Diskuze k článku

Mechanismy amerického ovlivňování Ruska a států SNS

Příspěvků 46

5.2.2011 9:32

"Mechanismy" se otahaly, vyčpěly a nemají ani na údržbu, když "inkaso" mizí v nedohlednu:-)

MoUdrostrak 90.?.?.?

Veškrnovské mechanismy jsou známy: před pár lety se mi dostal do ruky román (v češtině) z konce 90.let, popisující fiktivní zmaření "putinovské" normalizace v Rusku. Domníval jsem se, že autorem byl Johannes Mario Simmel, ale v jeho biografii nemůžu nyní ten titul najít...

V podstatě šlo v ději o to, že za řádění postsovětské kliky "dýmů-krásy", je ruský národ natolik zbědovaný a nevidí "světlo na konci tunelu", že situace dá povstat zlému "hrdinovi z lidu", vypodobněnému něco jako klon mezi Lukašenkem a Putinem. Postupně hrdina "neklaďas" získává stále širší podporu mezi Rusy, až hrozí, že by vyhrál blížící se volby a otočil kormidlem s Ruskem od EUro-atlantické civilizace (a predátorských nájezdníků v dresech "dýmů-krásy"[mrknutí jedním okem] a navrátil Rusko na velmocenský piedestal, kam patří. A ohrozil tak západní tunelářsko-defraudační zájmy. A ještě navíc v Rusku určitě pozavíral nasazené a vyklíčené zRADARy.

V tu chvíli v románu přichází okamžik pro "klaďasy", částí západní geniální stratégy, západní diplomaty v Moskvě a lokální "Yablokáře", Khasparovy-Weinsteiny a podobnou veškrnovsko-vondrovskou svoloč.

Vrcholem románu je vyvolání prozápadního převratu na základě diskreditace a mediální manipulace, kterou "klaďasové" zosnovali těsně před volbami. Takže (tehdy v románu) pro Západ vše dopadlo "šťastně" = zbědovaní Rusové se s popěvkem o vysněné "dýmů-krásy" vrací do milionových front před zastavárny a exekutorské úřady, veškrnové-khodorkhovští si zakupují další rodinné Orlíky a Toskánské Špindly a vojenští přidělenci se chystají na predátorský finální nájezd pro větší glory "dýmů-krásy" na Čínu a Írán[chechtot]

Ponechme ale děj stranou: V románu byly detailně popsány vnitřní mechanismy a fungování zakuklených "hodných" GNO (a'la Člověk v plísni...), prodejných ruských generálů a lokálních zRADARů.

Tehdy jsem román někam zastrčil a neviděl důvod se k němu vracet - Plyš byl "úspěšně" za námi a k barevným revolucím bylo ještě daleko. O Putinovi ještě nebylo ani vidu ani slechu. A Štětináč konspiroval po YU a první Kavkazské válce (nyní neúspěšně 1997, 1998) v Hong Kongu a Procházková byla zavrtána na exkurzi v Čečenských a Afghánských ložnicích.

Postupem doby, po zjevení se Putina a nekončících sériích barevných revolucí jsem si román čím dál častěji vzpomínal. Mechanismy převratů v Jugoslávii na svržení Mr. SLOBO-DA-na Miloschewitsche a další "barevky", probíhaly přesně jako v Č(SS)R Plyš a jako byly popsány v románu. Jedna vysoce postavená agentka CIA se mi osobně rozplývala, že ten český "plyšácký", byl stejně nejlepší, že Češi rychle pochopili a mejí geneticky vrozeno: UHODNOUT-VYHOVĚT-PŘEŽÍT. Pak už to nikdy prý takové nebylo...

S odstupem tedy platí: Jen ten Putin se (zatím nikdy, chvála Gospoda) jim nepo...Automaticky kráceno

237644

5.2.2011 9:33

RE:

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237644

S odstupem tedy platí: Jen ten Putin se (zatím nikdy, chvála Gospoda) jim nepoved'. A že už těch snah a pokusů o diskreditaci a mobilizace tamních Veškrnů a Křivohubů bylo. Rusové jsou asi doopravdy z jiného těsta, nežli čeští pupkatí cinkající a pravicující tatíci, "co poslouchají Kocába"...

Proto si nedělám o Rusy strach. Mechanismy se stále víc zadírají, jak se sami kopírováním diskreditují. Je to jako s bio-virem, který také dalšími klony ztrácí na infekčnosti:

Rusové zdolali úspěšně Yeltzinoffsko-Khodorkhoffskou epidemii a díky tomu si vypěstovali silnou imunitu.
Stejně tak i Čínská lidová republika, úspěšně vedená Komunistickou stranou Číny, přestála ve zdraví Tien-an-men, Tibet a Ujgury... Nyní Rusko a BRIC naopak již ovládá celý svět.
A zbědované JuYsEj i hroutící se rasistický a genozidní Stát USrael klečí na kolenou a loudí milodary...

Nezbývá, nežli bratrům Rusům popřát po slovansku: Mnoga lieta, mnoga lieta, mnoga lieta - živijó! [smích]

237645

5.2.2011 11:42

RE:

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237645

Uz jsem to identifikoval:

Autorem je Frederick Forsyth, nazev je IKONA, napsan cca 1996, ma se odehravat tri roky po vydani knihy - v roce 1999 (tj. v roce, ve kterem se pak odehralo ve skutecnosti Humanitární bombardování Jugoslávie...

Dej je ve zkratce popsan zde: http://www.knihovnice.cz/recenze/forsyth-f-ikona.h...

237646

5.2.2011 12:15

RE:

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237646

A nejen to. Na http://www.osud.cz/blog/hox/co-se-skrývá-za-tatarsko-mongolskym... je navzující článek s názvem: *Co se skrývá za "Tatarsko-Mongolským jhem"? Tex se zabývá jedním z "nejgrandióznějších" podvodů historie, vybájení "Zlaté hordy", Tatarů/Mongolů kteří po celý středověk "ohrožovali Evropu.

To, co jste napsal, bude zlatoústými humanisty zuřivě odmítnuto a "korektně" popliváno. Avšak má to skutečně souvislost s božímy mlýny. Pravda se nedá do nekonečna zadržet ani zabít.Jednoho dne si najde cestu a projeví se, včetně následků v režii hmotné přírody, která je nesmlouvavá, nepodplatitelná a krutá. To ostatně analyticky vysvětluje učení Vedánty, a zároveň nám toto učení ukazuje cestu, jak se utrpením vyhnout.
[smích]

237647

5.2.2011 21:51

RE:

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237647

Přesně tak pane Quido, moji čínští přátelé vždy reagují na idiotské poznámky predátorů stran jejich copyrigtů otázkou, zda predátoři někomu platí za technologii papíru, knihtisku, střelného prachu, porcelánu a dalších a dalších východních vynálezů.

Nejdůležitějším vynálezem, který do EUropy z Východu přišel, byl ale Turky zavlečený obyčej lázeňství a koupání se...

Velice zdařile zvárnil arabského osvícence, putujícího temnou a zatuchlou středověkou EUropou Antonio Banderas ve filmu Vikingové/The 13th Warrior http://www.fdb.cz/film/26540-vikingove-the-13th-wa...

Setkává se se skupinou bojovníků, kteří jsou na dobyvačné výpravě do severní země Wendol. Je ohromen vikingskými zvyky, jejich barbarskou sexualitou, ignorováním hygieny a chladnokrevnými lidskými obětmi bohům. Skepticky se tváří i na jejich popis mystického nepřítele, který přichází nečekaně z noční mlhy a odchází beze stopy. Démon je pro Vikingy tak hrozivý, že se bojí i vyslovit jeho jméno(sic"[mrknutí jedním okem]...

237677

6.2.2011 10:41

RE:

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237677

Souhlasím s vámi, přesto si udržuji odstup od západního masmediálního způsobu propagace informací. Zkráceně: " Masy lidí žijí ve vědecky řízené masmediální lži". Proto je internet, dokud bude svobodný - nenahraditelný. Je již zcela jisté, že celá historie lidstva stojí na spekulativním základě.

Zdraví Quido

237694

6.2.2011 11:27

RE:

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 237694

re:Quido

Už sme tu myslím raz mali tú poučku zo skrípt sociálnej psychológie politického marketingu o výname slova h-is-tória:

"Korporátne umenie interpretácie dejinných faktov subjektom riadenia vzhľadom na objekt riadenia"

Pod heslom:
"Zmeníš minulosť jednotlivca, či kolektívu a tým aj jeho budúcnosť"

Ide o kľúčové zásahy do zmeny stereotypov, tendencí v rámci cieľovej skupiny riadenia.
Platí samozrejme napr. aj v obchodnej reklame. Viz niektoré renomovanejšie reklamné agentúry s dlhou tradíciou a ich špecializované oddelenia.

Tzv. chronologická priorita informačných prostriedkov(vedenia studenej vojny) je na druhom najvyššom mieste čo sa týka efektivity a tzv. dlhodobých manévrov. Ideológie, náboženstvá, ako interpreti Konceptu nasledujú až za ňou. Niekoľko storočí 2.prioritu ako metodológiu ovládala cirkev. Sama cirkev bola zas ovládaná 1.Konceptuálnou prioritou. Bola, resp. je ňou "samoriadená" pre toho kto nevie identifikovať subjekt, ktorý kedysi dávno pomerne profesionálne vyprojektoval štruktúrne autoregulačné algoritmy podvedomia jej vlastného aparátu a objektu jej riadenia.

237696

6.2.2011 16:35

RE:

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 237694

internet je úplně stejně manipulován jako ta masmédia
akorát má některá internetová propaganda znaménko mínus což neznamená že to není propaganda
například "moudro"strakovy žvásty zde jsou propaganda naprosto ryzího charakteru i když jsou její děla obrácena na opačnou stranu [mrknutí jedním okem]

237708

5.2.2011 15:43

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 237646

S tou putinsko-medveděvovskou klikou si nejsem moc jistý, jestli se jim naopak nepovedla. Kdysi jsem oběma spíš fandil, ale možná jsou jen mazanější - mnoho Rusů je už považuje za "izmeniki naroda", zrádce. Nelíbí se jim likvidační armádní reforma, nová smlouva Start s Američany a další věci. Mně osobně Medvěděv připomíná Gorbačova (a tím je Západu pochopitelně sympatický) a na Putinovi mi vadí jeho populistická hra na ruského Jamese Bonda, lovícího tygry a jezdícího v F1. To je zřejmě cílené na voliče s nižším IQ, ale o skutečných schopnostech a hlavně úmyslech to nic nevypovídá. Všechno se to těžko posuzuje z vnějšku a z dálky, nicméně jsou to varující znaky (podobné tomu, jako když hudební nástroj vydává falešné tóny).

237653

5.2.2011 22:02

RE:

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237653

S něčím z Vašeho pochybování lze souhlasit. Na druhou stranu, Rusko ještě není v pozici, kdy by si mohlo dovolit hrát na světového Mirka Dušína... Musí vyvažovat síly svých nepřátel a zejména směřovat proti sobě síly predátorů, aby je eliminovalo... Ruská diplomatická škola má staletou historii. Oproti EUropské má i mezikulturní přesah do Asie, k islámu, k Indii, Persii... Tam všude Rusové působili diplomacií v době, kdy Angličané (a i Francouzi) maSSakrovali bezbranné domorodce kulomety a humanitárními bombardováním.

Ruská armáda je sice stále vysoce vlastenecky naladěná, ale její přílišná "všelidovost" ji odsuzuje do role cedníku na jakoukoliv investici do modernizace. Takže rizika částečné profesionalizace a úzké specializované modernizace budou vyvážena vyšší akceschopností a efektivitou. Rusové patrně vědí, v čem jsou silní a v čem musí nutně přidat - zákrok proti genozidě proamerického gruzínského Kravotožrouta, který maSSakroval spící Chinvali Rusům otevřelo oči a nasměrovalo potřebným směrem...

Nevěřím, že někdo ze současných elitářů by Rusko vědomě zaprodával. Je jasné, že třeba choť Medvěděva se ráda ukazuje po boku dámiček západních predátorů.

Na druhou stranu Rusové "umí" i vodit druhé státy - viz. např. Německo a ehem. FDJot Sekretärin für Agitation und Propaganda Angela Merkel [vyplazený jazyk]

237678

6.2.2011 14:43

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 237678

Já souhlasím z Vašimi názory prakticky bezezbytku, jen na Ruskou elitu a její zaprodanost mám názor odlišný. Nejsem tomu rád, ale je to důsledkem toho, jak čtu ruský internet. Je dobře, že Rusové zakročili proti Kravatožroutovi, ale jinak to spíš vypadá, že potom byla jejich armáda potrestána právě vládnoucími elitami za poslední zbytky své akceschopnosti. Byl by to zajímavý test úspěšnosti jejich vojenské reformy, kdyby se podobná situace zopakovala - jak by podobný konflikt dopadl dnes. Osobně se domnívám, že by to byl naprostý debakl, který by možná vedl k výměně elit, včetně těch dvou hlavních postav.

Pokud jde o současnou ruskou diplomacii, ani tu nemohu pochválit, střídají se v ní nerealisticky silná prohlášení s obdobími naprosté servilností k Západu, což svědčí buď o absenci nějaké smysluplné doktríny, nepřipravenosti a naivitě politických elit, nebo o jejich zaprodanosti, případně o obojím. Silné řeči jsou tu prostě k ukolébání domácí veřejnosti, která má mít pocit, že je vše v pořádku a Rusko hraje ve světě tutéž roli, na jakou byli zvyklí z dob Sovětského Svazu. Ale tehdy, v době Andreje Gromyka, by se takové diplomatické přemety nemohly stát. Odvrácenou stranou diplomacie je práce tajných služeb, o jejichž (ne)profesionalitě svědčí nedávný špionský skandál, připomínající historky ze špatného komiksu, nahrazujícího bývalý souboj Titánů z dob studené války. Korunováno je to pokračováním kariéry nejslavnější špiónky, Anny Chapmanové, jako novodobé liberální komsomolky a náhončí strany Jediné Rusko, ostatně vše ve stylu Putinovsko-Bondovských šaškáren.

237703

6.2.2011 16:41

RE:

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 237703

šašci ve vedení států nejsou žádná elita ale pouhé loutky v loutkovém divadle
jejich počínání má význam asi jako když pepík rozšlápne frantíkovi na pískovišti bábovičku ve skutečnosti jsou to pouhé figurky které jsou určeny k prosazování plánů elity a ovládání světa
rusko momentálně hraje toho "hodného" zatímco v minulosti hrálo toho "zlého" v případě USA je to opačně
nelze nevidět že zatímco před 20ti lety se hroutilo impérium jednoho "zlého" hráče centrum následovalo o pár let později
v současnosti se hroutí impérium druhého "zlého" hráče jak to dopadne s centrem uvidíme
každopádně glorifikace ruska a čína dnes je stejná jako glorifikace USA a havlovské "pravdy a lásky" na konci 80. let

237710

6.2.2011 18:49

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 237710

>rusko momentálně hraje toho "hodného" zatímco v minulosti hrálo toho "zlého" v případě USA je to opačně
Jak jste k tomu přišel. A myslíte papaláše, nebo celou zemi?

237713

6.2.2011 21:10

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 237710

Pane Aristorkrate, máte samozřejmě pravdu, jsou to jen šašci a nikoli elity, k tomu být příslušníkem elity je třeba mít vzdělání i morální kvality. Nepochybuji, že takoví lidé i dneska existují, ovšem jsou příliš slušní, než aby se drali o moc. Takže ta patří zločincům, z nichž mnozí byli za "komunismu" zavíráni zcela po právu (a škoda, že tak nedůsledně). Nic na tom nemění fakt, že i tehdy byli u moci zločinci, rudí, kdežto dneska se přebarvili na modro a ty rudé v mnohém překonali.

237717

7.2.2011 10:08

RE:

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 237717

přesně tak to je
se současným stavem lidského genofondu ani nelze očekávat jiný status

237739

7.2.2011 5:56

RE:

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 237703

Proto je důležité oddělovat epizodky od skutečně zlomových událostí: založení BRIC, lety ruských bombardérů až nad Británii, expedice ruského válečného loďstva k Jižní Americe, ropné a plynové "tranzitní" krize (zejm. za kratičké ne/vlády Topolánka a Vondry EU a následné překreslení vlády v Ukrajině...) = to vše se určitě nerovná epizodce s operetním "vyhnáním" ruských agentů z washingtonských mejdanů žvaníren [velký smích]

Rusko je si čím dál tím víc vědomo, co dostalo od svých moUdrých předků geostrategicky a surovinově darem do vínku. Jeden moUdrý západní agent mi kdysi řekl, že Rusové mají jen jednu jedinou Achilovu patu. A tou je chování se ruských elit vůči svým ruským spoluobčanům: Proto mi dnes uspokojuje, když cítím růst bohatství a příjmů i ruské střední vrstvy... Potkávám stále více ruských obchodníků a residentů v nejzapadlejších končinách světa. Kdysi jsem nebyl kvůli 1968 schopný odpovědět Rusům ani na dotaz na cestu. Dneska jsem nadšený, jak si tisíce km od Ruska i od EUropy rozumíme okamžitě, jakmile otevřeme pusu - ať už anglicky nebo rusky.

A právě v těch okamžicích je vidět, jak rusští expatrioti neztrácí k Rusku a k EUropě (která je jen menším ruským poloostrovem) vztah. Přesně to vypovídá o faktu, který jsem vždy slýchával před lety od moUdrých západních sovětologů a/i rusofilů - že Rus může okrást Rusko a prchnout na druhý konec světa. Ale ve chvíli, kdyby Rusku šlo o kejhák, tak zapomene na dům s bazénem a služebnictvem a úprkem se vydá Rusko spasit. Doba Humanitárního bombardování Jugoslávie byla nejhlubším dnem a potupou každého Slovana i slušného pozemšťana.

Od té doby se mnoho a mnoho změnilo. A Češi se díky Rusku a Číně a díky ruskému a čínskému zájmu na Německu (a tím pádem jako 17. spolková země) nemají proč obávat, že by s Rusy nevyšli nebo Čechy dokonce Němci, Číňané či Rusové ohrožovali. Naopak, Rusové, Němci i Číňané jsou našimi garanty, že "Ti, které nesmíme mimo Zvědavec.org autocenssurně jmenovat" by nás někdy v budoucnu Palestinisovali. [smích] [smích] [smích]

237734

7.2.2011 5:58

RE:

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 237734

Nějak mi to divně odseklo příspěvek v opačném gardu:

S ruskými elitami je to tak, že dokud necítí Rusko ohrožené, tak jeho elity nehledí nalevo napravo a Rusko (pro své sobecké a partikulární zájmy) poškozují. Jakmile ale pocítí, že se Rusko stává ohroženým, jsou jeho elity schopny ze sebe vydat maximum, aby se (společně s Ruskem) i ony zachránily. Táhne se to celými ruskými dějinami...

Během Humanitárního bombardování Jugoslávie Paktem NATO, zažili Rusové obrovské ponížení, ztrátu tváře (která má směrem všude na Východ daleko jinou vážnost, nežli v našem světě, kde "vše má svoji cenu" - i Lábus na "své" zRADARovské lavičce...), že se Rusové vzchopili a probudili.

Někdy si říkám, že predátoři mohli ovládnout všechny plánované prodejné ruské gubernátory a gubernie až po Vladivostok, kdyby k Humanitárnímu bombardování nedošlo a geopolitická mapa světa by dnes vypadala jinak. Ale Bill Clinton (mj. zvolený jen díky fondům naplněným zlými čínskými komunisty) řešil impeachment s Monikou Levinski a "Jugoška" se v Drang nach Osten najednou více hodila, nežli Šach mat Rusku, který by ale trval ještě několik let a skandál s Monikou by nebylo čím akutně přebít.

Když zahájil Pakt NATO humanitární vraždění srbských a albánských civilistů z 5km výšky, vyslalo Rusko svým srbským bratřím kolonu s humanitární pomocí s léky a lékařským materiálem. Na maďarských hranicích byla kolona zastavena a potupně několik týdnů Maďary zadržována. Dnes se to samé Maďarsko třese strachy, aby zlí Rusové nepřiškrtili kohoutky s ropou nebo plynem.

To Maďarsko zmiňuju úmyslně proto, aby bylo zřetelné, jak se od doby Humanitárního bombardování Jugoslávie změnil poměr sil. Anglosaská povaha má vždy tendenci vyvražďovat, ničit a drancovat (viz. vyvraždění Indiánů, kolonialismus, podpora zločinů Izraele vůči (g)Aze...). Ruská povaha je víc zaměřena na "udržitelnost" a ovládání sebe i druhých. Proto v Rusku žijí téměř všechny národnosti a etnika vedle sebe stejně, jako v dobách před ruskou expansí z malého slovanského knížectví. Navíc se zachovaly jazyky, zvyky, dějiny a dokonce i jména (pokud pomineme tradiční -ov).

Vše to a další vypovídá i o ruských elitách, které rozhodně nejsou naivní, na druhou stranu ani zbrklé a idiotské jako anglosaské. A na rozdíl od anglosaských si samy pod sebou neřežou větev. Právě to sebemrskačství v ruských médiích dobře vypovídá o tom, že jsou si Rusové vědomi, co všechno mají před sebou za kopu problémů - Američané (většina) jsou i dneska přesvědčeni, že naopak jsou (stále) nejlepším národem na světě[smích]

237735

7.2.2011 13:06

RE:

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 237703

...přemety těm, kdo je umí - umožňují zmást "nepřítele", to není zas tak špatný způsob....

237749

7.2.2011 7:24

RE:

Karel2 212.?.?.?

Reakce na 237678

Hmm, ja si naopak myslim, ze jeji tzv. vselidovost ji dela nebezpecnou pro ostatni staty. Bez toho aby museli nejak slozite cvicit obyvatelstvo ovladat zbrane ma vicemene cvicenou armadu, prakticky 3-4 den po napadeni jinym statem.
Viz priklad Mnichova 1938, kdyby nase armada nebyla vysoce vyzbrojena a hlavne plne vycviceno cele obyvatelstvo, myslite, ze by se hitler zdrzoval nejakou konferencu co mela za ukol znicit spojenecke smlouvy s Francii?

nn, bezpecnost kazde zeme je dano vycvicenosti jejiho obyvatelstva k obrane, je jednoduche zlikvidovat stat s profesionalni armadou pri bleskove akci tj. valka v radu mesicu, kdy dane stat nedokaze postavit odpovidajici silu na obranu, nez zemi kde behem 4 dnu je branici stat fakticky schopen postavit vycvycene cele obyvatelstvo na obranu...

237736

8.2.2011 10:01

RE:

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 237736

Počet vojáků není, samozřejmě, při kalkulování agresse a implikace "dýmů-krásy" zanedbatelný... A nyní již profesionální český voják dostane rozkaz a musí jít vraždit do Afghanistánu za cizí zájmy.

Na druhou stranu ruská armáda sklouzávala postupně do korupce a vnitřní rozloženosti. A to proto, že vojáci branci žili jak před 50 lety - a přitom čučeli na západní filmy, kde se vraždící žoldácká monstra v době volna prohání na drahých motorkách, stolují při nákladných obědech a dopřávají svým milenkám (a občas i manželkám) komfort v amerických překližkových chatách.

Ponechat tento rozpor stále neřešený (jen stále apelovat na ruské vlastenectví) je také cestou do pekel. Nesmíme na to hledět optikou jen EUropy. Ale Rusové musí bránit a chránit také svůj pacifický dvorek před predátory z JůYsEj a Japonska. Tamní gubernítoři (a samozřejmě i vojáci) jsou určitě dnes a denně cílem predátorské ideodiverze a špionáže.

Proto ponechat ruskou armádu sice velikou co do počtu, ale chudou co do požitků a participace na obrovském ruském bohatství by bylo brzy ošidné, pokud by se některý (nebo více gubernátorů) zbouřilo. Před Putinem mělo díky Khodorkhovskému (a dalším oligarchům, lteří pojali i oVčanství Státu USrael), právě řízenou revoltou zkorumpovaných a zlákaných gubernátorů dojít k totálnímu rozpadu a porobení Ruska. Spokojení a dobře saturovaní vojáci mohou naopak zběhlého gubernátora rychle eliminovat.

Už o tom píšu jinde, že západním predátorům vycházela jediná ruská strategická achillova pata - a tou bylo špatné zacházení ruských elit sa nižšími vrstvami obyvatel. A přesně na střední ruskou třídu Vladimir Vladimirovich zacílil distribuci péče a pozornosti. Proto západní predátoři musí škemrat o ropu, plyn, suroviny a odbytiště. Rusové totiž vědí, že by skončili v případě vítězství nějaké barevné revoluce a "dýmů-krásy" opět hůře, nežli dnes zbídačení obyvatelé Pobaltí... A vrátili by se k nim prabídné yeltzinovské časy. Proto ta reforma armády za každou cenu...

237777

11.2.2011 11:22

RE:

Karel2 212.?.?.?

Reakce na 237777

To ze se Putin zameril na stredni tridu, to je pravda (stim nelze nic jineho nez souhlasit.)
Nechal vyrust mezitridu do ktere se lze dostat s uplne dole nebo padnout stech nahore(bohac ma vizi, ze nebude zebrak a bude mit alespon nejakou slusnou existenci). A zaroven ze stredni se rekrutuje nejvic inzenyru, doktoru atd. co drzi spolecnost na urovni v technice zdravi apod.


Ale z vycvikem nemuzu uplne souhlasit, ono nejde jestli maji 100 nebo jenom 10 hodin vysvyku za mesic, ale o navyky a zakladni znalosti. Nemuzes vyrazit do boje pokud nema vojak navyk na rozkazi, rozborku, zaklady strelby a obecne znalosti taktiky (nemusi ju umet citovat, ale vedet obecne) apod. To da vojak i za rok vycviku, 2-3 hodiny denni vycvik. Bo jde spise o caste opakovani mala. Jinak armada dopadne jako Izrael verzus Egypt, kdy se priznava vyhra Izraele kvuyl nediscipline nepritele a nedodrzovani toho co normalni armada naziva disciplina, coz da spise tvrde vyzadovani hovadin na cvicaku jako pochodovani apod. nez perfektni vycvik na tanku. Na co me je vojak co umi perfektne ridit tank, kdyz poslechne rozkaz az za 5 minut.

Jinak receno, pro me zakladni vojenska sluzbna neni ani tak o schopnosti ovladat zbrane, ale discipline a bezmyslenkove okamzite splneni i sebepitomejsiho rozkazu. (Pochybuju, ze nejake 50 lete vojak zna dnesni zbrane a auto co ma armada).

237880

6.2.2011 11:30

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 237645

Pamatujete na Karla Havlicka Borovskeho? Jeho slovanskou risi?Psal o jeho snu z Brixenu pokud mi historicka vedomost slouzi.Kdyby to bylo u moci byla by to skutecna RISE, Myslite ze by de tak mohlo stst vblizke ci vzdalene budoucnosti? Je samozrejme ze Anglosasove by udelali vse ji znicit

237697

6.2.2011 21:36

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 237697

Základem takového státního útvaru by muselo být Rusko, které na to ale momentálně nemá. Voláte po obnovení Sovětského svazu? V Rusku existuje k němu poměrně velká nostalgie, podle průzkumů přes 80 % ruského obyvatelstva považuje rozpad SSSR za národní tragédii a kromě toho, podle sovětských zákonů SSSR nebyl nikdy legálně rozpuštěn. Bylo by tedy na co navázat, otázkou ovšem je, zda bychom si takový vývoj měli přát. Stát se to může a Rusko může vznést znovu své imperiální ambice, jen pokud výrazně zesílí, nebo pokud jeho protihráči a potenciální protivníci výrazně oslabí. Dlouho se spekuluje např. o rozpadu USA na několik částí, to by jistě ovlivnilo i EU, jejíž vnitřní vazby také nejsou dost pevné. Rusové by pak měli šanci. Je ale otázka, jak jsou tyto prognózy reálné - trvají už dlouho a pořád nic [smích].

Také je tu Čína, co kdyby ve vhodné chvíli poskytla bratrskou internacionální pomoc a "osvobodila" SSSR od kontrarevoluční liberální kliky? Doba je holt nejistá, takže člově neví, který jazyk se má víc učit - anglicky, německy, rusky nebo rovnou čínsky [smích]?

237719

7.2.2011 12:01

RE:

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 237697

Samozřejmě, že byl Havlíček Borovský velký Čech i visionář. Navíc Rus nikdy na Čecha neshlíží jako na svého slouhu - viz. velice solidní chování Rusů v Karlových Varech i v Praze. Rusové vždy mají tendenci využívat české zkušenosti s přežíváním na germánské hranici k pochopení germánské (a západní) mentality. Rusové by chtěli ze Západu přijmout vše, co by je obohatilo, ale zároveň neoslabilo. Je to přirozené - a Češi (a také Srbové a Slováci) díky tomu mohou z dobrých vazeb na Rusko jen profitovat.

Takže osobně jsem za co nejlepší vztahy s Ruskem. Pamatuji si, jak při zavádění vízové povinnosti (díky tlaku EU) s Ruskem, Rusové poukazovali, že oni tolik neprodělají, jako prodělá Česko. A dnešek je tomu dokladem: Rusové utrácí v celém světě, včetně Západní EUropy a jsou nejváženějšími hosty i klienty. Díky imbecilitě českých zRADARů nepatří Čechy už u Rusů mezi TOP destinace, ale nahradil je Kypr, Egypt, v zimě Rakousko, Švýcarsko, Itálie...

Přichází doba, kdy budeme prstíčkem hrabat, abychom vrátili vztahy s Ruskem tam, kam přirozeně patří - nejen kvůli exportovatelnosti Škodovek, investičních celků a účasti na ruských tendrech...

237745

5.2.2011 16:37

RE:

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 237644

I F. Forsyth napsal knížečku na toto téma, jmenovalo se to Ikona. Píše dobře, mezi řádky tam jde vysledovat zajímavé postupy z té skryté skutečnosti.

237657

5.2.2011 21:40

RE:

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 237657

Díky, taky jsem si nakonec vzpomněl (viz. výše) a jsem rád, že Vám se ten popis mechanismů pro šíření "dýmů-krásy" jevil stejně...

237676

7.2.2011 20:14

Ruské vládnoucí elity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Vážení přátelé, ke zdejšímu vzájemnému notování si o Rusku bych si dovolil poznamenat, že tamní vládnoucí "elity" nejsou žádní ušlechtilí myslitelé typu Tolstého nebo Dostojevského, které by nějak zajímala myšlenka slovanské vzájemnosti, natož aby ji nějak politicky podporovali. Je třeba si uvědomit, že v lepším případě jsou to velmi tvrdí kapitalisté, které zajímá hlavně vlastní konto nebo peněženka, jimž dávají přednost před svým vlastním národem. V tom horším případě jsou to polozločinecké mafiózní struktury, které by v žádném případě nezaváhaly, kdyby v naší republice bylo ještě co k ukradení a pokud by dostaly příležitost. Morálně nejsou o nic lepší než Brežněv a spol., spíše naopak, a těžko bychom je mohli označit za přátele. S přáteli naší republiky je to vůbec špatné a obávám se, že jediní nám zůstali už jen na Slovensku. Naši vlastní prozápadní zaprodanci typu Vondry a dalších pravdoláskařů a modroptáků bohužel našim jménem kopli Rusko dost nevybíravě do pozadí. Neříkám, že bychom se měli proto Ruska nějak obávat nebo mu naopak podlézat, nicméně mnoho přátelské náklonnosti z jejich strany dnes čekat nemůžeme, tím spíše, že tam dnes žádné moudré a laskavé osobnosti nevládnou. Pomohla by dlouhodobá vyvážená politika české vlády, která by se chovala férově i k Rusku bez nějakého zbytečného podlézání, o tom si však jen můžeme nechat zdát.

237758

8.2.2011 1:33

RE: Ruské vládnoucí elity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 237758

> S přáteli naší republiky je to vůbec
> špatné a obávám se, že jediní nám zůstali už jen na
> Slovensku.
Obávam sa, že aj v tomto bode sa mýlite...
O mnohých príkoriach sa proste nehovorí - ale nie sú ani zabudnuté.

237767

8.2.2011 11:06

RE: Ruské vládnoucí elity

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237767

Nevím jak to myslíte. Jestli vnímáte soužití našich národů jako mnohá příkoří, tak s vámi naprosto nesouhlasím.

V každém národě jsou dobří, zlí a také podlí lidé. Malé státy jsou velmi lehko manipulovatelné, hraje se především na nacionální strunu a zároveň se z pozice velmoci dosazují do vedení státu všehoschopní lidé, bez jakýchkoli zábran, neboli sluhové.

Na příklad druhá světová válka. Myslíte si, že vyslání dvou pěších a jedné motorizované divize po boku Wehrmachtu do Ruska bylo vůlí většiny Slováků? Asi v roce 1975 jsem hovořil v jedné zemi se Slovákem s fyzicky vyvinutou postavou Jánošíka. Byl vojákem na ruské frontě. Popisoval boj o Charkov a mimo jiné také to,jak v Charkově znásilňovali Rusky. Tohle dělají vojáci všech armád. To, co se však dělo v Rusku, je jako děj z pekla. Dějiny ovšem píše vítěz. Kdyby si Rusové vybírali negativa pro posuzování národů dle různých zvěrstev, nemohla by vůbec existovat jakákoli diskuze a mezinárodní soužití.

Příklad druhý. Po sametu, plný naděje a dobrého pocitu v srdci, kráčeje ulicemi města Brna jsem dostal chuť na burčák. Kousek dál byl malý a útulný stánek, kde ho prodávali. Koupil jsem si skleničku (2dcl). Byly tam zvýšené stolky bez křesel u kterých se popíjí na stojáka. V místnosti byli pouze tři návštěvníci, přátelé, kteří popíjeli společně. Stoupl jsem si stranou k dalšímu stolku a při prvních doušcích lahodného moku se ke mně přišoural jeden z těch tří. Hned z počátku mě začal provokovat v silně nacionálním duchu. Když prohlásil, že Štefánik psal projevy pro Masaryka , neboť byl mnohem chytřejší něž Masaryk a k tomu další ubohosti, začaly se mi třást ruce. Viděl jsem též pozorné pohledy jeho kamarádů. Hned mě napadlo, že je to provokace. Řek jsem si, já to nebudu, kdo zavdá příčinu k nacionálním třenicím. Ani jsem nedopil a odešel jsem. Takoví zneužívaní panáci a ubožáci, existují v různých podobách všude. Setkal jsem se s nimi na Moravě i v Čechách. Takže tímto neodsuzuji Slováky, se kterými jsem (až na ty vyjímky) vždy vycházel dobře.

Takže méně nacionalizmu a více rozumu a dobré vůle v posuzování soužití národů, je, dle mého názoru, ten správný směr. [smích]

237780

8.2.2011 13:56

RE: Ruské vládnoucí elity

e 213.?.?.?

Reakce na 237780

- mysli to tak ako ste to pochopili a zbytocne budete pisat kvetnate reci
- a tie priklady ubohost / bez zmeny, a posledna veta o nacionalizme, a rozume - na ten sa odhovaraju aj chazari, ked chcu ohlupovat aj vy? ( alebo to vztiahnute na priklady - spravne to je len podla Vasho videnia a ostatny bud suhlasia alebo sa mylia!(co to len pripomina... [mrknutí jedním okem])
- ked, sme sa rozchadzali bolo mi to luto, ale studia a neskor aj vlastne poznatky a zazitky "ceskeho" vnimaniama veci ma utvrdili, ze to bol spravny krok a mozno niekedy v buducnosti opat okolnosti spoja nase dva narody do celku, ale teraz rozdelenie hodnotim viac ako pozitivne
- tych krivd bolo vela a nedaju sa len tak prejst ako si niekto mysli a to z jednoducheho dovodu zmierit sa da iba ak preslo k pochopeniu a zmene ale k takemu niecomu to este nedospelo a to na obidvoch stranach... ( ano, tiez zastavam spolupracu medzi narodmi, ale nie podla diktatu a nevyhnutnosti! lebo tazko je byt priatel niekomu kto si ma nevazi a koho si ja nevazim - je to len blud)

237784

8.2.2011 16:44

RE: Ruské vládnoucí elity

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237784

Chápu vaše rozčarování. Měl byste však přijmout fakt, že rozdělení Československa bylo plánované velmocemi a na nacionální nástroj se hrálo úmyslně.

Privatizace proběhla dle not velmocí. Byla importována ze států Tomášem Ježkem, který po celou rozhodující dobu stál na stráži tohoto projektu a nedovolil nikomu do toho vznést jakoukoli změnu, než jaká byla určena a nařízena. Dnes si užívá zaslouženého odpočinku v exilu, zatímco my dva se tady dohadujem.

Za druhé. V případě referenda, by samotní Slováci nedovolili rozdělení republiky.

Za třetí. 16.9.2003 přestála vláda premiéra Špidly hlasování o důvěře a přitom nám bylo ústy poslanců sděleno jak probíhala privatizace. Národní majetek byl rozdán vytypovaným zájemcům bez zaplacení, které se požadovalo dodatečně. Přitom útvary hospodářské kriminality, které v té době vykazovaly úspěšnost, byly rušeny nebo reorganizovány. Nemyslím si, že po rozdělení republiky mělo Slovensko jinou metodiku.

V roce 2009 činil pouze v ČR oficiální veřejný dluh 1 260 miliard korun, což představuje 35% HDP. Do tohoto dluhu nejsou započítané ztráty za státní záruky, které činí 290 miliard, 41 miliard dluh EIB, 100 miliard staré ekologické zátěže a další miliardy za prohrané soudy a arbitráže. Takže celkový dluh je o další bilion korun vyšší a představuje 63% HDP. Tomu odpovídají i obrovské splátky úroků.

Já jsem přesvědčen, že se nemá cenu hádat. Oba státy jsou na tom podobně, jsme oběti velmocenských plánů.

Jinak přeju samostatnému Slovensku do nastávajícího jara jasnou oblohu a vám pevné zdraví. [smích]

237791

8.2.2011 21:38

RE: Ruské vládnoucí elity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 237784

Jsem z Moravy a polovina mé rodiny jsou Slováci. Takže postoje příslušníků obou národů mám z první ruky a řekl bych, že i srdcem Slováky velmi dobře chápu. Jenomže, nerad to říkám, ale právě ti, co nejvíc připomínají různé křivdy, mají v oku trám a před očima vlastní oponu. Toho, co někteří Slováci vytýkají Čechům (a nazývají např. českým nebo pražským šovinismem) se docela běžně a bez uzardění dopouštějí vůči obyvatelům Moravy. Dodnes, když přijedu na Slovensko, slyším "vy tam v tých Čechách", ačkoli dobře vědí, že v Čechách nebydlím a že jsem z docela velkého a nepřehlédnutelného města na Moravě. Když se po roce 1989 krátce uvažovalo o obnovení zemského zřízení, byli to právě (i když nejenom) slovenští politikové, kteří obnovení Země Moravskoslezské tehdy zabránili. Jsem dalek toho, aby se naše malá česká zemička nějak dále dělila, a i když někdo prohlásí historickou zemi, sousedící se Slovenskem za Čechy, mohu se přesto celkem snadno přenést. Moravskoslezské emancipační snahy, mnohem smířlivější a mírumilovnější než ty slovenské, byly politicky zesměšněny a dnes už i lidi žijící na Moravě zajímají jen okrajově. Přesto, pokud, milí bratři Slováci, chcete vytahovat své křivdy, mohlo by se stát, že budete muset pohlédnout i na vlastní obraz, který se vám nebude líbit. A to jsem vám nepřipomněl Slovenský štát, snahy slovenských národovců ukrást historii Velkomoravské říše, ani to, jak jste byli za Husáka privilegovaný národ.

237808

8.2.2011 17:02

RE: Ruské vládnoucí elity

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 237780

V podstate plne súhlasím Quido..

V bežnom živote sú podobné provokácie napr.medzi Slovákmi a Čechmi príznakom hlúposti, aj keď o dejinách a príčinách stereotypov treba diskutovať.
Mám pocit, že na fórach mejn- a aj alterstrímu je to skôr dlhodobý zámer.
Či viac za peniaze, alebo tupo proaktívne..neviem..

Ako občas pozerám, na fórach v okolitých krajinách je to podobné.
Momentálne sa stupňujú provokácie hlavne voči "muslimom" cielene symbolizovaným okrajovými extrémnymi skupinami nepriamo a občas aj priamo kontrolovanými tiež "Veľkými kamuflátormi".

237793

8.2.2011 18:40

RE: Ruské vládnoucí elity

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237793

No to sem rád, že to vnímáte i cítíte bez hloupých emocí. V jednotě je síla. Protagonisté dobře věděli, že po rozdělení republiky budou vytvořeny mnohem snadnější podmínky pro tunely všeho druhu.

Pamatuji si, jak v televizi v době velké tuneláže, objasňovali národu miliardové ztráty. Jedna taková reportáž, která objasňovala miliardové ztráty se odbyla větou: Nebyl to zlý úmysl. Oni bankéři jsou mnohem křišťálově čistější než takový Gros. To přece každý ví. A věděl to i Alon Barak a další dobrodinci. Kupř.: nedávno jsem četl o úspěšném podnikateli, který začal podnikat z obyčejné garáže a ejhle- dnes jezdí ve špičkových vozech a tráví dovolené v Izraeli.

Oba národy byly okradeny. Je debilní se ještě k tomu všemu obviňovat navzájem. To je můj názor.
[oči v sloup]

237799

8.2.2011 20:19

RE: Ruské vládnoucí elity

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 237799

>V jednotě je síla. Protagonisté dobře věděli, že po
>rozdělení republiky budou vytvořeny mnohem snadnější
>podmínky pro tunely všeho druhu.

Ono to má ďaleko širší záber, nie len ekonomický.Chaos je vždy veľmi silný prostriedok na ovládanie más ( nacionalizmus,ideologizmus,propaganda,zmeny právneho statusu,oslabenie nových štátov, parcelácia trhov vplyvom zmien zákonov...atď.).



>nedávno jsem četl o úspěšném podnikateli, který začal
>podnikat z obyčejné garáže a ejhle- dnes jezdí ve
>špičkových vozech a tráví dovolené v Izraeli.

Aj veľký "humanista a filantrop" a hlavne eugenický fašista Bill Gates začínal v garáži...Asi tam vznikajú silné myšlienky...
Podobne ako Facebook...novodobé "šialenstvo" a "dobrá" práca
tajných služieb na magorizácii a sledovaní, hlavne mladej generácie.Mládež je vždy najrevolučnejšia - proste ešte nemá čo stratiť...Tak ju treba podchytiť, sledovať, ovládať a pretvárať tak, aby to vyhovovalo elitkám...


>Oba národy byly okradeny. Je debilní se ještě k tomu všemu
>obviňovat navzájem. To je můj názor.

Úplný súhlas quido...Zatiaľ sme len úbohe hračky v rukách tých, ktorí vytvárajú, kamuflujú a prognozujú dejiny...Iste ste si všimli koľko prognostikov nastúpilo po r.1989 do popredných politických pozícii...Mnohí tí bradatí prognostici sa veľmi rýchlo stiahli a ťahajú za povrázky iné marionety...Samozrejme aj tí sú len project manageri silných okultných síl stojacich úplne mimo nášho dohľadu...Je veľmi zaujímavé to sledovať...Tí, ktorých denne vídame v TV oblbovači, sú stále tí rovnakí ...vyšľachtení v judeo-kresťanskej filozofii klamu a mamonu...Nečudujte sa, že sem tam zmizne niekoľko mld. a niekedy aj bld. v obrovskom chřtáne nenásytného draka...Ten drak to riadi a ovláda...Veď iste sledujete, že ešte žiaden z ich sluhov ( politikov ), v ktorejkoľvek krajine, nebol súdený za akýkoľvek prechmat,zlodejstvo, korupciu a iné svinstva voči ľuďom danej krajiny a ľudskosti vôbec...

[pláč]

237803

8.2.2011 21:08

RE: Ruské vládnoucí elity

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237803

Ano, vaše názory jsou skutečné Slovensko občanů,mlčící většina.
Abych pravdu řek-potěšil jste mě. A pak, všimněme si, co se dějě v Madarsku a také v Srbsku-Vojvodině. Ten vývoj není pro osamocené Slováky příznivý. I v tomto případě je rozdělení státu na škodu Slovenska i ČR.

Zdraví Quido

237806

8.2.2011 21:55

RE: Ruské vládnoucí elity

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 237806

Zdravím p. Quido,

som rád , že aspoň niekoho môžem potešiť ( chápte to tak ,s nadhľadom, lebo potešujúcich správ býva už veľmi málo ).Oprátka sa uťahuje ( ceny všetkých základných potrieb človeka budú silne rásť a bežný človek bude silne stresovaný...).
Vývoj v Maďarsku a Srbsku ( tu musím povedať, že majorita vlastníctva majetkov Vojvodiny je už v rukách našich starších bratov - tak sa vyjadril s. pápež Benedikt z Nedožrancov - ktorí pochádzajú z Chazárie ).
Slovensko je malý a mladý štátik, do ktorého si ktokoľvek rád kopne...Ale, ak ste si všimli, je veľký ( ba priepastný rozdiel ) , že pokiaľ mu šéfuje Sorosova bábka ( Radičová ), príde ktorýkoľvek maďarský vrcholový politik ( treba chápať, že sú to ďalšie Sorosove marionety judeo-kresťanskej elity )v pohode na návštevu, žiadna antipatia...atď.
P. Quido - medzi normálnymi ľuďmi nemôže byť nácia problém...Ja osobne mám veľa známych v ČR a nikdy som nemal žiadne nacionalistické vízie, i keď sme sa radi v tejto téme ponaťahovali...Vnímanie nacionalistických treníc je len pre nižších intelektuálne vybavených jedincov...

Ja napr. nakupujem mnoho domácich ( bio ) výrobkov u bežného farmára v Maďarsku.A musím povedať, že nemáme žiadne problémy ( manželka troška hovorí po maďarsky )a chuť je vyníkajúca...To v Blídli alebo v Tescu, či iných špinavých obch. reťazcoch nekúpim...

Tiež vnímam rozdelenie Československa za obrovskú škodu pre oba národy...Bohužiaľ sme len malé políčka na rozdeľovanie šachovnice podľa vôle globálnej elity...
Bývalá Juhoslávia...no veď to je úplná novodobá kataklizma ...buďme radi, že parcelovanie ostalo len tak ako je...veď napr. mohlo vzniknúť Sliezko ako ekvivalent Kosova..., alebo aj iné srandy zvrátených globalistických mozgov...

S pozdravom

Kysučan

237809

9.2.2011 9:58

RE: Ruské vládnoucí elity

quido2 81.?.?.?

Reakce na 237809

Vážený pane Kysučan,

hovoříte mým jazykem. Nemohl bych stávající situaci na Slovensku charakterizovat lépe. Váš krátký komentář je výstižný. mezi normálnými ludmi nemože být nácia problém... Proto se na ni predátoři zaměřují, neboť chápou, že soudržná a spořádaná společnost, s vlastní vládou schopných lidí,je největší překážkou.

Děkuji vám za odpověď a do budoucna vítám více takových osvícených diskusí mezi našimi národy. Totiž ještě jsme nedojeli na konečnou. Do strategické kuchyně predátorů nevidíme. Ne nadarmo napsal profesor Beddington, že příští válka musí být vedena více vědecky. Mám dojem, že právě probíhá.

Mějte se hezky. Přeji vám pevné zdraví a svěží mysl.

Quido

237826

9.2.2011 13:08

RE: Ruské vládnoucí elity

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 237826

Děkuji vám pánové Kysučane a quido2 za vaše příspěvky.


Přesně popisují situaci a metody, jakými Pokrytci pracují (Predátoři patří jen do části množiny po Moci a penězi do těch správných kapes pokukujících deprivantů) a jak sofi metodami manipulace s masami, brainwashingem a nástrojem ROZDĚL A PANUJ a náboženskými pokrouceninami po věky ovládají nevědomou a zblblou většinu.

Zejména metoda Rozděl a Panuj (divide et impera / divide and conquer / divide and rule) je velmi účinná a dokud nebude moudrými spoluobčany v souvislostech a adresně pojmenována a rozkryta, dotud se poměry ve společnosti pro dobro VŠECH zúčastněných nezlepší.

Příkladu je plná historie a mezi poslední bych zařadil snahu pokrytců rozdělit a zpacifikovat protestující Egypťany a tím udržet u moci proUSraelský, zkorumpovaný režim a jeho zbohatlíky v čele s Mubarakem nebo v v Českých podmínkách např. rozdělit občany ve věci protestu lékařů.

Ano, postavit mladé proti starým (přemluv bábu), pracující proti důchodcům, sestry proti lékařům a navzájem (viz. trojský kůň ODS Jurásková v čele asociace sester) atd. je cesta dokončit zlodějskou privatizaci a tunel na prostředky státu.


Využili zblblosti určité množiny Slováků a Čechů a rozdělili společný stát ve svůj prospěch, stejně jak to bohužel krvavě dokázali v býv.Jugoslávii a jak se jim kupodivu stále nedaří v Rusku.

Pokud budou lidé držet pohromadě, jejich arogance a košér pletichy končí a proto je dobře tyto věci a v SOUVISLOSTECH (nejen na Zvědavci) stále připomínat.

jansmith[smích]

237835

10.2.2011 20:40

RE: Ruské vládnoucí elity

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 237835

Tiež ďakujem p.jansmith za dobré doplnenie, veď k tejto téme je možné napísať stovky, ba aj tisíce kníh...

Ak sledujeme vývoj v Tunisku, či Egypte, tak k nám prenikajú správy, akí neskutočne bohatí sú ich vrcholoví politici (pozn. autora: niektorí tu pišúci - sa politikov vehementne zastáva...môžme premýšľať prečo ?). A ako krásne dokážu okrádať svojich ovčanov...A keď im horí u prdele, tak dvihnú kotvy s niekoľkými tonami zlata a s tučnými kontami vo Schweizi rádovo v mld. USD a šups ho do nejakého kamaratského štátiku...skvelé je to zariadené...
Čiže delenie a panovanie má svoje pravidlá hry...Žiaľ na úkor bežných más...Tí sú určení na bežný konzum, pretože keby nekonzumovali, čo im je v reklamách sprostredkované, tak by sa tí u koryta skláňali pred poloprázdnejším válovom...


>Ano, postavit mladé proti starým (přemluv bábu), pracující
>proti důchodcům, sestry proti lékařům a navzájem (viz.
>trojský kůň ODS Jurásková v čele asociace sester) atd. je
>cesta dokončit zlodějskou privatizaci a tunel na prostředky
>státu.

Veľmi jasne to vidíte.Veď tí tuneláři z EU, či USA si vyberajú len správnych a myslím si, že super
morálne pokleslých jedincov, ktorým niečo podhodia a oni veľmi radi vrtia chvostom.V arabských krajinách však história hovorí, že najviac kradnú tí šejkovia , emíri , sultáni a Bumbaraci, ktorí sú na čele empajru, ako je to vidieť aj v dnešných dňoch ( iste sú tam skrytí aj bohatší boubeláci,ale napr. takí Paroubkovci by tam boli len nosiči vody na poušti...).

>Využili zblblosti určité množiny Slováků a Čechů a
>rozdělili společný stát ve svůj prospěch, stejně jak to
>bohužel krvavě dokázali v býv.Jugoslávii a jak se jim
>kupodivu stále nedaří v Rusku.

Myslím si, že Rusko oproti CCCP, už v rannej fáze dosť okyptili a asi nie je záujem vrcholových globálnych predátorov, aby ten proces ďalej rozvíjali...Rusko hrá len svoju úlohu na šachovnici, asi by som to tipoval na hodnotu takého strelca...


>Pokud budou lidé držet pohromadě, jejich arogance a košér
>pletichy končí a proto je dobře tyto věci a v SOUVISLOSTECH
>(nejen na Zvědavci) stále připomínat.

Tí ľudia musiať najprv dospieť k poznaniu, že čo je to vlastne držať sa pohromade ( konať spolu v záujme ich vecí obecných ) a vôbec vidieť, kto je ich nepriateľ

[smích]

Kysučan

237875

8.2.2011 22:31

RE: Ruské vládnoucí elity

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 237803

re:Kysučan..

Oveľa viac zmizne na báze dočasne "zlegalizovaných" trestných činov, ako je napríklad úročenie a fiat money.
Keby to neukradol ich vlastný nevedomý aparát, museli by ho vymeniť.
Zároveň slúži ako volavka.
V jednoduchosti je krása.
Niektoré záležitosti riešia celkom elegantné, to treba uznať [smích]
Môžeme a máme sa od tých okultistov čo učiť.

237812

8.2.2011 23:37

RE: Ruské vládnoucí elity

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 237812

Ale udo, ten ich aparat je bohužiaľ vedomý...a presne inštruovaný...A vzhľadom na ich IQ ...aj , keď možno nechodia na rozumy na Zvědavca, alebo iné konšpiratívne weby, zaiste si uvedomujú svoju úlohu v tejto hre...
Elity si však vždy vyberajú duševne pokleslých jedincov, z mnohých rozvrátených a degenerovaných rodín...( skvelým príkladom pre bádanie je rodina p. Dzurindu alebo Fígeľa...).Sledovanie DNA a výber vhodných jedincov na špinavú prácu, v zákulisí už dávno pokročil do sfér, o ktorých sa nám ani nesníva...Žiaľ dôsledky vidíme v každodennom našom živote...
Udo máme sa od nich učiť čo ??? Že riešia "elegantne" mnohé záležitosti...no veď, keď budete vedieť veľmi presne ako sa správa stádo a nalejú Vám základné schémy správania, akcie a reakcie , tak ako psychopat a degenerát urobíte za špinavé peniaze príslušnú špinavú prácu...Zvlášť, keď vám povedia, že TY si rytier Kadosh a tá lúza, ktorú riadiš... na TEBA nemá páku...MY to všetko zariadime...TY ich len musíš elegantne oblbovať...
Chcelo sa mi úplne smiať do popuku , ako bol inštruovaný bývalý gen. prokurátor súdruh TRNKA...Aký hnusný smrad z neho vyšiel...ale dobre som sa pobavil...Chudák, duševne zakrnelý...ale hrá svoju úlohu, ako mnohí ďalší...nech im je zem ľahká...
Pevne verím, že to ich vnútorné JA nemá ľahké...Špinavá duša má za následok ich ďalšiu degeneráciu...Nechcem o tom moc písať, ale dobrým príkladom je syn degeneráta Klausa...Hold, ako hovoria ezoterici, TVOJA tvár je odrazom TVOJEJ duše...
Ak TY si pokračovaním DNA svojich rodičov, tak ...

Kysučan

237814

9.2.2011 10:35

RE: Ruské vládnoucí elity

e 213.?.?.?

Reakce na 237814

- no tak ste sa tu potlapkali po pleciach a co>
- ano Quido, ak si da niekto nick Kysucan a da v prispevku ako nakupuje v madarsku a manzelka len trocha hovori po madarsky - mozno preto lebo je madarka/chazarka [mrknutí jedním okem] tak to je nazor Slovakov - tak toto je ako aranzma a propaganda zo Sme
- a to strasenie Vojvodinou - nebud smiesny a neboj sa o Srbov, Slovakou a Madarov tam zijucich nic sa nestane, chazar opat dostane do huby, a uz vobec nie o Slovaky na Slovensku [mrknutí jedním okem]


- meliete stale o peniazoch, lebo Vas tak naucili a je Vam luto, ze vas neprizvali - blud - jedina mena na svete je krv a pot - ktomu pridajte rozum a presvedcenie za vec a potom uz ziadne hory penazi nicim nepohnu ( ale je to zamer aby ste tomu verili, ze peniaze su krvou spolocnosti)

- a pre Moravaka, ja uznavam, ze sme mali vzniknut spolocne, ale to kradnutie historie a krivenie ako sa da to sa otocte na Prahu a chazarov v nej, my nemozeme ukradnut nieco coho sme boli sucastou! (tak ako je to aj z Uhorskom)
- to, ze ste skoncili v Ceskom podruci je jednoduche tak ako vymenili uzemie Slovenska po vojne za to aby im ostalo pohranicie s Nemeckom, tak si uvedomovali, ze ak by ste prirodzene utvorili celok so Slovenskom prisli by o cele Cesko ( o to aj tak prichadzaju svojou kolaboraciou ktora je neuveritelna, my sme tak vinimocny rusi nas maju radi ako dalsiu spolkovu zem - chore)
- spojenim Moravy a Slovenska by vznikol velmi silny utvar ako uzemne tak mentalne vzdorujuci( a toto pani mate pravdu, sa snazia obmedzovat ako mozu (oni sa nechali poucit Velkomoravskou risou a Uhorskom)

- a oba staty su na tom rovnako, hmm, ako sa to vezme su tu rovnake snahy o urvanie a manipulaciu, ale rozdiel je v mentalite, cecha, moravaka, slovaka, uzurpatori vedia koho sa da kupit a presvedcit o jeho vinimocnosti a kto chce zit, s uctou a pokorou na svojom po svojom! (nas sem tam zblbnu, ale maju to tazsie, asi sme menej inteligentny a nevieme pochopit ako dobre to s nami myslia [mrknutí jedním okem])

- nacionalizmus to slovo ktore je skoro vulgarne, ze? lebo nedovoluje sa na cudzom spravat ako na svojom, ono samozrejme viem vsetci ostatny mame nizsie IQ a sme neschopny a nacionalizmus- vlastenectvo je len pre nas
- MY-VY co vieme-te cenu penazi to nepotrebujeme my potrebujeme globalnu spolupracu a penaze - ste smiesny ani ste nepochopili co som napisal a ani clanok pod ktory pisete
- ano zlodeji kradnu a presuvaju, ale nemozu ukradnut dusu a vazbu na to vnimat svet cez nu a v tom je sila narodou / tie zahynu co na to zabudnu ( preto ta snaha o unifikovanost )


- a este k tym silnym okultnym silam a ostatnym zakulisnym veciam - nebudem tvrdit, ze sa nedeju, ale aj najlepsie plany sa seknu a nepodaria a ako my raz na jednani povedal Nemec, ked som sa ho opytal na to co, ze araby nakupuju tovarne co ak ich zrusia alebo podobne/ a on na to a to ako, maju tu ludi? maju len kus papiera v ruke a my sme tu doma, ak nas naseru papier roztrhame ich prinajlepsom vyhostime a vydame nove pravo pre nasich ludi dobre - jednoducho chazary nemaju nic, len vasu vieru vo vlastnu NEMOHUCNOST!!!

237827

9.2.2011 14:31

RE: Ruské vládnoucí elity

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 237814

Máte pravdu Kysučan, že činy, psychika sa prejavuje aj fyzicky, geneticky..
Aj vy by ste na to mali dávať pozor, hlavne, ak Vaše veci číta mnoho ľudí, čo efekt násobí, ak chápete. Takže opatrne, lebo riskujete osud premnohých hercov..umelcov a novinárov [smích]
Opatrne s tým násilným paušalizovaním. Je fakt, že to je celé podstatou veľmi jednoduché, no nie úplne v tomto štýle.
Objektívna pravda je v danom dejinnom momente vždy konkrétna, leží na povrchu a sú metódy, ako sa k nej dá priblížiť.

Tak korporátni manažéri na vyšších postoch, ako aj ekvivalente postavený politici sú v situácii, kde je ich nepísanou povinnosťou samoiniciatíve vytušiť čo sa od nich očakáva. Ak to nedokážu, či nebodaj nechcú v rámci svojej divadelnej funkcie z informácii hodených režisérom a scenáristom do davu vydedukovať, algoritmy samo-riadenia systému ho v podstate automaticky vyhodia. Je to štatisticky predurčené. Iba výnimočne sa vyslovene okrajové stavy riešia direktívne.

Politikov a top manažmenty sa ešte viac ako bežný plebs snažia držať bielym informačným šumom v strese. Pokiaľ politik neprešiel nejakými lepšejšími ucelenými školeniami metodológii psychológie riadenia, tak aj keď má občas jasnú chvíľku a vzoprie sa, je tlak tak veľký, že to väčšina rýchlo vzdá.

Pozitívne je, že relatívne dobre informovaných pribúda, no potrebujú vzhľadom na pravidlá nevyhnutne aj podporu zdola.

Záležitosť okolo Trnku vnímam skôr pozitívne, lebo tiež naznačuje chápavý perspektívny konsenzus.
Hlavne keď fašisti v Sme, Pravde, Týždni,a spol. tak kvičia [smích]
Myslím, že Dzurinda, ako som ho mal kedysi možnosť poznať, to myslel úprimne, no nevedel s kým má tú česť. Detto Mečiar. Aj keď im občas v tej pozícii evidentne utrhlo dekel.
Figeľ by mal byť veľmi dobre informovaný, no má extrémne zložitú pozíciu. V bežnom KDH je žiaľ stále ešte dejinne a ideologickým podmienená vysoká neinformovanosť o fungovaní reálnej politiky. Ak to Figeľ myslí úprimne, čomu som naklonený veriť, čaká ho veľa ťažkej tichej práce s členskou základňou.
To, čo nakoniec vzdal aj Čarnogurský.

Čo sa informovanosti týka, sú na tom socialisti a komunisti oproti KDH oveľa lepšie, no majú zasa iné specifické problémiky.

Je to zkrátka pestrá mozaika v tom našom divadielku, no každý štát má svoje ..

237837

10.2.2011 19:24

RE: Ruské vládnoucí elity

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 237837

>Aj vy by ste na to mali dávať pozor, hlavne, ak Vaše veci
>číta mnoho ľudí, čo efekt násobí, ak chápete. Takže
>opatrne, lebo riskujete osud premnohých hercov..umelcov a
>novinárov [smích]

>Opatrne s tým násilným paušalizovaním. Je fakt, že to je
>celé podstatou veľmi jednoduché, no nie úplne v tomto
>štýle.

Plne Vám rozumiem, udo...každý má však iný uhol pohľadu.Vy, ako si všímam nemáte rád novinárov ale " milujete " politikov.Tí sú bohužiaľ, podľa mňa, morálnym odpadom ľudstva ( česť výnimkám )...

>Objektívna pravda je v danom dejinnom momente vždy konkrétna,
>leží na povrchu a sú metódy, ako sa k nej dá priblížiť.

Sem s ňou,alebo aspoň s jej približnou polohou, nech vieme ako vyzerá.


>
>Politikov a top manažmenty sa ešte viac ako bežný plebs
>snažia držať bielym informačným šumom v strese. Pokiaľ
>politik neprešiel nejakými lepšejšími ucelenými školeniami
>metodológii psychológie riadenia, tak aj keď má občas jasnú
>chvíľku a vzoprie sa, je tlak tak veľký, že to väčšina
>rýchlo vzdá.

Áno, úplný súhlas, mám s tým osobnú skúsenosť.


>Pozitívne je, že relatívne dobre informovaných pribúda, no
>potrebujú vzhľadom na pravidlá nevyhnutne aj podporu zdola.

Je to zákonité a bez tlaku zdola je ťažko robiť zmenu.ONI však tie metódy na ovládanie tých dole majú už dávno veľmi dobre prepracované a neustále ich zdokonaľujú...


>Záležitosť okolo Trnku vnímam skôr pozitívne, lebo tiež
>naznačuje chápavý perspektívny konsenzus.

Neviem...z toho človeka som nikdy nemal dobrý pocit, je to podľa mňa len slabučká marioneta.A tie jeho duchaplné posledné vyjadrenia na úrovni IQ hlboko pod 100.Aj keď mu asi predpísali scénar...ale ten sa obyčajne píše šitý na persónu protagonistu.

>Myslím, že Dzurinda, ako som ho mal kedysi možnosť poznať,
>to myslel úprimne, no nevedel s kým má tú česť. Detto
>Mečiar. Aj keď im občas v tej pozícii evidentne utrhlo dekel.

Tomu, udo neverím ani 5%.Hoci Mečiar ešte pred rozdelením ČSFR ,po rozhovore s Havlom medzi 4-očami plakal...Asi mu bolo povedané, že aj keď sa poserie, tak si nepomôže...

Fígeľ, Čarnogurský a iní farizejskí pokritci má už vôbec neoslovujú.Napíšete, že pozor na paušalizovanie a že štýl je niekde inde...Udo, ja si budem vážiť politika vtedy, keď bude čestný, bude žiť zo svojho platu,nebude zneužívať mnohé výhody, na ktoré si myslí, že má nárok .Pozrite, nič im nebráni, aby špinavo získaný majetok darovali na skutočnú charitu ( taký Čarnogurskí aj niekoľko mld. EURO ).Oni si vybrali cestu klamu a mamonu...Viac nemá k tomu čo dodať, ale nepaušalizujem, len objektivizujem realitu dnešných dní...


>Je to zkrátka pestrá mozaika v tom našom divadielku, no
>každý štát má svoje ..

Jasne... každý štát má svoje divadlo a iné herecké obsadenie.His-tória má vždy čo povedať...

237873

11.2.2011 13:13

RE: Ruské vládnoucí elity

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 237873

Re:Kysučan..

1. Novinári sú totiž oveľa prísnejšie a aj priamymi metódami riadení a jednou z ich hlavných úloh je kontrolovať politikov v zmysle direktív tzv.tajomníkov klubov akcionárov v glob.systéme správcov "slobodných" (fašistických) médii. Kontrola politikov systémom je teda predsa len o kus menšia..
Uhol pohľadu má každý iný, to je fakt. Feťák trochu iný ako bankster..Každý podľa toho, čo je za n-tita. Ťažko sa asi bežný Človek zhodne s pohľadom mafiána. Pojem Človek, sme si tiež definovali.

2. Objektívna pravda? Toľko krát sme to tu rozoberali.. Pozrite záznamy.
V skratke základy metodológie smerujúce k objektívnej pravde: 1.pohľad na analyzovanú situáciu z pohľadu objektívneho globálneho procesu koncentrácie moci,2.pohľad z pohľadu objektívneho javu zmeny logiky sociálneho správania,3.pohľad z pozície buď egocentrického, alebo neegoistického konceptu života, mozaiky, alebo kaleidoskopu, atď atď...
Porozmýšľajte, vyskúšajte a napíšte skúsenosti, ak Vás to naozaj zaujíma Kysučan.

3.Metódy kamufláže má Globálny parazit celkom dobre prepracované, no dávno stratil kontrolu. Bojuje o ňu, no keďže ciele a podstata jeho práce je už min. pár desiatok rokov dobre známa nielen v odbornej verejnosti, v podstate nemôže uspieť. Parazit potrebuje pracovať v skrytosti. Ak je navyše mnoho ľudí lepšie informovaných ako on sám a objektívne prešla spomínaná zmena globálneho podvedomia a vedomia, slúžia pre populáciu priamo už iba ako motivácia ku zmene, rozvoju. Navyše klasické:"Viac hláv, viac rozumu", pričom parazitov je málinko oproti väčšine populácie. Stačí aby stúpala informovanosť ako doteraz a majú to zrátané najneskôr do pár desaťročí, no možno aj skôr, záleží na nás všetkých [smích]

4.Z pohľadu spomínaných základných metodik analytických prístupov sociologického marketingu a bezpečnosti sa pozrite aj na spomínaných politikov a budete sa blížiť k objektívnej pravde. Samozrejme ak nepatríte k malej skupine slepo oddaných, posadnutých nejakou ideou, konceptom, neschopným prehodnotiť vlastné stereotypy myslenia vzhľadom na ich adekvátnosť k reálnemu životu a jeho objektívnym cieľom. Tam je to potom ťažké a väčšinou je zbytočný aj akýkoľvek dialóg, či vysvetľovanie. Pre dotyčného a jeho okolie tento stav spravidla končí tragédiou. Každý priemerný človek totiž dostal rozum a má slobodu výberu, vôle a tým aj zodpovednosť osobnú a samozrejme kolektívnu(domovskú systémovú)..

..Ako niektoré skupiny obyvateľstva, ktoré sa nevedia žiaľ už po tisíce rokov poučiť a hrajú tak aj v modernej sociológii veľmi špecifickú tragickú rolu. No každá rola má v tomto zmysle svoje miesto a čas. Otázka je, či napĺňa svoj potenciál, alebo sa vymkla z Miery a pácha cyklické harakiri.

Treba veriť Bohu, ktorý je a nie v toho ktorého niet, lebo inak je bližšie k Bohu ľubovoľný presvedčený ateista.

237884

Příspěvků: 46

05.02. 09:32 MoUdrostrak  "Mechanismy" se otahaly, vyčpěly a nemají ani na údržbu, když "inkaso" mizí v nedohlednu:-)
05.02. 09:33 MoUdrostrak  RE:
05.02. 11:42 MoUdrostrak  RE:
05.02. 12:15 quido2  RE:
05.02. 21:51 MoUdrostrak  RE:
06.02. 10:41 quido2  RE:
06.02. 11:27 udo1  RE:
06.02. 16:35 aristokrat  RE:
05.02. 15:43  RE:
05.02. 22:02 MoUdrostrak  RE:
06.02. 14:43  RE:
06.02. 16:41 aristokrat  RE:
06.02. 18:49  RE:
06.02. 21:10  RE:
07.02. 10:08 Kájík  RE:
07.02. 05:56 MoUdrostrak  RE:
07.02. 05:58 MoUdrostrak  RE:
07.02. 13:06 janko  RE:
07.02. 07:24 Karel2  RE:
08.02. 10:01 MoUdrostrak  RE:
11.02. 11:22 Karel2  RE:
06.02. 11:30  RE:
06.02. 21:36  RE:
07.02. 12:01 MoUdrostrak  RE:
05.02. 16:37 Rene Bartosek  RE:
05.02. 21:40 MoUdrostrak  RE:
07.02. 20:14  Ruské vládnoucí elity
08.02. 01:33  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 11:06 quido2  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 13:56 e  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 16:44 quido2  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 21:38  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 17:02 udo1  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 18:40 quido2  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 20:19 Kysučan  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 21:08 quido2  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 21:55 Kysučan  RE: Ruské vládnoucí elity
09.02. 09:58 quido2  RE: Ruské vládnoucí elity
09.02. 13:08 jansmith1984  RE: Ruské vládnoucí elity
10.02. 20:40 Kysučan  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 22:31 udo1  RE: Ruské vládnoucí elity
08.02. 23:37 Kysučan  RE: Ruské vládnoucí elity
09.02. 10:35 e  RE: Ruské vládnoucí elity
09.02. 14:31 udo1  RE: Ruské vládnoucí elity
10.02. 19:24 Kysučan  RE: Ruské vládnoucí elity
11.02. 13:13 udo1  RE: Ruské vládnoucí elity

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 008