Diskuze k článku

Jsme zase o kousek blíž k reformě světového finančního řádu

Příspěvků 37

23.6.2011 8:03

Jak to vidím já

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Autor v části o ČR jinými slovy předkládá pravicí neustále opakované tvrzení, že ze zadlužení vede jediná cesta a tou je cesta utahování opasků. Zároveň závěrem dodává, že této situace mohou využít (a jistě využijí) levicové spolky jako ČSSD, které opět přetáhnou voliče na svou stranu. S tímto závěrem se musím ztotožnit nicméně nejsem si jist jestli je to opravdu ten občan (jeho mzda a sociální jistoty) kdo táhne ekonomiku do stále většího zadlužení. Nejsem si vůbec jist, že jsou to lidé na kterých se musí šetřit. U současné koalice a její činnosti vidím několik zásadních problémů či chyb.

1. Nedostatek komunikace s občany. Program koaliční vlády není založen na dialogu s veřejností ale jde o kowboyské závodění ve střelbě. Kdo rychleji vypálí a způsobí větší efekt. Veřejnost nejen, že není vtažena do dialogu a vůbec se nepodílí na konstruktivní tvrobě reforem ale naopak je arogantně zesměšňována a ignorována.

2. Navržené reformy začaly ještě před zpracováním koncepce reforem. Prostě se sáhlo na platy ve státní sféře a začalo se propouštět. To jednak vytvořilo paniku ve státní sféře (první stávka policie, hasičů a armády) a současně to dalo signál ostatním - "Však na Vás brzy taky dojde". Dokonce i podnikatelé a živnostníci si už začínají uvědomovat, že až "na ty lidi dojde" pak jim jaksi ubydou zákazníci, kteří jednoduše na jejich služby a zboží nebudou mít "love". Je to patrné už u cestovek a to se zatím ještě nic moc z dopadů reforem neprojevilo. Ještě zatím nedošlo ke zvýšení DPH atp. Zásadní chybu vidím v tom, že se postupuje nelogicky. Nemyslím, že by nebylo třeba optimalizovat procesy a související výdaje ve státním sektoru ALE. Nejdříve je přeci třeba a) vytvořit koncepci, b) optimalizovat ty procesy (snížit např. byrokratickou zátěž) .. a až teprve za c) po optimalizaci procesů propustit nadbytečný personál (cestou jeho postupné rekvalifikace - aby nám jaksi nespadl do sociálního systému, kde jej budeme muset živit). JAK TO dělá pravice ? Žádná koncepce, žádná optimalizace (naopak se byrokracie zvyšuje) a ten aparát, který je ve vztahu k nadbytečným procesům potřeba se ještě propouští a snižuje se mu mzda. Kocourkov ...

3. Jedno je jisté. Reforma společnosti je nutná. Je potřeba jako sůl ALE - Pravicové reformy v podání našich zastupitelů-kowboyů nevedou k úsporám ale NAOPAK k ještě většímu propadu u všech prvků společnosti. Navíc tyto úspory se pohybují v řádech desítek miliard ale ztráty ze státní pokladny v důsledku nízkého zatížení zahraničních investorů a zejména v důsledku neefektivního nakládání s věřejnými prostředky při různých předražených investicích či přímo v návaznosti na rozkrádání a korupci .. tyto ztráty se pohybují v řádu stovek miliard. Sem by se měla reformní strana LOGICKY !! zaměřit jako první a ne jen na ...Automaticky kráceno

246634

23.6.2011 8:04

.. dokončení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 246634

... a ne jen na opasky občanů.

Je smutné, že stejně jako u nás to funguje i v jiných státech kolem nás. Je to jako přes kopírák. Náhoda ? Stejné podmínky vyvolávají stejné reakce a hledání řešení v přemlouvání Evropských bab a dědků takřka totožnými praocovými spolky, které čirou náhodou vyhrávají všude volby ? Až se mi zdá, že je ten proces řízen odněkud centrálně .. ale nechám planých spekulací. [cool]

246635

23.6.2011 8:31

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246635

V Číně řeší korupci zastřelením. Vzpomínáte, jak jsme si za socializmu mysleli, že všudypřítomný komunistický "bordel" vyřeší soukromé vlastnictví? Že soukromý vlastník si líp ohlídá, aby se nekradlo, neplýtvalo a pracovalo efektivně? A koneckonců, proč by si ten "kapitalista" nemohl přijít k pěkným penězům, když dá práci mnoha dalším lidem? Bohatší kapitalista umožní lepší výdělky. Bude tu pořádek a všichni se budeme mít líp. Proč jen to nefunguje, kde jen ti soudruzi z NDR udělali chybu?

246636

23.6.2011 9:27

RE: .. dokončení

Alexus 80.?.?.?

Reakce na 246636

To anonym 94... : Protože tu žádný kapitalismus od roku 1938 ještě nebyl. Uvědomte si,že to co je tu teď je Socialismus, tvářící se jako kapitalismus. Žádný komunistický bordel dosud vymeten nebyl.Nebo máte snad pocit, že ve vězení sedí stovky bývalých komančů, kteří dnes mají navenek úplně jinou barvu stranické příslušnosti ? Naopak, vídáte je denně v médiích.Dokud je nové generace nenahradí, bude se to měnit těžko.Podívejte se na nefunkční legislativu, na komunistické soudce, kteří doteď soudí.Dokud tohle tam bude, tak se to bude měnit velmi těžko.

246640

23.6.2011 12:59

RE: .. dokončení

Karel2 212.?.?.?

Reakce na 246640

JAke socialismus? Kde ho okolo sebe vidis? Ja ho tedda nevidim. Je zde jenom to, ze me berou na danich, davajito neprispusobivi, tedy jenom drobty, vetsinu rozkradou tzv. podnikatele napojeni na politicke strany(vsechny bez vyjimky).

Takze tady neni KAPITALISMUS ANI SOCIALISMUS.

Jinak vymeteno bylo jenom to co za komunistu fungovalo a to stihani zlocincu (neplest sem politicke, ty jsou ted take...). A kdo soudi? No ti co soudili na za komancu dobre vyhazeli nechali si jenom ty co poslouchali politickou garnituru tehda a poslouchaji ju i dnes.

A narozdil od vas si nedelam ilizi o nove generaci, jelikoz jde o to, ze stara dosadi z nove jenom ty lidi co si vybere. A jak ukazala hitorii kvalitativni zmena byla jenom valkou nebo revoluci, volby vzdy ukazali jenom dva stavy, udrzeni stravajiciho nebo zhorseni stavajiciho. Nikdy volby nevedli ke zlepseni cehokoliv.

Je 20 let po revoluci, vic jak polovina soudcu(a popravde tech hur soudicih) je instalovano prave po revoluci. Bo to slo podle hesla, kdo byl u koryta i kdyz byl shcopne musel od valu a instaloval se vetsinou smejd co nic neumel a ten nikda nedovoli instalovat pod sebe shcopne, bo by se ukazalo, ze sam nic neumi.

Co jsem tim chtel rici? Bezte uz z kecama o komunistech doprdele, je 20 let pote a stale neustale se najdou lidi jako vy to komuniste.... Alexusi chapes ze ty keci co mas sou jak pres kopirak od Necase, Kalouska, ci jakehokoliv socana? Mi nic nedokazali bo to vse komuniste, ja rikam, komuniste byli odstaveni a ted za 20 let ste vse skurvili vy, ze si to ty nedokazes priznat a stzale se na ne vymlouvas ukazuje nedostatek sebereflexe. Proste a jednoduse ne komunisti, ale my jsme dovolili vse okolo nas. Viz. Island, oni ukazali, ze to jde a musime udelat mi, ne keci komunisti, komunisti, komunisti.... Uz jke to trapne a kdyz to unekoho ctu me to pekne sere a sreou me lidi co to pisou.


Omlouvam se za vulgarni slova, ale uz to jinak nejde rici.

246650

23.6.2011 19:37

RE: .. dokončení

Alexus 95.?.?.?

Reakce na 246650

To Karel, kdyz pominu nadávky :

Reaguji na toto od tebe:...a rikam, komuniste byli odstaveni a ted za 20 let ste vse skurvili vy, ze si to ty nedokazes priznat a stzale se na ne vymlouvas ukazuje nedostatek sebereflexe. Proste a jednoduse ne komunisti, ale my jsme dovolili vse okolo nas....

Uprimne, kdyz si nastudujes zpet Divoka 90.leta, tak ti kdo z nich profitovali jsou byvali komuniste a velmi se mylis , ze me kecy jsou jak od Kalouska ci Necase...Ti mezi ne oba patri tez.
Neexistuje v CR realne, zadna levice ci pravice. Jsou to porad ti sami, hrajici hru na lidi, jakoze, navenek, chteji neco zlepsit,ale realne se nic takoveho nedeje.Hodnot prosim činy a ne řeči.Dle činů by museli být odejiti naprosto všichni. Na počátku byli legislativní chyby při privatizaci, díky kterým z republiky odtekly stovky miliard Kč a sklízíme za ty chyby úrodu v tomto desetiletí a ještě více ji budeme sklízet, až se světová fin. krize projeví naplno.A dokud tu nebude narovnána legislativa, nebude šance, že občané přímo budou moci ovlivnit odvolat ty kdož je vedou,tak není nárok. Např.dle Svýcarska mít legislativu a být mimo EU neutrální, je pak šance,že bude lépe.Do té doby velmi těžko.

246675

24.6.2011 6:39

RE: .. dokončení

Karel2 212.?.?.?

Reakce na 246675

A otazka zni kdo jim to umoznil? Svate petr nebo mi lide, tehda obcane CEskoslovenska a po roce 1993 obcane CR?

A veta byla to divoka 90.leta...? Tato vedta nic neomlouva. Ze byli chyby v zakonech? Teto veta taky veris? Neni to spise tak, ze chyby byli udelany?

Jo souhlasim, ze ideal bylo prevzit Svycarsky model, 3 zeme vytvori konfederaci. To by dalo liche pocet hlasu na nejvyssi urovni, ale dalo by to i mensi spravni zakonodarne jednotky, ktere by nemohla ovlivnovat Praha.

P.S. To nebylo primarne na tebe, ale me vzdy namichne, kdyz 20 let po "revoluci" ctu, "to komuniste". Fakticky zloba byla na vsechny kdo toto napisou, smula byla, ze jsem to napsal tobe, za coz se omlouvam.

246708

23.6.2011 21:48

RE: .. dokončení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 246650

máme tržně načančaný socialismus
tady je potřeba si uvědomit jednu velice podstatnou věc
i za socíku existoval trh ale na mikroúrovni nebo v šedé ekonomice
dnes má trh větší prostor ale nad ním bdí hospodář centrálně plánující ekonomiku zkrze centrální banku napojenou na mezinárodní finanční instituce
takže se v podstatě nic nezměnilo jen se dal trhu větší prostor v tom samém systému
podle marxistické doktríny je scialismus pouze přechodné stádium na cestě od kapitalismu ke komunismu a vzhledem k tomu že prasknutím dluhové bubliny co nevidět současný finanční systém skončí zřejmě se posuneme někam dál
jestli to bude mnohde avizovaný zlatý věk lidstva to uvidíme jestli se toho dožijeme

246684

24.6.2011 11:20

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 246684

Bankeri pujcuji naprosto trzne a svobodne, tak jaky trzne nacancany socialismus myslite?Dokonce si muzete pujcit papirky v libovolne mene, to jste za komance nemohl ani omylem.Zijeme v systemu zalozenem na podvodnem jednani, to neni socialismus, to je ciste kriminalni prostredi.

246716

24.6.2011 12:46

RE: .. dokončení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 246716

bankéři se musí řídit regulemi CB a tu zase má pod palcem ECB nebo MMF
skutečně to není tak jednoduché že si založíš banku a napůjčuješ si kolik se ti zachce
a je to kriminální prostředí které může být definováno jako socialismus
nazýváme to sice kapitalismem ale kapitalismus už dávno nikde není

246722

24.6.2011 22:07

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 246722

To ma byt vtip?Kdopak vlastni MMF nebo ECB?Napiste mi jedinou regulaci, ktera narizuje nebo nakazuje neco FEDu ohledne urokove miry.Kapitalismus svoji moc ziskal z lichvy, z niceho jineho.Je az legracni porad cist narky, ze za krach tohoto systemu muzou zasahy statu.Kazdy trochu myslici clovek si lehce spocita, co udela urok s kazdou ekonomikou v casovem horizontu sta let.Ti,co myslet neumeji, fnukaji, ze tu je socialismus.Ja si ho pamatuji.To, cemu se dnes s oblibou rika socialismus, je korporatni fasismus.

246751

25.6.2011 2:21

RE: .. dokončení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 246751

nechápu co to blábolíš asi sis spletl vlákno
nebo jsi mi chtěl poskytnout zkrácený výklad cejtgajstu jedna? jo to jsem viděl
a blábolení o úroku si myslím že na tomto webu bylo dost a dost kdyby byla konstantní peněžní zásoba což není tak by banky půjčovaly svoje reálné peníze a tím pádem by po určité době úroky vylétly tak vysoko že by si nikdo nepůjčil dokud by dluhy nebyly splaceny
ale můžeš si vyhledat jiný informace v různých zdrojích hlavně ale neber vážně cajtgajst 1 a many es debt škodí to intelektu [mrknutí jedním okem]

246760

25.6.2011 11:53

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 246760

Jaky cajtgajst sabesgojime mas na mysli?Nauc se pocitat a pak zase roznasej svoje plky o socialismu a zlem statu, ktery vas chudacky lichvare porad v necem omezuje.Treba v Recku nebo USA.Radeji mi spocitej, kolik zlatych cihel ti bude muset vratit dluznik za trista let, kdyz si od tebe jednu vypujci na desetiprocentni urok.
A pokud budes mlzit, ze vy lichvari jste zlate cihly nikdy nepotrebovali, tak ti pripomenu zlaty standart a jeho konec.Nebo mi chces zase psat kravinky, ze penize se tisknou, protoze jsou kryte praci a ze Dvojcata spadla zarem z cadiciho ohne?
Jak vidno, patris mezi erudovane ekonomy, kterymi se tento svet hemzi.Jen vam ty kecy o svobodnem trhu porad jaksi nevychazi[smích]

246769

25.6.2011 14:00

RE: .. dokončení

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 246751

a zásahy státu?
uvědom si že ti politici a bankéři jsou šašci kteří plní úkoly každý na jiné straně pomyslné barikády
všichni politici pracují na tom aby byl bankrot a všichni bankéři taktéž
a nechápu proč ty na ně nadáváš? copak chceš aby tento systém existoval navždy? (on ani nemůže) bankrot bude at se tady budeme dohadovat jak budeme chtít nic s tím neuděláme
a hledání viníka není řešení ale brečení nad rozlitým mlíkem

246773

23.6.2011 13:56

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 246640

Ano, žádný kapitalismus u nás neexistuje, ale to platí pro celou EU. Zisky se kapitalizují a ztráty socializují. To opravdu kapitalismus není o demokracii nemluvě. Vlády a strany o nejdůležitějších otázkách s občany nediskutují a ty ani nejsou ve volebních programech stran. Mám na mysli např. účast v zahraničních válkách (Afganistán), prodej státního zlata za dluhopisy SRN, zadlužování státu, vstup do NATO, likvidace státní suverenity podpisem Lisabonské smlouvy, atd. Vláda ani politické strany neřeší ani naše vymírání. Nemáme možnost se vyjádřit v referendu. Proto lidé cítí, že jsme v krizi.
Nesouhlasím s vámi jen v tom, že se situace vyřeší až bolševici vymřou. Jejich dětičky převezmou čestně štafetu svých rodičů a vše bude pokračovat dál ve stejném duchu.

246652

23.6.2011 16:34

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 246652

Kapitalismus je podvod na lidi jako komunismus, obojí bylo vymyšleno elitami spojenými s celosvětově organizovanou bankovní mafií.

246662

23.6.2011 22:13

RE: .. dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246640

Já myslím, že nezáleží na slovech a pojmech, ale na obsahu. Co je na tomto státě sociálního, naopak, chování elit sleduje jediný cíl, oholit všechny, všechno rozkrást a namastit si vlastní kapsu? V EU, USA a na celém slavném Západě se děje to samé, s pomocí bank a finančních nástrojů, jen tam je to mazanější a kulantnější, a u nás nestydatější. Chápu, že to někomu připomíná dřívější komunistické "znárodňování", jemuž jsme říkali v minulém režimu, s jistou nadsázkou, taky rozkradení, jenže tehdejším výsledkem bylo, že nakonec bylo všechno všech a zůstalo to "doma", kdežto teď je všechno v kapsách pár stovek zkorumpovaných podvodníků a velkých zahraničních firem.

Znal jsem lidi, kteří ještě za socialismu chtěli podnikat a nemohli. Měli představu, že vlastní pílí, dobrými nápady a poctivou prací dosáhnou jistého majetku. Nic bych proti tomu neměl, realita je ale taková, že pokud už nepřišli na mizinu, sotva se udrží. Tenhle romantický kapitalismus "kterak člověk poctivou prací zbohatl" tady nikdy nefungoval, ani už nikdy fungovat nebude. Zdroje jsou rozděleny, rozkradeny a zmonopolizovány metodami, které tvoří druhou, temnou stránku kapitalistického systému. V socialismu, jak jsme ho znali, tyto metody možné nebyly. Mám tedy za to, že režim, který tu máme, je svojí povahou bližší kapitalismu, v jeho nejsprostší a nejsurovější podobě (ke které pod vedením současné trojkoalice směřuje).

Že někde sedí bývalí komanči je sice pravda, ale to jsou ti, co do komunistické strany nalezli z prospěchu, a ze stejného důvodu z ní zase vylezli a nalezli třeba do ptákostrany. Nemají ani neměli žádnou ideologii, zásady, názory, kterým by opravdu věřili, kromě jednoho: kde jim co kápne, ať už jsou to peníze nebo moc. To je stejné za každého režimu a pojmu "komunista", jak je tradičně tento pojem chápán, tj. člověk, který se zastává práv pracujících a chce nastolit "beztřídní společnost", to moc neodpovídá.

Kromě toho, komunistická a podobná hnutí, jakož i jejich revoluční pokusy, včetně Sovětského svazu, by nikdy nebyly vznikly, kdyby se vládnoucí elity chovaly slušně a zodpovědně. Neříkám, kdyby si nechtěly nahrabat, ale kdyby to aspoň dělaly s určitou mírou slušnosti a nepřekročily míru, od které byly revoluce jediný možný způsob, jak mohly zbídačené masy obyčejných lidí přežít.

246685

23.6.2011 16:22

RE: Jak to vidím já

hc 90.?.?.?

Reakce na 246634

Důvodem ke snižování mezd a propuštění ve státním sektoru nebylo žádné šetření, ale vytvoření prostoru pro snižování mezd v soukromém sektoru. Vidíte, i vy jim ty lži žerete.

246660

23.6.2011 21:23

RE: Jak to vidím já

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 246660

Důvodem ke snižování mezd bylo v první vlně především vytvoření antagonistických ideových skupin. Cílem bylo dehonestovat státní zaměstnance a udělat z nich před veřejností příživníky a parazity. Proti nim postavit OSVČ a zaměstnance v soukromém sektoru. Tímto způsobem šlo o vytvoření a získání příznivců pravicové politiky a zavděčení se jim úspornými opatřeními typu "A teď těm parazitům sebereme". Je to předkrok v dehonestaci mnohem širší vrstvy společnosti tzv. "socek" a politických sil, které tyto skupiny hájí. Je to příprava na prosazení mnohem větších pravomocí zejména zahraničních investorů vůči jejich zaměstnancům tj. ty Vámi zmíněné mzdy v soukromém sektoru. To, že cituji rétoriku pravicové vlády ještě neznamená, že jim to "žeru". Současná vláda neslouží lidem a ani malým a středním podnikatelům či živnostníkům, kteří jsou přímo závislí na koupěschopnosti těch tzv. "socek". Současná vláda slouží pouze velkým firmám a investorům (povětšinou) zahraničním a svým vlastním kapsám.

246682

23.6.2011 15:04

Všetky systémy sú dobré

calimero 147.?.?.?

už len pre to že im príroda dovolí vzniknúť.

Prejdeme na zlato, fajn, možno zatočíme s jedným druhom špekulácie, ale desať nových vznikne. "Zlo" alebo (nespravodlivosť ak chcete) zo sveta nezmizne nikdy, môže sa na chvíľu schovať, ale to len aby neskôr udrelo ešte silnejšie. Ľudia sami sú to zlo, majú ho v génoch, patrí k nim a v konečnom dôsledku im prospieva. Rovní a rovnejší existovali odjakživa a vždy budú existovať.

Takže, padne súčasný systém? Áno padne tak ako všetky systémy pred ním. Bude ten nový lepší? Áno, lebo porazí ten starý. Budú konečne spokojní všetci? NIE, chvíľu sa budeme opájať víťazstvom než na našich pleciach vyrastie iná, úplne nová skupina parazitov, aby sme ich mohli v ďalšom kole zase poraziť a vypestovať nových.

Človek odkedy skrotil oheň nemá v prírode rovnocenného súpera a tak sa musel stať súperom sám sebe aby sa jeho vývoj nezastavil. Toto bude trvať naveky, alebo minimálne do času než príde nejaký iný rovnocenný súper.

246654

23.6.2011 23:13

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 246654

re: calimero..

Vy ste ako satanista? Vy veríte biblii? Že človek je od prírody, od narodenia, od Boha zlý. Vy veríte v dedičný hriech? Tak to nie ste len satanista, ale presvedčený fašista. Aj keď obe ideológie sú podstatou totožné.

Nechcem samozrejme urážať bejby satanistov, čo maľujú na kostoly a hroby obrátené kríže a ani úprimných náckov, čo nechlastajú a nebijú ľudí. Proti nim nič nemám [smích]
Nečudujem sa im, že logicky cítia, že na dnešnom pseudokresťanstve a fascoglobalizácii niečo temné sedí.

Každý, ak ho dostanete pod stres(aj Ježiš a Mohamed), má svoje hranice a začne byť agresívny, no tvrdiť, že to podstatou v rámci normy ľudskej povahy, je min. tak trochu patologické. Už nehovoriac o tom, keď cielene po generácia vymieľate všetkými dostupnými prostriedkami ľuďom gebule a ako čerešničku dôsledky zvalíte čisto na nich. To hraničí so psychózou.

Agresivita je samozrejme v určitých situáciách prirodzená ochrana a je hlúpe toto z nevedomosti, alebo cielene dezinterpretovať. Tak ako aj horúčka a adrenalín v istých situáciach zachraňuje život..

Re rovní a rovnejší..
Systém bol vždy nastavený tak, že socializmus, či komunizmus bol pre grázlov(dém(on)os) hore a tupý KZ, alebo dravý kapitalizmus a iné kok..iny pre idiotos=ovčanov dole. Tak sa tu nenechávajte Karel, Alexus, Aristokrat a iné horúce hlavy poštvávať proti sebe.

Re Pilíšek
Čo je sakra tento týpek za ďalšieho pseudoodborníka?
Ako ho môže vôbec napadnúť riešiť ekonomiku 21 stor. pri zlatom štandarde? Kde zoberie toľko zlata? To nemyslí vážne, že zvýšiť "trhovo" cenu zlata na 10, 20, čí 1000 násobok?
Potrebám ekonomiky zodpovedá dlhodobo jedine Energoštandard. Nič lepšie momentálne nie je a preto siofašouni za ujebabrané love skupujú energetiku(a vodu).Všetko, už aj plyn pri prepočtoch faktúr sa prepočítava na kWh. Kde žije do prdele ten Pilíšek. Čo práve vyšiel z vymletou hlavou z UK, štúdium prežúroval, kukal len do tupých skrípt pre plebs a aj to len občas, a teraz, keď vyspal opicu, sa chce tváriť igelitentne?

A strany? Čo to kecá? Aké strany, akí republikáni, akí démonkrati, aké ratingové agentúry? Hádam už aj puboši vedia, že žiadne neexistujú a v podstate ani nikdy neexistovali. Každý aj blbý ašpirant na vládu aj už v Antike vedel, že plebsu treba dať pocit dôležitosti, voľby. Otázka je vždy len ako to podať tak, aby to zožrali. Toť vsjo!

Ako tu občas niekto zvykne napísať:
"Je mi z toho na blití velebnosti!" - myslím z toho článku, pseudopamfletu. Z takýchto príspevkov, čo neidú na podstatu problému, ale sa hrabú v stokrát prežutom hnoji na povrchu, ide úroveň stránky dole.

No.. pardon..trochu som sa nechal uniesť.. tiež som len človek calimero [smích]

246688

24.6.2011 10:25

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

karel2 212.?.?.?

Reakce na 246688

Tak da se souhlasit skoro se vsim v nejake mire. Ale energostandart? Vuci jake energii? Rope? Uranu? Uhlí? Nejjednodušší je standart hodina prace. Ta se nemeni, maximalne se optimalizuje vykonost, tj. pomoci stroje vyrobis vice, ale stale je to hodina prace zamestnace. A toto bude existovat vzdy i kdyz zlato hodis do marianskeho prikopu....

246712

24.6.2011 15:37

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

dub 94.?.?.?

Reakce na 246712

naprosto souhlasím.
energoměna jen jako dočasná přechodová fáze, maximálně.
ale to jsme tu už probírali.

246728

24.6.2011 19:16

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 246728

re:Karel2 a Dub..

Hodina práce? Aké kvalitatívne koeficienty chcete prosím použiť? Tu môže byť akurát tak doplnok v rámci nejakých LetSystémov, či Časových bánk. Väčšina práce je aj tak vykonávaná bezplatne v rodine a rôznych iných formách výpomoci. Podľa tu tiež uvádzaných odhadov výskumného projektu skupiny nemeckých univerzít tvorí neplatená práca,
ak sa dobre pamätám 60-65% CELKOVEJ ĽUDSKEJ PRÁCE.
Dôležité je však, že aj tak V GLOBÁLNOM MERÍTKU VYKONÁVAJÚ
(podľa týchto nemeckých prieskumov a prieskumov aj napr. SPbU a MGU)
CCA.95% CELKOVEJ PRÁCE V NAŠEJ SPOLOČNOSTI STROJE(výroby a služieb-dopravy,..) a rôzne technické zariadenia poháňané elektrickou energiou, ropou, plynom,.. Všetky tieto komodity sú prepočítateľné a aj sa reálne už nejaký ten rok prepočítavajú na kWh.

Pozrite dnešný článok "Oceňujte dolary v plynu" od Chrisa Cooka, aj keď pár vecí je tam trochu chybne interpretovaných. Len tak zo srandy si zbehnite na plynárne a spýtajte sa, ako Vám vypočítavajú faktúry pre domácnosť, aké používajú koeficienty? Teta, alebo ujo v zákazníckom centre Vám vysvetlí, že práve cez kWh koeficient. Každý kubík plynu sa takto prepočítava. Teda nie, ako Cook v článku nechápavo, či zavádzajúco tvrdí, že sa začína účtovať v plynových jednotkách, ale dávno sa už reálne účtuje v kWh. Politika každej väčšej krajiny, ktorá má pretenziu aspoň na akú-takú samostatnú politiku je v podstate najneskôr od prelomu tisícročia charakterizovaná v rámci monetárnej politiky a jej finančnej bezpečnosti
tzv. Standardom energozabezpečenia.
ŠEB:
T(tovary)+S(služby) = Energetický štandard(invariant v kWh) x Energopotenciál krajiny(súčet kapacity výroby elektriny)

Energoinvariant, ako základ globálnej výmeny je ďalej naviazaný pri v podstate akejkoľvek prechodnej forme udržateľnej ekonomiky na spomínané varianty technologickej dividendy, pričom sa najefektívnejšou naozaj javí deflácia. Tá zas prakticky nie je možná bez postupného zníženia úrokových sadzieb na nulu a zmeny princípu fungovania bánk, ako investičných spoločností.

Energomena môže byť samozrejme aj prechodová fáza k ďalším modelom, no o lepšom a za dnešných okolností skutočne realizovateľnom, neviem.
Ak vy Dub áno, uveďte prosím podrobný popis so spôsobom jeho realizácie. Úprimne by ma to veľmi zaujímalo a nie len mňa.

246741

24.6.2011 16:30

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 246712

S prepáčením aj hodinová práca je volovina, je sakramentsky veľký rozdiel medzi "hodinu kopem priekopu" a medzi "hodinu sedím pred monitorom".

Základom mal byť niečo naozaj staré napríklad obdoba systémov používaných v Starovekom Egypte, Starovekej Číne atď, kde základom meny boli obilniny, nejaká moderná obdoba by naozaj bodla.

246734

24.6.2011 19:22

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

dub 94.?.?.?

Reakce na 246734

no on třeba každý plyn je jiný, a přesto se s ním vesele obchoduje. proč? protože byla zavedena standardní jednotka (výhřevnost).

opravdu máte tak velký problém si to představit i u jednotky práce?

246742

24.6.2011 20:26

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 246742

re: dub..
Ako by ste túto jednotku práce merali? Aké kľúče, algoritmi chcete použiť na kvalitatívne a zároveň kvantitatívne hodnotenie jednotky práce. Lokálny samosprávny konsenzus si možno ešte viem predstaviť, no globálny za tejto situácie? Ako by ste porovnávali jednotku práce stroja a človeka?
Chápem trochu Váš postoj a svojim spôsobom máte možno pravdu za istých podmienok v trochu vzdialenejšej budúcnosti..
Zostaňme však realisti.

Ako chcete riadiť firmu, štát, ekonomiku? Sprostosti o "voľnom" neriadenom trhu samozrejme nechajme bokom. Myslím všetci vieme, že nikdy neexistoval a z princípu nemohol existovať. Trh je prostriedok k dosiahnutiu nejakých cieľov a každý logicky uvažujúci ekonóm to vie pomimo oficiálnych demagogických deklarácii pre plebs. Ak má trh slúžiť primárne cieľu zabezpečenia základných potrieb obyvateľstva a nie luxusu elity, treba prehodiť priority a prestaviť jeho celkové riadiace parametre, o ktorých sa tu teraz bavíme.

Preto, ak nebude merateľný = metrologicky udržateľný, nie je možné ho riadiť. To bol aj problém marxistickej politekonomickej terminológie a preto nemohla fungovať. Aj na prelome 19. a 20.stor. to už chápavejší filozofovia a ekonómovia vedeli, no bol presadzovaný a propagovaný z globálno-politických j"elitárnych" dôvodov a ľudia boli do neho domanipulovaní.

Preto treba marxizmus, či dnešnú formu tzv. kapitalizmu, či korporátneho fašizmu nie zavrhnúť ako celok, ale identifikovať, čo je na ňom dobré a čo zlé a dať alternatívu. Zrovna tak, čo sa týka tzv. náboženstiev a kultúry(tvoriacej našu individuálnu aj kolektívnu psychiku) ako celku. Inak nás GPP(Globálny prediktor-parazit), či lokálne j"elitky" dovedú k opakovaniu chýb a dokola budeme v závislosti na objektívnych individuálno-kolektívnych pamäťových cyklov otročiť na nich ako tupci.
Aj keď net nám môže dosť pomôcť aj v tomto..

Energojednotka = 1kWh je ako referenčná hodnota, etalón riadenia firmy, štátu a ekonomiky jasná.
Obilie, či nejaké jedlo ako výmenná jednotka v dnešnej dobe je z hľadiska globálnej ekonomiky absolútne neadekvátna. Samozrejme, ak by sme sa nevrátili po nejakej jadrovej, či inej "nehode" o pár tisíc rokov nazad [smích]

Dúfam Dub, že 1h práce ako invariant, neberiete vážne, alebo som Vás zle pochopil?
Ako chcete teda vy Dub definovať jednotku práce?

re: Kysučan..
V podstate so všetkým, čo ste v poslednom príspevku napísali, mi zostáva len súhlasiť.

246747

25.6.2011 16:49

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

dub 94.?.?.?

Reakce na 246747

dobrá otázka do pranice[smích]

začnu od konce - u strojů to není problém. pokud řekněme švec vyrobí jedny boty za hodinu a stroj 1000, je jeho výkon 1000 člověkohodin (pokud bude práce ševce vzata jako základní jednotka, jinak po přepočtu jiné číslo).
cena stroje bude činit počet člověkohodin potřebných k jeho výrobě.
takže tady problém není.

a teď k základní jednotce.
protože existuje základní hodinová mzda nebo tabulková místa, nějaký základ pro "ocenění" hodiny práce být musí. lze se inspirovat i v předválečném německu. lze použít jako východisko i strojové hodiny.
obecně musí základní jednotka představovat nejnižšího společného jmenovatele, tedy práci, kterou jsou schopni v dané společnosti vykonávat všichni, bez ohledu na kvalifikaci, protože musí jít o univerzální jednotku, ve které lze následně oceňovat vše následující.
taková činnost určitě existuje a obecně teoreticky taková jednotka stanovit jít musí. z podstaty.

a teď oříšek.
konkrétní činnost, na základě které se stanoví základní jednotka člověkohodin.
a tady vám odpověď nedám, protože sám nemám dořešeno...
ale řešení existovat musí. jen na něj k sakru kápnout[smích]
a vo tom to je.

246780

26.6.2011 21:17

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 246780

re: dub
Otázka do SPOLUPRÁCE na lepšej alternatíve, nie do "pranice" [smích]

Možno budú raz mať ľudia namiesto slepej VIERY také vnímanie všeo-becnej MIERY a materiálne zabezpečenie bude tak samozrejmé, že sa budú môcť plne venovať vzdelávaniu a realizovať podľa svojich schopností a nebude treba ani invariant kWH a ani sa dohadovať, čo kto pre koho časovo urobí.
(Inak, čo je vlastne čas? že áno..[smích] , t.j.Ak ideme o krok ďalej a uvedomíme si, že objektívne neexistuje a je to len subjektívna miera, pomer dvoch kmitavých procesov, kde jeden vezmem ako etalón. No neodbočujme od témy..)

2.otázka: Ktorý typ práce prevažuje?
Ako sme sa bavili, tam je odpoveď jednoznačná:
Na viac, ako na 95% práca strojov.
Práca ľudí je v celkovom meradle výroby v technosfére prakticky zanedbateľná. Okrem toho chceme ísť smerom k pokrytiu základných ľudských potrieb s cieľom uvoľnenia tvorivého potenciálu obyvateľstva. Luxus sa samozrejme ako odmena nevylučuje, no nie je na neoficiálne 1.mieste cieľov riadenia trhu, ako je tomu dnes.
Je 3. nadväzujúcim krokom po zavedení
1.energoninvariantu a
2.nulovom úročení,
máme teda namierené k technologickej dividende vo forme

a)základného platu, ako predbežne fixnej zložky a

b)deflácie, ako pohyblivej(v závislosti od stupňa optimalizácie výroby) zameranej na schopnosť bezpečnosť a schopnosť plánovania rodiny, života..

Je nevyhnutný konsenzus o globálnej výmennej jednotke. Na tzv. človeko-hodinách sa môže dohodnúť nejaká malá komunita, no v skutočnosti je to veľmi problematické už pri desiatich rôznych ľuďoch v jednom tíme pri rôznych schopnostiach a biorytme. Sám som zažil v širšej štandardizácii pokusy o niečo podobné v jednej veľkej americkej firme, kde som dlhé roky pracoval.

Už v rámci jednotlivých špecializovaných oddelení s príbuzným zameraním to bol problém. Nieto ešte medzi úplne rozličnými, ako napríklad marketing, predaj, finančné, či technika. Proste rôzne neustále sa meniace a optimalizujúce ciele(targety). Ak bude cieľom nejaký globálny časový invariant pracovnej jednotky, vždy budete pracovať s nejakou definovanou prípustnou odchýlkou, ktorá sa pri pokusoch o rozšírenie ďalších prepočtoch bude kumulovať. Veľmi rýchlo až za prijateľné hranice. Keďže ju teda metrologicky nemôžem definovať, nemôžem modelovať situácie, robiť predikciu a riadiť, čo je za dnešnej situácie v globálnom merítku nevyhnutné.
Sú 2.základné typy práce:
1.bežná práca: tzv.výroba a služby..
2.riadenie

Od oddelenia k oddeleniu a napr.tímu, či osoby riadiacej strategickú firmu, top vedca špecialistu, programátora, optimalizačného technologického, alebo konštrukčného inžiniera-projektanta šetriace prácu často tisícov ľudí, či chirurga pracujúceho pod obrovským vypätím a s priamou zodpovednosťou za život niekedy mnohých ľudí s jednoduchším vodičom, horárom, či záhradníkom..

Pritom maj...Automaticky kráceno

246861

25.6.2011 18:36

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 246747

Začnime od extrémov, problém kapitalizmu a komunizmu tkvie v ich základných myšlienkach.
Kapitalizmus hlása: "Urvi všetko, pracuj a o ostatných sa nestaraj."
Komunizmus hlása: "Všetko je spoločné, o nič okrem práce sa nestaraj."

Obe tieto extrémy v konečnom dôsledku sú škodlivé, nielen pre toho kto ich praktikuje, ale i pre planétu.

Zlatá stredná cesta je: "Máš svoj kúsok, staraj sa oň ho, iný nedostaneš."

Máte pravdu uznávam, jedlo je zatiaľ mizerné platidlo, ale netreba k tomu katastrofa aby znova ním bola.
Ale ani 1 kWh (to je 3600 000 J) nie je vhodná, jednak je podľa mňa skrýva za ňou málo energie, jednak sa asociuje s elektrickou energiou, ktorá sa zle skladuje.

Preto ja navrhujem základ meny 6000 kcal chemicky viazanej energie, čo je jednak 24 h spotreba fyzický ťažko pracujúceho človeka (chemicky viazanej energie-jedlo), jednak asi sedemkrát väčšia energetická hodnota (25104000 J).

246787

26.6.2011 21:19

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 246787

pokračovanie..
re: dub, re: Oracle..

Od oddelenia k oddeleniu a napr.tímu, či osoby riadiacej strategickú firmu, top vedca špecialistu, programátora, optimalizačného technologického, alebo konštrukčného inžiniera-projektanta šetriace prácu často tisícov ľudí, či chirurga pracujúceho pod obrovským vypätím a s priamou zodpovednosťou za život niekedy mnohých ľudí s jednoduchším vodičom, horárom, či záhradníkom..

Pritom majú prvé špecializácie často v rámci svojej profesie a absolútneho vypätia po dlhodobom štúdiu a zdokonaľovaní rádovo aj v desiatkach rokov, veľmi obmedznú životnosť. Programátor podľa rôznych štatistík priemerne 5-6 rokov. Zrovna tak vrcholový manažéri na niektorých pozíciách. Tým samozrejme nechcem znevažovať úlohu druhej skupiny uvedených pozícii, ktoré sú tiež veľmi dôležité.

Neviem si teda, a nie len ja, z uvedených dôvodov reálne predstaviť globálny výmenný systém pracujúci na človeko-hodinách. Zrovna tak súhlasím, že LET-systémy a Časové banky majú veľkú komunitnú perspektívu, ako časť globálneho obchodného systému.

re: Oracle..
Myslel som že ste pochopili, že principiálne je jedno, či vezmem 1kWh, 1MWh, ich násobok, alebo zlomok. Na invariante to nič nemení. Tak ako je pri tzv. zlatom štandarde jedno, či vezmem 1g, alebo 1 trójsku uncu.

Zároveň považujem pri dominujúcej strojovej výrobe(spomínaných cca.95%výroby a služieb) vyjadrovanej dominantne v kWh, či MWh, prepočty na J(Joule), či cal(kalórie) neadekvátne a zbytočne komplikujúce. V neposlednom rade aj vzhľadom na rôznu účinnosť výroby elektriny a tepla pri jednotlivých technológiách spracovania (napr.rôzne druhy biomasy, uhlie, ropa, slnko, jadro,..)

Ďalšou vecou je, že dlhodobou udržateľnou tendenciou je zvyšovania DPH(strojov) a nie dane z príjmu, t.j.ľudskej práce. Z toho plynie financovanie základného platu a následné postupné rušenie časti zbytočného štátneho aparátu.

246862

26.6.2011 23:45

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 246862

Viete ja nie preto bazírujem na kcal-och, Jouloch atď, lebo sa mi chce. V skutku jednak ide o ľudskú psychiku, o efektivitu premeny a druhá vec je to, že Slnko a vietor je zatiaľ zadarmo (a dúfam že aj bude [oči v sloup] ).

Ja som napísal 6000 kcal CHEMICKY VIAZANEJ ENERGIE (to je 6.978 kWh) by mala byť základ meny. Dôvodom je to, že atóm, voda, vietor, geotermálna energia a Slnko je kvalitatívne iná kategória, u nich by sme mali prakticky platiť (okrem atómu) len to, koľko chemicky viazanej energie sme použili na sprístupnenie tej energie (ľudská práca, ťažba surovín, výroba atď). Druhá vec je aby sa maximálne zefektívnili systémy premeny a výroby energie, heslom "za rovnaké peniaze viac muziky" a neviem, nezdá sa mi, že varenie vody a jej následná premena na paru ktorá koná prácu je bárs efektívny spôsob výroby energie.
Tretia vec je, že väčšinu nosičov chemicky viazanej energie dokážeme použiť ako vstupnú surovinu pre chemické výroby. Takže preto bazírujem na kcal-och chemicky viazanej energie.

246868

27.6.2011 11:43

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 246868

re: Oracle..
Máte pravdu, že existuje istá situácia, okolnosti, za ktorých by bolo možné zvoliť ako invariant kalórie, no vyzerá, že tam ešte nie sme. To by bolo ale na nadlhšie a súvisí to s psychickým rozvojom človeka a jeho toľko spomínaným potenciálom.

Áno, rozobrali sme teda hranice, rámec v ktorom sa pohybujeme a to je dobre. Od obilia, kráv a zlata až po elektrinu, kalórie, či iné základné jednotky energie = hmoty ako takej a možností jej "vytvárania"..
Nepredbiehajme teda čas, aby sme nestratili pôdu pod nohami a vráťme sa k dnešným potrebám zabezpečenia funkčnosti trhu, ako jedného z pomerne efektívnych prostriedkov zabezpečenia v 1.rade základných potrieb obyvateľstva, ktoré si môžeme tiež v závislosti od krajiny a kultúry definovať s istým rozptylom.

Ako vieme, aj základné energonosiče sa dnes pomerne ľahko prepočítavajú na kWh. Reálne je to už dlhšie zapracované aj do účtovníctva, pretože elektrina je dominujúci finálny produkt. Suroviny poskytujú pred spracovaním z dôvodov Vami uvedených rôznych chemických väzieb a tým fyzikálnych parametrov nejednotné možnosti účinnosti ich transformácie na pomerne ľahko obchodovateľnú el.energiu. Aby nevznikali nedorozumenia, to že nie je skladovateľná je pre hospodárstvo s takýmto výmenným invariantom výhodou, ak chápete. Zodpovedá totiž prakticky priamoúmerne reálnej výrobe a službám, čím vylučuje infláciu slúžiacu v zásade na kumuláciu prostriedkov v rukách lokálnych a globálnych "elít" a tým v zásade vždy automaticky korupciu a fašizáciu spoločnosti. Množstvo obeživa je tak spojené vždy s reálnym množstvom vyrobenej elektriny vypočítanej na základe spomínaného súčtu energopotenciálov jednotlivých zúčastnených krajín. Je tak pomerne ľahko kontrolovateľné v dohodnutých odchýlkach a regulačných oneskoreniach.

Preto je spomínaný vzorec tzv. Štandardardu energozabezpečenia, diskutovaný nie len na konferenciách ŠOS(SCO), stále dôležitejší v rámci potenciálových charakteristík tej-ktorej prejednávanej krajiny a perspektív jej vývoja. Zároveň sa aj preto snažia globálne mafiánske fašistické klany skúpiť rýchlo za ukradnuté desiatky tisícov miliárd dolárov a euro čo najväčšiu časť energetiky, ako bázu kontroly novej meny. Je to jeden z kľúčových scenárov, no z pohľadu kontrolu strácajúcich GPP(Globálneho prediktora-parazita) sú ešte aj iné zvažované, pre všetkých asi menej optimistické varianty..

246894

24.6.2011 17:58

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 246688

Zdravím udo,

>Re Pilíšek
>Čo je sakra tento týpek za ďalšieho pseudoodborníka?
>Ako ho môže vôbec napadnúť riešiť ekonomiku 21 stor. pri
>zlatom štandarde? Kde zoberie toľko zlata? To nemyslí vážne,
>že zvýšiť "trhovo" cenu zlata na 10, 20, čí 1000 násobok?

>Potrebám ekonomiky zodpovedá dlhodobo jedine Energoštandard.
>Nič lepšie momentálne nie je a preto siofašouni za
>ujebabrané love skupujú energetiku(a vodu).Všetko, už aj plyn
>pri prepočtoch faktúr sa prepočítava na kWh. Kde žije do
>prdele ten Pilíšek. Čo práve vyšiel z vymletou hlavou z UK,
>štúdium prežúroval, kukal len do tupých skrípt pre plebs a
>aj to len občas, a teraz, keď vyspal opicu, sa chce tváriť
>igelitentne?

Hmmm...to nie je kosher s Tvojim mierumilovným vysvetľovacím štýlom hlúpym ovečkám. Čo sa stalo ? Ja viem, sme len v prach obracajúci sa ľudia.

Budem s Tvojim komentárom troška laicky polemizovať, hoci Ty máš dobré infa z politických a slobodomurárskych kruhov.

OK, zlatý štandard je v dnešnej dobe prekonaný, pretože zlata je málo a "emitovaných" fiat mobstermoney je cca 10x viac ako je uznávaná hodnota všetkých hmotných statkov na našej matičke Zemi.

Môžeš vylúčiť prípad, že globálfašistická ELITA nezrúti napr. dočasne globálny USD a bude sa snažiť z toho ťažiť?

Niekoľko reálnych skutočností:

-pri kolapse USD dôjde k obrovským celosvetovým otrasom
-v r. 2013 bude končiť zmluva medzi FED a USA
-global banksterkartel ovláda centrálne banky prakticky všetkých krejín, Rusko a Čínu nevynímajúc (alebo nie?)
-kto predstavil verejnosti pomerne nedávno "novú svetovú menu" - medvedík Medvedev
-kde sa nacháda menové zlato jednotlivých krajín?
-sú veľké pochybnosti, že zlato vo Fort Knox už nie je, alebo sú tam len náhražky...
-ČR predala väčšinu zlata za nemecké dlhopisy...(sic)
-zlato SR je asi v ECB...žiaden záujem,kde je, alebo akékoľvek info o tom, kde je, som nezachytil (prečo ?)...
-ak zlato patrí banksterkartelu v centrálnych bankách, tak asi de jure nepatrí žiadnemu štátu, resp. ovčanom daného štátu

Úvaha:
Nemyslíš, že prechodné obdobie zavedenia kvázi zlatého štandardu by setsakramentsky obohatilo ELITU?
Napr.:
Pozrite ľudkovia, hnusní bankári vás ojebkali, úrok je hnusný vydieračský výmysel,my teraz zavedieme celosvetovú menu viazanú na zlato,ktorá zabezpečí, že nebude žiadna inflácia a tých hnusných bankárov hodíme Cerberovi...
Žiaľ oni spôsobili, že vaše úspory a majetok je 10x nižší...boli to nenažraté svine...tie náznaky už sú cítiť.
Ľudia ich budú kameňovať...
Cena zlata stúpne napr. 100x, pri priemernej inflácii 1 000%.V tom prípade majitelia zlata majú 10x väčší majetok a môžu ďalej platiť demokratov alebo republikánov, či liberálov,aby stále držali tu svoloč mimo hrantu...
Energojednotky...alebo práca vykonaná za určitý čas budú zase odsunuté na ďalšie kolo....Automaticky kráceno

246737

30.6.2011 18:47

RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 217.?.?.?

Reakce na 246737

Hore vyššie v tejto diskusii som Vám inak pred pár dňami odpísal Kysučan [smích]

247069

24.6.2011 0:50

Proboha..........

sandick2 sandick2 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Nechci nový řád z řad darmošlapů, darmožroutů, židů. Chci spravedlivou a účinou samosprávu bez úplatků, provizí a ostatních nešvarů. Chci toho moc? Myslím že ne. Jen je třeba pořádně otevřít oči, nenechat si všechno líbit a kontrolovat důsledně lidi kteří za lid mají vládnout. Nechci Nečase, Topolánka, Langra, Bártu, ABL, ani nějakej jinej ksindl. Chci lidi se selským rozumem, citem pro odpovědnost, smyslem pro pořádek a pro právo obyčejných lidí. Chci toho moc??? Budu rád, když současná vládá v čele s presidentem bude zasedat jen na Pankráci nebo na Ruzyni. Zbavme se jich. Pokud se jich nezbavime, budeme pořád otroci. Otroci toho, co jsme si nezvolili.

246694

24.6.2011 11:15

Zlatý standard = K.A.T.A.S.T.R.O.F.A.

Guru 78.?.?.?

Speciálně pro pana Jilíška a pro důvěřivé Gojímy (kteří věří v záchranu skrze zlatý standard):

1) Zlatý standard se 100% rezervami nikdy v historii nefungoval.
Pokud byl občas někde zřízen, během několika minut se vždy
změnil na zlatý standard s částečným krytím zlatem (tj. opět
paskvil)

2) Za celou historii lidstva se nepodařilo vytěžit dost zlata na
to aby pokryly monetární potřebu jediné země (USA) a to ani
z 1/4

Vysvětlení: I kdybyste pane Jilíšku násilím zabavil zlato všem
Indickým rodinám, Ruským dolům a Centrálním bankám všech zemí,
vystačí to vše pouze na 1/4 U.S. monetárních potřeb.

Chytráci mohou namítnout: Dobře, zdražme tedy zlato 14ti
násobně a bude postačovat na monetární potřeby celé planety.
Poté však nastane problém 3:

3) I když veškeré zlato vytěžené na povrch Planety zdražíte
14ti násobně, nastane šílený chaos a náhoda podobný hodu
kostkou.

Vysvětlení: Když Conquistadoři dováželi z Nového Světa
celé galéry obtěžkané zlatem, co se stalo ve Španělsku ?
HDP (produkce) Španělska nebylo schopno schopno stoupat
tempem +30% ročně tak jako stoupal množství zlata = oběživa
= peněz v zemi. Následkem byla velmi silná inflace a to
přesto, že zlato bylo penízem. Španělé museli kupovat luxus
zboží po celé Evropě a tak vyvezli inflaci ven stejně jako
nyní Shalom Bernanke a jeho 10 (z 11) souvěrců.

Tzn. I se zlatým standardem 100% by svět zažíval hrozné
inflace střídané děsivými deflacemi, podle toho KOLIK
nových zlatých žil by právě objevili a vydolovali někde
v Severo-Sibiřském Prdelistánu.

Moderní dynamicky se rozvíjející společnost s růstem HDP
4 až 10% ročně se NEMŮŽE spoléhat na náhodu - kolik se ten
daný rok podaří vydolovat zlata. Růst peněžní zásoby totiž
musí držet krok s růstem HDP (+ něco málo navíc) jinak
nastanou zase ty samé problémy, kvůli kterým chtete zavádět
100% zlatý standard.

Závěr: Casanova snil o absolutní rozkoši, Don Juan o absolutní
lásce a Jilíšek s dalšími oklamanými Gojímy sní o 100%
zlatém standardu. Je to jenom nedosažitelný přelud.

246714

Příspěvků: 37

23.06. 08:03 jean.laroux  Jak to vidím já
23.06. 08:04 jean.laroux  .. dokončení
23.06. 08:31  RE: .. dokončení
23.06. 09:27 Alexus  RE: .. dokončení
23.06. 12:59 Karel2  RE: .. dokončení
23.06. 19:37 Alexus  RE: .. dokončení
24.06. 06:39 Karel2  RE: .. dokončení
23.06. 21:48 aristokrat  RE: .. dokončení
24.06. 11:20  RE: .. dokončení
24.06. 12:46 aristokrat  RE: .. dokončení
24.06. 22:07  RE: .. dokončení
25.06. 02:21 aristokrat  RE: .. dokončení
25.06. 11:53  RE: .. dokončení
25.06. 14:00 aristokrat  RE: .. dokončení
23.06. 13:56  RE: .. dokončení
23.06. 16:34  RE: .. dokončení
23.06. 22:13  RE: .. dokončení
23.06. 16:22 hc  RE: Jak to vidím já
23.06. 21:23  RE: Jak to vidím já
23.06. 15:04 calimero  Všetky systémy sú dobré
23.06. 23:13 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 10:25 karel2  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 15:37 dub  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 19:16 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 16:30 Oracle  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 19:22 dub  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 20:26 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
25.06. 16:49 dub  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
26.06. 21:17 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
25.06. 18:36 Oracle  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
26.06. 21:19 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
26.06. 23:45 Oracle  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
27.06. 11:43 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 17:58 Kysučan  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
30.06. 18:47 udo1  RE: stačia malé úpravy v jadre systému, v koncepte
24.06. 00:50 sandick2  Proboha..........
24.06. 11:15 Guru  Zlatý standard = K.A.T.A.S.T.R.O.F.A.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 1

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 948