Diskuze k článku

Amerika: „Kráska“ nebo „tchyně s hřmotným hlasem“?

Příspěvků 32

9.5.2011 3:30

Faktem je,

Satanist 154.?.?.?

ze USA jdou moralne i ekonomicky pomalu a jiste srat a nejhorsi na tom vsem je ze ne potichu ......

243768

9.5.2011 3:40

Dnesni USA je prikladem moralniho bahna

Latinec 98.?.?.?

Pro zbytek sveta. A ta vetsina tradicniho sveta, predevsim diky to dzuuuu vlastnenemu HolyFoodu a mas mediim, to soudruzsky, ke sve vlastni zkaze, nadsene kopiruje.
Nicmene nezpomenme: Image je cislo 1. A pro Image, se v USA udela cokoliv. Vcetne nestydateho lhani jinym, nalhavani sobe sama, niceni, loupeni a vrazdeni (samozrejme nekde jinde).
Nevertheless, We are nr.1! Never forget 9-11! United we stand! Power of pride! One nation under God ..
Pura vida

243770

9.5.2011 6:39

Panove nic nechapete

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 243770

Musite to videt spise jako proces veci za poslednich 40 let a rozumet kdo ma v rukach moc. A jak to slo. Tezko je mluvit o Americe jako takove , ale je nutne videt Ameriku jako dve skupiny, co maji v rukach moc a co ji nemaji. A jestli v tom nemate jasno, mozna je pro vas tezke myslet v vetsich cislech nezli one, pak se pouze psychicky uvolnujete a mrhate casem.

243775

9.5.2011 11:29

RE: Panove nic nechapete

Paulito 213.?.?.?

Reakce na 243775

Ano, take by se dalo rict, ze jsou dve skupiny prispevatelu, ti co maji co rici a ti co musi neco napsat, byt by to byl blabol, ale hlavne neco napsat.

243783

9.5.2011 13:59

RE: Panove nic nechapete

martas300 68.?.?.?

Reakce na 243783

Ja teda nevim,ale myslim si ze nadavat jakje Amerika moralnim bahnem je skutecne nepochopeni ci nevideni urcitych deju a souvislosti.Copak lide mohou za to co cini jejich vlady,kdyz se tech lidi ani neptaji ?Nebo snad v CR ted probiha nejaka moralni obroda ?Vlada a politici se lidem smeji do ksichtu.Cela EU je na tom podobne.Je to upadek do moralniho bahna jak v Americe tak v Evrope a u nas,ba do konce na celem svete,kdyz teda nedokaze nikdo te americe rict STOP.To vidi i male dite,ze nejaka zajmova skupina v pozadi ovlada cele tohle deni.Nebo si vazne myslite,ze americani jsou uplne padli na hlavu ?Muzeme rict ze jsou zhyckani,rozmazleni,a snad i povysenecti,ale urcite nejsou uplni blbci.Mnohym dochazi co se deje,a snazej se proti tomu neco delat,ale narazeji stale na stejnej problem,ze vetsina je jeste stale dobrovolne pod medialnim brainwashingem.
Ono je hrozne pohodlne napsat doma od stolu ze Amerika je moralnim bahnem a nahazet tak vsechny do jednoho pytle,jen potom nevim jestlimje takoovy jedinec zraly na posuzovani soucasnych deju.

243785

9.5.2011 17:32

RE: Panove nic nechapete

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243785

>...myslim si ze nadavat jak je Amerika moralnim bahnem je skutecne nepochopeni ci nevideni urcitych deju a souvislosti. Copak lide mohou za to co cini jejich vlady,kdyz se tech lidi ani neptaji?
----
Nejen to, co činí jednotlivé vlády. Na původce morální zkázy právě poukázal ve svém příspěvku Latinec. Nejen Amerika, ale převážná část tzv. civilizovaného světa (jinými slovy - zdemokratizovaného světa) je pod vlivem médií, Hollywoodské produkce a TV zábavy s jediným cílem vytvořit bublinu iluzí a uvrhnout společnost do hypnotického spánku zdánlivě bezstarostné reality. Latinec to výstižně pojmenoval - "uvrhnout společnost do morálního bahna", což se manipulátorům lidského vědomí úspěšně podařilo. O tomhle snad nikdo z nás nemusí pochybovat, jenomže to někteří vidí z jiné perspektivy.

Tahle mediální hra už přinesla své ovoce. Ovčané jsou až přeochotni vzdát se svých občanských svobod za pocit zdánlivé bezpečnosti a to pod záminkou boje proti neviditelnému nepříteli.

>Mnohym dochazi co se deje,a snazej se proti tomu neco delat,ale narazeji stale na stejnej problem,ze vetsina je jeste stale dobrovolne pod medialnim brainwashingem.
---
Napětí a strach ve společnosti se neustále uměle udržuje. TADY je ukázka, jak dopadlo setkání studentů. Nebyla to žádná demonstrace, jenom oslava.

243790

9.5.2011 17:42

RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy

vodnik007 69.?.?.?

Reakce na 243790

Nejmene 60 let, dukladne vyzkousene na americkem lidu, se dnes roznasi do sveta. Staci porovnat jak se vyvinula ceska televize.
Sice zmizela komunisticka propaganda ale zaroven take kvalitni kutura. Lide tam dnes maji na vybranou dabovanou hollywoodskou kvalitu.

243792

10.5.2011 0:13

RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 243792

>Nejmene 60 let...
----
Hovoříme-li o severoamerické filmové produkci, tak filmy natočené v padesátých, v šedesátých i v sedmdesátých létech byly více méně orientované na prosazování rodinných kvalit s tématem zdravé výchovy dětí, kde se máma stará o rodinu a otec je jediný a úspěšný živitel rodiny. I v kovbojkách vítězilo dobro nad zločinem. V osmedesátých létech začaly ty "Rambo" filmy a filmy s glorifikováním zločinu a tento styl přetrval do dneška. Navíc se k tomu přidaly filmy té zaručeně "pravdivé" historie druhé světové války a jiné válečné filmy. Všechno samozřejmě překroucená pravda s vytvářením pocitů hrdosti a vlastenectví. Není se proto čemu divit, že to zanechalo následky v podvědomí lidí. Až teprve s příchodem internetu se dostává pravda postupně napovrch, ale současně s tím přišla i značná záplava dezinformací, takže máme z čeho vybírat. Ten závěr platí pro všechny zdemokratizované země.

243805

10.5.2011 3:52

RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy

vodnik007 69.?.?.?

Reakce na 243805

Mel jsem na mysli 60 let oblbovani reklamou, ktera neustale prerusuje program. Sitcom, kde ze za vas obecenstvo smeje.
Serialy, ktere na sebe nenavazuji a vrazdy, vrazdy, vrazdy.

243819

10.5.2011 2:28

RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy

martas300 68.?.?.?

Reakce na 243792

Souhlas,staci se jen podivat kolik kvalitnich filmu,serialu a pohadek bylo natoceno poslnich 20 let,a srovnat to s tvorbou treba z let 60. a 70.

243814

9.5.2011 21:35

RE: Panove nic nechapete

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243785

>Copak lide mohou za to co cini jejich vlady,kdyz se
>tech lidi ani neptaji ?Nebo snad v CR ted probiha nejaka moralni
>obroda ?Vlada a politici se lidem smeji do ksichtu.

Mohou nemohou. Je to tak napůl. Částečně za to nemohou, protože jim chybí konstruktivní myšlení a vědomosti - důsledek promyšlené demontáže školství za posledních 50 let. To stejné v ČR. Tady to není tak špatné jen proto, že školství se demontuje "jen" 20 let.

Na druhé straně jak říkal kdosi moudrý, jediné, co je třeba k tomu, aby zlo zvítězilo, je to, když budou slušní lidé mlčet. Ta mlčící většina, to je to, co nás nakonec zahubí.

243800

9.5.2011 11:02

Exkluzívne: Aladinov odkaz Mikimu

sxg 91.?.?.?

http://www.facebook.com/video/video.php?v=16867530...

243782

9.5.2011 17:13

Neví to nebo nechtějí vědět?

Kempeluc kempeluc (zavináč) email (tečka) cz 89.?.?.?

Největším problémem mého chápání je pocit, že v dnešním světě má každý inteligentní tvor možnost dobrat se pravdy. Musí tak patrně činit po delší dobu, zpracovat mnoho protichůdných materiálů, cestovat, poznávat souvislosti, atp. Touha dobrat se pravdy a ztotožnit se s ní, řečeno nikoliv s Freudem, je podle mého základním pudem současného člověka. KDO JSOU TEDY TI LIDÉ, KTEŘÍ ŠÍŘÍ LŽI? Každý inteligentní tvor ví, že lež je lež a lze ji vytěsnit jen do nevědomí. Avšak tím se neztratí. Soustavně ovlivňuje člověka a vrací mu zpět svou negaci. Následky jsou dalekosáhlé a transgenerační. CO SE TEDY VLASTNĚ DĚJE? Co si myslí tito podivní lidé o pravdě? Jak mohou úspěšně existovat sami se sebou? Nelze přece uchlácholit své NadJá "lacinými" benefity, falešnými zdůvodněními a jinými farizejskými ekvilibristikami. TOUŽÍM PODÍVAT SE TĚM LIDEM DO HLAVY. Chtěl bych se dozvědět, jaká sílá jim velí, co si o sobě a druhých myslí, jak se jim daří skrývat se před sebou samými. Není přece tak jednoduché přehlížet to všudypřítomné utrpení. Nelze se přece přeprogramovat až k úplné bezcitnosti!

243789

9.5.2011 17:40

Fantazirovat v diskusiach

Osel 194.?.?.?

je mozne donekonecna, ale faktom je, ze ludia hlasuju nohami -- a toto hlasovanie ukazuje, ze kto moze, tak do USA sa snazi dostat; takze tak zle to tam asi nebude. Zatial je to tak, ze si amici mozu vyberat a s vynimkou Mexicanov (pre ktorych maju zahadnu slabost) uprednostnuju kvalifikovanych pristahovalcov, na rozdiel od Europy.

Da sa nanajvys povedat, ze to tam uz nie je tak ako byvalo (to neviem posudit, natolko ich nesledujem), ale to nemeni na veci, ze ten naskok voci ROW (rest of world) je znacny.

Neviem o podobnom hlasovani nohami ani do Iranu, ani do Severnej Korey, ani do Ruska, ani do ziadnej inej krajiny, ktora sa tu casto spomina s obdivom.

243791

9.5.2011 19:03

je hezké nadávat na vlády

joevit 81.?.?.?

Ať už na americkou nebo českou. jenže nesmíte zapomínat, že ty vlády byly svobodně zvolené (kromě druhé volby Bushe)
naši vládu jsme si zvolili sami, tak co chcete?
zpívejme si tu starou komustickou Teď už máme co jsme chtěli...
a připravujme se na příští volby. to nedostane kalousek 118 hlasů ale rovnou 150. proč ne?? vždyť chce pro nás to nejlepší, tak mu nebraňte.

243796

9.5.2011 21:38

RE: je hezké nadávat na vlády

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243796

>naši vládu jsme si zvolili sami, tak co chcete?

Nezvolili. Volit se dá jenom tam, kde je z čeho. Tady žádná volba nebyla. Mimo rozdílných názvů stran a jiných barev na praporech je to stejná sebranka.

Dokázali ten Systém vyladit do takové podoby, že je nemožné, aby se zdravé myšlenky prosadily vůli většiny. Vítáme v NWO.

243801

9.5.2011 23:20

RE: je hezké nadávat na vlády

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 243801

> je nemožné, aby se zdravé myšlenky prosadily vůli většiny.

Připustíme-li, že lidstvo učinilo od paleolitu určitý pokrok, přece jen se v naší historii nějaké "zdravé myšlenky" nejspíše prosadily. Kupodivu to bylo většinou proti vůli většiny.

Docela by mě zajímalo, pane Stworo, které jsou ty zdravé myšlenky, jež nelze vůlí většiny prosadit. Za dobu, po níž navštěvuji tyto stránky jsem nezaznamenal jedinou. Myslím tím konkrétní konstruktivní myšlenku, na jejíž správnosti a účelnosti by se shodlo alespoň pět zdejších debatérů. Natož většina. Tedy za předpokladu, že za zdravé myšlenky nepovažujete výkřiky, začínající slůvkem NECHCEME.

243802

10.5.2011 0:21

RE: je hezké nadávat na vlády

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 243802

Aké zdravé myšlienky sa presadili a kde? [zmaten]
Ja sa tam presťahujem, len my povedzte kde sakra sa presadili tie zdravé myšlienky voči vôli väčšiny v rámci euro-atlantickej civilizácie (lebo máte na mysli euro-atlantickú civilizáciu že?).

Zdravá myšlienka je tiež humanitárne bombardovanie Juhoslávie a Líbye, alebo Iraku pri výdatnej podpore všelijakej ľudskej verbeži typu Al-kájda či "obchodníka" Hašim Tači.

Áno rýpem do Vás, lebo hlásate tie masmediálne nezmysli ako nejaký užitočný idiot, ktorých máme po krk. Tie Vaše "zdravé myšlienky" priviedli ľudstvo na pokraj samozničenia, tie Vaše "zdravé myšlienky" vytvorili sebazničujúci systém, akýsi leviatan ktorý pohlcuje svoje časti(ľudí).

243807

10.5.2011 9:26

RE: je hezké nadávat na vlády

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 243807

Sice jsem měl na mysli o něco delší období (cca od starší doby kamenné), pane Oracle. Ale prosím. Pojďme na "zdravé myšlenky" které se prosadily za posledních 100 let.

Poprosím Vás, abyste se na chvíli vmyslel (převtělil) do Vašeho pra...děda, kterému bylo před sto léty právě tolik, kolik je dnes Vám. Jak taktoval procesor jeho počítače? Jak vysoké bral nemocenské dávky? Jakým autem jezdil? Kam si chodil pro podporu, když náhodou přišel o práci? Které odborné lékaře navštěvoval? Kolikrát v životě už byl u moře? Kterým zpravodajským médiím dával přednost? ... [chechtot]

Už mnohokrát jsem ve zdejších diskusích narazil na plačící oponenty. Kteří na současném světě neshledávají nic pozitivního. Obvykle se jich ptám. Když tady a teď je Vám tak zle, kdy a kde byste žil raději? Kdy a kde už bylo líp?

Ještě NIKDY se mi nedostalo na tuto otázku odpovědi, pane Orace. Proč asi? Protože není žádné TAM a TEHDY, kdy už bylo líp. Existují pouze a jen lidé, kteří přes neuvěřitelný blahobyt, v němž "jsou nuceni" žít, si projektují své osobní neúspěchy a selhání do celé lidské společnosti.

Bude-li na má slova reagovat, máte dost času. Odjíždím na čas mimo dosah Internetu.

243833

10.5.2011 11:30

RE: je hezké nadávat na vlády

hc 90.?.?.?

Reakce na 243833

Sociální vymoženosti systém lidem nedaroval, museli si je na něm vybojovat a vyvzdorovat. A obvykle se jim to dařilo jen tehdy, když se systém začal bát o vlastní existenci. Teď jde zase jednou kapitalismus do kopru, ale na rozdíl od minulosti (a v tom máte pravdu) nikde není k mání žádná alternativa. Ani reformní, ani revoluční. Ví Bůh, jak to skončí.

243839

10.5.2011 20:05

RE: je hezké nadávat na vlády

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 243833

Ja o voze ty o koze.

Vy tu miešate jablko hruškami a ešte si tu aj posmievate. Pretože treba nutne rozdeliť náš technický vývoj a sociálny vývoj. Ten prvý by mohol byť rýchlejší ten druhý by mohol zostať tak ako bolo (istými obmenami samozrejme kvôli nárastu populácie). Pretože vždy u nich šéfujú najschopnejší (a naozaj musia ním byť lebo aj oni riskujú svoju kožu spolu s ostatnými), kým u nás šéfuje pán knieža, Sulík, Dzurinda, Havel, Joch a tí grázli ktorý im dávajú peniaze na voľby.

Druhá vec je že nenadávam na nikoho keď niečo zbabrem alebo mi niečo nevyjde (len na seba), myslím si že to bolo od Vás typický "podľa seba súdim teba".
Podľa Vás čo je také pozitívne, len tak mimochodom?

Ad HHBB:
Asi pri tom veľkom brojení voči KC, Vám tak trochu uvaril mozog.
Jednak som leviatan použil vo zmysle príšery ktorá požiera seba-sama (kresťanské chápanie), jednak ten môj emocionálny výlev bolo nariekanie nad ohavnosti a monštruóznosti systému (viď zakazovania diskusie na určité téma, používanie iónovej ortuti vo vakcínach, -eugenická- sterilizácia chudobných žien atď) a nad tým faktom že tento systém sa zrúti pričom môže stiahnuť so sebou aj celé ľudstvo (na betón stiahne so sebou mnohých, ale bude to ich vlastná hlúposť).

243864

10.5.2011 10:20

RE: je hezké nadávat na vlády

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 243807

>hlásate tie masmediálne nezmysli
hlásá svou spokojenost s tím, co má, to tě z nějakého důvodu dere...
dere tě to proto, že chceš, aby tvůj problém byl i jeho problém (jen odhad)...
Ale asi má pravdu, neboť zdravé je z - dravé, proto se to prosadí. Nemocné je ne - mocné jako nemohoucí, proto se to neprosadí. Ta logika je neúprosná a nic na tom v tomto případě nezmění ani snaha hodit diskutéra i s masmédii do jednoho idiotického pytle. A to je nakonec nefér, neboť masmédia hlásají (stejně jako tento prostor) všeobecnou nespokojenost a popostrkují lidi k nasranosti, narozdíl od spokojeného diskutéra Vojty.
...
Ten "leviatan" sám sebe pohlcující není ani špatný a ani dobrý. Je to prastaré vyjádření poznání, že vše samo sebe v cyklech pohlcuje. Vesmír se tak chová. Z jedné strany roste a z druhé mizí. Proto to, co jednou bylo zdravé, bude pohlceno jako nemocné. Rozčilovat se nad tím je asi tak stejně platné, jako rozčilování se nad "seznamem" agentů. Téměř každý dávno ví, že pracuje pro systém, který ho z druhé strany kope, přesto mu dál odevzdával, odevzdává a bude odevzdávat.
...
Zdejší obecné nadávání na zlodějinu (s přívlastky), je oprávněné jen zdánlivě. Bylo tu i pár pokusů se vyrovnat s tak prostým mechanismem okrádání, jako je lichva. Přesto se tu nenajde prakticky jediné řešení, které by někoho nadchlo a druzí ho okamžitě s odporem nezamítli (pokud tu kdy vůbec nějaké bylo naznačeno). A začíná již jen prostým určením, co to vlastně je a jestli je to vůbec špatně, a jestli to není dobře a krást je vlastně něco jiného. A nakonec se tu nikdo neshodne ani na tom co je krást, protože narazíme na definici vlastnictví. A pořád dokola a dokola a mezitím se opět a stále prosazuje to z-dravé. Brblání na tom nikdy nic nezměnilo a ani nezmění. [smích]

243835

10.5.2011 18:10

RE: je hezké nadávat na vlády

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243835

Z - dravé je zdravé, hmmm, zajímavé, že v řeči celkem mírumilovných Slovanů to tak možná je, zatímco u Germánu je to Heil - "svaté,celé", nebo Gesund - rozumný, při smyslech, uměřený", v anglině health: health
O.E. hælþ "wholeness, a being whole, sound or well," from PIE *kailo- "whole, uninjured, of good omen" (cf. O.E. hal "hale, whole;" O.N. heill "healthy;" O.E. halig, O.N. helge "holy, sacred;" O.E. hælan "to heal" ), románské jazyky také nemají dravé zdraví - prostě byste asi těžko hledal paralelu. Divné, ne? Každopádně, vyvozovat obecné závěry na základě jednoho marginálního jazyka je demagogie par excellence.

243858

10.5.2011 19:31

PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243835

A nejspíš i ten slovanský kořen je o něčem jiném než o dravosti: kořenem "z-dorovie" bude spíš něco ve smyslu "dar". Jestli je tu nějaký etymolog, prosím o upřesnění. Každopádně jste svou teorii postavil na nesmyslu vytaženém z paty, HHBB.

243862

10.5.2011 20:00

RE: PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 243862

Ale asi má pravdu, neboť zdravé je zdařilé, proto se tomu daří. Nemocné je nemocné jako nemohoucí, proto se tomu ne-daří.
čemu se daří se prosazuje...
Ta logika je neúprosná [mrknutí jedním okem]

243863

10.5.2011 20:23

RE: PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243863

Neúprosná je vaše demagogie. Nikde není řečeno, že dařit se musí jen tomu, co je dravé, což bylo meritem HHBBho osvícené teorie. Podle analogie s ostatními jazyky se naopak bude dařit tomu, co je svaté nebo celé, případně rozumné.

243865

10.5.2011 21:40

RE: PS

HHBB 77.?.?.?

Reakce na 243865

Podívejte, pokud mi tam začnete cpát "svaté", jako "zdravé", oproti nemocnému, evidentně nesvatému... nebudu oponovat, nechám Vás u toho.
Mě se prostě jen víc líbilo zdravé od dravé oproti nemocné jako nemohoucí. Jestli se Vám nějak nelíbí ta dravost (mládí je také dravé), klidně teorii poopravím na zdravé ve smyslu slova zdar (nazdar, nazdraví). Tohle na meritu mého sdělení nic nezmění, protože "dařit se" funguje i jako "prosazení se".
Jestliže se něco udrželo, prosadilo atd., tak proto, že se tomu dařilo (bylo to zdravé). A tak skutečně význam mého původního sdělení zůstává zachován. "Svaté" si ponechte Vy, mě by nadělalo guláš nejen v mém sdělení, ale asi i ve výrocích předřečníků, a to docela podivuhodný, stejně jako latina nadělala guláš v mnoha původních jazycích a původních smyslech, a to nejspíš chladnokrevně záměrně. Pro mě má daleko větší význam ten původní obsah slova, než ten římsky upravený. [mrknutí jedním okem]

PS.: čímž samozřejmě pokračuji ve svém "velkém brojení proti KC" , jak už mi tu někdo stačil přišít [velký smích]

243870

10.5.2011 22:09

25 příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 243870

Máte tady od začátku měsíce 25 příspěvků. Nárok máte na 10. takže další až v červnu.

243871

10.5.2011 20:24

RE: PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 243863

A omlouvám se, že jsem o vás mluvil ve třetí osobě, HHBB.

243866

9.5.2011 21:30

Melwin a Howard

fohat 88.?.?.?

tento film byl promítán za soudruhu s jasnou ukázkou,co by nás čekalo a jak jsme se dočkali....Hypotékou sešněrovaná společnost do otrocké pasti vlastní ješitné duležitosti ve snaze vyšvihnout se nad rámec vlastních možností není schopná vubec adekvátně reagovat na tlaky pozvolného rawhide,neboli sešněrování do schnoucí hovězí kuže vlastní zadluženosti,která jedince pak rozdrtí....chybí sebereflexe,moudrost,znalost svých možností....skromnost...probuzení bude kruté,jako ve filmu,kdy Melwinovi začali v domě hospodařit exekutoři.....

243799

10.5.2011 13:51

omg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Co se týče morálky by možná by stálo za to kritizovat hlavně jiné země jako Čína, S Korea, Barma apod.

243846

10.5.2011 17:51

Nejen Amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Nejen Amerika, ale cely tzv. vyspely svet smeruje k ekoonomicke stagnaci, co jineho lze cekat od ekonomickeho systemu zalozenemu na dluzich a ne na poctive lidske praci?
Rozpad a chaos, to jsou jasne jistoty do budoucna.

243856

Příspěvků: 32

09.05. 03:30 Satanist  Faktem je,
09.05. 03:40 Latinec  Dnesni USA je prikladem moralniho bahna
09.05. 06:39  Panove nic nechapete
09.05. 11:29 Paulito  RE: Panove nic nechapete
09.05. 13:59 martas300  RE: Panove nic nechapete
09.05. 17:32 Mirda  RE: Panove nic nechapete
09.05. 17:42 vodnik007  RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy
10.05. 00:13 Mirda  RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy
10.05. 03:52 vodnik007  RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy
10.05. 02:28 martas300  RE: Hollywoodské produkce a TV zábavy
09.05. 21:35 Vladimír Stwora  RE: Panove nic nechapete
09.05. 11:02 sxg  Exkluzívne: Aladinov odkaz Mikimu
09.05. 17:13 Kempeluc  Neví to nebo nechtějí vědět?
09.05. 17:40 Osel  Fantazirovat v diskusiach
09.05. 19:03 joevit  je hezké nadávat na vlády
09.05. 21:38 Vladimír Stwora  RE: je hezké nadávat na vlády
09.05. 23:20 Vojta49  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 00:21 Oracle  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 09:26 Vojta49  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 11:30 hc  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 20:05 Oracle  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 10:20 HHBB  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 18:10  RE: je hezké nadávat na vlády
10.05. 19:31  PS
10.05. 20:00  RE: PS
10.05. 20:23  RE: PS
10.05. 21:40 HHBB  RE: PS
10.05. 22:09 Vladimír Stwora  25 příspěvků
10.05. 20:24  RE: PS
09.05. 21:30 fohat  Melwin a Howard
10.05. 13:51  omg
10.05. 17:51  Nejen Amerika

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 1

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,91 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 536,44 Kč
1 unce stříbra
518,84 Kč
Bitcoin
415 752,70 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 388