Diskuze k článku

Politická korektnost - fenomén dnešní doby

Příspěvků 45

28.9.2012 7:55

Nikoliv

MoUdrostrak 90.?.?.?

(Cenzurováno pro nadměrné množství nic neříkajících obrázků. Editor.)

275722

28.9.2012 10:04

RE: Nikoliv

Saša 24.?.?.?

Reakce na 275722

Stoprocentní souhlas, problémem není nějaká nálepka ani jevy podružné. V našem západním systému největší krkavec vyhrává. Zdá se to přirozené, ovšem jde to jen do jisté míry neb krkavec chce nekonečně narůstat o stejná procenta své hmotnosti, která stále narůstá. Někdo musí krkavce krmit, logicky začneme u těch nejslabších, nemocných a důchodců. Krmila ho „relativní prosperita“ 99% všech, ta se však snižuje. K tomu pozemské zdroje mají svůj limit.

275736

28.9.2012 17:40

RE: Nikoliv

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 275722

Ehm, ehm
- to, že pan Editor smazal "nejen" obrázky,
vyvolává opět pocit, že opět šlo o něco "jiného", nežli o obrázky [mrknutí jedním okem]

aneb

http://image.spreadshirt.net/image-server/v1/compo...

275752

28.9.2012 18:22

RE: Nikoliv

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 275752

Ano, přiznávám, je v tom něco jiného. Vaše naivní, jednoduché vnímání světa, vaši neustále se opakující "pravicující pepíci", vaše omezenost, ve které vám vůbec nedochází, že žádná "pravice" a "levice" dávno není, jsou jen kriminální gangy zločinců a slušní lidi, to všechno proložené nic neříkajícími obrázky, které natáhnou váš příspěvek, že člověk musí skrolovat přes dvě obrazovky, než se dostane na konec...

Bohužel blbost není trestná a není ani proti pravidlům zdejší diskuze. Tak se vás aspoň snažím omezit jinak.

275754

29.9.2012 6:37

RE: Nikoliv

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 275754

Imho, férově a narovinu zde pan Editor přiznává, že mne férově a narovinu šikanuje za můj - jemu nepohodlně vonící - názor.

Rozdíl mezi mým šikanem a šikanem vůči panu Editoru se stran těch, co nesmíme autocensurně jmenovat a ShabesGOJim v Soudní Mafii, je tedy v tom:
- že pan Editor to narovinu přizná,
- zatímco ShabesGOJim ohnou na zadání zbaběle zákon a dále melou ruku v ruce se ShabesGOJim v médiích ohranou mantru.

Někdy si přemýšlím, zda pan Editor (a jeho lidský osud) není součástí bludného kruhu viny a odplaty. Kdy pan Editor sám seje vítr a pak sklízí bouři za to, jak selektivně uplatňuje právo na názor svůj a druhých.

Na jednu stranu deklaruje, že mne chce "vychovávat". Tím jak mne "umlčuje". Ale nechce mne umlčet "nadobro".

Pokud by mne chtěl doopravdy vychovat, okomentoval by pan Editor trefně můj pochybený názor vyjádřený v příspěvku, okomentoval by moje "nicneříkající" obrázky - a měl bych u ctěného publika z ostudy kabát - - - a pan Editor ovace.
A byl bych převychován a vhodně pro příště pedagogicky nasměrován za mým Guru/panem Editorem.
Alespoň tak obvykle koná respektovaný kantor/Guru/Pastor vůči jemu svěřeným oVcím...

Ti, které nesmíme autocensurně jmenovat, i jejich ShabesGOJim v Soudní Mafii také pana Editora definitivně nelikvidují - či dokonce neanihilují s povrchu světa. Ale jen mu okopávají kotníky Soudní Mafií či berními ShabesG0Jim. Bez šance ho umlčet - jen z něho vytváří MEMENTO ostatním Zvědavcům a varovný příklad jejich odvaze.

Jak tak pozoruji, pan Editor ruče přebírá jejich úroveň pak vůči mně. Jen se k tomu umí férově a narovinu po chlapsku přiznat...že mi neférově a po nechlapsku okopává kotníky....za můj názor.

Budiž! Nemaže mi (přes mé žádosti) identitu/neanihiluje. A hraje si se mnou jako kočka s myší [mrknutí jedním okem]

Quod licet Iovi, non licet bovi...

275789

29.9.2012 19:42

RE: Nikoliv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 275789

Já většinou čtu vaše příspěvky, protože bývají často inspirativní. Chápu na druhou stranu editora, že vám to občas smaže, protože se tu se svými obrázky prostě enormě roztahujete. Kdo má co říct, tomu stačí obyčejný text a nemusí z toho dělat komix. Taky dokážu pochopit, že je někdo na vaše zinkající pepíky a lídlující mařenky už alergický. Všeho moc zkrátka škodí.

275856

29.9.2012 23:21

RE: Nikoliv

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 275856

Díky za to, že přiznáváte, že moje příspěvky mohou být (někdy) i inspirativní.

Pan Editor nemaže mé obrázky. Maže (občas) CELÉ moje příspěvky. Ne proto, že by byly v rozporu s pravidly jeho fora a Zvědavce. Či by alokovaly paměť serveru či nešly jednoduše přeskočit.

Pan Editor je maže proto, že nejsou v souladu s jeho názory.

I modrosvazácký iDnes připouští, že příspěvky mohou být v rozporu se stanoviskem/názory redakce. Ale pokud nejsou rasistické či pobuřující, nechává je i iDnes a tamní Indočeský censor bez zásahu. Pan Editor mne sice stále nechce vymazat jako přispěvatele, ale přesto velice drsně zasahuje do vyjadřování mých stanovisek a názorů.

Je jasné, že se oba s panem Editorem navzájem testujeme:
- já jeho ochotu trpět zde na Zvědavci antiklausovské obrázky, antizinkající slogany a antipravicující texty
- pan Editor zase moji chuť se sem vracet, ač jsem občas totálně mazán a moje finanční příspěvky jsou hrdě a férově panem Editorem opovrhovány - musel by mi pak volky nevolky číst i censurovat častěji, nežli je penzum pro neplatící Zvědavce. A tak raději oželí nějaký ten obolus.

Pokud pan Editor zareaguje, vím že jsem se trefil obvykle do černého podobně, jako když v businessu najdu ten správný argument.

V podstatě ani sám nevím, zda jsem niterně pravičák či levičák. Sám v tom mávám zmatek. Ale pravicování i těch nejubožejších českých socek a nádeníků mi bere dech! A tak si i na Zvědavci testuju, odkud se to bere a jak silně je to zakořeněno. Občas ale nejde jen šaškovat a testovat. A tak (snad) ze mne vypadne i něco inspirujícího.

A proto si pana Editora i vážím! Vyflusáním se z pravicujících hlenů si bystřím náhled na svět okolo sebe.

Vložený obrázek

I díky Zvědavci a panu Editoru!

275872

28.9.2012 19:55

RE: Nikoliv

Saša 24.?.?.?

Reakce na 275752

Politicky nekorektní názor je, že i za dědičný hřích může neexistující zkrachovalá levice s tím naivním, fousatým a odporným teoretikem (viz článek). [chechtot] Svatá pravice neexistující je nedotknutelná stejně jako neexistující Pepíci nesoucí nekorektní jméno svatého Josefa. Pravicově: Kupředu pravá, oslavujme a zobrazujme Mitt Romney a jeho prachy, žádnou lůzu, která je brána u huby nedotknutelným právem Bohem dané nekorektně pravicující divočiny. Osvícení ti, co nerozumí nadsázce a srandě s vyváženou nekorektností.[zmaten]

Kde je pan Křivý? Chybí mně ty správné obraty a výrazy.
Vím, že jsem blbec, nemusíte mně to psát, ač to asi není ani proti pravidlům zdejší diskuze.

275757

12.10.2012 0:42

RE: Nikoliv

p. 123.?.?.?

Reakce na 275752

...MOUDROBRAK...

276973

28.9.2012 10:15

Otázky k článku:

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Článok je samozrejme prudko demagógický podávajúci tupšiemu lenivému čitateľovi tradičnú medziriadkovú podprahovú ilúziu "integrity" a "toho správneho pohľadu".

O krok ďalej k spôsobu rozlíšenia právd a lží článku:
V čom má tzv.Frankfurtská škola pravdu a v čom klame?
Detto tzv.kresťanstvo..
Čo pozitívne majú spoločné a čo negatívne?
Cui bono = Kto mohol mať záujem na masovej PR podpore extremizovaných objektívnych tendencii vytvorených zmeskou niekoľkých lepších a niekoľkých šialených odhadov skupiniek pseudointelektuálov spomínaného obdobia?
..zrovna tak geniálnych sociopatických šialeností Freuda a spol..

Ako je skrytý fašizmus(teror menšiny voči väčśine pri deklarácii opaku) tzv.Frankfurskej školy,..marxizmu, pseudokresťanstva, pseudojudaizmu..(spolu tzv.biblickej koncepcie "samo"riadenia spoločnosti obecne)?

Prećo musia mať všetky deriváty fascinujúceho konceptu fasky vždy skrytý podprahový kód vytvárania rozporov v kolektívno-individuálnom podvedomí(kolektívno-individuálnej schizofrénie ústiacej do známych davovo-egoistických psychóz)?
Prećo tá hra na "dobrého a zlého policajta"
s neustálou ovce mätúcou výmenou rolí "cukra a bitchu",
namiesto jednoduchého, robustného a obecne prospečného opensource systému?

Re:Múdra Straka:
Neviem, či je dnešný čínsky fašizmus a celá východná pseudoduchovná kultúra nasledovaniahodná ako "nedeliteľný celok"..
Isto mnohé sa môžeme od nich učiť tak, ako aj oni od nás..

Ako chápať vetu?:
"Keď bude cieľom sloboda spoločnosti, bude slobodný aj jednotlivec, opačne to neplatí."

Zas a znova:
"Hľadanie súvislostí v odlišnostiach" namiesto
"Boja protikladov"

275738

28.9.2012 16:03

RE: Otázky k článku:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 275738

O akej iluzii "integrity" hovorite? A v com je clanok demagogicky? Snad nie v tom, ze ste produktom autorom citovaneho "vychovneho" procesu.
-Uvadzajte, prosim, aj vysvetlivky ka vasim roznym skratkam a novotvarom
-ak chcete pridat na dolezitosti Vasim prispevkom, piste ich jasne.
-je typicke pre jedincov, ktori sa chcu zvyraznit, ze kritizuju vsetko a vsetkych - aj ked uznavam Vasu nadpriemernu inteligenciu, chyba jej vyzrelost
-nekopirujte Moudrostraka, jeho sposoby vyjadrovania su autenticke

275750

1.10.2012 9:03

RE: Otázky k článku:

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 275750

V prípade, že ste naozaj nový diskutér Anonym186 a nie zmena-mena niektorého zo zombi-, príp. platených agitátorov:

Máte pravdu, že treba diskusiu začínať tým, s čím u dialógového partnera súhlasím, no predpokladal som, že to je už po bývalých diskusiách jasné a tak som sa snažil upozorniť rovno na hlavný vážnejší problém v pohľade autora článku na situáciu(okrem jeho množstva správnych postrehov).

Výraz "intergrita" má viacero významov podľa úrovne chápania.
1.Pr.
Praktická psychológia def.:
"Zladenie, jednota emočno-racionálneho s-troja psychiky smerom k vedomému rozvoju tzv.6.zmyslu=intuície(chápaniu symmetrie, harmónie svojho okolia vyjadrenej niektorými iracionálnymi číslami-e, pí, zlatý rez vyjadrený zlomkami fibonacciho postupností,atď..) pri súčasnom vylaďovaní 7.zmyslu=svedomia(metodológie aproximácie objektívnych morálnych štandardov) ako základnej štruktúry vlastného modelu chápania sveta."

..ide o trochu hypertextový popis v snahe o obmedzenie možných blbých nedorozumení v našom dúfam konštruktívnom dialógu..

2.Pr.
definícia pôvodom zo školení manažmentu a agentov ohľadom udržiavania a optimalizácie tzv.korporátnej kultúry(formovania kolektívneho podvedomia vo väčších "nad"národných organizáciách):

"Konať za každých okolností tú správnu vec"
..čo je správne, má každý na základe "corporate culture" formovaných umelých "morálnych štandardov" sám uhádnuť.
Kto to neuhádne, nemá na svojom poste čo hľadať.
Kto uhádne, ale je odhalený, ide o "osobné zlyhanie" a "nepochopenie skutočného rozkazu medzi riadkami".
Klartext:
Ak vonkajší občiansky systém rozpozná podstatou akvizičnú(rozumej vojenskú, imperiálnu) spoločensky dlhodobo devastačnú činnosť organizovanú uvedenou "nad"národnou "demokratizaćno-biznisovou" inštitúciou, je agent, či manažér obetovaný v gambite "pre dobro veci".

Najľahšie "sú pre dobro veci oduševniteľní" samozrejme zamestnanci s rodinou a hypotékami.

..isto Vás napadnú aj ďalšie definície integrity Anonym186..
Možnosť výberu nechávam podľa Vašej úrovne chápania a morálky na Vás osobne.

Ok, nebudem to zase naťahovať..
Myslím, že v ostatnom Vám v skratke odpovedali už aj Saša, V.Stwora, Anonym91, 69, 78.
Zrovna tak si vyberajte s čím u nich súhlasíte, s čím nie a prečo a aké riešenie navrhujete aby ste nedajbože nezkončili v nejakej nekonštruktívnej diskusii s osobnými invektívami.
Nezavrhujte podľa možnosti pri nedorozumení celú osobu, ale len konkrétnu rozpoznanú chybu a pri protodialektickom procese hľadania objektívnej reality v diskusii podľa možnosti obmedzte dočasne emócie. Sú dôležité, no tu blokujú prácu intelektu tak, ako aj želanú korekciu chýb vo Vašich algoritmoch spracovania informácii(podvedomí).

Nie náhodou poslednú dobu množstvo filmov so zombi-tématikou žiaľ v mnohom odzrkadľuje našu vlastnú spoločnosť.

275946

28.9.2012 10:24

Chybí jen pochopení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

S Moudrostrakem souhlasím v jeho závěrech, nikoli v jeho kritice článku, který s jeho závěry není v rozporu. Lidé žijící komunitním životem např. soustředěni kolem své náboženské obce (o funkční rodině ani nemluvě), vykazují vysokou míru solidarity. Rozbitím této soudržnosti se zákonitě dostaví atomizace společnosti, s atomizací egoismus. Paradoxně tomu napomáhá i dosažení určité životní úrovně (populační křivka se zalomila k poklesu např. v Indii, jakmile lidé dosáhli určitého stupně materiální kvality života - začnou pak přemýšlet v kategoriích, co si budu muset odříci, když si pořídím dítě). Co v článku postrádám je pochopení, že k naplánování a financování hnutí Nové levice došlo o několik společenských úrovní výše než v jaké se pohyboval Marcus, jakkoli jeho vliv byl a je obrovský. Kdyby vlastníci médií nechtěli, aby se tyto diverzní myšlenky rozšířily, nikdy by jim v těchto médiích nedali prostor a k onomu tažení institucemi by nedošlo nebo by byl brzy zastaven. Čili proces, který ideově zformulovala Nová levice je součástí širšího plánu a filozofové jako Marcus tomu jen (vědomě či nevědomě) slouží

275739

28.9.2012 10:47

LIKVIDACE BÍLÉ RASY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Chtějí zlikvidovat celou bílou rasu tak, aby vyhynula (což se dobře daří) a naše území předávají muslimům a staví mešity. Za tím účelem vymysleli multikulturalismus, politickou korektnost, genderové nesmysly, propagaci homosexuality, atd. Všechno je dobré, co škodí! Současná situace je nebezpečnější než fašismus a komunismus dohromady - tam byl nepřítel každému naprosto jasný a dalo se s ním bojovat. Ale nyní proti nám bojují naši vůdci a sdělovací prostředky, kteří záměrně likvidují celou naši civilizaci a většina lidí si to vůbec neuvědomuje. Titanic se potápí a na horní palubě hraje orchestr a pasažéři tančí.

Pozn. „Svoboda ať jde do prdele“ (Freedom go to hell), bych přeložil: Svoboda ať táhne do pekla!
Bojujme, proti vulgarizaci a debilizaci národa - to oni chtějí.

275741

28.9.2012 18:08

RE: LIKVIDACE BÍLÉ RASY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 275741

bila rasa se likviduje sama. Kde jsou ty doby kdy i pres neustale bratrovrazedne valky a morove epidemie tvorila jasnou vetsinu obyvatelstva planety a ten pocet ji vyhanel kolonizovat ridce osidlena uzemi po cele planete. Ted se situace obratila a 5 ze 7 miliard lidi zije v Asii a jako my kdysi nyni oni kolonizuji zbytek na dane pomery ridce osidlene casti planety a stavi mesity jako my jsme vsude staveli svoje kostely. Problem je v tom ze z hostu se stejnymi nebo mensimi pravy jako je to u nich doma dela multi kulti obcany s pravy vyssimi aniz by brala do uvahy [nebo prave ze bere] ze se jedna o zcela rozdilne kultury neschopne asimilace a ze stejne jako nase pred staletimi prispusobovala kolonizovana uzemi svym zvyklostem cini oni dnes. Proletarsky internacionalsmus byl nesmysl coz dokazaly obe svetove valky vedene nacionalnimi proletari proti sobe, tento multi kulti internacionalizmus je nesmysl stejny jak obavam se ukaze valka treti doufejme ze ne posledni do ktere svet s nasim velkym prispenim opet smeruje - bohuzel tentokrate to bude utocici minorita proti majorite takze vysledek je asi predem znam - na druhe strane uz nestoji banda rozhadanych domorodcu s luky a sipy.

275753

30.9.2012 2:30

RE: LIKVIDACE BÍLÉ RASY

Eqweš 78.?.?.?

Reakce na 275741

Chcú vyhubiť bielych a teba to veľmi ťaží, lebo aj ty si podľa všetkého biely a preto veľmi trpíš, len dúfam, že „biela“ rasa netrpí viac ako obete „holokaustu“, lebo sa dopustí trestného činu znevažovania mŕtvych, a za to tvoja „biela“ rasa pôjde sedieť.
Ak proti tebe bojujú tvoji vodcovia, tak si už vopred odzbrojený a porazený, pretože tých čo ti škodia máš za vlastnú súčasť, v komunizme sa to tak prejavuje, že sú jedni vodcovia jedinej prístupnej „civilizácie“. Jedna civilizácia, ktorú ničí islam a multikulti cvoci, nejestvovala nikdy, je chimérou, po jednej civilizácii túžia len globalisti, aby ľahšie dotlačili nesvojprávne klony k NWO.
To čo sa zjednodušene nazýva bielou rasou poníma rôznu škálu odtieňov a samozrejme aj zmiešanín, biela rasa nie je jednotná, ale pestrá, tí čo hovoria o jednej chcú zničiť rôznosti a nastoliť nwo. Veď ak by biela rasa bola rovnakou, prečo by potom nemohla obdržať aj jedinú vládu. Pozor na globalistov, tí zneužívajú všetko.

275883

28.9.2012 13:51

Je dobre ze je zde konecne prispevek na zcela zakazane tema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

franfurtske skoly a neomarxismu. Politicka korektnost je myslim sice fenomen dnesni doby ale take pouha soucast nastroju ktere sunou nas svet do predem naplanovanych pozic. Daleko horsi jsou fakticka likvidace statnich utvaru, vznik beztvare masy vlastni kapse a potom cert vi komu odpovednych aparatciku, privatizace prava a politiky, privatizace statni spravy, zestatneni obcanu a mensich firem [podle vyse zdaneni je dnes de fakto kazdy z nas s vyjimkou mafioznich skupin statnim zamestnancem], nasledny pronajem techto zestatnenych beznadejcu nadnarodnim korporacim prostrednictvim privatnich agentur, totalni likvidace veskerych hodnot [vzdelani, rodina, tradice]- vuci tomu vsemu je politicka koreknost pouze folklor ktery ma mozna jako spousta dalsich pouze prekryt tyto hruzy, ktere pokud k tomu nejkdy dojde bude odstranovat nekolik generaci po nas. To co prislo se socialismem bylo strasne, to co prislo nyni samozrejme i s neomarxistickou prichuti je hruzostrasne.
Jedinym pozitivem v tom vse je rezistence Vychodni Evropy, ktera pouze prechazi od jednoho ismu do dalsiho a je schopna si rychle vytvorit sebezachovne mechanismy viz. rust cerneho trhu v CR kopirujici miru zdaneni, snaha vyrazit z toho nesmyslu co jde dokud to jde [evropske a jine nesmyslne dotacni programy] nebo realne prehlizeni vsech tech korektnosti, ktera produkuji masova media.

275747

29.9.2012 14:48

RE: Je dobre ze je zde konecne prispevek na zcela zakazane tema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 275747

tady je o PC explitnější pojednání:
http://ulozto.cz/xq7ukzs/mytus-o-odstraneni-komuni...

275838

28.9.2012 20:18

nalepkovanie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

pocas svojho zivota som onalepkoval dost vela ludi, a dosiel som k tomu nazoru, ze nalepkuju iba slaboduchy ludia, a tak isto sa nechaju onalepkovat iba slaboduchy ludia..
normalny sa iba zasmeje a ide dale..
nechajte matrix nech si koduje, ale pozor kazdy system raz dojde na svoju zlozitost..

275759

28.9.2012 23:02

Bitva o Sýrii 2012

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Vložený obrázek

Bitva o Sýrii 2012 (CZ titulky)

[překvapení] [překvapení] [překvapení]

275763

29.9.2012 0:29

Evropané zpohodlněli, změkli a zpitoměli

Nikdo 81.?.?.?

Jinými slovy, přes všechny "krize" se máme moc dobře a tak se necháme oblbovat všelijakými příživníky. Otázkou je, kdy procitneme z těch neustálých bakchanálií? Jestli během 30 let nedojde ropa, tak jsme pěkně v řiti. [pláč]

275765

29.9.2012 2:17

Tenhle článek je dost nesmyslný

Dale Coper 84.?.?.?

Autor je zřejmě nějaký staromodní křestanský konzervativec takže jeho nářky jak západní společnost upadá do jisté míry chápu [smích] i když jako zarputilý anarchista a liberál je samozřejmě nesdílím. Nesváděl bych vše jen na Frankfurtskou školu ta jen dovršila tendenci která je (a podle mne je to dobře že to tak je) v západní kultuře už od dob osvícenství a romantismu tedy ne od 60 let minulého století ale tak cca od roku 1800. Přítel vodník by mne asi opravil a namítl by že chyba se stala ještě dřív už někdy s nástupem středověké scholastické filosofie (které se to jeho pravoslaví naštěstí vyhnulo) každopádně na rozdíl od pana Janouška pro mne je fakt že lidé na Západě nectí tolik jako dřív Boha a Vlast jev v podstatě pozitivní protože obojí jenom v minulosti sloužilo aby mocní hnali tupý dav proti sobě. Autor má snad jen pravdu v tom že tento fakt je pro nás určitá nevýhoda v našem konfliktu s kulturami které podobným procesem na rozdíl od nás neprošli aktualně jde hlavně o civilizaci muslimskou. Ale já věřím že to se časem poddá [smích]

275769

29.9.2012 9:20

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

Saša 24.?.?.?

Reakce na 275769

Ten článek je nejen nesmyslný, ale vyloženě pitomý pro konzumaci blbců. Extrém sexuálního harašení je výplodem americké „křesťansko-protestantské“ pravice s hesly „nulové tolerance“ G. W. Bushe. Pokrytectvím pravicové Ameriky; je totiž zcela jedno jestli řekneme s despektem Afroameričan nebo černoch, jedině v rasistické Americe používají ještě latino, aby odlišili i ty bílé Mexického a Španělského původu. Když už do toho autor článku musí motat Židy, v principu lže neb se jedná o sionisty a to jsou v USA často právě také „katolíci“. Opravdoví Židé jsou často nejvokálnějšími kritiky sionizmu (s mnoha jejich články otištěnými zde na Zvědavci).

Autor, pan Janoušek blouzní o ovlivnění Ameriky tak zvanou Frankfurtskou školou. Rozhodně více známé je v Americe jméno Frankfurtských párků a vliv levice je ještě méně významný. Jak američtí Republikáni, tak Demokraté jsou výrazně pravicové strany. Jen šílenec může podsouvat, že Amerika je nějak komunistická, to snad psal pod vlivem noční můry. [chechtot]

V té pravicové Americe nemá „vlastenectví“ zcela žádný negativní a pejorativní nádech ba zcela naopak oproti tvrzení autora: „vlastenectví bývá automaticky asociováno s nacismem a fašismem”, rozhodně ne v USA a Izraeli!

Bez dlouhé analýzy a nejtrefněji to vyjádřil textem s obrázky pan MoUdrostrak, jenže editor to považuje za „jednoduché vnímání“ světa a v rozčilení nad obnošenými „pravicujícími Pepíky“ příspěvek vypustil. Genialita je v jednoduchosti podání a to se asi zdálo nevhodné. Účelový článek orwelovsky viní jen ty co jsou schopni nějakého soužití, ochotni být sociální a na pravicové krkavce zcela zapomíná. Zneužít lze každou myšlenku a krkavost je nám vlastní, že? ale fuj! [zmaten]

275796

30.9.2012 2:49

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

Eqweš 78.?.?.?

Reakce na 275796

je nezvyklé, že niekto by mal radšej súdružkovskú Kubu, ale musí žiť v rasistickej Amerike, hoci je tam každý „pravicový“, asi ju chce rozhlodať zvnútra, presne ako frankfurtská škola, hoci USA od počiatku bývali odkresťančené zásterové sebecké zástupy výlučne po prachoch dychčiace a preto zhubnými samým sebe aj bez Frankfurtu.
Židia sú najvyšší kritici sionizmu, ešte k tomu aj protikresťanstva, marranstva, šábesmasónstva, diktatúry antichrista, židoboľševizmu a zneucťovania blížneho. Koho má zaujímať, že dajakí židia sa cmukajú s moslimami? Žid sa stal čestným, lebo sa vraj stavia proti sionizmu?
Protestanti nie sú kresťania, ale vzbúrenci proti Bohu, utečenci, pre ktorých aj anglicko bolo príliš tmárske.

275884

30.9.2012 6:01

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

Saša 24.?.?.?

Reakce na 275884

>je nezvyklé, že niekto by mal radšej súdružkovskú Kubu, ale
>musí žiť v rasistickej Amerike,

Pokud jste byl v Karibiku, tak mně dáte za pravdu, že bída je na všech Karibských ostrovech (snad s výjimkou Guadeloupe a Martinik). Rozdíl je v tom, že na některých ostrovech je třída nesmírně zámožných většinou cizinců. Když vezmete v úvahu Kubánský komunistický systém a americkou blokádu, je zázrak, že si Kubánci žijí tak jak si žijí, což není žádná sláva, ale bída není tak krutá jako pro nejchudší na sousedních ostrovech a mají zdarma školství a zdravotnictví. Ne, nezastávám se komunistického systému, ale v případě Kuby v průměru jsou na tom asi lépe, než kdyby se dali „demokratickou“ cestou západu. Co by se totiž stalo, současní komunističtí politici (a jejich klony) by okamžitě změnili barvu a začali rozprodávat státní majetek „zahraničním investorům,“ (kteří musí mít zisk na své investici) a pro značnou část Kubánců by bída byla ještě hlubší. Prostý Kubánec nemá z čeho „investovat“ ani za co koupit nebo co prodat. V zásadě funkcionáři by si možná na úplatcích něco nakradli, ale většina by na tom byla ještě hůř! Kubánci myslím postrádají sebekázeň Číňanů, aby vytvořili nějakého kapitalisticko-komunistického křížence a pravděpodobně dojde k popsanému scénáři. Kdo ví? Nejsem politik.

275889

30.9.2012 6:34

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 275889

Souhlas! Kuba je (nebezpečný) unikát dotažené revoluce. Nebýt blokády, jen věda a výzkum by zaručila Kubě velice slušnou prosperitu!

I tak dokáže nyní Kuba krýt své energetické a surovinové potřeby barterem z Venezuely a dalších méně autocensurních států oblasti. Bez blokády by se na Kubu jezdilo léčit a vzdělávat 99% Emeričanů.

Navíc koexistence Emeriky a Kuby má i své úsměvné stránky:
Emeričan nesmí bez povolení na Kubu. Přesto není problém se na Kubu za pár hodin přes Montreal, Toronto nebo Panamu dostat.

Stejně tak se kubánští "političtí asylanti" běžně vracejí z Miami na návštěvy svých rodin.

Vložený obrázek

Celé to budí dojem, že je Kubě dopřáváno poťouchle právě tolik kyslíku, aby přežívala jako úspěšný všelidový experiment. Ale nikdy nedostala potenciál ohrozit ty, které nesmíme autocensurně jmenovat. A kteří vládnou nejen soukromému FEDu a kteří kdysi byli hnáni z Kuby svinským krokem.

Další souhlas s tím, že jedinými prosperujícími ostrovy v Karibiku jsou dependance zlé socialistické EU resp. Francie (Guadeloupe) a částečně i Nizozemí (Curacao, St. Marteen, Saba...). Ostatní zejm. anglosaské depandance jsou spíše odpornými brlohy bídy a kriminality: Jamaica, Anguila a spol.

275890

29.9.2012 9:40

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 275769

>Přítel vodník by mne asi opravil a
>namítl by že chyba se stala ještě dřív už někdy s
>nástupem středověké scholastické filosofie
Je vidět, že mne znáte už dlouho.[mrknutí jedním okem]

>pro mne je fakt že lidé na Západě nectí tolik
>jako dřív Boha a Vlast jev v podstatě pozitivní
Souhlasil bych s Vámi, kdyby místo toho ctili něco jiného. Před tím to bylo náboženství, které bylo národovectvím nahrazeno. Škrtnete-li národovectví, co Vám zbyde? Svoboda slova, hamburgery a rock'n'roll. Z toho žádné eschatologické vykoupení neplyne. Proto konsumism nemá proti islámu šanci.

275800

30.9.2012 3:02

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

Eqweš 78.?.?.?

Reakce na 275800

Sväté pravoslávie a národovectvo sú nerozlučiteľne spojené, preto je vylúčené, aby niekto opúšťal náboženstvo a nahradil ho národovectvom, jedine ak by to domnelé národovectvo bolo zločineckým protikresťanským nacizmom pod rôznymi názvami.
Islam je memravný ako samotné zlo, nie je ani premyslenou oslavou satana, len väzením ukážkových hlupákov, oslavovateľov lží, smilstva a každej špinavosti, čo pod vierou rozumejú bľačania mena alláha. Spotrebiteľské otroctvo je oproti islamu duchovný pokrok, pretože sa aspoň nehrajkajú na nábožných horlivcov, preto ich vina je nižšia. Islam neprináša vykúpenie, ale smrť, okrem blbúňov nejapných nemá koho nadchnúť.

275886

30.9.2012 12:44

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 275886

Nemluvil jsem o svatém pravoslaví, kde je skutečně národovectví/vlastenectví integrálně spojeno s pravoslavnou vírou, v rovnováze. Mluvil jsem o západním latinském, tedy v tomto smyslu mezinárodním nebo kosmopolitním římském katholicismu (evt. protestantismu), ve kterém nějaké národovectví nemělo místo. Když pak na Západě křesťanský ethos opadl, vedral se nacionalism na jeho místo coby náhražka: v nerovnováze, disproporční, se změněnými důležitými hodnotami.

275901

30.9.2012 15:42

RE: Tenhle článek je dost nesmyslný

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 275901

já si spíš myslím že to bylo tak že s pádem feudalismu se začaly tvořit národní státy a bylo potřeba z bývalých poddaných určitého feudála nebo feudálů udělat občany
prostě je označkovat jako dobytek aby s nimi mohlo být jako s dobytkem zacházeno
proto byl vytvořen nesmysl nazývaný národnost který byl dále udržován národnostním šovinismem státním školstvím a různými průkazy které opravnují člověka k pobýváí na určitém území

co se týče pravoslaví tak ta církev je podobný průšvich jako islám protože tím že spojuje osobu kněze vojáka a panovníka se jejím prostřednictvím v osobě toho vládce koncentruje příliš velká moc a vzniká tím kult osobnosti

pokud mají být lidé svobodní tak tato hierarchická fašistická náboženství (počítám i s katolictvím) musí zmizet
uvidíme jestli se to podaří a jestli se toh dožijeme já věřím že ano

275908

29.9.2012 12:46

Článok mi pripadá veľmi zaujímavý,

Osel 89.?.?.?

ale trochu postrádam info o tom, čo vlastne chceli neomarxisti dosiahnuť, akú mali víziu spoločnosti, ktorá bola ich cieľom? Keď vlastne vyšli z konštatovania, že marxizmus nefunguje, tak ho snáď nechceli zavádzať? Alebo konštatovanie nefunkčnosti marxizmu sa tykalo len metod zavadzania (t.j. leninizmu) a nie jeho podstaty?

275824

29.9.2012 13:25

jaké je podle vás řešení?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

proti bláznivých muslimům, kteří neumějí používat kritické myšlení se postaví masa stejně zblázněných křesťanů? budou obě party vyžadovat poslušnost a projevy úcty? a co budeme dělat my, ateisté? stejně jako v islámských zemích dnes a ve středověku v Evropě zalezeme do podzemí?

275831

29.9.2012 19:51

židovská franfurktská škola

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Ve články chybí jedna dosti podstatná věc. Ve franfurtské škole jsou enormě zastoupeni židé, od jejích zakladatelů až po současnost. Ikdyž dnes si na univerzitách, fakultách sociálních věd naklonovali dost svých gojimských kopií, které špinavou práci odvedou za ně. Žid tomu dnes už jen šéfuje.

275857

30.9.2012 7:21

Politicka korektnost "U SNEDENEHO KRAMU,tak to vidim ja.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Staci se podivat do minulosti a srovnat to s pritomnosti.
New-York Tribune - February 09, 1920
Vložený obrázek
Kdysi,kdosi,rekl, ze jsou dve cesty a muzem si vybrat jakoukoliv z nich nebot konci v jednom a tom samem cili, at komunismus a nebo kapitalismus ,tak zkoncime u elity sveta,jez plati"obe fotbalova mustva ",takze vysledek zapasu je znam drive nez zapas sam od sebe zacal.
Nic na svete se nedeje nahodou,vse je dobre organisovane ze zakulisi svetove politiky,"barvu " priznal Rotschild ,kdyz rekl,dejte mi veskere peneznictvi do ruky a mne nezajima ,kdo je u vlady.Proto Soros investuje do tak zvanych "ameickych preovsem ,nekdy to ma tragicke nasledky.sidentskych voleb",aby si obcane take prisli v tom divadlu na sve.
Vložený obrázek

275891

2.10.2012 5:34

RE: Politicka korektnost

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 275891

Increasingly, it is not fringe anti-Semitic groups, but high-level responsible observers, who are saying this. Alan Sabrosky, the half-Jewish former Director of Strategic Studies at the US Army War College, has come on my radio show to say that he has discussed with his colleagues the “100% certainty” that Israel and its supporters did 9/11. And Alan Hart, the former lead BBC correspondent for the Middle East (and personal friend of Golda Meir and Yasser Arafat) has also come on my radio show to break the story that he, too, knows that Israel and company orchestrated 9/11.
Jednoho dne,se pytel se vsemi temi lzi protrhne,jak mnozi predpovidaji a mnozi z rad tak zvanych zidu se obvaji celosvetoveho pogromu,odplaty za vsechny prikori udelanem na vsech ,kdoz pro tak zvane zidy je antisemiticky,proto profesor Finkelstein a mnozi jini, vidi budoucnost umele na lzich vytvoreneho statu jedinou cestu vdouci ke katastrofe a zachranou ,nebude Amerika ,jak mnozi mysli.
Za pozornost stoji vyrok byvaleho ministra zahranici USA ,Kissingera.
The New York Post quotes Kissinger “word for word”: In 10 years, there will be no more Israel.

Kissinger's statement is flat and unqualified. He is not saying that Israel is in danger, but could be saved if we just gave it additional trillions of dollars and smashed enough of its enemies with our military. He is not saying that if we elect Netanyahu's old friend Mitt Romney, Israel could somehow be salvaged. He is not saying that if we bomb Iran, Israel might survive. He is not offering a way out. He is simply stating a fact: In 2022, Israel will no longer exist.


Navic:'7,500 US officials serve Israel interest, Tel Aviv biggest threat to US'

Patrick Clawson & The Zio-Communist Takeover Of The US
Vse najdete k precteni na rense.com-opravdu zajimave cteni.
Nakonec si pripomenme slova byvaleho ministerskeho predsedu Britanie-Churchila jez doslova rekl,ze si mnohe utrpeni zide zavinili sami.
„V Sovětském svazu bojujeme proti antisemitům těmi nejsilnějšími prostředksy. Aktivní antisemiti jsou trestáni smrtí podle zákona.“(Aronson, Gregor; Soviet Russia and the Jews)
Komunismus je ten nejkrvavější režim jaký tento svět spatřil. Odhady na počty obětí se různí, ale většinou nejdou pod 100 milionů. Známý ruský spisovatel Alexandr Solženicyn ve své knize Souostroví gulag pracuje s údaji okolo 66 milionů obětí a to „pouze“ v období mezi lety 1918-1959.


Bezprostředně po světové válce rabín Wein ve Štrasburku veřejně,v únoru roku 1919 ohlásil, že „blíží se vítězství Židů nad křesťany a vesmírem“, a Le PeupleJuife z 8. února 1919 napsal: „Světová revoluce, kterou brzy uzřímež, bude dílem našich rukou:tato revoluce nastolí vládu židovské rasy nad všemi ostatními.“ O něco dříve pak,10. ledna 1919, napsal časopis „Pro Izrael“: „Naše vláda, sestavená z moudrých finančníků,existuje již odedávna a všude bude nadále říditi celý svět.“Není to honosné, prázdné povídání novin. I kdyby...Automaticky kráceno

276033

7.10.2012 4:29

RE: Politicka korektnost

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 276033

Z Americke strany internetu se obevil clanek,proc nema rad zidy a poukazuje to na nekolika prikladech,jak ,je vlastne krestansky svet okupovan i kdyz v minulosti byli zide vypovezeni ze 75 statu,tak ,stale i pri dvou procentech z cele ppulace ,kontroluji stat-vladu a politiky,presne,ovsem i obyvatelstvo.http://rense.com/general80/whj.htm
Nakonec ,v anglictine,posudte samy:
*was saddened to see pictures of innocent Palestinian children burned beyond recognition or suffering from serious gunshot wounds after being targeted by the IDF for no other reason than that they are Palestinian.

I found out about the Jewish history of avariciousness, larceny, lying, manipulation and their questionable and usurious business practices.

I learned about their roles in the radical homosexual movement, the radical feminist movement, the pornography industry as well as their over-representation in the abortion industry.

I discovered their role in organized crime, in the slave trade, in the civil rights movement and in Communism, an ideology that is responsible for the deaths of untold millions and the repression of many millions more.

I learned that it was Jewish supremacists behind the war against Christianity and Christmas. It is they who want God out of the Pledge of Allegiance and all symbols of Christianity removed from public life.


They have driven Christianity from the public schools despite Christianity being the majority religion.

They have taken Christmas out of the public school calendar despite the fact that it is a statutory holiday and it is named Christmas.

I read about the anti-Gentilism and hatefulness of the Babylonian Talmud and their utter disrespect for, and hostility towards Jesus Christ, the Virgin Mary and Christianity and Christians in general.

I learned about their "chutzpah" in claiming that Gentile lives were worth no more than the lives of barnyard animals but that they considered Jewish lives to be akin to God Himself. It's okay to steal from a Gentile or to kill a Gentile, but Jewish lives are sacred.

I learned of their control of the majority of wealth, the media and academia despite them making up less than 2% of the population (even lower in Canada).

276667

12.10.2012 0:55

RE: Politicka korektnost

p. 123.?.?.?

Reakce na 276033

...dalsi velice podezreli jsou bilionarska rodina bin Ladenu nachazejicich se hojne v Usa v dobe katastrofy /spolu se zahadnym Bandarem , ktery mel lecos na svedomi a musel byt umlcen nedavno./...Neprodlene behem nekolika hodin tito rodni bratri Osamy ktery vse zpunktoval a kteri poskytovali teroristum sveho bratra velke penize a take velke penize us korporacim vladnoucim v Usa a us prezidentum po delsi dobu mohli zmizet i kdyz duleziti svedkove / ...pryc z usa....

276976

1.10.2012 9:31

na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

jan26 195.?.?.?

Jedným z dôležitých bodov budovania novej celosvetovej diktatúry (no rozhodne nie proletariátu, níbrž finančnej oligarchie pár chazarských rodín...) je likvidácia národných štátov, rozbitie národného povedomia a všestranná strata nezávislosti (najmä ekonomickej). Nutné je taktiež spomenúť ekonomicky indukovaný pokles pôrodnosti u domácich európskych národv a podpora imigrácie asociálov z iných kultúrnych, etnických a geografických celkov do Európy. Rozorvaný multietnický guľáš sa nedokáže brániť novej svetovej diktatúre, ktorú finančná oligarchia po generácie pomaly cieľavedome inštaluje. Pri plnení týchto politických bodov sa využívajú všetky vhodné = dostupné prostriedky, vrátane metód marxizmu, ale i radikálneho pravicového liberalizmu, či ktoréhokoľvek momentálne vhodného ideologického nástroja. Nezáleží na odlišnosti ideologických rámcov, ale na vhodnosti metód.
Nenechajme sa zmiať rozlišovaním na "zlý" marxizmus a "dobrý" pravicový liberalizmus, ľavicu a pravicu. Tieto pojmy strácajú význam, platí len, že "účel svätí prostriedky". Keď to bude potrebné, podporia či potlačia ten ideologický smer, kt. sa IM hodí.

275948

1.10.2012 11:50

RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 275948

aha a existence "národných štátov" nějak brání vzniku diktatury [překvapení]
hlavně historie to potvrzuje že? [mrknutí jedním okem]
žádné národy etnika kolektivní kultury národní zájmy národní uvědomění a podobné kolektivní stupidity neexistují
jsou to jen uměle vytvořené škatulky za účelem označkování lidí a následnému jejich ovládání jako stád dobytka
celé to bylo uměle vytvořeno v době rozpadání se feudálního zřízení aby bylo možné lidi ovládat ne na základě příslušnosti k nějakému feudálovi ale k "národu" následně to bylo udržováno národním šovinismem státním školstvím a kontrolou státních hranic
představa že se lidé stanou nezávislými na nějaké vyšší moci tím že se s tou mocí identifikují na základě příslušsti k nějakému národu a vůdci chránícím jejich "národní zájmy" je tak pitomá že ani nenacházím slova abych to zde mohl vysvětlit

"multietnický guľáš sa nedokáže brániť novej svetovej diktatúre" omyl sobecky individualistcké ovce které předají kompetence ve veřejných záležitostech nějakých chytrým národním politikům hájících národní zájmy se nedkáží bránit diktatuře (ostatně oni si ji tímt samy vytvoří) a ty seš jedna z nich při vší úctě [mrknutí jedním okem]

dále finanční oligarchie je pouze virtuální termín který zanikne s kolapsem ekonomiky stejně jako virtuální dluhy peníze apod

není žádné multikulty protože nejsou žádné specifické kolektivní kultury jsou pouze nějaké zvyky nějakých lidí žijících na nějakém území které se pod vlivem různých faktorů nebo jiných zvyků jiných lidí neustále mění

stejně tak neexistují národy etnika nebo "rasy" společnost je dnes globální a tak jsem ochoten maximálně připustit že existuje národ globální etnikum globální a "rasa" globální čímž ovšem jakákli debata o těchto věcech ztrácí svůj význam

a ještě co se týče tho marxismu ono je to tak že spousta lidí kváká o marxov ale málokdo si od něj ckoliv skutečně přečetl
skutečnost je taková že skutečný marxismus vycházející z jeho myšlenek je velmi podobný tomu "pravicovému" liberalismu
ale skutečnému liberalismu ne fašizujícího jak si ho představuje soudruh lžiprofesor prognostik z hradu a jeho pucfleci sdružení v SSO

275957

1.10.2012 15:34

RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 275957

>aha a existence "národných štátov" nějak brání vzniku
>diktatury [překvapení]

Bárs by, skôr potrebujú odstrániť miestne "elity", síce sú v ich žolde, ale pokiaľ by ich chceli zbaviť moci, tak by začali klásť odpor. Takže celý ten kolaps ekonomiky je pokus o odstránenie nepotrebných prostredníkov( tích ktorí sú kúpený, ale sú nedôveryhodný alebo nie sú ideologicky indoktrinovaný).

275972

2.10.2012 23:01

RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

cca 193.?.?.?

Reakce na 275957

.....žádné národy etnika kolektivní kultury národní zájmy národní uvědomění a podobné kolektivní stupidity neexistují....

Už som čítal všelijaké sprostosti ,ale vy excelujete.

Moderné individualistické ideológie na čele s neoliberalizmom považujú za zdroj väčšiny politických problémov štát, spoločnosť a komunitárne hodnoty. Veď aj totalitné režimy sú podľa klasikov liberalizmu výsledkom kolektivistických ideológií, ktoré si nevážia človeka ako indivíduum. Liberáli sa však mýlia. Totalita je vo svojej podstate vedľajším produktom individualistických, nie kolektivistických projektov.

276232

2.10.2012 23:03

RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

cca 193.?.?.?

Reakce na 275957

Ideálom individualistických politických teórií je liberálna spoločnosť, v ktorej ľudia žijú ako nezávislí a izolovaní konzumenti a obchodníci. Hlbšie spoločenské putá neexistujú, ľudia myslia predovšetkým na seba a na svojich najbližších. Aj preto je jednou zo základných hodnôt liberálov tolerancia. Tá sa stáva základnou hodnotou všade tam, kde chýba prirodzené sociálne pradivo. Je v tom však háčik. Tolerancia v modernej masovej spoločnosti neodkazuje na porozumenie a spolupatričnosť, ale na ľahostajnosť a nezáujem. Tie sú podstatou kréda „ži a nechaj žiť“. Na prvý pohľad to možno neznie až tak zle. Problém je, že práve takáto individualistická spoločnosť je paradoxne živnou pôdou pre totalitarizmus. Ako po druhej svetovej vojne upozornila známa filozofka Hannah Arendtová, fašizmus vďačí za svoj vznik masovej spoločnosti, v ktorej ľudia žijú izolovane, mimo väzieb solidarity a prirodzených sociálnych celkov. Izolovaný masový človek je ideálnym terčom pre totalitné myslenie. A tak je to aj dnes.

276233

2.10.2012 23:07

RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

cca 193.?.?.?

Reakce na 275957

Fašizmus ani nacizmus (v texte tieto pojmy používam ako synonymá, hoci v politológii nesú mierne odlišné významy) by po prvej svetovej vojne nikdy neboli mohli vzniknúť, keby pred nimi nestála beztvará konzumná masa bez pevného názoru, bez hodnôt, bez solidarity. Fašizmus potrebuje na svoj vznik duchovne vyprázdnenú, atomizovanú spoločnosť, ktorej spoločným menovateľom sú – dehumanizácia a ľahostajnosť. Konzumná spoločnosť vytvára svet bez hodnôt. A presne takýto svet nahráva fašistom. Takýto svet dáva poľahky vzniknúť aj druhému fenoménu, ktorý stál pri zrode fašizmu v 20. a 30. rokoch minulého storočia. Týmto fenoménom je frustrácia. Ak sa celý život modernej spoločnosti krúti okolo konzumu, čelí spoločnosť vážnemu nebezpečenstvu zakaždým, keď sa ocitne v materiálnom nedostatku. To sa stalo aj v 30. rokoch, keď prišla Veľká hospodárska kríza. Ľudia potrebovali nájsť vinníka zodpovedného za zhoršenú sociálnu situáciu. A vinník sa našiel v tých najprimitívnejších ľudských predsudkoch: vinník je ten, kto inak vyzerá; ten, kto sa inak oblieka; ten, kto má iné zvyky, inú farbu pleti, iný názor. Nie je ťažké zmanipulovať masu bez názoru – masu, ktorej chýbajú hodnoty. A je to ešte ľahšie, ak je táto masa frustrovaná, pretože stráca svoje sociálne istoty. Práve v tom sa skrýva nebezpečenstvo súčasnej hospodárskej krízy.

276234

3.10.2012 10:33

RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 276234

odpovím na všechny 3 najednou

"Moderné individualistické ideológie........"
"fašizmus vďačí za svoj vznik masovej spoločnosti, v ktorej ľudia žijú izolovane"
ano to je přesně ono masová společnost masová kultura masový národ individualizovaných osamoceností psychicky deprivovaných jedinců do jehož čela by se chtěl klausík psotavit jakožto spasitel
dalo by se to definovat i jako kolektivní individualismus
já ale nepropaguji individualismus ve smyslu laissez faire což znamená nestarej se ale individualismus opačný ve smyslu starej se o to co se kolem tebe děje a pozměnuj to dle svého přání nějakými nástroji třeba římou demokracií apod

nevím proč ti vadí když napíšu že národy neexistují vždyt i my dva jsme v první řadě lidé a pak až patříme do nějaké škatule do které nás někdo strčil jen protože jsme se narodili na určitém území a prosšli jsme určitým vzdělávacím systémem

já jsem humanista myslím si že všichni na světě jsou si v pdostatě rovni a měli by k sobě hledat cesty na základě individuálního já a ne se sdružovat do nějakých anonymních kolektivních davových spolků a pak hájit zájmy těch spolků (ve skutečnosti zájmy jejich vůdců) třeba válkami

276270

7.10.2012 0:56

Franfurtská škola

Honza B. 78.?.?.?

Docela by mě zajímalo, jestli pan Janoušek, Dialektu osvícenství pána Horkheimera a Adorna, asi nejvýznamnější text z první zakl. fáze FŠ. Podle všeho ne. Kniha je především zevrubnou kritickou analýzou "osvíceneckého mýtu", převedeného na mýtický strach z přírody, který člověka podle autorů dovedl až k snaze překonat přírodu. (A pokud vím větru dešti - poroučeli představitele marxismus-lenismus, nejvetší to výhonek osvíceneckého mýtu). Já nepopírám, že A. a Horkheimer byli "levičáci", ale z intelektuálně poctivé a nadčasové knihy, si může vzít zajímavé poznatky kdokoliv. Vždyť ta kniha boří představu smyslu dějin - (dialektického vývoje)!

276661

Příspěvků: 45

28.09. 07:55 MoUdrostrak  Nikoliv
28.09. 10:04 Saša  RE: Nikoliv
28.09. 17:40 MoUdrostrak  RE: Nikoliv
28.09. 18:22 Vladimír Stwora  RE: Nikoliv
29.09. 06:37 MoUdrostrak  RE: Nikoliv
29.09. 19:42  RE: Nikoliv
29.09. 23:21 MoUdrostrak  RE: Nikoliv
28.09. 19:55 Saša  RE: Nikoliv
12.10. 00:42 p.  RE: Nikoliv
28.09. 10:15 udo1  Otázky k článku:
28.09. 16:03  RE: Otázky k článku:
01.10. 09:03 udo1  RE: Otázky k článku:
28.09. 10:24  Chybí jen pochopení
28.09. 10:47  LIKVIDACE BÍLÉ RASY
28.09. 18:08  RE: LIKVIDACE BÍLÉ RASY
30.09. 02:30 Eqweš  RE: LIKVIDACE BÍLÉ RASY
28.09. 13:51  Je dobre ze je zde konecne prispevek na zcela zakazane tema
29.09. 14:48  RE: Je dobre ze je zde konecne prispevek na zcela zakazane tema
28.09. 20:18  nalepkovanie
28.09. 23:02  Bitva o Sýrii 2012
29.09. 00:29 Nikdo  Evropané zpohodlněli, změkli a zpitoměli
29.09. 02:17 Dale Coper  Tenhle článek je dost nesmyslný
29.09. 09:20 Saša  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
30.09. 02:49 Eqweš  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
30.09. 06:01 Saša  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
30.09. 06:34 MoUdrostrak  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
29.09. 09:40 Vodník  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
30.09. 03:02 Eqweš  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
30.09. 12:44 Vodník  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
30.09. 15:42 aristokrat  RE: Tenhle článek je dost nesmyslný
29.09. 12:46 Osel  Článok mi pripadá veľmi zaujímavý,
29.09. 13:25  jaké je podle vás řešení?
29.09. 19:51  židovská franfurktská škola
30.09. 07:21 Robert Nohejl  Politicka korektnost "U SNEDENEHO KRAMU,tak to vidim ja.
02.10. 05:34 Robert Nohejl  RE: Politicka korektnost
07.10. 04:29 Robert Nohejl  RE: Politicka korektnost
12.10. 00:55 p.  RE: Politicka korektnost
01.10. 09:31 jan26  na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
01.10. 11:50 aristokrat  RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
01.10. 15:34 Oracle  RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
02.10. 23:01 cca  RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
02.10. 23:03 cca  RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
02.10. 23:07 cca  RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
03.10. 10:33 aristokrat  RE: na ceste ku novému svetovému poriadku psychopatickej oligarchie
07.10. 00:56 Honza B.  Franfurtská škola

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poděkování NATO za ochranu? A před kým?04.06.20 17:20 Neurčeno 3

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 3

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 21

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 12

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Měnové kurzy

USD
23,52 Kč
Euro
26,63 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,33 Kč
Švýcarský frank
24,59 Kč
100 japonských jenů
21,58 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,72 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
33,94 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 317,47 Kč
1 unce stříbra
417,52 Kč
Bitcoin
230 640,18 Kč

Poslední aktualizace: 4.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 757