Diskuze k článku

Strach z dluhové krize se šíří, když bylo Řecko zasaženo novými stávkami proti úsporným opatřením

Příspěvků 58

23.9.2011 4:19

La Belle Verte / Nádherná Zelená

Peptalkin 62.?.?.?

Predstavte si svet, v ktorom sú všetci ľudia k sebe dobrí, láskaví, delia sa o všetko spoločne, nepotrebujú peniaze a žijú v súlade s prírodou. Nemožné ?

"La Belle Verte" je francúzsky film z roku 1996, ktorý bol v Európskej únii "zakázaný". To je dôvod, prečo je ho taký problém nájsť, aj keď v ňom hrajú známi herci ako Vincent Lindon a Coline Serreau.
Je to film, ktorý hovorí otvorene o našej spoločnosti. S humorom vykresľuje aký je nesprávny dnešný pohľad na tento svet. Mnohí ľudia už dávno tušili, že niečo nie je v poriadku, ale tento film si nedáva servítku pred ústa a nebojí sa povedať že chorá je naša spoločnosť, ktorá nevie čo je láska, že chorá je naša veda a technika, naše stravovanie, politika a najmä to, že ešte stále používame peniaze.

Avšak toto nie je tragédia, ale komédia, ktorú nemohli stráviť politici a iní mocipáni, preto tento film zakázali. Nie cenzúrou, ale tým, že sa nikde nevysiela a takmer nikde sa o ňom nepíše. Čo nemáte vedieť Vám jednoducho nie je oznámené. To je cenzúra kapitalizmu.
-----------------------------

Film som dal na ulozisko, z ktoreho je mozne stahovat bez obmedzeni a to po dobu 10 dni.

La Belle Verte / Nádherná Zelená

253779

23.9.2011 7:35

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

commonuser 85.?.?.?

Reakce na 253779

Nádherná Zelená - bez stahování

253782

23.9.2011 7:57

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 253779

Pozoruhodný film, díky za info. Tady je na youtube s anglickými titulky. Takže film z roku 1996, není v databázích, není zakázáný, prostě je ignorovaný, žádná reklama, žádná publicita v médiích.... Jako jiné věci, o kterých lidičky raději nemají nebezpečně přemýšlet, klást si otázky, hledat odpovědi, řešení. Pro pravdoláskokracii platí heslo, uvědoměle kupředu zpátky ni krok. Získal nějakou cenu?
http://www.youtube.com/watch?v=C5CmMm_SRpM

253783

23.9.2011 8:16

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 253783

Tato scenka patri k tym najhumornejsim z celeho filmu a nielen to. Politici maju plebs za uplnych blbcov a svoje dristy zaobaluju do roznych nic nevraviacich klise.

http://youtu.be/x7YvR8rjV3k?t=3m25s

---------------

Mam toho viacej. Postupne sa rad s mojou zbierkou podelim.

253784

24.9.2011 19:51

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Lin 85.?.?.?

Reakce na 253783

René, tenhle film žádnou cenu nezískal a v rámci EU má zakázané "veřejné" promítání. V kině ho nikdy neuvidíte. Jak je to mimo EU, nevím.
(odkaz jsem dávala do "zkratky" už někdy z kraje roku i s tímhle komentářem)

253884

23.9.2011 11:19

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 253779

La Belle Verte / Nádherná Zelená.

jansmith[smích]

253794

23.9.2011 13:00

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

esw 109.?.?.?

Reakce na 253779

O tom filmu už tu jednou byla řeč.
Např. tady je to v různých bitrejtech.

http://www.ulozto.cz/hledej/?q=nadherna+zelena&disclaimer=0

253802

23.9.2011 20:43

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 253802

Re:La Belle Verte..
Plenty of intresting [smích]

Hej celkom fajn film. Videl som ho pred časom a rozoberali sme ho..
Otázka:
Komu poslúži vzdanie sa technológii, ktoré umožňujú základné materiálne zabezpečenie a návrat o nejakých 3-5000 rokov dozadu a na ktoré robili generácie našich predkov, aby sme sa my mali lepšie?

Čisto telepatická kultúra je bez pochýb ľahšie ovládateľná, ako technosférická civilizácia. Aj keď treba priznať, že samozrejme umelé, strojové technológie sú len protézy skutočnej kapacity, potenciálu druhu homo sapiens sapiens.
Podľa vykopávok, monumentov a bájí krížom-krážom po zemeguli vyzerá, že sme to tu už (ne?)raz mali.
Otázkou je, prečo takáto(takéto?) civilizácia(civilizácie?) zanikli?
Pravdepodobne mali spoločných menovateľov:
"elitarizmus" a ateizmus.
Ak takáto civilizácia nespĺňa jedno zo základných pravidiel(napĺňanie optimálneho potenciálu čo najširším počtom jedincov kolektívu) cieľu existencie homo sapiens sapiens na zemi, nemôže tu logicky dlhodobo zotrvať, aj keď sa môže javiť ohraničene udržateľnou.

Low-end psychotechnikami a sociálno-kultúrnou "mágiou" známou napríklad zo starých gréckych bájí a povestí, Mezopotámie a hlavne Egypta(a jeho decka judaizmu) je možné dlhodobo(tisíce rokov) držať plebs elegantne + - v stave zombi.

Časť technológii sa aj zachovala a používa sa široko do teraz.
Preto globálny fascopsychopati poznajú len apokalypsu.
Presne, ako im raz dávno povedal jeden z dvoch veľkňazov, ktorému zaplo - Mu:
"Nič ste nepochopili a ak Vaši potomkovia nič nepochopia tiež zahynú".
Potom bol bum a začal dnešný vek..
Toľko k "bájkam", ktoré majú hodne čo do seba a nie nadarmo ich študenti high-end manažmentu tak podrobne dokola rozoberajú.
Škoda, že v Európe máme stále len treťotriedne univerzity.
Aj s druhou vzdelávacou kategóriou je tu problém a je v zásade len pre "vyvolených", aj keď sa časy i-netom menia..
No to sme tu tiež celkom podrobne rozoberali..

Nazad k Zelenej..
V zásade teda fajn, no 2 momenty:

1.Spomínaná propagácia k návratu do z pohľadu "ni(e)koho" bezpečnejšieho stavu telepatickej, resp. non-logos spoločnosti s tlmením abstraktno-logického myslenia a masovými, pomerne ľahko kontrolovateľnými kladnými, či zápornými emočnými výkyvmi.(opačný dimenzovaná je zasa pre porovnanie toľko preberaná extrémna judaistická fašistická pseudorasistická ideológia výkonnej periférie globálnej elity)

2.Koniec scény v štadióne!
Co chtel básník ríci tou snahou o propagáciou, resp. podprahovou "legalizáciou" homosexuality v zaradenom kontexte.
A futbalová klasika 22=11+11=(10x2)+2(vrchné duo) kope loptu tak, aby zostala v HRE. Mocné celosvetové nabíjanie "magickej" matrice 2 svetových JEDENÁSTOK emóciami stoviek miliónov nevedomých fanúšikov=bateriek=jeden z hlavných zdrojov moci=energie globálneho fascoagregátu.

Otázočka pre absolventov,...Automaticky kráceno

253836

23.9.2011 20:46

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 253802

pokračovanie..

re: Nádherná? Zelená..

2.Koniec scény v štadióne!
Co chtel básník ríci tou snahou o propagáciou, resp. podprahovou "legalizáciou" homosexuality v zaradenom kontexte.
A futbalová klasika 22=11+11=(10x2)+2(vrchné duo) kope loptu tak, aby zostala v HRE. Mocné celosvetové nabíjanie "magickej" matrice 2 svetových JEDENÁSTOK emóciami stoviek miliónov nevedomých fanúšikov=bateriek=jeden z hlavných zdrojov moci=energie globálneho fascoagregátu.

Otázočka pre absolventov, resp.hobby cultural engineers: Kde zostáva lopta, keď hráči začnú tancovať podľa KLASICKEJ hudby a čo to môže znamenať?

PS:Netvrdím, že režisér, scenárista a herci si musia byť niečoho vedomí. Tak ako v napr. vo filmoch MATRIX, AVATAR & co.
Ich zámer mohol byť v poho, tak, ako sú zväčša v poho aj zámery bežných novinárov a politikov. V rámci svojho statusu ani inak konať nemôžu a proti-ľudský systém ich z časti chráni, dokiaľ sa väčšina oviec nechá blbnúť(odovzdáva svoj dar, namiesto aby ho používala..=dobrovoľná samovražda seba a vražda svojich detí).

Možno ale ďalsí školený kolega(kolegovia) tu na fóre objavia aj iné zaujímavé momenty filmu a z nej vyplývajúci obraz hodnotenia dnešnej situácie(pár rokov hore-dole) Globálnym prediktorom(parazitom).
Nie som masochistickým fanúšikom hier, pri ktorých ide o život, ako v starom Ríme, no na druhej strane sme chtiac-nechtiac ich súčasťou a bolo by zdravé sa o ne zaujímať.
Von z nich môžeme len pri poznaní pravidiel a hrať bezpečne pre obecný prospech, len pri poznaní a zvládnutí hrania podľa im nadradených pravidiel!

253837

23.9.2011 23:25

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 253837

Co takhle balanc? Rozumným způsobem používat technologii a jiné věcičky? K té homosexualní scéně, pro telepatické a jiné věcičky přestávají být jisté problémy, být problémy. Prostě některé věci vnímáte už na invidualní úrovni a nepotřebujete média, veřejně masírované mínění, aby vám to vysvětlili. Když víte, neznáte strach.... Někdo však velmi potřebuje mocná masmédia, invidualismus ve smyslu VÍ ve velkém měřítku se někomu může jevit jako noční můra. Co tím sledoval tvůrce filmu, samozřejmě nevím.

253849

23.9.2011 21:53

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Adrien Arcand 90.?.?.?

Reakce na 253779

Dobře,ale nějak jsem nepochopil kam půjde miliarda soudruhů z Afriky?A kam ta druhá z číny?Navíc kde přesně vznikne a KDY ten společný prostor?Nějak nechápu kde je svět ještě volný a kde se dá koupit či najít tato volnost?

253842

24.9.2011 22:41

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 253842

re:René..
Áno balanc v istom zmysle..
Momentálne technológie predbehli morálny vývoj spoločnosti a z toho plynú známe riziká. Pokiaľ sa mentálne technológie používajú s tu viac ráz popísaným 5-zložkovým bezpečnostným systémom:
1.Identifikácia a korekcia objektívnej realite neadekvátnych algoritmov vlastného(a kolektívneho) intelektu zameraných na identifikáciu a subjektívne riadenie objektívnych prírodných a sociálnych procesov=kontrolované preprogramovanie vlastného podvedomia. V bežných školeniach manažérov používané techniky na báze jógy, tzv. scientológie, rôznych pôvodne budhistických techník,.. sú cielené v zásade paradoxne na rozšírenie vedomia, čo sa javí byť slepou uličkou kvôli objektívnej hranici ľudského vedomého vnímania 15-16 bit/s. Ďalej začnú napr. jednotlivé obrázky kinofilmu splývať. Podvedomie je z časti paralelou s prakticky neobmedzeným HDD. Zapisuje všetko, čo prejde cez našich 7 zmyslov, na báze áno-nie-nerozhodne, alebo-neregistrované.

2.vedomá a

3.pod-vedomá(sny) iteračná "hra" s Mierou=postupná vedomá aktivácia 6.zmyslu,

4.Mozaikové chápanie a
5.Neegocentrický(sve-domitý)=7.zmysel), hrozba manipulácie je minimálna(samozrejme v rámci Gaussovej štatistiky). Treba to postupne učiť v rámci etiky a zásad sociálnej bezpečnosti hlavne deti na druhom stupni ZŠ a na SŠ aj u nás, tak ako je to v iných spomínaných krajinách. Potom nebudú bezbranne vystavené mediálnemu masakru, ako dnes, kde je ich prirodzeným východiskom v zásade len protest vo forme pomalej hromadnej samovraždy(alkohol, tabak a iné drogy). Riešenie individuálnym psychologickým "poradenstvom" je v tomto prípade(ako ja v mnohých iných) absurdné a nesystémové.

Mnohí Mgr.,PhDr.= okultní zasvätenci, ktorí sa snažia napriek svojmu SUBJEKTÍVNEMU "vzdelaniu" aspoň trochu objektívne uvažovať(všetka česť, bo po 5-8 rokov trvajúcej zámernej titulárnej demagogizácii to nie je jednoduché) to už dobre vedia. MuDr.psychiatri sú tiež oddielnym špecifikom. Samozrejme ide o primárne podprahové nastavenie "vzdelania", pretože väčšina technológii zo sylabov je použiteľných, tak ako v iných odvetviach kultov "vedeckej", či pseudreligijnej západnej biblickej kultúry.

Technologické protézy prirodzených schopností HSS sú teda vymoženosťou, bezpečnostnou poistkou(nie je možné ich úplne komplexne ovládať-viď Heisenbergov princíp neurčitosti a 2.Goedelova teoréma) a dopustením zároveň. Momentálne sa spoločnosť bez nich nezaobíde. Z dlhodobejšieho hľadiska však v istom zmysle nemusia byť potrebné, čo je tiež pravda. Ide ako vždy o to, na akej úrovni sa bavíme..

Čo je teda na jednej úrovni názoru a chápania blízko objektívnej realite, môže byť na inej lož. V tom majú často bratia starší vo viere[smích] pravdu. To sa inak javí byť aj základom celej globálnej manipulácie pod-vedomia ovčanov. Akýkoľvek ašpirant na pozíciu Globálneho prediktora...Automaticky kráceno

253892

24.9.2011 22:44

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 253842

pokračovanie..
Re: René..

Čo je teda na jednej úrovni názoru a chápania blízko objektívnej realite, môže byť na inej lož. V tom majú často bratia starší vo viere[smích] pravdu. To sa inak javí byť aj základom celej globálnej manipulácie pod-vedomia ovčanov. Akýkoľvek ašpirant na pozíciu Globálneho prediktora totiž nemôže ísť dlhodobo vyslovene proti princípom Hierarchicky najvyššieho, aj jemu nadradeného systému. Ergo v istom zmysle profesionálni globalisti zvyknú hovoriť pravdu a aj to ich chráni okrem hlúposti a cyklického sebaobetovania oviec s potomkami..(Abrahám a Izaak..a žiadosť-ivosť krvilačného psudomonoteistického Am-on-a JHWH).
Preto algoritmus pyramídy:
"Mierou svojho a chápania robíš na svoje ciele a mierou nechápania reality,.." dokolečka dokola..

Re:Adrien..
Kde? V hlavách.
Kedy? Aj hneď. Je to každého osobné rozhodnutie.
Zasa:
Svetonázor: Mozaika(všetky objektívne procesy okolo nás spolu primerane súvisia), alebo v dnešnom zvrátenom zmysle konšpirácia-všetko okolo a v nás sú "chaotické nesúvisiace náhody"
Chápanie: Neegocentrické(Človek, snažiaci (známymi spôsobmi)sa o priamu kooperáciu s najvyšším známym systémom=Boh), alebo egocentrické(cca.úroveň 8-ročného decka, či puberťáka-grázlika).

Ku Grécku..
Nie bez povšimnutia by malo zostať, že Gréci majú z dejinného(alebo h-is-tórického) pohľadu s pravdepodobnou pôvodnou organizáciou Globálneho prediktora-parazita z tzv.Európanov najviac skúseností a asi aj najviac otvorených účtov..Minimálne od obdobia tzv. Trójskej vojny, kultov Delf a Artemidy, Alexandra, .. Ich civilizačný pokrok spolu s krvou ide totiž z veľkej časti až po preddiadochovskú etapu dejín globalizácie na vrub dnes stále ešte z časti oficiálnymi h-is-tórickými mýtmi maskovanou egyptskou kňažskou "elitou", neskôr skrytou v "kolene Lévi".

Väčšina "gréckych géniov" sa vždy učila v Egypte a takmer každý grécky hrdina sa v báji zastavil (len tak akože na okraj?)aspoň raz v Egypte. Dobývanie sveta sa akože zrodilo v hlave 20-ročného chlapca, ako nám tvrdí časť dnešných okultných h-is-tórikov? Aristoteles bol tiež, ako skoro všetci učitelia lokálnej gréckej "elity" školený v Egypte..Z dejín manažmentu je známe, že Grécko bolo v istom zmysle intelektuálnou kolóniou Egypta. Neskôr však bola y viacerých dôvodov vybraná karta Ríma. To je už ale iná, nadväzná story..

Tam treba hľadať osvetlenie dnešných "problémov" Grécka a ich riešení. Bez vážnejších pochýb, sú u našich južnejších kolegov mnohí politici a funkcionári v chápaní situácie pomerne blízko realite. Otázkou je, či sa im podarí prekonať mediálnu bariéru medzi nimi a ovčanmi, tak ako u nás v strednej Európe, resp. či ovčania dospeli k mysleniu nie o jeden, ale aspoň o dva-tri kroky ďalej smerom k prebudeniu sa do reality a ku schopnosti kontroly svojho osudu..

253893

25.9.2011 10:26

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 253893

Pane Udo, Vaše příspěvky svědčí o to, že víte ve svém oboru podstatně více, než my běžní smrtelníci. A že Vám taky nedělá problém napsat dlouhý příspěvek.. Tak se slušně ptám, mohl by jste občas napsat samostatný článek o tom, co víte, nějak od počátku a tak, abychom taky vnikli do podstaty věci?? Děkuji předem i za ostatní čtenáře (doufám, že nejsem sám, to by mě mrzelo..) [cool]

253906

26.9.2011 15:54

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 253906

Re:Anonym 90..
Moje príspevky majú v podstate charakter článkov v rámci diskusie a o to aj ide. V rámci diskusie sa totiž občas objavujú nové znalosti. Všetci sa vyvíjame. Aj ja.
Prakticky kompletné materiály(základ tvorí okolo 400 str.+ ďalších niekoľko sto strán analýz, metodík a dokumentov = dokopy je to odhadom niečo cez 5000 strán) majú dávnejšie k dispozícii viacerí nie len tu na fóre, no aj editor. Možno by otázka mala smerovať skôr na neho. Možno má svoje dôvody. Trebárs časové, kapacitné,..

Komplexné jadro tém, ktoré sa tu preberajú je spoločné a vyzerá, že nie je na 1-2 články.
Samozrejme je to len open source návrh. Možno sú už aj lepšie. Osobne však podrobnejší a funkčnejší elaborát na tému podstaty dnešných globálnych a lokálnych problémov a ich riešenia nepoznám, aj keď sú v ňom veci, s ktorými sa osobne plne nestotožňujem a treba ho určite viac prispôsobiť na naše podmienky. Preto bol asi 2 roky nazad ponúknutý tomuto fóru na diskusiu, pripomienkovanie, prípadne širšie prepracovanie. Alebo čiastočné, či celkové zamietnutie a návrh a vývoj iného obecne prospešnejšieho riešenia, konceptu ďalšieho (udržateľného v zmysle predikcie) vývoja spoločnosti(sociálny, ekonomický, kultúrny, filosofický, ekologický,..) v 21. a následných storočiach,..

253984

24.9.2011 0:05

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253779

Příště prosím zkuste pořádné úložiště.

http://www.uloz.to/

Bude to tam napořád a nikdo to hledat nebude.
Takové malé české semeniště. [mrknutí jedním okem]

253852

24.9.2011 23:56

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 253852

To je snad zart, nie?

Uloz.to ma iba jednu jedinu vyhodu, ze neexpiruje link, inak oproti adrive je to bieda.

Na to aby niekto mohol odtial sosat rychlejsie ako 300 kbps, tak musi cvakat. Rychlost uploadu na adrive a ulozto sa tiez neda zrovnavat. Bezplatny priestor v adrive je 50 GB a subory neexpiruju. Generovat 14-denne linky uploadnutych suborov sa daju prakticky dokola. A ako som uz napisal vyssie, pri stahovani nekladie absolutne ziadne vynutene obmedzenia(zamerne nizka rychlost stahovania, ci rozne datove obmedzenie pre stahovanie, pripadne casove limity a cakacie limity). Ja mam sice iba 12 Mbit linku, ale pri stahovani suboru z adrive bola plne vytazena.

Navyse pre taketo ucely to staci. Pochybujem ze po 14-tich dnoch to tu bude v tomto clanku mat este nejake opodstatnenie, kedze vacsina si ten clanok precita do niekolkych dni a diskusiu detto. [smích]

253896

25.9.2011 0:03

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 253852

A este povazujem za nutne doplnit odstavec z platnych podmienok pouzitia sluzby uloz.to: (http://img.uloz.to/podminky.pdf)

2.4. Nahrane soubory Poskytovatel muze smazat, pokud nebyly alespon po dobu 1 mesice stazeny zadnym Uzivetelem.

- cize ziadne take ze "Bude to tam napořád"

Moze aj nemusi... Ak sa to po mesiaci necinnosti rozhodne prevadzkovatel zmazat, tak to tak urobi a zrejme sa rozhoduje podla aktualneho zaplnenia jeho diskovych kapacit. Inak by si to do podmienok nezakotvil.

253897

24.9.2011 0:34

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

xml 176.?.?.?

Reakce na 253779

Blbosť, dokonca boli vydané DVDčka a na nete je uvádzaný všade, viď:
http://www.csfd.cz/film/38006-belle-verte-la/
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0026HKMJ4/...
http://www.imdb.com/title/tt0115650/
http://www.ektitli.org/2011/03/22/the-green-beauti...
a tu sa dá dokonca kúpiť originál DVD online:
http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=15...
.
Troška to "zakázanie" zaváňa konšpiračným marketingom! Sú iné snímky ktoré nie je možné zohnať a je ich celkom dosť, no toto nie je ten prípad, Nádherná zelená je dosupný v európskych e-shopoch tak prosím nezavádzať [naštvaný]

253855

24.9.2011 2:06

RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 253855

Ako je mozne, ze vela ludi najma v nasich koncinach ten film dosial v mainstreame nevidei? Ako je mozne, ze vsetky mozne filmove sracky od vymyslu sveta pomaly uz od 50-tych rokov su predabovane minimalne do CZ a tento film je iba vo svojom povodnom jazyku? A laskavo si vsimni, nikto nikde nepise, ze ten film je zakazany, ale zakazany v uvodzovkach...cize IGNOROVANY nasimi skvelymi vladacmi a ich poskokmi v mene masmedii...ale to je predsa uz vysvetlene vyssie. Takze tu nic nezavana konšpiračným marketingom, ale holym faktom, ako to s tymto filmom v skutocnosti je a jeho sirenim cez TV bednu. Ten film nie je dokonaly, ale rozhodne ukazuje plebsu nieco, co je pre vladnucu garnituru dost neprijemne, aby bolo ovciam ukazovane takto natvrdo.

253858

23.9.2011 4:29

S panem Kurtem Nimmo nelze nez souhlasit

Esmate 178.?.?.?

K jeho clanku nelze nic podstatnejsiho dodat.
Jen snad podporit par detaily.

253780

23.9.2011 6:33

Ono, jak se to vezme.

Dan13 85.?.?.?

Pokud se postaví situace řeckých důchodců tváří v tvář realitě, musím jedovatě poznamenat, že zmíněné řecké důchody (v přepočtu cca 30 tisíc kč) jsou asi 2,5x vyšší než např. důchody mých rodičů. A to rodiče celý život normálně pracovali, žádná lenošina. A nejsou mezi českými důchodvi žádnou výjimkou. Z tohoto pohledu mi přijde velmi úsměvné mluvit o žebrajících řeckých důchodcích.

To, že se mnohé státy (nejen Řecko) enormě zadlužovaly, není ani tak vinou bankéřů, jako spíš lidí samotných. Stačí se podívat kolem sebe a vzpomenout na volební tyjátry u nás. Kolikrát vyhrály volby strany, které nerozhazovaly prachy vidlama ? Kolikrát u nás fungovala vláda, která by ten rozežraný a zkorumpovaný moloch zařízla ? Desetiletí u nás přibývá úřadů, úředníků, dotací na Cikány, feministky a já nevím na co ještě. Stále máme zbytečný a drahý Senát atd. atd. atd. Máme předraženou a zkorumpovanou justici, které se staví paláce za miliardy, výdělky úředníků na ministerstvech se šroubují do nebeských výšin, poslanci si zdvihají platy okatě i tajně ....... !

Můžeme ukazovat všude kolem sebe a hledat viníky až do smrti, ale chyba je jinde. Chyba je v nás, že jsme to dopustili a že to trpíme. Celý tento problém nejde bohužel v několika větách obnažit, ale stojí za to se nad tím zamyslet.

253781

23.9.2011 9:29

RE: Ono, jak se to vezme.

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253781

Ten první odstavec jste vystihnul přesně.
Do háje, kde berou tu drzost mluvit o otroctví a ožebračování. Já neznám českého/slovenského důchodce, který bere 1200 ojro. Navíc produktivita Řecka je dvacet procent pod tamními reálnými mzdami. Mohou být rádi, že škrty jsou tak šetrné. Protože pokud by se vrátili k drachmě, tak budou mít skokově cca 50% inflaci

253785

23.9.2011 9:57

RE: Ono, jak se to vezme.

Roman roman (tečka) slama (zavináč) mail2me (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 253781

Chyba je v nás, že jsme to dopustili a že to trpíme.
Ano, je to tak. Na základě své dvacetileté zkušenosti se pod to klidně podepíšu. Také si vemte, jak rychle a jak ochotně se lidi zadlužují i v osobní rovině. Berou si půjčky prakticky na cokoliv a další a další nabídky se od lichvářů jen hrnou. Málokdo je dnes ochotný žít pouze sa své, na svém (a podle svého). Pak se nelze divit, že dluhokracii vyznávající VĚTŠINA si vždy zvolí za své zástupce a představitele lidi stejného ražení, kteří pak tuto politiku praktikují i ve všech rovinách státního aparátu. Výsledky vidíme všude kolem sebe, ve světě i doma v ČR.
Změnit to sotva půjde. Zkuste na politickou scénu vyrazit s novou stranou, která by měla jako ústřední body svého programu zrušení tyranie lichvářů, banksterů a nadnárodních korporací. S principem žití státu podle svého, na svém a ze svého. Pokud vás "nezaříznou" ihned, udělají to jakmile byste získali nějakou podporu veřejnosti. Případ Srbska 1999 stále varuje. Navíc k tomu nutně musíte získat obrovské prostředky na reklamu a prezentaci - což vede buďto opět k zadlužení (lichvářům) nebo k zavázanosti nějakému dárci (korporacím). Ze členských příspěvků takovou částku vybrat nelze, zejména při "demokratické soutěži" s jinými protěžovanými partajemi, které získávají stamilionové půjčky a dary. Takže přes systém pol.stran cesta ke změně nevede. Zkusit se postavit prohnilému systému cestou občanské angažovanosti a odporu? Reakce režimu: ignorace - zesměšnění - represe. Málokdo má chuť tohleto podstoupit, před výjimkami smekám. Navíc jsem přesvědčen, že VĚTŠINA ob/včanů si tento systém dluhokracie stále ještě přeje (jak jste víceméně i sám napsal). A i když na něj nadává, tak i nadále se nechává zotročovat.
Čili pro nás ostatní, zbývající, je snad jediná možnost obrany: IGNOROVAT stávající systém jak jen to lze. I když to leckdy nebývá snadné, a už vůbec ne pohodlné. Je to individuální a každý má jiné výchozí podmínky a možnosti. Přibude-li však takových jedinců nad kritickou mez, systém se začne hroutit vlastní vahou. Bohužel to má vadu. Chce to čas. A ten, obávám se, už nemáme.

253787

23.9.2011 16:05

RE: Ono, jak se to vezme.

dub 94.?.?.?

Reakce na 253781

koukám, že též patříte k blbům, kteří příjmy porovnávají s cenovou hladinou v kvelbu u nich na vesnici a ne v místě, kde jsou ty příjmy pobírány...
stejní inteligenti pak tvrdí, že za 20 liber vyžijou týden, jenže v londýně to stačí akorát na jeden, a to dost mizernej, oběd.

253813

23.9.2011 17:08

RE: Ono, jak se to vezme.

pavt 87.?.?.?

Reakce na 253813

Koukám, že patříte k těm blbům, co mají pocit, že Řecko je Londýn... [smích] Ceny tu jsou o něco vyšší, než u nás, ale rozhodně ne 2,5x. Teď tu zrovna pracovně jsem, proto to na rozdíl od vašich dojmů vím. Přiznám se, že mne fascinuje autorova slepota, s níž má pocit, že za problému dlužníků mohou jejich věřitelé, tedy jacísi nedefinovatelní "banksteři". Nechci tvrdit, že spekulanti neexistují, ale nikdo žádný stát na světě nenutil si peníze půjčovat. Stejnou slepotou pak je tvrzení, že nezaplacením svých dluhů dá Řecko "na zadek" těm hnusnejm kapitalistům. Ve skutečnosti to odnesou němečtí a francouzští střadatelé, především důchodci, neboť jejich důchodové fondy primárně nakupují státní dluhopisy... Tož asi tak!

253821

23.9.2011 17:35

RE: Ono, jak se to vezme.

dub 94.?.?.?

Reakce na 253821

to jsem rád, že to někdo může na místě ověřit.
jen doufám, že jste do toho spotřebního koše při porovnávání cen zahrnul mimo potravin i nájemné, energie, dopravu a ostatní běžné položky.
bez nich je základ pro porovnání na dvě věci.

253822

25.9.2011 8:42

RE: Ono, jak se to vezme.

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 253822

Tak jsem mrknul "dube" na EURESu na trochu statistiky.

Greece is fifteenth out of the 25 in terms of the general level of prices. In the restaurants and hotels sector in particular, Greek prices are lower than the European average, but at 91% of the average they are high when set against incomes in Greece, which are 82% of the European average.
The cost of living is higher in semi-urban and tourism areas. In non-tourism areas the cost of living is lower because of the availability of local agricultural products, lower rents and lower expenditure on travel.

Suma sumárum, Řecko je na tom s životními náklady na průměru EU. Draho je v Řecku hlavně v oblíbených turistických destinacích, kde jsou ceny vyšroubované kvůli turistům. Mimo tyto destinace životní náklady Řeků klesají.

253901

24.9.2011 14:28

Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253781

Aleš Chmelař na svém blogu upozorňuje na to, že zažité představy o řeckém "nicnedělání" nemusí odpovídat pravdě:
Má-li běžný pracovní den osm hodin, každý aktivní Řek pracuje ročně o celé tři pracovní týdny déle než Češi (kteří jsou už tak na špici) a o neuvěřitelné 3,9 pracovního měsíce déle než Němci! V praxi to samozřejmě nevypadá tak, že Řekové pracují za své pověstné třinácté a čtrnácté platy i patnáctý měsíc v roce, nýbrž že v průměru každý den pracují o dvě hodiny a dvacet minut déle než Němci (tedy národ, který máme opět lidovou moudrostí spojený s pilností a pracovitostí).
Průměrný Řek totiž odchází do penze o 2,5 měsíce později než průměrný Čech. Němci a Němky se v průměru sice do důchodu odebírají 6 měsíců po Řecích, řečtí muži nad těmi německými ale vítězí o měsíc (dámy jim to kazí).
K tomu můžeme připočíst, kolik toho Němci i Řekové za svůj život napracovali a zde údajní lenoši vítězí přímo neuvěřitelně. Němečtí muži i ženy by totiž museli pracovat dalších téměř čtrnáct let (!), aby dohnali čas, který Řekové strávili v práci za celý život. Ekvivalentně, kdyby si Řekové užívali tolika volného času během aktivního života jako Němci, odpracované hodiny by odpovídaly odchodu do důchodu v 75 letech. O tom se členům Bezděkovy komise nezdá ani v nejdivočejších snech.
Jako třešničku na dortu poznamenejme, že Řecko na sociálních dávkách a důchodech utratí o šest procent domácího produktu méně než Německo toho svého a do roku 2005 utrácelo méně než chudší ČR.
DEBTOCRACY (FULL - ENG Subs)
Kombinace nemožnosti devalvace měny s nárůstem nevýrobní sféry (ta byla právě formou stávek akcelerátorem neúměrného zvyšování platů) se pak stala smrtícím koktejlem, či chcete-li časovanou bombou, která loni explodovala. Zadlužení země, která ještě před 10 lety byla zadlužena v mezích průměru, přerostlo únosné meze a výsledky vidíme nyní.
Řekové budou asi ještě dlouho pykat za nezodpovědnost svých politiků, etnické celoevropské lynčování si však rozhodně nezaslouží.

253876

24.9.2011 19:04

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 253876

Nejsem specialista na statistiky, ale jak je vidět, i čísla se dají podat tak matoucím způsobem, aby z toho vyšel nesmyslný guláš. Nemíním ověřovat správnost údajů (co všechno do práce započítává statistik), ale podívejme se na nesmyslné konstrukce, které z nich autor 83 vykouzlil:

Je práce a "práce". Jen být v práci není práce. Odsedět si nějaké hodiny není práce, to je právě jen statistika. Být rezervním úředníkem nebo učitelem (placeným státem) a být přitom pro nedostatek prostoru odeslán domů, tomu já neříkám pracovat. A takových "pracovníků" jsou v Řecku neskutečná procenta.

Další velká část je "zaměstnána" v cestovním ruchu - během sezóny dělají sice od devíti nebo desíti do oběda (pak pár hodin siesta) a poté třeba i do noci, pravda... ale dá se říct, že Řek pracoval celý den? I když on si to asi myslí a do statistiky to uvede. Co tam už ale asi neuvede, že sezóna po 5 měsících končí a on se po zbytek roku rýpe v nose, popřípadě jen provádí drobnou údržbu svého majetku. Pak se není co divit, že takový "pracant" odchází do důchodu o 2,5 měsíce později než Čech, protože pronájem nemovitosti se dá dělat téměř až do smrti... se střídavou rekreací v moři, u moře, pod slunečníkem, za popíjení Ouza. Mimochodem - těch 2,5 měsíce je vzhledem k 40 letům odpracovaným v ČR asi 5 PROMILE!!! Opravdu argument jako hovado.
A tvrzení, že by Němci museli pracovat ještě 14 let, aby dohnali Řeky, to je snad nějaký zkrat... netuším, jak autor 83 přišel na nesmysl, že Řekové makají skoro o 4 pracovní měsíce ročně déle než Němci... to by snad museli mít Řekové jiný rok než na celém světě (asi 16-měsíční). Žádný statistik mě nepřesvědčí, že průměrný Řek maká o 1/3 víc než Němec. To by řecká ekonomika dominovala světu!

Kapitola sama pro sebe je "práce" policie a armády. No, oni i ti přemnožení a přeplacení úředníci s 15 platy...

Srovnání s Němci je doslova úchylné, drzé! Je totiž práce (efektivní, inovativní, produktivní) a práce (tupá, levná a bezperspektivní). Srovnávat rozpočtové výdaje (anebo i rozpočet jako takový) Řecka a Německa je jako srovnávat nebe a dudy. Napsat, že Němci si dovolí vydávat ze svého rozpočtu víc na sociálku a důchody, to je úlet. Tyto německé výdaje se počítají z jiného absolutního objemu i za jiné výkonnosti zaměstnaných. Je-li německý rozpočet mnohem větší, pak i po poměrně vyšších výdajích na nějakou kapitolu stále dost velká hromada peněz zbývá na ostatní výdaje... zatímco po těch řeckých výdajích na sociálku a důchody už třeba v rozpočtu zbývá sotva na splátky dluhu. A na ten si žili Řekové a ne Němci - ti jim naopak ty peníze půjčovali.
Mimochodem - dostávají snad německé rodiny s několika dětmi od sociálky poukaz na nový automobil zdarma, tak jako Řekové? Asi ne, co? Ani u nás o tom nevím...

Nemožnost d...Automaticky kráceno

253880

24.9.2011 19:07

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 253876

dokončení:

Nemožnost devalvace měny si Řekové zařídili přijetím eura sami, to jim nikdo nemohl vnutit. Takže je vadné to vyčítat nám nebo někomu třetímu.
Ani lhát Řeky nikdo nenutil - falšovat statistiky, podvádět ECB a další partnery v EU.
A hlavně dluhy si brali Řekové sami, nikdo jim je nemohl vnutit proti jejich vůli. Jenže splácet je teď drze nebudou... prý to mají laskaví investoři, kteří je zadotovali, odepsat do ztrát. Nehoráznost!
Podobně Řeky NIKDO násilně nedonutil schvalovat socialistické populistické zákony o brzkém odchodu do důchodu ani o čtrnáctých a patnáctých platech, ani o mnohaměsíčním odstupném pro mizerné neužitečné pijavice zvané státní zaměstnanci/úředníci. To si sami Řekové schválili, za cizí peníze... na cizí účet. Ne politici, ale řečtí občané, kteří je volili a chtěli se nechat rozmazlovat na cizí účet.
Hájit za těchto okolností rozežrané Řeky je nonsens. A jejich odbory a stávkující jsou jak vidno stále ÚPLNĚ MIMO REALITU. Ještě jim to pořád nedošlo, že jsou jen náročné houno.

253881

25.9.2011 9:25

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 253881

>Podobně Řeky NIKDO násilně nedonutil schvalovat
>socialistické populistické zákony o brzkém odchodu do
>důchodu ani o čtrnáctých a patnáctých platech, ani o
>mnohaměsíčním odstupném pro mizerné neužitečné pijavice
>zvané státní zaměstnanci/úředníci.

>Hájit za těchto okolností rozežrané Řeky je nonsens. A
>jejich odbory a stávkující jsou jak vidno stále ÚPLNĚ MIMO
>REALITU. Ještě jim to pořád nedošlo, že jsou jen náročné
>houno.
Mam znameho Reka. Nejak kolem 20 let zil v Cesku. Casto spolu hovorime pres Skype. V prubehu dalsich let byl mj. 2 roky zamestnan jako statni zamestnanec, ale nevydrzel tam. Proste se mu zajidalo naduzivani moznosti a tamni vseobecne nicnedelani, coz mu cim dal vic pripadalo neunosne a driv nebo pozdeji vybusne. Jeden priklad za vsechny: Statni zamestnanec sel z druheho poschodi na treti okopirovat nejaky dokument, "nadlidsky" pracovni vykon zaznamenal a mel priplatek. Znamy mi doslova rekl, ze tam byl ze vsech nejpracovitejsi, ze mu zazity vztah k praci, ktery ziskal v CR, nedovolil system az tolik zneuzivat, trebaze si byl vedom i toho, ze v CR to neni zas az tak prikladne, jako v Rakousku, kde taky nejakou dobu pracoval.
Souhlasim s vami, ze Rekove si za to mohou sami a zasluhuji si, aby se s tim poprali predevsim sami.
Pritom ale taky nesouhlasim s EU coby politickeho a financniho manazera nad Evropou. A uz vubec ne pod nadvladou Nemcu a Francouzu. Sice by byl nastolen urcity system a poradek, ale bylo by to na ukor (uz je to dost) narodniho citeni jednotlivych zemi - jazyku, kultur, ale i zivotnich podminek, z cehoz ty kultury pochazeji - kazda zeme ma rozdilne prirodni bohatstvi, kazda zeme si vyprodukuje rozdilne mnozstvi potravin..., na ukor ceho to jakesi vyrovnavani vychazi?

253902

25.9.2011 10:47

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253902

Díky za informace. Jestli budete tak laskav, a zeptáte se svého známého, tak by mě zajímalo kolik je pravdy na těchto údajích:

1.Úředníci mají zhruba 2.5x vyšší plat ve srovnání se soukromou sférou, navíc mají čtrnáct platů ročně
2. Jakmile Řek získá místo úředníka, podle ústavy automaticky získává definitivu.
3. Pokud státní úředník zemře, přejde doživotní penze na jeho manželku. Pokud by po něm zůstaly neprovdané dcery, dostanou státní penzi také.
4. Učitelé jsou největší skupinou státních zaměstnanců, je jich o osmdesát tisíc více, než je třeba. Existují školy s desítkami učitelů na deset žáků. Většina z nich neučí. Taxikaří nebo pracují načerno v turistice.
5. Zaměstnanci parlamentu berou 16 platů. Navíc se jim patnáctý a šestnáctý plat nedaní.
6. Úředníci dostávají bonus za dodržení pracovní doby

A tyto body jsou doufám jen sci-fi:
7. Ve státním Telekomu zaměstnávali Řekové 25 tisíc lidí – když chtěl ředitel snížit počet lidí na 12 tisíc, vláda nařídila každému, kdo odchází, vyplatit 5 milionů Kč.
8. Pro dlouholeté státní zaměstnance je jako odstupné stanoveno minimum 24 platů. Někteří z nich ale dostávají i 72 nebo 100 měsíčních platů. Řecké aerolinky Olympic Airwaves chtěly v roce 2003 méně pilotů. Ti, kteří byli propuštěni, dodnes pobírají plat 350 000 Kč měsíčně.

253908

25.9.2011 11:47

Neřešme to přes známé, ale přes statistiky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253908

Navíc s nimi nekouzlím já, ale hlavně p.Chmelař, ze kterého vychází i autor předchozího odkazu. Vaše výpady naopak připomínají propagandu korporátních médií, která je ale obvykle zamířena proti neoblíbenému (a záhy také i bombardovanému) "diktátorovi". Nyní je ovšem osočován celý národ, což neodpovídá realitě a je tudíž na místě se Řeků (minimálně nestátních zaměstnanců) zastat a pochopit i některá tamní "špecifiká" (podpora dcer umrlých st. úředníků souvisí se stále praktikovaným zvykem platit věno).
"Podíváme –li se na průměrné skutečně odpracované hodiny na osobu a rok, zjistíme, že Řekové jsou po Korejcích nejpilnější národ na světě! Ať to zní ve světle rozšířených klišé jakkoliv úsměvně či neuvěřitelně, průměrný Řek stráví v práci za celý rok 2123 hod, to je o celých 87 dní (téměř o 3 měsíce!) více než průměrný Němec! Pro zajímavost: my, v ČR jsme v tomto žebříčku na 4. místě a v práci strávíme ročně 1992 hod.
Samozřejmě, že Němci mají mnohem vyšší produktivitu práce, ale ta přece výslovně nevypovídá o pracovitosti lidí, ale o technologické a celkové ekonomické vyspělosti země a o kapitálových možnostech dané země.
Abych do soudku přidal pár stereotypů: dojem lenosti, který o Řecích můžeme mít, pochází spíš ze skutečnosti, že Řekové ve svém volné čase sedí venku, nikoli uvnitř jako většina středo-evropských nebo severských národů. Rovněž jsou společenštější a tvoří tedy častěji skupiny. Jsou tak mnohem lépe vidět a slyšet ve chvílích svého sladkého a hlučného nicnedělání, což nás, pilné Evropany, přirozeně dráždí."

253910

25.9.2011 16:00

RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253910

Řekové jsou po Korejcích nejpilnější národ na světě ? Tak to jsem se fakt nasmál. Jo a nevím kolik času tráví v práci němci, ale pokud tvrdíte, že řekové makají ještě o 3 měsíce déle, tak tady něco neštimuje. Buď jsou němci strašní ulejváci, nebo si někdo trochu poupravil statistiky. Já nechci soudit, protože jsem byl v Řecku jen párkrát, ale řeknu vám- ten jejich maňánismus, byť mi byl zpočátku docela sympatický, mě po nějakém čase už začal pěkně srát.
- Poslouchej Costas, proč dnes nejedeme na to domluvené potápění ?
- Sorry, mám něco s motorem.
- A proč ho nespravíš ?
- Maňána
- Další den: Tak jedeme už konečně na moře ?
- Jsou vlny, maňána (pozn vlnky asi 15cm)
- Další den: Kurva už mě neserte, proč se zase nejede na moře ?
- Instruktor nepřišel, maňána

Kdybych já takto provozoval svůj bysnys, tak do roka zkrachuji

253913

25.9.2011 17:54

RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 253913

Mentalita je věcička, která nejde předělat. Tady se demokraticky píše, že Řecko z eura nevystoupí. Docela zábávné, když na jedné straně tvrdí, že budou postihovat sankcemi země, které nesplňují makroekonomické kritéria pro euro a na druhé straně někomu, kdo je na hraně bankrotu nedovolíme z euro vystoupit. A taky poručíme větru, dešti... [velký smích] [velký smích] Jakmile se zprivatizují příjmové aktiva řeckého státu, zeštíhlí státní instituce, tak schodek platební neschopnosti Řecka půjde skokově nahoru. Jestli to je dneska 100 miliard ročně, tak kolik to bude napřesrok?

Samozřejmě to bude mít důsledky sociální, ale to je někomu kdo převezme telekomunikace, přístavy, energetiku... v Řecku šuma fuk. Ale je tady otázka legitimity vlastnických vztahů a sociální důsledek v Řecku bude revoluce, obvlášť lidi zvyklí na maňána, kteří mají koule si to nenechají líbit. A co pak, pošlou do Řecka jako bratrskou pomoc tanky jak o tom někteří idioti i na postu eurokomisaře veřejně mluví? To by byla definitivní tečka za eurem. Nekrytou měnu totiž nelze držet na laufech kanónů použitých v části impéria, kde tato měna je oficialní měnou a tato část, ať se líbí nebo nelíbí je provázáná s centrem důsledky politickými, scoiálními, ekonomickými. Ten titulek by měl být "Papaláš za Řecko slíbil, že ".... [chechtot]
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/245576-rec...
http://www.novinky.cz/ekonomika/244910-eu-bude-tre...

253915

25.9.2011 18:26

RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253915

To jsem zvědavec, jak to chce Venizelos udělat. Ono kecat a naslibovat se dá ledaco. Faktem je, že Řecko je totálně v prdeli, nebo jak slušněji řekl Nigel Farage- "řekové jsou v pasti". Je mi líto obyčejných řeků...

253919

25.9.2011 18:15

RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 253913

Vy máte asi dost co? V Řecku se jen tak mimochodem nemluví španělsky.

253917

26.9.2011 6:59

RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky

p. 125.?.?.?

Reakce na 253910

... rekove jsou castecne obeti propagandy /a snadna korist pro lupice IMF,WB,US Treasury atd/o nic nedelani...proc teda ekonomika jde do hajzlu v statech ktere pilne/za velmi malo/ pracuji napr USA, Spanelsko,Portugalsko,Irsko , Italie a ja nevim kde jeste...... dale proc nikdo nevaroval/tisice expertu pohadkove placenych si nevsimlo??!!/ o reckych podvodech pri vstupu do EU...a kolik jinych statu take svindlovalo....hluchota slepota je velmi rozsirena v nekterych rozhodujicich chvilich....napr. Stalin obdrzel tisice varovani,ze bude Rusko prepadeno..a co udelal...nebo co udelali skutecni vladci SSSR.....Roosevelt dostal varovani o Japonsku...diplomaticke a namorni japonske sifry americane cetli a vedeli co se chysta....flotila na ceste na Hawai komunikovala bez utajeni....varovani ignorovana a miliony zivotu ztraceny....k soudu sli dva velici generalove na Hawai protoze neumeli predpovedet napadeni a president Roosevelt zakazal je informovat...!!!... podruh Bush a jeho administrativa tez obdrzeli cetna varovani/dokonce od Putina/a z celeho sveta o napadeni Ameriky teroristy v letadlech a Bush ztravil velmi dlouhou dovoleno na svem ranci /ihned po zvoleni/...a pak sel ucit deti do skoly.....a nechtel se odsud hnout....jini zodpovedni za bezpecnost statu napr.Rice !! oslepla o ohluchla v pravy cas.....a proto byla drzena ve funkci jeste dlouho potom....!!!...Dalsi legrace je ze inaugurace presidenta Bombamy stala okolo 45o milionu dolaru!!! a ten ted bude ucit narod setrit..!!!....

253947

25.9.2011 21:34

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 253908

>Díky za informace. Jestli budete tak laskav, a zeptáte se
>svého známého, tak by mě zajímalo kolik je pravdy na těchto
>údajích:
Uz jsem mu vase otazky poslal emailem.

253923

26.9.2011 0:14

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253923

Díky moc. Zdá se, že se snaží o objektivní pohled, takže jsem zvědav, co na to řekne, resp.uvede na pravou míru

253925

26.9.2011 1:16

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 253925

Ten Rek mi odpovedel emailem doslova a do pismene toto: (Ponechavam v jeho textu i preklepy.)
__________________________________
Vsechno je pravdive
.Nektere veci jsou az neuveritelne.Vetsina lidi strada a na druhe strane skupina ma vse zajisteno a kdyz se jim sahne do kapsy tak se bouri.Situace tady ja yelice slozita.Zmeny jsou nezbytne ale jak se maji uskutecnit s takovou mentalitou.
__________________________________

Ocekaval jsem, ze odpovi na jednotlive otazky zvlast a treba i s nejakym komentarem, protoze kdyz pise, potize s rozepsanim nema, naopak, ale asi je tam ta situace tak desiva, ze odpovedi na predlozene otazky jsou jednoznacne stejne, anebo byl opatrnejsi, protoze jsem mu napsal, ze odpovedi poslu tomu, kdo se s otazkami na me obratil. Priznavam, ze me ta zevseobecnena strohost trochu zklamala. Jinak prozrazuji, ze se pripravuje na navrat do CR. Česke obcanstvi nema a nikdy jej nemel. Ma sedmdesat jako ja a duchod recky. Zil na Morave bez ceskeho obcanstvi, a sice s matkou a sourozenci, zatimco otec tu dobu preckal kdesi v Recku na horach. Jak mozno videt, cestinu ovlada vcelku dobre a nazorove je taky pocesteny.

253932

26.9.2011 8:23

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 253932

Zdravím Vás a děkuji. V tak rychlou odpověď jsem ani nedoufal. A vůbec jsem nečekal, že potvrdí i ty poslední dva body o kterých jsem si myslel, že si je nějakej bulvár vycucal z prstu.
Vůbec se Vašemu kamarádovi nedivím. Přemýšlel jsem, co bych udělal já, kdyby mě zmrdi hodily do takové pasti, ve které jsou teď řekové. Asi bych také volil emigraci...
přeji hezký den

253950

26.9.2011 6:33

RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média

p. 125.?.?.?

Reakce na 253876

...me je jasny ze Rekove jsou obeti banksteru...povidacky o duchodech nebo ze nic nedelaji a berou hodne penez je znam propaganda.....uz jste vydeli jit policajta do banky vysetrovat...? nikdy neuvidite...!!!i kdyz drzi biliony z dragovych /a jinych ilegalnich./obchodu....zadnej dealer si tolik penez nedrzi v matraci...ma je v bance na vyprani.....ale policie,politici,vojaci,celnici atd...vyzvedne sluzby dostavaji biliony za odmeny za ochranu....akorat [pisti cosi o valce proti dragam/a obcas zavrou ty nejmensi amatery,ktere jeste vyprovokuji,nebo jim strci balicek do kapsy pri zatykani//.....valku mysli proti tem co jim neplati a nebo malo.....vcera ve spravach o schuzi G20 rekli tito hloupi a zbytecni kaspari z IMF ze Recko se neda zachranit !!!...coz kazdej vi uz davno a neni placen v milionovych odmenach....jak ted vrati zahozene penize lidem ktere okradli na udajnou pujcku Recku ???

253946

23.9.2011 10:03

Ciel -> depopulacia

kapor 165.?.?.?

Tento clanok zvlastnym sposobom vysvetluje dolezity ciel najvrchnejsieho manazermentu a tym je: " depopulacia ".

253788

24.9.2011 20:15

Trochu odbočím od Řecka do ČR

Lin 85.?.?.?

Škrty jen přispějí k dalšímu propadu, souvisí s tím i další "jevy" ve společnosti - např. kriminalita.
Je to na špagát, když se u nás dohadují, co škrtnout, aby se ušetřila miliarda (v jednotkách). Oproti tomu plýtvání, korupce, předražené zakázky, nepotřebné "projekty" v řádu stovek miliard.
Umělě vtvořená "varnsdorfská eskapáda" umožnila našim "vyvoleným" schválit bez povšimnutí řadu nových "zákonů", které na nás spadnou v příštím roce. Ve Varnsdorfu stačilo poslechnout si Nečase a člověk si mohl udělat obrázek, k čemu to vlastně celé je.
Pozn.: žádná "rómská otázka" neexistuje. Jsou občany téhle země, platí na ně stejné zákony, jako na kohokoliv jiného. dělají jen to, co jim systém dovolí, co přehlíží nebo ani řešit nechce.
Jeden z nedávných starostů New Yorku (jméno nevím) začal zbavovat město kriminality "od spodu" a podařilo se mu to. Prostě policie trestala nekompromisně a důsledně každičký drobný prohřešek. Denně, v ulicích - ne jednou za uherský rok monstrakce.
Teprve když v lidech "zakořeníte", že určité věci se v civilizované společnosti prostě nedělají (výtržnictví, vandalismus, ručení klidu atd.), teprve pak můžete "sahat výš" = na organizovaný zločin, korupci, lobby aj..

253885

24.9.2011 22:52

RE: Trochu odbočím od Řecka do ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 253885

>Jeden z nedávných starostů New Yorku (jméno nevím) začal zbavovat město kriminality "od spodu"
to byl jistě nějaký svatoušek.
v našich podmínkách nelze začínat od malých ryb a po letech uvědomění společnosti se dostat k velkým. navíc si myslím, že to tak ani nefunguje, nemá to logickou spojitost. i v tom slavném NY i v USA stejně je korupce (jako všude) a i tam jsou hlavouni, kteří si jednak rozebírají federální rozpočet, i dělají taková politicko-vojenská rozhodnutí, která ten národ ožebračují a zadlužují na dlouhá léta dopředu. toto prostě nefunguje. celá zasraná demokracie nefunguje! KDY už to konečně všichni pochopíte, že nejvíc zmrdů se dostane k moci a vlivu a prachům právě skrze volby dementního lidu? a ten lid nikdy nebude mít kolektivní inteligenci vyšší (vzhledem k vývoji spíš brutálně nižší).
podle mě jediné řešení, které se jakš-takš osvědčilo je osvícená monarchie, možná časem (až později) s pouze poradním hlasem nejlepších zástupců cechů a inteligence.
za feudálů to totiž bylo nejlepší! stát funkční, panovník měl respekt doma i v okolí, přísný pořádek (zlodějům sekány pracky, pro vrahy a úchyly exekuce), ale lid se měl lépe než dnes - sice vzhledem k tehdejšímu vývoji techniky a energetiky žil skromně, takzvaně vše manuálně, ale nikdo je nesdíral z kůže a nekradl jim. tehdy to byl jen nenáviděný desátek církvi a cca stejně tolik na daních panovníkovi = 20% celkem. pouze 20%!!! a to prosím za drsného středověku!
za nenáviděného rakousko-uherska to bylo daleko nejlepší, co tento národ zažil, a přesto si zakomplexovanci stěžovali a trhali jako užiteční idioti (v cizím zájmu) svou říši na kusy. přitom daňová zátěž byla doslova symbolická a spravedlivá (1% ... 2% ... 4%). a to se z toho tehdy budoval veškerý průmysl a železnice + se zřizovalo školství, pošta a další instituce.
srovnejte s tímto moderním demokratickým loupením.
a pak z takové hromady peněz těch 600 tisíc úředníků a politiků krade. demokratické zákony tomu nahrávají.
a k poznámce pisatele "kapor" o depopulaci: já se ani moc nedivím, když vidím tu kvalitu kolem sebe (a to jsme údajně rozvinutá, bohatá země). víte, že v Indii je asi 1/5 obyvatel Země (1,3 miliardy) a že tam naprostá většina venkovanů žije za 0,5 USD na den? a indičtí měšťáci se rozšoupnou za 0,66 USD/den (odpovídá 9, resp. 12 Kč). polovina Afiky a Asie (=další miliarda v nejméně rozvinutých zemích) živoří za průměrných 0,57 USD/den. tito lidé nemají šanci ani na litr nafty, ani na vzdělání. stejně do 10 let nebude ropa skoro pro nikoho, při současné rozežranosti + rostoucích nárocích miliardové Číny).
konec ropy zařídí depopulaci sám o sobě. není třeba, aby to někdo plánoval.

253894

30.9.2011 5:37

RE: Trochu odbočím od Řecka do ČR

p. 125.?.?.?

Reakce na 253885

...jiste parlamenty jsou dnes fabriky na represivni zakony....nikdo v polofasistickych systemech nemysli na prevenci....

254182

25.9.2011 2:45

sme skutočne len obete, či...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Áno, presne ako sa v článku píše až na jednu vec. Čo pomôže Grékom záchrana tzv. Eurovalom? No zhola nič. Ešte skôr začnú padať ekonomiky ktoré to začnú platiť a ručiť za nesplatiteľný nezmysel zvaný dlh. Rád by som všetko zvalil na bankárov, ale je tu jedno malé ale. Čo my, ovčania? Nemáme na tom svoj podiel viny? O tom nepochybujem, že máme. Koľko ľudí bolo fanatickí zaslepených a nechceli vidieť realitu odosobnene od svojho trička, ktoré bolo reprezentované u jedného náboženským fanatizmom, u druhého karierizmom, zlatým teľaťom, štvrtému to bolo úplne šum a fuk, piaty sa staral len o svoju rodinu a všetko ostatné mu ležalo u "prdele" atď., atď... Teraz tu máme výsledok a pritom my zvedavci sme o tom mohli vedieť dávno dopredu. Aby som sa zbytočne nerozpisoval, rád by som súputníkov v Čechách aj na Slovensku upozornil na december 2011. Pripravili si nás dokonca ešte aj na to, aby sme si hoveli do povestného decembra 2012 a čakali na tzv. armagedon v priamom prenose a drvivá väčšina hoviatok si teda hovie a čaká, kedy show začne. Už začína. Držím nám všetkým palce.

253899

25.9.2011 10:10

RE: sme skutočne len obete, či...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 253899

Prosím, ten rok 2011 je opravdu 2011 a ne 2012?? Čili že něco velkého, třeba v ekonomice, se stane už letos?? Zkuste napsat něco více, pokud můžete. Předem díky. [cool]

253903

26.9.2011 5:54

Dam Vam demokracii,ale na oplatku si vezmu vsechny vase penize.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Chci cely svet a k tomu 5% navic-tohle,uz jsme psali,ze ano?
Co,takhle v ramci nekolika bankerskych spriznenych rodin,co ovladaji kazdou zemi a prakticky cely svet.
Vydelky jsou veci banky,ale,prodelky,to je vase zalezitost, kdyz,tak zvane prodelame,coz je nesmysl, tak nas vase vlada musi financne podporit z vasich dani, za vase penize vyzbrojime policii k udrzeni "poradku" a pomoci soudu Vas zbavime i toho malo,co jeste vlatsnite.
Solzenicin:kdyz clovek vse ztrati,tak se stane opet svobodnym!
Nekteri,kteri nasi nadrazenost dana nam kontrolou a bohatsvim nechapou,ze jejich misto je dole, at,uz je zivotni uroven jakakoliv.Dnes i situace Recka neni jen reckym problemem,je globalnim problemem,nebot mame globalni bankovnictvi a tak pocitejte ze bude jeste hur,nez kdykoliv predtim
Occupy Wall Street Movement Reports 80 Arrested Today in Protests
Vložený obrázek
Photographs that did make it into the blogosphere showed signs that read, “A Few Prosper, Billions Suffer,” and “Debt = Slavery.”
Reseni v nezamestnanosti vyresime ,jak uz dvakrate pred tim,ze Vas poslem bojovat uz za jakykoliv ucel do cizich zemi,ktere nebudou pod nasi kontrolou,abyste nam v tom vypomohli svym i tak mizernym zivotem.
Plan na zpusob,klinem vyrazime dalsi klin,probiha v USA s pristim spojeni Kanady,Mexika a USA v tak zvanou Severni aliancise spolecnou menou "Americo".
*PETERSON AIR FORCE BASE, Colo.—The U.S. shares responsibility with Mexico for confronting the danger posed by international crime rings that ship drugs across the border, a top American general said Friday.

Tweet Be the first to Tweet this! ShareThis Army Gen. Charles H. Jacoby Jr., head of the U.S. Northern Command, said Mexico isn't just a neighbor but "part of our North American family."

Priznejme si to rovnou,bila civilisace je na zhrouceni, je pomalu a jiste odsouzena koncit v museich sveta za sklem vytriny, doslova nasledujem mamuty a nebo Inskou risi, Asteky a nebo radu severoamerickych indianu,kteri jeste prezivaji v reservacich,my ovsem, reservace nebudeme mit.Staci se jen podivat na Francii a Italii a dostanete predstavu budoucnosti.
http://www.rollcall.com/50richest/the-50-richest-members-of-congress-112th.html

253942

26.9.2011 8:45

Pracujme az do ztrhani tela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Je mi smutno ze solidni prispevatele si nemuzou uvedomit ze Rekove maji pravdu. Byli jsme snad zrozeni abychom dreli padesat roku zivota? Vzdyt misto aby se vypraskala banda prizivniku, tak se pridupava lidem, kteri pracuji. Kazdy clovek co se narodi ma absolutne stejny narok na prirodni bohatstvi zeme. Vzdyt pri solidnim hospodarstvi staci pracovat par hodin tydne. Komu je kdo zadluzeny - pracujicim, neboli prospesnym a nebo nepracujicim manipulatorum neboli ojebavakum.
,

253951

26.9.2011 10:52

RE: Pracujme az do ztrhani tela

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 253951

Napůl souhlasím. Ale Nikola Tesla, Albert Einstein, Richard Feynman, a miliony dalších ze spousty dalších oborů přispěli k tomu, čemu nyní říkáte solidní hospodářství, a zcela určitě k tomu nepřispěli jen pár hodinami týdně. Mohli Vaše matka nebo otec pracovat jen pár hodin týdně, aby rodinu, ve které jste vyrůstal, solidně uživili? Kdy toto solidní hospodářství na světě nebo v nějakém regionu zavládlo?

Já jsem vždy pokrok chápal jako proces, kdy každý udělá něco navíc. Ne jen těch svých osm hodin, ne jen ten svůj výkres, přidělenou část úkolu apod. Přidá hodnotu, vymyslí něco nového, nějakou změnu, a to nad rámec těch osmi hodin nebo paušálu, kdy vydělává na živobytí své a svojí rodiny.

U nás se v současnosti nemusí většina lidí zadlužit. To by ale nejdřív museli ve svých myšlenkách přestat vidět solidní hospodářství jako mantru - mít televizi větší než soused, auto novější než druhý soused, a pracovní dobu kratší než třetí soused. Lidi tu chtějí všechno hned. V sedmadvaceti přemýšlí o domě, ve kterém se budou se ženou bez dětí hledat. Zadluží se na celý život. Budují tak solidní hospodářství, tihle dva? Donutil je někdo zadlužit se jak říkáte manipulátorům, neboli ojebávákům? Ve většině případů to přeci byla jejich svobodná volba, pořídit si něco tak velkého, něco tak drahého, atd.

Ale věřte, že popasovat se s pohledy "ježíš, ty máš ale káru" nebo "proboha, koukni jak bydlíš ty a jak bydlíme my" je snazší, když si uvnitř odpovíte otázkou "a kdo je skutečně šťastnější po vyrovnání toho ekonomického dluhu, kterým jste zatížení?"

Skromnost. Pracovitost. Ne ale s vidinou většího auta a kozatější sekretářky a podobných egoboosterů, které ženou kola pokroku teď. Ale schopnost vnitřního vyhodnocování štěstí. Vždyť máte možnost pracovat pár hodin týdně. Zadarmo studujte, najděte si práci na částečný úvazek a žijte v mobilheimu někde na pěkném pozemku. To, nač budou sousedi vydělávat celý život, aby měli třígenerační dům a nikdy v něm nebylo víc jak šest lidí najednou, tak to vy ušetříte a nemusíte chodit do práce celý týden. Jen těch Vašich pár hodin. A pokud budete takto šťastný, tak jste vyhrál a i Vaše okolí bude šťastné a prostě to bylo správné rozhodnutí.-) Ale uvědomte si, že je to jen Vaše rozhodnutí. Tu hypotéku lidi podepisují sami, dobrovolně.

A pokud jde o dluhy států a ne domácností, platí podle mě s pár obměnami skoro to samé - o pár příspěvků výš bylo řečeno, jak idylický byl středověk, desátek církvi a něco králi, takže dvacet procent a basta. Jenže! Co jste za těch dvacet procent výpalného tehdy dostali? Jaká byla role krále a církve? Čím přispěli k tomu, abyste se měli lépe? Církev pálila čarodějnice a říkala vám, že pokud nebudete krást a lhát, tak zítra vyjde slunce i pro vás.

253959

26.9.2011 10:52

RE: Pracujme az do ztrhani tela

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 253951

(pokr.) Panovník se staral o to, aby vám přes pole nepřitáhla vojska, nebo vám ženu a děti neznásilnili, zatímco vy jste na poli. A tím to haslo, ne? A teď, jaká je role státu v současnosti? Nemám práci, státe, dej mi práci a podpoř mě, dokud nemám práci... státe, nemůžu z těch a těch důvodů pracovat a vydělat si na chleba a střechu nad hlavou... státe, moje děti musejí vstávat do školy o hodinu dřív, protože blbě přerozděluješ peníze na dopravu, potažmo dráhu.. uvědomte si, že břemeno státu a státního aparátu pořádně narostlo. A vraťme se zpátky k paralele solidního hospodářství v rámci domácnosti - když to takhle nabobtnalo ty výdaje a povinnosti, stejně jako narostly potřeby moderních domácností s myčkami, více auty a hypotékami a dovolenými v zimě a v létě apod., tak jak to řeší domácnost? Některé si řeknou, ok, tohle nejde, nebo se z toho v budoucnu zblázníme. Dovolená jen jednou ročně, jen jedno auto, zato žádná hypotéka a prachy komínem. Jenže tam je domluva jednodušší, najít konsensus pár lidí není takový problém, jako rozhodovací proces státu, když by měl nastoupit zdravý rozum a racionální uvažování - ne, nelze přejímat na stát tolik zodpovědnosti, kterou původně zastával jedinec. Nelze se aktivně starat o zaměstnanost, vzdělání, obranu atd. atd. pro populaci, která si automaticky na toto zvykne a hodí to za hlavu. A nebo jde - ovšem za cenu pořádné hypotéky.

To, že dům vám můžou vykrást, je stejné, jako vám státní pokladnu můžou vytunelovat. Stejně dobře, jako to může udělat někdo z vašich blízkých a od toho to bude nejvíc mrzet, tak stát vytunelují ti, kteří jsou postaveni jemu do čela.

A jenom závěr k tomu vašemu poznatku, že při solidním hospodářství stačí pracovat pár hodin týdně - je tu jeden, co chová alpaky a pěstuje bůhví co všechno a živí myslím dvě děti a říká jasně, děcka jsou tu šťastná - ALE nikdy byste ho podle mě neslyšel říct, že pracuje jen pár hodin týdně NEBO na to aspiruje. Ani náhodou.

Jakýkoliv postřeh k tomu, jak by mohlo, mělo nebo jak bude vypadat to solidní hospodářství, to si moc rád poslechnu a ještě radši přiznám, že jsem se celý život mýlil a že děkuji za otevření očí, ale rád bych viděl konkrétní představu o rozdělení rolí (i jen rámcově stát-jedinec) jak by to bylo.

253960

26.9.2011 11:38

RE: Pracujme az do ztrhani tela

hc 90.?.?.?

Reakce na 253960

A jak myslíte, že sociální státy vznikly? Jako důsledek kapitalistických katastrof, eufemicky nazývaných krize.

253968

26.9.2011 21:03

RE: Pracujme az do ztrhani tela

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 253968

Těch cyklů jsem si vědom, ale otázkou bylo, jak vypadá to solidní hospodářství. Vy to víte? Co konkrétně je to například pro vás?

253988

26.9.2011 15:12

Když ODS honila hlasy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 253960

byla jí dobrá i idea zaručeného příjmu, pojatá ovšem náležitě pravicově a tržně panem Tlustým.
I část liberální pravice tedy tiše připustila, že nemá smysl vzhledem k vědecko-technickému pokroku honit masy pod praktickou pohrůžkou sociální likvidace do práce, o kterou jinak ani moc nestojí, na druhé straně pak vydržovat armádu parazitů a nezaměstnaných, kterým práci vzali volně pohybliví i ilegální migranti.
Na reálných socialistech byla jedna z mála sympatických věcí, že i když práci dnem i nocí adorovali, neurčitě se zmiňovali o jejím omezení v budoucnu, Marxův zeť dokonce i o právu na lenost...
P.S. A zkuste se dobrovolně a nenuceně nezadlužit u hypotečních lichvářů, když obecní a státní výstavba nájemních domů nám 22 let jaksi stagnuje a k mání jsou jen předražené developerské výstřelky, případně šťasný los ...

253982

26.9.2011 21:19

RE: Když ODS honila hlasy,

ad infinetum infinetum (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 253982

Díky moc za materiály k věci.
A k tomu PS, třeba já to řešil bez developerů, bez realitek, bez bank, bez hypotečních lichvářů. Vzal jsem to, co jsem odpracoval a koupil to, na co jsem měl. Vypadalo to hrozně, ale každý víkend to teď vypadá líp. To, že nemám hypo do padesátých narozenin, stojí za ty mozoly a relativní nepohodlí, bez myčky, bez garáže atd.

A developeři by přestali stavět a lobbovat a předražovat, kdyby o to přestal být zájem (jako se stalo ve Španělsku např.) A lidí je tu pořád víceméně stejně, 10 mega plus mínus, a stejně jako když nemám na nové auto, tak se kouknu po autu z druhé ruky, tak stejné je to s bydlením. Spoléhat na stát nebo loterii... vždyť i moje máma čekala na byt osm let... takže ani tehdy to nebylo nic snadného.

Jo a ještě jednou díky za cenné odkazy.

253990

Příspěvků: 58

23.09. 04:19 Peptalkin  La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 07:35 commonuser  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 07:57 Rene Bartosek  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 08:16 Peptalkin  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 19:51 Lin  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 11:19 jansmith1984  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 13:00 esw  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 20:43 udo1  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 20:46 udo1  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 23:25 Rene Bartosek  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 21:53 Adrien Arcand  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 22:41 udo1  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 22:44 udo1  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
25.09. 10:26  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
26.09. 15:54 udo1  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 00:05  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 23:56 Peptalkin  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
25.09. 00:03 Peptalkin  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 00:34 xml  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
24.09. 02:06 Peptalkin  RE: La Belle Verte / Nádherná Zelená
23.09. 04:29 Esmate  S panem Kurtem Nimmo nelze nez souhlasit
23.09. 06:33 Dan13  Ono, jak se to vezme.
23.09. 09:29 Luxor  RE: Ono, jak se to vezme.
23.09. 09:57 Roman  RE: Ono, jak se to vezme.
23.09. 16:05 dub  RE: Ono, jak se to vezme.
23.09. 17:08 pavt  RE: Ono, jak se to vezme.
23.09. 17:35 dub  RE: Ono, jak se to vezme.
25.09. 08:42 Dan13  RE: Ono, jak se to vezme.
24.09. 14:28  Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
24.09. 19:04  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
24.09. 19:07  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
25.09. 09:25  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
25.09. 10:47 Luxor  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
25.09. 11:47  Neřešme to přes známé, ale přes statistiky
25.09. 16:00 Luxor  RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky
25.09. 17:54 Rene Bartosek  RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky
25.09. 18:26 Luxor  RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky
25.09. 18:15  RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky
26.09. 06:59 p.  RE: Neřešme to přes známé, ale přes statistiky
25.09. 21:34  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
26.09. 00:14 Luxor  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
26.09. 01:16  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
26.09. 08:23 Luxor  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
26.09. 06:33 p.  RE: Dluhokracie: příčiny řeckého zadlužení a řešení, která zamlčuje vláda i média
23.09. 10:03 kapor  Ciel -> depopulacia
24.09. 20:15 Lin  Trochu odbočím od Řecka do ČR
24.09. 22:52  RE: Trochu odbočím od Řecka do ČR
30.09. 05:37 p.  RE: Trochu odbočím od Řecka do ČR
25.09. 02:45  sme skutočne len obete, či...?
25.09. 10:10  RE: sme skutočne len obete, či...?
26.09. 05:54 Robert Nohejl  Dam Vam demokracii,ale na oplatku si vezmu vsechny vase penize.
26.09. 08:45  Pracujme az do ztrhani tela
26.09. 10:52 ad infinetum  RE: Pracujme az do ztrhani tela
26.09. 10:52 ad infinetum  RE: Pracujme az do ztrhani tela
26.09. 11:38 hc  RE: Pracujme az do ztrhani tela
26.09. 21:03 ad infinetum  RE: Pracujme az do ztrhani tela
26.09. 15:12  Když ODS honila hlasy,
26.09. 21:19 ad infinetum  RE: Když ODS honila hlasy,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Čína poslala válečné lodě do vod Spojených států! 04.09.15 20:06 Čína 0

Globální přístup k migraci a mobilitě - sdělení Evropské komise evropskému parlamentu z roku 2011-Brusel vyvolal imigrační boom04.09.15 20:04 Evropská unie 0

Cenzura na pochodu04.09.15 19:55 Evropská unie 0

Čtyři miliony migrantů jsou prý připraveny jít do Evropy!04.09.15 19:36 Evropská unie 0

Uprchlíci XII. – absurdity! Velké a malé!04.09.15 19:32 Evropská unie 0

Michal Kesudis dostal rok vězení za schvalování atentátu na Heydricha vojáky v Afghánistánu03.09.15 17:23 Česká republika 11

Akční plán pro Stockholmský program pro 2010-2014 - Brusel má prsty v imigračním boomu03.09.15 00:21 Evropská unie 2

Brusel jede podle Barnetta-cílem je světle hnědá rasa s IQ 90 v Evropě02.09.15 22:18 Evropská unie 5

Expertka v ČT: Ekonomičtí migranti sociální systémy tak nezatěžují. Do státních rozpočtů přispívají víc, než z nich získávají02.09.15 22:05 Česká republika 1

Anonymní web láká uprchlíky do České republiky02.09.15 21:52 Česká republika 3

Fico chce půdu chránit před cizím vlastnictvím02.09.15 21:46 Slovensko 1

Rusové se chystají bojovat v Sýrii02.09.15 14:31 Sýrie 5

Vojenské cvičení Ample Strike v Česku provokuje Rusko01.09.15 22:38 Česká republika 1

Aleš Drnovský přezpíval píseň „V blbým věku“ od Xindla X do aktuální verze týkající se současné uprchlické krize01.09.15 20:40 Česká republika 4

Utečenci do Čech nechtějí a je na nich pácháno nechutné násilí01.09.15 08:44 Česká republika 5

Kamery před ukrajinským parlamentem zachytily granátometčíka31.08.15 23:48 Ukrajina 0

Saakašvili v Oděse zakázal nošení masek a kukel - bojí se, že další granát poletí na něj31.08.15 23:21 Ukrajina 1

Kanadští a američtí instruktoři vycvičí na Ukrajině nové speciální jednotky s platem 10-15.000 hřiven měsíčně31.08.15 22:56 Ukrajina 1

Ozbrojenci oděského Automajdanu vylomili vrata a vzali šturmem budovu Mezinárodní humanitární univerzity31.08.15 22:48 Ukrajina 0

Ukrajinská volební komise odebrala hlasovací právo občanům 122 obcí Donbasu, které jsou pod kontrolou Ukrajiny31.08.15 22:32 Ukrajina 0

Měnové kurzy

USD
24,24 Kč
Euro
27,00 Kč
Libra
36,94 Kč
Kanadský dolar
18,33 Kč
Australský dolar
16,92 Kč
Švýcarský frank
24,90 Kč
100 japonských jenů
20,31 Kč
Čínský juan
3,81 Kč
Polský zloty
6,39 Kč
100 maď. forintů
8,62 Kč
Ukrajinská hřivna
1,09 Kč
100 rublů
35,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 250,84 Kč
1 unce stříbra
357,07 Kč
Bitcoin
5 558,72 Kč

Poslední aktualizace: 4.9.2015 12:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 816