Diskuze k článku

Operace Trojský kůň

Příspěvků 63

7.10.2011 5:56

V tom asi nebude sobaka zaryta

bramborus 90.?.?.?

Trochu mi to prijde pritazene za vlasy. I kdyby se byvalo podarilo opticky dluh navysit ze 13 na 15%, z pohledu rozumne uvazujiciho hospodare je i to prvni cislo desive vysoke.

254702

7.10.2011 6:52

RE: V tom asi nebude sobaka zaryta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 254702

>Trochu mi to prijde pritazene za vlasy.
I mne. Ono totiz ty dlouhodobe navysene platy statnich zamestnancu (samozrejme nevyjimaje skolstvi, cirkve, bezpecnostni slozky, ale i clenstvi v EU a NATO atd. - to vsechno je strasnym polykacem financnich prostredku), navic "proslavene" recke benefiny, jakoz i celkove socialni vydaje, se musely za ta leta nejak "nastradat", kdyz naopak krome cestovniho ruchu Recko nijak moc v zadnem jinem odveti nevynika nad ostatnimi.

254708

7.10.2011 8:46

RE: V tom asi nebude sobaka zaryta

abc 188.?.?.?

Reakce na 254708

Ako skončí operácia Odysseov úsvit http://dolezite.sk/Financny_Armagedon_2012_248.htm...

254717

7.10.2011 9:59

Myslim ze autor sa myli

prcek 217.?.?.?

Americania a NWO s tym nemaju nic. Je to proste zamienka na vytvorenie spolocneho ministerstva financii EU a dalsich spolocnych institucii ako Euroval .. v preklade Europsky menovy fond [smích]

254720

7.10.2011 10:27

Trojská hra

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Jestli chápu pointu dobře je to asi tak. Nemám dluh = prohlásím, že mám dluh = protože jako zadlužený nejsem důvěryhodným klesne můj rating = začne se mi NEDAŘIT = začne růst můj dluh = Mám opravdu dluh a to, že jsem neměl dluh nějak vokecám .. [cool]

Ne tedy, že by Řecko nemělo žádný dluh. Ten máme všichni. Copa Řecko ale ti Amíci jaký dluh mají. A stejně nekrachují. A ti Řekové celou dobu klid a nejedenou krachují ? Čuju v tom nějakou čertofinu. Někdo sedí u stolu a hraje své šachy. Dáma na D5 - pindík (Řecko) v háji.

254725

7.10.2011 11:35

Brzo to bude tady

Adrien Arcand 90.?.?.?

Chorvatsko,Srbsko,Černá hora,Ukrajina česko..řecko všechno země ,které žijí pouze z dluhů..jen si počkejte však se to provalí již brzo a není možné to ufinancovat,protože ty resorty si na sebe nevydělají to jde pouze někde u pobřeží,ale takové zdrav. či školství to není a nejde to samé důchody (stát si NEUMÍ vydělat není soukromí subjekt)

254732

7.10.2011 20:28

.

mo 85.?.?.?

Za poslední 3 dny třetí, úrovní otřesný, článek o finančních trzích. Kdo má zájem se dovědět opravdu seriozní informace přímo od zdroje, namísto hromady konspiračních blbostí, ať obětuje 90 minut a podívá se na přednášku našeho nejznámnějšího a nejúspěšnějšího obchodníka-spekulanta kde objasňuje spostu věcí a svých názorů. Možná spousta z vás také změní svou přihlouplou stereotypní představu o spekulantovi=vrahovi z vólstrýtu.
http://www.rsj.com/cz/aktualne/video/prednaska-karla-janecka-vse.html

254744

7.10.2011 22:06

Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254744

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.pht...
Proč ještě má Česká republika jako jedna z posledních zemí akcie v listinné podobě na doručitele, když celý ekonomický svět už dávno uznal, že jde o čirou zlodějnu a základ všech tunelů a korupčního jednání! Protože žijeme v Českozlodějské republice
a těžko se budou prasata odhánět od koryt!!!!
Takže si přednášku můžeš namazat na prsa, protože to jsou krásné bláboly, když se tady krade a korupční,až se lesy zelenají!
A v globálním světové ekonomice je situace stejná, jenomže tam už jsou dále! Tam se také krade a korupční, ale už na vysoké mezinárodní úrovni a kdo si otevře hubu, tak je "humanitárně zbombardován"! V systému kde neexistuje právo, pouze právo silnějšího,vyčůranějšího a neomalenějšího,jsou veškeré krásné přednášky k hovnu, protože realita je jiná a také, že se skutečnou realitu a stav globální ekonomiky ani "demokraticky" nedozvíme! Bohužel, taková je smutná skutečnost a zkus mně moje názory nějak vyvrátit, nebo mne přesvědčit, že je všechno ve světové ekonomice v pořádku a děje se podle nějakých pravidel! Spíše jde o ekonomickou džungli, kde ani její aktéři neví, co se děje a vaří obyčejně z vody a hasí světové ekonomické průsery na poslední chvíli!
Říkám, tak dlouho si blbci se světovou ekonomikou budou zahrávat, až to na blbce spadne a potom budem rýt držkou v pořádných sračkách všichni! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

254750

7.10.2011 23:01

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254750

to chce klid a na "příručkové teoretiky" nereagovat.

naopak je povzbuzovat, aby co nejvíce "investovali" - pak budou mít jiné starosti a nebudou prudit[smích]

254756

7.10.2011 23:57

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254756

Prosímvás, nechovejte se jak zákeřný hajzlík a neokopávejte mě kotníky přes třetí osobu. Buďto reagujte přímo a k věci a nebo si raději běžte vymýšlet další pohádky proč vás tenkrát na těch trzích oškubali.

254761

8.10.2011 17:43

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254761

a jak jste přišel na to, že mě někdo oškubal?[smích]
já se nezabýval čučkařením, ale skutečnými financemi. na rozdíl od brožurkářů[smích]
a na koho reaguju je čistě moje věc, obzvlášť když dorazí provokatéři, diskuse s kterými k ničmu nevede a jen zamořuje zbytek.
a protože na tom má zájem málokdo, včetně mě, upozorňuji ostatní, aby provokatéry jako vy ignorovali, jejich úkolem je jen zasmradit.

i když pravda svými pohádkami a brožurkovými znalostmi zde mnohé pobaví, což je snad jediný klad jejich činnosti.

254814

8.10.2011 19:09

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254814

Jak jsem na to přišel? Vaše vlastnoručně psaná pohádka, že jste úspěšně působil na fin trzích, ale pak se ve vás hnulo svědomí a výnosný byznys jste proto dobrovolně opustil je průhlednější než si myslíte. V překladu to znamená, že jste přišel hloupým investováním o hodně svých nebo nedejbože i cizích peněz a namísto toho abyste si přiznal že jste jelito které ničemu nerozumí, tak jste si vsugeroval, že jste génius a neuspěl jste jenom proto, že se proti vám spikli Rotschildi a jiní [velký smích]
Je mi jasné, že jste ze mě celý nervozní když jste pravděpodobně zvyklý, že vám tady vyše pohádky všichni nekriticky žerou a najednou se objeví někdo, kdo vaše pohádky logicky a důkazně rozloží jak domeček z karet.
Začal jste tím že zlato kleslo protože fondy vyprodávaly certifikáty, pak jste začal tvrdit pravý opak, že certifikáty nemají na cenu žádný vliv a nakonec když už jste nevěděl z které do které, tak jste povolal Deus ex machina - Cenu zlata stanovují Rotschildi při gold fixingu zcela nezávisle na trhu. Přitom ani nevíte že Rotschildi v roce 2004 nejenže skončili s účastí na fixingu, ale obchodoání se zlatem ukončili úplně.
Tady je vidět, že vaše informace a představy mají ještě menší hodnotu než ony zlaté deriváty.
No nic, ztráta času, žijte si dál svůj sen jaký jste skvělý odborník a jak vidíte pod pokličku.

254827

8.10.2011 20:03

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254827

to že se stáhl rothschild osobně a fixing přešel na barcleys podle vás znamená, že se fixing již nekoná, a že i když za něj osobně převzala ve fixingové konferenci místo barclays, přičemž všechny ostatní členové se nezměnili, kdy tito členové jsou jeho instituce, tak o tom nerozhoduje?
tak jo.

vaše dojmy jsou skutečně pozoruhodné[smích]
co se o sobě člověk nedozví...
inu proč bych vám to vymlouval, myslete si co chcete.
ale nervózní kvůli vám[velký smích]
jen tak dál příteli. sice tu blábolíte ptákoviny, ale jako komik působíte skvěle.

a kdo žije ve snu se uvidí. upřímně vám nezávidím.
ono halt praxe a působení v komerčním bankovnictví, centrálním bankovnictví, částečně ve vládní sektoru a nadnárodních institucích je jedna věc, a vyčtená moudra z příruček druhá. takže logicky musí být náš pohled na svět diametrálně odlišný.
takže vám přeji pevné nervy ve vaší víře ve vyčtené báchorky a hodně štěstí u vypořádávání se s důsledky. každý si halt na to musí přijít sám, zkušenosti jsou nepřenosné.

tak se mějte[smích]

254829

8.10.2011 0:05

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254750

Dobroději viděl jste vůbec to video? Janeček byl právě úplně první člověk u nás, který na uplácení pomocí akcií na doručitele začal upozorňovat.
Jaké krásné bláboly? Janeček dělá konkrétní činy! Založil protikorupční fond který odhaluje korupci, odměňuje ty kteří ji oznámí, navrhuje a lobbbuje legislativu. Janeček zajišťuje náklady fondu svými miliony.

254762

8.10.2011 6:19

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

Jiri Radosta 216.?.?.?

Reakce na 254762

Namahate se mo 85 zcela marne.
Dobrodej video nevidel, ale zato cetl Halo Noviny.
A tak vam bude z pozice ctenare komunistickeho tisku sproste spilat.

254771

8.10.2011 16:07

RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!

no 85.?.?.?

Reakce na 254762

To je neuvěřitelný - ty dáváš někomu za příklad bezpáteřního spekulanta a parazita Janečka, který svými podvodnými triky na hroutícím se systému z ničeho a za nic doslova vysál stamiliony a teď by se ještě rád etabloval v politice?
Co ty jsi za prostoduchého jedince?

254809

7.10.2011 22:57

RE: .

pavelh14 213.?.?.?

Reakce na 254744

Tak ta přednáška nemá chybu! Evidentně se ukazuje, jaké jsou skutečné hodnoty dnešní společnosti a že se tyto neoliberálové neštítí ničeho!
Co taková burza přinese společnosti? Vůbec nic! Nechápu, jak se toto okrádání lidí, kteří opravdu produktivně vytváří skutečné hodnoty, může pokládat za vědu a vyučovat na vysoké škole! Vždyť ti studenti se učí jak okrádat poctivé lidi - nic jiného.
No prostě hnus! A toto chce někdo dávat za příklad? Uvědomte si všichni, že kdyby to takto dělal každý, tak chcípnem hlady. Toto by se mělo zakázat!!!!!

www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf zde je řešení

254754

8.10.2011 0:20

RE: .

mo 85.?.?.?

Reakce na 254754

Člověče, vždyt tam vysvětloval smysl své činnosti jak pro úplné pitomce. A vy jste to přesto nepochopil? Tak já vám to vysvětlím ještě jednodušeji. Burzu si představte jako supermarket kde účástníci DOBROVOLNĚ nakupují nebo prodávají to co zrovna potřebují. Chcete zakazovat taky supermarkety? Pokud burza nepřináší nic zrovna vám, tak je zcela jistě výhodná a potřebná pro ty co na ní obchodují. Jinak by se jí asi neúčastnili. Jak konkrétně vás burzy okrádají skutečně nechápu.
Kdyby byli všichni inženýři tak taky chcípnem hlady. Kdyby lékaři tak taktéž. Prostě jeden dělá to a druhý zase ono. Pokud to dělá poctivě a podle pravidel tak no problem. A vaše potřeba zakazovat všechno čemu nerozumíte je opravdu úděsná.

254763

8.10.2011 3:08

Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254763

Nevěřím všem údajům o propagandě, týkajících se zadlužení. Odporuje to logice a zákonům o zachování hmoty a energie. Nejlépe je to vidět při pohledu na celou Evropu. Podle údajů Světové banky, je dluh evropských států zhruba 27,5 bilionu USD. Je to číslo celkem nepředstavitelné, ale přepočteno na české koruny, je to 825 000 Kč na jednoho obyvatele Evropy. (Nám pan Kalousek poslal složenku na 121 000 korun.) Tato suma odpovídá HDP celé Evropy za 19 a půl měsíce. Dluh však nevznikl tak, že by Evropané v zahraničí nakupovali energie, suroviny a zboží a nezaplatili to. Bilance zahraničního obchodu Evropy je zhruba vyrovnaná. Pokud si Evropané skutečně tuto horentní částku vypůjčili a utratili, tak ji utratili za to, co vyprodukovali. Je tedy paradoxem, že Evropané spotřebovali, to co vyrobili, ale jsou za to dlužni. Že se jedná v podstatě o hrátky finančních institucí, je vidět na příkladu Řecka. To je v míře zadlužení, vztaženo k HDP, až na 15., nebo 16. místě. Nevím, proč bylo Řecko vybráno jako černá ovce. Nyní Řecku ze zadlužení pomáhají státy, které jsou mnohem zadluženější než Řecko. Protože dlužné peníze jsou vymyšlené a nereálné, je také splácení těchto dluhů nereálné. Představme si, že by se Evropané drasticky uskrovnili a každý rok by 30% svého HDP dali na splácení dluhu. Teoreticky by měli za 5 a půl roku dluh splacen. Aby však mohli dluh splatit, museli by uspořenou produkci prodat. Trhy jsou však v podstatě nasycené a tuto produkci nikdo nekoupí. A tak dluh splatit nelze, pouze dojde k hospodářskému kolapsu celé Evropy. Kdyby se však stal nějaký zázrak a Evropa získala 27,5 bilionu USD a dluh zaplatila, co by s těmi penězi věřitel, (kdo to je?) dělal? Peníze jsou jednak mírou hodnoty produkce zboží a jednak jsou také zbožím. V případě těchto dluhů jsou zbožím, jehož hodnota byla spekulacemi a podvody vyhnána do závratné výše. V momentě, kdyby byla tato částka jednorázově splacena, tak bublina splaskne a tyto peníze jsou v podstatě bezcenné. Za naprostou většinu těchto peněz se nedá nic koupit a ani je nelze nikde investovat. Domnívám se tedy, že politika rozpočtové odpovědnosti, různé škrty, snižování platů, je dobrá k tomu, aby poklesl hospodářský rozvoj a zbylo dost peněz pro ty, kteří státní rozpočet rozkrádají.S pozdravem, Václav Pankrác.
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

254770

8.10.2011 9:36

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254770

Pan Václav Pankrác, pokud to není vtipále, má právě s logikou obbrovské problémy a předtím než se začne pouštět do různých úvah tak by si měl nastudovat aspoň ty nejzákladnější pojmy.
Takže státní dluh se dělí na 1) vnější, kdy jsou věřiteli státu zahraniční subjekty, a 2) vnitřní, kdy jsou věřiteli občané a subjekty daného státu.
Vnitřní dluh vzniká tak, že nějaký Pepa Novák celý život pracuje a tím pádem produkuje v danám státu. Celý život šetří, odkládá spotřebu a ušetřené prostředky investuje tak, že je pujčí třeba svému státu, obvykle přes nějaký fond. Stát obvykle tyto prostředky prošustruje ať už na nepotřebných nebo předražených státních zakázkách, rozdá je jako platy armádě státních zaměstnanců, nebo je rozdá jako úplatek ve formě nejrůznějších sociálních dávek.
Takže vtip je v tom, že ČÁST OBČANU státu prožrala prostředky ktaré jim jiná ČÁST OBČANU stejného státu pujčila. Stejně tak v rámci Eurozony občané Řecka prožrali to cojim půjčili občané německa.
Tak jednoduché to je, přesto za tím různí lidé stále hledají něco jiného.
Jak vidíte

254776

8.10.2011 10:03

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 254776

No určite. [oči v sloup]

Keď tomu všetkému, čo tvrdíte aj veríte, tak je to VÁŠ problém, nie môj a za budúce problémy Vás ľutujem. [oči v sloup]

254778

8.10.2011 11:24

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254778

Jaké no určitě [chechtot] ? S čím máte konkrétně problém? Že existuje dluh vůči domácím subjektům? To není otázka žádné víry, ale otázka faktů a elementárního vzdělání. Například Dluh Japonska je skoro celý jenom vnitřní, proto si také můžou dovolit zadlužení přes 200% GDP.
Jinak, já jsem ten poslední kdo potřebuje něčí lítost [překvapení] Na nic se nestěžuju a mám se dobře.

254786

8.10.2011 11:37

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 254776

Já tedy nevím... Podle mého vůbec není v tomto případě důležité rozlišení dluhu na vnitřní a vnější. Důležité pro mne je, že jsou peníze státem napůjčované a nejsou využité "na účel". Prostě se rozplynuly v jistých kapsách a tyto kapsy nejsou kapsami Pepů Nováků. Jsou to kapsy parazitů a je celkem jedno, z jaké společenské vrstvy jsou.
Poslechla jsem si Janečkovu přednášku a ač nesouhasím obecně s tímto typem obchodů, souhlasím s pasáží, kde mluví o korupci jako o nejhorší formě krádeže. Ano, je to prosté. Rozkradeno bez následků pro zloděje, s následky pro všechny ostatní. Není tak docela pravda, že zloději si ani nemůžou své peníze užít (jak tvrdí Janeček). V naší zemi je úplatkářství tak propracované, že má punc "legálnosti" a za současné legislativy je dost pracné je prokázat.
Takže bych si dovolila poopravit vaše tvrzení, že "část občanů prožrala". Neprožrala, žaludek má své limity. Prostě je ukradla a nasyslila. Největší díra v kase (státní i obecní) je právě ze zlodějiny ve formě úplatků a "jánabráchismu" ve veřejných zakázkách. Sociální dávky bych z toho vynechala, ač se protřásá horem spodem jejich zneužívání. Je to podle mého jen odvracení pozornosti od skutečných pachatelů. Na zneužitých dávkách by stát nekrachoval. Dávky mají totiž své limity, které dávkař neovlivní, ač na ně třeba vůbec nemá nárok. Dávky nejsou automatické, vždy nějak rozhoduje úředník (pro upřesnění: jsou dávky státní, pro každého stejné a dávky obecní, kde si rozsah určuje obec). Suma zneužitých sociálních dávek je oproti sumě korupčně rozkradených veřejných financí mizivá. Navíc dávkař, kterému příjdou na zneužití, musí všechno do poslední kačky vrátit. Ale nazažila jsem, že by jakýkoliv úředník (jedno, na jak vysokém postu) vracel peníze, prošustrované třeba díky svému pochybení nebo zanedbání povinností. A nemá cenu tady mluvit o ztrátách, vzniklých chybným ( jedno, jestli úmyslným nebo neúmyslným) rozhodováním politiků.
Závěr: za zadlužení státu (obcí) a jeho finanční situaci nesou přímou zodpovědnost ti, kteří ho řídí.

254788

8.10.2011 17:53

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254788

a všimla jste si, jak žvaní o čemkoliv, ale o základní příčině a největším zdroji rozkrádání - úroku a vytváření peněz z ničeho - ani nešpítne?
takže pro koho pracuje a od čeho odvádí pozornost? nebo snad opravdu někdo věří, že problémem je pár přiblbých poblitiků, kteří si přikdradou a kteří by bez majitelů systému, kterým dělaj poskoky, ani u koryta nebyli, , a ne v majitelých systému, díky kterému je toto přikrádání a okrádání lidí planety ve velkém možné? inu koho chleba jíš...
ale nic nového, jen klasika. zahltit ovce nepodstatnými kecy a zástupnými problémy a neřešit podstatu a systémové řešení.

254816

8.10.2011 18:47

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254816

Pro koho pracuje? Děláte si srandu? Jeho firma RSJ ve které má 50% podíl měla jen za minulý rok čistý zisk něco přes miliardu Kč. Nejenom že ten člověk je totálně za vodou, ale ještě si může dovolit ze svého milionovými částkami spnzorovat nadace zabívajícími se vzděláním, uměním a korupcí. Nejenom že ten člověk je zcela průkazně vynikající odborník - trader, ale ještě má PhD titul z prestižní university v oboru finanční matematika.
Takže otázka nezní pro koho pracuje on, ale pro koho pracujete vy. Vy byste Janečkovi nezvládl ani vyčistit boty.

254822

9.10.2011 16:31

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 254822

Prosím Vás, nechte toho, máte fakt velmi trapné řeči. Tady na Zvědavci Vám pšenka nepokvete. Janeček = hajzl a hovado.

254865

9.10.2011 17:20

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254865

Děkuji za upozornění. Že mi tady pšenka nepokvete mi bylo jasné hned od začátku, ovšem myslel jsem si, že se dočkám aspoň nějaké seriozní dikuse. Namísto toho jakýkoli přdložený FAKT který nemáte schopnost a kapacitu vyvrátit je prostě označen za rýpání , placenou provokaci v případdě výše uvedených lehce ověřitelných FAKTU o panu Janečkovi za trapné řeči apod. [oči v sloup]
Takže si tu klidně dál hnijte ve svém paranoidním konspiračním rybníčku a meditujte pro koho asi pracuje miliardář Janeček. Já o další diskusi se zlými a omezenými lidmi pro které je každý kdo má víc peněz jak oni "hajzl a hovado" fakt nestojím.

254869

9.10.2011 18:58

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 254869

[smích] No a představte si, že považuji za hajzla a hovado i dalšího skvělého miliardáře- Bakalu. No a ta jeho krasotinka tutově získala titul Miss protekcí a podvodem. My jsme s mužem tenkrát nevěřícně koukali- jak to, že zvítězila taková ochechule, když tam byly takové krásky? A teď ještě proberu to zmizení Maťovského, nebo jak se jmenoval. Kráska řekla Bakalovi: Hele ten hňup mi překáží, já chci vést ty soutěže krásek sama. No a Bakala zapracoval- a hňup, který vlastnil soutěže krásek zmizel. Holt to nebyl vyvolenej, byl to jenom blbej Čech, no prostě dobytek.

254880

9.10.2011 20:25

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 254869

Snad vás neurazím, kdy se pokusím reagovat a trochu "cosi" objasnit. Alespoň z mého hlediska. A předem se omlouvám, že to mé psaní nemusí být pro vás srozumitelné.
To, že neuznávám tyhle transakce za obchod, vůbec nesouvisí s nějakým "víc peněz, víc titulů" atd. Podle mého jsou to spekulace, obyčejné kasíno, hazardní hráči vysokého stylu. Komu tahle "práce" prospívá? K čemu je užitečná a jak pomáhá celku? Jaké hodnoty vytváří? Z mého hlediska tuhle "práci" nevyváží ani pozdější milodary do různých nadací. To je jako hodit žebrákovi pětku do klobouku.
Točíte své argumenty na "šikovném a chytrém panu Janečkovi". Ano, chápu, že při určitém typu myšlení může být považovaný za úspěšného a chytrého člověka. Já si ale víc vážím třeba obyčejného dlaždiče, který nemá ani výučák, zato svýma šikovnýma rukama vydláždí chodník tak, že se po něm dá pohodlně chodit ještě za 100 let.
A ano, jsem si vědomá, že mě můžete pokládat za naivku nebo "Mirku Dušínku". Nevadí mi to. Chtěla jsem vám jen vysvětlit, že hledisko úspěšného člověka se může u jednotlivců výrazně lišit, což může způsobit nedorozumění v diskusi. Já prostě neuznávám princip "kalkulativního myšlení", kdy je pro jedince prioritou pouze hledisko "kolik mi to vynese".

254885

9.10.2011 20:55

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254885

Děkuji za reakci. Výše jste psala, že jste přednášku shlédla. Pan Janeček tam na všechny vaše otázky položené ve 2. odstavci odpověděl. Nerozuměla jste odpovědím nebo kde je problém?
Paní Lin, já jsem dříve pracoval v zahraničí 5 let jako stavební dělník a 5 let jako majitel stavební firmy. Takže já jsem ten poslední kdo by si nevážil manuální práce. Ovšem také vím, že dlaždič může být jak profík který svjoji práci dělá perfektně, tak flink který by zasloužil useknout ruce. Když budu chtít vědět neco o dláždění tak se zeptám kvalitního profi dlaždiče.
Stejně tak na fin. trzích se dá obchodovat kvalitně, to se pozná jedině tak, že dotyčný dlouhodobě vydělává, nebo nekvalitně-prodělává. Když budu chtít něco vědět o fin. trzích, tak se budu ptát prokazatelně úspěšného obchodníka a ne dlaždiče nebo kuchařky. To dá rozum.
Hledisko "kolik mi to vynese" je na fin trzích. jediné relevantní hledisko. Ostatně i ten dlaždič vezme práci za kterou mu nabídnou víc.

254889

9.10.2011 21:04

Nesoudili jsme ho na základě špatných informací??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 254865

Paní Jarmilo, původně jsem taky pana Janečka odsoudil, ale spíše proto, že je obrazem obchodníka na burze (spekulanta), což nepovažuji za morální činnost. Ovšem pak jsem narazil na tyto dva odkazy, kde hovoří pan Janeček a pokud to myslí upřímně, tak nemusí být špatný člověk a je možné, že chce své peníze smysluplně na něco použít. Odkazy jsou dole a uvádím některé jeho reakce. Já osobně se mu za sebe tímto omlouvám, nemělo by se člověka soudit, aniž ho podrobně neznáme..

1) Příčin korupce v tuzemské společnosti vidí Janeček několik: „Hlavním důvodem jsou pokleslé morální hodnoty v naší společnosti, na které má vliv komunistická minulost a bohužel i činnost našich politických představitelů a reprezentantů. Konkrétně, podle mého názoru má a měl extrémně negativní dopady na blaho této země prezident Klaus. Kromě toho, že v 90. letech v podstatě posvětil kradení, dnes dále korupci zlehčuje a snaží se rozkrádání zastírat. Koneckonců je sám tím “nejlepším” příkladem, a to i na mezinárodní úrovni,“
2) Správná regulace by dle něho měla řešit příčinu problému finanční krize, kdy primárním důvodem je žití na dluh a další zásadní příčinou je tzv. morální hazard, kdy obé způsobilo umělé hromadění dluhů vznikem netransparentních finančních produktů. „Je třeba regulovat a hlídat netransparentní jednání velkých finančních institucí (too big to fail) a jejich riskantní chování, protože v případě problému ztráty platí daňový poplatník.
3) Svět ani burzy v současné době podle Janečka vůbec nejsou v dobré situaci a nepřisuzuje jim ani příliš pozitivní vyhlídky do budoucna. „Obávám se, že světová ekonomika (a potažmo finanční trhy) jsou na prahu těžkých problémů a očekávám těžké zítřky,“ shrnul v rozhovoru s tím, že očekává, že budou následovat hluboké politické a ekonomické změny a doufá, že nedojde až k pravicovému či levicovému extremismu či občanským válkám.
4) Za obrovský problém šéf RSJ označil, že kromě nejisté budoucnosti ani není jasné, jak lze špatnou situaci systematicky vylepšit. „Já se považuji za optimistu, nicméně si myslím, že pokud se něco zásadního nestane – např. lidé masově vylepší svůj přístup k životu – tak situace u nás i v Evropě skončí ekonomickým kolapsem, s následným politickým extremismem a sociálními nepokoji,“ představil Janeček svou vizi možné budoucnosti světové ekonomiky.

http://www.patria.cz/rozhovor/1917542/rozhovor-s-k...
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/1918555/janecek... [cool] [cool]

254891

9.10.2011 22:41

RE: Nesoudili jsme ho na základě špatných informací??

hc 90.?.?.?

Reakce na 254891

>Správná regulace by dle něho měla řešit příčinu
>problému finanční krize...

Dnes už je přece naprosto jasné, že kapitál se trvale uhlídat nedá. Regulovat kapitalismus je snaha uplést z lejna bič.

Tento stroj nemůže být opraven, tento stroj musí být rozbit.

Sartre, tuším.

254898

9.10.2011 16:58

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

steve 166.?.?.?

Reakce na 254822

NAAZDAR "tmo" - [chechtot] , ja te skoro nepoznal s tou puncochou pres hubu, posledne jsi mel "radiovku" s cudlem nahore ...
.. Janecek ma take prestizni tituly z jedne "tydliuniversity", 19 jich ma !! A ted neco pridej o tvem oblibenem "kapitalistickem smeru", a nevytrhavat z kontextu. Kalamar mam plny, brka zastrouhane, husa bez brk je v troube .., dychtim po vedomostech - spust to "poklade" !!

254866

9.10.2011 17:43

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254866

Neznám žádného "tmo", vůbec nevím o čem mluvíte. Vezměte si raději nějaký prášek.

254871

9.10.2011 20:23

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 254871

Nechcete nam radeji vypravet nejakou veselou historku z vaseho podnikani?Treba jak zazracne investujete na burze a my vam tu vsichni zavidime.[smích]
Vase nenavistne a nervozni prispevky ostatni utvrzuji v tom, ze pomalu ale jiste to jde s vasim systemem zalozenem na tisteni papirku pod kytky.Proto neutuchavejte ve snem snazeni.
To s tim praskem je vtipne.Nemate vic takovych replik ve sve vesele torne?

254884

9.10.2011 16:59

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254822

[velký smích]
jistě. stejně jako bakala je nezávislý a ke svému štěstí jako moudrý mojše přišel.
škoda, že ty peníze (a výcvik) dostal od csfb (rotchschild), stejně jako instrukce.
ono máte smůlu, že jsme se v tomhle kotlíku všichni znali, takže přesvědčovat o svých výplodech fantazie musíte někoho jiného, u mě se vám to nepovede[smích]
a janeček je podobný "nezávislý" a geniálně úspěšný.

takže ty boty byste se měl vrátit čistit vy. i když pravda, leštění kaštanů vám asi vyhovuje lépe[smích]

254867

9.10.2011 18:08

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

mo 85.?.?.?

Reakce na 254867

Ano, takže všichni kdo mají více úspěchu a peněz jak vy k tomu přišli tak, že se předtím museli vyspat s Rotschildem. A vy jste to filmoval, protože "se všichni znáte ze stejného kotlíku".
Prosímvás snažně, dejte aspoň jediný důkaz nebo aspoň náznak důkazu než začnete očerňovat a pomlouvat jiné jak máte ve zvyku. Že udělal doktorát na Carnegie Mellon University je důkazem tak akorát že je extrémně chytrý, nic víc. To, že se znáte ze stejného kotlíku [chechtot] ... No já jsem se včera bavil se starými přáteli Rotschildem, Rockefellerem, Napoleonem a Ježíšem a ti mi tvrdili, že žádného Janečka neznají. Asi takové mají vaše tvrzení a "argumenty" a "důkazy" váhu [chechtot]

254876

9.10.2011 18:44

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254876

mě je naprosto ukradené, kde udělal doktorát. ať ho udělal třeba na marsu.
podstatné je, co činil a jaké má pozadí a kde a jak mojše k penězům přišel a co s nimi má za úkol. což bohužel u spousty lidí, na rozdíl od vás, vím.

to, že vy ho neznáte a myslíte si cosi, je stejně relevantní, jako co si myslel brouk pytlík. ten taky viděl taky vše jen v kině a myslel si, že tomu rozumí. ono myslet totiž znamená hovno vědět.

klidně si žijte dál v tom svém, je to primárně váš problém.
bavte se klidně i s mohamedem a mojžíšem, když vám to udělá dobře a pokud si myslíte, že vám to něco dá.

ono pravda je, že dětem se mají do jistého věku číst pohádky, protože na skutečný život ještě nejsou připraveny.
a já vám to dopřeju. takže vám udělám radost a řeknu, že máte pravdu, vše je, jak jste si vysnil, a kdo vám to nevěří, ten je závistivec, hlupák a kacíř.
do fausta jste ještě nedorostl.

254879

9.10.2011 20:25

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 254876

Pane mo, jsou věci, ke kterým důkazy prostě nějsou, jen indicie. Pokud máte nějaké bližší vztahy k lidem, které tu obhajujete, vysvětluje to váš pohled. Jinak si to lze bohužel vysvětlit jen vaším nedostatečným rozhledem v dané věci. Vím, že se mnou nebudete souhlasit a dost možná mě počastujete nějakým hrůbším výrazivem, ale i tak vám sděluji- Janeček, Bakala a spol jsou jen bílými koňmi světové finanční oligarchie v daném prostoru, nic více a nic méně. Pro nějaké důvody byli vybráni právě oni, byly jim poskytnuty předpoklady a jsou za to velmi dobře honorováni. Jejich loajalita ke své vrchnosti jim zaručuje neměnnost svého postavení, ale zcela neohroženi nejsou.

254886

9.10.2011 17:08

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

dub 94.?.?.?

Reakce na 254822

a juž se těším, jak nám tu budete vynášet do nebe nezávislého pana kellnera, nezávislého pana babiše a další[smích]

254868

9.10.2011 17:45

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

steve 166.?.?.?

Reakce na 254868

.. take kosovskeho Thaciho - ten je z nezavislych nejnezavislovatejsi !! [mrknutí jedním okem] , .. pockame si na dalsi tok brilantnich vysvetleni, .. a budeme oplodneni "muzou kapitalisticke krasy" ...

254873

9.10.2011 22:46

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 254873

s tim oplodnenim opatrne, tihle blazni veri tomu, ze penize delaji dalsi penize.Polozi na Nemcovou Palackeho, chvili je nechaji obcovat a Nemcova porodi treba i Komenskeho.

254899

8.10.2011 18:49

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Lin 85.?.?.?

Reakce na 254816

Ale jo...všimla. Virtuální peníze se nám vznášejí ve vzduchoprázdnu. [smích] Však jde o kasíno plné gemblerů. Proto ani tyhle "obchody" neuznávám. Nejsem žádný žeton, který (jak si myslí) můžou pro svou hráčskou vášeň vsadit. Zní to sice blbě, ale podle mého to tak v konečném důsledku fakt je.
No a politici? Škoda slov. Ti už tam dávno nejsou od toho, aby dělali nějakou politiku. Proto nemusí mít ani základní povědomí o tom, co to vlastně politika ve skutečnosti byla. Určujícími současnými schopnostmi jsou jiné vlastnosti.
Jen mě tak napadlo... odbočím.
V jakémsi dokumentu o Krylovi bylo řečeno, že největším zklamáním pro něj bylo, že ho "disidenti" odkázali jen ke zpívání, ač on sám se cítil na žurnalistu nebo i politika. Důvod? Nesouhlasil s divokou privatizací a nedal se koupit. A Havel měl v té době skoro 500 poradců, z toho víc jak polovinu členů STB.

254824

9.10.2011 23:00

RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 254770

Odkaz na stažení: názor posluchače Václava Pankráce (2,7MB mp3)

254900

8.10.2011 11:15

RE: .

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 254763

to by ale nesměly spekulace mnohonásobně překračovat akvizice (které se stejně většinou dějí mimo burzu nebo alespoň hlavní trh). u nás platí u prodeje bytu, že pokud ho člověk nějakou dobu nevlastní, platí z převodu daň. pokud by se toto zavedlo, omezily by se spekulační nákupy a také by "frajírci z wallstreetu" platili daně jako všichni ostatní. tím by se samozřejmě velmi stabilizoval trh. jenomže už jenom z toho důvodu, že burza není veřejnoprávní, ale soukromý subjekt, bude podporovat jakoukoliv špínu, hlavně, že se zvýší její "průtok" a ona zinkasuje zprostředkovatelskou provizi...

254784

8.10.2011 10:19

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 254744

Jakožto čestný a charakterní člověk si nebudu špinit ruce a karmu radami od obchodníka-SPEKULANTA (žeby jiné synonymum pro zloděje??). A lituji jiné slušné lidi, kteří se nechají zlákat lehce vydělanými penězmi, protože "lehce nabyl, lehce pozbyl".. Takže děkuji moc. [cool] [cool]

254779

8.10.2011 11:26

RE: .

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 254744

tohle automatizované obchodování je prvotní příčinou krize těchto trhů. jednak je čistě spekulativní. za druhé je velmi rychlé, tedy naprosto bez strategie a opodstatnění, je založené čistě na rychlosti. za další, když dojde k nějakému většímu výkyvu, zpravidla naplánovanému nějakým sorosem, tak všechny mašinky s podobným algoritmem chování naprosto odstřelí trh...

254787

8.10.2011 11:49

RE: .

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 254744

ty budeš tmo ne?
měl sis změnit nic na blabla....

254790

7.10.2011 23:44

Rikal me v USA

Satanist 50.?.?.?

na jednom delsim crosscountry cyclovandru na MTB starej, dobre ozbrojenej a edukovanej hippi kterej si vegetuje v chajde hezky zastrceny v panensky prirode Rockies na kteryho jsem tam narazil, ze se to eraru sere na vsech frontach a ze to bude horsi nez za recese! Doporucoval me ozbrojit se, zasobit se munici i proviantem protoze rodiny a to co vlastnime si budeme muset pred vselijakejma desperatama s holou prdeli kteri se nebudou rozmejslet vrazdit pro konzervu sardinek jen aby se nazrali ubranit! Rikal at mam na pameti, ze erar az pude do tuhyho a pujde nam vo kejhaky to nebude stihat a se na nas zvysoka leda tak vysere a budeme si muset pomoci sami.......

254758

7.10.2011 23:55

ČR jako svět , to vyjde na jedno brdo, na podzim 2011

Dobroděj 88.?.?.?

http://www.outsidermedia.cz/CR-na-podzim-2011-II-1...

Nepočetná skupina vyvolených si přivlastnila stát. Ovládá veřejné penězovody, do značné míry také média i orgány činné v trestním řízení. Má dostatečné zdroje k tomu, aby si udržela svou moc v dalších a dalších volbách. Mlýnek na peníze se točí dál. Ukazuje se, že popisovat realitu nestačí. Ten seriál by byl nekonečný. Jednou je to ekotendr, jindy solárka, pak zase IZIP pro VZP atd. Jedna kauza střídá druhou. A nic.
Můžete jako občan rezignovat. Nezajímat se o nic, nevolit, neúčastnit se ničeho. Ano, i to je možné. Ovšem s tím dovětkem, že je to jistá forma spoluviny. To je splněný sen dnešních parlamentních stran. Čím menší účast lidí ve veřejné diskusi, a hlavně ve volbách, tím lépe pro ně. Ve finále už budou volit jenom sami sebe. Pro pobavení publika nám ovšem zase předvedou drahou a patřičně vyhrocenou kampaň. Možná se pak někteří chytí na tu jejich známou fintu o volbě menšího zla. Jenže ouha, zlo je zlo a z menšího se časem téměř vždy vyklube pěkný prevít.
• Neměly by firmy, které zde mají podnikatelskou činnost, mít na území ČR i své sídlo a daňovou povinnost? Takto to fungovalo za první republiky a takto to funguje např. ve Švýcarsku.
• Neměl by stát převzít kontrolu nad strategickými komoditami – energie, voda, teplo?
• Neměl by stát odpovědně dbát na příjmovou stránku rozpočtu? Neměl by zabránit daňovým únikům a drancování veřejných zdrojů? Legislativní nástroje existují a v mnoha jiných zemích spolehlivě fungují.
• Neměla by veřejnoprávní média zastupovat veřejnost a ne jen vybrané politické strany?
• Neměli bychom korigovat Ústavu a posílit prvky přímé demokracie, včetně obecného referenda?
• Neměl by stát zabránit politickému ovlivňování policie, státních zastupitelství a soudů?
• Neměli bychom mít jiný zákon o financování politických stran a jiný volební systém?
• Neměli bychom dbát důsledně na uplatňování práva a pořádku?
• Neměli bychom být více solidární s nemohoucími a potřebnými a naopak velmi přísně postihovat černé pasažéry sociálního systému?
• Neměli bychom lépe dbát na mezigenerační solidaritu, kvalitu vzdělání a také dostupnost kvalitní lékařské péče?

Těch dalších otázek i odpovědí si doplňte podle Vašeho uvážení. Jisté je jedno – hněv není program. Nestačí kritizovat a protestovat proti něčemu, ale hlavně pro něco. Nezbývá než začít. To co kolem sebe vidíme je ČR na podzim 2011.

254760

8.10.2011 11:53

Symbolika určitě hraje roli

Lin 85.?.?.?

Už jsem se tu pozastavovala nad účelem poetických názvů pro tak hrůzné a krvavé operace. Symboliku to určitě má, protože silně pochybuju, že by nějaký potentát ráno vstal a řekl si - "Úsvit Sirén... to je ale hezký název pro naše vojenské tažení...".
Zdá se mi celkem logická věta v článku:
Protože Amerika je hlavním brlohem NWO a jsme svědky jejího globálního mocenského úpadku a bojí se, že Evropa je zatahována ještě více do ruské sféry vlivu, museli přijít s vychytralým plánem, aby „získali Evropu zpět“.
Je pravda, že trh a zdroje v Rusku (a vůbec na východě) by mohly Evropu oživit a případná spolupráce by dala vzniknout celkem soběstačnému teritoriu. Tím by se změnila i "mocenská mapa" světa.

254792

8.10.2011 21:04

Žádejme skutečnou demokracii teď!

Dobroděj 88.?.?.?

http://map.15october.net/reports/view/32

ČASY SE MĚNÍ

Něco se děje

V mnoha zemích Evropy, ale nejen Evropy, nyní probíhá útok na sociální práva občanů, a skrytě i útok na práva politická. Nejde jen o navyšování věku odchodu do důchodu, ztrátu zaměstnaneckých práv, prohlubování existenční nejistoty, krizi bydlení, zdražování zdravotní péče, růst DPH, přeměnu vysokých škol na výcviková centra, rozšiřování pravomocí exekutorů. Jde i o postupnou ztrátu našeho soukromí, o mezinárodní smlouvu ACTA projednanou za zavřenými dveřmi, která de facto umožní cenzurovat internet, jde o novelizaci shromažďovacího zákona, který prodlužuje dobu ohlášení demonstrace ze tří na pět dní, o rozšiřování pravomocí policejních složek a jejich dohledu nad občany. Nakonec jde o snahu omezit ústavou garantované právo na stávku!

Lidé po celém světě však odmítají věřit tomu, že ekonomická krize byla nevyhnutelná, odmítají věřit tomu, že peněz na veřejné služby je málo, odmítají věřit nutnosti sociálních škrtů. Přijde jim divné, proč Evropská Unie, Spojené státy i jiné země dotují banky nepředstavitelnými sumami, jen aby vzápětí brali peníze nezaměstnaným, handicapovaným, seniorům, dětem, studentům… Ekonomická krize vyústila v krizi politickou. Politici nejsou schopní obhájit své kroky, lidé začínají chápat, že politici nezastupují je, že zastupují peníze a instituce, které jimi disponují ve velkém. Lidé začínají chápat, že současný systém je neudržitelný. Cítí, že politické strany baží pouze po zisku pro sebe a všelijaké své sponzory, ať už otevřené, nebo skryté.

Málokde na světě však dává vláda své pohrdání lidmi tak otevřeně najevo, jako zde, v České Republice. Vláda si dlouho myslela, že si může dovolit cokoli. Muž, který zastával významné posty v předešlých vládách posledních osmi let, včetně ministra financí, si spolu s knížecím maskotem založil novou stranu a posílal lidem složenky na zaplacení státního dluhu. Miroslav Kalousek, tento expert přes ekonomiku, v roce 2008 vystoupil spolu s tehdejším premiérem Mirkem Topolánkem, aby uklidnil veřejnost. Tvrdil nám tehdy, že ekonomická krize na Českou Republiku nedolehne. To vše jen proto, aby o dva roky později rozpoutal předvolební kampaň, kterou vystihují dvě slova: Dluhový terorismus!
Masmédia vládě pomohla a pomáhají. Tato média, která manipulují s počty účastníků na demonstracích, média, která tyto účastníky všelijak nálepkují, jako líné odboráře, levičáky nebo dokonce nebezpečné extremisty, ano, tato média vytvořila obraz líného Řeka, ačkoli obyčejní Řekové ve skutečnosti pracovali nejvíce hodin ročně z celé Eurozóny. Díky těmto médiím vznikla atmosféra paniky, lidé uvěřili, že za dluhy můžou ti nejchudší, a nakonec celá jedna třetina voličů hlasovala pro současné strany vládnoucí koali...Automaticky kráceno

254833

8.10.2011 21:09

RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254833

Díky těmto médiím vznikla atmosféra paniky, lidé uvěřili, že za dluhy můžou ti nejchudší, a nakonec celá jedna třetina voličů hlasovala pro současné strany vládnoucí koalice. I tito lidé dnes vidí, jak si počíná samozvaná „vláda rozpočtové odpovědnosti“. Zatím se na pokraji bankrotu ocitlo mnoho dalších zemí a média již ani nestačí vytvářet obrazy líných Irů, Italů, Španělů, Portugalců, brzo možná i Britů a dalších. Přišlo vystřízlivění. Vláda má minimální podporu veřejnosti, přesto pokračuje ve své politice.

Myslí si, že může pokračovat v plánu, protože tady přece lidé neprotestují. Tady si lidé zajdou zanadávat do hospody a hořkost zapijí pivem. Solidarita - co to je? A stávka? No to jste se snad zbláznili?!…

To se však vláda přepočítala, protože – časy se mění! Nedávno Česko zažilo masivní demonstraci na Václavském náměstí, poté i poměrně rozsáhlou stávku v dopravě. Je to nadějný začátek. Vláda si to uvědomuje a dostává pomalu strach. Jak jinak lze vysvětlovat pokus stávku zakázat a snahu o omezení stávky zákonem. Jak jinak lze vysvětlit to, že úřad vlády již non-stop hlídá policie a okolí úřadu se stalo soukromým pozemkem, právě aby zde lidé nemohli protestovat?

Ano, někde jsou lidé už trochu dál.

V arabských zemích již otřásají letitými diktaturami. Na Islandu svou občanskou neposlušností donutili vládu odstoupit, dohnali tamní politiky a bankéře k odpovědnosti za své předchozí činy. Lidé jsou dál také ve Španělsku, kde se na popud hnutí Skutečná demokracie teď! schází lidé na náměstích, demonstrují, diskutují, pořádají blokády politických institucí. Pak tu máme Řecko, zemi, kterou se vláda spolu s Mezinárodním měnovým fondem a Evropskou centrální bankou pokouší rozkrást v divoké privatizaci a většinu obyvatelstva dostat pod úroveň chudoby. Máme tu zemi, která je na pokraji revoluce. Lidé obsadili náměstí, společně diskutují a hledají cestu k přímé demokracii. Stávkují, obsazují státní instituce. Brutální policejní represe, která o skutečné povaze tamního režimu nenechává nikoho na pochybách, je jen utužuje v jejich vzdoru.

Ano, někde jsou lidé dál.

Ale to je pro nás přeci výborná příležitost nechat se inspirovat! Oni jsou rozhněvaní, my jsme rozhněvaní. Oni jsou i my.

Nemyslíme si ale, že stačí jen současnou vládu sesadit a zvolit stranu opoziční. Domníváme se, že změnu potřebuje systém. Konec konců v Řecku i ve Španělsku provádí sociální škrty obdoby české Sociální demokracie. Jde totiž o záchranu i jejich systému, který i jim umožňuje okrádat občany. I tyto strany tedy skáčou, jak pískají bankovní domy a Mezinárodní měnový fond, kterému donedávna předsedal pro změnu socialista z Francie, Dominique Strauss-Kahn. A nakonec nezapomínejme, že to byla česká ČSSD, která roku 2000 v Praze hostila právě Mezinárodní měn...Automaticky kráceno

254834

8.10.2011 21:11

RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254834

A nakonec nezapomínejme, že to byla česká ČSSD, která roku 2000 v Praze hostila právě Mezinárodní měnový fond. I ona se podílela na vytvoření situace, ve které dnes žijeme.

Protože vidíme zastupitele, kteří nás nezastupují, protože vidíme média - hlídací psy demokracie, kteří demokracii pošlapávají, vidíme, že za krizi platí ti, kdo ji nezpůsobili, proto jsme rozhněvaní. Protože si myslíme, že není možné, aby tu existovala elitní skupina lidí, pro kterou platí jiná pravidla, proto jsme rozhněvaní. Principem demokracie je, že každý má stejné práva i povinnosti, že každý se může podílet na rozhodovacích procesech, a ne jen rituálně jednou za pár let volit větší či menší zlo.

My jsme rozhořčení! Ale nechceme se jen hněvat, chceme se scházet a hledat cestu ven! Jste-li rozhněvaní i vy, přidejte se, protože pak my jsme vy.

Žádejme skutečnou demokracii teď!

254836

8.10.2011 21:21

RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254836

Ale kdo jsou ti oni? Ti kdo nám vládnou? Politici? „Máme přeci demokracii, politici jsou naši zastupitelé“, prohlásí služebný intelektuál povýšeně.

Ano, zastupitelé to určitě jsou. Ale nezastupují NÁS!

Politici zastupují zájmy bank, které netvoří nic, ale mají všechno. Politici zastupují zájmy velkých korporací, které ničí naši planetu a životy milionů lidí. Politici zastupují své zájmy a zájmy těch, kdo jim zaplatili bezduché volební kampaně, či zajistili skrytou propagaci v médiích. Jsou to zastupitelé: Těch, kdo je denně podplácejí, nebo jim vyhrožují, aby nezapomněli, komu mají sloužit. Politici zastupují moc peněz.

„Demokracie je nejlepší ze špatných režimů“, ohradí se automaticky služebný intelektuál.

Je to ale opravdu demokracie? Anebo jen slovo? „Nic lepšího, než co je teď, existovat nemůže“… Není právě TO argument diktatury?! Co se stane z člověka, který neusiluje o to, být lepším? Co nastane ve společnosti, kterou tato výmluva nasytí jako jed a paralyzuje všechny, kterým zůstala alespoň špetka svědomí? Pod taktovkou mocných se z kultury stává konzumní balast, podobný přemaštěným brambůrkům, vzdělání je redukováno na deformaci člověka ku prospěchu jeho budoucích zaměstnavatelů. Kvalitní zdravotní péče se stává výsadou bohatých. Léky jsou úspěšné, když se jich hodně prodá, ne když zachraňují životy. Věda se přestává zajímat o podstatu lidské duše, radši se bude zajímat o to, jak správně uspořádat zboží na regálech: Jen aby si lidé koupili ještě více laciných nesmyslů, které nepotřebují, jen aby nezjistili, že štěstí se nedá koupit v akci. Pozorujeme všudypřítomný úpadek.

A pak přijde ekonomická krize. Odborníci na ekonomii, ti co vždy všechno věděli a shovívavě nás poučovali, najednou nevěřícně kroutí hlavami. Nepříjemné překvapení, zní z časopisů pro bohaté! Překvapení? Ne, logický důsledek struktury naší společnosti. Trhy zachvátí panika. Co dělat? Nejdřív požádají o pomoc stát. Ten jim vyhoví, neboť stát jsou oni. A tak z veřejných peněz plynou nepředstavitelné sumy do kapes těch nejbohatších. Zatímco se miliony lidí na světě propadají kvůli krizi do ještě větší bídy, majetky novodobých velmožů ještě narostou. Dle pravidel jejich ekonomického systému však vzniká nerovnováha. Výdaje státu jsou příliš veliké. Jak to vyrovnat? Mocní na to brzy přijdou, vezmou peníze nám.

Začíná nevídané mediální vymývání mozků. Žijeme si nad poměry, musíme utahovat opasky. My, co vše vytvořili, prý parazitujeme na těch, kdo nám vše berou! Ti, co nepracují, nás vyhodili z práce, ale zároveň nám tvrdí, že my nechceme pracovat! Nakonec jsme to snad my, kdo způsobil hospodářskou krizi!?

Strašákem dneška se stal státní dluh. Byli jsme to ale my, kdo vytvořil systém, ve kterém se prostřednictvím peněz vše stává automaticky majetke...Automaticky kráceno

254837

8.10.2011 21:56

RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!

Dobroděj 88.?.?.?

Reakce na 254837

Strašákem dneška se stal státní dluh. Byli jsme to ale my, kdo vytvořil systém, ve kterém se prostřednictvím peněz vše stává automaticky majetkem bank? Byli jsme to my, kdo vytvořil systém, ve kterém musí veřejnost odevzdat veškeré svoje produkt lichvářům, jen aby si u nich poté půjčovala na dluh, protože jinak by nezajistila ani své základní fungování? Anebo snad budeme věřit tomu, že banky si své bohatství vytvořili sami? Že makléři svými spekulacemi, pokřikováním na burze a okrádáním jeden druhého i nás všech vytvořili hodnoty? Budeme snad věřit, že peníze se dají jíst?

ONI Z NÁS DĚLAJÍ HLUPÁKY, PONÍŽILI NAŠI DŮSTOJNOST. PROTO JSME ROZHNĚVANÍ!

Ale neznáme jen hněv, v našich srdcích plane naděje. Tu nám ještě nevzali a my si ji nenecháme vzít. Hlásíme se o slovo! My rozhněvaní jsme všude! Někde již otřásáme pilíři moci, jako v Tunisku, v Egyptě, ve Španělsku či v Řecku. Jinde se teprve probouzíme. A jsme i zde, v České Republice!

Budeme společně hledat cestu ven. Začneme se scházet. Navzdory jejich ironickým úsměvům budeme hledat cestu ke společnosti, ve které budeme sami kontrolovat naše životy. Bude nás víc a víc, úsměv na jejich tvářích vystřídají obavy, přehlížení vystřídá represe. My však půjdeme pořád dál, směrem ke společnosti, kde důstojnost a sebe-naplnění už nebude romantický sen. Bude to dlouhá cesta, zažijeme vzestupy i pády. Ale my jsme trpěliví.

Neutečeme se k prolhaným opozičním stranám, víme, že chyba je v systému samotném. Nestaneme se sluhy Modrých, ani Oranžových, Rudých, Hnědých, ani Zelených. Neuvěříme těm, kdo nám slibují zbytky ze své hostiny, jen aby udrželi tento podvodný systém v chodu a aby mohli být vystřídáni jinými, kteří nás okradou pod rouškou krásných slov o rozpočtové odpovědnosti.

Oni nás nezastupují!

MY JSME ROZHNĚVANÍ A CHCEME SKUTEČNOU DEMOKRACII!

Zítřek si musíme vytvořit my sami. Dnes!

Oni bez nás nedokážou nic, my bez nich dokážeme všechno!

ULICE JSOU NAŠE, NÁMĚSTÍ JSOU NAŠE!

SVĚT PATŘÍ NÁM!

254841

8.10.2011 22:07

RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!

steve 166.?.?.?

Reakce na 254841

.. ULICE JSOU NAŠE, NÁMĚSTÍ JSOU NAŠE!

SVĚT PATŘÍ NÁM!

--------------
.. ale ty kulomety jsou jejich, a nechteji je pujcit ..

254842

8.10.2011 21:30

Čtvrteční jednání

Tonda 89.?.?.?

Ve čtvrtek mělo dojít na rozhovory ministrů financí Německa, Francie, dále předsedů Mezinárodního měnového fondu, Světové banky a Evropské centrální banky a OECD.

Nevíte někdo něco o výsledcích?

254839

8.10.2011 21:44

RE: Čtvrteční jednání

steve 166.?.?.?

Reakce na 254839

.. Nevíte někdo něco o výsledcích?
---
.. ja tedy vevim, nemam cas na ptakoviny. Vzpominam na holokaust.

254840

9.10.2011 4:23

RE: Čtvrteční jednání

rem 89.?.?.?

Reakce na 254839

http://ee.dunres.sk/clanky.php?id=2225
Tam máš historický vývoj, přítomnost i zářnou budoucnost. A je úplně jedno, na čem se ti kašpaři ve čtvrtek domluvili..

254852

9.10.2011 20:14

Jak na to?

vodnik007 69.?.?.?

Jeden z mnoha clanku jak se zbavit dluhu: http://trhy.mesec.cz/clanky/proc-bychom-nemeli-pri... [cool]

254883

9.10.2011 22:20

RE: Jak na to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 254883

Pekny !!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

254896

11.10.2011 1:47

Je to temné a ponuré...

Honza999 88.?.?.?

Co to je?

Naše zářící budoucnost...

254972

Příspěvků: 63

07.10. 05:56 bramborus  V tom asi nebude sobaka zaryta
07.10. 06:52  RE: V tom asi nebude sobaka zaryta
07.10. 08:46 abc  RE: V tom asi nebude sobaka zaryta
07.10. 09:59 prcek  Myslim ze autor sa myli
07.10. 10:27 jean.laroux  Trojská hra
07.10. 11:35 Adrien Arcand  Brzo to bude tady
07.10. 20:28 mo  .
07.10. 22:06 Dobroděj  Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
07.10. 23:01 dub  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
07.10. 23:57 mo  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
08.10. 17:43 dub  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
08.10. 19:09 mo  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
08.10. 20:03 dub  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
08.10. 00:05 mo  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
08.10. 06:19 Jiri Radosta  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
08.10. 16:07 no  RE: Skutečnost nad všechny přednášky jasná!
07.10. 22:57 pavelh14  RE: .
08.10. 00:20 mo  RE: .
08.10. 03:08 Dobroděj  Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 09:36 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 10:03 Oracle  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 11:24 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 11:37 Lin  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 17:53 dub  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 18:47 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 16:31 Jarmila  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 17:20 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 18:58 Jarmila  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 20:25 Lin  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 20:55 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 21:04  Nesoudili jsme ho na základě špatných informací??
09.10. 22:41 hc  RE: Nesoudili jsme ho na základě špatných informací??
09.10. 16:58 steve  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 17:43 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 20:23  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 16:59 dub  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 18:08 mo  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 18:44 dub  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 20:25  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 17:08 dub  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 17:45 steve  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 22:46  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 18:49 Lin  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
09.10. 23:00 Vladimír Stwora  RE: Nádherně se do problému svým příspěvkem trefil posluchač Rádia 6, Václav Pankrác!
08.10. 11:15 fist.of.heaven  RE: .
08.10. 10:19  RE: .
08.10. 11:26 fist.of.heaven  RE: .
08.10. 11:49 aristokrat  RE: .
07.10. 23:44 Satanist  Rikal me v USA
07.10. 23:55 Dobroděj  ČR jako svět , to vyjde na jedno brdo, na podzim 2011
08.10. 11:53 Lin  Symbolika určitě hraje roli
08.10. 21:04 Dobroděj  Žádejme skutečnou demokracii teď!
08.10. 21:09 Dobroděj  RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!
08.10. 21:11 Dobroděj  RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!
08.10. 21:21 Dobroděj  RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!
08.10. 21:56 Dobroděj  RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!
08.10. 22:07 steve  RE: Žádejme skutečnou demokracii teď!
08.10. 21:30 Tonda  Čtvrteční jednání
08.10. 21:44 steve  RE: Čtvrteční jednání
09.10. 04:23 rem  RE: Čtvrteční jednání
09.10. 20:14 vodnik007  Jak na to?
09.10. 22:20  RE: Jak na to?
11.10. 01:47 Honza999  Je to temné a ponuré...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 3

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
387 762,50 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 301