Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 8 příspěveků, 1 jméno: elerik.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

16.10.2006 13:32

Letečtí cestující „by mohli být značkováni“

Nevidel bych to tak cerne

elerik 213.?.?.?

Asi to bude znit dost blbe a mnoho z vas asi bude mit pripominky. Ale svyma myslenkama tvorite tuhle realitu.Mysleme pozitivne.Prestanme vsude vnimat jen nebezpeci. Vzdyt je tu krasne. Jo me se NWO a valky taky nelibej. Jeste pred mesicem jsem to vlastne cetl a nadaval v duchu s vama, nebo si zoufal nebo to vselijak komentoval. Jsou lepsi veci [smích] Vyjit si ven do prirody, poslouchat ptaky a nic neresit. Zni to blbe tahle myslenka ale juknete na tyhle stranky treba vam zvednou naladu
www.ekozahrady.com
www.anastasia.cz
Mozna to nekteri z vas znaji. A ti co to neznaji tak vrele doporucuju. Ono tam je hodne zajimavych veci. Vsechno muze byt lepsi, nemusime jen smutne koukat jak se plni nase nejhorsi obavy, protoze kazdy se boji tohohle, byt jen podvedome a tim si to tvorime. Otocme o stoosumdesat stupnu a trochu optimismu do zivota [smích] Bude lip [smích]
PS: vsem se omlouvam za gramaticke chyby a preklepy.

119326

16.10.2006 21:49

Letečtí cestující „by mohli být značkováni“

RE: Nevidel bych to tak cerne

elerik 213.?.?.?

Ano ano mate naprostou pravdu. Vsak ja prostudoval mnoho predpovedi, mnoho znameni a neni mi neznama ani veda duchovni. Vsak s Vasimi nazory tady i jinde po celem zvedavci uprimne souhlasim. Jakmile bude ale vetsina myslet na to co bude tak se to preklopi silou myslenky. Takze zde mam svym zpusobem pravdu. spatne je jen to ze vetsina lidi mysli tak aby se stalo nakonec to co nam jiz davno predpovedeli, nebot kazdy veri predpovedim protoze se deji a tim se vsechny myslenky zhmotnuji. Vysledek je to co vidime. Jen pro zajimavost. Kdyz venku zasadime strom, nebo lepe, kdyz zasadime cely sad. A bude to na mem pozemku. spat budu dejme tomu pod nebem prikryt plachtou (nepremyslim o zime, to je problem to ano) Potrebuji listky na to abych mohl mit jidlo ? Kdyz budu mit pestrou zahradu, ktera bude tak poskladana aby prolila celorocne (jde to) nebudu casem potrebovat ztravenky, ruzny kravinky a tak ... jediny co se pak muze stat je ze nekdo prijde a vsechno znici. To je pak blby, ale kdyz to udela vetsi cast lidi (coz neudela, ale verme) tak pak nikdo neprijde a neznicito, postavil by proti sobe vetsinu. Bohuzel mate pravdu vsichn ico jste sem psali [pláč] Lidi si sami zazadaji o NWO [pláč] a ztoho mi je smutno ... ale me uz je smutno dlouho, uz nechci smtuit nad necim co jednou bude. Radeji uziju ty chvile ktere jsou ted. A pak budu resit co dal [smích] Prilis se bojime o budoucnost, a promrhavame tim pritomnost. Nevim kdo to rek. Ale mel pravdu.

119383

15.11.2006 13:02

Rozhovor s Robertem Fiskem

Pojdme se zamyslet nad Systemem

elerik 213.?.?.?

A zkusme vytvorit neco noveho. Vzdyt kdyz spolecne stvorime dostatecne silny obraz nebo vizi, ktera bude propracovana do detailu tak se materializuje.
Kdyz nam demogracie nevyhovuje, jako ze typuju, ze mnozi zde nejsou spokojeni se Systemem ktery zde Vladne, nejen Zapadu, ale celemu svetu. Je jedno jak to nazvem, zda Demogracii nebo absolutismem, porad je to to same. I ti chudaci v africe maj system ktery funguje zde,a i ti v iraku kteri tam ziji taky maji system ktery mame mi. Jen jde o to ze v nasich koncinach je o neco vic vyspelejsi a funkcnejsi a lepe otroci lidi.
Dobre mame tady System, a nechcem ho. Ale dokud se nevytvori nova idee stary system se neslozi, dal obludne bude nicit nas a vsechno kolem. Kdyz vetsina lidi zacne tvorit novy obraz Usporadani spolecnosti, tak se to tak stane. Jaky obraz tomu dame ? Zacal bych pojmem svoboda. co to pro kazdeho z nas znamena. Co to znamena pro cloveka. Jak dat cloveku svobodu a co nam svobodu bere jako ze svobodni zas az tolik nejsme. Nejde o to jakym stylem vyvaznout z okovu, ale co potom. System muze udelat uskok v uskoku. Jsem moc zvedav na to co by jste mohli napsat. Mam mnoho myslenek. Zajimaji me myslenky druhych [smích] chci se s nima podelit.

121439

15.11.2006 20:21

Rozhovor s Robertem Fiskem

RE: Pojdme se zamyslet nad Systemem

elerik 213.?.?.?

Pan Petr nadhodil pravdu. Veda dnes dokazuje to co hermeticke, okultni vedy, samani, budhisti a dasli vedi jiz davno. Jde pouze o uhel pohledu, nekdo to najde v genetickem inzenyrstvi nekdo to najde v dusi nebo duchu cloveka. Kdyz se pak spoji oba nazory vznikne spolecny obraz. To co nasli Genetici je materialni cast, To co nasli duchovni muzem pripsat duchovni casti. Ve vysledku tu mame cloveka S telem a duchem.
Co se tyce proroctvi myslim si ze sila mysli cloveka je bezmezna. Pokud nekdo neumi spravne Myslet ale mysli jen tak a mysli na predpovedi nebo na ne jen castecne vzpomene vytvori se myslenka byt slaba, ale pri poctu x milionu, x desetileti opakovani se myslenka nabyji az se materializuje. to jiz dokazala i dnesni veda tento jev.
Ovsem porad se tu neobjevil nazor jak si nekdo predstavuje svobodu jako takovou ? Pokud by jsme vzali v uvahu silu myslenky. Kdyz spolecne zacnem vytvaret myslenku casem se rozsiri mezi lidi a prijme se novy Obraz spolecnosti. Myslim si ze zakladem je svoboda cloveka. Nas Tvurce nam daroval Zem jako dokonaly vytvor pro nas pro cloveka. Kazdemu zde patri kus zeme kde muzem tvorit a pokracovat ve velkem dile. Kdyz vsak nikdo z nas nema nic vsechno mame jen pronajmute nekym jinym. Cela tahle planeta je nam Pronajata. Vznikli mnohe myty o tom co je to svoboda. Prohlasi se ze svoboda je kdyz je svoboda slova a vyznani a kdesi cosi. Ale je to svoboda? Mozna to je jen zasterka jinych veci, Svoboda je tehdy kdyz sam clovek tvori co sam uzna za vhodne. Kdyz neomezuje druheho cloveka. Kdyz se vytvari svoje vlastni Vlast. Kde citite vlast? Kdyz jste v byte? Jste svobodni ? Je to svoboda? Kdyz se musi platit najem nekomu, kdyz se nam vnutila elektrina, tepla voda. co kdyz clovek nestoji o tyto sluzby co potom , Nemusi platit. Odstrihnou ho. Super, ale porad musi platit za najem. prestne platit vyhodi ho. Kde je tedy potom jeho vlast? Kdyz se pak stane bezdomovcem, ma zdanlive vsechno, ale cela spolecnost s nim opovrhuje a presto nema prostor pro tvoreni a i zde se vytvoril umyslny obraz vandraka. Ktery se vystavuje jak na oko stydliva deva ktera ve skutecnosti je neco uplne jineho.Kde tedy clovek muze v klidu slozit svou hlavu a spat nekde kde mu to patri? Kde je teda potom ta svoboda kdyz se clovek nemuze ani svobodne vyspat? Demogracie a dalsi politicke uskupeni jsou porad jen jedno a totez je jedno jak to nazvem, porad plati stejna mince, stejnej remen. Neplatis des do bane, jdes tam a jdes sem,oznacime te teroristou.Pamatuje historie kdy to bylo jinak? Nebo i ta nam byla prekroucena aby clovek myslel ze ted je na vrcholu technickeho a vedomostniho rozmachu [mrknutí jedním okem]
Jak ja si tedy predstavuji svobodu.Mam kus sve zeme.Dejme tomu hektar (na dozivoti, nezatizen dani, poplatkama,najmem apod)Kdysi jsem mel podobne nazory,po precteni knih pana Megreho, ktery je spolecnosti velmi pomlouvan a po zamysleni se mi ta myslenka zamlouva. jakmile mam svuj prostor kde muzu svobodne tvorit jak se mi zlibi.Kdyz uz clovek stoji na sve pude, ktera je fakt jeho, mel by tendence ji nicit? nebo spis rozvijet? Ja bych se ji snazil zkrasnit.

121463

15.11.2006 20:41

Rozhovor s Robertem Fiskem

RE: Pojdme se zamyslet nad Systemem

elerik 213.?.?.?

Vsak prave toto sleduju, ale pokud nechcem aby se tak chovali vsichni, proc nezacne clovek kteremu se to nelibi nejprve u sebe? Mimochodem ta zelenina v obchodech je stejna uz tak zprasena ze to vic nejde. Myslim ze kdo muze porovnat tak to muze zkusit. Rajce z supermarketu a rajce z domaci satby. Chut je skutecne velice znatelna. Bezchutovost znaci stupen degenerace potraviny, svet to ted kompenzuje ruznyma chemickyma pridavkama aby se vytvoril dojem chuti. Sehnat stare odrudy semen, ktere nejsou jeste znicene je pomerne tezke. Nicmene priroda se dokaze velmi svizne navracet k puvodnim korenum, staci nekolikrat zasemenit z vlastni satby.Chut se znasobi, obsach zivin vzroste a pokud do toho clovek vlozi i lasku tak mu to rostlina oplati tim ze mu zajisti i lecebny latky primo pro neho.Chce to ale denni styk s rostlinou.tohle mam uz vyzkouseny, funguje to [velký smích]
Pak je tu ta myslenka rozsirit chapani spolecnsoti. Ale jak to muzeme rozsirit, kdyz sami mame potize to chapat ?
Jednoducha otazka. Kam smeruje lidstvo? To ze do kelu to je jasny, ale co si slibuji lide co neveri ze jde do pryc? Tech je vetsina. Zkusil jsem se ptat, odpoved je nejasna, vetsina rika ke lgobalizaci, nekdo nema vubec potuchu kam, ale ani jedna odpoved neni konkretni, neni tu videt konkretni predstava systemu, spolecnosti, uskupeni,.... dobre kam smeruje vyvoj naseho statu ? Opet docela nejasne odpovedi. Kam smerujeme my sami, kazdy sam kam smeruje nas vyvoj ? Vyvoj naseho JA ? Je pravda, je to pomerne intimni zalezitost.
Mohl bych tedy zacit od sebe.
Moje cesta vede k pochopeni toho ze System kolem je postaven na lzich a klamu a ze oddeluje od sebe jednotlive JA. Po pochopeni tohoto faktu jsem si uvedomil mnoho nelogickych kroku v Systemu. A zacal jsem prahnout po Svobode, timto smerem si tvorim myslenky.Po vlastni pude, zahrade, osvobozeni od Spolecnosti. V toto mem prostoru chci rozvijet ducha, a splodit sve potomstvo.To je moje konkretni predstava o mim zivote. Momentalne mi muzete rict nerealne, ale podotykam, toto je ma vule, nikdo netvrdi ze se musi schodovat [smích] s obecne stanovenymi pravidli nebo obecne stanovenymi pojmy jako je Normalni, racionalni apod. proste mam svoji konkretni predstavu.

121465

16.11.2006 09:37

Rozhovor s Robertem Fiskem

RE: Pojdme se zamyslet nad Systemem

elerik 213.?.?.?

Mirda - To je krasne ze pro to neco delat [smích] plne vas podporuji, take pro to neco uz delam. V te prirode ale nakonec precejen vsechno je. Mozna je to jen daslke klam ze jsme technologicky vyspeli, kdyz se nad tim zamyslim logicky vypada to ze vubec vyspeli nejsme.Ze vse co "jsme vynalezly" je vlastne jen proto aby nas to odtahlo od prirody. Zvlastni, proc zrovna od prirody.trebas takova nesmyslnost jo. jsem na svoji zahrade a dostal jsem chut na jabko. jdu a utrhnu si ho.A jendou takhle vstanu a najendou mezi dverma a jabloni stoji chlapci. A ten prvni rika, prodam vam sve jablko aby jste nemusel chodit.Na otazku kde vzal jablko rekne ze ho koupil od dovozce, ten pracuje pro prepravni firmu, ta nakupuje jablka z farmy, ta nekomu patri a tam nekdo dela aby ta jablka vyrostla.Na otazku co potrebuju pro koupi rekne ze potrebuju penize. A kde ty penize mam sehnat? Soused od hrusek hleda noveho ucetniho? Neni to blbost? Kdyz mam strom na vlastni zahrade ?A tak nase predci byli nalakani do mest do kralikaren a pojem venkov a zemdelstvi byly zprofanovane.Ve vysledku se vsichni opajime dnesni radoby technikoua jime jablka ktera uz ani nejsou jablka ktera kdysi meli nasi predci a myslime si jak jsou chutna.No jo no co nadelame.

z.a.p.- Ano vsak pomer zalidneni znam. Vsak taky jsem pocital ze na jeden hektarek coz je 0,01 km2 prijdou 4 lide nebo i vic jako rodina. rodinny prislusnici, detem se prece na tom miste bude libit a kdyz se nebude libit tak pujdou k dedeckovi ktery je nekde jinde a ma treba jine sousedy a okoli ale treba kdyby se to vyzkouselo tak se zjisti ze rodina ma tendence drzet pospolu a mezilidske vztahy se zlepsi, dokud se to nevyzkousi prakticky nic se nedozvime a budeme zde polemizovat, ale silne verim tomu ze .. nebo spis neverim, tvorim v mysli to ze v tomto pripadese spolecenske chovani lidi zlepsi prirozenym zpusobem. vzhledem k tomu ze vseho bude hojnost. Take Nepocitam s tim ze by vsichni hned presli. Toz poptal jsem se lidi kolem kdo by sel kdyby bla moznost a z okoli zahrnujic i rodinu a celkem citajic 25 lidi me znamych by sli 3.

Petr Gajdos, all- S vasim experimentem se plne stotoznuji. Chtel jsem navrhnout neco podobneho nicmene kdyz toto navrhnu trebas pouze lidem ktere znam oznacuji me za blazna a mrhace casu, je moc krasne najit lide kteri vidi veci podobne nebo v dusi s velkou pravdepodobnosti stejne. klanim se vam pane. jiz rok sleduji tyto stranky a vase prispevky vzdy nesli moudrost. Vsem se zde klanim nebot neni nic ctostnejsiho nez hledani Pravdy. A i vam pane Kema, Leha a spol, protoze bez vas by v cloveku nevzplanulo dalsi a dalsi nadseni.

121489

20.11.2006 23:20

Démon Kracios

RE: Takže

elerik 213.?.?.?

Nedovede te si predstavit jakou radost jste mi udelal timto prispevkem. A vlastne vsechny prispevky jsou tady krasne. Je na nich jasne videt ze zaciname spolecne modelovat Obraz budoucna. Mnoho nazoru je tady podobnych vlastne jen ruznou mluvou se meni, ale kazdy vyslovuje to same.
Take odpovidam kladne na vas dotaz o hvezdach. A taky pridam, rad posloucham selest vetru v korunach stromu a hru barev pri podzimu. Radsleduju dokonaly let ptaku a pohyby zvirat. Rad uvazuji nad zivotem a rad premyslim prc se deje co se deje. Rad vytvarim v sobe obraz sve cinosti v jiz blizke budoucnosti. A tesim se s vami na videnou u ohne. Pri budovani novych zahrad a pri spolecenskych akcich kde bude plat jasnym ohnem Laska lidi k sobe navzajem a Laska k nasemu Otci.

121833

08.12.2006 17:19

Za demokracii a lidská práva…

Tak proč vlolíme

elerik 213.?.?.?

pořád stejné politické strany. Nelibi se nam ODS, jak je teda možné že jsou ve vládě , nelíbí se nám ČSSD jakto že jsou ve vládě? nelíbí se nám KSČM tak proč tam jsou? Každé volyby se objeví hromada nových politických stran, některé mají i program. Když se jedna strana neosvědčila tak proč jí dát další šanci ? ODS nebo ČSSD ani KSČM nemají nárok na vládu už přes 10 let. Je mi záhadou co tam pořád dělají. Přitom tady jsou mladí lidé, kteří mají i nové nápady. Proč jim nedá obyvatelstvo šanci vrátit Svobodě její pravý význam. Jenže to by lidi nesměli být lhostejní a než půjdou volit jedny nebo druhý (ODS nebo ČSSD) tak by museli trochu zapnout vlastní mozek. Kde by se to v těch lidech vzalo, když jim pořád Systém nutí činnost u které nemohou myslet vlastní hlavou, a tak je Systém okráda o jejich čas který by tomu mohli věnovat. Takový člověk pak umí nadávat, ale nemá vlastní vůli cokoli s tím dělat. Smutny

123107

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 1

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
27,38 Kč
Libra
30,27 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
16,51 Kč
Švýcarský frank
25,63 Kč
100 japonských jenů
22,46 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 923,83 Kč
1 unce stříbra
549,93 Kč
Bitcoin
314 926,65 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?