Diskuze k článku
Bude zatraceně těžké financovat svatou válku NATO
Příspěvků 66
a maji castecne pravdu ze 100* opakovana les se stava pro okoli pravdou.Imperialismus v podstate nic jineho neumi a prostredku maji az az a s tim ze to bude zatracene tezke financovat svatou valku NATO je tem co vidi do zakulisi k smichu.Spis maji obavy ze uz zvani protiklady toho co se cini a maji z toho zmateni jazyku i v jedne reci a hlavy jim neberou.
Světová sionisticko-kabalská finanční mafie jen odvádí pozornost od vlastních problémů a snaží se za zbytek záchodového papíru - jménem dolar, prodloužit svou agonii a zkoupit zbytky opravdových aktiv této planety. Jejich světové výtvory systémů jménem komunismus, liberalismus, fašismus a jiné, došly k saturaci a tak nejvhodnější by byl obvyklý posun k nějakému válečnému konfliktu. Tajně jen musíme doufat, že skupiny, které již působí v různých zemích, budou rychlejší, úspěšnější a stáhnou na svou stranu poslední zbytky inteligence, než se svět octne tváří tvář Orwelovu světu 1984. Doufejme, že se dožijeme veřejného odsouzení "Ročildů, Blérů, Bušů, Clintonů, Havlů, Olbrajtových atd.,atd.,a budou jednoznačně uznáni vinnými s genocidy a agrese vůči ostatním mírumilovným obyvatelům této ještě stále krásné modré planety.
Uvidíme, co nám naznačí Olympiáda v Londýně.
A pro potěšení aspoň jeden odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=aRSZeTPQFAE
Stanislav Svoboda, Baška
Krasne receno, taky bych si rad klidne osobne podal tyhle rodiny.
23.7.2012 12:39
RE: Je to šílená hra
lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?
Reakce na 272282
Jeden z nejlepsich odpovedi na dulezity clanek. Damy a panove musime si uvedomit ze to je nesmirne mala skupina kriminalniku kteri nici nase zivoty.Dnes nezalezi na tom kde dne zijeme na kterem kontinentu problem je vsude stejny.Nesmirne mala banda sycaku nam rika co mi musime delat.ta obrovska cisla prevahy nesouhlasu a totalni neduvery jsou na nasi strane. Pouze se to musime uvedomit.Vysledek bude jednoznacny.
Nesmirne mala banda sycaku nam rika co mi musime delat
proč syčáků, je to vlastně odjakživa stejné, že lidi chtěj autoritu, která jim bude říkat, co mají dělat, co je do dobře, špatně, kdo má pravdu, kdo je v právu, kde je přítel, nepřítel a vlastně i to, kolik je hodin...
23.7.2012 17:19
RE: Je to šílená hra
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 272389
nevím jestli lindsay je autorita ale všimni si že to co popisuješ dělá on v příspěvku na který odpovídáš
Tak jako usa zbohatlo a stalo se imperiem diky 2 svetovym valkam, tak zacalo stradat po skoceni studene valky...
Bylo malo busimessu pro mirove zbrojovky
Proto se dnes snazi vyvolat dalsi svetovou valku ve vire, ze se jako drive budou zase smat zpoza oceanu a dodavat zbrane vsem valcicim stranam za suroviny a zlato...
Svetova usvalka znamena spasu pro svetovy financni system sionistu a hegemonii jeho media ... usd.
No a ze kvuli tomu obetuji evropu? Jidas se taky necervenal.
20.7.2012 20:34
RE: Musite pochopit ze to je PLAN
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 272287
Iste, máte pravdu ale musím podotknúť 2 veci:
1) 3. svetová vojna, konflikt so zbraňami (AK 47, rakety atď, nie tie finančné), veľmi rýchlo sa to môže byť vojna s atómovými, biologickými a chemickými zbraňami-môže skolabovať nielen civilizácia, ale aj biosféra, a tvor menom človek môže ako živočíšny druh vyhynúť
2) tá elitárska banda sociopatov, idiotov, nedoukov a tupcov zabúda na to, že tie ich triky nielen dávno prekukli, ale Rusko, India a Čína (a ostatný členovia BRICS a ŠOS) má prostriedky a zdroje na to aby nielen zmaril ich plány, ale aj poriadne natrhol ich zvierače v žalúdku a v zadku.
...jakepak prokukavani....zkuste na uzemi ,kde byly pouzity atomove , chemicka a biologick zbrane tezit naftu....pestovat obili atd......."plany agresoru zhati nasi vepri boubelati"....
27.7.2012 8:18
RE: Musite pochopit ze to je PLAN
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 272540
>...jakepak prokukavani....
Asi žijete v nejakom paralelnom vesmíre, kde každý okrem Američanov je agresívny hlupák, hoci prekuknúť veci a urobiť proti nim niečo sú 2 rozdielne veci.
>zkuste na uzemi ,kde byly pouzity
>atomove , chemicka a biologick zbrane tezit naftu....pestovat
>obili atd......."plany agresoru zhati nasi vepri boubelati"....
Vždy sa nájde nejaký "krátkozraký" ynteligent, ktorý stlačí TEN povestný červený gombík a v danom momente kašle na následky, žiaľ.
Nezlobte se vazeni, ale pokud sovetskymi (noveji ruskymi) zbranemi po zuby ozbrojeny diktator neni schopen zvladnout situaci, tak se jedna o skutecne lidove povstani. Povstani podporovane sirokymi vrstvami obyvatelstva.
Kaddafi se aspon mohl vymlouvat na leteckou podporu zapadu. Na co se bude vymlouvat Assad ?
Ja se nezlobim. Ale ono je to presne naopak. Osamocena Syrie celi masivnimu utoku Rotschildovskych zido-iluminatu majicich k dispozici biliony dolaru, kontrolujich vetsinu statu, medii a bank, vetsinu organizaci jako je NATO, OSN, FED, MMF, CIA, Mosad, apod., vlastnicich vetsinu zbrojnich komplexu, financujicich a tajne vyzbrojujicich teroristicke skupiny jako je Al Kaida.
Mnichove, takze jednou Al-Kaida existuje, podruhe zase ne. Jednou jsou bombove utoky dobra vec, podruhe zase spatna. Prase aby se v tom vyznalo.
A s tou osamocenou Syrii zrejme zertujete. Po zuby ozbrojeny rezim podporovany Ruskem, Cinou a Iranem se da nazvat osamoceny jen s nejvetsi fantazii.
>zrejme zertujete.
Pane Radosto, nebuďte směšný, Rusko, Čína a Irán dohromady nevydávají na zbrojení a převraty ani pětinu co USA, odkud nám radostně píšete.
Naši tak zvaní přátelé jako Saudská Arábie (Saúdskoarabské království), Bahrajn mají k „demokracii“ daleko dál než Sýrie. Tyto státy tam chtějí svoji odrůdu islámu a pokud se jim to s pomocí US podaří, nadělají daleko víc mrtvol.
Ten Radostuv "po zuby ozbrojeny rezim" Syrie je tak tezce vyzbrojeny, ze se ani do grafu nevesel
Kdyz Saso srovnavate vydaje na zbrojeni Spojenych Statu a treba Ciny, mel byste brat v uvahu plat americkeho a cinskeho vojaka, vydelky americkych a cinskych delniku pracujicich ve zbrojni vyrobe, umele podhodnoceny cinsky Juan a technicky vyzkum, kde Cina hlavne kopiruje cizi patenty. Pak byste i pochopil, jak si muze Cina dovolit pocetnejsi armadu.
Ale zpet k Syrii. Ja na fotografiich partyzanu zadne americke tanky, bojove vrtulniky, nebo pusky M-16 nevidim. Ti lide jdou proti ruskym tankum a bojovym vrtulnikum s ukoristenymi nebo propasovanymi Kalasnikovy a presto vyhravaji. Odvaha, hrdinstvi, nabozensky fanatismus, zoufalstvi ? Nevim. Jen vim, ze to neni tak jednoduche jak to vidite vy a dalsi ctenari.
Ale nezvoleny "president", ktery prevzal urad po svem otci, a kteremu prebihaji na stranu povstalcu i nejblizsi spolupracovnici, takovy clovek je zcela urcite nenavidenym diktatorem a mel by zacit pakovat kufry, dokud je cas.
Na nadavky nekterych diskutujicich odpovidat nehodlam, jen bych si dovolil poznamenat, ze me jako ovce pripadaji spis oni.
Volby v Sýrii byly relativně nedávno a „západ“ je neshledal ani tak podvodnými jako volby tady v USA. Obešlo se to téměř beze správy. Je zcela jasné, že Spojené Státy chtějí získat do své sféry vlivu a tedy dobít Sýrii, Irán a Rusko. Jak to dopadne s Čínou si netroufám předpovídat, protože by zkrachoval Walmart nebylo by tam co prodávat.
Dle Vaší úvahy Afgánci jsou ještě statečnější a divím se, že neobdivujete jejich zoufalství a hrdinství. Ostatně jsme je – ty Vaše „partyzány“ - proti Sovětům také podporovali. Teď jsou ti partyzáni na dovolené v Guantánamo, dle Vás rekreace na Kubě.
Se zoufalými lidmi cítíte nějak selektivně, v Izraeli se právě upálil již druhý člověk při sociálních nepokojích. V L.A. nedávno policie zastřelila mrzáka. O tragédii v Denveru způsobené „slušným a extrémně vzdělaným člověkem“ ani nemluvě.
Pro pana Jiřího, Wikipedie nelže v náš neprospěch. Rusko a Čína válku právě nechce, víme jak to dopadlo v Libyi. Holt vy si myslíte, že válečný materiál nejde dost na odbyt a co s ním, že? Výsledné mrtvoly se nepočítají, že?
Saso, myslel jsem, ze aspon s vami bude rozumna rec. Zacinam o tom ale pochybovat.
Pokud zapadni media nevenovala moc pozornosti volbam v Syrii, tak je to ze stejneho dovodu jako v pripade voleb na Kube nebo v Severni Koreji. V zemi kde ma rod Assadu zajisteno presidenstvi naveky neni o "volbach" co psat.
V Afghanistanu zadne povstani neprobiha a mnozi z bojovniku proti sovetske okupaci sedi ve vlade, nikoliv na Quantanamu. To je ostatne vyhrazeno pro islamske bojovniky z cizich zemi, bojovniku nebo teroristu, ktere Amerika v zadnem pripade nepodporovala.
Zbytek vaseho komentare nechapu. Podle vas jsou ruske dodavky bitevnich vrtulniku spravne ? Podle me je to prilevani benzinu do ohne. Putin riskuje, ze v pripade vitezstvi povstalcu prijde v Syrii o vsechno.
Radosto ze smrti, Rusko žádné vrtulníky nedodává, to je Vaše lživá propaganda. Civilní obyvatelstvo doplatilo na "osvobození" v Libyi a doplatí i v Sýrii.
Tak zvaní syrští „partyzáni“ financovaní a vyzbrojování Saudskou Arábií právě vybrakovali humanitární pomoc zaslanou OSN do Sýrie. 30 kamiónů potravin a léků pro strádající civilisty. Dalších 9 kamionů vykradli a kamióny zapálili http://www.blisty.cz/art/64220.html - Původní zpráva je z izraelského Haaretz.
Mýlíte se nebo záměrně lžete. Al Kaida je vyzbrojena USA, tedy původně proti Rusům a dnes stále ještě těmi zbraněmi zabíjí americké vojáky.
Saso, dodavky bojovych vrtulniku i nahradnich dilu k nim priznavaji samotni Rusove.
V dobe antisovetskeho jihadu byla Al-Kaida mala, bezvyznamna organizace podporovana milionarskym synkem Bin Ladinem. Od Ameriky pomoc nedostavala, protoze ji ani nepotrebovala.
Jestlize se chcete o Afghanistanu a jeho problemech neco dovedet a ctete anglicky, doporucuji knizku Kanadana Terryho Glavina "Come From the Shadows". Je to objektivni svedectvi cloveka, ktery prozil v Afghanistanu mnoho let a ma Afghance i jejich zemi skutecne rad.
A pokud se mnou chcete i nadale diskutovat, zanechte prosim urazliveho tonu.
Pane Radosto, pamatujete hrozbu použití chemických zbraní a zdůvodnění napadení Iráku, pak Libye a nyní totéž hlásá rádio „Svobodná Evropa“ o Sýrii. Turecko nasadilo na hranice baterie země-vzduch. Dle Vás malá bezvýznamná organizace Al-Kaida odrážela po deset let útok Sovětů a pak dalších dvanáct let USA a NATO. Stejně jako hovoříme o islámských fanaticích, Vy věříte ve vládu Spojených Států. Nezlobte se, ale s fanatiky se nemá cenu bavit. Rusové opravovali syrské vrtulníky, ale žádné nové nedodali, dokonce zatím nedodali ani jejich opravené. Pokoušíte se zkreslit a zalhat a ještě budete mluvit o urážlivém tónu? Snad nejlépe bude říci, že naše názory se rozcházejí a zanechat diskuze.
Kdybyste si dal trochu odstup, možná byste nějaký ten fanatismus zaznamenal i na své straně.
Saso, Al-Kaida byla zalozena v roce 1989. Sovetsti okupanti byli vyhnani z Afghanistanu o rok drive. Pokud se opravdu domnivate, ze jejich porazka je prace Al-Kaidy a ze vas ton neni urazlivy, pak my dva opravdu koncime.
Jak jste rekl - s fanatiky se nema cenu bavit.
..Al-Kaida byla zalozena v roce 1989 ..
----------------
!! NESMYSL !!
Radosta byl u toho,když byla "založena" Al-Kaida a s Bin Ládínkem chodil na čaj!
Jenom je zásadní otázkou, zda není celá Al-Kaida jenom virtuální organizace,živená médii v těch správných rukách!!!
Nějaká organizace islámského odporu bude, spíše jich bude více!
Ale Al-Kiada, která je strůjcem všeho zla a za vším stojí,je zřejmně umělá konstrukce strašáka, která má sloužit k pouze těm správným propagandistickým cílům!
A Radostovi doporučuji nějaké obklady na hlavičku, nejlepší jsou "kozí" obkládky!
.. Vase argumenty jsou zajimave (?). Pouze jedna otazka: .. byl jste nekdy "u toho" v nektere tech "osvobozenych" zemi" ?
700 amerických základen po celém světě nám přináší svobodu. Kdo toto nechápe je nenapravitelný debil. Zrovna teď se vyslovil vůdce ruských komunistů Zjuganov, ostatně taky placená loutka ze západních peněz, že 75% procent uprchlíků a postižených konflikty tvoří křesťany, chtěl by se je zastat. Ani tak mu nevěřím.
http://www.lenta.ru/news/2012/07/20/ziuga/
Svobodu nám přináší fakt, že nejsou jen americké základny ale i další velmoci. V okamžiku, kdy zcela převládne jen jedna velmoc je po svobodě. Historie o tomto učí docela přesvědčivě, každý kdo vládl neomezeně začal utlačovat. Kdo toto nechápe je nenapravitelný ... či spíše bude nesvobodný.
....jenze s tim rozdilem , ze predtim svet vzdy ovladli mocni a bohati...!!!! ..... a tak ani dnes USA s holou prdeli toho moc nenadela...../a s neschopnymi jako Obama a Hitlery kterym na universitach vtloukali do hlavy ze jsou nejchytrejsi...!!!!/..vskutku nestesti..
Vy tem hrdlorezum podrezavajicim deti rikate partizani? To snad bude nedorozumeni,ne?
.. nedorozumeni,ne? ...
-------------
.. to je uvedomelost ! - pramenici z jiskrneho mysleni a hlubokeho studia mnohych veledel vendova odkazu, zodpovedneho a systematickeho sledovani onoho zazracneho blikajiciho obrazu pred gaucem, - jakoz i investovani castek nemalych do nakupu literatury zarucene nejkvalitnejsi, jenz lidstvo sectele nazyva - "noviny" !!
-----
.. a pohledte !, - tot finalni produkt ! - "kadroclen" nasi spasne komunity ...
Partizáni aj za SNP na Slovensku boli ešte brutálnejší, ako Bundeswehr. V celku podrobne o tom píše Milan S. Ďurica v knihe Dejiny Slovenska a Slovákov, ktorá sa dostala do škôl ako príručka k učebniciam dejepisu, ale na tlak EU bola dosť rýchlo aj stiahnutá. Asi v nej bolo priveľa faktov...
Pane Radosta, budte rad, ze se na Vas zatim sypou jen nadavky. Za podporu a sireni mezinarodniho zido-iluminatskeho terorismu, ktereho se zde dopoustite, byvaji dle trestniho radu postihy mnohem vyssi.
>Pane Radosto, nebuďte směšný, Rusko, Čína a Irán dohromady nevydávají na zbrojení a převraty ani pětinu co USA, odkud nám radostně píšete.
To tvrdite vy a dokladate to obrazkem, ktery si umi v grafickem programu udelat i skolak. Pochybuji, ze vy mate presne udaje o uctech te ktere velmoci, kolik vydava na zbrojeni a o jejich prijmech z prodeje zbrani. Fakt je ten, ze kalisnikov a rusky minomet pod posteli ma na strednim vychode ve skrini kazdy. To same v Africe i Asii. Syrie je rusky velkosklad pro zasobovani zbrani pro cely stredni vychod. Ted se jim to vraci. Nikdo nepotrebuje v obcanske valce, ktera tam jde do finale ozbrojovat kteroukoliv stranu. Zbrani je tam vic nez obyvatel. USA se jasne vyjadrilo, ze zbrane povstalcum neda. Rusove a Cina naopak opet zmrazili v OSN jakekoliv pokusy o jine nez valecne reseni (i kdyz ta rezoluce by asi moc v soucasne situaci nevyresila) a kazdemu je jasne proc. Jejich reakci je to, ze prepravili do Syrie po mori tolik kritizovanou zasilku utocnych helikopter. Jinymi slovy Rusove a Cina podepsali svou neucasti a odmitnutim nest nasledky toho co zpusobili vetovanim rezoluce trest smrti pro dalsi tisice nevinnych lidi. Agonii diktatorskeho Asadova rezimu tim pouze prodlouzili, ale jeho konec uz nezastavi. Nazor soudneho cloveka se pane Aleksandre neridi tim odkud pise. Uz z toho je naprosto patrna vase demagogie a predpojatost.
>>USA se jasne vyjadrilo, ze zbrane povstalcum neda.... <<
Myslím že na Libyi existovalo cosi, co se jmenuje zbrojní embargo. Francie si s ním otevřeně vytřela zadek a zbraně dodávala, Katar taky, včetně přímé podpory svých jednotek. Přiznali se k tomu. Další jednotky a zbraně se dají předpokládat, nikoliv snadno dokázat. Bezletová zóna se proměnila v nekompromisní leteckou podporu jedné strany. A pak "ti správní hoší" vyhráli a nad vším se zavřela voda.
Takže v reálu bych to viděl asi tak, že USA jim zbraně možná přímo nedá, ale dodá jim je například přes prostředníky (nabízí se jich hafo a nejspíše už to tak běží). Stejně tak další státy. Nebudou prostě dodržovat pravidla, nějak je obejdou. A až se stane to co výše v Libyi, nikoho to už nebude zajímat. Zajímá někoho dneska například jak si žijí ti už skutečně svobodní Libyjci? Ale doopravdy, ne někde nahrané ve studiu s komparsem... Každému z nás to je vlastně jedno. Dokud není na řadě on sám. Ve III světové ale budeme na řadě...
To je marné, pan Jirka je "informovaný" mainstreamem a brzy bude s jistotou psát, že včera viděl u Assadů atomovku! Snad také nezapomene zdůraznit fakt, že Assad jako oční chirurg nebohým kojencům vyloupavá oči a vaří si je k večeři, je Ramadán.
.
>To je marné, pan Jirka je "informovaný" mainstreamem a brzy
>bude s jistotou psát, že včera viděl u Assadů atomovku! Snad
>také nezapomene zdůraznit fakt, že Assad jako oční chirurg
>nebohým kojencům vyloupavá oči a vaří si je k večeři, je
>Ramadán.
Asad vystudoval diky svemu tatikovi, ale praxi ocniho chirurga nema. Chirurg, ktery neni na sale kazdy den prestane byt chirurgem za par mesicu a se svym protekcnim diplomem se muze tak jedine nechat vyfotit a pokud jako Asad zadnou operaci v zivote neprovedl, nemohl by na sale operaterovi ani utirat celo. Ja bych si od nej nenechal lecit ani kuri oko. To jen k tomu, jak jste informovany vy. Pokud si jedna rodina predava vladu s otce na syna, je to diktatura. Zatimco lide umiraji pod palbou jeho oddilu, jeho manzelka spokojene utraci statisice dolaru za novy nabytek do dalsi rezidence. Pokud vam takovi lide imponuji, tak nedelejte ze sebe cloveka, kteremu lezi na srdci budoucnost naroda, kteremu vladnou. Hlouposti, ktere jste k tomu dodal nelze ani komentovat. Ale o tom rec neni. Rec je o tom, kdo tyto diktatory vyzbrojuje a stara se o to, aby s podporou kalisnikovy kultury zustali u moci a tim do dalsich let dobrymi zakazniky.
Diktatúra?
A keď je Lukašenko zakaždým zvolený 80% voličmi, to je diktatúra?
A nebol náhodou Asad zvolený voličmi?
Čo má robiť panovník, ak je jednoducho dobrý panovník a vedie svoju krajinu tak, že sú s ním ľudia spokojní a volia ho zase. Čo má robiť? Má predať národné podniky američanom za facku?
Ak riaditeľ má vzťah k svojej firme a riadi ju k spokojnosti majiteľov, prečo by ho menili?
Vykašlete se na trolla. Do Iráku byste ho nedostal ani za mák, o to víc bude kvákat o výhodách importované US demokracie s bombami na tržnicích, vraždami a únosy cizinců.
Copak ten troll Vám přizná barvu, že konečným cílem ve finančně zruinované EU bude bruselský fašismus, zaštiťující se islámským nebezpečím? Vždyť se podívejte, jaké jsou výsledky "boje proti islámskému terorismu", kde byl militantní islám před dvaceti lety a kde je dnes? Na hranicích s Tureckem, budoucí členskou zemí EU!
Ježíš, vy jste legrační. Podle vás je v Kataru nebo SA demokracie, když jsou vyzbrojováni především z USA? Poučte nás, kdy tam byly svobodné volby! Ha, ha, ha!
presne tak!!!!!!
z toho grafu se příliš mnoho nedovíte, může se jedenat o prachobyčejný tunel na peníze v rámci NATO...
více se dozvíte z čísel, která udávající uskutečněné kontrakty při exportu zbraní, a tady již druhým rokem vede Rusko, a to přesto, že zbraně vyrábí nepoměrně levněji než západ...
Podporovaný Ruskem, Čínou atd. Vám nevadí skutečnost, že Assad starší před lety stál na straně USA pří přepadení iráckých ropných polí v tzv. Pouštní bouři a když popravili Saddáma, tak v Sýrii málem slavili státní svátek?
Svět je jednoduchý, když čtete prolhaný západní tisk a těm pohádkám o masivní ruské podpoře věříte. Ruské zájmy jsou jinde. Ten přístav nemá strategický význam.
22.7.2012 9:36
RE: lidove povstani
kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?
Reakce na 272311
Říkáte po zuby ozbrojený diktátor? Nebudu Vám brát iluze a Vaši oficiální sračkometovou pravdu, ale Assad pravděpodobně padne a možná skončí jako Kaddáfi. A proč? V příspěvku nademnou to je popsáno přesně. Tato mocenská hra tzv. západu a s nim provázaných rodin, které vlastní vše včetně nás samotných, nepřestane dokud nezničí a nepodmaní si vše. Mají plán a podle toho fungují. Vy i já jsme pro ně něco jako okem neviditelná bakterie, která má jediný účel. A vůbec jim nevadí jaké máme názory a jestli se v nich shodneme. Říkáte diktátor, ale to byl přece Kaddáfi také a všichni si s ním třásli pravice. Kde je ten diktátorský režim dnes a jak je lidem? Co myslíte je ta demokracie západního stylu, to dobité právo vše rozprodat nadnárodním koncernům opravdu to, po čem touží lidé? Irák, Afghánistán, Lybie a teď Syrie. Pak Irán. Tam všude žijí lidé už tisíce let a nechme na nich, ať oni posoudí jestli žijí pod útlakem diktátora a jestli chtějí, tak ať si ho třeba pověsí, nebo nosí na rukou. Ovšem je to jejich země a jejich vláda. To oni se musí rozhodnout a vypořádat se s tím. Ne Hilary Clinton, NATO, EU a já nevím kdo ještě. A pokud píšete že nejsou schopni se ubránit Ruskýma zbraněma, tak je to lidové povstání. Já jsem si jist, že jestli se Rus opravdu nasere a vjede tam se zbraněma, tak západ a Hillary se zmůžou pouze na plané kecy a do týdne je po povstání. Vlastně něco jako už proběhlo s požíračem kravat. Myslím, že to také kolidovalo s olympiádou.
22.7.2012 10:15
RE: lidove povstani
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
Reakce na 272324
"které vlastní vše.....nepřestane dokud.....nepodmaní si vše"
nějak ti to nesedí
v sýrii jsu zabíjeny 2 (možná víc) mouchy jednou ranou
1)je likvidován režim který není 100% součástí hlavního "ritu"
2)díky způsobu a záměrnému prosakování informací mimo hlavní média se snižuja víra lidí v hlavní média tedy těch které to zajímá
no a asi ještě 3) je utahována oprátka kolem izraele pád mubaraka kaddáfího a asada představuje pro izrael velký problém a řekl bych smrtelné nebezpečí
22.7.2012 10:50
RE: lidove povstani
kerob halibos (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?
Reakce na 272325
No možná mi to nesedí, ale kdo z nás má informace. Máme pouze to co si nastudujeme a myslíme. Dáváme si dohromady skládanku, kterou nemůžeme z určitostí složit, neb netušíme jaké je zadání. Takže vše je vaření z vody. Vědí to pouze ti, kdož to mají naplánováno a provádějí to. To je viditelné i bez většího hloubání. Nicméně vlastnit ještě neznamená mít to podmaněné. Vlastnit stát prostřednictvím nadnárodních korporací, dluhů a loajální vlády, která kope za vlastníka a ne za národ, ještě neznamená, že ten stát máte podmaněný. A myslíte že přestanou? Že jim bude stačit Syrie? Ne pak zase Irán a pak bude konec? Ne nebude, bude další stát, který je potřeba si podmanit i za cenu války a naprostého chaosu.Co se zničí si lidé nakonec vlastníma silama opraví. Oni to pouze zafinancují na mnohaprocentní nesplatitelný dluh. A tak pořád dokola. Nicméně netvrdím, že to píšu tak aby se Vám to líbilo a sedělo to do Vaši skládanky. Nemám patent na pravdu. Mám stejné info jako Vy. Pouze se ho snažím poskládat podle své hlavy. Nicméně základní fakta nám sedí a oba víme kam že to vlastně spěje. Už i ovečky u sračkometů začínají pochybovat.
22.7.2012 14:58
RE: lidove povstani
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?
Reakce na 272327
>Už i ovečky u sračkometů začínají pochybovat.
Iste, preto sa zrodil vtip:
"Čo je to, je to veľké, čierne a stojí to pred našimi dverami?
Naša svetlá budúcnosť!"
Pred 2-3 rokmi sme sa tomu smiali, bolo to varovanie vo forme vtipu.
Ovečky ktoré sledujú aj niečo iné ako bulvár (rátam sem aj niektoré televízne noviny) začínajú mať pocit, že rúti sa na nich niečo veľmi škaredé, len nevedia, že odkiaľ, tí čo sledujú len bulvár nuž....
...tohle ale neni vtip...ani nemuze byt to je slabomyslna blbost...
Odhlédne-li se od té cimprlich ironie, není ani to tvoje sdělení bez kazu. Jednak máš potíže s gramatikou, protože oddělovače jsou její podstatnou součástí, druhak máš problém s použitím slova "díky", kdy jeden nepozná zda jde o tvůj postoj, nebo jeho ironizující negaci, v níž je však nezbytné použít uvozovky. A za třeťjak , jaká oprátka kolem Izraele
Ten se musí obávat oprátky právě jen tehdy, dokud je jeho okolí konsolidované. Se strukturou rozflákanou od NATO a tím neschopnou organizované obrany, je mu naopak jeho okolí vydáno na milost nemilost... Co jsi tím vlastně chtěl sdělit?
...pres Syrii je cesta do Iranu...
Radosto, Radosto. To jsou zase duševní zvratky ! Co to je diktátorství ? Co to je demokracie podle tebe ? Chceš opravdu posuzovat našimi měřítky poměry v té oblasti ? Takový nesmysl ! Vždyt je to úplně jiná kultura s jinou tradicí než ta naše. Plkat tady něco o demokracii, která stejně není může jen takový tydýt jako ty.
Pan Radosta má rád demokraciji a rád by jí rozšířil po celé planetě jako Václav Havel šířil pravdu a lásku.
Takovou demokraciji měl rád i David Rath, když bohatnul. Tedkonc prý by ji už nechtěl, začíná chudnout, vzali mu ve vazební věznici příspěvek na dopravu.
kdyby to bylo skutečné všelidové povstání, pak by už dávno Assad v klidu předal moc a otevřel by si kliniku očního lékařství v Damašku. Nejde o lidové povstání, ale import islámského džiháddu do bývalého francouzského mandátního území. Zajímavé je to, že se Izrael dostal do muslimských kleští...
Ty kreatůro, to je ti těch 50-60tisíc vrahů-teroristů co tam západ a teokracie zálivu lifrujou a vyzbrojujou málo? Ano nemají těžkou techniku, ale např. těžké kulomety a protitankové rakety už jo, a to úplně stačí, jde o terorismus a boje ve městě! Kdyby mělo jít o regulérní bitvu, tak ti tvoji milovaní vrazi chcípnou dřív než si uvědomí jak. Tak si laskavě uvědom že syrská armáda dělá co může, aby takovéto asymetrické hrozbě čelila, hlavně s ohledem na ztráty civilního obyvatelstva. A také vítězí, neboj, teď už se s těmi zrůdami mazat nebude.
Navíc už každému alespoň trochu uvažujícímu člověku je jasné, co jsou ty 'rebelové' za sebranku a kdo je financuje. A ani kdyby zabrali celý hollywood na výstavbu papundeklového Damašku pro natáčení lží a propagandy, už jim to nikdo žrát nebude.
Jinak je velice vtipné jak tu pláčeš nad tím jak chudáček strašný diktátor málo bojuje, zajímalo by mě jakými moudry bys nás tu oblažoval kdyby tomu bylo právě naopak!
A ještě mě vysvětli, jak se může hrdinná US army tak srát deset let s talibanem v Afgánistánu a povstalci v Iráku, co mají stěží nějaké ty AK-47 a podomácku vyrobené výbušniny, když přece podle tebe by to neměl být vůbec žádný problém? Proti těm vyžraným chcípákům co se zmůžou maximálně tak na vraždění civilistů dálkově ovládanými letadýlky je i ten nejposlednější pěšák syrské armády zasloužilý hrdina!
diktatore Radosta, až tu nějaký pořádný kravinec typu Iskander odněkud přiletí? No, a navrhuji od teď všechny diskutéry označovat za "diktátory", aby bylo jasno.
22.7.2012 6:08
Ta tak zvana "Svata valka"je valkou pro Velky Israel.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Ted v podstatejde o dve veci,najit zpusob k ospravedlneni,aby Israel vypadal jako nebohy chudak,kteremu bylo ublizeno s tim,ze pozdeji se bude za tento zlocin platit odskodne.Za druhe najit "rozbusku", aby ostatni svet odsoudil"zakerny utok" s tim,ze z celehoveta nezidovsti obcane nabidnou svou nezistnou pomoc,jak svymi penezy,tak propagandou a naposled armadou uzitecnych idiotu,jez se stanou hrdiny proti bezpravi.Nezidovsti obcane Cech a nebo byvaleho Ceskoslovenska pujdou,jako kdysi ve Spanelsku bojovat za Israel,ackoliv si za svou vlastni zem nikdy nevystrelii,nikdy ji nebranili.
Takze,obetovat neco,nekoho.
Report of assassination attempt against Hillary Clinton in Israel ...
www.sott.net/articles/show/248456-Report-of-assassination-attempt...
... mysteriously silent, an assassination attempt inside Israel, on Secretary of State Clinton. ... We see this as part of a pattern of escalation by Israel, carefully ...
Hillary Clinton supposed convoy assassination attempt | The ...
www.economicvoice.com/hillary-clinton-supposed-convoy...
US Secretary of State, Hillary Clinton has apparently survived an assassination attempt on her life in Israel. ... reputable than you’d imagine. Can we see ...
BREAKING & CONFIRMED: Hillary Clinton Survives Assassination Attempt
investmentwatchblog.com/...clinton-survives-assassination-attempt
Must-See Charts; Contact US; Submit; News Sources; Investing ... broke the story then went mysteriously silent, an assassination attempt inside Israel, on Secretary of State Clinton.
Breaking/Confirmed: Sec Clinton Assassination Attempt in Israel |
corporatemediaexposed.com/...clinton-assassination-attempt-in-israel
We see this as part of a pattern of escalation by Israel, carefully orchestrated terrorism which ... false flag” operation much as was the Clinton assassination attempt ...
Breaking: Hillary Clinton Assassination Attempt in Israel ...
christwire.org/2012/...hillary-clinton-assassination-attempt-in-israel · 21 hours ago
21/07/2012 · ... In the holy land of Israel, new reports indicate there was an assassination attempt on Secretary of State Hillary Clinton. ... In this lovely cartoon, we see.
super clanek je to tak z urcitosti,no ale jak zastavit ty jejich penezovodne hry se spoustou krve vydanych napospas nenazranym.Udelat seznam a pustit na ne z kriminalu vyzbrojene lumpy.Vyhaneni certa dablem,nevim.Nejakou medicinu je potreba na ne dat,nesporne.Nebo na ty stvury civilizace dojede a lidstvo vubec.
Tak to napíšu ještě jednou. Když vyrobím tričko v Číně za 1 Euro a prodám tady za 100 Eur pod nějakou značkou, tak jsem přispěl Číně do růstu HDP jen 1 Eurem, tady 99 Eur. Blbci se nohou radovat jak nám roste ekonomika. Kde je ten výkon za 99 Eur? Faktický výkon je v Číně za 1 Euro, a to ještě nepřipomínám, že bavlna v Evropě neroste.
Úplně stejná situace: pozvu si instalatéra, aby mi vyčistil odpad. Naúčtuje mi 250 Kč (10 Eur), a tak to i uvede do daňového prohlášení. Takže český HDP vyrostl o 10 Eur. To samé si objednám ve Francii. Přijde ten stejný chlap, ale bude chtít 100 Euro. Takže jeho výkon je desetinásobný, jak vám to bude otřískáno o hlavu. Tolik k počítání HDP. Ty naduté evropské HDP vůbec nedává smysl porovnávat s čínským.
Evropa bohatla po staletí výrobou. Ostatně v Evropě skoro žádné suroviny nejsou. Za všechno se platilo výrobky. Nenažranci začali prosazovat ideu globalismu, aby mohli zkásnout rozdíl v platech tady a v Číně.
Takže se v Evropě nezůstala skoro žádná poctivá výroba. Tu huť v Kladně už nikdo nikdy neopraví. Evropě zbyli jen důchodci, co tenkrát roztáčeli "hospodářský zázrak", ekologické a jiné škody
Ja by som ta mierne poopravil s tymi prikladmi. Asi takto:pozvu si instalatéra, aby mi vyčistil odpad. Naúčtuje mi 250 Kč (10 Eur), a tak to i uvede do daňového prohlášení. Takže český HDP vyrostl o 10 Eur. To samé si objednám ve Francii. Přijde ten stejný chlap, ale bude chtít 100 Euro, ktore si samozrejme poziciam aby som ho mohol vytplatit. A HDP vzrastie o 100 euro.
Ta nenažranost je kapitalistická nutnost, když vyrábí z půjčovaných peněz, tak si jejich dělníci ty výrobky vyrobené na dluh nemůžou nikdy dovolit.
Evropa bude přestárlá, ale jako zchudlého dúchodce vás potěší, že někde snad dostanete seniorskou slevu nebo akční cenu. Jen na vlastní pohřeb ne.
Viděla jsem několi videí s paní Clinton a její wauú,při nějakém bombovém útoku,v Íráku.Vaše tvrzení je poněkud nadnesené,že jí dochází munice.Troufám si polemizovat,že jí nedochází nic,že je blbá,jako troky.To je opravdu smůla,že takoví idioti způsobí tolik utrpení a bídy na světě,navíc vnímám,že opravdu hledají záminku k válce,jakoukoli.Snad je polarita světa a nedopustí to.
...misto atentatu na Hitlery staci ji dat "Umelyho" a bude pokoj ....!!!!
ze strategie USA usiluje o to, aby dalsi valka zasahla hlavne Evropu? Mne se to teda zda. Ze bych byl tak vedle?
Uz tu valku vedou prostrednictvim pasaliku v Bruselu a eura.Nekde jsem zaslechl ze FED napumpuje pomoci dolaru na podzim euro,ze tedy neni pry pred krachem.Minimalne prostrednictvim financi je evropa vydana jakymkoliv manipulacim a holt vazalove nejsou svepravni a muze se jim stat doslova cokoliv.
27.7.2012 11:01
RE: Pratele, nezda se vam,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 272343
Nejste sám komu se to zdá a není to kolektivní halucinace,asi je to tak,mně je z toho špatně.
nejprve musím ocenit tyto stránky protože je to jeden z mala pramenu kde se můžete dozvědět pravdu a ne pokroucené pravdy kapitalistu viz NOVA atd. Měli bychom tyto pravdy rozšiřovat dal jelikož 90 procent populace naprosto netuší co se kolem nich děje a spokojí se s lacinou pravdou předloženou na talíři jelikož je to jednodužši.A díky tomu nám tu vladnou tyhle s prominutim praseci hlavy a kradou vše co mohou prodat.
my sami s tím nic nenaděláme ale v teto informačni době neni těžké tuto pravdu rozmnožit a poslat dále.Nebo si o tom přečtem zanadáváme si možná už naši potomci budou mít od narozeni implantované americké čipy a slovo svoboda si budeme hledat ve slovníku. prosim apeluji na vás a váš zdravý rozum nenechavejte si to pro sebe mozna budete prekvapeni vysledkem.