Diskuze k článku

Bárta + VV

Příspěvků 76

31.8.2011 0:39

Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Od ODS(c)...
http://jdem.cz/qxrg8

252248

31.8.2011 3:19

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 252248

Vsimli jste si ze poslanci ve snemovne uz cancaj jak zidi na blesaku nebo ve vetesnictvi ktery jim erar za A.H. pravem zavrel?

252254

31.8.2011 6:36

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Diotallevi 94.?.?.?

Reakce na 252248

Poznámce moc nerozumím. Sestřih komunikace Ratha s Bártou jsem vysledoval (nebo spíš vytrpěl) až do konce. Nemohu si pomoci, ale proti zkorumpovanému demagogovi Rathovi vidím seriózně vystupujícího člověka, který reaguje tak jak bych reagoval já a požaduje to co mi přijde rozumné. Rozhodně se tedy ztotožňuji s logikou autora článku - suďme je po ovoci. V tomto případě Bárta vyhrává na celé čáře. Dalším potvrzením, že jde o potřebné aktivity je panika která zavládla za jeho působení na dopravě mezi triumvirátem firem rozdávajícím si zakázky v oblasti infrastruktury a sloužícím jako penězovod jak do pokladen politických dinosaurů tak do zahraničí.

252256

31.8.2011 8:12

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 252256

V ceskym krateru od toho zvoneni klicema na tom vsem co poslanci ve snemovne rozhodli nebylo rozumnyho snad vubec nic a proto ted to handrkovani tech exotu ve snemovne jak u vetesnika na blesaku. Vite vubec ze dnes uz hodne obyvatel v ceskym krateru snemovne rika - prominte me me to slovo - ,,MRDNIK EUROPY,, ! Jiste budete se mnou souhlasit, ze ve state kde se zije na dluh protoze je vykradenej, rozprodanej a vytunelovanej se neni vubec cemu divit! Cloveku si uplne staci precist jen to co se deje v Bydzove, ve Sluknove, v Rumburku, v Usti nad lebem, v Brne, v Liberci a jinde ve mestech kde cerna skodna je zakonem chranena aby si udal detailni vobrazek a uz se nedivil jak to v ceskym krateru diky tem exotum z kterejch ma (_!_) uz cela EU tak vypada ....... [naštvaný]

252263

31.8.2011 17:02

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

fohat 88.?.?.?

Reakce na 252263

Vše dle amerického vzoru a nikdy jinak.. http://www.otaulc.com/text/824.htm [bliji]

252287

31.8.2011 19:13

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252248

Také jsem si vyposlechl video mezi Bártou a Ráthem.
A žasnu, jak zdejší čtenářstvo vnímá slova povrchně. Mnozí fungujete přesně tak, jak ti za oponou chtějí - jako býk na červený hadr. Unikají vám nejen fakta, ale hlavně emoční prostředí jednoho či druhého řečníka, ten se projevuje VÝBĚREM SLOV. Kdo z nich mluví klidně a kdo v emočním stresu jen omílá ve slovu "superguru" pouze faktickou pozici tohoto "českého Napoleona".

..máte-li ještě trochu síly, tak si znovu poslechněte kdo mluví o tématu a kdo jen ironizuje a mele písničku nesouvisející s tématem.

Zkrátka jako čtenáři a myslící tvorové jste se vážení moc nepředvedli. A patří vám tedy i osud, který si každý z nás vytváří tím, co a jak děláme - a jak dovedeme rozlišit emoční pozadí mluvícího člověka.

Bárta a Škarka se také vyjádřili ke svému vydání se šetření. Zkuste si PROSÍM, pořádně u obou "zločinců poslechnout" MIMIKU, POHYBY OČÍ, TĚLA, VNÍMEJTE JEJICH POCITY a to, co lze nazvat "spodní či vrchní oktávou projevu".

Pak možná zjistíte, který z nich se bojí. A spoléhá na "standartní soudní proces". (už tohle by vás mělo trknout....)

A račte si prosím přečíst to, co píše Okamura. On je snad lepší autoritou než já.

http://okamura.blog.idnes.cz/c/202489/Odpovednost.html

Být Vladimírem, tak jeho článek otisknu hned zítra. A pro všechny lidi volně. Rád mu ušlé "kredity za přečtení" zaplatím.

252298

31.8.2011 19:37

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

dub 94.?.?.?

Reakce na 252298

hele pane, vzhledem k tvým historicky špatným odhadům poblitiků a geo-politických procesů by ses mohl ve své autoritativnosti a výrazivu mírnit, protože pokaždé, když jsi v minulosti tvrdil, že ostatní jsou blbci a ten či onen poblitkik je spasitel, šeredně ses sekl.

a povrzuješ to uváděním okamury jako autority. tento pán je velmi dobrý, ale v systému urvi si co nejvíc pro sebe. občas sice mluví "rozumě", ale činy dokazuje svoji příslušnost ke zmrdům.

takže máš sice právo na svůj názor, ale používat tvrdší slova a označovat ostatní za blbce nárok nemáš, nejen ze slušnosti, ale na základě toho, že ses v minulosti pokaždé značně sekl.

252301

31.8.2011 20:09

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

dub 94.?.?.?

Reakce na 252301

a abych předešl udiveným dotazům kdy, tak mne maně napadá obama, který měl být podle tebe spasitelem lidstva, a na konstatování, že je to jen další zmrd a loutka, si reagoval pohrdavě a povýšeně, maně mi napadá švejnar, který měl být podle tebe spasitelem čech, a na konstatování, že je to jen další zmrd, a v tomto případě arcizmrd, si reagoval arogantně a povýšenecky jako v této diskusi...

takže se opravdu raději kroť

252306

31.8.2011 21:18

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252301

Dube, máš pravdu s tím, že jsem Švejnara viděl jinak. Ale vydrž, on si umí vzít ten správný kabátek zrovna jako Klaus a další, kdo včas rozeznají "jiný vítr".
Obama je klasický "poslední černý král" - s tím jej do hry o světovládu vzali. I oni se umí seknout - a to mají lepší informace než já. (JFK).
A jestli se dostane k moci ta rozumnější parta, tak bude Obama mít šanci opravit to, co posral.

Možná tě to překvapí, ale je doba, kdy si lidé vyrovnávají své dluhy ke své dávné minulosti - obecně se tomu říkalo karma, ale jde jen o přípravu pro trochu jiný přístup k životu. Pracují v mnoha převlecích, je užitečné "sledovat vítr" (posun figurek na šachovnici)
Zkrátka každý dostáváme šanci být za blba i za genia, za lumpa i lidumila.
Samozřejmě je lepší se neseknout, ale stalo se. Nemám z toho radost, a nedělá mi problém přiznat chybu.

- ale ty bys asi měl reagovat spíš na to, co je v článku - a ne se starat o to, co píšu o lidech, kteří vidí jen povrch a minulost - zrovna jako ty, dube. Míváš dobré reakce, ale jistě víš, že prohrát bitvu ještě neznamená prohrát válku.

To, co píšeš o Okamurovi - je také jen prvoplánové slabomyslné hodnocení od člověka, který o filosofii v podnikání ví hodně málo.
...slovo blbec je urážkou jen pro toho, kdo se jím dovede cítit. Mě nevadí, když to někdo tvrdí o mě. V čem jsem blbej, to vím, a rozeznat omyl od lhaní - to od každého nemůžu chtít.

Rád si od tebe přečtu, v čem se můj odhad Bárty a jeho cílů mýlí.
...a pro svůj názor si vyberu slova, která považuji já za vhodná.

Děláš to tak také. Tvůj slovník i gramatika také vypovídá především o tobě. Slovo zmrd je lepší nebo horší než slovo blbec? ... [smích]

252311

31.8.2011 22:17

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

dub 94.?.?.?

Reakce na 252311

já jsem reagoval na to, co jsi uvedl v článku.
opět glorifikuješ figurku ze stejného hnízda, jako všechny ostatní. jen proto, že se "ti líbí jeho úsměv", řečeno obrazně.
okamuru už raději komentovat nebudu, vím co říkám, jen ty ho opět vidíš v růžových brýlích.

jinak nejde o to, že se někdo občas sekne, ale za dobu, po kterou se známe, si myslím dostatečně prokázal, že v jistých věcech (poblitici a velká hra) jseš dost mimo.

proto jsem tě nabádal k větší opatrnosti a zmírnění ve výrazivech. toť vše.
jestli chceš pokračovat v tom, co jsi zde rozjel, jak je libo. jen se pak nediv. nic víc, nic míň[smích]

252316

31.8.2011 22:59

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252316

No, argumentům na Bártu ses vyhnul, nereagoval jsi také na text článku nýbrž na mě - a kdo je v konečném součtu mimo, na to si ještě chvilku počkáme, ne?
howgh.

252319

4.9.2011 14:03

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 252319

Není třeba se rozepisovat o Bártovi- je to stejný óbrzmrd jako třeba Rath. Ty jejich parlamentní hádky a hrátky, kde si hrají na hodného a zlého policajta už nikoho neobalamutí. Až na pár zaostalých jedinců.

252498

4.9.2011 17:17

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252498

Jarmilo, nevím, je-li lepší zaostalý jedinec anebo prostoduchá ovečka. Budeme si muset na rozhřešení asi počkat.
Bez toho, abychom někdy někomu uvěřili - bez toho se lepší společnost nevytvoří.
Nebo si myslíte, že nadáváním na ty nahoře něčeho dosáhnete?

Osobně vidím mezi Rathem a Bártou setsakra veliký rozdíl v tom, co obvykle nazýváme morálkou.
Bohužel jste do téhle rozlišovací úrovně nedošla, škoda.

252505

4.9.2011 18:26

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

dub 94.?.?.?

Reakce na 252505

[velký smích] [velký smích] [velký smích]
gratuluju! jsi vítězem fór roku 2011!

252507

4.9.2011 19:33

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 252505

Janko veriť treba, ale pre Boha živého NIE POLITIKOM. [pláč]
Politik je zkurvysyn ktorý je verný svojim záujmom hlavne finančného rázu. [oči v sloup]
Preto dosadzujú na lukratívne miesta svojich verných-príbuzných a schvaľujú predražené tendre svojim sponzorom. Viď nedávny tender s budovou Košického daňového úradu- Nitrainevst. Nerobte žiadne ilúzie o tom, že v Česku je situácia lepšia.

252510

4.9.2011 21:21

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252510

orácle i dube, mrzí mě, že si vidíte jen na délku svého nosu, že současnou krizi morálky berete jako trvalou a nezměnitelnou. S takovými lidmi je těžká řeč - nedovedou nic jiného než nadávat na to, na co sami nestačí.

Ano, ti, co tam jsou teď, ti se zaháčkovali už dávno - musí spolu "držet basu" až do hořkého konce.

Nebo si fakt myslíte, že tahle situace může trvat věčně? Že jste jediní, kdo vidí tu horu špíny? Až to krachne, tak dostanete třeba šanci tu politiku dělat líp - ve své rodině, v práci, v komunální sféře...
Chci vás pak vidět, chytrolíni....
..nebo si myslíte, že se stále můžou opakovat stejní vyčuránci?
Co mezi nimi nastane, když už nebude nic k ukradení?
..račte o tom aspoň přemýšlet.

252514

4.9.2011 22:46

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 252514

Janko miešate tu jablká s hruškami. Vychvaľujete tu SÚČASNÉHO politika a popritom opisujete morálny marazmus v politike. Ako som už raz napísal čestný človek sa nedostane do vysokej politiky a keby sa aj dostal nejakou veľmi veľkou náhodou tak sa skurví. Nehovoriac o tom, že systém je prehnitý.

Neviem kto bude vládnuť nám o 10, 20 či 30 rokov ale súčasnej zberby mám plné zuby. Lebo táto situácia je naozaj neudržateľná a to popiera len mozgovo mŕtvy oVčan (synonym pre tupca, ignoranta a obmedzenca), nehovoriac o tom že kolaps tejto "západnej" civilizácie je neodvratný.

Šťastie v nešťastí je že žijem asi tak 20 rýchlejšie ako ľudia pred asi 1600 rokmi, takže prechodné obdobie namiesto 700 rokov bude trvať len asi 30 rokov.

252518

4.9.2011 23:43

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252518

Oracle, vy si zas pletete vychvalování s vložením důvěry. A víte asi prd o tom, že čestný člověk se mezi ně musí dostat jen v "převleku", musí mít na první pohled stejné vlastnosti jako ti, které chce vyházet.(diskriminovat) tak aby MUSELI odejít.

Nebaví mě vám vysvětlovat tyhle základní techniky, ale budu rád, když rozeznáte vychvalování od toho, co běžný inteligentní člověk má dělat - nevkládat vinu někomu, kdo může být obětí zpravodajských her.
Asi ještě nevíte, jak lze technicky vytvořit zcela jiný dialog z nahrávky nějakého naprosto běžného, že?
...já jen beru v patrnosti i tyhle možnosti.
Kecy o tom, že čestný člověk se tam nedostane - ty vypovídají o tom, jak vám to pomlouvání jde.
Unavujete mě, končím konverzaci.

252521

4.9.2011 23:38

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

dub 94.?.?.?

Reakce na 252514

hele ty mudrlante, nezměnitelné to je za současného osazenstva poblitiků, včetně tvé oblíbené loutky.
na rozdíl od tebe mě nestačí, že "má někdo hezké modré oči", ale je třeba znát jeho pozadí. takže kdyby sis místo troušení povýšeneckých mouder dal tu práci a zjistil si, kdo je tvůj oblíbený hurvajz zač, proč měl firmu zaměřenou na získávání kompro materiálu, na koho je napojen, tak by ses možná dostal ke třem rotschildovým králům, vyškolených v CSFB, s bakalou v čele, kteří tu mají zcela jiný úkol, než čemu ty chceš věřit.
na rozdíl od tebe vím co je to za lidi, znali jsme se v tomto malém kráteru všichni, takže se nemusím spoléhat na "hezké modré oči", ale vím která bije. VÍM, na rozdíl od tebe.

o to, co budu dělat, se opravdu starat nemusíš.
co mezi nimi nastane je mi šumafuk fuk, když se vzájemně požerou jedině dobře. aspoň budou mít normální lidi čas vytvářet nový systém. ale ti lidi o tom musí něco vědět, víra a zbožné přání nestačí, obzvláště u tak komplexních záležitostí, jako socio-eknomický systém.
vžycky mne fascinovalo, jak všichni drží hubu, když jim moudra vykládá doktor nebo automechanik, ale do ekonomiky kecaj všichni a myslí si, že tomu rozumí, protože pochopili jednu parciální věc, a to ještě blbě.

takže já se spíš bojím toho, aby to tu nevedli chytrolíi jako ty.

rač o tom aspoň přemýšlet.

252520

5.9.2011 9:36

RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252520

Milej dube, nechme čas, ať ukáže, jestli se lidi dovedou změnit. V mém okolí se to už stalo, záleží i na síle impulzu.

Tvá přezdívka opravdu vypovídá o dubové palici, ona totiž i ekonomika začíná v každé rodině - a to, že si jí ta banda, se kterou se tak dobře znáš - upravila do paradoxů - to je vaše věc.

Mezi mikro a makro je společný jmenovatel, hledej...

252532

31.8.2011 2:52

škoda že autorovi chybí zdravý úsudek

plátce daní 77.?.?.?

autor tvrdí: "Není totiž velký rozdíl v tom, jak a čím se řídí rodina, firma anebo stát"

Pochopím srovnání stát-rodina. Srovnáním s firmou ovšem nesohlasím.
Vedením státu jako firmy musíme sklouzávat k asociálnosti a silnému prospěchářství. Managerským řízením (zaměřujícím se zejména na zisk ve prospěch určité výběrové skupiny) dospějeme k postupnému "odřezávání" neflexibilních,neperspektivních a neproduktivních článků. To znamená tělesně postižení (i ti po úrazech), staří, slabí jsou potom přítěží. A rovnou je můžeme házet po vzoru Sparty do propasti. Prosperující firma bude očištěna od nečistot a namazaný stroj pojede lépe.
(o přizpůsobování si pravidel dle potřeb soukromých monopolů ve prospěch jejich zisků není potřeba mluvit. Zavedeme deriváty a CDS do všech oblastí společnosti-hlavně abychom dosáhli co nejrychlejšího zisku)

Bravó lidská společnosti 21.tého století.

252253

31.8.2011 19:39

RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252253

Plátče daní, pokud jste podnikatelem, patříte asi mezi ty "dravé". Ti se nestarají o sovu firmu jako o svou rodinu, ti zkrátka v lese těží dřevo a staví z něj domy - nebo ze Země berou vodu a pak ji prodávají. Hlavně když jsou ziskoví, že?

Možná jste něco o Baťovi nebo o vedení rodinných firem četl, ale spíš ne.
Znáte nejspíš jen firmy, které svou "duši/filosofii" nepotřebují.

Dobře vám tak. když včas nezačnete uvažovat o tom, že začít s úklidem je třeba ve svém nejbližším okolí - což obnáší dilema mezi vlastní pohodlností a možným konfliktem s okolím - tak se dočkáte jen toho, co jste ve své reakci nabídl. Odhodí vás, když se neumíte bránit JEJICH STYLEM, ale s OPAČNÝM CÍLEM.
To je to, co dělal Bárta, "trojského koně v systému" - a protože tu bandu podcenil, nese následky. A má už nervíky na krajíčku s výdrží.

Ale v září se má "zářit". Buď od požáru finanční bomby - anebo se jiskřičky v lidech konečně začnou spojovat do jiného vyzařování....

252302

1.9.2011 23:45

RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 252302

Co je tohle za převlek? Nebo byly převleky ty všechny předchozí a jinde vystavené příspěvky? A proč se vůbec za něco převlékat? Život se má dít "živě" a ne hrát jako divadelní kus. V životě nelze spustit oponu, opravit scénu a pokračovat jako by se nechumelilo. Kdo nectí poctivost v životní roli, nutně ztratí důvěru ostatních a pokud se takových "herců" potká vícero...

Civilizace přece nemůže fungovat bez vzájemné důvěry. Všichni jsou na všech dělbou práce příliš závislí. Kam vede ztráta vzájemné důvěry se projevuje právě nyní všude kam oko pohlédne a hrozí to apokalypsou. A nejen hrozí. Ona je již ve dveřích, kdy už není na získání ztracené důvěry potřebný čas...ten vyžaduje úsilí v trvání řady generací, takže zavíráme vážení. Všeobecná ztráta vzájemné důvěry je analogií zhroucení gravitace do podoby černé díry, zde v podobě propadliště globální scény jako při potopě. Je to marné. Inteligentní hmota se ne a ne stát udržitelná na delší čas. Rozhodně ne v pozemských podmínkách.

252386

2.9.2011 7:43

RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252386

Anonyme, dám ti příklad: je poctivější doktor, který pacientovi neřekne, že už mu zbývá jen kousek života - a tím mu ukradne možnost, aby ještě před koncem života udělal to, co celý život odkládal (někomu poděkovat, jinému vynadat, rozloučit se s okolím)...
Anebo je poctivější doktor, který takovému člověku říká, že se uzdraví, že je to přechodný stav, léčitelný, apod..., kdy pacientovi nalévá falešnou naději - a ten pozná tu "milosrdnou lež" až v době, kdy si své "poslední věci" už uspořádat nestihne.
...a včíl mudruj, poctivče....
Politika má jen dvě poctivé zbraně - slova a emoce.
Peníze dovedou obě tyhle zbraně překroutit. Jsou jako ten doktor.

...proto dobrý doktor musí odhadnout/poznat(, komu může říct, že mu život končí - a koho bude udržovat v marné naději.
Inkarnace zkušeností tu jsou proto, aby jsme se učili poznávat, kdy je boj slov na místě - a kdy je to zbytečné..

252395

3.9.2011 16:56

RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 252302

Mne ještě mnohem víc vyděsil ten závěr, to, jak si autor představuje, že ekoonomika je sozubor křečřků, kterým přistaví kouli a oni budou šlapat a to že je ten výsledek, co má bvýt. Bohužel, ekonomika nesestává z výkonů, ale z potřeb. a byla potud normální, pokud žili lidé na svém kousku země a nemuseli si vytvářet umělé potřeby (jež se vytvářejí tak, že někdo někoho odírá (daňově a jinak), aby mohly být dodatečně ze spřátelených kruhů uspokojovány , protože větší část své práce spotřebovali na uspokojováníé svých potřeb a jen zbytek podle reálné hry náhody a štěstěny. Bylo by vkusné vrátit ekonmiku do tohoto cyklu státní suverenitou na d veškerou půdou s úprávem všech občanů osídlit a obdlat co právě zmůžou. Podařilo by se tak překonat i do jisté míry zhoubného génia průmyslu i očekávaný ropný zlom. Bohužel, ne s touto "elitou" jsou takové věci možné. A druhá věc - kvantifikovat erudici - no, momentálně bychom uměli kvanitifikovat a korátř míru promořenosti národa rasismem, ale jinak sse obávám, že jsme intelektově a kulturně spadli pod rok 89 - heureticky: dokonce ani nejsme schoopni vymyslet nové vtipy o našich třeskutých prezidentech. Víte, co je tohle? :http://www.vasevec.cz/blogy/odlehceny-pohled-na-ekonomicke-principy-soucasneho-sveta-pro-zapalene-spolecenskovedni-badatel ...e

252467

31.8.2011 4:33

Z hlediska samotneho Barty

Jouza z Vrsku 99.?.?.?

mel Barta asi dobre umysly. Nabral si kolem sebe solidni pomladsi holky a pomladsi chlapky, John tak je neco jako staresina. No s takovou sex partou, pro kterou si koupil stranu a vstup do parlamentu lze celkem dobre predpokladat, ze ty sve smele podnikatelske napady nezreailzuje. At je toj jak chce, je to vlada strasna, mozna horsi, nez Topolankova.

252255

31.8.2011 6:46

RE: Z hlediska samotneho Barty

Diotallevi 94.?.?.?

Reakce na 252255

Vláda to strašná je, ale ne kvůli Bártovi a VV. Tou žábou na prameni je TOP09 řízená zkorumpovaným Kalouskem a zaštítěná PRSKAJÍCÍM senilním dědkem z Bavor. ODS se chová podle svého šéfa - tedy nemastně a neslaně a VV to jen vyvažují do plusu.
Bohužel po příštích volbách nás čeká nadvláda ČSSD, která si dnes v klidu vysává krajské pokladny a čeká za bukem na své volební období. Máte pocit že to bude lepší? Já se domnívám, že to bude ještě výrazně horší.

252257

31.8.2011 19:53

RE: Z hlediska samotneho Barty

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252257

...pokud se lidi budou výrazně zajímat o proces mezi Bártou - v úloze zástupce pro lidi - a Škarkou - jako zástupce zkorumpované a stále korumpující "hlavy hada" (špičky TOP9, ODS a ČSSD) - tak se snad něco pohne.
Zrnka rýže ale vedou až k FEDu a k těm, co plánují redukci populace na Zemi. A i ti rozumní ve vládě (nutně tam jsou, ale nemohou se projevit, to je klasika před každým rozpadem vlády. (paralela k dělení buňek, také není vidět, kde bude dělící rovina...)se budou moci konečně "překlopit".
...pro mnohé zdejší to bude zas jen "překabátění" - protože jako ovečky nemají čas a náladu (a vůli!!) sledovat hlubší vrstvy toho, co se mele v mediích.

Ale někdy lidé dost dlouho hledají "ošacení", které jim padne, ve kterém budou moci dělat to, co umějí. Sledujte je pozorně - a také třeba
www.napistejim.cz

..ale nepište jen stesky, ale také návrh na řešení. Ať oni poznají, jestli umíte víc než jen nadávat...
"Klackem s olověnými kuličkami" se všechno řeší už moc natvrdo...., většinou stačí proti sobě postavit protichůdná fakta ze slov..

252305

31.8.2011 7:44

Dobrý článek, ale neúplný.

quido2 81.?.?.?

Jedná se o moc v Evropě. Proces,jak bude Evropa řízena, začal již v roce 1985 Shengenskou dohodou. To vysvětlují praragrafy 92 až 118. Zde se hovoří o elektronické výstavbě archívů a informacích o občanech. Nejdříve na komunální a později na světové úrovni. Pak jsou tam paragrafy 5,25,29 až 38, kde jsou tříděni občané do kategorií podle rasových,ideologických, rozumových a jiných měřítek.

V roce 1986 v Bavorsku- pokračuje tento program se zaměřením na státní útvary. Ve spolupráci s československými komunisty byla připravována rozluka československé měny na českou a slovenskou. Za ČSSR byl vedením této přípravné fáze pověřen ing. Kyselka, který jak víme po rozpadu republiky působil jako zástupce guvernéra České národní banky.

Je to hra skutečně mocných. Jestliže je Bárta kladný hrdina, tak mu držím palce. Nemá ale žádnou šanci, pokud v centru, tj.v Bruselu - nedojde ke změně strategie.

252258

31.8.2011 12:00

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

pr 89.?.?.?

Reakce na 252258

Proc by se mela CS-SR mena delit, kdyz bylo v planu Euro?

252273

31.8.2011 16:58

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 252273

Takové otázky musíte směrovat na kováře. Oni, pokud vám vůbec odpoví, stejně neodkryjí celou strategii. Já konstatuji to, co je v současné době známé. Prostě ing. Kyselka vedl přípravnou fázi rozluky československé měny za ČSSR. V roce 1993, po rozluce na Českou a Slovenskou republiku byl jmenován zástupcem guvernéra České národní banky ing. Josefa Tošovského. Tyto věci jsou známé.

Jednalo se o rozpad celého komunistického impéria. Pokud chcete znát víc, kupte si knihu Konspirační čítanka All Hidell/Joan d´ Arc

252286

31.8.2011 19:40

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 252286

Zdravím pán quido,

ja osobne si myslím, že strategické plány veľkého rozsahu (ako napr. deštrukcia vých. Európy a jej následné vykradnutie) sa pripravujú s predstihom takých 20-30 rokov a možno aj viac.Postupom času sa cizelujú detaily...
Napr. vznik EÚ sa predniesol na vonkajšom kruhu elít už v r. 1957 (Bilderberg).To znamená, že v užšom kruhu bol tento krok na plánovacom stole už oveľa skôr... [smích]
Shengen a ďalšie detaily sú len logickým pokračovaním rozohratej "vyššej hry".
Momentálna dlhová kríza štátov je vlastne vyústením likvidácie zlatého štandardu v r. 1971!!!
Čiže po 40-tich rokoch akumulácie nekrytých inflačných peňazí...Každému súdnemu človeku musí byť jasné, že tie dlhy nie je možné nikdy splatiť!

Celkom ma ohromila svojho času informácia od uda, že globálna elita uvažuje presunúť svoje sídlo zo Švajčiarska do Číny (ako jeden z možných scénarov)...
Aké výrobky to dnes väčšinou kupujeme? Made in China? Kde sa presunula obrovská kapacita svetovej priemyselnej výroby? Ako vyzerali Obama a Hillary Clinton pri návšteve Číny (nepovedzme, že ako takí prosebníci, ale ako podriadení určite)...hmmm!
Celkom s tým korešponduje aj správanie určitej skupiny politikov a ich dvorných ekonómov (celkom dobrý "čínsky" pohľad predostiera doc. Stanek z SAV - aj napr. jeho prednáška v Luhačoviciach).
No - možno sa ešte dožijeme veľmi zaujímavých zvratov a mnohých politických zvratkov...

Čiže, ak bradatí súdruhovia v ČSSR chceli v r. 1968 urobiť prevrat a nemali požehnanie od elít, tak aj tak dopadli...Proste "Západ" sa na ČSSR jednoducho vtedy vy.ral...
[smích]
Zato určití súdruhovia na čele s Havlom to požehnanie mali a zožali chvíľku svoj diel "slávy". Aj taký Gorbačov (sionista Garber) si dnes užíva v Lausanne zaslužené špinavé peniaze!
Taktiež použil svojho času osvedčenú metódu - prohibíciu na eskaláciu napätia v spoločnosti a vzostup novodobej ruskej mafie (podobnosť s prohibíciou v USA je čiste náhodná...)!

Podobne ako V.Havel nezabudne sem tam pošpiniť, čo nie je IN ELITE a všetky sionmédia súdruhovi Gorbačovovi pri životnom jubileu freneticky kosher blahopriali...

Ten, kto vykoná špinavú robotu je dnes vždy oslavovaným hrdinom ...A média na neho nikdy nezabúdajú...
Za zásluhy o výstavbu nového modelu devastácie ĽUDSKOSTI nikdy nezabúdame...

[smích]

252303

1.9.2011 9:34

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 252303

Nebudu zakrývat, že vaše filozofie je mi blízká. Masmédia jsou žíly a cévy kterými proudí krev civilizace. Tato média a zábavní průmysl jsou doslova jedovatá. Souvisí to s faktem, že mysl může způsobit degradaci člověka. Nesprávně vedená mysl je největším zlem. Už jsem tady jednou psal, co ve své knize ČIN napsal americký revolucionář J.Pubin. Smíchali jsme mladost, hudbu, sex, narkotika a duch buřičství se zrádcovstvím a takovéto kombinaci nelze odolat. Dále je zneužívána věda. Dnes už je to celá řada programů, které slouží ke kontrole a další k jeho přímému zotročení nebo selekci. Je proto zákonité, že mnozí se stanou obětí. Tyto programy jsou vyvíjeny aby se později realizovaly. Příkladem je VŘSR v Rusku 1917.

Z 538 nejvýše postavených osob v porevolučním Rusku bylo 442 Židů. Dále 1 Čech, 1 Maďar, 2 Gruzínci, 3 Poláci, 3 Finové, 10 Arménů, 11 Němců, 34 Lotyšů a pouze 31 Rusů. Také si připomeňme, že několik měsíců před začátkem války v Iráku, byla v sousedním Maďarsku připravována exilová vláda, tak zvaný Šalabího národní kongres. Podobný scénář byl připraven i pro Bělorusko. A mohli bychom ve výčtu loutkových vlád dlouho pokračovat.

Pane Kysučan přeji vám přesto pěkný den. Zdraví Quido.

[smích]

252339

31.8.2011 20:13

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252258

Quido, kdyby bylo centrum jen v Bruselu, tak už je Evropa úplně jinde. Ale protože centrum je hlavně v hlavách lidí, kteří dohlížejí na vývoj "programu pro cca 2000 let", tak se nám to centrum malinko vyšouplo nad tuhle sluneční soustavu. Poslat své vědomí do prostoru galaxie umí už dost lidí, přestože se nacházejí technologie, jak tomu lze bránit. Věda je v koncích, protože nepracuje s nástrojem, který zavrhla. A duchovní učení jsou na tom stejně, ale z druhé strany, odmítají mezi sebe vpustit logiku.
Pro řešení tak nutně vznikají nástroje zcela nové, takové, které byly neúmyslně či úmyslně přehlížené.
Ano, jedná se o pochopení PRVKŮ JAZYKA - písmen - jsou nástrojem, kterým vytváříme onen "prázdný prostor vesmíru", jeho náplní jsou naše i cizí myšlenky, které spojujeme pomocí písmen do slov. Znalost významu každého písmene a znalost "symetrického čtení slova" od jeho středu - postupně nabídne opravy našich poznatků o tom, jak fungují informace v prostoru, jak se mění z nehmotných nápadů do hmotných technologií....
Vývoj na Zemi sledují jiné civilizace už velmi dlouho. Ale pro každou informaci musí dozrát čas.
..a ten dozrává. To přezrálé padá na zem a škodí - to nedozrálé roste uvnitř a vystrkuje "tikadla" času (od tikání, ne od tykání)

252308

1.9.2011 9:51

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 252308

Ano, i tak se to dá pojmout, že tedy ve vesmíru nejsme sami. Víte pane Janko, ve Vedách je popsáno čtrnáct planetátních soustav, které existují v našem vesmíru, tj. v galaxii mléčné dráhy. Mimoto existují i jiné vesmíry. Čím víc toho materialistická věda bude vědět, tím více se bude přibližovat k poznání, že mnohé hypotézy, které zplodila, jsou pouhé spekulace. Příkladů omylů vědy je mnoho, z těch nejnovějších vyjímám BOSON. Z článku na
http://czech.ruvr.ru/2011/08/26/55231591.html

Tajemství vzniku vesmíru je i nadále veliké. Hledání záhadného Higgsova bosonu, elementární částice, díky níž se objevila ve vesmíru hmota, nebylo úspěšné. A to znamená nejen, že chybí odpověd na otázku jak vznikl vesmír, ale i že může být fundamentální věda zrevidována.

252344

1.9.2011 15:18

RE: Dobrý článek, ale neúplný.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252344

Quido2, spekulace je všechno, co se dokazuje jen v jednom jazyce - i když je jím třeba matematika, královna jazyků v této galaxii.
Nová slova, jako např. BO/S/ON svůj cílený význam (projekt, z něhož nové slovo vzniklo), ale každé slovo lze vykládat i v jiných "referenčních soustavách". "Moje abeceda lidštiny" je tím, co dá fyzice nový náboj. Pomůže najít jiné asociační vazby mezi pojmy.
Rovnováhou k pojetí bosonu je to, co nazývám IBP, Informační Bod Prostoru. Jeho definici tu uvádět nebudu, vše bude na mých "ovčích" www stránkách.

Je třeba zachovat princip "boha", ale vše ostatní pak doložit nepřerušovanou řadou "VÝVOJE HUSTOTY A DVOU (vnitřního a vnějšího)ROZHODOVACÍCH SYSTÉMŮ.
Model pulzu pak naučí fyziku fungovat v souladu s tím , jak funguje vše, co má "puls srdce" a nějaký ten systém na výměnu energií.

Čekáme jen na rozpad či přestavbu finanční bubliny - pak už události půjdou svým "lepším" tempem...

252353

31.8.2011 7:53

-

Luxor 195.?.?.?

Pokud VV svůj program mysleli vážně, tak neměli jít do koalice s těmi, proti kterým bojovali a měli zůstat v konstruktivní opozici. Jejich cílem byla pouze obligatorní koryta. VV se vědomě podílejí na hospodářské i morální devastaci ČR. Zcela zdiskreditovali svoje hlavní motto- boj proti korupci. A to úplně nejhorší, čím se provinili, je zrada voličů. Když nová strana takto brutálním způsobem zklame, tak už lidé nebudou věřit novým stranám- a tento sekundární efekt jejich zrady jim neodpustím nikdy. Plným právem si zaslouží, aby skončili v propadlišti dějin a každý si před poslanci VV odplivnul.

Moje hodnocení jednotlivých protagonistů VV:
Bárta- chytrej zmrd
Klasnová- chytrá zmrdka
Peake- hloupá zmrdka
Kočí- karieristická megazmrdka
Dagmar Navrátilová- neuvěřitelně tupá zmrdka (typický příklad, jak se i naprostý hlupák může dostat do vysoké politiky)
Josef Dobeš- chytrej a poměrně čestnej chlap, jenže tak trochu přizdisráč
Radek John- nevím co si oněm myslet
Zapomněl jsem na někoho ?

252259

31.8.2011 12:18

RE: -

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 252259

Už vím na koho jsem zapomněl. Na slizkého zmrdečka Babáka. Ale ten jako jediný už sklízí ovoce svého chování. Včšera totiž doštal po čuni a pšišel dva žuby.
Závěrem bych rád vyslovil své poděkování a uznání statečnému majiteli BlueLightBaru a popřál mu hodně úspěchů v jeho dalších výchovných aktivitách. Kdyby to bylo v mé moci, tak bych ho povýšil na správce parlamentní nálevny a nominoval na řád svatého Mašína.

252274

31.8.2011 12:56

RE: -

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 252274

Ano jsem tomu také rád, že Babák dostal po čuni. Na můj vkus měl přijít o více zubů, neb toho má na svědomí více. Tímto způsobem by bylo vhodné se vypořádat i s jinými politiky.

252277

31.8.2011 14:13

RE: -

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 252277

Obávám se, že "po čuni" je málo, pánové. Jsem pro razantnější řešení. Třeba pro zákon, podle nějž má každý, kdo oznámí a doloží korupci v politice či státní správě nárok na výplatu 20% z prokázaného úplatku. Nebo také pro zákon, dle nějž je každý, kdo zkorumpuje politika či státního úředníka beztrestný. A celá částka úplatku se mu vrací. A zkorumpovaný má v obou případech krom řádného trestu doživotní zákaz působení v politice a ve státních službách.

Možná bychom se divili, že máme "z ničeho nic" slušné úředníky a přebytkový státní rozpočet. [velký smích]

252279

31.8.2011 17:44

RE: -

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 252279

Nápad to není špatný, ale... Myslím, že by to brzy dopadlo tak, že vrchním dispečerem "Úřadu proplácení úplatků" by byl zvolen Kalousek, Šnajrd by mu dělal poradce, kníže Hajánek koordinátora, Bárta technické zázemí, a centrálu by řídil sám velký Venca-Chrhla-Pravdoláska

252290

31.8.2011 19:18

RE: -

prostej člověk 193.?.?.?

Reakce na 252279

Toto by fungovalo tak před 10-15 lety. Oni se rychle učí.Dnes to legalizují přes sprostředkovatelskou, poradenskou apod. činnost. Přes legál nastrčené firmy.

252299

31.8.2011 22:52

RE: -

Dr.QQ 85.?.?.?

Reakce na 252279

Kedysi ešte za Mečiara na Slovensku bolo uzákonené, že ten, čo podpláca sa nedopúšťa trestného činu, len ten, čo berie úplatok.
Neskoršie to bolo zmenené, škoda.

252318

31.8.2011 14:19

RE: -

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 252277

Díky za reakci vám i panu AIA777.
Nejsem škodolibý člověk, ale souhlasím s vámi, že u některých lidí platí- čím více tím lépe [smích].
A hospodskej má moje uznání, myslím, že právě zahájil čtvrtý odboj...

252280

31.8.2011 13:43

RE: -

steve 96.?.?.?

Reakce na 252274

.. majitele baru osobne navstivim a s uctou mu predam svuj vecny dar. - PANZERFAUST. Doufam, ze ve sve mile pedagogicke cinnosti - neustane.

252278

31.8.2011 17:37

RE: -

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 252278

Jééé, vy jste taky zakomplexovaný obludný primitiv, tak to já se k vám přidám. Můžu ? Vezmu si sebou harmoniku a zazpíváme si [smích]

252289

1.9.2011 10:09

RE: -

quido2 81.?.?.?

Reakce na 252278

Zdravím Steve,

je očividné, že procházíte revolučním vývojem. Panzerfaust je mnohem účinnější než flintička, o které jste se zmiňoval při našem dialogu. [smích]

252345

1.9.2011 14:37

RE: -

steve 96.?.?.?

Reakce na 252345

Vazeny zvedavce Quido.
.. jste zvidavy a vsimavy element a Vas poznatek o VYVOJI - je pravicove kladny ..
Vse kolem nas dynamickym vyvojem sala ! Deti rostou, statni dluh take, pocet nevinnych povrazdenych demokraticky kulminuje, korupce bude dalsi disciplinou na olympijskych hrach, povinna laska k holokaustu dosahla takove sily - ze u slabsich, neuvedomelych zaludku vyvolava nevolnost, mnohdy - skoro popiracske zvraceni ..
---
.. nyni k one "flinticce". Psal se rok 89-ty ,,("ty" - Tydli, to jsi svemu tatovi jeste litala v trenyrkach). Jedna ceska kanalie slintala o prestavkach sveho opileckeho deliria neco o nejake "lasce" a ..., - tu se mi zjevil muj deda, kdyz rikal: "za rajchu s Nemcana to za nic nestalo, potom prisli cerveni a byli jsme v prdeli vsichni a uplne v hajzlu bude narod az odejdou ..". To, ze kanalie sednou ke korytu, bylo zjevne. Vlastnosti prumerne kanalie jsou vseobecne zname a popirani teto skutecnosti nebylo dosud zakonem narizeno ...
Muj ded me tedy nasmeroval na "Libavu" za mym oficirem Vankou. Trval na tom,ze jsme oba Slovane a on potrebuje ceskou manzelku na papiry. 100 000 na desku, ..ze da, .. v ceskych. Vanka skoro tancil radosti a nadsenim - jaci jsme oba dobri Slovane, - kdyz jsem mu nabidnul: 1./ hodnou maminu z Moravy na papiry (ne kurvu z Prahy), 2./ 50 na desku v ceskych, 3./ za 50 - v naturaliich.
.. "Vsjo u menja !!, Katuse choces toze ?? Vnutil by mi i Auroru .., mel jsem vzit - dnes bych ji na Vltave uzivil..
.. tedy - Vanovy flinticky jsem zasadil, granaty zamichal mezi brambory ve sklepe, kulomety nalestil a povesil nad dvere, z bedynek udelal kralikarnu a flinticky pilne zaleval, .. a vyrostly pancerfausty ! A zalevam dale, a hnojim ... a prvni pancerfausty uz nasadily kvitky na Tomahawky ..., a budou zne, a dozinky .. Vsichni chteji se sberem Tomahawku pomahat, dokonce i maly, tlusty a blby malir pokoju - Franta Svyk.
.. Na "Hrad" !!, na "Hrad" - a bude vymalovano !!- porad krici ..
No vidite - "malej, tlustej, blbej" - ale je mu jasne, ze transparenty jsou uz DAAVNO - na hovno !
.. "BioSteelLauf" - a poradne pres drzku.

252351

1.9.2011 15:28

RE: -

quido2 81.?.?.?

Reakce na 252351

Steve,
ve svém revolučním vývoji jste mě předstihl což je zjevné z vašeho komentáře. Zmiňujete se o korupci, která bude další disciplínou na OH. Co říkáte tomuhle?

OH 2004 v Řecku: Nad Akropolí kroužila vzducholoď vybavená nejmodernějším odposlouchávacím zařízením a jinou technikou. Nebe dále střežila vojenská letadla. Na zemi hlídalo bezpečnost tisíce ozbrojených policistů a také tisíce vojáků. I ČR vyslala do Atén protichemickou jednotku, které podléhaly další chemické jednotky. Mořské hlubiny hlídaly ponorky s nejmodernějším vybavením a na hladině hlídkovaly letadlové a další lodě.

Nevím jestli čtete Védy, ale faktem je, že všechny myšlenky na dosažení štestí pomocí hmotných smyslů stojí na klamném základě. Všechno je jinak. Civilizaci západní hemisféry zvoní umíráček. Bude ale ještě hodně mrtvých.

Zdraví Quido

252355

1.9.2011 15:41

RE: -

steve 96.?.?.?

Reakce na 252355

.. "Bude ale ještě hodně mrtvých."
------------
.. a nedivme se! Co jineho od NICH muzeme cekat ? A na co vlastne cekame ? A PROC !! vlastne cekame ..
-----------
.. NANOTERMIT ve World Trade Center potvrzen ! A lide CEKAJI ..
http://12160.info/profiles/blogs/911-chemical-engi...

252357

31.8.2011 12:24

LMAO!

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 109.?.?.?

Reakce na 252259

Absolutne souhlasim, na to jake meli proklamace, tak to pak vzdycky dopadlo presne naopak..

252275

31.8.2011 18:37

RE: -

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252259

Luxore, zapomněl jsi na sebe. Na to, že se může z člověka s leckdy rozumnými názory stát pitomec. Já pro vás autorita nejsem, moje doba teprve asi přijde. Snad ale Okamurovi uvěříte snáze.
http://okamura.blog.idnes.cz/c/202489/Odpovednost.html
...vidět do lidí se člověk učí celý život, máte snad čas ještě něco dohnat. Zklamal jste mě.

252295

1.9.2011 9:41

RE: -

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 252295

Víš Janko, ono je to těžké. Já už neposuzuji politiky podle řečí, ale podle činů. A na žádné pozitivní činy ze strany VV si nemohu vzpomenout. Jestli tě něco napadá, tak mi pomoz. Rád bych viděl věci tvou pozitivní optikou, ale nenacházím ani jediný bod z jejich programu, který by dodrželi. A nejsem člověk, který by jen kritizoval u piva- snažil jsem se poukazovat na nepravosti a řešit je, ale zjistil jsem, že to je ztráta času. Hned po volbách byli všichni v euforii a já jsem jim už tenkrát psal, např.aby nebrali špinavé peníze od Bakaly, protože i debil pochopí, že za to bude něco chtít. Psal jsem jim x- krát, upozorňoval jsem na falešnou Kočí, Humla, ptal jsem se proč se diskreditují s lidmi jako Švejnar, Stránský, Zieleniec... Ptal jsem se proč upřednostňují prachy před intelektem a charakterem (viz Babák, který si funkci u VV prostě koupil). Hádej kolikrát mi odpověděli ? Správně, ani jednou. Jakmile se usadili u koryt, tak jim to začalo být jedno a na voliče hodili bobek. No a fraška jménem senátní volby už byla jen smutnou tečkou. Nedá se jim věřit.
Mrzí mě, že mě teď vidíš jako pitomce. Nicméně možná jsem nepochopil skryté posleství tvého článku. Zkus mi tedy říci stručně a jasně, jaké pozitivní výsledky na VV vidíš. Možná svůj názor potom přehodnotím.

252340

1.9.2011 10:53

RE: -

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 252340

Odpoviem ja, ich jediným pozitívom je, že jasne poukázali na 2 veci:
1)čestný človek do vysokej politiky nedostane (a keby sa aj dostal do vysokej politiky čestný človek, tak sa hneď skurví),
2)systém je úplne prehnitý.

252346

1.9.2011 15:03

RE: -

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252340

Luxore, asi dost záleží na tom, jakou zkušenost máš v prostředí, kde se politici pohybují. Musí se hodně hluboko do historie, kdy tutéž politiku dělali kněží - a nejen v Egyptě.
Snažil jsem se v článku ukázat, že kdokoliv by chtěl rozebrat a přestavět mašinerii, která je piplaná tisíci lety "udržování informačního odstupu" - ten má šanci jen v úloze "trojského koně".
Ono stačí si uvědomit, jak mnoho z vás "drží hubu a krok" jen proto, abyste neztratili zaměstnání, tedy příjem. A touhle optikou pak měříte všechno okolo. Ono dá trochu práce vydupat z ničeho firmu v konkurenci, která tě potřebuje semlít. A v politice je to ještě horší, jde o větší prachy.

A já zkrátka vím, že většina lidí jsou slaboši, ovečky, klopící hlavu, pokud jde o JEJICH peníze. A řvoucí, když jejich peníze někdo z ouřadu dá jinam, než by se jim líbilo.

Had třeba vůbec nepochopil proč Okamura píše ty své články. Pokud jeho blog sleduješ, tak snad poznáš, jestli je to férovej podnikatel anebo krysa. A když to nepoznáš, tak nemůžeš ani poznat snahu v tom, co dělá Bárta a VV. Abys něco "nahoře" změnil, musíš se tam nejdřív dostat. K tomu musíš mít nejen vůli, ale taky schopnost taktiky, citu pro míru únosné/prostupné v té době/ pravdy či lži. Musíš se zkrátka v tom prostředí umět pohybovat a předvídat kroky "konkurence". ¨Bárta to nezvládl, ale ostatní politici trefovali jen do něj a jeho týmu - místo polemiky nad návrhy VV hledali a našli kompromitující materiály na OSOBY. Bárta nepoznal v Kočí potvoru, to se stane každému, ženský mají "lepší krytí".

Neumím ti podat výčet toho, co se jim podařilo prosadit - zrovna jako ty nemůžeš podat výčet toho, co podělali v oblasti státních zakázek. Najdi něco, v čem korumpovali národní majetek, shrábli "trafiku" apod. Nejspíš asi nenajdeš. Protože kdyby něco takového bylo, tak je to sakra větší kalibr než nějakých sto tisíc půjčky/úplatku. Síla peněz, které brání v prosazení toho, co VV navrhovaly - tu si asi málokdo dovede představit.

Nemám tě za pitomce, jen asi nepoužíváš to, čemu se říká emoční inteligence - schopnost rozeznat opravdovost řečených slov od těch, která jsou jen divadlem.
...tuhle schopnost ztratila asi skoro celá česká populace. Jak se může změnit třeba ten Švejnar a další - když jim nikdo nevěří, nevloží svou "akcii důvěry"? Já vsadil na Bártu. už dvakrát jsem se spletl, ale bez vložení důvěry se vám holenkové ten svět sám nezmění. Důvěřovat a prověřovat - v mezích, a nástrojích, které máme kdo k dispozici. Já na jejich práci pro stát a národ nic špatného nenašel. A že lidi zklamali - to se stává. Jsou to buď srabi - anebo je tlak na ně tak velký, že se raději podvplí a jsou "za sraby", i když jen včas poznali, že v TUTO dobu TATO cesta je ještě NEPRŮCHODNÁ....

252352

1.9.2011 18:12

RE: -

Had... 82.?.?.?

Reakce na 252352

>Had třeba vůbec nepochopil proč Okamura píše ty své články.
Ech?! "Had" hlavně nepochopil, proč janko píše to své hodnocení o něm, když se nikde do debaty o Okamurovi ani písmenkem nepřimotal-až teď, aby SNAD dostal odpověď, kterak k tomu odsudku přišel.
Hele, janko, co to máš za matroš [velký smích] ... to musí být docela síla! A někdy to onu jasnozřivost (moc "vypřánou"- od přání) ohne nežádoucím směrem.
A když už jsme tedy u Okamury, tak jednu odpověď bych měl: BAVÍ HO PSÁT! To je věc, co! A určitě nekecám, nespekuluju a neblafuju. Baví ho to.
Stejně jako mě občas baví psát, ovšem v podstatně menším rozsahu, tak jeho to musí zákonitě bavit taky. Ve větším rozsahu.
A k té férovosti - sám přiznal, že nebyl dobrý manžel. Jinak bych to sem ani nepsal. Mám kamarádku, s kterou (v jejím mládí) před dost lety své manželce několikráte zahnul. A nebyla jediná. A plakali si pak holky v prodejně na Staromáku na rameni a Tomio z toho byl značně kyselej... tuto lávstory znám ještě z doby, kdy jeho jméno nebylo VŮBEC známé a populární - začínal se existenčně, podnikatelsky a i životně stavět na nohy.
Zde ta férovost tedy má jakési drobné šrámy. Věrnost a OVLÁDNUTÍ sexuálních tlaků (šetření VZÁCNÉ ENERGIE) formou POUZE manželského koitu patří totiž AUTOMATICKY do výbavy niterně (karmicky) zralejších jedinců...

Je to taková férovost a pravdomluvnost asi tak jako když populární pan ministr dokáže mnoho let tajit své manželce nemanželské dítě. Expremiér zase (kupodivu pro změnu, že)je ještě davem obdivován, že má milenku.
Ovšem pro Tebe a spousty jiných tento ukazatel prolhanosti a neférovosti a SLABOSTI jako by neexistoval.
Jasně - JE TO PŘECE SAMEC. Když píchá bokem chlap, tak je nutno se lišácky pousmát, mrknout spiklenecky a poblahopřát "ke gulím". Férovost a mravnost se neřeší.
Když vesele ženská rozhodí nohy do vítězství na hostitelském, nikoliv domácím hřišti ... no, je to KURVA! To je jasný! A to jak fyzicky, tak mravně.

P.S. Okamurovi články se mi líbí a rád si je přečtu. Postřehy má trefné. Mírně populistické a líbivé (protože těžko realizovatelné) ale pořád jsou v benchmárku toho lepšího. Někdy přečtu i závistivě (ale nikoliv NEPŘEJÍCNĚ, ale UCTIVĚ A takřka S ÚŽASEM), jak dobře a trefně umí formulovat své myšlenky - to kdybych dokázal, tak asi jednou za půl roku taky něco "blognu"! Ale takových potrefených mojí uctivou závistí za mistrovství slova je více. Např. D-Fens. To je radost číst. I když člověk nesouhlasí, přesto se to většinou krásně, vesele čte.
P.P.S. chmm, chmm, když ses už v Bártovi 2x spletl a přesto i dále na ("do"[mrknutí jedním okem] něj vsadíš svou důvěru (tedy ho obdaruješ dosti vzácnou, individuální energii)... není něco špatně v "rozšířeném vnímání"?
Já dost vsázím třebáá na ... na sebe. Nejbližší pomocná ruka je na konci mého ramene.

252367

1.9.2011 21:12

RE: -

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252367

Hade, nechci tu Vladimírovi plýtvat moc místem, ale máš recht v tom, že člověk, pokud něčemu uvěří, tak za tím může jít dost dlouho a vytrvale.
Trapárny typu "samec na cizím hřišti" zkrátka patří ke koloritu doby - přesněji k tomu, že nikdo nic neschová, pokud chce v existenci vylézt na další schůdek. Nejde tedy o přehlédnutí z mojí strany ale o pochopení nutnosti si vyčistit to staré - ale zároveň si připravit něco k čištění do další existence.
Ono je to možná krapet složitější, když si promítneš tu "druhou půlku" k Buddhovi. Jeho vize by totiž vedla k postupnému ubývání POHYBU - a to asi tušíš, že by nebylo to pravé ořechové.

Vím, že moje poznatky představují součet, pro který nejen ty nejsi připravený. Jsou nejen moje, je nás několik - pro vás ostatní jsme blázni, co vnímají struktury galaxií a programy pro stupňování sebeorganizace sil v prostoru.

Ale o nic nejde, čas jde svým tempem - a pokud víš, čím se liší nahodilost od zákonitosti - tak ti nemusím vysvětlovat nic o jiných hladinách poznání, vnořených včas (V ČASE) do informační hladiny většinové populace. On se vždy najde další, kdo je ochotný a připravený vnímat realitu časového prostředí a její vertikální virtuální průměty jinak než tradičními učeními nebo několika stoletími vědy.

Kořeny jsou vždycky v kvalitě komunikačních nástrojů. Snad znáš důvod, proč lidstvo upustilo od telepatie a vytvořilo "z hlíny" mobily, které se dají vypnout. Přesto je dost lidí, co podobné mentální techniky považují za vrcholové, neprožili tu dobu ani ve svých snech...
Nežádám tě o souhlas nebo o kritiku, zajímá mě způsob myšlení lidí, jejich schopnost trefit jadérko toho, co slova nabízejí jen nepřesně.
Ten ukazatel neférovosti, který prý nevnímám - je důsledkem mechanizmu proměny cílů, kterou jsem prožil sám na sobě - a proto ji chápu přirozeně i u druhých (bývá to tzv. "hluboký zážitek nemožného", krize hodnot apod.)
Každý si jednou bude muset vyčistit svůj stůl, Okamura i John to už mají za sebou. A žes ten rozdíl nepochopil u Okamury, který s přiznáním přišel sám - to nesvědčí o nějaké tvé mentální vyspělosti, to se na mě nezlob. Chápeš tyhle jevy prvoplánově - další rozměry ti unikají.
...a děkovat mi nemusíš. Na tohle ta "pomocná ruka" roste každému mezi rameny....(nejen nad nimi, ale i uvnitř..)

252377

1.9.2011 22:06

RE: -

Had... 188.?.?.?

Reakce na 252377

Aha! Určitě neděkuji, alespoň ne ve smyslu nadhozeného. Jinak zkráceně Tvé blahosklonné sdělení: jsem já ten další blbej a nevyzrálej ... budu se s tím muset v koutku pokojíku nějak srovnat [velký smích]
Chlape! janko, janko - Tvé blazeované poučování z nesmírných výšin..mě to spíše baví a vidím za těmi Tvými slovy i různé "symboly a tvary", ale přece jen bych přibrzdil v tom sebevynášení až nad nebesa. Zvláště když i zde jsou dohledatelné Tvé omyly různých predikcí.
Na druhou stranu, má to něco do sebe a moc se s tím pravda nesereš. Plácneš to pěkně zvostra a čekáš na reakce: VÍM TO NEJLÍP A VY VŠICHNI JSTE BLBÍ! Tak! A včil mudruj chaso!
No, už jsem zažil pár takových, kdo se tak či onak situovali do role megaguruů a jejich konce - nic moc.
Jsi, soudím na základě historie, na skluzavce ne ve výtahu směr nahoru a nezabrzdí Tě ani situování do role blázna, budeš-li takto svištět dále. "Svět" Tě tedy pro tuto dobrou obrannou barieru nejspíš nesemele, ale "mimosvět" je to tam "venku" ještě drsnější, záludnější a Strážkyně prahu už asi potěšeně vrní, když sleduje naší debatu...
Pokud se cítíš být nominován svým bytostným stavem posuzovat zde v debatách a poučovat o posledním možném stavu existence (tedy buddho), pak bys měl být schopen bavit se s kopáčem, uklízečkou, jaderným fyzikem i bankéřem a se všemi "jejich" jazykem tak, aby Ti rozuměli. Stejně tak s takovým vcelku prostým, průměrně vzdělaným člověkem s mírně nadprůměrným životním rozhledem jako jsem třeba já. To je totiž jeden z význačných rysů skutečných zasvěcenců. Umí sdělit své poznatky připraveným lidem ze všech možných úhlů a z různých rovin pochopení. Vlastně- vždyť nejsem ani připravený, jak jsi mi několikráte sdělil. Dobře.
Postrádám tuto moudrou"lehkou univerzálnost" a veselý šmrnc v Tvých překomplikovaných popisech různých postupů.
Jelikož máš dost značný problém sdělit své metafyzické prožitky tak, aby Ti rozuměl jak kopáč a i špičková biochemička, tak máš, soudím, problém na své straně hřiště.
Buď jsi vyšel s poznáním relativní hodnoty ctností i nectností předčasně, nebo tohle poznání nemáš. A to se pořád bavíme v té "předsíni". Mimochodem mám jak klíče, tak vidím kliky - jen se neumím ukáznit (momentálně) k jejich používání. Krom toho ten vstup a udržení se vyžaduje značné množství energie a tu teď používám jinak. Není skladem...
Co jsem u Okamury (popř. jiných politiků) pochopil, nebo nepochopil to jsem neprezentoval a teď ani nebudu. Chtěl jsem jen vědět, proč jsi mi ten nesmysl přisoudil.
Jinak ve zkratce. Jistěže v mnohém uzrál a mnohé zaplatil. A? To každý děláme. Splatíme a zároveň vytvoříme další dluh (příčinu k zúčtování). On navíc umí dobře mluvit, tak mluví(píše)a "tvoří", no.
Co ty ruce ve snu?! [mrknutí jedním okem]
Měj se, jak sám tvoříš.

252380

1.9.2011 23:43

RE: -

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252380

Hade, cituji:
A to se pořád bavíme v té "předsíni". Mimochodem mám jak klíče, tak vidím kliky - jen se neumím ukáznit (momentálně) k jejich používání. Krom toho ten vstup a udržení se vyžaduje značné množství energie a tu teď používám jinak. Není skladem...

...no a já ty dveře jen vyrábím a nabízím. A jsou i skladem... (www.karao.cz).
A jestli ti někdy dojde, co obnáší tahle "náhoda" mezi tvými slovy a mým životem - tak se ti rád omluvím za svou zpupnost.

Místo výtahu a skluzavky si zkus představit "ruské kolo" v momentě, kdy po výstupu do horní úvrati se svět skoro zastavil - a pomaličku se dává na cestu "samospádu funkce gravitace".
Když děláš sněhovou kouli, musíš si zchladit ruce tou maličkou, kterou pak pustíš s kopce a poháníš jí, aby sněhulák byl co k čemu.
Přeju ti tvé kliky i předsíň - a nechme čas, ať ukáže, jestli vyrábím, nabízím a otvírám ty správné dveře - s odpovídajícími lidmi.
Počet nezdařených pokusů trápí tebe, ne mě. Já víru v lidi mám - na rozdíl od tebe. Taky dovedeš jen kritizovat lidi, na které sám nestačíš.

252385

1.9.2011 23:15

RE: -

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 252352

Janko, ani už se mi nechtělo reagovat, protože Oracle to výše vystihnul poměrně přesně. Ale na vysvětlenou ještě poslední reakce na téma VV.
Opravdu nechápu tvoji nezlomnou víru v Bártu a spol. Holt jsem asi zatím nedosáhl takového stupně "osvícení" jako ty. Byť nejsem pragmatik, ale spíše idealista, tak tvé ideje a jasnozření prostě nemohu sdílet. Ono to totiž bude asi tím, že u VV už vůbec o žádné ideály nejde, protože žádné nejsou. Respektive byly, ale vysrali se na ně. Místo skládání účtů voličům jenom žvaní, vysvětlují a zase žvaní. Ale žvaní velmi pěkně. Apelují na voliče, apelují na stranickou základnu, apelují na odpovědnost, apelují na to, že je nutné vidět věci komplexně, předkládat návrhy, pracovat aktivně a sebevědomě , naslouchat, spolupracovat, uplatňovat principy, sjednocovat a hlavně, prosím pěkně hlavně KOMUNIKOVAT. Komunikovat stranicky, komunikovat napříč politickým spektrem, komunikovat dovnitř, komunikovat otevřeně, komunikovat rozhodně, komunikovat ideově, komunikovat cíleně, komunikovat srozumitelně, komunikovat uvědoměle, komunikovat konstruktivně , komunikovat demokraticky. Prostě komunikovat a vykomunikovat. Vrcholná rebelie pak nastavá v x-tém razantním prohlášení zamračeného Johna, že takhle tedy jako už dál ne, že situace je nepřijatelná, že neustoupí už ani o píď a že raději vystoupí z koalice. Za dva dny pak trapně blekotá, že stejně v podstatě o nic nešlo a že se tedy obětují a koalici podrží. Ach jaká strašná oběť. Ať už jdou do hajzlu i s tou jejich „komunikací“, takové mlácení prázdné slámy jsem neslyšel ani při pindání politbyra UVKSČ. Já už nechci poslouchat výmluvy proč to či ono nešlo, proč zase museli ustoupit, já chci vidět činy a výsledky...

252384

2.9.2011 7:33

RE: -

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252384

Luxore, válka slov je dlouhá. Když vezmeš sekeru, větev usekneš. Když máš jen slova, musíš tu "větev" vykořenit.
...jste všichni moc rychlí se svým odsudkem prostředí, kde slova a emoce jsou hlavními nástroji (sekerami).
Nechme situaci uzrát, Bártovi také mohly nebo můžou dojít síly, ustát tlak bez podpory těch, pro které se něco dělá - to znám i ve své zkušenosti. Většinou stačí vydržet, pak se řešení objeví. Vše jsou jen směry, vedoucí do průsečíku - do nějaké události.

Ta, která spustí lepší vztahy - ta začala pádem hypoték v USA 2008. Jak dlouho finanční krach potrvá - to uvidíme. Musí se během té doby vyčistit mnoho emočních sil. I tahle diskuze k tomu přispěla.
..ale je to běh na delší dobu. Rozeznat výmluvu od taktického ústupu - to je otázka znalosti problematiky.
Mějte se Luxore fajn, tohle snad můžeme ukončit. Honza.

252394

2.9.2011 8:58

RE: -

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 252394

Tak jo Janko. Zkusím přistoupit na tvé metafory. Tvrdíš, že neměly sekery, ale jen slova. Já už dávno nemám mladickou „horkou hlavu“, ale v tomto případě tvrdím, že oni tu „sekeru“ měli. Nebyla velká, ale byla ostrá jak břitva. Jenže oni se tvářili, že mají jen dřevěné šavličky a místo razantního útoku raději od prvopočátku jen zbaběle mávali bílým praporem. Říkáš, že s malým vojskem se nedá válka vyhrát. Já tvrdím že ano. Pořádnej Blitzkrieg může zmrdům způsobit citelné ztráty, ze kterých se taky už nemusí vzpamatovat. Jenže VV raději zvolili taktiku vyjednávání a ústupků. A do generality nezvolili nadšené vlastence, ale lidi, kteří si zaplatili funkci. A nezaplatili ji proto, že by chtěli bojovat, ale proto, že se jim líbilo slušivé zlaté brnění. Jenže už v první bitvě musel maršál rozdávat tučné obálky, protože mu generálové chtěli přeběhnout na druhou stranu.
A že nepoznám taktický ústup ? Ale jo Janko, tak blbej nejsem. Jenže když vojsko ustupuje pořád, tak se tomu říká prohra. Neboli tvojí terminologií můžeme použít líbivější název- taktický ústup do předem připravených pozic.[smích]
V dnešní hektické době nelze vyčkávat, nic neuzraje, ale spíše vyhnije a přemění se ve smrduté sračky.
Ale jinak přeji hezký den a ... všechno dobrý.

252400

2.9.2011 10:28

RE: -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 252400

>Jenže už v první bitvě musel maršál rozdávat tučné obálky, protože mu generálové chtěli přeběhnout na druhou stranu.
Zdroj: iDes?, a Luxor tomu veri, ba na tom i stavi.
Jen magor-marsal by uplacel generaly pred bitvou aby mu nezdrhli. Pokud neni cas na cistku, pak je cas na cestnou prohru a bez financni ztraty. Snad by bylo lepsi uplatit rovnou nepritele, nez zradce.

252408

2.9.2011 19:49

RE: -

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252400

..no, máme asi oba stejnou šanci vidět do toho, jak se "peče politika" - nechme čas, a´t to s námi vyřeší. Můj pocit z Bárty a spol. je ten, že asi netušili, do čeho vlezli - a když si Kočí sedla na kozlíka (ODS) , vzalo jim to vítr z plachet. (za vším hledej ženu, to platí stále)
Uvidíme, co přinese proces se Škarkou a Bártou.
Dvakrát jsem se už seknul v odhadu Švejnar mě mrzí, Obamu nechávám dozrát k překlopení, nerad bych zopakoval chybu i u Bárty. .....

252434

31.8.2011 9:43

z autora je cítit

tláča 89.?.?.?

že se obdivuje Bártovi ... s tím bohužel Bárta pracuje, obklopuje se lidmi bez úsudku, kteří vnímají pouze jeho schopnost intrikovat a dosahovat svá řešení silou
[oči v sloup] [bliji]

252267

31.8.2011 20:29

RE: z autora je cítit

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 252267

tláčo, tláčo, máš ještě hodně životní školy před sebou. Ano, Bárta neodhadl kvalitu všech lidí, které vzal do týmu. To se stane občas každému, o tom je život - o chybách a o schopnosti je opravit.

No, tobě je všechno jasný, takže asi víš, proč jsem ten článek psal. Rád si tvé zdůvodnění mojí neschopnosti vytvořit si lepší, (tedy ten tvůj) úsudek přečtu. Ale ty se na zdůvodnění nevzmůžeš, jen ses potřeboval na někoho vylejt, že?

252309

31.8.2011 18:23

Jak asi probíhá výcvik budoucích poslanců?

keduT 78.?.?.?

http://youtu.be/4PQ7PY8Y3kc [mrknutí jedním okem]

252293

31.8.2011 21:19

Situace byla/je daleko prozaictejsi

MoUdrostrak 90.?.?.?

Vážený pane Janko, obávám se, že situace v české kotlině byla daleko prozaičtější:

Pořádění tlupy Toopolánek/Dalík málokdo věřil, že má ještě pravice oporu u zbídačovaných a otunelovávaných pravicujících oVčanů.

Proto pan Bárta je dílem společenské objednávky pro znehůvěřilé a vychládající pravicující oVčany stejně, jako politický turista Kníže nebo stejně rychle putující Nejlepší Minister Financí a Padáků v Galaxii.

A to vše jen proto, aby pravicující a zinkající Pepíci a Lídl/ující Mařenky daly Kmotrům prodloužení k doražení Solidárního zdravotnictví, Lesů (České republiky), České pošty, ČSA ... a i toho Budváááááááááááááááááárku.

Nic víc, nic méně [mrknutí jedním okem]

Pravicující to žerou a klíče od fakultních nemocnic, Budvááááááárku či stromů a pil ve strachu ze zlé bradavice nebo diorské botičky Paroubka Kmotrům přes navolené deputáty, lobbisty a pravicující žurnalisty v předklonu odevzdávají.

Pro větší Glory nových rodinných Orlíků i Toskánských Špindlů i Hřebičkovo Slávie! Jakýpak to býval Budvááááááárek [oči v sloup]

252312

1.9.2011 0:23

RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 252312

Obvykle Vase vyplody vynechavam, ale dnes jsem se prinutil to precist dvakrat. Objevil jsem jedinou (obvyklou) myslenku: nasel jste opet vinika v "pravicujicim pepikovi", ale tech slov co jste na to spotreboval. Flasinet hadr!
Janko velmi dobre popsal jak dospel k predstave, ze veverky skutecne usiluji o korekci mistniho "bordelu". Hlavni co veverky neumi soucasne, je piti alkoholu a sebeovladani. I presto jejich stopa je v protikorupcnim tazeni znat.

A Vy furt jen - Toskanske Spindly, a dnes nove i Budvaaaaaarek.
Ta poucka, od Goebelsovic Pepika, ale neni: Stokrat opakovany vtip se stava pravdou.

252321

1.9.2011 7:24

RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 252321

To byl můj laskavý úmysl: Jsou vidět "jen" Mařenky, Pepíci, Špindly i Orlíci...

A Státní Lesy, ČSA, Česká pošta i ty bývalé zlé všelidové fakultní nemocnice nejsou pro Pepíky a Mařenky pro polykání tak potom palčivé... Ani ta hřebíčkova Slávka!

Jen ten Budvááááárek, jen ten Budváááááárek
[mrknutí jedním okem] [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

252333

1.9.2011 17:03

RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi

Duanitta 62.?.?.?

Reakce na 252321

No a s Váma zasejc musí bejt pěkná nuda [vyplazený jazyk] , to zas nehrozí M. [velký smích]

252363

2.9.2011 5:49

RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 252363

Jen abyste se neuchechtali k smrti.
Ale vlastne, proc ne!

252392

2.9.2011 6:52

ZION TRAIN

DJ KOSMONAUT 108.?.?.?

MYSLIM ZE JEDNOTLIVE VLADY VSECH ZEMICEK JAKO JE TREBA TA CESKA MAJI V SOULADU S PLANEM CENTRALIZACE SVETOVE VLADY ZA UKOL JEDNODUCHOU VEC: ZNECHUTIT SE A ZNEPOPULARIZOVAT SE VE SVYCH ZEMICH PRED SVYM NARODEM V PRESNEM CASOVEM OBDOBI PROTO ABY SI OBYVATELSTVO SAMO ZVOLILO CELOSVETOVOU CENTRALNI VLADU V DOMENI ZE BUDE ROZHODNE LEPSI NEZ TA JEJICH LOKALNI(MISTNI) A TENTO PRECHOD BYL PROTO ZNACNE USNADNEN. POSLEDNI DOBOU NEZNAM NAROD KTERY BY MILOVAL SVOU VLADU.

[cool]

252393

2.9.2011 13:59

Bárta +VV

Kritias 80.?.?.?

Odpovězde mi prosím na otázky:
A jak dnes může člověk věřit nějaké politické straně? Programy jsou jen slova, na která nachytají voliče zmámené sliby lepší budoucnosti. Podstatné je ale to, že jsou to jen sliby.A za jejich plnění či neplnění nenese nikdo žádnou odpovědnost. /Jistě, námítnete cosi o politické odpovědnosti. To ale není odpovědnost,to je výsměch./
B čí zájmy vlastně strany hájí?
Vždyť jsou to prachobyčejná mafiánská seskupení, některá dříve dokonce sponzorovaly dávno mrtvé osoby. A já nemám řádný přehled kdo je financuje dnes ať už veřejně nebo skrytě.Sice dostávají peníze od daňových poplatníků,ale také milióny od sponzorů lobbystů atp. To ovšem znamená, že také jejich zájmy hájí. Jistě jsou to také jejich voliči. Jenže díky velikosti sponzorských a bůhví jakých dalších příspěvků se jim jaksi naslouchá více.

A k panu Bártovi... zajímalo by mě odkud měl peníze na rozjezd takové firmy jako je ABL.A jaký kapitál to byl.Vydělal-li si na rozjezd firmy poctivou prací a firma fungovala vždy dle zákona,tzn. žádná práce na černo,řádné placení daní, řádné placení odvodů za zaměstnance. Pak řeknu,že je to schopný člověk.

252419

3.9.2011 14:52

svatá prostoto!

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Autore, ty především připisuješ infantilům zrozeným z kindermanagementu cílový projekt, který nikdy neměli - mám ti připomenout, že cílovým projektem bylo něco jiného - jak se provalilo skrze Kočí- totiž dostat se (mmj) k zakázce hlídání banky JandT /o níž jde pověst - já samozřejmě nevím, jakou jí mám přikládat váhu, třeba je to pomluva, že, že tam jsou vesměs všechny korupční peníze/, a protože to by opravdu pro provařené bylo ošajstlich maximálně, hrozilo by totiž, že do struktur vzájemného krytí se vmezeří další, se kterým by bylo třeba se dělit, museli z kola ven. Ne, na politiku oni nikdy buňky neměli, nikdy nebyli ochotni přijmout za nic zodpovědnost, jsou to dobří herci. Najdi si můj článek o tom, jak opravdově smýšleli již od začátku : "Jak věci veřejné kandidují ....atd. aneb politika prázdných gest a pokus o její ortopedickou nárpavu. A přdeečtži si jejich odpověď v diskuzích!

252466

4.9.2011 11:19

?

P.K. 89.?.?.?

Bárta klidně může být nafoukaný spratek, který sice vybudoval firmu, ale to neznamená, že nutně musí být geniální. Dejme tomu že byl ve správný čas, na správném místě...blahblah...tomu nasvědčuje i jeho "disciplinovanost", kdy se po "požití" chvástá a plácá, jako každý jiný průměrný občan.
Dále potom jeho (údajná) "důvěra" Kočí, je známkou selhání. Vážného: přece vybudoval "security firmu".[smích]. Jak může naletět někomu, jako je Kočí ??? To snad neví, že podplatit lze téměř každého? Zejména mladou a ambiciozní "slepici" (její vystoupení v pořadu Hide Park čt 24 jsem asi po 10 min. přestal sledovat: chod jejích myšlenek mi působil psychické trauma...).
Diagnóza: přecenil se...
Na straně druhé ho politické strany, a to všechny, nemají rády. A to je znamením, že jeho činnost lze považovat do jisté míry za "společensky prospěšnou".
Takže bych ho klidně podpořil.[smích].
Ale obávám se, že teď už si dá pozor...
I když, možná, že se bude chtít pomstít. Což by bylo, ovšem, pozitivní.[smích].
Asi bude lepší, namísto účasti ve volbách, udělat něco pro svoje zdraví: třeba taková konzumace jednoho litru 100% pomerančové šťávy, samozřejmě, vyrobené v ČR...

252495

Příspěvků: 76

31.08. 00:39  Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 03:19 Satanist  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 06:36 Diotallevi  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 08:12 Satanist  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 17:02 fohat  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 19:13 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 19:37 dub  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 20:09 dub  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 21:18 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 22:17 dub  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 22:59 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 14:03 Jarmila  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 17:17 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 18:26 dub  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 19:33 Oracle  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 21:21 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 22:46 Oracle  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 23:43 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
04.09. 23:38 dub  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
05.09. 09:36 janko  RE: Jak si od takových postaviček mohl někdo něco slibovat ...
31.08. 02:52 plátce daní  škoda že autorovi chybí zdravý úsudek
31.08. 19:39 janko  RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek
01.09. 23:45  RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek
02.09. 07:43 janko  RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek
03.09. 16:56 amiourka  RE: škoda že autorovi chybí zdravý úsudek
31.08. 04:33 Jouza z Vrsku  Z hlediska samotneho Barty
31.08. 06:46 Diotallevi  RE: Z hlediska samotneho Barty
31.08. 19:53 janko  RE: Z hlediska samotneho Barty
31.08. 07:44 quido2  Dobrý článek, ale neúplný.
31.08. 12:00 pr  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
31.08. 16:58 quido2  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
31.08. 19:40 Kysučan  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
01.09. 09:34 quido2  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
31.08. 20:13 janko  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
01.09. 09:51 quido2  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
01.09. 15:18 janko  RE: Dobrý článek, ale neúplný.
31.08. 07:53 Luxor  -
31.08. 12:18 Luxor  RE: -
31.08. 12:56 Magnus Maximus  RE: -
31.08. 14:13 Vojta49  RE: -
31.08. 17:44 Luxor  RE: -
31.08. 19:18 prostej člověk  RE: -
31.08. 22:52 Dr.QQ  RE: -
31.08. 14:19 Luxor  RE: -
31.08. 13:43 steve  RE: -
31.08. 17:37 Luxor  RE: -
01.09. 10:09 quido2  RE: -
01.09. 14:37 steve  RE: -
01.09. 15:28 quido2  RE: -
01.09. 15:41 steve  RE: -
31.08. 12:24 AlA777  LMAO!
31.08. 18:37 janko  RE: -
01.09. 09:41 Luxor  RE: -
01.09. 10:53 Oracle  RE: -
01.09. 15:03 janko  RE: -
01.09. 18:12 Had...  RE: -
01.09. 21:12 janko  RE: -
01.09. 22:06 Had...  RE: -
01.09. 23:43 janko  RE: -
01.09. 23:15 Luxor  RE: -
02.09. 07:33 janko  RE: -
02.09. 08:58 Luxor  RE: -
02.09. 10:28  RE: -
02.09. 19:49 janko  RE: -
31.08. 09:43 tláča  z autora je cítit
31.08. 20:29 janko  RE: z autora je cítit
31.08. 18:23 keduT  Jak asi probíhá výcvik budoucích poslanců?
31.08. 21:19 MoUdrostrak  Situace byla/je daleko prozaictejsi
01.09. 00:23  RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi
01.09. 07:24 MoUdrostrak  RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi
01.09. 17:03 Duanitta  RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi
02.09. 05:49  RE: Situace byla/je daleko prozaictejsi
02.09. 06:52 DJ KOSMONAUT  ZION TRAIN
02.09. 13:59 Kritias  Bárta +VV
03.09. 14:52 amiourka  svatá prostoto!
04.09. 11:19 P.K.  ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 4

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
387 762,50 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 053