Diskuze k článku

Smrt „sociální Evropy“

Příspěvků 41

21.1.2011 4:06

Největší terno.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Je asi dlužit něco Číně, nechtějí po vás ekonomické škrty, privatizaci zdravotního systému, infrastruktury...., nekecají vám do vnitřní politky. Tudle Řekům odkoupily dluhopisy a mají zájem o ekonomickou spolupráci, nejde jim ani tak o potištěný papír jako o skutečné produkty řecké ekonomiky. Nebo teď v USA kontrakt za 45 miliard v rámci něho 200 letadel. Pravda co by si banky a zahraniční instituce počali s olivovým olejem ve velkým nebo leteckým parkem o 200 letadlech, že ano? Banky vyžadují holt ten papír. Ber, kde ber. Ty chcípni dneska a já zítra, s plnou hubou toho papíru.
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/222850-v-...

236544

21.1.2011 6:10

RE: Největší terno.

MoUdrostrak 85.?.?.?

Reakce na 236544

Kapitalismus je s lidstvem od usvitu veku.
A kapitalismus VZDY prinasel jen bidu, krise, paty nasledovane expansivnimi dobyvacnymi valkami...

Jeden kolega tu prirovnal kapitalismus k obyhani stolu naivy, kdy jim VZDY ubyde min. jedna zidle.

Ja zase rad pozoruju obri akvaria, kde je jasne, ze bez expanse predatori z vrcholu pyramidoveho potravniho retezce ostatni vyjedi a pak sami take zahynou.

Zbidaceli a bankrotujici Emericane to uz pochopili = ze emericky SEN byl jen odrazem ve skle, PREDATORI uz vse "sklidili" a expandovat neni KAM.

Cinska lidova republika, vedena KOMUNISTICKOU stranou Ciny jiz neresi, jak 'expandovat', ale jak udrzet socialni smir, jak distribuovat bohatstvi a zavest funkcni stat...v globalnim akvariu Pax Chinoise[smích] Proto ta mohutna rozvojova pomoc Africe a 3. svetu = U.S.A. a EU, Ne kvuli ideologii, ale pro samu udrzitelnost.

Pred mnoha lety jsem pusobil jako lhar, kdyz jsem pravicujicim Cechum oduvodnoval zdrzeni projektu v Cine "tydnem utraceni" = Komunisticka strana Ciny naridila vsemu lidu mimoradny tyden dovolene, aby posilila vnitrni spotrebu - exportni business to MUSEL zkousnout. V CR v retezcich v te dobe zavadeli neplacene "pripravy na prodej" tj, uklidy, inventury, vybalovani zbozi (z Ciny...?) [smích]

Pravicujme/ tunelujme/ nic kloudheho nebudujme[velký smích]

236547

21.1.2011 7:24

Výborný článek

Etheral 77.?.?.?

....hezky a pravdivě popsané. Bohužel dluhy dělají především politici a jejich rozhodnutí. Následně si je nechávají schvalovat v parlamentech. V parlamentech sedí lidé kteří jsou voleni všemi lidmi. A v mnoha zemích nechodí k volbám běžně i třeba polovina lidí. Tudíž neprojeví vůli za sebe někoho někam vyslat, aby něco za ně dělal. Tím vyjadřují svoji spokojenost se stavem jaký je (pasivitou), tudíž se potom nemůžou divit když je ty vlády dostanou do problémů. Pravdou ovšem je také to, že státy které by se nechtěly zadlužovat by mohly být pod obrovským tlakem od různých institucí a pod nesmírným tlakem lobby, aby tak činili. Ale to je otázkou jestli by to tak bylo. Zatím si systém vystačí s tím, že dá možnost vesele krást vládním klikám, oni ten ,,potřebný,, zbytek-zadlužení všech udělají sami. Ale nic to nemění na faktu, že by stálo za to zkusit třeba plošně v EU jít ve velkém počtu k volbám a více si přes veřejnou moc výkonnou ty politiky hlídat. Být více jednotni a reagovat spolu na nespokojenost se situací. Ale to se moc nikde neděje (myšleno v takové míře, aby to někoho donutilo něco změnit). Tudíž ti lidé jsou asi VĚTŠINOVĚ spokojeni, jinak si to vysvětlovat nelze. A myslím si, že se dále nic dít nikde moc nebude. Ona ta krize takzvaná zase až zase takovou krizí nebyla. Na druhou stranu kdyby ti lidé tady potřebovali nějakou větší korekci, tak by přišla (stejně jako u jednotlivce). Zatím nepřišla a frčí to dále. Ale tím netvrdím že přijít nemůže, nicméně osobně si myslím že žádná hrůza nepřijde. Není důvod. Německo se vždy zahojí, francie jakžtakž taky a ostatní jsou stejně jen dobří na tyto státy ve větší či menší míře dělat.....ale jak jsem psal na začátku, lidé si k tomuto stavu PODSTATNOU měrou přispěli sami.

236548

21.1.2011 7:49

RE: Výborný článek

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236548

Aha, takže za systém frakčních rezerv si lidi můžou sami. Proboha, dyť drtivá většina lidí neví co to je? Pro většinu absolventů ekonomických fakult je to prázdný pojem. VK kdysi naivně usiloval o ústavně garantovaný vyrovnaný ropočet a podřízenost ČNB výkonné moci. A co? Prd. Bodejť v USA bylo zavražděno při prosazování centralní banky několik presidentů.

Pravda poněkud více jsou nasraní lidi v tom třetím světě, když člověk nemá co ztratit, tak holt nemá co ztratit. Ani Francie ani Německo ani Čína a kdokoliv jiný neustojí s úsměvem na ksichtíku rozpad eura nebo jiné významné papírové měny typu dolar. Jak vidno podle výsledků bilateralní schůzky presidentů Chu Ťin-tchao a Obami, tak leckomu to už docvaklo. I v Evropě, kde se mluví o posunu zájmů USA na Asii. A přežít sanaci jmenovaných zemí bude problém, v záloze čeká Itálie. V USA je na pokraji krachu ekonomika typu Californie.

Mysletelé spolehající na válku nebo nebo redukci lidstva jsou vůbec zajímavý. Válku nebudu komentovat, ale k té redukci pouze tolik. Ekonomika chcípá během stagnace, protože se jedná o expanzivně stavěný systém. Nemůže rozdejchat nízkou expanzi, při propadu třeba 20% ( tomu se říká pravdolaskový optimismus )během té humanní redukce si troufám odhdnout, že to co z ní zbyde se vleze na malou lopatičku.

236551

21.1.2011 8:12

RE: Výborný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 236551

Pane René
Vy si myslíte,že lidé se nechají jen tak redukovat??? [chechtot] Bez boje ? Pokud kdokoliv chce hovořit o redukcích ..kohokoliv... fakticky hovoří o VÁLCE. O válce -či válkách OBČANSKÝCH..protože ta redukce se nebude týkat jen civilních občanů,ale i občanů v policiích,v armádách,ochrankách a jinde [mrknutí jedním okem] Myslíte,že jim to nedocvakne?? [chechtot] Já mám spíše strach,že Woldemorti to vyhrotí tak,že dojde i na atom ,protože ze silových složek jim toho mnoho nezbyde(počtově a nadšením)a tudíž v krajní nouzi své záchrany budou chtít mačkat ta tlačítka! [cool]

236554

21.1.2011 15:58

RE: Výborný článek

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236554

Já jsem se nechtěl stát nikdy smrtelným virem, jak jistí myslitelé. Nerozebírám, že lidem se ten eufemismus radikalní pokles populace případmě realizovaný v praxi nebude líbit. Ani se nedohaduju o faktu provázanosti velikosti populace elity s velikostí celé populace. Prostě tvrdím, že s drastickým poklesem lidské populace z jakýchkoliv důvodů, dojde k průdkému poklesu toho HDP a jiných ekonomických ukazatelů. A když systém má problém rozkuckat stagnaci, tak propad ekonomiky 20%. což je velmi optimistické ho pošle velmi rychle ke všem čertům.

Když jsme u těch ekonomických ukazatelů. Tak po přečtení tohodle mě polil studený pot. Konečně jsem pochopil, kde Topolánek a jiní došli k tomu pojetí zrušit základní výzkum. Jak vidím prudký nárust publikací z Číny v časopisech Nature nebo Science..., má asi své vnější příčiny. Ono se to má tak, aby nějací talentovani lidi mohli vyrobit mikročip, tak Volta si musel hrát před 200 lety s žabími stehýnky, někdo musel udělat objev prvků typu germania, Faraday si musel nechat od tzv. "vědeckých kapacit" nadávat do šarlatanů za své podvodné experimenty... Ještě štěstí, že skvělý matematik a teoretik lord Maxwell, měl pro mladýho slabost a sem tam se na něj v laboratoři kouknul.

Mno, dříve platilo. Kde blb, tam nebezpečno. Brzo asi bude platit, kde ekonomický manažér tam krize. Abych byl upřímný s něčím takovým jsem počítal v ČR, stali jsme z průmyslovbé země montovnou, takže výsledky základního výzkumu půjdou stejně někam jinam i s talentovanými vědci, což znamená, že za nějaký čas z montovny přejdeme na turistickou destinaci. Ale že touhle devastací optiky čtvrtletního pohledu na dění projde universitní systém, kde leží kolébka industrialní revoluce a de facto i jednoho světového impéria. Tak to by mě ve snu nenapadlo.

Jen by mě zajímalo, jak si ty ekonomické ukazatele uplatňují třeba na poesii, filosofii. Podle prodaných výtisků? No pokud je dle nakladatelství při Oxfordu neprodejné, tak nula od nuly pojde. A já trouba jsem si myslel, že geniální myšlenky semtam tam někoho připraveného při určité úrovni poznání díky, teď už vím, že ekonomicky velmi neefektivní vědecké činosti jeho předchůdců. Začínám být na jisté nebezpečné idioty alergický. Vědí o všem hovno, ale dokážou to krátkozrace přepočítat na efektivitu zisku a ztrát. Semtam potom spadne letadlo, jako tuším rok zpátky ve Španělsku nebo bouchne podmořský ropný vrt.
http://www.blisty.cz/art/56787.html

236567

21.1.2011 19:34

RE: Výborný článek

Dr.QQ 188.?.?.?

Reakce na 236567

Len pre upresnenie:
So žabími stehienkami sa hral Luigi Galvani a James Clerk Maxwell bol zhruba o 40 rokov mladší ako Michael Faraday. [smích]

236579

21.1.2011 19:55

RE: Výborný článek

steve 70.?.?.?

Reakce na 236579

.. to je uplne jedno. Byli to teroristi !!

236582

21.1.2011 20:34

RE: Výborný článek

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236579

Máte pravdu. Volta se dozvěděl o pokusech Galvaniho a vedlo ho to k řadě elektrochemických potenciálů, elektrickému článku apod. Samé blbosti na nic, že ano? Kolem toho roku 1800 samozřejmě.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Alessandro_Volta

S Maxwellem máte naprostou pravdu. Ten mohl zkouknout Faradayovi experimenty v době, kdy o nich skoro nikdo nepochyboval. V době, kdy už slavný mistr Faraday objevil magnetickou indukci 1831, se Maxwell narodil. Byl to pan H. Davy, který pomohl na počátku jednomu talentovanému žákovi. Děkuju za opravu. [smích] [mrknutí jedním okem]
http://cs.wikipedia.org/wiki/Michael_Faraday
http://cs.wikipedia.org/wiki/James_Clerk_Maxwell
http://en.wikipedia.org/wiki/Humphry_Davy

236589

21.1.2011 8:51

RE: Výborný článek

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236551

...já se nepřu, v zásadě to vidíte dle logického schematu, ale princip je jiný. Nepodělá se to nějak extra významně. Prostě nepodělá.

236555

22.1.2011 16:22

RE: Výborný článek

steve 97.?.?.?

Reakce na 236555

.. Proste nepodela
----
.. nemuze se to podelat, protoze jsme vyjeli z tunelu - a svetlo prosperity zari nad nami .., ekonomika zaziva nove zdrave impulsy, konstruktivni a zdrave tvurci .. A to vse diky prozretelnym rozhodnutim nasich vedoucich cinitelu a jejich semknutosti s nasim nejvetsim pritelem - "Spokojenymi Staty Americkymi a jejich majitelem "Spokojenym Statem izraelskym " ...
-----
http://dailybail.com/home/tim-geithner-says-the-un...

236624

21.1.2011 12:14

Krajně podezdřelý Etherale,

63 88.?.?.?

Reakce na 236548

politici v rozvinutých "demokraciích" jsou právě těmi bankéři instalováni do funkcí a potom jako loutky musí dělat, co se jim nařídí,včetně zadlužování, jinak mohou být pod různými záminkami "odejiti"! Většinou se do vrcholové politiky nedostane člověk, na kterého "centrum" něco zásadního neví,a je tudíž ovladatelný a vydíratelný! On by ani v džungli politických stran neuspěl!
Krásně to popsal v nahrávce pana Michálka,zločinec a bývalý ministr Drobil! Bez ingerence "bankéřů", se dnes v politice neuprdne ani pes, protože jí přímo ovládají!
Takže si napsal Etherale opět jasný "zamlžovací" blábol a od listopadu je jich zde opravdu hodně! To nebude náhoda! Ty jsi na Zvědavce nasazen, takže , děláš to za prachy, nebo z předsvědčení?
Obojí vyjde na stejno, ale je to dobře pro pořádek vědět! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Teď malinko k článku.
Lotyšsko se pustilo plnou parou do "tržního" hospodářství tím jediným možným směrem, který všichni známe a který byl ještě "okořeněn" vysokými půjčkami především švédských bank.
V okamžiku , kdy došlo ke krizi, křehká ekonomika Lotyšska s vysokou nezaměstnaností a těžkým deficitem zahraničního obchodu musela podlehnout a v podstatě vyhlásila bankrot! Lotyšsko, jako člen EU, bylo z politických důvodů zachráněno i na úkor dalších nových členů EU, včetně ČR!
V DOBĚ KDYŽ BYL JIŽ STANOVEN PROPAD NAŠEHO ROČNÍHO STÁTNÍHO ROZPOČTU NA CCA 180 MILIARD KORUN, JSME ZA MINISTRA JANOTY BYLY DONUCENY ORGÁNY EU, PŮJČIT LOTYŠŠSKU 5 MILIARD KORUN !!!!
Nejsem ekonom, ale navyšovat státní dluh jedné země EU půjčováním peněz do jiné zkrachovalé země EU se mně zdá trochu podivné, až blbé! Ale, jak říkám , nejsem ekonom, ale mohu si o hospodářské politice EU něco , velice neblahého myslet!!!!!
Euro je na pokraji propasti, o tom si již cvrdlikají vrabci na střeše a celý projekt EU je po vnucené Lisabonské smlouvě a dalším centralistickým zrůdnostem, ohrožen a bude se muset vrátit, zpět ke kořenům, kdy šlo o volné a ekonomicky prospěšné sdružení spolupracujících států EU a nikoliv bankami nadirigovaný "kortouzně morbidní slepenec" států bez ladu a skladu, kde má každý stát jiné daně a dotace a soutěží pouze v tom, kdo má vyšší zadlužení! Řecko mohlo klidně ze systému EU vypadnout, ale to by prodělaly německé a francouzské banky, takže takhle zaplatí dluhy všichni občané EU, co jsou v euru, ve formě daní, jenom Slovensko se "šprajclo" a po právu tvrdí, že dluhy mají platit ti, kteří je zavinili a nadělali!!!
Nakonec upustím poznámku,za současné situace těžko někdy uvidíme dluh 5 miliard korun, které jsme Lotyšsku v rámci EU nuceně půjčili!!!
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

236558

21.1.2011 17:01

RE: Krajně podezdřelý Etherale,

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236558

...ano, platí mne za to. Peníze mi chodí přes firmu na Kajmanských ostrovech. Jmenuje se Tingyi Holdings Corp. Naverboval mne nějaký pán před rokem a půl v jedné luxusní pražské restauraci a pobírám za to nemalý peníz, pane. Mohu si dovolit zde být celý den a pečlivě sledovat diskuze a řídit je tím ,,správným směrem,,. Pokyny mi nosí každé ráno poštovní holub Eda. Nebo možná Béda, přesně nevím. Ten pán co mi dával instrukce byl trochu opilý a já mu nerozumněl (asi to bude z Mossadu, ty jsou prý blbě placení jako ti diplomaté). Ani mne nezajímá kdo mne platí. A přesvědčení nepotřebuji, stačí prachy, ne? tak a máte jasno, pane [cool] Jinak Vám sdělím jedno tajemství. Slyšel jsem to předevčírem večer ve vysílačce (tu musím používat jako záložní zdroj pro instrukce, když holub nedoletí). Někdo ,,od našich,, tam naznačoval něco o spiknutí v ČR. Prý padne vláda a bude to rachot. Stojí za tím údajně vysoké šajby z Deutsche bank a KBC. Prý kvůli Kalouskovi a ostatním nablblům co tam jsou (tak je nazýval ten dotyčný) se bude stát málo zadlužovat. Za Jyrky Paroubka by byl deficit prý 240 mld. Kč a teď bude asi jen 140mld. Kč a z těch 100 mld. Kč by měly tyhle dvě banky pěkně mastnej úrok (prý kolem 200 mil.EUR každý rok) a tak prý začal někdo připravovat likvidaci vládní koalice. Rozstřelí to mezi ODS a VV. Ale nikomu to neříkejte, asi to bude tajné, děkuji [smích]

236570

21.1.2011 17:36

...ještě k Michálkovi....

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236558

....teď vážně: já jsem slyšel ze zdroje kterému věřím, že pan Michálek si za nezveřejnění nahrávek řekl o takovou částku, že mu ji prostě někdo dát nemohl (nebo nechtěl). A prý byl hodně rozčarován z nabídky jednoho deníku (obcházel po odmítnutí prý několik dní kdekoho z novinářů), která byla o dost nul jinde, nežli chtěl po těch které hodlal vydírat. Jenže když už si s tím dal práci tak to střelil za málo. Alespoň ale něco a splnil svoji výhrůžku těm, které tímto zkusil vydírat. To je ta objektivita pane. Třeba to bylo uplně jinak a morální bastardi jsou oba.

236574

21.1.2011 20:14

RE: ...ještě k Michálkovi....

JB001 83.?.?.?

Reakce na 236574

To je lež jako věž. Pana Michálka znám osobně a je to čestný člověk, kterému jde jenom a pouze o pravdu a spravedlnost. Tohle je hnusná podpásová pomluva [pláč]

236586

21.1.2011 20:25

RE: ...ještě k Michálkovi....

Anonymus 109.?.?.?

Reakce na 236586

Výstižněji: "o pravdu a lásku".
To je opravdu pomluva [překvapení]

236587

21.1.2011 20:38

RE: ...ještě k Michálkovi....

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236586

....já to neposuzuji, jen říkám že to mám ze zdroje kterému věřím a tvrdím: nemusí to být tak jak to vypadá. Pokud je pan Michálek čestný člověk, OK. Pan Drobil může být (ale nemusí) také v pohodě. Ale to si nemyslím. Ostatně naše politika je plná takové špíny, že to nemá snad ani smysl komentovat.

236590

21.1.2011 21:21

RE: ...ještě k Michálkovi....

steve 70.?.?.?

Reakce na 236590

.. prosim - neurazejte SPINU srovnanim s nasi politikou. Nezaslouzi si to, nemel by jste ji takto urazet ..
---
.. a pro "zasmani nebo plac !?", svet zmita krize - a tady jsou .. JP MORGAN - bonusy - 10 BILIONU ( hodne nakradli - velka vyplata ) ..
http://dailybail.com/home/grand-theft-bank-10-bill...
--------
.. a protoze je porad malo, tak svym vojackum v armade - pekne napocitali HYPOTEKY !!
http://dailybail.com/home/its-been-a-living-nightm...

--------------
.. svetove a evropsky musime myslet !! Co tam nejaky okresni michalek s nejakym drobilkem ..

236594

21.1.2011 23:34

RE: ...ještě k Michálkovi....

čěf 94.?.?.?

Reakce na 236574

... teď vážně: že ten zdroj je přímo z vedení Občanské Drobilovy Strany? (Ten název není ode mne pouhá slovní hříčka; pan Drobil byl přece nedávno povýšen na šéfideologa strany, nebo tak něco...)

236599

22.1.2011 2:17

RE: Výborný článek

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 236548

No a jsem opet u tech kriminalnh investoru bankeru a td. Musite se zaptat kdy jsou tyto obrovske sumy penez ukradene kam se podely. Je totalnim nesmyslem blabolit, ze se strcily do skolstvi, zdravotnictvi atd.Ceny se zvysi tak vysoce ze se tyto sumy penez jednoduse vypari a skonci na kontech financnich kriminalniku. Uz je na case s temito lumpy tvrde jednat, jinak nam zacnou krast chleba z huby. Udelali to pred 90 roky v Nemecku

236604

21.1.2011 17:30

jak se píše OFF TOPIC

Etheral 77.?.?.?

...docela mne začíná zajímat jak se to tady bude se mnou vyvíjet. Všiml jsem si, že moje příspěvky začínají některým vadit.... [překvapení] Možná budu brzy vyhoštěn.....ani bych se nedivil, cenzura zde již byla...resp. sleduji podrobně tento web již od jeho samotného počátku, od doby, kdy tady většina lidí neměla doma internet. Ale i když se tady děly věci, které byly krajně zvláštní a podobné praktikám zde se odsuzujícím zatím to nevyvážilo hodnotu přínosu tohoto webu (z mého pohledu). A hlavně práce jeho autora, kterou dělal roky ani ne za ,,pěkně děkuji.,, Za to a za odvahu nést kůži na trh si pana Stwory vážím. Za tím je tečka. A budu se ho snažit podporovat i finančně, co to půjde. Ne penězi od agentů CIA apod., ale penězi řádně zdaněnými a poctivě vydělanými.....Já mám svědomí čisté. A to že nehýkám jako ostatní snad není vada. To, že se snažím tady trochu odlehčit od témat které tady lidi drásají a tím se sami poškozují snad není vada. A hlavně se snažím dát na věci jiný náhled. To snad nemůže vadit. Ale možná vadí a pápá. Nevím, ale jsme na to zvědavý (jsme na Zvědavci) jak to dopadne. Ale už začínám vadit. Dokonce jsem prý sem nasazen! Tahle paranoia se zde v diskuzích táhne již léta. Ta o nasazování (kýmsi) do diskuzí za búčelem disharmonizace šiku příspěvků pod články. Kdo si toto myslí je stejný jako ti ,,ONI,,. Totalitářský a schopen omezovat a vytěsňovat jakmile není sdílen stejný názor. Proti stejným praktikám přeci ale tento web skomně bojuje, ne???? Co tací lidé tedy dělají na webu, který o sobě hlásá hájení svobody a hledání jiných pohledů na sešněrovaný mainstream????????? Nejsou to náhodou ti ,,ONI,, právě ti, kterým se nelíbí jakýkoliv názor jiných???? Chovají se přeci jako ,,ONI,, , ne???? Ale jde jen o domněnku. Já se mohu domnívat, že právě tito lidé jsou sem nasazeni a usvědčují se chováním ,,TĚCH,,.

236573

21.1.2011 21:01

p. Etheral

Akronym 89.?.?.?

Reakce na 236573

Pán Etheral

Všiml jsem si, že moje příspěvky začínají
>některým vadit.

Prečo si to myslíte? Vaše príspevky sú veľmi zaujímavé a nadčasové, čo mnohí jedinci nechápu.Iste sa im dá niečo vytknúť, ale mňa zaujali,proste ste doniesli nový vietor, ktorý niektorí ťažko predychávajú, aj bez chemitrails.

Já mám svědomí čisté.

V to verím,aj keď nie pevne...> A hlavně se snažím dát na
>věci jiný náhled. To snad nemůže vadit. Ale možná vadí a
>pápá. Nevím, ale jsme na to zvědavý (jsme na Zvědavci) jak
>to dopadne. Ale už začínám vadit. Dokonce jsem prý sem
>nasazen!
Ja si to nemyslím, ale prečo tu máte možno 50 príspevkov za január a v decembri takmer nič??? Ono to vzbudzuje také pochybnosti.To nie je paranoja , to je fakt.Ja si myslím, že tu okrem Vás chýba človek ako jean...,ktorý sa vyparil...

Kdo si toto myslí je stejný
>jako ti ,,ONI,,. Totalitářský a schopen omezovat a
>vytěsňovat jakmile není sdílen stejný názor. Proti stejným
>praktikám přeci ale tento web skomně bojuje, ne???? Co tací
>lidé tedy dělají na webu, který o sobě hlásá hájení
>svobody a hledání jiných pohledů na sešněrovaný
>mainstream?????????
Tiež si myslím, že nemôžeme, my bežní ľudia,byť ako ONI, ani tu produkovať svoje JA desiatky hodín denne ( to totiž bežný človek nemôže pri bežnej výkonnosti zvládnuť ), iste mi pán Etheral rozumiete...To , že na tomto webe sa realizujú desiatky pochybných kreatúr, ktoré sú financované z rozmanitých grantov a rozpočtov, to snáď p. Etheral chápete ? Ak sledujete tento web od prvopočiatkov...

S pozdravom

Akronym

236592

21.1.2011 22:31

2 Akronym

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236592

....díky za podporu. Teď mám čas tak píšu. Už jsem to tady někde sděloval, že to je možná nárazové. Sice mi obživa zabírá tak tři hodiny denně, ale jiné projekty-ty nevýdělečné více času a je potřeba se jim věnovat. Teď ale mám tak ještě nějaký týden a potom bude zase tvorba, no. Ale nevím kdy a jak přesně. Od dubna ale mám něco co zapere tak 500 hodin a to asi nebudu vůbec. Ano MOŽNÁ tady byli nějací jedinci možná i někým placení, ale pochybuji. Nevím. Tvrdit, vědět, prokázat,to jsou různé pojmy.

236596

21.1.2011 22:39

2 Akronym pokr.

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236596

...ještě k tomu vyhoštění odsud. Mám takový pocit, nevím proč, ale je to asi způsobené tím co tady probíhalo. A bylo to dosti drsné ta selekce. Netvrdím že nespravedlivé, editor musel párkrát zakročit. Ale nemyslím si, že vždy to bylo fér. A myslím si že tady bylo bloknuto,nebo odsunuto pár lidí kteří se provinili jenom tím, že nehýkali se stádem a dokola neopakovali leckdy nesmysly pod články. No a jelikož to nedělám tak to tak cítím......nic víc.

236598

22.1.2011 0:38

RE: 2 Akronym pokr.

Sasin 78.?.?.?

Reakce na 236598

Pane ETHERAL jste si spletl kolonu. Od člověka , kterému je lichva vlastní je jeho jakýkoliv jiný názor úplně irelevantní.

236601

22.1.2011 2:33

RE: 2 Akronym pokr.

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 236601

Lichva je stale kriminalni zlocin a nikdy ho Bible nezmnenila. Trest za lichvu podle meho by mel byt hrdelni trest.Bez jakychkoliv ceratu a byl by pokoj na zami.

236606

22.1.2011 2:43

RE: 2 Akronym pokr.

steve 70.?.?.?

Reakce na 236606

Pane greeny, kdybychom popravili lichvare - sami bychom si vyrazili z ruky padlo svobody, kterym zeneme lod demokracie k onomu svetlemu zitrku .. To bychom v mziku nemeli nas dokonaly financni system, ktery vitezne potira deroristy a cini nas stastnymi ve smyslu : .."lichvar bdi nad tvoji zemi, muzes klidne spat. Nepratel a deroristu, nemusis se bat. "

236607

22.1.2011 17:24

RE: 2 Akronym pokr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 236606

Hrdelni trest za lichvu?Dovoluji si tvrdit, ze by se vetsina exekuci pak mohla prejmenovat na tu vec, za kterou jsou jeji popiraci posilani do kriminalu[pláč]

236628

22.1.2011 0:47

RE: 2 Etheral

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 236598

Etheral, to není jenom takový pocit, to je naprosto drsná skutečnost. Tady v minulosti probíhala tvrdá selekce, několikráte musel editor zakročit, ale nicméně řada lidí byla zablokována, buď dočasně nebo permanentně, neboť si dovolili mít opačné názory. Bývaly doby, kdy tu vládla rukou železnou cenzorka jménem Mindy, ale ta alespoň měla občas smysl pro humor.

Zásadním jejich proviněním bylo, že "nehýkali se stádem", nedrželi basu a dovolili si mít i vlastní názory. S tím bylo pochopitelně spojeno i obvinění, že jsou to placení provokatéři financovaní Mossadem, Šabakem (hlavní bezpečnostní služba), Amanem (vojenská kontrarozvědka) nebo CIA. Já jsem byl osobně obviněn, že jsem placen Mossadem za provokace. Dovedu si představit jak mně nějaký "katsa" (field case officer) nebo "Bat Leveyha" (špionážní důstojník) předávají obálky plné amerických dolarů. Ale jak už říkal náš první dělnický prezident soudruh Klement Gottwald, "Je lépe mýlit se se stranou, než mít proti ní pravdu" a měli bychom si z toho vzít příklad pro budoucnost. Dixi et salvavi animam meam.

236602

22.1.2011 0:59

RE: 2 Etheral

steve 70.?.?.?

Reakce na 236602

Arkane - ta prupovidka , "Je lépe mýlit se se stranou, než mít proti ní pravdu" ....
-----
.. pred velice kratkou dobou, kdyz probihaly diskuse kolem radaru, rekla jedna ceska politicka "osobnost" ( vis kdo ?):
.. " Radeji se budu mylit s Bushem, nez mit pravdu s Putinem "..
-----
.. takze porovnej a bez uz konecne ty "demokraticky mirotvurce" do hajzlu !

236603

22.1.2011 9:04

RE: 2 Etheral

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236602

...jo, na řádění Mindy si právě pamatuji [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Uvidíme, hyn sa ukáže!

236610

22.1.2011 18:58

RE: 2 Etheral

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 236602

Řekl jste písmeno A bratře učiteli a zapoměl jste jak je vaším zvykem doplnit zbytek abecedy, který vám neleze pod fousy. Spolu jsme měli pár výstupů. Nejzajímavější byl asi ten, ohledně použití atomových zbraní, zápalných bomb na konci války s Japonskem. Kdyby to někdo náhodou četl, asi by měl problém poznat toho uhlazeného diplomata ovládajícího několik světových jazyků se zkušenostmi z regionu Blízký a Střední východ, jako o sobě aspoň tvrdíte.

Mnoo, s vašimi přátele na Nezvědavci jste se nepohodl a vidíte, tady psát můžete. Vaše střety s panem Peleškou jsou víceméně součástí folklóru. Pan Peleška je prostě příliš srdcař a nechá se hnedle vytočit a vy musím uznat chytře podkuřujete. To se mnou je to jinačí kafe, že bratře učiteli. To si člověk kolikrát musí dávat bacha, aby na líbívé diplomatické fasádě nebyly příliš dlouho okatě vidět takové nahnědlé skvrny.

236634

21.1.2011 23:52

RE: jak se píše OFF TOPIC

čěf 94.?.?.?

Reakce na 236573

Vyhoštění se nebojte; jen důvěryhodní registrovaní čtenáři mají nárok na víc jak 10 příspěvků měsíčně. A Vy jich jen u tohoto článku máte 9 z 21. A pořád píšete, a pořád máte co říct... [smích]

236600

22.1.2011 2:24

RE: jak se píše OFF TOPIC

greeny ntpng (zavináč) activ8 (tečka) net (tečka) au 116.?.?.?

Reakce na 236573

Pane Etherol proc byste byl vehosten? Nesmysl, discreditovan s tim souhlasim, ale vyhosteni to by bylo prilis hloupe.Jsou jine velmi efektivni cesty jak poukazat na nesmysly.

236605

22.1.2011 3:23

RE: jak se píše OFF TOPIC

steve 70.?.?.?

Reakce na 236605

.. Jsou jine velmi efektivni cesty ..
-------
.. treba trychtyr u ucha na stene, nebo trychtyr v hube - waterboarding, "pet na stole v ceskych", nejlepsi je udani za "popirani", .. dulezite je vytrvat, protoze jak nam rikal Venda Havlu - tamten rezim poznamenal nitro obcana negativne .. A protoze my nejsme jako oni, musime to nitro vychovat k obrazu svemu .., Jak ten obraz vypada - vidime vsichni. Takze se radeji pojdme povinne obcansky radovat .., opatrnosti nikdy nezbyva .., mame prece rodiny.

236608

22.1.2011 9:11

RE: jak se píše OFF TOPIC

Etheral 77.?.?.?

Reakce na 236605

...ano, ano diskreditace je nejlepší cestou a je jedno jak se jí dosáhne. Ale mě je to zcela jedno. Za prvé není čím, za druhé i kdyby si kdokoliv cokoliv vymyslel tak to je jen tvrzení a nic jiného neexistuje, takže z tohoto strach nemám. A jestli tady píšu nesmysly nebo ne, je otázka. Třeba já osobně považuji za NEJVĚTŠÍ nesmysl lidi strašit. Tím je bloknete a jsou jak ovce ještě více. Lepší je lidi naučit se strachů zbavit. A některé články jsou tady vyloženě negativistické a manipulativní. Nebo odo lidí kteří to sice myslí dobře ale spíše se v jejich tvorbě tady promítá minimálně jejich vlastní komplikovaná životní situace. To není fér. Psát o něčem mohu když jsem v pohodě, potom bude moje hodnota podávaného objektivní a ne když jsem v řiti. To není moc profi.

236611

22.1.2011 15:46

Dluh je zaklad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Dluh je zaklad kapitalistickeho systemu, protoze umoznuje tisteni novych penez a vytvari tak i nove a nove milionare a miliardare, tedy tzv. elitu.Ta pak ovlada stado ovci placenymi medii a zkorumpovanymi politiky.Kdyz nekdo tvrdi, ze nadmerne zadluzovani statu je principialne spatne a pritom obhajuje lichvarsky bankovni system, tak je pouhy idiot.

236623

23.1.2011 13:57

Klaus chtěl kdysi vytvořit sobě oddanou "elitu" pomocí kupónové privatizace,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 236623

a proto nebyl přiliš nadšený Koženým, který svojí kampaní rozpoutal lavinu DIKů. I když to z jeho dalších výroků vypadá jinak, tehdy tvrdil, že kuponové knížky by se měly vydávat jen na vrcholku Sněžky.
Je otázkou, zda chtěl takto uniknout - třeba s pozdější ruskou pomocí, vcelku objektivně se o Rusku vyjadřoval i Čarnogurský, o Mečiarovi nemluvě - nevyhnutelnému sevření globalistických lichvářů, kteří postupují v možná poněkud záhadné spolupráci s rudou Čínou - její průmyslovou základnou se zase toužil stát Paroubek. No, alespoň k nám dorazila čínská pokroková potravinářská technologie.
Ale spíše se jednalo o přípravu k převodu tuzemskými tunely zdevastovaného průmyslu do zahraničních rukou a jeho následné likvidaci.
Po vyloupení národního bohatství zákonitě přišel na řadu národ sám, a protože není vhodné, aby se takového úkolu ujaly "sociálně cítící" oranžády, sehrálo se divadélko s bábou, bradavicí, omladinou, šaramantním knížepánem, nebojácným Novákem (před kterým dle jeho slov s hrůzou prchali z ulic arabští drogoví dealeři) s blondýnkami atd., atp. .
Takových divadélek lze v demokratuře zinscenovat nekonečně mnoho, zejména je-li tato jištěna "protiextremistickým" volebním x-% prahem, který přiměje ovčany k zamyšlení, jaké že to "menší zlo" si mají vybrat, aby jim hlas nedej bože nepropadl.
Pokud lze do předvolebního guláše namíchat i národnostní otázku jako v Lotyšsku, je úspěch zaručen prakticky vždy, i když ne vždy s takovým efektem jako na Balkáně...

236674

24.1.2011 1:29

Dotaz pro obeznamenejsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Vcera jsem hovoril s jednim Kanadanem pracujicim ve verejnem sektoru. Pry tak nejak dva tydny se tam kazdy den v mediich pretrasa politicka situace v Cesku - opet udajne silne vzrusta rusky vliv, zase se zmnohonasobil pocet ceskych uchazecu o emigraci v Kanade, a proto Kanada zakazala vydavat Cechum VISA. Co je na tom pravdy.
Omlouvam se, ze jsem mimo misu, ale nevim, kam bych tuto myslenku mohl umistit.

236687

24.1.2011 2:35

RE: Dotaz pro obeznamenejsi

steve 72.?.?.?

Reakce na 236687

.. mimo misu nejste .., pokusim se vyjasnit a jini me doplni .., a nekteri rozsapou .. Tedy:
------------
1./ - Pry tak nejak dva tydny .. - v koserKanade je v koserMediich porad veselo, tady se nenudime, my chranime .., casu dost !!
---------------
2./ - udajne silne vzrusta rusky vliv - rovnez terorismus, palestinci hraji badminton, Osama si natahnul slauch s vodou do jeskyne c.3, a Paroubek by chtel taky Ferrari ... jak vidite - nase kanadska media jsou nezavisla a informuji pravdive.
--------------------
3./ - zase se zmnohonasobil pocet ceskych uchazecu o emigraci v Kanade - cigani, kteri byli vraceni do cech jiz rozmlatili dalsi pridelene nove byty a vraceji se do Kanady, aby se za rok vratili do cech - do novych bytu. Zazivaji populacni explozi v dusledku tohoto stradani a pronasledovani. Vezmeme-li v uvahu i spojeni ciganskych rodin typu "tatka+mamka+46 sester+92 bratrancu + .., kteri se do procesu emigrace zapojili stejne - jako do voleb (4x) , je pochopitelne, ze se kanadske Media o tomto zminuji, protoze pripravit danove poplatniky na to, ze to zaplati - je nutne.
.. Kombinace argumentu, ze cigan se boji rusa a proto rozmlati novy kvartyr za ucelem politickeho azylu v Kanade - mi pripada idioticka, avsak pro kanadska media je svezim vetrem do lopat demokratickeho mlyna pravdive informovanosti obcana ..
...........
.. pokud skutecne bazite po cirych informacich, zastavte se v prvni synagoze, kliknete "next bullshit to Canada and Czech rep.", rozbalte si chleba s maslem a muzete cist a cist ...

236689

24.1.2011 14:40

RE: Dotaz pro obeznamenejsi

Etheral 85.?.?.?

Reakce na 236689

...ale v Kanadě je hezky a pohoda, ne? Myslím si že si s pár černochy poradíte.... [cool] To snad ten systém nijak ani nezanamená tam....spíše bych se bál těch vepřů dole v emerice, ale ti zase mají handicap v tom, že po cestě k Vám nahoru pojdou na ucpávky trubek ve futrálu [chechtot] Vždyť kanadský systém už zvládl přetavit i vostřejší národnosti a jejich deriváty...... [smích]

236713

Příspěvků: 41

21.01. 04:06 Rene Bartosek  Největší terno.
21.01. 06:10 MoUdrostrak  RE: Největší terno.
21.01. 07:24 Etheral  Výborný článek
21.01. 07:49 Rene Bartosek  RE: Výborný článek
21.01. 08:12  RE: Výborný článek
21.01. 15:58 Rene Bartosek  RE: Výborný článek
21.01. 19:34 Dr.QQ  RE: Výborný článek
21.01. 19:55 steve  RE: Výborný článek
21.01. 20:34 Rene Bartosek  RE: Výborný článek
21.01. 08:51 Etheral  RE: Výborný článek
22.01. 16:22 steve  RE: Výborný článek
21.01. 12:14 63  Krajně podezdřelý Etherale,
21.01. 17:01 Etheral  RE: Krajně podezdřelý Etherale,
21.01. 17:36 Etheral  ...ještě k Michálkovi....
21.01. 20:14 JB001  RE: ...ještě k Michálkovi....
21.01. 20:25 Anonymus  RE: ...ještě k Michálkovi....
21.01. 20:38 Etheral  RE: ...ještě k Michálkovi....
21.01. 21:21 steve  RE: ...ještě k Michálkovi....
21.01. 23:34 čěf  RE: ...ještě k Michálkovi....
22.01. 02:17 greeny  RE: Výborný článek
21.01. 17:30 Etheral  jak se píše OFF TOPIC
21.01. 21:01 Akronym  p. Etheral
21.01. 22:31 Etheral  2 Akronym
21.01. 22:39 Etheral  2 Akronym pokr.
22.01. 00:38 Sasin  RE: 2 Akronym pokr.
22.01. 02:33 greeny  RE: 2 Akronym pokr.
22.01. 02:43 steve  RE: 2 Akronym pokr.
22.01. 17:24  RE: 2 Akronym pokr.
22.01. 00:47 Arkan  RE: 2 Etheral
22.01. 00:59 steve  RE: 2 Etheral
22.01. 09:04 Etheral  RE: 2 Etheral
22.01. 18:58 Rene Bartosek  RE: 2 Etheral
21.01. 23:52 čěf  RE: jak se píše OFF TOPIC
22.01. 02:24 greeny  RE: jak se píše OFF TOPIC
22.01. 03:23 steve  RE: jak se píše OFF TOPIC
22.01. 09:11 Etheral  RE: jak se píše OFF TOPIC
22.01. 15:46  Dluh je zaklad
23.01. 13:57  Klaus chtěl kdysi vytvořit sobě oddanou "elitu" pomocí kupónové privatizace,
24.01. 01:29  Dotaz pro obeznamenejsi
24.01. 02:35 steve  RE: Dotaz pro obeznamenejsi
24.01. 14:40 Etheral  RE: Dotaz pro obeznamenejsi

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 198