Diskuze k článku

Co stojí za globálním zotavením akciového trhu?

Příspěvků 70

1.10.2012 7:03

system

procesna chyba 78.?.?.?

Chazin sa vyjadril jednoznacne,trhy pred padom budu stupat a tvarit sa ,ako zotavena ekonomika.Lutujem tych investorov,ktori este veria tomu divadlu.Pravdepodobne na vyber uz nemaju,kedze kupovat obcie na zlato nema vyznam,pretoze to je dalsia bublina. [bliji]

275941

1.10.2012 9:32

RE: system

brasol 88.?.?.?

Reakce na 275941

ekonomika sice jde do prdele, ale trhy se opravdu (dočasně) zotavují!

Je to dáno tím, že v "krizi" byly z burzy vytaženy peníze. Další věcí je, že klesá důvěra v dluhopisy (Island, Řecko, ...), takže mizí peníze i z dluhopisů.

Vzhledem k tomu, že peníze nemůžou jen tak "nikde" ležet se musí někam přelít a nezbývá nic jiného než akcie a komodity - zejména zlato.

Základní princip burzy není "kdy bude dobrá ekonomika půjde nahoru", je to "když tam potečou peníze půjde to nahoru"

Osobně mám investováno hlavně do měďi, zlatu a ropě bych se obloukem vyhnul. Velmi rozumná možnost je taky nějaký komoditní koš (třeba TRAKRS)

275950

1.10.2012 12:54

RE: system

haban 89.?.?.?

Reakce na 275950

A co třeba do niklu?

275959

1.10.2012 13:25

RE: system

Pete 85.?.?.?

Reakce na 275959

A co třeba do cínu...

275962

2.10.2012 4:03

RE: system

procesna chyba 78.?.?.?

Reakce na 275959

Asi navrat k starym hodnotam,zrusit travniky a zacat chovat a pestovat.Z Ni,Cu,Au sa nikto nenaje.V dnesnom svete su ludia extremne vydieratelni,kedze vymenily pozemky svojich rodicov,za bezcenne papieriky. [překvapení]

276029

1.10.2012 12:59

nějak vám nerozumím , můj dojem je, že si lehce protiřečíte

osa x 193.?.?.?

Reakce na 275950

Peníze se přece neztrácejí ani nemizí, tomu doufám nevěříte. Pouze mění majitele nebo přibývají a leží vždy někde - u někoho v sejfu nebo na účtu, ubývají pouze za předpokladu splacení bankovní půjčky, pokud půjčka byla vzniknuta tlačítkem Enter a nikoliv z peněz vkladatelů - klientů banky. Přibývají-li peníze tlačítkem Enter , skončí zákonitě u svých "výrobců" a pálí je pak "v peněžence" protože "nevydělávají" a tak např. tečou tam na burzu - tedy inflace z nadbytku peněz se nevyhýbá ani burze, v tom s vámi souhlasím, že burza jde nahoru , pokud tam tečou inflační peníze , ovšem stav burzy a produktivní ekonomiky spolu již delší dobu nekoreluje. -- Jinak autor článku mi jako veteránu studené války posledními dvěma větami způsobil poprskání monitoru.

275960

1.10.2012 17:19

RE: nějak vám nerozumím , můj dojem je, že si lehce protiřečíte

brasol 88.?.?.?

Reakce na 275960

Měl jsem na mysli prostředky zejména všemožných fondů, které nemohou dlouhodobě ležet ladem a je třeba (dokonce to má většina fondů povinné) je někam umístit. Krize vyhnala fondy z akciových trhů a přihřála cenu dluhopisů a komodit.

Dluhopisy poté ztratily důvěru takže peníze se opět přelévají, tentokrát do akcií a komodit.

Výsledkem je to co se nazývá "zotavením trhu" plus zdražení benzínu a chleba.

275980

1.10.2012 15:22

RE: system

JaJa 212.?.?.?

Reakce na 275950

Nevím, proč zavrhujete investice do drahých kovů (Au, Ag, Pt...). IMHO jednoho dne se bude muset celý ten Augiášův chlív vyčistit a položit základy zdravých peněz. A na čem jiném než na fyzické hodnotě nějaké (jednojaké) komodity...? [mrknutí jedním okem]

275971

1.10.2012 17:05

RE: system

brasol 88.?.?.?

Reakce na 275971

Víceméně souhlasím s tím, co jste napsal. Má to ovšem dva háčky:

Drahé kovy, podobně jako třeba diamanty anebo plastová "céčka", nemají téměř žádnou reálnou hodnotu. Průmyslové využití zlata (a bude to platit i o Ag a Pt) je dost malé a nikdo nemůže zaručit, že lidstvo vymění "bezcenné papírky" za "bezcenné kusy žlutého kovu". Teď jsem samozřejmě trošku nadsadil, ale princip to vystihuje.

Druhý problém je, že u zlata (a ropy) je hromada okrádaček typu, že burza "věděla" že bude sestřeleno letadlo na blízkém východě 2 hodiny před tím, než se to stalo.

Proto nechci zlato ani jako investici, ani jako spekulaci a raději místo něj zvolím něco užitečnějšího a bezpečnějšího.

275978

1.10.2012 22:46

RE: system

jjj 213.?.?.?

Reakce na 275978

Začnu od zadu: za prvé by mě zajímalo, co zvolíte jako bezpečnější a užitečnější (rád to totiž okopíruju [smích]

A pak mám principielní námitku: už asi před rokem tu u nějakého článku někteří argumentovali, že nejlepší směnný prostředek by byla rýže. Já myslím, že je to blbost, protože rýže se kazí.
Jestliže se civilizace nedostane nějakým otřesným neštěstím na úroveň prosté výměny materiálních statků (kůže za pazourek) - to znamená ještě PŘED dobu bronzovou, bude NUTNĚ vždy existovat nějaký ekvivalent, který si "udrží hodnotu". Směňovat věci jde totiž jen na absolutně nejprimitivnějším stupni vývoje civilizace. Pak se musí místně, profesně a časově jednotlivé výkony rozlišit a nejde proto směňovat výsledky práce, ale musí existovat nějaký ekvivalent!

Váš názor, že céčka jsou rovna zlato je chybný - céčka odpovídají spíše dnešním papírovým bankovkám - dá se jich vyrobit neomezeně mnoho a proto nemají zabudovanou žádnou ochranu proti ztrátě hodnoty.
Naproti tomu zlato i stříbro se vyskytují v konečném (a velmi omezeném) množství a proto se přímo nabízejí jako směnný ekvivalent.
Chybný je i váš názor, že stříbro je téměř k ničemu - je to excelentní vodič el. proudu a má proto velice bohaté využití v současném průmyslu. Investovat do stříbra je proto nejspíš ještě mnohem lepší než investovat do zlata.

276005

1.10.2012 22:48

RE: system

dub 89.?.?.?

Reakce na 276005

pořád vážení řešíte hovno - forma peněz není problém, problém je podstata peněz...

ale opakovat se už nebudu, probíralo se to tu do omrzení[smích]

276006

2.10.2012 10:36

RE: system

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 276006

ano to je naprosto trefné
peníze jsou dobrý sluha umožnují efektivně a jednoduše rozdělovat to co je vytvořeno lidmi
problém nastává ve chvíli kdy začnou lidé ty peníze stavět na úroven boha začnou se jim klanět začnou jim obětovat svůj život svoje mezilidské vztahy svou humanitu
pak jsou schopni pro peníze i zabít stejně jako jsou jiní fanatci schpni zabít kvůli nějakému náboženství

276072

2.10.2012 12:25

RE: system

brasol 88.?.?.?

Reakce na 276005

začnu také zezadu [smích]

Céčka byla kdysi "nedostatkové zboží" a to je v podstatě jediné kritérium, které musí platidlo splňovat. Podobnost s papírovými bankovkami je na místě. Zlato a stříbro mají některá průmyslová využití, ale nijak zcela zásadní - kdyby zlata a stříbra byla desetina pro průmysl by to neznamenalo žádnou zásadní změnu.
To, že je Au a Ag konečné a velmi omezené množství platí také třeba o Telluru (Te), který se i přes značné průmyslové využití platidlem pravděpodobně nestane, protože většina populace ani neví co to je.
Rýže je špatný směný prostředek nejenom kvůli kazivosti, ale taktéž kvůli tomu, že různá zrníčka rýže mají různou kvalitu.

Tím se dostáváme k jádru problému - Vaše tvrzení že bude NUTNĚ vždy existovat nějaký ekvivalent, který si "udrží hodnotu" je IMHO chybné. Hodnota je vždy určena nabídkou a poptávkou. Lidstvo se samozřejmě stále snaží něco takového najít protože je to pohodlné, ale je to pouze dohoda mezi lidmi, podobně jako papírové peníze - tedy nic neměnného.

Jediné na co můžeme spoléhat je, že daná věc má "velkou šanci na to, že v budoucnu bude potřeba a lidé si jí budou cenit"
Proto jsem jako jednu z hlavních částí svých investic zvolil měď. Nějaká rozumná úrověň diverzifikace je samozřejmě vhodná, proto bych pro lidi, kteří se nechtějí rozsáhle věnovat sledování všeho možného doporučil nějaký komoditní koš. (a rozhodně ne pouze zlato/stříbro)

@dub: zabezpečení sebe a rodiny mi zrovna jako hovno moc nepříjde...

276097

2.10.2012 12:54

RE: system

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 276097

>"nedostatkové zboží" a to je v podstatě jediné kritérium...
hra na nedostatek (typické pro dnešek)
>Hodnota je vždy určena nabídkou a poptávkou
hodnota je buď numero (kvantitativní vyjádření), nebo je to vyjádření kvality (zhodnocení)
to o čem tu mluvíš, je míra (kvantitativní vyjádření) něčeho, co nezaznělo, a to je "jak moc to chci", když to nechci, je mi jedno, jestli to vůbec někdo nabízí (hodnota vždy = 0,-)
>Proto jsem jako jednu z hlavních částí svých investic zvolil měď.
na co...
budeš z ní dělat trubky? nebo jí budeš někomu vnucovat, až nebude do trubek voda k pití? [chechtot]
>nějaký komoditní koš.
a v něm je nejdůležitější to, co se kazí - žrádlo pro brasola a brasolata

kdepak židoilumináti a znachaři... svět je plný brasolů a mají přesně to, co chtějí...
[mrknutí jedním okem]

276105

2.10.2012 18:08

RE: system

brasol 88.?.?.?

Reakce na 276105

Předpokládám, že jste mladý, ještě studujete, živí Vás rodiče a zatím jste nepracoval.

S první prací pro společnost (a tím pádem platem, případně jiným příjmem peněz) totiž vzniká zásadní otázka - Jak uchovat vytvořené hodnoty do budoucna? To je investování a nikdo se tomu nevyhne.

Peníze (resp. cizí práci) pro život potřebujete - někdo musel vypěstovat obilí, jiný upekl chleba, další Vás naučil číst, někdo vymyslel a další vyrobil počítač ze kterého jste napsal svůj příspěvěk a ani elektřina se nevyrobila sama. Všech těchto věcí je méně než "prakticky neomezeně", takže mají hodnotu větší než nula.
Alternativou je snad jedině to, že byste pil vodu z řeky a jedl trávu, houby a kamenem ulovená zvířata.

Peníze mohou přestat být důležité až ve chvíli, kdy nějaké máte. V době, kdy jsem třikrát obracel každou korunu byly pro mě peníze sakra důležité. Sobecky jsem totiž chtěl jídlo (a bydlení, oblečení, informace, ...) pro sebe a své blízké.

Spoléhat se na to, že se o mě systém dobře postará až budu starý? trošku naivní.
Bezplatné zdravotnictví? děkuji ne, ještě nechci umřít.
Informace zdarma? ty nejdráže zaplacené.

K čemu je měď nebo co je to komoditní koš si vygooglete, optimálně poté co se vrátíte z brigády - to abyste věděl i co je to práce.

276171

2.10.2012 19:45

RE: system

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 276171

jestli jsem se tě dotkl, bylo to schválně (omlouvám se) a dík za odhad, opravdu se cítím mladý a stále studuji, u "živení" by bylo potřeba upřesnit, co tím kdo konkrétně myslí...
"prací pro společnost?" pracoval bys i pro sebe?
"vytvořené hodnoty?" které to jsou, v "ekonomice služeb"... jaká hodnota vznikla třeba vyleštěním manažerské kliky, nebo likvidací firmy, zabavením majetku, zastřelením nepohodlné odoby? to je to číslo, co se objevuje na účtu? no to je stále vyjádření toho, že to někdo chtěl, a za to pracanta ohodnotil...
voda z řeky není příliš alternativní, je to naopak nejčastější zdroj, trávu jíme také, po té, co ji někdo zpracuje a naservíruje v nějakém obalu v regále marketu, a jestli je zvíře (nakrmené travou) ubito kamenem, nebo něčím jiným, je teď irelevantní, vždy jde o ten samý proces, jako bych to dělal sám, neboť končím tím, že to chci, a tím to pro mě nabývá hodnoty ...a to se dá uchovat v mědi? [překvapení]
"Spoléhat se na to, že se o mě systém dobře postará až budu starý? trošku naivní." - naprostý souhlas, ale to je přesně to, co budu chtít, až tomu systému budu cpát měď, aby to udělal, je to naprosto stejně naivní, jako když mu budu nabízet číslo, o němž budu tvrdit, že "uchovalo hodnotu"...
asi jen... hodně štěstí, to bude totiž to, co budeš potřebovat, ke kompenzaci naivity...

276198

2.10.2012 21:52

RE: system

brasol 88.?.?.?

Reakce na 276198

V minulosti jsem přemýšlel velmi podobně jako Vy. vtipné, že?

V "ekonomice služeb" můžete třeba roznášet dopisy nebo rovnat krabice ve skladu. Samozřejmě to není moc "sexy", ale pokud jste doposud nic nedělal pravděpodobně nic neumíte. (jen školou se žádnou práci nenaučíte) Pokud se Vám nelíbí pracovat "pro někoho" můžete podnikat jako OSVČ nebo máte-li na to koule zaměstnejte další lidi (což bych ovšem zatím nedoporučil, protože dokud neohlídáte sám sebe neohlídáte ani nikoho jiného) Mám zkušenosti se vším uvedeným a teď jsem opět zaměstnanec a jsem spokojen.

Nejlepší co můžete udělat je práce, jakákoliv práce která není v rozporu s hodnotami, které uznáváte. Dá Vám to opravdu hodně. Pokud možno se vyhněte mladým nadřízeným, protže tam opravdu je riziko, že Vás nebudou chtít pustit dál, k zajímavější práci.

O štěstí platí, že čím víc něco děláte, tím víc štěstí v tom máte, takže hodně štěstí [mrknutí jedním okem]

276223

2.10.2012 23:32

RE: system

raskolnikov 66.?.?.?

Reakce na 276223

vtipné by to bylo, kdyby tomu tak bylo, jenže nevidím argumenty proti vzneseným námitkám, a přitom v takovém případě by to muselo být více než snadné...
s tím výrokem o štěstí bych souhlasil, ale logika chybí, je snad patrné, že se to týkalo "štěstí" ve smyslu "nahodilost"
tvá doporučení jsou milá (děkuji), ale pozbývají váhy, pokud pro ně chybí ony podpůrné argumenty... samozřejmě já ti přeji štěstí (hlavně to pocitové), proto jsem se pokusil popsat naivitu představ navozených indoktrinací
a proto...
jak poznám "práci v rozporu s hodnotami", pokud v pokročilém systému služeb vstoupím do procesu jako "zaměstnanec", je pozice bankovního úředníka "v rozporu?", nebo pozice manipulanta v expedici (třeba je na paletách alkoholometyl), zná lékař veškeré dopady "léčby?", a co stěhovák propadlých majetků, soudce, právník, laborant, policajt, pokladní v monopolním řetězci? mají problémy s hodnotami? a co spekulanti se zaltem, stříbrem, mědí, ale i ropou, cukrem, obilím , co je vlastně zajímá, numerická hodnota výtěžku, nebo to, jakou má hodnotu pro hladového houska po zdražení...

276236

2.10.2012 16:33

RE: system

dub 89.?.?.?

Reakce na 276097

ale zabezpečení sebe a rodiny nesouvisí s podstatou problému peněz.

jde jen o využití stávajících prostředků s nějakým účelem, ale ani omylem to neřeší systémový problém[smích]

takže z hlediska úloh neřešíte problém peněz a ekonomicko-společenského systému jako celku, ale problém přežití, a ještě k tomu individuálního.
nic proti tomu, ale jsou to dvě zcela odlišné věci[smích]

276151

2.10.2012 16:54

RE: system

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 276151

hlavně to zabezpečení je naprostá hovadina
jediné zabezpečení které je myslitelné se dá aplikovat pouze prostřednictvím držení zdrojů potravy a osvojení si technik její tvorby
způsob který známe prostě předání tvorby nenahraditelných zdrojů do rukou jiným prostřednictvím dělby práce což vytvoří nejistotu abychom následně se snažili vzájemnou kompeticí si ty zdroje zpět zajistit pomocí dlužních úpisů kterým žíkáme peníze je to nejidiotštější co kdy člověk v celé historii vymyslel

276157

2.10.2012 17:07

RE: system

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 276157

naprostá brasolovina... jednak ve skutečné krizi bude potřeba dovedností, a pak obvyklým východiskem z krize je to, že brasolové dostanou po kebuli a s ní přijdou i o svůj košíček

276159

2.10.2012 18:25

RE: system

brasol 88.?.?.?

Reakce na 276151

Nesnažil jsem se tu nic řešit systémově. Pouze jsem chtěl poukázat na to jak burza funguje a že investice do zlata/stříbra zdaleka nejsou tak bezpečné jak se říká.

Pokud bysme brali peníze jen jako prostředek směny "práce-za-práci" pak na nich nevidím nic špatného.

Současný systém toho jak fungují, vznikají a zanikají peníze je prohnilý až do morku a zajistí, že opravdové problémy teprve přijdou. Jak to systémově řešit/zachránit nevím. (resp. ono by to šlo, ale systém na to nikdy nepřistoupí, to by raději rozpoutal světovou válku)

276174

2.10.2012 18:53

RE: system

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 276174

S penězi to šlo vcelku dobře až do ropné krize v 70. letech, kdy USA zrušily směnitelnost dolaru za zlato a začaly se používat finanční deriváty. Bez těch derivátů by současná finanční krize nemohla nastat. Na druhou stranu bez derivátů by nebylo možné tak intenzivní okrádání pracujících lidí.

276181

2.10.2012 19:07

RE: system

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 276181

ano to byl jeden s posledních hřebíčků do rakve klasického kapitalismu a zároven jedna z mnoha ran zasazených měštácké společnosti
co se týče toho okrádání to je složitější protože ti pracující si za to můžou do značné míry sami
to oni chtějí nakupovat serepetičky z číny a kompenzovat si nízké sebevědomí novým mobilem větší televizí nebo větším autem
pak holt musí svou práci prodávat pod cenou protože díky kybernetizaci výroby a administrativy jich je prostě najednou hodně
kdyby se prostě na systém vyflákli a povyměnovali si mezi sebou to co vyprodukují bez používání systémových peněz tak by s nima nikdo nehnul ani s heverem takže kdo chce kam... [mrknutí jedním okem]

276186

1.10.2012 14:33

Celkom pekné počítanie ale....

Dušan 213.?.?.?

Jedna vec ma prekvapila ten pán je asi silne klasický ekonóm keď splieta niečo o lacných peniazoch (v zmysle bezúročných).

Nárůst hodnoty akcií a dalších finančních aktiv, založený hlavně na politice téměř nulových úrokových sazeb a prakticky zdarma poskytovaných peněz centrálními bankami, nafukuje novou a ještě gigantičtější spekulační bublinu, než byla ta, která praskla v září 2008.

Samozrejme že nebudú investovať peniaze do klasickej ekonomiky lebo sa to nevyplatí. Nieje z toho zisk(problém najdôležitejší)!

Sekundárny problém sú úroky ktoré FED nevydala do obehu t.j. úrok je nezaplatiteľný

Jediné riešenie je bezúročná štátna (platená z daní) banka ktorá by požičiavala výhradne len fyzickým osobám bezúročne. Je ešte jeden systém, ale ten sa my nezdá. (záporné úroky z držania peňazí)

275967

2.10.2012 23:01

RE: Celkom pekné počítanie ale....

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 275967

...to je ono Dušane -
www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf

276231

1.10.2012 17:41

žádná záhada, pouze tzv. kvantitativní uvolňování FEDu

te 94.?.?.?

vygooglujte to

275983

1.10.2012 18:18

RE: žádná záhada, pouze tzv. kvantitativní uvolňování FEDu

ludy 78.?.?.?

Reakce na 275983

jinak receno znehodnoceni meny, tusim ze behem roku 2013 prijde hyperinflace a pak se dej vule bozi...nabalovat problemy a neresit je, je cesta do pekla

275988

1.10.2012 17:50

Akciove trhy nejsou zadnymi trhy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

ale organizovana ruleta, ve ktere se neobchoduje s realnymi komoditami, ale s nafixlovanymi hospodarskymi vysledky podle kavove sedliny. Cas od casu bankeri shrabnou bank, miliony lidi prijdou o majetek a jede se nanovo.
Natiskly se nove penize vymenou za narust statniho dluhu (QE1, QE2, bailouty), za ktere lze "investovat do papiru" obrovske sumy. Az Cinanum dojde dech, pak uvidime realnou hodnotu cennych papiru...

275984

1.10.2012 18:11

nič nepochopiteľné

anonym 87.?.?.?

pre tých, čo si pozorne prečítali Protokoly sionských mudrcov, nie je tento jav ničím prekvapujúci. [zmaten] [překvapení]

275986

1.10.2012 18:21

RE: nič nepochopiteľné

ludy 78.?.?.?

Reakce na 275986

Policejni stat, policejni stat u nas uz to zacina vylezat na povrch... protokoly vlastne takove jsou, rizeni statu dle presne napsaneho scenare. Zatim, nez se to vykne kontrole a prijde armada...

275991

1.10.2012 18:40

RE: nič nepochopiteľné

ludy 78.?.?.?

Reakce na 275986

Najit krale podle protokolu bude neresitelnej rebus to by totiz skutecne cela planeta musela byt na pokraji naprosteho chaosu, svetove valky a zacatku naproste destrukce vseho na zemi.

Zatim jsou ale vsichni v naprosty pohode a nic neresime, umre par lidi na chlast a co, ocividne vlada lze a ukazuje jaka mafie to je a co, na Klause se strili kulickama a co, mame se nejhur za 23 let a co, vlada dal skrta a kazdej akorat jde chlastat a keca u piva ze je to nahovno, ale nic vic s tim delat nebude. Odbory jen plkaj jak je vsechno spatnbe a nic vic se nedeje, CSSD to samy, poustime pomalu zas ke korytu komunisty a taky to nikomu nevadi.

Je videt ze ceskej narod ma hodne co dat, vite co? Je kurva dooost odolnej. Tipuju ze vsude uz budou obcanske nepokoje jen v CR nic...

Otazka je, mozna je to dobre. Ta zeme totiz co udrzi klid v zemi ma i pravo ridit vklidu planetu a rikat svetu ze vas ismus je nahovno.

275993

1.10.2012 18:48

RE: nič nepochopiteľné

ludy 78.?.?.?

Reakce na 275993

Uvedomme si jedno. Zivot cloveka je dar, on sam je jedinecny a tak by se k cloveku jakozto i k prirode a dalsim darum co si muzeme uzivat meli vazit natolik, ze zivot je a ma byt chraneny vsemi dostupnymi prostredky bez ohledu na soucasnou situaci...
jak rekl Ahmadinerad spolupracovat, tak aby planeta nemusela trpet...

275994

1.10.2012 19:04

RE: nič nepochopiteľné

ludy 78.?.?.?

Reakce na 275994

Takze, vsechny komodity by meli byt extreme drahe a kazdy kdo na ne vsadi vsazi na vlastni ochranu zeme. To je dost dobry duvod se starat a sirit aby komodity byli ve vysokych cislech...

275995

1.10.2012 18:18

Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Nikdo 88.?.?.?

"Nové, revoluční vedení musí být vytvořeno v každé zemi, aby tyto boje sjednotilo a vyzbrojilo je socialistickým a internacionalistickým programem."

Hlavně to ne, protože každé takové centrálně řízené revoluční hnutí si platí právě ti nejbohatší, aby měli nad revolučními masami kontrolu.

275989

1.10.2012 20:23

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 275989

Zdravím Nikdo,

možno predsa len niekto...

Vypichol ste posledný bod - ktorý jednoznačne hovorí o tom, ktoré ciele sledujú stránky podobné globalresearch.ca.
Im podobných je dnes s mnohými autormi, ktorí prezentujú svoje deformované analýzy a pohľady na globálne dianie už stovky, ak nie tisíce a sú neustále pretriasané na alternatívnych weboch, ktoré akoby vytvárajú opozíciu oproti hlavnému toku deformovaných informácii.

Kde je teda vlastne realita dneška:

► Globalizovaný svet (podľa predstáv skrytej globálnej vlády) je presne v duchu diel vyššieho slobodomurára Orwella - podobne aj mnohí iní "vynikajúci" spisovatelia vedeli z masonských kruhov, čo sa vlastne pre ľudstvo pripravuje (preto aj sa dnes o nejakom "posratom" Orwellovi učia detičky na strednej škole).
► USA ako dnešný svetový policajt z viacerých dôvodov pomaly stráca podporu svetového zákulisia (Globálneho prediktora).
► NWO alebo Nový svetový poriadok je chápaný vo vyšších masonských a judaistických kruhoch, ako komunistický. Treba chápať, ako pseudokomunistický - podobne ako v prvopočiatkoch Sovietskeho Ruska, kde judaistická nomenklatúra obsadila takmer všetky významné posty v riadení a bežný národ nemal takmer žiadne práva.
► Zákony o antisemitizme a revizionizme asi mnohí poznajú aj dnes a vo veľkej miere napodobňujú obdobné zákony z r. 1918 v Rusku, kde za "antisemitizmus" hrozil trest smrti.
► Kozmopoliti - internacisti a judaisti sú dnes pripravení kedykoľvek prevziať moc a svojim agresívnym egregorom vstupujú do života takmer každej krajiny.
► Globálnemu predátorovi sa veľmi pozdáva čínsky model riadenia stáda a preto je veľmi preferovaný v mnohých "intelektuálnych", pseudoekonomických a iných kruhoch.
► Realita života hovorí o hlbokej deštrukcii života (vrátane ekonomiky), čo je samozrejme cieľom, aby ľudia prijali ešte horší scénar pod krásnymi heslami.
► Burzy, akcie, ceny zlata ai. sú dlhodobo manipulované najväčšími hráčmi v rulete. Tí, čo sú vo vyšších rangoch pyramídy nemôžu v rulete prehrať...Reálne dochádza k deštrukcii spoločnosti a celé sa to drží nad vodou emisiou ďalšieho nekrytého obeživa.
► Bohatí zasvätenci ešte viac bohatnú a bedač ešte viac chudobnie, ale cieľ je stále rovnaký: globálne zotročenie človeka.
► V podstate sa sleduje, aby ľuďom bolo až tak zle, že budú ochotní prijať a podporiť nových Führerov, na úkor ich rozmanitých slobôd, ktoré si doteraz v globálnej informačnej vojne vybojovali.

Ale netreba vôbec zúfať, pretože pravdepodobnosť vývoja - akéhokoľvek - je daná štatistickou pravdepodobnosťou - aj u človeka. Ak človek pochopí morálne kritéria svojho vývoja, tak sa dostane do vyššieho vývojového stupňa.
Ak nepochopí, tak bude zas chvíľu viac zotročený...

Pretože si to zaslúži.

275998

2.10.2012 9:48

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Dušan 213.?.?.?

Reakce na 275998

Toto je samozrejme plán temných síl.

Treba robiť všetko aby neprešiel. Proste treba žiť podľa svedomia! Aj keby to bolelo.

A treba vedieť a nie veriť.

276061

2.10.2012 10:37

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 276061

přesně tak jsou to temné síly
zavoláme pár iluminátů aby to tady iluminovali (osvítili) a bude zase dobře
hlavně se o nic nestarat to bysme si mohli ublížit [mrknutí jedním okem]

276074

2.10.2012 13:01

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Dušan 213.?.?.?

Reakce na 276074

Samozrejme že som to prehnal.

Temné sili = sociopati a paraziti organizovaný minimálne od stredoveku. Prečítaj si niečo o Rothschild-coch.

"hlavně se o nic nestarat to bysme si mohli ublížit" - toto som nepochopil

Kto povedal že o nič sa nestarať? A nasledovné som načo napísal?

"Treba robiť všetko aby neprešiel. Proste treba žiť podľa svedomia! Aj keby to bolelo."

276106

2.10.2012 10:31

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 275998

člověče ty musíš být nějaký judaistický rabín vzhledem k tomu jak je neustále stavíš na vrchol globálního piedestalu [mrknutí jedním okem]
dále je zajímavé jak cokoliv kde nějaký žid plácne tak to hned bereš jako nezpochybnitelnou pravdu to taky svědčí o tom co jsem napsal výše
musím tě ale zklamat komunismus není judaismus ale křestanství at už ten "utopický" tedy jako nějaká spravedlivá společnost o které jsou zmínky a narážky v mnoha křestanských písemnostech po celou jeho historii
a ten bolševický (sovětský nebo jak správně píšeš pseudokomunismus) který se velmi podobá katolicismu z doby přelomu středověku a novověku se svým pronásledováním heretiků nábženskými válkymi a svatou inkvizicí
a to s tím antisemitismem bylo pouze účelové stejně jako je to účelové dnes

chtělo by to více myslet a méně věřit slovům těch které podezíráš z nekalých úmyslů (jaký to zváštní paradox že? [mrknutí jedním okem] )

276071

2.10.2012 11:18

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 276071

subjekt "kysudo" věří v nadřízený objekt, něco jako plán "judo"
[mrknutí jedním okem]

276083

3.10.2012 15:06

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 276071

Hmmm...don aristokrat!
Tiež si myslím, že by vám neuškodilo trochu viac používať rozum a poštudovať s bratmi v klube... [smích]

Ak by som bol judaistický rabín, tak nepíšem na Zvědavcovi, ale do Wall Street Journal alebo nejakého Hebrew News. Alebo vykrikujem to, čo si myslí Globálny predátor a jeho vyšší zasvätenci - typu: Všetci góji sú len dobytok...Sú tu na to, aby nám "vyvolenej" kaste slúžili a odovzdávali nám nimi ťažko(fyzickou prácou) zarobené "shekely" na burze, či cez úžeru, alebo dane apod.

Globálne organizovaná pyramída tu už bola uvedená. Ale pre zopakovanie, ako je riadený a hierarchicky usporiadaný systém globálnej vlády, podľa stupňov zasvätenia do istých (len nevyhnutných informácii):
1.-33. rang : masoni z radov gójov a nižšie zasvätené judaistické persóny s horším rodokmeňom
34.-66. rang : len geneticky čisté a preverené judaistické línie
(tu je možné začleniť napr. klan Rothschildov)
67.- 99. rang : výlučne rabíni (napr. sa genetickými výskumami zistilo, že všetci rabíni pochádzajú od jediného predka po mužskej línii ► ich genofond medzi nimi je oveľa podobnejší, aj keď sú stáročia vzdialení tisíce km od seba, ako genofond vo vzťahu k diaspóre, kde žijú a žili ich predkovia !)

100. Globálny prediktor (predpokladá sa , že aj v tejto prísne utajovanej štruktúre je ešte diferenciácia a tí NAJ dosahujú vedomosti a okultno-mystické schopnosti v rangoch nad 100).

Trošku na spestrenie, aby ste chápal, že aj aristokrati sú len vyšší typ zvieraťa:
Zasväcovanie do lóži je podľa vzoru stredovekých "bratov" z rytierských a mystických rádov (cieľ je stále rovnaký - globálna svetovláda). Zasväcovanie do rytierského rádu prebiehalo za pokľaku novica a na pravé plece mu jeho nový majiteľ položil meč (penis)= podriadenie psychiky zasväcovaného pod vyššieho paviána.► V stádach paviánov (ľudstvo je v podstate tiež len určitý druh stáda) totiž najsilnejší samec môže kedykoľvek beztresne vytiahnúť, ukazovať , či na iného samca položiť penis... [velký smích]


>musím tě ale zklamat komunismus není judaismus ale
>křestanství
>a ten bolševický (sovětský nebo jak správně píšeš
>pseudokomunismus) který se velmi podobá katolicismu z doby
>přelomu středověku a novověku se svým pronásledováním
>heretiků nábženskými válkymi a svatou inkvizicí

No hej, ako sa babe prisnilo, tak sa jej zachcelo... [velký smích]

Píše do USA agent kpt. M. Schuyler 1.3.1919:..."Je zrejme nemúdre povedať toto nahlas v Spojených štátoch, ale boľševické hnutie je a od svojho začiatku bolo vedené a ovládané ruskými Židmi najhoršieho typu..."Komu bola zverená misia GP v rámci marxistického projektu je dúfam dnes už každému jasné. Spomeniem len vodcov :
Lenin (Uľjanov - 1/4 žid po matke Blank,doma hovoril jidiš,manželku mal židovku)
Zinoviev (Apfelbaum - ináč tiež aj člen B'nai B'rith )

276312

8.10.2012 21:27

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

exDIAs 87.?.?.?

Reakce na 276312

Zdravím Kysučan,

dosť ma Vami prezentované hodnotenie sveta zaujalo. Mám jednu otázku k bodu 100. Myslíte si, že ten Globálny parazit pochádza z nášho sveta? Že všetko to úsilie na zhromaždenie zlata nejde podľa pravekých plánov opísaných v Enuma eliš? Že tiež len plní úlohy svojej "rasy", ktoré sú v rozpore s tými ľudskými. Z nášho pohľadu dlhovekosti vzhľadom k vlastnostiam jeho domovského prostredia sa zdá pre nás nesmrteľným. Preto tá nepretržitá kontinuita kolaborantov, ktorá pracuje v prospech tohto Admina projektu "Človek" po celé generácie.
Osobne som tiež presvedčený, že onen dží-pí sídli v Švajci, aby som to ešte upresnil, niekde veľmi blízko LHC v CERNe.

276794

9.10.2012 15:42

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 276794

Zdravím exDIAs,

Globálny prediktor je kolektívny "orgán", ktorý len imituje Boha, a tak ako ja alebo Vy sú ONI z mäsa a kostí a majú rovnakú DNA ako ktorýkoľvek človek na planéte Zem.

Vďaka svojmu vysokému poznaniu objektívnych dejov vo vesmíre predstavujú hierarchicky najvyššie riadenie na Zemi.
Historicky - pre pochopenie - musíme ísť k analýze duchovných kultúr od šamanizmu cez znacharstvo až k tzv. biblickej kultúre, ktorá cez Biblický projekt riadi dnešnú Západnú civilizáciu.
Výsledkom ich pôsobenia je, že dnešní exo-politici sú len 4.-5. triedni herci v globálnom divadle...

Som momentálne v časovom strese, ak Vás to zaujíma, tak sa môžeme k tomu vrátiť podrobnejšie neskôr.

276841

9.10.2012 18:29

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

exDIAs 87.?.?.?

Reakce na 276841

Samozrejme, uvítam každú doplňujúcu informáciu k motívom a cieľom GP. Politici boli vždy, počas celých dejín ľudstva iba lepšie platení štatisti, o tom niet pochýb. Šedé eminencie a ich bábkovodiči hýbali dejinami, politici iba robili PR ich projektom. Aký je vzťah Vis Maior a GP? Alebo inak, kedy sa ukončí šafárenie GP-diabla?

276847

10.10.2012 18:46

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 276847

Zdravím exDIAs a L.C.,

skúsim veľmi zjednodušený pohľad na GP (mnoho bude zamlčaného, t.j. nevysloveného, pretože to neumožňuje široký rozsah danej problematiky).

Ako tu už bolo neraz uvedené, tak Globálny prediktor predstavuje štruktúru 2x(1+10), čiže 22 najvyššie zasvätených person (znacharov).Každá 11-ka má v čele najvyššieho hierarchu a ten má k dispozícii 10 špičkových profesionálov pre rôzne oblasti života ľudstva. Bežných ľudí pokladajú za hmyz, pracujúci dobytok, či pracovné náradie...Ich poznanie, vôľa, schopnosti riadiť ľudské stádo sú ďaleko za bežnými vedomosťami a schopnosťami, ktoré sú dostupné bežnému človeku v existujúcom systéme vzdelávania a kultúry.
Predstavte si to povedzme ako schopnosť nejakého majstra, či guru vo východných mystikách, kultoch, či sektách, ktorí sú schopní ovládať cez rôzné "paranormálne" schopnosti svojich členov a mnohokrát ich zmanipulovať aj k samovraždám...No ich schopnosti sú ešte na ďaleko vyššej úrovni.

GP pracuje pri riešení nejakého globálneho problému v tzv. tandéme ► 2 najvyšší hierarchovia vstupujú po konzultáciach v príslušných 11-kách do dialógu a nachádzajú optimálne riešenie (ak je remíza pri hlasovaní, t.j. 11:11, tak sa vypracuváva iné riešenie - každý u GP má rovnocenný hlas).
Táto štruktúra riadenia bola tisíce rokov veľmi úspešná v starovekom Egypte. Keď GP opustil Egypt, tak sa v 20. dynastii dostal do kolapsu a následnému krachu.
Po opustení Egypta sa na nejakú prechodnú dobu prejavil v Judei v podobe 2 rabínov na čele Veľkej Synagógy okolo r. 230 p.n.l..Neskôr nevýznamná Judea zohrala rozhodujúcu úlohu v "príchode a odchode" Krista v staroegyptskej znacharskej hre(globalizačnom projekte) ► historický judaizmus, či kresťanstvo je z rovnakej dielne - dielne GP a doteraz je daný projekt aktívny a stále úspešný...
Mení sa len fasáda, sem tam forma a usmievaví divadelní herci, ktorí cez rozmanité signály (obyčajne rukami) vyjadrujú svoju podriadenosť globálnym vládcom (napr. Merkelová veľmi často ukazuje spojením rúk pyramídu, či vševidiace oko). Následie a podriadenosť potomkom staroegyptských znacharov sa často symbolizuje pyramídou - 1 USD bankovka, Mitterrandova pyramída pred Louvrom alebo Havlova pyramídka na Pražskom hrade...

Ak sa pozriete do akejkoľvek učebnice dejepisu, či známej historickej knihy, tak tam nikde nenájdete vplyv slobodomurárov, judaistov, či nebodaj rabínov a GP na historické dejinné procesy. Prečo ???
Odkryli by sa totiž reliefy globálneho procesu koncentrácie moci a formy riadenia stáda cez štruktúry GP.
GP je nadštátne a nadžidovské globálne riadenie sveta, ktoré využíva oi. aj predprogramované defekty v judaistickej psychike na zotročovanie ľudí (judaistom totiž bola určená v biblickom projekte úloha riadiaceho výkonného aparátu - periférie GP, za čo poberajú podiel z nakradnutého a výpalného).

276875

10.10.2012 18:50

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 276847

Pokr.

Judaizmus ako jediné "náboženstvo" umožňuje voľne meniť náboženstvá, mená, ideológie..., ale daný jedinec stále zostáva v zasvätenej diaspóre "správnym" židom (napr. Marx, či v SR známy "židovský politológ" prof. Kusý, ktorý bol najprv "kresťan", potom ideologickým vodcom marxizmu v KS, keď sa nepodaril puč v r. 1968, tak sa stal "disidentom", v časoch prevratu sa stal demokratom, odmietol post premiéra - pred V.Mečiarom a teraz je vyhláseným politickým demagógom...).

Vzťah GP a Vis Maior:
GP "beží" na Božom dopustení. Tzn., že pokiaľ ľudstvo ako celok nemá lepší projekt pri svojom ďalšom vývoju k skutočnému Človeku, tak je z pozície Vis Maior podporovaný ten projekt, ktorý je najbližšie jeho cieľom. To je zatiaľ Biblický projekt z dielne GP, aj keď nie je príliš ľudský a je tlupo-elitárny.
Tlupa bez myslenia a prehodnocovania následuje "elitárnych" vodcov, pastierov stáda, celebrity, rôzných hierarchov a prenecháva svoje osudy do rúk GP a "elitárnych" zasvätencov.
Podstatou tohto tlupo-elitárneho systému je, že pre plebs a rozmanitú hierarchiu zasvätených sú určené diametrálne odlišné informácie, s maximálnou snahou o odrezanie bežného človeka od Vis Maior (rôzné náboženstvá, kulty, sekty, vzdelávací systém, masmédia...).
Ak teda GP funguje ako hierarchicky najvyššie riadenie na Zemi, tak má svoje opodstatnenie a pripúšťa sa jeho konanie pre vývoj (evolúciu) ľudí. Ľudia sami si vyberajú svoju pravdepodobnostnú cestu. A tak - ak pochopia, čo chce od nich Vis Maior, tak pôjdu do vyššieho levelu.
Ak nepochopia, tak status GP a jeho rozmanite zasvätenej čeliadky zostane zachovaný a ľudstvo bude naďalej trpieť rôznymi neduhmi...

276876

10.10.2012 21:18

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

exDIAs 87.?.?.?

Reakce na 276876

Ako môže Vis Maior na základe znalostí možností a fungovania GP, ktoré vládne tzv. stádu( ktoré nie je schopné na základe cielene zatajovaných informácií o možnostiach človečenstva a ich pripusťme paranormálnym ojebabrávaním) tolerovať zneužívanie ním poskytnutých a naučených techník, ktoré v konečnom dôsledku mali povznieť projekt "Človek" na vyšší level. Bez pomoci Vis Maior je fakticky nemožné, aby človečí plebs pod úrovňou GP dosiahol na vyšší stupeň, keďže toto nie je v záujme týchto psychopatov. A k čomu vlastne celé to tzv. úsilie globalizácie, keď už dnes ale i v minulosti de facto hýbali svetom, v globálnom svete budú ľahko identifikovateľný, zatiaľ čo súčasný "chaos" im bez problémov umožňuje maskovať svoje aktivity pred stádom. Píšete, že ľudia si vyberajú svoju pravdepodobnostnú cestu, ale zatiaľ sa to vždy javí tak, že vplyvom GP je im ponúkaný výber len medzi zlým a horším smerom. Ten dobrý totiž nie je v prospech GP, viedol by prakticky k zrušeniu ich monopolu na znalosti, na základe ktorých svet ojebabrávajú.

276886

12.10.2012 15:11

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 276886

Zdravím exDIAs,

mám chvíľku voľného času, tak len heslovite:

- Vis Maior nemení to, čo prichádza s ľuďmi ► ľudia si sami určujú ako sa chcú vyvíjať (ako hlboko prenikli do tajov objektívna)
- človek dostal do vienka intelekt, aby sa odlíšil od zvieracej ríše, aby sa mohol vyvíjať, učiť a naberať skúsenosti, aby sa stal skutočným Človekom.
- Je plánovaný na obraz(vzor) Vis Maior a má sa stať na Zemi jeho námestníkom.
- Všetko na Zemi má svoj význam - to, čo je nepotrebné a nespĺňa svoj potenciál v "krutom" procese vývoja hynie, keďže je neživotaschopné. Tzn., ak tu VM trpí činnosť GP, tak to má svoj význam, podobne ako povedzme cigáni, či homosexuáli ai. (môžete to chápať ako spätnú väzbu nevydarenej evolúcie daných spoločenstiev a jedincov).
- GP má civilizačnú funkciu ► jeho poznanie objektívnych (to znamená človekom neovplyvniteľných dejov) nízkofrekvenčných a vysokofrekvenčných procesov je veľmi vysoké už tisíce rokov.
- Snáď by ste nezveril hlavnú managerskú funkciu na planéte Zem do rúk ľudí, ktorí neovládajú zákonitosti vesmíru?!
- Ľudstvo sa dá pri určitom priblížení chápať ako jeden organizmus s množstvom hierarchických úrovní ► úroveň VM → egregor GP → egregor ľudstva ako celku → egregor regionálnych civilízacií...až po egregor rodiny.
- Objektívne zákony vesmíru hovoria, že GP už stratil predikčnú schopnosť(už len koriguje - napr. s vývinom atómovej zbrane sa stal rovnakým rukojemníkom ako Vy, či ja, a preto musel korigovať - odovzdanie informácii a aj štiepnych materiálov do rúk vtedajšieho ZSSR na vytvorenie rovnováhy - to sa dialo pod plným vedomým Roosevelta a transfér zabezpečovali masonské a židovské kruhy ) a objektívny zákon sociálneho času hovorí, že za chvíľu stratí aj svoju dominanciu.
- Taktiež aj v informačnej oblasti už dávnejšie stratil GP svoju absolútnu nadvládu ► S objavením sa internetu si každý, kto sa snaží napojiť na systém VM nájde zodpovedajúce informácie a dokáže postupne oddeliť pravdu od lží.
- Monopol GP na špecifické znalosti je prakticky zrušený (hoci predpokladám, že ešte má viacero prekvapení v kešeni...☼).
- Musíte pochopiť, ak napr. v SR sa vyše 80% ľudkov hlási k nejakému náboženskému kultu, 30 - 50% pozerá nejaké degradatívne show, vyše 90 % neprekročí rámec bežných predprogramovaných mééédiálnych správ a TV manipulácie...atď, čo má vlastne VM podporiť, keď dal človeku intelekt a on ho nevie použiť, resp. ani sa o to nesnaží???

Netreba byť pesimistom exDIAs (ani ja však nie som veľký optimista v krátkodobom časovom horizonte)a treba konať ľudsky, morálne a s určitým svedomím k okoliu. Výsledky sa pomerne rýchlo dostavia, ak budete konať a tvoriť aspoň v čiastočnom súlade s cieľmi VM.

Aj veľký snehuliak vzniká z malej guľky, ktorú vytvorí jeho tvorca... [smích]

277004

12.10.2012 20:36

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

exDIAs 87.?.?.?

Reakce na 277004

No s tým snehuliakom je to tiež tak, ako s ovčanmi, ak Vám na sneh bude VM šľahať plameňometom, tak žiadneho nepostavíte. Podobne GP už len sabotuje zámer VM manipulovaním vedomia a najmä podvedomia ovčanov a tým znemožňuje, aby sa vymanili z košiara. GP už dávno stratil akýkoľvek morálny kredit, aby riadil globálne procesy. Udalosti posledných rokov svedčia skôr o tom, že si je toho vedomý a jedná v štýle po ňom potopa. Cestu do pekiel si dláždi krvou a utrpením celých národov a i keď to tak nevyzerá, táto vojna je už dávno svetová. Obete na všetkých frontách ( a tým nemyslím len tie klasické vojnové) sa už môžu rátať doslova na milióny a to na všetkých kontinentoch, len ovčan to stále nevidí a nechápe. A asi ani nemôže, lebo je permanentne klamaný a manipulovaný technológiami, o ktorých ani netuší. Dôsledná príprava šíkov užitočných idiotov a bábok a prináša pre človečenstvo trpké ovocie.
Svoj realizmus tiež uzatvorím podobnou myšlienkou, aj rakovinová bunka je na začiatku iba jedna a čo dokáže s celým organizmom, keď sa jej farmakomafiánsky pomôže.

277021

13.10.2012 4:25

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 277004

Děkuji pane Kysučane, mám ale stejný dotaz jako pan exDIAs. Navíc se přiznám, že jsem trochu uvězněný v intencích rozporu dobro versus zlo. VM jsem ve svém pohledu chápal jako absolutní dobro a vámi definovaného GP jako absolutní zlo. Boha a Satana, použil-li bych náboženskou rétoriku. Takto si ale nejsem jistý, zda-li v tomto schématu vůbec existuje něco jako dobro a zlo, protože pokud je pravda, že VM jistým způsobem delegoval GP k tomu, aby vládnul světu, zhaslo mi prakticky i to poslední světélko naděje. GP, jak jej totiž v tomto kontextu chápu, dělá absolutně vše proto, aby člověk jako jedinec téměř neměl naprosto žádnou naději dosáhnout jakéhokoli myšlenkového vývojového posunu. Je to dle všeho totiž on, respektive ti, kdo mu slouží, kdo do světa neustále hrne šum, kterým prakticky nelze proniknout. GP vytváří náboženské kulty, dezinformace, lži, falešnou kulturu, likviduje funkční vzdělávací systémy a prakticky pošlapává veškeré pozitivní hodnoty. K tomu z většiny lidí vytvořil skutečné otroky, kteří prakticky ani nemají příliš času a ani sil na to, aby jakkoli ještě duchovně rostli. Tady pro evoluci zkrátka není téměř žádný prostor, na rozdíl od degenerace, která v tomto boji zcela převládá. Není příliš mnoho možností, aby z takového prostředí vzešel někdo, kdo dosáhne vyšší úrovně, a i když se mu to náhodou podaří, narazí v takové hierarchii právě nejdříve na GP. Co se stane, nebude-li s GP v myšlenkovém souladu? Nepochybně bude takový jedinec jako nebezpečný objekt, chyba v ustanoveném pořádku, zničen.

277042

13.10.2012 10:20

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 277042

Odpoveď: MOTIVÁCIA..
Ako by ste na mieste VM lepšie motivovali ľudstvo k rozvoju, ako odskúšaným inštitútom "advocatus diaboli" v jeho mnoho-ra-kých formách.
"Javov uvedomenie skrz ich osvietenie.
Cvičiť a chopiť sa role otca svojho na poli neoranom,
žeby vek Človeka nastal v zbore chápavom."

Nepleťte si prosím poradie dominancie objektívnych procesov L.C. a xDias.
VM vždy podporí tú subjetívnu snahu o ovplyvnenie objektívnych procesov, ktorá viac zodpovedá jeho cieľom.
To inak prebral ako jednu zo základných technológii moci aj GP..
a my sme povinní sa ním objavené(nie vytvorené) technológie naučiť(prípadne objaviť nové, lepšie) a zvýšiť úroveň morálneho štandardu.
Naša bezpečnosť bude VM zaručená do tej miery(včítane času), nakoľko subjektívne správne odhadneme objektívne ciele(tendenciu vývoja
A.chápania a
B.morálky populácie)..
T.j. nakoľko predbehneme nevyhnutný vývoj a tým vytvoríme(vystrojíme) potenciálový spád opracovávaných prírodno-spoločenských javov.

Snahou GP je(pre niekoho paradoxne) maximálne brzdiť celkový rozvoj spoločnosti. Vždy, keď to dlhodobo prestrelia, nastáva nevyhnutne spoločenský kolaps, keďže sa prestane napĺňať VM preddefinovaný potenciál druhu, ktorý si za to takto môže sám(odovzdal, zahodil otcove dary večného života -
1.rozumu a
2.slobodnej vôle iným..).

"Niet donútenia v dobro"
VM je asi vskutku niećo ako absolútna logika, logos, slovo svetla božieho (g-ra-al). Bolo na symbolickom počiatku(većnosti bytia).

Objektívnym rizikom vzdania sa tzv. Konceptuálnej moci ktorým-koľvek jedincom kolektívu, je teda proporcionálne zníženie úrovne jeho(oboch) bezpečnosti.
Každé dieťa má totiž od otca v každom momete spoločného vývoja konkrétnu optimálnu úlohu, vo vzťahu k celku, vše-ves(ť)-miernym cieľom.
Je hlúpe myslieť si, že pri zúžení, delegovaní zodpovednosti, moci ná pár jedincov(aj keď sú ňou posadnutí a sľúbia za ňu čokoľvek) prídu kľúčové(celospoločenskovýznamné) in-formácie(úkolovo vykonateľné zásadné zmeny mier vývoja) práve na adresu spomínaných pár jedincov..
Síce inteligentných(z lat.chápavých), no extrémne egocentrických(amorálnych)=v mnohom obecne esenciálnom blokovaných.

Ako sa vo "vyšších" kruhoch hovorieva:
"Nik Vám nemôže dať to, čo Vám ja môžem sľúbiť"
Štatisticky je takéto hranie vabanku s osudom spoloćnosti neprípustné. Preto vyzerá byť jedným z cieľov spoločnosti tu toľko spomínaný súborný, zborový intelekt maximálneho množstva Ľudí.

Ako sa v rozprávkach hovorieva:
"Drak najviac neznáša pach Človečiny"
Vtedy znervóznieva, bo prichádza rytier s mećom a odtne mu všetky hlavy hydry mečom(symbolom metodológie spracovania in-formácii=rozlíšenia pravdy od lži, dobra a zla=metodík aproximácie objektívnej reality)

"Nebojte sa"..cit.Issa a
"Sapere aude!" Horatius & Kant

277049

15.10.2012 20:00

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 277042

Zdravím exDIAs a L.C.,

vďaka udovi sa vám dostalo odborného vysvetlenia od "starého sociologického mága" [smích]
Ja len čo to pridám:

Dobro vs. Zlo
Pri určitom pohľade a chápaní žiadne Zlo neexistuje → je len odklon v určitej miere od optimálnej tendencie predurčeného smerovania planéty,ľudstva,národa...indivídua.
Ako príklad použijem úrok:
Z jedneho pohľadu úrok predstavuje základný nástroj zotročenia ľudstva už po vyše 3 000 rokov a z druhej stany je mocný akcelerátor ved.-techn. rozvoja - do významnej miery oslobodil človeka od rozmanitej otrockej práce a umožňuje materiálne lepší komfort života.
Čiže z určitého pohľadu je ho možné vnímať ako absolútne zlo, z ďalšieho ako "nevyhnutné" zlo, z iného ako spoločensky prospešný nástroj a z pohľadu úžerníckeho bankára a jeho suity ako dobro...
Vždy teda záleží na uhle pohľadu a morálneho postoja hodnotiteľa.

GP zaviedol do praxe inštitút úroku,naprogramoval ho ako nástroj svojej moci, infikoval judaizmus ako svoju výkonnú zložku, ktorá ho doteraz ovláda a riadi a ovce si pokorne berú úvery, a potom často pri finančnom strese prežúvajú suchý chlieb, v horšom prípade z kontajnera.
Kto predstavuje väčšie "zlo":
- ten, čo ho uviedol do praxe?
- ten, čo ho riadi a nekresťansky parazituje?
- ten, čo celý ten systém umožňuje a berie si úver?
Alebo → aký je podiel proporcionálnej viny na tomto "zle" ?

Alebo príklad USA ako svetový policajt:
GP cez svoje štruktúry založil a ovláda USA, ktoré používa ako silovú mocenskú páku vo svete.Iste je vám známe, aký význam sa tam prikladá prieskumom verejnej mienky (tu platí:Vox populi, vox Dei).Ak by bežní američania výraznou väčšinou nepodporili úlohu svetového policajta svojho establishmentu, tak by s rôznými vojenskými a vykorisťovateľskými akciami mal Houston vážny problém...
Ale to by museli mať chuť premýšľať, vzdelávať sa a byť morálne na výške.Znova sa môžeme zamyslieť, aký je podiel viny GP a ostatných ?!

GP a morálny kredit
V počiatkoch a ani teraz GP nie je jediný, kto sa snaží ovládať globalizačný proces koncentrácie moci. Asi nikto na Zemi nie je schopný posúdiť, či jeho konkurencia by voči bežnému ľudstvu nebola ešte horšia. Napr. je známa krutosť Japoncov , či Číňanov z dôb ešte nedávnych. Možno aj preto nebol od VM podporený védicko-znacharský projekt Východných mystických kultov.
Musí prísť komplexne vyspelejšia alternatíva, ktorá dostane od VM podporu, a to je zase naviazané na zvýšenú morálku ľudstva.

Čo môže urobiť obyčajný človek?
Život sa javí byť večný.Fyzickým skonom vyzerá byť, že vedomie(duša) nekončí → zážitky ľudí, ktorí boli v klinickej smrti alebo na hranici života a smrti fyzického tela (napr. aj Reinhold Messner pri sólo výstupe na Mt. Everest).

277219

15.10.2012 20:10

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 277042

Pokr.

VM každému človeku dal svoju jedinečnú úlohu (isteže potomok cigána,žida,kráľa, či GP bude mať diametrálne odlišnú misiu v živote) a záleží na jeho intelekte a slobodnej vôli, ako napĺňa potenciál, ktorý mu bol predurčený. Podľa toho ako napreduje v živote dostáva spätnú väzbu v podobe spokojného plnohodnotného života alebo rozmanitých aj ťažkých fyzických či psychických chorôb, nehôd,veľkých problémov až po predčasnú smrť. Ak nespĺňa výrazne svoju misiu, tak VM prerušuje jeho niť života, čo je zase spätná väzba pre jeho okolie.

Obyčajný človek teda PREDOVŠETKÝM musí nájsť v sebe vôľu a pracovať nad SEBOU samým:

1)Musí si vo vlastnej psychike ozrejmiť existenciu VM a pochopiť svoju misiu → ak bude pracovať v aspoň lepšom súlade s VM, tak jeho chyby sa budú časom odstraňovať.
2)Mal by pochopiť globálny historický proces, čo je to riadenie, aký vplyv má in-formácia, ako sa riadi človek, inštitúty, štáty v kultúrnej a ekonomickej oblasti.
3)Mal by si vytvoriť určitý poriadok vo vlastnej psychike a ochranu pred cudzími vplyvmi okolia na jeho psychiku, naučiť sa ovládať svoje emócie a zmysly.
4)Musí pochopiť, že jazyk je kód a myšlienka a slovo sú "mágia", ktoré dokážu meniť hmotu a ľudí.
5)Mal by v sebe prebudiť cit k Miere → chápať pravdepodobnostnú maticu možných priebehov procesov a stavov tak, aby cítil bezprostredne egregoriálne procesy, aby nemusel vymýšľať rôzné modely priebehu reality na základe informácii, ktoré mu natláčajú média a internet.
6)Snažiť sa žiť podľa svedomia v dialógu s VM.

Potom bude schopný meniť postupne aj svoje okolie a môže ho morálnym spôsobom aj egregoriálne ovládať (podobne ako to robí GP v globálnom rozsahu) v prospech všetkých ľudí, aj "zlých"... [smích]

To je však práca na celý život!

277220

15.10.2012 22:34

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

exDIAs 87.?.?.?

Reakce na 277220

Zdravím Kysučan,
Tak rád Vás aj s udom čítam, ale nedalo mi, aby som nevzniesol nejaké námietky proti uvedeným myšlienkam.
ad úrok, je to popieranie základných princípov známeho vesmíru, vznik niečoho z ničoho. Keď Vám požičiam sekeru(nástroj), neokotí sa Vám a po roku mi ju vrátite maximálne tupú alebo hrdzavú. Prečo má byť finančný nástroj úročený? Je to rovnaké zlo ako krádež(zoberme si to dôsledkov, dnes nie že si chcete zobrať úver, ale ste donútený systémom, inak ste bezdomovec bez šance VM požadovaného rastu). To že sa to interpretuje ináč, je samostatná kapitola.

No a teraz si to rozmeňme na drobné sebarast: ako si dieťa, ktoré sa vďaka očkovaniu stalo autistom naplní body 1-6 napriek tomu, ako podľa Vás VM mu dal do vienka istý potenciál, ktorý však GP a jeho prisluhovači vynulovali. Je, či vlastne bolo na začiatku štartovacej čiary a stačilo 3x pich a je v riti ako bača s drevákami. Samozrejme za to viním ako aj za všetko zlo spoôsobené človeku GP, lebo zlo je absolútne a uhol pohľadu z neho nespraví dobro. Iba snaha ospravedlniť takéto zlo. Keď niekoho zabijem, okradnem, spoločensky znemožním a vďaka tomu nastane nejaké moje "dobro", lebo vždy je tu nejaký motív, ktorý ma smeruje k dosiahnutiu môjho dobra, to ešte neznamená, že to zlo hocikto iný posúdi ako dobro. A rovnako je to aj v prípade GP, zlo ním páchané alebo na zlo, na ktoré naviedol svojich poskokov rôznych levelov zostane iba vždy zlom, ani jedna nimi vyrobená mŕtvola, krádež, riadená degenerácia populácie či iné ich "dobro" nebude a nemôže byť posudzované VM ako dobro, ale vždy iba ako ZLO, v opačnom prípade VM stojí proti princípom, ktoré sám od ľudstva očakáva. Miesto trestu pre GP však vidíme stále upevňovanie jeho pozícií a de facto aj potvrdenie od VM o správnosti voľby GP. Ľudstvo hynie v tisíckach na to "dobro" a VM musí byť posadnutí pachom krvi, že takéto hrátky GP toleruje cele tisícky rokov v rámci biblického projektu. Neviem, kam to dospeje, ale podľa dostupných informácií nie sme tu prvou civilizáciou. Osobne verím tomu, že ak éra dinosaurov trvala desiatky milónov rokov, príroda (VM) určite zariadila vznik vyššieho dinoida so schopnosťami minimálne na úrovni človeka. A asi tento projekt nevyšiel, keďže skameneliny z tej doby nachádzame dodnes aj so zaujímavými a najmä utajovanými artefaktami. A ak je možné cestovanie v čase, tak občasné stretnutia s reptiliánmi môže mať aj tento dôvod. V ére dinománie som raz pustil z ruky knihu, ktorá popisovala, ako by zrejme taký inteligentný dinoid vyzeral, popis sa na 100% zhodoval s popisom reptošov. Tak vôbec nemusíme byť navštevovaní mimozemšťanmi, stačia nám vlastné druhy, ktoré zmenia iba jeden rozmer nášho priestoru. My dokážeme zatiaľ iba tri, ale nie je vylúčené, že to nie je v našich silách.

277224

15.10.2012 22:35

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

exDIAs 87.?.?.?

Reakce na 277220

Pokr.
Ak na skazkách rôznych konšpiračných autorov je aspoň zbla pravdy, tak sa to deje celkom bežne.
Ale aby som neodbočoval, nie je vylúčené, že aj biblický projekt skončí veľkou skartáciou a upratovaním a nastane čas hmyzákov. Zatiaľ vývoj ukazuje skôr na nezdar, lebo problémy sa skôr hromadia a riešenia sú iba na úkor utrpenia väčšiny sapiensov. Na rozdiel od iných živočíšnych druhov ideme ako civilizácia nad rámec obnoviteľných zdrojov a zďaleka to nie je o veľkosti populácie, ale o miere sebeckosti o čom zase hovoria štatistiky o životnej úrovni a vlastníctve planéty.

277225

16.10.2012 20:10

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 277225

Zdravím exDIAs,

začnem citátom z najmenej skreslenej "svätej" knihy:
Korán (13:12)- "Boh nemení to, čo prichádza s ľuďmi, pokiaľ ľudia nezmenia to, čo je v nich."

Už zakladateľ obuvníckeho impéria Baťa pri Veľkej hospodárskej kríze intuitívne chápal, že podstatou ekonomickej krízy (vo všeobecnosti platí, že akejkoľvek krízy ľudstva, aj dnešnej) je nízka morálka ľudí.
Ľudstvo (štát,národ,...rodina) je oveľa viac duchovne (egregoriálne - biopoľovo) prepojené ako si myslíte a o čom súčasná paveda vytrvalo mlčí alebo to zosmiešňuje.
Biopole - je nositeľ všetkého informačno-algoritmického zabezpečenia správania sa človeka a zahŕňa psychiku človeka, vrátane jeho pamäte a intelektu.
Človek vedome koná len asi 5% svojej činnosti, zbytok robí podvedome v automatizmoch, ktoré sú riadené z jeho biopoľových-egregoriálnych úrovni, na ktoré je napojený. Vedome je človek schopný prijať len málo informacii, zatiaľ čo podvedomie je prakticky neobmedzené a "nahráva" obrovské kvantum informácii.
Uvediem príklad z odbornej štúdie hrôzostrašných niekoľkostometrových pádov horolezcov od prof. Heima: Padajúci prežije behom niekoľkých sekúnd spätne celý svoj život.Zažije všetky dôležité životné chvíle a svoju vlastnú rolu v nich. Spomína si aj na nepatrné detaily svojho života. Všetko sa mu zdá príjemné a povznášajúce, necití strach a pri nárazoch ani fyzickú bolesť (výkriky vo filmoch, hrôza ai. je ako ináč stará praktika filmárov na zvýšenie napätia a vytvorenie ilúzie).Jeden z preživších si spomenul počas pádu, že ako 5 ročný stratil nový vreckový nožík, ktorý nenašiel.Počas pádu až vtedy "videl", kde mu vlastne spadol! A mnoho ďalších príbehov, kde podvedomie nahrá do pamäte biopoľa, ale vedomie človeka to nezachytí...


Zhrniem to:Každý národ má vládu, akú si zaslúži → ako morálny je na egregoriálnej úrovni (tam sa zachytáva akákoľvek informácia a určití ľudia majú prístup aj k informáciam z textov, ktoré boli dávno zámerne spálené...), a to platí aj o celom ľudstve.
VM, ako už písal udo, je absolútna logika. Vy ani ja nemáme prístup k informáciam na základe ktorých VM stanovuje a hodnotí vplyv či už GP alebo iných skupiniek, či národov, pre ďalší vývoj ľudstva. To, že existujú a riadia svet oviec však vypovedá, že tu plnia svoju misiu, či sa nám to páči alebo nie.

Zmena môže byť len vôľovými vlastnosťami ľudí, aby sa in-formačne a vedomostne dostali na čo najvyšší stupienok v hierarchii prístupu k pravdivým in-formáciam a v morálnej Miere ich použili.
Niet vôle, niet človeka.

Ináč na svetonázorových pozíciach typu reptiliánov, mimozemských civilizácii, či nejakých iných satanských dynastií nie je dobre a zdravé dlho zostávať, aj keď mimošov nie je možné apriori vylúčiť.

Ľudstvo si tak či tak bude musieť pomôcť samé, nikto iný to za neho nevykoná!

277286

9.10.2012 20:50

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 276841

Pane Kysučane, já bych Vás také poprosil o bližší info. Toto mě zajímá. Děkuji.

276848

10.10.2012 19:22

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 276794

Zdravím, tipuji, že takto pan Kysučan neuvažuje, jeho GP je pouze z masa a kostí zde na Zemi. Ovšem pokud připustíme, že existují cizí vesmírné civilizace ( A PROČ BY NEMĚLY EXISTOVAT??????, proč by měla být naše civilizace jediná ve VESMÍRU ????), pak
je vliv cizích entit VELMI PRAVDĚPODOBNÝ.. Velice zajímavou úvahu má tento autor (i jeho další články..). Třeba vás inspirují k bádání..
http://satya888.sweb.cz/buh/ [cool]

276878

3.10.2012 15:16

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 276071

Pokr.

Sverdlov (Yankel)
Kamenev (Rosenfeld - ináč tiež aj člen B'nai B'rith )
Lurie (Larine)
Steklov (Nakhamkes)
Kaganovič
Radek
Trockij (Bronštejn) - člen viacerých lóži a s najväčšou pravdepodobnosťou persona napojená priamo na Globálneho Predátora, ktorého úlohou bolo zrealizovať permanentnú komunistickú revolúciu v celom svete. Za nesplnenie úlohy sa mu jeho najvyšší zamestnávateľ odmenil v emigrácii v Mexiku zaseknutím alpského(švajčiarskeho) cepínu do hlavy. Sídlo GP je totiž vo Švajčiarsku... [smích]
V apríli 1918 bolo z 384 sovietskych komisárov len 13 Rusov, ale vyše 330 židov, z ktorých bolo vyše 90% emigrantov, ktorí prišli vykonávať zverené masonské úlohy.

Nevyzerá to milý aristo, že by ten pseudokomunizmus bol kresťanský, hoci hlavný ídeový vodca Marx bol konvertita z judaizmu na kresťanstvo, no jeho dvaja dedovia boli rabíni... [velký smích]
A keďže už čo to vieme o genetickom následí a rodinných egregoroch, tak vieme aj posúdiť - prečo choré myšlienky vznikajúce v "chorých" správne zasvätených hlavách, následne dostávajú úžasnú podporu a vedú ľudskú civilizáciu čoraz hlbšie do ľudského marazmu!

Šéfikovia v príslušnom klube pozerajú aj na vašu tvorbu aristo, tak sa snažte zlepšiť a nepísať mnohé kraviny - to je odporúčanie v dobrom, pretože ináč to má aj iné , pre vás nie práve blahodárne následky.

276313

3.10.2012 16:50

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

Blekota 46.?.?.?

Reakce na 276313

Mě se líbí jak jste to napsal Vy, pane Kysučane. Škoda, že nejste přece jen te rabín, třeba byste je výtečníky nějak napravil. Napsal jste toho hodně, muselo to dát moc práce. Jak děláte takové ty pěkné šipky? Mě to pořád nejde a na internetu o tom nic nepsali.

276322

3.10.2012 17:03

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 276313

jistěže to byli židi o tom nevedu spor to je vcelku jasné
co je podstatné je charakter nebo reálný obraz tho systému a ten je přesně takový jak píšu já

ty jsi zřejmě rebelující zednář když toho o nich tolik víš [mrknutí jedním okem]
nebo spíš jsou tvé poznatky postavené na víře v pravdivé procitnutí nějakých lidí nebo čem?

přiznejme si že všechny onformace o tajných společnostech jsou jen dohady že to tak být může nebo nemusí a pokud to tak skutečně je tak ty tajné společnosti nejsou zase tak tajné a že opět provalení těch tajemství by mělo vyvolávat u myslícího jedince podezření z účelové manipulace

otázka je jestli je kysučan skutečně myslící jedinec [mrknutí jedním okem]

co se týče toho marxe tak to nebyl žádný vůdce ani ideologický ani žádný jiný spíš to byl chudý filosof z dnešního pohledu by se dalo říct i sociolog nebo spisovatel na okraji společnosti který vycházel z myšlenek nějakých předchozích myslitelů

názor že žid marx vymyslel komunismus je naprostá hovadina on nic nevymyslel on ani v podstatě nespecifikoval nějaký návrh systému on pouze kritizoval společnost ve které žil a různé vztahy v ní

zmínky o sociálně spravedlivé společnosti opovrhující hmotným bohatstvím lze najít třeba zde

židi v tom hrají jen roli prostředníků stejně jako ti tví masoni a asi stejně jako třeba katolíci

na šéfiky v klubech házím bobek [mrknutí jedním okem]

276324

9.10.2012 23:21

RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 276324

Neviem, či nevedomosť z nejakých dôvodov imitujete Aristo,resp. v tom máte hokej ako židia v kibucoch s obrazmi Stalina nad dverami, ktorí sa sami nevedia dohodnúť, či bol antisemita, alebo sionista..

Zrovna tak neviem, či správne chápem Vašu snahu o bagatelizáciu role tzv. slobodomurárov, judaistov, pseudokresťanov a ďalšich okultných organizácii v svetovej politike. Asi viete, že už v starom Ríme, Grécku a Egypte mali antické "elity" svoje kluby(rôzne okultné organizácie, spolky, kulty). Prečo by to menili, keď to vždy fungovalo..áno možno formu áno..tak ako formu "demokracie"(býv.kastového otrokárskeho režimu) dnes..

Naozaj sa nazdávate, že všetko podstatné u spomínaných Suttona, Landowského(záznam Rakovského vypočúvania), N.N.Yakovleva(Andropovovho a Bobkovovho poverenca) a pod., je "vycucané z prostredníka"?
Podrobnosti pozrite napr aj v knižnici http://vodaspb.ru/english/index.html.

Marx(resp.jeho okolie) vymyslel marxizmus a nie komunizmus.
Komunitný(vše-obecný, gr.katholikos) život je tak starý, ako ľudstvo samo.
Marx. vychádzal z odskúšaných otrokárskych metodík.
V tom máte pravdu.
Zrovna tak v tvrdení, že u židov nejde o národ, ale spôsob myslenia osôb, ktorí milujú peniaze(zlaté teľa). O najstaršiu mafiu. Sicílska má cca.300 rokov a židovská 3000.
GLOBÁLNY FINANČNÝ TEROROIZMUS.

Snáď nechcete tvrdiť s plnou vážnosťou, že by vnuk dvoch do bankárskych kšeftov zapletených ra-binov nevedel o úroku, ako nástroji prvej voľby pri akumulácii kapitálu a riadenia trhu a burzy. Úlohou uloženou "lamponosičmi" "osvieteným" a "synom svetla" bolo okrem riešenia tzv."obecnej krízy kapitalizmu"(nežiadúcej masovej spotreby "majetku svetlonosov" ) skrytie nástroja akumulácie kapitálu za absurdné ametrologické pojmy, ako "nadhodnota, nadprodukt, nadčas" znemožňujúce efektívne riadenie trhu(plánovanie), účtovníctvo a jeho kontrolu..ďalej deformáciu vnímania pojmu byrokracia, základov spoločnosti, ekonomiky, znefunkčnenie a diskreditáciu sociálneho štátu, etc..

O-hóóó..správne a koho prostredníkmi sú podľa Vás Ar-isto židia, nesloboši, pseodokresťoši a pod?
Velkého imaginária, "prirodzenej" zloby ľudstva, "samo sebou" letiacej metly baby jagy, či našeho známeho konšpiračného "náhodného" kamaráta SAMOSATO z krajiny vychádzajúceho(či zapadajúceho) slnka?
..tak to už áno!!! [velký smích]

Pozor, ak budete kálet na sherífov v kluboch, môže sa stať, že začnú aj oni na Vás!
Neviem, no možno sa aj u Vás niekedy hovorieva:
Ako sa do hory volá, tak sa z Hór-y ozýva..
"Deklarácia neexistencie cieľa je tiež len cieľ"
(snaha o jeho skrytie)

Nezamlžujte prosím a radšej pomôžte riešiť svoje problémy rýchlo. Inak sa nám nebude donekonečna dariť držať mládež od ďalšieho oprávneného pogromu bokom. Viete, že deti vedia byť kruté a ja tiež nemám rád hrubé násilie. Dúfam, že správne chápete pojem evolúcia

276852

1.10.2012 18:20

Kdo porovná

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

zotavení akciového trhu a růst ceny investičního zlata? Opět tkví "zotavení" ve zvýšení oběhu virtuálních peněz.

275990

1.10.2012 18:27

Co kdyz

ludy 78.?.?.?

padnou i trhy vcetne komodit? Valka? Jedina platna hodnota jen sila? [pláč]

275992

1.10.2012 20:37

co potrebujete k prežiti

adiamos 85.?.?.?

neni to žadna burza ale voda,jidlo,postel,toaletni papir,mydlo.

275999

3.10.2012 12:15

V podstate ,kazdy nakrade tolik ,kolik unese,o nic jineho se nejedna.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je to tak,podivejte se kamkoliv a zjistite ,ze vladni byrokraticky aparat zcela zasantrocil,co produktivni lide vydelali a zaplatili v danich,pokud by si nekdo stezoval na zlodejnu ruznych vladnich a nevladnich organisaci,tak ,ty jsou kryte jeho vlastnima penezma, jez se pouziji v jeho soudnim jednani.V USA maji 8% nezamestnanost a tvrdi se ,ze vice jak 15 milionu Americanu jsou na potravinovych listkach,pritom ,bohati milionari,coz je dnes mezi elitou nejnizsi vrstva, bilionari a dokonce trilionari a zde je treb apodotknout,ze "vladni dluh" se odhaduje na 80 trillionu,zatimco vlada priznava jen 16 trillionu dluhu,dluhu,komu?
Z tohoto pohledu na Evropu,RECKO,SPANELSKO A JINE ZEME,maji vladni-byrokraticke dluhy,pres vsechny ty experty na finance do trilionu, zkutecne i kosmickych cisel.
The ECB lists, as of the end of the 1st quarter of 2012, 16.304 trillion Euros ($ 21.032 trillion) in assets and 17.334 trillion Euros ($22.631 trillion) in liabilities. It is right there in black and white as I showed in the ECB provided data that I presented yesterday. However when you get to their consolidated balance sheet you find the numbers they bandy about in public to be a ledger of 3.240 trillion Euros ($4.00 trillion) and you catch your breath and pause. Utilizing normal American accounting practices this variance would be impossible and yet here it is; staring us all right in the face.

“Europe has put a ‘stop payment’ on our reality check!”


*The ECB lists, as of the end of the 1st quarter of 2012, 16.304 trillion Euros ($ 21.032 trillion) in assets and 17.334 trillion Euros ($22.631 trillion) in liabilities. It is right there in black and white as I showed in the ECB provided data that I presented yesterday. However when you get to their consolidated balance sheet you find the numbers they bandy about in public to be a ledger of 3.240 trillion Euros ($4.00 trillion) and you catch your breath and pause. Utilizing normal American accounting practices this variance would be impossible and yet here it is; staring us all right in the face.

“Europe has put a ‘stop payment’ on our reality check!”

Vložený obrázek

U.S. National Debt Clock : Real Time
US National Debt Clock : Real Time U.S. National Debt Clock.
www.usdebtclock.org/
Kdyz je tolik zemi a tolik vlad zadluzeno,to znamena ,nikde nejsou videt penize ,tak, vznika otazka,kde vsechny ty penize jsou.O Americe se trdi ze v pevnosti FOX armada hlida prazdne sklepy,aby, nikdo nevidel ,ze USA ,co by vlada nic nema.
The National Debt: $16 Trillion Dollars Of Moral, Cultural And - Forbes
Sep 4, 2012 ... Detail of the National Debt Clock, a billboard-size digital display ... Moreover, America endures as ...
www.forbes.com/sites/billflax/2012/09/04/the-national-debt-16-trillion-dollars-of-moral-cultu

276283

3.10.2012 17:24

RE: V podstate ,kazdy nakrade tolik ,kolik unese,o nic jineho se nejedna.

dub 89.?.?.?

Reakce na 276283

máte nějaký podivný, nebo hodně starý čísla[smích]

About 17 million people received food stamps back in 2000. Some 30 million received them in 2008. Roughly 46 million people receive them today.

http://www.realclearpolitics.com/articles/2012/07/...

276327

12.10.2012 22:14

RE: V podstate ,kazdy nakrade tolik ,kolik unese,o nic jineho se nejedna.

steve 174.?.?.?

Reakce na 276327

.. v breznu 2013 se pedpoklada pocet 52 milionu "hrdych americanu ucicich svet radostnemu zivotu !!" - na food stamps ...
Monsanto se svoji zdravou kukurici v pikslach je stastnym emer. narodem milovano a deroryzdum jsou zasazovany tvrde rany ... [smích]

277028

3.10.2012 20:36

Zajimave pro znale francoustiny nebo nemciny

Josef lb nci (zavináč) gmx (tečka) com 93.?.?.?

Vysilano na ARTE utery 2.10.2012 20:15
Der Große Reibach
http://videos.arte.tv/de/videos/der-grosse-reibach--6965918.html
Der Tanz der Geier
http://videos.arte.tv/de/videos/der-tanz-der-geier--6965924.html

276353

Příspěvků: 70

01.10. 07:03 procesna chyba  system
01.10. 09:32 brasol  RE: system
01.10. 12:54 haban  RE: system
01.10. 13:25 Pete  RE: system
02.10. 04:03 procesna chyba  RE: system
01.10. 12:59 osa x  nějak vám nerozumím , můj dojem je, že si lehce protiřečíte
01.10. 17:19 brasol  RE: nějak vám nerozumím , můj dojem je, že si lehce protiřečíte
01.10. 15:22 JaJa  RE: system
01.10. 17:05 brasol  RE: system
01.10. 22:46 jjj  RE: system
01.10. 22:48 dub  RE: system
02.10. 10:36 aristokrat  RE: system
02.10. 12:25 brasol  RE: system
02.10. 12:54  RE: system
02.10. 18:08 brasol  RE: system
02.10. 19:45  RE: system
02.10. 21:52 brasol  RE: system
02.10. 23:32 raskolnikov  RE: system
02.10. 16:33 dub  RE: system
02.10. 16:54 aristokrat  RE: system
02.10. 17:07  RE: system
02.10. 18:25 brasol  RE: system
02.10. 18:53 Karel z Čech  RE: system
02.10. 19:07 aristokrat  RE: system
01.10. 14:33 Dušan  Celkom pekné počítanie ale....
02.10. 23:01 pavelh14  RE: Celkom pekné počítanie ale....
01.10. 17:41 te  žádná záhada, pouze tzv. kvantitativní uvolňování FEDu
01.10. 18:18 ludy  RE: žádná záhada, pouze tzv. kvantitativní uvolňování FEDu
01.10. 17:50  Akciove trhy nejsou zadnymi trhy
01.10. 18:11 anonym  nič nepochopiteľné
01.10. 18:21 ludy  RE: nič nepochopiteľné
01.10. 18:40 ludy  RE: nič nepochopiteľné
01.10. 18:48 ludy  RE: nič nepochopiteľné
01.10. 19:04 ludy  RE: nič nepochopiteľné
01.10. 18:18 Nikdo  Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
01.10. 20:23 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
02.10. 09:48 Dušan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
02.10. 10:37 aristokrat  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
02.10. 13:01 Dušan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
02.10. 10:31 aristokrat  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
02.10. 11:18  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
03.10. 15:06 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
08.10. 21:27 exDIAs  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
09.10. 15:42 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
09.10. 18:29 exDIAs  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
10.10. 18:46 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
10.10. 18:50 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
10.10. 21:18 exDIAs  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
12.10. 15:11 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
12.10. 20:36 exDIAs  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
13.10. 04:25 L.C.  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
13.10. 10:20 udo1  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
15.10. 20:00 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
15.10. 20:10 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
15.10. 22:34 exDIAs  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
15.10. 22:35 exDIAs  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
16.10. 20:10 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
09.10. 20:50 L.C.  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
10.10. 19:22  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
03.10. 15:16 Kysučan  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
03.10. 16:50 Blekota  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
03.10. 17:03 aristokrat  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
09.10. 23:21 udo1  RE: Ta poslední věta je buď hloupoučká nebo zákeřná
01.10. 18:20 Kropáč  Kdo porovná
01.10. 18:27 ludy  Co kdyz
01.10. 20:37 adiamos  co potrebujete k prežiti
03.10. 12:15 Robert Nohejl  V podstate ,kazdy nakrade tolik ,kolik unese,o nic jineho se nejedna.
03.10. 17:24 dub  RE: V podstate ,kazdy nakrade tolik ,kolik unese,o nic jineho se nejedna.
12.10. 22:14 steve  RE: V podstate ,kazdy nakrade tolik ,kolik unese,o nic jineho se nejedna.
03.10. 20:36 Josef lb  Zajimave pro znale francoustiny nebo nemciny

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

30

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 9 109 korun, což je 30 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pět let nezákonného stíhání soud ohodnotil snížením odškodného18.09.18 01:33 Česká republika 0

Orbán za nás, my za Orbána18.09.18 00:13 Česká republika 1

Pátá kolona v ČR jede na plné obrátky17.09.18 17:43 Česká republika 5

Merkelová vyhodila šéfa kontrarozvědky Maassena17.09.18 17:35 Německo 2

Úroveň škol se snížila tak, že je horší než ve zvláštních školách14.09.18 23:11 Rakousko 8

Projev Viktora Orbána v Evropském parlamentu13.09.18 12:03 Evropská unie 15

V Čechách a na Moravě žijí nejkrásnější ženy světa13.09.18 09:55 Česká republika 1

Karikaturista nakreslil zuřící Serenu. Nařkli ho z rasismu a sexismu12.09.18 11:01 Austrálie 6

Šéf německé kontrarozvědky dostal "nabídku", kterou nelze odmítnout 11.09.18 11:48 Německo 2

Na fotkách z umělecké školy ve Francii digitálně přidali černochy11.09.18 00:25 Francie 1

Miss America proběhla bez promenády v plavkách10.09.18 10:58 USA 5

Afghánský okupant v Paříži zranil nožem kulturně obohatil sedm náhodně kolemjdoucích10.09.18 10:51 Francie 1

Španěle zešíleli. Vrátili okupantům přístup k plné lékařské péči10.09.18 10:47 Španělsko 2

Volby ve Švédku - posílila protiimigrační strana, ale ne dosti, aby mohla ovlivnit chod země09.09.18 23:59 Švédsko 1

Pašeráci našli novou trasu, z Tuniska vozí okupanty na malých bárkách do Itálie09.09.18 23:42 Neurčeno 1

Babiš prý v Německu odmítl africké okupanty06.09.18 09:57 Česká republika 3

Deep state v USA už otevřeně komunikuje s novinami06.09.18 09:49 USA 3

Britové se Skripalem nedají a nedají pokoj06.09.18 09:41 Británie 6

Němci se snaží přesvědčit sebe i svět, že demonstrace v Chemnitzu jsou jen akcí několika zbloudilců03.09.18 22:39 Německo 9

Smrt McCaina nic nezmění, deep state jej nahradí01.09.18 11:23 USA 1

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
25,45 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,65 Kč
Švýcarský frank
22,62 Kč
100 japonských jenů
19,44 Kč
Čínský juan
3,17 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,83 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
31,95 Kč
1 unce (31,1g) zlata
26 088,97 Kč
1 unce stříbra
307,65 Kč
Bitcoin
135 870,64 Kč

Poslední aktualizace: 18.9.2018 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 442