Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 1274 příspěveků, 12 různých jmén: <nic>, Agent Smith, Barv, Emilio, Gargamel, Herman, hullaballoo, jary.m, Miroslav Yamato, smutný, YAMATO, Zdeněk Staněk.

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

01.06.2008 19:57

Pane prezidente, konejte!

RE: Vážený pane Webere

Miroslav Yamato 62.?.?.?

To už je takový axiom, Klaus-Pružinský. Také bych rád viděl důkaz. Ale zrovna po Drozdovi snad radši ne...

162251

01.06.2008 20:41

Pane prezidente, konejte!

RE: Nepotřebuji zrovna Vám dokazovat že Klaus je Žid

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Můžu se zeptat v čem Klaus zradil ohledně radaru? Já jen zaznamenal jeho názor, že to je věc mezi ČR a USA a Rusko do toho nemá právo mluvit. Což je podle mě pravda ať si o radaru myslím cokoli...jako že já po vládní propagandě změnil názor z rezervovaného pro na dost jednoznačné proti.

162258

01.06.2008 21:47

Pane prezidente, konejte!

RE: Nepotřebuji zrovna Vám dokazovat že Klaus je Žid

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Na zasahování do vyjednávání mezi ČR a USA nárok Rusko nemá. Pokud k dohodě (mno...nazvěme to tak) dojde, pak samozřejmě ovšem má plné právo na adekvátní opatření, dejme tomu to, že se Brdy stanou cílem pro nějaký ten Topol.

USA v Karibské krizi také nebyly účastníky vyjednávání mezi SSSR a Kubou...ale pak provedly opatření.

162264

02.06.2008 00:13

Pane prezidente, konejte!

RE: Nepotřebuji zrovna Vám dokazovat že Klaus je Žid

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale jistě...ale Rusko nebo kdokoliv tu smlouvu s USA neuzavírá, takže do ní nemá co mluvit. To naše vláda má posoudit výhodnost či nevýhodnost smlouvy.

V tom je taky ten hlavní problém...v té naší vládě.

162270

03.06.2008 08:32

Hladovka skončila

Souhlasím...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

...s podstatou toho, co píšete. Pokud už se do toho pustili a tvrdili, že když nebude splněn alespoň jeden bod (což nebyl), tak hladovku neukončí, tak měli pokračovat...takto to vypadá jako jejich politická hra, bude to samozřejmě zneužito proti nim a celý efekt, který protest měl, se vypaří.

Co mě překvapilo...Doležal o hladovce...že jako snad vůbec první novinář připouští, že hladovka je legitimní forma protestu...a to i přesto, že je jasně pro radar. A považuje řetězovou hladovku za blbost...opičárnu.

Že se shodnu s vámi mě tak nešokuje...ale že i s Doležalem [překvapení]

162431

04.06.2008 16:48

Hladovka skončila

RE: Vladimire,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Obávám se, že to s těmi 70 % proti radaru bude trochu složitější...nebude to u velké části totiž nijak zásadní postoj. Obávám se, že u velké části, ba většiny, lidí takový postoj ani nelze čekat. Jo, takhle Sparta vs. Baník, to jo, tam jsou zásadní postoje. Nebo když jde o to, jestli si vohnouti budou moct vzít do Chorvatska řízky a bůček, to to jde, najednou spousta lidí odhlašuje zájezdy, protestuje...a hele, pomohlo to, zákaz je zrušen.

Ale nějakej radar...

162527

05.06.2008 13:46

Expert OSN trvá na přirovnání izraelské akce k chování nacistů

RE: 25% Izraelských židů nejsou sionisté

Miroslav Yamato 62.?.?.?

>Dle průzkumu veřejného mínění pouze 25% izraelských židů si přeje mírové řešení palestinské „otázky“ a 75% si přejí Palestince prostě vyhubit.

Můžu se zeptat jak zněla otázka tohoto výzkumu?

162576

05.06.2008 19:57

Expert OSN trvá na přirovnání izraelské akce k chování nacistů

RE: 25% Izraelských židů nejsou sionisté

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Tak že tak ultimativně píšete o vyhubení...

162595

05.06.2008 23:29

Expert OSN trvá na přirovnání izraelské akce k chování nacistů

RE: 25% Izraelských židů nejsou sionisté

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Vláda je jedna věc a lidi druhá. Nevěřím, že 75 % (nebo nějaké podobné číslo) by souhlasila s "vyhubením". Ono se jim to podá jinak, třeba jako neústupnost v boji s terorismem atp.

Jinak souhlas s tím, že to vše vede k další eskalaci konfliktu. Stejně tak i "kassámování" a další blbosti, ale Israel je tu ten nepoměrně silnější...a také přeci "jediný demokratický v oblasti"...ale bohužel realita je dost jiná.

162611

05.06.2008 23:40

Nedovolme vyklizení kóty

RE: Z AČR odchází piloti vrtulníků.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Poslyšte, srovnáváte nesrovnatelné! AH-64 je bitevní speciál, Mi-8 a jeho deriváty jsou především transportní. Ty samozřejmě USA mají, kupříkladu UH-60 etc.

Mimochodem...označit Mi-8 jako lehký, to je taky pěkná blbost.

No ale těm pilotům se nedivím.

162610

07.06.2008 15:50

Nedovolme vyklizení kóty

RE: Už jsem si to našel.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Co UH-60 a jeho modifikace, které výkonnostně převyšují Mi-8 a jeho deriváty? Vy si dokazujete teotii, která má základ v nesmyslu. Ty Mi tam chtějí proto, aby své doplnili, ne nahradili!

162704

09.06.2008 13:46

Nedovolme vyklizení kóty

RE: Už jsem si to našel.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Pane bože, takhle to dopadá, když se baví několik lidí, kteří hledají informace tu na Discovery jindy na Wikipedii [oči v sloup]

Jestli jsou, pánové, i jiné vaše informace tak nesmyslné, plné omylů a desinformací jako ty o vrtulnících, tak potěš pánbu!!!

162832

09.06.2008 14:06

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Pánové-všichni-to samé jako u vrtulníků u jiného článku: jestli jsou i jiné vaše informace tak nesmyslné, zavádějící a popletené jako to, co sem píšete, tak je to opravdu děsivá představa!

162833

09.06.2008 22:55

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Můžu mít názor na politiku a pod., ale v případě techniky jsou jasně daná data, parametry atd. a názor s tím nemá co dělat.

Nezlobte se, ale o vojenství se zajímám opravdu hluboce, takže když vidím třeba (na ukázku) "Letounu F-111 se víc podobá MiG-27 Flogger, který ale slouží úplně jinému účelu - kopíruje terén a uniká tak radarům ( ekvivalent F-117 )." tak nestačím zírat! V jediné větě několik nesmyslů. Nebo "Ruskou reakcí na americkou F-15 byl MiG 25", stejně jako "TU-22, zvetseny F-111 nebo odpoved proti B-70, opet dohaneni americke technologie". Neberte to osobně ani vy, ani H.K.P. a další, ale to se fakt nedá.

Skutečně kvalitní články o Su-24 čili skutečné protiváze F-111, o Tu-160, MiG-25, MiG-27

162882

10.06.2008 08:44

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

To se mýlíte, nejde o vyzdvihování, ale ty stroje byly prostě klíčové konstrukce, které prostě nesměly být špatné. Ale ono všeobecně se dá říci, že sovětské zbraně byly vcelku plně srovnatelné. Ostatně proto taky jiné věci šly do kopru, investice, vývoj...vše především pro výzbroj, ostatní živořilo.

162904

10.06.2008 17:54

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Podívejte, je to vaše věc, já vás přesvědčovat nebudu, protože to ani není v diskusi možné...myslím rozsahem.

Ale s tím pancéřovým sklem jste mě fakt pobavil...copak si myslíte, že jiní, Němci, Britové atd. jej tam neměli a často i dnes nemají?

162937

10.06.2008 20:20

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

První odkaz Forbiden, druhý MiG-29, třetí F-16...a co? A-10, Tornado, Su-25? Co jste v té Plzni vůbec viděl?

T-4 nebyla kopie XB-70! Jejich podoba je daná aerodynamickými zákony, které platí v Rusku stejně jako v USA.

Ale já fakt končím, tohle je debata na nějaké úplně jiné stránky, jestli chcete, zaregistrujte se na Palbě a můžeme pokračovat tam [mrknutí jedním okem]

162944

10.06.2008 21:56

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Já se nevzdávám, já vám říkám pojďme o tom diskutovat tam, kam to patří.

Ten Su je MiG-21 MF [chechtot] A toto řešení bylo v té době naprosto běžné. Odvolávat se na stroje o dvě generace dál je nesmyslná argumentace. Srovnáváte snad auta vzdálená od sebe dobou vývoje (cca) 20 let?

O T-4 vím zjevně mnohem více, než vy. Třeba to, že to byl stroj vyvíjený speciálně pro boj s letadlovými loďmi. Žádný strategický bombardér jako XB-70. Taky měl ve srovnání s XB-70 cca poloviční hmotnost. Atd.

V každém případě: zde s tímto končím.

162953

10.06.2008 22:07

Aktuálně z nenasili.cz

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

62.?.?.?

Já se nevzdávám, já vám říkám pojďme o tom diskutovat tam, kam to patří.

Ten Su je MiG-21 MF [chechtot] A toto řešení bylo v té době naprosto běžné. Odvolávat se na stroje o dvě generace dál je nesmyslná argumentace. Srovnáváte snad auta vzdálená od sebe dobou vývoje (cca) 20 let?

O T-4 vím zjevně mnohem více, než vy. Třeba to, že to byl stroj vyvíjený speciálně pro boj s letadlovými loďmi. Žádný strategický bombardér. Taky měl ve srovnání s XB-70 cca poloviční hmotnost.

V každém případě: zde s tímto končím.

162952

25.06.2008 00:29

Německo odmítlo další holocaustové reparace

Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

A neupadl Král náhodou na hlavu? Opravdu bych si přál konečně takový úpadek i u nás...

163877

27.06.2008 12:38

Německo odmítlo další holocaustové reparace

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Já! Ale zaměstnavatel nepřistoupí. Takže jedině hledat jinou práci...což stejně nic neřeší. Takže jedině opravdu dělat sám na sebe u sebe, což ale není zrovna jednoduché, ba spíše to u minipodnikatele vede k ještě menšímu množství volného času...

164040

27.06.2008 22:50

Německo odmítlo další holocaustové reparace

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ono to zhroucení bude spíš pro dobro věci...ovšem až z pohledu zpětného, samozřejmě. Něco jako když my hodnotíme nějakou událost vě středověku, například...těm účastníkům to jistě připadalo jinak a jejich hodnocení by asi nebylo zdaleka tak kladné.

Jinak co se růstu týče...nekonečný růst je samozřejmě nesmysl, ovšem čistě teoreticky lze hranice také posouvat (technologie, vesmír)...jsem technologický optimista, ovšem technologie je globálně pozadu za potřebami (prostě je nás moc) a (paradoxně) příliš kupředu před morálkou. A co s tím, že? No nenapadá mě žádné hezké řešení...

Safra, jsem vůbec srozumitelný? Poslední dobou mi připadá, že když něco píšu, je to jak od Destouche...sled myšlenek jedna přes druhou, mě je to jasné a jiní se diví co plácám [velký smích]

164070

27.06.2008 23:10

Německo odmítlo další holocaustové reparace

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Myslíte že technologie je na dost vysoké úrovni i pro těch cca 6,5 miliard lidí? Aby (teoreticky) byla schopna zaručit pro všechny nějaký rozumný dlouhodobě udržitelný životní standard (žádné nesmysly, jen normální život)? Já mám docela pochybnost... A co se týče morálky, možnost sebezničení je realitou již desítky let a jen strach a řádná dávka štěstí mu zabránila...a na tom se do nekonečna stavět nedá, to je asi jasné každému.

Vyhlídky do budoucnosti nic moc...sice má tahle opice, která se drze nazývá sapiens rovnou dvakrát, pevný kořínek, ale...

164073

03.07.2008 17:09

Reálný dotyk Systému

RE: To myslíte vážně?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Takže už sem nebudete ani chodit, že? Pan Stwora to totiž zrovna kvůli vám asi měnit nebude. Nezapomeňte, že už zkusil ledacos...a bohužel to moc nefungovalo.

Já přispěl v červnu poprvé, ale hodlám v tom pokračovat. Dost mě šokovalo pouze 19 (!!!) příspěvků za červen. Kde jste všichni vy hrdinové, kteří tady křičíte, nadáváte atd., ale pak nepomůžete? Oč jste pak lepší než ti, na které tak nadáváte?

Nikdy bych si nepomyslel, že použiji zrovna tohoto smajlíka: [bliji]

164329

03.07.2008 17:40

Reálný dotyk Systému

RE: To myslíte vážně?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale houby, slavný soude...chodil jsem sem kdysi, párkrát přispěl anonymně, ale měl jsem ze Zvědavce tehdy divný pocit (proto asi anonymně), prostě jsem byl ještě málo informovaný...pak jsem sem chodit na dlouho přestal a poté, co se vrátil s dost odlišným názorem, jsem začal přispívat neanonymně...a budu v tom pokračovat. Nebudu zkoušet nějaké "vydírání", mě tento systém 1) vyhovuje a 2) lepší zatím není.

Tož tolik k unáhleným názorům...


Mimochodem, to blití nebylo na vás, když jste doteď přispíval, tak by bylo poněkud nelogické...opět rychlejší ruka než hlava.

Ne že bych to neznal [chechtot]

164335

03.07.2008 18:42

Reálný dotyk Systému

RE: To myslíte vážně?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Tak OK, oba jsme to asi trochu ohnuli. Mě prostě hrozně vytočilo, že jen 19 lidí z tolika pomohlo.

Je to váš názor, třeba by to fungovalo, já bych v zásadě proti nebyl, ale nevím nevím, zda by se našlo dost lidí, aby to po těch 50,- měsíčně dallo potřebnou částku...

164338

04.07.2008 12:15

Podle tajné zprávy biopaliva vyvolala potravinovou krizi

S tím jsem již dříve počítal

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Výmluvy typu náhlý vzestup spotřeby v Číně a Indii nebo sucho v Austrálii jsem nebral vážně, toto nemohlo zapříčinit tak brutální a rychlý nárůst. Zato výroba biopaliv, skvělého to kšeftu (prakticky na nich nelze nevydělávat), ta se rozjela sakra rychle. Co na tom, že jejich efektivita je kolem nuly, co na tom, že jejich ekologičnost je na tom podobně i hůř než u ropných produktů, co na tom, že palivovou krizi neřeší a ani řešit nemohou...kšeft je kšeft.

164440

04.07.2008 12:19

Reálný dotyk Systému

RE: To myslíte vážně?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

>Myslím si, že určitá motivace k zaplacení předplatného by byla, kdyby se zobrazila jenom počáteční - tučně vytištěná - část článku a zbytek pouze na předplatné. Diskuze bych nechal přístupné všem, ať to druhým vrtá v hlavě o čem se to klábosí. I Eretz.cz by si nakonec zakoupil předplatné.

Nebylo toto už - neúspěšně - zkoušeno?

164441

04.07.2008 12:35

Očistec vyživovací povinnosti

Je to i naopak?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Omlouvám se za asi dost naivní otázku, ale o těchto záležitostech mnoho nevím...platí v případě, že děti dostane muž, alimenty ženy?

164439

04.07.2008 12:45

Očistec vyživovací povinnosti

RE: Je to i naopak?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Tak aspoň teoreticky že je to spravedlivé. Že je praxe jiná mě (obzvláště u nás) moc nepřekvapuje.

Nakolik to kolika z těch 90 % vyhovuje, to je otázka. A zjistit to je, řekl bych, více méně, ale spíš více, nemožné...

164444

07.07.2008 12:29

Demonstrace proti radaru 8.7.: proč má cenu protestovat

RE: Tak sakra...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Tyhle výzvy mě vždy pobaví. Tohle je směšné, těch cca 70 % národa je sice proti radaru, ale s různým akcentem této zležitosti, většina určitě ne tak, aby měla chuť na občanskou válku. Především zdaleka ne celých 70 %, ale jen malý zlomek, je ochotno spolupracovat s pochybnými spolky jako jsou NZ, které lžou už stejně jako vládní propaganda a dělají vše pro to, aby se jako opozice znemožnili.

Aby bylo jasno: nejsem pro radar a do nedávna jsem i přes všechny pochyby NZ podporoval.

164727

15.07.2008 21:20

Napadne Izrael nebo USA Írán?

RE: to si dela srandu?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

USA válčí strašně draze. Vojáci jsou, ale ty prachy musí odněkat sebrat...a už stávající kampaně je sakra vysávají.

165470

17.07.2008 19:44

Kdo řídí naše životy

RE: Komunismus, kapitalismus, feudalismus a další

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Něco trochu jako Konec civilizace od Huxleyho?

165588

18.07.2008 09:41

Kdo řídí naše životy

RE: Komunismus, kapitalismus, feudalismus a další

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Pletete si inteligenci s morálkou [oči v sloup]

165626

18.07.2008 10:43

Ano, Írán bude napaden

RE: Můj názor

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Pokud byste měl pravdu s počty Šahábů 3 (jistě píšete o versi B (ER-Extended Range) a nikoli o A s reálným dosahem jen kolem 1300 km) etc., tak bych byl jasně PRO ZÁKLADNU. Jenže to co píšete jsou takové nesmysly, že i ty plastový flašky na D-FENSovi jsou proti tomu perfektním popisem reality.

Vždyď vy ani nevíte co je raketa středního dosahu! [oči v sloup]

165630

18.07.2008 11:09

Kdo řídí naše životy

RE: Komunismus, kapitalismus, feudalismus a další

Miroslav Yamato 62.?.?.?

To si děláte srandu, že jo? Protože tohle je - bohužel - nesmysl. Nebo začneme se seznamy vysoce inteligentních šmejdů? Bylo by to ovšem velmi dlouhé!

165632

18.07.2008 12:32

Sázka na Zvědavce je zpátky

RE: Začarovaný kruh...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Jaký používáte prohlížeč. Mě se to ve Firefoxu zobrazuje korektně.

165636

18.07.2008 13:17

Kdo řídí naše životy

RE: Komunismus, kapitalismus, feudalismus a další

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Co je to za berličky vychytralost, vychytralý chytrolín...to je něco jako člověkyně? Definujte to a pak se máme o čem bavit.

Rozlišovat podle výrazu obličeje...ech, radši nic.

Co se DOBRA týče...není žádné jedno universální dobro, to jen fanatici si myslí, že jejich dobro je dobrem pro všechny...výsledky jsou pak většinou dost děsivé.

165638

18.07.2008 17:02

Kdo řídí naše životy

RE: Komunismus, kapitalismus, feudalismus a další

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Jo, toho jsem si u sebe všiml, že někdy tak nějak...lavíruju?...že chci onjektivitu za každou cenu, až nakonec nedojdu k ničemu. Možná to chce čas [smích]

165655

18.07.2008 17:12

Kdo řídí naše životy

RE: Komunismus, kapitalismus, feudalismus a další

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Děkuji, takto podané (tj. moudrost vs. vychytralost jako různé odstíny (či jak to říci) inteligence) již lze zcela akceptovat.

165656

20.07.2008 18:19

Kdo řídí naše životy

RE: Dobro a zlo

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Co jsem odmítl? Několik posledních příspěvků jsem asi plně nepochopil. Nicméně nevadí, jsem ještě dost mladý, můžu dále hledat, přemýšlet...

165746

20.07.2008 20:10

Kdo řídí naše životy

RE: Dobro a zlo

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale ne, já samozřejmě mám svůj pojem o dobru. Já si jen nemyslím, že existuje nějaké universální všeobsahující dobro. Alespoň zatím jsem na nic takového nenarazil...

165758

No je to taky pěkná propaganda, všechna ta palestinská kultura atd., to je poněkud úsměvné. Je jisté, že to nemůže být zfalšováno (myslím hlavně ty hovna atd., nikoli celek)? Propaganda je zbraň jako každá jiná...

Ale ty pevnosti atd...to máte docela pravdu, tohle není cesta vítězství.

Mimochodem...srovnání s apartheidem v JAR je dost nefér pro apartheid, na který teď spousta (nejen) černých se slzou v oku vzpomíná jako na zlaté časy...

165903

24.07.2008 16:25

Vietnamci žerou psy

Košer zabíjení

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Nebylo to původně tak, že košer zabíjení bylo naopak rychlé a bezbolestné a teprve přechod na velkozabíjení (čili vlastně to samé jako klasická velkojatka, jen košer) z toho udělal to, co je na videu? Mimo to oproti některým jatkám je to stále ještě selanka (bohužel jsem i přímo viděl, veškeré horory jsou oproti tomu komediemi). Prostě mi to připadá (nic ve zlém), že do židů rejete už jen tak "ze zásady", což mi připadá zbytečné a v konečném důsledku i kontraproduktivní...

166020

24.07.2008 17:33

Vietnamci žerou psy

RE: Košer zabíjení

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Mě spíš vadilo zrovna to vypíchnutí zrovna židů, zrovna v tomto článku dost zbytečné. Připomělo mi to články o radaru, kdy se nakonec vždy kopne do odpůrců, ať je to jinak o čemkoli. Promiňte, ale cítím to tak, že cpát židy do všech je podobné. Barbarské zvyky mají prakticky všechny národy atd. Jinak ano, i já to považuju za relikt minulosti, ale takových je...a kdyby tohle byl ten nehorší.

Ona prostě velkokonzumace masa a nějaké normální postupy porážky (jaké to jsou, jsou-li ?) asi prostě dohromady nejdou a jedno zda jde o židy, Čechy nebo Vietnamce.

Mimochodem, jaká je kultura porážky (no to je asi dost nevhodné spojební slov, já vím) u Arabů? Mají také nějaký postup nebo je jedno jak?

166026

25.07.2008 11:54

Vietnamci žerou psy

RE: Košer zabíjení

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Pokud dojde k inflaci "píchání" do židů, tak jediným výsledkem bude výsměch a ignorace, skoro nikdo to nebude brát vážně ani když půjde o oprávněné důvody kritiky. Což toto není, neb podobné způsoby mají, jak jsem zjistil, i Arabové. Asi místní zvyk z pradávna nesouvisející až zas tak s konkrétním národem či vírou. O Číňanech, Korejcích a dalších nemluvě. Jídlo z kočky umlácené v pytli a podobné laskominy [bliji]

166096

29.07.2008 14:03

Vyjádření Ne zakladnam k obviněním Ivana Adamoviče

NZ už nejsou důvěryhodnou organisací!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ne Základnám se dokázali natolik zdiskreditovat (a vůbec nemyslím jen falešnou rezoluci OSN), že u mě naprosto ztratili na důvěryhodnosti, ač jsem jim dost dlouho různé "blbiny" toleroval...a to kvůli nebetyčně hloupé a podpásové kampani proradaristů! Ale poslední dobou už pohár trpělivosti přetekl. Vliv v NZ získalo seskupení podivných existencí a fanatiků, u kterých především vůbec není jisté, zda není Radar jen prostředkem pro úplně jiné cíle. Já tento dojem již nějakou dobu mám.

Nelze se pak ani divit malé podpoře jejich akcí. Taková opozice je bohužel pro proradaristy vpravdě požehnáním.

166330

29.07.2008 14:14

Konečně nějaká pravda o Iráku a Afghánistánu

RE: Nojo

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Nemyslím, že stát je lepší hospodář. Rozhodně ne paušálně. Ono totiž záleží hlavně jaký stát...v případě špatného státu je to fuk kdo co vlastní a dobrý stát si ohlídá, aby soukromý vlastník dodržoval stanovená pravidla.

Že takových mnoho není, pokud vůbec? To už je jiný problém...

166329

29.07.2008 14:53

Případ Omara Khadra

RE: Mučen?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Přečtou si to i jiní, kterým to i něco dá, takže zbytečné to určitě nebylo.

166331

29.07.2008 14:58

Případ Omara Khadra

RE: Martin Škapík

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Naprostý souhlas! Že tajné služby a podobně takové metody vždy používaly, to je asi jasné každému. Nemusí se nám to líbit, můžeme proti tomu protestovat, ale upřímně řečeno...to je tak vše co s tím můžeme udělat.

Ale že je to legalizováno, to je děsivé!

A snad ještě děsivější je počet lidí, kteří dovedou něco takového hájít! Myslím takové ty příklady typ "máte někoho, kdo ví, kde je bomba a kdy vybouchne a potřebujete to včas zjistit".

166333

30.07.2008 22:33

Případ Omara Khadra

RE: Martin Škapík

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale jo, třeba bych i osobně mučil člověka, o kterém bych věděl, že drží mé dítě někde v zajetí.

Ale nechci, aby toto bylo legální!

166431

31.07.2008 13:35

Jste připraveni přijmout fakta o Izraeli?

RE: Som pripravený

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Můžete mi vysvětlit, jak zničení olivových hájů přispěje k mírovému procesu na Blízkém východu? Těžko, že?

Ono tohle ničení, je jedno zda olivovníků či domů rodin teroristů (s trestáním teroristů, pokud jimi jsou, problém nemám...s kolektivní vinou ano), to mi něco hrozně připomíná...tak nějak mě napadají výrazy jako Lidice, Ležáky...sakra, proč?

166472

31.07.2008 17:24

Útok na Írán by byl závažnou chybou, varuje Sýrie a další země Středního východu

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Zase Fake, Prde, zase Fake... [chechtot]

166490

31.07.2008 23:59

Jste připraveni přijmout fakta o Izraeli?

RE: Som pripravený

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Latuff může být ledacos, ale odpovědět na moji otázku nedokážete nebo nechcete...což v podstatě vyjde nastejno.

166517

02.08.2008 17:13

O lepivých melodiích

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Podobný věci si pamatuji o Metalu...jak to ani není hudba, jak to vede k agresivitě, drogám atd. Prostě kecy, vadilo že vyčnívali. Prostě s tím jděte víte kam, každý ať si najde to své, každý ať si poslouchá co chce, nosí co chce...

V Rusku zas chtějí určovat co je dobré...ale není to jen v Rusku samozřejmě. Co jsem třeba nevěděl, že v SSA byl vyvolán proces k zákazu Metalu, vedl to pošahanec Gore. Naštěstí to uhráli jen na známou nálepku Explicit Lyrics [oči v sloup]

166639

04.08.2008 15:55

Zemřel Alexandr Solženicyn

RE: Rusko v ČR možná vyzkouší tektonickou zbraň.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Neuvažoval jste někdy o odborné pomoci?

166832

Hm...neobchoduje náhodou Israel s Velkým Zlem (Íránem)? Nemyslím jen pověstné pistáciové oříšky, ale i ropu...

166834

04.08.2008 18:49

Izrael deportuje jeruzalémské křesťany

RE: Kresťania neznamená Európania

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Takže být Arab znamená být vinen? Vy jste opravdu kreatura!

166851

04.08.2008 20:02

Zemřel Alexandr Solženicyn

RE: Rusko v ČR možná vyzkouší tektonickou zbraň.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

A odkud to tak jistě víte, mohu-li se zeptat? Myslím skutečné důkazy, ne nějaké "jedna paní povídala".

166859

05.08.2008 11:08

O lepivých melodiích

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale jo, to klidně popřít můžu, znám jich dost na to, abych se odvážil tvrdit, že mezi nimi není nijak významně víc narkomanů, než v jiných "grupách". Myšleno samozřejmě tak, že alkoholismus je také forma narkomanie.

Neříkám, že tu hudbu chápu, ale to je jedno, nevadí mi, že se někomu líbí něco jiného, ani mu to nemusím hanět. On Beethoven by asi taky měl problém chápat, co se může líbit na Emperor, Limbonic Art nebo Abigor...ale počítám, že v dnešní době by skládal něco dost podobného.

Ne nadarmo se Insahnovi říká Beethoven naší doby...

166953

05.08.2008 17:12

Notebook může být na hranici zabaven

ACTA?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Je tam nějaká souvislost? To se to aspoň snažili "omluvit" bojem s warezem. Ne že by to ve výsledku nebylo to samé...

167012

08.08.2008 15:00

Notebook může být na hranici zabaven

RE: pro zajimavost

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Hm, Kevine, označit S-300 za morálně zastaralý je trochu...hm...řekl bych až ukvapené [mrknutí jedním okem]

Jinak pro zájemce o tento špičkový systém doporučuji tento článek... jsou tam také ostatní sovětské systémy PVOS...SSSR byl v této oblasti vždy na špici, už jen proto, že doslova musel.

167403

08.08.2008 17:00

Notebook může být na hranici zabaven

RE: pro zajimavost

Miroslav Yamato 62.?.?.?

OK, rozumím.

Jinak Triumf je fakt ultimativní "hračka", Rusové mají v tomto můj obdiv. Ostatně nejen v tomto...na jejich zbraních je pěkně vidět jejich technologická "zaostalost" [velký smích]

167414

08.08.2008 17:48

Maska padá dolů

RE: Ted tu bde USA na praniri..tak taky napisu svuj nazor

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Souhlasím...ale je tu jeden problém...těch much na SSA je čím dál víc...pomalu z nich začínají být roje. Moc smutné, co se s tou zemí poslední dobou děje.

167416

08.08.2008 19:22

Antisemitské DVD

RE: TALMUD x KORÁN

Miroslav Yamato 62.?.?.?

No Klein se opravdu nedokáže ovládnout, ale aspoň je každému jasné co je zač, ne?

167439

09.08.2008 17:15

Antisemitské DVD

RE: TALMUD x KORÁN

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Tak Talmudu se ti zachtělo, ty antisemito! A dokonce v češtině!

Jo, to by mě taky zajímalo...zkusíme napsat Kleinovi?

167513

09.08.2008 17:36

Notebook může být na hranici zabaven

RE: PŘESNĚ TENTO SCÉNÁŘ MÁM V HLAVĚ, KDYŽ ŘÍKÁM, ŽE NEJDE O BOJ S TERORISMEM,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

O "Stealth" v SSSSR bych raději pomlčel, nelze zaměňovat teoretickou práci za praktickou aplikaci...a v té Sověti vysloveně zaspali, nemají jediný opravdu Stealth stroj, jen částečnou aplikaci některých prvků..nejde totiž o jednu technologii, ale o jejich kombinaci, tj. nejen vhodné tvarování, ale také speciální materiály, radary, chlazení (IČ pásmo je rovněž velmi důležité), kamufláže, utajené spojení atd.

167515

09.08.2008 23:08

Notebook může být na hranici zabaven

RE: Blby dotaz

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Nemám na to podobný názor...ale pravda je, že také známo je málo.

Mluví se o plasmě, ale to považuji za chytrý hoax.

S tou cihlou jsi to hodně přehnal, jistě, u F-117 ano, ale F/A-22 je někde jinde. A hlavně...Dogfight je vlastně prohra, k tomu nemá dojít. Zde by, pravda, měly některé Su navrch.

Vůbec poslední Suchoje...mňam mňam...a ta cena, kurňa! Tady vidím hlavní mínus F/A-22 a dalších. Kolik Su-30 MK II (...) lze pořídit za cenu jedné F/A-22? Dva, tři...?

167538

09.08.2008 23:27

Gaza nepotřebuje pomoc – má zemní plyn za 2 biliony liber

RE: pokr.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Neměl bys Gerta Prokopa...Timothy Truckle...copak nohy se kradou? a tři minuty věčnosti? Zaboha to nemůžu sehnat v elektronické podobě...pdb nebo tak něco.

167537

09.08.2008 23:36

Antisemitské DVD

RE: TALMUD x KORÁN

Miroslav Yamato 62.?.?.?

To je prostě příšerný...

167536

10.08.2008 00:39

Notebook může být na hranici zabaven

RE: Blby dotaz

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Jenže já píši o F/A-22. A elektronické řízení má většina moderních strojů, Su-27 a vše od něj odvozené (všechny ty Su-30/35 atd.) nevyjímaje.

Podívejte, já osobně velmi obdivuju sovětskou/ruskou techniku. Zvláště k přihlédnutím k podmínkám předváděli a předvádí neskutečné věci. Ale nedostaňme se do opačného extrému. Američané obecně přeci jen vždy byli v letectvu o něco málo napřed a platí to dodnes. Většinou to byli Sověti, kteří museli reagovat.

167545

10.08.2008 08:40

Notebook může být na hranici zabaven

RE: Blby dotaz

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale ta technologie se také vyvíjí, F-117 je první generace, již nějakou dobu zastaralý. B-2 a F/A-22 jsou o hodně dál. Ovšem ta cena je šílená, o tom žádná.
LL je jako rychlý prostředek nenahraditelná...a s tou snadnou potopitelností to je dost jiné.

167560

10.08.2008 17:12

Gaza nepotřebuje pomoc – má zemní plyn za 2 biliony liber

RE: pokr.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Super, díky moc!!!

Prokop měl snad stroj času, ta kniha je až děsivě reálná...doporučuji každému!

167618

10.08.2008 18:05

Notebook může být na hranici zabaven

RE: Blby dotaz

Miroslav Yamato 62.?.?.?

No ty znalosti už možná moc ne, přeci jen mě víc baví klasické vrtuláky, to ještě ta letadla měla styl. Roury už nějakou dobu trochu odbývám, takže je klidně možné, že některé novinky mi už unikají.

S tou sochou je to skoro pravda, ona by opravdu většina současných letadel ve vzduchu baz elektroniky nevydržela. F-117 je v tomto ohledu hodně extrém, je to typická první generace, kde byla určitá vlastnost získána na úkor až příliš mnoha jiných. Ostatně už je nahrazován právě F/A-22.

167619

11.08.2008 12:16

Rusko opět na „Temné straně síly“

Gruzie je obydlena převážně židy?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Podle Eretzu asi ano. Podle nich to vypadá, že to vše dělá Rusko...ale ne proti Gruzii, ale proti židům!

Rusové vraždí, rabují...Ten chlap tam není, je v Israeli!

Židé prchají... a další to zvažují

167708

11.08.2008 13:29

Rusko opět na „Temné straně síly“

RE: Gruzie je obydlena převážně židy?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

A aby někdo náhodou nepodlehl dojmu že jim jde o lidi...Izraelské investice miliardy dolarů v Gruzii v ohrožení

167720

13.08.2008 13:44

Washington svou chybou riskuje atomový konflikt

RE: Tak daleko to nepujde.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Musím se zeptat na tento seznam: je to opravdu 100 % jisté?

167907

13.08.2008 14:01

Lidský řetěz

RE: Jsem všemi deseti proti radaru,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Konečně se na něčem shodnem [mrknutí jedním okem]

Ještě bych doplnil, že NZ dělají vše co jen jde, aby pro většinu lidí byli natolik nedůvěryhodní, že je prostě nepodpoří, ač jsou proti radaru. Proradaristé si nemohli přát lepší oposici [naštvaný]

167906

13.08.2008 16:40

Lidský řetěz

RE: Jsem všemi deseti proti radaru,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Já vím, že s touhle "rezolucí" už jsem trochu profláklý...ale je to pěkná ukázka jejich postupů. Kdo ví co vše dalšího si jen vyfantazírovali? Jak mám pak takovým lidem důvěřovat?

167930

13.08.2008 16:47

Washington svou chybou riskuje atomový konflikt

RE: Tak daleko to nepujde.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ten odkaz mi nefunguje...

167932

13.08.2008 22:37

Washington svou chybou riskuje atomový konflikt

RE: Tak daleko to nepujde.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

No dobře, ale znáte to, "papír snese všechno". Jedni tady budou svatosvatě prohlašovat, že byl Stalin žid, jiní zase že byl velkým bojovníkem proti židům a sionismu. Je nějaký důkaz, že ti v seznamu skutečně všichni byli židé? Trockij a pár dalších jsou jasní, ale co ti ostatní?

167964

14.08.2008 21:52

Válka v Gruzii: izraelská spojitost

RE: Цхинвали

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Dejte pokoj Satanovi, v tomhle prsty nemá [mrknutí jedním okem]

168069

18.08.2008 14:15

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Vždyť i tady na Zvědavci je to v diskusích bohužel až příliš často černobílé, čest vyjjímkám. Rusko dobro, Gruzie zlo, Saakašvili diktátor, Putin obhájce Rusů a míru atd. Primitivní ikony. Takhle to ve skutečnosti prostě není. Vezměme si ten konflikt Rusko vs. Gruzie. G. to nepochybně začala. Nepochybně tam byly i oboustranné provokace. R. nepochybně podporovala separatisty a agresi G. velmi využilo. Co Abcházie? Atd. Prostě to opět není černobílé, není to ani ona "hodná demokratická Gruzie brutálně přepadená Ruskem", ale ani to není "totalitní agresivní Gruzie a Rusko bránící jen a pouze své občany a mír". Takové popisy situace můžou dostačovat snad jen nějakým prosťáčkům.

168273

18.08.2008 14:40

Sky News nachytaná při lži

RE: Ruské rakety jsou tak odolné,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Nejspíš další Urban Legend z pera pana Kotrby. Člověk, ke kterému mám velkou důvěru (nick redboy), machr přes rakety, o tom píše ZDE ...posuďte sami. Já věřím jemu, Kotrba je vojenský diletant, není to poprvé, co píše fíkoviny.

168278

18.08.2008 16:49

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Jenže právě ta skepse a rozvaha při hodnocení mi dost chybí. Všimněte si třeba, že jak je něco z mimomainstreamového (sakra to je slovo) zdroje...např. Blisty, Prop, Altermedia atd. atd...tak je tendence tomu přikládat značnou víru, aniž by byl nějaký důkaz. Ostatně vždyť i zde je to každou chvíli, třeba ty články o brzkém útoku na Írán tu čtu snad několik let. Já neříkám, že je chybou je uveřejnit, naopak, ale ta přehnaná víra v ně je někdy až komická.

Neříkám, že často nejednám stejně, bohužel také, ale snažím se toho vyvarovat.

Více skepse, analýzy, rozvahy.

168286

18.08.2008 18:12

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ale ne, vždyť to není o této situaci ale všeobecně! Nepleťte do toho konkrétní případ G. vs. R., kde zrovna je dost jasno.

Ad proč nepožaduji skepsi i po druhé straně? Musím se zeptat: jak to víte? Já ji samozřejmě požaduji, např. v diskuse na Palbě, když už jste nahodil tu G. vs. R. A že je ji tam sakra potřeba! Zde je to ovšem bezpředmětné, neb požadovat ji po zkrytých lehomikinech je zbytečná práce.

Pane google, prosím... [mrknutí jedním okem]

168296

18.08.2008 22:07

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

A takhle! Pane google, myslím, že jde o nedorozumění. Pod tou skepsí jsem měl na mysli aby nebylo vše hned bráno jako svaté jen proto, že to vyjde na "pochybných" serverech! Že je potřeba to analyzovat. Nebylo tím myšleno považovat to a priori za špatné, lživé, nedůvěryhodné...

Omyly nemusí být záměrné, krásným příkladem je aféra s Iskandery. Média začnou strašit s Iskandery (pp. jen proto, že o tom ví ještě méně než Kotrba a moc jiných raket neznají...a Topol by byl evidentně kravina). Kotrba investiguje a shazuje Točku z náklaďáku. A jaká je pravda? Rusko použilo Točku s hlavicí se submunicí, po jejím rozhození v určité výšce zbyde jen lehký skelet, který dopadne již ne po balistické dráze (vlivem ztráty stability, nárůstu odporu po odstřelení krytu submunice) bez nějakých velkých škod. Hlavice se submunicí to být musela, neboť s celou hlavicí dopadá celá raketa (Točka nemá odhoditelnou hlavici), takže z ní při výbuchu nezbyde nic. Použití Točky s konvenční hlavicí, normální zbraně, žádná ZHN atp., je naprosto legitimní. Točka se také nepoužije jen tak proti něčemu, ale proti nákladnému a důležitému cíli, jako třeba baterii PVOS, radaru atp. Je nesmysl ji použít proti civilním cílům, protože proti nim je paradoxně málo účinná. Na to jsou jiné hračky, když už je někdo ochoten je použít (např. Israelci v Libanonu či SSA ve Falůdže byli).

Čili...šlo či nešlo o manipulaci? Jistě že šlo, i přes ty kotrbovy omyly! Média šířila lži o Iskanderech...nádech hrůzy z balistických raket...straší se, vyvolávají iluze o málem nasazení ZHN, protože pro průměrného člověka jsou balistické zbraně automaticky spojovány se ZHN. Ostatně šířila...stále šíří, teď se píše "Rusko umístilo v Jižní Osetii několik raket krátkého doletu typu SS-21, které by mohly ohrožovat Tbilisi." Jistě, mohly by...ale ne s konvenční municí. Chtějí vyvolávat představy o možnosti nasazení ZHN?

Myslím, že tento druh skepse je prospěšný. Pokud by šlo o "kachnu", tak nemusí dojít k blamáži. Analýzou zjistíme co nejpřesnější obraz zkutečnosti...a pak je vše v pořádku, ne?

168314

18.08.2008 22:20

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Nejsem na žádné straně

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Zas tak kusé nejsou, válečné operace jako takové nepochybně začala Gruzie a to značně nevybíravým útokem na převážně civilní cíle. Rusko samozřejmě není žádný andílek, je to supervelmoc a jako taková se i chová. Ale to bylo až následně!

168315

18.08.2008 22:22

Sky News nachytaná při lži

RE: další falešný obrázek?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Kráter z čeho? Byly použity Točky s hlavicí se submunicí, takže toto je jen plášť a pár systémů. Z těch žádný krátery nebudou...

168316

18.08.2008 23:12

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Nejsem na žádné straně

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Plány jsou jedna věc a jejich realizace druhá. Každá armáda má plány pro různé možnosti. Rusko jistě bralo tuto oblast jako potenciální místo konfliktu a tak připravilo plány pro různé možnosti.

168324

18.08.2008 23:17

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Ztráta času? Možná, ale ďábel je v detailu [mrknutí jedním okem]

168327

19.08.2008 00:19

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

S tím můžu jen souhlasit.

168334

19.08.2008 00:28

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Mě ani reakce Ruska až zas tak tvrdá nepřišla. Byla tvrdá jen tak, jak bylo potřeba, tj. tak, aby efektivně splnila cíl bez zbytečných ztrát...a těch bylo opravdu minimum jak mezi civilisty, tak dokonce i na vojácích, také bez větších devastací. Je tu vidět obrovský posun oproti Čečně, kde dělali Rusové hrozné boty. Už jen toto je krásnou ukázkou, jak se Rusko positivně vyvíjí.

Volání po zdravé pochybnosti (lepší výraz, díky!) mi bohužel zbytečné nepřipadá...alespoň u mnoha lidí (nemyslím zde, ale všeobecně) ji nějak nevidím...

168337

19.08.2008 08:50

Sky News nachytaná při lži

RE: další falešný obrázek?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Souhlasím, Rusko velmi překvapilo čistotou zásahu. Ten pokrok je obrovský, tohle byla skutečně chirurgická operace s maximálním omezením ztrát. Čečensko bylo velkým ponaučením, jak na to nejít. Rusové se evidentně poučili.

Že se občas vyskytl nějaký trouba, který si zaraboval, to je docela možné, ale skutečný obrázek o ruské armádě to nedává ani omylem...což ovšem různým pisálkům nebrání, aby psali nesmysly o vyrabování celých měst atd. [oči v sloup]

168374

19.08.2008 11:35

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Paní Alexo, ten "Iskander" byl přeci příklad, který jsem zrovna zvolil, protože jsem měl aktuální a přesné informace od lidí věci skutečně znalých. Jistě že to je spíše podružný detail.

Uvedu jiný příklad, na který jste mě navedla vaší zmínkou o kontejnerových pumách. Ano, Israel je rozhazoval jak o život. Rusko je také použilo. Z čistě vojenského hlediska je uvážlivé použití kontejnerových pum obhájitelné. Samozřejmě proti vojenským cílům. Zatím nejsou známky, že by je takto Rusko použilo. Israel naopak zcela jistě. Přesto to bylo Rusko, které za to bylo hromadně odsuzováno.

Nu a jsme opět u detailu! Pro neznalého člověka je použití kontejnerových pum "děs běs". Stačí zmínka o nich, podobně jako stačí zmínka o balistických raketách a už v nich vidí ZHN. Rozborem zjistíme, že věc se má dost jinak.

168388

19.08.2008 11:37

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Kde to žijeme...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Představuji si, jaké by byly reakce na nezaujatého "novináře", který by si takto potřásal s Putinem nebo Medvěděvem. Ach jo, smutný svět [pláč]

168389

19.08.2008 21:53

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Však právě ten dvojí metr: Israel prokazatelně a masově použil kontejnerové pumy proti civilním cílům. Médii to jen tak nějak prolétlo, samozřejmě s doplněním, jak vše zavinili Palestinci atd. Rusko použilo zjevně jen omezené množství a s největší pravděpodobností proti legitimním vojenským cílům. Ale samo použití této zbraně má negativní konotace, a jelikož nebylo uvedeno jak je použil, ale jen že + různé okecávačky o boji proti těmto zbraním atd., tak je to evidentně levárna. Takže ta neznalost a záměrné neposkytnutí detailů vede k úpně jinému hodnocení zprávy o jejich použití.

Jinak čistě pro detail vojensky...není tak úplně pravda, že tyto pumy jsou vždy určeny pro nadělání velké škody (respektive necílené škody). Záleží na typu submunice. A samozřejmě na způsobu použití. Jako ostatně prakticky u jakékoliv jiné zbraně.

168422

19.08.2008 23:56

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Vládci světa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Existuje např. protipancéřová i jiná submunice, která nepadá jen tak volně, ale zaměří se přesně na cíl. Použití proti větším seskupením techniky atp.

Mimoto moderní submunice všech typů by měla být vybavena nějakou formou (je víc možností) autodestrukce, respektive řízené destrukce až bude potřeba. Tj. by neměla ležet dlouhé roky po použití a dál zabíjet.

Samozřejmě toto také nezaručí 100 % bezpečnost (vím, u zbraně to zní divně), ale to nezaručí nic u žádné zbraně.

168426

19.08.2008 23:58

Novináři všech zemí se spojili ... na řadě jsme my

RE: Rusko lže

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Hm, jedna věc: existují nějaké fotky, filmy s těmi cca 2000 mrtvými? Popravdě jsem nic takového neviděl. Viděl jsem GRADy v akci atp., ale výsledek jejich palby moc ne...

168427

20.08.2008 12:10

Český mopslík dostal lekci i z olympijského mnichovanství

Když už ta olympiáda...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Dost dobře nechápu chování íránských sportovců, myslím to, že když mají soutěžit s Israelci, tak raději odstoupí. Přijde mi to hloupé, spíš by o to víc měli makat. Takhle to pak lze vykládat všelijak, viz. věčně ubrečený Stejskal ZDE a TADY

168459

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?