Diskuze k článku

Konec M. A. D. – začátek šílenství

Příspěvků 31

8.6.2016 6:13

Písmo

abc 89.?.?.?

Písmo hovorí jasnou rečou. Budú sa "drgať", ale vzájomne sa superveľmoci vlastniace atómové zbrane nezničia... Toto šialenstvo, aby koncom politiky /umenia ovládať ľudí klamstvami/ bola vždy vojna, ukončí až Boží zásah do dejín ľudstva.

(Daniel 11:40) A v čase konca sa bude s ním drgať kráľ juhu, a kráľ severu sa priženie proti nemu ako búrka, s dvojkolesovými vozmi a s jazdcami a s mnohými loďami; a istotne vstúpi do krajín a zaplaví a prejde.

(Daniel 11:44–12:2) Budú však správy, ktoré ho znepokoja, od východu slnka a od severu, a vyjde istotne s veľkým zúrivým hnevom, aby vyhladil a aby mnohých oddal zničeniu. 45 A nasadí svoje palácové stany medzi veľkým morom a svätým vrchom Okrasy; a bude musieť prísť celkom k svojmu koncu a nebude [toho], kto by mu pomohol.
12 A v priebehu toho času povstane Michael, veľké knieža, ktoré stojí v prospech synov tvojho ľudu. A istotne nastane taký čas tiesne, aký nenastal od [čias, keď] vznikol nejaký národ, až do toho času. A počas toho času unikne tvoj ľud, každý, kto bude nájdený zapísaný v knihe. 2 A mnohí z tých, čo spia v prachu zeme, sa prebudia, títo k životu trvajúcemu na neurčitý čas a tamtí na pohanu [a] na hnus trvajúci na neurčitý čas.

Zaujímavé finále konca ľudských dejín je pred nami. A ukončí šialenstvo politikov. Na čele s USA.

349329

8.6.2016 9:46

RE: Písmo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349329

A už tu máme našeho starého dobrého svědka jehovy. [chechtot] Mě by zajímalo, kdy skončí šílenství náboženských fanatiků. Na čele s abc.

349339

8.6.2016 15:43

RE: Písmo

Clovek 176.?.?.?

Reakce na 349339

Podľa čoho je náboženský fanatik? ŽE VIE VIACEJ AKO JE V MOBILE???

349349

17.6.2016 12:39

RE: Písmo

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 349339

Ano, jsou pro lidi blázni, svědkové, ale proč?

Že nezabíjejí své bližní ve válkách? ,,Nezabiješ,,.
Praví křesťané necizoloží s vládami? ,, ..kdokoli se stává přítelem světa, je nepřítelem Boha,,.
Neředí Boží slovo Bibli? Jestliže někdo ubere z těchto slov, uberu mu ze stromu života,,.....
Kážou dům od domu na záchranu lidí? ,,Jděte a čiňte učedníky ze všech lidí a vyučujte je co jsem vám přikázal,,....
Najděte si to v Bibli a nekafrejte hlouposti. Ano, Apoštol Pavel byl blázen, pod mocí Satana, když pronásledoval Ježíšovy následovníky jakožto farizeus největší až ho na cestě do Damašku zastavil Ježíš sám. Nakonec sám Pavel říká? ,,Já jsem blázen pro Krista!,,.
,,Svět svou moudrostí Boha nepoznal,,.říká Bible.
Ale Boží lid zná Boha jménem a bude za to brát dividendy v obrovském měřítku.
:,, A stane se, že každý kdo vzývá Jméno Jah, bezpečně vyvázne,,.
Těch pár posměšků se dá zvládnout, horší to bude až nás křesťany budou vraždit pro pevnou víru v závěru systému. Už se to blíží ale ti co jsou pod Satanovým vlivem o tom prdlačky vědí, :,,...protože nechali svou víru zaslepit Satanovou mocí, aby ji světlo neprozářilo - aby nebyli zachráněni,,.
Peo vás pane to šílenství skončí brzy, pokud neuděláte otočku o 180 st.

349623

8.6.2016 7:26

To prebudenie "demokratov" bude hrozné!!!

Clear 176.?.?.?

Svet / USA a ich posugovia/ je absolútne mimo realitu. Luxusný bunker a vychadzka na Mesiac? Boh s nami!

349332

8.6.2016 7:49

podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 101.?.?.?

Mat zbran tzv. prvotneho uderu je snom kazdeho vojnoveho stratega. Z clanku to vyzera, ze rusko je obklucene a nieje mozne sa takemuto uderu ubranit. Autor vsak zabuda na par dolezitych faktorov. V prvomrade ruske vsevojskove sily ,,jadroveho zdrziavania,, nepozostavaju iba z pozemnych raketovych vojsk tj, rakety medzikontinentalneho uderu a tu nabadam na trosku nebrat clanok az tak katastroficky. Pre citatelov moze z clanku nadobudnut pocit , ze okrem velkeho poctu nosicov ulozenych v silách by rusko v pripade utoku nemalo cim zareagovat...Pamatate sa na otazky a odpovede s Putinom myslim ze to bolo z roku 2014 kedy Vladimir Vladimirovic odpovedal na otazku novinara z BBC o jeho pohlade na ,,agresivne,, spravani ruska. Spomenute bolo vtedy aj znovuzavedene hliadkovanie strategickym dialkovym letectvom ktore zabezpecuju Tu-95 a Tu-160. Pokial ma pamat neklame, tak rakety kaliber ktore boli vypustene tohto roku smerom na pozicie DAESH z malych a pre zapad bezvyznamnych Bujanov ukazala, ze s polozenim ruska na kolena to tak jednoduche nebude. Tieto strely je vojenske velenie schopne vypustat so spomenutych dialkovych nosicov a su schopne zasahovat zapadne (a severnou ponad pol) pobrezie spojenych statov . Tak, povie si citatel ale to je prilis malo aby par lietadiel stihlo udriet ako odpoved v pripade utoku. Rusi boli dicky spekulanti a vedeli, ze k niecomu takemu moze dojst.Aby sa poistili, este pred rozpadom zvazu zapocali prace nad mobilnymi nosicmi ktore v tomto pripade predstavovali komplexi Topol-M nosene na 8kolesovom podvozku typu MAZ(kazdy rok predstavovane na prehliadke vytazstva na cervenom namesti ) a v neposlednom rade tzv atomove vlaky (komplex RT-23UTTCh) ktore vyzerajuce ako bezne nakladne vlaky a operuju po utajenych trasach sem a tam. Tak ako boli spojene staty vzdy dobre v budovani lietadlovych lodi, rusko malo svoje esa v podobe ponorkovej flotily. Nutno podotknut, ze operacne schopnosti najnovsich projektov Borej a Jasen su proste impozantne. V podstate jedina ponorka je schopna niest v sachtach 32 rakiet s vykonom schopneho adekvatne odpovedat na akykolvek uder vedeny proti rusku. Schopnost neakym zahadnym sposobom eliminovat v jeden moment dialkove letectvo, mobilne kolesove alebo vlakove ako aj ponorkove je proste nemozna!! nemoznaaa!! Chlpaci aj dievcata doba je zla to vsetci vieme.Clanok pravdaze trosku tlaci na strach citatela a tym nechcem neako znevazovat jeho hodnotu ostatne to,ako im v bielom dome silno jeboce na hlavu vieme vsetci. Rovnako vsak verim, ze aj v tych najtupsich americkych generalnych hlavach, su im vsetky fakty tak ako som vam ich aj ja predostrel uplne jasne a nieco take by proste urobil len totalny magor. Je to skratka nemozne takze prozatim klidek [smích]

349333

8.6.2016 18:34

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 349333

Nepůsobíte v STV jako "vojenský expert"? V ledačems máte pravdu, ale Rusové mají kvalitu, chybí jim kvantita.

349351

8.6.2016 20:11

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 101.?.?.?

Reakce na 349351

Nepoplietol ste to a nenapísal naopak? [smích] nakoľko takto ta veta nedáva zmysel. Inak nie, pre STV nerobím a co sa týka tej kvality verzus kvantita tu je to otázne. Je zaujímavé ako dokázala ruská federácia po rozpade s obmedzeným ekonomickým rozpočtom ,reagovať na vzniknutú situáciu vo svete. Tu je pekný príklad voči USA kde si niektoré zbrojarske firmy urobili z rozpočtu doslova dojnu kravu a tvorili projekty s astronimickymi nákladný ktoré boli v zápätí uzatvorené uzatvorené (Rah Commanche napríklad ).U rusov to takto ísť nemohlo, preto investovali iba tam kde sa dalo a co prinieslo úžitok.U stihacieho letectva bola napríklad voľba použitia draku vychádzajúceho z rodiny Su -27 a jeho zdokonaľovanie čím doviedli túto veľmi podarenu koncepciu až ku Su-35 generácie 4++ a veľmi sa tesiacej exportnej Su-30.Projekt armata je vlastne krok ku setreniu u pozemnej pechotu podporujucej obrnenej techniky. Laicky povedané vytvorím kolesovy podvozok a na vrch dám to co práve potrebujem, tankovu vežu alebo BVP... ohromne šetriaci krok voči logistike obsluhe atd atd ...Všetky spomenuté zbrane nijako nezaostávajú voči analogom zapadu.Nezabúdajte prosím, že navigačný systém u Su -22 čo bol bombarder generácie 3 čiže konca 80 tých rokov používal spomenuté zariadenie prebraté od Burana čo bol sovietsky raketoplán ktorý pristaval bezposadkovo absolútne bezchybne. Riadiaci systém fly -by - wire ktoré používa celý svet v leteckom priemysle vymyslel sovietsky vedecký výskum (Tu-100 Sotka) takže v niečom sú lepší v niečom horší ale takto je to u každého štátu ,nikto nevlastní to naj z každého aspektu vojensko obranného komplexu.

349355

8.6.2016 21:01

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 349355

Nemusíte mi popisovat technickou charakteristiku zbraní. V hrubých obrysech jí znám. Problém je, že zatím špičkové techniky mají k dispozici je pár kusů. A to je ta "kvantita".

349359

9.6.2016 2:22

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 101.?.?.?

Reakce na 349359

Ale takto zhodnoteny stav veci je bezpredmetny.Dôvodom je iba absencia mnozstevnej veľkosť jednej generácie druhu zbraní.Tie ktoré sú predošlé, plnia svoj účel bezchybne. Tie ktoré sa zavádzajú a obmienaju pôvodne, síce prichádzajú pomalšie, ale to je pravdaže dane finančnou možnosťou štátu a tu rusko nepoužíva zvyšok sveta ako dojnu kravu, kupujú to, na co majú. Poviem to takto, aj s existujucou technikou tvorí rusko stále špičku a netreba zabúdať, že súper moderná nadupana zbraň neznamená na bojisku automaticky najúčinnejsia alebo najlepšia, takto to na bojisku nefunguje.Pamätám si, ako mi na vojne rozprával veliteľ historky z vojny v zálive ktorej sa osobne zúčastnil, kde mi so smiechom popisoval ako Američania zapadavali do piesočných dun a ako im padali sánky keď videli ako si to naši ženu skrz na našich V3S kach a ruských Ural-och a Zil-och. To je iba jeden z príkladov kedy aj najdrahšia vojenská technika je prekonaná možno staršou možno lacnejsou možno pre niekoho zaostalejsou technikou ale jej funkčnosť na bojisku jednoducho nakladnejsi analog prekonáva.

349368

9.6.2016 16:44

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

tora 143.?.?.?

Reakce na 349359

Co se tyce poctu jadrovych hlavis rusko vs. usa, jsou na tom obe velmoci vyrovnane. Naopak. Rusko je obrovska krajina a pokud by chtela amerika skutecne rusko kompletne znicit, museli by proti rusku mit jadrovych zbrani o dost vic.
Za dalsi. Vy mluvite o kvantite vs. kvalite. Ale nemluvite o efektivite. Rusove predvedli s raketami s plochou drahou v syrii neco,o cem ani usa ani nato strategove nepocitali.presnost a dolet. z puvodnich predpokladanych 400 to natostlo na realnych 1800 a predpoklada se ze ruske rakety s plochou drahou letu dokazou 4500km. z toho plyne pokryti pulky planety bez toho aby rusove spustili neco jineho.Jak vime, i posledni system aegis neni koncipovany proti raketam s plochou drahou letu. V polovine minuleho roku se spekulovao s opetovnym otevrenim ruske zakladny na kube.Americani z toho meli hruzu prave kvuli rakeram s plochou drahou letu.Zakladna neni potreba.Tyto rakety rusko efektivne vypousti z ponorek a malych plavidel.
Myslimze i jine aspekty ruske armadni techniky dokazuji,ze prave kvuli faktu,ze rusky rozpocet je podstatne mensi nez americky, je pro rusko zivotne dulezita efektivita jejich zbrani ai jina filozofie vyvoje atd.
Nakonec. Kdyby amerika opravdu mela jistotu uspesneho prvniho uderu,uz to davno udela. Jenze nevedi jak se zachova cina (anebo to vedi a prave proto ten humbuk ale zadne kousani) a taky nevedi co udela indie. Tu muzou zamestnat pakistanem, ale cinu tezko. V azii nema konkurenta.
Navic je nutne si uvedomit, ze prakticky cely americky prumysl je outsourcovany. V americe zijou technologicke firmy,ale podstatna cast vnitrniho HDP je generovana sluzbami. Jediny funkcni a zisk generujici obor je zbrojarstvi. Je teda nutne neustale vyvolavat napeti aby biznys slapal.
Z meho pohledu valka nebude. Ne v dohledne dobe. Ne jadrovymi zbranemi. Neverim, ze by si byly financnicke rodiny ovladajici 95% planety tak jiste, ze rozpoutaji totalni valku a mysleli by si, ze nejaky rok ci dva preckaji v bunkrech. Oni miluji penize a miluji je vyrabet. Bez miliard vcelicek nebudou mit nic a ve finale se mohou jejich otroci po nuklearni valce obratit proti nim.

349395

9.6.2016 18:15

zásadní omyl

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349395

"... Oni miluji penize a miluji je vyrabet. Bez miliard vcelicek nebudou mit nic a ve finale se mohou jejich otroci po nuklearni valce obratit proti nim."

Peníze skuteční vládci vytváří pouhým rozhodnutím a je jedno, jestli je pak jejich poskoci zhmotní v počítači nebo pomocí tiskárny cenin.
Ti, co figurují jako majitelé či management zbrojařských firem, o jaderné válce nerozhodují, protože jsou také jen pouhými slouhy, byť relativně bohatými z pohledu plebsu. Pravda je, že jejich vedlejším úkolem je i plnění funkce hromosvodu.

349398

8.6.2016 20:28

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 349351

Majú toho presne toľko, koľko im dovoľujú zmluvy uzatvorené Gorbačovom a Jelcinom...

349357

8.6.2016 21:03

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 349357

Prosím Vás, to si myslíte, že v dnešní době někdo dodržuje nějaké smlouvy?

349360

8.6.2016 22:37

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 349351

Tak trochu se mýlíte.

349365

9.6.2016 5:32

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

Lubo_S 85.?.?.?

Reakce na 349333

Mne by zajimalo jakym zpusobem je mozne ten radar znicit.

a) stealth cruise missile?
b) saturacni utok?
c) hypersonicka, vertikalne padajici strela (tu maji Cinani, nevim, jestli taky Rusove)

349369

9.6.2016 18:55

RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa

dub 89.?.?.?

Reakce na 349369

v případě globálního konfliktu to bude taktická jaderná raketa, jistota je jistota (i kvůli emp a usmažení)...

349402

8.6.2016 9:27

„Demokratickému“ svetu vládne armáda Führerov a posledným nepriateľom novodobej elity sa stal „Človek“.

lubosmat 212.?.?.?

Človek pochádza z opice, no niektorí ľudia sa pod ťarchou svojho „úspechu“ transformovali na svine.

Globalizácia neprináša globálny trh, ale globálny Fašizmus, neprináša šance pre všetkých, ale pre nikoho.
Tisíce Američanov ročne zomiera v konfliktoch, ktoré majú udržať pri moci zopár extrémne bohatých „Amerických“ rodín.

Výrok slovenskej Kisky: „Ľudské práva nemôžu byť nadradené nad obchodné záujmy!“ dáva jasnú správu o konci sveta.

Pán Beckova nadradil život psa nad život človeka, a len preto že sa jednalo o povesť nakoniec sa dočkal spravodlivej odplaty.

„ právo jedince na „svobodu projevu“ by mělo proporcionálně odpovídat tomu, kolik peněz utrácí na její nákup a přesvědčení ostatních, aby hlasovali tak, jak po nich požadují, nebo aby jim koupili to, co chtějí“

LUCIE: „Středověk nekončí, středověk trvá!“

PS: V Rusku niektoré kruhy stále špekulujú o možnosti krátkodobého splavnenia tzv. „Mexického prielivu“ od Floridy až po Toronto, cca na 24 hodín. K tomuto odvetnému kroku nie je potrebné sa k americkým brehom ani priblížiť, stačí odpáliť reťaz podmorských vodíkových náloží v tichomorí na hranici kontinentálneho šelfu, čím by došlo k obrovskému podmorskému zosuvu a následná vlna Tsunami by zaplavila takmer celý severoamerický kontinent na celých 24 hodín, než by všetok ten nahromadený odpad spláchla do atlantického oceánu.

349338

8.6.2016 18:38

RE: „Demokratickému“ svetu vládne armáda Führerov a posledným nepriateľom novodobej elity sa stal „Človek“.

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 349338

Kiskovi se nedivte. Oni "sektáři" byli vždy, pro normální lidi, tak trochu "seklí na mozek". Dodnes jsem nepochopil, jak jste si ho mohli zvolit za prezidenta?

349352

8.6.2016 9:59

USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

pozorovateľ 217.?.?.?

...a tejto myšlienky sa po celé desaťročia odmietali vzdať. Tu je zopár zozbieraných textov z internetu na túto tému:
-------------------------------------------------------------------------
Prehľad amerických plánov na prekvapivý jadrový útok proti ZSSR.

1945 Operation Unthinkable (Operácia Nemysliteľné)

"...plánovala prekvapivý útok na sovietske sily umiestnené v Nemecku s cieľom Sovietom "vnútiť vôľu Západných spojencov" a donútiť Jozefa Stalina, aby dodržiaval zmluvy ohľadom budúcnosti Strednej Európy. Keď boli šance plánu ohodnotené ako "fantazmagória", plán bol opustený.

Hypotetický dátum pre štart Spojeneckej invázie do sovietmi ovládanej Európy bol naplánovaný na 1. júl 1945.[1] Plán predpokladal prekvapivú útok až 47 britských a amerických divízií v oblasti Drážďan, uprostred sovietskych línií [1]. To predstavovalo takmer polovicu z približne 100 divízií (cca 2,5 milióna vojakov), ktorí boli v tom času k dispozícii britskému, americkémá a kanadskému veliteľstu [3].

Plán bol ohodnotený vrchným britským velením ako vojensky nerealizovateľný z dôvodu prevahy sovietskych pozemných síl v Európe a Blízkom východe, kde sa mal konflikt odohrať, v pomere 3 ku 1. Väčšina útočných operácií by bola podniknutá americkými a britskými silami, ako aj poľskými silami a až 100 000 vojakmi nemeckého Wehrmachtu. (!!!)

zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Unthinkable

---------------------------------

1945-1946 Plan Totality

"...vypracovaný americkým generálom Dwight D. Eisenhowerom na príkaz prezidenta Harry S. Trumana po skončení Postupimskej konferencie.

Plán predpokladal jadrový útok na Sovietsky Zväz pomocou 20 až 30 atomových bômb. 20 sovietskych miest bolo označených na zničenie v rámci prvého úderu: Moskva, Gorki, Kujbyšev, Sverdlovsk, Novosibirsk, Omsk, Saratov, Kazaň, Leningrad, Baku, Tashkent, Čeljabinsky, Nižnyj Tagil, Magnitogorsk, Molotov, Tbilisi, Stalinsk, Groznyj, Irkutsk a Jaroslavl. (môj komentár: v čom sa to líšilo od plánov fašistov???)

zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Plan_Totality

----------------------------------

1948 Operácia Charioteer

"1948 18. 8. vláda USA přijala Plán Rady národní bezpečnosti č. 20/1. Po zničení SSSR bude vytvořen Protektorát. Ten se ale nesmí v budoucnosti vyvinout v sílu, která by disponovala politickým, ekonomickým a vojenským vlivem. Operace CHARIOTEER počítala s překvapivou agresí proti SSSR. Na 70 měst v SSSR mělo být svrženo 133 atomových pum. Z toho na Moskvu osm a na Leningrad sedm. "

zdroj: (doplním neskôr)

--------------------------------


1949 Operácia Dropshot

"...plánovala zhodenie 300 jadrových bômb a 29 000 vysokovýbušných klasických bômb na 200 cieľov v 100 mestách s cieľom vymazať v rámci jediného úderu 85% priemyselného potenciálu ZSSR.

zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Dropshot

Ďalšie podrobnosti o operácii Dropshot tu:
ht...Automaticky kráceno

349341

8.6.2016 10:04

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 349341

...pokračovanie...

Ďalšie podrobnosti o operácii Dropshot tu: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3...
Vložený obrázek

-----------------------------------

Ďalšie plány:

"Samozřejmě, že všechny protisovětské sabotáže, teroristické činy, provokace není možné uvést. Měli bychom zvláště zmínit angloamerický plán „Nemyslitelné“, který byl odtajněn před několika lety, a nezpůsobil žádný zájem v „demokratických“ médiích. Toto není překvapující, jelikož plánem bylo zaútočit společnými fašistickými, britskými a americkými vojsky na Sovětský svaz už v létě 1945. Jaký demokrat se tohle odváží říct? [.....] V té době Spojené státy, které měly monopol na jaderné zbraně, se začaly připravovat na preventivní válku, která měla být zahájena v roce 1948. Za prvních 30 dnů bylo naplánováno shození 133 atomových bomb na 70 sovětských měst, z nichž 8 na Moskvu a 7 na Leningrad a později se plánovalo shození dalších 200 atomových bomb. Nicméně, kontrolní výpočty ukázaly, že americké strategické letectví v letech 1949 - 1950 stále nemohlo zasadit smrtelný úder Sovětskému svazu, tak aby nebyl schopen odporu (plán „Dropshot“), takže „demokratizace“ byla odložena. [....] Dnes je již veřejně známo mnoho plánů na rozpoutání jaderné války se Sovětským svazem a ostatními socialistickými zeměmi, „Chariotir“, „Trójan“, „Bravo“, „Offtekl“. Američané byli dokonce ochotni zaházet atomovými bombami své evropské spojence, aby poslední Rusové neměli kam běžet od jadernými zbraněmi zničeného Sovětského svazu. Nejvážnější obavy ze strany tehdejšího Sovětského svazu byly, jak se ukázalo později, zcela rozumné. V 70. letech byl odtajněn plán, který byl navržen rozvědkou už 3. listopadu 1945, podle kterého byl schválen atomový útok zároveň na 20 měst v SSSR. Byl naplánován „nejen v případě nadcházejícího útoku SSSR, ale i když úroveň vědeckého a průmyslového rozvoje země dá soupeři příležitost k útoku na Spojené státy nebo na obranu proti našemu útoku“... Ale hrdinské úsilí sovětského lidu, neuvěřitelné totální úsilí pracovníků a intelektuálů dovolilo ekonomický zázrak a zcela nečekaný vývoj jaderné zbraně pro USA. Američané, které promarnili správný okamžik k útoku ještě mnohokrát chtěli zasadit preventivní úder později v 50. letech, ale byli po celou dobu zastaveni strachem z odpovědí."

celý text tu: http://www.chelemendik.sk/Seznam_hlavnich_americky...

-------------------------------

349342

8.6.2016 10:06

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 349342

...pokračovanie...

Single Integrated Operational Plan (SIOP)

Niekedy okolo roku 1960 boli americké jadrové vojnové plány sformalizované do jediného rozsiahleho operačného plánu Single Integrated Operational Plan (SIOP).

V roku 2012 zverejnený tajný dokument zo 60.rokov ukazuje, že USA plánovali "jadrový útok" proti ZSSR a Číne v prípade útoku niektorej z týchto krajín proti USA, dokonca aj v prípade, ak by bol tento incident iba nedopatrením či omylom. Dokument bol zverejnený v stredu vo Washingtone zo strany Národného Bezpečnostného Archívu (National Security Archives). Protokol bol v platnosti až do roku 1968. Americká vláda pod vedením prezidenta Lyndona Johnsona vtedy nariadila preskúmanie plánu, následne čoho bol tento plán pozastavený. [...]

Tento plán predpokladal masívny jadrový úder proti Sovietskemu Zväzu, Číne a Východnej Európe. Strategické bojové sily USA plánovali pri bombardovaní svojich cieľov s nasadením takmer 3500 jadrových hlavíc. Podľa odhadov amerických generálov by útok spôsobil smrť minimálne 285 miliónov a maximálne 425 miliónov ľudí. Niektorí európski spojenci ZSSR by boli týmto "kompletne vymazaní z mapy". (pozn. prekladateľa: 425 miliónov obetí približne zodpovedá celkovej vtedajšej populácii ZSSR plus celej Východnej Európy, t.j. USA plánovali zabiť VŠETKÝCH obyvateľov východného bloku!) . Počas jednej z plánovacích konferencií SIOP žartoval generál Thomas Power: "Práve pracujeme na vymazaní Albánska".

Kennedyho vláda zrealizovala v tomto pláne najvýznamnejšie zmeny a trvala na tom, aby podľa možností neboli bombardované žiadne sovietske mestá. Jadrové vojenské sily sa nemali sústrediť na vraždenie civilistov, ale na svojich vojenských súperov. V roku 1962 bol SIOP pozmenený v tomto duchu, ale stále sa pracovalo s jadrovým úderom, ktorý by stál život milióny ľudí.

Všetko toto viedlo k závodom v zbrojení so Sovietskym zväzom. Vo výsledku za celú dobu obe mocnosti nahromadili dokopy 70 000 jadrových hlavíc.

Do dnešnej doby sú Spojené Štáty jediným národom, ktorý kedy použil jadrové zbrane proti inej krajine (Hirošima a Nagasaki).

zdroj: http://www.gegenfrage.com/dokument-usa-planten-ato..., preklad http://www.hlavnespravy.sk/zapad-nakoniec-povedal-...
-----------------------------

Keď v roku 1959 Rusi vypustili družicu Sputnik, Amerika zostala v šoku, pretože okamžite pochopili, že raketa má dostatočnú nosnosť na to, aby vyniesla na obežnú dráhu plnohodnotnú jadrovú hlavicu a spustila ju kamkoľvek na územie USA. V tomto momente sa územie USA po prvý raz stalo naozaj ohrozené odvetou zo strany Ruska. V roku 1961 nasledovalo vypustenie prvého kozmonauta a odštartovali tzv. vesmírne závody, ktoré ale v princípe iba zakrývali divoký vývoj medzikontinentálnych rakiet. Amerika si uvedomovala, že má iba pár roko...Automaticky kráceno

349343

8.6.2016 10:08

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 349343

...pokračovanie...

rokov času, kým Rusi postavia dostatočný počet rakiet, schopných zasadiť Amerike bolestivý protiúder.

Táto situácia sa ďalej vystupňovala v roku 1962 počas tzv. Kubánskej krízy, kedy Rusi umiestnili rakety krátkeho doletu na Kubu, doslova pred dvere veľkých amerických veľkomiest. Treba si uvedomiť jedno: výstavba medzikontinentálnej balistickej rakety bola drahá a náročná, rakety boli obrovské a ťažko skladovateľné. Naproti tomu rakety krátkeho doletu, ako tie na Kube boli malé, mobilné, presúvateľné ťažkými nákladnými autami. Ich výroba bola výrazne lacnejšia.

Po Kubánskej kríze, keď svet stál pravdepodobne len pár hodín od spustenia globálnej jadrovej vojny začali obe strany hľadať po prvý raz snahy o zmierenie. Amerika definitívne pochopila, že beztrestný prekvapivý jadrový úder proti ZSSR je definitívne minulosťou a namiesto toho sa ustálila doktrína "zaručeného vzájomného zničenia".

V 70. rokoch prebiehali pokusy o rozhovory medzi ZSSR na tému znižovania počtu jadrových hlavíc, pretože obe krajiny ich už mali vytvorených toľko, že stačili na niekoľkonásobné zničenie celej planéty.

V 80. rokoch sa situácia znovu vyostrila. Nová vláda Ronalda Reagana prišla s myšlienkou vesmírneho protiraketového štítu, ktorý by znovu dal Amerike výhodu prvého úderu a zbavil ich obáv odvety. To odštartovalo nové kolo nedôvery a zbrojenia. Do tejto atmosféry začalo rozmiestňovanie jadrových rakiet krátkeho doletu v Nemecku a ďalších západných krajinách, ktoré boli schopné zasiahnuť ciele v Rusku v priebehu 10-12 minút, t.j. prakticky bez možnosti protireakcie. Rusko bolo znovu v znevýhodnenej pozícii, pretože na protiúder proti cieľom v USA bolo treba silnejšie medzikontinentálne rakety a dlhšiu dobu letu.

V roku 1983 NATO uskutočnilo provokatívne cvičenie v európe pod názvom Able Archer 83, ktoré ZSSR nesprávne vyhodnotilo ako zásterku na prípravu reálneho útoku. Do tohto napätia sa priplietlo niekoľko závažných incidentov (zostrelenie kórejského lietadla nad Sachalinom a neskôr falošný poplach ruského protiraketového satelitného monitoringu), takže svet znovu len o vlások unikol spusteniu reálnej jadrovej vojny.

Po roku 1984, okrem iného pod vplyvom depresívnych filmov ako "Deň potom" a ďalších, znervózneli z vývoja situácie aj západní politici a začalo sa znovu pracovať na postupnom odbúravaní napätia.

z diskusie: http://www.hlavnespravy.sk/branislav-fabry-nato-o-...

349344

8.6.2016 11:33

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

Dušan 195.?.?.?

Reakce na 349344

Všetky plány ktoré vznikli po roku 1953 (tipujte prečo hovorím o tom to roku). Slúžili na odstránenie hegemónie zriadenia/ideológie, ktorý panuje v SŠA a celkovo na celej západnej európe.

ps. Ale odstránenie 426 MILIONOV ĽUDÍ mi neprišlo ani za mák milé.

349346

8.6.2016 12:40

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 349346

Proti těm včerejším i dnešním "humánistům" a nositelům i dokonce nobelovek za mír byl Dolfa (i když efektivita a dosažené výsledky u něj to nebyla ani tak otázka charakteru,jako spíš úrovně technologií,které měl k dispozici) jěště "vzorný pionýr",který ani slovem nezalhal.....[velký smích]

349348

8.6.2016 12:30

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 349344

Na ta léta za vlády toho debilního kovboje,co střílíval vždycky jen slepejma Regana si moc dobře pamatuju,protože jsem v té době sloužil v armádě a ta doba opravdu stála za hovno a pořát "to" opravdu viselo ve vzduchu.
Proto ta léta byla absolutně bez víkendů a opuštění posádek,samé cvičení a nácviky mobilizace a činností civilní ochrany atd...
Dnes je situace velmi podobná a to ze stejných důvodů a o tom,kdo ji navozuje je nade vší pochybnost,je to zase nějakej idiot,"co sám vždycky zatím rajtoval jen na vycpanejch koních a střílel jen slepejma"....
Rozdíl je jen v tom,že tenkrát byla veřejnost se situací i když velice opatrně,aby nevznikla panika,obeznamována a v rámci možností i připravována,protože se s ní tak nejak zcela jistě počítalo,tak dneska se na ní ohled v žádném případě nebere,nepočítá se s ní a proto se nijak neobeznamuje s reálnou situací a riziky z ní vyplývajícími a žádná opatření směrem k problematice civilní obrany a ochrany se nečiní.Všechny strategické (nedotknutelné zásoby pro případ války,nebo pohromy) zásoby zdrav,mat.,potravin i PHM se nechaly rozkrást a dle klausovského,že se každý má postarat sám o sebe,se na to sere a lůza je rozptylována debilitami z masméédií,zatímco tzv.elity se o sebe starají a to za peníze právě té "překážející a nadměrně konzumující" lůzy,se kterou se nepočítá,snad jen ve spojitosti hledání vlodných prostorů ke zřizování provizorních hromadných pohřebišť okolo Prahy,jak nám nedávno ukázala, tuším,TV Prima ve své reportáži.....[oči v sloup]

Článek je výborný,přesně vystihuje tu spokojenou sebejistotu elit i běžného konzumenta atributů euroatlantické civilizace v tom,že to nemůže,pokud nějak dopadnout,tak samozřejmě jen dobře a "nic nebude",přestože je jak uceleně a přehledně doplnil "Pozorovatel",že čert nikdy naspí a že těch pomatených čertů je kolem nás čím dál tím víc,což dokládá i nejen to,co infernálního se o děje o nějaký ten tísíc kilometrů dál,ale i co se děje v souvislosti s imigrantskou operací i v naší bezprostřední blízkosti.

349347

8.6.2016 20:22

RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 349347

Tak to bylo. Obrana země a vynechme ideologii, byla brána vážně a důsledně. Dnes v době hypermaketů a presentace sladkého nicnedělání se slovo válka jeví jako zábavné show v TV, která za dvě hodiny po zásahu superhrdinů skončí a opět se vrátíme k plným stolům a sladkého nicnedělání. Slova hlad, bída, strach a zabíjení už nikdo nezná. To jsou atributy války.

349356

8.6.2016 16:02

Tupí Američani si myslí, že to budou sledovat v TV!!

Dunn 92.?.?.?

Obyčejní Amíci ani netuší, jak mají vymyté palice!V každém US filmu je "zlý" Rus a americký hrdina ho dostane.Každá Bondovka je o "zlých" Rusech a jen západní hrdinové je dostanou na kolena.Tohle mají všichni v palicích od dětství.Nemůžou říct lidem pravdu, protože by je pak banky nemohly celý život okrádat!!!Kapitalizmus je zhouba lidstva a za 26 let jsem mu nakoukl pod pokličku!Hnus!Socík byl ráj na zemi, proti tomu, co nás a mládež čeká.Rozum naprogramován na peníze, války, ničení, vraždy, strach, dobývání-to je USA!!

349350

8.6.2016 18:41

Autor má v něčem pravdu.

P.Lepenka 79.?.?.?

Celá Evropa je zahleděná jedním směrem a na jeden problém. Podstatné absolutní většině uniká.

349353

8.6.2016 19:33

RE: Autor má v něčem pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 349353

Bezesporu a na PL jsem narazil na jeden příspěvek níže, ovšem z jistých kruhů se proslýchá že opustili myšlenku půl miliardy otroků a že jim bude stačit 87 tisíc. No jestli to jsou skutečně loutkáři kteří jsou hybately trupelů politiků třeba euálně blbylonem bruselonů státních dnes kocourkovů v lepším případě potěš pánbu. Potom by jim stačila jedna větší jeskyně s prehistorickými malbami a vojsko by držet tedy nemuseli protože za středověku museli vydržovat lejtnanty až když panství čítalo 100 000 obyvatel, jinak na ně král prděl.[velký smích]
_________________________________________________
zavrit neziskove organisace , sydney, 8. 6. 2016 10:48:24
a penize dat na podporu mladym rodinam, aby mohly byt bez starosti jak uzivi vice deti. A hned by bylo po krizi. neverim, ze by krasne a chytre ceske holky touzili po barevnejch penisech nevzdelanejsch a krutejch barbaru. (Az na Stropnickou). Dalsi krok, zastavte bombardovani Iraku a Syrie a lidi se vrati domu a je po krisi. ISIS potrebuje bohuzel boj muze x muzi. A k tomu musi najit nekdo odvahu. Nalety je nezastvi, ale vymlati jen polovinu obyvatelstva a druhou vyzene. ALE TO JE ASI TAKY CIL NOVEHO SVETOVEHO PORADKU. Vladnoucim elitam , vlastnicim 97 % svetoveho bohatstvi, k udrzeni chodu sveho blahobytu staci 1 miliarda lidi. Tak at si nedelaji starosti , ze vyrmirame, vzdyt o tohle jim presne jde. Barbari jim k tomu jeste maji dopomoci tim, ze znici nase stato pravni a narodnsotni citeni. Tak nebudme ovce. Muslimy okamzite vyhodit, neprijimat. A pridat k nim celou nasi vladu. Kdo neveri, POVINNE PRECIST PROGRAM CSSD. Je to tam cerne nabilem. Udelalo se mi zle, kdyz jsem docetla,. Panove naprosto presne vedi co delaji,jsou to zbabelci, kteri nemaji odvahu se postavit globalnim elitam, tak aby si zachranili vlastni kuzi tak obetuji nas vsechny v nadeji na trafiku v Nov.Svet. Poradku.

349354

9.6.2016 20:13

Přípravy tzv. aristrokracie na jadernou válku....

Balt 82.?.?.?

...běží v plném proudu viz. reportáž ČT z roku 2013 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1142743803-reporteri-ct/213452801240020/titulky/ Někteří holt informace mají, zatímco ostatní budou do záblesku "jasnějšího, než tisíc sluncí" čumět s otevřenýma hubama. Maximálně však pár vteřin.

349406

Příspěvků: 31

08.06. 06:13 abc  Písmo
08.06. 09:46 hestroy  RE: Písmo
08.06. 15:43 Clovek  RE: Písmo
17.06. 12:39 Jarda z Brna  RE: Písmo
08.06. 07:26 Clear  To prebudenie "demokratov" bude hrozné!!!
08.06. 07:49  podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
08.06. 18:34 P.Lepenka  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
08.06. 20:11  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
08.06. 21:01 P.Lepenka  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
09.06. 02:22  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
09.06. 16:44 tora  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
09.06. 18:15 Nikdo (originál)  zásadní omyl
08.06. 20:28  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
08.06. 21:03 P.Lepenka  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
08.06. 22:37 Jacob  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
09.06. 05:32 Lubo_S  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
09.06. 18:55 dub  RE: podtatranska klobasa, rozveseli rozjasa
08.06. 09:27 lubosmat  „Demokratickému“ svetu vládne armáda Führerov a posledným nepriateľom novodobej elity sa stal „Človek“.
08.06. 18:38 P.Lepenka  RE: „Demokratickému“ svetu vládne armáda Führerov a posledným nepriateľom novodobej elity sa stal „Človek“.
08.06. 09:59 pozorovateľ  USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 10:04 pozorovateľ  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 10:06 pozorovateľ  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 10:08 pozorovateľ  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 11:33 Dušan  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 12:40 E.R.  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 12:30 E.R.  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 20:22 Jacob  RE: USA už od počiatku studenej vojny plánovali prekvapivý jadrový útok proti ZSSR
08.06. 16:02 Dunn  Tupí Američani si myslí, že to budou sledovat v TV!!
08.06. 18:41 P.Lepenka  Autor má v něčem pravdu.
08.06. 19:33  RE: Autor má v něčem pravdu.
09.06. 20:13 Balt  Přípravy tzv. aristrokracie na jadernou válku....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

47

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 107 čtenářů částkou 14 198 korun, což je 47 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Rada Evropy rozhodla, že se nebude ověřovat věk u ilegálních migrantů mladších 18 let - bylo by to pro ně traumatizující24.09.17 00:50 Evropská unie 0

Centrální španělská vláda nám názorně předvádí evropské hodnoty23.09.17 13:01 Španělsko 1

Merkelová byla mohutně vypískána v Mnichově23.09.17 12:11 Německo 4

Okupanti se Finsku snaží vyvolat soucit, vydírají22.09.17 16:36 Finsko 2

Pražští taxikáři vyhlásili městu válku kvůli Uberu22.09.17 16:31 Česká republika 3

Potěšující rozsudek Městského soudu v Praze19.09.17 16:16 Česká republika 5

Afričtí okupanti znásilňují v Itálii. Řešení? Více kamer19.09.17 15:44 Itálie 7

Rasové nepokoje v St.Louis17.09.17 10:22 USA 0

Rasismus v České Televizi16.09.17 09:06 Česká republika 1

Řím: Migrant nezaplatil lístek16.09.17 01:19 Itálie 1

Berlín: Migrantský mob napadl dva Němce16.09.17 01:17 Německo 0

Itálie: tropická infekce chikungunya, malárie a západonilská horečka15.09.17 23:33 Itálie 1

Muž za pokřiku Allah akbar! zaútočil na dvě ženy kladivem - mají vážná zranění15.09.17 23:30 Francie 0

Zoufalost francouzské policie15.09.17 16:31 Francie 1

Multikulti víkend v západní Evropě15.09.17 16:27 Evropská unie 7

Po Mnichovu 1938 v Československu - fotografie14.09.17 21:45 Česká republika 0

Zločinci a kriminálníci mají stále více práv13.09.17 21:07 Česká republika 6

Uprchlíci jezdí z Německa na dovolenou do zemí, z nichž utekli13.09.17 17:07 Německo 2

Přešli jsme na nový server12.09.17 18:05 Neurčeno 8

Zatýkat černochy za rabování je rasismus! padlo v USA po hurikánu12.09.17 15:55 USA 4

Měnové kurzy

USD
21,81 Kč
Euro
26,06 Kč
Libra
29,43 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
17,38 Kč
Švýcarský frank
22,50 Kč
100 japonských jenů
19,48 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,41 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
37,91 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 293,35 Kč
1 unce stříbra
370,70 Kč
Bitcoin
82 390,77 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2017 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 544