Diskuze k článku

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Příspěvků 66

16.9.2003 10:18

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Vodník 62.?.?.?

S tou kritikou multikulturalismu s Vámi souhlasím, pane Stwora, původně jsem ta slova chtěl vyjmout z Kinkorova citátu. Také to považuji za pitomou doktrínu. Ale u Kinkora se kritika multikulturalismu snoubí s tak primitivním rasismem (který určuje tón celého jeho článku), že jsem považoval za nutné zdůraznit, co je podstatou jeho myšlení, a nezdržovat se svými attitudy k multikulturalismu.

19686

16.9.2003 10:35

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Hrac 80.?.?.?

Tomu rikate polemika??????
Pan Vodnik vytrha vety a pote je zesmesnuje...novinarina ala Culik.

19687

16.9.2003 11:27

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

>Ale snažme se, proboha, urychleně řešit to přelidnění třeba tím, co nám, střízlivě uvažujícím, stále zní jak scifi - totiž osidlováním jiných planet. To je jediná možnost.

Zajimava myslenka, ale podle me nesmysl. Problemy s dopravou vzdalenosti se daji prekonat, existuje vsak jeden zasadnejsi problem:

Obycejne auto spotrebuje za 1 hodinu sveho provozu stejne mnozstvi kysliku, jako clovek za cely svuj zivot. Vyprodukuje vysledkem kyslicnik uhlicity - jehoz nadmerne mnozstvi je patrne nejvetsi pricinou dnesnich klimatickych zmen (narust teploty spodnich vrstev atmosfery). U letadel a raket je spotreba v rozmezi nekolika radu vetsi. Navic pri startu jedine rakety (napr. pri startu raketoplanu) zmizi na nejakou dobu v okoli cca 8km veskery ozon. Dokazete si predstavit, co by zpusobilo presunuti nekolika miliard lidi nekam pryc ze Zeme? Kdyz s posadkami radove max. desitek lidi jsou jiz pomerne velke problemy? Existuji jine, nez reakcni motory? Ja o nich nevim, ani nevim na jakem principu by mohly pracovat. Newtonuv druhy a treti zakon se bude obchazet asi tezko.

Mozna ze by se daly osidlit jine planety, ale pokud nebude existovat nejaky prevratny zpusob, jak se vymanit z gravitacniho pole Zeme, pak ono osidleni bude mit za dusledek zniceni zivota na Zemi. Coz pochopitelne problem prelidneni neresi.

19688

16.9.2003 12:48

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 19688

Drobna poznamka... kdyby se penize co stoji okupace Iraku misto toho venovali na vyzkum novych druhu pohonu (a nemusi jit jen o pohony pro meziplanetarni dopravni prsotredky urcite by to bylo MNOHEM prinosnejsi a mozna pouzitelnejsi nez urazit tolik prachu za nesmyslnou valku. [mrknutí jedním okem]
Jinak souhlasim pora je problem s prepravou. Ale jak jsem uvedl vyse sel by vyresit jen chtit!!!

19689

16.9.2003 14:21

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 19689

Problem neni zdaleka jen s prepravou. Problem je taky s potravinami, vodou, kyslikem pro lidi na jinych planetach. Pravdepodobne na zadne jine planete slunecni soustavy (mimo ni se nemame sanci dostat) neni ani kapka vody. Jak by se asi mela voda a potraviny vozit ze Zeme jinam, kdyz je jich na Zemi uz tak malo? Nezapomente, ze kazdou kapku vody, kazdou hrudku hliny byste musel na Mars (nebo jinam) dovezt ze Zeme. Problem s prelidnenosti Zeme neni v tom, ze se sem tolik lidi nevejde - je prave v tom, ze neni voda a jidlo pro pozemstany, natoz pro mimozemske kolonie. Je sice pekne rict, ze by se na vyzkum vesmiru melo dat vice penez, ale fyzikalni zakony nelze porusit, at mate kolik penez chcete.

19693

16.9.2003 15:37

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 19693

Problem ktery zminujete je v podstate vyresen. Existuji plany ve kterych figurue moznost z mnesicni horniny postavitjak stity proti zareni a dalsim vecem. Tak i jak z teto horniny ziskat kyslik a vodik. Coz jsou zakladni potreby. Dale existuji prostredky na zurodneni takoveto pudy. Protze samozrejmne je treba takovou vec jako kyslik udrzovat a rostliny jsou k tomu nejidalnejsi. Navic co se jidla tyka. Tak napriklad Kralik je pokladan za potravu vesmirneho veku (maso vysoce vyzivne chutove dobre kralik potrebuje minimum prostoru a dokaze se zivit i nektarimy odpadnimi castmi zeleniny, stejne tak dobre travou. Velice dobre snasi stav beztize. Navic ma dalsi mnozstvi velejdsich produkutu (Kozesiny trus ktery jde pouzit jako hnojivo atd.)

19697

16.9.2003 15:38

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 19693

Jeste neco jsem si ted uvedomil. Doporucuji si povsimnout ze dokud byl svet Bipolarni (RUSKO - USA) vesmirny program byl neco jako prestyzni zalezitost a tak se do nej investovalo docela hodne.... dnes se na nej kasle! Proc uz neni potreba. Machrovat a tak se ty prachy soupnou na zbrojeni.

19698

17.9.2003 8:07

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19693

Na Marse je určite vody dosť. Celý jeden pól planéty pokrýva ľad.

19721

16.9.2003 13:44

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

gobius gobius (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 19688

Mozna se mylim, ale podle me by kolonizace planet jako reseni multikulturalismu, i kdyby byla technicky mozna, problemy jen znasobila. Kolonie (osidlene pravdepodobne nabozensky i kulturne homogennim obyvatelstvem) by se drive ci pozdeji osamostatnily, drobne odlisnosti ve fyziognomii i kulture populaci na jednotlivych planetach by narustaly a s nimi i xenofobie, a drive nebo pozdeji by doslo k valecnemu konfliktu. Dejiny se opakuji.. Dnes se v konfliktech nepouziva nejnicivejsich technologii kvuli obavam utocnika - koneckoncu zijeme na stejne hroude. Tyhle zabrany by mozna padly pri meziplanetarnim konfliktu. Planeta je mnohem jednodussi, hezky izolovany vojensky cil..
gobius

19691

17.9.2003 8:10

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19691

V podstate máte pravdu, avšak treba si uvedomiť, že zostávať na jedinnej planéte má aj svoje riziká. Napríklad stret našej drahej planéty s dostatočne veľkou kométou by vyriešil problém ľudstva definitívne. Ak budeme obývať viac planét, zvýšime si ako živočíšny druh svoju životnosť.

19722

17.9.2003 8:04

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19688

Bolo by možné zostrojiť kozmický výťah, ktorý by vyvážal náklad na obežnú dráhu.

Okrem toho netreba presunúť niekoľko miliárd, stačí pár desiatok, tí sa už rozmnožia v novom svete. Napokon počas kolonizácie Ameriky nik nepremiestnil na druhý kontinent polovicu Európy.

19720

17.9.2003 10:07

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 19720

vytah nejde pouzit!!
Brani tomu gravitace. On by musel vest do takove vysky ze tma pusoby gravitacni pole mnesice a diky tomu by se neustal od sebe nejblizsi a nejvzdalenejsi kus vzdalovali.. nebo spis snazili vzdalovat. K tomu nepocitam odstredivou silu zemne vzniklou jeji rotaci ktera je PJEKNE VELKA!!

19727

18.9.2003 17:00

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19727

Kozmický výťah bol navrhnutý tak, že na jednej strane je ukotvený o Zem a na druhej strane o asteroid obiehajúci okolo Zeme (Mozno práve v Lagrangovom bode). Dráha je z diamantu (návrh bol zo 60. rokov). Dnes už existujú lepšie látky. (Počul som o novom type krištálu uhlíka, pevnejšieho ako diamant).

19794

19.9.2003 9:48

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

cnemo 62.?.?.?

Reakce na 19688

Podobní skeptici si někdy na počátku 19. století nedovedli představit, že se dopravní prostředek může pohybovat rychlostí větší než 36 km/h, protože by zevnitř kabiny byl odsát vzduch[smích] Ve vědě je jistější nedělat absolutní soudy. Mimochodem i já sdílím názor, že geny "vymyslely" člověka proto, aby je rozšířil i do jiných oblastí vesmíru.

19835

19.9.2003 19:13

Pane Janský,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19688

Vy se na ten transfer nadbytečné zemské populace do vesmíru díváte moc pesimisticky. Všechno jde, když se chce. Vezměte si příklad z našeho pana prezidenta, jaký je on nenapravitelný optimista - uvidíte, že on jednou nějakého toho bacila v Iráku chytí.

Mno, a jak se blíží vydání na předvolební kampaň, tak na něj začínají tlačit Židi, aby splnil, co jim nasliboval; Saddámovu hlavu, naftu, Sýrii, Irán, vyhlazení machometánskejch terororistů a navíc nejmíň extra devět bilionů doláčů na drobná izraelská vydání. No, a dneska je už jasné, že jediný způsob jak to udělat, je odsunout machometány na Mars nebo raději ještě někam dál do vesmíru. Jenže Židi to platit nebudou, protože machometáni jsou americkej problém, žejo.

Pana prezidenta ale neopustil optimismus ani když mu řekli, že hospodářský přebytek, který přebral od Clintorise, je nejen už dávno prošustrovanej, ale že jsme až po uši v rekordním deficitu - a to ještě bez výdajů na válku v Iráku. Nasadil ten svůj přiblblý škleb a pln optimismu se obrátil o radu na Alana Grýnšpána, co drží bank: "Poslyš, Ali, mám malej průser a tvý soukmenovce na krku. Potřebuju vystřelit machometánce do vesmíru; Araby a technologii máme, potřebuju na to jen peníze."
"No, kdo dneska nemá průsery a Židy na krku? Ale žes to ty, Žoržiku, mám pro tebe řešení: dej sebrat v celý Americe všechny čtvrtdolary, dej do každýho navrtat čtyři dírky a prodávej je po dolaru jako knoflíky."

No, tak to vidíte, pane Janský, jak moudří lidé řeší problémy. A Vy sem chodíte sejčkovat s nejakým blbým kyclíkem.

19845

16.9.2003 14:36

zacinate se mi libit pane tzv.Stworo,

Dr.Benway 152.?.?.?

tohle je genialni reseni na urovni trileteho ditete.

Tady na Zemi jsou na me vsichni bekani, odstehujeme se na Mars, tim se problem vyresi [chechtot] [chechtot]

A co alliens, ty [anal probes] boli, co.
[But don't despair little camper, a brighter star's gonna shine tomorrow] a nez se dvakrat vyspinkas E.T. te prileti zachranit od multikulturistu, kanadskych nepratelskych slecen a posmesnych komentatoru [mrknutí jedním okem]

19694

16.9.2003 15:28

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Ka 212.?.?.?

Přátelé, neřešme kolonizaci jiných planet. Technicky je to zatím předčasné a ještě dost dlouho bude a momentálně nám to nijak v přežití nepomůže. Přežít jako lidstvo můžeme jen tehdy, když budeme k jiným kulturám tolerantnější a nebudeme za každou cenu všude prosazovat kulturní hodnoty naše jako vyšší a ostatním nadřazené.
Četl jsem někde, že současnému kapitalismu nejvíce vadí v jeho světovém rozšiřování, že v zemích třetího světa neplatí naše nejsvatější zásada, že soukromé vlastnictví je posvátné. Mnohde ještě nevědí, co to soukromé vlastnictví je a nemají pro to ani označení ve svých jazycích. Existuje tam vlastnictví kolektivní - vlastnictví rodu, kmene, občiny. V takových podmínkách se pak nedá soukromě podnikat, lidé si neváží peněz, nic pro ně neznamenají a tedy nic pro jejich získání neudělají. Proto MMF se snaží přimět africké a asijské vlády k uzákoňování soukromého vlastnictví. Uplácejí kmenové vládce a dělají z nich bezohledné diktátory za to, že udrží své pospolitosti v poslušnosti při přenechávání jejich majetku zahraničním soukromým firmám.
Takovýmto ožebračováním kmenových pospolitostí a nastolováním diktátorů se šíří naše slavná křesťanská civilizace a naše demokratické hodnoty. Není divu, že o bídu a diktátory jiné národy příliž nestojí a občas svého diktátora násilím svrhnou, zejména v případech, kdy diktátor z jednoho kmene vládne i kmenům jiným. Kmenové války v Africe působí smrt milionům lidí ročně. Nám to samozřejmě nevadí, protože je to pouhý vedlejší produkt šíření naší civilizace. Co nebo kdo nám jako vyspělé euroatlantské civilizaci vadí je diktátor, který se již námi nechce nechat uplácet a prosazuje rovnoprávnější vztah svého kmene, své země s nadnárodními monopoly, prosazuje prospěch i pro svůj kmen, svůj stát. Takéhoho je třeba v zájmu naší civilizace svrhnout, zničit, obvinit z překupnictví drog a pod.
Z praktického hlediska je to pragmatické, protože snadněji se podplatí jeden šejk než sto tisíc členů jeho kmene, jeden Saddam než 25 milionů iráčanů.
Zavedení soukromého vlastnictví v našich kulturních podmínkách jsme byli svědky před málo lety. V souladu s Klausovým výrokem se zhaslo a kdo si kolik nakradl ze státního-společného, tak tolik měl. Dnes se nám to již začíná zajídat a voláme po prokazování původu majetku, po větší férovosti v podnikání. Při onom zhasnutí jsme bohužel nezbohatli, ale všichni schudli.

19695

16.9.2003 16:05

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

František Hrobařík 81.?.?.?

Ja tu multikulturistiku taky nemam rad. Treba u nas je to samej vietnamec, ale pivo a bucek u nich nekoupite. To jen levny sustaky a cim vic pruhu, tim vic je ten sunt prej adidas.

Bush ale myslim, ze je dobrej. Ten na tu multikulturistiku taky zvysoka hazi boba, podivejte se, jak s nima zametl v Iraqu. Proc teda White Power Yes a Bush No pane Stwora?

19700

16.9.2003 18:06

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 19700

Mili pane White power (s vami si nikdy tykat nebudu to si budte jisty) krapet jsete to nepochopil. Jde o to ze mne nevadi Vietnamci, oni do mne nemeldujou jejich kulturu a ja jim necpu tu svoji. Stejne jako Iracani necpou mne svoje nabozenstvi ja jim necpu svoje. A tak dale. Amici se snazi kazdemu nacpat svoje hamabace a cocacolu. Proste chtej z kazdyho udelat svojeho vazala kterej se od nich pokud mozno nebude lisit.
Pravej opak toho je rikat ze ta moje kultura je k nicemu a ze se radsi budu venovat kulture nekoho jineho a nebo budu nekomu jinemu lezt do zadku proto abych od nej neco dostal nebo jen proste proto ze jsem takovej "Prizdisrac". Stejne jako se najdou taci co by Amikum vlezli az do krku a ty jejich hambace si pjechujou i do trenek.

Tolerance ano! Ale kazdy ma mit pravo na to svoje! Respektovat ostatni ale i sebe!

19703

16.9.2003 23:27

Hambace & kola

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 19703

Zda se, pane Groviku, ze jste zaujat vyvozem hamburgru a koly napr. do Ceske Republiky, ktery je ale dan tim, ze ty hambace a kolu nekdo v tom tzv. Cesku dobrovolne kupuje, jinak by se asi neprodavali. A samozrejme nemam na mysli pouze "hambace a kolu". Zajimave je, ze nikdo nevzpomene invazi pizzy, kdy je v tom Cesku, pomalu i v te nejzapadlejsi "prdeli" kde lisky davaji dobrou, aspon jedna pizzerie.

P.S. Mimochodem domaci hamburger je, podle meho neskromneho nazoru, chutny, pizza tez.

19711

17.9.2003 10:03

RE: Hambace & kola

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 19711

ja nemam nic proti hamabcum a kole... ja to pouze pouzivam jako obrazne popsani toho co se k nam vyvazi. Jiste dobry CESKY drubezi hambacek je mnamka.. narozdil do toho Mackarskyho je dokonce i vyrazne vetsi.
Ale o to nejde.
Ja sem ti mchtel upozornit na to ze se nam sem vyvazi uplne jina mentalita a ockuje se do lidi... pocinaje detma co sotva muzou chodit a mozna jeste driv... a pokracuje to az do dospelosti.. takovy clovek je nutne krapet v realite posunuty jinam nez treba ja.

19726

17.9.2003 22:54

RE: Hambace & kola

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 19726

Ja vim, trosku jsem si delal srandu. Ja jsem chtel rict, ze oni se vlastne lidi ockovat nechaji, snadno a dobrovolne a jeste za to plati. Vetsine lidi takovy zpusob zivota vyhovuje, jinak by jej neprovozovali a jinak by se tak snadno neuchytil. A ze treba v jinych castech sveta ziji jinak? No protoze si konzum nemohou dovolit. Kdyby mohli radostne by ho nasledovali, az na nevyznamnou mensinu.

19747

16.9.2003 19:31

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

albert 216.?.?.?

Neni tomu tak davno, co kdyby jeden ve skolach, v sdelovacich prostredcich, v kostelich ci na verejnosti v "good ol' USA" by zacal kazat a propagovat dobro multikulturismu, multietnicity, diversity a rasove "integrace" - tak budto by ho v rychlosti hnali klacky ven, nebo (predevsim na jihu) by doslo k rychlemu lynci, prinejlepsim cesta do vezeni ci psychiatricke lecebny by byla garantovana.
Jeden se snad muze zamyslet, proc v dobe, kdy takove hovadiny by normalniho cloveka ani nenapadly, Amerika jako takova, byla zemi prosperity, inovace, progresu, kvalit, kultury, vzdelani, moralnich hodnot a bezpeci, a vzorem (nebo zavisti) pro zbytek Sveta.
A dnes? Rostouci bida, moralni dekadence, kriminalita, politika zahranicni agresivity a teroru, rozpad rodin, zoufale skolstvi a rostouci nenavist tradicnim svetem.

Socialni inzenyri, kteri miluji kazat druhym blaho multikulturismu, multietnicity, diversity a rasove integrace - ve stejnem momente svoji dabelskou doktrinou prave TU existenci rozdilnosti kultur, rozdilnosti narodu a etnik, a rozdilnosti ras - NICI!!!
Jeden muze tez zaregistrovat, jak se v poslednich desitiletich zmenila i americka (kanadska) emigracni politika: typ emigrace ktery Novy Svet kdysi vybudoval a privedl na vysluni (bili Evropane) jsou nechteni, az nenavideni. Legalni ci ilegalni emigrace etnik, narodu a ras 3. sveta je na druhe strane uprednostnovana, zvyhodnovana a podporovana.
A co je vubec cilem teto agendy? Cilem agendy techto dabelskych sil je znicit rozdilnosti a hranice Tradicniho Sveta, a posleze pod vedenim tech, kteri se prohlasuji se byti elitou a "nadrazenymi" ("good' chosen), vladnou svetove smesi krizencu terorem rezimu Dabelskeho Svetoveho Socialismu!

19704

17.9.2003 8:24

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19704

1. Naša civilizácia slabne, pretože sa čím ďalej, tým väčší počet našich ľudí za ňu hanbí.
2. Naša civilizácia slabne, pretože sa čím ďalej, tým väčší počet našich ľudí za ňu hanbí oprávnene, pričom z toho viní iných - napríklad Židov vo vašom prípade.
3. Naša civilizácia slabne, pretože sa čím ďalej, tým väčší počet našich ľudí za ňu hanbí, možno oprávnene, pričom z toho viní napríklad Židov, ktorí sa však tiež za seba hanbia (ako isto viete).

Najprv treba hľadať chybu u seba, potom vyriešiť problém. Hulákanie, že za našu mizériu môžu iní, je prejavom vlastnej slabosti.

A ešte k vecnej stránke: ropa prestane byť zaujímavá o 50 rokov. Židovský národ má svoju pamäť minimálne 4000 rokov starú. Vážne si myslíte, že investuje do projektu, ktorý bude 50 rokov ziskový a potom prinesie nikdy nekončiace boje s domorodými kmeňmi na území veľkom ako polovica Európy? To, čo predvádzate vy je fantasmagória, nie to, čo predvádza prezident Bush!

19723

17.9.2003 22:17

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

albert 216.?.?.?

Reakce na 19723

>Židovský národ má svoju pamäť minimálne 4000 rokov starú. Vážne
>si myslíte, že investuje do projektu, ktorý bude 50 rokov ziskový
>a potom prinesie nikdy nekončiace boje s domorodými kmeňmi na
>území veľkom ako polovica Európy? To, čo predvádzate vy je
>fantasmagória, nie to, čo predvádza prezident Bush!

Odkazy:
1. King James Version
http://www.hti.umich.edu/k/kjv

2. Strongova Concordence s hebrejskym a reckym lexiconem
http://www.eliyah.com/lexicon.html
Vyraz "Zid", ci angl. "Jew", hebrejsky Yehuwdiy (Strong's Concordence #3064), se ve Starem Zakone poprve objevil az v Druhe Knize Kralu 16:6, v obdobi kdy Syrii vladl kral Rezin (740-732 BC).
V te dobe identifikace Yehuwdiy, universalne prelozeno "Jews", "Judios", "Zide", etc., se vztahovala POUZE na cleny kmene Judah, 4-teho syna Jakuba, pozdeji prejmenovaneho na Israel. Tito byli rasou Israelite, narodnosti Judhaite, a bylo jim ZAKAZANO misit jak sve syny tak i sve dcery s cleny jinych NE-Israelitu. Ackoliv vsichni Yehuwdiy byli Israelite, ne vsichni Israelite byli Yehuwdiy: ostatnich 11 kmenu neslo jmena svych patriarchu a od rozdeleni puvodniho 12-kmenoveho Israele na jizni Judah (2 kmeny) a severni Israel (10 kmenu), - Israelite. Nicmene, prvni zminka o existenci Yehuwdiy je stara cca 2740 let.

Zide Noveho Zakona, v dobe kdy velka vetsina praveho Israele na uzemi jiz davno nezila (napr. viz James 1:1), v rectine Noveho Zakona Ioudaios (Stong's #2053), a to podle ZEMSKE PRISLUSNOSTI (ci podle nasledovani doktriny Farizejcu), byla SEBRANKA ras, narodu, kmenu a smesi, ktere jsou v Kristove Gospelu Noveho Zakona nazyvani "multitude". Od doby babylonskeho exilu zbylych 2 kmenu Israele zidem byl ten, jehoz matka byla zidovka. Otec mohl byt kdokoliv, I treba Edomita, Cananita, Babylonan, negro, dokonce i dabel. Zidem byl rovnez ten, jenz zil na uzemi Judeai a nasledoval zakony zeme, zakony Farizeju, ktere Kristus jako "tradice starsich" tak ostre odsoudil. Ze Ioudaios, ci zide zijici v Jerusalemu pochazeli ze vsech narodu pod sluncem svedci napr. Novy Zakon Acts 2:5.

No a o sve vlastni, tj. zidy, yidds, juden, kikes, etc., se Daachte' Murt nemusi tolik starostlive obavat ze by meli tak starou kulturu. Ta, diky masove konvertaci Chazaru na talmudismus-judaismus rabiny z Babylonu, vam zacala zhruba pred 1200 lety.
Nicmene, diky kouzelne talmudisticke rovnici "Daachte’r Murt Especial" -
a^2 + b^2 = (a+b) x (a-b), se mavnutim par strankami Talmudu a trojitou integraci se z 1200 let magicky "prepocita" na 4000 let ...
Pan Jezis Kristus ve Zjeveni Sv. Jana 2:9 a 3:9 predpovedel ‘right on money’’: "A ti co rikaji ze jsou Zide (ve smyslu biblickych Israelitu) nejsou, lzou, a je to Satanova Synagoga!" [cool]



19745

18.9.2003 17:25

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19745

Tvoj nazor je zalozeny na tvojej viere, nepotrebujem ho vyvracat, ale je to tvoj nazor na Zidov a nie ich nazor. Ja by som si dovolil skromne predpokladat, ze Zidia sa riadia svojim nazorom na seba, nie tvojim, takze ak chceme predvidat ich spravanie, mali by sme sa zaoberat aj tym, ako sa vidia oni.

Dodavam, ze Abraham zil pravdepodobne medzi 2000 a 1500 pnl. Pricom predpokladam, ze rovnako, ako prislusnici kazdeho ineho naroda, i Zidia sa radi robia starsim narodom (napriklad mnohi veria, ze postavili pyramidy), takze uvazuju v rovine 2000 pnl.

Zaujimave by mozno bolo objasnit neznalym, ako je mozne, ze jidis, jazyk Europskych zidov patri medzi germanske jazyky.

19796

18.9.2003 19:55

Jidiš

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19796

Dotóré Murti: "Zaujimave by mozno bolo objasnit neznalym, ako je mozne, ze jidis, jazyk Europskych zidov patri medzi germanske jazyky."

Mno, to by bylo opravdu zajímavé, kdybyste to tady objasnil, dotóré.

Mně totiž jidiš nikdy nepřipadla jako kulturní jazyk, ale jako příšerná zprznělina němčiny, jak je zřejmé už z vlastního termínu jiddisch, prošpikované ruskými, ukrajinskými, hebrejskými, polskými a jinými výrazy. Pokud jsem se dočetl a doslechl, vznikla z typicky židovského opičení se po Němcích ve snaze vypadat jako kulturní etnikum a při neschopnosti židovského proletariátu a kramářů naučit se pořádně mluvit a psát německy. Podobně vznikla ještě horší argotová zpotvořenina, zvaná Yinglish, v Americe.

Historicky, nejpronikavějšího rozmachu se dostalo jidiš při slezinách bolševikim a po dý Gróse Októbr Revolutzión v sowietischn respublikim. Byla i jedním ze čtyř ámtlichn jazykim
in de Ukraínishn Sowietischn Socialistischn Respublik a zlé jazyky tvrdí, že i jednacím řečí ÚV VKS(b). No, tak daleko jsme v Americe ještě nepokročili.

Degradační ironií Nobelovy ceny za literaturu bylo její udělení Icáku Singerovi v roce 1978 za jeho psaní v jidiš či Yinglish. Mno, nakonec proč už ne, dva nejvyhlášenější semitští teroristi, Arafát a Menachem Begin, dostali Nobelovu cenu za mír.

19804

18.9.2003 23:10

hadam, ze Chagalla

Dr.Benway 152.?.?.?

Reakce na 19804

meli povesit nez se prvne dotknul stetcu a ve svetovych muzejich by mely viset omalovanky jak Taborak k rozumu prisel [mrknutí jedním okem]

19814

18.9.2003 23:29

RE: Jidiš

albert 216.?.?.?

Reakce na 19804

I dokonce masami tolik oblibeny tovarysc Lenin (sam biologicky prototyp 'diversity' a 'integrace'[mrknutí jedním okem], mluvil s Nadezdou Krupskou yiddish, jeji matka krome yiddish rusky neumela:
Although Lenin is described as a "Russian," in fact he was a mixture of ... that his wife, Nadezhda Krupskaya was a Jewess and that her family spoke Yiddish in the ...
www.heretical.com/miscella/bolshies.html
www.ety.com/HRP/booksonline/witnesstohistory/withis_ch02.htm
www.duke.org/awakening/chapter15_10.htm

A moc neschazelo , a yiddish se mohla stat zemskym jazykem v nove zalozenem Izraeli (Vaznymi kandidaty na uredni jazyk byla dale nemcina, rustina, polstina, anglictina a hebrejstina).
Nakonec za oficielni rec byla vybrana hebrejstina, ktere se vsichni chazarsti zide museli ucit od piky, ale politicky byla vyhodnejsim jazykem, nebot to dodalo novemu Izraeli takovy ten kosher biblicky punc.
Yiddish je vskutku zajimavy jazyk-slatanina, v dnesnich politicky korektnich slovech by se mohlo rici "multietnicky, diversifikovany a multikulturni" komunikacni prostredek.
Proste asi neco tak krasneho, jako je afro-american ebonics ...

19816

19.9.2003 7:27

RE: Jidiš

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19816

...iste, ale ako to vnziklo? V čase, kedy to bolo aktuálne (9. - 13. storočie), predsa vzdelaní Nemci (ak sa dá už vtedy o Nemcoch, ako o národe hovoriť) písali latinsky. (A určite aj rozprávali, ak potrebovali komunikovať s inými Európskymi národmi).

19829

21.9.2003 20:41

Ale jděte, dotóré,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19829

nejstarší známý text v jiddisch pochází z roku 1272-73. Němčinou se psalo a mluvilo dávno předtím a ještě dříve prekurzorem němčiny - góthsky.

19890

23.9.2003 16:57

RE: Ale jděte, dotóré,

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19890

Táborský! Nezamieňal by som gótske dialekty (Vizigótske alebo Ostrogótske?) za Nemčinu. Jednoznačne v danej dobe nebola Nemčina liturgickým jazykom (kým napríklad Hlaholika bola (vtedy už nepoužívaným)).


19959

24.9.2003 6:23

RE: Ale jděte, dotóré,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19959

Dotóré Murti,

co považujete Vy za němčinu je hovno rozhodující. V dějinách linguistiky a literatury se všechny rané teutonské jazyky, včetně gothštiny, řadí do Althochdeutch periody, která skončila mnohemn dřív, než němčinu střední periody (1100-1350) začali prznit pro sebe a ke svému obrazu evropští Židi - jako linguistickou zparchantělinu, známou jako jiddisch. Na vývojových periodách němčiny se dohodli ti, kteří tomu rozumějí - mezi ně nepatřím a tak tady pro Vás nebudu opisovat, co si každý zájemce může najít v nepřeberné míře na internetu.

Jen bych podotknul pro ty, kterým nestojí za to vyhledávat základní fakta, aby si je porovnávali s Vašim trapným kecáním, že nejznámějším dokladem psané teutonské řeči (před rokem 800) je překlad Bible v gothtšině, pořízený biskupem Gothů Ulfilasem v letech 311-381. Z přelomu osmého a devátého století, počínaje "Hildebrandslied", je už celá řada německých literárních děl, některé i poetizované. Z dvanáctého a třinácté století pocházejí slavná německá literární díla jako "Alexanderlied" (kolem 1130), "King Rother" (kolem 1160), Herzog Ernst" (kolem 1180), a samozřejmě "Nibelungenlied" (kolem 1200) a "Gudrunlied", "Tristan", "Parzival" a další. A nikdo se zdravými smysly nikdy nezapochyboval, že to všechno bylo psáno v němčině. Až jste s tím přišel Vy. A němčina to byla jasně už i pro tehdejší autory (Walther von der Vogelweide: "...es weit die Deutsche Zunge klingt..."[mrknutí jedním okem].

Čím Vás a Matěje krmili, když jste byli malí? Jenom sem, prosimvás, zase nepište, že to byla vtipná kaše.

19982

24.9.2003 19:41

Oprava

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19982

Rozumí se, že období 311-381, je doba, kdy autor překladu žil, nikoliv kdy Bibli překládal.

20010

24.9.2003 6:58

RE: Ale jděte, dotóré,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19959

kam Vy šlápnete, tak je to vždycky do hovna: "Jednoznačne v danej dobe nebola Nemčina liturgickým jazykom (kým napríklad Hlaholika bola (vtedy už nepoužívaným))."

Hlaholice (glagolica) nebyla liturgickým, ani jiným, jazykem, ale písmem, zavedeným Konstantinem Filosofem. Ten jazyk, kterému Vy říkáte "hlaholika", byla staroslověnština. Ještě donedávna byla (nebo možná dosud je) používána jako liturgický jazyk v několika kostelech v Srbsku a Chorvatsku.

19983

19.9.2003 7:21

RE: Jidiš

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19804

Táborský! Bavme sa o 9. až 13. storočí. Inak, ste v problematike určite zbehlý, ale radšej dám na názor Alberta, ak dovolíte.

19827

19.9.2003 19:36

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19796

Dotóré Murti: "i Zidia sa radi robia starsim narodom (napriklad mnohi veria, ze postavili pyramidy),..."

Když se věří, že Moses vyvedl Židy z egyptského otroctví, tak je dost pravděpodobné, že se na stavbách pyramid pracovali; tedy ne jako architekti, jak si snad dnes namlouvají). Mno, a velcí pracanti (Žid kameníkem!!) asi nebyli, když je nechal faraón odejít.

19846

19.9.2003 22:57

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19846

Odhaduje sa, že exodus bol okolo roku 1270 pnl. Pričom sa predpokladá, že Židia (respektíve jeden z kmeňov - potomkovia Jozefa) boli v zajatí 200 rokov (pričom až také zajatie to zas nebolo, keďže Jozef zastával v Egypte pomerne dobre ministerský platený úrad).

Pyramídy v Starom kráľovstve boli postavené pravdepodobne medzi rokmi 2575 až 2134 pnl. Tehľové pyramídy Stredného kráľovstva boli postavené pravdepodobne medzi rokmi 2040 až 1640 pnl.

Takže by som nehovoril o kamenároch, maximálne o miešačoch hliny.

Čo vy na to?

19851

20.9.2003 1:41

Židovské počty dotóré Murtiho

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19851

Aniž bych musel používat Vašeho superduper vzorce (a+b)(a-b) = a2+b2, a za předpokladu, že Vámi uvedená data jsou košér, tak Židi na ty pyramídy nemíchali ani tu hlínu. Z Vašich údajů výplývá, že "Žid kameníkem" je stejná nepravděpodobnost jako "Žid miešačom hliny" a pokud se tedy onoho tvrzení (že Židi postavili pyramídy) týká, správná odpověď je "Žid hochštaplerem". Mno, a dobrat se tohoto poznání, na to není třeba matematiky.

19856

20.9.2003 9:18

RE: Židovské počty dotóré Murtiho

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19856

Mno, a dobrat se tohoto poznání, na to není třeba matematiky.

V podstate je aj škoda, že toho toľko viete. Museli ste určite stráviť veľkú časť svojho života vstrebávaním vedomostí, ktoré sú vlastne zbytočné. Neobchádza vás občas taký ten pocit márnosti?

19863

20.9.2003 12:07

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Klavesnicka 213.?.?.?

Reakce na 19851

#Pyramídy v Starom kráľovstve boli postavené pravdepodobne medzi rokmi 2575 až 2134 pnl. Tehľové pyramídy Stredného kráľovstva boli postavené pravdepodobne medzi rokmi 2040 až 1640 pnl#


No,nevim,ale dnes to vypada,ze byly pyramidy postaveny asi vic jak pred 10 000 lety,ne typickou egyptskou kulturou.Mojzis vychovavan v palaci mel jiste pristup k ohromne knihovne ,jez vyhorela za doby kralovny Kleopatry( v Alexandrii)Buh vi,co vsechno shorelo za informace.Zaklady bible a jinych pribehu vedou k sumerske kulture,napriklad vysoka podobnost mezi Istar,Isis a Esther,-Mojzis mel obrovske znalosti a jak vime,kazdy zazrak se da vedecky vysvetlit avsak k tomu vysvetleni narody musi dojit vyvojem.Je jen par vyjimek,co vycnivaji svou kapacitou(Einstein)napr.A proto informace,znalosti a jejich vyuziti dava moc,az nadprirozenou.Tak kdo to ten Mojzis byl a kdo mu pomahal?Jestli se priklonim k nazorum a zaverum Sitchina,mohl mit Mojzis zpocitanou periodu priblizujici se planety Marduku,o niz vedly informace ze sumerske kultury.40let cekal pry nekde ve vyhnanstvi a potom uplnou nahodou ho povolal Buh...a nebo jen vychytrale cekal na svou prilezitost?Ty znalosti uz preci mel.Taky,kdyz si ctete Mojzisovy zakony,najdete tam pouhe prikazy,zakazy,vyhruzky-narozdil od Jezise.Krestane uznavaji Mojzise,protoze pry s Jezisem a spolu s Eliasem hovorili na nejake hore.Ale o cem,to uz nam neni znamo.Tak a dnes se ptam,proc ten utok na Irak?Proc nici amerloci historicke pamatky v tamnich muzeich?Jejich politika nuti iracany vykopavat nove hlinene desky a prodavat je komukoliv za par slupek a tak se cele archeologicke bohatstvi roztrusuje do sveta.Iracti archeologove placou,veskere dokumenty zatim nejstarsi civilizace jsou zniceny.Proc?Bible se stale obnovuje,leccos se vyklada jinak,leccos se vyskrtava.Az lide nebudou mit stopy po sve minulosti,az jim zmizi posledni prameny jejich historie,pak se jim bude moci nakukat cokoliv a drzet je tak pod kontrolou.A o to amikum jde.Ale o to slo jeste davno,driv nez Amerika byla objevena.Takze by se muselo zpatky do Evropy,do Vatikanu.Ale i Vatikan je pomuckou,takze by se muselo zase zpet az k Mojzisovi.A tem,kdo ho nasledovali.To nejsou vsichni Zide.Jen nekteri...plemeno zmiji rekl o nich Jezis.Coz nerekl Jakob na smrtelne posteli;
"Simeon a Levi,bratri,
jejich zbrane-nastroj nasili.
V jejich kruh at nevstupuje moje duse,
s jejich spolkem zajedno at neni moje slava..."

A neni Mojzis z rodu Levi snad?
A nemela bych radeji taky drzet hubu?Kdo vi...
[mrknutí jedním okem]

19866

21.9.2003 8:30

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19866

Ale vôbec nie, kľudne pokračujte. Mňa tieto veci tiež zaujímajú.
...napríklad včera som bol na prednáške, kde som sa dozvedel, že Tutanchamón bol žena...

19878

21.9.2003 11:12

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Klavesnicka 213.?.?.?

Reakce na 19878

No a ja zase vycetla ze egyptane hodlaji vyvolat soud o poklady,ktere z Egypta vynosil Mojzis.A ze pry,kdyz se zidum podarilo ziskat uzemu Palestiny,tak nebude nemozne ani vyvolat spor o zlato aj.Ono to je totiz krasne v bibli vypsano,co Mojzis vynesl a to jsem zvedava,zda se to uskutecni,ha ha..... [chechtot]

19881

21.9.2003 18:01

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

brnak 68.?.?.?

Reakce na 19881

Zide nerdostali uzemi Palestiny. Kde je dnes Israel, to bylo Jordansko. [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

19886

22.9.2003 5:28

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

albert 67.?.?.?

Reakce na 19866

Klavesnicko, je videt ze studujes, pises to, co jeden co studuje a cte - se muze dozvedet.
Mojzis byl Iraelita, z rodu Levi (Levi byl jeden ze synu Jakuba, pozdeji prejmenovaneho na Israel), nebyl z kmene Judah, tudiz nebyl Yewhudii (tak jak jsou tito potomci ve Starem Zakone prelozeni, "Zide"[mrknutí jedním okem]. Mojzis byl Israelita, ti co Pan Jezis obvinil ze jsou zmiji pokoleni (ve smyslu rasy), ti nebyli Isarelite, ale tak, jak Pan Jezis rekl - deti Satana (John 8:44)!
Pyramida Gizy neni stara 10000 let, asi 4400 let. Byla postavena pred Velkou Povodni, ale jelikoz Povoden byla lokalni, pyramida Gizy nenese zadne znaky vody.
Sitchin je ortodoxni chazarsky zid, ktery nema zadny vztah k biblickemu Israeli, ale je to, co rekl Pan Jezis Kristus v Zjeveni Sv. Jana 2:9, 3:9:
A ti co budou tvrdit ze jsou Zide (Yewhudii, ve smyslu bibl. Israele) lzou, a jsou synagogou Satana.
Co je pravda, Bible (co je protizidovske) se dnes prepisuje, jiz existuji kongregace, kde puvodni text (kriticky nepratel Krista) byl odstranen ...
Studuj dale, Internet je (zatim) skvely zdroj informaci!

19907

25.9.2003 17:40

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Klavesnicka 213.?.?.?

Reakce na 19907

Studuj dale, Internet je (zatim) skvely zdroj informaci!



No,ale taky si clovek musi davat pozor o jake informace jde.

20043

7.7.2007 5:54

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Dezo 65.?.?.?

Reakce na 19866

.Az lide nebudou mit stopy po sve minulosti,az jim zmizi posledni prameny jejich historie,pak se jim bude moci nakukat cokoliv a drzet je tak pod kontrolou.A o to amikum jde.Ale o to slo jeste davno,driv nez Amerika byla objevena.Takze by se muselo zpatky do Evropy,do Vatikanu.Ale i Vatikan je pomuckou,takze by se muselo zase zpet az k Mojzisovi.A tem,kdo ho nasledovali.To nejsou vsichni Zide.Jen nekteri...plemeno zmiji rekl o nich Jezis.Coz nerekl Jakob na smrtelne posteli;

Ano,historie romu je toho prikladem?

30561

16.9.2003 23:52

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

....Bushově fantasmagorickým plánům na ovládnutí planety.....

Vazeny pane Stwora, jestli-ze budete pristupovat k tomuto textu ci jakemukoliv jinemu s timto predsudkem plus vasi
primo nenavisti k Bushovi, pak opravdu asi neporozumite
nicemu, co se ve svete deje. Kdyby nebylo 11/9 pak by byl
onen "slavny" president Bush vic nez podprumernym, velice
nevyraznym presidentickem. Takovym malym hovinkem. Resil by
klonovani spolecne s papezem, zasilal by podpory lidem po zatopach, hurikanech, lidem co chtli AIDS. Ale ten jeden
tolik nestastny den sjednotil snad 95 % americanu dohromady
a ti chteli aby se konecne neco delalo s terorismem.

19713

17.9.2003 4:38

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Panove ,zde v pripade Iraku nejde o to ,zda se iracani budou mit lepe a nebo jim naockujeme "americkou demokracii" -volby za zidovske penize pro prozidovskou vladu,proto take rychle Israel otevrel sve stredisko v zemi ,ktera je islamska a nikdy by nepovolila zidovsky kseft na svem trhu,zde jako i v osvobozenem Afganistanu jde predevsim o olej anic jineho ,jak Bezinsky a Kissinger davno zduraznil ,"Americ epatri vlasten veschny prirodni droje sveta",tak ,jak i v Kosovu nejbohatsi zinkove doly, valka je kseft a nic jineho.Americani vubec nemaji zajem ,jestli vlada po Husejnovi bude nabozenska anebo demokraticka,HLAVNI JE ABY NIKDO NEVYHAZOVAL DO POVETRI OLEJOVE POTRUBI DOPRAVUJICI OLEJ DO HAIFY-ISRAELU!!!!!
Jestli v Afganistanu se zensky budou balit do hadru a nebo mistni lordi mucit a popravovat sve lidi,to je nezajima ,Afganistan mel strategickou polohu pro olejove potrubi z byvalych statu sovetskeho bloku, z oblasti Kaspickeho more na transport oleje pres afganske uzemi,ale to se nepovedlo,nebot tam neni tolik oleje ,co se predpokladalo,takz eIrak opetne ziskal na sve dulezitosti a po nem je ovsem Iran,jehoz atomova elektrarna bude duvodem "osvobodit" iransky lid od jejich zisku za prodej oleje,tak ,jak Irancum propagandou zduraznuji ,sve dobre umysly a v ramci lzi ,ukazuji v kerskych vesnicich na hromadne hroby,zde ovsem zapomeli dodat mezi placem ,ze oni dodali jak Iranu ,tak Iraku jedovate plyny,ale ani to nestaci ,kdyz uz z rad zucastnenych Americanu se davno otisklo ,z eplyn pouzity proti Kurdum byl iransky ,ze Saddam nemel tento plyn k disposici,ale proc by Collen neopakoval tisickrate jednu a tu samou lez,kdyz to pomuze aspon u nekoho ziskat pratelske gesto a soudrznost v takove mizerii ,jako se ted octli "osvoboditele",jez maji v planu na 60 zemi predelat k obrazu svemu za jejich vlastni vydelky a mineralni zdroje.Stat Israel se nijak netaji s rozrirenim hranic ,kde budou zahrnuta veskera olejova pole arabskych statu v novem -biblickem Israelu,ke kteremu prispeji uzitecni idioti tohoto sveta.

19714

17.9.2003 5:00

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kurdish families lined the streets of Halabja, where one of Saddam Hussein's most infamous atrocities was perpetrated against civilians 15 years ago. At least 5,000 were killed in a poison gas attack by Iraqi aircraft at the height of the Iran-Iraq war in 1988. Mr Powell visited grave sites, lit a candle of remembrance and promised that Ali Hassan al-Majid, the Iraqi believed to have ordered the massacre and who is now in US custody, would be judged by an Iraqi court.

Unmentioned by Mr Powell was that in 1988 the Americans were supporting Saddam in his titanic conflict with Iran and that the CIA urged US diplomats at the time to suggest that the mass gassing may have been the work of Iran. "I cannot tell you that the world should have acted sooner - you know that," Mr Powell told the Kurds of Halabja. The Kurds remain the happiest of Iraqis in the aftermath of the Anglo-American invasion of Iraq, partly because it brought them freedom from the fear that Saddam will ever return and partly because Iraqi Kurdistan - unlike the rest of the country - is not really occupied. As long as the Americans keep the Turkish army out of the north, there will be no guerrilla attacks on US forces by Kurds.
-----------
Politici se tak zapletaji do vlastnich lzi-coz je jejich remeslem a ne nemoci-ze ani nevedi ,co rekli vcera.Jejich soucit s Kurdskym lidem je pozoruhodny ,zatimco spojenec Ameriky -Turecko likvidovalo Kurdy cela desetileti ,tak ted Colen roni "krokodyli slzy" nad kurdskymi hroby,jez jsou jeste citit plynem dodanym z Ameriky.

19715

17.9.2003 8:01

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Murt si dovolí nasledovné pripomienky:

Pravdou ovšem je, že v tomto okamžiku vytváří tato skupina tolik potřebnou opozici Bushově fantasmagorickým plánům na ovládnutí planety.

Okolo roku 1900 krajiny tvoriace Európsku kultúru (Európsku civilizáciu) jednoznačne ovládali celú túto planétu. Dnes sme na ústupe. Neexistujú žiadne fantazmagorické plány na ovládnutie planéty, len na udržanie toho, čo sme mali.

Následně by Americe dovolil uskutečnit sen sionistů, totiž obvinit všechny Araby z nepřátelství vůči pokroku a lidstvu a následně je vymlátit.

Arabi sú skutočne nepriatelia pokroku. Ich civilizácia je rovnako kultúrna dnes, ako v čase svojho vzniku. Tak si pokrok nepredstavujem. Vymlátenie Arabov by samozrejme bola škoda, ja sa prihováram za kolonizáciu. (A vôbec: mohamedáni Arabi)

A jak může Kinkora tvrdit, že ten režim podporoval terorismus, když i vrabci na střeše vědí, že je to nesmysl?

Podľa mňa je vyplatenie čiastky 30 000 USD rodine Palestínskeho bojovníka, podpora terorizmu. Alebo poznáte na to iný (politicky korektnejší) výraz?

Domnívám se, že nikdo nemá právo označit svou kulturu za tu jedinou, respektu hodnou a zavrhnout všechny ostatní. To by mohl udělat jen někdo třetí, někdo vyšší, kdyby existoval.

To si snáď robíte srandu? Každý má preferovať svoju kultúru a byť na ňu hrdý. A robiť všetko preto, aby bola ešte lepšia (lepšie ako každá ďalšia). A v tom je multikulturalizmus hnusný. Hovorí, že vaša kultúra bude rovnaká, bez ohľadu na to, ako veľmi sa snažíte.
Namiesto pojmu zavrhnutie by som použil pojem dešpekt. Cudzia kultúra si musí rešpekt vydobyť a nie mať ho automaticky.

Včetně našich kultur. Ale snažme se, proboha, urychleně řešit to přelidnění třeba tím, co nám, střízlivě uvažujícím, stále zní jak scifi - totiž osidlováním jiných planet.

V tomto s vami plne súhlasím, je to asi naozaj jedinná mysliteľná cesta (avšak napadá vás, že je to myslenie imperialistické: budovanie kolónií na nových svetoch?).
Ďalej: viete si predstaviť mohamedánsku kozmickú loď? Mohamedáni sú predsa bohatí, prečo neinvestujú do kozmického výskumu?

Záverom: vaša potreba kritizovať silnejšieho je síce z psychologického hľadiska pochopiteľná, avšak o jej správnosti pochybujem. Možno je to niekedy trochu prvoplánové.

19719

18.9.2003 0:42

Tomu říkám aspoň argumenty!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 19719

>Neexistujú žiadne fantazmagorické plány na ovládnutie
>planéty, len na udržanie toho, čo sme mali.

Ne. Nikdy nám nepatřila oblast Středního východu. Je mi líto. To patřilo jim. A co se týče plánů na ovládnutí planety, podívejte se na stránky PNAC The Project for the New American Century: http://www.informationclearinghouse.info/article1665.htm. Pokud Vám tenhle text nebude stačit, ozvěte se, najdu Vám pár dalších. Je toho na Internetu o nich dost.

>Arabi sú skutočne nepriatelia pokroku. Ich civilizácia je
>rovnako kultúrna dnes, ako v čase svojho vzniku.

Můžete si to myslet, ale nesmíte z toho udělat svou ideologii zaměřenou na jejich likvidaci.

>Podľa mňa je vyplatenie čiastky 30 000 USD rodine Palestínskeho
>bojovníka, podpora terorizmu. Alebo poznáte na to iný
>(politicky korektnejší) výraz?

Vypadá, že v tom máte pravdu. Problém je v tom, jestli ten palestinský sebevrah je opravdu teroristou, jak se nám to snaží podsunout sionisté, nebo jen bojovník za svůj národ a jeho právo na existenci. Žádný palestinský bojovník, pokud je mi známo, nikdy nenapadl někoho jiného, než okupanty, kteří se roztahují na jeho území. Opravte mě, jestli se mýlím. A protože celý svět k tomu mlčí, musí Palestinci sahat k takovým šíleným prostředkům.

>Každý má preferovať svoju kultúru a
>byť na ňu hrdý. A robiť všetko preto, aby bola ešte lepšia
>(lepšie ako každá ďalšia). A v tom je multikulturalizmus
>hnusný. Hovorí, že vaša kultúra bude rovnaká, bez ohľadu
>na to, ako veľmi sa snažíte.

Ano! Třikrát ano!

>Namiesto pojmu zavrhnutie by som použil pojem dešpekt. Cudzia
>kultúra si musí rešpekt vydobyť a nie mať ho automaticky.

Ano. Ale s tím despektem už opatrně. Klidně si z nich dělejte srandu, vykládejte na ně vtipy. Pokud je to dobromyslně myšleno, je to normální. Věřím, že oni to taky dělají. Jak už jsem řekl dříve, je perfektně správné a dokonce nutné věřit tomu, že naše kultura je ta nejlepší. Myslet si opak je zrada, je to kálení do vlastního hnízda. Ale není možné použít tuto myšlenku jako podklad k ideologii, proč jsme napadli suverenní stát, který nás nijak neohrožoval.

19752

18.9.2003 3:29

RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 19752

Bojovnik za svuj narod ?!
Bojovnik by se snazil zabit vojaky nepritele. 95 % obeti palestinskych sebevrahu jsou nevinni lide v autobusech nebo kavarnach.
Lidem, kteri zabijeji nevinne lidi se nerika bojovnici, ale teroriste.....

19756

18.9.2003 11:07

RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!

Lev 160.?.?.?

Reakce na 19756



>Lidem, kteri zabijeji nevinne lidi se nerika bojovnici, ale
>teroriste.....

Perfektne jste to zde podal Mikine. Urcite jste myslel ve svem shora uvedenem komentari, ze se jedna i o ubohe palestinske civilisty, kteri padaji pod raketami a kulkami izraelskych vojaku. Pisu Vam Mikine +1. Konecne jste procitl a jste ve sve humanite objektivni a nezaujaty. Dekuji Vam moc. Vas Lev

19767

18.9.2003 15:32

RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 19767

Lve,
ze vy tu pochvalu myslite ironicky, vy lisaku.... [smích]
Vite, ja vudce Hamasu za nevinneho civilistu nepovazuji. Dokonce ani jeho po zuby ozbrojene ochrance ne. I kdyz nemaji uniformy.....
Nevinni civiliste jsou ovsem vsechny ty palestinske zeny a deti, ktere si kazdy spravny terorista nacpe do auta po kazde, kdyz nekam jede. A kterymi se obklopi ve svem dome, i kdyz vi, ze po nem zidi jdou a ze je to pro ty lidi nebezpecne....

19784

18.9.2003 17:20

RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!

Lev 160.?.?.?

Reakce na 19784

>Lve,
>ze vy tu pochvalu myslite ironicky, vy lisaku.... [smích]
>Vite, ja vudce Hamasu za nevinneho civilistu nepovazuji. Dokonce
>ani jeho po zuby ozbrojene ochrance ne. I kdyz nemaji
>uniformy.....

>Nevinni civiliste jsou ovsem vsechny ty palestinske zeny a deti,
>ktere si kazdy spravny terorista nacpe do auta po kazde, kdyz
>nekam jede. A kterymi se obklopi ve svem dome, i kdyz vi, ze po
>nem zidi jdou a ze je to pro ty lidi nebezpecne....

Mikine, byl bych velice rad, kdybych to ironicky myslet nemusel. Verte mi prosim, ze Vam ( specialne Vam ) ta humannost a mirna objektivita, neobvykle slusi. Kdybychom byli vsichni zde vice tolerantnejsi, tak predpokladam, ze nase diskuze by byly na daleko lepsi urovni. Nemyslite Mikine ? [mrknutí jedním okem] Lev

19795

19.9.2003 14:54

RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 19795

> Kdybychom byli vsichni zde vice
>tolerantnejsi, tak predpokladam, ze nase diskuze by byly >na
>daleko lepsi urovni. Nemyslite Mikine ? [mrknutí jedním okem] Lev
-----------------------
Tak, tak. Myslim...... [mrknutí jedním okem]



19837

18.9.2003 18:00

RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19756

A mne sa ešte zdá podstatné jedno: Tieto bojové skupiny vôbec neposlúchajú svojho vodcu - Arafata. On vlastne ani nie je ich vodca, pretože sú z veľkej časti financovaní z iných krajín. Takže vlastne nebojujú za svoj národ a za svoj štát, ale za záujmy iných štátov na území svojho štátu. Čiže, ten ich boj za slobodu je vcelku pochybný. (Aj keď samozrejme netvrdím, že zlo a odvaha sa vylučujú.)

19799

18.9.2003 20:12

RE: Tomu říkám argumenty!

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19799

Dotóré Murt: "Takže [Palestýnci] vlastne nebojujú za svoj národ a za svoj štát, ale za záujmy iných štátov na území svojho štátu."

Tak to mi povězte, dotóré, za zájmy kterých států bojují.

19805

19.9.2003 7:31

RE: Tomu říkám argumenty!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19805

Táborský! Koho chlieb ješ, toho pieseň spievaj.

Keďže im účtovníctvo nevediem, neviem presne, kto čo zaplatil, len som čo-to začul, že snáď Irán občas prispeje, a tak...

(Ale dovoľte mi, aby som vás pochválil. Ste skutočne dobrý korektor, nechcete to robiť profesionálne?)

19830

18.9.2003 17:57

RE: Tomu říkám aspoň argumenty!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19752

Nikdy nám nepatřila oblast Středního východu.

Okrem Otomanského impéria v podstate všetko. (Aj keď to boli krajiny samostatné, Európske korporácie mali v nich koncesie a pre Európanov platila aspoň čiastočná extrateritorialita).
Aj keď vlastne máte pravdu. Vyzerá to tak, že koloniálne mocnosti uvedomili dôležitosť krajín s ropnými náleziskami pomerne neskoro a v podstate obetovali ostatné kolónie za prístup k nim. (Príkladom môže byť, že Churchill v hodine dvanástej poslal radšej posily do Egypta, než na ďaleký východ, do Singapúru, aj keď politický dopad pádu tejto pevnosti bol väčší, než by bolo obsadenie Egyptu Nemcami -- Japonci ukázali, že Ázijská armáda môže poraziť Európsku. Možno práve vtedy sme stratili auru neporaziteľnosti, ktorú už možno nikdy nezískame nazad.)

Můžete si to myslet, ale nesmíte z toho udělat svou ideologii zaměřenou na jejich likvidaci.

Ja volám po vykorenení Islamu, nie po vyhubení mohamedánov, to je rozdiel. Myslím si, že Islam je zlovoľné politické hnutie.

Problém je v tom, jestli ten palestinský sebevrah je opravdu teroristou, jak se nám to snaží podsunout sionisté, nebo jen bojovník za svůj národ a jeho právo na existenci. Žádný palestinský bojovník, pokud je mi známo, nikdy nenapadl někoho jiného, než okupanty, kteří se roztahují na jeho území. Opravte mě, jestli se mýlím. A protože celý svět k tomu mlčí, musí Palestinci sahat k takovým šíleným prostředkům.

Palestínsky bojovník je terorista, pretože bojuje bez označenia svojej uniformy a bez bojovej zástavy. Toto sa dá označiť ako banditizmus, terorizmus, gerila, partizánske hnutie, akokoľvek, každopádne je to vojnový zločin podľa Kodanského a Ženevského dohovoru o vedení vojny.
Máte však pravdu, že teror, ako metóda vedenia boja, je zbraň ako každá iná. Niekto používa lietadlá, niekto teroristov.

Či napadol Palestínsky bojovník niekoho neprávom nemôžem samozrejme vedieť, len si myslím, že únosy lodí a lietadiel v 70. rokov neboli celkom adresné.

Inak, mám kolegu v práci, čo hovorí, že keďže všetci Židia v Izraeli prešli vojenskou prípravou, tak nik z nich nie je civilista, čiže sú právoplatným vojenským cieľom. Z tohto pohľadu by bolo legitímne zabiť v podstate každého.

A hlavne: v prvom rade si nemyslím, že Palestínčania nemôžu nič iné, ako robiť to čo práve robia. Myslím, že im to prináša viac problémov ako úžitku. Avšak ich politickým (a
náboženským) vodcom to prináša kapitál (a to nie len politický). Pretože mladíka, čo má tak cca. 18 rokov nenapadne dať sa roztrhať výbušninou na verejnom priestranstve po racionálnej úvahe. Títo sú k tomu vedení a to dlhodobo. A to si myslím, že je zlé. Viac by svojmu národu pomohli, ak by produkovali hodnoty.

Ale není možné použít tuto myšlenku jako podklad k ideologii, proč jsme napadli suverenní stát, který nás nijak neohrožoval.

Rozumiem vášmu postoju. Tiež som vyrástol v tom, že každá vojna musí mať svoju príčinu a svoju zámienku. A tá Bushova zámienka sa ukázala ako slabá.

19798

17.9.2003 11:45

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

K multikulturalismu:

1. Buď existují nějaké "všelidské hodnoty" a potom lze poměrně snadno stanovit, která kultura je jim bližší a která vzdálenější. Povšiml bych si i "hlasování nohama", které provádějí deseti či statisíce uprchlíků z islámských zemí útěky do Evropy a USA.

2. Nebo takové hodnoty neexistují a všechny kultury jsou si rovny. V pořádku. Potom ale nevidím důvod, proč by měla být jiná kultura preferována před naší a zejména námi, kteří by se v té jiné kultuře cítili podstatně hůře, popřípadě by nepřežili.

19730

17.9.2003 18:50

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Venca colin (tečka) makac (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Strucne: nedovedu si predstavit jiny vyvoj lidske civilizace, nez smerem "ke hvezdam", slibuju si vice prostoru pro lidstvo, mene "roupu" - lidi by se museli snad vic soustredit na vlastni trable.

19736

17.9.2003 23:10

RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 19736

>Strucne: nedovedu si predstavit jiny vyvoj lidske civilizace, nez
>smerem "ke hvezdam", slibuju si vice prostoru pro lidstvo, mene
>"roupu" - lidi by se museli snad vic soustredit na vlastni
>trable.

I kdyby,nakrasne,tahle cesta byla realna,bude dalsi duvod se mlatit.Kdo jakou "hvezdu"bude kolonizovat,komu bude patrit?Vic zivotniho prostoru nemusi nezbytne nutne znamenat vetsi pohodu a vyreseni "pozemskych" problemu.

19749

18.9.2003 12:41

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdo bude pristimmuzem u kormidla "americke zahranicni politiky"??
Sir. Wesley K. Clark for President?
Wesley Clark, U.S. General and NATO Supreme Allied Commander in Europe
made Knight Cokmmander of the Most Excellent Order of the British Empire
March 28, 2000. General Wesley Clark: From Waco to Yugoslavia:

"That's the big thing this season, Jewish ancestry,"
says Clark, who confirms that his late father was
Jewish. His father died when Wesley was 4, he was
raised as a Southern Baptist and later converted to
Catholicism. If Clark does run for president, he will
join a group of announced candidates that includes
Howard Dean (whose wife is Jewish), John Kerry (whose
grandparents were Jewish) and Joe Lieberman (who is
Jewish).
Was Clark at Waco?
In the wake of the Feb 28 debacle Texas governor Anne Richards asked
to consult with knowledgeable military personnel. Her request went to the
US Army base at Fort Hood, where the commanding officer of the US
Army's III corps referred her to the Cavalry Division of the III Corps,
whose commander at the time was Wesley Clark. Subsequent congressional
enquiry records that Richards met with Wesley Clark's number two, the
assistant division commander, who advised her on military equipment that
might be used in a subsequent raid. Clark's man, at Richard's request, also
met with the head of the Texas National Guard.
--------------------------
Jen ,tak na okraj,bez rasistickeho zaujeti,Clark se spravne jmenuje Benjamin Nemerovsky.Uz ted zavidim Americanum v bohatem vyberu kandidatu na presidenstvi.
------------------------------
That's the big thing this season, Jewish ancestry," says Clark, who confirms that his late father was Jewish. His father died when Wesley was 4, he was raised as a Southern Baptist and later converted to Catholicism. If Clark does run for president, he will join a group of announced candidates that includes Howard Dean (whose wife is Jewish), John Kerry (whose grandparents were Jewish) and Joe Lieberman (who is Jewish).

19773

22.9.2003 4:56

Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dohadujme se ,jak je nam libo,ale nezapomenme ,ze mnoho vyznacnych lidi prohlasilo mnohe ,co by nam nemelo uniknout ze zretele nasich pristich dnu.
"In polities nothing happends accidentally !!! If something occurs, you cam be sure that it had been planned this way!!"
Franclin Delano Roosvelt
A ,tak najdeme i matrial ,kde se rika ,ze valka s Irakem byla jiz dlouho planovana , nez prislo ,tak zvany 11 September.
Avsak jdeme ,jeste dal do historie a nahlidneme do zaznamu americkeho Senatu s datem 17 unora, roku 1950, kde zidovsky banker James Warburg vypovedel: "We will have a World Government, whether we like it or not. The only Question is whether this World Government will be reached by conquest or by consent!!!"
Mnozi si budou myslet ,ze takove veci jsou velmi daleko a ze za jejich zivota vic takoveho se nestane a "po nas potopa",tak ,jakepak dalsi starosti a tak staci pripomenout slova rabbina ,jez na podobnouotazku odpovedel zcela nezakryte,vedom si sveho silneho postaveni ve svete, na otazku ,az dosahnete vlady nejvyssi a kontroli nad svetem,tak co?
Yes,I know, but we will take as much of you (goyim) with us possible (of this planet)."
Necham ,uz na ctenarich ,aby si udelali predstavu a nebo si i neudelali ,co ceka nase deti a nase vnoucata a svoji uvahu zakoncim slovy zidovskeho profesora Harvardske university ,jez prohlasil verejne,ze :"ABOLISH THE WHITE RACE"

19904

Příspěvků: 66

16.09. 10:18 Vodník  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 10:35 Hrac  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 11:27 Jan Jansky  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 12:48 Grovik  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 14:21  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 15:37 Grovik  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 15:38 Grovik  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 08:07 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 13:44 gobius  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 08:10 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 08:04 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 10:07 Grovik  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
18.09. 17:00 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
19.09. 09:48 cnemo  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
19.09. 19:13 Jiří Táborský  Pane Janský,
16.09. 14:36 Dr.Benway  zacinate se mi libit pane tzv.Stworo,
16.09. 15:28 Ka  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 16:05 František Hrobařík  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 18:06 Grovik  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 23:27 Dan  Hambace & kola
17.09. 10:03 Grovik  RE: Hambace & kola
17.09. 22:54 Dan  RE: Hambace & kola
16.09. 19:31 albert  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 08:24 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 22:17 albert  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
18.09. 17:25 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
18.09. 19:55 Jiří Táborský  Jidiš
18.09. 23:10 Dr.Benway  hadam, ze Chagalla
18.09. 23:29 albert  RE: Jidiš
19.09. 07:27 Graham Murt  RE: Jidiš
21.09. 20:41 Jiří Táborský  Ale jděte, dotóré,
23.09. 16:57 Graham Murt  RE: Ale jděte, dotóré,
24.09. 06:23 Jiří Táborský  RE: Ale jděte, dotóré,
24.09. 19:41 Jiří Táborský  Oprava
24.09. 06:58 Jiří Táborský  RE: Ale jděte, dotóré,
19.09. 07:21 Graham Murt  RE: Jidiš
19.09. 19:36 Jiří Táborský  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
19.09. 22:57 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
20.09. 01:41 Jiří Táborský  Židovské počty dotóré Murtiho
20.09. 09:18 Graham Murt  RE: Židovské počty dotóré Murtiho
20.09. 12:07 Klavesnicka  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
21.09. 08:30 Graham Murt  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
21.09. 11:12 Klavesnicka  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
21.09. 18:01 brnak  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
22.09. 05:28 albert  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
25.09. 17:40 Klavesnicka  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
07.07. 05:54 Dezo  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
16.09. 23:52 mateji  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 04:38 Robert Nohejl  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 05:00 Robert Nohejl  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 08:01 Graham Murt  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
18.09. 00:42 Vladimír Stwora  Tomu říkám aspoň argumenty!
18.09. 03:29 Mikin  RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!
18.09. 11:07 Lev  RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!
18.09. 15:32 Mikin  RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!
18.09. 17:20 Lev  RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!
19.09. 14:54 Mikin  RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!
18.09. 18:00 Graham Murt  RE: Tomu rˇíkám asponˇ argumenty!
18.09. 20:12 Jiří Táborský  RE: Tomu říkám argumenty!
19.09. 07:31 Graham Murt  RE: Tomu říkám argumenty!
18.09. 17:57 Graham Murt  RE: Tomu říkám aspoň argumenty!
17.09. 11:45 Jan ŠŠimůnek  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 18:50 Venca  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
17.09. 23:10 Aja  RE: Sprcha.com proti Neviditelnému psu
18.09. 12:41 Robert Nohejl  Sprcha.com proti Neviditelnému psu
22.09. 04:56 Robert Nohejl  Sprcha.com proti Neviditelnému psu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 9

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
17,08 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,47 Kč
100 japonských jenů
20,96 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 158,18 Kč
1 unce stříbra
528,26 Kč
Bitcoin
417 336,79 Kč

Poslední aktualizace: 5.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 415