Diskuze k článku

Sadistické metody výchovy dětí jsou v USA naprosto normální

Příspěvků 53

5.2.2013 2:07

Teda

slak 77.?.?.?

Jak může být potrhlý těžce debilní násilník autorita, lze usuzovat že to jsou bezmozci, kteří si zcela neuvědomují co činí či hřešící na to že jim to společnost dovoluje ve své ubohosti oboustraně si dokazují nadřazenost s pýchou nad jimi deformovanými, která jim nepřísluší a už jenom za to by měli být pro výstrahu velice tvrdě potrestáni, společnosti vyjevit opovržení, samozřejmostí za spůsobené trýzně je poblít, posrat na všechny spůsoby a zakopat co nejvčasněji. [bliji]

284293

5.2.2013 2:31

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

První video nelze shlédnout bez přihlášení se ke Google účtu (prý pro nevhodný obsah pro některé uživatele) aby bylo možno ověřit, kolik je uživateli let. Tomu lze asi těžko věřit, když při registraci můžete vyplnit cokoliv. Ani nedoporučuji nikomu si takový účet zakládat, natož v něm uvádět pravdivé údaje. Jelikož v "demokratické" společnosti ovládané mafií vás později může někdo vydírat, že se díváte na to, či ono. Snaha šmírovat slušné uživatele internetové sítě je zde naprosto očividná, případný pedofil nebo jiný deviant si účet s falešnými údaji snadno založí. Takže potud díky, vidět jak nějaká (shodou okolností americká) fašistická svině týrá malého kluka (shodu okolností z Ruska) k ničemu nepotřebuji a nechci mít ani účet u pobočky CIA zvané Google.

Článek je ovšem zajímavý v kontrastu s široce založenou protiruskou kampaní, jejíž součástí je kritika Ruska v oblasti práv dětí a snaha o prosazení tzv. juvenálních technologií a juvenální justice. Někteří Rusové vidí v těchto technologiích snahu o odtrhnutí ruských dětí od tradičních hodnot, svěření jejich výchovy do rukou státu a jeden z mnoha pokusů o rozvrácení ruské společnosti zevnitř. Pro člověka v Rusku nežijícího je obtížné si udělat nezávislý úsudek o tom, jak to s právy dítěte v Rusku opravdu je. Jelikož ale za dob SSSR byl i u nás pravděpodobně stejný systém a komunisté v ČSSR se o práva dětí starali rozhodně líp, než dnešní liberálové a demokraté, pokrytecké hysterii, kterou kolem práv ruských dětí vyvolává EU a USA, nevěřím. Výsledkem má být otázka, kterou si položí průměrná euroamerická ovce, shlédnuvší film podobný tomuto http://www.youtube.com/watch?v=kJ2PzNcxtGs. Co jsou ti Rusové za lidi, že ani své děti nemají rádi?

Vzniká také otázka, co se děje v této oblasti u nás, a zda slabé školní výsledky našich dětí, neschopnost soustředění a samostatného řešení problémů, omezení výuky matematiky, manipulovatelnost naší mládeže, její sobectví a honba za snadným ziskem, pohrdání slabými a starými lidmi, ... není to úmyslné čertovo býlí, nenápadně k n8m zaseté zvenčí, výsledek nějakých "juvenálních technologií", kterých jsme si jen dostatečně nevšimli?

284294

5.2.2013 3:10

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 284294

O co jde v tzv. juvenálních technologiích je možné shlédnout v emotivním filmu druhé strany - jejich odpůrců:

http://eot.su/node/14433

Video na odkazu, který uvádíte je myslím spíš než pro euroamerické ovce určeno dovnitř Ruska, zaměřeno na prosazení těchto technologií brnkáním na strunu sebemrskačství, ke kterému slovanské národy mají sklon. Má se ruskému publiku ukázat, jak jsou na tom špatně, jak jsou kulturně méněcenní a sto let za opicemi za civilizovaným Západem, kterým jim přináší pokrok. Jako ostatně už tolika zemím a národům na světě.

284295

6.2.2013 21:36

RE:

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 284295

slované žádné sebemrskačství rozhodně nemají v krvi. to se jenom někdo snaží stokrát opakovat lež. samozřejmě opačné názory se nesmí potom do médií dostat, jinak by propaganda nefungovala. tohle jsou blafy, které nejčastěji opakují židé a podobně, ale je to pouhé přání otcem myšlenky. snaží se zkonstruovat simulakrum (zpopularizované slovo) čecháčka, odvoláváním se na filmové prototypy, které byly vytvořeny za stejným účelem a je to definice kruhem. z historie i současnosti, ze všech možných oborů lidské činnosti, je možné vysledovat pravý opak. sebekritika, zpytování svědomí a schopnost přiznat chybu je rozhodně něco jiného, než se nám snaží namluvit ti, kteří sy mohou "pyšnit" arogancí, pokrytectvím, lhaním a demagogií...

284400

5.2.2013 4:38

Metody naprosto na hlavu postavené!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Násilí není žádné výchovné působení.Celá pedagogika a hlavně Komenský "pláče" , když vidí podobné praktiky.
Pokud podobné výchovné metody děti přežijou, budou je uplatňovat v dospělém věku! Existuje na to mnoho studií! Proto je nejvhodnější nenásilná výchova,která se uplatňuje v severských zemích,ale zde je zase trochu "nenásilí" mnoho a děti si takzvaně mohou dělat , co se jim zachce, což je druhý extrém!
Výchova má být vyrovnaná a uplatňovat na děti popisované metody je zvěrstvo!Společnost v USA je už tak narušená, že není schopna dohlédnout důsledků.Stále více vidíme, jak nám náš "vzor" USA odchází do řitě! To je konec společnosti, násilí plodí opět násilí,které se bude stupňovat! Nakonec jít do školy a tady "vystřílet" cca 20 spolužáků jako koroptve, to máme v USA jako už běžné zprávy!

284296

5.2.2013 6:55

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 284296

No vidíte, a tahle dekadentní morální žumpa chce mistrovat celý svět, co se má a co se nemá. Násilí a hříchy na nevinných dětech jsou ty nejhorší možné a prakticky neodpustitelné - v tom se shodují snad všechna světová náboženství. To jejich "In God we trust" není nic jiného, než sprosté rouhání. Je na čase, aby se celá prokletá Amerika zřítila do pekel, přesně tam, kam patří. Nikdo po nich ani nevzdechne.

284297

5.2.2013 11:57

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 284297

Co máte proti "demokratickému právu" vystřílet všechny zmrdy ve vaší školní třídě?
[smích]

Stát který neustále vede někde válku, nebo se na ni připravuje, takové lidi přeci potřebuje!

Hitler to dělal investicema do Hitler jugen, Yankiové a Jankiové našli efektivnější metody, pomocí filmů a počítačových her.

A uvědomte si, že 11. září 2001 není analogie "Pearl Harboru" ale "zapálení Reichstagu"!

Běžte se někdy podívat do nějakého "pařanského doupěte", a dostanete strach. Celá generace, která se teď dostává do produktivního věku je "odkojená" Doom, Quake, Half-Life, Counter-Strike, GoldenEye 007, Battlefield, Medal of Honor, Unreal, Call of Duty, Killzone, Timesplitters, Halo, ...
Shooter game

284301

6.2.2013 10:28

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 284301

Muzu vas ujistit, ze generace odkojena Doomem a Quakem je v produktivnim veku uz davno. A svete div se, nikdo z tech, ktere si pamatuji, ze to hrali, nikdy nikoho nezastrelil... [chechtot]

284361

6.2.2013 19:15

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

haban 89.?.?.?

Reakce na 284361

Máte pravdu. Pan Breivik hrál Counter-Strike. [chechtot]

284390

26.2.2013 14:39

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

Ear 95.?.?.?

Reakce na 284390

O panu Breiviku vite jenom to co Vam o nem sdelila televize. Zvlastni je ze duvod nenechali nikdy rict jeho, proc to udelal.

Kdyz zazenu psa do kouta a on me pokouse. Kdo je debil? Ja nebo pes?

285460

5.2.2013 12:20

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 284297

Také hezké případy z reálu. Je pro mě překvapující, že kromě Británie jsou taková zvěrstva běžná i ve Finsku a Norsku.

http://www.youtube.com/watch?v=mdsw6RKyRgo

284304

6.2.2013 21:40

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 284296

ale vždyť to není žádná výchova! je to naprosto otevřené týrání, ovšem legalizované idioty a psychopaty s razítkem. vždyť i tu byl přetištěn, a není to tak dávno, článek o tom, že psychiatrie se naprosto vymkla z kloubů a vymýšlejí se diagnozy naprosto poplatné určitému zadání a jakýkoliv projev emocí či svobodné vůle se stává nežádoucí a může být zahrnut pod nějakou nicneříkající a vágně definovanou diagnózu...

284402

7.2.2013 0:03

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

p. 60.?.?.?

Reakce na 284402

...pathologicka agresivita , sadisticke psychopaticke rysy se vyskytuji daleko casteji na zapad od hranic.../s vyjimkou vlady SSSR a NKVD rizene vyvolenci-statisticky dokazano/....agresivita je jim vrozena , muceni /psychicke a fyzicke/je celkem legalni, zvlaste kdyz se jedna o podlidi z vychodu/dukazu je vic nez dost/...vedlejsi efekt je zvyseny prodej zbrani vseho druhui a velky profit pro korporace a kdyz nekdo mluvi o Great Satan , neni to vubec prehnane.../tito lide vi vic nez my...

284411

7.2.2013 5:55

RE: Metody naprosto na hlavu postavené!

p. 113.?.?.?

Reakce na 284296

...pro mmne je daleko horsi sledovat tu nasilnou propagandu ve veci oddavani teplajzniku za kazdou cenu a za kterou se skryva ziskani naroku a opravneni na adopci deti /ktere v tomto nemaji na vybranou a zadne zastani / ani se neumi a nemohou branit ...ja sam nejsem proti nim , mel jsem nekolik pratel a znam je dobre/ ...ale prave proto...mam obavy.

284423

5.2.2013 10:12

je to americký a židovský rasismus

Adam.. 94.?.?.?

Stejné jako byl sejmut Slovenský hokejista "Žužu při mírovém zápase v Kanadě až z něj krev vystříkla(jednoznačný pokus o vraždu!).Jde o to,že oni nenávidí ostatní a mstí se jim kde můžou..tolik k otevřenému trhu.
Je jasné,že spodinu z balkánu u nich prostě nemají rádi.Do spodiny z balkánu pak hází všechny kdo nejsou od nich.

284300

5.2.2013 12:07

World According to USA

haban 89.?.?.?

Vložený obrázek

World According to USA
[cool]

284303

6.2.2013 12:37

RE: World According to USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 284303

Nejde přečíst co je ČR?Dluhová past? [mrknutí jedním okem]

284369

6.2.2013 17:26

RE: World According to USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 284369

vidím tam buffer zone = nárazníkové pásmo

284386

5.2.2013 13:14

Ako sa vyrábajú psychopati

Erika 52 91.?.?.?

Otrasné videá nám ukazujú, prečo je toľko psychopatických vrahov v USA.
Dokazujú známu pravdu, že psychopat môže vychovať len ďalšieho psychopata...

284305

5.2.2013 13:35

Zákon Dimy Jakovleva

PejsekAK_ 89.?.?.?

naštěstí už Rusko přijalo zákon o zákazu adopce Američany, přišel tak o 20 let později, než měl. Nemluvě o tom, že část dětí z nelegálních adopcí dovážených do USA (nejen z Ruska) tam putuje "na součástky" na černý trh s náhradními orgány.

V USA se ročně provádí načerno 5000 transplantací orgánů u dětí (oficiální statistika/odhad USA). Někde se ty orgány berou.

284308

5.2.2013 14:12

RE: Zákon Dimy Jakovleva

steve 174.?.?.?

Reakce na 284308

.. v nedeli se "nekucha". Dopoledne se chodi do kostela pokecat s paambickem a po obede se umejva reznicky spalek - na pondeli ...
.. od doby Raisy Gorby - 500 000 (??, spise vice !! ) deti z Ruska ( viz prelozeny rozhovor ), .. proti tomu je Thaci - sasek s nudli u nosu.

284313

7.2.2013 2:34

RE: Zákon Dimy Jakovleva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 284308

Před 20lety science fiction, dnes realita.
Vidíme bussines za vším:
http://www.youtube.com/watch?v=rr2wFOhu0uc&lis...

284421

5.2.2013 13:55

.

:-( 46.?.?.?

Sám jsem byl celé dětství fyzicky a psychicky týrán nevlastím otcem a vím jak se tyto děti cítí. Tohle nejsou žádné terapie, i kdyby to tvrdilo 10 z 9 lékařů. Je to obyčejné týrání a mučení, které je stejně barbarské, jako země, ve kterých se to děje.
Vražda dospělého může být z nějakého důvodu omluvitelná, ale týrání dětí NIKDY!!! Následky jsou doživotní.

284309

5.2.2013 14:00

Něco v češtině

ID 90.?.?.?

Videodokumenty - Freeglobe - http://www.youtube.com/watch?v=2UXoRhyTCXo

284311

5.2.2013 14:04

Anglosaska spolecnost je neskutecna.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nechapu, co maji v palicich, ale mozek to rozhodne neni. Z toho clanku je na bliti.

284312

5.2.2013 14:22

A co se divíme?! Pravicovali jsme, tak nám děti pomáhají rozbít svět

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pravicovali jsme, tak nám děti pomáhají rozbít svět.

Musí to tak být, protože jinak náš skvělý capitalism fungovat nemůže a ani nebude... Nejdřív musí přijít zkáza - a pak bude odměna za budování - a STÁLE D_O_K_O_L_A

Už zlý socialista a žid Charlie Chaplin učil své obecenstvo, že aby se mohl sklenář uživit, musí jeho svěřenec porozbíjet okna sousedům. Jinak poptávka v capitalism bude skomírat.

Vložený obrázek

Proto čím horší budou děti v capitalism = tím hojnější bude zkáza i poptávka a prosperita.

Nebraňme M_Í_R, bráníme tím nezaměstnanost, bídu a prosperitu. I ten hodný Baťa, i ten hodný Baťa vyrostl na holínkách pro WWI - jinak by nepřežil a nemohl zlikvidovat ostatní drobné obuvníky.

Č_L_O_V_Ě_K člověku V_L_K_E_M...jinak to ani nikdy nebylo a nebude. Vyzinkat a vykarlovat hodný capitalism nejde. Ten je jen a jen jeden.

Dnes by Charlie Chaplin skončil za pomlouvačnou kampaň proti JůYsEj a hodnému capitalism namísto švýcarského exilu na Guantannámu jako terrorista či nepřátelský bojovník...

Za co nejvíce Kidů, rozbitých rodin, humanitárně rozbombardovaných domů = a N_O_V_É Z_A_K_Á_Z_K_Y na TRHU, tom skvělém Tržíčku[smích]

Podvědomě to všichni cítíme a chceme = tak se k tomu konečně PRAVICUJÍCNĚ přiznejme!

284314

5.2.2013 16:10

Tohle mi nak nejde do kramu

n.z. 99.?.?.?

s tim co znam. Deti v severni Americe jsou dle me zkusenosti spis rozmazlene nekdy az do nemozna. Kuprikladu neni mozno je (ani) doma trestat, praskli by rodice a ti by sli sedet. Kdyz ma neco vypadat jako pokarani, tak je to jen nekonecne a unavne "pliiiiiiz". Jejich nedisciplinovanost je verejne zjevna a vsudepritomna.

Ale chapu Rusy, snazi se o protipropagandu. U neznalych to muze zabrat.

284316

5.2.2013 17:31

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 284316

V tom je právě ta finta. Několikrát jsem na to upozorňovala. Biologické rodiny jsou v ohrožení. Jsou diskriminovány. Pěstouni dostanou na děti dávky, o nichž si i velmi neodbytný cikán může nechat leda zdát. Můžete si to ověřit na stránkách MPSV. A to jsou dávky automatické, nevázané ani na příjem pěstounů ani bytové podmínky. Kdo by nestál o to brát jen tak bočkem skoro desítku k případnému dalšímu příjmu (či dvěma)?

Další věcí je naprostá nekontrolovatelnost orgánů OSPOD. Nemají povinnou oborovou komoru, nemají přímého nadřízeného, který by je jakkoli sankcionoval za případné přehmaty. Jedině MPSV. Už jste si někdy někdo stěžoval na ministerstvu? Orgány OSPOD se zásadně vzájemně kryjí, protože kdyby vypluly na povrch jejich chyby, nastal by společenský tlak na to, aby byly kontrolovatelné. To není v jejich zájmu. Nikoho z nich. Takže když pracovník OSPOD udělá botu, dělá se, že nic. Proto pěstouni mohou týrat děti. Jsou hájení. Jinak by vyšlo najevo, že orgány OSPOD jsou v umisťování dětí silně nekompetentní. A to je to, co nechtějí, jak už jsem zdůraznila. A nikdo se neozve, protože spousta lidí má děti, o které by mohla přijít, kdyby se na ně orgány OSPOD zaměřily. Stačí blbé opruzení, neumyté nádobí či rozházené hračky. A už se píše posudek, že vaše děti žijí v hygienicky závadných podmínkách. Prvním krokem je soudní dozor. Ten spočívá v tom, že s posvěcením soudu vám kdykoli vleze socprcka do bytu a vy ji musíte pustit. Pokud ne, děti vám odeberou okamžitě, protože "nespolupracujete". Když se odvoláváte, ohrazujete, tak také "nespolupracujete". Vítejte v začarovaném kruhu.

Je lepší a výhodnější být pěstounem než rodičem. Protože rodiče se stávají rodiči jaksi "neorganizovaně". Pěstouna doporučí OSPOD. A OSPOD přece nikdy nechybuje. Pak se můžete v klidu věnovat "revolučním" výchovným metodám. A ještě budete adorováni.

[bliji]

284318

7.2.2013 11:49

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

haban 89.?.?.?

Reakce na 284318

No mě ta socprcka vleza do bytu jen jednou, a to těsně před pečovatelským soudem. "Bývalá" ji (prý kvůli sociálním dávkám) něco nalhala, a tam to na mě společně vybalily. Mohl jsem z toho vyletět z kůže a pohádal se s nima. Takže pak jsem byl samozřejmě navíc ještě "agresivní".

Mám podezřejní i z toho, že ji ta socální jeziňka naočkovala i "domácím násilím", protože mě pak celý rok napadala (už po rozvodu a v mém bytě) a když jsem jí to nějak znemožnil, tak hned začala vykřikovat frázi "domácí násilí" a "že mě nechá vyvést z bytu" - z mojeho, ona už bydlela jinde, jenom tam každý den lezla dělat histerické scény!!!

Dneska si myslím, že se jedná o promyšlenou "sociálně justiční mafii", která si z dětí, terorizováním otců, udělala "justiční business". Tady o tom mluví o tom i JUDr Samková jako o "Genderové válce" provokované právníky.
JUDr. Klára Samková v Sohw Jana Krause - full verze

Což potvrzuje i zkušenost jednoho známého, který se po rozvodu "vloupal" bývalé ženě do emailu, protože nechápal co se děje, a našel tam komunikaci s advokátem, který jí radil, jak ho ještě víc "ojebat". Několik milionů odstupného za barák jí bylo málo!

Svědčí o tom i různé triky s "doručováním úředních zásilek" - předvolání, rozsudků, .... Po rozvodu nikdy nevíte, kde budete bydlet a plácáte se po podnájmech, a oni toho brutálně zneužívají. Dokonce vás kvůli "nepřevzetí úřední zásily" a následnému soudu, o kterém nevíte, mohou i zavřít!!! Prý je to "vaše starost"!

Čili o nějakou "trapnou spravedlnost" tady už skutečně nejde! Jedná se o "neo-liberální" klon šikanovacího vrchnostenského práva.

A myslím si, že tam létají i provize za stanovení maximálního výživného, podobně jako v realitách za pronájmy.

Nevím jak je to jinde, ale v Praze, je minimální sazba v autorizovaném servisu 2000, u advokáta 5000.

A 5000 tisícovou pokutou mi i vyhrožovala soudkyně, když jsem se chtěl hájit proti lžím, které o mě u soudu ta socprcka tvrdila. A to i přesto, že mimo té jedné návštěvy za mnou nikdy nebyla! Důkazy soudkyně nepožadovala.

Jakýkoli majetek či peníze na účtu, jsou pro tyto hyeny signálem k útoku na vás! Ty informace si zjišťují z informačních systémů, do kterých mají volný přístup. Maskují to tím, že vám nařídí ty informace poskytnout i když s případem vůbec nesouvisí, a pak si je "ověřují". To není spekulace, ale osobní zkušenost! Zpočátku jsem si myslel že se jedná jen o "justiční šikanu".

Jasným signálem je i to, že oddělili "neplacení výživného" od "nepůjčování dětí", které podle nich nesouvisí. [zmaten] Zeptejte se jakéhokoli otce, jestli tyto dvě věci pro něj "nesouvisí"!!! Soudce by neměl být "sociální idiot".

284434

7.2.2013 12:48

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

haban 89.?.?.?

Reakce na 284434

Vybudovali umělý destruktivní systém, který otcům

- sebere děti a psychicky je zdeptá
- ekonomicky zotročí pomocí maximálního výživného
- zabrání jim tím založit si novou rodinu
- kriminalizuje pomocí podmíněných trestů, čímž podstatně snižuje šance na pracovním trhu
- teď k tomu přidali i zabavování řidičáků, čímž vás vyřadí z norámálního života, a ještě více sníží šanci na práci
- ekonomicky a materiálně oškube pomocí exekutorů
- po "exekuci na plat" musíte přežít asi ze 7 tisíc, které vám nechají
- čímž stimulují šedou a černou ekonomiku
- ze kterou vás následně opět postihují

Nakonec
- část zavřou a konvertují tím na společenskou spodinu
- část doženou k emigraci
- a zpravidla se to projeví i na vašem zdraví

Tolik symptomů už nemůže být "jen náhoda" a jedná se jasně o propracovaný systém.

Možné příčiny
- Vytváření umělých pracovních míst v justici, exekucích, sociální sféře, ...
- "Přemnožení" právníků, kteří hledají "nové obchodní příležitosti"
- Umělé zvyšování poptávky po nemovitostech a nájemním bydlení (které jistá lobby produkuje, a jistá společenská skupina do něj "investuje" )
- Vykrývání poptávky po pracovní síle v primárních sektorech, na které musí "importovat" cizince
- Zdravotní problémy zvyšují přímy zdravotní a farmaceutické mašinérie
- Zdraví a negativní psychické stavy se projeví na předčasném úmrtí, které se velmi hodí privatizovanému "sektoru" zdravotních pojišťoven a důchodových fondů.
- A jak ukázali poslední volby, i cílené vyvázání dětí z ideologického vlivu otců a jejich využití v politickém boji

Myslíte si, že na to v dnešní době nemají socio-ekonomické modely? [zmaten]

Přesně v duchu Scchlafenbergova výroku:
"Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí"

A každý takový umělý systém, který se jednou zavede, je těžké zrušit, kvůli rozjeté mašinérii a problémům s převedením velkého počtu nesmyslně zaškolených lidí na jiné práce. S enormními náklady, sociálními problémy, politickými tlaky, ...

Spousta z nich navíc "něco na někoho ví" a počet náhradních "trafik" je omezený.

Nikdo si to netroufne. A čeká se, až se celý systém, ve kterém už se díky "krizi komplexity" nikdo nevyzná, sám od sebe zhroutí.

284442

7.2.2013 13:11

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

haban 89.?.?.?

Reakce na 284442

Pozitivním efektem je to, že člověk začíná chápat 50. léta a nenávist Komunistů k jistým lidem, motivovanou strachem a špatnými zkušenostmi.

Jenže my jim to tenkrát nevěřili. Hlavně díky propagandě, kterou nám vymývali mozky.

Nadějí je, že i ty dnešní děti, které nám ukradli, a které prozměnu očkují Neo-blberalismem a €uro-panstvím to jednou taky pochopí.

284443

7.2.2013 17:26

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 284443

Souhlasím až na jeden fakt, jeden z nejdůležitějších. Totiž, že ideologie komunizmu není ruská, její zdroj a ideologický pramen je západní, neruský a neslovanský. I komunisté byli po celou dobu tohoto experimentu skrytě řízení. Skončilo to umělým a pro Rusko skoro katastrofálním rozpadem SSSR. To přetrvává až do současnosti, viz článek: Exkluzivní rozhovor a náměstkem Státní dumy Jevgenijem Fedorovem.

Také je zcela evidentní, že se počítalo a možná ještě počítá s rozpadem Ruska. To popisuje
Prognóza vývoje příštích desetiletí, zpracovaná Střediskem bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy.* Byla zveřejněna v týdeníku EURO, myslím že na počátku roku 2006. Několik bodů této prognózy:
-Krátce před rokem 2010 padne za použití zbraní režim v Bělorusku.
-Po roce 2020 bude Západ monitorovat pomocí čipů potencionálně nebezpečné lidi.
-Čína vyvolá lokální konflikt s Ruskem a obsadí část východní Sibiře
-V polovině století budou na světě tři supervelmoci- Čína, Evropa a USA. Rusko bude rozděleno.

284454

8.2.2013 16:30

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 284443

Habane, ta problematika ve vztahu k vám je daleko rozsáhlejší. V prvé řadě - vy se skutečně domníváte, že odtrhnout dítě od matky je správné? Vůči dítěti? Někdo vždycky zůstane tím, kdo je "odtržen" od zbytku rodiny, když se vztah dvou dospělých lidí rozpadne. Tak to prostě je! Podle vás je řešením CO? Střídavá péče? Jakože dítě s baťůžkem pendlující do své plnoletosti mezi dvěma naprosto rozdílnými domácnostmi? A jak se to dítě takto cítí po roce, po dvou? Co když přijdou další děti do jednotlivých domácností? Co myslíte? Jak to potom takové "navštěvující" dítě vnímá? Co návštěvy zoologických, poutí, co dovolené atd? Může si pak kterákoli z těchto dvou rodin vůbec dovolit někam jít na nějakou takovouto akci bez "pendlujícího" potomka, aniž by to tento vnímal jakože něco podnikají bez něj, či dokonce za jeho zády? Co? Bude se tam cítit stejně doma jako dítě, které nikam pendlovat nemusí? Bude takto skutečně šťastnější? Pro koho je takové řešení výhodné? Pro rodiče nebo pro dítě? A pro které rodiče?

Žádné spiknutí proti otcům není. Já osobně, jak jistě víte, zastávám názor, že si výživné klidně každý taťka může strčit někam a pokud možno hodně hluboko. Že v prvé řadě by mělo být samozřejmostí, že péče o dítě NESMÍ srazit počujícího na samé sociální dno. Jak toho docílit? Nastavením minimálních mezd? Maximálních výší nájmů? Fuj, fuj, regulace, trestání úspěšných, bránění samoregulačním schopnostem trhu...! Zdánlivě odbočuji, ale není tomu tak, to všechno spolu souvisí. V každém vztahu, z něhož vzniknou děti, nastává situace, kdy je žena absolutně závislá na vůli muže. Tam je kámen úrazu. Protože díky tomu nikdy žádný vztah mezi mužem a ženou není rovnoprávný . Existují muži, kteří této pozice nezneužívají. Ale jsou v menšině. Jakmile je vztah založen na nerovných pozicích jednotlivců, není to vztah partnerský. Zákon o rodině snad měl v prvopočátku za účel tyto záležitosti kompenzovat. Dnes už se různými odkazy na jiné směrnice změnil v něco úplně jiného. Vy si tady pořád řešíte, co vám vyvedla vaše bejvalka. Habane, lidé se scházejí a rozcházejí. Tak to prostě je. Samice primátů pečují o mláďata. Tak to prostě je. Jaká je podle vás role muže ve společnosti? Upřímně, prosím. Myslím si, že zbytečně plýtváte svou energií na nenávist vůči ženě, která se s vámi rozešla. A myslím si, že tím plníte přesně účel, proč jsou tyto mužsko - ženské spory vůbec rozdmychávány. Vemte si takového Pateru. Domácí násilník. Potřebuje takové, jako jste vy. Potřebuje legitimizovat své násilnické sklony. Tak vymyslí občanské sdružení s orwellovským názvem Spravedlnost dětem. Na to se chytí takoví jako vy. Na heslovitost, zdánlivě jednoduchá řešení a hlavně strašáka feminacismu. A takových je tam ví...Automaticky kráceno

284520

8.2.2013 16:31

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 284520

A takových je tam víc. To, že rodina jako taková umírá na úbytě je důsledkem Svatého Trhu. Tržní chování proniklo do všech oblastí. Od VLKR se nám vtlouká do hlavy, že si máme konkurovat, že je to zdravé. Že kooperace je fuj. A tak si konkurují i partneři. Z nichž jeden je jaksi z biologické podstaty znevýhodněn tak a druhý zase onak. Kdo profituje nakonec? Ani jeden. Věřte mi. Zato kvete kšeft s dětmi. Protože pěstounství nic jiného než kšeft není. Už proto, že je tak velice lukrativní. Až přestane být pěstounství takto finančně výhodné, přestane být výhodný celý ten kšeft i s justiční "juvenilní" mafií v čele. Vy, bohužel, zatím tento kšeft přiživujete. Zatím ještě dost dobře nechápete, co to vlastně znamená být mužem. Ve vztahu ku společnosti.

284521

9.2.2013 3:56

RE: Tohle mi nak nejde do kramu

haban 89.?.?.?

Reakce na 284521

Máte pravdu. Slovo Feminacismus či Fenofašismus současný stav přesně vystihuje.

284538

7.2.2013 13:24

Nejsou zvyklí přemýšlet, ale mohli by taky začít

slak 77.?.?.?

Reakce na 284442

Tohle to by chtělo aby si mládež přečetla na fejsbůku, už jenom kvůli absolutistickému aristokratovi, že by to padlo na živnou půdu se nedá moc čekat, ale časem by jim to mohlo dojít, jestli nemají aktivně nacvičenou sklerozu ze zkoušek. Já tam nelezu a už jsou tu první vlaštovky, že jim ten systém přináší podle posledních průzkumů odcizení, deprese a závist a možná i s toho pramení rebelský postoj čím hůř, tím líp s tím, že oni to přeci přechodí kádři. Nepřechodí, ale skusí, co kdyby si nenatloukli, že.

284445

7.2.2013 20:54

RE: Nejsou zvyklí přemýšlet, ale mohli by taky začít

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 284445

Taky si myslím, že bysme se měli před příštími volbami domluvit, a držet na Fejsbooku služby v diskusích [smích]

284460

8.2.2013 2:21

RE: Tohle mi nak jde do kramu

p. 113.?.?.?

Reakce na 284434

..prohrat studenou valku neni jen tak a zidobolsevicky teror /Slansky,Schling atd. u nas a dalsi v Rusku/, byl vystridan jinym demokratickym terorem /represivni zakony,ilegalni justici, exekutori,policie atd./...navic jsme podlide....a smer propagandy mimo jine , je dokazat ze my Slovani nejsme schopni si vladnou...akorat jim to kazi Putin ,jeden z nejlepsich politiku na svete....vubec...

284479

5.2.2013 17:41

Saudsky kazatel umucil svou dceru !

Satanist 75.?.?.?

Misto vezeni zaplatil jen pokutu v prepoctu jen milion korun protoze islamske pravo takovou kompenzaci umuznuje. Kazatel Fajham Ghamdi ktery je v Saudske Arabii pravidelne zvan do televiznich poradu priznal , ze svou 5letou dceru Lamiu utyral ,(bil rakoskou a elektrickymi kabely k smrti) protoze pochyboval o jejim panenstvi. Dusledkem tyrani divka utrpela nekolikanasobne zlomeniny vcetne rozdrcene lebky , prerazenych zad, zlommenych zeber a rukou. Trpela rozsahlymi popaleninami a podle socialni pracovnice byla take opakovane znasilnovana ......Aspon tak to napsali v zahranicnich na Idnes! A ja bych jen dodal ze se v ceskym krateru az vas tam podle USA vzoru multikulturne vobohati mate vopravdu na co tesit!

284319

5.2.2013 18:00

RE: Saudsky kazatel umucil svou dceru !

Osel 89.?.?.?

Reakce na 284319

Na to nemusime caka na US multikultiobohatenie: mame dost vlastnych sadistov/sadistky. Vid. Kurim, alebo http://instinkt.tyden.cz/rubriky/ostatni/jine/otre...

284323

5.2.2013 17:57

Je to hnusne

Osel 89.?.?.?

Je to hnusne, ale otazkou je, nakolko je mozne takyto hnus povazovat za prevazujuci prud vo vychove deti.

Ak ma dieta smolu, moze sa niecoho takeho dockat i od vlastnych rodicov, vid. napr. jeden za vsetky -- pripad v Kurimi. Ostatne matiek (a to i vlastnych) s podobnymi vychovnymi metodami ako vo videjku, by sa naslo nemalo i v nasich koncinach.

Relevantna otazka je, ci ta hnusna metoda je vseobecne uznavana americkymi pedagogickymi a vychovavatelskymi odbornikmi a psychologmi: a to teda evidentne nie je, tak som to pochopil, z toho clanku i z poburenia, ktore to video vyvolalo (trochu zlomyselne dodam, ze mozno je problem skor opacny, t.j. prilis volna vychova).

Takze netreba robit z takychto uletov pravidlo... clanok hodnotim ako neopravnene zovseobecnovanie... Ma len jeden prinos: ze na takyto hnus, ako je uvedena metoda upozorni dalsich ludi, a tito vcas zasiahnu.

284322

5.2.2013 19:55

RE: Je to hnusne

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 284322

spíš bych řekl že relevantní otázka je, zda je podporovaná tamním systémem. Osamělý hlas odborníka, pokud zní proti systému, situaci nezachrání.

284326

5.2.2013 23:05

RE: Je to hnusne

Osel 89.?.?.?

Reakce na 284326

Aky system mate na mysli? Myslite, ze existuje vychova na sposob "lege artis", ktora by nieco taketo podporovala? Alebo snad ministerstvo skolstva a vychovy (pokial take vobec existuje) vydava taketo smernice? Propaguju to snad noviny ci pedagogicke fakulty? Alebo aky system mate na mysli?

284333

7.2.2013 10:21

RE: Je to hnusne

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 284333

ne prohlašovaný, ale ten co funguje v praxi. Systém, co mlčky podporuje americké sadisty v postoji, že neamerické adoptované děti jsou jejich majetek, otroci atd. tím, že za týrání nebo zabití uděluje jen "tytyty, příště to nedělej" nebo směšné tresty, zatímco kdyby to udělal někdo americkému dítěti, seděl by na doživotí bez diskuse.

Systém, který ví o rozebírání části dovážených dětí na orgány pro tamní černý trh, ale dělá že se nic neděje. Elementy této kriminální složky jsou součástí systému, např. u hranic s Kanadou je dočasný dětský dům pro sirotky adoptované z Ruska, kde mají údajně být než si je američtí pěstouni "vyzvednou", ale část nebo většina dětí se do tohoto zařízení dostávala jenom "tam", v objektu už nejsou a nikdo není schopen doložit, kdy a jak se dostali "odtamtud".

284426

5.2.2013 23:38

doporučení

disident 88.?.?.?

Doporučují přečíst si tento článek lokajům v našich totalitních
mediích a dalším blábolínům z t.zv.kulturní fronty(voliči našeho
milovaného rusofoba knížete),kteří hystericky vykřikují co si to
ti Rusové dovolují zakazovat ruským sirotkům být adoptováni do
ráje na zemi.

284338

6.2.2013 7:22

Ruští adoptivní rodiče jsou větší prasata.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Od roku 1998 umřelo v USA 19 ruských adoptivních dětí.
Za tu samou dobu umřelo v Rusku 1220 adoptivních dětí.
Jak vidno ruské asiatské metody "výchovy" jsou lepší a nikomu nedělají vrásky.

These perceptions of the United States are out of sync with the facts. In truth, a child is far likelier to die of abuse or neglect in Russia than he or she is in the United States. Since 1998, tens of thousands of Russian children have been adopted into the U.S.; a total of 19 adoptive Russians have died. In Russia, 1,220 adoptive children died during a period of the same length. And that’s assuming that the child gets out of the foster system in the first place, which still holds more than 100,000 Russian orphans. Of those orphans, 80 percent are “social orphans,” whose parents have turned them over to state care because they were unable to care for them.

http://www.themoscownews.com/russia/20121224/191056903.html

284347

6.2.2013 9:35

Američané jsou prasata a vlastenecky chrochtaj

Saša 24.?.?.?

Reakce na 284347

V USA je víc než dost dětí k adopci, ovšem vybrat si bílé, to musíte do Ruska. Musili bychom znát procento utýraných dětí v USA a v Rusku. Je zavádějící propagandou udávat počet, zemřelých dětí. Pochopitelně ruské děti budou umírat v Rusku . Bylo by zajímavé vědět kolik adoptivních dětí z Ruska zemře v Číně?, která jich adoptuje víc než slavné USA, kde ty děti byly prokazatelně utýrané a umučené. Bylo o tom několik článků a Američané nedovolili ruským konzulárním úředníkům ohrožené děti ani navštívit. Samozřejmě anonym z USA bude chválit americká prasata a pomlouvat ruská. V USA se ročně provádí načerno 5000 transplantací orgánů u dětí (oficiální statistický odhad vlády USA). Někde se ty orgány berou.

284356

6.2.2013 12:14

RE: Ruští adoptivní rodiče jsou větší prasata.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 284347

Súostroví gulag: Bieli otroci priemyselnej revolúcie v Anglicku a v kolóniách. (Ekonomika 2010-02 Michael Hoffman)

Opíšu pouze tři odstavce.
Centrum obchodu s otrokmi-dieťaťa bol v prístavných mestách Anglicka a Škótska:
"Gangy najaté miestnymi obchodníkmi sa potulovali po uliciach a chytali vhodných chlapcov pre obchod s otrokmi. Deti boli hnané kŕdloch po meste a držané do prepravy v stodole..prax bola flagrantná,že ludia na vidieku v okolí Aberdeenu nenosili deti do mesta zo strachu,že by mohli být ukradnuté,a tak rozšírené boli tajné dohody obchodníkov,dopravcov,dadávatělov a dokonca aj sudcov a prokurátorov,že človek,ktorý vyniesol pravdu na svetlo bol nútený opustit mesto."(Van der Zee,Bound Over,s.210)

V 18.storočí v Británii a Amerike priemyselná revolúcia splodila továrenský systém,ktorého prvý robotníci boli nešťastné a utláčané biele deti už vo veku 6.rokov. Boli zamknuté v továrňách na šestnáct hodin denne a drvené primitivnymi strojmi. Ruky a paže mali pravidelne roztrhané na kusy. Dievčátka často mali svoje vlasy vtiahnuté do strojov a boli skalpované z čela k zadnek časti krku.

Biele deti boli zraňované a mrzačené v továrňách bez náhrady akéhokolvek druhu a ponechané zomrieť na zranenia. Deti ktoré prišli neskoro do práce,alebo ktoré zaspali boli bité železnými pruty. Aby sme si predstavili. Tieto hrózy boli obmezené len v prvých rokov priemyselnej revolúcie v Anglicku. 8 a 10 rokov staré biele deti po celej Amerike tvrdo pracovali v mizerných továrňách a baniach až do roku 1920.

I v současné době je anglosaská civilizace líderm sofistikované strategie, útočí se především na rodinu. Mají to v krvi.

284368

6.2.2013 21:28

bohužel mě to nepřekvapuje

fist.of.heaven 213.?.?.?

byly náznaky už dávno, že adopce, které překračují státy využívají ve velké míře vyšinutí lidé. pedofilové, sadisti či jiní zlořádi. zvláště v usa je to problém. jednak z důvodu právní demence v určitých věcech a pak z důvodu častého, i když skrytého "nacionalismu", kdy se na neamerické děti dívají jako na válečnou kořist, kterou je třeba lámat, trápit a vytěžit a netřeba se zabývat jejich právy. navíc spousta lidí zřejmě nemá nebo nemůže mít děti, protože to tak bůh zařídil a je to tak dobře. tito lidské zrůdy si pak pořídí děti jako věc, která jim chybí k tomu, aby byli cool. ovšem nechce se jim přinášet oběti, což se často stává i u biologických rodičů, a chovají se k dětem jako k věcem či psům. to jak se lidé chovají ke psům bych tu nechtěl řešit, ale prostě to spolu souvisí. zas*aní deprivanti se vyžívají na zvířatech a dětech, protože se nemůžou bránit. jenom jsem tak testnul ta videa, nechci to ani vidět. kdybych toho byl svědkem naživo, neměl bych s těmi lidmi žádný soucit. na takovýchto se dříve zkoušeli meče a myslím, že ty doby by se měly vrátit a zřejmě k tomu dojde...

284397

6.2.2013 23:58

No ku*va, malokdy se zapojuji

leicester196 86.?.?.?

do diskuse, ale tohle me nadzvedlo. Mam stesti, stejne jako ta svine co toho kluka takhle trapi. Ja bych sel do basy na hodne dlouho, urcite dyl nez jak by ji davali dohromady (pokud by ji dohromady vubec poskladali). Uffff to jsem se nasral.

284410

7.2.2013 16:54

Je vůbec možné, že jsou až takoví kreténi?

Annna 85.?.?.?

Vypláchnuté mozky, produky oblbovací tupokultury. Jak to vypadá, brzy si nedokáží ani najít díru ve vlastní řiti. Ale vysmívat se nemohu, protože i my tam směřujeme mílovými kroky. Fakt smutné, kam se to hnulo. [bliji]

284452

9.2.2013 21:07

Tři zlaté vlasy děda Vševěda

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Neplodnost je stopka daná přírodou. Konec rodokmenu. Tečka. Pokud si člověk nedokáže zachovat vlastní reprodukční schopnost, těžko může vychovat zdravé dítě i za předpokladu, že ho bude skutečně milovat. A těm debilům, co dávají vlastní děti psychopatům k adopci se fakt divím. Nafackovat vykastrovat.
Úplně stejně ale odsuzuji i dárce spermatu a dárkyně vajíček.
Jak mohou svůj po staletí udržovaný genetický fond poslat do světa bez kontroly? Kde pramení neúcta k předkům a opovrhování vlastní budoucností. Ve vítězství konzumu nad láskou?

284555

9.2.2013 22:11

jaká je vlastně zodpovědnost?

fohat 194.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=1DgPaoObetE

284557

Příspěvků: 53

05.02. 02:07 slak  Teda
05.02. 02:31  
05.02. 03:10  RE:
06.02. 21:36 fist.of.heaven  RE:
05.02. 04:38  Metody naprosto na hlavu postavené!
05.02. 06:55  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
05.02. 11:57  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
06.02. 10:28 Pavel -Čert- Němec  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
06.02. 19:15 haban  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
26.02. 14:39 Ear  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
05.02. 12:20 Karel z Čech  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
06.02. 21:40 fist.of.heaven  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
07.02. 00:03 p.  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
07.02. 05:55 p.  RE: Metody naprosto na hlavu postavené!
05.02. 10:12 Adam..  je to americký a židovský rasismus
05.02. 12:07 haban  World According to USA
06.02. 12:37  RE: World According to USA
06.02. 17:26  RE: World According to USA
05.02. 13:14 Erika 52  Ako sa vyrábajú psychopati
05.02. 13:35 PejsekAK_  Zákon Dimy Jakovleva
05.02. 14:12 steve  RE: Zákon Dimy Jakovleva
07.02. 02:34  RE: Zákon Dimy Jakovleva
05.02. 13:55 :-(  .
05.02. 14:00 ID  Něco v češtině
05.02. 14:04  Anglosaska spolecnost je neskutecna.
05.02. 14:22 MoUdrostrak  A co se divíme?! Pravicovali jsme, tak nám děti pomáhají rozbít svět
05.02. 16:10 n.z.  Tohle mi nak nejde do kramu
05.02. 17:31 baba_Blažková  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
07.02. 11:49 haban  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
07.02. 12:48 haban  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
07.02. 13:11 haban  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
07.02. 17:26  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
08.02. 16:30 baba_Blažková  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
08.02. 16:31 baba_Blažková  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
09.02. 03:56 haban  RE: Tohle mi nak nejde do kramu
07.02. 13:24 slak  Nejsou zvyklí přemýšlet, ale mohli by taky začít
07.02. 20:54  RE: Nejsou zvyklí přemýšlet, ale mohli by taky začít
08.02. 02:21 p.  RE: Tohle mi nak jde do kramu
05.02. 17:41 Satanist  Saudsky kazatel umucil svou dceru !
05.02. 18:00 Osel  RE: Saudsky kazatel umucil svou dceru !
05.02. 17:57 Osel  Je to hnusne
05.02. 19:55 PejsekAK_  RE: Je to hnusne
05.02. 23:05 Osel  RE: Je to hnusne
07.02. 10:21 PejsekAK_  RE: Je to hnusne
05.02. 23:38 disident  doporučení
06.02. 07:22  Ruští adoptivní rodiče jsou větší prasata.
06.02. 09:35 Saša  Američané jsou prasata a vlastenecky chrochtaj
06.02. 12:14  RE: Ruští adoptivní rodiče jsou větší prasata.
06.02. 21:28 fist.of.heaven  bohužel mě to nepřekvapuje
06.02. 23:58 leicester196  No ku*va, malokdy se zapojuji
07.02. 16:54 Annna  Je vůbec možné, že jsou až takoví kreténi?
09.02. 21:07 Jana Hanzlíková  Tři zlaté vlasy děda Vševěda
09.02. 22:11 fohat  jaká je vlastně zodpovědnost?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 2

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 271