Diskuze k článku

Pavel Opočenský na hranici

Příspěvků 92

27.2.2004 5:42

Pavel Opočenský na hranici

x y 66.?.?.?

Ja osobne jako stary oprcavac nevidim nic spatneho na poprcavani skoro bab 12 a vice pice republice. Ze pane Pelesko? Ci Lve? My vyvolena to rasa muzeme dle nauky jiz poprcavati se zenou t.j. od 3 let a vse je v poradku . Ucte se ucte se ucte se To vam vsem radi Josh . Salam .Zitra mame zase sabes tak pane LvePelesko nezapomente se modliti za zdravi naseho draheho a milovaneho velezida AArona. Opet blahoprejeme k pokracovani hubnuti a vztycovani Velke zdi.

25934

27.2.2004 13:04

RE: Pavel Opočenský na hranici

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 25934

Joshuo Klebersteime alias anonyme, x, y, ypsilon.

Existují terapeutické spolky, které by ti mohly pomoci.
Obecná lékařka ti zadarmo napíše doporučení k odbornému lékaři a ten se o tebe postará. Stačí jenom přijít k lékaři se svým problémem. Nemusíš mít obavy, lidí jako ty je více a lékař pro tebe bude mít pochopení.

25954

28.3.2004 23:55

RE: Pavel Opočenský na hranici

Daniel Makaczi 195.?.?.?

Reakce na 25934

S takymito prispevky sa z diskuzie stava iba pachnuci zumpa.. Na tejto stranke sa vyskytuju prapodivny ludia. Ich nazory kolkokrat usvecuju ich samych z chorej mysli. Oni by potrebovali lekara, nie pan Opocensky, ktory sa stretol s anachronickymi a neadekvatnymi zakonmi ceskeho priavneho riadu. O dovere v cesku policiu a ich vysetrovacie metody netreba spekulovat - deli ju iba 14 let od totalitnej policie a to je velmi velmi malo...

27218

27.2.2004 7:26

Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

No, pokud vím tak Opočenský taky nožem zabil 17-ti letého chlapce... nevím detaily, snad prý ten kluk z bujnosti vykřikoval... nikomu údajně neublížil a když ho Opočenský probodl, ustupoval před ten chlapec před ním ve strachu a z prázdnýma rukama. Člověk, který probodne nožem kluka si zaslouží trest. Tehdy Opičenského ještě před soudem omilostnil Havel. Prý to byl jeho kamarád...
No a znáte to přísloví o Božích mlýnech?

25937

27.2.2004 15:08

RE: Pavel Opočenský na hranici

LACO 62.?.?.?

Reakce na 25937

Ten "chudák chlapec" byl jedním z party skinheadů, která napadla zcela bezdůvodně starší manželský pár, kterého se Opočenský zastal.. Myslím, že proti tlupě nacistických prasat, kteří bezdůvodně napadají každého, kdo se jim nelíbí, je nůž celkem přiměřená obrana...

25961

28.2.2004 1:25

RE: Pavel Opočenský na hranici

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 25961

ale uvedomte si ze to je verzia, ktoru ste vy pocul/cital ..

25993

29.2.2004 16:08

RE: Pavel Opočenský na hranici

LACO 81.?.?.?

Reakce na 25993

Jo viděl čítal a počul a to x-krát. Že by tedy v našich médiích bylo úplně všechno lež jako věž? Že by Opočenský šel sám proti tlupě nácků, aby si ukojil nějaké své mindráky či dokonce nějaké sadistické choutky? To snad ne?!
Navíc si myslím, že pokud v nějakém násilném incidentu figurují skini, tak ten incident z 99.99% vyprovokovali oni...
Myslím, že Opočenský je odsouzen neprávem, ty holky rozhodně svaté nebyly a věk pod patnáct let v tomto konkrétním případě moc nehraje roli...

26021

1.3.2004 6:30

RE: Pavel Opočenský na hranici

forby forby (zavináč) gmx (tečka) de 205.?.?.?

Reakce na 26021

Ano byl to konflikt vyvolany skiny - opravdu vyklrikovali "opiveni" na ulici jsouc z restaurace "Pod Belkou" a onen napadeny vetchy starik je z okna okrikl padlo par opravdu ostrych slov na adresu (pravem rozcileneho) cloveka a banda nacku pokracovala dale kdyz cacky bojovnik vybehl z bytu, kde si pripravil nuz a Alese zabil - jasna sebeobrana, pripadne obrana

26038

1.3.2004 23:01

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 26038

Kecáte, forby, víte o tom prd. Opočanský se zastal nějakého páru, který se ho o to, pravda, neprosil. Těch patnáct nebo kolik nácků ne něj šlo s tyčema, měl nasráno v gatích strachy a jak po tom prvním mávl kudlou, přesekl mu arterii subclavicularis a kluk vykrvácel; byla to nešťastná náhoda, zabít ho nechtěl.

26047

2.3.2004 1:51

RE: Pavel Opočenský na hranici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 26047

Ano, Vodník má správnou verzi případu.
Proto také byl posléze osvobozen.Skinů byla skupina.
Opočenský se bránil.On se zastal dvou starších manželů
a opilý skini na něj zaútočili.Netušili, že má nůž
a bude se bránit.
Jenom mě že zaráží, že někdo pod skratkou Forby
může tak sprostě kecat. Kam na ty drby chodíš!!!

26049

27.2.2004 8:09

Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

1. Když někdo vysloví jméno Opočenský, většina lidí si řekne: "Á, to je ten, který zapíchl toho skina. Skini jsou dobří, protože se perou s cikány, kteří kradou a vraždí. Opočenský zabil skina, takže drží s cikány, a tedy je grázl."

2. "A přeci se dýchalo volněji." Volnější dýchání má znamenat to, že mají rodiče právo prodávat své děti? Máme si brát příklad z královských rodů, které si nejen navzájem z politických důvodů prodávaly děti (bohužel jen dívky - víte o případu, kdy královna oženila 11letého syna za o dvacet let starší ženu?), ale také se navzájem vraždily a podváděly? Z královských rodů, u nichž byl incest tak běžnou záležitostí, že každý druhý šlechtic byl pošahaný?

Je pravda, že Opočenský vlastně nic neprovedl a je souzen za pitomost. Kdyby se se 14letou dívkou vyspal 15letý spolužák, tak tvrdý trest by ho asi nečekal. Nicméně nevím, zda by se vám líbilo, kdybych se já (nejsem proslulý umělec, ale docela obyčejný člověk s podprůměrným platem, který nikdy nic významného nedokázal a asi ani nedokáže) vyspal s vaší 13letou dcerou.

25938

27.2.2004 17:09

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25938

>Nicméně nevím, zda by se
>vám líbilo, kdybych se já (nejsem proslulý umělec, ale
>docela obyčejný člověk s podprůměrným platem, který nikdy
>nic významného nedokázal a asi ani nedokáže) vyspal s vaší
>13letou dcerou.

Přemýšlel jsem nad tím, protože to je argument, který se často používá. Mám dceru. Je poněkud starší, ale přesto vím, co to je. Tak tedy podle nejlepšího svého vědomí a svědomí můžu říct, že by mi to vadilo méně, než konstantní neutuchající vymývání mozků, kterým jsou naši mladí vystaveni v této společnosti. Vadilo by mi to méně, než demontáž vzdělání, zplošťování problémů, nedostatek vkusu, kult násilí a pokrytectví. Názor, že děti mají všechna práva a žádné povinnosti. Promyšleně vštěpovaná neúcta k starším a k autoritám vůbec (možná v Čechách ještě ne, ale tady je to zřetelný trend).

A pak tzv. časopisy pro dnešní dospívající dívky. Jen ty časopisy samy o sobě mi vadí více. To jsou skutečné sračky (omlouvám se za vulgární výraz), které deformují mladého člověka 100x víc než to, co dělal Opočenský.

A to už jsem přeskočil církevní katolické (a vůbec jakékoliv náboženské) školy, protože to je relativně okrajový fenomén. Rozumějte, nemám nic proti náboženským školám, ale chci, aby tam šel člověk z vlastní vůle, když cítí, že to potřebuje. A ne aby ho tam strčili rodiče ve věku, kdy se ten človíček sotva může rozhodnout. Tomu říkám deformace mysli. Protože náboženství vychovává z člověka infantního jedince, neschopného řešit bez berličky pánaboha vlastní problémy.

25970

2.3.2004 8:29

RE: Pavel Opočenský na hranici

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 25970

Ajtakrajta, je tohle názor vlastní nebo prostě většinový?

26055

27.2.2004 19:22

RE: Pavel Opočenský na hranici

Aja 69.?.?.?

Reakce na 25938

Nicméně nevím, zda by se
>vám líbilo, kdybych se já (nejsem proslulý umělec, ale
>docela obyčejný člověk s podprůměrným platem, který nikdy
>nic významného nedokázal a asi ani nedokáže) vyspal s vaší
>13letou dcerou.

Spatna otazka.
Spravedlnost by mela byt "slepa"(coz se stava) a nezavisla-krome jineho i na citech.A vy je do vasi teoreticke otazky vkladate.
Zeptejte se jakekoliv obeti nasilneho cinu,zda se ji trest pro vinika zda dostatecny.(I kdyz v pripade pana Opocenskeho se nehovori o nasili,ale udajne o souhlasnem vztahu).
Pokud jste se uz musel ptat,tak jste mel polozit "otazku dceri pana Stwory a ne jemu samemu".
Navic vam neodpovedel po pravde.Vadilo by mu vase zasvecovani jeho nezletile dcery do taju sexu mene,nez......ha,ha,ha.
Pan Stwora se na Zvedavci zminil o kauze Opocensky uz nekolikrat,mam opet dojem,ze sice place hezky,ale na spatnem hrobecku.
Muze bojovat za zmenu zakona,ale jen tezko obhajovat pana Opocenskeho,ktery ten stavajici zakon mnohonasobne porusil(nic na veci nemeni to,ze cikanky,se kterymi mu byl vztah prokazan,souhlasily a udajne mely prvni sexualni zkusenosti davno za sebou).
Ani Karel IV.tu nebude moc platny.To se muzeme vratit pro priklady az do doby pohanske a v tom pripade muze soulozit kazdy s kazdym a s cimkoliv,hmmm...nakonec k tomu mozna smerujeme(ale neeee).

25974

27.2.2004 23:16

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25974

>Muze bojovat za zmenu zakona,ale jen tezko obhajovat pana
>Opocenskeho,ktery ten stavajici zakon mnohonasobne
>porusil(nic na veci nemeni to,ze cikanky,se kterymi mu byl
>vztah prokazan,souhlasily a udajne mely prvni sexualni
>zkusenosti davno za sebou).

Já bojují za změnu zákona. Snažím se přesvědčit okolí, že ten zákon je špatný. Abych to mohl udělat, musím to doložit konkrétními případy.

>Ani Karel IV.tu nebude moc patny.To se muzeme vratit pro
>priklady az do doby pohanske...

Hm, promiňte, ale co je špatného na tom, ohlížet se do minulosti, jak podobné případy řešili naši předci? Chcete jen hledět vpřed? A jinak je to dobrý nápad. Doba pohanská by nás mohla lecčemus naučit, co jsme vlivem civilizace zapomněli. Např. poslouchat hlas přírody.

25988

28.2.2004 0:05

RE: Pavel Opočenský na hranici

Aja 69.?.?.?

Reakce na 25988


>
>Hm, promiňte, ale co je špatného na tom, ohlížet se do
>minulosti, jak podobné případy řešili naši předci? Chcete
>jen hledět vpřed? A jinak je to dobrý nápad. Doba pohanská
>by nás mohla lecčemus naučit, co jsme vlivem civilizace
>zapomněli. Např. poslouchat hlas přírody.

Nic na tom neni spatneho,naopak,bez minulosti neni budoucnosti.
Jen jde o to,z ceho z minulosti cerpame pro to budoucno(povsimete si,pane Stworo,ze neminim zarne zitrky [smích]

P.S.Uz me poznavate?

25990

28.2.2004 1:08

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25990

>Jen jde o to,z ceho z minulosti cerpame pro to
>budoucno(povsimete si,pane Stworo,ze neminim zarne zitrky
>[smích]

Jak "z ceho"? Chcete říct, že jsem vybral špatný příklad? Ale ten příklad se vztahuje k tomu, o čem je řeč. Až budeme probírat chov slepic, vyberu něco o chovu slepic.

Osobně se domnívám, že je to dost silný argument. Když si představíte, že tolik oslavovaný a bezesporu kvalitní člověk, jakým byl Karel IV, vlastně nejlepší panovník, kterého kdy česká země měla, dělal totéž, za co se dnes jde do kriminálu... Doufal jsem, že to lidi přivede k zamyšlení. Kde je vlastně "temný středověk"? Nebo si myslíte, že jsme dnes mentálně a mravně na tom lépe? Že jsme moudřejší? Povznesenější nad takovými věcmi? Že jsme to překonali? I don't think so.

Jsme pouze zmanipulovanější, zmatenější, nešťastnější, frustrovanější, vyprahlejší, změkčilejší a povrchnější.

Tehdejší člověk strávil v kostelích mnohem delší dobu než my. A přeci si uchoval zdravější pohled na svět. Snad to bylo tím, že žil těsněji s přírodou.

>P.S.Uz me poznavate?
Ještě nevím. [smích]

25991

28.2.2004 1:47

RE: Pavel Opočenský na hranici

Zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25991


>
>Osobně se domnívám, že je to dost silný argument. Když si
>představíte, že tolik oslavovaný a bezesporu kvalitní
>člověk, jakým byl Karel IV, vlastně nejlepší panovník,
>kterého kdy česká země měla, dělal totéž, za co se dnes jde
>do kriminálu... Doufal jsem, že to lidi přivede k zamyšlení.
>Kde je vlastně "temný středověk"? Nebo si myslíte, že jsme
>dnes mentálně a mravně na tom lépe? Že jsme moudřejší?
>Povznesenější nad takovými věcmi? Že jsme to překonali? I
>don't think so.

mate to nejake popletene s tim stredovekem, Karel IV. se totiz s tou nezletilou zenil, za to co udelal Opocensky se tenkrat vystavovalo na namesti a kdyz to dobre dopadlo tak z toho byla jen prosta poprava bez ctvrceni ap.
Dale Karel IV. byl cisar, obycejny clovek tenkrat nemusel, pokud se nekomu znelibil, dostat povoleni k svatbe ani kdyz byl zletily treba 5x.



>
>Jsme pouze zmanipulovanější, zmatenější, nešťastnější,
>frustrovanější, vyprahlejší, změkčilejší a povrchnější.

Jak kdo

>
>Tehdejší člověk strávil v kostelích mnohem delší dobu než
>my. A přeci si uchoval zdravější pohled na svět. Snad to
>bylo tím, že žil těsněji s přírodou.

Co nazyvate zdravejsim pohledem na svet ? Nabozensky fanatismus, upalovani "carodejnic" a ruzne jine dobroty.
Netvrdim ze v dnesnim svete to neexistuje, mozna ze vice a v rafinovanejsi podobe, ale nevim proc zrovna ve stredoveku to bylo " zdravejsi".

25996

28.2.2004 15:28

RE: Pavel Opočenský na hranici

Aja 69.?.?.?

Reakce na 25991


>
>Jak "z ceho"? Chcete říct, že jsem vybral špatný příklad?
>Ale ten příklad se vztahuje k tomu, o čem je řeč. Až budeme
>probírat chov slepic, vyberu něco o chovu slepic.

Ne,nechci rict,ze priklad je spatny,jen se ptam,je-li to z minulosti ten pravy k nasledovani.Nebo jen k omluve pana Opocenskeho?
>
>Osobně se domnívám, že je to dost silný argument. Když si
>představíte, že tolik oslavovaný a bezesporu kvalitní
>člověk, jakým byl Karel IV, vlastně nejlepší panovník,
>kterého kdy česká země měla, dělal totéž, za co se dnes jde
>do kriminálu... Doufal jsem, že to lidi přivede k zamyšlení.
>Kde je vlastně "temný středověk"? Nebo si myslíte, že jsme
>dnes mentálně a mravně na tom lépe? Že jsme moudřejší?
>Povznesenější nad takovými věcmi? Že jsme to překonali? I
>don't think so.

..ani ja si to nemyslim,ale na predchozim sverepe trvam.
>
>Jsme pouze zmanipulovanější, zmatenější, nešťastnější,
>frustrovanější, vyprahlejší, změkčilejší a povrchnější.

To vsechno asi jsme,neumim posoudit,zda k uvedenym pridavnym jmenum sedi predpony.Mozna ano,vsechno je globalnejsi,nez za Karla VI.
>
>Tehdejší člověk strávil v kostelích mnohem delší dobu než
>my. A přeci si uchoval zdravější pohled na svět. Snad to
>bylo tím, že žil těsněji s přírodou.

>
>>P.S.Uz me poznavate?
>Ještě nevím. [smích]

To mam tedy smulu.
U jineho prispevku vyzyvate k vyjadreni nekoho s pravnim prehledem,taky by me to zajimalo.
Jake nuance zakon dela v pripade sexualnich deliktu.Jak hodnoti zneuziti a jak znasilneni.Kolik let dostal nekdo "neznamy" za stejny precin.Musim poctive priznat,ze i mne se tech 7 1/2 roku zda hodne.

26007

2.3.2004 22:33

RE: Pavel Opočenský na hranici

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26007

U nás, ve státu Florida, se žádné nuance pod rybářskou mírou nedělají. Jak je něco pod věkovou hranicí, tak je to "statutory rape", znásilnění a basta, chtěla, nechtěla, a paleta jak hrom. I promlčovací doba je delší než u jiných zločinů. Je několik věkových hranic a podle nic se přidávají další paragrafy a tresty. Kromě toho se mohou přidávat doplňovací trestní a prevenční opatření. Jaké jsou ty věkové hranice, tresty a ostatní opatření nevím, ale každý si to může snadno vyhledat na internetu. Vím jen, že u nás by pan Opočenský dopadl mnohem tvrději.

26089

3.3.2004 0:30

RE: Pavel Opočenský na hranici

Aja 69.?.?.?

Reakce na 26089

Dekuji,pane Taborsky.
Tak to mame Ameriku,ted jeste jak je to v Cesku.

26094

27.2.2004 22:46

RE: Pavel Opočenský na hranici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 25938

Zákon hovoří celkem jasně!
Pan Stwora se tak trochu upsal.
Je však otázkou, kolik měl Opočenský dostat trestu.
Já myslím,že 7 a půl měsíce by stačilo až dost.
7 a půl roku je trest za něco jiného!
Máme takovou podivnou justici.
Spravedlnost má být moudrá a ona je spíše po mém soudu
hodně blbá!Právě v pojetí českých soudů.

25984

28.2.2004 16:59

RE: Pavel Opočenský na hranici

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 25938

ad 2
Asi nejznámější je ženitba nejmladšího bratra Karla IV s Markétou Pyskatou ("ošklivou vévodkyní"[mrknutí jedním okem], který byl v době sňatku natolik nevyspělý, že nebyl schopen několik let manželství "naplnit" a došlo k rozvodu. Později se normálně oženil a založil několika dětmi linii moravských Lucemburků.
Nicméně i Přemysl Otakar II si bral o několik desítek let starší ženu, Jan Lucemburský byl výrazně mladší než Eliška Přemyslovna (atd.).

26011

27.2.2004 8:18

Pavel Opočenský na hranici

_ 193.?.?.?

Není to o církvi ani o pseudomorálce.
Je muž a žena. Muž a žena tvoří dobrovolný svazek. Mají se rádi a jsou si věrni po celý svůj život. V případě, že jeden z nich tento svazek zradí (nevěrou, špatným chováním), může jej ten druhý z tohoto svazku propustit. Vinu ponese ten, kdo způsobil rozkol svazku. A také patřičné následky.
Pokud muž má za život více žen a nesnaží se vytvářet pevný, takto definovaný svazek, je to jeho věc. Dopouští se něčeho, čemu se říká "smilnění". Věřte nebo nevěřte, takováto činnost nezůstane bez odezvy. Ať už ze strany společnosti, nebo choroby, nebo jiného vhodného následku. Silně také záleží na myšlenkovém rozpoložení smilnícího člověka.
Špatné následky vytváří i přemýšlení o druhých osobách, jako o předmětu našich sexuálních představ... I toto se nazývá smilnění.
Člověk je proto člověkem, protože má rozum a vůli, kterou může přetvářet svět kolem sebe i sebe sama. Pokud podlehne svým chtíčům a nesnaží se napravit, přestává být člověkem.

25939

28.2.2004 11:10

RE: Pavel Opočenský na hranici

Petr 160.?.?.?

Reakce na 25939

> Špatné následky vytváří i přemýšlení o druhých osobách, jako o předmětu našich sexuálních představ... I toto se nazývá smilnění.

To je sice možná pravda, ale ještě to neznamená, že mám-li nějaké takové představy, tak jsem ve všem ostatním na odpis. Ostatně představa je představa a skutek je skutek, cesta od představy ke skutku je právě to, co může člověk ovlivnit a představovat si cokoliv je moje věc. Pokud by vážený pisatel chtěl lidem brát i tyto představy, tak je horší než všechno, co tu bylo dosud. To je věc každého a Vy tu nejste od toho, abyste dělal(a) soudce.

26003

1.3.2004 16:15

RE: Pavel Opočenský na hranici

Martin Stehlík 217.?.?.?

Reakce na 25939

Vážený pane nebo paní.
Z vašeho příspěvku je zjevné, že zcela opomíjíte jiné pojetí lidskosti, než je křesťanský euro-americký model: "Pokud muž má za život více žen a nesnaží se vytvářet pevný, takto definovaný svazek, je to jeho věc. Dopouští se něčeho, čemu se říká "smilnění" ... takováto činnost nezůstane bez odezvy. Ať už ze strany společnosti, nebo choroby, nebo jiného vhodného následku." a dále "pokud podlehne svým chtíčům a nesnaží se napravit, přestává být člověkem".

A právě toto není pravda. Existují lidské společnosti, kde je přirozené žít v polygynii či polyandrii. Naprosto tedy nechápu, proč by mělo být považováno za jedině lidské, pokud muž vytváří svazek pouze s jednou ženou (či obráceně)? Jinými slovy, kde berete své přesvědčení, že jedině toto je možno považovat za lidské a ostatní za nelidské?

26046

27.2.2004 9:08

Pavel Opočenský na hranici

JS 194.?.?.?

Hmmm... Chudak pan Opocensky ... Velice lituji... toho ze nedostal vic! Podle tisku se jeste divil nad tim kolik dostal, ze tolik dostavaji vrazi [překvapení] Ja to beru jako dodatecny trest za VRAZDU Alese Martinu (byt to dostal za neco jineho).

25940

27.2.2004 9:35

Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

V Kanade se vdavaly divky ctrnactilete jeste na pocatku minuleho stoleti. O nekolik desitek let pozdeji prdlo Social Services v kouli a zacali nutit dokonce i osmnactilete matky, aby davaly deti k adopci, ze nejsou k vychove deti jeste zpusobile.

25941

27.2.2004 17:34

RE: Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 25941

Neni to tak davno, ze v Quebeku se divka ve veku 12 let mohla vdavat. Nakonec i ten udajny zakladatel Montrealu si vzal za manzelku 12letou holku, a nikdo se nad tim nepozastavoval. Jednou byla "na hadru", tak to bylo i katolickou cirkvi tolerovano a zehnano, a ze ta katolicka cirkev tu v Quebeku mela velkou vahu. 7.5 let je opravdu hodne pro toho Opocenskeho, kdyz uvazite, ze ta Cermakova za vrazdu a upaleni sve dcery dostala jen par let, a letos z toho "krimu" vyleze.

25971

27.2.2004 10:27

Pavel Opočenský na hranici

Atom 147.?.?.?

Normální dvanáctileté děti nejsou rozumné. Uvěří kdejaké blbosti, co jim kdo nakuká. Pochybuju o tom, že je skutečně miloval. Spíš je jen využíval pro svoje potěšení. Ty holky za ním taky nechodily z lásky, ale pro peníze. Učit děti (byť cikánky) prostituci mi přijde docela zvrhlé. Co byste dělal, kdyby něco takového prováděly _vaše_ děti ?

K celému případu mi chybí jedna zásadní informace : Kdy se to dozvěděli rodiče těch dívek a co proti tomu dělali.

25942

27.2.2004 12:52

RE: Pavel Opočenský na hranici

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 25942

> Kdy se
>to dozvěděli rodiče těch dívek a co proti tomu dělali.

Před lety chytla policie matku s dcerou, které lákaly cizince ho hotelu na skupinový sex, tam je tělesně unavily a pomocí prášků uspaly. Pak cizince okradly a zmizely. V daném případě však egypťana uspaly málo. Když viděl, že šacují jeho věci, pohotově vytáhl křivák a chtěl je podříznout. Ty se začaly být, volaly o pomoc a policie jim přijela na pomoc a za péči o cizince je vzala do vazby.
Pak jsem se jich jednou zeptal, co tomu říká jejich manžel a otec, že si přivydělávají prostitucí? Nechápavě mě odpověděly, že je to jejich práce, kterou dělají se souhlasem hlavy rodiny. V jejich komunitě se to nebere jako u bílých. Souloží pracovně, nikolv z lásky a tak to není žádná nevěra a pod.

25950

27.2.2004 13:14

RE: Pavel Opočenský na hranici

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 25942

Mít třináctiletou dceru, která by si to rozdávala s chlapem, co se mně nelíbí, měl bych to snad rozmluvit spíš , jako správný fotr, nebo je to jinak?

25956

27.2.2004 10:52

Pavel Opočenský na hranici

Brt 62.?.?.?

> Fyzická připravenost je jediné, k čemu je třeba pohlížet. A protože je u každého jedince jiná, měl by to zákon rozlišovat.
Ale jak? To ma kazda divka od 12 let navstevovat gynekologa, ktery ji podle jeji fyzicke pripravenosti pripne stribrny nebo zlaty naramek, ktery bude mit za povinnost viditelne nosit az do svych osumnactych narozenin (dalsi kalendarni hranice)? Nebo, rozumneji, ma gynekolog urcovat v kolika letech ma divka dostat obcanku? Jaky lekar bude posuzovat vyspelost chlapcu? S tou nizsi vekovou hranici bych souhlasil, ale nevim jak by se to dalo zavest do praxe.
Na dobrovolnost jednani tech divek se asi zretel brat nemuze. V nemecku (nebo kde) taky odsoudili kanibala za zabiti, i kdyz jeho obet s vlastnim zabitim souhlasila (udajne).
V tom druhem odsouzeni nevidim nic spatneho (mozna protoze se netyka me [mrknutí jedním okem]). Kdyby, napriklad, byl vrahem, byl by pravomocne odsouzen za vrazdu 3 lidi a pozdeji by se prislo na to, ze zabil jeste jednoho (treba by se sam priznal), tak by uz nemel byt souzen za vrazdu toho ctvrteho (nebo dalsich), protoze za nejake vrazdy uz byl odsouzen?

25944

27.2.2004 10:58

Pavel Opočenský na hranici

Peter cscipion (zavináč) yahoo (tečka) com 195.?.?.?

Plne súhlasím s autorom. Keď som mal 18 na diskotéke som stretol dievča, ktorému som hádal tak asi ako mne. Dobre sme sa bavili celý večer a odchádzali sme spolu a keby som nebol nadhodil či nechce šoférovať a z nej by nevyliezlo, že má 14 tak som mohol ešte dnes sedieť za mrežami. A pritom to dievča vyzeralo aj fyzicky aj intelektuálne vyspelejšie ako mnohé moje spolužiačky na Vysokej škole.
Ale tieto hranice sú len jedno z mnoha vecí, ktoré svedčia o hlboko zakorenenom pokrytectve v našej spoločnosti.

25945

27.2.2004 11:47

Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Pokud si vzpominam co psaly noviny a co bylo v poradu o Opocenskem...tak...trestni oznameni na nej podala jedna z matek(spekulovalo se ze chce prachy-vetsina ktera chodila k Opeocenskemu byla ,socialne slaba'[mrknutí jedním okem]....dalsi problem je a to Vam reknou vsichni psychologove(dobre temer vsichni) ze existuje velka pravdepodobnost, ze se narusi vyvoj techto deti(a argumentace o tom ze stejne by se to stalo, nebo ze uz se to stalo a podobne je naprosto zcestna)...Opocensky muze byt rad ze dostal 7,5 roku u Ceskeho soudu..protoze kdyz se podivame na nektere rozsudky nad kterymi ,rozum stoji' priklad vypestovana 1 rostlinka mariuhany= 8 let na tvrdo...vysel z toho Opocensky fpoho..

25948

27.2.2004 12:09

Pavel Opočenský na hranici

Daniel Brazda brazdany9 (zavináč) hotmail (tečka) com 129.?.?.?

Chtel bych jenom rict ze vsechno musi mit sve meze.Kanadu ani severni ameriku osobne neznam ale tady v evrope kde ziji (zeneva) jeste zadna moc velka politicka korektnost neni.Co se sauny tyce tak ta je v drtive vetsine pripadu smisena (nazi chlapi i zensky dohromady) jen jeden den v tydnu maji zensky svuj den (pro ty ktere se stydi byt dohromady s chlapama).Flirtovat na ulici nebo v baru jde taky normalne aniz by nad vama visela hrozba obzaloby z obtezovani a v novinach se take cas od casu objevuji kreslene vtipy za ktere by byl v kanade vydavatel zrejme lyncovan za rasismus nebo xenofobii.Ale co se Opocenskeho tyce tak si myslim ze to opravdu trochu prehnal.To ze tam ty holky chodily dobrovolne na veci nic moc nemeni.Je to v podstate stejne jako pripad toho nemeckemo kanibala.Jeho "obet" se taky nechala zabit naprosto dobrovolne a s plnym souhlasem takze kanibal vlastne nespachal vrazdu ale jen zabiti na zadost.Jaksi opomenut byl fakt je po zabiti telo rozctvrtil pri cemz se sexualne ukajel a cast "masa" si schoval v lednici a pozdeji snedl.Podle vaseho argumentu by se mel take pustit na svobodu protoze obet s tim souhlasila.
Jde o to ze i se souhlasem obeti existuji urcite meze jejichz prekroceni by melo byt neprijatelne za kazdych okolnosti.Sexualne vyuzivat jedenacti nebo dvanacti lete deti, byt s jejich souhlasem, myslim za ten limit zachazi.To ze se neco takoveho delo v minulosti jeste neznamena ze ta vec je spravna.V minulosti v urcitych spolecnostech byl normalni treba i ten kanibalismus nebo muceni, otroctvi atd.Jenom to ze se neco delo v minulosti jeste neznamena ze je to normalni a spravne.Velmi chaby argument pane Stwora (napadlo vas nekdy jak asi celou svatbu a situaci prozivala ta 14 tileta holka co si 37 leteho Karla brala ?).Vas nazor je jen dalsi ukazka jak dnesni spolecnost toleruje, omlouva a nadbiha zlocincum a uchylum vseho druhu na jejichz "prava" a pohodli se dba vic nez na situaci a prava obeti.Ostatne napsal jsem o tomto tematu clanek.Jestli chcete poslu vam ho a muzete ho zde uverejnit.

25949

27.2.2004 12:56

Souhlas s autorem

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Ještě zapomněl zmínit, že Opočenský se úspěšně zastal starších manželů, na které útočili skini a jednoho z těch skinů při tom zabil. A dokázal se hájitz tak úspěšně, že mu z toho nemohli udělat trestný čin.
Proto ty kamery a odposlechy, s největší pravděpodobností naprosto nezákonné (a zase: jsou země, kde důkazy získané nezákonným způsobem nemohou být u soudu použity).

Jinak je to jisté: dívka, která menstruuje (a je případně schopna otěhotnět) se rozhodně nemůže stát obětí pedofilie. A trestání jednoho jediného zákazníka u dívky, která se již delší dobu živí prostitucí, je přinejmenším silně podezřelé.

25951

28.2.2004 23:26

RE: Souhlas s autorem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 25951

...a baba, která je už po přechodu tou obětí už zase být může...

26017

27.2.2004 13:02

Pavel Opočenský na hranici

Peter Veliky 205.?.?.?

Pane Stwora:
Rozhrabal jste 'vosi hnizdo' timhle clankem.
V jednom Vam dam za pravdu. Dnesni holky (i kluci) jsou vice vyspele. Cet jsem recent Maclean magazine, ktery se z velke casti venuje v tomhle cisle prave tomuhle 'problemu'. Ano, holky jsou vyspele mnohem drive nez pred dvacet lety.
Holky jsou v sexualni oblasti nejmene o dva roky dopredu pred chlapci. Tim ze nemaji pravidelnej pristup k soulozi - masturbuji o stosest.
Dnesni 12 - lete holky vedi velice dobre co je to 'blow job'.
Velkej Kanadskej denik zverejnil 'problem' divciho klubu. kterej divky nazvaly 'a rainbow club'. Je pry normalni v Kanadskych zakladnich skolach ze 12 lete divky davaji 'blow job' o dva roky starsim spoluzakum. Tenhle klub se nazyva 'rainbow club' podle toho, ze ty divky svymi nalicenymi rty nechaji behem blow jobu na penisu ring z rtenky.
Ja osobne jsem rad ze nemam dceru.
Magazin dale doporucuje rodicum kteri zjisti ze jejich 14 lety syn se oddava i soulozi s spoluzackama, aby mu davali kondomy, ze si je milej synacek urcite nekoupi z toho maleho kapesneho ktere Kanadsti rodice davaji detem.
Kamaradovi se stalo tohle:
Ma dve teenager dcery. Poslal je aby odnesly smeti do popelnice na chodniku. Odmitly. Jako spravnej otec kazde ze dve vlepil. Dcery odbehly k sousedum a zavolaly policii.
Ta ho zabasla, odvezla na policejni stanici, vzala mu otisky prstu a musel jit k soudu. Ma nyni trestni rejstrik.

Divim se, ze se vubec jeste dokazal s dcerami smirit po tom udani. Ja osobne bych je uz nikdy nechtel videt. Jo holt, tohle je Kanada (a mozna Ceskoslovensko tez), je 'nova doba'.

25953

27.2.2004 13:06

Pavel Opočenský

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

je pro mě především chlap, co se nebál sejmout řádícího magora a který - díky bolševickýmu pojetí zákona a práva u nás - ušel zasloužené "odměně" jen díky milosti presidenta. Že se někomu líbí hodně mladé holky tmavší pleti (a že za to může být poslán do kriminálu), to tu nebudu komentovat. Navrhuju spíš hromadnou sebevraždu před sídlem Poslanecké sněmovny.

Co třeba příští pátek v poledne? Benzín si každý zájemce přinese vlastní!

25955

27.2.2004 13:15

Pavel Opočenský na hranici

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Já nevím. Pamatuji se,jak se dělala petice pro pana Opočenského. Já jsem se tehdy přidal. Ale upřímně řečeno, je to v.l, protože když mám na krku skoro krominál za něco, tak v tom nepokračuju. Vůbec se nedivím, že dopadá, jak dopadá. Když jsem za něco obžalován, a ten samý čin v průběhu vyšetřování ještě zopakuji x-krát, tak takovému člověku už je marno radit.

Dnes už mi není pana Opočenského líto. Je to jenom závislák, který se nedokáže ani na chvíli vzdát drogy. Stejně jako alkoholik, který bude chlastat, i když se mu všechno sype pod rukama. Podle mě šanci měl, a mohl na tom být podstatně lépe, kdyby si dal pokoj od doby, kdy byl obžalován. Co sakra pak jiného čekal, něž pár let natvrdo!

Je jasné, že Opočenský to neměl jednoduché. Vypadá značně nesympaticky a upřímně řečeno, kdybych pana Opočenského potkal v noci na ulici, tak odevzdám peněženku a zdrhnu. Ví se o něm, že zabil člověka, byť to bylo kvalifikováno jako sebeobrana. A kromě toho se vědělo, že zneužíval školní holky. Osobně se domnívám, že jeden z faktů, a podle mě důležitých faktů, které soud určitě určil je právě ten fakt, že v sexuálních činnostech se školními holkami pokračoval i v průběhu vyšetřování, tedy nulová snaha nápravy, ...

Myslím si, že pan Opočenský není hloupý, a mohl si spočítat, kam míří, a že se do věžení řítí. Podle mě měl možnost návratu a byl upozorňován, že se do věžení řítí. Ale ...

25957

27.2.2004 13:40

Pavel Opočenský na hranici

kubik 195.?.?.?

Rekl bych, ze klicovej problem je v tom, ze Opocensky porusil zakon. Mozna je zakon spatnej, ale je to zakon a Opocensky ho porusil.
Jestlize chcete protestovat, protestujte proti zakonu. Branit jednoho provinilce je dost nesystemovy.

25958

27.2.2004 23:08

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25958

>Jestlize chcete protestovat, protestujte proti zakonu.
>Branit jednoho provinilce je dost nesystemovy.

Já protestuji proti zákonu. Opoečenským tady mávám, protože je pro mě corpus delicti.

25986

27.2.2004 14:13

Pavel Opočenský na hranici

simon73 Simon73 (zavináč) stonline (tečka) sk 217.?.?.?

Ospravedlnovat jeho konanie akymkolvek sposobom nieje namieste toboz uz nie historiou. ak by pretahoval Vasu dceru aj ked s jej suhlasom byt ako vedomym v konecnom dosledku predsa len neuvedomelym asi by ste sa neukludnoval historickými faktami. Velmi ste ma sklamal pan Stwora, mal som na Vas trosku iny nazor

25960

27.2.2004 15:36

Pavel Opočenský na hranici

Zdenek 192.?.?.?

Pane, Stwora,

Myslim, ze Vas pohled na to, jak se na tento problem diva spolecnost je zkresleny. Nemyslim, ze ve spolecnosti panuje na tu vec jednotny pohled. Vim o co Vam jde, ale pouzivate k tomu nespravne argumenty s tim Karlem 4. Myslim, ze Vam jde spis o to, kdyz by se na to lidi divali s nejakym opovrzenim, pak je na miste diskuze o pokrytectvim. On mozna neporusil nejake moralni pravidla, ale jde o to, ze porusil pravidla statu, ktery to zapovezuje ( z ruznych duvodu ). Jak to ten stat ma udelat, aby tu nevladl uplny chaos, je proste nuceny udelat ruzna pravidla, ktera sice ne vzdy sedi, ale nic jineho mu nezbyva. Jestli mame jiny nazor, muzeme se pokusit se to zmenit pres poslance, ale nemuzeme se proti tomu vedome stavet, jinka tomu statu nic jineho nezbyva, aby nas potrestal, protoze si musi udrezet autoritu. Stanoveni delky trestu urcuje soud a to casto zalezi na konkretnim soudci, jeden soudce muze stanovit 7 let, druhy muze dat podminku, treti 2 roky. Znam jine pripady, kdy se tresty takto lisi, opravdu to z velke casti zalezi na soudci.
Osobne nehodnotim stejne to, co udelal pan Opocensky a treba nejakou vrazdu nebo loupez. Urcite to, co udelal pan Opocensky neni tak zavazne, na druhou stranu myslim neni vhodne v teto oblasti davat velkou volnost, ale je pravda ze 7 let za nenasilny cin je neprimerene, maximalne bych dal tak 2, ale spise bych pozadoval nejakou financni pokutu. Takove veci myslim, nejsou na zavirani. Na druhou stranu by mel pan Opocensky mel udelat nejake prohlaseni, ze uz to nebude delat, a pokud by v tom pokracoval, pak by mel prijit nejaky vyraznejsi trest. ( vyssi pokuta atd., ale zavirani nevim, nevim )

25962

27.2.2004 16:39

Pavel Opočenský na hranici

bývalý antikomunista 212.?.?.?

Patřím k více než šedým a průměrným občanům této planety, tedy naprostý nesouhlas pane Vladímíre Stworo.

Jsem o nějakou generaci starší, pamatuji si ještě tatíčka Masaryka, prezidenta Beneše ještě vidím vedle sebe v bílém obleku. Pamatuji si na projevy Jana Masaryka a jeho bouřlivé diskuse s davem. Pamatuji se na německou okupaci, bombardování i ústup němců. Nepamatuji si bezdomovce, ale pamatuji si na chudobince. Pamatuji si vítězství pracujících v r. 48. Vidím ještě pana lékárníka i pana podnikatele jak po nějakou dobu po tomto vítězství nosili hrdě na své levé klopě pěticípou hvězdu, která byla pečlivě umístěná nechť si ji každý všimne. V té době žili ovšem i nepokoření průměrní lidé.

Jako kluk jsem byl hezký hoch a vzpomínám na pána, který se na mne pořád s úsměvem díval (byl do mne zamilovaný), naštěstí to zpozorovali moji rodiče, vysvětlili mi, že je to buzerant a varovali mne před ním. Kdyby toho varování nebylo nevím…, já bych s ním šel také dobrovolně nevěda na co..
V té době jeden pán, sotva již chodil - měl přes devadesát, pozval si domů dívku, která mohla mít tak dvanáct, že jí něco ukáže a bylo z toho dítě. Pána pro jeho věk ani nemohli potrestat.

Chodím také do lázní, nevadí mi břichatí nazí chlapi, nevnímám je. Vadí mi spíše, tělo plné bradavic, nebo černé nehty. Do mužské části lázní berou tatínci i své nezletilé dívky, nedávno mi sklouzly očí do krásného ještě neochlupeného rozkroku téměř dospělé dívky, ale neublížil bych. Kdybych byl Karel IV a vzal si 14 letou Annu, počkal bych, až bude žádoucí ona (tady je přece diametrální rozdíl!). Zabít bych nemohl nikoho i když občas si o někom myslím, že si nezaslouží nic jiného.

Jako kluk jsem měl přístup do ateliérů dnes již nežijících známých sochařů i malířů. Pavla Opočenského neuznávám jako umělce, pro mne je to nemocný člověk, bez jakýchkoliv zábran myslicí si, že mu všechno projde. Zabil člověka a zmarnil zdravý vývoj mnoha dívek. Pro krásné umění je zapotřebí mít také krásnou duší a citlivého člověka. Na víc je to recidivista, který potřebuje sexuální léčbu. Bylo velkou chybou, že po prvé se dalším zločinům nezabránilo.

Cigán má stejnou duší jako já, cigány znám ještě jako jiné kulturní etnikum kočující od města k městu ve svých vozech taženými koňmi. Ženy se živily například předpovídáním budoucnosti, muži drátovali kamenné hrnce, nebo prováděli jiná řemesla. Jistě, téměř vždy se nějaká ta slepice ztratila. Kočovný život měli rádi a lidé nadávali jenom kvůli slepici.

Pane Stwora, není nakonec ten článek jen Vaše provokace?
Ještě než jsem příspěk poslal hovořil jsem se známým lékařem, jeho názor je, v prvé řadě pan Opočenský potřebuje psychiatra, nebo uřezat!

25968

27.2.2004 16:50

Pavel Opočenský na hranici

H.Z. 160.?.?.?

Prznitel Opočenský je prominentní Žid - jen proto nebyl odsouzen za vraždu nebo přnejmenším za jesně prokázané zabití. I teď bude židovská obec vyvíjet ohromný tlak, aby sionský "nadčlověk" nešel do lochu.
A k cikánkám: je všeobecně tradováno, že pohlavně dospívají dříve než necikánky - Není to pravda! Je ale pravda, že mnohem dříve začínají se sexuálními praktikami.

25969

27.2.2004 19:24

Pavel Opočenský na hranici

Aja 69.?.?.?

Mimo misku.
Kde je moje CISLO 24?Ja nechci 69.[smích]

25975

27.2.2004 23:10

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25975

A jste vůbec naše Aja? Nějak mi ten předchozí váš příspěvek zde k vám nejde.

25987

27.2.2004 23:55

RE: Pavel Opočenský na hranici

Aja 69.?.?.?

Reakce na 25987

>A jste vůbec naše Aja? Nějak mi ten předchozí váš příspěvek
>zde k vám nejde.

No tohle...to vite,ze jsem ta ona Aja.Vy me nechcete?[pláč]
A co se vam nezda na mem prispevku?

25989

27.2.2004 20:39

Pavel Opočenský na hranici

Pavel Pohodička Němec postmaster (zavináč) medy (tečka) cz 81.?.?.?

Já osobně jsem byl celým případem Pavla Opočenského znechucen. Nikdo nebyl poškozen, nikdo nebyl znásilněn, všichni si užívali, nakonec za to někdo dostane 7,5 roku vězení, jako vrah. Myslím si, že jde o velmi varovný signál. Takto může ve vězení skončit kdokoli kdykoli. Považuji P.O. za zcela nevinného člověka, protože máme špatné zákony. Jen bych připomenul, že ti, kdož zvedají kárný prst, nakonec si nechávají vozit z katolického sirotčince nezletilé chlapce, aby je doma pohlavně zneužívali. Dále nás čeká hon na konzumenty měkkých drog, na kuřáky a pak i na nás, co se věnujeme čemukoli. Moc mají síly, které potřebují člověka deptat, ponižovat, působit mu utrpení a problémy.

25978

27.2.2004 20:56

Pavel Opočenský na hranici

Jiří Táborský 209.?.?.?

Je s podivem, jak mnozí z těch, kteří vidí zahalování machometánských žen jako zločin proti lidskosti, jsou tolerantní k Opočenského šoustání cikáňat.

Z biologické perspektivy, samice je k sexuálnímu aktu připravena při první ovulaci, u současného druhu Homo sapiens (podle rasy a geografického rozšíření) tedy někde mezi devátým a čtrnáctým rokem.

Z perspektivy postprimitivní lidské společnosti je to dáno účelností, tradicí, náboženstvím, zákonem, nebo jiným regulačním mechanismem, kterým se liší lidé od zvířat. To není nakonec tak špatné, protože při striktně biologické regulaci by se v monogamním manželství šoustalo jen dva dny v měsíci.

V současné, stále více a více etnicky různorodé společnosti se sekulární zákon stává, z mnoha racionálních důvodů, nejpřijatelnější regulací a ve spořádané společnosti se jako každý jiný zákon musí respektovat nebo počítat s postihem za jeho porušování anebo ho změnit.

Srovnávat současně zákonem definovanou pedofilii s okolnostmi v historicky vzdálených údobích, jako s tím Karlem IV., je zavádějící. V římské říši patřila pedofilie k bontónu. Zasnubování a sňatkům dětí nebo dospělých s dětmi bylo po staletí žehnáno církví, i když byly uzavírány většinou jen pro politické účely - pro ostatní účely byly dvorní dámy a panošové, nebo hřebčinec. A rané vdavky nebyla privilej jen nezletilých šlechtičen, jak se tady jeden čtenář domnívá. Ceský král Jan (zůstaneme-li jen u Lucemburků) oženil svého devítiletého kralevice Jana Jindřicha za mnohem starší tyrolskou Margaretu Maultasch; ztroskotání tohoto manželského svazku ale nebylo ani tak ve věkovém rozdílu jako v její proslulé šerednosti, pro kterou se českému sexuálnímu mučedníkovi za celých dvanáct let sňatku nedostavila erekce.

Pokud jde o Opočenského, tak jeho počínání nejde před zákonem okecávat sexuální vyspělostí třináctiletých cikánek, stejně tak jako v Americe nejde argumentovat před soudcem, že ta dvanáctiletá černoška v tý tmě vypadala na mnohem víc. Já si umím představit, že požádat před šoustáním o občanský průkaz by asi byla málo vzrušující foreplay, ale opatrnost je matka bedny s porcelánem.

On ale, myslím, ten umělecky založenej kanec přiznal, že je zatíženej na grundličky pod rybářskou mírou. Mno, pak by možná opravdu neměl jít do kriminálu ale na psychiatrii, kde by mu měli ukazovat obrázky pulců a jak by se mu postavil, pokaždé ho přes něj praštit klackem a tak až do úplného vyléčení.

25980

28.2.2004 15:52

RE: Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě pan (tečka) pekel (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 25980

Pane Taborsky. Vam by se pri pohledu na takove mlade maso zvednul jako svice, pokud toho ovsem jeste jste schopen. Neznam muze kteremu by se nelibily mlade divky. Jsou jen ti kteri se to pod tihou spolecenskych konvenci boji priznat.

26009

28.2.2004 17:28

RE: Pavel Opočenský na hranici

h b 66.?.?.?

Reakce na 26009

SVICE VICE PICE REPUBLICE. Moc hezky jste to napsal prcackari.

26012

28.2.2004 1:29

Pavel Opočenský na hranici

Jedinecny 80.?.?.?

pan Stwora, uvedomte si taku vec ako precedens .. vy tvrdite on nic zle vlastne neurobil, ale ak by jeho oslobodili, kto dokaze presne urcit tu hranicu? Vzdy je to na sudcovi a on proste musel rozhodnut podla zakona a kazdopadne opocensky urcite normalny nieje a argumentovat vztahmi medzi kralovskymi rodmi, ktore boli pre moc a peniaze a navyse incest bola normalna vec, vy by ste sa chcel do takeho systemu vratit?

25994

28.2.2004 1:45

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25994

>pan Stwora, uvedomte si taku vec ako precedens .. vy tvrdite
>on nic zle vlastne neurobil, ale ak by jeho oslobodili, kto
>dokaze presne urcit tu hranicu?

Copak to nepíšu jasně? Hranici jsou (měly by být) první měsíčky. Má-li dívka menstruaci, nemůže být považována za dítě.

>Vzdy je to na sudcovi a on
>proste musel rozhodnut podla zakona

Jenže si ten zákon trošičku "ohnuli", aby ta pálka mohla být větší. Měl dostat pouze 4,5 roku. Za všechno. Ale první rozsudek na tři roky už nabyl právní moci a nejde jej zrušit. Tak mu ho ponechali a k tomu přilepili ty 4,5.

Možná se tady najde někdo s právním vzděláním, kdo nám to vysvětlí. Byl bych moc rád...

>... a argumentovat vztahmi medzi
>kralovskymi rodmi, ktore boli pre moc a peniaze

....kdežto dnes je to o něčem jiném, že?

>incest bola normalna vec, vy by ste sa chcel do takeho
>systemu vratit?

Chtěl. Ne kvůli tomu incestu, ale kvůli rozumnějšímu pohledu na svět. Tenkrát, když zloděj něco ukradl, topili ho v koši ve Vltavě nebo mu usekli ruku. Za vraždu byla oprátka. Dnes se nám zločinci a grázlové smějí odněkud z Baham (viz Kožený) a nikdo na ně nemůže. A čím větší je někdo grázl a podvodník, tím více poct dostává. Náš předseda vlády si nechává říkat right honorable - dvojctihodný. Už mu nestačí být jenom ctihodný. On musí být dvojctihodný. Při tom je to právě on, kdo o cti nemá ani páru.

Jsme sešněrováni omezeními a zákony, že už skoro nemůžeme dýchat. Ty ale platí jenom pro nás dole. Skuečni zločinci jsou dvojctihodní.

Skutečně, kdybych si mohl vybrat, tak se vracím do minulosti. Hned.

25995

28.2.2004 6:54

RE: Pavel Opočenský na hranici

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25995

"Skutečně, kdybych si mohl vybrat, tak se vracím do minulosti. Hned."

Absolutní souhlas, Vladimíre. Hned bych se vrátil do mých třinácti let a moje první velká láska by nezůstala platonická a nemusel bych si dodnes vyčítat, jakej jsem byl vůl.

25999

28.2.2004 23:08

RE: Pavel Opočenský na hranici

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 25995

v podstate s vasimi nazormi suhlasim, akurat si myslim ze tentokrat ste si vybrali zly priklad, Opocensky po vrazde a oslobodeni Havlom bol prave prikladom toho ako spravodlivost nefunguje

26014

28.2.2004 8:24

Pavel Opočenský na hranici

MartiX 80.?.?.?

Opočenský je uchyl a vrah - je to prosté, tak o čem debatujete ??? Sedm a půl roku je dost , ale málo pro vraha. Teď už nesedí kryptosionista Havel na hraďe, takže nemůže chránit uchyly a vrahy. Co se tíče Kripla Opočenského - doufám že ho tam ostatní vězni naučí a to si pište že ti mu dají hajzlovi.

26000

28.2.2004 8:46

Pavel Opočenský na hranici

Dnes to tajim ANO Josh (tečka) 66.?.?.?

Pane LvePelesko klepl jste to na hlavicku jak jsem spravne ocekaval od Vasi odusevnele a jemne povahy. Kratce ale receno jeli to Israelsky ariec ma preci jina kriteria na poprcavani. Ja co znam soukmenovce tady ve vyspele kulture na priklad Jerryho nebo Sterna tak taky nejsou cimprlici jako vetsina vas pisalku. Par vrahu a poprcavacu malych kluku taky neuskodilo nasi nasi VELKE VELEMYSLENCE . Podivejte na vsechny ty pilne hochy pocinaje Eisnerem pres Karmazina A vlastne vsechny ty kabrnaky co peclive nasporili nejakou tu kacku. Peclive vam obhospodaruji vasich 25 $ v bankach a radi jak pro vas vyhodne si vypujcit ci investovat coz vam to hulvati nestaci? Proto by mel byt pan Opocensky-KLeinstein okamzite propusten aa
vyplacena mu nahrada mu usle mzdy. Take dle nasich zvyku by mu mela byt propujcena nejaka mlada cernoska na jeho potreby event. klucina . Pratelum hezky sabes. JOsh

26001

28.2.2004 9:15

Pavel Opočenský na hranici

Dezidor 62.?.?.?

Souloužit s nezletilejma - budiž. Ale ostatní věci, který dělal mi přijdou poněkud divný. Onanování před nezletilejma v bytě, veřejná masturbace u rybníku Šeberák, telefonování oplzlostí holčičkám atd. mi už moc normální nepřijdou. Jestli by měl jít za tohle sedět nebo ne je jiná otázka, faktem však je, že ten člověk je úchyl, kterej může bejt nebezpečnej svýmu okolí.
Co mě zaujalo je to, jak dokážou média manipulovat veřejné mínění. V minulosti z něj média udělala národního hrdinu, protože záreřně zavraždil 17-tiletýho kluka, a nyní velkého zločince, protože vojel 14-tiletou holku.

26002

28.2.2004 11:33

Pavel Opočenský na hranici

dan 160.?.?.?

jo,boží mlýny.Ten"NACEK" byl obycejnej sedmnactiletej kluk ktery nikomu nic neudelal a byl brutalne zavrazden nozem .toho uchyla potom osvobodil jeho kamaradicek havel.doufam,ze zazije v base peklo!!fakt mu to preji bastardovi.jaky ten smejd ma svedomi??

26005

28.2.2004 15:49

Pavel Opočenský na hranici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě pan (tečka) pekel (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Kecy...kecy...kecy....
Kazda z tech holek to delala pro nejaky osbni prospech. To ze Opocensky s tim neprestane...proc by to delal? Je to forma sexu ktera ho vzrusuje. Vy taky neprestanete sukat a uprimne buh vi co pri tom delate[smích].
Co mi krajne vadi, ze ten chlap dostal sedm a pul roku !!!!
To nedostala ani ta vrazedkyne z Kladna za vrazdu sve 3lete dcery. Je to bahno a hnus a proces na politickou objednavku. Ted je proste po svete v kurzu honit pedofily i kdyz soud sam konstaoval, ze Opocensky pedofil neni a proto jde do basy a ne na ustavni lecbu jako prasaci kteri przni treba uz kojence. Holt se nevyplaci byt medialne znamy a nezaplatit rodicum tech pubertalnich prostitutek.
Co se tyka casopisu pro mlade divky, tak i tady v cechach je to slovni prujem nezmerneho kalibru a smradu....

26008

28.2.2004 22:54

Sex Offender v Registraci (Registration)

jan 67.?.?.?

http://www.state.de.us/cgi-bin/sexoff.cgi/apps/docs/dsp/sexoff/detail.htm?sbi_number=00433750

obrazek adresa a dalsi udaje kluciny ofendera sexualniho.

26013

28.2.2004 23:24

Pavel Opočenský na hranici

Dezidor 62.?.?.?

pan.pekel@seznam.cz: no v názoru na ty časopisy nelze než souhlasit.

dan: Co jsem se o tom případu vraždy Aleše Martinů informoval, tak tam opravdu nebyl žádnej útok nožem nutností a žádný kecy o zastání se starého páru na tom nic nezmění. Sice ten kluk nebyl žádnej svatoušek a dělal bordel, ale nikomu fyzicky neubližoval. V momentě smrtelného útoku už byl navíc delší dobu na odchodu. Kdyby se stal obdobný případ a někdo bodl třeba Cikána, tak věřím, že ještě dneska sedí za rasovou vraždu.

26016

1.3.2004 2:41

Pavel Opočenský na hranici

Alena P. Hagen 68.?.?.?

Pane Stwora,
....sokovana rekce na Vas komentar:

"Copak to nepíšu jasně? Hranici jsou (měly by být) první měsíčky. Má-li dívka menstruaci, nemůže být považována za dítě."

Jsem zena a tedy take byvala divka a i kdyz (bohuzel) uz je to davno, kdy jsem mela prvni menstruaci, mohu Vam rici, ze jsem BYLA DITE a zretelne citim, ze by bylo hrube odporne, kdyby mne nekdo i s pouzitim prijemnych "technik" vyuzil. Ne, zcela jiste prvni menstruace nemuze byt tou zretelnou hranici, za kterou sex uz neni zneuzitim.
Tato reakce neni reakci na kauzu Opocensky. Spis chci rici, ze divka se stava zrala k sexu velmi individualne. Jiste neexistuje univerzalni formule, kdy je mozno rici 'ted uz je vse dovoleno'.
Vase veta, ze divka s menstruaci nemuze byt povazovana za dite mne provokuje. Kde jste k takovemu zaveru prisel? Myslite, ze s menstruaci se neco prekotne meni i v mysli ditete? Vcera jsem byla jeste devcatko ale dnes jsem ready to be fucked? Pardon za sproste slovo - ale moc mne to rozzlobilo. Zcela jiste jsem nebyla zaostala ani telesne, ani dusevne - ale menstruace me na divku nezmenila, je to rada faktoru, menstruace je jenom jeden z nich. A v tomto smeru je vetsina zen celkem podobna - i kdyz zase ne vsechny. Ne vse se da rozskatulkovat a presne vymezit. Proto take existuje sice nedokonaly zakon, ale jak ho zmenit na dokonaly?
Jenom takova mala otazka panove - kdyz jste meli svou prvni nocni poluci - zmenilo vas to bleskove na dospele muze?

26029

1.3.2004 5:16

RE: Pavel Opočenský na hranici

Jakub 129.?.?.?

Reakce na 26029

>Pane Stwora,
>....sokovana rekce na Vas komentar:
>
>"Copak to nepíšu jasně? Hranici jsou (měly by být) první
>měsíčky. Má-li dívka menstruaci, nemůže být považována za
>dítě."

>
>Vcera jsem byla jeste devcatko ale dnes jsem ready
>to be fucked?
>Jenom takova mala otazka panove - kdyz jste meli svou prvni
>nocni poluci - zmenilo vas to bleskove na dospele muze?

Ja si myslim, ze rozhodujici pro urceni sexualni hranice by mel byt smysl pro zodpovednost k tomu, co muze nasledovat. Coz znamena, ze po kazdem sexualnim kontaktu (do urciteho veku) muze dojit k otehotneni. To, ze dnesni vyvoj uz umi predchazet otehotneni anebo potom provadet potraty, nemuze a nesmi byt ani castecnym aspektem na urceni vekove hranice. Tato zpusobilost by mela byt dana schopnosti porodit tak, aby matka vzhledem ke svoji nedotvorene dospelosti na to zdravotne nedoplatila, a pak by meli oba strujci ditete zarucovat, ze se o to dite plnohodnotne postaraji.

Nelibi se mi, jak pan Stwora pise, ze pan Opocensky nebude moci nadale tvorit. No a co ma stat? To chcete jako rict, ze tvurcum by melo byt dovoleno vsechno? I oni jsou prece v prve rade lidi, na nez se vztahuji zakony. Ci ne? Pan Opocensky o takovem zakonu vedel, proto se mel podle toho chovat. A ze delal, co zakon netoleruje, je neodiskutovatelne. Nebo chcete rict, ze kuprikladu onanovani na verejnem miste by se melo prehlizet?

Ovsem to, ze mu naparili vic, nez naparuji za nektere vrazdy, je vskutku kriklave. Pan Opocensky je ve vezeni opravnene, jen je diskutabilni vyse trestu.

26036

1.3.2004 14:57

RE: Pavel Opočenský na hranici

Lev 205.?.?.?

Reakce na 26029

Jenom takova mala otazka panove - kdyz jste meli svou prvni nocni poluci - zmenilo vas to bleskove na dospele muze?
____________________________________________________________

Ja stale jeste cekam ................. [zmaten] [oči v sloup] [zmaten]

26045

2.3.2004 1:40

RE: Pavel Opočenský na hranici

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26045

>Jenom takova mala otazka panove - kdyz jste meli svou prvni
>nocni poluci - zmenilo vas to bleskove na dospele muze?
>___________________________________________________________
>
>
>Ja stale jeste cekam ................. [zmaten] [oči v sloup] [zmaten]

Vy též pane kolego? [mrknutí jedním okem]
to asi už navždy zůstaneme dětmi...

26048

2.3.2004 3:35

RE: Pavel Opočenský na hranici

Lev 205.?.?.?

Reakce na 26048

>Jenom takova mala otazka panove - kdyz jste meli svou prvni
>nocni poluci - zmenilo vas to bleskove na dospele muze?
>_____________________________________________________

>Ja stale jeste cekam ................. [zmaten] [oči v sloup] [zmaten]
>
>Vy též pane kolego? [mrknutí jedním okem]
>to asi už navždy zůstaneme dětmi...
__________________________________________________________

mno, to jsme uz dva, pokud se nemylim, [velký smích] prida se jeste nekdo k nam, z nekterych panu ?? [smích]

26050

2.3.2004 16:22

RE: Pavel Opočenský na hranici

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26050


>>nocni poluci - zmenilo vas to bleskove na dospele muze?
jo, pridavam se, mne to urcite dlouho nezmenilo v chlapa!!!!!
i dnes jeste tapu!!!-vlastne uz zase!!!! [mrknutí jedním okem]
stefan

26070

2.3.2004 17:21

RE: Pavel Opočenský na hranici

Lev 205.?.?.?

Reakce na 26070

............. takze je videt, ze jsme uplne normalni chlapi, akorat, nam neco schazi ......... [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [velký smích]

26071

2.3.2004 18:41

RE: Pavel Opočenský na hranici

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 26045

kurva Leve aj ja.... a to uz nie som najmladsi. tiahne mi to na styridsiatku. fakt si ma potesil, ze nie som sam.[chechtot]

26073

2.3.2004 21:46

RE: Pavel Opočenský na hranici

Lev 64.?.?.?

Reakce na 26073

>kurva Leve aj ja.... a to uz nie som najmladsi. tiahne mi to
>na styridsiatku. fakt si ma potesil, ze nie som sam.[chechtot]
_____________________________________________________

Bolo, to mas ale pravdu, mohol by si byt iba mojim synom. Hlavne je, ze porad topori ........... [mrknutí jedním okem]

26087

1.3.2004 4:31

Pavel Opočenský na hranici

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ok, otazka zni , kdo je nejaky opocensky!!!!?????

26032

1.3.2004 4:53

Pavel Opočenský-patrne prcickar

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vazeni pratele, nevim kdo je nejaky opocensky a koho to zajima? pokud mel nejake styky s detmi, tak mu chlapci ve vezeni daji pekne zabrat, ti jsou na prcickare nejvice alergicti a zamereni!
ano, vzdy jsme ty kurvy v base bili!!!!
alenko hagen, spravne, menstruaci, periodou, kramama, ci jak rikame my polaci "czotkou", se abilita k sexu divky neurcuje, tedy,ikdyz ma prislusne dite zenskeho pohlavi priznaky "zenstvi"
neznamena to, ze ona sama je ready for sex!!!
alenko, neomlouvej se za vulgarizmy, nato jsme zde zvykli, hlavne ode mne, a patri to k psani!!! ano, ty "mokre" deky mne nedelaly muzem v 15 letech, bylo to nekdy a nekde jinde!!!
a pokud by nejaky kokot mou nezletilou dceru zneuzil, znasilnil ci pojebal, asi by mu ani soud nejvyssi nepomohl!!!!
stefan

26035

1.3.2004 12:31

Pavel Opočenský na hranici

Vlastimil Čech 193.?.?.?

Takže ten Opočenský se ve skutečnosti jmenuje Kleinstein? Žid Kleinstein? .... Tak to mnohé vysvětluje... Mimochodem, slyšel jsem, že vzhledem k předmětu své sexuelní touhy neměl být odsouzen za Paedofilii, ale za Zoofilii...

26041

2.3.2004 18:51

Pavel Opočenský na hranici

Karel z Čech 212.?.?.?

To mě tedy může skutečně dožrat, když napíšu delší příspěvek a při odeslání mi to napíše "Nepřípustný způsob volání této stránky". A píspěvek je v nenávratnu.

26074

2.3.2004 19:27

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26074

Stále více lidí si na to stěžuje. Jenže mně se to nedaří nasimulovat. Můžete prosím přesně popsat postup, jak tu hlášku dostanete?

26075

2.3.2004 20:41

RE: Pavel Opočenský na hranici

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 26075

ja som vam uz o tom pisal p. Stwora. ak ma niekto nepovolene cookies, dostava toto hlasenie. ja som sa vtedy nechcel stazovat, ja som vas chcel na to upozornit, ale asi som sa zle vyjadril. odkedy mam povolene kolaciky, nemam tieto problemy.
dodavam IE na Mac-u.

26080

2.3.2004 21:49

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26080

Ne. Máte-li zakázané cookies, nebude vám akorát fungovat počet nových příspěvků od poslední návštěvy. Resp. bude ukazovat vždy, že všechny jsou nové, i když jste je už viděli. Také budete muset pokaždé vyplňovat jméno a email ve formuláři, a pokud jste registrováni, budete se muset pokaždé znovu registrovat. Ale nemělo by to vyvolat hlášku "Nepřípustný způsob volání této stránky".

Ta hláška přijde tehdy, jestliže systém neví, ke kterému článku vlastně diskutujete.

V každém případě jsem rád, že jste mě upozornili. Vím, že v tom programu jsou nějaké zakuklené chyby. Posedím nad tím co nejdříve. Od vás bych chtěl, abyste mě informovali, pokud se ta chyba zase objeví, a přesně mi popsali, jak k chybě došlo.

26088

2.3.2004 20:55

RE: Pavel Opočenský na hranici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 26075

Já jsem také o několik příspěvků přišel.
Dám si práci a kliknu a všechno je v pr..li!!!
Možná , že je to tak lepší, než číst moje blábolení!
Prozřetelnost je mocnější , než my sami!

26081

2.3.2004 21:10

RE: Pavel Opočenský na hranici

/\/\ /\ >< 212.?.?.?

Reakce na 26075

Mám pocit, že to může mít souvislost s tím, když je formulář příliš dlouho otevřený. Myslím, že to dělá i dlouho otevřená diskuse při přechodu na jinou stránku.

26083

2.3.2004 21:35

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26083

>Mám pocit, že to může mít souvislost s tím, když je formulář
>příliš dlouho otevřený.

Tři hodiny. Systém si pamatuje vaši session 3 hodiny od posledního kliknutí. Pokud máte formulář otevřený déle, prochází to novým přihlášením. A v tom případě byste ztratili obsah formuláře.

26086

2.3.2004 21:16

RE: Pavel Opočenský na hranici

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26075

to je jednoduché ... začnu psát příspěvek, pak si chci nějakou informaci ověřit, během hledání se začtu do něčeho jiného, pak na to zapomenu a jdu pracovat, k příspěvku se vrátím za půl dne, dopíšu, odešlu, a ona na mě vybafne nemilá hláška ... [překvapení]

mno, a teď k technické stránce věci - co se ve skutečnosti stane je, že pokud ze stejného browseru (resp. browseru používající stejné cookies, jako ten, ze kterého píšu příspěvek) nepošlu na zvedavec další požadavek nesoucí id mojí session, vyprší po určité době timeout a server si přestane pamatovat moje session data, takže - to nevím, jak máte přesně naprogramované - zapomene, ke kterému článku se má reakce přidat, což je pro něj ono "nepřípustné volání"

pozornosti doporučuju http://www.php.net/manual/en/ref.session.php#ini.session.gc-maxlifetime

jinak nemyslím si, že by bylo nějak na újmu bezpečnosti či uživatelské přívětivosti, kdyby se data potřebná k vložení komentáře předávala v hidden inputech ve formuláři, namísto aby byla součástí session - tím pádem by nebyla ohrožena timeoutem

26084

3.3.2004 12:01

RE: Pavel Opočenský na hranici

Karel z Čech k (tečka) a (tečka) r (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 26075

>Stále více lidí si na to stěžuje. Jenže mně se to nedaří
>nasimulovat. Můžete prosím přesně popsat postup, jak tu
>hlášku dostanete?

Omlouvám se, jednak za to, že jsem nemohl hned včera reagovat, protože se nám rozhasila síť a ztratil jsem přístup na internet a jednak za to, že jsem sem zatáhl diskuzi na téma nesouvisející s článkem.
Nyní podle posledních příspěvků by mělo být již vše v pořádku a tedy další popisování problému je již zbytečné. Tedy můj úlet byl nakonec prospěšný. Dnes mohu jen litovat, že jsem takto nereagoval již dřív.

26111

2.3.2004 23:04

Pavel Opočenský na hranici

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Mr. Stwora, pomaly zacinam mat pocit, ze vy ma vobec neberiete vazne. [naštvaný] kvoli vam (trochu aj kvoli sebe) som si vypol cookies, vypol som IE, zapol IE, znova som vosiel na zvedavca a ked som chcel poslat prispevok, naskocil mi text:
(metoda copy paste)
---------

Registrace Zapomenuté heslo
Uživatel
Heslo
Přihlásit

Diskuze k článku

Nepřípustný způsob volání této stránky
---------
presne ten isty text v "okenku", dostavam s vypnutou moznostou prijimat cookies, ak chcem v diskusii citat stranku 2, 3....
mozem vojst len na prvu stranku (1) dalej uz nie.
ked povolim cookies, bezi vsetko normalne. mozem diskutovat (moderovane)[vyplazený jazyk] a citat vsetko co chcem.

dufam, ze vam to pomoze [oči v sloup]


 

26090

3.3.2004 0:42

RE: Pavel Opočenský na hranici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26090

Ano, měl jste pravdu. Mea culpa. [zahanbení] Už jsem to opravil. Od této chvilky povolené nebo nepovolené cookies nehrají žádnou roli při psaní příspěvků a listování stránek. Skutečně se omlouvám. Nevšiml jsem si, že můj provider nastavil parametry pro sessions jinak, než jsem je měl nastaveny na své testovací mašině. (Změnili to, mršky, v tichosti.)

26095

3.3.2004 6:40

RE: Pavel Opočenský na hranici

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26095

ok, ale mi to zase vyhodilo registraci, takze se nemohu dostat directivne na prispevky!!!

26104

5.3.2004 13:58

Pane Stworo,

Olga Kubová 194.?.?.?

jako již mnohokrát s Vámi musím nesouhlasit.

Jednak je hloupost, že snad byl Pavel Opočenský dvakrát potrestán za totéž nebo že by podle českého práva pravomocný rozsudek nešel zrušit. Soud v kauze, jak předpokládám, postupoval podle § 36 trestního zákona a uložil tzv. další trest - Opočenský spáchal trestný čin, a ještě předtím, než za něj vykonal trest (v době, kdy byl vyšetřován na svobodě), spáchal nový. V takovém případě se tresty sčítají (vlastně jako v USA) a nedochází k jejich absorpci, která normálně v trestním právu ČR platí. 7 let je opravdu hodně, nicméně vzhledem k neuvěřitelné drzosti, kdy jsa vyšetřován pro zneužívání, dopustil se pachatel přesně stejného činu takřka před nosem vyšetřovatelů, tj. vzhledem k vysoké společenské nebezpečnosti jeho jednání, považuji trest za přiměřený.

Dost hloupá je taky Vaše myšlenka, že by hranicí pohlavního zneužívání měla být první menstruace. Za prvé proto, že - jak již Vám jedna čtenářka napsala - první menstruace neznamená vůbec nic. Já ji dostala ve 13 letech a byla jsem nadále dítě, které by umřelo hrůzou, kdyby mělo sáhnout na nahatého 50letého chlapa. Za druhé, a to je mnohem důležitější, bylo by naprosto nemožné pro případného zájemce o sexuální kontakt zjistit, zda je dotyčný "objekt" pod zákonem nebo ne. Dnes požádáte o občanku a máte vymalováno; kdyby měl platit zákon a la Stwora, nemohl byste si být jist nikdy. Za třetí, chlapci nemenstruují. Znamená to, že si na ně zvrhlíci mohou brousit zuby beztrestně?

No a už vůbec nemluvím o Vašich příkladech z historie. Jefferson byl velká postava americké historie, ovšem byl to otrokář. Znamená to, že zákony proti otroctví jsou špatné? Podle psychologů zanechává předčasné zahájení sexuálního života ošklivé stopyna psýše i fýzis: "Dominujícími dlouhodobými následky sexuálního zneužívání jsou zejména deprese, zvýšená intrapsychická tenze a labilita, poruchy příjmu potravy, nízké sebehodnocení, poruchy interpersonálních vztahů, poruchy sexuální, promiskuita, závislost na alkoholu a drogách." Že těmto rizikům byli ochotni vystavovat své ratolesti lidé ve středověku přece neznamená, že v tom máme pokračovat i teď.

Vy přece nevíte, jak se chuděra Anna Svídnická cítila a jaké stopy na ní její "prodání" do raného manželství zanechalo. Zato já vím, co o svém sňatku v 15 letech prohlásila císařovna Sissi: Byl to zločin.

26224

8.3.2004 3:37

Pavel Opočenský na hranici

PetrD 194.?.?.?

Vy přece nevíte, jak se chuděra Anna Svídnická cítila a jaké stopy na ní její "prodání" do raného manželství zanechalo. Zato já vím, co o svém sňatku v 15 letech prohlásila císařovna Sissi: Byl to zločin.

Hmmm, takže se to Sisi to asi nelíbilo... Možná zanedbávala domácí přípravu [vyplazený jazyk] V celku se s vámi dá ale souhlasit.

26312

23.3.2004 20:55

Pavel Opočenský na hranici

eva evasedla (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Dobrý den,
nechci hodnotit, co se stalo, protože každý máme nějaký svůj příběh. Mám také svůj příběh, a to, co o sobě chci říct, se tak trochu týká i pana Opočenského. Ve čtrnácti mi umřel otec a jeho smrt způsobila, že jsem se vývojově nějak zasekla, projevovalo se to u mně ve všech oblastech života, včetně sexu. Byla jsem &#8222;spáč&#8220;, člověk bez schopnosti žít svůj život. Měla jsem to se sebou moc let velmi těžké, ale podařilo se mi probudit se. Když se to stalo, kromě jiného u mně došlo i k sexuálnímu probuzení se. Byla to velmi silná, téměř až nezvladatelná energie, kterou jsem se učila a stále učím ovládat. Jsem za to velmi ráda, jsem živá a můj &#8222;motůrek&#8220; funguje, ale často mi není příjemné, když to o mně muži ví, cítí to, a moje tělo cítí je.
Chci říct, myslím si, že u Pavla Opočenského došlo pravděpodobně k něčemu, co se tomu mému probuzení se podobá, jen svou energii nedokázal ukočírovat - přeformátovat. Sexuální energie se tvoří, hromadí, koncentruje v oblasti genitálií, to ale neznamená, že se s ní dá &#8222;pracovat&#8220; jen tam. Jak už jsem řekla, je to motůrek, oheň, který hoří a může zažehnout i další ohýnky na cestě tělem. Ona silná energie se dokáže tělem pohybovat, dobíjet slabé orgány, pulzovat nahoru dolů&#8230; a zážitek, který při oné akci člověk má, mnohokrát převýší jakkoli kvalitní sexuální akt.
Pavlovi Opočenskému přeji, aby našel klíč ke své sexualitě, tedy, vlastně, asi ho našel, ale ten náraz do zdi pro jeho život znamená něco moc důležitého.
Držím vám palce.
eva

26931

Příspěvků: 92

27.02. 05:42 x  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 13:04 Dramenbejs  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.03. 23:55 Daniel Makaczi  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 07:26  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 15:08 LACO  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 01:25 Jedinecny  RE: Pavel Opočenský na hranici
29.02. 16:08 LACO  RE: Pavel Opočenský na hranici
01.03. 06:30 forby  RE: Pavel Opočenský na hranici
01.03. 23:01 Vodník  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 01:51 Peleška Milan  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 08:09  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 17:09 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 08:29 Paranoicus Maximus  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 19:22 Aja  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 23:16 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 00:05 Aja  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 01:08 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 01:47 Zdenek  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 15:28 Aja  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 22:33 Jiří Táborský  RE: Pavel Opočenský na hranici
03.03. 00:30 Aja  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 22:46 Peleška Milan  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 16:59 Jan ŠŠimůnek  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 08:18 _  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 11:10 Petr  RE: Pavel Opočenský na hranici
01.03. 16:15 Martin Stehlík  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 09:08 JS  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 09:35  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 17:34  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 10:27 Atom  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 12:52 Karel z Čech  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 13:14 Paranoicus Maximus  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 10:52 Brt  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 10:58 Peter  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 11:47  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 12:09 Daniel Brazda  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 12:56 Jan ŠŠimůnek  Souhlas s autorem
28.02. 23:26  RE: Souhlas s autorem
27.02. 13:02 Peter Veliky  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 13:06 Paranoicus Maximus  Pavel Opočenský
27.02. 13:15 Miloslav Ponkrác  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 13:40 kubik  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 23:08 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 14:13 simon73  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 15:36 Zdenek  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 16:39 bývalý antikomunista  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 16:50 H.Z.  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 19:24 Aja  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 23:10 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 23:55 Aja  RE: Pavel Opočenský na hranici
27.02. 20:39 Pavel Pohodička Němec  Pavel Opočenský na hranici
27.02. 20:56 Jiří Táborský  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 15:52  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 17:28 h  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 01:29 Jedinecny  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 01:45 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 06:54 Jiří Táborský  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 23:08 Jedinecny  RE: Pavel Opočenský na hranici
28.02. 08:24 MartiX  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 08:46 Dnes to tajim  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 09:15 Dezidor  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 11:33 dan  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 15:49  Pavel Opočenský na hranici
28.02. 22:54 jan  Sex Offender v Registraci (Registration)
28.02. 23:24 Dezidor  Pavel Opočenský na hranici
01.03. 02:41 Alena P. Hagen  Pavel Opočenský na hranici
01.03. 05:16 Jakub  RE: Pavel Opočenský na hranici
01.03. 14:57 Lev  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 01:40 kavol  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 03:35 Lev  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 16:22 stefan  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 17:21 Lev  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 18:41 Bolo Sinsaev  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 21:46 Lev  RE: Pavel Opočenský na hranici
01.03. 04:31 stefan  Pavel Opočenský na hranici
01.03. 04:53 stefan  Pavel Opočenský-patrne prcickar
01.03. 12:31 Vlastimil Čech  Pavel Opočenský na hranici
02.03. 18:51 Karel z Čech  Pavel Opočenský na hranici
02.03. 19:27 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 20:41 Bolo Sinsaev  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 21:49 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 20:55 Peleška Milan  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 21:10 /\/\ /\ ><  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 21:35 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 21:16 kavol  RE: Pavel Opočenský na hranici
03.03. 12:01 Karel z Čech  RE: Pavel Opočenský na hranici
02.03. 23:04 Bolo Sinsaev  Pavel Opočenský na hranici
03.03. 00:42 Vladimír Stwora  RE: Pavel Opočenský na hranici
03.03. 06:40 stefan  RE: Pavel Opočenský na hranici
05.03. 13:58 Olga Kubová  Pane Stworo,
08.03. 03:37 PetrD  Pavel Opočenský na hranici
23.03. 20:55 eva  Pavel Opočenský na hranici

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 0

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,27 Kč
Euro
26,33 Kč
Libra
29,61 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,39 Kč
100 japonských jenů
21,33 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 939,09 Kč
1 unce stříbra
524,57 Kč
Bitcoin
409 187,59 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 138