Diskuze k článku

Austrálie chce násilně očkovat vakcínou GMO z letadel

Příspěvků 53

21.11.2013 7:54

terra Australis

Captain Cook 109.?.?.?

...nejdůležitější je zjištění, že Quennsland je v jižní Austrálii, potom by se tam měla letadla dobře strefovat do živých terčů a přinést jim plánované blaho.

299722

21.11.2013 9:37

RE: terra Australis

Luko 195.?.?.?

Reakce na 299722

Zo SV na J si GMO nájde cestu.

299724

21.11.2013 12:11

RE: terra Australis

Pavel Jan 90.?.?.?

Reakce na 299722

Ale tam chybí ve větě čárka, která Váš problém vyřeší. ...v Qennslandu, v Jižní Austrálii, Západní Austrálii a Viktorii. Tím je řečeno, že Qennsland je jednou ze čtyř uvedených oblastí a nikoliv že Q. je v Jižní Austrálii.

299728

21.11.2013 10:56

děs

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Tak to je drsné, vlády proti nám vedou nácvik regulérní biologické války a lidem je to jedno... Teď si vyzkouší ty svoje vektory a pak tímhle způsobem vyhubí 90% lidstva, nebo kolik je plán. Vyvolení samozřejmě dostanou protivakcínu...

299727

21.11.2013 16:04

RE: děs

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 299727

Lidem je to jedno, hlavně, že se můžou každý večer rozkydnout u televize s lahváčem a mísou růžového slizu. Má význam je litovat?

299736

21.11.2013 19:56

RE: děs

fohat 194.?.?.?

Reakce na 299736

Jak tedy resit naplanovanou chemickou inverzni deku,ktera se jako kedlubny kazdorocne pestuje nad ceskym kraterem a vydrzi skoro bez prestavky sest mesicu? [bliji]

299743

21.11.2013 23:06

RE: děs

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 299743

100%

Letos taky v zime v Praze slunicko neuvidime, pokud bude to co pred rokem. Hruza a des, 5 dnu po dvanacte a lide se tvari, jako ze je to "napuosto noumaanii"

299747

22.11.2013 5:03

RE: děs

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 299743

Hele, Brdy nám stejně zkonfiskují, tak se svými názory můžeme požádat o politický azyl za Uralem.
No a na zimu se zašít někam do tepla v zemi, kde se dá žití s českým důchodem přežít.
Až nás všechny vypudí, bude slunce do Izraele v české kotlině svítit opět vpuštěno.

299758

22.11.2013 14:38

RE: děs

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 299758

Poraďte mi, kam se mám zašít někam do tepla jižních krajin s českým důchodem 4652 Kč.[smích] Si myslím, že s takovým pěkným novodobým kapitalistickým důchodem se mohu zašít tak leda akorát tam, kam slunce nikdy nezasvítí.

Co se týče případné budoucí Izraele v české kotlině, tak nevěřte tomu, že pak zde slunce globální psychopati opět připustí. Nic takového. Vždyt i ti údajní řadoví vyvolení Izraelci jsou ve skutečnosti také jen pouzí otroci- stejně jako my všichni neizraelci.

Žijeme ve sci-fi době, přestože jsme se ještě nedávno domnívali, že dožijeme v tradičních přírodních podmínkách a sci-fi výstřednosti se nás nikdy nedotknou. Zmýlili jsme se. Možná se dožijeme i toho, že s námi budou běžně komunikovat umělí bioroboti, pochopitelně odolní proti chemtrails, i odolní proti virům a bakteriím a dalším svinstvům. Anebo budou přímo v nedaleké budoucnosti (pokud již dávno nejsou vyrobeni), geneticky modifikovaní lidi, odolní proti všem sajrajtům, které na nás momentálně všechna vojenská letadla NATO již asi 10 let neomezeně a nepřetržitě vypouštějí.

299775

22.11.2013 18:04

RE: děs

fohat 194.?.?.?

Reakce na 299775

dnes jsem po mnoha letech zabrousil do kupodivu prázdné lékárny,spiklenecky se naklonil k té personě v bílém a prohodil onu otázečku,kdyže bude k mání se slevou pro duchodce přípravek pro euthanasii..Ona osoba nehnula brvou,asi jako sestřičky v MASH ve filmu HLAVA 22 a odvětila,že je to v plánu.... [cool]

299781

22.11.2013 19:59

RE: děs

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 299775

Jsou země, kde lidé pracují za dolar na den a žijí.
Jsou země, kde průměrný plat je desetinou toho v Čechách a celoroční teplo jako bonus. Na jednu letenku za rok domů a zpět ušetříte určitě.
Píši o životě, ne o konzumaci služeb v exotických zemích.
Největší položkou je zdravotní pojištění.
Nesnáším důchodcovské skučení. Jsme teprve třetí generací, pro kterou se vůbec s nějakým důchodem počítá. Jako ženy patříme teprve ke druhé generaci, která měla nárok na peněžitou podporu v mateřství. Nezažily jsme na rozdíl od našich matek a babiček ani jednu válku, vždycky jsme měly co jíst, kde se ohřát a do čeho se obléknout. Já děkuji životu, že mě ušetřil nejhorších hrůz a zvažuji únikovou variantu pro případ, že se v budoucnu pokusí mě neminout. A Vy? Mám pocit, že kdyby jste měla důchod čtyřnásobný, nějací "umělí bioroboti odolní proti chemtrails" by Vám vůbec nevadili.

299784

22.11.2013 22:06

RE: děs

fohat 194.?.?.?

Reakce na 299784

milá Moiry,zde kráčí o poznání onoho smyslu plahočení se v inkriminované rodině a zemi a PROČ? Muj trampský pingl se házel pokud možno svobodně i za komoušu,kdy se dalo vyrazit na Západ na jakékoliv oštemplované pozvání,kdo znal trochu jazyk,tak to razantně využíval..no a to vnitřní poznání oné cizoty v cizině,to je nezanedbatelná škola,kde se zjistí,kam a proč člověk momentálně patří.Knučení a vytí dědku a bab v mém věku je mi CIZÍ..spíše se bavím s mladými a všem možném i nemožném... [chechtot]

299786

21.11.2013 14:03

obloha u nás nese neklamné stopy téhož

r.m. 88.?.?.?

zajímavá byla i návštěva amerických biochemiků z USA v ČR před dvěma roky, přišli pařit do našeho podniku,na dotazy ohledně chemtrails u nás reagovali poplašeně.
Copak asi zkoumali na našem zkušebním polygonu, tedy občanech ČR [bliji]
Na druhou stranu, očkovací návnady proti vzteklině lišek se u nás shazovali z vrtulníků do lesů léta letoucí.

299730

21.11.2013 16:33

Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 117.?.?.?

vzhledem k pritomnosti jadernych zbrani jako mekka vyhlazovaci varianta nenicici planetu tohle je trochu hodne velky ulet - byt jsem hodne velky schizofrenik.
Viz odkaz na trial s oralnim podanim vakciny coz je trochu neco jineho nez praskovaci letadla ktera mozna mohou rozhazovat plne virulentni antrax, ale tezko muzou nadavkovat vakcinu.

Zive modifikovane vakciny jsou podle mne krokem do prazdnoty, imunologie je i pres velke pokroky stale cernou skrinkou, nicmene do vektorovych vakcin a genetickych nmodifikaci se investovalo tolik, ze se to nejak alespon z casti korupcni cestou vratit musi.

Oralni vakcinace se provadi leta, nevidim na tom zadny problem.

http://paxvax.com/about/news/paxvax-initiates-phase-3-clinical-trial-challenge-studies-single-dose-oral-cholera

299738

21.11.2013 17:23

RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 299738

Cílem vakcín není vytvořit imunitu... cílem vakcín je degenerace DNA !!!!! (to platí od 50-tých let do dneška)

299739

21.11.2013 18:33

RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 299739

Samozřejmě že prachy nade vše, ostatní je podružné. Pharma zdravovědů myslí na budoucnost, svou. A jenom by bylo logické kdyby chemoplány používali i na biohazard a vagóny bradavic, či papiloviru a možných i nemožných sajrajtů a tedy mohli reagovat poplašeně jak zmínil r.m. pokud mají povědomí svinstev. No ona se nemoc veteránů perského zálivu vysvětluje očkováním se skvalenem a tak se činí patrně ve velmi širokém záběru. [bliji]

299741

22.11.2013 11:03

RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

A. 95.?.?.?

Reakce na 299741

ti veteráni perského zálivu taky konzumovali ještě colu light s aspartamem, paleta s kolou byla běžně uskladněna venku na slunci, kdy docházelo k chemické reakci u aspartamu vystavením vysokým teplotám,takže ti kluci tam měli k očkování navíc další koktejl

299769

24.11.2013 12:51

RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299739

Hm, některým jedincům možná už zdegenerovala, když Vás tak čtu [oči v sloup]

299826

25.11.2013 2:11

RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 299826

Je s podivém zajímavé, že HIV virus se ve velkém objevuje právě v 60.-tých letech asi cca po dvou letech po očkování ve střední africe, pravě po očkování...zajímavá shoda příčiny a důsledku. Jednou proběhl v TV (po 1 hod v noci) francouzský dokument, kde francouzští vakcinologové a lékaři přiznávali, že "množili" vakcíny v africe v polních podmínkách na primátech (ledvinách apod.) a ani se neobtěžovali nějak zabezpečit tyto vakcíny a rovnou to "prali" do černochů....říkám to pořád doktoři jsou "BÍLÁ MAFIE"... a pokud píšu, že vakcíny degenerují DNA, tak si zatím stojím...jednak ji degenerují na chemické cestě (adjuvans) a jednak na biologické cestě (viry, bakteriemi, apod.)...ano je problém dostat se k DNA..., ale vždy se nějaký vir dostane k DNA rozmnoží se a získá nové "schopnosti" a stává se "silnějším a rezistentním"...někdy mám takový pocit, že právě vakcinace vytváří odolnější kmeny virů...je to podobné jako s nadužíváním antibiotik v Indii..., kde už je tolik bakterií rezistentích na mnohé antibiotika, že se očekává právě pandemie odtud. ...lidi jsou prostě "prasátka"...zničené životní prostředí přehnojením půd, pesticidy, hormonální antikoncepcí, která už mutuje v řekách ryby a ženské mají rakoviny prsu (příčina-důsledek nadužívání horm.antikonc.), antibiotika ve velkochovech...vítejte v době chemické! Spinkejte dál.

299839

23.11.2013 18:18

RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 299738

Ona ale orální vakcina třeba proti obrně má svá rizika, Virus může zmutovat a očkovaní ho šíří. Což u současné formy v Hexavakcině neplatí, jelikož tam je jen antigen a ne celý oslabený virus. Takže já bych v orální vakcině problém přeci jen trochu viděl.

299803

21.11.2013 19:37

biotrails

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Já jsem byl vždy hodně skeptický k takzvaným chemtrail. Celá věc ovšem začne dávat smysl, když chemikálie zaměnime za viry či bakterie. Možná je to výzkum šíření poměrně neškodných látek, který bude v další fázi použit k rozšiřování a kontrole opravdových patogenů.

299742

21.11.2013 22:11

Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Podobná vakcina se používá v ČR a díky tomu jsme země prakticky bez vztekliny. Nějak Vám nedochází že je to choroba v praxi neléčitelná (donedávna nedokázal přežít nikdo, dva nebo tři úspěchy jen s malými komplikacemi nevyváží cca 55 000 lidí ročně na světě, kteří zemřou v dost nepříjemných a bolestivých křečích).

Neexistuje na ní žádný spolehlivý lék. Prostě zemřete. Jakmile se objeví příznaky... Zatím by Vás krom izolace asi uspali a nechali zemřít v anestesii, ale při stále se zvyšujících úsporách tohle nemusí pro každého za pár let platit...

Občas ještě můžete najít plastový obal od vakciny v lese - našel jsem ho asi před deseti lety. Je na něm dost srozumitelně napsáno aby jste na to nesahali. A nemluvte mi o dětech. V lese rostou i můchomůrky a taky je nemůžete na ně nechat jen tak sahat. Pokud je nehlídáte, tak jste pitomci.

Zřejmě by jste měli raději v lesích hejna vzteklých zvířat a stovky či tisíce mrtvých lidí ročně. Tak by to vypadalo, kdyby se zvířata neočkovala. A jak jinak to chcete s nimi udělat? Dát lišce do nory pozvánku k veterináři? Už jí vidím jak přiběhne. [velký smích]

Občas to s těmi konspiračními teoriemi přeháníte. Neumíte si představit, jak vypadá život v zemích kde tohle není. Tam totiž běžně lidi na dovolenou nejezdí. Šanci dožít se dospelosti má méně než každý druhý, spíše tak každý čtvrtý nebo pátý. Ale jasně, mají svobodu. Mohou svobodně zkapat, ale nemohou si svobodně vbrat druhou alternativu.

Možná si to ale budete moci vyzkoušet. Ještě pár let experimentů s ekonomikou a-la Kalousek a podobných se zdravotnictvím a můžeme být rázem ve středověku. Se všemi jeho vymoženostmi.

299745

21.11.2013 23:10

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 299745

Určitě by bylo dobré se podívat na argumenty kritiků očkování a historii právě okolo očkování proti vzteklině i s vyrobením jejich výsledků účinnosti a právě u této nemoci je to nadmíru pochybné, kdy vždy po ukončení sledovací doby očkovacích látek v současnosti pokusná zvířata umírají na nekrózu mozku. A účinné léky proti bolestem jsou zlomkem cen špičkových léčiv. Další věcí je že na slobodném vysílači poukazovali na data u jednoho očkování ze 100 miliónů lidí v americe 20-30 miliónů zemřelo v souvislostmi s očkováním a ostatní z velké části se stali klienty byznisu lobby farmacie a doktorů. Čím dál víc lidí má pochybnosti o krásně znějících pohádkách a afér na této platformě vylézají nikoliv malá množství, kdy třeba v německu dostali příušnice právě očkovaní proti mizivému množství ostatních a u obtížně léčitelné vztekliny zlé jazyky poukazují na totéž. Nakonec očkování vzniklo v koncentrákách a některé jejich experimenty byli otřesné a bez vyjímky poškozující. Najednou to bude od stejných firem a kapitálu co za tím stály a následným dceřinými společnosti získávajicími profit božský nektar. Strkat něco cizorodého do organismu a prostřednictvím krve do všech tkání je minimálně pozoruhodné a souhlasím s jedním předešlých diskutujících že je to vědomé poškozování pokud možno až na poškození genetického základu života. Jinak na to máte krásný pohled a mnozí vám ho mohou závidět, tak si to nenechte vzít. [překvapení]

299748

22.11.2013 1:05

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299748

Nenechám. [smích] Myslím že to vidíte poněkud přehnaně. Pokud by umíralo 20-30% lidí po očkování ať už jakémkoliv, tak to není možno utajit. Očkování má sice své pro a proti, existuje řada nežádnoucích účinků, ale zatím obecně převažují výhody nad nevýhodami. Teorie o tom že třeba alergie či autizmus je následkem očkování jsou sice zajímavé ale není je tak snadné dokázat nebo vyvrátit. Zatím to jsou jen teorie.

Rozhodně jsem ale přesvědčen že utajit 30 mega mrtvol a dalších 70 mega vážně postižených není reálně možné. Stovky či tisíce možná ano, miliony ne. Chápu, že firmy vyrábějící léky jsou někdy bezohledné, ale na řadu jejich podvodů se přišlo. To co říkáte by musely vědět minimálně desítky tisíc lidí. Určitě by se našel nějaký "očkovací Snowden", který by se postaral aby to nevyšumělo.

Očkování proti vzteklině bývalo dříve skutečně dosti nebezpečná legrace. Ale druhá možnost, tedy smrt ve 100% vycházela tedy sakra hůře [smích] Je asi pravdou, že zatímco toto očkování pro lidi prošlo vývojem a je nyní mnohem bezpečnější nežli před nějakými 30 ti roky, kde existovaly i fatální komplikace, tak očkování rozhazované v lesích se tím trápit možná nebude. Liška sem,liška tam... Ale i tak - že by to způsobilo katastrofální vyhubení třeba zrovna těch lišek či dalších zvířat není pravda. Jsou tam pořád.

BTW první očkování vytvořil L Pasteur (právě proti vzteklině), který zemřel ještě v předminulém století, takže nevzniklo v koncentrácích, kde naopak neočkovaní lidé na mnoho infekčních chorob zemřeli.

Nakonec Vaše představa o poškozování genetického kodu, ono víte očkování může čistě teoreticky mít lecjaké negativní účinky ať už samotné tak i přidané látky. Ale genetický kod poškozovat nebude. DNA je příliš dobře chráněná, aby jí mohla tak snadno rozhodit očkovací látka. Dovede se díky reparačním mechanizmům vyrovnat (v rozumné míře) s radiací a s expozicí karcerogenům. A proč zrovna jen očkování proč ne třeba Penicilin, nebo opékané buřty? Také jsou to cizorodé látky... A i kdyby, zjistit něco takového a dokázat to u lidí předpokládá delší studie, na celé generace (aby se to mohlo projevit), než které jsme mohli jako lidstvo zatím vytvořit. Bude to spíše spekulace. Peace.

299750

22.11.2013 2:28

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 299750

A Vás třeba nenapadlo, že očkovací vakcíny mohou být v dnešní době používány jako biologická zbraň ??? Víte, že dnes už existují genetické zbraně, tzn. chemické makromolekuly "šité na míru" určitému člověku nebo geneticky podobné "rase"? Nikdo nepopírá vliv očkování, ale nezdá se Vám, že je toho trochu moc? Jestliže děti dostanou hexavakcínu (my jsme snad dostávali jen základní: proti tetanu, černému kašli atd.), tak mi to nepřipadne normální. V hexavakcíně má být i vakcína proti hepatitidě...(nevím jaký typ, ale jedná se o typ, který dítě rozhodně nemůže "chytit" )...proč taková "převakcinovanost"??? Někdo chce skvalenem a hliníkem ve vakcínách "zdebilnět" mládež už v dětsví??? Proč jsme prodali Galenu Opava Izraelské nandnárodní farmaceutické společnosti????? a hlavně jak hlídá zpravodajská služba vakcíny dovážené ze zahraničí anebo vyrobené u nás zahraniční firmou? Odpovím Vám: NIJAK !!! Sere na to... má svoje prachy jisté a na lidi kašle... Vzpomínáte jak gen. Picek chtěl povinně vakcinovat vojáky? A po pár dnech tu vakcínu likvidovali? Pročpak asi? ....(za "komančů" se takové věci hlídaly na max....dnes? dnes si myslíme, že nic takového nemůže nastat...chyba lávky...naši "spojenci" si z nás dělají "testovací polygon" )

299752

22.11.2013 3:48

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 117.?.?.?

Reakce na 299752

Samozrejme ze vakciny jsou potencionalni biologicka zbran hromadneho niceni coz je i duvod ze v Cine vakcinu z dovozu prakticky neprodate a kdyz tak pod prisnou kontrolou. Ve vetsine zemich se napr. testuji vzorky z kazde dodane sarze - viz pred lety zachyceny zivy plne virulentni vir ptaci chripky ve vakcine proti chripce praseci v Cesku.
Nejde jen o lidi, muzete snadno a rychle zdecimovat stavy hospodarskych zvirat v te ktere zemi.
Bohuzel hlavne u zvirat, kde vetsina antibiotik prestava zabirat a kde hlavne v Asii, kde se buduji velkofarmy v radu tisicu az statisicu kusu hospodarskych zvirat je vakcinace jedinou ochranou proti mnoha nemocem.
To ze chore mozky vymysleji jak pozabijet nebo jen si trochu privydelat je zrejme, nejlepsi byznys je byznys se strachem pres statni penezni toky.
Druhy problem je v tom, ze poptavka prevysuje nabidku a vakciny se zacinaji smluvne pro velke korporace vyrabet kde se jen da a s kontrolou kvality je to casto docela zajimave.
Proto trochu nechapu zpravy o tom, ze se ma snad zavrit Techonin, coz je i z historickeho pohledu jedno z nejlepsich pracovist na svete byt pod vojenskou spravou - nebo prave proto...

299756

23.11.2013 1:00

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 299756

Těchonín se bude zavírat hlavně proto, že Češi jsou až moc dobří...a vidí do karet těm kdo nás chtěli vyvraždit vakcínou...ještě pořád tady máme lidi co nelezou nikomu do... jen by mě zajímalo jestli ještě v Konárovicích u Kolína pracuje ten laborant co na to přišel jako první nebo ho už vyhodili... v té době kdy propukla tato informace o tom, že je vakcína vadná, hledali na pozici někoho nového...

299790

23.11.2013 0:02

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299752

Tohle zase naráží na fakt, že podobnou granciozní akci nelze utajit. To není akce pár specialistů, kteří přiletí, zastřelí Ládínka a zmiznou. V tom by jely desítky tisíc lidí. To se prostě proflákne. (Kdyby nakrásně ne v USA, u nás určitě [chechtot] )

Hexavakcína je proti těmto chorobám: záškrt, tetanus, dávivý kašel, hepatitida B, haemophilus influenzae, dětská obrna. Krom Hepatitdy B a Hemofilu jsou to dávno používané vakciny (jen novější typy, myslím to že jsou to proti chodobám, které se očkují desítky let)

Hepatitis B: Bylo jí infikováno asi 2 miliardy lidí, je to jedna z nejrozšířenějších infekčních nemocí. 25% přejde do chronické fáze a způsobí komplikace: cirhosu, hepatocelulární karcinom... Považuje se za sexuálně přenosnou. Je docela běžné, že lidé dnes cestují z ČR i do ČR. Už Vám to začíná docházet? Existují studie, které v endemických oblastech výskytu prokázaly významné snížení těchto chronických stadií po očkování populace.

Hemofilus způsobuje mimo třeba meningitis, často s následky, také epiglotitis, zánět hrtanové příklopky. Viděl jste to někdy? Já ano, jezdím totiž se záchrankou. Je - bohužel- fakt, že lékaři záchranky nemají často dostatečnou praxi s intubací malých dětí, která je někdy potřeba. Nezbytně potřeba! Je to něco, co se opravdu nedá naučit z knížky a na zkoušení Vám děti nikdo moc nepůjčí, což je pochopitelné. [mrknutí jedním okem]

Tento (výše uvedený) stav se jen tak nezmění. Lékařů, kteří to budou umět vyřešit nebude jen tak přibývat. Jednou z možností jak pomoci těm dětem přežít je plošně populaci proočkovat. Nepomůže to v každém případě ale počet úmrtí to sníží.

Ale můžete to samozdřejmě považovat za spiknutí proti Vám. Jen doufám že zrovna Vaše dítě nikdy epiglotitidu nedostane a nebudete si to muset prožít. [smích]

BTW v jedné vakcině máte také méně vedlejších látek než v šesti samostatných, které se podeřívají z nežádoucích účinků. Proto je kombinovaná vakcina výhodnější, nežli šest zvláštních.

299788

23.11.2013 2:24

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 299788

Vam zase nedochazi nektere hlubsi souvislosti. Ano, v idealnim svete, nebo alespon ve svete kde bychom si mi sami tyto vakciny vyrabeli a peclive kontrolovali, by argumenty co uvadite byly vporadku. Ale v tomto jsou jen vymluva, nekudy se ty jedy do lidi proste procpat musi... a toto je, jak uz kdosi zde uvedl, idealni zbran hromadneho niceni. Mj. opravdu si myslite, ze nazev bio zbrane "HEXAvakcina" a nazev jiste chemo filialky "PENTA" je jen nahoda [smích] ?
Oni si na symboliku docela potrpi...

299791

23.11.2013 13:41

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299791

Už Vás vidím jak to vyrábíte sám. A i samotná ČR nemá dost financí na to aby vyvíjela léky sama, takže ani vakciny. Pravidla jsou dnes tak složitá (a drahá) že na to nemáme.

Název PENTA vychází z faktu že u zrodu firmy stálo pět spolužáků. Název HEXA je z toho, že se jedná o vakcinu pro šest chorob.

BTW teď jsem si uvědomil, že jsme si včera koupili nějaký DUO pack kosmetiky... vyráběl jsem si kdysi překladač desítkové soustavy do HEXAdecimální... a naše včely stavěly HEXAgonální buňky v plástvích... husiti měli PENTAgonální tvar štítů a nakonec i slunce vysílá záření, které má DUÁLNÍ charakter, jelikož je současně vlna i částice... máte pravdu svět je toho plný [chechtot]

299800

23.11.2013 16:43

RE: Jste nejspíše magoři

mtk 88.?.?.?

Reakce na 299800

Musíte pochopit, že prozaické vysvětlení není tak vzrušující. Rozum v konfrontaci s vírou obvykle tahá za kratší konec.
Proto v pentě jsou satanisté, a hexavakcinu vyrábí židé. Co se dá dělat.

299801

23.11.2013 17:05

RE: Jste nejspíše magoři

slak 77.?.?.?

Reakce na 299801

V komunách jsou komunisti a zpravidla v každé funkční rodině, italsky mafie. Hezký názor jsem slyšel od pana Zitka, že se s bolševiky roztrhl pytel. Přes proklamované úmysly jednání pro celek ve skutečnosti se organizují na profitování z rozkladu systémů. Je to prý forma fašismu parazitující na komunách a společnosti. A koneckonců kovanější komuna komunistů na vlastní prospěch a církví patrně nebyla, kdy prohlasovali dar s pomocí odsouzeného aby ho vzápětí vydali potrestání. Ovšem pozoruhodných momentů bylo třeba i s trojicí vychechtaných abolicovaných z trestných činů korupce a skutečně to bylo na 3. z mravů, tedy i s posouzením prdnutí do lesa, no a že se s parlamentními demokratůrníky ani nebavili když je to nebavilo osvědčili kvalitní totalitu. [chechtot] [překvapení]

299802

23.11.2013 19:24

RE: Jste nejspíše magoři

A. 95.?.?.?

Reakce na 299788

malá poznámka k hepatitidě B.
přenáší se převážně sex.stykem nebo injekční stříkačkou- nemoc narkomanů...neplést si s hepat.typu A- nemoc špinavých rukou...
tak nevím, zda je nutné očkovat kojence!!!, když riziko přenosu je tak malé...argument odhozené stříkačky na pískovišti neobstojí, kolik je takových případů, aby se kvůli tomu očkovalo plošně?
navíc tato vakcína má tolik vedlejších účinků /ostatně jako všechny/, ve Francii byla zakázána po tom, kdy se u očkovaného zdravotn. personálu objevilo moc případů poškození touto vakcinou, mám dojem že proběhla i hromadná žaloba..
víc ohledně problematiky najdete na [url]www.slobodavockovani.sk [url], kde si můžete prostudovat jednotlivé vakciny a věcí kolem, které jsou opravdu alarmující, a nejedná se o žádné fanatiky, ozývá se stále víc odborníků z lékařského prostředí, kteří vidí, že situace kolem očkování není rozhodně tak košer, jak nám tvrdí mainstream

299805

24.11.2013 0:50

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299805

K Vaší malé poznámce: Uvádí se že asi třetina světové populace byla infikována tímto virem a kolem 600 000 lidí na její následky zemře za jedinný rok. Těžko k tomu přišli jak pana Marie k outěžku, takže až tak vzácná choroba, jak uvádíte Vy to asi nebude.

Nemějte mi za zlé, ale budu věřit spíše WHO [mrknutí jedním okem] http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs204/en... nežli soukromému webu, jako je http://www.slobodavockovani.sk Jistě mají právo na názor, ale není možné, aby jednotlivci rozhodovali o očkování populace. To by mohli za chvíli chtít stavět domy bez plánů, nebo jezdit s auty bez řidičských průkazů a třeba každý druhý i vlevo.

299814

24.11.2013 1:34

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 299814

Já vzhledem průmyslovému a institucionálnímu rasizmu bankéřům. [chechtot] Poslední uklízečka tam může mít víc pravomocí než vláďové s parlamentními demokraturníky. [mrknutí jedním okem] Klidně si věřte lobby bigpharma zdravovědů. Před zákroky nebudete mít zvýšený tlak, adrenalinové trauma. [cool]

299819

24.11.2013 22:10

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299819

To ani nemám. Před svými třemi zákroky v životě jsem při posledních dvou určitě trauma neměl, ten první si nepamatuju, to sem byl fakt malej.

Možná že je to tím, že ty zákroky sám dělám jiným a tak, na rozdíl od Vás velmi dobře vím do čeho jdu a že se nemusím bát. Ale Vy se klidně bát můžete, jsme přeci ve svobodném státě (alespoň v tom smyslu že se můžete svobodně bát, to ostatní už nevím, nevím [mrknutí jedním okem] )

[chechtot] [chechtot]

299833

24.11.2013 2:08

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 299814

http://czechnewstv.cz/duvody-proti-ockovani-mudr-ludmila-elekova/ Končím z házením hrachu na zeď [velký smích]

299820

23.11.2013 21:18

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 299788

Obraťe se na americké válečné veterány se "syndromem války ze zálivu"...ti Vám všichni rádi řeknou, že to dostali ve vakcině proti antraxu...tato grandiozní akce se utajuje dodnes a veřejnost chce mít klapky na očích...spinkejte dál

299812

24.11.2013 12:16

RE: Jste nejspíše magoři

mtk 88.?.?.?

Reakce na 299812

>Obraťe se na americké válečné veterány se "syndromem války ze zálivu"...ti Vám všichni rádi řeknou, že to dostali ve vakcině proti antraxu
Takže Vám to všichni řekli. Máte to nějak zdokumentované? Tím nechci rozporovat, co si myslí američtí váleční veteráni, zajímá mě váha vaší argumentace.

299825

25.11.2013 1:52

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 299825

Ano mám...je Vám jasné, že přísně tajné projekty Vám nikdo nebude "dokumentovat", natožpak Vám dávat pod nos...a co byste ještě chtěl? Utřít prdelku?....spinkejte dál

299838

22.11.2013 7:21

RE: Jste nejspíše magoři

slak 77.?.?.?

Reakce na 299750

Jasně, taky se mi to zdá přitažené za uši,(někteří za tím stojí a podkládají to čísly, které mainstream patřící jednomu molochu tedy nedá) ale samozřejmě se to neprojeví jednoznačně ale s poškozeným imunitním systémem v bezpočtu podob výsledných poškození a s tutláním informací a vštěpováním pravdy za pomoci odborníků nám některým nejednou spadla brada, samozřejmě to mají cílené na zpedagogované kteří primárně věří že co je psáno to je dáno. Ovšem mnoho se již i s deziluzemi přesvědčilo že zájmů je mnoho a nebývají ku prospěchu všech, ale zpravidla těch kteří si tvoří výhody na úkor okolí a od nich se dozvíte leda to že se máte průměrně když jednu nohu budete mít zamrzlou v ledu a druhou ve vařící vodě. [chechtot]

299760

22.11.2013 19:44

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 299750

Možná je to myšleno tak, že těch 20-30% zemřelo POSTUPNĚ na nějaké nemoci, vyvolané očkováním.. Čili ne tak, že po očkování zkolabovali v ordinaci, to by se jim musel dávat jed.. Ale pěkně postupně, jakoby na jiné nemoci?? Ono na každém šprochu je pravdy trochu.. [cool]

299783

22.11.2013 23:38

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299783

Jaky myslíte třeba během padesáti let nebo tak nějak? Už živě vidím jak někdo prohlíží umrtní listy třeba jen miliardy lidí za například jen deset let a hledá v nich souvislosti s očkováním. A pak to nějak dokazuje - hodnověrně (exhumace, nebo laboratorní testy uložených vzorků). Myslím že by bylo levnější a snažší, kdyby si polovina Prahy odletěla na rok na Mars jen tak pro srandu králíkům.

Takový výzkum prostě nelze provést - náklady by byly více nežli astronomické. Je to buď zcela smyšlené nebo si alespoň někdo ta čísla vycucal z prstu.

299787

23.11.2013 9:47

RE: Jste nejspíše magoři

slak 77.?.?.?

Reakce na 299787

Jistě že je to odvozeno od srovnatelných podmínek s množstvím lidí kteří očkovaní nebyli a tím už to není střelba na slepo. Něco dokazovat v systému kořistníků když ho vlastní je bláhovost. V době mých divokých rejdů jsem se kvůli zhýralému vymetání vandráka chtěl nechat přeočkovat proti žloutenkám a cosi, ovšem doktor mi řekl abych si nechal peníze s tak kategorickým spůsobem že jsem pochopil že to má asi pro nepřátele. [překvapení] [chechtot]

299795

23.11.2013 18:24

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 299795

To asi nebude pravda. srovnatelné množstí s 100 mega je pořád řádově 100 mega. A ukažete mi zemi, která má někde 100 mega očkovaných a 100 mega neočkovaných. Nebo srovnatelné země. Nemůžete totiž srovnávat třeba Švýcarsko s Kamerunem, tam Vám to zkreslí jiné životní podmínky. A země, která by očkování nechala jen tak na libovůli lidí a měla populaci cirka USA, taková neexistje.

BTW mě taky nepřeočkovávali proti žloutence. Ale udělali mi titr protilátek. Takže možná ano, ale tak za dalších 10 let. V době kdy mě očkovali prvně nebyly ještě tyhle dlouhodobé zkušenosti.

299804

23.11.2013 20:21

RE: Jste nejspíše magoři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 299804

Počet obyvatel amíků cca. 307 200 tisíc rok 2009. [mrknutí jedním okem]

299809

24.11.2013 0:54

RE: Jste nejspíše magoři

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299809

No, já sice žiju v představě že je jich tak nějak 250 mega (zeměpis mi nidky moc nešel), ale to na věci nic nemění. S jistotou i tam existuje povinné očkování, takže těch,co očkovaní nejsou a nepřišli někde přes hranice nelegálně zase tak moc nebude

299815

22.11.2013 13:54

Účel vakcinácie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

V kapitalistickom socializme je účel všetkého zarobiť čo najväčší balík, teda aj na vakcinácii. Vakcinačná lobi má kúpených a účelovo preškolených lekárov, špeciálne školení odborníci vyučujú na univerzitách a správne vyškolená mlaď už obsadila posty v štátnej správe a poisťovniach. Biznis sa rozbehol, valec valcuje všetko.

Dnes nemáme nezávislých odborníkov, ktorí by objektívne zhodnotili stav z pohľadu výhodnosti pre človeka, pre spoločnosť. Farmaceutická lobi si vymýšľa argumenty, len aby mohli predávať vakcíny, ľudia sú zblbnutí, lekári tiež.

Stav spoločnosti zodpovedá Blízkemu východu, vniesť do spoločnosti totálny chaos a v ňom realizovať svoj zámer premiestnenia paňazí do vreciek korporácií. Nemusí byť vojna, stačí chaos, stačí národ bez vodcu - dobrodinca, stačí národ s vodcom podliakom a zapredancom. Židia tento model ovládania más realizujú už tisíce rokov a ľudstvo sa nepoučilo. Základom je vždy chaos, nevzdelaní a poblúdení občania.

Ad besnota. Treba sa vzdelať v obore. Besnota je riziko pre neinformovaných, tak isto ako muchotrávka, kobra. Informovaný človek "oderie besnú líšku z kože", umyje si ruky obyčajným mydlom, zje večeru, trebárs aj rukami a funguje ďalej. To je prípad z praxe! Besnota a všetky infekčné ochorenia sú súčasťou prírody, patria do nej, treba vedieť s nimi žiť. Zabijete jednu baktériu, namiesto nej sa objaví iná a horšia.

Farmacetická loby potrebuje zarábať, čím väčší chaos v mysliach, tým lepšie. Dnes neexistuje autorita, o ktorú sa stádo občanov môže oprieť tak, aby nebolo podvedené. Podvod je zločin, neviem prečo títo a iní zločinci už tisíce rokov behajú medzi nami.

299772

23.11.2013 10:27

Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i "jed na krysy"!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

GOOGLE private jets blow 100 million lbs CO2 into atmosphere with its government subsidized fuel
Google execs have traveled millions of miles to playgrounds of the rich and famous Several trips on company jets were to Washington D.C. Planes are filled up with government-subsidized fuel and even get to park cheaply Company maintains a green image yet does not practice what it preaches......
-------------------
Jak, se zda,tak soukrome spolecnosti za dolary udelaji jakoukoliv "spinavou praci". Svetove multinadnarodni koncerny jsou pany sveta.Nemusi se nikoho ptat, vse v ramci zakonu, vse je legalni,vse je pro nase dobro.
------------
In total, according to flight data that was analyzed, Google executives have flown more than 3.4 million miles, burning an average of 100,000 gallons of fuel every month in recent years.
Google’s planes burned through nearly 59 million barrels of crude since 2007, much of it on non-essential trips to adult playgrounds Nantucket, Aspen, Costa Rica, St. Maarten, Hawaii, Bermuda and Tahiti.

299796

24.11.2013 0:56

RE: Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299796

To sice máte pravdu, ale v soukromé společnosti, která bude ten jed dávat do konzerv a bude mít řádově tisíce zamastnanců, aby tím mohla "nakrmit" miliony populace se najde někdo, kdo to práskne.

299816

24.11.2013 18:00

RE: Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i

dub 89.?.?.?

Reakce na 299816

a jako kdo, když jsou ingredience označeny např. A, B, C...

kdyby ty vaše spekulace byly pravda, tak už dávno vyrábí např. coca-colu nebo becherovku všichni, že[smích]

299830

24.11.2013 22:15

RE: Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 299830

Hehe, to asi ne, ale tak nějak bych si tipnul že metráky kyanidu se do továren na Colu zase tak běžně nedováží. Do likérek možná sem tam nějaký ten metyl, ale asi to nezpůsobí masové vymírání.

Tyhle chemikálie nevyrábí hned tak někdo a taky je jen tak někomu neprodávají. To nejsou cukrátka z pouti. Ono když tajná služba někoho sprovodí ze světa tak to asi utajíte, kor když se jedná třeba o Mosad. Ale otrávit polovinu populace to je trochu jiné kafe.

Pokud tedy nemáte na mysli politiky, ty dokážou otrávit lidi masově... (myšleno samozřejmě trochu jinak) [chechtot] [chechtot]

299834

24.11.2013 3:39

Legalni vrazda a nebo ockovani,jako prevence proti umele delanym epidemiim?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

res://ieframe.dll/acr_error.htm#vactruth.com,http://vactruth.com/2012/01/19/baby-dies-after-first-shots/
Clanek dela potize s okopirovanim,nekolikrate mi zmizel z obrazovky i splne napsanym textem,podivne ,ze ano?
Jinak:Baby Dies After 9 Vaccines in One Day.
Belgicky rodice mali dvojcata ,dve holcicky po deviti mesicich rozhodli deti ockovat,v jednom dnu dostaly obe devet davek ruzneho sera a po nekolika dnech jedno dite zacalo mit neobvikle priznaky,rychle spechali do nemocnice ,kde personal pres potize dychani a praci srdce s tlukotem 200 az 230 uderu prohlasovali,ze je vse v poradku,za tyden dite umrelo,druhe takto prislo o svou sestricku.

299821

Příspěvků: 53

21.11. 07:54 Captain Cook  terra Australis
21.11. 09:37 Luko  RE: terra Australis
21.11. 12:11 Pavel Jan  RE: terra Australis
21.11. 10:56  děs
21.11. 16:04 Moiry  RE: děs
21.11. 19:56 fohat  RE: děs
21.11. 23:06  RE: děs
22.11. 05:03 Moiry  RE: děs
22.11. 14:38 Jarmila  RE: děs
22.11. 18:04 fohat  RE: děs
22.11. 19:59 Moiry  RE: děs
22.11. 22:06 fohat  RE: děs
21.11. 14:03 r.m.  obloha u nás nese neklamné stopy téhož
21.11. 16:33  Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
21.11. 17:23  RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
21.11. 18:33  RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
22.11. 11:03 A.  RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
24.11. 12:51 Kosk  RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
25.11. 02:11  RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
23.11. 18:18 Kosk  RE: Byt si myslim, ze biologicka valka je to co se mozna chysta
21.11. 19:37  biotrails
21.11. 22:11 Kosk  Jste nejspíše magoři
21.11. 23:10  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 01:05 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 02:28  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 03:48  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 01:00  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 00:02 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 02:24  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 13:41 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 16:43 mtk  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 17:05 slak  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 19:24 A.  RE: Jste nejspíše magoři
24.11. 00:50 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
24.11. 01:34  RE: Jste nejspíše magoři
24.11. 22:10 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
24.11. 02:08  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 21:18  RE: Jste nejspíše magoři
24.11. 12:16 mtk  RE: Jste nejspíše magoři
25.11. 01:52  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 07:21 slak  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 19:44  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 23:38 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 09:47 slak  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 18:24 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
23.11. 20:21  RE: Jste nejspíše magoři
24.11. 00:54 Kosk  RE: Jste nejspíše magoři
22.11. 13:54  Účel vakcinácie.
23.11. 10:27 Robert Nohejl  Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i "jed na krysy"!
24.11. 00:56 Kosk  RE: Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i
24.11. 18:00 dub  RE: Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i
24.11. 22:15 Kosk  RE: Soukroma spolecnost za dolary na Vas vysype i
24.11. 03:39 Robert Nohejl  Legalni vrazda a nebo ockovani,jako prevence proti umele delanym epidemiim?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 672