Diskuze k článku

Ron Paul reaguje na poslední Obamův projev

Příspěvků 39

24.5.2011 1:36

skor sa mi zda

KILLROY 188.?.?.?

ze ten 2. a 3. odstavec je volanie po izolacionizme. Niektori zvedavci by mozno vedeli vycislit kolko ludi v Bielom dome ma dvojite obcianstvo. Tym ze by sa amici neangazovali, moc tychto dvojitych agentov ako oficialnych reprezentatov USA by bola tiez v prospech Izraela zmensena. To, ze Paul hovori ze "Izrael je blizky priatel" nech nemyli, ved Paul tiez zavisi na volebnych hlasoch, a v "bible belt" v Texase, kde je jeho krsok, by ine slova znamenali politicku samovrazdu:

Som nútená dospieť k záveru, hoci s ťažkým srdcom, že pre amerických protestantov je len malá nádej, že by mohli prísť na pomoc. Jej pobláznené légie - konkrétne, 50 - 70 miliónov kresťanských sionistov, ktorí predstavujú väčšinu vplvných skupín amerických protestantov - sú rovnako zúrivo zaťaté ako fanatickí Židia, ktorí ich nakazili svojou prepiatou horlivosťou a pobádali ich k tomu, aby nachádzali útechu v ešatologických fantáziách a v milénistických historkách. Pre týchto "lumpen-gójov" je život taký prázdny a sterilný, že jediné, čo vzrušuje ich pomalú existenciu je výhľad na Armagedon a zamýšľanie sa nad univerzálnou a katastrofickou smrťou - čím rýchlejšie, tým lepšie. Vyše 80 miliónov fundamentalistických pastorov a duchovných dnes odovzdáva neinformovaným kresťanským masám odkaz šialenstva; mnohí kresťania sú dnes rovnako dôverčiví a neuvedomelí ako stredovekí roľníci. Zhubné náhľady ich "pastorov" dnes rozsieva po krajine 100 miestnych kresťanských rozhlasových staníc, ako aj sto kresťanských televíznych kanálov (link v pôvodnom článku).
http://www.protiprudu.info/vtedy.html

244608

24.5.2011 3:04

RE: skor sa mi zda

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 244608

Ja se tez divim kdy a zda RP prizna, ze Izrael neni pritelem Ameriky, ale prave naopak je jejim hrobem. Tohle je dilema (prave tak jako 911 a terorismus) kolem ktereho bude muset chodit jako kolem horke kase jeste nejaky cas. Bud se prizna pravda a prijde k historickemu zlomu a nebo se bude pokracovat v zatloukani a utlumu prirozenych aspiraci americkeho lidu a tim se nenaplni poslani toho co slibuje. Izrael nikdy nedovoli Ameriku se zarazenym neutralem. Z toho duvodu jsem dost skepticky o tom co muze ve skutecnosti dosahnout. Bude muset prijit dalsi pokracujici faze a to v dost rychlem sledu. Zatim je to klasicke brusleni na tenkem ledu.

PR sam neni biblonackem a ani se tim tematem ve svych projevech nezabyva. Jeho prinos je bez nabozenskych ci rasovych podtextu a tim je pro vsechny bez rozdilu. Zda je to vyhoda ci nevyhoda pro nej a pro jeho hnuti momentalne, tezko dnes posoudit. Z dlouhodobeho hlediska verim, ze je to vyhoda. Krestankove si budou muset vybrat to, co je jim blizsi - podstata ci pretvarka. At s nimi ci bez nich se zda, ze RP opravdu ma realne sance. Odezva obyvatelstva je skutecne povzbudiva:
http://www.youtube.com/watch?v=RiW3BmiSTpg
Prave tak se snazi opozice - lzi a pomluvamy. A to je teprve zacatek.

To, ze prava republikanska ideologie je ne-intervencni je prirozene a zname od sameho zacatku Spojenych statu. Az behem prvni sv.valky se to bankerum podarilo zmenit. Amerika se do te doby zajimala pouze o sve vlastni zalezitosti.

244615

26.5.2011 17:32

RE: skor sa mi zda

supino1 supino1 (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 244615

Len ma tak napadlo, kto šéfoval v BD v tom čase, ked sa bombardovalo Srbsko? Tuším to bol demkrat, ale Irak?...to zas bol republikán (myslím druhú vojnu v Iraku)... na základe čoho?... V Iraku sa nič, ale absolútne nič nenašlo!!!...Kto šéfoval?...nie náhodou ten dyslektický opilec?...republikán...
Je úplne jedno, či v USA šéfuje demokrat či republikán. USA vedú svoju svetovú politiku....
Aha, aby som nezabudol...aj na prvej aj na druhej vojne zarobili USA...a do druhej by sa asi nezamiešali, keby ich Japonci nenapadli....v Tichom oceáne...Kamehukamehu II. bol, ani neviem...buď hlupák alebo génius...

244776

26.5.2011 21:56

vedu svetovu politiku - este stale

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 244776

ale veci sa vymknu spod kontroly. Je jasne ze v sucasnej situacii USA a jej ekonomiky je to otazka casu. Nevieme si predstavit ako to pride, ale zuby sa zacinaju cerit, pomaly sa pritvrdzuje. Kto ma oci, vidi - zvucne meno Peter Schiff snad napovie:
"VERI NIEKTO ZE CINANOM SPLATIME DLH?": http://dailybail.com/home/peter-schiff-of-course-w...

244796

24.5.2011 3:26

Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Amerika usiluje o rozsireni vsech svych zakladen po celem svete az jedinym a hlavnim ucelem, aby valk aneprobihala na americkem uzemi ,ale vzdy mimo Ameriku.Obama nikdy nezmeni politiku Israelu ,ktery ,tak jak v zakladnach ma zidovske kolonie po celem svete, jez pres politiku antisemitismu a holocaustu se mnozi zide dostali do vladnich posic krestanskych statu a nebo jejich lobby prakticky dela zahranicni politiku,jinymi slovy , USA je okupovane timto neokonem zevnitr a volby v uSA jsou volbami israelskeho prani,kandidat na presidenta je nejdriv schvalen v Tel Aviv,nez jej vidi a slysi "americka verejnost".Je velmi dobre znam vyrok arian Sherona ,jez doslova pred novinari, vetsinou v zidovskych rukach,ze amerika jsou oni zide a ze si to Americane dobre uvedomuji,bohuzel,neuvedomuje si to zbytek sveta,ktery nasleduje prikladnou,mocenskou politiku ,tak rikajic USA,ale ,ve zkutecnosti je to zidovska-zionistick apolitika.Zide-Israel nikdy dobrovolne neustoupi uz ze zabranych uzemi,jen se zbrani v ruce mohou Palestinci dostat svou zem zpet,jine cesty neni.Historicky vzato,si zide utvorili stat Israel na zaklade podvodu,dvou zidu, dopisu mezi lord Balfour,co by representant Britanie,ale ve zkutecnosti tajny zid, s Rotchildem a pozdeji svet poznal tak zvanou Suezskou valku, ktera nebyla nicim jinym ,nez zarucit vetsi bezpecnost statu Israel pred "okradenym" arabskym svetem,valecna akce "demokratickych statu", tak zvanych ,za obeti na krestanskych zivotech,potvrdila existenci Israelu,o kterem se jednalo mnohem driv nez vzikla domluva na Versailske konferenci,tak uz zidovsky rabini vedeli ,ze dostanou Palestinu,palestincu se nikdo neptal a nepta se dodnes a Obama na celosvetove politice zidovstva,Mossadu,vrazebnych komnad a "Sayanim-kolaborantu naprosto nic nezmeni,tak,jak naivne Henry Ford chtel se svou mirovou misi zabranit prvni svetove valce a plul z New Yorku do Norska,tak uz valecny prumysl USA jel na plne obratky v ramci "narodni pripravedlnosti".Obama mlati prazdnou slamu v obilnem kombajnu dodanem Israelem,ktery si od sveho sebeuzakoneni dela z celych Spojenych Narodu jenom legraci,tak,jak bohati rikaji,ze dane jsou jen pro chude a ne pro bohate,tak,to same jsou dnesni politici pod strechou jez tvori zionisticka celosvetova Organisace,nebot neni politika ,ktery by Israelu a zidum na svem vlastnim uzemi rekl;NE!Nakonec ,navstivte FBI archivy a presvectese na dokumentu z November ,9, 1956 pro Henry Cabot Lodge,Jr,jez pise delegatum USA ve Spojenych Narodech,kde doslova pise ,ze Balfour dokument-dopis privedl vlastne uSA do valky v Evrope,kde jsou dnesni Americane na valecnem poli a na jakem zaklade,princit ucasti USA je stejny,"Boss" sedi v Tel Aviv a vola do Washingtonu a tam si pamatuji konec presidenta Linkolna, Mc Kinley,Kennedy, tak,jak v Rusku vrazdy nekolika caru az po vyvrazdeni cele carske rodiny.
Takze,zaverem necekejme zadne zmeny pro Palestinsky narod, jemuz vzali veskera prava v tomto bezpravnem svete,kde pravo ma jen ten silnejsi,staty a politici nepodporuji pravdu a pravo,ale dobre placenou lez a nasili,na tom roste ...Automaticky kráceno

244616

24.5.2011 3:39

RE: Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 244616

jejich osobni bohatstvi,prakticky do svych finkci slibuji vernost tomu,kdo jim vic zaplati, v Americe tomu rikaji zidovske lobby,jez se ridi stoletym heslem, ze nejdrive je stat Israel a potom az USA.
Nakonec president Clinton to rekl,ze by sel za Israel i bojovat,problem je v tom,ze v dobe Vietnamske valky se ,co by student ulil do zahranici ,aby neprisel do seznamu k narukovani,jiny president Bush,dokonce je narcen z deserce,kdyz nebyl dlouhy cas,co by polot k nalezeni,takze,tradiece "americkych" presidentu mluvi sama za sebe.Death Penalty for Bush? Crime: Desertion in a Time of War The crime: several violations of the Uniform Code of Military Justice (UCMJ) by George W. Bush during the Vietnam War. Absent Without Leave (UCMJ Article ...
www.representativepress.org/DeathPenalty.html
George W. Bush must be punished under the law. No man is above the law. The crime: several violations of the Uniform Code of Military Justice (UCMJ) by George W. Bush during the Vietnam War. Absent Without Leave (UCMJ Article 86) for a period of more than a year from his National Guard assignments in Texas and Alabama. According to the UCMJ, a person who is AWOL for more than 30 days with evidence of no intent to return to duty is guilty of Desertion. UCMJ Article 85: Section 4.9.5 e. of Article 85 states that the maximum punishment for desertion in a time of war.
. “President Clinton behaves like an obedient child of Israel and does not ... Its the hidden global fifth column that Judaism represents. ...
www.veteranstoday.com/.../arabs-winning-their-freedom—americans-rise-up- for-your-freedom-from-israel

Mnozi clenove "americke vlady" si odslouzi vojenskou sluzbu v Israelu, proste o dovolene si jdou zastrilet na palestinske deti a jine obcany.
Rahm Emanuel - Wikipedia, the free encyclopedia He served as senior advisor to President Bill Clinton from 1993 to 1998 and .... During the 1991 Gulf War, Emanuel volunteered with the Israel Defense ..... " Like the president-elect, Emanuel is a Chicago native with a strong ... 5th District House candidate Rahm Emanuel tested voter reaction to $6 million salary ".Americti presidenti jsou zavisli na 2% zidovskych hlasu proti zbytku 98% americkych ,nezidovskych obcanu,takova je zkutecnost ,kazdych "americkych-demokratickych voleb".
Nezapomente,ze posledni valecne splatky za material dodany z USA Britanii byly zaplaceny jen malo pred nekolika roky zpet,kdy se rovnez Nemecko zbavilo splatek z prvni svetove valky.
The documents in question addressed Bush's military service in Alabama in 1972 while on leave from the Texas National Guard. Ultimately, CBS could not prove that the memos were authentic.
Remember the allegations that Bush was arrested in 1972 on drug possession charges, specifically cocaine? Today it is basically a non-story. But it is worth looking back at why.
In 1999, St. Martin's Press published a critical biography of Bush titled "Fortunate Son". The book quoted an unnamed "high-ranking advisor to Bush," who revealed Bush's 1972 drug bust. The source told author J.H. Hatfield...Automaticky kráceno

244617

26.5.2011 17:40

RE: Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.

supino1 213.?.?.?

Reakce na 244617

A vadí??...zbombardujeme Juhosláviu, zbombardujeme Irak...dôvody na bombardovanie sú druhoradé....xexe

244777

30.5.2011 23:17

RE: Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 244777

Uz jsem to nekde slysel: Demokracii si nedame rozvracet [chechtot] [mrknutí jedním okem]

245144

24.5.2011 6:27

K doplneni editora

Kadlik 90.?.?.?

nerekl bych ze si RP negdo idealizujeme ale spis nechapete podstatu americke politiky nerkl bych ze si RP mysli ze je izralel pritelem ameriky dokonce lze z jeho rozhovoru treba s alexem jonesem vycitit opak ale proboha kandiduje na prezidenta nemuze spacht politickou sebevrazdu pred volbama. nepohodlny pravdy muze zcit rikat na plnou hubu az bude sedet pevne v kramflecich v oval office a nebude se bat zbloudilejch kulek co umej 3x zhnou za roh [smích]

244619

24.5.2011 7:26

RE: K doplneni editora

Saša 74.?.?.?

Reakce na 244619

Ron Paul je kandidát Republikánů a všichni Republikáni vyčítají Obamovi téměř vše co jeho vláda učiní, ač je to přesně stejné co by udělali oni. President má sice nějakou moc, ale musí se podřídit vládě a Obama nesplnil jediný slib z jeho předvolební kampaně. To neznamená, že Republikáni by byli lepší ani to, že Ron Paul by nějaké sliby dodržel. Je to hra na dvě politicky „rozdílné“ strany. Voliči byli podvedeni Obamou, nositelem to „ceny míru“ a budou podvedeni při příštích volbách. Obama je právě v Evropě a média bezostyšně píší, že žádá, aby Evropa převzala americké války.

To máte ty mírotvůrce, válka je mír. [zahanbení]

244621

24.5.2011 8:03

RE: K doplneni editora

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 244621

Docela by me zajimalo, jestli Evropa ty valky prevezme [zmaten]
Proc porad Ameriku posloucha? [překvapení]

244627

24.5.2011 9:56

RE: K doplneni editora

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 244621

President má sice nějakou moc, ale musí se podřídit vládě

To je nesmysl, v USA to takto nefunguje. V USA ani nemají vládu v našem smyslu, tedy jako orgán rozhodující ve sboru-ministři (v americké terminolgii "secretaries", tedy tajemníci) jsou de iure pouze prezidentovými poradci a on je může kdykoliv vyměnit. Ministři se musí podřídit prezidentovi, ne naopak.

244636

25.5.2011 3:48

RE: K doplneni editora

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244636

>Ministři se musí podřídit prezidentovi, ne naopak.
---
To ano, jenomže vláda nejsou jenom ministři, ale kongres a je to právě kongres, kdo má pravomoci rozhodovat. Tohle je zakotveno v ústavě Spojených států. Prezident podá návrh, a kongres schválí...a nebo taky neschválí. V případě válečného útoku na Libyi se Abu Hussein Barack Obama ani neptal. Ti ministři a poradci, o kom se zmiňuješ, to je administrativa. Podrobnosti TADY.

244699

26.5.2011 17:46

RE: K doplneni editora

supino1 213.?.?.?

Reakce na 244621

Jedine súhlasiť musím....ale..."v mene mieru budeme bojovať s celým svetom"...aháá...to boli komouši, teraz sú to demokrati

244779

26.5.2011 17:43

RE: K doplneni editora

supino1 213.?.?.?

Reakce na 244619

ergo....je to fuk, jeden či druhý (demokrat či republikán) bude robiť...v podstate, tú istú politiku....o pár rokov sa môžeme dohadovať...

244778

24.5.2011 9:51

Rozporuplná postava

Guru 78.?.?.?

Ron Paul je rozporuplná postava.

Na jedné straně nedoučený prosťáček bez schopnosti analytického myšlení:

- Ron Paul nikdy veřejně nekritizival Apartheid II.
- nikdy nekritizoval vyvražďování Sémitského obyvatelstva
Chazarskou soldateskou včetně upalování civilistů zaživa
fosforem
- Ron Paul fanaticky prosazoval zavedení zlata jako platidla
a znovuzavedení mýtu tzv. "zlatého standardu". Zdvořile jsem
jej upozornil na fakt, že na celé Planetě Zemi se za posledních
5000 let nepodařilo vytěžit dost zlata na pokrytí platebních
potřeb samotných USA. RP poté přeladil na "zlato jako doplňkové platidlo"
- Ron Paul chce zrušit FED - nikoliv využít opčního práva Kongresu. Kongres má opční právo za 400 mil USD koupit celý privátní FED. Zrušení FEDu by umožnilo elegantně smazat a skartovat všechny zločiny a podvody, kterých se FED dopustil za 98 let své existence a jistě by se ztratily i doklady k "půjčkám" komerčních bank, které jsou akcionáři FEDu. Tyto půjčky jsou přes 3.300 miliard USD a jsou většinou kryté "smetím" (bezcennými MBS).

Pozitivní ideje Rona Paula:
- provést audit FEDu
- ukončit ilegální válečné operace USA

na další pozitiva si nemůžu vzpomenout, poraďte !!

244634

24.5.2011 13:18

RE: Rozporuplná postava

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 244634

Co jste minul je dost podstatne: obnovit ustavni prava obcanu, hlavne jejich ochranu pred neomezenou (a usurpatorskou) moci statniho aparatu. Americane tomu rikaji jednim slovem Liberty!
Ja chapu - vetsina evropanu tu potrebu nema a v tom je mezi lidmi podstatny rozdil.

244647

26.5.2011 18:18

RE: Rozporuplná postava

supino1 213.?.?.?

Reakce na 244647

ehmm...v čom je rozdiel?...že v Európe nemáme taký štátny diktát?....Patriot Act je kde v Európe?...ani v Bielorusku...trošku rozmýšľať?...je možné?

244782

24.5.2011 13:19

RE: Rozporuplná postava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 244634

Hllavní jeho pozitivum je, že má odvahu se o auditu Fedu vůbec veřejně vyjádřit.

244648

24.5.2011 19:25

RE: Rozporuplná postava

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244634

>Ron Paul je rozporuplná postava. Na jedné straně nedoučený prosťáček bez schopnosti analytického myšlení...
---
Uznávám, někomu se to tak může jevit? Dr.Ron Paul je promovaný lékař, zabývající se politikou (tedy členem kongresu) od roku 1974 (pokud se nemýlím?) a s jednou přestávkou až doposud. Takže o nějaké "nedoučenosti prosťáčka" nelze hovořit. Je jeden z mála politiků, který otevřeně hovoří na veřejnosti a před kongresem o nebezpečí rozpínavých a nebezpečných pravomocí vlády.

>- Ron Paul nikdy veřejně nekritizival Apartheid II., nikdy nekritizoval vyvražďování Sémitského obyvatelstva Chazarskou soldateskou včetně upalování civilistů zaživa fosforem...
---
Tohle by byla politická sebevražda a už více bychom jméno Ron Paul neslyšeli. Možná by se objevilo nějaké to letecké "neštěstí" se zaručeně prokázanou vinou pilota? Ron Paul bojuje na odstranění příčiny, což je především odstavení FEDu od zdroje financí, zastavení mezinárodní finanční podpory a to nejen pro Izrael, ale pro všechny ostatní země s nataženou rukou. Dává důraz na obnovení ústavy. Poukazuje na nezbytnost zrušení vojenských základen u zahraniční koalice ochotných. Nemusím snad připomínat, že koalice ochotných je vesměs koalice z donucení. Ron Paul upozorňuje na ústavní povinost armády chránit zemi proti vnějšímu nepříteli a nikoliv, jak se děje nyní, daleko na druhé straně zeměkoule.

>- Ron Paul fanaticky prosazoval zavedení zlata jako platidla a znovuzavedení mýtu tzv. "zlatého standardu". Zdvořile jsem jej upozornil na fakt, že na celé Planetě Zemi se za posledních 5000 let nepodařilo vytěžit dost zlata na pokrytí platebních potřeb samotných USA. RP poté přeladil na "zlato jako doplňkové latidlo".
-------
Guru, jsi kabrňák. Ještěže jsi ho na to upozornil. Dovedeš si představit ty zmatky, kdyby se začaly odlívat zlaté dolarovky a v polovině procesu jim došlo zlato? Co potom? Odevzdávat náušničky z pupíku? Mimochodem, pokusy o měnu podloženou zlatem již v Americe v různých státech probíhají. Na vyžádání doložím odkazem.

Více TADY.

244679

25.5.2011 7:33

RE: Rozporuplná postava

quido2 81.?.?.?

Reakce na 244679

Krátce a přehledně zhodnoceno. Díky.

244704

25.5.2011 14:39

RE: Rozporuplná postava

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244704

Není zač, quido. Dostávám pravidelně poštou od politické skupiny "Ron Paul Revolution" různá videa, články a jiné informace, proto mám přehled přímo z první ruky o tom, co se děje uvnitř ve vládních kuloárech i mimo. Jsem na emailovém seznamu i u jiných organizací, tak poctivě a se zájmem sleduji důležité proslovy kongresmanů a vůbec jednání vlády a to nejen Rona Paula, ale i těch z druhé strany - těch podplacených. Podplacených lobysty a korporátní fašistickou kleptokracií. Ti, kteří soustavně za třicet stříbrných jednají proti zájmům Američanů, až se z toho člověku pění krev.

Jsou to zrádci vlasti (stejně jako ti grázli na domácí politické scéně v ČR) a jako se zrádci se s nimi taky jednou naloží. Nevím, jak tohle řeší ústava ČR, ale americká ústava posuzuje vlastizradu jako trest nejvyšší a za to je smrt. S takovou ústavou mohu jedině souhlasit. Trochu jsem odbočil a zpět k Ronu Paulovi. Už několikrát jsem četl podobnou poznámku, jakou napsal editor - "pozor na něj", nemusí to být to, co očekáváme. Sleduji RP už delší dobu a pokaždé, když hovoří o teroristických událostech 9/11, tak si uvědomuji, jak velice opatrně volí slova, aby se nedostal na seznam těch skutečných teroristů, kteří 9/11 způsobili a tohle platí i při hovorech o Izraeli, kdy uklouznutí před závodem znamená bohužel konec kariéry.

Příkladů zavraždění vysokých politických osobností, kteří se "odvážili" kritizovat Izrael máme hned několik a to v naší nedávné historii. Proto Ron Paul dává především důraz na odstřihnutí pupeční šňůry mezi Izraelem a Amerikou a řešení se dostaví samo i bez kritiky. Já jenom doufám, že se mu to jeho úsilí povede a "Ron Paul Revolution" zvítězí. Celý svět to potřebuje. [mrknutí jedním okem]

244720

25.5.2011 17:10

RE: Rozporuplná postava

quido2 81.?.?.?

Reakce na 244720

Nebuďte zbytečně skromný. Dík vám patří. Vaše příspěvky otevírají lidem oči. Jen si vzpomeňte na diskuse ohledně VŘSR, první a druhé sv. války, kdo revoluci a války financoval a připravoval, a jaké nesmyslné názory měli někteří diskutující. Zde na Zvědavci se nám podařilo otevřít mnohým lidem oči a to je velký úspěch. Já si vážím každého, kdo píše, mluví a hájí pravdu. Neboť pouze pravda, vědomosti a příznivá konstelace hvězd, nás může osvobodit. [smích] [smích]

244726

25.5.2011 18:27

RE: Rozporuplná postava

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244726

Od doby, kdy jsem se "přisál" na internet, tak zjišťuji, že při studiu historie mám opravdu co dohánět a tak doháním a doháním. Všimnul jsem si, že my dva jsme na stejné stránce stejné učebnice a podělit se o historické znalosti je v zájmu každého z nás, proto tady diskutujeme. Takže kompliment je vzájemný.
[smích]

244729

25.5.2011 18:41

RE: Rozporuplná postava

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 244729

Mirda na hrad ! [smích] Aby tam uz konecne nekdo udelal poradek [mrknutí jedním okem]

244730

25.5.2011 21:00

RE: Rozporuplná postava

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244730

>Mirda na hrad ! [smích]
---
To je trochu unáhlený. Vždyť mne tam nepustí. Nejprve potřebujeme vytvořit program, ale na to tady máme Vojtu a ten je "dobrými" nápady doslova přeplněný. Už víme, co nechceme, tak teď, ať nám Vojta vytvoří plán, co chceme a jak toho docílit? Ale to jsme zase v jiném článku, takže zaujmeme vyčkávací taktiku.
[smích]

244734

26.5.2011 0:25

RE: Rozporuplná postava

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 244720

Mirdo jen takovou malou otazku. Jak tomu rozumim, tak jsi tez papirove poddanym jeji pampeliskove hlavy Betky z Windsoru. Rekni mi, kdyz uvazime tu moznost ze hnuti RP se skutecne odlepi od zeme (jsem take fandou a dennim ctenarem RP Daily), tedy jak vidis odraz takove eventuality na system pampeliskovych podvodniku a ruznych tech harperaku v teto zemi?
Dik, n.z.

244744

26.5.2011 4:36

RE: Rozporuplná postava

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 244744

Pokud by se karta otočila, tak Harperáci pojedou dál ve stylu - "kam vítr, tam plášť" a začnou na Izrael vyplazovat jazyk. Ale tohle jsou jenom sladké sny. Nemyslím si, že je to už natolik vyšponovaný, že to praskne. BTW - lidi vlastní kvéry, takže se to sametovkou tady taky nevyřeší. [mrknutí jedním okem]

244747

26.5.2011 6:22

RE: Rozporuplná postava

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 244747

Jo bejvavaly doby ....... Prvni kver jsem kupoval jeste v Kingston v Ontariu. V krame jsem si tenkrat jeden kver vyrobenej v CSSR kterej se lesk jak psi koule vybral, nabil jsem ho, vylez jsem s nim pred kram a na ulici kde chodili lidi zamiril na hreben strechy a sundal 2 holuby. S tim kverem o kterej by se v Lovene nimrodi poprali jsem byl spokojenej a jsem ho teda v krame zaplatil i s munici kterou jsem nastrkal do kapes, gun si prehodil prez rameno, vylez z kramu a po ulici sem s tou zbrani na remenu prez rameno prez celej Kingston sel domu. Vyzkouset si dnes kver tak jako tenkrat by na me kdyz bych vylejzal z gunshop zavolali protiteroristickou squad. [chechtot]

244749

26.5.2011 18:24

RE: Rozporuplná postava

supino1 213.?.?.?

Reakce na 244720

Síce neviem, čo potrebuje "celý svet"....to určite neexistuje...ale jedna vec ma zaujíma...definujte "fašistickú kleptokraciu"...
zas mám dojem, že niekto tára o niečom, čo nepozná...vyveďte ma z omylu...

244784

26.5.2011 18:15

RE: Rozporuplná postava

supino1 213.?.?.?

Reakce na 244634

ergo, ďalšia figúrka....nič viac, nič menej...

244781

24.5.2011 16:00

Chování USA...

antilumpenkapitalismus 78.?.?.?

... lze přirovnat k chování dětí ve školce transformované do světa dospělých!? Stále musí dokazovat, že mají lepší svaly než ostatní. Navíc mají motivaci=touhu sebrat všechno bohatství světa...!? Tak jak se mlátí děti ve školce o hračky. V souvislosti s Izraelem musím konstatovat, že tento "akt" ze strany Obamy je prvním správným krokem, ale jsem přesvědčen, že židovská loby to nedopustí. Držím palce (v této věci) Obamovy!

244666

24.5.2011 23:42

RE: Chování USA...

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 244666

Uz se stalo: panelak Obama byl zastaven 've svych vlastnich kolejich'. Do belaskova se dostavil Bibik a patricne mu dal cuchnout pesti. V zaveru zadny navrat do hranic z r.1967 nebude. To ale nezabranuje panelakovi predvadet svuj uchvatny recnicky bariton a dale mlatit prazdnou slamu.

Vy evidentne a mnoho dalsich, zvlaste tech zijicich v Cechach, Americanum nerozumite. Obycejni lide nemaji s nasilnickou vladou nic spolecneho; vsichni svorne uznavaji ze nemaji tu 'pravou' demokracii a ze se s nimi spatne zachazi. Z osobnich vztahu s Americany vim tolik, ze nemaji absolutne potrebu nikomu ve svete predkladat svuj diktat. Maji sami co delat s ssebou; tudiz nepredvadeji zadne svaly a nic podobneho - to je tragicka miskoncepce. Vetsina Americanu ma jen okrajovy zajem o zbytek sveta a jejich znalost je v tom smeru dost vagni, coz jim muzeme jen zavidet. Nemaji tu potrebu.

244689

24.5.2011 23:51

RE: Chování USA...

martas300 68.?.?.?

Reakce na 244689

"Vy evidentne a mnoho dalsich, zvlaste tech zijicich v Cechach, Americanum nerozumite. Obycejni lide nemaji s nasilnickou vladou nic spolecneho; vsichni svorne uznavaji ze nemaji tu 'pravou' demokracii a ze se s nimi spatne zachazi. Z osobnich vztahu s Americany vim tolik, ze nemaji absolutne potrebu nikomu ve svete predkladat svuj diktat. Maji sami co delat s ssebou; tudiz nepredvadeji zadne svaly a nic podobneho - to je tragicka miskoncepce. Vetsina Americanu ma jen okrajovy zajem o zbytek sveta a jejich znalost je v tom smeru dost vagni, coz jim muzeme jen zavidet. Nemaji tu potrebu."

naprosty souhlas,chtel jsem napsat neco podobneho [mrknutí jedním okem]

244690

24.5.2011 23:01

USA chce ošalit své lidi i svět!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Vystoupení Obamy je podle mě jen trik jak malinko ošálit obyvatele USA, jelikož protiizraelské nálady hodně stoupají, tak sionistický pohonek Obama falešně mate lidi, jak je strašně objektivní a dá svůj jako nesouhlas najevo veřejně. Ovšem ani medvěd na Aljašce v zimním spánku mu tuhle faleš nežere )) Proč se vlastně rozhořelo půlka světa ve válečné pole? Myslíte, že za to může boj o ropu atd.? Můj názor je, že vůbec nejde o nerostné suroviny, ale pouze o podmanění části světa. Ropa podle mého není pro budoucnost důležitá a její zdroje s pohledem do budoucna jsou vlastně vyčerpané!
Vem te si, že se vědci objevili něco jako černou díru, plasmu, nanovlákno a jiné věci, hovoří se o volných energiích a z těchto důvodů si myslím, že jak si většina z nás myslí, že za vše může ropa je pouze falešná stopa. No uvidíme !

244688

25.5.2011 3:35

Obamuv,irsky pra-pra-pradedecek byl zid,takze, co jineho muzem ocekavat

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Obama `s Jewish"Irish"Grandfather-http://www.henrymakow.co
Takze,jakepak domluvi ve Washingtonu,nakonec i Netanyahu-v projev v senate naprosto jasne rika,to co mnoho lidi vi uz cela desetileti,co tak zvani zide dostanou do ruky,tak nevydaji,ukradnou Vam dum behem casu se svetovou propagandou Vas a Vase deti presvedci,ze ten dum nebyl Vas.Takze, na pude demokraticke Ameriky, Netanyahu rekl,ze Israel je doma v Palestine, za obrovskeho tleskani senatoru a jednim dechem zdurazni,ze Israel nepujde do byvalych hranic z roku 1967.Myslim,ze panu mam Netanyahu e povinnost pripomenout,jak se dostal k domovskemu pravu v Palestine -terrorismem ,ne jenom na arabske populaci,ale, terrorismem na Britskem narode,kdyz vyhrozoval,ze jejich bojovnici-zaskodnici zionisticke organisace-Britska Trumpeldor,pozdeji prezdivana Betar a nebo jeste znamejsi Stern-gang pusobici,jak v Parizi,tak Londyne pripravovala bombardovani Londyna,jez svou politikou branil prisunu tisicu zidovskych pristehovalcu,"kteri dnes jsou doma"shodou okolnosti terroristi byli zatceni v priprave utoku na Londyn,rabin Baruch z new Yorku,Reginald Gilbert,byvaly pilot,USA,Judith Rosenberg z Madarska."$ Arrested in Terrorist Plot To Bomb London From Air-roku 1947.Historicky vzato Velka Britanie,podlehla terroristum a pozdeji opustila Palestinu,kde mela mandat ze Ligi Narodu,vrazdy Britskych vojaku,jako dnes Spojene narody se vzdali,cokoliv podniknout proti Israelu,prakticky vzdali to take,Betar a Ster-gang ze sveho terroristickeho podzemi,pozdeji presli ,co by "obranna armada Israelu". Tercem byli vsichni obcane Britanie a vsechny diplomaticke urady po celem svete,kde zdomacnely zionisti zautocili proti Britum. Terror na Londyn,,unosy,vrazdy,bomby a terror,mely byt odvetou za zadrzenim 4300 ilegalnich pristehovalcu,jez byli Brity zadrzeny na ceste do Palestiny.Israel ma zaklady v terrorismu a terrorista se stal prvnim predstavitel Israelu-Ben Gurion,rovnez ostatni ze Stern-gang prevzali-se jmenovali,do vedoucich posic ,takto ,terrorismem vznikleho statu,samozrejme velke zionisticke hnuti bylo zakladnou v USA,kde se zionisticka organisace musela registrovat pod natlakem FBI kriminalniho oddeleni,co by organisace cizi,neamericka,kde ted Netanyahu hovori o "israelske demokracii" a pravu na sebeurceni a pravu existence,pravu byvalych a dnesnich terroristu, kdyby se jim nevyhovelo v ramci prava ostatnich zemi tohoto sveta.
Vložený obrázek
Historic pro...Automaticky kráceno

244697

25.5.2011 3:43

RE: Obamuv,irsky pra-pra-pradedecek byl zid,takze, co jineho muzem ocekavat

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 244697

Vložený obrázek

The ship Parita unloading immigrants at the beach in Tel Aviv
Terrorismus proti Arabum ,zacal driv, nez tak zvany holocaust.
On 21 April 1938, after several weeks of planning, he and two of his colleagues from the Irgun (Etzel) ambushed an Arab bus at a bend on a mountain road near Safad. They had a hand-grenade, a gun and a pistol.

Vložený obrázek

Historic propaganda poster of the Irgun for distribution in central Europe - the map shows Israel in the borders of the British Mandate of Palestine, which the Irgun claimed in its entirety for a future Jewish state.
Nakonec,plan na "Velky Israel" je i na postovnich znamkach,jsou to predevsim zeme kde maji olej,coz je vlastne uzemi Israelu, jez je v nepravych rukach v dnesni dobe,ale ,to se postupne zmeni.

Vložený obrázek

Two British sergeants hanged by the Irgun
http://en.wikipedia.org/wiki/Irgun
Prakticky vzato, Israel ma jedineho pritele, co by stat jez verejne podporuje politiku terrorismu,co by demokraticky a svobodu milujici Spojene staty Americke,jez plati Israelu biliony dolaru,ktere by sami potrebovali.

244698

25.5.2011 8:10

RE: Obamuv,irsky pra-pra-pradedecek byl zid,takze, co jineho muzem ocekavat

quido2 81.?.?.?

Reakce na 244697

O terorizmu velkého rozsahu pojednávají již Protokoly sionských mudrců. V protokolu č.9 v odstavci "výklad zákonů" čteme:

Vy říkáte,že nastane ozbrojené povstání proti nám,jestliže předčasně prohlédnou podvod? Pro tento případ u nás bude na západě takový teroristický manévr,že nejchrabřejší duše se zachvějí.

Meropolitní podzemní dráhy.
Tyto podzemní dráhy budou v té době provedeny ve všech hlavních městech a mohou být vyhozeny do vzduchu s celou organizací a dokumenty států.

244708

27.5.2011 17:59

Mě zas zaujal ...

Lin 85.?.?.?

... ten poslední odstavec. Tam je řečeno vše. [smích]

244878

Příspěvků: 39

24.05. 01:36 KILLROY  skor sa mi zda
24.05. 03:04 n.z.  RE: skor sa mi zda
26.05. 17:32 supino1  RE: skor sa mi zda
26.05. 21:56 KILLROY  vedu svetovu politiku - este stale
24.05. 03:26 Robert Nohejl  Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.
24.05. 03:39 Robert Nohejl  RE: Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.
26.05. 17:40 supino1  RE: Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.
30.05. 23:17 Rejpal  RE: Strategie USA v zahranicni politice je podrizena strategii Israelu a pate kolony.
24.05. 06:27 Kadlik  K doplneni editora
24.05. 07:26 Saša  RE: K doplneni editora
24.05. 08:03 Rejpal  RE: K doplneni editora
24.05. 09:56 Vanguard  RE: K doplneni editora
25.05. 03:48 Mirda  RE: K doplneni editora
26.05. 17:46 supino1  RE: K doplneni editora
26.05. 17:43 supino1  RE: K doplneni editora
24.05. 09:51 Guru  Rozporuplná postava
24.05. 13:18 n.z.  RE: Rozporuplná postava
26.05. 18:18 supino1  RE: Rozporuplná postava
24.05. 13:19  RE: Rozporuplná postava
24.05. 19:25 Mirda  RE: Rozporuplná postava
25.05. 07:33 quido2  RE: Rozporuplná postava
25.05. 14:39 Mirda  RE: Rozporuplná postava
25.05. 17:10 quido2  RE: Rozporuplná postava
25.05. 18:27 Mirda  RE: Rozporuplná postava
25.05. 18:41 Rejpal  RE: Rozporuplná postava
25.05. 21:00 Mirda  RE: Rozporuplná postava
26.05. 00:25 n.z.  RE: Rozporuplná postava
26.05. 04:36 Mirda  RE: Rozporuplná postava
26.05. 06:22 Satanist  RE: Rozporuplná postava
26.05. 18:24 supino1  RE: Rozporuplná postava
26.05. 18:15 supino1  RE: Rozporuplná postava
24.05. 16:00 antilumpenkapitalismus  Chování USA...
24.05. 23:42 n.z.  RE: Chování USA...
24.05. 23:51 martas300  RE: Chování USA...
24.05. 23:01  USA chce ošalit své lidi i svět!
25.05. 03:35 Robert Nohejl  Obamuv,irsky pra-pra-pradedecek byl zid,takze, co jineho muzem ocekavat
25.05. 03:43 Robert Nohejl  RE: Obamuv,irsky pra-pra-pradedecek byl zid,takze, co jineho muzem ocekavat
25.05. 08:10 quido2  RE: Obamuv,irsky pra-pra-pradedecek byl zid,takze, co jineho muzem ocekavat
27.05. 17:59 Lin  Mě zas zaujal ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 820