Diskuze k článku

Zápas v bahně – USA versus EU

Příspěvků 74

24.5.2013 1:15

No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.

meloun 217.?.?.?

Ono už asi není kde brát. Rusa a Číňana se bojí, tak ty velcí ušatí kluci z USA se rozhodli, že oberou ty menší ušaté kluky z Evropy. Co je tvoje to je moje, co je moje, na to mi nesahej. [překvapení]

290135

24.5.2013 1:36

RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.

slak 77.?.?.?

Reakce na 290135

No tak to snad bylo jasný od koncepce, hned jsem říkal projekt kolo nyjky a ještě potroublých hrajících si na morálku, když ji ovšem předstírali a z nějakého jenom jim jasného důvodu si snad mysleli že jejich lidé nebudou bráni na hůl, jak jen to půjde. I to je možné, že ne, a o to hůř pro nás, protože s tím nevolnictvím vašnostové třeba i kalkulují a dočkáme se takových lahůdek, které možná v dobách temna nebyli a taky třeba o čem se nám ani nezdálo. [cool]

290136

24.5.2013 2:08

RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 290135

Tak nak to bude az na to, ze jeste furt je kde brat! Jenze Rusko i Cina by jim tak nakopala prdel ze by se jim nevesla do posranejch kalhot.

290137

24.5.2013 9:00

RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.

petesv 109.?.?.?

Reakce na 290135

Zkuste analyzovat evropské "vůdce" podle Klimova. Mě už to nebaví. Vsadím se, že Barrososo tam zapadne.
Známý toho co nechal vybuchnout bombu v Bostone:

http://rus.ruvr.ru/news/2013_05_23/SMI-Ubitij-v-SSHA-znakomij-Carnaeva-sobiralsja-vernutsja-v-Rossiju/

S takovým nosem bych uspokojil Madeleine Albrightová, nepřechýleně Madeleine Albright, rozená Marie Jana Körbelová (po roce 1945 Korbelová) bez čuráku. A vo tom to je. Ti šmejdi z Kavkazu taky nejsou o ničem jiném. Abyste konečně pochopili.

290142

25.5.2013 1:46

RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290142

http://ulozto.cz/xs598ZjS/klimov-rodinne-album-e-b...

290174

24.5.2013 8:09

Čudujem sa, že Mou sa neozval.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Pred asi 2 týždňami pod článkom "EU chce regulovat pěstování VEŠKERÉHO ovoce a zeleniny" doslova dostal hysterický záchvat, keď sa bralo na paškál nezmyselné regulácie EU.

Teraz je to čierne na bielom, nielen že kto a kvôli čomu znetvoril v podstate dobrú myšlienku zjednotenej Európy, ale aj načo slúži EU.
Američania zneužili myšlienku zjednotenej Európy aby najprv okradli členov bývalého východného bloku a teraz sa chystajú okradnúť západný blok (PIGS už je de facto už vykradnutý) a zaplaviť nás ich šuntom.

290138

24.5.2013 8:25

Proroctvo

rfrfr1 46.?.?.?

Niekedy pred cca 15 rokmi som čítal proroctvo z Izraela o konci sveta. Podľa neho, pred koncom sveta bude najskôr Europa pomáhať židom, potom sa však všetko zvráti a vytiahne proti židom. A keď už sa bude zdať, že nič nezachráni židov pred porážkou, zostúpi jehova a zachráni židov.
Stále viac mi to pripomína nadchádzajúcu dobu. Skôr či neskôr sa europania zobudia, lepšie povedané europske elity a ukážu na manipulácie židov v USA bankách, mediach so skrytáým cieľom na ovládnutie sveta. A židov čaká ďalší pogrom za to, že sa ani v modernej dobe nevzdali svojho nacistického pseudonáboženstva . Veď uzanajte sami, môže byť boh nacista ??? Škoda, že som si nezapametal zdroj tohoto proroctva!

290140

24.5.2013 11:08

RE: Proroctvo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 290140

..no, jakmile si uvědomíte, že Češi jsou zrcadlem židů, jejich opačnými bratry (šetřílci, pracovití nejen švindlíři, smějící se bestie a zároveň vesměs zbabělci) - asi vás taky napadne, kdo vyhraje, až se to "zrcadlení" jedněch židů ukáže v pozitivní úloze těch "zrcadlových".

Vy tomu stále nevěříte, ale já vím o jiné historii češtiny (jazyků) a Češích/Slovácích své. Vyčkejme do doby, než se "šméčkoví kluci" v Praze dohodnou na vytažení bílého práporu.

Doba "jazyka radosti" se k nám doblíží v okamžiku, kdy v Česku začne obecně místo smlouvy platit dané slovo a podání ruky.
...tady dole už to leckde funguje, není totiž jiné cesty. Těm nahoře stačí uklidit si chlív v sobě a okolo sebe. Samozřejmě jen v případě, že ten svůj chlív nerozhodí na ostatní - jako nám to včera ukazovali straničtí hoši v Praze.....
Ale budiž, nervy se uklidní, cestičky najdou, jsou to taky Češi.
..asi by se ta špína měla vyblít v televizi, úklid pak půjde rychleji. Ale kolik z nich má tu sílu "pustit basu" ... ? [smích] (s následkem vložit do ní na chvíli sebe... [pláč] )

290144

25.5.2013 9:44

RE: Proroctvo

enigmatic 83.?.?.?

Reakce na 290140

V jedné tlusté černé knize stojí psáno, že čím více služebník slouží Luciferovi o to víc ním Lucifer na závěr v rámci odměny za službu pohrdne.

290187

24.5.2013 15:45

Mnoho povyku pro nic

PavT 78.?.?.?

Opravdu by mne zajímalo, zda je většina Evropanů z chystané dohody vylekaná, jak tvrdí autor - řekl bych, že o ní drtivá většina vůbec neví. Za sebe mohu jakožto zákazník říci, že se na ni těším - představa, že by bylo možné za "americké" ceny kupovat oblečení, elektroniku atd., tedy věci, které jsou u nás daleko dražší (při srovnatelné kvalitě), tato představa je velmi lákavá. U potravin není třeba se bát, co já vím, tak stejně jako dnes při dovozech ze zemí mimo EU (Norska, Švýcarska) musí dovážené zboží odpovídat unijním předpisům. Stejně tak by měla platit dvouletá záruka atd.
Problém bych viděl jinde - je totiž velkou otázkou, zda naše firmy, podléhající různým regulacím, kupující daleko dražší suroviny, proud, plyn atd., budou schopny konkurovat těm americkým, kde jsou nižší daně a ceny surovin někde jinde. Proto se osobně domnívám, že jde o mnoho povyku pro nic, neboť všechno skončí do ztracena - opravdu si nemyslím, že by toto mnoho národních politiků chtělo riskovat. A je třeba si uvědomovat, že v EU to není Barroso, kdo o něčem rozhoduje, což se ostatně ukazovalo při řecké krizi, kterou řešili mezi 4 očima Merkelová se Sarkozym a Barrosa se nikdo neptal... Uvidíme, ale dle mne to zdaleka není tak horké...

290151

24.5.2013 16:51

RE: Mnoho povyku pro nic

Smoker 194.?.?.?

Reakce na 290151

Nie, budete kupovat americke potraviny za europske ceny [smích]

290153

25.5.2013 18:37

RE: Mnoho povyku pro nic

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 290151

Samozřejmě, že se nebojíte a těšíte.

Protože součástí dohody je, že dovážené zboží z USA nemusí odpovídat unijním předpisům.

Záruka se taktéž mění a snižuje její význam – stačí si přečíst nový občanský zákoník, který bude platit od příštího roku.

Mohl bych vyvrátit ještě další tvrzení ve Vašem buditelském agitačním příspěvku, ale nestojí to za to.

Jinak řečeno, spěte dále.

Miloslav Ponkrác

290221

26.5.2013 0:36

RE: Mnoho povyku pro nic

JPG 77.?.?.?

Reakce na 290151

sorry, ale jsi ovce, která je naprosto mimo.
jen ovce si myslí, že když se mění pravidla pastvy, že se tak děje ve prospěch ovce.
americká nadprodukce spotřebního zboží je nejen šunt, ale hlavně šunt vyráběný na dluh této planety. Ke kvalitě se prekariát vůbec nedostane.
Další věc je, že americké ceny amerického zboží existují hlavně díky vykutáleným americkým zákonům, což je veskutečnosti mizivá, nebo nijaká záruka. Kup- nebo nech ležet. Rozbije se to? .. vyser si voko vyndej $ a kup si novej šunt. Máš smůlu, kámo.
Pokud se do Evropy dostane US zboží, jsme v řiti, protože nemáme vybudovaný obranný právní mechanismy na jejich zmrd-zboží. Natož potraviny.
Jeden příklad za všechny.
Firma Apple - jejich výrobky jsou pohledem uživatele opravdu zajímavé a oblíbené.
Ve všem ostatním a zejména pro obchodníky - se Apple chová jako banda arogantních kriplů, kteří diktují podmínky obchodu bez diskuse s místním obchodníkem a bez respektu k těm, kterří pro ně pracují ve výroě, nebo v prodeji zboží. Po dělnících v Asii, co vyráběj iPhony chtěj takovou přesnost, že na to ti nebožáci nemaj ani šupléry. Koho by to ale v Applu zajímalo, že?
fascinuje mě skálopevná víra, že není třeba se bát ničeho.. jakoby zákony EU byly navěky vytesány do kamene.. všichni víme, že se neustále mění tuny a tuny potištěného papíru, že ani EU neví, co tam je napsáno. A hlavně v zájmu koho.
Infiltrace US lobby v EU politice je dostatečně známá. [bliji]

290247

26.5.2013 8:58

RE: Mnoho povyku pro nic

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 290247

A co ten obrovský Americký přebytek potravinového sajrajtu,vyráběného velkou měrou z geneticky upravovaných plodin a to stejné u masa.Zelení a i jiní "sportovci a bio senožroutí"furt ječí kvůli tomu,co je tu na trhu a šprajcují se všem snahám zaplevelit evropská zemědělství jednotlivých zemí tímhle sajrajtem a takhle dostanou naprostou volnost firmy ,jako Monsanto a spol. a naprosto bez kontroly.
Ten pakt je naprostá idiocie,na kterou EU a hlavně jeho obyvatelé doplatí.Jak známe z praxe.Tak,jak pádem "Železné opony" a rozšířením EU odsunula Západní evropa o 15 let "svůj průser stagnace"daný "vyrovnáním hladin",tak oddálí Amerika "svůj ekonomický průser stagnace,který nastal a který jen oddálí o nějaký ten rok,než nastane"Ekonomický Endlosung tohoto systému",který bude o to dramatičtější a větší....
Tenhle systém žije pomocí různých výšek hladin a pokud se přestanou "regulovat",hladiny se vyrovnají a systém ustrne a nastane krize....jsem zvědav s kým se budou chtít spojovat potom...

290261

2.6.2013 2:11

RE: Mnoho povyku pro nic

Adam... 79.?.?.?

Reakce na 290247

Jediné co z toho bude mít zdejší prekariát je větší a rychlejší vývoz jejich manželek a dcer na prostituci...zpátky jim dovezou třeba novou televizi vyrobenou v Číně akorát s nálepkou USA.

PS:My tv nemáme.

290608

2.6.2013 6:21

RE: Mnoho povyku pro nic, nablblost totál cíl

slak 77.?.?.?

Reakce na 290608

Dají jim děti na výchovu mrzkým slouhům kořistníků, prověřeným prznivým, vyměřovacím, devastovacím, těžce debilním sociopatům a běda jak jim na výlupky nejhorších lidských vlastností někdo zavrčí, tak zmobilizují stát namnožených protěžovaných nejzvrhlejších výslužníků a jejich pohrobků a tu válku darmožravých idiotů s mocenskými prostředky proti bezbranným znevychovancům do podvodných předem rozhodnutých soutěží s potlačením rozumu si vychutnají příznivci nejblbějších z blbých ničitelů lidskosti a to tak že zcela humanitárně, nóblesně po škrtlovsku a exekučně, tedy popravami jakýchkoli možných nadějí k zlepšení životů, zcela opačným směrem k beznaději a zmaru nač si vzpomenou s oceňováním iniciativ brutálního násilí proti pedagogovaným vychovancům dokud nevyselektují své potenciální genie na další tvůrčí ovládání podle představ stávající a stále se rozvíjející třídy na ovládání nepříliš tvárných po vůli. A jak to tu jede tak i s tím že na chudé lidi musí být přísnost. Sice je to celý národ, i s jakous takous poslušností, kromě preferované neevropské skupiny i tak si mohou třeba vzít příklad a na pomoc odborníky z izraele, tam mají zkušenosti na usměrňování lidí ve společnosti a jiných nepřátelských kultur v okolí také většinově dost. Neříkám sociopatovat, ale nejenom jedno dělat a druhé říkat, taková ryze náročná a zcela pohlcující dotyčné na práci hrou s žádným jenom předstíraným zapálením pro věc. [cool] Krása nebeská pro vyvolené [mrknutí jedním okem] Nefunguje to snad tak a i to ekonomické směřování a podmínky k takovéto dokonalosti společenského uspořádání snad směřují nebo ne? Dodám pravicovat a jumanitárně juchat poepíci a zmařenky.

290613

24.5.2013 16:15

Važený Oracle

MoUdrostrak 90.?.?.?

Sice sem už moc pravidelně (podle přání pana Editora) nepřispívám. Ale Vaší "výzvě" nelze odolati[smích]))

Bankrotující JůYsEj se spojují, PROTOŽE MUSÍ! Zlé Rusko i zlá Čína jsou totiž takovou konkurencí, že už jen pouhé "spojenectví" USA resp. NAFTA + EU, na zlé Rusko a zlou Čínu resp. BRICS a další, nestačí. Vznikne obří supervelmoc. Navíc je u konce s dechem i bílá rasa. Místo souložení a plození dětí, holdují běloši i bělošky pornu, různým druhům vibrátorů, kouřící hlavám a homosexuálním sňatkům...

To je holý fakt. A proto je takový vývoj. Co více si přát?!

Proto musela být Emerika zfašisována a EU zbídačena. A pak oVčanům navrhnuto toto "JEDINÉ VÝCHODISKO"... Přesto anebo právě proto velká většina strategických surovin a zdrojů energie, zůstane mimo tento Superstát - ve zlém Rusku, Číně, Africe, Eustrélii, Jižní Emerice...

Proto ani vytvořením Superstátu nebude naše Vrchnost a její Shabes/GOJ/im automaticky tahat za delší konec provazu. Navíc, co si budeme namlouvat, v přirozené inteligenci začíná žlutá rasa předstihovat bílou. A Emeričané jen Europanům svým primitivismem tento handicap navýší.

Mohli jsme žít v celým světem uctívané, obchodní, kulturní a vzdělanostní výměnou pozitivně prosperující EU. Díky Poučkám Prof. Big Toonnela, mrmláním pana Oracle & Co. jsme srazili EU na kolena a oVčané přijmou Pakt s primitivním a zbankrotovaným JůYsEj jako nutné zlo.

Nic víc - nic méně! Mělo to tak být, ale nemuselo[smích]

290152

24.5.2013 20:51

RE: Važený Oracle

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 290152

Mělo to tak být, ale nemuselo.

Hmm. Čili za současné mrcasení EU můžou ty nicotné koncové body, prostí občané národních států?

A ne evropští byro-kormidelníci, kteří si uvědomili ten zoufalý fakt, že osud EU na nich možná až tak nezáleží, takže s heslem "Neřídíme nic - řiďme všechno!" a písní na rtech normují a nařizují zakřivení řitě, čímž posílají EU ke dnu už totálně a definitivně?

A ne další souhra náhod, jako nepříznivý ekonomický vývoj a nejasné návody na vybřednutí z něj, případně nevědomost, zda z krize vůbec vybřednout lze?

Současná anti-EU hysterie je jen důsledkem, nikoli příčinou úpadku EU.

V jednom máte pravdu - ten "obrat" a prozření některých mediálních m*dek je až komický. Vsadím se, že bych v redakci MFD ještě iDnes, ba iHned našel na pozicích největších EU- a socialistobijců ty samé existence, které před 10 lety psaly na titulní stránku palcovým titulkem velké ANO, aby bylo každému občanovi jasné, jak má hlasovat.

290159

25.5.2013 6:54

RE: Važený Oracle

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 290159

Vážený Andrew, do EU byli sice oVčané vlákáni. Na druhou stranu EU spolehlivě a mírumilovně dobývala svět. Ještě dnes se před Branami EU tísní někdejší hrdé Srbsko, Turecko, Gruzie atd. atd. atd.
Před vlivem EU se skláněla i sklonila i hrdá a antiamerická Latinská Emerika.
Bohužel, za € najednou chtěli nejen ropné státy zúčtovávat obchodní výměny. A ničím nekrytý $ byl najednou mimo hru. Stejně tak i zbrojaři a další "businessy" obvykle tyjící z válek a násilných dobývání.
Proto jde EU do šuplete i s €, přijde Amero a věčné války a dronové humanitárně-bombardovací argumenty.
Tak je to víc "pravicující" a tak to má být odvěky věkův. A tak to stojí v KNIZE a je hlásáno i Shabes/GOY/im...

290181

24.5.2013 20:51

RE: Važený Oracle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290152

Zdá se mi, že záporný vliv pana Klause na EU nesmírně zveličujete - jak on mohl srazit EU na kolena, když běžný politik tam nemá žádný vliv, vše se rozhoduje po linii MOCNÝCH. To že nepodepsal, nic nezměnilo - jeden pes zaštěkal a karavana stejně jde dál, i přes jeho případnou mrtvolu. Pokud je EU ve sračkách, tak to byl něčí zcela jednoznačný záměr.. Vy si třeba myslíte, že USA nám nabízí "spolupráci", ale co když ve skutečnosti se chce s pádem EU zbavit konkurence???
Nejlepší by byl pakt EU-Rusko, jenže ten Západ - resp. ti, co EU poroučejí, nechtějí. Tímto by USA už skoro nemělo šakci. Čili opět-kdo má prospěch z toho, že se sabotuje spolupráce EU-Rusko?, jedině USA. [cool]

290160

25.5.2013 10:04

RE: Važený Oracle

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 290160

V tom máte pravdu, že bankrotující JůYsEj se nelísá k EU "z dobré vůle", ale jde mu o kejhák. Celá Jižní Emerika se dokázala otočit k JůYsEj zády, koketuje s Čínou i Ruskem, vítá s otevřenou náručí zlého íránského Presidenta...

Věřím, že Vladimir Vladimirovich™ má "poslání" a není "v tom sám". A dotáhne vizi EuroAsie k využití obřího potenciálu mezi EUropou a Asií, zatímco EuroAtlantismus je už za století anglosasského parazitování v podstatě vyžilý.

Ne náhodou obsadila v posledním roce vojska JůYsEj Eustrélii, ne náhodou musela EU zabrat Mali a Libyi a tak tvrdě se hodný Západ rve se zlým Východem o Sýrii.

Rusové i Íránci jsou skvělí hráči v šach. A dokáží neokázalými tahy usmažit hodný Západ a hroutící se JůYsEj ve vlastní šťávě. Ne náhodou nemá Jižní Emerika dilema, na kterou stranu se postavit. Málokdo chce skončit na straně poražených. A tak nám to predikuje, jaké konce to v brzku vezme.

Jediné, čím se musíme zaobírat je, ZDA ve vítězné a vysoceprosperující EuroAsii a'la Vladimir Vladimirovich™ budou mít zrovna pivní zinkající Pepíci a/i lídlující Mařen/ky na měkkém ustláno... Z EUropy se stane periferie. A prosperovat bude moct jen ten, kdo bude mít co nabídnout. Zatím Češi (bez zlých Sudeťáků a německojazyčných židů) dokázali vyprodukovat jen pornoherce, slova "robot", "toonnel" a Voloďu a Vikki Kožených jako vrcholný Meisterstück. A pak samozřejmě ještě Hochy z Nagáááááááána...

Uvidíme, zda a jak bude Čechům EUroAsie Vladimira Vladimiroviche™ po chuti. A ZDA neměli skutečně Češi upřednostnit rektální EuroAtlantický alpinismus, ke kterému Čechy dle zadání trénoval Venca Chemapol-Luzerna Lahváč, či Saška KřivoHub s Prof. Big Toonnelem a jeho pojízdnou kompeny...

Volbou Miloše Zemana se Pepíci a Mařen/ky vyslovili -prozatím- pro EUroAsii.

290188

24.5.2013 21:06

RE: Važený Oracle

dub 89.?.?.?

Reakce na 290152

hm, zajímavé, že vám opět, příhodně, uniklo, že to byla "hodná" eu, kdo tuto dohodu požadoval a prosazoval, ne usa - a máte to dokonce uvedeno i v článku, a tučně zvýrazněno.

a váš závěrečný komický výstup už je dokonce silně za hranicí chucpe - tak díky konstatování faktů o od počátku zkurvené eu (podle vás mrmlání) a nikoliv díky zkorumpovaným zmrdům, kteří eu takto ušili, a vygumovaným eurohujerským imbecilům a vlastizrádcům, jako vy, šla eu ke dnu?

člověče dejte si studenou sprchu a přestaňte hulit to svinstvo, očividně vám to už sežralo mozek!

290162

24.5.2013 22:15

RE: Važený Oracle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290162

Sdílím vaše naštvání - jde do tuhého. Házet špínu a odpovědnost na obyčejné lidi je pustá demagogie.
Za současnou žalostnou situaci,ekonomickou a morální, nemohou lídlující Mařenky a zinkající Pepíci, nýbrž zemští škůdci.
O tom není žádných pochyb. A jak píše pan Honza XX o patro níž: "jsme v prdely," má být v prdeli. Aby nám zemští škůdci s akademickým vzděláním dobře rozuměli.

290165

25.5.2013 0:54

RE: Važený Oracle

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 290165

No,to máte pravdu,že zemští škůdci nesou zodpovědnost,proč je ale lídlující Mařenky a zinkující Pepíci tolik velebí,místo toho,aby s nimi naložili jako se škodnou?
No protože pro samé lídlování a zinkání nemají na nic jiného pomyšlení...a jsme zas u toho....

290171

25.5.2013 14:13

RE: Važený Oracle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290171

Zmanipulovat masy obyčejných lidí, pokud je to v zájmu elity, je tou nejmenší překážkou. Neboť k matení lidí plně slouží věda. Jsou vypracované metody matení a manipulace, o kterých máme pouze okrajové informace. Masmédii počínaje,technologií ovlivňování vědomí prostřednictvím přímého vstupu do něj,ba i parapsychologií konče. Dlouhodobě pak sociálním inženýrstvím -nesprávně vedenou myslí. Obyčejný člověk, který je zcela pohlcen běžnými starostostmi o rodinu, zaměstnání,splácení hypotéky a jinými úkoly a hrozbami, je lehce manipulovatelný. Když bude elita národa vlastenecká,obyčejný člověk to pozná a cítí, a budou lídlovat a zinkat správným a života schopným směrem.

290206

26.5.2013 10:15

RE: Važený Oracle

osa x 193.?.?.?

Reakce na 290206

obyčejný člověk ? elita národa ? nějak mi uniká pane sociální engineere , kde se ta elita vezme , z těch obyčejných lidí ? pak jsou to titíž manipulovaní nebozí hňupi - a náhle se z nich stává elita ? kvantovým skokem ? spíše jelita a zmrdi , třídní původ : obyčejný člověk

290267

26.5.2013 10:53

RE: Važený Oracle

slak 77.?.?.?

Reakce na 290206

Zatím jsme u jelit poznali protikorupční rozpočtové tlučhubování a opak, zcela nezřízenou nenasytnost bez ohledu na vovčany a konce, s bezuzdným lhaním kdy prostředky podnikavců mizí neznámo kam a nejždímatelnější jsou osočování ze zhýralosti těmi pravými a stát pro ně dělá pravé peklo. Ne tykadla, ale rohy panáčkům, mrzkým sluhům mamonu. [mrknutí jedním okem]

290270

26.5.2013 12:40

RE: Važený Oracle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290270

Ano, to je pravda. Já také netvrdím, že u nás vládne elita. Elita vládne pouze ve státech, které jsou a mají suverenitu a kde nevládnou cizinci, skrze dosazenou a řízenou vládu. A právě proto nelze vinit obyčejné lidi. Ti nemají žádnou rozhodující moc.

290275

27.5.2013 2:15

RE: Važený Oracle

p. 61.?.?.?

Reakce na 290206

....a tak jsou skauti zase zlocinecka organizace prave tak jako v padesatych letech kdy zurila bolsevicka fanaticka chatra a mnoho jich skoncilo smrti a dlouholetym zalarovanim....Skauti v USA se provinili tezkym zlocinem homofobie a diskriminace protoze zamitli aby buzerantsky vedouci a jejich" pomocnici" brali deti do prirody na taboreni !!! Na protest proti skautske normalnosti rezignoval ze skautskeho celonarodniho vedeni zidobolsevik St. Spielberg holyvoodsky reziser / pamatujte si to jmeno !!! Take rodice jsou velice proti tomu aby se jejich deti vraceli z taboru s natazenou prdeli a AIDS...a tak vypukla fanaticka zurivost fasisticka a nebo bolsevicka pederastu a jejich prisluhovacu vuci lidskosti a normalnimu zivotu

290293

25.5.2013 8:50

RE: Važený Oracle

osa x 193.?.?.?

Reakce na 290165

[chechtot] jistě, MY nic, to všechno ONI !!
Cituji : je to jak naučit krávu mluvit a před jatky se jí zeptat, jestli se cítí skvěle . Ale krávy se vždy cítí skvěle a nikdy za nic nemohou. [oči v sloup]

290184

24.5.2013 18:34

Vystoupit z EU a NATO

HonzaXX 89.?.?.?

To už říkám 15 let a na můj podnět mi uvědomělí demokrati píší, že kdybychom to udělali, tak by jsme byli v prdely. Jenomže, dnes jsme ve dvou prdelích. Lepší je být chudší a šťastný, než bohatý, bezduchý, nevzdělaný, bezcitný šiřitel štěstí. Kteří marní život sháněním peněz, namísto aby byl prospěšný společnosti a říkájí tomu demokracie. Je třeba začít budovat českou státnost. Bez EU a NATO, by jsme se v pohodě udrželi v dobré ekonomické kondici. Dál bychom vyráběli tradiční české výrobky a určitě bychom prosperovali a klasická armáda s brannou povinnosti by bohatě stačila na udržení pořádku a bezpečnosti + by to náležitě podpořilo národní hrdost a dala smysl současné ztracené mladé generaci. Kalousek by nekorumpoval a neprodával MIG-29 za vrtulníky Sokolík, aby dostal úplatek ( mimo jiné dodneška lítají v Polsku) a politici by se starali o naše lidí a ne jen o sebe.

290155

25.5.2013 1:52

Rusko v bahně

Meda Beda 96.?.?.?

Rusko se potaci v bahne a ze strachu se spojuje nejenom s Cinou, ale i negrama z Afriky do paskurni skupinky BRICS

…..Rusko je na prvním místě na světě při spotřebě 21% z celkového množství vyrobeného heroinu ve světě. V Rusku je to 90 tun za rok, což obnáší asi 11 mld. dolarů . Rusko se řadí na třetí místo na světě v počtu drogově závislých, první dva jsou Afghánistán a Írán. Každý den v Rusku zemře asi 100 lidí z předávkování drogami. Průměrný Rus spotřebuje 18 litrů alkoholu za rok. Na základě závěrů expertů OSN, roční spotřeba 8 litrů alkoholu na osobu vede k vážnému zhoršení populace. V Rusku si balíček cigaret lze pořídit za 30 centů, můžete si koupit láhev piva, která je levnější než láhev pitné vody. Pouze 1% vody spotřebované Rusy má světovou třídu kvality.

1,5% ruské populace vlastní 50% národního bohatství, podle CCA "Rosgosstrach".
92% z velkých ruských podniků, bank, atd. - má cizí vlastnictví. Pouze ve švýcarských bankách je asi 25 miliard dolarů ruského původu.. Celkem v Rusku existuje 101 miliardářů s celkovým kapitálem 432,7 mld.dolarů. Ruští miliardáři platí nejnižší daně na světě (13%), o čemž by se mohlo zdát jejich protějškům ve Francii a Švédsku (57%), v Dánsku (61%) a Itálii (66%).Zato 26% Rusů má nesplacené úvěry.

V Rusku je více než 23.000.000 oficiálně přihlášených muslimů, tj.16,3 % obyvatel.
Za posledních 15 let se počet muslimů v Rusku zvýšil o 40%.
Azerbajdžánů žije v Moskvě více než v Baku, a Tatarů více než v Kazani.
Do poloviny století bude muslim minimálně každý čtvrtý Rus.

V Rusku je 2.338 registrovaných dětských domovů, ve kterých je 55.126 sirotků. Při prevenci zanedbávání dítěte bylo přiděleno něco málo přes 60 milionů rublů..

V Rusku je 12 mil. oficiálně registrovaných osob se zdravotním postižením. Alkoholiků je více než 4,580.000 - drogově závislých je více než 2,870.000 - duševní choroby : 978.000 – TBC asi 890.000 - Hypertenze - více než 22,400.000 lidí - lidí s HIV -. nejméně 2,380.000 lidí
Rusko se řadí na druhé místo na světě v šíření padělaných léčivých přípravků. 82% léků prodaných prostřednictvím veřejných lékáren jsou padělané nebo nevhodné expirace.

Podíl veřejných výdajů na sociální služby (školství, zdravotnictví, bydlení, kultura, sport, atd., atd.) v roce 2007:

Rozvinuté země - 70.3%
Latinská Amerika - 64,1%
Asijské země - 54,9%
Některé z afrických zemí - 50,1%
Rusko - 15,0%

Podle organizace RiF byl v roce 2000 ilegální odliv kapitálu z Ruska 15,61 mld.dolarů.

V roce 2004 – 37,05 mld dolarů
v roce 2007 – 55,33 mld. dolarů
1991 - 2009, čistý odliv kapitálu z Ruska činil více než 2 biliony dolarů.
V roce 2010, to bylo 38, 3 miliardy dolarů.

Loni bylo otevřeno v Moskvě první detoxikační centrum pro batolata v Rusku.

Každý den v zemi umírá na heroin 82 l...Automaticky kráceno

290175

25.5.2013 10:16

RE: Rusko v bahně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290175

Příteli, heroin je pro Rusko velká rána, to je bez debaty.. Ovšak tušíte, odkud pochází?? No přece z Afgánistánu, který "kotrolují" USA+NATO. .. Taky asi víte, kolikrát stoupla výroba opiátu v Afg. za doby okupace - několika násobně.. A není to dávno, co tu bylo foto, jak USA vojáci prochází bez povšimnutí polem máku.
Čili shrnuto a podtrženo - invaze do Afg. a následný nárůst výroby narkotik je jedním z cílů, proč tam USA šly. Válka proti Rusku je vedena na mnoha frontách a narkotika je jednou z nich.. [pláč] [pláč]

290189

25.5.2013 12:43

RE: Rusko v bahně

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 290189

A to vše dle Dullesova už více než 60 let starého plánu,kdy pád "Železné opony"jeho provádění jen urychlil.Strategické cíle určitých po moci bažících sil zůstaly stejné,jen se poněkud změnila taktika.Ovšem nesouhlasný povyk "pravdoláskařů celého světa"vůči politice "rasPutina" dokazuje,že se Rusko vydalo správným směrem...v zájmu nás všech..

290200

25.5.2013 23:32

RE: Rusko v bahně

disident 88.?.?.?

Reakce na 290175

je prakticky známé,že v zájmu propagandy lze z různých ročenek a
přehledů vyseparovat nepříznivé údaje takřka o každém státě na
světě.Je ztrátou času kontrolovat,zda tyto údaje se zakládají na
pravdě.Do očí je bijící propagandistický ráz příspěvku v duchu
havlovsko-halíkovské rusofobie ve které se v poslední době zvidi-
telnila nová hvězda na havlovském nebi novopečený prof.Buzna.

290243

25.5.2013 1:57

Rusko v bahne..pokracovani

Meda Beda 96.?.?.?

Každý den v zemi umírá na heroin 82 lidí ve vojenském věku.

V Rusku existuje více než 160 kontrolních orgánů, které mohou přijít k vám s prověrkou. Některé z nich (státního zastupitelství, Federální bezpečnostní služba, ministerstvo vnitra, celní), mají právo iniciovat i vyšetřování kriminálních případů a provádět operativní a vyšetřovací činnosti.


V Rusku roční objem úplatků soudů dosahuje 210,000.000 dolarů.
Rusku patří 43. místo pokud jde o korupci v soudnictví. Tyto ukazatele má také Venezuela, Chile, Kongo, Maroko a Senegal. Soudy se dostaly na páté místo v žebříčku korupce v průmyslu.

Ještě horší je případ jen s univerzitami, bezplatnou zdravotní péči, vojenskou službou bydlením. Rusové ročně poskytnou až 3 miliardy dolarů na úplatcích různým institucím.


Podle ruského ministerstva vnitra za I. čtvrtletí 2009 policie spáchala 18.000 trestných činů - je to o 18% více než ve stejném období roku 2008. Asi 35% z trestných činů spáchaných policisty jsou loupeže a vraždy. Ministerstvem vnitra bylo vyplaceno odškodné ve výši více než 20 miliard rublů. V průměru se za vraždu příbuzných obdrží 100-300.000 odškodného, mučení a mrzačení oběti se odškodňuje částkou 10-150.000 rublů. V roce 2009 se počet stíhaných policistů více než zdvojnásobil.

V průběhu roku 2009 bylo postaveno před soud více než 3000 inspektorů DPS.

V roce 2008 bylo 50.000 pohřešovaných osob. Ze 120.000 lidí v loňském roce byla většina, téměř 59.000 mužů, 38.000 - ženy, 23.000 - nezletilé a malé děti.
Armáda: 87% z ruských armádních důstojníků je otevřeně neloajální vůči vládě.

http://www.rossija.info/view/53004/

"Tady nebude už brzy nikdo pracovat . Asi 60% Rusů - je starších, dětí a zdravotně postižených. Z 20 milionů lidí v produktivním věku okolo 1 milionu vykonává tresty za různé zločiny, 4 miliony jsou na Ministerstvu vnitra, Ministerstvu pro mimořádné situace a FSB. Dalších 4,000.000 – jsou chroničtí alkoholici a 1,000.000 - závislí "- řekl ministr Jakovlev a dodal, že mužská úmrtnost v Rusku je 4 krát vyšší než ženská.." Teď je ztráta zdravých mužů podobná jako ztráty SSSR ve Velké vlastenecké válce, "- řekl Jakovlev.

Letecká doprava: Rusko překonalo Černou listinu zemí pro leteckou dopravu. Lety civilních letadel v Rusku mají 2x větší pravěpodobnost, že skončí katastrofou, než v Africe, a 13x větší než je světový průměr. Od roku 1953 měla letadla společnosti Aeroflot celkem 127 nehod, při kterých zahynulo 6895 lidí....


Vitejte v Ruskem bahně [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

290176

25.5.2013 19:14

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290176

Záleží na tom, jaké období v Rusku hodnotíte a také na serióznosti zdroje. Také víme, že v Rusku je 654 nevládních organizací placených ze Západu, zatímci Rusové mají srovnatelné organizace v USA pouze dvě.Pro srovnání uvedu několik údajů o Spojených státech.

Děti v USA.
V USA (1984) mizí z domovů 1,8 milionů dětí ročně. 300 000 z nich jsou oběti únosu. Z tohoto počtu 50 000 mizí beze stopy.

V USA se krade, nebo vyláká 20-50 tisíc dětí ročně, to hlásí Národní centrum pro pohřešované a zneužívané děti. A zbytek jsou děti, které samy utekly.

V USA, asi jeden milion nezletilých dívek otěhotní a 2,5 milionů dětí je předáno na výchovu cizím lidem, protože jejich rodiče jsou alkoholici nebo narkomani.

Duševní nemoci.
V USA je 36 milionů lidí duševně nemocných,ale pouze 1 z 5 se léčí. Jakési zlepšení u léčených se týká pouze 40%. Dalších 30% léčených trpí recesí a znovu se vrací do blázince.Na zbývajících 30% léčených žádné léky nezabírají a zůstávají v blázinci trvale.

Na Alzheimerovu chorobu,degenerativní onemocnění mozku trpí 4 miliony Američanů nad 65 let. Je to 10% z této skupiny. S léty toto procento rapidně stoupá a 85 letech je to již 47% této populace. Na příklad prezident Reagan. Nic si nepamatoval, nikoho nepoznával, nic nechápal.

Zdroj:Rodinné album- G.Klimov

Podobně i v počtu uvězněných jsou USA první na světě. 2,3 milionů uvězněných. To je mnohem víc než v Číně, která má 5x větší populaci.

290225

26.5.2013 5:41

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Meda Beda 96.?.?.?

Reakce na 290225

>
>Zdroj:Rodinné album- G.Klimov
>


Zdroj: rodinné album Rusáka Klimova [smích])) tak to je dobrý pokus, prý zdroj Rodinné album [smích]))

No to je komedie [mrknutí jedním okem])
Ruským zdrojůzm muže věřit už snad jen klausoláskařští rusomilovní řitolezoucí prosťáčci [smích]

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

Co se stalo ze slavnou analýzou profesora Panarina, že se USA v roce 2010 rozpadne?

Rusáci už slintali nad Aljaškou, že si ji k sobě připojí a ono nic:

"USA se příští rok rozpadnou, tvrdí ruský profesor

středa 4. března 2009, 20:13 - MOSKVA

Šokující názory prezentoval v úterý na přednášce profesor prestižní školy pro diplomaty ruského ministerstva zahraničí Igor Panarin. Podle něj americký prezident Barack Obama letos v USA vyhlásí stanné právo. Příští rok se Spojené státy rozpadnou na šest autonomních oblastí, přičemž Aljaška se vrátí pod ruskou kontrolu. Rusko se pak spolu s Čínou stane páteří nového světového pořádku."

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/163025-usa-se-pristi-rok-rozpadnou-tvrdi-rusky-profesor.html

Hahaha ruští mužíci se třepali na Aljašku a jak vytvoří Rusko-Čínský Nový Světový Řád (NWO) LOL

Prostě zaručené ruské zdroje [smích])

Rusáci se prostě nezmění. A teď jim pod prdelí houří kvůli břidlicové revoluci.

290255

26.5.2013 10:49

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290255

Poslyšte,jestliže zpochybňujete Klimova, který žil až do své nedávné smrti převážně v USA a který se opírá se ve svých statistikách o uznávané kapacity západní i východní hemisféry, tak nepřímo zpochybňujete tyto osobnosti. Na konci knihy Rodinné album je jejich výčet. Má mnoho stran. Jeho knihy jsou uznávané a vydávané i v Izraeli. Komedií jsou s notnou dávkou zášti pouze vaše věty.

Pokud mluvíte o Rusech a ruském národu jako o prosťáčcích, tak dehonestujete také sebe. Nesnižujte se k tomuto tónu debaty. Jste zřejmě podrážděný. Nezapomeňte na to, že zde na Zvědavci,je dostatek diskutujících s nevymytým mozkem, kteří dokáží současný vývoj v Rusku a ve světě anylýzovat bez emocí. Nechte to na nich a přečtěte si laskavě jejich reakce na vaš komentář.

Rusáci podle vás slintají na Aljašku. Nemusí slintat. Byla jejich. Roku 1774 se stala ruskou kolonií. V roce 1867 ji koupily USA za 7 200 000 dolarů, v přepočtu na rok 2006 to je 95 672 993 dolarů. Teď to bude víc, dolar stále devalvuje. No a část americké splátky ve zlatých prutech se potopila v Baltu.
Kupní smlouva mezi USA a Ruskem ,řeší též vlastnické vztahy tohoto uzemí v budoucnu.

Že se USA nerozpadly je pravda. A já si to ani nepřeju. Druhá strana mince ale je, že mají opět bezkonkurenčně největší zadlužení, jsou opět jednička. Mají ale dobré tiskařské stroje a nejsilnější armádu. O tom zde na Zvědavci a dalších webzinech jsou rozsáhlé, podrobné studie. Co jste nám tedy chtěl sdělit?

A ještě k těm ruským prosťáčkům. Zkuste si přečíst dva články : Válka jako Druhá světová se už v historii lidstva opakovat nebude (1) (2)- od Andreje Fursova. Na leva net.webnode.cz

290269

26.5.2013 22:50

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290269

>Poslyšte,jestliže zpochybňujete Klimova, který žil až do své nedávné smrti převážně v USA a který se opírá se ve svých statistikách o uznávané kapacity západní i východní hemisféry, tak nepřímo zpochybňujete tyto osobnosti. Na konci knihy Rodinné album je jejich výčet. Má mnoho stran. Jeho knihy jsou uznávané a vydávané i v Izraeli. Komedií jsou s notnou dávkou zášti pouze vaše věty.
Tak se po pomodlete ke Klimovovi, polibte mu packu na kříži, páč zjevně nemáte důvod pochybovat o ničem, co ten zcela nábožensky pomatený člověk vrhá ze svých útrob, a buďte spokojená ovečka pod Klimovovým paseckým proutkem.
To je prostě síla, jak kult Krista funguje. Vypatlaní č-ráci se samovolně srocují za vůdcem - "pastýřem" (Napoleon, Hitler, Stalin, Havel, Klaus, Klimov, a stovky jiných bla bla bla), protože nejsou sami schopni se rozhodnout, co si vlastně myslí, protože nejsou schopni myslet za sebe, nýbrž jen věřit (v někoho druhého)!, a to kdejaké pí-ovině! Člověčenci bez vlastního úsudku, táhněte do p-dele! [mrknutí jedním okem] Kulové žid! Věřící blbec (v cokoliv) táhne tuto "civilizační káru" do prdele ... [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

290287

27.5.2013 1:15

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290287

Ani tajné služby nemají dost informací na to, aby nemusely věřit kdejaké píčovině. A to mají na všechno dost agentů i ostatních prostředků. Jak má potom takový BFU věřit ve tvoji kritiku svých postojů, když mimo ni se od tebe nic užitečného o tématu nedoví? Nutně tak musí dojít k závěru, tedy k vlastnímu úsudku, že jen "plácáš prknem vo rybník" a o tématu víš kulový. Nebo se ukaž a vyvrať z toho tématu alespoň část tamních tvrzení, pěkně jedno po druhém... Mnoho štěstí smělče. [oči v sloup]

290290

27.5.2013 10:20

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290287

Ano,vy jste tady nesměl chybět. Takže si na vás udělám čas a něco vám vysvětlím.

Vrátím se k prognostice. Váš předřečník (béďa)označil prof. Panarina za prosťáčka proto, že jeho prognóza o rozpadu USA se nesplnila.

Jak víme, prognostika je teorie vypracování prognóz, věda o prognózách. A před volbami prezidenta Běloruska byla otištěna v týdeníku EURO: Prognóza vývoje příštích desetiletí, zpracovaná Střediskem bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy. V této prognóze se mimo jiné píše: Krátce před rokem 2010 padne- za použití zbraní- režim v Bělorusku. Jak víme to se nestalo. Podobně jako rozpad USA, který prognózoval Panarin.

Takže podle subjektivního hodnocení (béďi), když budem postupovat podle jeho metru,jsou členové týmu Střediska bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy,pouzí prosťáčci. To samozřejně není pravda. Přístup (béďi) k této otázce, je mírně řečeno, mylný a hloupý.

Podobně i při posuzování Klimova. Nelze zpochybňovat fakta, která se stala, jsou statisticky zaznamenána a Klimov je pouze popsal, aniž by cokoli měnil. Cifry a fakta zůstávají nezměněny. Podobný je i jeho přístup k dalším tématům, zde se opírá o uznávané autority, takže bychom museli zpochybnit, či vyvrátit, tvrzení těchto autorit. Jistěže jsou tam místa, dejme tomu 5% informací, které nejsou přesné, nebo dokonce mylné. To nikdo soudný nepopírá. Ale těch 95% informací je holá skutečnost. Takže žádný svatý Klimov, nýbrž holá pravda, ta vám vadí.

290298

27.5.2013 12:57

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290298

> nýbrž holá pravda, ta vám vadí.
"Pravdy" z úst náboženského vypatlance by se měl obávat každý, neb organizované náboženství je světové zlo č.1. [vyplazený jazyk]

290304

27.5.2013 14:28

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290304

Pane, Klimov není žádný náboženský vypatlanec. A nemíchejte do toho náboženství. Vy a vám podobní ,a to bez urážky, vůbec nevíte co je pro zachování lidské civilizace nezbytné, a co je původní, neznečištěné náboženství, které je pro zachování každé civilizace naprosto nezbytné. Abych vás mohl brát vážně, žačněte, jak vám již sdělil jeden z diskujících: Vyvraťte Klimovovi položku po položce co píše.

290308

27.5.2013 23:05

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290308

Proč bych měl něco vyvracet? Kvůli vaší naivní představě, že úspěšný manipulátor "lže jak když tiskne"? Zabalte pravdivý výrok do ideologického hávu a nemusíte lhát. Anebo se opřete o neprokazatelný/nevyvratitelný zdroj (třeba bible), a je vymalováno. A jestli jakéhokoliv řečníka oddělujete od jeho ideologickéh podhoubí (má-li nějaké), tak nikdy neporozumíte, co vám vlastně sděluje, pokud ovšem nejste jeho soudruh (nemyšleno v ideologickém duchu doby minulé). Proto do toho pochopitelně míchám náboženství.
>a co je původní, neznečištěné náboženství, které je pro zachování každé civilizace naprosto nezbytné
A to je zase perla!! A co je původní neznečištěné náboženství? A kdo ho znečistil? Žid? A odkud čerpáte poznatky o původním neznečištěném náboženství? Třeba z bible? Anebo jste raně křesťanský reinkarnát? A geniální myšlenka, že "náboženství, které je pro zachování každé civilizace naprosto nezbytné" je z vaší hlavy, nebo vám to někdo nakukal? Člověče, vidíte si do úst? Jestli vy osobně nepřežijete bez náboženství, to je vaše věc, ale buďte tak laskavě skromný, nenabubřelý a tolerantní, a v zájmu lidstva ponechte ostatním, ať si zváží sami, co potřebují pro přežití. Západ je těžce problematický, ale sekularizace, ateismus a tolerance všeho druhu je obrovský pokrok. Pokud vám to nevoní, tak emigrujte na Východ, ale kdybyste náhodou zjistil, že jste gay, tak se nedivte, jestli vás ukamenujou. "Rusko dekriminalizovalo homosexualitu v roce 1993 a oficiálně ji odebralo ze seznamu duševních poruch v roce 1999"
No, nezklamal jste, panbíčkáři. Jste všichni tak stejní, že je z toho smutno ... [oči v sloup]

290332

28.5.2013 1:00

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290332

Tak exponované EGO se jen tak nevidí. Ani ve specializovaných zařízeních. Existuje vůbec pro tento případ na to co má mezi ušima, dost velký klobouk? Když už ne k nasazení, tak alespoň na ty zvratky?... Editore nechrápej! Copak toto individuum je tady k něčemu prospěšné? Nebo si ho pěstuješ, aby diskutéři neusínali nudou? To zde přece nehrozí, ale od něho ti hrozí, že jich řadu ztratíš. Znáš přece to Werichovo - "kde blb, tam nebezpečno" a tento vydá za celou legii. Být takových v civilizaci víc, tak skončila už v druhé generaci, jak předvedl Kain. [bliji]

A pro toho "mtk" - nekecej a vyvracej. Pro civilizaci jsou pohromou právě ti, kteří nectí žádné mantinely zpřístupněné lidem zejména Biblí. Takoví, kteří se cítí být nad to, co je stvořilo. A jestli tomu stvoření nevěříš, tak se rač obtěžovat na toto presentační video a pak na tam nabízený odkaz. A ono ti to arogantní nadmutí pýchou nad svým EGEM vyfučí, jako píchlý pouťový balónek. A omlouvat se nemusíš. Přijetí toho poznání bude dostatečnou satisfakcí, za "návrat ztraceného syna".

290336

28.5.2013 8:58

RE: Rusko v bahne..pokracovani

nepodepíši,zaslepené znám 77.?.?.?

Reakce na 290336

Ó ta krása, odvolávat se na bibli je něco jako poslat někoho na smeťák, těch co tam nacházelo logické chyby bylo víc než dost a o tom že je to encyklopedie myslitelných hrůzdných zrůdností není potřeba pochybovat a tam bych inspiraci pro harmonický a spokojený život věru nehledal a kdo tak činí je beznadějně ztracen pro pohodu a přínos okolí. [mrknutí jedním okem]

290351

28.5.2013 9:37

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290336

>Pro civilizaci jsou
>pohromou právě ti, kteří nectí žádné mantinely
>zpřístupněné lidem zejména Biblí.
Jestli ke ctění mantinelů potřebuješ bibli,a nestačí ti tvůj vlastní charakter a rozum, tak seš blbá vovce. [oči v sloup]

290354

28.5.2013 23:09

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290354

"Komu není rady...". Holt je ti souzeno umřít blbej... Ale nemusíš se tím trápit. Jednak nejsi jak vidno sám a pak, ono to nebolí a tak se to vůbec nedovíš.

P.S. Jen ještě pár nesmělých dotazů. Odkudpak máš ten tvůj vlastní charakter a rozum? Odjakživa? A co ostatní, tedy i tvoji předkové. Ti rovněž? No pokud ano, tak proč pořád neúspěšně hledáte, z čeho vlastně pocházíte a proč nahá a sama, na rozdíl od VŠECH OSTATNÍCH TVORŮ, nepřežije žádná z těch "dvomoudrých opic" na této planetě ANI PÁR DNŮ? [překvapení] ... A včúl buď múdrý. [vyplazený jazyk]

290397

29.5.2013 10:15

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290397

>"Komu není rady...". Holt je ti souzeno umřít blbej... Ale nemusíš se tím trápit. Jednak nejsi jak vidno sám a pak, ono to nebolí a tak se to vůbec nedovíš.
Panáček rád ohníček, a na ohníčku nevěřící človíček. Sám si umři blbej, nesuď druhé, povýšená nádhero. [oči v sloup]

290424

29.5.2013 20:44

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290424

Odpovídat na otázky ti nějak nevoní, proto unikáš kam se jen dá. Odpovědi tedy neznáš a není ani divu. "Kde nic není, ani smrt nebere" a "komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí". Jo a nevyhýbej se tomu odkazu. Třeba tady přestaneš být všem pro smích.

290446

29.5.2013 23:08

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290446

>Jo a nevyhýbej se tomu odkazu. Třeba tady přestaneš být všem pro smích.
Hm, samozvaný kazatel a mluvčí zvědavého stáda. Kdo tě delegoval? Liga věrozvěstů? A ten odkaz? Je spodivem, že si někdo zakládá na existenci světa skrze 5 ti minutové prezentace, ty odkazující stránky jsem pročítal cca před 2 lety, ale že bych z toho byl unešenej.... No, já to po nich nepřeměřoval, takže bych to nehltal po vědrech. Tato věta z textu naznačuje mnohé: "Nyní je již zjevné, že areál je archivací projektu Sluneční soustavy". Prostě raz dva, a jsme hotovi. Webové stránky o cca 16 stránkách formátu A4 jsou nepochybně "vyčerpávajícím" odhalením. Pán je minimalista, ne? Vidím, že se spokojíš vskutku s triviální "modlitbou".
Mám pro vědce tvého ražení těžší oříšek. Zde si stáhni 2.díl "Nadcházející diktatura humanity aneb Panství Antikrista" od J.Rothkranze, a od 104.stránky až do aleluja můžeš studovat, co všechno se dá vymyslet se symbolikou, a jak se pracuje s čísly tak dlouho, až to dává kýžený "smysl" (a většinou spíše nesmysl). Problematika pyramid v Gíze je sice zajímavá, ale takto "z první" skákat na naviják, to se snad ani mezi dětmi nehodí.

290449

30.5.2013 9:59

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290449

Zase úhybný manévr. Místo vyvracení tvrzení vycházejících z reálných výsledků vědeckých bádání v oblasti astronomie, geometrie, geodezie a z kupeckých počtů základní školy (z čehož pak vyšla i ta citovaná věta), "protože z toho pán není unešenej a tak to nepřeměřoval", je dán odkaz na beletrii nemající s vědou žádnou spojitost, kde má zřejmě pán pole působnosti ve vyhledávání "argumentů" pro svůj atheizmus. Mnoho štěstí. [oči v sloup]

Ale i tak dík za ten odkaz, neb i slovem božím živ jest člověk. Tedy kromě nevěřících, ale o těch se dá pochybovat jsou-li to vůbec ještě lidé a ne androidi. [mrknutí jedním okem]

290471

30.5.2013 11:19

RE: Rusko v bahne..pokracovani

mtk 88.?.?.?

Reakce na 290471

>neb i slovem božím živ jest člověk. Tedy kromě nevěřících, ale o těch se dá pochybovat jsou-li to vůbec ještě lidé a ne androidi. [mrknutí jedním okem]
Jj, jak říkáš: "JÁ a moje víra, a s ostatními do pekla!" Prostě náboženští vypatlanci.[oči v sloup] Žijte blaze.

290481

28.5.2013 9:46

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290332

Píšete: Proč bych měl něco vyvracet? Kvůli vaší naivní představě, že úspěšný manipulátor "lže jak když tiskne?"

Nezklamal jste mě, vy jste vývojově stále na úrovni tělesného pojetí života. Co to je vysvětlím vzápětí.Předmětem diskuse jsou knihy Klimova. Vy nic nevyvracíte, pouze spekulujete a navíc, zatahujete do toho mou maličkost. Přesto, naposled, vám věnuji pár řádků.

Dokud máme tělesné pojetí života,naše chápání se zakládá na uspokojování smyslů,protože tělo je stvořené ze smyslů. Když pokročíme z tělesné úrovně a vidíme mysl jako střed smyslových činností,přijímáme mysl jako konečný stupeň realizace. To je mentální úroveň. Z mentální úrovně můžeme pokročit na intelektuální úroveň a z intelektuální úrovně můžeme dospět na transcendentální úroveň. Nakonec se můžeme pozdvihnout i nad transcendentální úroveň a přejít na duchovní úroveň.

I ten, kdo má nejvyšší světské vzdělání západní provenience, ještě neznamená, že chápe o čem je řeč. Profesor Jacgues Monod, který získal Nobelovu cenu, prohlašuje, že všechno je náhoda. S touto teorií dlouho před profesorem přišli ateističtí filozofové Indie- Čarváka a další. Nebo překroucená, falešná sánkhjová filozofie. Je to teorie, která se zabývá rozborem prvků v hmotném světě. A původní nezkreslenou filozofii přednesl Šrí Kapila. Později se objevil jiný Kapila a hlásal ateistickou sánkhjovou filozofii, která se zabývá dvaceti čtyřmi hmotnými prvky, ale neříká nic o Bohu. A tato falešná filozofie se uznává na Západě. Podobné je to i s křesťanskou Biblí, která byla několikrát přepisována. Na příklad Evangelium neznámého boha- autor Jan Kozák, nebo Jiří Vacek o Bibli a jejím učení. A celá řada dalších autorů. Prostě lidé na Západě jsou programově manipulováni a mateni a to dlouhodobě.

Nejstařší duchovní literaturou (tisíc let před biblí) je védská literatura: čtyři Védy (Rg,Jadžur,Sáma a Atharva),osumnáct Purán, Upanišády které tvoří filozofickou část- je jich 108 a Védanta -sútra. Čas této nadčasové literatury pozvolna přichází.

Další vaše tvrzení, že sekularizace,ateismus a tolerance všeho druhu je obrovský pokrok. To teda jo- slepý vede slepce. A vy mezi ně patříte. Podobně jako náš zlatoústý prezident Havel a jeho filozofie. Mimo výroku o "humanitárním bombardování" se zapsal do historie dalšími skvosty. Na příklad výrokem o heterosexuální rodině:

Absurdní ideologie je, že rodina má mít výhody,protože plodí děti, na rozdíl od homosexuálních párů. To je pojetí rodiny jako teletníku,jako místa, kde se připouštějí býci ke kravám, aby byla telata.

Nedávné demonstrace ve Francii jasně ukázaly, skutečnou toleranci západní demokracie. Vodní děla, plyn a obušky policie, mnohé heterosexuály o tom přesvědčily. Jako v roce 1968 u nás. A víme jak demokraticky nás o této ...Automaticky kráceno

290356

28.5.2013 22:21

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 290356

>Později se objevil jiný Kapila a hlásal ateistickou sánkhjovou filozofii, která se zabývá dvaceti čtyřmi hmotnými prvky, ale neříká nic o Bohu. A tato falešná filozofie se uznává na Západě. Podobné je to i s křesťanskou Biblí, která byla několikrát přepisována. Na příklad Evangelium neznámého boha- autor Jan Kozák, nebo Jiří Vacek o Bibli a jejím učení. A celá řada dalších autorů. Prostě lidé na Západě jsou programově manipulováni a mateni a to dlouhodobě.
No, pro vás je to matení a manipulování, pro mě spíš osvobození. Zřejmě některým lidem více vyhovuje svět bez Boha. Jste ochoten je respektovat, aniž byste je nejraději viděl "na hranici" (metaforicky řečeno,nemusí jít o hranici, třeba jen o věčné zatracení, nebo převtělení do červotoče - za trest ...)??? Jsem ochoten připustit, že nějaký Bůh skutečně je, protože to teď nejsem schopen rozsoudit. Jste ochoten připustit, že žádný není? Teď jsem Vám hodil rukavičku ke skutečnému dialogu. Jsem připraven se ve všem mýlit. Jste připrven k témuž ohledně vaší víry? mno, odpovím si sám, netřeba to komentovat.
>Další vaše tvrzení, že sekularizace,ateismus a tolerance všeho druhu je obrovský pokrok. To teda jo- slepý vede slepce. A vy mezi ně patříte. Podobně jako náš zlatoústý prezident Havel a jeho filozofie. Mimo výroku o "humanitárním bombardování" se zapsal do historie dalšími skvosty. Na příklad výrokem o heterosexuální rodině:
>Absurdní ideologie je, že rodina má mít výhody,protože plodí děti, na rozdíl od homosexuálních párů. To je pojetí rodiny jako teletníku,jako místa, kde se připouštějí býci ke kravám, aby byla telata.
Toto je jedna z mála věcí, kdy souhlasím s Havlem, jaožto troubou české politiky. Jsem heterosexuál a těm druhým přeji šťastný život. Můžu se zamyslet max. nad tím, proč je to tak jak to je. Četl jste něco od Platona ohledně Sokrata? Tam si výše urození moudří pánové krom jiných vážených pánů zvali mladé jinochy ke svým siestám, kde tam polehávali ve svých obydlích (s oněmi chlapci) a disputovali (s oněmi jinými váženými pány). Nu, detailů nás Platon ušetřil, ale na mě to dýchá velmi "nekonvenčním dýchánkem" (a nemuselo dojít k "nejhoršímu", že jo). [mrknutí jedním okem] Homosexualita zjevně je slepá větev ve vývoji, homosexuálové (pokud se proti svému zaměření) nerozmnoží, tak vymírají. Je to pozorovatelné i u zvířat. Přesto Příroda stále generuje 4%. Nebudu spekulovat, zda to tak příroda chce anebo nechce, každopádně to dělá, a já to respektuji. Nemám vůbec žádné námitky, aby homosex.pár adoptoval dítě (v případě mužů samozřejmě odkojené atd.). Ve výchově dítěte totiž hraje hlavní roli "harmonický vztah" celé "skupiny". Pokud chceme dopředu zjišťovat, kdo má jaké předpoklady k výchově dítěte, sledujme v prvé řadě alkoholismus, drogy, sklon k násilí ... matka nezodpovědná šlapka, otec f...Automaticky kráceno

290392

29.5.2013 10:26

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290392

Máme pět velkých náboženství a přes 20 000 sekt a sektiček. A říká se tomu náboženská svoboda. Ztratili jsme spojení s autoritativní védskou literaturou a to je velmi nebezpečné.

Védy v tomto hmotném vesmíru existují již stovky milionů let. Původně se tradovaly pouze v ústním podání. Před příchodem úpadkového věku Kali-yugy (18.února 3102 př.n.l.) je sepsal Vyasadeva, který je považován za inkarnaci Krišny, zplnomocněnou k literární činnosti.

Ve stejné době jako Vyásadeva a ještě před ním, žili jiní velcí mudrci jako Gautama,Kánada,Jajmini,Kapila, Aštavakra a Pataňjali. Každý z těchto šesti velkých rsi (riši) zastává odlišný způsob filizofického nazírání, stejně jako moderní filozofové a spekulanti. Rozdíl mezi šesti filozofickými cestami slavných mudrců a cestou Vyásadeva je následující:

Védské transcendentální poznání sestupuje přímo od Osobnosti Božství a první osvícenou bytostí tohoto vesmíru je Pán Brahmá, který je zároveň druhotným stvořitelem.

Naproti tomu, akademické vzdělání je neúplné. Běžné vědomosti, které můžeme získat na vysoké škole se vztahují pouze na hmotu. Takové vědomosti nejsou ve védské literatuře uznávány jako poznání. Poznání znamená, že víme, jaký je rozdíl mezi duchovním a hmotným. V moderním vzdělání, které se zajímá o hmotné předměty a tělesné potřeby, žádné poznání o duchovních věcech neexistuje.

Od védské duchovní nauky se odvíjí další náboženské systémy. Zoroastrismus a také židovský Talmud, který čerpal ze Zend Avesty. V pasážích Zend Avesty kde Ahura Mazda mluví k Zoroastrovi o životě po smrti, byl okopírován do Talmudu.

Stoupenci Zoroastrismu měli zajištěn posmrtný život,to samé tvrdí Talmud o lidu Izraele. Také původní, nepřepisovaná křesťanská Bible byla v mnohém shodná s původním učením Vedánty.
Viz[pláč]Nag Hammadí Codex II,2)

Jinam vás ubezpečuji, že existují lidé, kteří mají se Všemohoucím Bohem spojení. Nemůžeme HO však vidět svými hmotnými smysly. Musíme se pozvednout na duchovní úroveň. Jak k tomu dojít je uvedeno ve védské literatuře. A je to dlouhá a náročná cesta.

I já vám děkuji a ubezpečuji vás, že s materialisty jsem žil a žiji v dobré pohodě celý život. A mnohých si vážím. Tedy těch, co něco umí a mají charakter.

290425

29.5.2013 12:37

RE: Rusko v bahne..pokracovani

slak 77.?.?.?

Reakce na 290425

Žijeme skrze něj, což jsou i informace, ovšem jsou tu spousty zavádějících a zištných zájmů které ty informace matou a samozřejmě boha uráží a následně lidi když si své záležitosti neumí srovnat do harmonie bytí. Jinak nevěřící lidé prakticky neexistují, protože každý něčemu věří jinak by život pozbýval smysl a tedy i jsou nešťastníci kteří ho ztratí a potom to zákonitě končí zmarem. Člověk není nucen dávat okázale najevo úctu jemu nedostižnému, to dělají lidé vyvyšující se pýchou, stačí být přínosem okolí a nezvyšovat utrpení světa.

290431

28.5.2013 22:25

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 290356

pokračování...

...matka nezodpovědná šlapka, otec feťák - taková heterosexuální rodina je k výchově potomka zcela nepoužitelná, zodpovědní homosexuálové by tu splnili roli daleko lépe. Čili, když už kecat do toho, kdo může a nemůže vychovávat dítě, tak těm, co mají v hlavě vymazáno, fetují, loupí, jsou agresivivní, atd. atd.; bez ohledu na sexuální orientaci.
Už dál nebudu výřit prach u pobožných, už cítím jak "hořím na hranici". [mrknutí jedním okem] Ale děkuji Vám za uctivý dialog, to se zde už moc nenosí, quido...

290394

29.5.2013 0:04

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290394

To, že jsou v pár procentech rodinných vztahů překážky v jejich řádném fungování, to je na rozdíl od téže nefunkčnosti biologické, tkvící v homosexualitě, důsledek nepatřičnosti druhu "dvoumoudrá nahá opice" pro tuto planetu. Nutnost rozvíjení rozumových schopností k zajištění své existence až do podoby této spotřební společnosti, ta sebou nese v důsledku nahodilého průběhu společenského dění nemožnost obsáhnout jeho optimalizaci tak, aby VŠICHNI měli stejné existenční podmínky pro zachování druhu tak, jak je mu údělem - "být k JEHO obrazu". Je to horší než při předpovědi počasí, protože každá z entit má vlastní svobodnou vůli. Nerovnost mezi lidmi, nyní už dokonce nesouměřitelnost, ta pak vyvolává nutkání k hledání úniku z této trvale stresové situace cestou nejmenšího odporu.

S růstem komplikovanosti společenských vazeb lidstva, to na rozdíl od celkem stabilních vazeb ostatního tvorstva, se může tato situace jen zhoršovat. A protože se tak nemůže dít donekonečna, jsou jen dvě možnosti. Zvrátit tento trend, nebo vyhynout. Jest se ovšem obávati, že bod možného zvratu byl již překročen, tedy druhá z možností je již nevyhnutná. Pak ovšem není již otázkou "zda", ale "kdy". [pláč]

290400

25.5.2013 19:25

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290176

Je zajímavé, jak ze zabahněné ruské diktatury rasPutina, snadno unikají tak závažné informace. Kampak na ně ten medvěd, z rezervace kdesi v USA, asi chodí? Nebo mu je tam donáší v piknikovém košíku Bubu přímo z CIA? Nebo snad Cyndy od hodných hochů z Mossadu? [překvapení] [oči v sloup] [chechtot]

290227

26.5.2013 0:09

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Arafundi 178.?.?.?

Reakce na 290176

(Cenzurováno. Silně se mi nelíbí agresivní, urážlivý tón vašich příspěvků, nekultivovaný a zmateční projev a vulgární a rasistické poznámky. Obvykle povoluji 10 příspěvků v měsíci každému, ale u vás činím vyjímku a sděluji vám, že vám další nepustím. Editor.)

290245

27.5.2013 19:45

RE: Rusko v bahne..pokracovani

Fon Mamlas 89.?.?.?

Reakce na 290176

Zdali víš, kolik je vyprodukováno bezdomovců v téhle naši skvělé demokracii a kolik jich denně umírá? To asi nevíš viď? Kdyby jenom jeden denně, tak je jich za rok 365. A to je nás proti Rusku pouze hrstka, nějakých 10 milionu. Co by se asi tady dělo, kdyby nás bylo jako Rusů? To bychom asi denně překračovali mrtvoly cestou do práce.

290323

27.5.2013 10:19

Říše zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

"Osvobození nebo okupace?

Toto konstatování neubírá nic na hrdinství tisíců bojovníků proti nacismu v československých a statisíců v sovětských uniformách. Oni bojovali, krváceli a umírali za svobodu svojí vlasti. Ti, co je často vědomě posílali do zbytečných útoků a nechávali je masakrovat, to dělali v cizích službách. Když o tom bývalý velitel armádního sboru a stárnoucí československý prezident Ludvík Svoboda chtěl na počátku sedmdesátých let vydat konečně alespoň částečné svědectví, zakázali i po těch letech sovětští „soudruzi“ vydání druhého dílu jeho prezidentských pamětí, a druhé vydání prvního dílu muselo jít do stoupy. Hotový rukopis druhého dílu musel být zničen. Zahraniční moc, schopná ještě po třiceti letech zakázat prezidentovi „suverénní“ spřátelené a spojenecké země, aby vydal svoje válečné paměti?"
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=20040

290297

27.5.2013 13:15

RE: Říše zla

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 290297

Za ten článek Urbana by se nemusel stydět ani Goebbels, jak šikovně manipulační je.

Jak už od začátku šikovně vyzdvihuje hrdinství Polska, přitom šikovně zastírá, jak rádo a chtivě si Polsko ukrojilo svůj díl na Československo při Mnichovské zradě a jak hezky bylo rádo, že Hitler mu dovoluje si kus Československa uzobnout.

Hrdinné Polsko pak dostalo to, co si zaslouží. Kdo se chce paktovat s ďáblem, dostanbe ďábelskou odměnu.

To už ale pak Urban nezmiňuje.

Podkarpatskou Rus neukradli de facto Rusové. Podkarpatskou Rus ukradli Maďaři, kteří si opět hrdinně v rámci Mnichovské zrady ukousli, podobně jako Poláci kus Československa, mimo jiné i kus Podkarpatské Rusi. Později jí zabrali celou, proti čemuž Hitler nic nenamítal.

Podobně se paktovali s Hitlerem Slováci. Slovenské národní povstání byl především zastírací manévr, který někdo diplomatický honem zavedl proto, aby se Slovensko neocitlo právem na straně poražených států, tedy těch co bojovali na straně Hitlera, lidské ztráty byly irelevantní.

Jinak řečeno, je velmi těžké bojovat, když všechny okolní státy včetně Polska, Slovenska i Maďarska se postavili za rozhodnutí Hitlera.

Jediný stát, který zcela nezradil Československo bylo Rumunsko a Jugoslávie. Zejména Srbům jsme pak ukázali na případu Kosovo, že toho bohdá nebude, aby Češi nenakopali zadek tomu, kdo se za Čechy kdy postavil. Tak Češi odměňují.

Článek Urbana je velmi ošklivá dezinformace a manipulace.

Miloslav Ponkrác

290305

27.5.2013 15:56

RE: Říše zla

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 290305

Urban je šmějd a zjeb nejhrubšího zrna... [bliji] [bliji] [bliji]

290311

27.5.2013 18:01

RE: Říše zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290305

Ano, máte pravdu. Pracuje se na debilizaci a vykořenění národa. Začíná se nejúčinnější metodou, to jest nesprávně vedenou myslí. Takto tvořená filozofie davu je v dlouhodobé perspektivě, strašlivá zbraň.

Nedávno jsem na www.palba.cz přečetl článek o bitvě u Sokolova za 2.sv.války. Autor[vyplazený jazyk]hDr.Jiří Fidler,Ph.D. Fidler píše:

Zahraniční odborná literatura tak Svobodovo hlášení o nepřátelských ztrátách (20 zničených německých tanků) odsunuje jednoznačně do říše bájí. Podle Fidlera Češi u Sokolova zničili pouze 2 německé tanky. Takže,Fidler tvrdí, že generál Svoboda ve svém hlášení lhal. A point tomu dává jak popisuje ústup. Cituji:

Československé jednotce se podařilo jako jediné z podřízených složek divize ustoupit organizovaně...kousek dál: Jde o opravdový příklad vysoké odolnosti čs.vojáků, čímž se svým sovětským gardovým spolubojovníkům stali nedostižným vzorem.

Naproti tomu o největší bitvě 2.sv.války a vynikající strategii sovětských vojsk v bitvě u Mandžuska (11.8-24.8.1945), se téměř mlčí. Zde sovětská vojska rozdrtila japonskou kwangtungskou armádu s minimálními ztrátami a to pouze 8 219 sovětských vojáků. Přitom do zajetí padlo 594 000 japonských vojáků.

To je podobná manipulace jako Urbanova. Hitler a jeho Wehrmach přišli do Ruska s jasným záměrem. Vyhladit ruské Slovany jednou provždy. To byl plánovaný cíl. Ostatní jsou báchorky. Nebo lépe- sprosté lži.

290318

28.5.2013 6:22

RE: Říše zla

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 290305

Vypadl Vám z příspěvku jeden odstaveček :
Podobně se paktovali s Hitlerem Češi. Pražské povstání byl především zastírací manévr, který někdo diplomatický honem zavedl proto, aby se Protektorát neocitl právem na straně poražených států, tedy těch, co bojovaly a pracovaly na straně Hitlera

290346

28.5.2013 9:18

RE: Říše zla

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 290346

Ale, ale. Ne každý Čech se paktoval s Hitlerem, protože neměl to správné národně socialistické cítění a podobiznu pana Hitlera na nočním stolku, jako vy, pane Erwine.

290353

28.5.2013 19:33

RE: Říše zla

dub 89.?.?.?

Reakce na 290346

nešíkejte.
takže pokud okupované země české kladete na roveň samostatnému slovenskému státu, který se na stranu němců přidal dobrovolně, je to stejně idiotské, jako tvrdit, že okupovaný irák se paktuje s američany a patří na jejich stranu válečných zločinců...

v poslední době se tu s ynteligenty nějak roztrh pytel...

290379

28.5.2013 20:49

RE: Říše zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 290379

Na jednu stranu máte pravdu.

Na druhou stranu, přesně v duchu předchozího příspěvku nás vnímají například v Rusku. Že Hitler napadl Rusko v českých tancích a celou válku jsme pro něj vyráběli bomby a děla atd. Není to prostě jednoduché.

Váleční zločinci, to je pojem ... Kdo vyhladil Drážďany, Nagasaki atd. zločinec byl nebo nebyl?

290385

28.5.2013 21:27

RE: Říše zla

dub 89.?.?.?

Reakce na 290385

jo napadl, nebýt čsr, neměl třetinu vojska a nemohl táhnout na východ.

ale my jsme byli okupovanou zemí, kde rozhodovala okupační správa, takže těžko lze vinit čechy (vyjma zednáře beneše, kterej zradil a poslouchal bratrstvo jak švýcarský hodinky). a okupace byla důsledkem mnichova, a ten schválil a podepsal kdo?

likvidace civilních měst, a to čistě civilních měst bez jakékoliv vojenské infrastruktury, a v případě drážďan ještě sanitárního města s přehršlí uprchlíků, je válečný zločin non plus ultra. ale o tom se snad nikdo nepře, nebo jo?[smích]

290390

29.5.2013 12:09

RE: Říše zla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 290390

Nepře. Četl a psal jsem to v rychlosti, jsem holt ten yntelygent. Lepší už to nebude. [smích]

290429

30.5.2013 21:11

Pokud k dohodě o volném trhu dojde, tak jsme v prdeli

Pavel Jan 90.?.?.?

Biotechnologické společnosti v USA zbrojí - už dnes mají v zákonech takovou oporu, která jim zajišťuje v obchodě stejnou moc jakou mají národní vlády. Pak se klidně stane, že sem Monsanto naveze ty svoje sračky - neoznačené a nikdo nebude mít moc jim v tom zabránit. Pak to budem žrát, ani o tom nebudem vědět. Když k tomu připočtem servilitu českých politiků a zkorumpované AV ČR, tak vyhlídky nejsou dobré.

290517

Příspěvků: 74

24.05. 01:15 meloun  No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.
24.05. 01:36 slak  RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.
24.05. 02:08 Satanist  RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.
24.05. 09:00 petesv  RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.
25.05. 01:46  RE: No co, větší pes mrdá, ni víc nic míň.
24.05. 08:09 Oracle  Čudujem sa, že Mou sa neozval.
24.05. 08:25 rfrfr1  Proroctvo
24.05. 11:08 janko  RE: Proroctvo
25.05. 09:44 enigmatic  RE: Proroctvo
24.05. 15:45 PavT  Mnoho povyku pro nic
24.05. 16:51 Smoker  RE: Mnoho povyku pro nic
25.05. 18:37 M.P.  RE: Mnoho povyku pro nic
26.05. 00:36 JPG  RE: Mnoho povyku pro nic
26.05. 08:58 Emil Robot  RE: Mnoho povyku pro nic
02.06. 02:11 Adam...  RE: Mnoho povyku pro nic
02.06. 06:21 slak  RE: Mnoho povyku pro nic, nablblost totál cíl
24.05. 16:15 MoUdrostrak  Važený Oracle
24.05. 20:51 Andrew Siddur  RE: Važený Oracle
25.05. 06:54 MoUdrostrak  RE: Važený Oracle
24.05. 20:51  RE: Važený Oracle
25.05. 10:04 MoUdrostrak  RE: Važený Oracle
24.05. 21:06 dub  RE: Važený Oracle
24.05. 22:15  RE: Važený Oracle
25.05. 00:54 Emil Robot  RE: Važený Oracle
25.05. 14:13  RE: Važený Oracle
26.05. 10:15 osa x  RE: Važený Oracle
26.05. 10:53 slak  RE: Važený Oracle
26.05. 12:40  RE: Važený Oracle
27.05. 02:15 p.  RE: Važený Oracle
25.05. 08:50 osa x  RE: Važený Oracle
24.05. 18:34 HonzaXX  Vystoupit z EU a NATO
25.05. 01:52 Meda Beda  Rusko v bahně
25.05. 10:16  RE: Rusko v bahně
25.05. 12:43 Emil Robot  RE: Rusko v bahně
25.05. 23:32 disident  RE: Rusko v bahně
25.05. 01:57 Meda Beda  Rusko v bahne..pokracovani
25.05. 19:14  RE: Rusko v bahne..pokracovani
26.05. 05:41 Meda Beda  RE: Rusko v bahne..pokracovani
26.05. 10:49  RE: Rusko v bahne..pokracovani
26.05. 22:50 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 01:15  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 10:20  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 12:57 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 14:28  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 23:05 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 01:00  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 08:58 nepodepíši,zaslepené znám  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 09:37 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 23:09  RE: Rusko v bahne..pokracovani
29.05. 10:15 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
29.05. 20:44  RE: Rusko v bahne..pokracovani
29.05. 23:08 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
30.05. 09:59  RE: Rusko v bahne..pokracovani
30.05. 11:19 mtk  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 09:46  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 22:21  RE: Rusko v bahne..pokracovani
29.05. 10:26  RE: Rusko v bahne..pokracovani
29.05. 12:37 slak  RE: Rusko v bahne..pokracovani
28.05. 22:25  RE: Rusko v bahne..pokracovani
29.05. 00:04  RE: Rusko v bahne..pokracovani
25.05. 19:25  RE: Rusko v bahne..pokracovani
26.05. 00:09 Arafundi  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 19:45 Fon Mamlas  RE: Rusko v bahne..pokracovani
27.05. 10:19  Říše zla
27.05. 13:15 M.P.  RE: Říše zla
27.05. 15:56 Emil Robot  RE: Říše zla
27.05. 18:01  RE: Říše zla
28.05. 06:22 Erwin  RE: Říše zla
28.05. 09:18 Vopice  RE: Říše zla
28.05. 19:33 dub  RE: Říše zla
28.05. 20:49  RE: Říše zla
28.05. 21:27 dub  RE: Říše zla
29.05. 12:09  RE: Říše zla
30.05. 21:11 Pavel Jan  Pokud k dohodě o volném trhu dojde, tak jsme v prdeli

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 871