Diskuze k článku
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Příspěvků 34
30.10.2004 23:36
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Ludia naozaj klobuk dolu pred panom STWOROM snazi sa a to treba ocenit..rad citam zvedavca a samozrejme na tomto svete nieje nic zadarmo tak skusme pomoct podla moznosti ja sam posielam dnes 50 USD, a tesim sa ze tento server bude zit aj nadalej..
Peter
No fuj ! To se dělá !?! Takhle somrovat ....
(přístopů je tolik,protože na tvých stránkách vyučuji moderní antisemitismus
)
(...peněz tak málo ... protože ti je kradu a kupuju za ně chanukový svíčky)
stálý monitorovač (čtenář není to správné slovo)
Nill
(Cenzurovano) ,jestli je někdo somrák,tak je to žid-Israel.
Podle toho kolik vysomrovali od USA a jiných Evropských zemí,by měli být vedeni v Guinessově knize rekordů,jako nejmazanější,nejlstivější somráci historie lidstva!
12.11.2004 12:11
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 35990
S tim somrakem nemas pravdu Israe dela USA cetnika ktery hlida ropu a podivej u nas jak jsou policaiti placeny Navic kdo si myslis ze USA ekonomicky ovlada A o tehle lidech to je a nacelem svete Protoze valku a jiny svinstvo nevymyslel nikdy zadne chudej A kdo je na svete bohatej ti nemusim psat
boze jak se sem dostal tenhle (cenzurovano). Videl jsem jeho web a malem jsem omdlel! Tolik zla, nenavisti a netolerance v primitivnim obalu jsem jeste nevidel. Byt predstavitelem Zidovske obce okamzite bych ho nechal zavrit (ustav). Kdo neverite, tak ho najdete na cs dikusich na novinkach nebo idnes. Nechce se mi hledat.
12.11.2004 21:30
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 36012
Voni budou asi ten bohatej
Á, nastává zase ta nejtrapnější část v roce Zvědavce.
PS: No, že za listopad a prosinec 2004 je tam O Kč nepovažuji za nic tak divného.
Pane Jakube Chromý, alias vulgo Nillberte, neukvapujte se ve Vašich závěrech. I Vy jste monitorován, velice pečlivě, dá se říci.
To, že Vás sponzoruje jistá velice zajímavá organizace znamená, že Vy somrovat nemusíte, takže alespoň prudíte, kde se dá. Vaše půvabná fotografie z dětských let na jistých stránkách Vám ovšem moc čest nedělá, zkuste tam dát nějakou čerstvější, dokud je Vaše tvář celistvá.
Všeho do času.
Osobně zasílám 1 000,- Kč
je to skutocne on? nillbertik, velky bojovnik?
niekolko citatov od tohro holobriadka sionistu(monitorovacieho psa):
16.10.2004 6:58:01
Nillbert
"A se svými výroky typu "premiér Golda Majer" a "sprostý vrah Goldstein" radši do Israele nejezdi - dostal bys za ně akorát pár facek (v Hebronu pořádnou nakládačku)"
ked sa clovek pozrie na tu fotku, tak dostane skutocne strach!!!
a tu je jeho kvilenie z zidovskeho fora: izrael.zde.cz, kde ako sa zda, ho administrator, alebo autor sranky, tiez nemoze vystat.
5.10.2004 14:24:48
Nillbert
"pro ixikoje: smutné je jedině to ,když malé dítě založí "Izrael klub" a přitom neví , že Golda Meirová byla žena ... smutné je , že musíš mazat všechny příspěvky co se mnou souhlasí - a sám si tu psát pro sebe souhlasné pod cizími nicky ..."
hehehe,na tý fotce vypadá,jako kdyby mu fotr zrovna nachčil do řitě.
1.11.2004 5:53
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?
Reakce na 35991
ty máš teda nápady ,myslíš ,že každýho doma vychovávaj jaako tebe ????
no jo,je to von, (cenzurovano)!
Zde je ukázka z diskuse na Novinky.cz,ještě předtím,než začal
klaunovat pod přezdívkou Nillbert "Nothingworth"(Nullingsworth)
Datum: 25.09. 04, 13:45
Od: Jakub Chromy [ hix2@seznam.cz ]
Předmět: Petice proti nove prazske mesite
Vazeni,
na adrese: http://www.stopmesite.cgi.cz/ je k dispozici petice proti nove prazske mesite, ktera ma byt otevrena 1.10.2004.
Pokud se stavbou nesouhlasite, prosim podepiste petici, pripadne
uverejnete odkaz na svych strankach.
http://potucek.blogspot.com/2004/10/kdo-se-boj-mohameda.html
1.11.2004 6:04
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?
Reakce na 35994
Ale já přece pod nickem Nillbert "klaunoval" na novinkách dávno před tím pamatuješ třeba na tohle:
http://www.novinky.cz/diskuse/02/58/55.html
... to jsi ještě ovšem vystupoval pod nicky "smolíček pacholíček" a "čertík bertík"
"5.10.2004 14:24:48
Nillbert
"pro ixikoje: smutné je jedině to ,když malé dítě založí "Izrael klub" a přitom neví , že Golda Meirová byla žena ..."
Hehehe,a já byl také přesvědčený celá leta,že Golda Meir byla
one ugly coksukamudafuka dude!Ty kecáš,to byla opravdu baba????
Brrrrrrrr.scary!
1.11.2004 6:10
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?
Reakce na 35999
ty si sice (cenzurovano),ale aspon nemáš na rozdíl od Mr.Ixikoje drzost zakládat politický klub "izrael.zde" . Když někdo založí takový klub a přitom neví kdo byla Golda Meir tak je idiot to snad chápeš i ty ,ne?
"Vás sponzoruje jistá velice zajímavá organizace znamená"
MOSSAD?
1.11.2004 5:50
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?
Reakce na 35958
Epidemie už i na zvědavci
na diskuzích serveru Novinky.cz jsem to musel vysvětlovat už minimálně 5x ....
Nu což ,tak ještě jednou.
Blud o tom ,že jsem Jakub Chromý vznikl tím, Mohammed Abbás podal žalobu na tohoto autora petice proti mešitě a několik hloupějších tvorů si fakt ,že jsem tuto petici otiskl na svých www vyložilo tak ,že to musím být já... nejsem ,stačí si přečíst rozhovor s ním v Reflexu a každému s IQ nad 60 to musí dojít.
V této žalobě je zmíněno ještě jedno jméno:Jaroslav Kment. Skupinka tulpásků ,kteří neuspěli s J.Chromým tedy ihned vydedukovala ,že tedy musím být J.Kment. Není to tak.
J.Kment je Abbásem žalován proto ,že jako redaktor MF Dnes před rokem napsal článek o Abbásovi a jeho spojení na Al Kaidu.
Takže asi takhle
Znovu opakuji Nillberta nikdo nežaluje ,ten jen v pozadí tahá za nitky - v médiích se natřásaj jiný.
Nill
Jestli jsi Chromý na papíře,či v hlavě,je mi celkem jedno.
Jestli tě někdo žaluje,či soudí je mi taky ukradený.
Jedna věc je jistá-že to opravdu nemáš v hlavě v pořádku a jestliže jednoho dne skončíš jak ten prick Baruch Goldstein(hehehe) http://www.jewwatch.com/jew-atrocities-hebron.html ,
či jako ten zionista Ilan Ramon http://judaism.about.com/library/1_culture/bl_spaceshuttle.htm(pochybuji,že by jsi se dobraunozoval tak daleko jako Ramon),tak se tomu hezky zasmějeme a řekneme si......dobře mu tak,božské mlýny melou pomalu,ale jistě-dostal,co si zasloužil,hehehe.
znamená "mít hnědý nos"
...hehehe,když už je řeč o Ramonovi,co myslíš,"sundal" God space shuttle Columbia kvůli tomu,že si ten (cenzurovano) poručil KOSHER food na space shuttle?,či to,že bezdůvodně shodil bombu na Saddámův nucleární reaktor v roce 1981,do jehož stavby byl Saddám navlečen Západem.Já myslím že jo.Anebo,že by s tím mělo něco společného ukřižování Ježíše?
Anyway,it´s good to see the (cenzurovano) dead,hehehe.
A až tebe,nebo Jakuba Chromého dekapitátuje nějakej (cenzurovano) Muslim,zrezlou rybičkou,tak tě budeme litovat asi tak,jako tvýho smradlavýho (ceznurovano),hehehe!
4.11.2004 6:42
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?
Reakce na 36011
když tedy pořád tak vzpomínáš na Barucha Goldsteina jestlipak si už četl můj včerejší úvodník -ten se ti bude líbit
(link neuvádím, stejně jsi můj pravidelný čtenář, takže určitě trefíš)
Nill
Buš nás všechny zotročí, mám z toho velký strach. Strašně se bojím, že nás všechny zabije a pak bude pít naší krev.
Kam utečeme? Kam se schováme? Co tam budeme jíst? Je s námi konec. Na nic jiného, než na ten strach již nemyslím. Nebudu žít já, nebudeš žít ty, nebude žít nikdo, jenom on.
V Iráku a Afgánistánu už všechny lidi zabili, ale tají to a ukazují nám falešné obrázky.
Proto pošlu na Zvědavce všechny peníze z dědictví 127000 korun. Snad to pomůže. Ale asi nepomůže.
A co zdravíčko, slouží ?
1.11.2004 17:52
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Ja porad nechapu proc si proste na stranku nedate dva tri banery. Pisete o navstevnosti 2500 denne, to uz by napr. v Ceske Kotline hodilo kolem 1000,-CZK mesicne. Spousta lidi ma reklamy v browseru stejne odfiltrovane tak kde je problem. Ja osobne zvedavce ctu, ale zadnej prispevek neposlu. Duvod je jednoduchy, pokud nebudou clanky a informace na tomto serveru, najdu je na nejakem jinem.
2.11.2004 11:54
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Marek Konečný marek (tečka) konecny (zavináč) email (tečka) cz 80.?.?.?
Jak Viliam (zřejmě) zachránil Barta
...
Účet za pobyt v nemocnici a testy: 1 100 dolarů (asi 21 000 Kč).
versus
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
...
Vaši pomoc potřebuji. A to navzdory tomu, že tuhle práci dělám rád a samozřejmě ne pro zisk. Ale nežiji ve vzduchoprázdnu, i já mám svá vydání.
===
Zvědavce už nějaký čas čtu, ale poprvé reaguji v diskuzi. Samozřejmě si můžete psát na svém situ, co chcete, ale opravdu mi přijde ubohé žádat o peníze tímto způsobem. Připomínáte mi ČT a její koncesionářské poplatky. To co jsem vzkázal jí, vzkazuji i Vám: pokud si myslíte, že Vaše poselství je tak nepostradatelné, tak jej zpoplatněte zcela (jako třeba osud.cz). Uvidíte, jak moc jste nebo nejste nepostradatelný a poznáte, jestli je obsah zvědavce natolik hodnotný, aby za něj lidé platili.
Internetové "žebrání" tímto způsobem je ale minimálně podivné a vždycky mi přijde, jako by zvědavce někdo hacknul a Vašim jménem žádal o peníze.
Je to podobné, jako bych si vytvořil stránky "moje auto" a první článek by byl "odešel mi výfuk" a další článek "máme tady podzimní sbírku: cíl 3500Kč"...
Jinak Bartovi přeju hodně štěstí...
2.11.2004 14:32
RE: Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 36032
K té kampani by došlo stejně. Podíváte-li se zpátky na články v této rubrice, zjistíte, že kapmaň je každý rok na podzim a na jaře.
Ceny jsem Bartovy léčby jsem uváděl jako odstrašující příklad a abych dodal kontrastu Viliamově přístupu.
Chtel bych se zeptat co by jste doporucoval? Ono tech 2000 pristupu denne vypada nadejne ale pokud si uvedomite strukturu zdejsich ctenaru kterou bych odhadoval "kazdej pes, jina ves" v kombinaci se zdejsimi tematy velkou nadeji jak to cele financovat nevidim. Vy ano? Osobne je mi tento pristup zalozeny na svedomi pravidelnych i mene pravidelnych ctenaru sympatictejsi nez zpoplatneni "zajimavych clanku" na Osudu. Srmdi to trochu bulvarem a kupovanim zajice v pytli.
Zde se schazi zidobijci a tak v
boji proti zionistum musime podporovat presidenta Bushe ktery je velky zachrance democracie pred Israelem. Jemu je treba zaslat nejake penize neb on je hoch puvodem chudy a presidentovani take moc nevynasi. Pote take p. Stworovi neb on je take bojovnik proti zionistum. Nashledanou pratele.
P.S. Az budu mit neco na zbyt tak poslu cash inkognito v obalce aby mne nevystrachali agenti mossadu ci ceky kterym veli stale Berija z hrobu a mohli by mne uriznout muj pyj.
4.11.2004 17:59
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Za předplatné novin dám 3000 ročně.Proč bych si nepředplatil i Zvědavce za 2000 Kč?A taky je teda pošlu.
Vratislav.
Ja tez mensi castku posilam i presto ze moje nazory se zde vetsinou lisi od majority prispivajicich. Prave proto. Nerad bych podporoval magazin ktereho ctenari a komentaru prispivajici melou vse na jednu strunu. (Pochlebuji jeden druhemu). Dovedu si predstavit ze velka vetsina pisatelu zde by me nejradeji odkopla do autu, ale mam takovou jakousi sinister radost kdyz mohu trochu rozstourat h.....
Tematu po techhle US volbach bude dost a dost a uz se tesim jak se budu obouvat do pana Juchelky (ted zrovna truchli protoze nevyhral Kerry)....(
Toz vytahnete srajtofli, nestydte se !
10.11.2004 13:50
Máme tady podzimní sbírku na provoz Zvědavce
Josef E.Dolecek spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?
Něco mě nutí k zamyšlení a mělo by i Vás pane Stworo. A to věta, že sice roste počet přístupů, ale klesá výtěžek. Proč asi. Popravdě jsem kdysi sledoval Zvědavce skoro denně. Dnes již zabrousím sem tam. Dříve jsem jej považoval za platformu, která je otevřená všem názorům, poslední dobou převládá názor jeden - oficiální a to antisemitský. Názor, třebaže pravdivý, ale útočící proti takovým vrahům jako byl Arafat je nepřípustný.
Za takovýchto okolností i finanční příspěvek na provoz Zvědavce je příspěvkem nezaručujícím svobodu projevu a nesloužící pro rozvoj demokracie.
Josef E.Dolecek
Tiskové prohlášení organizátora Petice proti nové pražské mešitě
v reakci na uveřejňování lživých informací o mé osobě v diskuzích na zpravodajských serverech uveřejňuji toto tiskové prohlášení, abych uvedl věci na pravou míru:
Petice proti nové pražské mešitě byla projevem nesouhlasu s jejím otevřením, nikoliv nabádáním ke jejímu uzavření, zničení, poškození nebo zabránění muslimům praktikovat svou víru. Narozdíl od ostatních podobných petic mělo být výstupem pouze číslo (počet podepsaných), které mělo být předáno provozovateli mešity, nikoliv státnímu orgánu. Váha petice tedy byla od začátku záměrně nulová. Nařčení ze snahy o zabránění otevření (a ještě navíc za každou cenu) tedy rezolutně odmítám! Petice měla být informací a také průzkumem, kolik občanů se stavbou nesouhlasí.
každý má právo si otevřít mešitu, hypermarket či autoservis, stejně jako pokojně vyjádřit svůj názor, že mešitu, hypermarket a autoservis ve svém městě nechce.
téměř každý den českými médii proběhne zpráva o vazbě mezi radikálním islámem a některou z mešit, nejčastěji v západní evropě, proto můj nesouhlas. Proti islámu, jako náboženství -- opakuji -- nic nemám, ani proti lidem, kteří jej vyznávají. To bylo také na úvodní stránce uvedeno
stejně jako proti radikálnímu islámu protestuji proti extremistům z řad oxtodoxních židů, IRA, ETA, snaze katolické církve o jakoukoliv nadřazenost nad ostatními církvemi v tomto státě a také proti napadnutí suveréního státu na základě nepravdy (i když nápad odstranit diktátora schvaluji)
jakákoukoliv vazbu mezi mojí osobou a weby propagující násilí a extremismus v jakékoliv podobě (ať už židovský, muslimský nebo komunistický) ODMÍTÁM a dodávám, že pod své dílo se zásadně PODEPISUJI (viz níže) -- Petice zůstává mým jediným dílem v této problematice a s jinými stránkami nemám nic společného
upozorňuji, že text Petice byl na některých stránkách pozměněn či komentován, aniž by bylo jasné, který text je původní (můj)
zároveň zvažuji podání trestních oznámení pro pomluvu (§206) a ochranu osobnosti z důvodů uveřejňování nepravdivých informací o mé osobě a mých osobních údajů
vlastním textem petice, který bylo možno podepsat, byla pouze jedna věta: "nesouhlasím, aby v Praze 1, v ulici Politických vězňů 21, byla provozována mešita.". Petice byla stažena 9 dní po jejím prvním uveřejnění.
můj původní záměr uspořádat demonstraci mi brzy přišel příliš radikální -- také z obavy, že by mohli přijít lidé schopni násilí -- měl jsem demonstraci zrušit s předstihem, v tomto bodu přiznávám svoji chybu
adresa tohoto tiskového prohlášení: http://www.stopmesite.cgi.cz/
Hlavní organizátor:
Jakub Chromý
hicks@cgi.cz
Mesity rozhodne ne , nas by taky nenechali kdekoliv u Arabu postavit kostel kde by jim podle jejich presvedceni ten vlasatej hippik na krizi delal vostudu ! Ale kdyz uz mate ty vedomosti s protestama , kam se posilaj petice a stiznosti proti provozovani synagog . Me zidi vadej zrovna tak jako arab .
23.10.2005 5:47
Nesouhlasím se souhlasným stanoviskem
Ignác Vokurčičkovičko ignac (zavináč) vokurky-z-lakem (tečka) com 85.?.?.?
Já Ignác Vokurčičkovičkovič zcela razantně nesouhlasím se souhlasným stanoviskem pana Emila Vokatého z Kardašovy Řečice, který psal o tom, že dvojpáček a šlapátek je v obchodech už dávno dostetek. Dvojpáček a šlapátek bohužel stále dostatek není a Hliník v Humpolci nebydlí a co navíc není ani uveden v telefonním seznamu. Jsem velmi rozsesmutněn, chtěl bych pana Hliníka osobně poznat a moci si s ním promluvit o některých problémech světa.