely je do panelaku, kde byly uzavreni, bez moznosti uteku a ze strechy palili minometem. Pred priletem letadel, ktere timto umyslnym pocinanim zavedli na cil utekli. To nezamlzite take, nebot jsou svedci, kteri to prezili a vypovidali. Vsechny utoku na uzemi Izraele provadeli z huste zabydlenych ctvrti a hranicnich vesnic, kde drzeli civilni obyvatelstvo nasilim.

125431

( Zrušeno. Osobní a věcně bezobsažné. Jen tu plýtváte místem. )

125503

( Zrušeno. Opět pouze bezobsažné rýpání. Začínáte být skutečně otravný, Kubyku. )

125505

>( Zrušeno. Osobní a věcně bezobsažné. Jen tu plýtváte
>místem. )

Aha, takze dosly argumenty panu Bartoskaovi, tak pozadal editora o zruseni dukazu jeho lhani. Argumenty chybi panu Bartoskovi. Jenom me ve svych prispevcich napada a zabyva se vsim moznym, jen ne tim o cem je rec. Racte si to pane Stwora precis. Plus nadavky a zalovani nepodepsaneho hlidaciho psa.

125549

14.01.2007 05:07

Kdo měl zájem na vraždě?

RE: Zarny priklad

Kubyk 76.?.?.?

>A určitě by nebyl zabit tak " kravsky" nápadně.

Jake napadne. Byl zabit naprosto efektivne a profesionalne. Nikdo nic nevysetri. Ja nespatruji zlocin v tom, ze Putin nechal zavrazdit "muze, ktery toho moc vedel", to je osud mnoha spionu. Jeho zlocin spociva v tom, ze opet vybudoval rezim, ktery to umoznuje. Pikantni navic na tom je, ze Litvinenko byl pohrben jen nekolik metru od hrobu muze, ktery je pro tento rezim hlavnim ideologickym vzorem. Muz, ktery byl take v Anglii uprchlikem - Karel Marx.

125584

14.01.2007 22:59

Kdo měl zájem na vraždě?

RE: Zarny priklad

Kubyk 76.?.?.?

>Jistě, že byl zabit,ale Kubyk ví naprosto přesně ,
>kdo ho zabil.Těchto lidí je nutné se zbavit
>a ani bych je do diskuze nepouštěl, protože
>oni jsou plevelem jakékoliv diskuze!!!

Pane Napovedo, je mi zahadou, odkud berete ty svoje zavery. Ja nevim, kdo ho zabil a nikde jsem to ani neuvadel. Ja jen vim, kdo ho dal zabit a proc. To neni ani pro podrumerne inteligentniho cloveka tezke pochopit. Vyloucit me editor z diskuse muze, to je jeho pravo, ne vase. Potom tu ale zbydou jen vase vztekle vypady a urazky diskutujicich, kteri se k vam i pres vasi cholerickou povahu chovaji s utrpnou shovivavosti. To jest zustane tu jen ten plevel. Opet jste k tematu spiona Litvinenka nerekl ani slovo a jen nadavate a vztekate se. A jeste byste chtel, aby byli vsichni krome vas blokovani. Nemyslite, ze jednodussi by bylo zablokovat zabedneneho a vztekleho zurivce jako jste vy?

125640

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 12

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 9

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Měnové kurzy

USD
24,05 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,99 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,01 Kč
100 japonských jenů
22,35 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
34,65 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 842,94 Kč
1 unce stříbra
440,15 Kč
Bitcoin
229 292,45 Kč

Poslední aktualizace: 1.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?