Diskuze k článku

V první řadě jde o prachy

Příspěvků 76

13.9.2012 2:30

Editor se zrejme zblaznil

Janecek 24.?.?.?

> ...pravdou je, že (Klaus) je politikem světového formátu ....

Ta cela poznamka od editora je dukaz, ze asi neprezijem, jima mne z toho beznadej. Ja muze nekdo pronest takovou nebetycnou blbost po tom vsem co se tady psalo a diskutovalo.
Nebo to snad ma byt provokace a ja se nachytal?

274718

13.9.2012 5:49

RE: Editor se zrejme zblaznil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 274718

Já bych to chápal jako provokativní úvod do diskuse na téma - podíl vůdce na dějinách, aneb čert pořád dělá na větší hromadu. Obecněji též o automatizmu vzniku a stabilizace pyramidálních útvarů v řízení společnosti.
Charakter bychom měli hodnotit ve vztahu k vědomostem a schopnostem. I kdybychom připustili, že se na špici jakýmsi zázrakem dostal poloslepý, polohloupý jedinec, je jisté, že ti, v pyramidě pod ním, budou navrhovat to, a hlasovat pro to, co mu na tom jednom vidoucím oku uvidí.
Už KSČ zřídila líheň pro talenty - prognosťák... který se rozprchnul do všech politických stran... a o vrcholové funkce se cyklicky ucházejí.
Vlastenci? Globalisti?

274719

13.9.2012 11:13

RE: Editor se zrejme zblaznil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 274718

mam doma rocenku akcii z roku 2009 ze ktere vyplyva kdo v te dobe (po padu posledni Klausovy vlady) vlastnil klicove a strategicke casti ceske ekonomiky a lze dohledat jaky byl v te dobe statni dluh. Cili nebyl to Klaus kdo privatizoval do soukromych (vesmes zahranicnich) rukou a zadluzil tuto zemi. Co se tyce salda zahranicniho obchodu, nevim jaka jina situace mohla nastat po otevreni hranic, kdy na jedne strane byl pretlak zbozi a na druhe prazdne kramy a vkladni knizky plne penez.
Co se tyce prumyslu - zbrojni neboril Klaus, na privatizaci sedeli kluci od Dlouheho a nevim jestli si nekdo vzpomene v jakeze to krizi byl tezky prumysl na celem svete po asijske financni krizi devadesatych let, v dobe kdy Rusko devastovala banda kolem Jelcina.
Jinak cela soucasna vlada, poslanecka snemovna, senat, vsichni zastupitele nevim na kolika ze to v Cesku vlastne urovnich jsou velmi dobre placene loutky, pro ktere je gaze spise kapesne na bezne vydaje. Takze ocekavat najekou zmenu nebo si myslet ze to zalepi nejake dva miliony je asi hodne naivni.
Jak plyne z historie, z tehle situace se bohuzel da vyjit pouze cestou valky, revoluce nebo zmenou spolecenskeho systemu - socialismus a fasismus jsou dve strany teze mince takze na vyber mnoho neni, otazkou je jakou strategii hybatele nekolika stovek korporaci ovladajicich nasi cast sveta vlastne maji a co v ktere zemi planuji nastolit. Ve svete se jim zatim mnoho nedari, na druhou stranu v Evrope v minulem stoleti uspeli tak proc to nezkusit znovu i v tomto.

274744

13.9.2012 19:37

RE: Editor se zrejme zblaznil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 274744

Ta rocenka je samozrejme za rok 1998, kdy uz rok vladl pan Tosovsky a kdy nejen veskera energetika, petrochemie a banky vcetne investicnich fondu pres ktere ovladal stat vetsinu ekonomiky a nakonec jeste i ta Becherovku patrily statu nebo obcim. Kde je dnes zlato z CNB a kde ten zbytek mohou vypravet vyse jmenovany rocni premier-urednik a po nem velky privatizator bankovnictvi pan Zeman, zdroje jsou pan Spidla a ten co zacal s igelitkama a dorazil petrochemii pan Gross. Takze asi tak.

274781

13.9.2012 13:19

RE: Editor se zrejme zblaznil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 274718

Klaus je v soucasnosti jediny politik, ktery je schopen pojmenovat problemy a zaujmout jasne stanovisko na spravne strane. To z nej dela velkeho politika a nezaslouzi si ignoranci ci podcenovani jako od mainstreamu.

274753

13.9.2012 17:19

RE: Editor se zrejme zblaznil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 274753

Ano, to je presne ono, soudruh president umi veci spravne pojmenovat, proto si zasluhuje nas nekonecny obdiv a nehynouci slavu. Clovece, napiste mi jen jediny jeho dobry skutek, kterym by teto zemi nejak prospel. Vzdyt i tu Lisabonskou smlouvu podepsal bez mrknuti oka a co se proti ni "nabojoval". Nepripadate si tak trochu nejak divne?

274771

14.9.2012 11:52

RE: Editor se zrejme zblaznil

Karel z Čech k (tečka) a (tečka) r (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274771

Svéhlavý stařík je také jen člověk a tedy má a musí mít nějaké mouchy. Nelze mu však upřít, že je inteligentní, chytrý a pracovitý a ví, jak to v životě kde chodí. Byla by čirá bláhovost chtít, aby mezi sviněmi vydržel dvacet let jako jediný spravedlivý. Jako velké plus u něj hodnotím, že nehrabal stejně usilovně jako ostatní pod sebe, zdaleka si tolik nenakradl, jako jiní. Tak kdo jsi bez chyby, hoď kamenem!
Vložený obrázek
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=26748210095...

274811

14.9.2012 12:07

RE: Editor se zrejme zblaznil

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 274811

>Nelze mu však upřít, že je inteligentní, chytrý a pracovitý a ví, jak to v životě kde chodí.

Jojo, to byla spousta šéfů koncentráků taky. Také o bankéřích se to dá říci a dokonce i o lidech, kteří zamoří prostředí sajrajtem a vytvoří hromady mrtvol. A koneckonců to můžou být i ti, co vydělávají na metylalkoholu v dnešních dnech.

>Jako velké plus u něj hodnotím, že nehrabal stejně usilovně jako ostatní pod sebe, zdaleka si tolik nenakradl, jako jiní.

Nějaký zdroj by nebyl, Karle? Jinak mi to přijde spíše jako takové zbožné přání.

A já klidně kamenem hodit můžu. Já totiž nekradu. Vy jo?

274815

14.9.2012 15:51

RE: Editor se zrejme zblaznil

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 274815

Jaký zdroj si představujete na prokázání, že někdo nekrade nebo že krade jen málo? Mě stačí, že kromě celosvětově známé aféry s perem, což je úsměvná prkotina, na Klause nejen nic nikde neprasklo, ale nebylo nikdy ani žádné podezření, že by mohl být úplatný. Navíc to ani při svých příjmech a majetku nepotřebuje, což však není samozřejmě pro chuť hrabat rozhodující.

Nepsal jsem, ať hází kamení jen ti, co nekradou, ale kteří jsou bez viny - tedy spoluviny na tom, co se u nás v současnosti děje. Spoluviníkem je podle mě každý, kdo při volbách dává či dával hlas tzv. demokratickým parlamentním stranám. Nenamlouvejme si, že za socdemáků by nám bylo podstatně líp. V současnosti policie prokazuje pravdivost starého sloganu : sociální demokrat kudy chodil, tudy krad.

Že nekradete hodnotím kladně. Já jsem dosud také nekradl, ale jsem důchodce a tak v současném Nečasově bez přikrádání do budoucna nemusím přežít. Proto si připomínám rčení, že nic lidského mi není cizí a naznačeným způsobem se chystám parlamentem uzákoněný pokles mé životní úrovně svévolně zmírnit. Přestože státního toho už v republice mnoho nemáme, tak se ještě nějaký způsob najde. Přinejmenším je možné omezit placení DHP bártrovým obchodem.

274824

15.9.2012 3:22

RE: Editor se zrejme zblaznil

Janecek 24.?.?.?

Reakce na 274824

Byl jsem na jednom setkani s Klausem, kdyz byl myslim ministr financi. Nekdo si tam stezoval, ze se stat rozkrada ve velkym a co ze on s tim bude delat. Klaus mu odpovedel, ze o nicem takovem nevi a jestli tazatel o necem vi tak ma podat trestni oznameni. Uz jen toto hovori o Klausove nebetycne poctivosti a brani vsech funkci ve kterych se zrovna nachazi velice zodpovedne.

274864

16.9.2012 4:55

RE: Editor se zrejme zblaznil

p. 113.?.?.?

Reakce na 274811

...Vas soudruh Klaus a s.Havel polozili zaklady ke vsemu !!!!!!, co se ted odehrava a o cem jeste nevime co se chysta a sluhove vladni ucini....napr. kolik poslancu se musi zavrit do vezeni aby zakony na zbidaceni a ozebraceni nas vsech konecne prosly....

274909

13.9.2012 5:53

Klaus

lucifuge 85.?.?.?

Pokud si někdo včetně editora vzpomene na to, jak poč. 90. let suverénně Klaus vystupoval, zesměšňoval jakékoliv ekonomické oponenty a sebe vyzdvihoval, může ho tak snadno vyzdvihovat jako málem génia? Televize ho adorovala, zrovna jako režisérek Chaun veledílem Léčba Klausem. Obklopoval se velmi průměrnými nohsledy, aby on sám vynikl. On má na triku tu dokonalou privatizaci, naprosté podcenění pravidel a práva při ní, skvělé stanovení kursu koruny ke světové měně, on nás dovedl do EU. Bylo by možno uvádět další příklady. Nyní se k EU nehlásí, hraje si na ctihodné Veličenstvo, i když s kleptomanskými manýry. A proč si nechá říkat profesor? Jaké veledílo sepsal jako doktorskou práci? Víte to někdo?

274720

13.9.2012 7:22

RE: Klaus

jjj 213.?.?.?

Reakce na 274720

Klaus loutkářům nevyhovuje, protože zastupuje důsledně české národní zájmy.

Proto jsou zahraničními médii (t.j. absolutní většinou novin a časopisů) kritizovány všechny jeho osobní vlastnosti, je při každé jen trochu vhodné příležitosti dehonestován, etc.

Je dobře, že má editor vlastní mozek a nepodléhá ve svém úsudku tak snadno manipulacím. Asi proto také vydává tenhle webzine. Na druhou stranu je mi divné, že lidé, kteří tak pilně čtou Zvědavce nejsou schopní sofistikovanější úvahy.

274724

13.9.2012 8:07

RE: Klaus

Roman 85.?.?.?

Reakce na 274724

Pružinskij-Klaus loutkářům nevyhovuje, protože zastupuje důsledně zájmy ČESKÝCH tunelářů a privatizačních zlodějů. S národem nemá pranic společného. P-K ví, že mezinárodní kapitál, co ovládá svět, je mnohem větší žralok než naše domácí rybky. Větší ryby vždycky žerou ty menší a kdo to neví, ať si s dětmi zahraje hru Monopoly. Ty naše domácí zlodějské rybky, tehdy v devadesátých letech soustředěné prakticky výhradně v ODS, proto nikdy neměly většího zájmu o hlubší integraci (odevzdání se) zahraničnímu kapitálu. Narozdíl od světoobčana Havla a jeho pravdoláskovců, prapodivné skupinky ODA pana Dlouhého, zastupující už tehdy zájmy nadnárodních společností, či později ČSSD - 5.kolony světového sionismu. Pro běžného českého občana to ovšem v důsledku vyjde nastejno - stejně ho někdo odře. Jedni za 18, druzí bez dvou za 20. [naštvaný]

274728

13.9.2012 10:46

RE: Klaus

Aleš Krejčí / Brno 94.?.?.?

Reakce na 274728

Každá osobnost má v dějinách více významů:
Z hlediska globálního bych připustil, že Klaus, stejně jako např. Putin, na rozdíl od žoldáků nadnárodního kapitálu (Havel, Gorbačov, Jelcin), přínosem jsou.
Jak ale trefně říká Roman, je to jenom z toho důvodu, že hájí zájmy domácích štik, které však nemají se zájmy domácích rybek nic společného, ale naopak se je snaží zotročit. Nelze si plést vlastenectví, a podobné kladné povahové rysy se sobeckým kalkulem a intrikářstvím, když se to občas náhodou zvrhne i v nevýrazný prospěch ostatních a nakoupená "veřejnoprávní" media to náležitě rozmáznou.
Je otázkou, zda je situace skutečně tak vážná a je nezbytné se spokojit s uznáváním místní mafie místo usilování o představitele společensky přínosné? [zmaten]

274740

13.9.2012 13:32

RE: Klaus

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274740

Pane krejčí, Romane a další, Klaus zná projekt pro ovečky už z doby, kdy směl cestovat za "studiem" a my ne.
Navíc je brankářem ve "hře na jednu bránu". To znamená, že on je vybraný, že může oponovat kurzu, nastaveném v EU. Brankář je v téhle hře tím, kdo nepouští góly ani jedné straně, protože ti, co ho vybírali, mu přislíbili roli evropského prezidenta v době po "spadnutí klece". Výměna loutkářského manšaftu měla mít spojovací článek - někoho, kdo PROZÍRAVĚ zjistil/věděl/, že první pokus o vytvoření EU je postavený na špatných základech - a tak ho srdnatě kritizuje - jako první a největší kritik. Dnes už jsou i opravdoví, nejen nastrčení kritici téhle struktury, takže plán "vodičů loutek" jde ke dnu.
Stačí v té "kleci" sebrat "OVOCE", CO ZA KTERÝM Z KRITIKŮ EU ZŮSTALO.....

PS. Že Vladimír je prostý, poctivý občan, nechápající hladiny podlosti, které fungují mezi politiky - to už víme. Bohužel asi neměl dost času či paměti dřív, než Klause začal chválit.

274759

14.9.2012 0:04

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 274759

ano souhlasím, na takový post by se nedostal nikdo neschválený. Nejsem si jist, jestli znal salašnický projekt už z doby svých studijních cest. Jak do toho zapadá jeho blokování církevních restitucí celá 90. léta a následný náraz na sarajevské atentátníky? Vzhledem k jeho následným změněným postojům vůči antikristově církvi mi připadalo, že až tehdy plně pochopil "name of the game". Sleduji vaše příspěvky už delší dobu a přijdou mi minimálně velmi zajímavé. Včetně vašich poznámek o spojení jazyka a způsobu myšlení. Snažím se najít k tomuto fenoménu nějakou literaturu, máte nějaké tipy?

274792

14.9.2012 8:00

RE: Klaus

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 274792

..."na stole" je přestavba celé struktury lidského myšlení, končí etapa, postavená na neúmyslně (?) pokřivených znalostech o fungování člověka v prostoru, daná kvalitou jazyků, které při nastavování našeho letopočtu použili mocní tehdejšího světa. Vynechali pouze některé informace z předchozí historie téhle galaxie, ale ty pro nás podstatné. A 2000 let vývoje společnosti a opakování předešlého schematu vládnutí udělalo své. Jsme na dost velkém rozhraní možností člověka, uvidíme, co se dá zvládnout za jednu generaci....

Na www.nejsmeovce.cz mám kostru postupu, jakým lze při troše snahy stávající situaci postupně zlepšit. Vím, že jde jen o mé drzé tvrzení něčeho, co se opírá o synchronicitní "docvaknutí" nezvyklých souvislostí. Ale pokud z těchto synchronicit dokážu vytvořit cca 9 textů, tvořících základnu pro jiné paradigma, pak snad někomu bude stát pár hodin k prostudování textů za nějakou námahu.
Jsem - jako mnozí přede mnou jen "zapisovatelem" toho, co čerpáme všichni z "informačních polí prostoru".

274804

14.9.2012 11:59

RE: Klaus

slak 77.?.?.?

Reakce na 274804

Mám nové slovo-od malých težko vysvětlitelných blbostí až po obří kradlouskace delirijní-DYDLACE,termín tunel se chytil a v souvislosti s kauzami každý ví vo co go,chystám zavést další označení-trupel buržuú,někdo by mohl dopilovat definici co je to za voly.

274813

15.9.2012 22:37

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 274804

díky, určitě si prostuduji

274893

13.9.2012 10:33

RE: Klaus

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 274724

>Klaus loutkářům nevyhovuje, protože zastupuje důsledně české národní zájmy.

Fascinující. Ale je vidět, jak důkladná je manipulace s lidským myšlením, tady máme dokonalý příklad perfektně vymytého mozku. Škoda, že tento "myslitel" nerozvinul svoji myšlenku, jakým způsobem Klaus české zájmy zastupuje. Měl snad na mysli rozkrádačku zvanou privatizace, kdy bez odpovídajících zákonů, zato s požehnáním, že "žádné peníze nejsou špinavé" a "neviditelná ruka trhu vše zařídí" byl rozkraden národní majetek? Nebo jeho tvrdošíjné krytí korupce? No nic. Kde je mozek vymyt na kost, tam už nic nepomůže. Tam není možnost pochopit, že Klaus je obyčejný populista, který plácá jednu věc, ale dělá druhou. Zmanipulovaní lidé ovšem naprosto nepochybují o své pravdě, což dokládá druhá část tohoto zmateného příspěvku. Předpokládám, že pan jjj si také myslí, že Rusko nás zachrání a Putin je také hodný člověk.

274739

13.9.2012 13:28

RE: Klaus

AK74 90.?.?.?

Reakce na 274739

Při vyzdvihování "Klausova vlastenectví" za hájení zájmů lidu
si vzpomeňte na fakt a okolnosti rozkradení zlatých rezerv ČR,
kterých bylo po rozdělení se Slováky 69 tun.Dnes máme 10,5 tun a jeden a půl st.rozpočtu dluh.
Kde je rozdíl zlata!?
Připomínám,že předsedou vlády v době "výprodeje"zlata byl "vlastenec a guru vědy věd-ekonomie"nikdo jiný než slovy filosofa Ivana Svitáka"zdivočelý účetní" Václav Klaus.Toho času polepšený věřící a "důchodce-čekatel na vejměnek" od Bakaly.
Ministrem financí byl Ivan Pilip,který po historickém se znemožnění US,dostal koryto u MMF.
A do třetice guvernérem ČNB byl Tošovský,kariérista v bankovnictví napříč režimy a vládami,taktéž za odměnu posléze svými obřezanými souvěrci řádně oceněn a zaměstnán v MMF.

274755

14.9.2012 15:16

RE: Klaus

petesv 2.?.?.?

Reakce na 274739

Tu jste prokázal, že vymýt mozek lze na 100 způsobů, tupismus se nevyhýbá nikomu, je to i pro lidi s tituly za i před.

Putin zachraňuje po Jelcinovi a Gorbym Rusko, nikoliv Česko. A je jeden z posledních politiků, co nelezou Velkému Satanovi za Velkou Louží do zadnice, proto je cílem všech možných a nemožných mediálních útoků, barevných revolucionářů a provokatérů nejhrubšího kalibru, jako např. děvky z Pussy Riot. Mimochodem, když Clintonová je podpořila, proč nepodpoří svobodnou filmovou tvorbu s tím Mohamedem v hlavní roli teď? Obama se dokonce nechal slyšet, že tvorba by neměla nikoho urážet(sic!). Tož jak se to rýmuje? Nechtěl by náhodou natočit ještě něco na ten způsob s Pussy vedle Mohameda?

Češi pod 20 létou mediální masáží tak dlouho a usilovně vyhlíželi v předklonu nebezpečí na Východě, až některým začalo docházet, že je někdo zneužívá ze Západu. Těžko se to přiznává, ale neměli se tak důvěřivě otáčet nechráněným zadkem k tomu západu. Sorry, nezbývá buď to přiznat, nebo vytrvat ve štěkotu na Putina a Rusko, ať neztratíme kromě panictví ještě tvář, viď?

274822

13.9.2012 14:12

RE: Klaus

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 274720

Pokud se podíváte na Web of Science, tak Klaus má publikací docela dost. Ovšem kvalitu nejsem jako neekonom schopen posoudit, ale často tam jsou články oslavující světové ekonomy ku příležitosti jejich výročí. Problém je v tom, že tituly doc. a prof. jsou také za pedagogickou činnost na VŠ (např. diplomanti, doktorandi atd.). Když se chce, jde všechno. Jeho habilitační práce je jedno z přísně střežených tajemství.
Ale co mu nikdo nemůže upřít - je osobnost. A těch je v naší politice jako šafránu.

274763

13.9.2012 6:06

pero

Holofaust ruizz (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Prosim vás může mi někdo vysvětlit to s tim perem? jako jak krade pera? vám se nikdy nestalo,vy co kouříte (například),že když jste si od někoho zapálili jeho zapalovačem,tak že jste ho automaticky strkali do kapsy? prostě předmět,kterej používám denně,pořád,nepřemýšlím o něm,automatika.. Docela mě to štve,že v jakýkoliv diskusi,nebo zmínce o Klausovi se skoro pokaždý objeví tadyta pitomina.. [oči v sloup] (to totiž potom ať udělá Klaus cokoliv,tak to vždy bude trochu degradováno tím,že je to přeci hrozný zloděj per,ten Klaus O.o ) ach jo

274721

13.9.2012 8:33

RE: pero

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 274721

Správně se pozastavujete nad neustálým připomínáním toho pera. Též editor správně upozorňuje na nepodstatnost oné epizody.
Podstatné je, že V.K. s přitakávači v parlamentu a vládách položil základy dluhu, který (byť nejmenší v širém okolí) nadále přes nezměrné škrtací úsilí naší zodpovědné vlády roste a odvádí do zahraniční bankovní sféry přebytky se kterými bychom si jistě nevěděli rady.

274731

13.9.2012 9:04

RE: pero

Bohumil 212.?.?.?

Reakce na 274721

Bylo patrné, že si to pero nestrčil do kapse automaticky jako zapalovač, ale úmyslně. Nemá smysl to rozmazávat jak píšete, ale mám dojem, že to vystihuje část charakteru jednotlivce. "slušný" člověk, by to provedl jinak. Stačilo by se zaptat a jistě by těch per dostal tucet. Otázkou možná zůstává, kolikrát a u čeho, nebyl nachytaný jako školák.

274734

13.9.2012 15:57

RE: pero

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 274721

to by se nesměl tak potutelně rozhlížet kolem předtím, než ho nenápadně strčil do saka. moc dobře věděl, že dělá nekalost - takhle se rozhlížím já, když kradu u nás v sámošce paštiku [smích] zautomatizovaný pohyb vypadá jinak. asi jste neviděl to video.

274769

13.9.2012 7:46

Otakar Zmítko o někdejší důchodové transakci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

http://www.halonoviny.cz/articles/view/458088 [bliji]

274725

13.9.2012 8:06

Pane editore???

kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Od počátku devadesátych let slyšíme, že stávka není řešení, že škrty jsou nutné, že balíčky opatření (zdražování) jsou nezbytností, že transformace, že privatizace, že kupónovka, že vše je ekonomicky správně nastavené, pouze chybí tu a tam škrtat a pak už bude jenom dobře. Tak se ohlédněme přes rameno a podívejme se na těch 22 let. Kdo stál u zrodu? Klaus a Zeman. A kolikrát jste si všichni utahovali opasky? Snad stokrát. Výsledek ať si dosadí každý sám. Kdo žije v teto Bohem opuštěné zemi, tak to vidí. Jeden je dodnes prezidentem a druhý na stará kolena možná bude. Nikdo za nic nenese ani morální odpovědnost. Nikdo nemá sebereflexi, čest a hrdost říct že se nám to tady nějak nepovedlo. Každé slovo je obaleno nánosem stupidní politiky a tzv diplomacie. A tak všichni toho nakecají, ale za slovo je chytit nelze. Věřit jim také nelze. Keci o tom jak Klaus zastupuje české zájmy? Pchá a jaké že to jsou zájmy? Že občas něco vetuje, aby to za 14 dní prošlo bez nutnosti jeho podpisu? Nebo kde a co zastupuje? Vždyť je to hra na politiku a demokracií. Snad všichni tady na Zvědavci víme, nebo aspoň mnoho tušíme, jak to s tím světem a naší zemí vlastně doopravdy vypadá. Pane editore Vám se divím. S tou Vaši poznámkou pod článkem se nějak nemůžu vypořádat.

274726

13.9.2012 8:12

klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Majn got, co ta poznámka? Myslim, že je načase editorovi doporučit, aby se přestal zaobírat konspirací a trochu si naštudoval vaclava klause.

Nebo to snad mělo znamenat, že každej tonoucí se stébla chytá, na jedný straně spiknutí snad úplně všech, kdo se mohou spiknout, a na druhou stranu vlastenec a charakter klaus, jenž má jedinou větší chybu, a sice, že krade propisky?

A nebo je to prostě syndrom vošoustaný sekretářky, která se naprcaná dobelhá na policii a tam řekne, že ten franta novák je vlastně hodnej člověk, jen je trochu nadrženej?

274729

13.9.2012 8:32

Pan Editor

homeopat 90.?.?.?

... je asi zapojen v systému a tak musí členy bránit.
každý přeci ví, že mistr ekonomie stál za špatným nastavením privatizace a dovolil tak legální rozkrádání!

274730

13.9.2012 10:50

RE: Pan Editor

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 274730

Me se nesmazatelne vryly do pameti tri vyroky V.K.:
1. neexistujou spinave penize -nebo-li nakrad si kdo muzes.
2. utahovani opasku -ktere se vraci jako bumerang a je stale aktualni.
3. vidim svetlo na konci tunelu -jen se mi zda jaksi nekonecny.

274742

13.9.2012 13:34

RE: Pan Editor

AK74 90.?.?.?

Reakce na 274742

K těm státotvorným výrokům naprosto,ale naprosto a ve všem genitálního V.K. bych přidal:"...víc takových Kožených,je to sůl této země...."

274760

13.9.2012 14:17

RE: Pan Editor

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 274760

Vzpomenete, kdo všechno nás přesvědčoval o jistotě desetinásobku, kolik herců, sportovců atd.? Že by se dneska zastyděli, pochybuji.

274765

13.9.2012 8:51

Editor je buď senilní nebo se asi opravdu zbláznil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Pan Stwora trochu šlápnul vedle podobně jako tehdy, když napráskal toho jednoho diskutéra a pak se horečně omlouval.....
Nejspíš si nepamatuje že Klaus nastartoval rozkradení a ožebračení státu a teď jen hraje divadlo na ovčany s krátkou pamětí a svou roli hodného policajta co tak rázně náhle vystupuje proti EU,vládě, parlamentu atd... zvládá bravurně
Nakonec ale Pérokrad Kikina stejně všechno podepíše

274733

13.9.2012 9:05

zlepšovací návrh :

osa x 193.?.?.?

" zvolený poslanec bude dostávat plat poslance a příplatky 48 měsíců od složení poslaneckého slibu bez ohledu na příslušnost k politické straně nebo délku poslaneckého mandátu s výjimkou pravomocného odsouzení za úmyslný trestný čin " ,
takto se zabrání motivaci, kterou podsouvá autor dost úděsného příspěvku zástupcům lidu, mimochodem ještě nikdo z těch plaček po komouších mi neodpověděl na otázku: Proč musel být ten komunistický ráj ohrazený ostnatým drátem s kulometnými hnízdy a sfanatizovanými pubertálními střelci ? ( když to byl takový ráj na zemi i ve vesmíru )

274735

13.9.2012 16:48

RE: zlepšovací návrh :

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 274735

Tak já vám odpovím - existují dva důvody. Chléb a hry. To jsou už po staletí nejosvědčenější páky k ovládání mas. A obě měli "na západě" lepší (víc zboží, lepší zábava), takže tomu komunisti nemohli konkurovat ani nadšením, ani strachem. Lidi nezajímá žádná ideologie, když jim zaplníte žaludek (aby neměli vztek)a mysl (aby neměli roupy). Svoji roli v tom samozřejmě hraje propaganda - překřičet protistranu, že u nás je to lepší (zářivější a nablýskanější), což se např. Hollywoodu celosvětově celkem daří.
Dále ekonomická blokáda - sovětským státním firmám např.USA nedovolily podnikat na svém území. O Kubě ani nemluvím. Zkrátka snaha podlomit hospodářství protivníka - to se taky povedlo těm klukům americkejm (viz. Reaganova doktrína uzbrojit SSSR) a v neposlední řadě lidská chamtivá povaha, který je kapitalismus šitej přímo na míru = sobectví a individualita vs. kolektivismus, chamtivost vs. altruismus, konzum vs. idealismus, atd.
Všechno ale není růžové, s odstupem doby musím uznat, že drtivá většina komunistický propagandy (i když jsem je tenkrát nesnášel) byla pravdivá, viz. "v západní Evropě a v USA je mraky nezaměstnanejch, bezdomovců, je tam negramotnost (aspoň minimální - u nás byla za komančů nulová), část obyvatel žije pod hranicí chudoby, jestřábi z Pentagonu a židé z WallStreet ovládají loutkovou vládu, atd. - dřív jsem se tomu smál, ale tohle všechno je pravda.
Kapitalismus přežívá proto, že kritická většina nestrádá (díky rabování okolního světa), zajímá se o pitomosti a ne o politiku, všichni (i ti bezdomovci) věří, že v tak dokonalým systému i oni jednou zbohatnou a zařadí se mezi elitu (to byla iluze i většiny emigrantů) a hlavně baští tu propagandu, že žijí v nejlepším možném světě, kde lze uskutečnit AMERICAN DREAM...
Ve skutečnosti jsou USA po 9/11/2001 větší totalitou, než jsme my tady kdy zažili, ale to by bylo na samostatný článek.

274770

14.9.2012 9:08

RE: zlepšovací návrh :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 274770

Nic z toho , co píšete a je obecně známo, není důvodem , proč musel být ten komunistický ráj ohrazený ostnatým drátem s kulometnými hnízdy a sfanatizovanými pubertálními střelci ? ( když to byl takový ráj na zemi i ve vesmíru ) - říkáte snad , že to bylo proto, aby se ti příjemci komunistického dobra nerozutekli za tím kapitalistickým zlem ? Protože nepochopili tu laskavost a dobrotu vyvolených soudruhů a převládla u nich ( těch nedovtipných lidiček ) chamtivá povaha, sobectví, konzum a individualismus ? [chechtot] , kdepak jste žil a na kterém sekretariátu působil do roku 1989 ?

274806

14.9.2012 16:55

RE: zlepšovací návrh :

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 274806

já to tady tenkrát neřídil a uznávám, že uzavření hranic nebylo nic dobrýho. taky se nezastávám neschopnejch soudruhů, kteří to tu vedli. tvrdím jen, že je správné být solidární, což se lidem z podstaty moc nechce, takže jdou tam, kde jim systém umožní být sobeckými. nic víc, nic míň. kdyby komouši nepletli do všeho ideologii a nepodmiňovali společenský status stranickou knížkou, nikdo by nikam neemigroval a přerozdělovalo by se zvesela - ale to už by pak byl sociálně demokratický stát (viz. Skadinávie s téměř 70%ní daňovou zátěží a otevřenými hranicemi)

274826

14.9.2012 20:21

RE: zlepšovací návrh :

osa x 193.?.?.?

Reakce na 274826

být solidární je opravdu správné, omezit sobectví také, souhlasím, dodávám jen : nejsilnější je to pokud to jde od srdce člověka a nikoliv tzv. z moci úřední

274839

15.9.2012 1:41

RE: zlepšovací návrh :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 274839

Milej zlatej, ty dráty tam nebyly jen kvůli zdrhání, ale hlavně proti pronikání agentů z CIA & spol. s cílem destruovat všechno co se dá. Kvůli zdrhání tam byly taky, ale proto, že tady bylo zadarmo vzdělání a další sociální vymoženosti, za které se do demonstrantů na druhé straně čáry i střílelo. Ona totiž ta Západní výkladní skříň stála na poválečné obnově z investic válkou zbohatlých korporací USA, zatím co ty na východ od "železné opony" dlící země, jimiž prošla válka tam i zpět, si musely se vší nápravou těch škod pomáhat jak se dalo samy a tak si to zbudované nehodlaly nechat ničit kapitálem najatými agenty.

Kam to kapitál dotáhl, to je vidět na každém kroku. Už dokonce až do prohibice a to je teprve úvod k tomu, co bude následovat. Tak si ho užívej. My z té totality už to máme za pár a tak to vydržíme i v sedě na levém ušním boltci... [vyplazený jazyk]

A ne že se vy užiteční idioti kapitálu shlídnete v socializmu, až vám polezou tlustý do tenkejch. Je bakaný. Je fuj. Pro vás je TABU. [oči v sloup]

274861

16.9.2012 5:04

RE: zlepšovací návrh :

p. 113.?.?.?

Reakce na 274806

...dnes vidime ze hranice byly zavreny a hlidany proti tem banditum kteri dnes loupi a chteji znicit republiku napr. tim,ze pomahaji dodat Sudety konecne fasistickemu papezi /a dalsim lupicum/ a jeste platit miliardy navic a okradat a zbidacovat cechy .......atd...

274910

13.9.2012 9:56

kupování hlasů?

vaculikb 212.?.?.?

Moc se mi zalíbyla v článku tato věta respektive dvě.

1)Pro ČSSD bych měl jednu radu. Není přece problém si naše poslance koupit – stačí jim „refundovat“ ušlý výdělek. Vždyť o (jejich) peníze jde v první řadě. Za pár milionů by jistě vládu shodili do propadliště dějin.

2)A dále se mi moc líbí věta: Sponzoři této vlády přece nebudou platit daně!

Vám by se líbilo kdyby si jedna strana kupovala třeba za 2mil hlas strany jiné?? A kde by těch 2mil krát počet potřebných poslanců strana vzala? Z kasičky "nás všech" nebo z té "sponzorské" ?? Sundejte si oranžové brýle (a brýle modré a veřejné atd.) a podívejte se kdo je sponzoruje. Pak Vám musí být jasné, co z volebního řečnění určitě splnit nemohou.. Těžko zarazit hazard a předražené zakázky když z toho plní kasičky..
Je nesmysl aby poslanec bral 100t/měs. Prý aby byl neůplatný [smích] Navíc oni je opravdu berou víc než dostávají. Slušný člověk nebude úplatný ani když bude brát/dostávat 22/měs no a lumpové mamonáři? Vždyť od 90let nevládne jen jedna strana a změnilo se něco jiným výsledkem voleb? Máme levici, pravici, ale stále nám chybí zdravý střed [smích]

274737

14.9.2012 12:02

RE: kupování hlasů?

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 274737

Za 2 miliony? To byste byl z laciného kraje. Za 2 miliony šlo koupit poslance před 20 lety. Dnes už je cena řádově jinde.

274814

13.9.2012 10:07

Vlastenec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Vazeny pane editore,
nazory na V. Klause se ruzni. Ve zminenem clanku autor netvrdi ze za vsechno spatne muze Klaus, malo kdo je cerny nebo bily. Jiste, i moje sympatie ma V.K. za svuj vlastenecky postoj vuci vedeni fasisticke EU, patri mu za to uznani a respekt…. Tu vec s ukradenym perem povazuji za ostudu pro CR, jez se nebes dotyka. Video s kleptomanem obletelo svet a videly jej miliony lidi. Pokud je to Vas jedinny problem s V.K. tak bych se Vas jen dovolil dotazat, slysel jste nekdy neco o male a velke kuponove pravatizaci, jiz byl V.K. hlavnim protagonistou ??

274738

13.9.2012 10:50

Klaus

Nergal 89.?.?.?

Klaus je a bude rozporuplnou postavou našeho polistopadového vývoje.
Jen mě trochu zaráží, že mnozí z Vás jsou natolik přesvědčení o ďábelském vlivu V.Klause na současný stav, že ho považujete za jakéhosi arcisatana a hlavního strůjce současného úpadku. Trochu mi to nedává smysl.
Podle mého se rokem 1989 spustilo předem připravené eldorádo které by nezastavil ani praotec Čech či blaničtí rytíři. Klaus, neKlaus, ikdyby se tenhle člověk nenarodil, nic by se v podstatě nezměnilo. To co se tady po roce 89 dělo nemělo s Klausem až tak moc společného. Procesy, které zde byly nastartovány lze vidět ve všech post-sovětských zemích.
To na co se můžeme ptát je, do jaké míry se V.Klaus tohoto eldoráda přímo účastnil či k němu dopomáhal nebo zda-li se přeci jen snažil tyto předem nastavené procesy nějakým způsobem upravit.
Podle mého Klaus dodře věděl a dodnes moc dobře ví jaká hra se zde hraje. Ze začátku bych řekl hrál podle scénáře. Jakmile ale upevnil svoji mocenskou pozici, začal podle mého hrát svoji vlastní hru. Ne nadarmo se názorově rozešel s Vaškem lahváčem Veškrnou a celou tou suitou humanitárních bombardérů, ne nadarmo se ho snažili zbavit moci lidi jako Ruml, Philip a další.
Klause můžeme mít rádi nebo ne, osobně na něj pohlížím jako na velmi kontroverzní postavu a nemám na něj vyhraněný názor. Musím ale konstatovat, že jsou mi jeho poslední názoru velmi blízké(samozřejmě ne všechny). Domnívat se ale, že Klaus je hlavní strůjce dnešního stavu mi přijde velmi zjednodušené, skoro až hloupé.

274741

13.9.2012 18:34

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 274741

Možná se dá politické působení Klause rozdělit na dvě etapy - před prezidenská (jako ministr financí a pak premiér) a pak prezidentská.
V té první jasně vynikají zápory, které jsou popsány v jiných příspěvcích. Ještě připomenu heslo - privatizace musí být o krok napřed před zákonodárci.. Čili dobře věděl, že privatizace = rozkradení. Nebo nemožnost revidovat privatizaci - příslušný paragraf v zákonu.. Zde se podepsala Klausova ješitnost a sebestřednost, že nedovolil třeba pomalejší privatizaci podle ekonomomů kolem pana Komárka.. Dále je zde velice negativní věc - zisky z privatizace sanoval za své vlády upadající hospodářství, místo aby byly uloženy na důchodovém účtu, který taky pomohl "přesměrovat". Tímto se mu dlouho dařilo oddalovat pokles v hospodářství, vlastně až do "Sarajeva - (1997??)
V druhé prezidentské době jsou i jasné chvilky, jako "umírněná kritika EU" (v rámci možností, třeba by jsme mohli taky zažít atentát na prezidenta, že ano..) a dobré vztahy s Ruskem. To je plus.
Čili podle mě, kdyby byl seznam těch politiků, kteří republice po revoluci NEJVÍCE uškodili a NEJVÍCE prospěli, že by byl v obou případech na čelném ev. prvním místě. [cool]

274776

14.9.2012 9:20

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 274741

Zajimave, kdyz neni Klaus tim hlavnim strujcem dnesniho neuteseneho stavu a upadku v nasi republice, kdo jiny to tedy asi bude.
Zadna jina ceska osoba se Klausovi v celkove destrukci zeme nevyrovnava, a ani v dlouhodobe historii se mu nevyrovna. Skody napachane za dlouha leta jeho vladareni a intrikareni jsou totiz nejen nevycislitelne, ale bohuzel take nezvratne...

274808

14.9.2012 14:40

RE: Klaus

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 274808

Hradní stařík jako profesionální prognostik jistě věděl, kam náš stát nastolenou politikou zavede : Ilona Švihlíková : Proč je ČR kolonie
Samozřejmě že nebyl sám, kdo směr politiky určoval, ale silou své osobnosti tuto politiku prosazoval a hájil. Klaus nebyl jen pouhý administrátor, ale je stále již 20 let uznávaným ideovým vůdcem modrých strak ODS a navíc i zbožňovaným ideálem poloviny národa - zejména ženské části. V současné funkci prezidenta republiky je jistě důstojným reprezentantem s vlastním vyhraněným stabilním názorem. Že je v tom jistý politický kalkul? A v čem v politice není?
Tedy jsou tu plusy i mínusy a až budoucí historici zhodnotí, co v dlouhodobé perspektivě převažuje a zda a do jaké míry mohl ovlivnit, aby vývoj byl jiný. Momentálně se jeví, že negativa jeho působení v současnosti převažují.

274821

20.9.2012 17:50

RE: Klaus

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 274821

Neznám široko daleko jedinou ženu, která by Klause zbožňovala. Za to tady máme sousedku, která má dodnes ve svém krámě vystaveného odporného Havla jako svatý obrázek. Já osobně považuji Klause za ještě většího škůdce této země než byl Havel. Havel byl v zásadě prostoduchý, ale tenhle zločinec je inteligentní, umí hrát šachy, takže to umí hrát na všechny strany na mnoho tahů dopředu. S tím pérem nevím co sledoval, snad se chtěl ješitný tuneldědek Kikina za každou cenu zviditelnit v celém světě.

275156

16.9.2012 19:23

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 274741

To jsou samé "kdyby" - pravda je taková, že Klaus by měl už dávno lozit kanálama za tu velezlodějskou "privatisaci", která už tolik lidí poslala pod kytky - to byla v podstatě VELEZRADA - a za to se ve spořádaných státech přiděluje ŠIBENICE. A ten slizskej zmetek od počátku moc dobře věděl co dělá a komu slouží. Jeho "národovecká" komedie ja prachsprostá židovina. Takových "vyvolenců" už tady bylo.

274941

13.9.2012 11:21

U všeho zlého, v tomto státě, byl Klaus.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

A to mu nikdo neodpáře. Pasoval bych za krále všech ekonomických grázlů, podvodníků a tunelářů. On jim to vše umožnil, je to především jeho zásluha.

274745

13.9.2012 11:25

Pohled na EU

Aeternitas 89.?.?.?

Utkvěla mi myšlenka, přečíst si postupně všechny knihy od prezidenta republiky. V knize Evropská unie bez iluzí popisuje Řeckou krizi, Lisabonskou smlouvu (nic podobného nepodepíše), píše o tom, že Unie zbožnuje všechno menšinového, že se EU vyvíjí podle socialistické internacionály, programy unie jsou neufinancovatelné, velkou kritiku přenesl na euro a směný kurz, což je důvodem dnešní krize.
Dále se má unie z evropské měnové unie přetransformovat na evropskou fiskání unii, aby se rozpočty jednotlivých státu projednávaly v Bruselu a cílem je vytvořit evropskou politickou uni, parlamenty států se "přenesou" do Bruselu a zaniknou státy, budou samosprávné euroregiony a evroobčanství.

Nejvyšší výše daně z přidané hodnoty dosahuje 25% podle Směrnice Rady EU 2006/112/ES, daň na maximu 25% má Švédsko (tzv. zaopatřovací stát) a Dánsko.

274746

13.9.2012 11:33

Za pár šupú majetky a zdroje cizincům.80% lidí dělá zisky zahraničí s nepoměrně malou mzdou

slak 77.?.?.?

Pravda je že jeho výrok k. musíme zhasnout je ohromující možná i vlastizrádný a zapříčinil převody státních společných majetků pomocí tajných služeb od lidí k nenažraným sobeckým skupinám,kteří postupně vyvedli z česka 18 bilionů v lepším případě do nikam,rozhodně to lidem nepomohlo a teď se to začne projevovat a vyžranost systému antiúročit.

274747

13.9.2012 12:26

Zase další hon na ty o něco málo bohatší?

brasol 88.?.?.?

S článkem zásadně nesouhlasím.

zaprvé pro většinu poslanců je plat pouze doplněk k "vedlejším příjmům", pro některé znamená poslanecký plat pouze "drobné na zmrzlinu"

zadruhé bohatí (teď nemám na mysli "bohatého" ajťáka s platem 50k, ale ty opravdu bohaté) platí daně pouze dobrovolně v dobrovolné výši. Rozdíl mezi českou pravicovou a levicovou politikou je v tom zda se okráda nižší nebo vyšší střední třída (chudým není co ukrást a na bohaté si žádný politik netroufne, protože se na rozdíl od střední třídy umí bránit)

zatřetí "politici mají vysoké platy" je podle mě pouze blábol, který odvádí pozornost od skutečných problému.
Vůbec by mi nevadilo, kdyby poslanců bylo třeba jen 100 a měli klidně trojnásobný plat než teď (+odpovědnost a dohled nad sebou!) - za dobrou práci ať klidně dostanou zaplaceno oficiálně, za špatnou ať mají jistou basu.

Aby poslanec pracoval a poslancování měl jako "vedlejšák" je blbost. Pokud chce svojí práci dělat dobře tak je to na 14 hodin denně, 7 dní v týdnu. A pokud nechce, tak tam nemá co dělat.

274748

15.9.2012 2:16

RE: Zase další hon na ty o něco málo bohatší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 274748

"Aby poslanec pracoval a poslancování měl jako "vedlejšák" je blbost."

Proč? Ve státě s jen nezbytnými zákony a jejich jen nutnými změnami, je dvakrát do roka svolaný parlament naprosto dostačující. Co je z toho současného permanentního zasedání parlamentu dobré? Hrnou jeden právní paskvil za druhým a to jich tam je polovina právníků. Nejspíš právě proto, když jak známo mají každí dva z nich hafo právních názorů. Na stejnou věc, ale podle toho co za to kápne. Za kecání a hraní si za kecadlem na šlechtu oslovováním se funkcemi, za to jsou tam i zadarmo drazí. [bliji]

274863

15.9.2012 9:37

RE: Zase další hon na ty o něco málo bohatší?

brasol 88.?.?.?

Reakce na 274863

Budu teď počítat s čistě hypotetickou situací - všichni poslanci jsou poctiví, chctějí svoji práci dělat konstruktivně, dobře a odpověďně. (nebude to lehké, ale zkuste si to představit [smích] )

řekněme, že je třeba změnit či vytvořit jen 10 zákonů ročně. U každého by měla proběhnout určitá konstruktivní diskuse a řekněme, že v průměru by to chtělo 3 zasedání na jeden zákon. Při pěti zákonech na jednom zasedání to znamená sice jen 6 zasedání směmovny do roka, ALE zároveň taky obrovskou hromadu času mimo sněmovnu, která je mnohem, mnohem větší než čas strávený ve sněmovně. (např. když jsem se jednou soudil, tak i přestože jsem byl zcela jasně v právu a soudní stání bylo jen jedno a trvalo okolo hodiny, celkem jsem strávil cca 20 hodin přípravou)

O tom, co se ve sněmovně děje v dnešní době se nebudu vyjadřovat - to by byla jen sprostá slova [bliji]

274869

13.9.2012 12:47

A o ty šlo i Klausovi

Bubeník 94.?.?.?

Editor se ohledně Klause mýlí. Byl to především Klaus, kdo za stát podal přihlášku do EU. Byl to Klaus, kdo rozjel zlodějskou privatizaci za netržní ceny. Byl to Klaus, kdo "měl jedinou pravdu na celou reformu". Byla to ODS, kdo vše prosadil tak, že jsme manévrem škrtů a nových daní zatím unikli bankrotu. Jenže nemáme vyhráno. Stát bez národních aktiv je zhola závislý jen na uvržených daních. Penzijní systém "drahý" Klaus totiž neodstátnil a proto tolik zatěžuje rozpočet. Bilionové ztráty, které zavinil těžko tahle generace bez nápravy chyb - laciného prodeje majetku nějak splatí.

274750

13.9.2012 13:07

Neidealizujete si Klause příliš, Vladimíre?

Venan 178.?.?.?

"Ale pravdou je, že je politikem světového formátu, jediná hlava státu, která se odvážila postavit se fašizující Evropské unii a navíc vlastenec".
Myslím Vladimíre, že máte poněkud idealizující pohled na Václava Klause. On se sice staví proti fašizující se Evropě, ale v ČR nastolil fašistické vlády, počínaje Topolánkem a pokračujíc Nečasovou vládou. Je sice pravda, že se z něho stal vlastenec, ale až po tom, co tuto zemi uvedl do cizího područí.
Takže Václava Klause je třeba brát hodně s rezervou.

274751

13.9.2012 13:43

RE: Neidealizujete si Klause příliš, Vladimíre?

AK74 90.?.?.?

Reakce na 274751

Naprosto souhlasím,jen bych ke slovům ..v ČR nastolil
fašistické vlády...doplnil...klerofašistické vlády....

274762

13.9.2012 13:27

Tak nevím.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Nějak si nemohu a nemohu vzpomenout, kdo podal přihlášku ke členství v EU? Nebyl to zcela náhodou onen současný kritik fašizující EU?

274754

13.9.2012 14:25

RE: Tak nevím.

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 274754

Přihláška je jedna věc a realizované referendum druhá. Otázka je, do jaké míry výsledky voleb nebo zmíněného referenda odpovídají pravdě. Dneska jediným ťuknutím prstu vyrobíte či změníte jakoukoli informaci.

274766

13.9.2012 14:14

Kde vládne zločin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Klaus stejně jako špičky ODS, TOP09, LIDEM patří k organizovanému zločinu (ale iluze si není třeba dělat ani v případě ostatních, tzv. levicových politických stran, kde prožluklost je přece jen snad o něco menší - možná).

Metanolová kauza potvrzuje, že ve státě, kde vládne organizovaný zločin, na lidských životech nezáleží. Je v tomto státě typické a symptomatické, že policie v nejlepším případě chytne malou rybu, obětního beránka, kdežto vzájemně prorostlé špičky byznysu, politiky a zločinu si v klidu užívají peněz namočených v krvi nás všech. Nedivil bych se, kdyby tomu tak bylo i v případě metanolu. Penězovody z prodeje metanolu možná vedou až kdo ví kam nahoru a celého případu bude zneužito i k odvrácení pozornosti od totální neschopnosti vlády řešit ekonomické a správní problémy. Klidně to může být teroristický čin na objednávku, takové malé české 911. Vládnoucí zločinci jsou schopni úplně všeho.

274764

13.9.2012 17:20

peněz je tu dost, jen zisk celý belgický banky KBC dělá z poloviny vývar z ČSOB

r.m. 62.?.?.?

Že jsou banky zcela osvobozené od DPH, to žádného současného novinářského blbečka ani nenapadlo rozpitvat.
Ani slovutné ekonomické pisálky z Respektu, ani provládního ekonomického plácala Petra Holuba.
Od DPH i daně z příjmů jsou osvobozené i poplatky klientů makléřům a investičním "poradcům". Jdou jim cash do kapsy, zaměstnavatel je tak platí záměrně a tupí modrobolševici s ještě tupějšími rudochy ve sněmovně tenhle systém drží svým hlasováním.
A víte, kdo jim tyhle podmínky nastavil? Geniální gekonom Václav Klaus. Stejně tak nevýhodný cla a nízkou finanční podporu v přístupový smlouvě zemědfělcům a spol. vyjednal právě on.
A jak se před nima ukázkově klaněl. Blair mu třeba jednou brutálně šlápnul na nohu a ten servilní bebeček se mu ještě začal omlouvat.
Co ten mohl vyjednat s jeho postojem - nic nepotřebujeme, jsme nejlepší [oči v sloup] [naštvaný] , osobnost prej.
Editore sorry, ale já na těch stěžejních tiskovkách musel sedět jako prostá novinářská dělnická třída. Vím, co ty současný legendy jsou zač mimo kamery a pod kvádrama, pořád ty samí upachtění venkovští škudlilové, vyčůránci a závisláci na členství v tlupách.
Osobnost, jejíž doklady o vzdělání zmizely z VŠE a zrodil se v ČR z ničeho, přišel odnikud a jde nikam.

274772

13.9.2012 17:33

Klausovi

Gamma 88.?.?.?

nemohu a nezapomenu rozkradacku jmenem kuponova privatizace. Az se jednou dostavi spravedlnost mel by byt souzen! A to i presto, ze se parkrat vyjimecne zachoval jako vlastenec a rozumny politik. Pro nej uz neexistuje zadna polehcujici okolnost!

274774

13.9.2012 18:56

Je čas na protiúder

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Jak nám naznačil autor článku, po okatých průtazích, které jen účelově imitovaly demokracii, k dalšímu utažení opasků řadových občanů dojde. Kde na to mají brát se nikdo neptá. Proč by také měl, když většina lidé všechny peníze, co vydělají a dostanou, po zaplacení nezbytných složenek opět pustí do oběhu.
DPH a spotřební daň se hrne do bezedné díry a moloch může očekávat víc.
Média nedělají nic jiného, než nasírají. Cílem je srocený řvoucí dav požadující víc vstupenek do chrámů konzumu. To je žádoucí a s tím se počítá. Účinný protiúder, který bude molocha bolet, však spočívá v úplě jiných počinech. Prostě jim tu daň nedat.
10 000 000 je obrovská síla a pokud každý občan nechá ležet doma pro případ horších časů pouhých 120,- Kč týdně černá díra zhubne za rok o dvě a půl miliardy. Proč si neuvědomíme vlastní moc a necháme se vláčet konzumem? Vždyť oni jsou závislí na obyčejných lidech a ne naopak. Proč si máme utahovat opasky my, když je výhoda na naší straně a při troše sebekázně můžeme ty psychopaty přeštípnout jako vosy?

274779

13.9.2012 20:38

RE: Je čas na protiúder

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 274779

Nepomôžete si! Požičajú si a zadĺžia vás ako štát na generácie dopredu. Svojou politikou spôsobia infláciu, čo vám ušetrené korunky aj tak zožerie. U nás je to žiaľ rovnako [pláč]

274783

13.9.2012 20:47

RE: Je čas na protiúder

Dr.QQ 89.?.?.?

Reakce na 274779

Nepomôžete si! Požičajú si a zadĺžia vás na generácie dopredu. Svojou politikou soôsobia infláciu a tá vám ušetrené korunky aj tak zožerie. U nás je to žiaľ podobne. [pláč]

274785

13.9.2012 20:58

RE: Je čas na protiúder

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 274785

Inflace je součástí jejich scénáře, příjde tak jako tak. Jasně, že si nepomůžeme. Ale uškodíme. V tom jsme Češi přeborníci [chechtot]

274787

13.9.2012 20:41

Kuponova privatizace a dalsi svinstva .......

Satanist 75.?.?.?

Ja si myslim, ze Pruzinskej uz mel davno viset na konopnym provaze na hradnim nadvori a pro ty vostatni co mu v rozprodavani, v tunelovani a v rozkradani ceskyho krateru pomahali se tez meli stavet sibenice - treba na Staromestskym namesti nebo na Vaclavaku aby turisti kteri navstivej Pragl meli na co cumet.

274784

14.9.2012 1:08

RE: Kuponova privatizace a dalsi svinstva .......

Mordechaj Belzebul 89.?.?.?

Reakce na 274784

Zcela určitě by Váš nápad stavět šibenice a kohosi tam věšet nevyřešil náš společenský problém. Historie je toho důkazem.

274795

14.9.2012 4:42

RE: Kuponova privatizace a dalsi svinstva .......

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 274795

Veseni tech kteri tim vozebracovanim skodili ceskymu krateru je jedinym resenim. Jedinym vylepsenim trestu za to co zpunktovali proti celymu narodu je pekne nechat nez zhebnou drit s kouli na noze v kamenolomu. Prece takovy prasarny jaky maj na svedomi nemuzou zustat bez trestu!

274802

14.9.2012 1:37

Populista

meloun 217.?.?.?

Když Klaus řídil privtizaci, byl o jeho přednášky tak velký zájem v zahraničí, že si přišel za půlhodinovou přednášku na několik miliónů korun. Jeho podržtažkové to vysvětlovali tím že je to špičkový ekonom a že jeho přednášky tuto hodnotu mají. Po sarajevu v 97 jako jdyž utne, již jeho přednášky nebyli žádané. V té době i ČEZ ztratil zájem o služby jeho ženy Livie a z představenstva ČEZU ji vykopli. Pamatuji na bilbordy ODS, kde byl vyfocený Klaus se zdviženým palcem a bylo tam napsáno "snámi do Evropy". Klaus vždy dobře mluví, ale pak udělá opak svých slov. Klaus je učebnicový příklad populisty.Staví se na druhou stranu barikády jen tam, kde nemůže nic pokazit a za to u veřejnosti sbírá bodíky.

274798

15.9.2012 15:53

Editore

lol 89.?.?.?

chci jen okomentovat vas nazor na Klause.
Co udelal, krome planych reci, proti Bruselstanu?
Jen recnil, pak zklapnul a podepsal. Vsechno.

Je to jen Putinuv poskok. Bez moci a respektu.
Podobny byl G. Schroeder. Ten si aspon nehral na pravicaka a disponoval moci. Take za to byl po odchodu z politiky radne odmenen svycarskou plynarenskou firmou vlastnenou Putinem [bliji]

274877

20.9.2012 18:21

Klaus

Andrássy 89.?.?.?

Klause údajně chtěli zabít. Slyšel jste o tomhle někdo něco?
http://znampravdu.cz/
http://13cervna2003.cz/

275158

Příspěvků: 76

13.09. 02:30 Janecek  Editor se zrejme zblaznil
13.09. 05:49  RE: Editor se zrejme zblaznil
13.09. 11:13  RE: Editor se zrejme zblaznil
13.09. 19:37  RE: Editor se zrejme zblaznil
13.09. 13:19  RE: Editor se zrejme zblaznil
13.09. 17:19  RE: Editor se zrejme zblaznil
14.09. 11:52 Karel z Čech  RE: Editor se zrejme zblaznil
14.09. 12:07 hestroy  RE: Editor se zrejme zblaznil
14.09. 15:51 Karel z Čech  RE: Editor se zrejme zblaznil
15.09. 03:22 Janecek  RE: Editor se zrejme zblaznil
16.09. 04:55 p.  RE: Editor se zrejme zblaznil
13.09. 05:53 lucifuge  Klaus
13.09. 07:22 jjj  RE: Klaus
13.09. 08:07 Roman  RE: Klaus
13.09. 10:46 Aleš Krejčí / Brno  RE: Klaus
13.09. 13:32 janko  RE: Klaus
14.09. 00:04  RE: Klaus
14.09. 08:00 janko  RE: Klaus
14.09. 11:59 slak  RE: Klaus
15.09. 22:37  RE: Klaus
13.09. 10:33 hestroy  RE: Klaus
13.09. 13:28 AK74  RE: Klaus
14.09. 15:16 petesv  RE: Klaus
13.09. 14:12 WAZARI  RE: Klaus
13.09. 06:06 Holofaust  pero
13.09. 08:33  RE: pero
13.09. 09:04 Bohumil  RE: pero
13.09. 15:57 bigi25  RE: pero
13.09. 07:46  Otakar Zmítko o někdejší důchodové transakci
13.09. 08:06 kerob  Pane editore???
13.09. 08:12  klaus
13.09. 08:32 homeopat  Pan Editor
13.09. 10:50 AlA777  RE: Pan Editor
13.09. 13:34 AK74  RE: Pan Editor
13.09. 14:17 WAZARI  RE: Pan Editor
13.09. 08:51  Editor je buď senilní nebo se asi opravdu zbláznil
13.09. 09:05 osa x  zlepšovací návrh :
13.09. 16:48 bigi25  RE: zlepšovací návrh :
14.09. 09:08  RE: zlepšovací návrh :
14.09. 16:55 bigi25  RE: zlepšovací návrh :
14.09. 20:21 osa x  RE: zlepšovací návrh :
15.09. 01:41  RE: zlepšovací návrh :
16.09. 05:04 p.  RE: zlepšovací návrh :
13.09. 09:56 vaculikb  kupování hlasů?
14.09. 12:02 Karel z Čech  RE: kupování hlasů?
13.09. 10:07  Vlastenec
13.09. 10:50 Nergal  Klaus
13.09. 18:34  RE: Klaus
14.09. 09:20  RE: Klaus
14.09. 14:40 Karel z Čech  RE: Klaus
20.09. 17:50 Jarmila  RE: Klaus
16.09. 19:23  RE: Klaus
13.09. 11:21  U všeho zlého, v tomto státě, byl Klaus.
13.09. 11:25 Aeternitas  Pohled na EU
13.09. 11:33 slak  Za pár šupú majetky a zdroje cizincům.80% lidí dělá zisky zahraničí s nepoměrně malou mzdou
13.09. 12:26 brasol  Zase další hon na ty o něco málo bohatší?
15.09. 02:16  RE: Zase další hon na ty o něco málo bohatší?
15.09. 09:37 brasol  RE: Zase další hon na ty o něco málo bohatší?
13.09. 12:47 Bubeník  A o ty šlo i Klausovi
13.09. 13:07 Venan  Neidealizujete si Klause příliš, Vladimíre?
13.09. 13:43 AK74  RE: Neidealizujete si Klause příliš, Vladimíre?
13.09. 13:27  Tak nevím.
13.09. 14:25 WAZARI  RE: Tak nevím.
13.09. 14:14  Kde vládne zločin
13.09. 17:20 r.m.  peněz je tu dost, jen zisk celý belgický banky KBC dělá z poloviny vývar z ČSOB
13.09. 17:33 Gamma  Klausovi
13.09. 18:56 Jana Hanzlíková  Je čas na protiúder
13.09. 20:38  RE: Je čas na protiúder
13.09. 20:47 Dr.QQ  RE: Je čas na protiúder
13.09. 20:58 Jana Hanzlíková  RE: Je čas na protiúder
13.09. 20:41 Satanist  Kuponova privatizace a dalsi svinstva .......
14.09. 01:08 Mordechaj Belzebul  RE: Kuponova privatizace a dalsi svinstva .......
14.09. 04:42 Satanist  RE: Kuponova privatizace a dalsi svinstva .......
14.09. 01:37 meloun  Populista
15.09. 15:53 lol  Editore
20.09. 18:21 Andrássy  Klaus

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 85 čtenářů částkou 9 259 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

OSN WHO rozhodla, že být transgender není porucha, takže si sama sobě zlegitimizovala OSN Agendu 2030 z 2015, kde jsou transgendeři uznanou menšinou21.06.18 13:53 Evropská unie 0

Babiš/Hácha nás cpe do společného azylového evropského systému - to je vlastizrada21.06.18 13:08 Česká republika 0

Hotspot v Albánii byl Francií a Německem navržen přede dvěma dny - a migranti už pochodují tím správným směrem. To je náhodička21.06.18 12:22 Evropská unie 0

Vnitro vyzývá k projektům na další centra integrace cizinců ze zemí mimo EU20.06.18 22:54 Česká republika 1

Polský ministr zahraničí: Polsko nikdy nebude souhlasit s žádnou formou azylového systému na nadnárodní úrovni20.06.18 22:48 Polsko 0

O společném evropském azylovém systému se má jednat v neděli 24. 6. 1820.06.18 22:17 Evropská unie 0

Zeman: Neospravedlnitelný odsun Němců? Hluboký nesouhlas/České ministerstvo zahraničí - v předklonu 20.06.18 17:41 Česká republika 2

Maďarské ministerstvo financí navrhuje 25 % daň pro organizace podporující migraci a daňové úlevy rodinám20.06.18 16:48 Maďarsko 1

Pro vyhnání Němců po válce není ospravedlnění, řekla Merkelová20.06.18 16:04 Německo 4

Orbán se kvótám brání - dá do ústavy, že přijímání migrantů není pro maďarský lid žádným obohacením20.06.18 07:27 Maďarsko 1

Dublin IV zůstává - jen je to ještě horší, než jsme doufali20.06.18 07:11 Evropská unie 2

Szijjártó: Evropa musí být založena na silných národních státech20.06.18 02:35 Maďarsko 0

USA odcházejí z Rady OSN pro lidská práva, protože je antisemitická. Nejste hodni svého názvu, vzkázaly 20.06.18 02:08 USA 6

Pro pobavení: Antirasista Hitler20.06.18 00:14 Neurčeno 1

Maďarský premiér: Komisař OSN nám vyhlásil válku19.06.18 18:14 Maďarsko 3

Cizí Romy vyhodíme. Italské si, bohužel, musíme nechat, řekl Matteo Salvini19.06.18 13:58 Itálie 1

Demonstrace proti proimigračním smlouvám - 21. a 22. 6. 2018 v Praze na Klárově, od 12h19.06.18 13:48 Česká republika 0

ČT vytvořila cyklus cikánských pohádek, bude je vysílat 2x denně19.06.18 10:42 Česká republika 7

Válka gangů v Malmö - dva mrtví19.06.18 02:30 Švédsko 2

Proruské weby o mě šíří dezinformace, zuřil Babiš v rádiu18.06.18 23:37 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
22,34 Kč
Euro
25,83 Kč
Libra
29,41 Kč
Kanadský dolar
16,78 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
22,39 Kč
100 japonských jenů
20,20 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,97 Kč
Ukrajinská hřivna
0,84 Kč
100 rublů
35,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 283,07 Kč
1 unce stříbra
362,91 Kč
Bitcoin
151 239,39 Kč

Poslední aktualizace: 21.6.2018 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 285