Diskuze k článku

Oběti

Příspěvků 19

26.3.2011 3:50

USA odjakziva rado sedelo za soudni lavici,ale ,nikdy , pred ni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Od sameho zacatku,to je Nurimbersky proces,kde dnes 92 lety prokurator dosel poznani,ze Americane delaji to same co Nemci, jenze,Nemci byli odsouzeniuz predem pripravenym rozsudkem, tak v dnesnich dnech neuznavaji,ze by mezinarodni tribunal,ne vitezne mocnosti,mohl odsoudit americke vojaky,uz jen v MY Lai se delali valecne zlociny,jejich velitel se svym pozadim je zcela dobre znam, pachane na civilnim obyvatelstvu
My Lai was one such village, and U.S. Army Lt. William Calley and his soldiers carried out orders and wiped out hundreds of men, women and children at My Lai.
William Calley William Calley on WN Network delivers the latest Videos and Editable pages ... Hersh was born in Chicago to Yiddish-speaking Lithuanian Jewish parents who ...
wn.com/william_calley?upload_time=all_time&orderby
.Koncem druhe svetove valky, v tichomori varili hlavy Japoncu a posilali tuto trofej domu do USA,az na to muselo veleni zareagovat.Kdyz ne oni, tak k jinym, jako v pripade Kosova jsme videli uriznute hlavy Srbu a jinych, navic ,co by zive konzervy na pasovani-prodavani nahradnich lidskych organu,vse pod patronaci NATO. Jak je to s Jeremy Morlock pozadim?
US Soldier Admits Killing Unarmed Afghans For Sport!

Socio-Economics History BlogUS Army Specialist Jeremy Morlock, who admitted being part of the 'kill team' that ... Morlock has told investigators that the murders took place between .... of mostly Russian and Kalmuck ancestry, but he was also one-quarter Jewish. ...
socioecohistory.wordpress.com/
A predictable but entirely unfounded response to the above observations is the accusation of being a Qaddafi sympathizer. Those who make such accusations are guilty of obfuscation and missing the broader point. Certainly, Qaddafi is no angel – likewise Slobodan Milošević and Saddam Hussein were guilty of despotism, crimes against humanity and more. But those who make such charges miss the irony of their rhetoric, given that they support the unbridled use of violence by far more powerful military forces against largely civilian populations, leading to death tolls that far exceed those committed by the puppet dictators they seek to overthrow. That these dictators and despots committed their own atrocities with weapons supplied by Western nations is never mentioned, for doing so would lay bare their hypocrisy. “We must kill to avoid killing,” is the ideology they promote, oblivious to the inherent contradiction that lies within.
Musime zabijet,abychom zabranili zabijeni.
Uz jsme take cetli napis na prilbe vojaky,"Narodil jsem se abych vrazdil."

Vložený obrázek

Nakonec, zadna sokujici zprava ,delaji jen to co po nich Washington chce,problem je to ,ze to je ve jmenu vsech Americanu,jez vetsina nema nic spolecneho s politiky ve Washingtonu,spise naopak.Zlociny nepadaji na hlavu pravych vinniku, nakonec Nobelova cena miru je k smichu celeho sveta.
http://socyberty.com/history/mass-murderers-who-were-just-carring-out-orders/

240355

26.3.2011 5:47

RE: USA odjakziva rado sedelo za soudni lavici,ale ,nikdy , pred ni.

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 240355

Je nemozne s Vami nesouhlasit. Nobelova cena za mir a ekonomii se totalne zprofanovala kdy byla udelena v sedmdesatych letech generalovi Sovetske kriminalni organizace KGB a ekonomicka byla udelena financnimu podvodnikovi "ekonomovi"Miltonu Friedmanovi.

240357

26.3.2011 6:49

Souhlasim, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Tema, obsah a vyvody jsou v clanku srozumitelne a verohodne. Souhlasim s nimi. Mam vsak vyhrady k podani v uvodnim odstavci:
>"Pokud je souzeno „12 mužů z týmu zabijáků“ je jasné, že zabijáků bylo více. A určitě nezabili jen ty 3 chudáky, kteří byli na objevených fotografiích. Tuto bohulibou činnost určitě provozovali dlouho a ve velkém. Zabíjeli tak čas mezi boji, aby nevyšli ze cviku."
Vyjimam, co mi vadi konkretne:
>je jasné
>A určitě nezabili
>určitě provozovali dlouho a ve velkém
>Zabíjeli tak čas mezi boji, aby nevyšli ze cviku.
Chybi dukazy. To, ze je neposkytujete, hodnotu textu snizuje na hospodske tlachani, trebaze to tak muze byt a treba i je. Je mi to lito hlavne proto, ze zbytek rozboru je dobrou praci.

240358

26.3.2011 9:50

NATO je agresivní a útočný "obranný" pakt!

poiu 173.?.?.?

NATO je agresivní a útočný pakt, který vraždí jako fašisti v Afganistánu, Iráku, Jugoslávii, nyní v Libyi. Za to se budou všichni, kteří tyto tragédie způsobili smažit v pekle - Bush, Obama, Sarkozy,Albritová,Havel, atd. Když si vzpomenu, jak jsme nenáviděli Rusáky, když nás okupovali v roce 1968, představuji si jak postižené státy nenávidí nás! Až NATO v Libyi zvítězí, tak zemi vyplundruje a zadluží ji tak jako to udělali s ČR! Libyie se stane bezprávnou kolonií! [bliji]

240363

26.3.2011 14:31

RE: NATO je agresivní a útočný

steve 97.?.?.?

Reakce na 240363

.. vyplundruje a zadluží
---------------
.. ale prece o to VZDY jde, - o nic jineho. To je prece "nosna konstrukce" OSVOBOZOVANI ...
.. a samozrejne, take "laska a pravda", a jeste "neviditelne paky" ..
.. muzete doplnovat podle libosti .., napr.: znicit, vybombardovat, vyvrazdit, vyrabovat, zkorumpovat ....atd., atd.
---------
.. chudaci libyjci, kdyby tak tusili - co je v te svobode ceka ..

240381

26.3.2011 15:11

Trosku z jiínyho soudku..

el gringo 46.?.?.?

Dost lidi co sem chodi zije na zapade ale vychvalujou Rusko a cinu..proc tam teda nejdete bydlet??proc zustavate v tech strasnejch USA kde to je horsi nez v Libii..??[smích]) proc bydlite v ty strasny Americe ,Kanade,proc zustavate v Cechach??
aby bylo rozumneno,ja vas nevyhanim,to bych si nikdy nedovolil vyhanet lidi z rodny zeme,ale proc nejdete bydlet do Ruska nebo ciny,nebo Libiie?? ani jeden clovek co sem chodi,tam nebydli,ale presto jste si jisty ze to tam je lepsi nez ta demokracie v Cechach..
Ja se chci ted odstehovat do Venezuely,ale neumim si predstavit ze kdyz se mi tam nebude libit,ze tam zustanu a budu jeste prudit a vychvalovat jiny zeme v kterych sem ani nebyl tak jak to delate vy..Proste jenom blazen se odstehuje do zeme na ktery se mu toho tolik nelibi.. kdyby to tam bylo fakt tak strasny tak uz tam davno nebydlis ty smudlo..[smích]
Az budete bydlet 10 let v cine tak pak si mozna prectu objektivni prispevek,zatim jsou to jenom o tom ze "jinde je trava zelenejsi"!

240390

26.3.2011 16:07

RE: Trosku z jiínyho soudku..

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240390

Venezuela, auuuuuu, vemte mě sebou, prosííím. [smích] Venezuela/Equador/Peru- to byl vždycky můj sen. Snad někdy seberu odvahu a zvednu kotvy jako vy ...

240401

26.3.2011 17:50

RE: Trosku z jiínyho soudku..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 240401

>Venezuela/Equador/Peru- to byl vždycky můj sen. Snad někdy
>seberu odvahu a zvednu kotvy jako vy ...
Byl jsem v Peru i v mnoha jinych zemich. Mohu srovnavat. V Peru bych, byt o pul stoleti mladsi, urcite chtel zit, alespon po nejakou dobu. Krasna zeme, krasni lide: skromni, uslechtili, pracoviti. Alespon tam, kde jsem byl. (Obdelavat policka ve trech tisicich metrech nad morem, to vytvari krasneho cloveka.) Ta chudoba (na venkove), ktera je tam kolem dokola znat, byla pro me podruzna.
O Venezuele jsem jen slysel od nekolika znamych - vesmes jsou na tom tak, jako ja s Peru. Nevim vsak, co je u nich rozhodujicim hodnoticim faktorem.

240424

26.3.2011 18:13

RE: Trosku z jiínyho soudku..

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 240424

Díky, hezky jsem se zasnil [smích]

240431

27.3.2011 19:46

RE: Trosku z jiínyho soudku..

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 240390

",ale proc nejdete bydlet do Ruska nebo ciny,nebo Libiie??"

- typicka veta debila, ktory ked nevie pouzit sedu mozgovu koru, tak vypoti lacnu neuvazenu kravinu!

Sakra, ja za to nemozem, ze som sa narodil v krajine, ktora je v pazuroch sionistickych hajzlov, ktora je korumpovana touto nenazranou luzou.

Myslis clovece, ze sa da odist len tak mavnutim carovneho prutika a teleportovat sa niekam inam kde je vacsi poriadok? V tomto zasranom svete, ktory je uz tak previazany s peniazmi ze bez nich sa neda pomaly ani vysrat? Zobud sa preber sa z tej iluzie. Dnes je tymto svinstom presiaknuta drviva vacsina uzemia tejto planety a zachvilu nebude uniku, ked tu budu taki smejdi ako Ty, co drzia tuto hnusnu luzu pri kormidle. [bliji] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

240529

27.3.2011 21:55

RE: Trosku z jiínyho soudku..

el gringo 46.?.?.?

Reakce na 240529

Opet nekdo kdo nechape psane slovo cesky...NIKOHO nevyhanim jenom se ptam proc ty co uz odjeli z Cech proc odjeli do USA ,Kanady,Anglie??proc neodjeli do Ruska??co??odpovez na to na co se ptam a a ne na to co sis vyprojektoval..!!Ja si ale umim odpovedet sam,-V Rusku by se POSR.....!!!!
Omg nedivim se, ze tu maj sanci konspiracni teorie ktery jsou naprosto nesmyslny ,vy proste neodpovidate,vy vedete monolog..!!
Kdy pochopite ze presne o tohle elite jde, zhnusit vam demokracii a funguje to..[smích])Sami ted touzite po vlade pevne ruky a doufate v prichod VUDCE kterej to vyresi..!!Vzdyt jim zobete z ruky a oni musej mit velkou radost ze lidi prestali rozlisovat co je spatne a co dobre a nekolikanasobny vrahoun je obdivovan..Dokonce nadavate na demokracii ,vec kterou nasi predkove vyvalcili na slechte po 6000 letech...!!Ste blazni|!!!

240540

27.3.2011 21:59

RE: Trosku z jiínyho soudku..

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 187.?.?.?

Reakce na 240390

Myslíte si, že by se všichni lidé měli odstěhovat ze zemí, kde není demokracie? Ze všech zemí v Americe, Asii i Evropě? Kam by se měli nastěhovat? Všichni do Venezuely? A když se odstěhuje někdo do země u které podlehl iluzi, že tam demokracie je a mezitím, než pozná, že je všechno jinak se v té zemi zabydlí, tak se má podle vás zase vrátit zpátky tam kde demokracie není taky? Z bláta do louže? Ono odstěhovat se není jen tak jednoduché, já již šest let nebydlím v Čechách, ale rodinné vazby jsou silné a mě se stýská a chci se vrátit zpět. Ze země kde není demokracie do země kde není demokracie, ale je má rodina. A to, že někdo upozorňuje na to, že informace o zrůdných diktátorských vládách jsou zkreslené ještě neznamená, že prudí, každý pokud chce si může zjistit po internetu různé informace a udělat si svůj názor i když v zemi nikdy nebyl. Koneckonců jsme přece zvědavci a pokud se někdo cítí být prudičem, asi má pravdu a je to jeho věc.

240541

28.3.2011 8:04

RE: Trosku z jiínyho soudku..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 240541

>A když se
>odstěhuje někdo do země u které podlehl iluzi, že tam
>demokracie je a mezitím, než pozná, že je všechno jinak se v
>té zemi zabydlí, tak se má podle vás zase vrátit zpátky tam
>kde demokracie není taky? Z bláta do louže?
Je to tezke, ale jde to. Zalezi na tom, co clovek uprednostnuje a jestli je schopen akceptovat "louzi". Pak to predesle blato je v celem kontextu jen nocni murou.
>rodinné vazby jsou silné a mě se stýská a
>chci se vrátit zpět. Ze země kde není demokracie do země kde
>není demokracie, ale je má rodina.
...jazyk, kultura blizka naturelu, zivotni styl a zvyklosti. To je nad sedmimistna cisla v kontech.
>informace o zrůdných diktátorských vládách jsou zkreslené
A jak!!!

240567

28.3.2011 22:08

RE: Trosku z jiínyho soudku..

el gringo 46.?.?.?

Reakce na 240541

Proc do Venezuely?? V Rusku je mista dost a v Cine taky,obe zeme tu maj nejvyzsi kredit[smích])Raj na zemi kde elita neokrada poddane..[smích])Do ted to byla i Libye ale tam vam ten raj na zemi asi ted znicej Amici..[smích]
Koukam, ze sam chapes, ze stehovani do Ruska by bylo z blata do louze a ze se mas v Cechach setsakramentsky dobre..!!
a ty ses chytil jenom ty jedny veci ale ja hlavne mluvil o tom ze napriklad Stwora bydli v Kanade a do jeho obdivovanyho Ruska by ani nepachl coz dokazuje ze neveri tomu co pise a rika..!!
USA neni horsi nebo lepsi nez Rusko,coz furt nechapete,ale to ze Stworovci zijou v Americe a ne v Asii to potvrzuje a muzete si to vyvracet jak chcete...

240622

29.3.2011 1:25

RE: Trosku z jiínyho soudku..

Osel 89.?.?.?

Reakce na 240622

[smích]))) Tak tomuto sa zo komunistov hovorilo "hlasovat nohami"[smích]))) Je to tak, ako pises...

240637

30.3.2011 22:25

RE: Trosku z jiínyho soudku..

el gringo 46.?.?.?

Reakce na 240637

Tak to sem moc nepochopil[smích]...kazdopadne si chci rejpnout do mistnich protoze sem slysel ze Spojenci tak drtej Kaddafiho ze on jeste u toho staci vest pritiofenzivu a ty vycviceny zabijaci CIA(myslej rebely ) nemaj proti nemu sanci..[smích])
Zajimavy, ze to bylo roky pripravovany a presto spojenci rebely jeste poradne nevyzbrojili ...cim to asi bude??[smích])ze by schvalne cekali aby zmatli Zvedavce??[smích])

240761

26.3.2011 17:32

Pokusím se trochu zamyslet nad celým problémem))

front242 77.?.?.?

jste se tedy zamyslel [chechtot]
ten článek vypadá,jako by ho napsalo pubertální dítě,které se občas podívá na nějaké video na youtube a nebylo nikdy dál než u kolína..
a co je divného na tom,že tito muži bojují za peníze?že zabíjejí tam,kam je vláda pošle??takto funguje svět už hodně dlouho,nechápu,o čem ten článek vůbec je! [smích] vašim větám typu:viděl jsem dokument,jiný dokument.film ukazoval,apod. se ještě teď směju ! [vyplazený jazyk]
a jak můžete napsat,že: Za druhé světové války se takové činy nikdy stát nemohly ?? třeba na východní frontě ano - vy nevíte o vyhlazených vesnicích,kudy prošla rudá armáda?pobaltí,rumunsko,polsko.. [naštvaný] jo a musíte mít modrou knížku,vaše omyly jsou strašné! já se jako branec po půl roce vojny dostal v roce 94 do jugoslávie,kde nám brancům bylo za pár týdnu všechno jedno,po tom co vidíme..jestli sejmeme někoho v kožichu,v traktoru,v kostele,nebo někoho kdo křičel,že je SRB z UÇK,ale považuje se za ALBÁNCE a pomáhá nám vlastně proti SRBŮM jako NATO! a že na nás střílel omylem,prot.nezná naše ČESKÉ maskáče,a za kopcem že je CHORVATSKÁ skupina žoldáků,co ho zabije ze závisti,prot.má SLOVINSKEJ pas od roku 93,aby mohl pracovat v ITÁLII..přes BOSENSKÉ SRBY v ČERNÉ HOŘE nemohl projít domů na jih,na východě jeho SRBOVÉ sice,ale on ALBÁNEC podle maskáčů(KOSOVEC narozením papírově) + srdcem SRB s tim SLOVINSKYM pasem..CO TEĎ?! na západě BOSNA - taky bez šance co dál,sever totální válka všech proti všem..nejlepší by bylo,kdyby se dostal do severní SRBSKÉ KRAJINY v CHORVATSKU bez papírů a tvrdit,že je MAĎAR a mohl by snad překročit v Udvaru hranice na svobodu,ale to bylo moc i pro CIA ..dostali jsme ho k HOLANĎANŮM,ale ti se stáhli později a on tak patrně padl do rukou BOSENSKÝM SRBŮM,kteří tam vraždili své sousedy BOSŇÁKY..on jako "SRB" v ALBÁNSKÉ UNIFORMĚ nevim jak skončil.. takových(i když jednodušších)zápletek pro chocholouška tam bylo každý den několik,jak tomu rozumět a někoho nepoškodit,neudělat strašný omyl? teď všichni jezdí do chorvatska k moři a přitom chorvati dělali největší zvěrstva za II.svět.války,takže ono je vlastně všechno úplně jedno!!koho teď zajímá pár zavražděných v AFG ?!a koho to bude zajímat v roce 2050?to mám třeba na protest proti voj.akcím usa přestat kupovat cocacolu,nechodit k mcd?naopak-můžeme být dnes rádi,že američani prodávali afgháncům rakety,které pak vyhrály válku proti rusákům a neni dnes voloďa od perského zálivu po vietnam.

240417

26.3.2011 18:12

Mazany Americani..

Milovnik VELKE Ciny... 46.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/228950-zena-chtela-vypovedet-jak-ji-znasilnily-kaddafiho-milice-vyvlekli-ji-z-hotelu.html
Ameicani poslali svoji agentku mezi novinare aby jim vypravela neuveritelny pripad o svem znasilneni...Evidentne si vse vymyslela protoze rika ze ji znasiplnilo 15 lidi coz jak vime je nemozne,korat mi nejde na rozum ,proc si amici vymysli tak vysoke cislo zucatnenych vojaku a tim celou story zpochybni.copak by nestacilo rict ze ji znasilnilo 5 vojaku?? ta zenska ocividne lze..!!!
Navic zamestnanci hotelu a ministerstva jsou taky agenti CIA a pred zraky novinaru tu zenu odtahli buh vi kam aby podporili teorii o tom znasilneni..Ty amici jsou vazne hlavicky..[smích]

240430

26.3.2011 19:20

Moralne rozhorcenie - nie, sudne konanie - ano...

Osel 89.?.?.?

Bismarck udajne povedal, ze ten, kto chce jest parky, nemal by sa divat, ako sa vyrabaju, a kto chce ctit zakony, nemal by sa divat, ako vznikaju.

Pri vsetkej ucte k staremu panovi by som ho doplnil, ze kto chce zit v slobode, nemal by sa divat, ako vznika sloboda.

Pretoze pripad, co sa tu popisuje, je extremnou odvratenou strankou toho, ako vznika sloboda. Bojom, a to nie rytierskym turnajom, ale ti, ktori v tom su, tak to maju skutocne na zivot ana smrt, kde je kazdy prostriedok dobry, aby clovek prezil.

Tento fakt pravdaze neospravedlnuje taky exces (kludne to mozme nazvat zlocinom) a preto kedze sa to prevaloilo, tak sa to bude riesit sudne, a dufam, ze len tak skoro z vazenia nevyjdu.

Pre jemne, humanisticke duse, ktore sa "opravnene moralne rozhorcuju", chcem vsak podotknut, ze vinni v tomto nie su len oni, ale aj my vsetci, v mene ktorych sa to deje. Pretoze my nevieme podrobnosti toho, co sadeje, ale velmi spokojne si uzivame vyhody, ktore z tejto "vyroby parkov" plynu. Ako priklad by som uviedol clanok Krvave mobily (http://www.rozvojovka.cz/krvave-mobily_278_11.htm) aby kazdy miestny humanista tu videl, ze aj nevinnym zakpuenim mobilu, ake zlo podporuje. O pouzivani lacnych azijskych a latinoamerickych vyrobkov ani nehovoriac.

Takze aby som zhrnul: moralne rozhorcovanie nie je namieste, tym menej nadavky na americkych imperialistov (nanajvys vtedy, keby ste si vedeli bezpecnost zabezpecit inym sposobom). Sudne konanie voci vrahom -- ano, lebo ich treba nejak drzat na uzde.

P.S. A v isto zmysle vinni su aj Afganci tym, aky sposob boja volia. Tym ze nerespektuju ziadne zenevske konvencie, ani civilizovane chovanie voci zajatcom a podobne. Spektakularne videa na internete hovoria o tom velmi plasticky. A kto im neveri, nech si vyhlada historky o Rusakoch, ktori im padli do ruk, tym bude verit asi skor...

Clanok hovori, ze stres je vysledkom vycviku.

Pocas vycviku stres urcite vznika, ale ten by casom odoznel, avsak samotna bojova situacia je zrejme zdrojom takeho stresu (a pravdaze aj adresnalinu, ale tym sateraz nebavime) ktory sa sa pocas vycviku nevyskytne ani vo sne. V Afganistane nemaju proti sebe panny z nedelnej skoly... Rusaci by mohli otom rozpravat cele hodiny...

240441

Příspěvků: 19

26.03. 03:50 Robert Nohejl  USA odjakziva rado sedelo za soudni lavici,ale ,nikdy , pred ni.
26.03. 05:47 greeny  RE: USA odjakziva rado sedelo za soudni lavici,ale ,nikdy , pred ni.
26.03. 06:49  Souhlasim, ale...
26.03. 09:50 poiu  NATO je agresivní a útočný "obranný" pakt!
26.03. 14:31 steve  RE: NATO je agresivní a útočný
26.03. 15:11 el gringo  Trosku z jiínyho soudku..
26.03. 16:07 Luxor  RE: Trosku z jiínyho soudku..
26.03. 17:50  RE: Trosku z jiínyho soudku..
26.03. 18:13 Luxor  RE: Trosku z jiínyho soudku..
27.03. 19:46 Peptalkin  RE: Trosku z jiínyho soudku..
27.03. 21:55 el gringo  RE: Trosku z jiínyho soudku..
27.03. 21:59 kutra  RE: Trosku z jiínyho soudku..
28.03. 08:04  RE: Trosku z jiínyho soudku..
28.03. 22:08 el gringo  RE: Trosku z jiínyho soudku..
29.03. 01:25 Osel  RE: Trosku z jiínyho soudku..
30.03. 22:25 el gringo  RE: Trosku z jiínyho soudku..
26.03. 17:32 front242  Pokusím se trochu zamyslet nad celým problémem))
26.03. 18:12 Milovnik VELKE Ciny...  Mazany Americani..
26.03. 19:20 Osel  Moralne rozhorcenie - nie, sudne konanie - ano...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 978