Diskuze k článku

Pokrytectví Ban Ki-moona ohledně izraelských útoků na Sýrii

Příspěvků 28

7.5.2013 1:15

Jsou ve valce od r. 1948

Osel 89.?.?.?

"Agresora a oběť nelze stavět na roveň"

Otazka je, kdo je agresor a kdo obet: Israel a Syrie jsou ve valce od r. 1948 -- nemaji mezi sebou uzavrenou mirovou smlouvu. A to vlastne znamena, ze oba delaji co MUZOU aby ve valce zvitezili -- v tomto pripadu Syrie nemuze prakticky nic.

Takze, otazkou je, kdo byl agresorem r. 1948?

289231

7.5.2013 16:32

To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 289231

Nejaká formálita od roku 1948 má akože ospravedlniť masové zavraždenie stovky ludí?
To myslíte vážne, Osel?

Vy ste žid?

289278

7.5.2013 19:59

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 289278

icik a klikac, ale hlavne je to somar - ved vidis podpis, nie [mrknutí jedním okem]

289291

8.5.2013 1:26

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 289278

No, ked pre Vas je mierova zmluva formalita, tak tu sa asi niet o com bavit...[smích]

Nie som zid. A vy ste nacista alebo mohamedan?[smích]

289300

8.5.2013 6:49

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 289300

Hovoríme tu o zabíjaní, bombardovaní a začiatku novej vojny, a vy spomínate "bavenie"?

Nehovorte mi, že nie ste žid.

289309

8.5.2013 9:28

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

erich 145.?.?.?

Reakce na 289300

Nemali mierovú zmluvu, ale po Yim Kippurskej vojne uzavreli 25.10.1973 prímerie, ktoré bolo porušené iba počas Libanonskej vojny Izraelským útokom, no potom bolo 11.6.1982 znovu obnovené a teraz ho Izrael znovu porušil. Čiže agresor je jasný.

289323

8.5.2013 1:31

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 289278

P.S. Tu poslednu otazku som polozil preto, lebo to su jedine dve sorty ludi ktore poznam, pre ktore je jednak mierova zmluva len zdrapom papiera a jednak prvoradou otazkou pre nich je, ci je niekto Zid/zid, alebo nie je.

Mna samozrejme, odpoved primarne nezaujima, ale skuste si ju zodpovedat sam pre seba.

289301

8.5.2013 6:55

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 289301

Mierová zmluva je zdrapom papiera len pre židov, čo potvrdili po stý krát terajším bombardovaním v Sýrii.

A hlavne je pre nich bezcenným zdrapom ľudský život, čo potvrdili milionty krát.

To, ako ma bude osočovať žid, ma nezaujíma.

Takisto ma nezaujíma ani to, či je povolené Vás nazývať židom. Alebo Vás to uráža, ak Vás tak kategorizujem? No, povedzte, nielen sám sebe - hanbíte sa za to, že sa správate ako žid?

Nezabudnite, že akákoľvek ideológia je kritizovatelná a odsúditeľná, teda aj židovstvo. Takže nevolajte hneď políciu - mohlo by sa stať, že nebudú na Vašej strane.

289310

8.5.2013 23:06

RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 289310

Poblaznenost nenávistou je strasna vec: je to nieco ako dusevna porucha. Stari Greci hovorili, ze koho chcu bohovia potrestat, tomu vezmu zdravy rozum.

V prvom rade si nevidite do ust: ako moze byt zdrapom neexistujuca mierova zmluva? Ako mohli porusit neexistujucu mierovu zmluvu po sty krat bombardovanim ?

Za druhe: ze pre koho je ludsky zivot bezcennym zdrapom, to si porovnajte s tym, ako pochodili Zidia, co sa dostali do ruk Arabom (nahodne si spominam besnenie ked tusim v Gaze zabludili dvaja zidovski vojaci, a z okien z nich lietali len kusky) a ako pochodili Arabi, co sa dostali do ruk Zidom. Som si sice isty, ze nezazili prijemne chvile (pokial mali nejake uzitocne informacie), ale to by nezazili ani inde. Ale nebolo ziadne lyncovanie, ba co viac, nemaju ani trest smrti.

Akurat dokazem suhlasit s predposlednou vetou. Otazka je, ci ju vztahujete aj na nacizmus a islam.

Mam dobru zabavu z Vasej vznesenosti, a z toho, co Vas zaujima a co nezaujima. Prave ti su najhaklivejsie na kate0gorizacie, ktori sami kategorizuju najviac. Skuste aplikovat svoje vlastne kriteria aj na seba... a skuste sa nehnevat na zrkadlo, ked ukazuje krivu hubu...

P.S. Pre tych ostatnych ktori riesili/riesia moj nick: mam ho preto, aby som odfiltroval hlupakov a retardov, ktori namiesto vecnych argumentov riesia nieci nick. To len na vysvetlenie, preco z nich kazdemu neodpovedam jeho vlastnou mincou.

289388

7.5.2013 2:40

Kazda valka je predevsim loupez z ciziho majetku,bohaty se cini bohatsimi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je to jako na ulici,kde Vas nekdo prekvapene prepadne a dava Vam ranu za ranou,a pozoruje to treti osoba,pan Ban Ki-moona a dokud dostvate od utocnika do tela,tak kouka a nic nedela,ale,jakmile se zacnete branit,tak,ze i utocnik dostane neco zpet,tedy,nejakou tu ranu,tak pan "Koukal" za velke penize, Vam zacne domlouvat,abyste nepouzival nasili,ze se daji veci resit jinak,ackoliv pan "koukal Ban Ki-moon",nikdy nic nevyresil a ti pred nim take nic nevyresili a kdyz,resil-i,tak to bylo horsi,nez predtim,muzeme vzpomenout na udalosti v cele Africe a nebo v byvale jugoslavii.
Takze,z tohoto pripadu vypliva jen jedna moznost,aby pan "Koukal" take nejakou dostal,jine reseni neni,nebot je to ve spolupraci s utocnikem "jedna rodina",ktery nechrani obet,ale,utocnika,tomu se dnes ve velkem rika svetova politika a vsimnete si vsech zahranicnich ministru mnoha zemi,jak si uzivaji zivota,oproti tem,co jsou denne mlaceny.
Tak honosne nazyvana mezinarodni politika (velkeho klacku) se od dob Neandrtalcu nezmenila,jen prostredky k zabijeni a obalamuseni se zdokonalili, v pravde receno,kdyz je to velmi vynostny obchod pro par rodin,co vladnou svetu,coz je dukaz ,ze nejake UN naprosto nic neresi,ale,stoji nas vsech veke penize.
By Global Research News
Global Research, May 05, 2013
UN News Centre 5 May 2013Region: Middle East & North Africa
Theme: Law and Justice, United Nations
In-depth Report: SYRIA: NATO'S NEXT WAR
Izrael udělil práva na těžbu ropy v Sýrii Murdochovi a Rotschildům-takze v tomto dovetku poznate o co vlastne v te svetove politice bezi,zase jen a jen o mamon, zlate to tele sebevyvolenych.Takova "politika' dava zivnou pudu pro anarchisty,nebot neni jine cesty z tohoto politicko-hospodarskeho marastu ven,proto roste i terrorismus,ktery neprimo podporuji i vlady,ktere toho vyuzivaji k upevneni moci a jeste vetsimu terrorismu z estrany vlivnych a mocnych.Politika humanismu je jen a jen propaganda.
Vysvita jen jedno pravidlo: Bud oni a nebo my!
Jinak,nase deti,nasi vnuci budou jen a jen otroci,najdete si clanek:Your Children are Slaves for Life!

289232

7.5.2013 4:03

RE: Kazda valka je predevsim loupez z ciziho majetku,bohaty se cini bohatsimi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 289232

Mozna,za padesat roku,se dozvime,jak to vlastne bylo s tou Syrii dopravdy,nakonec,posudte dnes,co se pise o Saddam Husejnovi,to by pred deseti roky nikdo nemohl napsat,ze zapad nejsdriv evyzbrojil Saddam Hussejna,dak mu i bakteriologicke zbrane a potom jej napadl,pod prislibem,ze se nebude michat do arabskych sporu o olej.Tak,jak je dnesni situace se dozvime o nekolik desetileti pozdeji,proto president Bush pri otevirani knihovny s jeho jmenem,rekl,zapomenta Irak,proc ne,kdyz to vse je zlocin politiku a nadnarodnich kartelu,ktere vydeleli nadvakrat,to co Saddanovi dali a potom,kdyz jej vyrazili od kohoutku s olejem o nic vic neslo.
The Zionist-imperialist axis has followed this strategy before, at an atrocious cost in lives and human suffering. In 1980, the Zionist-led West armed Saddam Hussein and incited him to invade Iran. But by 1982, when a surprisingly effective Iranian counter-offensive was about to culminate in an Iranian victory, the West stepped in decisively and lavished overwhelming support on Saddam. The effect was to prolong the conflict for another, horrible six years. During that period, the Western policy, following the Zionist strategy, was to do everything possible to prolong the war and maximize casualties. To that end, the West provided Saddam Hussein with copious quantities of chemical weapons to use against Iranian civilians as well as on the battlefield.
Israel's goal in Syria: Prolong war, maximize destruction
Tak,jak si zid Sarkozi nechal zaplatit volby od Kadafiho a pozdeji jej znicil,ve jmenu ceho?
Pravidla jsou velmi jednoducha:In this Zionist attempt to incite civil war inside the House of Islam, the tip of the spear is the Takfiris, an extremist movement among the Wahhabi-Salafi school of non-traditional Sunni Islam. The Takfiris reject Islamic tradition, which holds that all Muslims who bear witness to the Divine Unicity and the prophethood of Muhammad, peace upon him, are within the house of Islam. The Takfiris believe that they are the only real Muslims; others are heretics and deserve to be killed.
Postvat goyimi,jeden proti druhemu,tak,jak je psano v protokolech,The Rosenthal Document a nebo projev z Madarska, z roku 1953 o tom,jak zide ovladnou cely svet, a Jerusalem bude hlavnim mestem svetoveho zidovstva, stredem Velkeho Israelu,ke kteremu jim dopomuze lidska hloupost vsech ne -goyimu, proto muzem cist:*Israel Goal In Syria - Prolong War, Death...Maximize Destruction

Duff - US-Led Zio-Wahhabis Wage War On Syria
US Taxpayers Buying Bombs Israel Drops On Syria (to da rozum,ze nebudou utracet vlastni penize,kdyz je tu "hlupak" co to zaplati.
China Blasts Israeli Attacks On Syria Amid Bibi Visit
Hezbollah, Iran, Syria, Russia Preparing For War - Vid
Israeli Attack On Syria An Act Of War - Vid
Proto verme Israelskemu generalu,jez uz pred roky rekl,ze treti svetova valka uz zacala!
Dale rekl: "ze at dela krestanstvo co chce ,tak se ji nevyhne,"tomu, stoprocentne verim,s temi politiky co mame ,neni nadeje se tomu vyhnout,dve svetove valky neznamenaji pro politiky nic.

289233

7.5.2013 9:27

RE: Kazda valka je predevsim loupez z ciziho majetku,bohaty se cini bohatsimi.

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 289233

Donedávna se alespoň předstíralo,že mezinárodní právo je jakž takž ctěné a je občas snaha jej dodržet.Teď už se ze strany USraele na něj zcela otevřeně sere,pokud se to právo náhodou samo zcela neohne na tu "správnou stranu".Instituce jako OSN,se svou zaprodanou administrativou už si přestalo hrát na jakéhokoli arbitra a naopak je dnes pohůnkem USraele na plný úvazek.Ten Kretýno z Jižní Koreje se už ani formálně nestaví na neutrální pozici.
Přišel kapitalizmus bez přívlastků a mezinárodní právo bez pravidel,doplněné ze strany USraele 50 -letým naprostým ignorováním rezolucí RB OSN,na něž se nereagovalo (na rozdíl od jiných rezolucí viz.YU,Libye atd.OSN naprosto otevřeně a bezezbytku naplňuje agendu USraele a stává se ostatním už jen napřítěž,minimálně finanční.
Kdy se"to začne mazat naplno",je jen otázka času a vhodného okamžiku,je to jen otázkou míry trpělivosti a "dobrých nervů" napadané strany.
Střet "většího rozsahu"je zřejmě vinou cynismu politiků a ignoranci veřejnosti nevyhnutelný.Naprostá většina si jej nepřeje,ale nedělá skoro nic k jeho odvrácení....
Nezájem o "politiku" nikomu nezaručí,če se jí vyhne,naopak se pro ni on stane "levnou kořistí",která bude vehnána nakonec stejně "jako kanonenfutr" do zákopů,které by si ale sám nevybral
a bude chcípat za zájmy těch samých,ale jen rychleji,než to dělá dnes ve svém zaměstnání. [naštvaný]

289250

7.5.2013 6:05

Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

MoUdrostrak 90.?.?.?

Není Vám to nikomu divné?!
Svět je zaplavován biliony ničím nekryté měny. Každá vláda na světě je na výplatní listině ilegální tiskárny nekryté zelené měny (včetně i vlády Burmy/Myanmaru, Sůdánu, Somálska, Jemenu atd. atd.).
Jen zlá Sýrie a zlý Assad nezinká, nezinká, nezínká a nezinká...
Co z toho kdo v Rusku, v Číně, v Íránu i v Sýrii má, že nechce pravicovat, toonnelovat, jumanitárně bombardovat?!
Čím to je?!
Jaké to proboha (mamonu) vyznávají hodnoty - v rozporu s Poučkami Prof. Big Toonnela, že „prachy nesmrdí...?! [bliji]

289235

7.5.2013 7:24

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 289235

Už to začíná být opravdu nuda, ty zinkale. Zkus něco nového, zejména to, čím se dopuješ, nedělá ti to dobře.

289237

7.5.2013 8:01

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 289237

Ajajaj - potrefená husa!
Kdepak je pravicující pan „Vopice"?
Zinká v Lídlu za analogy z Polska pro české Pepíky a Mařenky?

289240

7.5.2013 8:13

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289237

Zase to, co napsala straka nenapsal nikdo jiný.

Já bych treba rád vedel, komu se bude platit státní dluh, jaké instituci, nebo jakému subjektu KONKRÉTNE. To prece musí být dohledetelné. Není možné mít dluh a nevedet, komu dlužím. Krome toho, že když jsem se nijak nepodílel na pujčkách tak ten dluh odmítám, protože není možné, aby za mne udelal dluh nekdo jiný, to pak není dluh, ale krivé obvinení.

Tuto informaci je podle zákona o informacích státní správa poskytnout, kdo vlastne dluží komu. Já jsem nikomu souhlas na udelání dluhu nedal, a nejsem za nej odpovedný. Dluh delají ti, co se sproneverili svému poslání, tak ať si ho zaplatí. Kdo dal souhlas na udelání dluhu. Státní správa jsou volení zastupitelé, ne výberčí, ani pánové kraju. Nebo najednou demokracie není demokracie? Ohánejí se naši ministri zastupováním verejnosti, ale udelají dluh, který značná část verejnosti témer jiste nebude chtít? Ptal se jí na to nekdo? Vždyť se jakýsi dluh dokonce i splácí, ptám se proč, a komu. Jaký argument by prišel, když páni reknou, že bez pujček to nešlo a nejde? Stejne se utahují opasky, a mám silné podezrení, že s utáhnutými opasky, ale bez dluhu bychom byli na tom lépe, protože dluh nakonec nutí utáhnout opasek ješte víc.
Od koho se pujčuje, komu se platí a kolik?

289242

7.5.2013 11:07

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 289242

Od koho se pujčuje, komu se platí a kolik?
Tohle konkretne bych taky rad vedel. Ale mozna, ze to je "spatne, ale opravdu spatne polozena otazka"

289256

7.5.2013 11:54

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 289256

Treba to doplniť o ďalšiu otázku, odkiaľ majú na požičiavanie toľko peňazí?

289259

7.5.2013 13:50

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 289259

Odpověď na otázku "komu ČR vlastně dluží?" není žádným tajemstvím, pánové. Je zde. Zjistíte tam například, že dluhopisy za cca 50 miliard drží české domácnosti. A právě se začíná prodávat další emise. Každý si může koupit, dokonce i Vy, pane Oracle.

Ovšem zdaleka nejvyšší objem našich státních dluhů drží zahraniční banky, penzijní a investiční fondy, pojišťovny a pod. Proč zahraniční? No protože z dob socialismu jsme žádné naše bohaté banky, fondy či pojišťovny nezdědili. Nebo snad pamatujete nějakou, která by měla v roce 1989 kapitál ve výši několika set miliard korun, aby si mohla dovolit nakupovat státní dluhopisy? [chechtot]

Za daleko důležitější otázku, související s naším státním dluhem já považuji zjištění: KDE JSOU TY PENÍZE?!? Co myslíte, pánové?

Ano. Všichni známe kauzy Gripen, Pandur, Promopro, Casa a pod. To jsou však jen nepodstatné drobné. Dle údajů České státní správy vydává naše veřejná správa (tedy státní i komunální politici) už několik let každoročně 200 miliard (200 000 000 000,- Kč) za něco, co se ve veřejných rozpočtech skrývá pod položkou INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ SYSTÉMY. Opravdu naše země potřebuje rok co rok utratit PĚTINU!!! státního rozpočtu za jakési "informační a komunikační systémy"? Co to ve skutečnosti je? No přece IZIP, S-karty, Opencard, nový (nefunkční) centrální registr aut, ...

Závěr? Čím víc si budeme utahovat opasky, čím větší daně budeme muset platit, tím víc si naši politici ukradnou z veřejných rozpočtů prostřednictvím "informačních a komunikačních systémů", či podobných rozpočtových hrátek. A pokud příjmy rozpočtů nepostačí, tak si na to politici jednoduše půjčí. Vždyť pro ně je přece to nejdůležitější, CO JE DOMA. To se počítá. A po nich třeba potopa.

289268

7.5.2013 15:29

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Korutan 88.?.?.?

Reakce na 289268

Je pravda, že jsme z dob socialismu nezdědili žádné bohaté banky? Co Česká spořitelna s obrovskými vklady prakticky celé společosti? Česká Národní Banka? Nezadlužená? Ne, vážený, důvodem dnešního zadlužení je politické zadání. Všechny státy světa zadlužit! Proč? Aby bylo snanžší je ovládat, jednotlivce i státy. Když zadluženému dáte na další půjčku kruté podmínky, nezbude než-li na ně přistoupit, už proto, že má dojem, že jinak je konec všeho a tak vytlouká klín klínem. Je jedno, jde-li o stát, nebo o jednotlivce. Princip je stejný a odporuje vyšším morálním principům na celé čáře. Už proto, že si pak přivlastníte jeho majetek za zlomek ceny. Když k tomu ještě disponujete virtuálními penězi, jste v neohrozitelné pozici. U jednotlivce v případě neochoty plnit kruté podmínky dluhu nastupuje exekutiva se všemi silovými prostředky v zádech. U států tato možnost jednoduché eliminace zatím chybí. Podívejte se na Řecko, vzdorující Sýrii a jiné! A proto potřebují EU a jiná, provázaná společenství, aby vytvořili nadnárodní silové nástroje pro vymahání svých zkurvených pohledávek. A předem všechny státy k podřízení této exekutivě zavázali. Tak ať "žije" Zeman-Hácha a světlé zítřky, které nás v náručí finančních upírů a zrádců národů čekají. Těžko by podepsal ten závazek na 350 mldr. do fondů EU, kdyby je měl plati, třeba jenom malou část, on sám!

289274

8.5.2013 14:38

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 289274

Tak bohatá Česká spořitelna, říkáte pane Korutane? Ovšem kam se to její "socialistické bohatství" vypařilo? ČR totiž na ní při privatizaci ohavně prodělala, viz http://hn.ihned.cz/c1-11233090-na-privatizaci-sporitelny-stat-tratil-23-miliard.

A ČNB? Ta po celou dobu drží rezervy ve výši pár desítek miliard. A to včetně zlata. Z čeho by asi tak napůjčovala českým vládám půldruhého bilionu?

Důvodem zadlužení není žádné "politické zadání". Nebo snad chcete tvrdit, že nejzadluženější země světa - Japonsko, poslouchá čísi politické zadání? Ha, ha. Důvod je úplně jiný. Prostí lidé ve vyspělých zemích si v poválečných mírových desetiletích rychle zvykli na nezasloužený a stále rostoucí blahobyt. Jednoduše řečeno, za málo úsilí hodně konzumu. Nebo jinými slovy, chceme za málo práce příliš peněz.

Když se v devadesátých létech trh práce globalizoval, nabídly na něm země jako Čína, Indie, Bangladéš, ... daleko levnější práci za méně peněz. A o tu naši (japonskou, americkou, ...) drahou už není zájem. Co dělat, když za svou práci nedokážeme inkasovat tolik, kolik si přejeme spotřebovávat? Jednoduše si zvolíme politiky, kteří nám náš obvyklý blahobyt zajistí. A protože oni to jinak neumějí, tak na dluh.

Jsme prostě líní, rozmařilí a zpovykaní. A protože si to nedokážeme připustit, vymýšlíme si raději bludy o jakémsi "politickém zadání". [velký smích]

289343

8.5.2013 15:57

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 289343

Před aktem privatizace byla na základě politického zadání delimitována pasiva na stát a aktiva do privatizace - viz též Agrobanka.

Vůbec nevíte, o čem píšete!

289347

8.5.2013 16:13

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

slak 77.?.?.?

Reakce na 289343

Jasně tady se toho vypařilo, hlavně české právo v případě adoptovaného a nastoupilo rakouské. O jakýchsi bludech hovoříte vy a já jenom zaznamenal že za loňský rok dali do optimalizace a komputerizace správy 200 miliard (kde jsou ty ohromující superkompy když drábkovi nejede pitomý program úřadů práce jako původní dodnes?), no pokud to jede v obměnách od převratu jsme na 5 biliónech a o líných, rozmařilých občanech to tedy nebude a o zpovykaných už v žádném případě, ovšem na obří politický šmelcung korupce je to tedy s určitostí. [oči v sloup]

289349

8.5.2013 17:38

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 289343

Je docela srandovní mlít o žití nad poměry v systému, který je na žití nad poměry založen a nejde změnit.

Ale holt někteří mají tohle šaškovský šumařství v krvi, stačí se podívat do vlády a na Starosty

289354

9.5.2013 22:55

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

Korutan 88.?.?.?

Reakce na 289343

Pane Vojto, ta diskuze mi připomíná skládání obrazu noční oblohy ze 10 000 dílků. Nevím, zda záměrně, či nedopatřením, skládáte vybraný kousek, který na ten můj navazuje pouze zdánlivě. Česká spořitelna bohatá byla. To, jak ji politici zprivatizovali, nebylo věcí líných, rozmařilých a zpovykaných občanů. A s argumentem demokraticky zvolených politiků, prosím Vás, tu neoperujte. Tomu už věří snad jen malé děti. Jestli, jak tvrdíte, byla ztráta při její privatizaci 23 miliard, tak to je to, co si politické strany odnesli jako odměnu za plnění onoho politického zadání, které tak popíráte.
Argumentujete Japonskem. Vy nevidíte, jak japonská vláda zoufale maká na zachování tváře před voliči a dělá vše proto, aby moc nenasrala Američany? Všechny země jsou v této hnusné situaci. Nadnárodní kapitál, objevivší moc z virtuálních peněz, je tiskne ostošest, půjčuje je, zkupuje co chce, a když to majitel nechce prodat, tak to řeší vojensky.
Když Thajsko zasáhla vlna tsunami, chopili se elity příležitosti a okamžitě nabídli prostřednictvím MMF finanční pomoc. Podmínkou pro její poskytnutí však byla masivní privatizace státem vlastněných aktivit v dopravě, vodárenství komunikacích, zdravotnictví atd. A tam nešlo o nefungující, prodělečné aktivity, jak se privatizace zdůvodňovala a zdůvodňuje u nás! Dnes Thajsku narůstá zadlužení, a předchozí premiér si stěžoval, do jak špatné pozice dostala pomoc MMF thajské hospodářství!
Operujete tu z leností, rozmařilostí a zpovykáním lidí. Nevím, jak jste v tomto směru na tom Vy. Třeba soudíte podle sebe, ale z kontextu Vašeho příspěvku se mi nezdá, že by jste se do této skupiny (líných, rozmařilých a zpovykaných) lidí sám řadil. Osobně mnoho takových lidí neznám. Možná proto, že neznám osobně politiky. Ale prostí lidé, jak jste je nazval, v mém okolí makají, snaží se uživit rodiny a to ze mzdy, která je hluboko pod průměrem ostatních EU států. A to nemluvím o platech pracovníku aparátu EU! To, že masmédia konzum prosazují všemi možnými formami ještě neznamená, že lidé si jej mohou dovolit!

289436

10.5.2013 6:41

RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 289436

Pan Vojta je již v důchodu, který by neměl, pokud by prožil mládí v dnešní době. Jeho plácání nesmyslů na tom naprosto nic nezmění. Škoda, že nedodal, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován, aby své VÍŘE dodal patřičnou váhu.

Neříkám, že vše, co napíše je naprostý nesmysl, nicméně v téměř každém svém příspěvku nějaký strašlivý nesmysl napíše. Ale co, nejvíce jsou o své pravdě přesvědčeni ti, kterým nedochází vůbec nic. Ti moudřejší se snaží vyvarovat plácání hloupostí, které nemají žádný racionální podklad, jsou založené pouze na víře a ničem jiném, a jako takové jsou naprosto zbytečné.

Vojtův rozhled končí u propagandy Lidovek a dalších "pokrokových" listů.

289442

7.5.2013 7:20

Co byste čekali od saUroNa?

Ondra on (tečka) dvorak (zavináč) email (tečka) cz 89.?.?.?

Co si myslím o Ban Ki-Moonovi? ... Trochu fantazijně lingvistické kryptiky snad neuškodí. [smích]

Vložený obrázek

Uploaded with ImageShack.us

289236

8.5.2013 22:32

Čo ešte musí okrem vraždenia zločinec urobiť

Tak je to 91.?.?.?

aby ho už konečne obesili ako vojnových zločincov po II. sv. vojne. Už ma to dlhší čas irituje ako sa vraždenie bagatelizuje. Božie mlyny a pre niekoho karma to časom narovnajú a potom budú bedákať a sťažovať sa ako už toľkokrát v minulosti - za čo Bože ... za čo.

289384

Příspěvků: 28

07.05. 01:15 Osel  Jsou ve valce od r. 1948
07.05. 16:32 Norman  To má ospravedlniť masové zabíjanie?
07.05. 19:59  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
08.05. 01:26 Osel  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
08.05. 06:49 Norman  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
08.05. 09:28 erich  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
08.05. 01:31 Osel  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
08.05. 06:55 Norman  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
08.05. 23:06 Osel  RE: To má ospravedlniť masové zabíjanie?
07.05. 02:40 Robert Nohejl  Kazda valka je predevsim loupez z ciziho majetku,bohaty se cini bohatsimi.
07.05. 04:03 Robert Nohejl  RE: Kazda valka je predevsim loupez z ciziho majetku,bohaty se cini bohatsimi.
07.05. 09:27 Emil Robot  RE: Kazda valka je predevsim loupez z ciziho majetku,bohaty se cini bohatsimi.
07.05. 06:05 MoUdrostrak  Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 07:24 hestroy  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 08:01 MoUdrostrak  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 08:13 ppppp  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 11:07 mkadlec  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 11:54 Oracle  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 13:50 Vojta49  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 15:29 Korutan  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
08.05. 14:38 Vojta49  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
08.05. 15:57  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
08.05. 16:13 slak  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
08.05. 17:38 Andrew Siddur  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
09.05. 22:55 Korutan  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
10.05. 06:41 hestroy  RE: Jak je možné, že to Sýrie dva (!!!) roky ustála
07.05. 07:20 Ondra  Co byste čekali od saUroNa?
08.05. 22:32 Tak je to  Čo ešte musí okrem vraždenia zločinec urobiť

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 1

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 193