Diskuze k článku

MF Dnes odhalila záškodníka ve vládních řadách

Příspěvků 32

4.3.2011 4:37

Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

Andrew Siddur 62.?.?.?

Tato uměle vyvolaná aféra měla navodit dojem, že již žijeme v době bez politické korektnosti; že už se otevírají diskuze pod „indickými“ články, že už člověka nikdo nebude denně strašit několika fotkami N95atálky, a že nad ním už permanentně nevisí Damoklův meč možného obvinění ze samolepkismu.

Taky prezident si účastí v této mediální nicaféře, zastáním se tohoto jakéhosi Bátory (je příznačné, že v této „aféře“, která měla naznačit nerozumnost nálepkování, figuruje jako tzv. extremista člověk s vzezřením maďarského róma), který má prý rozumné názory (nicméně podobně úderné prohlášení by dovedl napsat kdekdo, za peníze i ten nejzarytější bilderbergovec a NWOista), chtěl asi získat plusové body.

Všimněte si, že podobná vyjádření, „tepající“ dnešní nesvobodu nebo trapnost pol. korektnosti, zaznívají poslední dobou docela často – např. od prezidentova lokaje Hájka [ZDE] nebo od nyní mediálně vystavovaného (skoro bych vsadil pytel rýže, že bude kandidovat [nebo „bude kandidován“] na prezidenta) T. Okamury [ZDE].

Vzhledem ke stále se zhoršující realitě bude takových podobných napohled rozumných, laskavých a kritických vyjádření jenom přibývat, aby si člověk myslel, že je zde možná opozice systému, který si ve své paranoie vymýšlí už ne politické, ale jen ideové nepřátele, a snaží se je zničit.
Není, proto buď ostražitý.

238872

4.3.2011 13:06

Okinawa jede na 120%...

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 238872

...a po vzoru prezidenta se zastává BáTHORy].

Ulehčeme chlapíkovi práci – a napišme mu, koho jiného „nekorektního“ by se tento ještě mohl v budoucnu zastat, aby si vysloužil obdiv publika a uznání od médií, která žijí z podobných žabomyších pseudoafér, které mají ovčanovi navodit dojem, že je tu konečně svoboda projevu, a že naše demokracie rozkvétá?

1.) NEZASTAT se bratří Machine-gunů
(Ale to raději ne, to není příliš bezpečné – protože za Mašíny stojí určité temné síly, které pokud zmerčí, že jejich soukmenovec není ceněn, začnou dělat dusno)
2.) zastat se Jiřího Čunka v souvislosti s čímkoli černým (to by šlo, je to bezpečné, zde temné síly nehrozí – naopak Čunka v počátku prosazovaly)
3.) zastat se Liany Janáčkové (----//----)
4.) zastat se Miroslava Sládka (----//----)
5.) Zastat se Číny proti Tibetu (přece jenom, zde pomalu začíná upadat názor, že Čína tam způsobuje jenom zlo, takže je to bezpečné – naštve maximálně pár intelektuálních pozérů)
6.) zastat se Rachel Corrie (Bezpečné. Zde temné síly budou mít velké dilema – ale nakonec by mohly dát k zastání souhlas)
7.) zastat se Adama Bartoše (Bezpečné. Pan Bartoš je temnými silami dosud trpěn, musel by napsat něco opravdu ošklivého, aby byl jimi zapuzen, a to on nenapíše, protože je to rozumný člověk)

... a konečně – 8.) zastat se V. Stwory!
(Tak, a zde by mne opravdu zajímalo, co by se potom dělo... pravděpodobně by došlo ke kolizi časoprostoru a svět by pohltila černá díra.)

238879

5.3.2011 16:28

RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

baki 80.?.?.?

Reakce na 238872

Pokud se podíváme do historie různých "revolucí" po světě, zjistíme následující:
Vždy po tzv. "revolucích" došlo k tak nepatrné změně, že ve fungování státu téměř nic neznamená. Stejně tak to bylo i u nás v roce 1918, 1948 i v roce 1989. Vše ostatní je jenom propaganda, která nám má "vysvětlit" že poražený režim byl zločinnější než nastolený režim nový.
Když podrobně prozkoumáte všechny skutečnosti, zjistíte, že tomu tak není. Možná došlo k nějakému zlepšení (nebo zhoršení - podle toho jak to pozorovatel vnímá). Ale výsledná "skutečnost" je velmi diskutabilní. Dnes se díváme následkem "propagandy nových vládců" na komunistický režim jako zločinný, chceme, aby byla komunistická strana zakázána. Sám jsem nikdy komunistou nebyl, ale tyto snahy pokládám za nesmyslné. Pokud bychom měli takto posuzovat skupiny lidí, kteří se do politiky kdy míchaly, pak by bylo nutno v prvé řadě zakázat katolickou církev. Myslím, že tolik lidských životů na svědomí žádné jiné politické či náboženské uskupení nemá.
A následující "revoluce" v naší zemi odhalí zločinnost současného režimu v takové míře, že se většina lidí, dnes sympatizující s vládnoucí garniturou, bude divit.

238919

6.3.2011 10:50

RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

Diotallevi 94.?.?.?

Reakce na 238919

Nemá smysl zakazovat názory. Lidem jejich myšlenky nikdo nevezme, maximálně je donutí mlčet. A i to bylo vždy jen dočasně.

238952

8.3.2011 16:51

RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 238919

A jak to bylo po "sametu", poslechněte si od Ringo Čecha na:
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A&fea...

239091

9.3.2011 8:18

RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

baki 90.?.?.?

Reakce na 239091

A od té doby je to čim dál tím stejnější...
Vpomeňme na doby, kdy se vyzdvihoval únor 1948 jako "vítězství pracujícího lidu". A lidé jásali.
Vzpomeňme na dobu listopadu 1989. Lidé jásali, že jsme "zvítězili nad totalitou".
Pak má pravdu Ringo Čech, kde Čechy definuje tak, jak je definuje. Asi se to jinak definovat nedá.

239143

9.3.2011 17:49

RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

jen tak 97.?.?.?

Reakce na 239091

>A jak to bylo po "sametu", poslechněte si od Ringo Čecha na:
>http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A&fea...
Fajn. [cool]

Ale tohle stojí taky za poslech. [mrknutí jedním okem]

http://www.rozhlas.cz/_audio/zlaty-poklad-mela-sve...

239190

6.3.2011 19:43

RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody

Croix 94.?.?.?

Reakce na 238872

Myslím, že jste širší souvislost kauzy vystihl celkem přesně. Dodávám v této souvislosti ještě něco v samostatném příspěvku k diskusi.

238973

4.3.2011 8:35

Když není kdo by poslouchal a zároveň konal

Mrky 85.?.?.?

Článek ve mě (zřejmě to bylo i cílem) vzbudil pocit, že problém je v jednotlivcích, kteří jsou v něm jmenovaní. Dle mého názoru není mnoho lidí, kteří disponují informacemi, kdo skutečně v ČR třímá reálnou moc a neůčastní se jen hry na demokracii. S ohledem na tu skutečnost, že těmito informacemi rovněž nedisponuji, nechci se pouštět do diskuzí, zda určité vlivové skupiny pracují pro vnější (myšleno cizí) moc nebo zda pracují pro určitou skupinu občanů ČR. Zajímá mne možnost jak lze naskočit do rozjetého vlaku (myšleno současného politického prostředí v ČR) a způsobit sebereflexi u lidí, kteří mají v současnosti politickou moc, aby se změnili nebo aby měli motivaci, tento pro ně výhodný systém, změnit ve prospěch obecného blaha. Pokud odmítnu revoluci nebo vojenský puč, zbývá pouze soutěžit v konkurenci ostatních politických stran, které vás za pomoci médií a současných praktik zdiskreditují a společensky znemožní. [zmaten]

238875

4.3.2011 11:11

...

/\/ 212.?.?.?

MF dnes udajnymi kauzami poskozuje nejen politiky, ale i obycejne obcany ... viz http://praha.idnes.cz/cyklista-srazil-chodce-a-od-nehody-ujel-hrozi-mu-az-pet-let-ve-vezeni-118-/praha-zpravy.asp?c=A110201_153725_praha-zpravy_ab
cyklistovi hrozi 5 let? Pritom to policie do nedavna nemela vysetrene a ani podala trestni oznameni. Podle mych informaci jen za prvni dve vety v clanku by mohl cyklista podat na MF Dnes trestni oznameni pro pomluvu ...

238876

4.3.2011 16:27

Poturčenec horší Turka

Lin 85.?.?.?

Nevím sice o causa Bátora skoro nic, nějak se nezajímám a je mi to celkem jedno. [smích] Píše to samé, co ostatní "české" noviny a přesně v duchu "koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Pokud se to nezměnilo, vlastník je německý, takže - co jste čekali? Zdůrazňování české "xenofobie" nebo "nacionalismu", přirovnávání k "nacismu" na každý nesmělý projev českého vlastenectví nebo národní hrdosti je z tohoto "úhlu pohledu" víc než jasné. Totéž se dá říct o stavění se do role jakéhosi "arbitra české morálky" a "učitele demokracie". Nic divného. Horší se mi jeví, že na to "domorodí" čtenáři skáčou - bez přemýšlení. Už jen ta pitomost "český nacismus"... Copak se nedá nikde najít, že hlavním znakem nacismu byl nejen antisemitismus, ale také antislavismus? Že nacistický holocaust se týkal OBOU? Jak může být Slovan zároveň antislavistou? To se nedají najít čísla o počtech "zholocaustovaných" Slovanů? Myslím, že takovému Polákovi byste těžko mohli přišít, že je "popírač".
Souhlasím s autorem, že "...tvůj stát budeme řídit my". Tak to je a jen někteří si toho ještě nevšimli. Nejde jen o média - ta jsou jen jedním z nástrojů. Všechno, co se v téhle zemi děje, jde proti jejím národním zájmům. A když se najde někdo, kdo to řekne nahlas, má okamžitě na zádech nálepku nacionalisty (nebo komunisty).
Jsou zpochybňované naše dějiny, naše osobnosti i naše právo na existenci vlastního státu. "Myčka" jede na plné obrátky a nikdo ani nepípne, ač v případech jiných národů spustí hlasitý ryk.
Ostatně - i p.Čulík označil knihu jisté "historičky" za přímočarou, věcnou a krystalicky jasnou (a od těch dob už "béčkům" nevěřím ani slovo... [smích] )

238881

4.3.2011 17:59

RE: Poturčenec horší Turka

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 238881

Tohle vyhrabal kámoš a dal to na FB. Když zadáte do youtube jméno F.R. Čech, tak vám to samozřejmě nenajde. A to se psal rok 1997. Nevěděl, že je zapnutá kamera a věřil tomu, že ČSSD když se dostane ke korytu se bude chovat jinak. Co by asi řekl upřímně dneska? Kdo má zájem, tak ať to zkoukne rychle, myslím že tohle na joujou toubě dlouho přístupné nebude.
http://www.youtube.com/watch?v=CtzQDantj6A&fea...

238884

4.3.2011 18:09

RE: Poturčenec horší Turka

Lin 85.?.?.?

Reakce na 238884

Ale René... [smích] Já tohle dávala do "zajímavých adres už v pondělí.

238886

4.3.2011 18:16

RE: Poturčenec horší Turka

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 238886

No, jó no. I já jsem jenom člověk, kdybych to zmerčil, nedělal bych ze sebe pitomce v pátek. [smích] [mrknutí jedním okem]

238888

5.3.2011 1:11

RE: Poturčenec horší Turka

Soudce Lynch 81.?.?.?

Reakce na 238888

Dobre, ze jste ho ze sebe udelal, pac bych nevidel toto video [smích] . Diky Rene.
Pan Cech mel u me vzdy vysoky moralni kredit!

238900

6.3.2011 18:37

RE: Poturčenec horší Turka

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 238881

Vážená Lin, na Vašem místě se neukvapuji a beru s rezervou pouze články pana Čulíka. Skotská univerzita mu přispívá na provoz a já si tím vysvětluji například fakt, že při mých námitkách vůči poměrům ve "staré dobré Anglii" zametá mé nevyvratitelné argumenty prostě pod koberec a začíná o něčem jiném. Vždyť v "zavedených západních demokraciích" nemohou mít chlívek dobře ukrytý na zadním dvorku, kam není od nás tak snadno vidět.
Na Britských listech vycházejí i velmi kvalitní kritické články "proti srsti" pana Čulíka a za tohoto stavu bylo by ztrátou i pro každého z nás, kdyby Britské listy zanikly.

238970

6.3.2011 22:40

RE: Poturčenec horší Turka

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 238970

Asi tak. Je problematické tvrdě skritizovat práci člověka v rámci katedry pro východní Evropu, když této katedře hrozí likvidace a to není záležitost jistě posledních týdnů a jedná se o nejrozsáhlejší historickou studii za poslední roky o ČR. Ale já sobně bych v tom neviděl problém, jenomže věcnou kritiku jsou schopni udělat pořádně znovu jenom historici. Navíc moderní dějiny se nevyhnou různým tlakům. Vyučující nás vzala v rámci semináře na mezinárodní konferenci o poválečném vývoji v ČSR. Došlo na Benešovi dekrety, to byl mezi historiky najednou šrumec. Dalo se lehce poznat, kdo straní těm a kdo je na druhé straně. Dějiny se dají objektivní zkoumat bez emocí, když jsou staré aspoň tak 100-150 let.

238979

6.3.2011 23:44

RE: Poturčenec horší Turka

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 238979

Nekritizuji práci pana Čulíka, která je jistě v mnoha směrech velmi záslužná, nýbrž skutečnost, že se nedokáže ani v soukromé korespondenci "vysvléci z kůže" mimochodem špatného profesora, který musí mít vždy pravdu už proto, že jeho oponent nežije v Anglii. Když navíc ten nevzdělanec ani angličtinu neovládá, tak dle logiky takového létajícího profesora nemůže o současných poměrech v posvátné "kolébce demokracie" nic kloudného vědět. A vůbec na tom nic nemění skutečnost, že firma, v níž oponent pana Čulíka pracoval, do Anglie tehdy vyvážela za 660 miliónů korun elektroniky ročně a styky s anglickým zákazníkem byly už víc jak patnáct let na velmi dobré úrovni, udržované i slušnou řadou oboustranných osobních kontaktů techniků.

238986

7.3.2011 1:34

RE: Poturčenec horší Turka

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 238986

Já jsem se nesrozumitelně vyjádřil mluvil jsem o té nešťastné historičce. Knížku jsem pravda nečetl, ale podle toho co proběhlo na BL bych řekl, že té děvčici lecos na česko-německých vztazích uniká. No a JČ musel chtě nechtě hledat pozitiva, tipuju že to bylo v rámci katedry při University of Glasgow pravděpobně jedno z nejrozsáhlejších pojednání o východní Evropě, ta knížka. Ale jak už jsem řekl, moderní dějiny jsou příliš živá věc, z toho důvodu britská vláda prodloužila utajení archívu z WW II. o dalších 50 let. Patrně to bude prozíravé opatření. Jsem rád za BL v českém prostředí vytváří střed mezi oficiálními médii, kde píši novináři co musí platit hypotéky, jak se profláklo při radaru a weby typu Zvědavec. Na těch standartních privatních nezavislých médiích píší skuteční novináři mezi řádky, intelektualní podržtašky, by obrazně nemuseli máčet pero v inkoustu, ale dělají to někde jinde. Sice při psaní sraček trochu smrádek, ale když má někdo plechovejch žaludek, tak i prvotřídní rychně bude říkat Coco Chanel. Přece jenom co si dovolí zveřejnit editor tady si BL nemohou lajznout, holt i universita má nějaké meze, co může a nemůže podpořit.

238992

7.3.2011 3:06

Utajování archívů z 2.světové je opravdu fajn nápad,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 238992

někomu by mohlo secvaknout dřív než bude pozdě a něco by ještě komusi dalšímu pokazil. Vždyť co to dá jen za námahu udržet v lajně tu verbež s volebním právem a ještě do toho pouštět nějaké divné zvěsti o druhé světové a zbytečně veřejnost zneklidňovat, jak ostatně pravil i Čulíkův oblíbený Guardian...

238997

5.3.2011 0:37

Souhlasím ale s vážnou výhradou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ve všem s autorem souhlasím, ale neumí to napsat. Vlastně málokdo to umí napsat. Je to plné zmatků a hospodského přístupu.

238897

5.3.2011 1:25

SS

Satanist 154.?.?.?

Von pan Henry Ford ve svy knizce -International Jew- kde pravdive popsal ty pejzaty a loknickovy figurky v kaftanech a v kruskach moc dobre vedel o cem pise. Tato kniha by na vsech europskejch skolach mela byt povinnou cetbou pro studenty!

238901

5.3.2011 23:19

RE: SS

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 238901

Pane Satanisto, mate sto procecentni pravdu o knize pana Forda je to klasicka kniha nenavidena k smrti touhle spinavou bandou.Tento svet jak ho zname je temito lidmi totalne ,opakuji totalne kontrolovany. Paklize si prejete poslu Vam jejich jmena a v kterem odvetvi kontroluji narody.Je to otresne cteni ale je to nezvratne tak

238931

6.3.2011 10:29

RE: SS

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 238931

Ja mam o tom nejaky informace i kdyz ne vsechny a dekuju Vam za nabidku. Jste moc hodny ze se chcete podelit o Vase vedomosti. Osobne si myslim, ze i ty ostatni na Zvedavci by by to zajimalo!

238949

5.3.2011 1:47

Tohle je teď horší než za nejhorších dob stalinismu. Tehdy bylo vlastenectví nevítanou alternativou k proletářskému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

internacionalismu, ale nesejmuli vás za to. Dneska je to předstupeň k fašismu, nacismu a dalšímu holokaustu a uzavíráte si tím dveře k jakékoli skutečně významnější posici.
Also sprach Wodnik.
Co ovšem čekat od německého tisku ve službách Nové Evropy. Proti každému křesťanovi či národovci (nejhorší je kombinace obého) se navíc okamžitě postaví neomarxisticky indoktrinovaní žurnalisté, takový bias je už nějaký ten pátek zvykem i u těch řádově objektivnějších sdělovadel než u pozoruhodně privatizované MF (kupodivu i u těch "reakčnějších").
Média vytvářejí umělou realitu a přepisují historii pro dorůstající "po americku" indoktrinovanou generaci - výsledek se dostavil již v posledních volbách.
Snad vrcholem byly pompézní oslavy 20 let převratu, který byl vydáván za spontánní lidovou vzpouru a nacionalisté, kteří se jediní snažili tento mediální obraz narušit, byli brutálně umlčeni...

238903

5.3.2011 23:27

RE: Tohle je teď horší než za nejhorších dob stalinismu. Tehdy bylo vlastenectví nevítanou alternativou k proletářskému

updown 91.?.?.?

Reakce na 238903

Problém je trošku aj v tom, že "nacionalisti" s vyholenými hlavami (pokiaľ dobre vidím na tom videu) vzbudzujú asi takú mieru serióznosti ako zfetovaní anarcho-antiglobalisti...
Nacionalisti ako u vás Dělnická strana, u nás Slovenská pospolitosť, príp. v Maďarsku Jobbik sú paradoxne asi najbližšie k myšlienke zastávania sa svojho národa, ale je trošku problém, že pozostávajú väčšinou z holohlavých násilníkov, ktorým viac než o národ ide skôr o to, aby niekomu rozbili rubu. Potom sa niet čomu čudovať, keď "nežní demokrati" nemajú problém kohokoľvek, kto zastáva národ, označiť za "fašouna". Pekne si serie do huby ten, kto nadáva napr. na židovské spiknutie, príp. stalinizmus, pričom jemu samému je vlastné násilie a radikalizmus.

238932

7.3.2011 1:18

No, umírněný, co má cosi ku ztracení,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 238932

by na ta dobrotiska měnící svět pro nebílé k lepšímu od Jižní Afriky po USA z existenčních důvodů asi hlasitě nenadával, tudíž s kůží na trh chodí holt jen ti radikálnější, což je ovšem pranic nezbavuje práv na svobodné vyjádření názoru na kde co. To bychom tu za chvíli měli jen konstruktivní kritiku a dialog, ale ne s každým ...
Jinak je pravdou, že výše zmíněné strany jsou pro establishment užitečnými ne snad idioty, ale přinejmenším bubáky (podobně jako KSČM). Při troše profesionálnějším přístupu by to tu mohlo vypadat alespoň v něčem jako ve Frankrajchu...

238991

6.3.2011 0:16

Třikrát (ODS, ČSSD, VV) a D.O.S.T.?

Andrew Siddur 85.?.?.?

Početl jsem si, jak Jungfront heut' nedávno na svých potištěných stránkách protepala tuto Bátoro-Klauso kausu.

Michal Semín, spoluzakladatel iniciativy D.O.S.T. se k ní v novinách vyjádřil až přehnaně expresivně, byť pravdivě, snad aby ho na stejných stránkách zanedlouho různí euro- a pravdolásko-hujeři mohli zatracovat ve svých plytkých polemikách.

Rozumně zněl i Martin Komárek, který se v článku bil za svého duševního a snad i duchovního idola, profesora teologie Halíka, toho zvláštního ekumenického čertokněze. (Přitom Komárkovu apologetiku spustila věc docela nepatrná – sice, že prezident Klaus nazval Halíka novodobým Koniášem.)

Celá tato kauzička prý způsobila rozruch i mezi politology a experty na extremismus (sic!), od žádného jedince z těchto skupin jsem však v MFD žádný článek nezaznamenal (a i kdyby, nečetl bych jej, protože by to byl blábol).

Zaujalo mne dále, že Bátoru na post jakéhosi poradce, což Nečas se svou extremistickou minulostí (byl přece v SSM, tedy v divizi „zločinné organizace“, nebo jakým kultovně-dogmatickým označením je teď nazývána bývalá KSČ) bryskně zamítnul, prosazoval Klausův scholar Petr Hájek.

No. Tak tu teď máme tohle D.O.S.T, kterého se nebojí Klaus ani jeho názoroví spřízněnci, ale různě pokřivení moralisté prý ano.

Ale není jejich bázeň jen fingovaná? Není to celé jenom chytrý tah Klause a spol, který vycítil „blbou náladu“ ve společnosti, a tak dělá reklamu této iniciativě D.O.S.T (zní to rázněji [až provoplánově!] než různá zprofanovaná politikoměničská hnutí, že...); vlastně říká, že je dobře, že tu D.O.S.T je, protože současná politická scéna je k nevydržení mizerná...?

Obávám se však, že podpora této iniciativy od rozumných lidí, jako jsou Klaus a Hájek, je pro iniciativu smrtící – tím její potenciál vycítí naopak různé nerozumné existence, které se pak v této iniciativě dostanou na vrchol a budou ještě slabší než Jan Fischer a jiní jemu (Nečas) podobní.
A pokud se pak takoví oportunističtí mantáci dostanou do vlády, budou tam zrovna tak k ničemu, jako tam jsou jiní dnes.

238933

6.3.2011 6:27

RE: Třikrát (ODS, ČSSD, VV) a D.O.S.T.?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 238933

Jak si kdo ustele, tak si lehne: V CR je tesno na vrcholu, kde se nektere partie hraji o milimetry /Sazka, Temelín, solarni business.../. Podobne i ve starovekem Rime byl caesar pozmenit max. 10% zalezitosti, ale 90% byl unaseny. Tak i v Cesku se tvrde hraje na vrcholku pyramidy, ale zbytek je na pravicujicich a cinkajicich pivnich taticich (co hrdinne disidenstky poslouchali - a nekteri jeste poslouchaji Kocábuv underground), nakolik si autocenSSurne daji vysacovat kapsy sve a svych rodin od predatoru a sociopatu.

Zajimave je, ze ze zle socialisticke Skandinavie pred lety prchaly elity /tunelujici a defraudantsti predatori/ pry kvuliva vysokym danim a prerozdelovani. A kupovivu dnes je Skandinavie s obrovskymi danemi a obersocialistikym predozdelovanim (ale bez "svych elit"/predatoru) patrne nejvice prosperujicim koutem planety - naprosto imunni vuci krizi.

Vložený obrázek

V Cesku pravicujici a cinkajici pivni tatici voli naopak nizke dane pro bohatce, vysoke DPH pro dolnich 10.000.000 chudych, cti Nasehopanaknizepana, Vysvlecene holky Verejne.....

Vložený obrázek

a pred spanim (a strachem z nezamestnanosti, z navstevy exekutora, z plateb za detsky skolni vylet, zubare a poplatky v lekarne... a zejmena pred diorskou botickou paroprasete...) se modli moUdre k Prof. Big Toonnelu z Hradu.

238944

6.3.2011 19:57

P. Bátora a NS

Croix 94.?.?.?

Pan A. Sidur podle mého názoru vystihl širší souvislost této aféry či kauzy. Dovolil bych si připojit ještě jednu poznámku: Celou tuhle kauzu bych nijak nepřeceňoval ještě z dalšího akcentu, a to přes spojování p. Bátory s Národní stranou. Národní strana s hrstkou nějakých členů a křečovitě obřadnými stránkami byla taková účelová buňka BIS možná připravená za účelem alternativy, kdyby se DS začala vymykat kontrole, možná prostě jen pro to, aby se odhalili lidé s ní mající sympatie, čili účelová provokace. Pak by i kauza Bátora byl jen další zpravodajský taneček. Pro strýčka Příhodu musí být ve hře želízka na všech ohništích... V jednom rozhovoru na to upozorňoval už p. Podracký před delší dobou, že zřejmě nejde o skutečnou vlasteneckou stranu, ale cosi za čím stojí ona zpravodajská instituce... Když se nad tím zamýšlím, nevím, na kolik je pravděpodobné, že by p. Bátora pohybující se v politice netušil, co je nejspíše nastrčená NS ve skutečnosti zač, když to bylo tušitelné jiným, ale taky neznám samozřejmě přesné pozadí jeho kontaktů s NS, takže nechci vyřknout soud ve vztahu k p. Bátorovi. Jen upozornit na tuto výše popsanou okolnost...

238974

7.3.2011 2:50

Tak už jsem si koupil MFD. Jsou to hovada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 238974

Pravil Bátora ml., když mládežnický deník otiskl místo slíbeného vyjádření jeho otce pamflet “Extremista a oblíbenec Hradu”.
Novináři píšící v současném mainstreamu jsou opravdu polovzdělaní indoktrinovaní šmoci, kteří si s oblibou berou na mušku ze spokojené kapitalistické společnosti vyčnívající jednotlivce (zvláštní je, že pouze směrem "doprava", ačkoli se jinak z "pravicových" vlád mohou, zejména v předvolebním čase, téměř pominout) a zahrnují je s oblibou žalovatelnými výrazy.
Překrucování rozhovorů je zde zcela běžnou normou, setkal se s ním i P.Bakalář, kterému nedal "enviromentalista" Třešňák rozhovor autorizovat a doplnil ho fotografií s textem, že ve své další knize řeší "odsun Romů" (na následné protesty obdržel vlídnou odpověď šéfredaktora, že s "lidmi Vašeho typu nám bude čest se soudit" ).
Jen o pár měsíců před tím, než L. Bátoru za stranu kandidoval, jednal s NS o možné spolupráci i Mirek Topolánek. To samozřejmě mnoho kladného neznamená, ale tato strana evidentně leží skupině poloprofesionálních(?) netových "diskutérů" (jakési PS BIS) hluboko v žaludku a obzvlášť nenávistně útočí na Ing.Mgr.Bc.Bátoru Ph.D.
Sám p. Bátora tehdy kandidoval na žádost svého starého přítele Mgr.Skácela, který o tom píše potomkovi samarského Vovky : "Když jsem se stal pro parlamentní volby do PS vedoucím kandidátem NS...oslovil jsem tohoto svého přítele s nabídkou kandidatury v kraji Vysočina. Byli jsme ve složité situaci. Mediálně se z nás, v případu Lety, přes noc stali zločinci první kategorie. Přitom jsme hájili jen čest svých předků. V této kauze, slovy jednoho historika, šlo totiž dokázat, že zatím co Němci páchali své zločiny v Osvětimi, tak my v Letech...za tuto přečtenou citaci...na mne podal jistý pan senátor, který byl s námi přítomen na mítinku v Letech, okamžitě na místě trestní oznámení. A to „za popírání holocaustu.“ Výsledkem bylo vyšetřování na policii v Písku, samozřejmě jsem obžalován nebyl. Naše propojení s jinými politickými subjekty se v té době začalo „sypat“. No a přítel Láďa po delším váhání tuto kandidaturu přijal a byl zařazen na 1. místo kandidátky v kraji Vysočina. A to přes veškerou hysterii sdělovacích prostředků a přes vědomí, že ho to může stát existenci. On totiž jaksi nesnáší nespravedlnost."

238996

7.3.2011 11:06

RE: Tak už jsem si koupil MFD. Jsou to hovada

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 238996

Ten otevřený dopis je zajimavý. Pokud jde o aktivity BIS a jiných nejenom na domácím dvorku, tak samozřejmě i tenhle web je minimálně eufemicky řečeno monitorován. Kdo si nedokáže jako profesionál v IT ohlídat brouzdání na netu, tak by s tím měl počítat.

239004

Příspěvků: 32

04.03. 04:37 Andrew Siddur  Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
04.03. 13:06 Andrew Siddur  Okinawa jede na 120%...
05.03. 16:28 baki  RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
06.03. 10:50 Diotallevi  RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
08.03. 16:51  RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
09.03. 08:18 baki  RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
09.03. 17:49 jen tak  RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
06.03. 19:43 Croix  RE: Umělá „aféra“ navozující mylný dojem svobody
04.03. 08:35 Mrky  Když není kdo by poslouchal a zároveň konal
04.03. 11:11 /\/  ...
04.03. 16:27 Lin  Poturčenec horší Turka
04.03. 17:59 Rene Bartosek  RE: Poturčenec horší Turka
04.03. 18:09 Lin  RE: Poturčenec horší Turka
04.03. 18:16 Rene Bartosek  RE: Poturčenec horší Turka
05.03. 01:11 Soudce Lynch  RE: Poturčenec horší Turka
06.03. 18:37 Jiří Kramář  RE: Poturčenec horší Turka
06.03. 22:40 Rene Bartosek  RE: Poturčenec horší Turka
06.03. 23:44 Jiří Kramář  RE: Poturčenec horší Turka
07.03. 01:34 Rene Bartosek  RE: Poturčenec horší Turka
07.03. 03:06  Utajování archívů z 2.světové je opravdu fajn nápad,
05.03. 00:37  Souhlasím ale s vážnou výhradou
05.03. 01:25 Satanist  SS
05.03. 23:19 greeny  RE: SS
06.03. 10:29 Satanist  RE: SS
05.03. 01:47  Tohle je teď horší než za nejhorších dob stalinismu. Tehdy bylo vlastenectví nevítanou alternativou k proletářskému
05.03. 23:27 updown  RE: Tohle je teď horší než za nejhorších dob stalinismu. Tehdy bylo vlastenectví nevítanou alternativou k proletářskému
07.03. 01:18  No, umírněný, co má cosi ku ztracení,
06.03. 00:16 Andrew Siddur  Třikrát (ODS, ČSSD, VV) a D.O.S.T.?
06.03. 06:27 MoUdrostrak  RE: Třikrát (ODS, ČSSD, VV) a D.O.S.T.?
06.03. 19:57 Croix  P. Bátora a NS
07.03. 02:50  Tak už jsem si koupil MFD. Jsou to hovada
07.03. 11:06 Rene Bartosek  RE: Tak už jsem si koupil MFD. Jsou to hovada

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 3

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,20 Kč
Kanadský dolar
16,81 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
24,20 Kč
100 japonských jenů
20,85 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,68 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 381,06 Kč
1 unce stříbra
515,46 Kč
Bitcoin
403 089,46 Kč

Poslední aktualizace: 2.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 037