Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 65 příspěveků, 1 jméno: Had.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

12.04.2006 16:45

Tání arktických ledovců nebezpečně zrychluje

RE: Pohled trochu jinak alias nebojte se myslet nekonvenčně !

Had 88.?.?.?

Zdravím pastiňáku,
OT, ale aspoň zajímavě.. snad.
>mozna i ty zvirata nas nechapou protoze vedi a treba i slysi neco co lide >nevedi a neslysi....
Ve změněném stavu vědomí lze komunikovat se zvířaty napřímo.
Je to zvláštní v lidské řeči nepopsatelné, ale v podstatě výměna a hodnoty informací týkající se jejich (zvířecího) života je až neuvěřitelně přesná.
Kupříkladu:"tak kam se půjdeme proběhnout dnes?" "Tak pojď" apod.
V lidské řeči se dá říci - telepatie.

A k podprahové komunikaci mezi lidmi - lze "snímnout" právě převládající kvalitu (tedy stav, psychické rozpoložení) např. podáním ruky, posezením na místě, kde sedá "snímaný" atd.
Nebo běžné míjení se na chodníku a střet očima - to je již jen VÝSLEDEK této tzv. podprahové komunikace. Na té jiné, podprahové úrovni (v jiné dimenzi-psychickém světě) si již tito lidé cosi sdělili a nyní by pokračovali i na té nejzevnější, ale ... atd.
>jinde ve vesmiru je lidske mysleni povazovano za virus
Nejen jinde ve vesmíru.
Jsou 3 stavy mysli:
1. mysl neovládáná - běžný, chaotický, neuspořádaný chuchvalec všelijakých myšlenek o všelijaké kvalitě.
2. mysl, jejíž změny jsou kontrolovány (např. poodstoupením od toho "vnitřního kecání" ) - tzv. uvědomělé myšlení, lidé jsou k tomuto občas i nuceni prací atd. Myslitelé, doktoři, učenci, vzdělanci, profesoři apod.
3. mysl ovládnutá - mysl je 100% ovládnutá a na povel pracuje a na povel je naprosto zastavená - myšlenky již nesužují svojí neuspořádaností - šťastné prožívání díky sebevládě a kázni se stává běžnou životní linií - člověk je na vzestupné trase - opouští běžné lidství a míří "k Bohům", nebo také stává se "Bohočlověkem".
Kdo dosáhne 3 stavu klesá pouze do druhého.

Protože 3 stavu lze TRVALE (dočasně i "silou"-koncentrace) dosáhnout pouze přenosem vědomí z hlavy do jiné části těla - nohy, lýtka, chodidla, "kořenová čakra" přidávají se samozřejmě s touto prací související zkušenosti - např. předpoklad k poodstoupení je alespoň chvilkové "umáznutí" ega-sobectví-sebedůležitosti. To jde výborně voláním onoho buddhistického metta do svého nitra:"Šťastné nechť jsou všechny bytosti"
Pro toho, kdo "se stane" tímto voláním je vskutku běžné, tedy hlavně sobecky směrované myšlení ještě horší a politováníhodnější než virus...

Jdu pokračovat ve své sebedůležitosti jinam.
[cool] [velký smích]

103291

21.04.2006 13:04

Sluneční elektrárny - proč je, krucipísek, nestavějí?

Domácí elektrárna - elektrárnička - elektrárničička...

Had 88.?.?.?

Zdravím editore,
opět chvíle času a tak:
>V každém případě ten článek je spíše míněný jako dotaz. Slyšel někdo z vás o >tomhle způsobu výroby energie? Máte o tom nějaké vědomosti? Je-li toho více, >můžete to i poslat formou samostatného článku..
Článek ne.
Stavíme velesídlo - bungalov, 11x12m - a jelikož fotovaoltaice fandím, tak si nechávám všude "dablovat" kabely a nechám prostory navíc v bednách se znamením blesku pro různé měniče.
Zatím pokud dobře vyjdou finance, budou na garáži 2-3 panely, dole v garáži zásobníky, tedy "baterie" a v případě výbuchu Temelína, nebo stávek v ČEZu budou pohánět ledničku s mrazákem.
Jinak je to plánováno na stálé venkovní osvětlení u branky, nějaké nárazové osvětlení, fontánka v zimní zahradě, nebo čerpadlo u studny atd.

Každopádně už to nějakým způsobem s různou intenzitou výměny informací řeším asi rok a vůbec to není žádná sranda skloubit a také ufinancovat a kdybych tomu nefandil a navíc netrpěl nedůvěrou ve stabilní dodávky elproudu v budoucnosti, už bych to odpískal...¨
O nějaké návratnosti investic, případně podpoře ze strany státu nemůže být příliš mnoho povídáno.
Myslím minulý rok zrušili nějaké dotace a podporu (asi to bylo ve formě úlev v prvních investičních krocích, nebo tak něco) pro drobné investory, kteří chtěli dodávat do sítě velkých distributorů.

Prostě ten můj budoucí dodavatel se mi spíše diví a jako normální drobný investor jsem pro něj... no, zvláštnost [velký smích] . Ale fandí mi, i když pro něj žádný velký kšeft nepředstavuji.

P.S. právě při psaní tohoto příspěvku mi dorazila nabídka na měniče a další rozvaha, jak postupovat.

103983

22.04.2006 00:01

Dva způsoby, jak hledat pravdu

RE: Dva zpusoby, jak hledat pravdu,

Had 88.?.?.?

Zdravím J.Chvátale,
>Bohužel nabáženství se vždy stavělo ke společnosti tak aby nevěděla, ale >stala se psychicky a mentálně závislou na víře.
>Pokud hovořím o náboženství tak mám na mysli různorodé systémy (budhismus..

O všech těch systémech jak nazýváte "náboženství" kromě buddhismu (a ještě k tomu zvláštnější odnože) toho příliš nevím. A jelikož jsem hlavně praktik, než abych šťouchal poznatky do mysli, tak poznávám, že leckdy na základě praxe dospěju k nějaké zkušenosti (formě vhledu, poznatku apod.), která je nějakým způsobem popisována, nebo ji potvrdí nějaký další praktik.

Na základě tohoto se mi jeví Vaše hodnocení buddhismu jako velmi nepřesné, a generalizující, protože buddhismus rozhodně nevychová psychické závisláky
a nevědomce.
Jóga, mystika, buddhismus, obzvláště mahájánský buddhismus- všechny tyto systémy, které se velmi prolínají a často používají jiný výraz pro podobnou činnost, nebo stav, kladou svými požadavky na své stoupence takové nároky, jejichž dodržování vylučuje to, co Jste popsal nahoře.
A víra v ... je POUHOU jednou z mnoha možností a metodou na cestě k prozření, nebo alespoň vylepšení života.

Rosenkruciáni- v dnešní době A.M.O.R.C. je sdružení lidí, kteří mají sklony provádět rituální magii.

Pravděpodobně Jste dosti vzdělaný teoretik. Alespoň co se buddhismu týká.
Po určité době praxe byste buddhismus v jeho nejčerstvější podobě jistě hodnotil jinak, než jako systém na ohlupování lidí.

104020

23.04.2006 18:49

Dva způsoby, jak hledat pravdu

RE: Dva zpusoby, jak hledat pravdu,

Had 88.?.?.?

Opětovné pozdravení pane Chvátale,

omlouvat se jistě nemusíte - je to již delší čas, kdy se necítím dotčen i podstatně "závažnějšími" výpady vůči mým různým oblíbenostem, nebo mé osobě. A to Jste ani neudělal.
Navíc Váš příspěvěk je psán velmi kvalitně se zřejmou snahou zbytečně neštengrovat a neurážet, takže ani z tohoto pohledu není omluva třeba.

Zájem o oponenturu a další diskuzi nemám - mohla by být hodně dlouhá. Ostatně k tomu bychom museli "srovnat slovník" a pak bychom asi přišli na to, že jinými slovy popisujeme stejné. Snad.
Abych to snad správně nazval, jsem si lhostejně jistý pravidly a postupy, které si mě přitáhly k naplňování, že akademická diskuze je zbytečná a praktické kroky jsem tu více či méně (ne)vhodně(to musí posoudit jiní) již roztrousil v jiných příspěvcích - a nyní jsem časově zaneprázdněn...
Pokud chcete v zájmu rozšiřování svých obzorů přece jen nějaký materiál ke studiu a případné oponentuře, pak můžete použít onu "čerstvou" formu buddhismu i v knižní podobě a v češtině od jedince, který dosáhl svojí realizací (uskutečněním) stavu Buddhy a sice Květoslava Minaříka.
http://www.mahayana.cz/czech/default.html zde něco málo "realisticky-pohádkového" o jeho osobě.
Zde vydavatelství jeho obdivuhodného díla http://www.canopus.cz/
Z mé klávesnice by rozhodně nevyběhl dostatečně skvostný a kvalitní příspěvek.

"Inkarnační amnéza"- vzpomínám velmi dobře na svoji razantní zkušenost, kdy se mi před vnitřním hledím odehrály různé epizody z "mé" minulosti.
K tomu je zapotřebí ovšem dosáhnout jiného rozpětí kvality uvědomění, či lépe prohloubit křivku denního vědomí za práh podvědomí a navíc toto prohloubení ještě nasměrovat.
Tyto epizody se navíc velmi logicky vztahovaly k přítomnosti. I obsazení rolí mělo svoji návaznost. Bylo to poučné pro mě a nemusím se dohadovat, jak to s reinkarnací vlastně je.
Zkušenosti se tedy jistě nahrávají na jakýsi "softwarový pásek" a pak krystalizují v podobě intuice, vloh, sklonů atd.
Vyvěrají z psychologické oblasti lidských bytostí, kam většina z nás ani nesměruje svoji pozornost, natož aby se tam po jisté době cílené, zdravotně nezávadné a psychiatricky nezabarvené introverze, pohybovala vědomě.
Záhada to asi bude pro tzv. vědce, křesťany apod. Za sebe to řešit nemusím.
Paměť tohoto druhu tedy nutno oživit a je to dokonce jeden z poznávacích bodů niterného vývoje.

Stálý úsměv okolnostem navzdory přeji

104150

24.04.2006 09:51

Sluneční elektrárny - proč je, krucipísek, nestavějí?

RE: Domácí elektrárna - elektrárnička - elektrárničička...

Had 88.?.?.?

Zdravím jožine v bažině,
>Tudyhle cesta vede doopravdy jen jestli nevite co s penezma a mate to jako >hobby.
Bohužel jen ta část související s nadšením je aktuálně pravdivá.
Tudíž pokud mohu naplánovat a provést méně pracné natažení kabelů a rozvodů pro tuto variantu do budoucna, tak to udělám - pak je to hobby.

Ale... http://finance.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=84337 .. tohle není nepravděpodobná varianta vývoje.
Pokud se ta slavná naše civilizace podělá úplně, pak kabely - nekabely, solár nesolár, fotovoltaika ano - ne, všechno jedno.
Budeme okopávat mrkev a brambory a vymalováno.

Mohu-li zkouším být připravenější na větší průser i na zevní úrovni.

104188

24.04.2006 17:05

Změny, změny, změny...

RE: Rubrika Erotika bude odvážnější

Had 88.?.?.?

Zdravím Dr.Strangelove,

né že bych s Jendou21 souhlasil, ale
>odborníci se shodují,jak je pornografie užitečná a zdravá atd atp.
pouze pro takové lidské typy, které v sexualitě vidí hlavně "vybouchání pytle" (sákryš, nevím, co napsat jadrně a ekvivalentně k dámám.. poraďte [velký smích] ).
Chápání, vnímání a provádění sexu se dá na několik způsobů.
Když to zjednoduším -
1. rovina - zvířecí, pudový, naprosto smyslný,upoceně ufuněný a uhekaný. Bez jakéhokoliv aspektu "čehosi" vyššího a lepšího. Jedinec vyhledává a provádí sex pouze a výhradně s ohledem na viz. výše. o pytlíčku a dámách.

2. rovina - předchozí přístup zpočátku, pak ale se zaváděním prvků, které ty hrubé, drsné, zvířecí energie zjemňují, povyšují - žena je pak "most do božských světů", muž se stává "akumulátorem energie, síly a moci".
Po jisté době (většinou mnoho let 10-20 a více, individuálně) se hrubý sex přesouvá ze spodku do "srdce". Pak můžou stavy podobné orgasmu (ekvivalent tzv. rajským až božským stavům dosahovaným v lidském těle) proběhnout např. pouhým obejmutím, posléze i pouhým "pomyšlením" na toho druhého... tedy ono jde spíše o zesílené uvědomění si propojení na ty již vylepšené kvality.
Nábožensky řečeno: sex je povýšen na modlitbu a uctívání božských kvalit až ke splynutí s těmito.
Oba jedinci také v dobrém případě této praxe "vyrábějí schránu", entitu, kam se při odchodu z tohoto slzavého údolí přestěhují, kam "vemřou"(od slova umřít, umírat).

Pro přístup č. 1 může jistě být pornografie prospěšná a snad i zdravá, neboť v oblasti představ (psychické rovině) může dojít k žádoucímu uvolnění nebo i naplnění tužeb. Může se však i vše opačným způsobem vystupňovat - ale to je individuální.

Pro přístup č. 2 vyplývá z uvedeného, že pornografie je HLAVNĚ zbytečná a v mnohém značně taková jako popisuje křesťanský Honza777.
Ovšem zdůrazňuji - je hlavně zbytečná a tento typ sexuálních praktiků pornografii ve svém životě nepotřebuje, neboť je více či méně oproštěn (díky své práci se sebou samým) od převažujícíh kvalit lidí s přístupem č. 1. Čili ani není třeba příliš brojit, spíše suše konstatovat a nechat každému, co jeho jest. Protože každý potřebuje svůj ranec SVÝCH zkušeností...

A k těm "odborníkům" - to jsou všelijací sexuologové, jež obdařeni příznivým osudem se vezou na vlně věčného zájmu o nejmocnější tvůrčí energii?
Slyšel jsem několikráte tyto a z jejich "odbornosti" v sexu a vztazích jsem měl tedy velmi no, udiveně pozdvižené obočí a pak něco jako:"Aha..." [cool] .


104213

24.04.2006 19:58

Změny, změny, změny...

RE: Rubrika Erotika bude odvážnější

Had 88.?.?.?

[smích]
>Milý Hade, pornografie je HLAVNĚ součástí gigantického byznysu, "trhu" se >sexem. To je podstata, která je určující, od které se vše odvíjí. Ve >světle této prosté pravdy, je možné účast tzv. "odborníků", jejich >rádobyrady a rádobynázory, označit jako marketing, brainwashing a >sofistikovanou reklamu. Nic víc, nic míň. Nehledejme složitosti. >Pornografie je zkrátka náhražkou, devalvací ženy, ponížením a násilím, >devalvací sexu a lidské sexuality jako takové vůbec. Spokojit se s něčím >devalvujícím, s něčím násilným a neplnohodnotným, může pouze člověk >mdlého rozumu, primitiv, který o skutečn
>ých hodnotách nikdy neslyšel. I zde platí: co nestojí na pravdě, nemá >hodnotu.

Milý Honzo3x7,
jen brojte a bojujte a evangelizujte - to je zase Váš ranec Vašich zkušeností, kterých máte ještě málo.Kdyby ne, nedělal byste to. A nespalte se o ten plamenný meč...
Upřednostňuji pozorování a pokud "evangelizaci" a osvětu atp., tak jedině ve svém životě a pro svoji bytost. Na druhé se hlavně dívám a hlídám, jak na dění reaguji. No a sbírám samozřejmě zase své zkušenosti, pro které jsem se narodil. A hltání pornografie s vytřeštěným zrakem, či ležerním všeomlouvajícím světáctvím, tam již nepatří.
Čímž neříkám, že porno není byznys atd. Tvrdím ovšem, že mě osobně je lhostejné, nepotřebuji ho ani k "nabuzení", ani jako náhražku, ani nijak.
Prosté. Tedy pro mě aspoň.

104226

26.04.2006 09:56

Změny, změny, změny...

RE: Rubrika Erotika bude odvážnější

Had 88.?.?.?

>Promiňte, ale představa, že píšu tyto řádky(skutečnost) nejsou skutečností >(realitou a pravdou), ale jsou (podle Vás), mojí, Vaší, bůhví čí představou >(fikcí, jak je libo) o pravdě(skutečnosti), je zgruntu absurdní a nesmyslná, >v rozporu s logikou a zdravým rozumem vůbec. A tak jako vždy, i zde platí, že >pravda je vždy jen jedna.
Uvědomujete si, že mi nějakou podivnou myšlenkovou zkratkou podsouváte něco, co jsem netvrdil? Vaše dedukce a slovní kotrmelce k obhájení svého postoje jsou tedy... no, zajímavé.
Ale abych to za sebe uzavřel.
Sice se zašťiťujete slovy o víře v Boha, Bibli atd. Pravděpodobně nelžete, což je samozřejmě správné - pro vytváření dobrého osudu.
Věříte, že věříte.
Svými slovy o tzv. "skutečnosti", "realitě" atd. dokazujete, že Jste svým založením i přes nátěr duchovna - HMOTAŘ. Ostatně jako spousta křesťanů.
Netvrdím, že to je špatně, ani dobře. A hlavně je mi to celkem jedno.

Mějte se, jak si zasloužíte. [smích]

104384

26.04.2006 12:20

Kterak JUDr. Petra Buzková k vile přišla

RE: Normální... fungující demokracie...

Had 88.?.?.?

Zdravím pane Gejdoši,
>Napadá Vás pane Honzo, jak by šlo pomoci ?
Sice se neptáte mě, ale vložím se bez dovolení...
Pozor na mesiášský komplex.
Nezapomeňte, že např. křesťanstvo rádo "spásuje" (od slova spása) všechny okolo, ale o té spáse samotné příliš známo není - je to prázdný, bezobsažný pojem.

Myslím, že to není tak těžké a bylo to již napsáno: "chceš-li změnit svět, změň sám sebe".
To je jediná jistá metoda, že člověk toužící po harmonii, spáse atp. musí nejdříve sám tohoto dosáhnout, REALIZOVAT. Pak se přidává i "vhled" jak to s tím vším vlastně je. Tedy přidává. Ne jako dárek. To je samozřejmě také výsledek námahy a snahy z vlastní vůle.
Touto realizací takových hodnot se stává nosičem těchto kvalit a může je naprosto nenásilně vtiskovat do psychické oblasti světa (tzv. říše příčin), kde také musí uzrát a pak se projeví na hmotné úrovni.

Např. buddhismus to řeší již zpočátku a i v průběhu "cesty" excelentně doporučením svým žákům v podobě onoho známého metta:"Šťastné nechť jsou všechny bytosti". Toto přání, tato energie se má stát jakýmsi nosičem, energií, pohonem, kritériem v každodenní činnosti žáka. Pod filtrem tohoto "volání" má myslet, jednat, pociťovat... PROSTĚ ŽÍT SŤASTNĚ, SPOKOJENĚ (což stejně je cíl drtivé většiny člověků) nezávisle na vnějším dění a tuto atmosféru zesilovat, ale i ukrývat před jinými - kvůli tzv. vykradení (např. zdánlivě bezdůvodná hádka, konflikt a... dobrý stav je pryč-ukraden)

To je velmi těžké!!!
Upřímný člověk k sobě přijde na to, že již i přání a tzv. právo na různé potřeby jsou vlastně krádeží ostatním bytostem...
Ale vše má přece etapy a kdo "vstoupí do proudu" poznává úměrně své snaze, že se jedná o práci a proměny v řádu desítek let.

Je to dlouho a výsledek nejistý. Ano. Ovšem nyní odžíváme výsledky jiných snah, jiných splněných přání...
Mnoho zdaru ve Vaší, osobní spáse.

104395

26.04.2006 18:44

Kterak JUDr. Petra Buzková k vile přišla

RE: Normální... fungující demokracie...

Had 88.?.?.?

Ach jo, jendovoko,

máte to dobře naštudováno... [smích] . Totéž v jiné nepraktické podobě (zaslíbení, hřích odděluje od Boha a jiná hesla) jsem se naslýchával dosti v dětství a pak ještě v jedné životní etapě - prázdnost, bezobsažnost, nelogičnost ve vztahu k praktickému životu.
Tak to vidím.
Ale pokračujte, pokračujte je to Váš kotlík zkušeností. Ono už Vás to jistě někam dovede.

104424

27.04.2006 11:25

Změny, změny, změny...

RE: Bravo Minda!

Had 88.?.?.?

Zdravím Tome,
>A to je velice silný symbol. Výklad tohoto symbolu bych ale přenechal >slovutným pánům Gejdošovi a Hadovi. Ti mají s nirvánou společného bodu ducha >i těla bohaté zkušenosti.
... [velký smích] za sebe (slovutný Gejdodámus nechť reaguje sám) díky za důvěru, ale symbol v této podobě s tímto komentářem je jistě novátorská záležitost, čili chopte se evangelizace vedení k novým obzorům s vervou a slovním šarmem sobě vlastním - zvědavě postávám stranou.. [smích].
P.S. při nějakém výkladovém zaškobrtnutí jsem ochotně "hilfsbereit".

104480

02.05.2006 10:16

Politika a katolíci

RE: tot clanek jest dlouhy jak lovosice

Had 88.?.?.?

Zdravím bB,
toto:
>BTW mě v této souvislosti napadá, můj "drahý" bývalý mi pravidelně vyhrožuje, >že dá naši dceru pokřtít, ať chci nebo nechci - je tu někde po ruce právník? >- může to udělat, byla-li dcera svěřena do péče mně?
.. ve mně vyvolalo úsměvnou vzpomínku na můj "křest".
Můj otec velký to podivín, samorostlý filozof hopsal celý svůj život mezi různými vírami a duchovními i "duchovními" systémy a paranormálními jevy jako orangutan z liany na lianu v jedné ze svých několika "katolických lian" si mě s vážnou, důstojnou a slavnostní tváří jednoho slunného dne zavolal:" Zjistil jsem z Bible, že každý pravý křesťan může křtít nepokřtěnce a tím mu zajistit účast na spasení"... atd - ta hesla jsou vcelku známá - zdejší biblofilové mohou doplnit.
No, bylo mi 10 let, spěchal jsem na fotbal s klukama a navíc tam taky měla být má tehdejší a jediná životní láska, takže jsem jen pokorně kulil oči a přikyvoval, jako že spása od Ježíška je to jediné, co mě celé dny zaměstnává a že tedy je nutné se nechat pravým křesťanem a navíc rodičem NEPRODLENĚ pokřtít.
Dady vypláchl hrníček od kávy, šli jsme do koupelny a za slavnostního hlaholu mého otce:"Křtím Tě...!!!" (půlka paneláku se jistě bavila) jsem tedy získal kromě mokré hlavy a trička také účast na té velké slávě, spáse atd.

Byly časy, kdy jsme se tomu s máti dosti zasmáli. Nyní, kdy aktuálně je značně horlivě věřící evangelička (pozor nezlehčuji nyní, i když to tak vypadá - její víra a náboženský život je značně upřímná snaha a je dobrá "bhaktijogínka"-stejně jako mnoho upřímných věřících pod již zašlou fanglí křesťanství) již se tomu nechechtá, ale hodnotí to jako nesprávnou a falešnou snahu mého otce.

Nechte bývalého drahouška vyhrožovat a zkuste na to nereagovat, i když mě se to kecá - nic takovéh nemusím řešit a ani nebudu muset... Dcera si svou cestičku stejně proklopýtá sama a jestli jí někdo pobryndá lebedu H2O nebo ne, její život a zrání s jeho zakončením nezmění - bez jejího niterného souhlasu.
Křest vodou (a jiné typy tzv. křtů) je zcela něco jiného než prázdný vnější obřad, byť mnoha upřímně věřícím může přinést např. extatický stav a je to pro ně jistý slavnostní zlom v životě.

104928

02.05.2006 10:28

Fundamentalismus

RE: co to je fundamentalismus?

Had 88.?.?.?

>Vy jste v zásadě pane Honzo zde asi největší fundamentalista v dobrém slova >smyslu a zásadně se opíráte o fundament - pravdu.
[zmaten] neopírá se spíše (jako každý z nás člověků) o svoji představu a svoji interpretaci (a ještě velmi košatě mnohoslovnou) té tzv. pravdy?
Pak by ten fundamentalismus nebyl až tak pozitivní, zláště pokud by takoví jedinci měli druhým moc zásadně (až třeba k přiložení na vatru) ovlivnit život druhých lidí právě pod úhlem té své pravdy.
Což již snad případ zdejšího fundamentalisty asi není...

104930

02.05.2006 16:26

Fundamentalismus

RE: co to je fundamentalismus?

Had 88.?.?.?

Zdravím Gejdodáme slovutný z Frýdku Místku,
>"Tibetská kniha mrtvých" či co. Navedlo mě na to čtení Shrimad Bhagavatam. S >jistým potěšením jsem zde i tam zjistil, že člověk se může zachránit různě.
První verze, kterou jsem četl asi v 16 letech byla otrocky příliš "přesně" přeložena a navíc jedincem (nechci snižovat jeho velkou snahu, ale ta často nestačí), který pochody smrti neznal - nepřekročil práh smrti za denního vědomí, takže nemohl zasvěceně komentovat.
Pak jsem "objevil" dílo K.Minaříka a ... to byla jiná!
K fundamentalismu tato kniha též jistým způsobem patří.

O východiscích, dalším průběhu bytování umírajícího jedince rozhoduje poslední "myšlenka, stav" při odchodu vědomí z fyzického těla.
To by bylo jistě pro mnohé (kteří dozráli k pochopení putování životy) dobré a rádoby pohodlné pro přípravu na další existenci.
Jenže o kvalitě toho posledního "vydechnutí" rozhoduje nashromážděná převažující kvalita (nebo jinak činná, nashromážděná karma) za života (-y) onoho umírajícího... takže v těchto chvílích je drtivá většina umírajících pouhým trpným činitelem unášeným svými nashromážděnými odrazy ze skutků, nálad, myšlenek, pocitů stavů... tedy žádný Bůh, andělé atd.
Člověk sám sebe hodnotí, řadí a určuje další osud, bytí. Že si to přál jinak? Nevěděl? Co s tím. Zákonu příčinu a následku se dokáží vyhnout (či snad dostat se "nad" tento zákon) jen vyjímeční jedinci a takoví o tom jistě nedebatí, tak jako my.

Mnoho zdaru v přípravě na nejdůležitější okamžik v životě lidském... [velký smích]

104949

02.05.2006 17:08

Fundamentalismus

RE: co to je fundamentalismus?

Had 88.?.?.?

Zdravím "Honzovočko",
již jsem měl tu chuť se Vás zeptat přímo, pak jsem nad tím mávnul rukou a pan Gejdoš to ve mně svým příspěvkem "inicioval".
Něco jsem Vám v tom smyslu jednou psal. Nadužívání slov pravda, logika, zákonitosti atd. je příliš svěřepé a časté, takže se jevíte jako člověk, který po tom všem sice ohnivě touží (správné), nicméně...
Ovšem hlavně jako materialista - hmotař s nátěrem křesťanského duchovna.
Ale to není až tak důležité, každý "řádíme" jinak a všichni si své "vyrobené" budeme muset odžít, "vynulovat", takže o nic nejde.

Ty základní otázky: skutečně Jste tzv. "živý" nositel pravdy a konečného poznání veškeré skutečnosti?
Je pro Vás těžké uznat a pochopit, že pokud mluvíte o pravdě, logice, skutečnosti atd. tak stejně mluvíte (píšete) o SVÉ pravdě, VÁMI pochopené logice, VÁMI vnímané a chápané tzv. skutečnosti?

A jen krátce co se matematické logiky 1+1 týká. Mám z hlediska té logiky podivné zkušenosti s jinými stavy vědomí (nikoliv pod vlivem jakýchkoliv látek či psychické nestability) a přesto (nebo právě proto?) vím, kdy tuto logiku mohu a mám bezvýhradně používat a podřídit se a kdy tato logika je jaksi neúčinná, "překonaná" a zbytečná. Nebo ještě lépe - funguje jinak a patřilo by to asi do jiného typu matematiky. Přesto to vše zapadá do "skutečnosti". Jen poněkud širšího záběru.

Posuzování podle sebe. Čím více a hlouběji a důkladněji někdo pozná sám sebe, tím více až žasně (pokud má čas, chuť a náladu) nad tím, jak stejné jsou principy jednání, chápání a vůbec fungování života u ostatních lidí, tvorů. Pak již jen se naučit rozlišovat.
Není třeba se opírat o mnohoslovné poučky a hnidopišit ve výrazivu a "bušit" do mozku další a další zbytečné údaje - stačí "napřít" pozornost žádoucím směrem a dle dispozic se "jádro pudla" předvede a ukáže...nebo taky ne. Dle dispozic.

Mnoho zdaru v poznávání sebe sama bez studia přeji.



104956

03.05.2006 12:59

Vroucí kotel jménem ČSSD

RE: Volba socanů

Had 88.?.?.?

http://volby.idnes.cz/dotaznik.asp ... zkuste tohle.
Byl jsem poněkud překvapen, koho bych měl volit, abych se hypoteticky dočkal naplnění požadavků formulovaných těmi odpovědmi na otázky v oné anketě.

No a jinak to vypadá stejně na "oposmlouvu" č. 2.
Tedy ne smlouva mezi opičákama, ale důstojná a vychcaná opoziční smlouva.
Takže?

104995

05.05.2006 20:09

Politika a katolíci

RE: agitka

Had 88.?.?.?

Hbitý brk i nadále pane Tome,

>S příchodem církve je vzýváno utrpení.
Přesné - škoda, že editor nemá takové ty palečky hore na ocenění...
Jen dlužno dodat: křesťanské církve dělají z vystupňování běžného trápení cestu k jejich Bohu...
Proto vysoce inteligentní a humorem ve větší míře obdaření jedinci "čichají" v tom trpitelském sebemrskačství církví - ČERTOVINU. A mají dobrý čenich....

Ďábel a chmury chodí ruku v ruce, ale Bůh se stále směje. Naučte se radovat bez příčiny a stanete se znalci života.

105116

22.05.2006 14:26

Jak smutné

RE: Facka zezadu-žádný

Had 88.?.?.?

>mozno mate k dispozicii nejake ine video, ale na mojom je to aj nadalek tak, >ze mu Mr.Smith nieco kratko sepol do uska. [cool]
[velký smích]
... Neo, vše co má začátek má i svůj konec! ? [vyplazený jazyk]

106676

07.06.2006 14:12

„Jsme silní a rozhodní“

RE: SPIEGEL ma u mne 3 body plus

Had 88.?.?.?

Konečně to někdo nakousl!

A hned to tam zaznělo vícekráte!
Ve světle tohoto konstatování, které jsem také nikde takhle nezaznamenal (není ovšem divu, oficiální, pro davy přechroupané zpravodajství není můj denodenní koníček) se mi to vše vskutku zdá šikovně vyjádření a uveřejnění informací, za které se normálně již zavírá. Tedy jak někdo již nadhodil "švejkovina" o holokaustbusinessu...

107855

07.06.2006 21:00

Po volbách

RE: Pane Stwora!!!!

Had 88.?.?.?

Zdravím editore,

tak si přečtěte ještě v českém vydání "POSELSTVÍ OD PROTINOŽCŮ" - autorku si nemohu vybavit ( "něco" Morgan -ová?).
Je to jeden z mála náhledů na australské abořany, který je ukazuje značně překvapujícně... pro nás vzhledově ošklivé, materiálně, technicky zaostalé a primitivní ale niterně hóódně jinačí kvality. Tedy hierarchicky "vyšší".
Popisuje tam ovšem již jen zbytky těchto původních, no jak jinak - misionáři jim to vysvětlili, děti odebírali atd. atd.

Zajímavé je, jak na jedné straně uznáváte v mnoha článcích a debatách zodpovědnost za skutky a jednání a na straně druhé v případě rudochů, aborigines atd., které "mírumilovné" křesťanství vygumovalo, původní obyvatele vystrčilo do zóny nikoho (a i to je slabý výraz) takže "po staru" žít neumějí a "po novu" jsou přítěží jak pro sebe, tak i pro vládnoucí(?) většinu .. ne, ne - ta zodpovědnost trvá (kdyby nikoliv, tak ty situace by prostě nenastaly!! To je naprosto jasný důsledek, jehož příčiny jsou pouze poněkud staršího data... pro vnímání časové osy - narození, pár let pinožení se zde a pak rakev jsou samozřejmě "staré, neplatné atd." ).
Takže dnešní schýzaproblémy, které i Vy popisujete jsou PRÁVĚ NA HRBU bělochů, platba průběžně probíhá...
Jiná věc je, že geniální (??) vychcanost takových menšin těžit z hlouposti a připosranosti vládnoucích JIM zadělává na problémy v tom průběžném zúčtování.
Ale co, střídání všelijakých ras a kultur bylo je a bude. A lidé si příčiny k vzájemnému trápení najdou i v hádce o barvě hovna.
ALE!
Člověk, který se již rozhlíží po pláni života poněkud z nadhledu, neměl by opomíjet na základě ne- a sympatií (emoce vyvěrající z nezkrocené mysli) i jeden velmi zásadní jev - setrvačnost všech hmotných i nehmotných dějů, která se potom valí našimi životy a přináší události, které mají kořeny stovky ba i tisíce let v naší minulosti - to dle ochoty a touhy odkrývat informace "ze zákulisí".
Takovým nasazováním klapek neprospívá především sám sobě, když už dychtí po zákulisních informacích.
A pokud díky souběhu osudových okolností zpravodajstvím ovlivňuje ostatní, měl by o to více mrskat lbí, aby shodil ty klapky co nejvíce.
Nic ve zlém [smích]

107875

15.06.2006 14:46

Velká koalice na obzoru

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Had 88.?.?.?

Zdravím p. Řeháku,
sice Jste žádostiv nějakého vyvracení Vašich konstrukcí od někoho jiného, ale po přečtení Vašeho příspěvku s mnoha variantami slova "svoboda", se mi vybavila dejme tomu zkušenost, stav, který se dá lapidárně shrnout: svoboda je stav, niterné rozpoložení, které má (může) být na vnějších podmínkách nezávislé.
A hlásá se to kupodivu hlavně ve všelijakých tzv. duchovních systémech, naukách atd.
Určitě bylo, je a bude těžké "koupat" svoji mysl, pociťování i tělo - prostě celou bytost, jež může uvědoměním obsáhnout - v kvalitách (vibracích), které jsou ekvivalentem toho, co se nazývá svoboda - tedy být svobodný, nebo PROŽÍVAT svobodu, ale lze to.
A pak i při plnění si vnějších povinností (neboť život, to jsou hlavně povinnosti, ať už chtěné, nebo ne) lze niterně žít svobodně a tím vytvářet lepší předpoklady pro kvalitnější život v první řadě pro sebe samého, ale i pro souputníky a následovníky.
V jistém směru zlepšování života se tomu říká "překonat svět".
A to vše vyvoleným, nebo nevyvoleným navzdory...

Fakt ovšem je, že tento svět je jedno velké neštěstí a jen zaslepenec a "mlaďas" to zatím vnímá jinak. [pláč]

108251

18.06.2006 17:56

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

Had 88.?.?.?

Zdravím Tomáši z jednotné Evropy,
>to se mýlíte, současná fyzika vylučuje jakékoli věštectví a lidový >mysticismus. Včetně takových extra nesmyslů, jako je astrologie, věštení >osudu z ruky, kávové sedliny, karet apod.
Současná fyzika a oficiální věda vůbec, pokud je mi známo, neuznává ani prvek Vědomí, který si drze a lhostejně všechny ty našprtané hodnoty prostupuje, či dokonce svou existencí umožňuje jejich "bytí".
Bylo by zajímavé, kdybyste takto ohnivě debatoval např. před 50, 100, 150, 250 léty z pozice tehdy aktuální, oficiální tzv. "vědy".
Jakpak byste se zamyslel nad tím arogantním, našprtaným troubou, který tvrdí, že létat nelze, ponorka je extra nesmysl atd?

Znáte pojem "morfická resonance" tedy cosi jako "akáša" v pojetí tzv. východních filozofií?
Tam také fyzika poslepu hmatá svými teoriemi a propočty.

A co Vy víte o astrologii, věštění, tzv. mimoslového vnímání atd. z praxe? Očividně to, co Vám řekli v klubu Sysifos, asi.
Vaše sveřepost v odmítání "neměřitelných" jevů je obdobná jako u členů onoho klubu a je pro mě osobně zajímavá k pozorování právě kvůli tomu zuřivému odmítání - extrém z druhé strany, žádná vyváženost a ochota uznat prostor pro postoj "čím víc vím, tím vím, že nic nevím".
Je to typické pro velké ego vědců - předstihují většinu "mozkem", ale ne již jinými bytostnými kvalitami, protože tyto pro ně neexistují... tak jsou pouze dobří myslitelé, správně skládají poznatky, ale ovšem z omezeného spektra. Vše ostatní je u nich stejně lidské, nezušlechtěné, nepročištěné jako u většiny nás člověků... proto se jásá nad např. nad novými druhy zbraní a vědecký pokrok se projevuje hlavně ve vojenství a množení násilí a hrůz.
Sveřepé odmítání tzv. paranormálních jevů vyvěrá totiž z podvědomé bázlivosti lidí-materialistů, jež si tento životní postoj vytvořili ze strachu a neschopnosti překročit PŘÍMO ("vybroušenými" nástroji - myslí, citem, hmatem, zrakem, sluchem i čichem ) onu tenkou hranici mezi viditelnem a neviditelnem a nahlédnout na onu tzv. realitu naprosto jiným způsobem.
Nelze se divit: mozek má svoji kapacitu a pokud se "přesytí" člověk se zblázní - proto ta dobrovolná zeď kriminálu ducha zvaná MATERIALISMUS a "věda". A za druhé v tom neviditelnu je to ještě horší než v běžném životě, kde se mydlíme hlava nehlava, a kdo se na chvíli soucitně a neopatrně zastaví, je sežrán...
Rozum by se neměl ani zavrhovat, ani přeceňovat. Rozhodně by se měl "brousit" a dále vyvažovat dalšími složkami bytosti (cit), aby pak nedocházelo k arogantně nabobtnalým výkřikům z neznalosti, že ta či ona kategorie lidského náhledu na život je "jak všichni víme" [oči v sloup] vědou prokazatelný nesmysl.
Tož tak k inteligentnímu hmotařství...
Nic ve zlém.

108438

18.06.2006 18:24

Britský admirál varuje

RE: uz je pozde

Had 88.?.?.?

Zdravím Idealisto,

>Nechapu, jak muzete navrhovat vychodisko resenim "radikalnim" a moznymi >obetmi.
>Kdybyste se narodil treba v Rhodesii, jako potomek bilych evropanu, a jako >takovy byste kvuli tomu byl v 10ti letech rozsekan na kousky domorodci, ale >jine barvy kuze, tak byste taky tento jev bral jako zakrok, ktery se >"bohuzel" nemohl obejit bez obeti?
... no, pokud bych si na to zase třeba v 8, 10 nebo 15 rocích zase vzpomněl, tak bych byl asi značně nasrán. [velký smích] [velký smích]
Ovšem na ty konkrétní, co mou schránu onehdá rozsekali...

108441

18.06.2006 18:33

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

Had 88.?.?.?

>Konkrétně Nostradamus měl velkou sílu, ale nejsilnější nebyl a od té doby se >už narodili tisíce silnějších lidí, kteří utvářeli budoucnost svoji i >ostatních podle svého.
Tak tohle je tedy trefa...vzácně zde a vůbec obecně někdo zformuluje tuto základní schopnost všech bytujícíh tvorů, tedy i lidí a sice TVOŘENÍ... [smích]
A do jakých detailů tu naši tvůrčí sílu - energii- používáme, je až zarážející.

108442

19.06.2006 10:36

Britský admirál varuje

RE: uz je pozde

Had 88.?.?.?

Zdar Idealisto,

>Ty to mas trochu slozitejsi, heh. Porad se budes objevovat v ruznych formach >a ne a ne to zapichnout natrvalo
>Ja to mam jednodussi. Jednou a pak nazdarkaspar

[velký smích] [velký smích] heh, nejen má maličkost to má v tomto složitější...né že bych Ti (a komukoliv jinému) toto nepřál, ale přání je jedna věc a "vyznat se v tlačenici" (vyhasnutí žízně po bytí ještě za života v těle) to je vskutku velký rozdíl...!! [cool]

Takže see you later, again, again...až k tomu vyhasnutí.

108473

19.06.2006 19:13

Nová tajná zbraň firmy Google

RE: Technicke parametry jsou oslnujici....

Had 88.?.?.?

Zdravím zapa,
>Ted uvazme, ze jsme na moment na te 'druhe strane'. Nu dobre mame ty >'potrebne informace'. A co s nimi? Zjistit, zmerit, ohodnotit, zesumarizovat >a posoudit... jeste neco jineho? V pripade souhlasu, nesouhlasu ci protikladu >pripadne zabasnout a zaligrovat pulku obyvatel zemekoule??

Jistě. Tohle v nějaké podobě napadne asi každého člověka, který mj. pátrá i po vnějších příčinách bordelu, ve kterém žijeme. Pochopitelně když zdravě a realisticky nedůvěřuje ani "Foxům" a jiným mainstreamovým vymývárnám, ale též prověřuje samostatně i "paranoidně-alternativní" zdroje informací (zrovna nedávno jsem četl velmi "hutnou kaši" tohoto druhu od Jana van Helsinka a ten tam též vyzývá velmi důrazně až k nedůvěře A "PROVĚŘE"...).
Co z toho všeho mají ti Ilumináti atd.?
Jedno z největších lákadel a uspokojovadel mravně nevyzrálých, byť intelektem třeba nadprůměrně obdařených bytostí - MOC!!!

A ostatně po moci touží každý, neboť usnadňuje život a zdánlivě pomáhá snadněji se vyhýbat různým domnělým i skutečným omezením vyplývajících z prostého soužití s okolím.
To že moc je zároveň velký závazek a odpovědnost za druhé i za sebe, která vzrůstá úměrně onomu rozpětí vládnutí, si uvědomí jen skutečně hodně "starý" jedinec. A pátrá-li upřímně, bude až překvapen, jak zákeřně se raduje cosi v něm z pocitu vládnutí nad jinými, byť v prťavějších aspektech, než třeba nějaká skupina bankéřů...
Ten také tuto sílu, poznání moci použije jinak než k ovládání "stáda"(vetknutí tendencí v oblasti kde se hmotné události teprve formují, rodí a tedy jsou více tvárné) směrem k prohlubování již tak strastného života zde na Zemi.

Jelikož mocní tohoto světa pohlížejí převážně na své souputníky tímto slzavým údolím jako na věc, kterou je možno ba nutno vyssát a odhodit, jaképak asi jenom tímto postojem vtiskují tendence do oné ještě tvárlivé oblasti...?
Naštestí se počítá a sčítá vše, takže je nepříjemná jen ta časová prodleva.

Takže nepodceňoval bych rozhodně touhy být mocným na různých úrovních a různým způsobem.

108505

23.06.2006 10:34

Nad důchodci se smráká

RE: Moc jste mě potěšil, pane Stworo!

Had 88.?.?.?

>A nemovitost vám zůstane (pokud ji fyzicky ubráníte) i v případě totálního >krachu ve stylu velké hospodářské krize [velký smích] )
[velký smích] [velký smích] když jsou to návody k praktickým krokům, tak tedy se stavebním spořením zafinancovat takové nemovitosti, které mají naprojektovanou pozorovatelnu s kulometným hnízdem, radarem, kamerou atd.??

108766

29.06.2006 16:46

IQ test Romana Jocha

RE: Jochův článek

Had 88.?.?.?

Díky.
Docela dobrá diskuze - obzvláště "danpoisel". Jelikož se očividně pohyboval po arabském světě, může také jeho příspěvěk dost podnítit k přemýšlení, jakpak to ti vývozci demokracie asi myslí.
Ovšem ne pro ty, kdo se stávají tupou, hlásnou troubou oficiální propagandy...

109446

30.06.2006 11:26

Izrael znovu okupuje

RE: Příspěvek plný omylů a chyb

Had 88.?.?.?

>Tak to me podrz, vzdyt jsem to jenom opsal z prispevku Arkana, na ktery >reaguji
>Izraelská armáda je, bohužel, držena na velice krátké šňůře díky E. Omertovi, >který nemá odvahu udeřit a jednou provždy vyříznout ten palestinský "vřed".
[velký smích] holt není vřed jako vřed.. některé jsou nebezpečím jen pro nositele, ovšem jiné vředy šíří nákazu a likvidují obdobně jako ebola... [velký smích]

109534

30.06.2006 14:01

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Asi by to opravdu změnu chtělo, i když naši politici umějí alespoň improvizovat...

Had 88.?.?.?

Hm, improvizace.
Není to náhodou lhaní, arogance a naprostá neúcta ke svěřenému postavení a ke společnosti, z jejichž práce taky ty mrchožrouti žijí?

109546

10.07.2006 10:41

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Pohádka o mírovém soužití

Had 88.?.?.?

Hola Čochtane,
>Baron Rotschild věnoval obrovské částky,
zdalipak tedy také víte jak "baron Rotes-Schild" k těm obrovským částkám přišel?
A jaké jiné obrovské částky věnoval třebáá ... Leninovi?
>Ne že by jim někdo v úspěchu silou bránil, ale proto, že nebyli SCHOPNI se >novému životu přizpůsobit, že neměli vůli, sílu a schopnosti v tomto světě >mít úspěch.
Co to je ten "úspěch"? Zničená planeta, vroucí kotel nespokojenosti, zmatky a faleš ve jménu "dolaru", existenční tlak a nejistota zvyšující se ad absurdum?

Chce to zkusit nahlédnout i pod pokličku toho úspěchu a "baronů Rotes-Schildů", pak i mydlenice v Izraeli vypadá poněkud jinak.... [pláč]

110208

10.07.2006 17:15

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Pohádka o mírovém soužití

Had 88.?.?.?

>Lenina financovalo císařské Německo
... drobná oklika pro krvavé a vylhané peníze "Rotes-Schild" Chazarů, ale to se moc nenosí a navíc pokud se to někde proflákne, tak se z toho udělá paranoidní chiméra.

>Úspěch je třeba udělat z pouště zahradu.
Hm, to možná, pokud z té pouště nebudou podvodem, lstí a díky krvavému teroru vyhnáni pastevci, kteří se tam pohodlně poflakovali a nikomu nepřekáželi a nestrkali rypec do cizích věcí...jako se to přihodilo jim.

110240

13.07.2006 18:09

Deníček Evropana

RE: Pobavils autore:o)

Had 88.?.?.?

Zdravím "německý čerchtmane",
>Ale porad je odrazem nasi zkazenosti, ne te jeho...
nemyslím, že Vám tento nesmysl vyvrátím, ale z vlastní životní zkušenosti vím toto: člověk se zachová za všech okolností tak, jak je "naprogramován".
Toto naprogramování se skládá z mnoha faktorů, z nichž jeden důležitý je např. i genetická výbava, jako další jsou nehmotné zkušenosti, které má uloženy každý z nás v oblasti, která se nejčastěji nazývá podvědomí. Toto "naprogramování" také má možnost každý individuálně ovlivňovat a měnit.

Proto dostane-li se někdo ctnostný (myslím tím skutečně ctnostný dle např. mravních pravidel jógy, buddhismu, křesťanství, islámu) do "těch našich sraček" (ale i jakýchkoliv jiných shitek), pak tyto sračky jsou pouhou nepříjemností šplouchajících u jeho nohou, či výše, které určitou dobu (třeba i do smrti) znepříjemňují díky ctnosti kvalitní prožívání (pohodový, niterně spokojený život) a které takto čistý jedinec chápe jako daň nutnou k zaplacení za život a nashromáždění zkušeností. Tato platba je z hlediska času a kvality samozřejmě přísně individuální pro každého.

Čili muslim i nemuslim, křesťan i nekřesťan, jógín i nejógín, prostě "píplák" podlehnuvší balastu okolí nedokazuje balast okolí, ale jen a pouze svůj - v něm samém jsou správné [oči v sloup] rezonanční kvality, které zesílí kvality okolí. Možnost odmítnout nechovat se jako svině uprostřed sviní má každý. Že tím přitahuje pozornost sviní a tlak na zasvinění svého chování je pochopitelné a opět záleží individuálně na tom, jak si kdo umí a může v těch sračkách poradit, aby nebyl ostatními dravci zlikvidován, pokud neustoupí ze svých mravních hodnot.

Je potěšitelné a pro zralé ("zavolané", tedy karmicky staré jedince), že tento princip ovlivňování kvalit funguje i obráceně - energeticky zdatný jedinec ovlivňuje úměrně svým dispozicím přináležející "kvantitu" okolí. Nemusí se tedy příliš kázat, kárat, doporučovat atd. ale každý sám za sebe ve svém životě může být denodenní snahou přínosem sobě, nejbližším širšímu okolí a kupodivu celému světu na cestě k harmonii a spokojenosti, anebo samozřejmě k disharmonii a utrpení.

V tomto je také schován význam slov: chceš - li změnit svět, změň sám sebe...

Mnoho zdaru při cestě ke spokojenosti, která nevzniká na úkor ostatních... [mrknutí jedním okem]

110444

19.07.2006 18:44

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Pravda neni na zadne strane

Had 88.?.?.?

>akze - jakkoliv nechci obhajovat dnesni Izraelske akce - ptam se stejne jako >minule - co ma Izrael delat? Jak ma tedy reagovat? To se ma pokorne vzdat a >nastavit krk? Nebo si ma vse ale opravdu vse libit? Nebo se ma jednostranne >stahnout ze Zapadniho brehu, aby se uzemi "Palestinskeho Bajkonuru" mohlo >jeste rozsirit? Prosim, zadne rady znamenajici uplnou izraelskou likvidaci...
Proč pokládáte řečnické, teatrálně obhajující a blbé otázky?
Někdo už Vám přece odpověděl (nebo to bylo někomu jinému v podobném duchu?Nevím, čtu zběžně..).
Je to úplně jedno, co udělá, všechno je špatně. Proč? Protože vznikl "špatně". A stejně špatně pokračuje...
Tzv. řešení je buď úplná likvidace jedné, nebo druhé strany, anebo obou dvou nějakou velmi mimořádnou událostí zvenčí.
Kterou cestou myslíte, že se vydá Izrael? Podobně blbá otázka, jako Vaše, což...
Takovou, kterou má vyznačenou i na své vlajce - modré pruhy = dvě řeky, Nil a Eufrat a mezi nimi země vyvolená....

110944

20.07.2006 11:09

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Pravda neni na zadne strane

Had 88.?.?.?

Zdravím,
>No, já osobně si myslím, že ta otázka vůbec není blbá, naopak, je zcela >zásadní, protože kritizovat dokáže každý, zatímco navrhnout konstruktivní >řešení je velmi obtížné - váš komentář je toho důkazem.
To si samozřejmě myslete a komentujte také jak chcete.
To není kritika, myslím to jako suché konstatování a to je rozdíl.
My (a spousta jiných) můžeme navrhovat, co hlasivky a klávesnice ráčí a Izrael si samozřejmě a logicky udělá, co chce.
>Po celou lidskou existenci platilo, že vítěz si může (do jisté míry) diktovat >podmínky. Izrael je vítěz a přitom jedině jemu je to upíráno.
No, to první souvětí je pravdivé. Tak to bylo, je a bude. Je to ale správně z pohledu pozitivních životních hodnot, kterým se říká "lidství, svoboda, harmonie atd"?
A ta druhá část... kým je mu to upíráno? Jediný kdo řve strachy a vzteky jsou právě Arabové, protože Izrael hodlá bobtnat a bobtnat.
Jako vítěz [zmaten] tedy spíše velmi razantní uzurpátor (slušný název pro celou ideu sionismu z říše Chazarů) řvoucí na všechny strany-"plaťte, plaťte vyvoleným a stále ubližovaným!!", si dělá s vylhanými penězi prakticky co chce...
>á vůbec nechci Izraelce jakkoliv idealizovat, myslím, že vznik jejich >státu opravdu nebyl košér a nedivím se, že se Arabové cítí dotčení. Ale >pokud se konečně někdy chtějí dobrat míru, tak to zkrátka nelze než >akceptovat a přestat přemýšlet v dimenzích "zaženeme je do moře". Protože >na to prostě nemají...
S tím taky lze souhlasit. Částečně. Opomíjí to totiž dva velmi důležité faktory v životě - ZÁKON PŘÍČINY A NÁSLEDKU a SETRVAČNOST - setrvačnost všech dějů, která se táhne velmi, velmi dlouho. Naše tisíce let jsou běžné časové jednotky v propojení dějů, které běžně prožíváme jak individuálně, tak kolektivně. Jen "vlákno paměti" jaksi chybí.
A zde se debatí v horizontu nějakých 1 000 let - vznik Chazarských bojovných, nelítostných Židů.

Proto ani takovéto "vítězství" Izraele, nemůže přinést klid a šťastný život pro potrefené. Leda, že by vzniklé utrpení dokázali obě strany "vymazat". Což lze jedině dlouhodobou únavou z vleklého trápení, které vykrystalizuje v pochopení, že jediná cesta z tohoto pekla je .... ODPUŠTĚNÍ... To by mohlo být řešení. Je to ale odložené velkou mravní silou a umazáním ega na všech stranách. Individuálně i kolektivně.
Zatím tedy převládá idea "nenechat žít". A to oboustranně.No, vícestranně.

Tak co? Líbí? Praktické a reálné? [pláč] [pláč]

111017

24.07.2006 08:48

Čeští nabobové

RE: tendenční pohled

Had 88.?.?.?

>pod pojmem vhled lze vnímat situaci, kdy člověk po nějakém svém zážitku či >zkušenosti má takovu představu o jeho/její pravdivosti/správnosti, že nemá >potřebu jej dále potvrzovat (zkušenost měnit).
>Jde o proces intuice (řady asociací na základě svých zkušeností a talentu). >Ta umožňuje vývoj "programu Člověk".
Ne zcela. Mám na mysli tzv. "LHAGTHONG" - neboli "Hluboký vhled" přísně vypěstovanou vlastnost, schopnost. Dotyčný "prohlédá, vidí za" (atd. v tomto smyslu) oponu všech zřejmých (hmotných) i méně zřejmých (nehmotných-např. lze "vidět" zvuk, vibraci) jevů... vyjádření o představě je v této souvislosti nepřesné a mohlo by zavádět do výraziva, které rozumně uvažujícím lidem splývá s "abstraktním éteričnem".
A lhagtong je právě díky své přetěžké dosažitelnosti velmi striktně racionální,rozumová A HLAVNĚ SEBEDREZŮROU VYPĚSTOVANÁ schopnost.
>Ale to je na jinou diskuzi.
Ano. Ale hodí se vhled kupodivu v každé životní situaci. [smích]

111303

24.07.2006 09:19

Čeští nabobové

RE: předpisy

Had 88.?.?.?

> Najedu toho za rok docela dost
Kolik?
Za prací?
Na chalupu?
Přesně se na rozmezí 1 km nemůže trefit ani bez dívání, ani s civěním nikdo...takže proto jsou pohledy do tacha poněkud delší, pane. Proto jsou řidiči převážně ve stresu, co když do hajzlu jsem zrovna z toho 50m klesání nepohlídal tacho... uff, nejsou tam...
Takže nejde asi o nedodržení elementárních požadavků na řidiče, ALE O RAZANTNÍ PŘÍRŮSTEK CIVĚNÍ NA RUČIČKU TACHA,abych do hajzlu neplatil za 3 km navíc....

A ten pocit horka, když vidím, že na silnici typu "letiště" jsem při tzv. nepozornosti s ručičkou tacha o 5 km více....
Do 411 jsem ve městě jezdil v 90% případů mezi 50 a 60 km, na frekventovaných místech (škola, školka, refýže aj) pro sichr ještě méně asi 40, podřazeno a pravá připravená na brzdě... 2x mě za 15 let ježdění chytili za 62 km, a 68 km na velmi šikovných místech (cedule - 2 domy - 300m louka - další zástavba-cedule...a pak průmyslová zóna - 50m klesání viadukt - žádný chodník,žádný chodec,NIC..) na úsecích "louka" a "viadukt" důkladně zamaskovaný "radarový odstřelovač" [bliji] [naštvaný] i tohle byla buzereace, ale ještě snesitelná a když se obě strany chovali slušně, tak se dalo uhandlovat z tisíců na kila.
Dnes? Pruda, nervozita, vztek, strach, ponížení...

Teď se pro sichr plazím s ručičkou pod 50 i na úseku "louka" či "letiště před cedulí".. vskutku výroba zločinců na státní objednávku.

Už tehdy to byla na těch místech vhodných místech pro poldy, pěkná pakárna dodržet účelové značky - účelem myslím buzeraci a výběr "daní", nikoliv pragmatické omezení ze zjevných provozních, či bezpečnostních důvodů.
Že se tohle dotáhlo ad absurdum pochybují jen tvůrci 411 a "411neoconfans", převážně chalupáři, nebo méně samostatní jedinci. Magoři za volantem si budou jezdit i nadále jako magoři...

111307

31.07.2006 16:34

Ano, tohle je holocaust

RE: Primární zdroj

Had 88.?.?.?

>Krom toho si myslím i kdyby si to Begin a ten druhej sionista mysleli nejsou >tak blbý aby to ventilovali takhle veřejně.
Víte, to nebude otázka blbosti nebo chytrosti (intelekt mrňavý, či velmi rozvinutý).
Arogance moci, nadutost podpořená nábožensko-materialistickým povýšenectvím vštěpované Talmudem, hladce "přemázne" ostražitost a diplomacii...a pak se tedy dovídá okolí útržkovitě, jaká filozofie vládne "vyvolenému národu"...
Pochopitelně takové ostré a nediplomatické prohlášení, ze kterého opovržení okolním světem a jinými lidskými tvory jen stříká, musí vzbudit pochybnosti, zda se vůbec může vrcholný představitel a jeden z vůdců vyvolených takto vyjadřovat.

Asi může [překvapení] [bliji]

Řadoví "neaškenáziové", kteří dokáží žít s okolím v souladu, se prostě svezou s odplatou, kterou si chazarští sionisté pilně vytvářejí.

112176

31.07.2006 18:46

Ano, tohle je holocaust

RE: Primární zdroj

Had 88.?.?.?

Zdravím E.B.,
pravda - měl jsem definovat jinak - chazaři, nechazaři - prostě vyzrálejší typové v židovské kůži, co dokáží žít v souladu s okolím se svezou opět v onom průseru, který jim připravují nafoukanci i výše jmenovaní.

112191

01.08.2006 15:48

Ano, tohle je holocaust

RE: K obětování dětí

Had 88.?.?.?

>Ano, ale v případě takylidí, jako jsou islámští teroristé, o jejich lidství >pochybuji.
>Pokud ano, tak jsem žil v nějaké alternativní historii.
.... další klon "leho"...? [velký smích]
A co tedy je to podstatné k diskuzi?
Kdo je agresor a kdo se zoufale i sebevražedně brání...
Že takováto akce se musela připravovat minimálně několik měsíců a že to nebyla spontánní, záchranná záležitost?
Seržo, seržo, nějak Jste zapomněl s nickem vyměnit i slovník... [smích]

112301

02.08.2006 12:56

Ano, tohle je holocaust

RE: Jdou se bozkat s Goebbelsem, pane Stein!

Had 88.?.?.?

Zdravím stein55,
a tady mají také pravdu...??
http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=1529

112431

02.08.2006 13:09

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Bojkot zbozi!

Had 88.?.?.?

>A to uz nemluvim o jednom nejmenovanem bezpecnostnim ramu od nejmenovane >firmy, ktery jaksi "prestaval videt" kdyz pres nej lezli agenti Mossad s >chipovou kartickou v kapse... (v bezpecnostni komunite dost znamy prusvih z >prelomu stoleti, po kterem jsou vsichni kapanek opatrnejsi a po kterem si o >Mossadu a zidech vseobecne myslim sve)
To je fakt?
Pokud ano ... aké prefíkané [chechtot] [chechtot] ... a tedy jaksi i příznačné [pláč] [bliji]

112433

02.08.2006 15:40

Ano, tohle je holocaust

RE: K obětování dětí

Had 88.?.?.?

Dobrá, leho to tedy není.
Mluva a směr myšlení je velmi obdobný.

V lidských tělech bydlí různá pakáž.
Náboženskou mluvou - od démonů až po různé kategorie bohů.
Běžnou mluvou - od hajzlů a úchylů až po moudré lidi, jimž je násilí cizí.

Zdali mezi muslimy nebo sionisty převládá ta či ona skupina tvorů dokazují tím, jak se tam mydlí. No a zbytek světa jim samozřejmě sekunduje...
Pokud jsou ti sionisté tak skvělí, vyvolení a lepší až nejlepší na celém světě v přilehlém kosmíru, pak tedy proč řeší svůj nárok [zmaten] na stát tak, jak to předvádějí od jeho vzniku?

112459

10.08.2006 21:54

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

RE: expert kemo

Had 88.?.?.?

>Tak to ještě neznáte naše kulové kemo....atd.
[chechtot] [chechtot]
>Tak všichni maníci zamířili a vypálili salvu ze zbraní, jaké měl kdo po ruce, >lopatu, krumpáč a tak... jsme ho na tu první salvu sestřelili!

Hola, Herr Táborský - koncentrovaná síla mysli, óbr síla dokonce [chechtot]
Buďte šťasten a vesel stále, že Vás nezaregistroval:
a) nějaký politruk - soud se záškodníky v řadách lidově dem. armády...
b) úřad pro výzkum a praktické využití paranormálních jevů (to skutečně v Rusku měli, vsadím se, že mnohý zdejší kecatér a vzdělanec má kvalitní info a linky) a místo PTP Jste nemašírovali do Moskvy jako záškodníci, jež třeštěním zraků a pnutím nerfů sestřelují kapitalistické pijavice rozhazující mandelinky bramborové aj šlendrián podkopávající pětiletky.... [smích]

113427

10.08.2006 23:44

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: meziplanetarní federace

Had 88.?.?.?

>se snama mam ULTRA zkušenosti..
No, tak to Jste se minimálně podíval ve snu na své ruce...
Jinak ten text je trochu rozházený, kapánek potvrzuje to, že se sny máte ty zkušenosti, nesníte právě? [smích] [mrknutí jedním okem]

113436

15.08.2006 12:24

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: ?:-)))

Had 88.?.?.?

Zdravím p. Pražáku,
Použiji "copyvložit" z již napsaného příspěvku na Zvědavci.

Priekopníci terorizmu
1. Prvý únos lietadla uskutočnil Izrael v roku 1954; uniesli sýrske civilné lietadlo.
2. Granáty v kaviarňach: túto formu boja po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 17. marca 1937 v Jeruzaleme.
3. Oneskorená akcia, elektricky načasované míny na preľudnených trhoviskách: po prvý raz použili sionisti voči Palestíncom 6. júla 1938 v Haife.
4. Vyhodenie do vzduchu lode s civilistami na palube: po prvý raz uskutočnili sionisti 25. novembra 1940 v Haife. Tí pritom neváhali nechať vybuchnúť aj svojich vlastných ľudí ako protest proti britskej politike obmedzovať imigráciu do Palestíny. Loď s názvom Patria prevážala vtedy 1 700 židovských imigrantov.
5. Vraždenie vládnych predstaviteľov: po prvý raz uskutočnili sionisti 6. novembra 1944, keď Sternov gang zavraždil v Káhire lorda Moynea. Za týmto plánom bol Yitzak Šamír, člen Irgunu, neskorší vodca Sternovho gangu a izraelský premiér.
6. Používanie rukojemníkov ako prostriedok vyvíjania nátlaku na vládu: po prvý raz použili sionisti voči Britom 18. júna 1946 v Tel Avive.
7. Vyhadzovanie do vzduchu vládnych budov aj s civilnými zamestnancami a návštevníkmi: po prvý raz uskutočnili sionisti voči Britom 22. júla 1946 v Jeruzaleme. V hoteli Kráľ Dávid vtedy zahynulo 91 Britov a 46 bolo zranených. Menachim Begin - ktorý útok naplánoval, uskutočnil a neskôr sa stal izraelským premiérom - priznal, že masakru koordinovali pod vedením sionistického gangu Haganah.
8. Kufríky s nastraženými bombami: po prvý raz použili sionisti proti britskému veľvyslanectvu 13. októbra 1946 v Ríme.
9. Nastražené bomby v autách v civilných oblastiach: po prvý raz použili sionisti proti Britom 5. decembra 1946 v Sarafande (na východ od Džaffy).
10. Bitie rukojemníkov: po prvý raz použili sionisti 29. decembra 1946 voči Britom v Tel Avive, v Netanja a v Rišone.
11. Bomby v listoch, posielané politikom: po prvý raz použili sionisti voči Británii, keď 4. a 6. júna 1947 zaslali 20 listových bômb z Talianska do Londýna.
12. Zavraždenie rukojemníkov v rámci pomsty za reakciu vlády: po prvý raz použili sionisti 29. júla 1947 voči Britom v oblasti Netanja.
13. Bomby v poštových balíkoch: po prvý raz použité sionistami proti Britom v Londýne 3. septembra 1947.
14. Masakru v Qajbýji, severozápadne od Jeruzalema, uskutočnila 14. októbra 1953 "Jednotka 101" pod vedením Ariela Šarona. V tomto prípade išlo o najkrvavejší a najbrutálnejší zločin od smutne známej masakry Deir Jássin. Vyhodili do vzduchu 42 domov, školu a mešitu aj s prítomnými. Pri útoku zahynulo 75 žien, mužov a detí.
Pak byste taky mohl vědět, že Chazaři-větev židů "Aškenázi" má historický nárok leda tak na území u Volhy a Kavkazu a ne v Palestině, jak pořád vřískají, že jsou "doma"...

113932

15.08.2006 12:28

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: ?:-)))

Had 88.?.?.?

Zdravím na pokračování p. Pražáku,

dokončení "historie teroru".

Takže protřete trochu zraky, přečtěte taky něco neoficiálního o historii, než začnete obhajovat sionistický stát.
Obhajovat můžete co chcete, nejlépe ovšem v tomto případě snad "lidství" ať, židovské, nebo puntíkaté, ale sionismus a falešná talmudistická nadřazenost si obhajobu nezaslouží [zmaten] [pláč]

113934

15.08.2006 13:46

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: podivným řízením osudu tam vládnou Israelci,

Had 88.?.?.?

Zdravím "kameň55",
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=213049

>kedze je izrael taka mala prdel, kde kazdy kazdaho "pozna", neexistuje, aby >vlada nieco prevalila proti verejnosti - jasne, ze v krize drzime vsetci >spolu, ako jeden chlap/zena, ale potom mame aspon 4 miliony generalov, ktori >by s tou hezbollah "inac narabali", ako to prave prebehlo atd... ;o)

Vida, všude se hlásá, že Jste měli být tvrdší, ostatní Vás stejně nemají rádi, tak co... teď už se s tím moc neudělá (určitě ne v debatě na Zvědavci, i když každý střípeček má v mozaice své nezastupitelné místo...), setrvačnost všech dějů je velká a hlavně velmi HROZIVÁ, ale stejně by mě zajímalo - když Jste si v Izraeli povšechně vědomi toho, že "ostatní nás stejně nemají rádi" (tak se budeme chovat pouze z pozice síly a vyčůraného vyděračství - "jauvajbyznysholokaustplaťtegojimové"??? [zmaten] [pláč] ) zamýšlíte se také jaksi kolektivně důkladněji nad principem "akce a reakce"?
A nemyslím nyní na obligátní obhajobu a cancy o židovské výjímečnosti v "plusovém" smyslu - tak rozdílně totiž "nesvítíte" (díky lásce k penězům a hlásání své nadřazenosti a "palestinskému holokaustu" dokonce naopak - jste prostě člověci jako my všichni), aby vás okolní svět rozdrážděný "jasem" chtěl zlikvidovat.
Nemyslím to na Vás osobně - ale zajímá mě to určitě skupinově na Izrael, jako dítě sionizmu.
Izrael je prostě nositel všelijakých kvalit, jen ne tolerance, přátelství a "světla ve tmě", jak by se rád stavěl a je takto nepochopitelně (ehm,??) propagován.
A také čím dál tím méně úspěšně, řekl bych - i toto něco značí.
Nemáte třeba strach?
Nekladete si "zapovězené"(např. jsme skutečně tak vyvolení) otázky?
Jak si budete povídat se smrtí v rozhodný okamžik účtování při odchodu do jiné reality?

Dobré umírání sionismu navzdory [mrknutí jedním okem]

113944

15.08.2006 14:49

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: ?:-)))

Had 88.?.?.?

..anebo takhle:

http://www.pooh.cz/a.asp?id=2013692

113952

15.08.2006 15:51

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Had 88.?.?.?

Zdravím bB,
>Toto je podle mého hovadina. Protože chtění čehokoli ihned je spíše >specialitou mužskou. Ženy "žijí" dále do budoucnosti. Už proto, že musí >zajišťovat potomstvo. Autor mohl napsat, že běžný občan uváděné "civilizace" >je vlastně na úrovni nevychovaného rozmazleného spratka. Ale s "mateřskostí" >to nemá nic společného.

[chechtot] 100 pointůch.. [chechtot] a jen tak z mého nedůležitého pohledu - rodičovství je projevem zvířete v nás - v obou případech (taťka, mamka) se jedná o pudovou (ZVÍŘECÍ) část v naší bytosti, která se dere k uplatnění.
Kecy o zvláštnosti, ušlechtilosti atd. jsou jen projevem neznalosti složek nás lidských bytostí v takovém rozsahu a členění, jak jsou rozparcelované složky lidí např. v buddhismu.
Kdo pochopí A PŘIZNÁ (není sám k sobě politicky korektní)si tuto skutečnost rodičovství, vyhrává již mnoho na své předlouhé cestě k návratu "domů".
Tímto pochopením a přiznáním se ovšem nevynucuje, nepredikuje nějaký opovržlivý, nezodpovědný atd. postoj k potomstvu!
Dokonce naopak. Smysl pro povinnost ke svým splněným přáním (což děti jsou) je podkladem k lepšímu přístupu, než nalhávání si o ušlechtilosti, kráse, vznešenosti, povinnosti mít potomstvo atd.
Jen se tedy stírá falešný nátěr a přiznává se barva - kdo to dokáže v tomto aspektu (tedy rodičovství) svého života?

113959

15.08.2006 18:42

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: 4 editora/ku Zvědavce

Had 88.?.?.?

>Češtinu poklepem a poslechem,
[velký smích] .. a do které lebky klepete??

113971

15.08.2006 19:18

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: podivným řízením osudu tam vládnou Israelci,

Had 88.?.?.?

Zdravím "kameň55",
>aj po 3x precitani vaseho prispevku nerozumiem nic; az na jedno, ze sa stale >tocite ako_keby v kruhu predsudkov
Tomu neporozumění se ani nedivím - točíte se v sebeuspokojivém pohledu do zrcadla na svoji rádoby výjímečnost...viz. opakované bláboly o vysokých morálních kvalitách CELKU žijícího v Izraeli.

Předsudků? A jakých? Spíše bych to viděl na informace, které nejsou předžvýkané pro dav médii různých Rotschildů apod.: chazarští židé koncentrovali v rukách ohromné finance a tudíž moc, rozvinuli ideu sionismu - sionismus "porodil" Izrael, který od začátku kope kolem sebe v Arábii (a v diplomacii i jinde na světě) jak zběsilý... dnes už je to jasné: skutečně v zoufalém boji o přežití musí, jinak by ho Arabáši s radostí spláchli do moře, takže začal ten problematický stát svoji existenci pro celou oblast velmi, velmi nešťastně a toto bobtná a bobtná.
>my vieme, co su nase moralne povinnosti a kvality a to nam uplne staci
Tak to je tedy odpověď! Pěkně naduté a též charakteristické, vzhledem k tomu, co Jste již vystříleli za arzenál - za vylhané peníze (slavný holokaust)a díky masivní podpoře nejvyspělejších technologií likvidujete pasáky koz a ovcí, kteří se pod tlakem Izraele ze zoufalství naučili být "teroristy" [pláč] [pláč] - prapodivná morálka, povinnosti a kvality.
Že by kontrast?
Jako celek Jste s těmi morálními kvalitami značně na štíru - nemluvím o jednotlivcích.
Kdyby ne, tak byste jako celek nebyli pořád ve válce, ženský by nemuseli mít povinnou vojnu atd....

Ále což, to si každý musí naštěstí odbouchat sám za sebe. A v posledním okamžiku života se projeví všechny ty "moralne povinnosti a kvality, co Vam uplne staci..." [cool]

113975

21.08.2006 11:04

Tiskové prohlášení Svazu mužů

RE: Co se pánům tvorstva zase nelíbí?

Had 88.?.?.?

Zdravím karpentere,
myslím, že si trochu protiřečíte, obzvláště v prvním odstavci, nebo jen kvůli stručnosti nejmenujete vše.Hm, to spíš to druhé.
>Člověk je člověkem a ne zvířetem právě proto, že dokáže spoutat a usměrnit >nebo proměnit své pudy na kulturu, na vyšší kvalitu existence, v posledku na >duchovno (čímž ovšem nemíním náboženství, ale "vnitřní", živý svět duše či >ducha).
Např. toto (a hlavně "vnitřní" svět...) se týká v omezeném rozsahu nemnoha jedinců z lidské populace. A i ti, kterých se to týká, v jistém stadiu vývoje s překvapením zjišťují, jak mnoho zvířecího (pudového) se v nich samotných skrývá už jen proto, že "bydlí v těle". Jinak je veškerá kultůra apod. pouhý "nátěr tzv. lidskosti na zvířeti" (Dr. Jekyll - Mr. Hyde...) A tak tomu, kdo se dopracuje až sem musí vyvstat pochopení, že
>pohyb k osvobození se od zvířecí, biologické složky, která tíží lidského ducha.
je možný proměnou fyzického těla (energií fyzického těla) v jinou kvalitu - jas, záření - příkladů v historii se také pár najde.
To vše je pro lidskou společnost drtivě nezajímavé, ba i jaksi nebezpečné pro ty pudové složky, které se pod tlakem mohou i personifikovat (Máró v buddhismu, ďábel v křesťanství aj.) a oddělit (jsou "vypuzeny" ) od jedince usilujího o svoji proměnu v bytost jinou (bez fyzického těla). Tedy i třeba abiotického člověka. Proto také
>Samozřejmě, už dnes spousta lidí vykřikuje, že to by znamenalo zničení >lidskosti, která je daná prý právě jakousi středovou pozicí člověka mezi >zvířetem a andělem.
To právě jejich souhrn pudových, temných, zvířeckých složek, jinak také ego, sobectví, bije na poplach z hrůzy před svým zničením, smrtí a vytváří iluze o ušlechtilosti rozmnožování apod.

>Abiotický člověk i tak bude muset řešit spoustu problémů, protože vesmír >není žádná idylka pro žádnou bytost v něm uzavřenou, ale budou to problémy >hodné lidského ducha, a ne ponižující, přízemní zvířeckost, jež nás >neustále strhává dolů, směrem k pouhému hloupému, trpícímu i utrpení >působícímu vystrašenému zvířeti.
Souhlas. Pro mě osobně zajímavá formulace něčeho, co chápu samozřejmě po svém.
>A klidně bych byl i proto, ať lidé, kteří toto odmítají, prostě zůstanou >na současném stupni vývoje. Uviděli bychom, jak by se dvě paralelní.... atd.
Nejsem určitě sám, kdo jaksi vnímá, že lidstva jako celku se cesta k "produchovnění"(proměně) fyzis nedotkne. Byla, je a bude to záležitost individuální
Tento svět je "očistcem, peklem", kde si jedinec chycený do sítí svých přání a tužeb musí odžít a "vynulovat"("zaplatit do posledního haléře") všechny ty vztahy, přání a tužby, aby se mohl zařadit do jiného, lepšího "světa"...

Tož tak k rodičovství a přetahování mezi feministkami a chlapáky... [mrknutí jedním okem]

114529

14.09.2006 13:11

Den zúčtování: Kolaps americké ekonomiky

"Kreativní účetnictví" ve velkém...

Had 88.?.?.?

Zde je povídání o rozpočtu v "pupku světa", tedy slovutné ČR....
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/cesko-a-ekonomika/clanek.phtml?id=237270&tro2_2_0
V nadpisu jsem si vypůjčil od jednoho diskutéra trefné vyjádření o vykazování úspěchu.

Zdá se, že předpokládaný ekonomický krach je jedním z bičů, které sjedou po zádech lidstva za jeho (naše) nashromážděné zlé činy.
Převaha "zlého, temného napětí" je snad jasná každému, kdo umí, byť v malém rozsahu poodstoupit od dějů a jen pozorovat, neprožívat... [pláč]

116656

21.09.2006 00:44

Sionofobie

RE: Nehádzať všetkých do jedného pytla! I.

Had 88.?.?.?

>Ano, skutočne ide o veľmi starú školu...
... Tilopa--Náropa--Marpa--Milaräpa--K.M--J.S.??
Pokud ano, tak proč Jste "vyvolenectví" Židů nedotáhla až k Mistrovi z Nazaretu? On byl ten "květ" onoho "vyvolenectví" a židé to nepoznali a řvali:"Ukřižuj.."

117223

25.09.2006 17:46

Sionofobie

RE: Nehádzať všetkých do jedného pytla! I.

Had 88.?.?.?

Zdravím p.Zaku,
>P. Kagjupa zrejme nenachazela smysl pokracovat v diskuzi na tohle >tema.
Asi už to zmizí v internetovém světě, ale přesto:
p. Kagjupa očividně nepotřebuje mluvčího.
Pravidla školy? Hm, jistě:
- každý je sám za sebe ve všem odpovědný a za vše si nese následky, ať udělá "chybu" v internetovém pokecu, že "naházel perly sviním", anebo cokoliv jiného...
- každé meze lze překročit s použitím předchozího - tedy plné odpovědnosti za sebe sama a své činy.
- "tajná sdělení, zasvěcení" atd. v dnešní době již v podstatě neexistují i K.M. tohle říkal. Informační vichřice zdevastovala hodnotu jakýchkoliv informací tohoto charakteru a navíc tyto specifické informace jsou jaksi "chráněny samy sebou". Uslyší jen ten, kdo má "uši k slyšení"... i A.D.Neelová psala, že může člověk vyřvávat principy tajných učení na chodníku a nikdo tomu nebude věnovat pozornost a nebo to bude považovat za bláznění.
Hranice?

117639

27.09.2006 09:45

Zkušenosti klienta aneb koupě nemovitosti v Čechách

Nářky to: to se může stát jen .....

Had 88.?.?.?

Dobře si vybavuji, jak jsem kdysi žasnul, když jsem podobné nářky slýchal a slýchám od svých německých kolegů - vždy dle lokality: to je možné opravdu, ale opravdu jen v Berlíně, Mnichově, Badensku-Wúrt, Bavorsku, Německu, tramtarárokově...dnes nežasnu - jsme všichni člověci a přístup k druhým a k okolí je velmi individuální.

Už to napsali jiní, ale je zvláštní, že nákup za takové nadprůměrné peníze se děje takovým amatérským způsobem.... Taková investice přece v dnešním svinském světě - KDEKOLIV - předpokládá pořádnou (alespoň dvojitou, tedy developera nechat proklepnout a "proklepávače" taky atd. atd.)rekognoskaci terénu AUTOMATICKY a ne nějakým "šťastným" souběhem okolností!!
Leda by pro dotyčného bylo 20MegaCZK asi jako pro většinu lidí slušná večeře. Pak bych takovou ležérnost snad chápal.

Prostě podraz a tunel spáchá přece kdekoliv kdokoliv a kdekoliv, to není žádná česká specialita...

117758

05.10.2006 21:57

Vláda ODS končí

RE: Nejen nemravná politika

Had 88.?.?.?

Zdravím ÁČKO,
>Doufám, že Vám došlo, že je to pořád o jednom a tomtéž: zobecňování >a házení všech do jednoho pytle.
Dr. Hollauerovi obhájce dělat nechci, ale... nejde o zobecňování a házení všech do jednoho pytle - JDE O TO, CO VE SPOLEČNOSTI PŘEVLÁDÁ!!!
Je to prostě tak - politici, umělci a vůbec obecně "reprezentanti", taky se jim říká dnes "celebrity", jsou něco jako windsurfeři - jedou na hřebenu vln, čerpají energii vln.
Vlny jsou potom ostatní lidé, kteří dodávají windsurferům energii, aby se vezli.
Ti winsdurfeři jsou nejen jezdci na vlně, ale ještě něco navíc, jsou souhrnými nositeli mravních, psychologických a intelektuálních kvalit těch "vln", tedy masy lidí, kteří umožňili těmto celebritám, aby se vyšvihli tak či onak do jejich čela.

Jinak řečeno - např. premiér, prezident apod. by nemohl být hajzl, pokud by nebylo "v prostoru" dostatečně "hajzlovské" energie, vytvořené převážnou většinou obyvatel země, kterou reprezentuje a kterou ten dotyčný je schopen díky správným podmínkám pro něj (či skupinu jiných mocichtivých) uchopit a vládnout.
Jistě, že toto chápání mechanismů životních dějů se dá v sebeobraně nazvat zobecňování a házení všech do jednoho pytle.
To ovšem svědčí o přílišném idealismu (lidé jsou přece tak dobří, že?), anebo o neznalosti tohoto fenoménu.
Fenoménu "napětí v prostoru" a jeho vnímání, chápání, vy-zneužívání.

K tomu ještě nutno dodat, že lidé-masa jsou stále bezmocnější a hloupější a méně schopní v aktivní změny tohoto "podhoubí" k pozitivnímu (tedy pohodovějšímu, spokojenějšímu, atd.).
Jsou prostě čím dál více pasivní oběti větších dravců a stále méně chápou, že změna světa je možná jedině změnou sebe sama a ne kritikou (nadáváním) okolí a žehrání na "vládce"...

118459

06.10.2006 19:30

Klausovy námluvy s Paroubkem

RE: Extremisti plánovali v Prahe hromadné vraždenie

Had 88.?.?.?

Hele "vířivko",
Vy asi bez těch samopalů a dalekohledů (viz. Vaše "sprintérské" foto) jakožto symbolů "síly" a bojechtivosti nemůžete ani dýchat, když takový blábol postujete do debaty o Tupolánkovi, Praseroubkovi a bezpáteřním pragmatikovi..
Něčemu takovému jako teroristický útok na chudinky modlící se "vyvolené" může zplna věřit jen mainstreamem důkladně propláchnutý mozek.
Prostě 50 léta á la republiku si rozvracet nedáme. Nyní tedy pouze: kupředu pravá, zpátky ni krok, zlým teroristům
[oči v sloup] [chechtot] ani píď... a nejhodnějším, nejgeniálnějším potomkům hrdlořezů z podkavkazí zase to nejlepší a v pořádném předklonu.
Nebo: ČR - pevná hráz sionismu a míru ve střední Evropě - tak na mě mj. zapůsobily oslavné články v Hosp. novinách, na spojence Izraele a odpůrce antisionismu V.Havla, který svojí první prezidentskou cestou do Izraele ukázal, od kterého zadku musí mít čelný reprezentant nové demokracie hnědý hebl...
Zahoďte samopal, zmizte do přírody, anebo okopávejte záhon růží, nebo...a to nebudu doporučovat... třeba se Vám vynoří i jiné nápady a myšlenky, než terorismus a pogromy proti Chazarům v ČR.

No, a Praseroubek nebo Tupolánek, volby a jiné taškařice - zajímalo by mě, zda "lid" napadne nevolit ani menší zlo, jak se stále větší oblibou slýchávám.
Dokáže si někdo představit tu estrádu, kdyby volební účast byla 0 (NULA!)a život by pokračoval dále a politici by vymýšleli obhajobu svých koryt.... no, to byl jen takový sci-fi žertíček.

118554

23.10.2006 18:16

Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu

RE: USA budou poraženy

Had 88.?.?.?

Zdravím slovutný "Gejdodáme"!
>V očích dávných Proroků je dnešní doba "peklem na zemi" !
Tak to jsem asi odmalička "dávný Prorok" [velký smích] , protože život zde vnímám jako skutečné peklo (tedy sféra plná trápení, ubližování atd.)... a to se mi nežije (po vnější a již delší čas i po "niterné" stránce) vůbec špatně ve srovnání s miliony jiných lidí!

119802

22.11.2006 14:48

Démon Kracios

RE: Praotec Čech - Osvícený autokrat

Had 88.?.?.?

>No to jsem si ulevil: Cesi a mahayana.... uaaaachacha ))))
Tak si to nejdříve zkuste ten link a okolí pročíst, pak snad pochopit(neurážím - není to záležitost intelektu, ale "karmického stáří", jak je zde také psáno) a pak možná Vám začne udiveně problikávat, že Čechy jsou skutečně v jistém smyslu "pupek světa", protože zde vypučela velmi vzácná "květina"... a sice chodil a žil zde jako náš současník skutečný Buddha, který vychoval nástupce a založil jiné tendence vývoje lidstva a také formuloval naprosto unikátním způsobem nauku, která pro "zavolané" (tedy ty "starce" ) může představovat nalezení smyslu současného života.

>Mozna jeden ci dva z tisice, ale ne cely narod.
Ještě méně - je to pár stovek příznivců.
Těch, kteří "kráčí vážně" pár desítek.
Těch velmi vážně se "proměňujících"(o to jde totiž v buddhismu) je ještě méně...
Ale tak to bylo, je a bude vždy když se objeví na Zemi "zavátá stezka Buddhů" - každý dle svého stupně zralosti se ztotožní a změní sebe ve smyslu těchto nauk.

Pak si poprďte a zkuste i klystýrek - velmi zdravé!!! I bez České mahájány... [vyplazený jazyk]

121990

22.11.2006 18:52

Démon Kracios

RE: Praotec Čech - Osvícený autokrat

Had 88.?.?.?

Taky zdravím,
>Můžu se zeptat jak dlouho "cestujete"
pár let to již také bude...
>Já to koulím cca 17 let a nevím jestli nám zůstane dost času na to >, abychom udělali maximum pro vnitřní změny.
A proč toto řešit? Stejně to pozná každý tehdy, až se sebou pořádně "zatřepe"(tedy vymítí ze sebe alespoň nejmarkantnější projevy egíčka atd.).
>Protože , jak se domnívám , nejlépe to jde asi , až když je člověk >zbaven rodinných starostí , tedy v důchodu
To je ovšem velmi individuální - na důchod a stáří je dobré mít nějaké "fondy" z předchozí snahy.
A i dobře žitý rodinný život může být velmi hodnotnou cestou k nasbírání správných zkušeností a poznatků o životě!!
Je samozřejmě dobré a zároveň vzácné, vytvořit v soužití "ráj na Zemi" - říká se např., že Marpa Lotsava odešel z tohoto světa do "bezživotí" tak, že objal svoji ženu a ... na zem spadly jejich šaty. Vyzářili se oba. Tolik pověst, či legenda. Poučení? Návod?
Takže netřeba se příliš přehnaně těšit na důchod - stáří, ale určitě je třeba sbírat síly a "kladné body"...staroba není zas tak potěšující, ale je dobré mít ji prosvícenou moudrostí, vzniklou z odstupu od světa, protože jinak je asi dosti drtivé vnímat odliv sil vlivem stárnutí těla.
>Jak to bude po "přechodu" nevím. Víte něco bližšího ?
Raději nevím, jestli vím a kromě toho (a to hlavně) žiji, jako když nic nevím...

122019

27.11.2006 19:27

Multi-kulti learning

RE: Pro tolerantního pana Sodka

Had 88.?.?.?

>Pozor na to.Znám chlapa, kterému tohle zlikvidovalo rodinu.Nějak >začal bláznit.
Za což ovšem nemůže paní Součková a její knihy, anobrž ten hlavně ten chlapík sám, jestli Vám to nedošlo...jako vždy a všude ostatně - JE TO O ČLOVĚKU JEHO PŘÍSTUPU.

122378

28.11.2006 17:02

Jak můžeme dovolit, aby to pokračovalo?

RE: Pan Vladimir,

Had 88.?.?.?

>invaze Hizballáhu do Izraele je to, co si izrealští politici přejí >nejvíc...jednak by jim to dalo zapravdu ohledně jejich tvrzení o >Hizballáhu jako teroristické organizaci
Ergo kládivo - invaze IDF do Libanonu potvrzuje, že IDF je teroristická organizace.
>ve které Hizballáh bohužel uspěl, nutno uznat).
Proč bohužel? Alespoň se cháska chazarská trochu zamyslí nad svou nabubřelostí, a napadne je (snad),že nejsou takové perly lidství, jak stále umně výbornou propagandou vnucují laxnímu okolí...

122444

01.12.2006 18:16

Zápas o příští generaci

RE: Dzihad

Had 88.?.?.?

>Až vás budou média příště krmit obrázky palestinského utrpení, >přemýšlejte o jeho příčinách.
Vy už Jste s přemýšlením a pozorováním očividně přestal a konzumujete správně předžvýkané pravdy...

122602

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 41 čtenářů částkou 6 325 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 3

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,14 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
28,91 Kč
Kanadský dolar
16,72 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
24,30 Kč
100 japonských jenů
20,74 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 842,12 Kč
1 unce stříbra
572,00 Kč
Bitcoin
256 284,54 Kč

Poslední aktualizace: 13.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?