Diskuze k článku

Occupy vlastní mozek

Příspěvků 30

23.3.2012 1:12

Manipulace medii :)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

"Není v silách jednotlivce si o všem vyhledávat informace a utvářet si vlastní názor"......toto jsou jedna prva slova zdejsiho clanku. Nejsou to slova manipulativni? Nejsou to slova, ktera podsouvaji slabost a malost jednotlivce? O cem je tato hra? O komentarich typu ze jini manipuluji a pritom se pouziva manipulace? ........ [velký smích] jak usmevne. Mejte hezky den.

265698

23.3.2012 14:47

RE: Manipulace medii :)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 265698

Souhlas, presne k tomuto vyroku jsem se chtel vyjadrit. Myslim si, ze kazdy pokud chce ziskat kvalitni informace, muze cas venovany TV bedne venovat hledani na internetu. Nerikam, ze najde 100% pravdu, ale aspon vic stripku do mozaiky pravdy. Nebo muze ten cas venovat mysleni, cimz se muze zbavit nehodnotneho rusiveho balastu.

Myslim, ze jednou z cest je otevrene nedavat informacni kredit lidem, kteri argumentuji tim, ze neco rekli v televizi. Kazdy obcan by mel vedet, ze masmedia (vcetne televize a novin) mohou legalne a bez postihu lhat. Ze jejich zpravy maji povahu zabavneho poradu. Protoze takovy disclaimer nebezi na obrazovce permanentne, ani neni vytisten na kazde strance novin, je treba tuto pravdu sirit slovem.

Jinak s clankem naprosto souhlasim.

265728

23.3.2012 18:45

RE: Manipulace medii :)

Lobogo 78.?.?.?

Reakce na 265728

Ano 100% souhlas.
"Není důležité, jestli Protokoly Sionských mudrců jsou nebo nejsou padělek, důležité je, že se jejich Program naplňuje."
Henry Ford 1924

265746

24.3.2012 13:38

RE: Manipulace medii :)

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 265698

a není to snad pravda? Kdo opravdu pracuje tak má jen minimum volného času a ten často věnuje jinak než píděním se po pravdivosti zpráv.

265772

23.3.2012 1:43

Je nové české slovo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

PRESSTITUTKA [velký smích] [velký smích] [velký smích]

265701

23.3.2012 3:42

RE: Je nové české slovo!

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 265701

Vy nemravo. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

265706

23.3.2012 4:45

Media dostaly smrtelnou ranu-Internet a tak se snazi prevzit kontrolu nad nim.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Jak se rika,pravda je sidlo,v pytli ji neutajis.Media se musely prispusobyt internetu,kdyz neco neuverejnila ,tak to lide nasli,cetli, na internetu,takze,ted berou opacny strategicky smer ovladnout internet svymi zpravami, kde je plno polopravd a lzi pridane k tomu vsemu,co lide mohou cist.Podivejme se do demokratickych a tak zvanych svobodu milujicich Americanu v jejich medii. Jak, byvaly president Bush rekl na adresu terroristu,ze jim zavideji demokracii a svobodu.Zde j etreba podotknout,ze pani Clintonova ma hluboky zajem o Syrii,ale,asi necte domaci tisk a nebo nic z internetu.
Feeding The Homeless Banned In Major Cities All Over America Je to,jako v ZOO ,nekrmte dravou zver!
Jenze s tim rozdilem,ze v ZOO se nekrmi zver,protoze by se prezirala,ale s bezdomovci je to opacne,vsichni na lacny zaludek maji od politiku dietu a urcite,jak za Svejka,by dostali od politiku i kristyr.
http://www.activistpost.com/2012/03/feeding-homeless-banned-in-major-cities.html
Vložený obrázek
Philadelphia
Mayor Nutter recently banned feeding homeless people in many parts of Philadelphia where homeless people are known to congregate....
Philadelphia Mayor Michael Nutter has announced a ban on the feeding of large numbers of homeless and hungry people at sites on and near the Benjamin Franklin Parkway.
--------------
Orlando
Last June, a group of activists down in Orlando, Florida were arrested by police for feeding the homeless in defiance of a city ordinance....
Over the past week, twelve members of food activist group Food Not Bombs have been arrested in Orlando for giving free food to groups of homeless people in a downtown park
-----------
Houston
Down in Houston, a group of Christians was recently banned from distributing food to the homeless, and they were told that they probably would not be granted a permit to do so in the future even if they applied for one....
--------------
Dallas
Dallas has also adopted a law which greatly restricts the ability of individuals and ministries to feed the homeless....

A Dallas-area ministry is suing the city over a food ordinance that restricts the group from giving meals to the homeless.
-----------
Las Vegas
A few years ago, Las Vegas became the first major U.S. city to specifically pass a law banning the feeding of homeless people....

Las Vegas, whose homeless population has doubled in the past decade to about 12,000 people in and around the city
---------------
New York City
New York City has banned all food donations to government-run homeless shelters because the bureaucrats there are concerned that the donated food will not be "nutritious" enough.

Yes, this is really true.

The following is from a recent Fox News article....

The Bloomberg administration is now taking the term “food police” to new depths, blocking food donations to all government-run facilities that serve the city’s homeless.
------------
One church down in Louisiana was recently ordered to stop giving ...Automaticky kráceno

265709

24.3.2012 22:56

RE: Media dostaly smrtelnou ranu-Internet a tak se snazi prevzit kontrolu nad nim.

Saša 70.?.?.?

Reakce na 265709

Loni v Tampě na každé křižovatce žebral bezdomovec, až zrovna před vánoci je zakázali. Jen zde nějakých 40 tisíc lidí pro média neexistuje. http://tampabayhomeless.info/

265791

23.3.2012 7:42

Jde to

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Není v silách jednotlivce si o všem vyhledávat informace a utvářet si vlastní názor. A to především pro časovou náročnost.


Ale jistě, že to jde [smích] Problém autora článku je v tom, že nedokáže, stejně jako mnoho jiných lidí, identifikovat tzv. main a alter stream. Může to být .. a vlastně JE to tak, že i ten. tzv. Mainstream se snaží vytvořit iluzi mnoho-alternativnosti. I u politických stran máme např. pocit, že vybíráme z více alternativ. I u pracích prášků máme na výběr mnoho výrobků s různými nápisy a obrázky. Přitom jde vždy o jedno a to samé. Prací prášky mají takřka stejné složení a výrobce, strany nalevo i napravo, které se střídají u moci nakonec podporují a udržují jeden a ten samý systém a nakonec i ty jakoby různé - alternativní informace v MAINstreamu drží "lajnu" tzv. "korektnosti". Chce to tedy identifikovat ten správný alterstream. Ale ani zde to není jednoduché. Pokud se budeme orientovat dle nálepek a za skutečný alterstream budeme považovat to co je označeno hanlivými nálepkami .. ani tehdy nemáme vyhráno. I tento "extrémistický alterstream" může být totiž podstrčen s cílem infiltrovat a ovládnout celé reálné či potenciální ideové spektrum. TAK KDE TO TEDY SAKRA JE? JAK TO SKUTEČNÉ ALTERNATIVNÍ IDENTIFIKOVAT ? Je tu jednoduché schéma.
1. Být podezřívavý a nebát se zpochybnit cokoliv. Pochybnost je druhým pólem víry a máme-li svobodu víry nemůže nám nikdo upírat svobodu pochybovat a své pochybnosti sdělovat druhým (zpochybňovat).
2. Příliš se neupínat k jedné názorové větvi či dokonce k protagonistům různých thinktanků coby ideovým autoritám. Pro organizovaná hnutí je sice vůdce potřeba a bez organizovaných hnutí nelze uskutečnit žádnou změnu ale hnutí má být našim prostředkem (nástrojem k dosažení cíle) a ne ideovou modlou. Není třeba budovat kult hnutí a kult jeho vůdců. Jsou to lidé jako my. Lze zůstat svobodní a přesto využívat vybraná hnutí tím, že se načas staneme jejich aktivní součástí.
3. Být sám sobě ideovou autoritou. Vy jste ti, kdo zvažují a používají zdravý selský rozum. Logiku. Nesrovnalosti již z pohledu prosté logiky uvidíte, ať se Vás budou snažit jakkoliv manipulovat. Logika Vás už sama nasměruje při hledání těch správných "alternativních informací".
4. Zbavit se naprogramovaných vnitřních strachů. Jsme svobodní a svoboda není něco co je napsané v nějaké knížce. Svoboda je uvnitř naší hlavy. Svobodný duch = svobodné myšlení = svobodná vůle.

Zde najdeme tu nejlepší alternativu. Zde si utvoříme svůj vlastní názor. Musíme NEUSTÁLE (celý život) hledat názor a ne hledat, kde něčí názor převzít s cílem uvěřit v něj. Ta druhá cesta je sice snazší ale ... [cool]

265715

23.3.2012 16:34

RE: Jde to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 265715

naprosto souhlasím,jak říká autor :je to sakra těžké!

265732

25.3.2012 18:42

RE: Jde to

Rosťa 88.?.?.?

Reakce na 265715

jean.laroux je nejblíže - každý by měl jít svou vlastní "vnitřní cestou" a věřit sám sobě, ten vnější svět je jen realita, která je taková, jakou ji vidíme, či chceme vidět ...čtěte Karpetu - raguian.cz, a další moudré lidi, tam to všechno je - zároveň jednoduché, ale současně strašně těžké... lidi uvažujte jako samostatné bytosti!

265834

23.3.2012 10:39

manipulace? neni spatna sama o sobe

fml 147.?.?.?

Manipulace je prvek naseho chovani, ktery je zcela bezny a normalni, pokud je pouzivana s dobrym umyslem. Manipuluji rodice s detmi (pozdeji naopak), muzi s zenami (a naopak) ucitele s zaky (i zde plati a naopak) proste kazdy manipuluje at si to uvedomuje nebo ne. Bavit se muzeme jen o tom, zda ta, ktera konkretni manipulace je ku prospechu manipulovaneho ci nikoliv. Lekari manipuluji s pacientem a jaksi se ocekava, ze to ma pacientovi pomoct. To same se predpoklada o vychove deti, ktera neni nic jineho nez urcita forma manipulace, majici detem pomoct.

Bavime-li se o manipulaci mas jednotlivci, plati to same. Proto nerikejme a nepodivujme se nad tim, ze s nami nekdo manipulujeme, ale bavme se o konkretnich pripadech. Zda jsou prospesne, ci nikoliv a pro koho. Tak se neco konkretniho dozvime.

265719

23.3.2012 11:10

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 265719

To je napsané naprosto přesně. Manipulace je součástí běžné interakce subjektů ve skupině. U živých subjektů jde o manipulaci nevědomou (podvědomou, pudovou) či cílenou. Nemá smysl se ani podivovat nebo nějak démonizovat onu CÍLENOU či účelovou manipulaci. Každý pro ni má nějaký důvod. Na stranu druhou. Jakkoliv je přirozená něčí snaha někoho (za nějakým cílem) manipulovat, tak je stejně přirozená i tendence se manipulaci bránit. K tomu abychom se manipulaci, která jde proti našemu zájmu, mohli bránit, JI NEJDŘÍVE musíme identifikovat. S tím souvisí i potřeba hledat související motivaci toho, kdo motivuje. V neposlední řadě bychom měli znát i techniky jak se účinně manipulaci bránit. Proto je třeba znát i ty techniky určené k manipulování. No a o tom to asi je. Každý tvor si vymezuje své místo v systému pomocí vědomého či nevědomého manipulování druhých a bráněním se manipulaci, která jej poškozuje. [cool]

265721

24.3.2012 0:29

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 265719

Takze mame dobrou a spatnou manipulaci? Jak rozdelite a vyhodnotite "dobry usudek"? Kdo pro "zaky a deti" (0-85 let veku) vybere a rozhodne co je dobra a co spatna manipulace? Jsou i tato tva slova manipulativni? Pokud ano, jsou s tim dobrym ci zlym zamerem? [smích] Nezapomenme, ze zivot je zivy organizmus a tim padem v neustale zmene - jinak by to nebyl zivot. Kdo urci, ze jiz nastala dostatecna zmena, aby se upravily vase hodnoty "dobre ci zle" manipulace?
Bohuzel predesly prispevek ma v sobe seme dusevniho zalare(i kdyz je prispevek fml bezpochyby minen prospesne). Zacnete a prijmete malou manipulaci (korupci) at uz s jakymikoliv umysly, ktera zapusti sve korinky a vykvete vam v poradny strom pekne kosate manipulace s hlubokymi koreny. To vam garantuji.

Reseni: jednoduche. Ucte se pozornosti, bdelosti, davani a otevrenosti bez podminek, splynte s celym bytim a pak zjistite, ze vsichni kolem jsou svobodni si rikat co chteji. A vy mate zase naprostou svobodu jejich slova "koupit ci nekoupit". Slova jsou magie. [smích] Ve vetsi pripadu cernou. Bilou je pouze ta, ktera vas osvobozuje, ktera vas povede k tomu, ze nebudete zavysli na zadnych slovech, na zadnych dogmatech slovy vytvorenych. Je jedno jestli je budete nazyvta dobra slova/manipulace ci spatna slova/manipulace. Ucte se slova pouzivat, ale nebudete jimi pouzivani. Ucte se slova ovladat, ale nebudete jimi ovladani. Slovo to pouze zvuk ci nejaka cmaranice na skle jako zrovna ma cmaranice na tomto miste.
Mejte se krasne.
m.

265758

24.3.2012 10:00

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 265758

Mám dojem, že jste trochu neporozuměl. Manipulace není dobrá nebo špatná OBECNĚ. Prostě je a je to naprosto přirozené věc. Dobrá nebo špatná je z pohledu toho kdo ji používá nebo je proti němu použita. I když Vás někdo manipuluje, může to být pro Vás dobré. Např. když se Vás snaží sbalit překrásná blondýna, která by si chtěla užít jednu noc trochu vzrušení [smích] Necháte se zmanipulovat ? Je to na Vás abyste rozpoznal, vyhodnotil a akceptoval nebo neakceptoval přirozený průvodní jev interakce subjektů ve skupině - MANIPULACI.

265767

25.3.2012 13:16

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265767

No...já tedy nevím, jestli je manipulace přirozenou věcí. [smích] Spíš si myslím, že toto tvrzení je přijatým mýtem.
Manipulací je, že vás chci dostrkat někam, kam chci já a vy o tom nemáte ani páru. Já znám cíl - vy ne. Tedy - stáváte se nástrojem mého vlastního cíle a teprve v průběhu "hry" zjišťujete, kam to směřuje. Bez ohledu na dobré a špatné úmysly.
Manipulací také skrývám svůj cíl za cíl podružný. Budu třeba hlásat, že mi jde o "osvícení lidstva", což muže být částečně pravda, ale skrytým cílem (mou motivací) bude prosazování vlastních pohledů na svět (život) pomocí okruhu stoupenců. Bohulibý cíl se ztrácí, protože mi ve skutečnosti jde o získání autority, popularity, uznání, vůdcovství, moci (dneska dost častý jev).
Jestli si manipulaci uvědomíte, poznáte cíl a ten je totožný s vaším, pak už je to o jiném. Přistupujete vědomě na "hru".
Přirozené je podle mého manipulace nepoužívat Když nemanipulujete, řeknete cíl a důvody svého jednání rovnou. Všichni tedy vědí, o čem to je a mohou se vědomě rozhodnout nebo odmítnout. To je podle mého přirozené - ne manipulace.

265815

25.3.2012 14:28

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 265815

Hergot Lin to je naprosto přesně ono. Manipulace není nic jiného než matení manipulovaných, zatajování skutečné podstaty neboli "confidence game" podvodníků. At už na ulici nebo u soudu či v bance nebo na hradě. [cool]

265819

25.3.2012 16:28

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 265815

> To je podle mého přirozené - ne manipulace

Evoluční biologie ovšem tvrdí pravý opak, paní Lin. [velký smích]

Výkonný lidský mozek a schopnost komunikace (řeč) se u našich předků údajně vyvinuly právě s cílem MANIPULOVAT druhými. Čím více byl jedinec schopen manipulovat druhými, tím byl reprodukčně zdatnější. Mimochodem to platí dodnes. Pěknou dívku přece dostane do postele daleko snáze ten, kdo jí dokáže přesvědčit, že je potenciálním milionářen, nominantem na Nobelovu cenu či ředitelem Zeměkoule. Zamlklý skromný stydlín má obvykle smůlu. Nebo ne?

A to nemluvím o tom, jakým způsobem manipulujete vy ženy námi muži. Prostřednictvím makeupu si nanesete na tváře předstírané zdraví. Umělými řasami, oholenýma nožkama a načechraným objemem odbarvených vlasů v nás vytváříte iluzi, že jste mladší, než ve skutečnosti. Pomocí rafinovaného prádélka nás přesvědčujete o tom, že Váš pas je vskutku útlý a ňadra dmoucí. Vysoké podpatky pak vytvarují svalstvo vašich hýždí a lýtek tak, že předstírají navenek kondici, kterou ve skutečnosti nedisponují.

Stále trváte na tom, že manipulace je nepřirozená? V tom případě se rád přijdu zítra podívat. Jak jste veškerou manipulaci odvrhla. A opouštíte svůj domov tak, jak Vás příroda stvořila. Bez makeupu, neučesaná, navlečená do hřejivých tepláků, praktických dřeváků, ...

Nebo raději zůstanete u osvědčené manipulace? [mrknutí jedním okem]

265828

25.3.2012 20:48

RE: manipulace? neni spatna sama o sobe

Lin 85.?.?.?

Reakce na 265828

Pane Vojto, to snad... Tvrdíte, že lidská řeč vznikla kvůli reprodukci (sexu)? [chechtot] Jako aby chlapi mohli ženský ukecávat? No to je teda "evoluce a přirozenost" jak stehno... [smích]
Když už jste to teda takhle otočil, dobrá. Ta vaše "evoluční myšlenka" má v sobě ne háček, ale přímo hák. Krasořečnění z vás může udělat mistra klamu, to ano, ale v žádném případě vás nezbaví impotence. V rozhodujícím "okamžiku" vyjde pravda najevo, ať si okecáváte jak chcete. To samé platí i v klamu žen. Můžou na sebe kydat tuny zkrášlovadel, ale naletět na to může tak leda hlupák. Na jednu noc možná chlapa obelstí, ale ve vztahu to dost dobře nejde, aspoň si to myslím, nemám zkušenost, tohle nepraktikuju. A mám dojem, že dosti chlapům tyhle ženské lsti nejen nevadí, naopak, jsou jimi posedlí.
A když už jste tedy drsně najel na osobní notečku, sdělím vám, že ukecaný chlapy vůbec nemusím a manipulační "lákadla" nepoužívám. Být upravená není o žádném "reprodukčním podvodu", ale o mém vlastním dobrém pocitu. A skutečně opouštím domov bez mejkapu a s vlasy žádná kouzla dělat nemusím, protože mi "to" zajistila příroda. To ostatní patří k běžné hygieně, ne k manipulaci. Předpokládám, že vy se přeci taky holíte, češete, myjete a chodíte "přiměřeně" , čistě oblečený a to ne snad proto, abyste "manipuloval" a lovil na to ženský.

265840

23.3.2012 13:41

...

seed 86.?.?.?

daju sa najst spolahlive informacie aj v tom mainstreame, len su ukrite medzi riadkami, popripade sa vsetky clanky a nadpisi musia citat v opacnom zmysle, napr. oslobodenie-znamena okupaciu, financna pomoc-znamena zadlzenie a zotrocenie. atd.. ludia sa najprv musia naucit citat, to je zaklad, ale tak ako za kazdeho rezimu aj v tom dnesnom znamena uvedomit si realitu iba zbytocne starosti.

265726

23.3.2012 17:24

informace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

No jo,
kdo nesleduje média, ten je neinformovaný
a kdo je sleduje je dezinformovaný.
Ještě že máme zvědavce.

265739

23.3.2012 18:10

RE: informace

steve 166.?.?.?

Reakce na 265739

.. a zajezdy. Vzdelavaci zajezdy. Na cumeni do komina ..

265743

24.3.2012 2:21

Orwell by se divil ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Když půjdete po ulici a začnete vykládat lidem, že jejich země je vedená bandou zkažených megalomanů zaměřených hlavně na vlast­ní prospěch a moc, neuvěří vám. Možná budou trošku nadávat, ale většina lidí považuje svůj národ a jeho instituce za svaté a dobré. Ne­všimnou si, že oni sami jsou zcela bezmocní. Národní vědomí nakaže­né propagandou zachvátí postupem času otrava do té míry, že nebu­de schopno jí dál odolávat. Lidé začnou věřit v realitu, která jim byla vybrána jinými. Tato realita, vládní manipulace a vedení začnou být vnímány jako něco nevyhnutelného, jako součást zachování rovnová­hy. Lidé se ocitnou ve stavu, kdy pro ně nebude možná ani pouhá představa odlišné reality. Vláda dál přesvědčuje lidi o jejich důležitos­ti a zároveň rozděluje peníze, které jim předtím vzala. Tím je proces výroby veřejného mínění završen.
Mediokracie je mnohem, mnohem horší než totalita. A to z toho důvodu, že totalita je pro naprostou většinu lidí velmi snadno identifikovatelná – ať jde o komunismus či fašismus. S mediokracií (tedy s demokracií, ve které vládnou lidé a skupiny vlastnící média) je to jinak ...

265760

24.3.2012 11:46

RE: Orwell by se divil ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265760

Kukol som na odkazy, sú dobré, príde čas, keď tieto informácie budú všeobecne známe, ten čas príde čoskoro.
Ide o to, že mediokracia (ako subsystém zotročenia "na večné časy a nikdy inak" ) vytvára virtuálnu realitu na otupenie, zmätenie ľudskej mysle a odvedenie pozornosti, jej jedinou skutočnou je realita všedných dní.
Ide o to, že napriek stupídnym programom typu Smotánka, deklaráciám vlády a ekonomickým expertom, ľudia nie sú celkom odtrhnutý od reality, ešte existujú sociálne väzby. nepríjemný zvrat pre mediokratov nastane vtedy keď aspoň 6 z 10 práceschopných ľudí bude bez zamestnania alebo príde o všetko, a zostanú mu len nezaplatené dlhy.
Vtedy i pravicujúci "ovčania" typu ...(však vieme kto), budú nielen nadávať na systém ale aj stratia dôveru v mediálnej mašinérií.
Táto udalosť bude spúšťačom veľkých zmien.

265769

24.3.2012 22:22

RE: Orwell by se divil ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 265769

A proč si myslíte, že by to k tomu nechala skrytá elita dojít?

265789

25.3.2012 4:04

RE: Orwell by se divil ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 265789

Protože o to zjevně sama usiluje.

265801

25.3.2012 10:29

RE: Orwell by se divil ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265789

>A proč si myslíte, že by to k tomu nechala skrytá elita
>dojít?
Lebo sú to chytrý ale namyslený tupci, ktorí si myslia, že kvôli tomu, že im väčšina vecí vychádzalo bude vychádzať i naďalej.
Druhá vec je to, že doba sa zmenila a ich systémy kontroly a riadenia boli a sú dimenzované na oveľa menšiu rýchlosť prúdenia a menšie množstvo pre nich životne dôležitých informácií. Minulosti sa tiež dochádzalo k úniku informácií a boli varovaný, ale informovaná bola len úzka vrstva marginálov, teraz vďaka internetu preavde (pre nich nepríjemne) rýchlo najavo, preto David Rockefeller povedal "že urobili chybu, keď nechali vzniknúť internet", lebo im to kazí plány. Síce mediokracia snaží odvádzať pozornosť vytváraním informačného šumu (ďalšie jej funkcia) a nasadzujú sa agenti ako Alex Jones (či ako sa volá), ale zmeny to len spomaľuje nie zastavuje.
Tretia vec je použitá technológie globalizácie, ako je to napísané v 2. časti spomínaného článku, sú to technológie informačno-psychologickej vojny používané v časoch prípravnej fázy vojny (pohlavári z Ruska, Číny a Indie to vedia, preto sa bránia ako môžu, aj zavedením nečakaných reforiem), ale na vytvorenie NWO sú nevhodné, lebo systémy sa začnú správať nevypočítateľne čo môže viesť i k rozpadu napadnutých systémov, a to na zavedenie globálnej kontroly nie je vhodné.
O teórií riadenia spoločnosti a informačno-psychologických (vojenských) technológiách viac dozviete od UDA, od ktorého ešte stále nedostal mail, to je kvôli tomu, že správu mailu prevzal Microsoft. [oči v sloup]

265811

25.3.2012 18:11

RE: Orwell by se divil ...

UG 78.?.?.?

Reakce na 265811

Promiňte, ale to, co píšete, deklaruje, že u Vás je přání otcem (s)myšlenky. Respektive že se (a ostatní též) unášíte vírou, která vyznívá asi takto:
"SKRYTÉ ELITĚ SE TO NEUSTÁLE VYMYKÁ Z RUKOU A NIC NEJDE PODLE JEJICH PLÁNU."
A co když je to právě naopak. Co když jim design jak současných bouří jimi naprojektovaných, tak budoucí (už probíhající) VESKRZE TECHNICKÉ předimenzování na vyšší level efektivity kontroly lidského chovu právě náramně jde a vydatně jim v tom mnozí pomáhají (např. rozvíjením a zaváděním informační a špehovací techniky, vyzbrojováním a krmením armád, policií a tajných služeb - u nichž ani nevíme přádně, co dělají a proti komu. A v neposlední řadě "OSIDLOVÁNÍM", lákání a vázáním lidí - jejich času a mentálních schopností do osidel virtuality.)
To vše samozřejmě podtrženo právním řádem a my hloupí ještě bojovali za tzv. práva na kdeco![velký smích] Já teda ne, děkuju. Myslím, že čmáranice o tom, jak mám žít, nepotřebuju od cizích. Ale víte to i Vy?

265832

25.3.2012 21:33

RE: Orwell by se divil ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 265832

Ako vidím Vy vôbec nič nikomu nepodsúvate, a vôbec nemáte problémy s pochopením písaného textu. [vyplazený jazyk]
Ja som povedal, že kvôli tomu, že väčšina vecí doteraz im vyšla, to ešte neznamená že im to bude vychádzať naďalej, o tom že by boli trpáci som ani nekecol, ja ich mám za namyslených veľmi chytrých tupcov, lebo nepostrehli, že doba sa zmenila/mení.
Ako som už povedal oni používajú na globalizáciu také informačno-psychologické technológie, ktoré boli vyvinuté na vojnu, tieto technológie sú skvelé keď chcete destabiliziovať krajiny alebo krajinné bloky tým, že sociálno-ekonomické systémy sa budú správať chaoticky a dokonca sa rozsypú, ale keď chce ľudí nahnať do ohrady s názvom NWO, potrebujete veľmi predvídateľné správanie obyvateľstva.
Síce je pravda že v krízových stavoch obyvateľstvo "hľadá istoty" a nachádza ich väčšinou u nastrčených figúrok (viď Hitler), ale na rozdiel od Weimarskej republiky, kde ľudia boli viac-menej existenčne nezávislí. Terajší systém "vypestoval" vysokú mieru vzájomnej existenčnej závislosti ľudí, v takejto situácií úplný kolaps sociálno-ekonomických systémov (čo celkom iste sa stane tohoto, alebo budúceho roku) spôsobí to, že každý sa bude snažiť zabezpečiť sa ako môže, z tohoto dôvodu sľubom typu "NWO je jediná spása" bude veriť len niekoľko vymytých jedincov, a pokiaľ navolíme silných vládcov, nutne budeme sklamaný, lebo jednak budú myslieť len na seba a jednak problémy nevyriešia.

V skratke súčasné vojenské informačno-psychologické technológie sú nevhodné na vytvorenie NWO, je to ako keby ste snažili klinec 120 zatĺcť so 6 inbusákom.

Čo sa týka posilňovania polície a tajných služieb (ten prvý s sociopatmi ten druhý kádrovákmi) je dvojsečná zbraň, keď polícia nedostane výplatu, tak papaláši budú mať na krku ozbrojených sociopatov, kádrovaci zas môžu zradiť. Tak či onak zmeny môžu len spomaliť, ale nie zastaviť.

265844

25.3.2012 9:39

toto je presné:

anonym 87.?.?.?

Jakákoli šílenost se dá poskládat tak, aby to znělo logicky.
Je to presne tak. Platí to hlavne o úroku. Opodstatnenosť jeho existencie je jedno ohromné šialenstvo, ktoré sa pomaly považuje za prírodný zákon a je okceptovaná s takou samozrejmosťou, ako gravitácia. Pritom si málokto uvedomuje, že úrok je hlavným katalyzátorom ZLA.

265809

Příspěvků: 30

23.03. 01:12  Manipulace medii :)
23.03. 14:47  RE: Manipulace medii :)
23.03. 18:45 Lobogo  RE: Manipulace medii :)
24.03. 13:38 Mirra  RE: Manipulace medii :)
23.03. 01:43  Je nové české slovo!
23.03. 03:42 Esmate  RE: Je nové české slovo!
23.03. 04:45 Robert Nohejl  Media dostaly smrtelnou ranu-Internet a tak se snazi prevzit kontrolu nad nim.
24.03. 22:56 Saša  RE: Media dostaly smrtelnou ranu-Internet a tak se snazi prevzit kontrolu nad nim.
23.03. 07:42 jean.laroux  Jde to
23.03. 16:34  RE: Jde to
25.03. 18:42 Rosťa  RE: Jde to
23.03. 10:39 fml  manipulace? neni spatna sama o sobe
23.03. 11:10 jean.laroux  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
24.03. 00:29  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
24.03. 10:00 jean.laroux  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
25.03. 13:16 Lin  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
25.03. 14:28 Antiseptik  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
25.03. 16:28 Vojta49  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
25.03. 20:48 Lin  RE: manipulace? neni spatna sama o sobe
23.03. 13:41 seed  ...
23.03. 17:24  informace
23.03. 18:10 steve  RE: informace
24.03. 02:21  Orwell by se divil ...
24.03. 11:46 Oracle  RE: Orwell by se divil ...
24.03. 22:22  RE: Orwell by se divil ...
25.03. 04:04  RE: Orwell by se divil ...
25.03. 10:29 Oracle  RE: Orwell by se divil ...
25.03. 18:11 UG  RE: Orwell by se divil ...
25.03. 21:33 Oracle  RE: Orwell by se divil ...
25.03. 09:39 anonym  toto je presné:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 1

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 449