Diskuze k článku

Dopis paní Peckové

Příspěvků 49

12.5.2012 5:36

Co se dá dělat...

lesov 62.?.?.?

Pan Neuwirth je asi primitiv, když nechápe tak triviální a srozumitelnou mluvu a přede všemi to až do teď, zdá se, úspěšně skrýval. Ale za to, že se tak odkopal a udělal mi tím radost, mu děkuji. [velký smích]

268786

12.5.2012 6:16

Jinde je to zadarmo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Vyslo uz na 5 webech a narozdil od Zvedavce v plnem zneni a zadarmo. Jen hlupak by platil.

http://www.nrzp.cz/aktualne/informace-predsedy-nrzp-cr/800-otevreny-dopis-pana-stepana-neuwirtha-pani-poslankyni-mudr-gabriele-peckove.html

268787

12.5.2012 8:05

mam clanek zavreny

Tsignotschka 90.?.?.?

[pláč]

268792

12.5.2012 8:55

RE: mam clanek zavreny

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 268792

Já taky. [zmaten]

268794

12.5.2012 9:21

RE: mam clanek zavreny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 268794

http://www.nrzp.cz/aktualne/informace-predsedy-nrz...

268795

12.5.2012 9:59

RE: mam clanek zavreny

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 268794

Omlouvám se, stala se chyba. Už jsem to napravil. [zahanbení]

268798

12.5.2012 10:42

RE: mam clanek zavreny

Holofaust 89.?.?.?

Reakce na 268798

a já za něj zaplatil.. [oči v sloup]

268806

12.5.2012 10:15

Duchodci

jiri55ax 94.?.?.?

Nesouhlasim s editorem.Bylo to opravdu amoralni vystoupeni.Kdyz cirkev prodavala odpustky take se ohanela duchovnem.To same za komunistu.Muj nazor je ze jestli je pani doktorka tak svata,muze polozit poslanecky mandat a venovat se sve profesi a zamerit se na duchodce.Stejne by me zajimalo a to by mi mohl pan editor vysvetlit jaky je behem jejiho mandatu jeji osobni prinos pro obcany ceske republiky.Za ty penize ktere bere.A posledni nazor,kdyz uz se vzpomina valka je takovy,ze take v te dobe bylo vudcum vse jasne a pak pri Norimberskem procesu sedeli na lavicich jak zmokle slepice.Konec koncu by se film o tomto procesu mel povinne promitat v parlamentu alespon dvakrat do roka.

268800

12.5.2012 10:22

I když na sračku dáte mašli, pořád to bude sračka

baba_Blažková 89.?.?.?

Paní poslankyně mohla vyvodit závěr, který by toho hodně vypovídal o této vládě v souvislosti s tím zvykáním si. Ale to by srala do vlastního hnízda. Ono zvyknout se dá opravdu na všechno.

Navíc je nutno podobná prohlášení brát v kontextu s ostatními, jež od těchto psychopatů už zazněly dříve.

Výkřiky typu "párty skončila" zaznívající z řad této trojkolky opravdu neberu. Jestli chce někdo platit účty za nějakou párty, tak ať tyto laskavě platí účastníci. Nevím, jak kdo, ale já na žádnou ani nebyla pozvána.
[naštvaný]

268801

14.5.2012 1:21

RE: I když na sračku dáte mašli, pořád to bude sračka

p. 123.?.?.?

Reakce na 268801

...pro ty kdo krici o party ....zadna jeste neskoncila...a peceni holuby do huby ....Peckova ...svine ...pamatovat ...nevolit...!!!

268883

12.5.2012 10:28

projev a media

ltokar.sk 178.?.?.?

Ano, ted kdyz si clovek precte cely projev, tak vidi, jak umne dokazi manipulovat media s tim, co kdo rekne, vytrzenim z kontextu. Koukam, ze p. Peckova chtela neco rict a zduraznit ale rekla to docela nestastne .. no, ted je to vcelku jedno, co rekla a jak, v kazdem pripade se mi znovu potvrdilo, ze nema smysl cist a poslouchat media. Protoze manipuluji lidma. Dokud nebudu mit overene fakty, radeji na nic z toho co slysim v mediach nebudu si vytvaret nazor. 100x minimalne se mi to uz potvrdilo ..

268802

12.5.2012 10:28

Cílená kamufláž.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

On to nebyl jenom tento exot, třebaže s ostatními jeho názory nelze než vyslovit souhlas. Oni to spustili sami politici, a světe div se, politici opozice! Ten úhybný manévr, odklánějící (zajímavý termín, který nezná ani jazykový korektor!) pozornost od jádra pudla k překroucenému významu jedné věty, by svědčil tomu "koaličnímu souručenství s.r.o." a ona zatím po té roli mouřenína lačně chňapla opozice. Jsou v ní tedy stejní rozumbradové jako ten autor, ovšem pokud tomu není naopak a on se neshlédl v tom opozičním křepčení nad cizím hrobem, nemaje tušení o obsahu celého vystoupení dotyčné osoby.

Záměrně píši "osoby" a ne "poslankyně", protože její politická orientace v roli "knížecí" komorné je těžko pochopitelná, má-li na ni, jak se projevila, opačný názor. Je ovšem nepochybné, že v ní má řádově vyšší příjem, než by měla v profesi k níž má diplom a neodbytně se tak vtírá otázka, zda i v té šlechtické části protikorupčního koaličního souručenství se nejedná o zjevnou korupci, stojící co do počtu za celkem zanedbatelnou členskou základnou, zato co do voličstva za nezanedbatelnou částí základny voličské. [oči v sloup] [bliji]

268803

12.5.2012 11:07

Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

Střelec 188.?.?.?

Ona je otázka co svým proslovem chtěla autorka dosáhnout. Jeho obsah není vůbec jednoznačný. Vedle obecně probíraných skutečností o životě a psychických potřebách starých lidí od ní coby odbornice, je tu to stále probírané konstatování o přizpůsobení se nouzi. Nevidím to nikterak pozitivní, vidím to jako cynické obhajování devastace českého hospodářství, rozkrádaní jeho majetku a parazitování zlodějských elit a určité části podnikatelských VIP na tom, co jednak nashromáždila předpřevratová společnost, kdy nebylo žádné napětí v penzijním systému a dále na tom, co sice v omezené míře, ale přece doposud produkuje současná pracující společnost. Nedivím se jí, že obhajuje šizení obyvatelstva, vždyť sama je součástí té parazitní části společnosti, která na úkor práci a hodnoty odvádějících žije.

268809

12.5.2012 12:00

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 268809

Není kouře bez ohně, omlouvám se, že jsem si vypůjčil název fr. filmu. Ale je to tak prosté, lichvářská banda potřebuje k dokončení světovlády prostřednictvm dlužních úpisů svých otroků rozbroje a nenávist vedoucí k redukci dlužníků, nikoli však k redukci jistiny dluhu, ta se nikdy nezměnila ani poté, co se lidstvo ve dvou světových válkách hezky pozabíjelo. Semínka nenávisti soudružka poslankyně už opět zasela, bude po zásluze odměněna.

268813

13.5.2012 23:25

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

disident 88.?.?.?

Reakce na 268813

arogance politických elit a jejich neznalost běžného života většiny
národa již dosahuje vrcholu.Přichází mi na mysl výrok Marie Antoinety,když byla upozorňována,že lid nemá chleba.Ona na to odpo-
věděla:Tak ať jí koláče.Z historie víme,že Marie Antoineta skončila
pod gilotinou ,což v dnešní době paní Peckové nehrozí,ale tito aro-
gantní lidé se z historie nikdy nepoučí.

268879

12.5.2012 19:37

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 268809

Ano, správně, poslankyně Pecková jen velmi cynicky obhajovala parazitování zlodějských elit na nás všech. Popíšu zde, jakým způsobem mě zasraní posranci dohnali k velmi nízkému důchodu. Měla jsem sice živnostenský list na prodávání věcí- jenže jsem neměla žádný zisk. Ovšem platit povinné základní VZP i sociální jsem ze zákona musela, což stále narůstalo až nakonec činilo dohromady minimálně 3000 Kč. Do toho nemocná matka, o kterou jsem pečovala. Od státu jsem za pečování o matku nedostala ANI HALÍŘ. Každý člověk prostě nemá na to, aby pořád běhal kdesi po sociálkách a žebral o jakési úlevy. Nechtěla jsem svého muže zatěžovat tím, že by za mne musel platit těch 3000 Kč povinných odvodů. A tak mi nezbylo se v 55 letech rozhodnout jít do předčasného důchodu, abych ty 3000 Kč nemusela platit. Ovšem tím mi byl natrvalo důchod podstatně krácen.

A teď si to prosím porovnejme se socialismem. V socialismu žena při dvou dětech normálně v 55 letech odcházela do důchodu a dostávala normální nekrácenou plnou částku. Tím nechci vychvalovat socialismus, ale prostě to tak bylo, taková byla skutečnost. A pizda Pecková bude něco vyprávět o tom, že jsou důchodci zvyklí se uskrovnit? Ne, důchodci nejsou zvyklí se uskrovnit, to jen ti nahoře, kteří sami pobírají statisícové platy, nás všechny šíleně okrádají. Za situace, kdy roboti a počítače za lidi odvádějí práci, tak už dávno zde měla být 4 hodinová pracovní doba a měli jsme odcházet do důchodu klidně v padesáti- a né že nám to budou prodlužovat ty svině nejhoršího ražení klidně až do sedmdesáti.

268826

12.5.2012 23:57

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 268826

Nebude se nic prodlužovat. Není práce ani pro ty mladé, tak kde by se vzala pro ty staré?... Jsou to pouhopouzí slouhové kapitálu a ti prostě počítají s tím, že než se lidi toho důchodu dožijí, tak natáhnou bačkory coby dlouhodobě nezaměstnaní bezdomovci hladem... Bude užitečné to co chystají jiným, z vůle lidu co nejdříve dopřát jim samým.

268838

13.5.2012 0:46

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

steve 174.?.?.?

Reakce na 268838

.. a s holokaustem na vecne casy !!! [chechtot]
.. lide nepotrebuji zrat - potrebuji "vzpominat" !!

268839

13.5.2012 7:42

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 268838

Přesně tak, práce není a nebude a oni to moc dobře ví. Přesto vhánějí občany do neřešitelných situací a je jim to jedno. Každý z nich odvede za 4 roky kousek špinavé práce, napakuje se přitom pořádně, nakrade si, co se dá. Pak odkráčí, řekne já nic já muzikant, a nastoupí za něj jiná zkorumpovaná svině, která pokračuje ve špinavostech a v utahování šroubu. To je ta jejich zastupitelská demokracie. Když ovšem lid nemůže vůbec o ničem rozhodovat v referendech, tak by měli za své zločiny nést trestní zodpovědnost po celou dobu svého života a zaplatit sami ty biliónové dluhy, které nadělali u globálních banksterů.

Místo aby šel vývoj kupředu, směrem k všeobecnému blahobytu a prosperitě, tak nás tito novodobí otrokáři, tyto globálními bankstery dosazené loutky, ÚMYSLNĚ vhánějí do nuzných poměrů dřevního dickensovského kapitalismu 19. století.

Jak se proti tomu bránit? NECHOĎTE NIKDO K VOLBÁM A ŽÁDEJTE PŘIMOU DEMOKRACII. Jiná cesta nevede.

268843

13.5.2012 10:43

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 268843

A tomuto zločinnému otrokárskemu systému robí neustálu reklamu pre otrokárov jansmith.
Sme otroci lebo nanajvýš rozhodujeme v parlamentných/senátnych o tom, kto nás bičuje bičom daní, legalizovanej krádeže a legalizovaného násilia nie o tom či sme slobodný alebo otroci.

>Jak se proti tomu bránit? NECHOĎTE NIKDO K VOLBÁM A ŽÁDEJTE
>PŘIMOU DEMOKRACII. Jiná cesta nevede.

Pani Jarmila žiaľ v Česku slušná Islandská cesta je neschodná (mimochodom aj Švajčiari o svoju slobodu bojovali dlho a krvavo), Islandská vláda sa zľakla protestov ktoré prebiehali každý deň u vás 80-100-120 tisícový protest raz za čas nič nezmení, tí bastardi majú hrošiu kožu a nezľaknú sa len tak hocičoho.
Z tohoto dôvodu a prihliadnutím na českú históriu povstaní môžem povedať, že Česi s tými bastardmi z parlamentu, zo senátu, z vlády a z hradu urobia krátky a krvavý proces (vyhodia ich von oknom pred rozzúrený dav).
U nás na Slovensku Fico sa dohodol s J&T a s Pentou asi tak, že nikoho nemusia podplácať on im tie tendre dá (investície do infraštruktúry), ale veci sa budú predražovať o 5-20% nie o 50-200% (však tie sponzorské dary musia byť z niečoho). Mne sa zdá, že na Slovensku voľby dopadli dobre i napriek mojej neúčasti (asi by boli katastrofou, keby som sa na nich zúčastnil, v minulosti vždy sa to tak dopadlo).

268849

15.5.2012 1:08

RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí

p. 123.?.?.?

Reakce na 268826

.....typickej vladni peckovej parazit ..nikdy nic nevytvorila ,nikdy nepracovala ale zato krast jinym tenhle feministickej parazit se naucil velmi rychle .....!!! ....

268937

12.5.2012 12:11

Myslím, že bychom si to měli roztřídit.

J. Hruška 79.?.?.?

Článek se dotýká tří problémů. Ten po mém soudu nejpodstatnější je v tom, že tato zvrácená společnost dovoluje mediálním zmetkům beztrestně lhát a škodit. To, jakým způsobem byl projev paní poslankyně upraven je bohužel obvyklé a většinou se ani nedozvíme, na základě jakých dezinformací si vytváříme úsudky. Začíná to tím, že nezávislá média nenesou žádnou skutečnou odpovědnost za to, co vyplodí.
Druhý problém vidím v tom, jak paní poslankyně odvádí řeč od toho, co sama spoluzavinila a ukazuje na někoho jiného. Taky dost typické.
No a třetí problém je v tom, že má pravdu - i když jí říká na nevhodném místě v nepravý okamžik. Důsledky individualistické životní filozofie pocítí v první řadě ti, kteří se nemohou bránit, ale nakonec to stejně dopadne na všechny.

268814

12.5.2012 13:13

Je to surové

Miroslav Cyroň 46.?.?.?

a odporné. Neodpustím si - dovolila by toto pronášet třeba o Židech?

268816

12.5.2012 18:29

RE: Je to surové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 268816

To jako že jsou zvyklí na holokaust a tak to uskrovnění ve zdraví přežijí? [zmaten]

268823

14.5.2012 11:17

RE: Je to surové

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 268816

Protože je sama Žid, tak by si to nedovolila. Myslím že tady ten drobný detail všem diskutujícím unikl.

268899

14.5.2012 12:33

RE: Je to surové

steve 174.?.?.?

Reakce na 268899

.. zid se pise s malym z - krucinal !!
,, stejne jako napr. - kolobezka, popelnice, onuce, vrah, zlodej, hochstapler, lhar, podvodnik, vendo-zmrd, a jina havet !!
Timto se omlouvam kolobezce, popelnicim a vsem onucim ..., havet je ten zbytek ...

268904

13.5.2012 5:57

Proč by se měli přizpůsobovat jen důchodci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Co tak snížit politikům platy o 70%, lobbystům( a nejen jim) zavést majetková přiznání a všem s platem např. nad 100000 takovou 75% daň z příjmu? Bože, no co by se tak stalo, však oni se taky přizpůsobí, ne??

Krysa

268842

13.5.2012 11:35

RE: Proč by se měli přizpůsobovat jen důchodci?

steve 174.?.?.?

Reakce na 268842

..však oni se taky přizpůsobí
-----
.. a co tak poveset ?, .. zda se mi to ekonomicky vyhodnejsi .. [mrknutí jedním okem]

268853

13.5.2012 11:43

RE: Proč by se měli přizpůsobovat jen důchodci?

steve 174.?.?.?

Reakce na 268842

..však oni se taky přizpůsobí
-----
.. a co tak poveset ?, .. zda se mi to ekonomicky vyhodnejsi .. [mrknutí jedním okem]

268855

14.5.2012 1:07

Packament

haban 178.?.?.?

No mě se zdá, že se tam jen vykecávají. Neřekla nic konkrétního a ještě se to snažila zabalit do hezkejch frází.

Oni si pletou pracovní schůzi s literární kavárnou. A ty zákony podle toho vypadají. I právníci kroutí hlavama a nerozumí tomu, co chtěli autoři říci. Viz například JUDr Samková.

JUDr. Klára Samková v Sohw Jana Krause - full verze

Výsledkem je, že žijeme v zemi, kde lidi nerozumí zákonům své země. Dají se ty jejich stylistické bláboly ještě nazývat zákony??

Vysvětlení lze nalézt zase v teoriích osobnosti. Politiky se stávají extrovertní egoisti. Každý manažer ví, že když sestaví tým ze samých extrovertů, tak jen kecají a nic nevyřeší. Kecají a "plavou po povrchu".

(Naopak v týmu ze samých introvertů zase každý bádá do hloubky nad svou částí problémemu a nekomunikuje s ostatními.)

A ten jejich egoismus způsobuje, že nehledají společné řešení, ale snaží se každý urvat něco pro sebe.

Pokud jsou navíc cílevědomí, "jdou přes mrtvoly", a hrají různé vyděračské souboje, pokud jsou impulsivní, zpravidla chlastají a berou to jako hru.

268882

14.5.2012 10:45

Normální

Čen 85.?.?.?

Vůbec nechápu pokus pana editora omluvit vyjádření paní poslankyně. Ty její sladké řeči o důchodcích jsou jen žvásty, když ona sama blábolí o tom, že je třeba šetřit, protože stát už je na huntě. Kdo to zavinil? Ti důchodci? Oni rozkradli tuto zem? Pokud vím, státní rozpočet, který převzala polistopadová sebranka byl v přebytku, důchodový účet byl v přebytku, kde to všechno je? Paní poslankyně ví dobře, jak se v této zemi těch dvacet let hospodařilo, tak jak je možné, že obhajuje další zbídačování důchodců? Když v podstatě dobře ví, že to pro hodně z nich bude rozsudek smrti? Zabalení svinstva do sladkých řečí, to mne skutečně nepřesvědčilo, to z něj stále kouká a novináři vytáhli opravdu jen tu podstatu. Ty tzv. reformy zbídačí i pracující lidi,
tak jak dopdnou ti nejslabší? [oči v sloup]

268898

14.5.2012 13:38

RE: Normální

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 268898

Možná i na spartská skaliska dojde, je to takové... tržní [cool] - vsadím se, že výhledově nám to pak zvýší konkurenceschopnost na trhu s prací [velký smích]

268910

15.5.2012 12:01

RE: Normální

tmo 89.?.?.?

Reakce na 268898

>je třeba šetřit, protože stát už je na huntě. Kdo to zavinil? Ti důchodci?
Jen totální magor nechápe, že hledání viníka za věci nesouvisející, ani fňukání neřeší nedostatek peněz na důchodovém účtu. Je úplně jedno, co kdo zavinil, a jestli to některý důchodce nezavinil. Důležité je, že na té hromadě ty peníze nejsou, aby se mohlo valorizovat více (pro stále větší počet důchodců), a proto se prostě více valorizovat nebude. Není z čeho.
A pokud jde o editora, ten nic neomlouvá... jen uvádí obecně přijaté mediální zkreslení na pravou míru tím, že jako novinář korektně odcitoval, co ta poslankyně vlastně skutečně řekla. A je z toho jasně patrné, že nikoho neurážela, jak to senzacechtivá média překroutila. -Tedy jasné to je všem, mimo tupců neschopných myšlení.

Ideologické žvásty o zbídačování pracujících a nejslabších s tím nemají co dělat (nemluvě o tom, že je to nesmysl... máme sociální úřady, obrovské sociální výdaje a jsme zemí s nejmenší mírou ohrožení chudobou v Evropě).

268957

15.5.2012 14:14

RE: Normální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 268957

>Jen totální magor nechápe, že hledání viníka za věci nesouvisející, ani fňukání neřeší nedostatek peněz na důchodovém účtu.
Jen profesor tmo nechápe, že je nekonečná drzost nevidět věci v souvislostech. To znamená blábolit jen o současném nedostatku na důchodovém účtu. Tento nikdy zřízen doopravdy nebyl jako samostatný, zejména v dobách kdy by byli na něm přebytky, termín se hodí ovšem k vytváření zdání že byl oddělen. Zcela jistě nebyli ony přebytky zašantročeny, jistě byli dobře investovány, a dnes by tudíž neměl být problém je objevit i s výnosem a doplnit na "důchodový účet". Pak je zde trvalá snaha posledních vládců nevybrat dost peněz na důchodový účet, i zjevné navádění mladých aby se starali jen o svůj osobní zájem a pokud možno nepřispívali do solidárního prvního pilíře.
Takže nedostatek na účtu mají na triku také zákonodárci. Divadlo které obhajuje i profesor tmo je hnusné a podlé, rovněž tak aktéři v parlamentu.

268964

16.5.2012 12:40

RE: Normální

tmo 89.?.?.?

Reakce na 268964

>přebytky zašantročeny, jistě byli dobře investovány
Nauč se česky, "profesore" [mrknutí jedním okem] shoda podmětu s přísudkem -učivo základní školy.
Nikde jsem nepsal, že důchodový účet je samostatný, že byl oddělen. Nicméně SSZ speciálně na důchodové zabezpečení peníze odděleně vybírá (účelové určení) a v kapitolách státního rozpočtu jsou tyto prostředky také vedeny v nějaké konkrétní, skutečné výši. Pokud se tedy, ty osle, chceš točit na tom, že ty peníze nejsou v nějaké samostatné budově, v samostatném trezoru, tak jsi nepochopil podstatu. Tohle nerozhoduje, ale nedostatek vybraných peněz pro důchody je prostě FAKT, stejně jako je FAKT i populační vývoj. Na tom nic neokecáš... není co okecávat.
>dnes by tudíž neměl být problém je objevit i s výnosem a doplnit na "důchodový účet"
[chechtot] jasně... hurvínek si věci představuje snadno. -Prostě se něco objeví, odkudsi spadne výnos, a pak se to jednoduše šoupne jinam... doplní se to zrovna na důchodový účet. [chechtot] někteří lidé jsou neskutečně jednoduší... Tak si dál piš sci-fi.

269033

16.5.2012 14:38

RE: Normální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269033

Omlouvám se za gramatickou chybu, ale o tom snad tady není nutné diskutovat.
Jinak moc děkuji za reakci, obzvláště v druhé části vidět zřetelně základní ingredience do diskuse u profesora tmo.

269041

16.5.2012 15:02

RE: Normální

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 268964

Souvislost v nedostatku peněz na důchody je celkem jednoduchá a bohužel celosvětová. V 70tých letech ekonomové přišli s tím že penzijní fondy mají příliš mnoho peněz. Jaksi pozapomněli na to že ty prachy se jenom zdají veliké. Pokud se srovnává kolik se platí na důchody a kolik se vybere tak byli zdánlivě přebytečné. Ovšem ve skutečnosti to byli peníze na budoucí penze "baby boomers", tedy nikoliv přebytečné ale celkem nutné. Ovšem jak politici tak ekonomové usoudili že bude dobré je utratit, at už na zbytečnosti nebo proinvestovat na burze. Když se ale nacpe najednou příliš mnoho peněz do akcií, jejich cena stoupne, nikoliv proto že by byly akcie cennější, ale proto že mnoho peněz hledá investici. Pak když šli boomers do penze, nastala tato situace. Peníze na jejich penze nelze vytahat ani ze zbytečností a bohužel ani z akcií, neb není komu je prodat za stejné prachy, další generace je nejen slabší množstvím ale také majetkem, mimoto mnoho peněz zmizelo v dotcom krachu, savings and loans krachu a hypotéčním krachu. A jsme tam kde jsme. Cesta ven není, leda nás boomers vyhubit, o což se jistě snaží ovšem my jsme mrchy trvanlivý, odkojený poválečným nedostatkem, cigaretami a hipísáckou dobou a nás jen tak něco nezabije. Do válek už nechodíme, extrémní sporty neprovozujeme a střílet nás na potkání není zatím košer.

Zde nejde o to kdo za to může, to nic nevyřeší protože ti co za to můžou ty prachy dávno nemají a platit to nemohou. Jde pouze o to jak to přežít či spíš jak to nepřežít. Hádat se sice můžete ale prd to vyřeší, i kdyby jste viníky rozřezali na kostičky žádný extra peníze na penze z nich nevypadnou. [smích] [smích] [smích]

269043

16.5.2012 16:37

RE: Normální

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 269043

Ale drancuje se pořád!!! [naštvaný]
Takže zatímco důchodci se přizpůsobí, páč oni jsou přece zvyklí, takže si poklesnou životní úrovní na úroveň let čtyřicátých - padesátých minulého století, však coby ne, státní rozpočet se bude dojit tak, aby naše peníze končily v těch "správných" vyvolených elitních rukou, stále dál!

http://www.youtube.com/watch?v=5rjwFtCou0w

269045

16.5.2012 18:17

RE: Normální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269043

Nejhorší je, že tahle loupež století je teprve na začátku a jmenuje se vzletně- důchodová reforma. Na socany taky není spolehnutí, zrovna jednoho zabásli kvůli pár drobnejm na přilepšenou. Cesta by byla i investováním do důchodců, k přežrání, jak s oblibou označují pseudoekonomové vše, co nekončí aspoň zčásti u kmotrů. Valorizace důchodů by měla za důsledek udržení produkce zemědělství, prodeje a nakonec by přinesla oživení v zaměstnanosti. Důchodci by chtě nechtě ty peníze utratili prorůstově v reálné ekonomice, ty by neskončili umrtvením na kontech či burzách, jako peníze u spekulantů zvaných investoři. Šetření škrcením důchodců tak, aby se mohly stavět předražené dálnice po nichž co nevidět už nebude mít kdo jezdit, je naprosto nesmyslná varianta. I propouštění úředníků za účelem snížení administrativy by bylo chvályhodné, kdyby byla pro ně zajištěna jiná smysluplnější práce. Jinak staví tyto do role dalších příjemců sociálních dávek. Prostě i kdyby už nebyl potřeba v procesu výroby jediný člověk, a všichni byli na sociálních dávkách, je nutno systém přestavět tak, aby produkty z automatizované výroby se buď dostávali zadarmo bez placení penězi, nebo rozdávat zadarmo peníze. Sice tam ještě nejsme a možná ani nebudeme, když tvůrci zákonů vyrábějí paskvily které nepomáhají drtivé většině žít, ale živořit. Ale pokud se blížíme k čím dál menšímu počtu pracovních míst se smysluplnou prací, je nutno jinak reformovat společnost, než jak naznačují současní škrtající diletanti. Argument že peníze na kontě nejsou neobstojí. Je potřeba lidí, kteří se nebudou bát potřebných kroků i třeba peníze "natisknout" (bez bankovních pijavic), kteří překopou styl účtování do funkční podoby. Kromě nárazu na expanzivní mantinely se nic nezměnilo, jen někteří jednotlivci trucují, a kladou si podmínky. Snad brzo přijdou na to, že jsou v drtivé menšině a uhnou včas z cesty. Vlak se rozjíždí.

269049

16.5.2012 22:36

RE: Normální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 269049

Oprava:
Třetí větu od konce jsem uspěchal na úkor srozumitelnosti, omlouvám se.
K lepšímu pochopení bude takováto formulace:
Kromě nárazu expanze růstu na mantinely reality se nic nezměnilo, jen někteří jednotlivci trucují, a kladou si podmínky.

269068

14.5.2012 12:37

Wikipedie

haban 178.?.?.?

Už to někdo zapsal do jejího "politického rejstříku" ve Wikpedii [smích]

Gabriela Pecková

268905

15.5.2012 10:10

??

djobcek 87.?.?.?

Beriem to ako jeden z horsich dni editora(inak si jeho dodatok k clanku vysvetlit neviem)

Po precitani mi clanok prisiel relativne mierny, po precitani vyjadrenia danej poslankyne, na ktore sa editor odvolaval, mi prisiel mierny uplne.

Nechapem,ako sa moze editor odvolavat na clanok takehoto charakteru a urovne, mam 33 rokov(cize mna sa dochodok netyka a ani nebude), ale takato forma prejavu mi pride neskutocne nechutna a napriek ucte ktoru k zenam prechovavam, by som pani doktorku najradsej nakopal do <I>.

Za koniec sa ospravedlnujem, ale vyjadrovat sa takymto sposobom o ludoch ktori nase staty budovali a dreli cely zivot prehliadat a tolerovat nebudem

268947

15.5.2012 11:03

RE: ??

tmo 89.?.?.?

Reakce na 268947

Editor má naprostou pravdu, protože pouze objektivně doplnil nezkreslené (ODCITOVAL CELÉ) vystoupení oné doktorky-poslankyně. Pokud jsi ani potom nepochopil, o co šlo, tak jsi buď neandrtálec, který neumí číst, nebo lenoch, který se ani neobtěžoval to číst, nebo tupec, který čtené nepochopil, jelikož mu na to intelekt nestačí.
I podle mého názoru média to vyznění záměrně zkreslila, a to zcela zkreslila (téměř významově obrátila).

Pokud jde o snížení valorizace, tam je to jasné -buď bude naše neproduktivní společnost valorizovat plně, ale jen nynějším důchodcům, na úkor toho, že na ty příští nezbyde už vůbec nic, a na mladou generaci zbydou pouze gigantické dluhy. Počet důchodců je totiž stále větší (procentuálně) a dožívají se stále vyššího věku. Proto náklady na jejich důchod rostou víc, než kolik má státní kasa. A nehrají v tom žádnou roli nějaké kauzy. Ty prostě byly a jsou, jako i plýtvání v jiných oblastech. To ale se stavem důchodového účtu nesouvisí. Na svůj virtuální důchodový účet si spoří každý člověk celoživotními odvody SSZ. A jestliže lékařská péče a další faktory zvyšují délku důchodové periody života, pak je jasné, že objem naspořených peněz je nutno více rozředit, rozdělit na větší počet měsíčních hromádek. -Toto by došlo každému logicky myslícímu člověku, ale tupci opravdu ne.
Výše uvedeným neříkám, že by děti své rodiče neměli podporovat, i finančně. Ale záleží, jak si ten-který důchodce děti vychoval nebo nevychoval.

268953

15.5.2012 11:18

RE: ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 268953

>jsi buď neandrtálec, který neumí číst, nebo lenoch, který se ani neobtěžoval to číst, nebo tupec...
2. Nebo kterýmž soudem soudíte, týmž budete souzeni, a kterou měrou měříte, bude vám zase odměřeno.
3. Kterakž pak vidíš mrvu v oku bratra svého, a v oku svém břevna neznamenáš?
4. Aneb kterak díš bratru svému: Nech ať vyjmu mrvu z oka tvého? A aj, břevno v oku tvém.
5. Pokrytče, vyjmi nejprv břevno z oka svého, a tehdy prohlédneš, abys vyňal mrvu z oka bratra svého.

268954

15.5.2012 12:38

RE: ??

tmo 89.?.?.?

Reakce na 268954

>A aj, břevno v oku tvém. Pokrytče, vyjmi nejprv břevno z oka svého
Ano, POKRYTČE... přestaň se starat o třísku druhého, ale vyjmi si nejprve trám ze svého oka -a že jej tam máš! Jako kládu. Tupý jsi až to bolí, a diskutuješ zásadně ad personam... nikdy ne k věci, k tématu.

Až ti bude dán rozum, budeš moci chápat, o čem velcí diskutují.
Až se naučíš diskutovat, můžeš se i zúčastnit diskuse.
Do té doby jsi jen zamindrákovaný prudič.

Ničemný člověk, muž propadlý ničemnostem, má plná ústa falše, mrká očima, nohama cosi naznačuje, svými prsty ukazuje. V srdci má proradnost, osnuje zlo v každém čase, vyvolává sváry. Proto náhlá pohroma ho stihne, bude nenadále rozdrcen a nezhojí ho nikdo.[Přísloví 6]

Pokud jsi nějakým zázrakem pochopil, nevšímej si mě, všímej si raději sebe a nereaguj.

268958

15.5.2012 13:02

RE: ??

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 268958

Na Vás stopercentne platí: "Dobrí kresťan, mizerný človek." a na tom nič nemení koľkokrát idete na spoveď, koľko zdravášov odrecitujete či aké veľké sumy darujete cirkvi, lebo správate sa ako posledný chuligán a "zamindrákovaný prudič".

268960

15.5.2012 13:47

RE: ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 268958

>přestaň se starat o třísku druhého, ale vyjmi si nejprve trám ze svého oka -a že jej tam máš! Jako kládu. Tupý jsi až to bolí

blahoslavení budete, když vám zlořečiti budou a protivenství činiti, a mluviti všecko zlé o vás, lhouce, pro mne. [smích]
Chlapče, zapleten jsi slovy úst svých, jat jsi řečmi úst svých.

268963

15.5.2012 15:02

RE: ??

Dobrý katolík 89.?.?.?

Reakce na 268958

Nazdar Pepku, tak už zase nadáváš? Človeče, ty těm křesťanům ale děláš pěknou vizitku. Pokud mám tedy soudit katolíky podle tebe, jsou tupí až to bolí, pokrytci každým coulem, moralizují, ale sami se chovají jako dobytek, považují se za chytráky, přitom jim čouhá sláma z bot. Jseš opravdový nefalšovaný ubožák, Pepku. A připoj svoji obvyklou nůši sprostých slov, prostě se chovej jako doma a používej slovník, kterým tituluješ své rodiče.

A příště zkus nereagovat ty, zejména na lidi, kteří jsou slušní a mají co říci, což ty nejsi ani náhodou.

268968

17.5.2012 7:57

Hlavně, že to nezní tak surově.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Příběh o vařené žábě, jistě znáte. To jsou ty okamžiky kdy se veřejnost neprobudí kvůli sladkým řečem, přesto že zmrdi odhlasovávají další nevratné paskvily. Obhajoba politiky ODS v předpřípravě důchodové a jiných reforem je schovaná ve skvěle zažonglovaném odstavci o triku. Věta:“Můžeme spekulovat, proč je nám najednou triko malé - jestli jsme tak ztloustli, anebo jestli jsme tak zběsile topili pod kotlem, až se srazilo.“ je naprosto odzbrojující, požadující přijmout fakt
mála vybraných peněz do rozpočtu jako konstantu. A nyní se musí šetřit, tak budou šetřit všichni, pokud možno stejně, i rezorty ve vládě i důchodci, betonová lobby, miliardáři, invalidé, státní zaměstnanci, možná i kmotři. Jistě, soudný čtenář hned vidí, že někde by šlo ušetřit i 50%, například na předražovaných stavbách dálnic, jinde to už bylo našponované k nepřežití už dnes. Rovnostářský pohled na šetření je ta hlavní prasárna. A znalost starostí důchodců paní Pecková perfektně zneužila k obhajobě této prasárny.
V této souvislosti mne napadá jestli by díru v rozpočtu Zvědavce nešlo zalepit nějakou pochvalou (nejlépe od paní Peckové).

269080

Příspěvků: 49

12.05. 05:36 lesov  Co se dá dělat...
12.05. 06:16  Jinde je to zadarmo.
12.05. 08:05 Tsignotschka  mam clanek zavreny
12.05. 08:55 Jarmila  RE: mam clanek zavreny
12.05. 09:21  RE: mam clanek zavreny
12.05. 09:59 Vladimír Stwora  RE: mam clanek zavreny
12.05. 10:42 Holofaust  RE: mam clanek zavreny
12.05. 10:15 jiri55ax  Duchodci
12.05. 10:22 baba_Blažková  I když na sračku dáte mašli, pořád to bude sračka
14.05. 01:21 p.  RE: I když na sračku dáte mašli, pořád to bude sračka
12.05. 10:28 ltokar.sk  projev a media
12.05. 10:28  Cílená kamufláž.
12.05. 11:07 Střelec  Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
12.05. 12:00  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
13.05. 23:25 disident  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
12.05. 19:37 Jarmila  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
12.05. 23:57  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
13.05. 00:46 steve  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
13.05. 07:42 Jarmila  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
13.05. 10:43 Oracle  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
15.05. 01:08 p.  RE: Tu dámu určitě naomlouvám, ale pohrdám jí
12.05. 12:11 J. Hruška  Myslím, že bychom si to měli roztřídit.
12.05. 13:13 Miroslav Cyroň  Je to surové
12.05. 18:29  RE: Je to surové
14.05. 11:17 Anonym  RE: Je to surové
14.05. 12:33 steve  RE: Je to surové
13.05. 05:57  Proč by se měli přizpůsobovat jen důchodci?
13.05. 11:35 steve  RE: Proč by se měli přizpůsobovat jen důchodci?
13.05. 11:43 steve  RE: Proč by se měli přizpůsobovat jen důchodci?
14.05. 01:07 haban  Packament
14.05. 10:45 Čen  Normální
14.05. 13:38 baba_Blažková  RE: Normální
15.05. 12:01 tmo  RE: Normální
15.05. 14:14  RE: Normální
16.05. 12:40 tmo  RE: Normální
16.05. 14:38  RE: Normální
16.05. 15:02 Antiseptik  RE: Normální
16.05. 16:37 baba_Blažková  RE: Normální
16.05. 18:17  RE: Normální
16.05. 22:36  RE: Normální
14.05. 12:37 haban  Wikipedie
15.05. 10:10 djobcek  ??
15.05. 11:03 tmo  RE: ??
15.05. 11:18  RE: ??
15.05. 12:38 tmo  RE: ??
15.05. 13:02 Oracle  RE: ??
15.05. 13:47  RE: ??
15.05. 15:02 Dobrý katolík  RE: ??
17.05. 07:57  Hlavně, že to nezní tak surově.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 952