Diskuze k článku

Izrael pánem na Středním východě

Příspěvků 58

3.6.2011 3:28

Velký Izrael

Leerss 77.?.?.?

Citát z Analýzy 17. listopadu 1989 Miroslava Dolejšího:

Vznik Velkého Izraele předpokládá nejen udržení a osídlení dosud Izraelem okupovaných zemí Jordánska, Sýrie a Egypta, ale okupaci dalších (Libanon, Libye, atd.). Aby tato koncepce byla proveditelná, byl odstraněn protižidovský režim Brežněvův (a předtím Stalinův), který podporoval vojensky a hospodářsky arabské země, a garantoval je proti USA v mezinárodní politice svými strategickými zbraněmi. Existovala hrozba sjednocení arabských zemí v jedinou protižidovskou ligu, jejíž vojenské či politické vystoupení by mohlo ohrozit jednak Izrael jako stát a celý Západ jako odběratele nafty. Toto nebezpečí bylo nyní odstraněno částečně politickým převratem v Rusku po nástupu Gorbačova a odmítnutím všech pomocí a podpor evropských komunistických států OOP. Kontrolou celoevropské vlády bude zabráněno, aby Arabové mohli získat vojenskou a hospodářskou (i politickou) podporu této sjednocené Evropy. Učinit Araby bezmocnými je nutné především proto, aby bylo možné bez velikého rizika okupovat všechna arabská území, která mají být podle biblické představy Židů součástí Velkého Izraele (od Eufratu až po Libyi). Tuto politiku sledují rovněž USA, které jsou od roku 1948 vazalem státu Izrael. Proto bylo především nutné uskutečnit tak nesmírně rozsáhlé politické změny v celém světě. I když značná část arabských států je pacifikována USA (Egypt, Kuvajt, Saudská Arábie, Sjednocené arabské emiráty, Jemen, atd.) a je pod jejich kontrolou, existuje vojensky silná Sýrie, Irák, Libye, jejichž protižidovská a protiizraelská orientace znemožňuje vojenskou okupaci dalších arabských území. Izrael však evakuuje z Ruska více než jeden milion Židů, protože tato území potřebuje, a tím nutí USA k urychlení politických, vojenských a hospodářských opatření, která mu provedení záměrů umožní. Všichni američtí prezidenti, všechny americké vlády jsou posledních 42 roků zajatci této politiky...

Tento citát z Analýzy je z roku 1990. Od té doby se tyto plány
nijak zvlášť nepohli dopředu. Kromě likvidace Iráku. Velký Izrael
má být podle plánů mocenského Židovstva střediskem světovlády (po
likvidaci všech národních států světa a jejich sloučení v One
World).
Analýza 17. listopadu 1989 (nové vydání) - je s výmluvnou
předmluvou zveřejněna na internetových stránkách: Spiknutí proti
Církvi a lidstvu.

245366

3.6.2011 3:48

Mno,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Kdo by si v roce 1910 pomyslel, že svět čekají během 40 let, hned dvě obrovské války? Mnoo, k té demografii. V Izraeli má žít 5.3 miliónů Židů, nemluvím o rozloze. Turecko 68 miliónů, Irán 71 miliónů, Pakistán 158 miliónů. Nevím, co s tím kdo chce dělat, ale to je tvrdá realita. Turecko má pozoruhodnou geopolitickou polohu, Irán suroviny, Pakistán jaderné zbraně. Ani jednu z těhle zemí nepůjde vyškrknout z budoucích geopolitických počtů. Šance, že by se vzájemně totálně likvidačně servali a vyrušili?... [velký smích] [velký smích] Pravda nějaké třecí plochy mezi nima dycky budou, ale být některýma lidma, tak se vrátím nohama na zem.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Demografie_Izraele

245368

3.6.2011 10:25

RE: Mno,

Guru 78.?.?.?

Reakce na 245368

René,

v Protokolech Siónských mudrců je zcela jednoznačně popsáno, že tzv. "Jews" vyprovokují světové války. Je použito množné číslo "války" a je použito nové označení, které si v r. 1775 nechali vymyslet: "Jews".

Satanisté/Talmudisté/uctívači Baphometa mají vždy rozjeté velké plány, občas však nastane drobná chybička - jako např, když v 2008 provokovali standardní středně velkou krizi a nakonec sami prodělali 4.000 miliard dollarů nebo občas spontánně se jim něco odchýlí od plánů.

Klidně se může stát, že fakta o Velkém Chazarském Podvodu se brzy mohou spontánně šířit mezi Gojímským obyvatelstvem a záhy se objeví 255 různých spontánních bojkotů Chazarské/Talmudistické politiky a jejich zboží, "kultůry" a jejich ZioMédií.

245389

3.6.2011 13:26

RE: Mno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245389

Můžete prosím dokázat pravost protokolů? Prosím neargumentujte nesmysly že jsou pravé a diktoval je sám všemocný rótšíld

245399

3.6.2011 15:53

RE: Mno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 245399

a vy muzete dokazat pravost Bible?

245408

3.6.2011 16:49

RE: Mno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245408

srovnáváte úplně odlišné pamflety

245416

3.6.2011 21:04

RE: Mno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 245416

Ja nesrovnavam, ja se ptam jako se ptate Vy.Takze jeste jednou, je Bible pravdiva?Pokud ano, dokazte.
Pak se bavme o tom, jestli zide maji narok na tzv. zidovsky stat vzesly z udajnych biblickych naroku.

245440

4.6.2011 9:23

RE: Mno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245440

Pravost Bible dokázat nemůžu.

245467

3.6.2011 16:56

k Pravosti Protokolů

Guru 78.?.?.?

Reakce na 245399

V mém příspěvku výše netvrdím, že s pravděpodobností 100,00 % jsou Protokoly pravé.

Doporučil jsem je toliko k přečtení.

Na Váš útočný tón odpovím takto:

Existují pouze 2 možnosti:

A) Protokoly jsou podvrh
B) Protokoly nebo alespoň podstatná část nejsou podvrh

Nikdy Vás nenapadlo, že jedna i druhá možnost znamenají těžké konsekvence ??

Pokud platí "A", tak pisatelem byl největší génius lidstva v sociálních vědách a predikci, překonávající dalece i Nostradama.
A o takovém géniovi (byť "fakerovi"[mrknutí jedním okem] by se měly dětičky učit v dějepise.

Nebo platí "B" a masívní hněv Gojímů Vás jednoho dne nejspíše zažene zpátky do Chazárie k hranicím Sibiře - do Vaší opravdové domoviny.

245417

3.6.2011 19:51

RE: k Pravosti Protokolů

Latinec 98.?.?.?

Reakce na 245417

Protokoly jsou prave v tom, ze se presene podle nich toci svet. Kdyz jeden cte to co se dostalo na svetlo po jejich "objeveni", a porovnava se svetovymi udalostmi, tak az mraz beha po zadech. Kdo Protokoly napsal, zadny prosty clovek nevi. Byl-li to zid/zide, ci nezid/nezide, ci davnoveci Farizejove, tj. "mudrci" ("sages", kteri jsou opevovani Talmudem, a az dodnes zboznovani predevsim ortodoxnimi rabiny) neni obecnou znalosti (ale nepochybuji o tom, ze "nekdo", tj. naprosta mensina, co se prohlasuji za "elitu", "bohy", o tom vi moc dobre kdo je sepsal). Co je vsak velmi zajimave je to, ze proti "pravosti Protokolu" nejvice protestuji prave prislusnici Satanovy Synagogy (tj.talmudiste, kteri si rikaji "zide", ale nejsou a lzou; viz Rev. 2:9, 3:9), kteri JASNE a bez jakykoliv pochyb vi, ze zadny zid/zide to nemohl/li takovy program "Matku vsech spiknuti" dat dohromady. Takove kolektivni kvileni, to uz samo o sobe je velice podezrele. Nicmene, podiva-li se jeden na stranicko-spolecenskou prislusnost tech kteri dnes tahaji velkymi pakami (finance, politika, "zabava", prumysl, skolstvi, zdravotnictvi, etc.), na to, ze tzv. zidu je pouze cca 0.02% svetove populace, je zidovske zastoupeni v teto skupine az naprilis neprirozene nadmerne.
Henry Ford, autor knihy Mezinarodni zid prohlasil v r. 1921:
"To co pouze chci rici o Protokolech je to, ze pasuji na to co se deje. Za dobu sve 16 lete existence pasovaly na svetovou situaci az do dnesni doby. A pasuji ji i dnes".
Pura vida

245436

3.6.2011 17:37

RE: Můžete prosím dokázat pravost protokolů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 245399

Ze pry se splnuje co je tam psano. Staci?

245421

3.6.2011 18:33

Vasa otazka pravdivosti je spravna

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 245399

ale kazdy kto vojde do detailov tak sa zamoce. Ci uz zdroj (dialogy z diela Vladar) alebo prakticka stranka veci - ci to mohol niekto napisat.
Toto vsetko je nepodstatne. Po 100 rokoch je cas rekapitulovat. Co sa splnilo, to vidi kazdy ako-tak rozhladeny clovek sam. Preto iste skupiny ludi nebojuju s vyvracanim argumentov v Protokoloch, ale s ich autorstvom. A vtedy Vas dostanu tam kde potrebuju. Preto je otazka kto veri povinnej konspiracnej teorii, ze nejaki pisalkovia napisali pamflet ktory schvalil sef carskej policie. Tato verzia je minimalne usmevna [mrknutí jedním okem]

Odhliadnuc od toho co som napisal, Protokoly nesu v sebe podpis nenavisti. Tak ako neexistuje original Shakespearovych diel a kazdy vie ze autor je Shakespeare, tak rozozna inteligentny clovek zdroj nenavisti k celemu svetu.

245425

3.6.2011 18:48

RE: Vasa otazka pravdivosti je spravna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 245425

Musím uznat že máte pravdu, jen mi přijde nesmyslné se neustále odkazovat na nějaké pochybné protokoly a asociovat je s geopolitickou situací, lepší by podle mě bylo rovnou tvořit teorii na základě faktu a ne naopak [mrknutí jedním okem]

245429

3.6.2011 20:28

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

Leerss 77.?.?.?

Reakce na 245429

„Pravost Protokolů sionských mudrců je prokázána ze židovského způsobu myšlení, ze židovské literatury všech dob, z činnosti zednářstva, z mezinárodní spolupráce Židovstva a především z událostí posledních desetiletí!“

Pánové, pravost Protokolů byla prokázána už před dlouhými desetiletími (v roce 1935) kdy znalec židovsko-zednářské
problematiky Ulrich Fleischhauer vypracoval pro soudní dvůr
v Bernu posudek, kde jejich pravost jednoznačně prokazuje!
Takže bavit se dneska o jejich nepravosti je legrační! Je to
neznalost historických pramenů. Tento znalecký posudek pak
vyšel i knižně pod názvem PRAVÉ PROTOKOLY SIONSKÝCH MUDRCŮ.
A dokonce existuje i v českém překladu. Každý si ho může
stáhnout a prostudovat a to ze stránek Spiknutí proti Církvi
a lidstvu. Je to zároveň i nejvýznamější studie o židovsko-
zednářské otázce vůbec! Dílo všem vřele doporučuji. Samozřejmě
že se najdou věční breptalové, kteří vždy breptali po Židech a
filosemitech o jejich nepravosti a ti budou vždy zpochybňovat
už s trucu vše. Budou zpochybňovat autora, dobu, atp. To známe
nazpaměť.

245437

6.6.2011 9:24

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 245437

Ať jsou pravé nebo levé, je to námět okopnutý z románu, tedy lépe by se hodilo, že je to určitý plagiát. A autory plagiátu jsou ti, kteří na těch doporučovaných stránkách "Spiknutí proti Církvi a lidstvu" dokazují jejich pravost. Ona totiž ta původní verze dost troufale píchla do jejich hnízda.
...
Nicméně je to úplně jedno, protože víra ve fungování protokolů dokazuje jedině to, že lidi jsou, jací jsou...

245583

6.6.2011 10:20

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245437

Protokolům sionských mudrců předcházel tajný sjezd iluminátů, který se uskutečnil v americké Philadelphii v roce 1978. Zde byla založena společnost:

Apendix E: NEW WORLD ORDER
Robinson,1798

PROOF of CONSPIRACY
aganst all the

RELIGIONS AND GOVERMENTS
of
EUROPE
cared on in the secret meetings
of
FRE MASONS,ILUMINATI,
and

READING SOCIETIES.
(collected from good autorities,)
by John ROBINSON,(A.M.)
professor of natural philosophy,and
secretary to the royal society of
EDINGBURGH.
Nam tua res agitur cum proximus ardet.

The THIRD EDITION.
To which is added a Postcript.
------------------------------------------
PHILADELPHIA:
Printed for T[velký smích]obson,No.41,south secon street,
and W. Cobbet,No.25,North second streed.

245584

6.6.2011 10:31

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245584

Oprava:
Omlouvám se za chybný letopočet v úvodní větě. Tajný sjezd iluminátů v americké Philadelphii se konal roku 1798.

Zakladatelem řádu iluminátů byl univerzitní profesor z Ingolstadtu Adam Weishaupt. Dne 1.května 1776 byl řád pokřtěn s názvem: "Řád iluminátů".

245586

8.6.2011 12:36

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

rataj 78.?.?.?

Reakce na 245584

Znáte WEBsite http://armageddonconspiracy.co.uk/ ?
Je od The Illuminati's Secret Religion a na mnoha odkazech podrobně mluví o činnosti "pravých" illuminátů, kteří by dle jejich proklamace chtěli místo současných ne-řádů zavést nový spravedlivý řád, tzv meritokracii,
kde rozumná odměna bude poskytována lidem dle zásluhovosti. Stránky opravdu stojí za prostudování, jejich prezentované názory jsou velmi zajímavé.

245665

9.6.2011 23:10

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245665

Děkuji vám za odkaz, ten server neznám. Člověk se stále učí.

Mějte se hezky, zdraví Quido [smích]

245755

10.6.2011 3:48

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 245755

Daleko pred sionskymi protokoli,jez jsou jen malou soucasti tisicileteho boje o nadvladu nad svetem a nad krestanstvem,tak mam ek disposici i soukrome dopisy rabbinu,jak ovladnout krestanstvo.
In 1492, Chemor, the Chief Rabbi of Spain received the following advice from the Grand Sanhedrin (Elders of Zion) in Constantinople:
"l. As for what you say that the king of Spain obliges you to become Christians: do it, since you cannot do otherwise.
2. As for what you say about the command to despoil you of your property: make your sons merchants that they may despoil, little by little, the Christians of theirs.
3. As for what you say about making attempts on your lives: make your sons doctors and apothecaries that they may take away Christians' lives.
4. As for what you say of their destroying your synagogues: make your sons canons and clerics in order that they may destroy their churches.
5. As for the other vexations you complain of: arrange that your sons become advocates and lawyers, and see that they always mix in affairs of State, that by putting Christians under your yoke you may dominate the world and be avenged on them.
6. Do not swerve from this order that we give you, because you will find by experience that, humiliated as you are, you will reach the actuality of power." Signed: Prince of the Jews of Constantinople."
Historicky z rad takzvanych zidu ,uz vime ,ze o zniceni Nemecka se jednalo mezi rabbiny uz priblizne v roce 1889,rovnez vysla kniha v roce 1879 o zniceni Nemecka -Germania,Wilhem Marr "The Victory of Jews over Germany.
V dnesnich dnech zidovka Hilary Clintonova,uz nechce ministerstvo zahranici uSA,ale chce misto co by hlava svetove banky,takze ,je to jasne ,co ceka nase deti a nase vnuky,presne podle vsech dostupnych dokumentu z rad zidovstva.Nejvyssi vlada teto planety,bude,ci?
To neni zidovskou chytrosti,to je krestanskou blbosti,ze jim to plne umoznujem,aby nam vladli.Takze,rozum neni v protokolech,ale v nas,jenze my jej nepouzivame,my planujem ,co bude zitra ,oni planuji na stovky roku dopredu,jak,jste se mohl presvedcit vyse.
*If you think that the United States is run by a White Anglo-Saxon Protestant (WASP) elite, think again. The reality is very much otherwise, according to an old-line American magazine that did, indeed, once rank as a voice of the so-called “WASP” establishment. Vanity Fair—the stylish monthly now owned by the billionaire Zionist Newhouse family—has just published its annual list of the 100 most powerful people in America, what Vanity Fair calls “the New Establishment.” What this amazing list reveals is a reality that many will find hard to accept: America’s “New Establishment” is overwhelmingly dominated by Jewish figures or those who are on the payroll of or dependent upon Jewish families and financial interests that bankroll the powerful Israeli lobby in America. That conclusion—however “offensive” or “controversial” in the eyes of some people—is inescapable. Based on Vanity Fair’s listing from the position of 1-100, persons known to be Jewish occ...Automaticky kráceno

245762

10.6.2011 9:24

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245762

Zdravím vás pane Nohejl,

a dodávám: "nepřestávejte psát o historii, neboť skutečně platí, že kdo se nepoučí z historie, je nucen si ji zopakovat". Lidé, konzumní společnost, je důmyslně manipulována a matena. A proto také byl veden nelítostný boj o vlastnictví masmédií v postkomunistických zemích. V ČR jsme dostali ukázkovou lekci v kauze TV NOVA. Je to právě pochopení historických souvislostí, které odkrývá holou pravdu.

Zcela s vámi souhlasím,že je to křesťanská blbost (lhostejnost a nevšímavost), co umožňuje těm za oponou, realizovat jejich vize. Přesto se proti minulosti zásadně změnila dostupnost informací a to díky internetu. A tak, jak píše Jansmith, je třeba této možnosti využít, dokud je to možné.

Tedy ještě jednou vážený pane Nohejl: pište, pište a pište. [smích] [smích]

245777

10.6.2011 11:50

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 245762

Akurat vcera som narazil na cerstvu spravu k bodu 4)

http://www.theoccidentalobserver.net/2011/06/crypt...

Kedysi inkvizicia po takychto rychlopecenych judeo-konvertitoch isla a museli dokazovat ci je to z presvedcenia alebo natlaku. Dnes je "konvertita" clenom najvyssieho sudu vo Vatikane a otvorene hovori ze judaizmus je ok. Sokujuce je, ze "kmen" berie cirkev ako dalsiu mimovladku pre infiltraciu. Nuz... sem sme to teda dobojovali. Neviem si to vysvetlit inak, ako to, ze Jan Pavol II. mal pocas vojny zle skusenosti s Nemcami, takze lahko prijal za svoju pro-judaisticku nôtu.
"It is stunning that a very prominent Catholic has a deep Jewish identity and thinks of the Church as just another non-governmental international organization."

245780

11.6.2011 13:11

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

rataj 78.?.?.?

Reakce na 245755

Jen trochu pro informaci, o čem se na webu http://armageddonconspiracy.co.uk/ dočtete. V části "Master and Slave" se podle Heglova dialektického spisu vyvozuje, jak jsme se rozdělili na něco málo pánů a většinu otroků. Dále o matení významu NWO a OWO. Říká se tu, že když někteří top-politici mluví o Novém světovém řádu NWO, prakticky tím rozumí uvedení současného kapitalistického řádu do vrcholného stadia, kde by páni získali absolutní moc nad otroky, jedná se tedy o OWO ad absurdum. Illumináti zde tvrdí, že oproti tomu oni by chtěli opravdu jiný, nový spravedlivý NWO, kde už nebude pánů ani otroků. Citace z oddílu "Meritocracy":
“The Illuminati are meritocrats. Only meritocracy, not democracy, can deliver a world where there are neither masters nor slaves. Masters are
those who are able to control vastly more resources than others. Therefore, meritocracy advocates preventing anyone from acquiring excessive
resources. When the richest person in a nation is, say, just ten to twenty times wealthier than the poorest can the circumstances exist for
masters and slaves to vanish from society. In a capitalist democracy, the system devised by the Old World Order to allow them to hold the
people in their tyrannical grasp, the richest person can be worth a million times more than the poorest. In such a system, the winners take all.
The winners are the Old World Order, and the rest of us are losers, suckers, cowards and slaves. But we can change the system at any time.
After all, there are vastly more of us. What's stopping us? Do we have no dignity, no self-respect, no courage?”
Můj překlad: “Ilumináti jsou meritokraté. Jen meritokracie, ne demokracie, může vést k světu, kde nejsou ani páni ani otroci. Páni jsou ti, kdo jsou schopni ovládat nesmírně více zdrojů/prostředků, než jiní. Proto, meritokracie se zasazuje o zabránění komukoliv v získání nadměrných zdrojů. Když nejbohatší osoba v národě bude, řekněme, jen deset až dvacetkrát bohatší než ta nejchudší, mohou takové okolnosti existovat, že páni a otroci zmizí ze společnosti. V kapitalistické demokracii, systému vymyšleném starým světovým řádem OWO, aby dovolil udržet lidi v jejich tyranském pevném sevření, nejbohatší osoba může mít cenu milionkrát větší, než ta nejchudší. V takovém systému, vítězové berou vše. Vítězové jsou starý světový řád OWO, a my ostatní jsme prohrávající, zelenáči, zbabělci a otroci. Ale my můžeme měnit systém kdykoliv. Konec konců, tu je nás nesmírně více. Co brzdí nás? Nemáme žádnou důstojnost, žádnou sebeúctu, žádnou kuráž?“
Web podává hodně odlišný obraz o illuminátech, než je jinde prezentován.
Bývají zpravidla vykreslováni jako vrcholová skupina svobodných zednářů, jejichž cílem je vytvoření NWO, který by řídili, a ostatní lidi udržovali v naprosté podřízenosti a poslušnosti, tedy naprostý opak.
Illumináti zde tvrdí, že svobodní zedn...Automaticky kráceno

245824

11.6.2011 13:15

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

rataj 78.?.?.?

Reakce na 245755

Web podává hodně odlišný obraz o illuminátech, než je jinde prezentován.
Bývají zpravidla vykreslováni jako vrcholová skupina svobodných zednářů, jejichž cílem je vytvoření NWO, který by řídili, a ostatní lidi udržovali v naprosté podřízenosti a poslušnosti, tedy naprostý opak.
Illumináti zde tvrdí, že svobodní zednáři původně působili v zájmu všeho lidstva, ale postupem času se zvrhli ve hnutí, které hájí pouze zájmy elity, jejíž členové tvoří většinu jejich členů. Rovněž odmítají jakoukoliv spojitost s nechvalně známým Albertem Pike.
Illumináti se naopak přiznávají k tomu, že oni byli tou jiskrou, která zažehla francouzskou i ruskou revoluci při maximální nespokojenosti lidí s vládou . Zde vyvstává otázka:
Když se Illumináti tvář tak lidumilně, proč mohli připustit za zmíněných revolucí tak obrovské masakry lidí? Svou skutečnou identitu Illumináti neodhalí, protože prý mají mocné nepřátele na vrcholu OWO.
I v mnoha dalších věcech nemohu celkově s jejich názory souhlasit, i když k určitým problémům uvádějí mnoho zajímavých i pravdivých postřehů.
Krvavé revoluce uvedeného typu, kde nikdo není zcela jist životem, kdy umírá nejvíce těch tzv otroků, hodně panských slouhů a i dost pánů, si jistě žádný rozumný člověk nepřeje. Existují i jiné formy nátlaku na tzv elitu, které by byly schopny změnit k lepšímu stávající poměry. Třeba důsledné prosazení demokratických práv, skutečné demokracie, místo současné demokratůry – zavedení důsledné občanské kontroly politiků včetně jejich příjmů, stanovení jejich zodpovědnosti a jejich odvolatelnosti a postihů za přečiny, zrušení nespravedlivých zákonů, přísné trestání korupce, prospěšné by bylo i zrušení politických partají, atd.
Je zřejmé, že v dnešním světě existují i ve vyšších společenských vrstvách poměrně mocné skupiny, které si uvědomují, že svět je v krajně špatném stavu, hrozícím všeobecnou katastrofou, a uvažují o možnostech jeho nápravy. Otázka zní: Qui bono?
Bublinky hněvu lidí z mnohde až krajně nespravedlivého společenského řádu začínají
vystupovat k povrchu po celém světě, a zatím se nezdá, že by elita chtěla ze svých nároků slevit. Varování před důsledky jejich činů je dostatek, když jsou lidé zatlačeni zcela do kouta a mají opasek dotažený nadoraz, jsou schopni čehokoliv.

245825

11.6.2011 17:02

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

rataj 78.?.?.?

Reakce na 245825

Bylo by to krásné, kdyby společnost byla řízena těmi, kteří by byli nejschopnější, měli největší zásluhy na jejím optimálním fungování, a nebyli sobečtí. Zatím jsou to jen hezké sny. Co nám asi tak zbývá? Sami se můžeme snažit o to, abychom jednali pokud možno čestně a spravedlivě, a oponovali křivdám a neřádům, ale pokud to nepochopí většina a nebude striktně požadovat nápravu, mnoho nesvedeme.
Vše záleží na tom, čím nebo kým se lidé nechají vést, nebo svést, zda se konečně probudí a vydají se cestou vzájemné součinnosti a spolupráce.
Jinak si Pánbůh/Universum opět povzdechne: „Zas jeden nezdařený experiment, a tolik jim bylo dáno šancí. No nic, zkusíme to znova, snad se to jednou konečně podaří. Není to však příliš odvážné, dát jim znovu svobodnou vůli?“

245830

12.6.2011 9:17

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245830

Vysvětlil jste rozdíl mezi pojmy OWO a NWO. Věta, kde illumináti tvrdí, že by oni chtěli opravdu jiný spravedlivý řád NWO, kde by nebylo pánů ani otroků je již odhalená iluze. Podobně si počínali při přípravě experimentu komunizmu,cituji:

Používání peněžního a sexuálního uplácení,aby získali kontrolu nad lidmi na vysokých místech v různých úrovních všech vlád a na dalších vlivných postech. Jakmile vlivné osoby upadnou do lží, podvodů a svodů illuminátů,budou moci být drženi v otroctví používáním politického a jiných forem vydírání,hrozeb finančního zruinování,veřejného odhalení,nebo dokonce pomocí hrozeb smrtí dotyčných členů jejich milovaných rodin.

Uvědomujete si, kolik současných nejvyšších úředníků v naší nynější vládě ve Washingtonu je tímto způsobem kontrolováno CFR? Uvědomujete si kolik homosexuálů na našem Ministerstvu zahraničí, v Pentagonu, ve všech federálních agenturách a dokonce v Bílém Domě je řízeno tímto způsobem?

Illumináti a fakulty vysokých škol a univerzit měly vychovávat studenty z dobrých rodin s internacionalistickými sklony,nadané mimořádnými duševními schopnostmi, k internacionalizmu. Takovéto školení mělo být podporováno udílením stipendií těm, kteří byli illumináty vybráni.

To vám dává dobrou představu o tom, co znamená "Rhodesovo stipendium". To znamená indoktrinaci k přijetí myšlenky, že jedině jednosvětová vláda může učinit konec neustále se opakujícím válkám a svárům.
http://www.matrix-2001.cz/prispevky/exkluzivne/iluminati/iluminat

Psychologie davu je jasně rozpoznána i jinými autory. Kupř.: Zdeněk Patrick http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=2008040601, píše:

Suše konstatuji,že planeta a život na planetě je kupodivu likvidován čistě zločineckou rukou domorodých rodiných klanů, ovládajících každý milimetr našich nejhorších špatností s takovou virtuozitou, že jsou z toho sami radostně šokováni!

Příkladem jak poddajná je masa lidí nevládajících svoji mysl a smysly (a to je 99,9% populace) je uzákonění pornografie jako způsobu podnikání a návazně filmová tvorba , kde vraždy, potoky krve a samozřejmě neomezený sex jsou běžné. Tak se postupně tyto amorálnosti stávají běžné a pokud se nezmění společenský řád, stanou se normou, nástrojem utužujícím otroctví.

Pak jsou tady snahy o strategické změny provedené na úkor Slovanů. Plánuje se jejich zničení navzájem. NATO se posunuje k ruským hranicím. Pokud se podaří porazit Rusko, bude následovat selekce a fyzická likvidace přeživších. Současně bude provedeno sjednocení výkladu evropských dějin. Fakta budou nekompromisně změněna. I další změny mají být provedeny na úkor Slovanů. Do těchto plánovaných změn jsou zapojeny téměř všechny obory materialistické vědy. Pro globální využití jsou připraveny systémy na ovlivňování vědomí člověka, pomocí p

245862

12.6.2011 9:26

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245862

dokončení:
Pro globální využití jsou připraveny systémy na ovlivnění vědomí člověka, pomocí přímého vstupu do něj. Médiem jsou radary,satelity,vysílače, telekomunikační zdroje. Dekadentní vývoj dále potvrzuje situace v legislativě a bezpečnosti občana. Vaše poslední věta a zároveň otázka, zdali by se iluminátům měla dát možnost k realizaci NWO, naštěstí nezávisí na Evropě.

245863

12.6.2011 18:23

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

rataj 78.?.?.?

Reakce na 245863

Souhlasím s vámi, že to, co je na zmiňovaném webu Illuminátů uváděno, slouží především k zamlžení jejich pravých úmyslů . Podobně jako K. Marx , stejně tak Illumináti podávají ostrou kritiku stávající společnosti, odpovídající mínění lidí, kteří ze současných poměrů neprofitují a nenechávají se zmást mainstreamovými médii. Například ostře kritizují vládnoucí rodinné klany,
které veškerou svou mocí prosazují do vedoucích funkcí i takové své potomky, jejichž inteligence jejich pravomoci naprosto neodpovídá. Nabízená alternativa NWO, která se může zdát mnohým v některých aspektech velmi atraktivní (meritokracie) a kritika současného řádu, která se jeví jako pravdivá (např. uvádějí spoustu konkrétních údajů o vedoucích osobnostech bank v USA,
jak obrovské odměny si při vlastních průšvizích přiznávají, jaké horentní částky z prostředků společností a poplatníků vynakládají na luxusní vybavení svých kanceláří, jaké částky se pohybují při lobbování poslanců a pod), jim dodávají věrohodnost. Naopak to, co uvádějí o iniciaci francouzské a ruské revoluce, které měly katastrofální důsledky, a to, že se zmiňují o tom, že někteří z cca 6000 jejich členů ve světě mají hodně veliké majetky, jakož i některé jiné aspekty NWO dle jejich představ, nám trochu lépe ukazují, o co jim ve skutečnosti jde.
Tedy jejich proklamované cíle jsou opakem toho, co skutečně chtějí, a to, co se od nich dozvídáme o zlořádech současné společnosti, bude asi většinou pravdivé. Čili pro lidi, kteří se o takovou problematiku blíže zajímají, mohou být informace z webu illuminátů při kritickém přístupu určitým přínosem, jiným to nedoporučuji.
Katastrofální na dnešní situaci je, a vlastně i v celé lidské historii, jak poměrně snadno lze lidi obelstít falešnou ideologií, zejména když je jim přislíbena zářná budoucnost. A to zejména dnes, když existují takové technické prostředky a manipulátoři mají k dispozici vyškolené top-specialisty na sociologii, průzkum veřejného mínění a mind-control.
Opravdu bych si nepřál, aby lidi byli svedeni k nepředloženým činům nějakými illumináty, Maytreou, nebo jinými takovými “spasiteli” lidstva, ale budoucnost nevidím moc růžově.
Ale “ člověk míní, a Pánbůh mění” – ono všechno vždycky nějak dopadne, a semtam se i chytrák přepočítá.
Dík pane Quido za vaše reakce, doufám, že si trochu rozumíme.

245879

12.6.2011 20:28

RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!

quido2 81.?.?.?

Reakce na 245879

Pane Rataj, srdečně vás zdravím.

S obsahem vašeho příspěvku se ztotožňuji, jako bych to napsal sám.
Píšete: ono to nějak dopadne.Jsem si jist, že kolo času v současné době pracuje v neprospěch sil zla. Přerod ale nebude procházka růžováým sadem.

Mějte se hezky Quido.
[smích]

245884

4.6.2011 6:42

RE: Mno,

six 87.?.?.?

Reakce na 245399

Mě celkem nezajímá KDO je napsal a KDY je napsal.
Jak poznáte, že máte v ruce správný jízdní řád? Pokud je odpověď pro vás těžká, tak vám poradím: že podle něho ty vlaky skutečně jezdí.
Materialisté dokážou opravdu unudit okolí svými důkazy a požadavky na důkazy (samozřejmě to musí být důkazy které jsou ONI ochotni akceptovat, nejlépe takové že se o tom psalo na idnes nebo to říkali v TV nebo že si to myslí "všichni" kolem)

245462

4.6.2011 12:21

RE: Protokoly jsou pravděpodobně dílem Žida Achada Haama

Leerss 77.?.?.?

Reakce na 245462

Achad Haam (Ascher Ginzberg) založil v Oděse tajný řád
"Bene Mosche" (Synové Mojžíšovy), který se řídil rituály
zednářské lóže. Znalci této problematiky tvrdí - že "Protokoly
sionských mudrců" byli nalezeny také psané v hebrejštině a sice
v sídle tohoto sionistického řádu v Oděse! Byli také přeloženy
a poslány do Basileje kde byli čteny na tajném paralelně
konaném kongresu zednářského řádu B´nai B´rith roku 1897.
Pro další informace odkazuji na monumentální dílo Ulricha
Fleischhauera; Pravé Protokoly sionských mudrců. Viz. výše

245474

4.6.2011 10:52

RE: Mno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245399

No, to není tak důležité, zda jsou pravé nebo levé. Zarážející a MOŽNÁ důležité je, že je to "jízdní řád", který je až nepříjemně přesný a pravdivý ve svých důsledcích.
Pak tedy zbývá posunout takovéto plácání u virtuální kávičky, co dělat, aby se ten dost blbý jízdní řád změnil. Směřuje k něčemu takovému Váš dotaz? Je to snad úvodní otázka k sérii dalších, smysluplných?

245470

4.6.2011 14:37

RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců

Leerss 77.?.?.?

Reakce na 245470

Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců (to, že pochází
ze židovských kruhů a že je to programový spis Židovstva na
ovládnutí světa) je velmi důležité a né, že ne! Naprostá většina
lidí která Protokoly zná, totiž až do uslintání blekotá židovské
a filosemitské kidy o pamfletu carské ochranky a podobné dávno
vyvrácené debylity! A budou to hájit (tyto židovské lži) už
jenom proto, aby se nemuseli připustit, že nalétli židovské
propagandě. Navíc Židé jsou mistry v lichocení blbům - stylem:
"snad by jste nevěřili takovým nesmyslům", atd...
Dnes už je naprostá většina směrnic Protokolů realitou! A přesto
je většina Nežidů slepých a nechájí se vést do totálního
zotročení!!

245476

4.6.2011 20:45

RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245476

... takže?
Nic. Stále jen dokolečka: jsou pravé, nejsou pravé, jsou pravé, nejsou..., jsou...

A ten nápad změny k lepšímu? Jak z toho vybočit?
>Dnes už je naprostá většina směrnic Protokolů realitou!
Napsal jsem snad něco jiného? Jistěže jsou realitou. A je buřt, zda to realizují Chazaři, nebo Tataři, nebo oranžoví s černomodrými proužky. Prostě se podle toho jede a nic moc jízda to tedy není.
Takže. Co děláte, aby se ten "směr jízdy" (kvalita života) změnil?

245513

4.6.2011 21:57

RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců

Leerss 77.?.?.?

Reakce na 245513

Žádnej jinej směr jízdy nebude Vážený!! Na to vemte jed!
Naprostá většina gójů se tomuto směru jízdy dobrovolně podrobuje:
žijí jako konzumní hovada, plní Židům kauflandy, tesca, berou si
ohromné půjčky, chovají se k sobě jako hovada, nechají se "řídit"
televizním signálem, sledují zhovadilou židovskou tvorbu alá
Hollywood, atd, atd... Takové zubožené bytosti si svůj osud
zaslouží, takže nevidím jediný důvod proč by ten směr jízdy měl
být pro tyto bytosti jiný.

Občas jim Žid rozdá píšťalky - a tupý gójové se sjedou do Prahy
a pískají a vřeští a naivně si myslí, že něco změní.......
Přesně podle směrnic Protokolů!

245518

4.6.2011 22:49

RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 245518

Neptám se ubohé, trpící většiny, jejíž jednotlivé části se jen vezou v tom, co jim předloží "SILNÍ".
Až silní budou zároveň dobří, pak se většina podřídí dobru. Když siláci prosazují sobectví, pak se většina také podřizuje těmto tendencím.
Ptám se Vás: nadáváte jen pohrdlivě a akceptujete a i tím posilujete špatný stav, nebo s tím něco děláte jiného?

245525

4.6.2011 0:51

RE: Mno,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 245389

Ještě jsem úplně zapoměl na Egypt, 100 milińů lidiček. Co myslíte, když má zmizet plus minus 300 miliónů muslimů, což představuje třetinu muslimské populace, může se to obejít bez globálního konfliktu? Já myslím, že někteří se budou muset a to rychle probudit z vlhkých snů a vrátit se u jejich úhlu pohledu do nehezké reality. Země BRICS na příkladu Libyi zjistí, zda mají co do činění s inteligentním partnerem nebo budou muset zvolit eufemicky řečeno, poněkud jednodušší způsob komunikace. A mám takový pocit, že podzimní volby v Egyptě budou mít velmi pozitivní vliv na nárust všeobecné inteligence.[velký smích] [mrknutí jedním okem]

245452

3.6.2011 23:49

RE: Mno,

marduk hulllersk (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

Reakce na 245368

a k tomu ma iran cez 50% podiel ludi mladsich ako 19 rokov

245450

3.6.2011 9:07

DEMAGOGIE ALE KVALITNÍ

karin 90.?.?.?

nutno dodat :Spengler je průkopníkem demografického skepticismu, který se U Nás v médiích, resp. politické debatě objevuje na stupidní a demagogické úrovni až v posledních pár měsících v souvislosti s tzv. důchodovou reformou. Ale demagogie, aby byla přesvědčivá, se musí umět. Spengler (Goldman) je toho přesvědčivým důkazem. Používá stejnou metodu, jako klimakatastrofisté nebo naši bojovníci za 2., 3., 4. ... pilíř důchodové reformy. ALE NESKRÝVÁ TO !!! OPAKOVANĚ PŘIKLÁDÁ DOVĚTEK, ŽE TAHLE PROJEKCE JEN UKAZUJE, JAK BY TO DOAPDLO, KDYBY TO BĚŽELO JAKODNESKA DALŠÍCH 90 LET. Klimakatastrofisté neřeknou "Jestli to takhhle půjde dál, usmažíme se v pekle." Oni VĚDÍ, ŽE TO TAKHLE DOPADNE. Spengler argumenty má, ale řadu protiargumentů zamlčuje. Ve skutečnosti NENÍ ŽÁDNÁ JISTOTA, ŽE TAKHLE DOPADNE. Co se týče KLIMAKATASTROFY je asi málo vědeckých důvodů věřit tomu, že křivka půjde pořád nahoru, a ostatně naše schopnosti ji ovlivnit jsou minimální. Podobně je pochybné věřit, že "seniorů" bude v Evropě donekonečna přibývat. Ve hře je spousta faktorů, o kterých se nemluví ani v tomto článku jinde. Ale Spengler i tak říká mnohé, co je dobré vědět.

245379

3.6.2011 10:37

Zločinecká organizace Bilderberg a 42% Chazarů

Guru 78.?.?.?

Díky osvětě již mnoho zdejších čtenářů ví, že hlavním předmětem činnosti zločinecké organizace Bilderberg je protistátní činnost: v malých postupných krocích aby se Gojímové nebouřili nejprve odebrat státům suverenitu, poté nechat proběhnout/vyprovokovat pár krizí, toto jako záminku použít k odejmutí dalších prvků suverenity (á la Řecko), poté rozbít a demontovat státy a EU politbyrem fašisticky diktovat celé Evropě.

Méně známý fakt: když pečlivě analyzujete personální složení sjezdů Bilderbergu, tak kromě neproporcionálně velkého počtu (vůči celé populaci) vás jistě zarazí vysoký počet knížat, bývalých nacistů a cca 42 % účastníků Bilderbergu jsou Chazaři/Talmudisté. Plus neznámý počet krypto Chazarů.

Bilderberg je pouze "střední úroveň managementu" v celé Chazarské subverzi.

Rozhodnutí a velké plány vznikají výše v užším kruhu, který zůstává ve stínu. Bilderberg slouží pouze k disseminaci jejich satanistické/Talmudistické zločinné agendy:

Rozbít a zničit Evropské aj. národy/státy, v Israeli propagovat pravý opak podporovat Chazarský nacionalismus a Talmud.

Z tohoto úhlu pohledu je plkání p. Spenglera jenom kouřová clona,
jejich subverze způsobuje to, za co se nám Evropanům vysmívá.

245391

3.6.2011 12:26

RE: Další zločinecké organizace...

leerss 77.?.?.?

Reakce na 245391

Ano, máte pravdu. Ale mimo Bilderbergů jsou ještě dvě velmi
mocné zločinecké organizace mocenského Židovstva - Trilaterální
komise a CFR. Všechny tyto zločinecké organizace a další mají
tyto cíle: likvidace národních států, úplné vyhlazení křesťanství a instalaci iniverzální židovské světovlády! Ve všech
těchto organizacích Židé jednoznačně dominují a úplně všichni
jsou členy zednářských lóží - hlavního nástroje mocenského
Židovstva přostřednictvím kterého řídí světovou politiku.
Jednoznačně nejmocnější organizací je však židovský zednářský
řád B´nai B´rith (Synové smlouvy) kde se nachází nejvyšší vedení
zednářstva. Tomuto řádu jsou také podřízeny všechny zednářské
lóže. U nás jsou podle údajů již zemřelého Miroslava Dolejšího
členy tohoto řádu: V. Klaus, V. Havel, V. Mlynář, V. Železný,
P. Moos, a další.

245395

3.6.2011 20:59

Všechno bude jinak

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

V článku uvádí autor společenské trendy, které již přestávají fungovat. Naopak zcela opomíjí skutečnosti, jež vizi velmoci koncem tohoto století mohou výrazně narušit. Jedná se o to, že tamní mládež sice preferuje svoji etnickou rasu (vlastně fašizmus jako když vyšije), ale odmítá omezovat se příkazy a zákazy Tóry, ba dokonce neznají ani Starou smlouvu, ani hebrejštinu. Preferují spotřebitelský život plný smyslových požitků, což jim pobyt v Izraeli neumožňuje. Ať se již jedná o požívání drog, alkohol viz třeba tady:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=673422
nebo ukájení sexuálních potřeb Zákonem nepovoleným či přímo zakázaným způsobem. A jiné, a jiné. Výsledkem je, že mládež převážně migruje do jiných států, kde Synod nemá legislativní ambice, ponejvíce (v současné době) do USA. Je skutečností, že například z ČR do Izraele jezdí dost mladých "na zkušenou". Jenže jsou rádi když se vrátí, byť to nechtějí veřejně prezentovat a své zkušenosti zveličují. Říkají to, co jejich rodiče chtějí slyšet.
Jednoduše napsáno: je docela možné, že koncem tohoto století Židé nebudou Židé, ale světoběžníci.

245439

3.6.2011 22:33

Nevím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

jestli jsem se nepřehlédl, ale v demografickém vývoji Izraele chybí údaje o izraelských arabech. Ti se množí mnohonásobně rychleji a Židé v této natalitní válce prohrávají! Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že má být zničeno křesťanství a bílá rasa. Proto ta propagace atheismu, konzumního života, homosexuality, informací v TV, která droga je nyní v módě, podpora porodnosti nepřizpůsobivých, snadnost interupcí, atd. Myslím, že trend je každému jasný. Vlády proti vymírání nic nedělají a zřejmě nic dělat nebudou.
Přede mnou se diskutovalo o Protokolech, tak si přečtěte současné protokoly mudrců pravdolásky:
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/protokoly-mudrcu...

245445

3.6.2011 23:44

re:

marduk hulllersk (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

tak nebyt usa a zapadnych spojencov, tak by izrael nebol high-tech velmoc, ale sprepacenim by zral hlinu a zidia roztruseni v diaspore po okolitych arabskych statoch.
je sice pekne, ze ma izrael priem. porodnost 3 deti na zenu, lenze palestinci maju dvakrat taku vysoku, takze v buducnosti to smeruje k tomu, ze "izraelcania" budu tazkou minoritou a budu radi, ze vobec su.

245449

4.6.2011 2:29

Zakladni dilema

Latinec 98.?.?.?

Dokud jeden, na zaklade logickych argumentu, sam nedospeje k zaveru, ze dnesni zide (tj. judaiste = talmudiste a jejich smiseni potomci, at ti jiz jsou jiz jakehokoliv DNA make-up, mixlu, a to predevsi z talmudizovanych Chazaru, mongol-turko-evropske smesi obrezane na Babylonsky Talmud v 8. stoleti n.l.) NEMAJI s biblickymi Israelity SZ nic spolecneho, tak ze zajeti lzi propagovanych prave potomky teto internacionalni haveti, nevybredne.
Jezis Kristus, 11 apostolu, a tisice Judeancu kteri prijali Krista za Mesiase pred 2000 lety, byli Israelite. Ti Judeanci co Krista zamitli, povesili ho, byla internacionalni sebranka pod vedenim stejne internacionalnich Farizeju, Babylonanu, Assyranu, Egyptanu, Edomitu (Edom, Idumea, jako byl Herod a jeho dynastie judeanskych-"zidovskych" kralu), kteri v te dobe uloupili chram a Jerusalem.
Jedna z mala pravd techto satanovych vyznavacu:
"The modern Jew is the product of the Talmud." - Michael Rodkinson, in preface of Babylonian Talmud, page XI.
"Moderni zid je produktem Talmudu, predmluva "Babylonsky Talmud", stranka XI.
Pochvalen bud Pan Jezis Kristus.
Pura vida.

245457

4.6.2011 9:46

Náhledna problémy je ovlivněn emocemi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Je třeba příjmout jen fakta. Emocionální nádech autora je znát z věr typu: Mladí se nemíní množit. nebo Oni jsou tak skvělí a živí. Ostatníjim jen závidí, že nejsou taky tak dokonalí a na umění atd.
Sypte někam peníze horem dolem a uvidíte tu živost a umění. Nevysávejte např. čr , ale naopak do něj sypte miliardy, dejte jim technologie všetně nejvýkonnějších zbraní, dejte jim kecy o skvělé budoucnosti a měňte je v činy, podporujte matky.... a budete mít v čr najednou takovou porodnost , že vám z ní spadnou brejle.
Druhou věcí je proč peníze na něco jsou a na něco nejsou. Když stát přesune veškerou tíhu zodpovědnosti na mladé samotné, tak je jasné , že musí selhat, když mají jen úzkou cestičku ke smysluplnému životu. Chce se po nich nejprve mohutný výkon a až v druhé řadě děti a na jejich vlastní náklady. Pro sortu co je podporována v plození na životním minimu a oni na to mají žalůdek platí něco opaky. Života je lepší se za takových podmínek vzdávat a chuti přivádět na svět podobné zombí ubývá. Chuti ubývá zdravotně - neplodnost , impotence .... a emočně.

245468

4.6.2011 11:00

Jinym soudem byly protokoly uznany, ze jsou prave,nebot tak funguji roky.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Staci si z dnesnich internetovych stranek precist dva nadpisy aty Vam daji odpoved na to ,zda jsou protokoly prave a nebo ne ,ovsem ,nejdrive si je musite dobre precist k dalsimu studiu k pochopeni predmetu zajmu si prectete necenzurovany Talmud a pochopite ,nepochopitelne ,totiz ,jak krestansky svet je ignorantni.
Neo-Cons Support Obama's Illegal War On Libya
Neokon, to je kryci oznaceni kolaborantu k zidovstvu-zionismu a samotni zioniste -tak zvani zide,jak muzete cist ,tak neocon schvaloval valku podvakrate na Irak,neocon schvaluje valku v Afganistanu,neocon schvalil valku proti Srbum,neokon vola po napadeni Iranu spolecne s jadrem vseho zidovstva ,statem Israel, proste neocon-zidovstvo dokazuje ,ze protokoly jsou prave, ted chteji vojensky okupovat Libyi s nelezisti oleje ,ovsem, za zminku stoji,ze jak USA,tak Israel nikdy nepodepsali zadne mezinarodni dohody na obranu obcanstva pred valecnou kriminalitou,coz se projevilo s pouzitim fosforu proti obyvatelstvu Palestiny.
Goldman Sachs Lost 98% of Libya’s $1.3B Sovereign Wealth Fund Investment
Kdo, je Goldman Sachs nemusime predstavovat ,financne podporoval revoluci v Rusku,financne podporil Japonsko proti Rusku, ackoliv vse ve jmenu USA, ovsem "Amerika "zapomela na pomoc Ruska,kdyz se jednalo o nezavislost USA, byly to ruske lode na obranu USA pred Anglii, jez demonstovaly, jak na zapadnim pobrezi,tak, vychodnim bezpecnost noveho statu USA, jez by se nemohlo rovnat namorni sile Anglie.
Avsak, k protokolum,z archivu FBI se muzem docist, ze kriminalni oddeleni zhodnotilo zionisty, jako cizi mocnost, s poznanim,ze prvni je Israel a potom USA,rovnez ,tak i z reci Winston Churchilla ;"The Hidden Handis its Executive and it is the power,which Mr.Winston Churchill denounced on Nov.5th.1919, in the House of Commons as "the most formidable sect".,rovnez FBI poznala ,co to je "Universal Israelite Alliance.Nakonec projev Arion Sharona to jen upresnuje v dnesnim osudu USA, doslova rekl:Amerika ,to jsme my zide a Americane to dobre vedi!
Nakonec ,jinymi slovy to rekl v roce 1952 v Madarsku zidovsky rabin,Rabbinovic.
Rabbi Emmanuel Rabinovich - Wikipedia, the free encyclopedia - 7:09pm
One such fake is a supposed speech by "Rabbi Rabinovich" entitled Our Race Will ... Council of European Rabbis" in Budapest, Hungary on January 12, 1952.

245471

4.6.2011 22:12

Tak takhle zanikla říše Římská

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Jak je vidět, demokracie zlikviduje všechno. Nikdy mne to nenapadlo, že to může mít takový konec. Hold demokracie je svatá...Možná, že zde bude demokratická Evropa, ale rozhodně bez nás.

245520

5.6.2011 1:00

Antisionista_Max

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Pokud se začne diskutovat o sionistické ideologii, tak vždy dojde k hádkám, popsané různé historie již známe, známe konspirační teorie, ale co ještě neznáme je jak tomu zabránit a zda jsme schopní zabránit zločinecké sionistické ideologie aby nám vzala naší identitu. Předháníte se tu znalostma historie, ale bohužel ta nám nepomůže, jelikož nikdo z nás v té době nežil a pravda je ta co nám někdo od prvních krůčků vnucuje. Mě by spíše zajímalo i třeba názor pana Stwory, jak se sionistickému nebezpečí bránit? Abych vysvětlil proč používám pouze slovo sionisti, tak je to z důvodu, že tak se nemůžete být trestně stíháni [překvapení])) né že bych se bál, ale je zbytečné oslabovat řady antisionistu!

245535

6.6.2011 12:24

RE: Antisionista_Max

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 245535

Ještě maličkost, problém je taky v tom, že v každém znás je více židovské krve, nežli slovanské, germánské, keltské a já nevím jaké ještě. za dlohé generace je český národ maximálně splzněný a to je vidět i na tom, že zatím většina podporuje sionisty a jejich zvěrstva po celém světě. Málokdo chce slyšet o sionistech že jsou zločinci, jen malé procento je ochotno veřejně proti jejich zrůdnostem veřejně vystoupit. Národ český je takřka totálně zdecimovaný!

245591

5.6.2011 5:03

Protokoly Sionskych Mudrcu maji navaznost na vznik zionistickeho hnuti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Zionisti nevznikli "vcera" ,ale uz roku 1776 v tehdejsim Nemecku-germanii pod nazvem "Iluminaty"-osviceni samozrejme,ze ruznym tajnym sluzbam sveta -narodu toto neuniklo a tak jen v USA vedelo FBI,ze v zionistickych organisacich je 90% tak zvanych zidu,kteri,co by zionisti,jsou zaroven komunisti a tak byli od sve registrace, v roce 1948 pod stalym dohledem,coz,dnes je v USA opacny system,zionisti jsou ve vedeni CIA a FBI a maji dohled nad ostanima.(FBI z roku 1961) Ted si muzem si precist z dokumentu-dopisu, 9 Listopadu jez byl zaslan Henry Cobot Lodge,tou dobou velvyslancovi ve Spojenych Narodech za USA o cinnosti zionistu,jez prodavaji svrchovanost USA v procesu dvou minulych valek a nyni se zda,ze organisuji,aby USA bylo zapletono v treti svetov evalce pro tu samou vec,jako ve valkach predeslych.Zionisticka organisace v USA a zionisticka federace je nepratelska republice zdruzujici 48 nezavislych statu Ameriky.9 January 7,1957)Dnes je jasne,ze by nikdo z "americkych" politiku. Sarah Paulin,,jdouci do voleb,nejradeji ukazuje,jak na svem pracovnim stole ma zidovskou vlajecku,aby nedoslo omylu,kterym smerem "popluje".Proto se nesmime divit,kdyz president Bush podepsal Niahide zidovsky zakon, jez vtelil do "americkeho" zakonodarstvi,kde se jedna o popravach tech,jez budou provozovat krestanstvi,coz se mnohym ctenarum muze zdat fantasii,ale, vsichni dobre vime,ze to nezalezi na nas,jestli to bude a nebo ne.
"We will stand up for our friends in the world. And one of the most important friends is the State of Israel. My administration will be steadfast in support Israel against terrorism and violence, and in seeking the peace for which all Israelis pray."
George W. Bush

Sionske protokoly maji svou minulost a proto venujme svou pozornost tomu, co se stalo v roce 1919,abychom rozumeli dnesni situaci a co jsou ve zkutecnosti ruzne zmeny ve svete, v roce 1919 se uz ustanovila zamika k pristi svetove vlade a k pristi valce.
Mr. Marshall in an interview of July 24, 1919 said: “The rights which have been secured have not been affected in favor of the Jews alone, but for all minorities.” In this connection it is worthy of notice that Article 10 and 11 relate solely to the Jews.
"Rabbi Rabinovich" supposedly gave a speech entitled Our Race Will Rule Undisputed Over The World to the "Emergency Council of European Rabbis" in Budapest, Hungary on January 12, 1952. The speech outlines a plan for Jews to subjugate the world via a "Third World War". This forgery is taken as a "proof" of a Jewish plot against gentiles in much the same way as another hoax, The Protocols of the Elders of Zion, invoked in the Rabinovich speech, is used as "proof" of Jewish global conspiracy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rabbi_Emanuel_Rabinovich
Z jinych pramenu a pameti diplomatu, muzem cist,jak nemecky vyslanec v rozvoru s "bolsevickym komisarem v Moskve si oddechl, slovy,ze i kdyz Nemecko prohralo valku,tak bude konecne mir,coz jej rudy "komisar" poopravil s tim,ze uz jsou plany na dalsi valku,mnohem hroznejsi,nez byla ta prvni svetova va...Automaticky kráceno

245540

6.6.2011 1:18

Tohle je jen sionistická propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Není třeba se obávat že počet Izraelských Židů bude růst takto geometrickou řadou, autor zřejmě záměrně překrucuje fakta, především nedělá rozdíl mezi židovskou a muslimskou populací Izraele, v Izraeli a Palestině nežijí jen Židé a Palestinci, ale také izraelští občané arabské národnosti a muslimského vyznání a jejich počet stoupá mnohem rychleji než počet Židů- viz tabulka izraelského statistického úřadu: http://www.cbs.gov.il/reader/shnaton/templ_shnaton_e.html?num_tab=st02_02&CYear=2009
je z ní vidět jak se podíl muslimské populace neustále zvyšuje, aniž by na rozdíl od židovské populace rostl díky imigraci, takže ve velmi nepravděpodobném případě že se současná vysoká porodnost udrží i nadále tak může mít Izrael za sto let 24 milionů obyvatel ale z toho bude polovina nebo téměř polovina muslimů. Celkově bude Palestinců (v Izraeli, na západním břehu Jordánu i v Gaze) už za několik let více než Židů a v Palestině, hlavně v Gaze je porodnost výrazně vyšší než v Izraeli.
Podle údajů z Wikipedie se přírůstek obyvatel v Turecku i Iránu snižuje, ale přibývá jich i nadále a není důvod proč by počet obyvatel měl v budoucnu přímo klesat. V arabských zemích je přírůstek obyvatel stále velmi vysoký, většinou vyšší než v Izraeli. Izrael už ani nemůže počítat s dalším masovým přistěhovalectvím Židů z ciziny, ledaže by se v USA nebo v západní Evropě pro Židy výrazně zhoršily podmínky a Židé by odtud začali utíkat.
A především autor opomíjí fakt že Izrael je ekonomicky neživotaschopný stát závislý na finanční a vojenské podpoře z USA a Evropy, takže o budoucnosti Izraele a celého Blízkého východu nebude rozhodovat porodnost v Izraeli ale
1. jak velký vliv na světovou politiku a ekonomiku budou mít USA a EU
2. jestli si sionisté udrží politickou a ekonomickou moc v těchto zemích.
A to jsou faktory které zatím nemůže nikdo s jistotou předvídat.

245573

6.6.2011 14:33

RE: SPENGLER ODPOVÍDÁ: (FRESH)

karin 90.?.?.?

Reakce na 245573

Israel, Ireland and the peace of the aging
http://atimes.com/atimes/Middle_East/MF07Ak01.html
Sometimes, the best thing to do is nothing at all.
A generation from now, the Palestinians will make peace with Israel, for a simple reason: they will grow up - literally. Palestinian Arabs comprise one of the fastest-aging populations in the word. United States President Barack Obama was misinformed when he told the America-Israel Political Action Committee May 22 that "the number of Palestinians living west of the Jordan River is growing rapidly and fundamentally reshaping the demographic realities of both Israel and the Palestinian territories". In fact, Palestinian fertility on the West Bank has already converged on the Israeli fertility rate of three children per woman, if we believe the Palestine Ministry of Health rather than the Palestine Authority's Statistics Bureau. [mrknutí jedním okem]

245596

11.6.2011 7:13

Boj o kulturu naroda pred cizou skodlivou nakazou literarniho typu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Pokud se nam neliby "kultura " z Hollywoodu,Kde tece krev,litaji kousky tela a nebo mame pornograficke sceny,tak TV vypneme.Ve Skotsku,zapadnim Dunbarton-skem okresu na mistni radnici dosli takoveho nazoru,ze zidovststi spisovatele maji svoji"literaturou<skodlivy vliv na mladez,vse se odehralo velmi rychle behem leta z nevysvetlitelnych pricin,kdyz v ramci svobody informaci dostali dotaz,zda bojkotuji israelske zbozi a tak si svym cinem,co by odpovedi na dotaz vyslouzili, ze jsou antisemiticky,jenze,tentokrate bez skodliveho ucinku,samozrejme organisovani dotazu bylo na popud pro -israelskych obcanu.Samzrejme zidovska media Jewish Chronicle rozjel akci v mnoha prispevcich v hlavicce"Plan na zakazani israelskych knih ve Skotsku".Do honby na odvazlivce se zapojil i israelsky ambassador v Britani Ron Prosser,ktery hned videl pristi paleni knih zidovskych autoru,nebot zakazani techto knih ma pristi krok v plamenech,tak,jak za doby nacistu v roce 1933,zde ,ovsem podle me poznamky nikdy nezaregistrovali vyhlaseni valky Nemecku svetovym kongresem zidu-march 24,1933,i kdyz zpravu otiskl tou dobou zidovsky majitel novin,London- Daily Express.Ovsem na pany radni doslo take,ted se potykaji s vyhruznymi telefonaty,kde se mimo jine slibuje zapaleni jejich domu a podobne, s tim ,kdyz radnice v zapadnim Dunbartoskem okrese nezmeni svuj nazor na zakazani knih i mistni knihovne.
Samozrejme,ze jen v ramci historie,te jejich,co ostatni historicke veci nepamatuje anebo prehlizi hned poukazali na paleni 25.000 knih zidovskych autoru nacisty,pritom z mnoha fotografii muzem videt snimky nahych zen,Tak,jak dnes tv pornografietedy,paleni pornografie zidovskych spisovatelu. A,tak se v Israelu divi,co to jen ti Skotove provadeji v ramci terrorstickeho polachu. Nejpikantnejsi na tom je,ze lokalni radnice nic takoveho neprovedla,vsechno to je,jen "jedna pani povidala"presto si udelali predstavu,kdyby to byla pravda ,jake terroristicke akce z rad zidu by meli ve Skotsku.
News for We,re no Nazi book burners` Scottish council ...
http://www.google.com.au/search?q=We%2Cre+no+Nazi+book+burners%60+Scottish+council+hits+back+after+false+reports+stir+up+global+Jewish+fury&rlz=1I7GPMD_enAU343&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&redir_esc=&ei=o_TyTY7MEYeSuwOLwrjZBg
Jedno pouceni z teto falesne afery pline,jak,tak zvani zide obhajuji svoji moralne nicivou cinnost na krestanech se svou tak ,zvanou kulturou na nasem uzemi,jen par roku zpet se prislo na pravdivou zpravu paleni BIBLI ZIDOVSKYMI STUDENTY V tel Avivu a nikde nebylo vyhrozovani,ze je nekdo vypali z jejich baraku,coz do jiste miry svedci o upatku moralky v krestanskem svete.Samozrejme tato vec ma svou dohru;THE council introduced its boycott on goods “made or grown in Israel” in early 2009 when there was international outrage about Israel’s bombardment of Gaza. Mainstream books by Israeli authors are unaffected, it maintains, because their works are published in the UK.
On Friday, the latest edition of the Jewish Chronicle carried another, longer report claiming the council was due further condemnation

245810

11.6.2011 7:19

RE: Boj o kulturu naroda pred cizou skodlivou nakazou literarniho typu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 245810

for recently purchasing a copy of The Protocols Of The Elders Of Zion, a notorious anti-Semitic text published in Russia in 1903, which purported to contain a Jewish plot for world domination. It was a politically-motivated smear.
-----------
Burning Bibles in Israel 16 Jun 2008
Re: Burning Bibles in Israel. Those who are burning the Bibles are not ... that it was zealous Ultra Orthodox Jews (religious students). ...
www.sermonindex.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic... -
Zde by mohl vypuknout boj o cistotu detske duse a nebo mladeze,jez je dnesnimi informacnimi prostredky a i skolou vedena k nemravnimu zivotu,coz si "kazitele" dobre uvedomuji a proto ten krik.Jen jeden dotaz,zda nektere Holywoodske slekaci zceny videji take ortodoxni zide na israelske televisi,tak,jak mame doma kazdy den, coz ukazuje vzestup kriminality krestanske mladeze.

245811

12.6.2011 4:23

Stala otazka, jsou a nebo nejsou Sionske protokoly prave a nebo ne?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Otazka je v zasade problemu Sionskych Protoku nespravne polozena,spravne by bylo,zda Sionske Protokoly pracuji,tak ,jak jsou napsany v dnesni dobe a zde necham kazdemu pisateli-ctenari,aby si kazdy z nas, odpovedel sam.Muj nazor je ten,ze pracuji presne a do puntiku,proto i tolik,tak zvanych zidu,kriku pri jejich zmince.Nakonec,kdo neni hluchy a slepi a ma o veci trochu rozhled bude stejneho nazoru.Takze, podivejme se zpet do historickych dokumentu FBI,kde mnohe dokumenty znacne preskrtane stejne naznacuji,jak se veci maji ve zkutecnosti,tedy,FBI dokunety,drive nez samotna FBI dostala se pod kontrolu
"neocon-u",tak,jako CIA.
US Military Intel Confirmed
Protocols Of Zion In 1919
The Power And Aims Of International Jewry (Zionism)


Read the following declassified United States Military Intelligence Division Report on the Protocols of Zion and you will see that the US MID believed the Protocols to be authentic. Everything else is just Zionist noise.
THE POWER AND AIMS OF INTERNATIONAL JEWRY
The below given report is a U.S. War Department investigation and evaluation of issues generated by Jewish power. It was compiled in August 1919 and given SECRET classification until 1973.
A hard copy of this document may be obtained from U.S. National Archives in Washington DC, - its number is 245-1.
Proto,udelejme jednou pro vzdy vec tu,ze samy navstivme tyto archivy,at zmizi pochybnosti,natukejte Archivy a pod cislem 245-1 s trochou obetovaneho casu se dopatrame ,kde je pravda akde lez a co dela "neoconska" propaganda s planem odradit nas od skutecnosti,zakryt pravdu oblbovanim lidi,jak od poplatnych pseudohistoriku,tak kolaborantskych politiku,kteri slouzi kazdemu,kdo vic jim zaplati.Konecny efekt je ten ,ze ty "podvrhy-protokoly pracuji velmi dobre v dnesni dobe.
This is PART 1, of serial parts as transcribed by PAPUREC.
[page 1 of doc. begins]
THE POWER AND AIMS OF INTERNATIONAL JEWRY

The so-called Jewish Protocols purport to be the official pronouncement of the program of Jewish world domination drawn up by Theodore Herzl the founder of the modern Zionist movement and presented by him in 1897 to the inner circle of the first Zionist Congress at Basle, Switzerland.Nakonec si prectete knihu AN ATTEMPT AT A MODERN SOLUTION OF THE JEWISH QUESTION BY THEODOR HERZL.LL.D NATISTENO V New York v roce 1904
Nakonec resenim jedne otazky,vyvstane otazka dalsi,takze jdeme v zidovskem tisku dal a dal a podivme se nad casti ,kde "baron" Hirsch, v roce 1890, chtel skupovat pozemky v Argentine na ustaveni statu Israel zde, noveho Zionu.Samozrejme,kazdy tak zvani zid Vam rekne,ze to neni pravda,ze jejich domov,domov jeho predku je Palestina ,ale i zde FBI dokumenty vedeli o asiske rase -turecko-mongolskeho pozadi.V techto dokumentech naleznem i protest Americanu,proti prvni dame Roosveltove ,jejiz cinnost byla zionisticka-komunisticka a cinnost Roosvelta sekretarky,jez byla zidovka,takze ,obcane Ameriky si uvedomovali,kam veci speji a FBI tou dobou rovnez.

245857

24.6.2011 18:10

Br

Stern55 78.?.?.?

Nechápu celé tyto stránky a nějak nemůžu pochopit to jak ještě někdo dnes může být antisemitou a věřit podobným hovadinám. Ja miluji stát Izrael a vaše názory panují z neznalosti Izraele a židovského národa.

246738

24.6.2011 20:53

RE: Br=nedorozumenie

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 246738

Re: Stern
Nikto tu myslím nenadáva na Arabov. To sú semiti. V dnešnom zámerne zvrátenom zmysle "antisemitizmu", tak ako ho používate aj Vy Stern55, sú antisemitmi zástanci multietnickej judaistickej pseudorasistickej nadradenej fašistickej ideológie, ktorí páchajú genocídu a zatvárajú do koncentračných táborov zvyšky chudákov pôvodných etnických Hebrejov = dnešných Palestíncov.

Študujte a nebojte sa rozmýšľať a prehodnocovať infekčné myšlienkové stereotypy, aby nezhasla Vaša hviezda a nekonzumujte tú morálnu stoku, čo Vám predhodia ako psíkovi "slobodné" korporátne siofašounské médiá.

246749

Příspěvků: 58

03.06. 03:28 Leerss  Velký Izrael
03.06. 03:48 Rene Bartosek  Mno,
03.06. 10:25 Guru  RE: Mno,
03.06. 13:26  RE: Mno,
03.06. 15:53  RE: Mno,
03.06. 16:49  RE: Mno,
03.06. 21:04  RE: Mno,
04.06. 09:23  RE: Mno,
03.06. 16:56 Guru  k Pravosti Protokolů
03.06. 19:51 Latinec  RE: k Pravosti Protokolů
03.06. 17:37  RE: Můžete prosím dokázat pravost protokolů?
03.06. 18:33 KILLROY  Vasa otazka pravdivosti je spravna
03.06. 18:48  RE: Vasa otazka pravdivosti je spravna
03.06. 20:28 Leerss  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
06.06. 09:24 HHBB  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
06.06. 10:20 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
06.06. 10:31 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
08.06. 12:36 rataj  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
09.06. 23:10 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
10.06. 03:48 Robert Nohejl  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
10.06. 09:24 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
10.06. 11:50 KILLROY  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
11.06. 13:11 rataj  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
11.06. 13:15 rataj  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
11.06. 17:02 rataj  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
12.06. 09:17 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
12.06. 09:26 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
12.06. 18:23 rataj  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
12.06. 20:28 quido2  RE: Protokoly sionských mudrců jsou pravé!!!!
04.06. 06:42 six  RE: Mno,
04.06. 12:21 Leerss  RE: Protokoly jsou pravděpodobně dílem Žida Achada Haama
04.06. 10:52  RE: Mno,
04.06. 14:37 Leerss  RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců
04.06. 20:45  RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců
04.06. 21:57 Leerss  RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců
04.06. 22:49  RE: Zdůrazňování pravosti Protokolů sionských mudrců
04.06. 00:51 Rene Bartosek  RE: Mno,
03.06. 23:49 marduk  RE: Mno,
03.06. 09:07 karin  DEMAGOGIE ALE KVALITNÍ
03.06. 10:37 Guru  Zločinecká organizace Bilderberg a 42% Chazarů
03.06. 12:26 leerss  RE: Další zločinecké organizace...
03.06. 20:59 Kropáč  Všechno bude jinak
03.06. 22:33  Nevím,
03.06. 23:44 marduk  re:
04.06. 02:29 Latinec  Zakladni dilema
04.06. 09:46  Náhledna problémy je ovlivněn emocemi
04.06. 11:00 Robert Nohejl  Jinym soudem byly protokoly uznany, ze jsou prave,nebot tak funguji roky.
04.06. 22:12  Tak takhle zanikla říše Římská
05.06. 01:00  Antisionista_Max
06.06. 12:24  RE: Antisionista_Max
05.06. 05:03 Robert Nohejl  Protokoly Sionskych Mudrcu maji navaznost na vznik zionistickeho hnuti
06.06. 01:18  Tohle je jen sionistická propaganda
06.06. 14:33 karin  RE: SPENGLER ODPOVÍDÁ: (FRESH)
11.06. 07:13 Robert Nohejl  Boj o kulturu naroda pred cizou skodlivou nakazou literarniho typu.
11.06. 07:19 Robert Nohejl  RE: Boj o kulturu naroda pred cizou skodlivou nakazou literarniho typu.
12.06. 04:23 Robert Nohejl  Stala otazka, jsou a nebo nejsou Sionske protokoly prave a nebo ne?
24.06. 18:10 Stern55  Br
24.06. 20:53 udo1  RE: Br=nedorozumenie

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 4

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
387 762,50 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 032