Diskuze k článku

USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

Příspěvků 81

17.11.2010 1:30

Je otazkou,

Osel 78.?.?.?

ci je vobec mozne v tejto oblasti robit vyskumy "sine ira et studio". A to z hladiska oboch stran: pro aj proti- aktivistov.

Cim viac sa blizi veda k oblastiam, kde su velke peniaze, alebo velke zaujmy, tym jej mozno menej verit. Vid. Climategate alebo Intelligent Design. Reltativne spolahliva je len tam kde je od tychto zaujmov daleko, napr. v topologii, teorii grup, teoretickej fyzike apod. Naopak, vacsinu spolocenskych vied mozno bez velkeho rizika chyby povazovat za pavedy...[smích]

232475

17.11.2010 9:46

RE: Je otazkou,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 232475

V tomto prípade by som tomu verila, keďže výsledok nie je poplatný názoru, ktorý sa razí.

232483

17.11.2010 12:27

RE: Je otazkou,

Osel 78.?.?.?

Reakce na 232483

Tento nazor (ktory prezentuje studia) je zase poplatny nazoru, ktory sa razi v inych kruhoch... ktore ten vyskum pravdepodobne aj financuju.

Prva vec, na ktoru sa treba podivat pri humanitnych "vedach" je, ze kto ten vyskum financuje. A az ked tuto otazku mame zodpovedanu, tak sa mozeme bavit o vlastnych vysledkoch a pouzitej metodologii.

232497

17.11.2010 17:33

RE: Je otazkou,

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 232497

Táto štúdia ale nie je samotná, viď interent. Okrem toho, ich oponetnmi nebola vyvrátená. To isté platí o iných študiách.

232518

17.11.2010 15:29

RE: Je otazkou,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 232475

Výchovu se chce v nejchoulostivějších věcech označit za bezvýznamnou, oficiálně se vše chce hodit na geny. Ve skutečnosti se jen potvrzují staré objevy Freuda, že vše záleží na výchově a vzorech, že v 5. letech je člověk se svým jádrem a charakterem hotov. Freud není určitě sám, ale dnes se skloňují jen geny , geny , geny... Také tlousťka je geneticky daná i rakovina a vlastně všechno, takže tím pádem ovšem vzhledem k dosahovaným výsledkům geneticky upadáme. Teorie fyziky na tom nebude o moc lépe, nafta teče proudem.

232507

17.11.2010 10:09

Stmieva sa

Erika 52 91.?.?.?

Zdá sa to celkom logickým vyústením, keď dieťa žije v prostredí, kde je homosexualita normou.
Preto je väčšina ľudí proti adopcii detí homosexuálnymi pármi.
Odmietajú to intuitívne, nepotrebujú sa riadiť výskumom.
Keď tak sledujem celosvetovú propagáciu homosexuálneho správania,
natíska sa mi otázka, komu je to na čo?
V každom podpriemernom seriáli je dnes zakomponovaný aspoň jeden gay, alebo lesbička, až sa zdá, že bez toho by ani granty neboli.
Nie je to žiadna výhra, keď sa zvrhlosť propaguje ako norma.
Darmo to niekto predkladá ako toleranciu k právam menšiny.
V skutočnosti je to propagácia amorálnej spoločnosti v úpadku.

232485

17.11.2010 10:51

USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

calimero 147.?.?.?

Myslim ze na to nemusi byt clovek profesor psychologie, aby vedel, ze je to pravda. Kazde decko ci sa mu to paci alebo nie, opakuje vzory vo svojom okoli. Hovori sa tomu "Monkey see, monkey do!" a funguje to dost dobre aj u dospelych ale na deti to plati dvojnasobne. Ked sa decko dokaze naucit akykolvek jazyk, proste tym ze ho pocuva, tak preco by sa nemohlo naucit byt homosexual uplne rovnakym sposobom?

232487

17.11.2010 11:13

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

Adam1 193.?.?.?

Reakce na 232487

Pokud bych v to, co jste tady napsal veril, pak moje matka byl gay anebo muj otcim byla lesba. Pokud by byli oba hetero, pak bych se totiz uplne stejne jako jsem se "pocuvanim" naucil cesky, svedsky a anglicky mohl jejich heterosexualitu naucit taky. Nebo jak jste to myslel [zmaten]

232490

17.11.2010 17:36

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 232490

To ste vy.

Skutočná homosexualita je vrodená, latentná homosexualita môže byť ovplyvňovaná výchovou.

232519

20.11.2010 22:54

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 232490

No kdyby byla tvoje matka gay a nebo otec lesba, tak by neměl kdo ten tvůj příspěvek napsat.[velký smích] Jestli ale byli hetero a ty jsi gay, tak jsi se v to zvrhnul bez jejich přičinění vlastní vinou. Oni i rodiče nekuřáci a nepijáci mívají děti kuřáky a ochlasty.

232741

23.11.2010 16:59

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 232741

Vinou? Clovece... vy si snad myslite ze clovek CHCE byt homosexual? A i kdyby chtel, ze je to provineni?

232875

17.11.2010 12:31

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

Osel 78.?.?.?

Reakce na 232487

@erika and @calimero: drviva vacsina homosexualov ale pochadza z heterosexualneho prostredia (a vsetci z hetero rodin, inac by sa ani nenarodili[smích]) tak ako to ze sa stali homosexualmi? Ako to vysvetluje vasa teoria? Ako to, ze monkey see jednu vec a monkey do druhu vec? Vsetko sa vysvetlit zvedenim neda...[smích]

232498

17.11.2010 19:32

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

calimero 147.?.?.?

Reakce na 232498

No ale "nasa" teoria tiez nikdy neaspirovala na vysvetlienie povodu uplne vsetkych homosexualov, nam sa len zda logicke, ze dieta vyrastajuce v homosexualnom prstredi, bude mat k rozvinutiu tejto deviacie cestu ovela kratsiu. Tak isto nikto netvrdi ze masovi vrahovia sa vyrastaju vyhradne v rodinach masovych vrahov [smích]

232530

18.11.2010 13:20

RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA

kocour_easy 212.?.?.?

Reakce na 232487

Presne s vami souhlasim, jedine bych trosku poupravil. CLovek se chova tak, v jakem prostredi vyrusta a nebo je ovlivnen externimi zavislostmi. Kdyz deti maji za rodice alkoholika nebo kuraka, maji velkou pravdepodobnost, ze budou delat totez a to jsou externi vlivy(chlast a cigarety), ktere nemame zakodovane v mozku. Jetsli to plati o techto externich zdorjich, tak to musi platit i zde o homosexualite, kde bud dite opakuje to co vidi u rodicu, nebo muze mit castecny sklon a v tomto prostredi ho to v tahne maximalne. Neni to zarucene, ale existuje velka pravdepodobnost, ze se tak stane.

232582

17.11.2010 11:21

Michael Swift, Gay Revolutionery-We shall sodomize your son........

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Ze si homosexualove vychovaji nasledovniky, to neni zadnym prekvapenim, udajne, jakoby prekvapenim je to pro vsechny ty experty na nas denni zivot, kteri by nejradeji byli pod dekou i ve vasi loznici a ridili Vas zivot za dobre penize od A az do Z. Nakonec pripaleni politici cela desetileti usilovali dostat sve "kone" do vladni struktury, aby prosadili sve plany, mnoho nabozensky-moralne zalozenych lidi bylo zcela podlomeno chovanim kostelu a Vatikanu, tim se otevreli dvere vsemozne jinak myslicim lidem, kteri zacali pod vselijakymi hlavickami prosazovat sve zajmy proti rodine, aby se jim umoznil pristup zejmena k detem, dnes i skola odtrhava deti od rodiny pro uspesnejsi cile politiku, dalsi jsou feministky. Pro politiky je to jednoduche,oni ajejich deti maji protekci a ochranu, ale, normalni lide na ulici se svymi detmi jsou vystaveni nebezpeci, podporovane politiky.
The Journal of Homosexuality published a special double-issue not long ago, entitled, "Male Intergenerational Intimacy," containing many articles portraying sex between men and minor boys as loving relationships. One article said parents should look upon the pedophile who loves their son "not as a rival or competitor, not as a theft of their property, but as a partner in the boy's upbringing, someone to be welcomed into their home."
Children don't need heterosexual role models. Women don't need husbands; children don't need fathers and mothers.
http://www.henrymakow.com/cognitive_dissonance_a_fact_of.html
Homosexuality was a developmental disorder until 1973 when the Rockefellers decided it was made to disorder marriage and family. Now our traitorous leaders and educators are imposing it on heterosexuals. Uz v padesatych letech homoseualni agenda napsala zcela otevrene, jak znici nase deti a tim znici nase a i pristi rodiny, k tomu si pripocitejte feminismus, multikulturarismus a vsechno ostatni, az po skolni "vychovu", televisi a , PROPAGANDA A KORUPCI POLITIKU A PSEUDOHISTORIKU , TAK SE ZEPTEJTE SAMI SEBE , jakou moznost ma nova generace na preziti.V Australii maji prvni skolni pripad lesbicek , v pripade skolniho plesu, kde budou najevo davat svoji "zamilovanost".
Michael Swift, Gay Revolutionery-We shall sodomize your son........to rekl verejne uz pred moha desitkami roku, ale, nijak se to nedotklo nasich politiku a"inteligence" naroda a sveta.

232491

18.11.2010 2:22

RE: Michael Swift, Gay Revolutionery-We shall sodomize your son........

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 232491

Otazkou je komu to slouzi a kdo ukazal konecne pravou tvar,co volic ma ve svych poslancich, kteri se sice verejne neprojevili,ale,pracovne, jsou zcela jini ,nez na verejnosti.Vezmeme kostel, katolicky,zda se ,ze knezi neumeji cist z bible,ackoliv ta je zivi, je jejich povolani,tam se rika doslova ,ze muz zijici s muzem ma byt potrestan smrti a vysledek je ten,ze kostel,katolici a jini dokazuji jedno jedine ,ze bUH neni,protoze , kdyby byl,tak nebudou podporovat homosexualitu a vsechny velebnicky tohoto smeru poslou delat, zivit se ,jako vsichni ostatni.
"Bishop Kicanas endorsed by Rainbow as next U.S. bishop` head-http;//www.lifesitenews.com....Takze o buzerantech nebudem mluvit,ale o duhovem hnuti a i funkce,doslova"new President the homosexual"Catolic" Rainbow Sash Movement a tak dale.
Jina situace je ve skolstvi,zde pocatky pristi "inteligence" jdou stejnym smerem;"The Homosexual Movement in Messachusetts Schols" ma doslova svuj program a mozna ze toto,tak zvane "HNUTI" bude i nalezite znamkovano, dokonce uci, tak zvany program"The Mechanics of Homosexuality" a dale maji program ze sve konference 25 brezna 2000,jak jim to natlouc do hlavy.
Negligence by Fr. Hehir's Mass Catholic Conference Allows Funding ... 9 Jul 2010 ... This is one of the goals of the homosexual movement — to push ... what homosexual advocacy is doing to our state and our public schools. ...
bryanhehirexposed.wordpress.com/.../negligence-by-fr-hehirs-mass-catholic- conference-on-funding-for-gay-school-programs/
Dvanactilete deti,jsou nejvhodnejsi k vyuce.
Executive Order 13087 a dalsi 11478 jez byl podepsan v 28 kvetnu 1998 zakazuje diskriminaci jinak sexualne orientovanych lidi ve Spojenych Statech Americkych-president Clinton.Toto vse zaclo s hnutim za prava mensin,kdo podporoval prava mensin, neni zadnym tajemstvim, na druhe strane sveta tito bojovnici nepovolili pochod homosexualu v Israelu, zato,jsou zastoupeni vsude jinde ve svete,ovsem mimo muslimskych zemi,coz jim nejde po chuti.
Je dobre si precist i clanek"AIDS Rate 50 Times Higher in Homosexual Men:Center for Disease Control," to mluvi samo za sebe, co nasi politici podporuji,spolecne s cirkvi a ostatnimi. Takze, i australsky parlament se zabiva otazkou,povolit a uznavat homosexualni "vdavky-zenitby" a samozrejme,do takove rodinky se muzou i adoptovat deti, strana "zelenych" ma ve svem predstaviteli zaruku,ze tento problem dlouho problemem nebude a hnuti se rozsiri dal do sveta o jednu zemi navic.
The homosexual movement has made it no secret that they are targeting children to bring up a generation that will accept the homosexual lifestyle as normal and moral.
Lidovci sbírají podpisy proti adopcím dětí homosexuálními páry pod protest proti možnosti osvojení dětí homosexuálními páry.
Takze,je na lidech ,jestli si nechaji od udajnych 4% diktovat,tem 96% jak maji zit a vychovavat sve deti.
*(2) God lists “homosexual offenders” among those who HE determines will “not inherit the kingdom of God.”
• No “TOLERANCE” there.

232544

17.11.2010 11:41

Proč tolik reklami homosexualitě

korutan 81.?.?.?

V poslední době byly uměle vytvořeny „menšiny“. Cikán už není občanem České republiky, je menšinou zvanou Róm. Teplouš, buzík, je menšinou zvanou „homosexuálně orientovaní“. Asi by bylo možné takových menšin selektovat ze společnosti celou řadu. Je jenom otázkou, jaká kritéria se hodí, co potřebujeme zdůraznit. Pan Prezident prohlásil jako reakci na postoj soudců ke snižování platů, že se rozdělili společnost na soudce a ty ostatní. Vznikla snad další „menšina“? Jsou bezdomovci menšinou? O těch se moc nemluví. Možná proto, že tam vede naše cesta a časem se stanou skupinou většinovou? Možná, kdo ví?
Co ty propagované a inzerované menšiny spojuje? Podle všeho naprostá nezbytnost jejich ochrany ze strany těch, jež „představují“ stát a ty „správně, korektně“ smýšlející, před ostatními, těmi zatraceně většinovými! Že se 65 % cikánů živý pravidelnou čórkou? A že dalších 15% příležitostnou!? Kdo tedy potřebuje ochranu? Oni, nebo většinová část společnosti?
A proč potřebují ochranu homosexuálové? Snad aby se mohli volně sdružovat, pochodovat městem ve sporém šatstvu, případně pro svou orientaci agitovat ostatní? Získávat nové členy? Obtěžovat hetráky? Obsazovat ministerstva? Údajně jich jsou celá 4% populace. Nevím, nepočítal jsem je. Vím však, že když jednám s člověkem, který se prezentuje jako homosexuál, klade na to ještě důraz svým chováním, mám s tím problém. A když takto orientovanou osobu potkám ve sprchách veřejného bazénu, kde s naběhlým přirozením demonstruje tuto svou orientaci, mám chuť ho do toho vercajku kopnout! Kdyby muž takhle „rozjařený“ vstoupil do dámských šaten, byl by bleskově eliminován a policí odveden. Tady se producíruje a když mu něco řeknete, dopouštíte se pomalu trestného činu napadání a omezování menšiny na jejích právech.
Přitom znám několik lidí takto orientovaných a vážím si jich. Sám bych se postavil na jejich obranu, kdyby bylo potřeba. Ale není, chovají se tak, že to opravdu není nutné.
Nemám ponětí, zda výchovou lze změnit, nebo upravit či nakopnout sexuální orientaci. Řečí, které se kolem tohoto problému vede je tolik, že se v tom nedovedu orientovat. Z logiky věcí obecných mi vyplývá, že pokud se jedná o genetickou odchylku, tak tomu tak nemůže být. Ale v oblasti sexuálních odchylek je jich hned celá řada. Proč v tomto případě legalizovat jednu a ostatní ne!? Podle jakého klíče budeme rozhodovat, že tato odchylka je legitimní a ta druhá již nikoliv. Společenskou nebezpečností se v tomto případě ohánět asi těžko můžeme, když například za valnou většinou pedofilních trestních činů je homosexuální základ.

232492

17.11.2010 11:43

Proč tolik reklamy homosexualitě 2

korutan 81.?.?.?

Pokud však to je výchovou ovlivnitelná orientace, třeba jenom u části této populace, je opravdu v pořádku, když se této deviaci, dělá taková reklama?!
Jsou etnika, která tuto odchylku netolerují. Je zajímavé, že jedno z nich, ačkoliv ve vlastním společenství tvrdě odsuzující homosexualitu, v diaspoře ji prostřednictvím vlastněných médií nejen toleruje, ale i propaguje a staví se do role jejího obhájce.
Proč asi?

232493

18.11.2010 19:14

RE: Proč tolik reklamy homosexualitě 2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 232493

Mám za to ,že stát si může vybrat jen ze dvou přístupů , netolerovat nebo tolerovat. Pokud tolerovat, tak to znamená hrozit netolerantním jedincům postihy. Pokud by počet homosexuálů narůstal, tak s tím stejně nikdo nic dělat nebude, protože je to jen vedlejší nechtěný produkt prosazované kultury. Vězni ve vezeních jsou také vystavěni jistému kulturnímu tlaku, někdo sice říká, že se tam mají moc dobře a že by je pořádně přidusil, ale já si myslím, že se mají zle a z neutěšených poměrů nárůstá počet zdánlivých homosexuálů. Zatímco ve vězení jde prý o přechodný stav homosexuality, tak u homosexuality na svobodě se najednou prozměnu moc neřeší jestli jde rovněž jen o přechodný stav z jistých nepříznivých poměrů. Kdyby se zjistilo, že ano, tak s tím nikdo nezačne nic dělat. Kdo nechce pochopit proč je někdo chráněný, a bude jednat proti, bude jednoduchými prostředky ukázněn. Milé, ne?

232603

17.11.2010 12:03

Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše

staňa 93.?.?.?

které preferují před ostatními. Viz naše ministerstva!!! [bliji]

232494

17.11.2010 12:25

RE: Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 232494

To je tak, keď je overený marginál dlhodobo cielene deštrukčne propagovaný ako "norma"..
O to tvrdší bude musieť byť, žiaľ, následný proces sociálnej hygieny, alebo budeme mať vážnejší problém.

Ak chcú mať nejakú budúcnosť, mali by sa naši homosexuáli zhostiť svojej pôvodnej role v spoločnosti.
Majú určite svoje dlhodobé opodstatnenie.
Nemali by sa takto fašizovať, bo ponesú osud svojich pánov.

232496

17.11.2010 18:06

RE: Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše

Osel 78.?.?.?

Reakce na 232494

Presne toto tvrdili nacisti o Zidoch, nepochybujem, ze aj Turci o Armenoch, a vseobecne, ti, co potrebuju obetnych barankov o tych barankoch.

Toto tu v Cechach sice tvrdil akysi odborovy predak, ale si myslim, ze hovorila z neho len hlupost, zavist a nenavist.

Homosexualita nie je ako farba koze, alebo nabozenstvo: kozu neutajite vobec, nabozenstvo len tazko. Ale trufam si tvrdit ze 90 percent homosexualov zije v anonymite a ani ich blizke okolie casto o nich nic nevie; o to menej pracovne.

A ti, co pobehuju na Gay Prideoch a gay baroch, ti zase obvykle nepracuju na ministerstvach.[smích]))))

232521

18.11.2010 0:03

RE: Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 46.?.?.?

Reakce na 232521

re: Osel 78..
"Presne toto tvrdili nacisti o Zidoch, nepochybujem, ze aj Turci o Armenoch, a vseobecne, ti, co potrebuju obetnych barankov o tych barankoch..
..A ti, co pobehuju na Gay Prideoch a gay baroch, ti zase obvykle nepracuju na ministerstvach.."


To, že ste sa so spomínaným javom nestretli Osel, ešte neznamená, že neexistuje.
Osobne som sa s jedným a aj druhým javom neraz stretol v privátnej a aj v štátnej sfére. Navyše mi to s detailnými popismi potvrdili mnohí ďalší ľudia. Keď majú "dobrú náladu" určite Vám to radi potvrdia aj zástupcovia oboch spomínaných sociálnych skupín. T.j., ak vás to Osel naozaj zaujíma.
Tzv. nacistov, ako aj tzv. komunistov, či židov by sme sa mali snažiť hodnotiť bez emócii a vecne. Tabu a umelo vytvárané a udržiavané stereotypy sú neprípustné.

Aby ste náhodou sám neboli obvinení z hate-crime [smích]

232537

17.11.2010 13:29

Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Kdyby bylo možné homosexualitě člověka naučit, musel by fungovat i opačný postup. Homosexuál by měl jít "převychovat" na heterosexuála. Až dosud však nebyl zaznamenán jediný ověřený případ, kdy se něco takového podařilo. Čím to? [velký smích]

232500

17.11.2010 18:09

RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 232500

>Kdyby bylo možné homosexualitě člověka naučit, musel by
>fungovat i opačný postup. Homosexuál by měl jít
>"převychovat" na heterosexuála. Až dosud však nebyl
>zaznamenán jediný ověřený případ, kdy se něco takového
>podařilo. Čím to? [velký smích]

No ne tak docela. Kdysi jsem četl studii, že v populaci existuje určité procento jedinců, kteří jsou tzv. na hraně mezi hetero a homosexualitou. A právě v těchto případech může výchova jedince přeorientovat na homosexuála v případě že rodiče jsou stejného pohlaví. V lepším případě na bisexuála.

232523

19.11.2010 18:36

RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 232523

Nějak si to nedovedu v praxi představit, jakým způsobem může hrát roli výchova při tak pudové záležitosti jako je sexuální přitažlivost opačného/stejného pohlaví. Tady se nejedná o vymývání mozků (třeba náboženskou výchovou), ale podstatně hlubší záležitost, domnívám se. Jak chcete vychovat chlapa, aby se mu postavil při pohledu na jiného nahého chlapa? Snad nějakým druhem hypnózy, ale prach obyčejnou výchovou v rodině (byť homosexual)? Nejsem odborník na dané téma, ale zdá se mi to poněkud ujeté...

232687

19.11.2010 19:04

RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 232687

Já se naopak domnívám, že taková determinace mladého člověka je skutečně možná. Tedy pokud je v takové společnosti vychováván od narození.

Dítě se přece snaží napodobit rodiče a identifikuje se s ním; když takhle od raného věku vidí miliskování dvou nekompatibilních jako normální, bude se snažit rodičům zavděčit, a také si vybere „menšinově“.

Což v dnešní postapokalyptické společnosti není žádný problém; dnes chtějí být gejové i ti, kdo gejové nejsou.

Zkrátka jestli ten dotyčný vychovávaný pod klenbou duhy přečká „bez úhony“ pubertální období vzdoru, ani mu nikdo nedá na budku, co že to má za blbé nápady, tak už může být navěky ruka v rukávu – tedy spíš pyj v kaďáku...

232689

19.11.2010 19:29

RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 232689

>Dítě se přece snaží napodobit rodiče a identifikuje se s ním; když takhle od raného věku vidí miliskování dvou nekompatibilních jako normální, bude se snažit rodičům zavděčit, a také si vybere „menšinově“.
No, jsou vzpurné povahy, co dělají všechno zásadně naopak, na truc, žejo. A v rozhodující chvíli (což jistě není 3. či 5. věk života) zpravidla vychovávají kámoši a kámošky a bravíčka, a rodiče jen čumí, co jim to doma roste. Verifikovatelnost té studie a takového výzkumu je minimální až nulová, jak kdosi upozorňuje níže, držel bych se při zemi. Většina homo si svou opačnou orientaci uvědomí až vě věku jisté zralosti, tedy právě v období, kdy výchova ustupuje a člověk se pozvolna začíná rozhodovat sám. Je spousta případů, kdy si člověk připustí homosexualitu až po heteropartnerství s potomky - což jasně svědčí proti výchově - člověk výchovou zatlučený do hetero se stejně prokousal k tomu, co skutečně vnitřně cítí. A můžeme to nazývat jakkoliv, třeba R.Bartoškovo "narození do jiného těla."
>Což v dnešní postapokalyptické společnosti není žádný problém; dnes chtějí být gejové i ti, kdo gejové nejsou.
To ale zřejmě není záležitost výchovy, ale spíš lidské blbosti, která je vůči výchově inertní.
A jestli za apokalypsu považujete dvě sv. války, tak pak jo, žijeme v postapokalyptické době. [smích]

232690

17.11.2010 22:47

Vaším ( předpokládám, že předstíraným ) ignorantstvím ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232500

http://www.conservapedia.com/Overcoming_Homosexual...

232533

18.11.2010 10:48

RE: Vaším ( předpokládám, že předstíraným ) ignorantstvím ?

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 232533

ach muj boze, to je zase slint.

232569

17.11.2010 14:17

Dovoluji si upozornit

Abstrakt 78.?.?.?

ZVĚDAVČE, přemíra článků destruktivního provokativního typu nad články typu spíše konstruktivních inspirací a úvah. Jen se na to podívejme - dštít síru, svrab a neštovice, strach a nenávist, ale k čemu to je takovýma věcma nás zabavovat?

232503

17.11.2010 23:08

Odkdypak je pravda "destruktivní" ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232503

Přihřátá máti Jodie Fosterové vychovala lesbickou dceru, která si vzala i jméno po své "tetě" ...
Nic proti holywoodskému staru osobně (politické názory vyjímaje), zastala se i svého kámoše Mela, když měl jisté problémy s vyvolenci ...

232534

17.11.2010 16:30

No to je mi zase

mkadlec 89.?.?.?

studie. Muze mi nekdo (asi pisatel clanku) prosimpekne vysvetlit v jakych jednotkach ci na jake stupnici se vyjadruje tendence k identifikaci s cimkoliv? Pripadne pokud mozno vysvetlit co to znamena idnetifikovat se jako homosexual? A'propos, jak se muze dite, zvlaste v USA pri jejich striktnim odmitani sexuality u deti, vubec sexualne identifikovat ?
Je to v obleceni? Nebo v cartmannovskem vykriku "Ja chci bejt lesba!"? Nebo ze holcicka, rika misto 'vdam se za tatinka' 'ozenim se s maminkou'?
A porad se bavime o detech tedy z hlediska sexuality nehotovych bytostech. Pan doktor mel zkoumat jake sexualni orientace bude vysledny dospely, takhle jeho "vyzkum" nema hodnotu ani toho virtualniho datoveho prostoru na kterem byl uverejnen. Je to zase jen medialni hype okolo homosexuality, o kterem tady uz minimalne jednou bylo diskutovano.

232509

17.11.2010 16:34

Ono jde spíš o to,

A. S. Pergill 88.?.?.?

že v bigotním zapadákově, jako je Kansas, budou mít děti s takovouto rodinnou anamnézou menší zábrany s coming outem. Pak stačí vymyslet baterii otázek, na které budou lidé s předsudky a ostychem odpovídat převážně negativně (byť třeba nepravdivě) a je studie hotová.

232510

17.11.2010 18:21

RE: Ono jde spíš o to,

Osel 78.?.?.?

Reakce na 232510

Na ilustraciu predosleho prispevku: http://www.youtube.com/watch?v=ATjSZ1VkPU8&feature=player_embedded

[smích]))

232526

17.11.2010 23:30

Manhattan v Kansasu opravdu jako zapadák popsal R.Chandler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232510

v povídce Sestřička, ale to neznamená, že se tam nenajdou odvážní lidé oponující homobludům ... včetně toho nejrozšířenějšího o 4 procentech.

232535

17.11.2010 17:19

Salámová taktika - netlačiť postupne spracovávať

sxg 195.?.?.?

Vojenský žargón hovorí o "salámovej taktike":
Umiestnite skupinu ľudí rovnakého pohlavia na dlhší čas v uzavretom prostredí, púšťajte im len takéto filmy: http://diesirae.ic.cz/ho.html
Pozvite k nim na seminár fundovaného sociológa, najlepšie odtiaľto: http://gender.fss.muni.cz/index.php
Sledujte čo sa bude diať. Proces môžeme urýchliť podávaním celého spektra drôg.

232515

18.11.2010 2:36

RE: Salámová taktika - netlačiť postupne spracovávať

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 232515

Pravda, to že někdo má pindíka někdo vaječníky s lepčejší výzdobou, to je takový přírodní přežitek. Jinak jsme naprosto stejní co se týče fyzických i psychických dispozic. Měli bychom pohnat před tribunál přírodu. Můj názor na opačnou sexuální orientace je jednoznačně chyba v namixovaní. Jistý psychický typ osobnosti se ocitl geneticky ve špatném těle, pro mě za mě ať to klidně určují pouze geny, ať to je stravitelné i pro čisté materialisty. Ale existence bisexualů ukazuje, že člověk je tvor zvídavý a nachylný v oblasti sexu skoro k čemukoliv. Jinak řečeno bisexualita dokazuje, že to co geneticky nejde změnit lze pouze "kulturní nadstavbou" řekněme eufemicky obohatit.

P.S. Jeden kámoš si stěžoval, že chce taky otěhotnět. [velký smích] [velký smích]
http://www.osel.cz/index.php?clanek=5372

232545

22.11.2010 14:16

RE: Salámová taktika - netlačiť postupne spracovávať

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 232545

S tou přírodou před tribunálem to není jen tak. Ona, ač jsa byvše pouhým chaosem, je na tom s inteligencí a poznáním sebe sama o několik řádů výše, než to "dvoumoudré homo", které stvořila. Analogie termodynamiky platí i zde. A jestli ten proces vyhraje, a to bezpochyby vyhraje, tak toho žalobce může sama zažalovat za poškození svého dobrého jména, za újmu na cti a jen ona ví za co ještě, takže to "dvoumoudré homo" může skončit na hoooodně dlouho v nelibosti, či dokonce na převýchově k ukáznění v káznici, nebo nedej bože ve "výhynu"... Tak pozor. S tou přírodou před tribunálem to není jen tak. [vyplazený jazyk] [chechtot] [velký smích]

232819

17.11.2010 18:08

Řekl bych,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

že je úplně jedno, jestli se hajzlové mezi sebou spolčují a zakládají mafie na základě rasového, náboženského, politického, genderového, třídně původního či sexuálního založení. Hajzl zůstane hajzlem, ať je homo nebo hetero, a slušný člověk ovšem také. Spojuje-li si někdo automaticky homosexualitu s morální nedostatečností, pak je slepý k morální nedostatečností heterosexuálů, a má tedy zřejmě nějaký osobní problém.

232522

17.11.2010 18:14

Nakonec,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

kdyby dnes byla polovina celkové populace homosexuální, nadkriticky přelidněnému světu by to jen prospělo. Nebylo by nutno zlikvidovat většinu populace drastičtějšími prostředky (podle plánů, které jsou jistě již připraveny), síly by se vyrovnaly, menšina by nemusela sahat k přehnaným a agresivním krokům, aby se vůči většině prosadila. A vzalo by to vítr z plachet i těm, kteří homosexuální kartu (jako i jiné v diskuzi zmíněné) používají k rozeštvání lidí mezi sebou a k zasévání nenávisti do populace, která je v takovém stavu všeobecné nenávisti každého proti každému daleko lépe manipulovatelná.

232524

17.11.2010 22:00

Tomuhle moc nevěřím

Kosk 93.?.?.?

Takhle o tom nelze seriozně diskutovat. Všeobecně se má za to, že se sexuální orientace nedá naučit. Jasné ale je, že tohle se docela špatně zkoumá.

Ale dovolil bych si to zpochybnit dvěma úvahami: Všichni víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci. Z logiky věci vyplývá, že valná většina z nich pochází z heterosexuálních párů - rodičů. (Mám tím na mysli kde vyrostli, ne kdo je zplodil, to jen na okraj, aby mě hned někdo nenapadl, že jsem idiot)

Má se za to, že i když na ně objektivně JE značný tlak okolí, tak se jejich orientace navzdory všemu nakonec projeví a není změnitelná. Proč by tomu naopak mělo být jinak? Pokud si myslíte opak tak bych prosil nějaké sedící logické zdůvodnění.

Za druhé, studie, která uvádí údaje typu: 16 až 57% mi tedy nepřipadá moc vypovídající. Chybí zde počty dotazovaných atd. Osobně si myslím že se jedná jen o hypotézu a ne potvrzený fakt.

Zná osobně asi 4 lidi z téhle menšiny, z toho 2 docela dobře. Oba(jsou mužského pohlaví) se narodili v běžných rodinách a měli doma velké problémy, než se osamostatnili. Jeden má i bratra který není homo. A tenhle fakt na ně neměl žádný vliv. Ty další znám spíše zběžně, ale co si pamatuju bylo to přibližně podobně. Jeden měl mou spoužačku za ženu asi 8 let a má s ní dvě vlastní děti. A až pak přišel na to, že je vlastně na kluky...

Tohle by musela potvrdit nějaká velká mezinárodní studie podobně kontgrolovaná jako studie účinku léků. A ne jedna. Do té doby to bude sloužit jen jako argument těm, co je bytostně nesnáší.

Nepatřím mezi ně, ale jsem schopen je tolerovat. Ničím mi osobně neškodí. Konečně, můžu jednoho dne zjistit, že i moje dítě bude třeba takové. A co s tím potom nadělám? A nezapomeňte, že když to nebude moje dítě, může to být třeba to Vaše.

232532

17.11.2010 23:59

Všichni (?) víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232532

Japa to ? Seriozní výzkumy ukazují na cca 3 % u mužů a 1 % u žen, což nejsou procenta 4 % populace (jak zřejmě pro větší efekt udávají homopropagandisté) - ale pouhá polovina, tj. procenta 2. O co opíráte svoji jistotu o 4 % počtu teplých v minulosti, suď Bůh (v řeckořímské antice by takový počet asi narostl, oproti tomu jistá etnika sodomity takřka vyzmizíkovala).
Vznášel byste podobně horoucí námitky proti názoru, že z levicově orientovaných rodin vyrůstají levě orientované děti a i u katolických rodin je tomu podobně ?
Orientaci, zejména tu mediálně nabulíkovanou, pochopitelně změnit lze ...

232536

18.11.2010 8:23

RE: Všichni (?) víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci

A. S. Pergill 88.?.?.?

Reakce na 232536

Sexuální orientace je v populaci rozložená podle gaussovy křivky, od extrémně heterosexuální po extrémně homosexuální orientaci. Populační průměr je schopen obojího (důkazem je vysoký výskyt h. styků v komunitách stejného pohlaví, jako jsou věznice, kláštery a do nedávna i armáda). To, kolik těch homosexuálů v praxi najdeme, je dálo společenským tlakem v dané konkrétní společnosti (v restriktivních se dostanete pod uvedené hodnoty, v liberálních bude bisexuální i přes 50 % populace) a použitou metodou jejich vyhledávání (významná je i obecná důvěryhodnost tazatele, hlavně v restriktivních společnostech). Rozdíl mezi muži a ženami je dán jednak výskytem mateřského pudu a jednak oním známým "žena ne vždy chce, ale vždy může, muž vždy chce ale ne vždy může", takže lesbicky orientovaná žena častěji chce mimino a má to technicky jednodušší, když si ho chce pořídit.

232558

18.11.2010 10:17

RE: Všichni (?) víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 232536

"Seriozní výzkumy ukazují na cca 3 % u mužů a 1 % u žen, což nejsou procenta 4 % populace (jak zřejmě pro větší efekt udávají homopropagandisté) - ale pouhá polovina, tj. procenta 2...

Tak toto je zajímavá informace !!! Díky za ni

232568

18.11.2010 8:40

Vsechny minority dohromady

vodnik007 71.?.?.?

tvori mnohem vetsi skupinu, ktera muze ovlivnit politiku, ktera chrani vsechny dohromady.
Dnes se nesmi ani slovem ublizit cikanum, mizi i etnicke vtipy, o holokaustu radeji ani nemyslet.
Dobrym prikladem klamne strategie bylo stvoreni americke NAACP. Organizace, ktera ovsem barevnym moc nepomohla. [oči v sloup]

232561

18.11.2010 10:01

Téma Sexuálny mozek od pana prof.Koukolika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Vám dá odpoveď na Vaše otvorené otázky z dielne neuropatológa, čiže profesionála.
Mužská homosexualita znamená mať inú štruktúru sexuálneho mozgu.
vedecky neuropatologicky dokázané .
teda má vyslovene genetický základ.
pokiaľ nie sú dané cez zdedené DNA predpoklady byť homo,
tak sa ním jedinec nestáva a nešíri túto degeneráciu ďalej.
So sexuálnych mozgom je fyziologick prepojený sociálny mozog.
Len ten, kto má správne degenerovaný sociálny mozog sa má šancu stať politikom... politici majú špatne vyvinutý sociálny mozog.
degenerácia sexuálneho mozgu je spojená aj s degeneráciou sociálneho mozgu - sú vedľa seba a sú prepojené.

politik je pod vplyvom nevyliečiteľnej drogovej závislosti
zvanej MOC.

A "Moc" je produkt potlačenej homosexuality - Klimov, Chelemendik
A v tejto spojitosti je jesné,
prečo politici chránia svoje "dietky"-homošov.

A teda: kto nemá poriadok v nohaviciach,
tak nemá poriadok ani v hlave.
(dámy-nefeministky si tam doplnia namiesto nohavíc sukňu)

Doporučujem poznať práce ako pána prof. neuropatológa Koukolíka,
tak aj výsledky váskumu CIA z oblasti "Moci" - na čom je postavená moc politikov - Klimov.

232566

18.11.2010 11:14

Je pár témat

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

.. kdy se nemohu přiklonit ani k jednomu názorovému proudu a proto nechávám věc otevřenou. Prostě nemám jednoznačné stanovisko resp. nepřijal jsem víru v to či ono. V oblasti historie může jít o historické studie různých holokaustů a masakrů atp. Prostě jsem to nezažil a detaily neznám tudíž se vzdávám víry v to či ono. Podobně nerozhodnutý jsem v případě potratů, trestu smrti nebo euthanasie. Naprosto stejně vnímám vliv homosexuality na sexuální orientaci dětí. Prostě nevím. Pokud by se mě někdo zeptal zda-li jsem pro to, aby homosexuálové vychovávali děti pak odpovím, že ano ALE pouze v případě, že jde o jejich vlastní děti. Přeci nelze odebrat dítě otci nebo matce jen proto, že je rodič homosexuální. Pokud jde ale o děti cizí pak je nutno (i v souladu se současnými pravidly) upřednostnit zájem dítěte a VYBRAT VHODNÉ PROSTŘEDÍ pro výchovu ! Jelikož u dítěte není jasné jakou bude mít v dospělosti orientaci je nutno předpokládat, že orientace bude většinová tj. Heterosexuální. Z pohledu společenského je heterosexuální vztah prospěšnější neboť zajišťuje reprodukci a naplňuje související většinové tradiční hodnoty. Ve výchově je podstatný MODEL chování k partnerovi, který předává rodič dítěti. JAK PŘEDÁ HOMOSEXUÁLNÍ PÁR dítěti heterosexuální model ??? Myslím, že svěřit potenciálně heterosexuální dítě homosexuálnímu páru je nevhodné z pohledu dítěte a rovněž z pohledu celospolečenského. Proto JSEM PROTI.

232572

18.11.2010 12:59

RE: Je pár témat

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232572

Tato tématika je vědecky analýzovaná ve védské literatuře. Myslím, že v blízké budoucnosti budou tyto prastaré analýzy probuzeny. Neboť zachovávaly rovnováhu a přirozenost, mezi heterosexuály a homosexuály, celá tisíciletí. Moderní alternativy jsou pouhé spekulace a matení.

232580

18.11.2010 13:48

RE: Je pár témat

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 232580

> Myslím, že v blízké budoucnosti budou tyto prastaré analýzy probuzeny.

Nerad Vám beru iluze, pane Quido2. Ani v blízké, ba ani v daleké budoucnosti, není co "probudit". Objeví-li totiž lidé něco účelného, užitečného, co mohou jakkoliv využít, nenechají to "usnout". Využijí to hned.

A ještě maličkost. Ovšem velmi důležitá maličkost. Víte, jak se pozná, že jakýkoliv poznatek (vědění, analýza) je účelný, užitečný, ... ? Naprosto jednoduše. Lidé jsou ochotni za něj (či jeho praktickou aplikaci, tedy v případě diskutovaného tématu za "odnaučení" homosexuality) zaplatit. A to velmi dobře.

Závěr? Máte-li jakékoliv znalosti z védských textů, které by mohly být lidem užitečné, uplatněte je hned. Neuděláte-li to, udělá to někdo jiný a Vy přijdete o slávu i o tučné honoráře. [mrknutí jedním okem]

232584

18.11.2010 12:46

*We shall sodomize your son...*

quido2 81.?.?.?

Pan Nohejl cituje v příspěvku 232491 Michaela Swifta: We shall sodomize your son...,to řekl veřejně už před mnoha desítkami roků, ale, nijak se to nedotklo našich politiků a "inteligence" národa a světa.

Položme si proto otázky. Co se stalo s tímto světem, že se společnost dostatečně nebrání zotročení pomocí drog a zvráceného sexu? Proč přibývá nelítostných kriminálních zločinů, dříve nevídaných? Proč nedokážou politikové a vědci tento zhoubný vývoj zastavit? Proč přibývají protichůdné a matoucí výklady na homosexualitu, lesbismus,incest,sodomii a především, proč je zákeřně ničena funkce rodiny a poslání ženy? Viz sexuální výchovu na školách,zde cituji z knihy Martina Herzána Totalitní světovláda(copyright M.Herzán 2000)

Vládní snahy o zdrogovanou společnost prosvítají v praxi na světlo i dnes. Vezměme si statistiku. Podle studie amerického ministerstva zdravotnictví,vzrosttla v letech 1992-95 spotřeba drog u dětí 12-17 let o drtivých 78%. Počet dětí, které berou jednou měsíčně kokain, se zvýšil jen za tyto tři roky o 166%.

A co se učí na školách ve světě? Vlády na celém světě prosazují do školních osnov, přes mnohdy pochopitelný odpor rodičů, sexuální výchovu a to mnohdy již od prvních tříd základní školy. Učí děti pohlavnímu styku a dává na stejnou úroveň i styky se stejným pohlavím/pod jakousi rouškou společenské tolerance./ Stát vůbec nerespektuje práva rodičů, vychovávat děti v mravní čistotě. Školy doslova učí děti již od 6.let sexuálnímu styku, aniž by pro to měly přinejměnším dalších deset let vyvinutý rozum nebo citový základ. Mnohé děti po hodinách sexuální výchovy začínají používat vulgární označení, které předtím neznaly a neslyšely je ani ve svých rodinách. Mnohé děti po hodinách sexuální výchovy ztrácí svědomí a morální zábrany, jiné děti prohlašují, že radši nikdy nebudou mít děti.

Tuto strategii morálního rozkladu můžeme vidět a studovat též v Protokolech: Alkohol-Klasika-Rozvrat.. protokol č.1
Dvojsmyslné používání právního řádu-protokol č.8
Lživé teorie- protokol č.9
Výklad zákona " č.9
Jed liberalizmu " č.10
Oplzlost a budoucnost slova, tisku-protokol č.14

Je tedy potřeba akce, tak, jak již činí Výbor na obranu rodičovských práv: http://www.nesexuveskole.cz/...

232578

19.11.2010 2:04

RE: *We shall sodomize your son...*

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 232578

Predevsim ta homosexualita ve vetsine pripadu se zmenila v industry-velky obchod, v tom jsou miliony,od vselijakych odborniku az po dodavatele zbozi a to i tem nejvyssim z nejvyssich,tak,jak ve Washingtonu byl skandal s Bilym Domem o kterem se zminily i domaci noviny. Jinymi slovy,ze strany "prava" armada odborniku, zrovna ted posloucham,jaka je situace "homosabia"-v anglictine, na skolach.V Belgii bylo nalezeno hnizdo dodavatelu deti a vysledek nula, cesta smerovala k velkym politickym spickam.
The Franklin Coverup Scandal: The Child sex ring that reached Bush ... 13 Jan 2009 ... Photographer for White House child sex ring arrested after Thompson suicide ... Nixon Tape Discusses Homosexuals at Bohemian Grove. Nixon: “The Bohemian Grove, ... pandered children to a cabal of the rich and powerful. ...
www.puppetgov.com/.../the-franklin-coverup-scandal-the-child-sex-ring-that -reached-bushreagan-whitehouse/
Takze,ted muze v ramci "svobody" a prava uzakonit,ze sex mezi otcem a dcerou a sestra s bratrem, vse v ramci demokracie,jen jedno neuvolni a to,kdyz vase vlastni zena rekne,ze byla prinucen ak sexu,tedy znasilneni,na tomto se zivi armada pravniku,to je "pozlacene koryto",kde zcela zakonne okradou chlapa o vsechno,co za zivot nasetril, prvno otazka na obvineneho je, jaka je jeho financni situace.
You can read a great article about it here. Photographer for White House child sex ring arrested after Thompson suicide

From the article above: “Cable television news reports have recently linked an alleged male prostitute to the present White House since George W. Bush permitted James Guckert to use an unprecedented Secret Service
Vložený obrázek
Tak,ctenari, prece nechcete,aby sexualni choutky byly omezeny pro vase politiky a ceou tu sebranku kolem. Nakonec budte pripraveni,ze az bude jedna svetova vlada, tak,uz to ani nebudou zakryvat,Vy, co by rodice nebudete mit pravo ani spitnout.
Nixon Tape Discusses Homosexuals at Bohemian Grove

Nixon: “The Bohemian Grove, which I attend from time to time . . . It is the most faggy goddamned thing you could ever imagine”

232635

19.11.2010 5:41

RE: *We shall sodomize your son...*

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 116.?.?.?

Reakce na 232635

Pro Boha lidi jen se na par minut zamyslete nad tim co tito lide delaji jeden druhemu. Dam Vam moznost pouzit evoluci anebo creaci zalezi na to v co verite. Rit byla stvorena prirodou ci Bohem jako odpadova trubka sexualni organ vzdyt to je totalni nehorazny nesmysl

232644

19.11.2010 10:54

RE: *We shall sodomize your son...*

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232635

Zdravím Vás pane Nohejl,
shoduji se s vaším názorem,že se musíme bránit, pokud chceme být svobodní občané.

Ovládnout živou bytost lze nejsnáze přes její nedokonalé smysly. Člověk má čtyři nedostatky:nutně se dopouští omylu, nevyhnutelně podléhá iluzi, má sklon podvádět druhé a má nedokonalé smysly. Je podmíněn kvalitami hmotné přírody. Kvalitou dobra, kvalitou vášně, a kvalitou nevědomosti. Pornografie doslova kojí a útočí na nejnižší pudy člověka, převším kvalitu vášně a nevědomosti. Obyčejná lidská bytost se nemůže z tohoto sevření bez pomoci duchovní inteligence osvobodit. To je nemožné. Protože hmota a duše jsou pevně svázány falešným egem. Toto svázání se nazývá uzel v srdci (hrdaya granti). Je to ztotožňování se s hmotou, kterým jsou podmíněny všechny živé bytosti. Toto ztotožňování se s hmotou se utahuje nadměrnou zálibou v sexu. Moderní člověk odkojený pornoprůmyslem a konzumní filozofií si nedovede představit, že existuje větší rozkoš a blaženost než sexuální požitek. Opak je však pravdou. Již od nepaměti existují jednotlivci, kteří se duchovním vývojem dostali za ohradu hmotné přírody, poznali vyšší smyslový požitek a hmotný sex je proto nepřitahuje a neruší. Je řečeno, že smyslové štěstí, které pochází z doteku kůže, zažívají i psi a prasata a je zcela bezvýznamné. A teď si představte, že budou obyčejní lidé vedeni směrem duchovního vývoje. Během několika málo genercí by život na této planetě dosáhl kvalitativně skutečně lidskou hodnotu. To však není záměrem současných elit. Proto pornografie, nedokonalé právo, multi-kulti, neúměrné odměny manažérů a umělců, sociální programy na zotročení člověka, jedním z nich je i zavádění placeného školného, aby bylo dostupné jen těm, co na to mají.

232655

20.11.2010 5:14

RE: *We shall sodomize your son...*

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 232655

Dva rozpory:
Christian and Jewish clergy voice support for gay-marriage ruling

http://www.kingjamesbibleonline.org/search.php?word=man+which+lies+with+man+will+be+put++to+death&B2=Search

Krestanum Bible jasne rika,muz spici s muzem je odsouzen k smrti,ale,zde je to ale,cirken mela homosexuali a kryla je, zatimco jine posilala do pekla,jenze ,ted se to provalilo,krestanska,co by anglikanska,katolicka,protestanska a vsechny ostatni.Cirkve takto znevazili bibli.Mnozi homosexualove se ohaneji jinymi pocity,psychickym citenim,jez je udajne vede k homosexualite a tak je zde otazka,proc rekrutuji mladeza male deti?Takze,zde pocity nejsou,ale nastoupilo uceni,svadeni z normalni cesty vyvoje cloveka.Mnozi tak zvani zide podporuji homosexualitu,jini ,ortodoxni zide,odsuzuji homosexuala k smrti i podle Talmud.
Following the Daf Yomi program, the page of the Talmud which was studied yesterday was Sanhedrin 54. This page states that sodomy is punished with death. In fact, this is a death penalty for both Jews and non-Jews. Yet, our government and the liberals among us-- are following the lead of Sodom, Rome and Greece as they are "hell bent" on giving homosexuals the absolute right to be alone with our children, and to pervert our children with their ungodly behavior and immorality. Along with ordaining Priestesses, the present Apostasy of homosexual clergy is a sure sign of the End Times Church---Homosexualani kostel je k zatraceni.
http://www.bibleprobe.com/homosexuality.htm
Vložený obrázek
Homosexualni pozdrav- Homosexual Handshake
Lutheran church to ordain active homosexual.
It’s worthwhile noting that the United States, which has completely legalized homosexuality, has an HIV rate 60 times higher than Saudi Arabia, which has a death penalty for homosexuality. Encouraging condom usage has not really solved the problem.
The American Red Cross will not accept a blood donation from practicing male homosexuals.Mnohe homosexualni vztahy konci vrazdou a nebo sebevrazdou,mnozi mohou pamatovat vybuch v delov evezi americkeho krizniku,jez mel homosexualni pozadi, dnes na nasich TV vidime unosi deti a pozdejsim nalezenim jejich tel,mnohe tyto vrazdy maji homosexualni charakter.Nakonec skandal,ze i soudce soudici homosexuali za jejich kriminalitu byl sam homosexual.Proste,spolecnost ma o mnoho problemu navic ,nez pred desitkami roku,kdy homosexualita byla vsemi potlacovana.V Cechach pamatujeme popravu homosexuala Mrazka,policie o tom vedela roky,ale dokud nic smrtelneho neproved spolecnost to "trpela,jeho male preciny" az do doby kdy zabil desetileteho chlapce v kinu Metro, pak dostal trest smrti,ale ,nejdriv musel utratit zivot chlapce,rozhodne posledni minuty jeho zivota nebyly nijak prijemne.Jak,se zda ,tak spolecnost je dost snadnym cilem techto nasilniku a politici jim to do jiste miry usnadnuji a ne jenom z duvodu,ze sami jsou homosexualni.
Homosexuality and Judaism - ReligionFacts14 Oct 2005 ... Wrestling with God and Men: Homosexuality in the Jewish Tradition .... 1) Support full civ...Automaticky kráceno

232712

20.11.2010 9:40

RE: *We shall sodomize your son...*

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232712

Za téměř tři tisíce let, od Krále Šalamouna, který společně s judejskými mudrci vypracovali politický plán na skryté ovládnutí světa pro Sion (929 let př.Kr.), prošla tato strategie mnohými zkoužkami a dá se dnes shrnout do hesla:Rozdílně postupovat, společně útočit.

Zajímavý je vývoj od roku 1798 kdy se v americké Philadelphii konal tajný sjezd sionistů, na kterém byl vypracován Protokol moudrých mužů Sionu. Pak v roce 1829 američtí ilumináti slyšeli v New Yorku přednášku britské iluministky Frances Fanny Wrightové. Bylo řečeno,že ilumináti organizují sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi dalšími podvratnými skupinami, do mezinárodního hnutí, které bude známé jako komunizmus.

V roce 1834 byl vybrán ilumináty italský revoluční vůdce Guiseppe Mazzini,aby udával směr revolučního programu pro celý svět. Po jeho smrti nastupuje generál Albert Pike, který vypracoval plán na tři světové války a různé revoluce po celém světě a předpokládal završení ve 20.století. Dopisem z 15.srpna 1871 seznamuje "osvícené ze Společnosti moudrých mužů Sionu", jak ovlánou svět pomocí tří světových válek. Právě těmito stratégy byli Rusové označeni jako národ určený k likvidaci-BOGEYMAN.

V srpnu 1897 se koná ve švýcarské Basileji další velký kongres sionských mudrců. Marx psal Komunistický manifest pod dohledem jedné skupiny iluminátů a profesor Karl Ritter z Frankfurtské univerzity psal antitezi pod dohledem jiné skupiny. Myšlenka byla ta, že vůdci celého spiknutí mohou využít rozdíly těchto dvou tak zvaných ideologií, k rozdělení stále většího počtu lidské rasy do opačných táborů, aby pak mohli být vyzbrojeni a potom vymytím mozků dohnáni k boji a zničení se navzájem.

Podobně duchovní nauka, která přicházela z Indie, byla za prvé nepochopena a za druhé silně zkreslena zásahy světské moci. O tom pojednává celá řada autorů, z českých Jan Kozák: Evangelium "neznámého" boha a Jiří Vacek v několika dílném souboru: O Bibli a jejím učení. Můžeme tedy konstatovat,že hospodářské ožebračení a morální rozklad společnosti jsou nástroje tohoto skrytého plánu.

Pokud se jedná o homosexualitu,je ve védské literatuře jasně stanoveno, že se jedná o karmický zákon. Tito lidé však nebyli perzekuovaní, mohli žít svým životem v ústraní. Ze společenského života védské civilizace však byli zcela vyloučeni, nesměli zastávat žádné veřejné funkce. No, a protože tehdy existovali bráhmánové, kteří byli skutečnými psychoanalitiky, nějaké přetvařování ze strany homosexuálů nebylo možné. Homosexualita je proti přirozenosti lidské bytosti. O tom není pochyb.

232717

18.11.2010 16:48

Přání otcem myšlenky

Alexa 89.?.?.?

>Percentages of children of gay and lesbian parents who adopted non-heterosexual identities ranged between 16% and 57%, with odds ratios of 1.7 to 12.1, depending on the mix of child and parent genders. Daughters of lesbian mothers were most likely (33% to 57%; odds ratios from 4.5 to 12.1) to report non-heterosexual identities.

Jak už tu zaznělo, od 16 do 57%... to je velmi vágní. Není tím prokázáno mnoho. Velkou informační hodnotu by jistě měla informace o financování výzkumu.

Na druhou stranu není pochyb o tom, že rodiče a prostředí, které svými osobnostmi pro své děti vytváří mají obrovský vliv na vývoj dítěte. Jistě jsou případy, kdy dítě převezme sexuální orientaci od rodičů, ne proto, že to tak cítí, ale proto, že je takový rodič. Důvody však mohou být individuální a výsledky s různou perzistencí. To se však týká všech případů, nejen těch kdy rodič je homosexuál a dítě heterosexuál. Může to být i naopak. Velkou roli v tom může hrát sklon ke konformitě, který je citelnější v případě kdy díte je homosexuální a rodiče ne.

Paradoxně jsou však případy, kdy heterosexuální rodiče "dotlačili" své heterosexuální díte k homosexualitě. O takových případech referují především psychoanalytici a z těchto případů se odvodily mýty o tom, jak se homosexualita dá léčit.

Otázkou je co z toho vyvodit? Článek v podstatě funguje jako pilíř, argument, na základě jehož by se nemělo dovolit homosexuálům mít děti(a předpokládám, že se to týká nejen adopcí, ale i vlastních dětí). Dává to smysl - jakkoliv s tím nesouhlasím a jakkoliv je onen výzkum podivný. Pokud však tento výzkum příjmu jako fakt, co z něho vyvodit? Zakázat adopce homosexuálům a nebo ještě lépe jakýkoliv jejich kontakt s dětmi? A co s (heterosexuálními) rodiči, kteří vychovali homosexuála? Oni děti budou moci mít, přesto, že nejsou z podstaty kompetentní... a vlastně... jak to poznáme kdo je a kdo není kompetentní? Rozdělíme to jen podle sexuální orientace? Pokud ano, homosexuálové prostě jen budou (znovu, jako ostatně mnohokrát v historii) předstírat, že jsou jako ostatní.

Problém tohoto tématu je, že se dotýká každého z nás a že zde není černá nebo bílá, tak jako nakonec skoro ve všem. Být heterosexuálem nedává automaticky auru a právo rozhodovat, stejně jako být homosexuálem nikomu nedává právo něco vyžadovat.

232594

18.11.2010 17:14

RE: Přání otcem myšlenky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 232594

Řekl bych, že rozhodně větší procento žen, žijících v lesbickém vztahu, jsou vlastně heterosexuálky, které měly otřesnou zkušenost s nějakým heterosexuálním mužem (ať už otcem či blízkým příbuzným v dětství či manželem v dospělosti). Z toho důvodu myslím bude počet dětí vyrůstajících v takovém prostředí spíš stoupat než klesat, a pravděpodobně jediné, co by se s tím dalo rozumně dělat, je vychovávat heterosexuální muže k lepšímu chování k dcerám a manželkám.

232596

18.11.2010 17:54

RE: Přání otcem myšlenky

calimero 147.?.?.?

Reakce na 232596

mozem podpisat... a neplati to len o zenach a ich skusenostiach s neurvalymi heterosexualmi plati to o ludoch a ich skusenostiach obecne (zvlast pocas dospievania)

100% homosexualov ktorych som mal tu cest osobne spoznat (pravda nie je ich vela tak 4 ci 5) ma, ci malo preukazatelne nejake problemy doma,.... problemy typu: len jeden rodic, rozvod, otec workoholik a matka alkoholicka a tak podobne.

Netvrdim ze v idylickom heterosexualnom manzelstve nemoze nikdy vyrast homosexual, ale pravidelost s akou som mal moznost pozorovat vo svojom okoli vyssie popisany jav ma utvrdzuje, ze prostredie ma na orientaciu cloveka vplyv rozhodne vacsi nez maly. A pre to si zastancovia genetickeho povodu homosexuality mozu vraviet co chcu, ja som nakloneny verit zaverom clanku.

232599

19.11.2010 14:29

RE: Přání otcem myšlenky

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 232599

Rozumím a do jisté míry souhlasím s Vaším druhým a třetím odstavcem. Je zde souvislost, ale ne přímá. Odpovědí může být spíše epigenetika.

Tedy jinak, prostředí může být důležitým činitelem, ale to prenatální a ne až to postnatální. Ty problémy v rodině prostě mohly - a myslím, že pravděpodobně byly(mluvím o vlastní zkušenosti i o pár homosexuálech co znám zase já) ještě před narozením > to negativně ovlivňuje matku a co ovlivní matku, ovlivní plod. Pak už jde jen o to kdy; tj. ve kterém měsíci(týdnu) k tomu dojde a podle toho budou i specifické důsledky.

Tohle je oblast o které se toho zase ještě tolik neví, a tak je možné, že se ještě objeví spousta nových souvislostí.

232671

19.11.2010 14:41

RE: Přání otcem myšlenky

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 232596

>Řekl bych, že rozhodně větší procento žen, žijících v lesbickém vztahu, jsou vlastně heterosexuálky, které měly otřesnou zkušenost s nějakým heterosexuálním mužem.

Tohle by spíš potvrzovalo, jeden z názorů co zde zazněl o gaussově křivce normálního rozdělení aplikovaného na sexuální orientaci. Tedy, že striktní homosexuálové a heterosexuálové tvoří "extrémy" na koncích křivky a zbytek lidí jsou bisexuálové s příklonem na tu či onu stranu. (Myslím, že žena s ženou spolu nežijí a nevychovávají dítě jen kvuli špatně zkušenosti s mužem.)

Osobně si myslím, že je tohle dost pravděpodobné a toto je i jedna z teorii panující v oboru sexuologie. Jestli je to právě tak se dá zjistit velmi složitě. Nikdo totiž není dost nezaujatý a lidi z podstaty o své orientací neříkají vše.

232672

19.11.2010 18:00

RE: Přání otcem myšlenky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 232672

"..Myslím, že žena s ženou spolu nežijí a nevychovávají dítě jen kvuli špatně zkušenosti s mužem..."

Jak která. Znám několik heterosexuálek, které žijí s lesbickou partnerkou (i s dětmi z prvního manželství), protože je jim s ní prostě lépe než s bývalým manželem, který třeba bil děti i je, byl alkoholik, nezabezpečil rodinu. A nemusí mít vůbec homosexuální sklony, naprosto stačí, že nepovažují sex za hlavní smysl života, a případně nemají obecně vysoký sexuální apetit.

232682

20.11.2010 15:20

RE: Přání otcem myšlenky

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 232682

Jasně, pro mnoho (většinu?) žen není sex to nejdůležitější ve vztahu. Důležitý je sám vztah a jeho kvalita a navíc, kdo rozumí ženě lépe: žena nebo muž? [velký smích]

I tak si myslím, že se tím dostáváme na pomezí toho co by mohlo být vnímané jako homosexualita. V tomhle případě bez sexu(a homosexualita není jen otázka sexu).

232725

19.11.2010 2:36

RE: Přání otcem myšlenky

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 232594

Vlastní děti jsou vlastní děti, tam dle mého názoru nemá právo nikdo brát dítě rodiči, pokud ten hrubě o dítě nedbá nebo mu ubližuje apod. S adopcí jak jistě víte Alexo dlouhodbě nesouhlasím. Pokud jde o ostatní práva nemám namítek, případě že se týkají i heterosexuálu, tedy rovnost před zákonem.

232638

19.11.2010 14:52

RE: Přání otcem myšlenky

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 232638

>Vlastní děti jsou vlastní děti, tam dle mého názoru nemá právo nikdo brát dítě rodiči, pokud ten hrubě o dítě nedbá nebo mu ubližuje apod.

Ano, ale děje se to. Někdy právem, někdy neprávem. Nedbání nebo hrubé ubližování je dost vágní. Bráno prodle legislativy mohou být dobří rodiče i ti, kterým by se neměla dát do ruky ani vidlička, aby si neublížili.

Tímhle bych se zase klidně mohla vrátit k tomu, co jsem tu kdysi rozebírala (kompetence lidí k tomu mít děti).

A adopce? Kdyby měli děti jen ti rodiče, co se o dítě umí postarat(a chtějí) nebylo by koho adoptovat. Jenže nežijeme v ideálním světě a proto je lepší, když dítě vyrůstá v péči někoho, kdo o něj má zájem.

Váš názor znám a respektuju [smích]

232674

20.11.2010 1:36

RE: Přání otcem myšlenky

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 232674

Já Vás taky respektuju hezky komplexně se vším všudy. [smích] [mrknutí jedním okem] A taky si myslím, že moje názory na věc určitě nejsou ke škodě spolužití mezi lidma s odlišnou sexuální orientací. Já se už vzhledem na svůj naturel snažím hledat, to co lidi spojuje, i když odmítám bagatelizovat nebo ignorovat něco na té skutečnosti, co se nehodí do krámu nějakých sice hezky vypadajících intelektualních konstrukcí, které jsou bohužel často v zásadním rozporu s realitou. Skutečnost holt převážně nevypadá tak hezky přitažlivě.

232703

18.11.2010 17:37

Překvapuje mě

Pavel Krajtl 83.?.?.?

Kolik lidí s pěti dírama do hlavy aspiruje na odborníky lékařské vědy. Pokud dobře čtu, tak ve studii se neuvádí titulkem překroucená skutečnost, že se dá někdo převychovat na homosexuála, ale prosté konstatování toho, že když člověk zjistí že je homosexuál, asi nebude mít problém se identifikovat s touto skutečností, pokud vyrůstá v prostředí v němž běžně žijí neostrakozovaní homosexuálové. Tahle zpráva je prostě klasická kachna. O tom co je to homosexualita ví věda už dost na to, aby bylo jasné že tyhle "výzkumy" jsou účelová politicky a nábožensky motivovaná nevědecká špína.

232597

18.11.2010 23:36

RE: Překvapuje mě

Luuke 212.?.?.?

Reakce na 232597

Přesně tak! 30 lidí se tu směšně pře jak to teda s těma homosexuálama je, aniž by kdokoli tu studii četl. Já bych ten výzkum rád viděl - jen si to představte: v USA (!) zkoumali děti vyrůstající u homosexuálních rodičů - kolik asi takových rodin našli, které k tomu dali souhlas? Víte jak jsou v USA všichni velmi opatrní co se týká soukromí jiných osob? Už vidím ty rodiče jak se k tomu propůjčují a svoje děti nechávájí testovat nějakým rádobyvědcem. Pořád vám to nepřijde uhozené? Celá tato diskuze je postavená na naprosto smyšlené situaci a výzkumu, který se nejspíš nikdy nestal, natož v USA, chacha [velký smích]

232627

19.11.2010 1:12

Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232627

V "opatrných" USA vznikly i Vámi jistě uznávané "výzkumy" pedofila Kinseyho s dodnes omílaným údajem 10 % teplých ...
Tak si přiznejte, že jste podlehl neomarxistické indoktrinaci (to se ostatně dnes může stát kdekomu) a nečiňte svá přání otci myšlenek ...

232631

19.11.2010 7:23

RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry

Pavel Krajtl 83.?.?.?

Reakce na 232631

Klasická ukázka toho, jak někomu vložit do úst co nikdy neřekl, a potom jej za to zbít jako psa. Zkoušel jsem přečíst tu pohádku o neomarxistické indoktrinaci. Ale je to vskutku neobyčejně zajímavé. Nevím proč, ale nejak mě při tom bezděčně přepadla vzpomínka na slova jednoho mladého důstojníka, který, chtěje se vyznamenat před majoren Ságnerem a ukázat svou tvrdost, prohlásil "Tuberkulózní lidi by se měli posílat na frontu, udělá jim to dobře, a pak bude lepší když padnou nemocní než zdraví." Je těžké tem článeček přelouskat už proto, že je to spíš vypadá jako nějaký pokus o báseň. Posuďte sami: "Také náš současný život je ovládán idejemi, které skrytě a nenápadně pronikají do nejjemnějších drapérií našeho bytí a infikují svými zhoubnými bakteriemi organismus společnosti. Tato nákaza se ráda halí do šatů z ctnostných a sentimentální humanitou protkávaných pojmů. Pod povrchem této hory bludů se kupí vrstva za vrstvou staletých sedimentů. Bylo by nad možnosti této práce odkrýt všechny vrstvy herezí, které tvoří piedestal pro současný vrchol."
Prostě Báseň. Celé to na mě dělá dojem, že Víra dává jistotu že existuje nějaká idea která je nade všechny, protože nám ji dala Víra k velkému VK.

Dovoluji si diskutéry upozornit, že (nejen) zkoumání homosexuality se v posledních letech neomezuje jen na anketní studie a dotazníky, nebo dokonce teologické trachtáty středověku, ale existují exaktnější postupy, jako například tzv. funkční zobrazovací metody, které dovolují dívat se do mozku člověka jaksi "online". Jestli je to neomarxistická metoda, to nechám na posouzení každého čtenáře podle uvážení, snad si jen ještě dovolím drobný postřeh. Zázraky moderní techniky, ke kterým vývojáři dospěli pomocí určitých metodických postupů, rozvíjejí se úspěšně závratným tempem. Že tyto metody fungují, toho je důkazem třeba virtuálnost internetových písmenek. Svět ideí a ideologií se těmto osvědčeným vědeckým metodám instinktivně brání, asi dobře ví proč. Svět planých plků by se rázem smrsknul a podstatně více lidí by se muselo začít živit jinak.

232648

20.11.2010 1:47

RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232648

Reagoval jsem ohledně indoktrinace na Vašeho jednoduššího přimlaskávače, Vy se zase vydáváte za zosobnění Vědy a techniky, které údajně závěry článku totálně vyvrací ...
Z druhého odkazu : "Dr. Robert Spitzer byl hlavním protagonistou v rozhodnutí Americké asociace psychiatrů vyjmout homosexualitu ze seznamu diagnóz mentálních chorob (chorob mysli, myšlenek) v r.1973. Později přednesl na výroční schůzi této asociace to, že vyslechl 200 lidí (143 mužů a 57 žen), kteří hovořili o své zkušenosti přechodu od homosexuality k normální heterosexuální orientaci, který trval přinejmenším 5 let. V čase provádění výzkumu žily již dvě třetiny mužů a polovina žen v heterosexuálním manželství. Řekl: „Jako většina psychiatrů jsem si myslel, že sexuální chování se dá tlumit, ale sexuální orientaci nelze změnit. Nyní se domnívám, že tomu tak není; někteří lidé se mohou změnit a také se mění.“

232704

20.11.2010 11:56

RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry

Rarach 212.?.?.?

Reakce na 232704

čili - pokud já se rozhodnu, že nechci být heterosexuál, ale homosexuál - to tedy také lze? Shodou okolností jsem viděl dokument (z USA), kde se věřící homosexuálové snažili "změnit" svou orientaci na hetero, a většina z nich pak po několika letech života pod obrovským tlakem skončila jako většinou osamělí, nešťastní a zmatení lidé nebo "heterosexuálové" se svými homo milenkami nebo milenci. Dobré, ne? Homosexualita je duševní choroba, která se jistě dá silně medikovat, s výsledkem naprostého potlačení jakékoli chuti na kohokoli, ale rozhodně není možné tuto chorobu vyléčit, nebo prostě uzdravit tak, aby se člověk cítil jako šťastný heterosexuál. To je naprostý nesmysl.

232721

20.11.2010 12:38

RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 232631

Opravdu citujete z webu ktery dokaze uverejnit takovehle clanky? [bliji]

232722

21.11.2010 12:32

Jak vidno, opravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 232722

V českém jazyce jinak není přiliš na výběr, neboť mééédia i jednotlivci se opět v politicky nekorektních kauzách drží epigramu K.H.Borovského "Nechceš-li si hubu spálit, musíš mlčet, nebo chválit."
Jako místo svobodné výměny názorů (i dle symboliky převážně protestanstského rázu) tímto zřejmě web dostál svému názvu ...

232762

20.11.2010 13:51

Něco málo k homosexualitě

govind 81.?.?.?

Můj názor je takový: Sex samotný je je prožitek stavu bezmyšlenkovistosti. Při sexu nejde přemýšlet. Sex lze prožít. Sex přenesný do hlavy (mysli) je sexualita. A sexualita může být různorodá. Někoho vzrušují mladý hubený holky, někoho pořádně macatý maminy, někoho mrtvá zvířata... Je to program (schéma) v hlavě (mysli).
Homosexualita je sex přenesný do mysli s preferencí osob stejného pohlaví.
Mysl lze programovat.
Homosexulaita není vrozená.

232724

21.11.2010 13:53

RE: Něco málo k homosexualitě

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 232724

> Mysl lze programovat.

Tak o tom nám prosím vypravujte, pane Govinde. Tyto Vaše znalosti budou nesmírně zajímat psychology, sociology, pedagogy i ekonomy řady vyspělých zemí. Například ti američtí se třeba už desítky let namáhají s otázkou (MARNĚ), co si počít s miliony mladých afroameričanů. Ti se většinou odmítají ve školách cokoliv učit, slovo "práce" považují za sprosté, jediným jejich cílem je získat co nejrychleji (a samozřejmě nezákonně) peníze. Vláda pro ně (s předstihemm ještě před dovršením jejich dospělosti) buduje dostatek míst v žalářích. A většina z nich tam také tráví podstatnou část svého života (čest výjimkám).

Totéž lze v podstatě říci o veškerém obyvatelstvu Haiti, o severoamerických indiánech, o mladých francouzských muslimech, o českých cikánech, o stále nových (pojem práce neznajících) generacích takzvaných palestinských uprchlíků, ...

Na příjemný život těchto takzvaně nepřizpůsobivých menšin vydává naše většinová společnost astronomické sumy. Nevěříte-li, vygooglujte si slovní spojení "dárcovská konference". Budete udiven.

Závěr? Proč nejde NAPROGRAMOVAT MYSL těchto lidí? Aby začali ctít alespoň základní mravní princip lidské společnosti? Kdy už je někdo PŘEPROGRAMUJE? Dovedete si představit, kolik zla a lidského utrpení by pak zmizelo ze světa? KDY UŽ TO BUDE?

Díky za laskavou odpověď. [smích]

232763

21.11.2010 14:21

RE: Něco málo k homosexualitě

Antiseptik 70.?.?.?

Reakce na 232763

Jasně, Amerika trpí strašně nedostatkem pracovních sil, které se marně snaží vytvořit z práce se štítících obyvatel s černou a rudou pletí. Proto musí zavírat továrny a stěhovat průmysl do Asie aby alespoň měli zboží do krámů kde stojí fronty chtivých zákazníků. Chudáci čínané to pak musí za černochy udřít. Tak jste to myslel? Kolaps západní ekonomiky je způsoben nechutí k práci které se všude nabízí plné pytle? A jinak zdráv? [smích]

232765

21.11.2010 20:31

RE: Něco málo k homosexualitě

Pavel Krajtl 83.?.?.?

Reakce na 232724

O hubených holkách, macatejch maminách, a snad i o mrtvejch zvířátkách vaše teze pravděpodobně platí. S homosexualitou je to ovšem zcela jinak. Je zcela prokazatelně provázána s určitou částí mozku, naprosto hardwarově definovanou v závislosti na hladině testosteronu v prenatálním vývoji. Tato hladina hormonu je z velké části dána tím, kolikátého potomka mužského pohlaví maminka právě nosí. Čím více starších bratrů, tím větší šance na homosexualitu. Samozřejmě že nejde o pravidlo, ale pravděpodobnost že porodí homosehuála prostě s počtem starších bratrů statisticky roste. Zanechte prosím dojmů emocionálních pocitů, alespoň do té chvíle, pokud se lze opřít o vědecky podložená fakta jistě to bude na prospěch nejen diskusím ale i diskutujícím.

Mimochodem, napadá Vás paralela mezi tímto zjištěním, a pohádkami ve kterých je právě nejmladší ze synů...?

232780

21.11.2010 2:53

Co,muze a nemuze byt na homosexualite positivniho?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Prvni odpovedi by bylo, ze pokud nebudou adoptovat deti, tak postupne snizi lidske pocty,narody se silnou homosexalni skupinou postupne vyhynou. Na druhou stranu firma Google plati homosexualnim zamestnancum vic na plate,nez ostatnim zamestnancum
Google to Pay Homosexual Staff More that Heterosexual Employers
Takze ,tak zvana diskriminace se ted obratila proti ne homosexualnim lidem,jak se budou citit ti,jez nejsou a nebyli homosexualove, ale, kteri podporovali homosexualni revoluci a ted je zkrati na plate?Musim podotknout ,ze Google je zidovska kampeny, takze, pridani na plate ,mne vubec neprekvapuje.
Six Jewish Companies Own 96% of the World's Media « Pak Alert Press - 2 visits - 3 Apr16 Mar 2009 ... Six Jewish Companies Own 96% of the World's Media ..... Google “Jews in the Obama administration”, or Clinton Admin. or Bush etc. and a ...
pakalert.wordpress.com/.../six-jewish-companies-own-96-of-the-worlds- media/ -
Dobre je precist Alfred Kinsey report, jez se vedecky zabyval sexualni vychovou lidstva a nezapomel mimo jine napsat:they should be the experts regarding sexual activitis. In a sence,this was a divergence from the past, when sexuality had been regarded almoust entirely as a moral issue. V dnesni dobe sex bezi vsude,na radiu,v TV a v novinach, jakoby jineho programu ani nebylo.Ve velmi popularnim poradu pani Oprah, nebyla jen zminka "kdysi davno" o krestanskych obeti z rukou vyvolenych,ale i otazka sexualniho chovani homosexualu a vyslo ve znamost,ze 80% techto navstevniku melo potize intimniho vstahu s zenami.V poradu se nemluvilo o zlocinosti a nepadlo slovo homosexual,jen, oznaceni "spatni chlapy" -"evel man."
Rovnez se doslo,k problemu malych deti, jejich zneuziti,ale nedoslo k tomu,kdo to dela,na to uz nemela odvahu, to rici verejne, asi v ramci zakona na ochranu mensin,jedna z cest k jedne svetove vlade. Homosexualni aktiviste jsou dnes organisovani pod hlavickou Nambla.Proste tato velmi bohata zena si dobre rozmyslela,co by to nadelalo se zminit o homosexualnich vrazdach malych deti, pokud by to prislo na pretres verejne v jejim poradu.
Sexually Abused Males , Oprah Style---http://www.henrymakow.co...
Dnes je tedy jina doba ajinak vedena media a s tim i politicka prohlaseni,politici ve volbach pocitaji i s homosexualni kartou, pro sve znovuzvoleni.Takze si opet pripomenme Kinsey report, ktery nakonec byl zkonfiskovan nacisty a spalen ,jakozto i jina sexualni-pervezni dila v tak zvanem paleni knih, jez pro nemecky narod predstavovalo jed, ktery dnes mame na nasich poradech denne.Samozrejme vse ma sve pozadi a tak neni divu ,ze na sexualni vyskum "committee for Research in the Problem in sex" prispel Rockefeller pres Narodni vyzkumny vybor-National Research Council.
Nakonec ,vse pasuje ,jek bylo napsano Dusseldorskem dokumentu v roce 1919,ale o tom ,az priste.
1-Zkorumpluj mladou generaci;dej jim zajem o sex, dodej jim mysleni,ze nad ne nic neni,znic jejich nesmele chovani.
2-Dostan pod kontrolu verejne mineni-odved jejich mysleni od kontrolu vlady a dej jim misto toho zajem o sport,se...Automaticky kráceno

232751

21.11.2010 2:57

RE: Co,muze a nemuze byt na homosexualite positivniho?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 232751

sex,knihy a zabavu vseho druhu.
3- Rozdel lidi do mnoha sobe navzajem nepratelskych skupin.Stale zavadej diskuse na nepodstatne problemy.
4-Znic duveru lidi v moznost lidoveho vudce.
predhazuj jim nemoznost zameru a neuspech jakekoliv cinnosti.
5-Delej vse mozne,abys byl ten nejhorlivejsi demokrat pod sluncem,ve zkutecnosti shromazduj moc do svych rukou,kde se jen da.
6-Ved kritiku proti zakonne vlade.Znic duveru lidi ve volene demokraticke politiky,vytvarej ovzdusi strachu z inflace a rustu cen a vytvarej paniku mezi lidma.
7-Ved lidi do malichernych a bezvyznamnych stavek adulezitych resertech prumyslu.Vytvarej tak ovzdusi neporadku a bud shovivavy k urednikum neplnicich sve povinnosti pro verejnost.
8-Schanej argumenty,ktere povedou ke zniceni moralky,dobrych vztahu mezi lidmi,nic dobre predsevzeti lidi a duveru.
9-Zadej registraci vsech zbrani.
Za jakoukoliv zaminkou prosazuj konfiskaci zbrani a touto cestou ucin lidi naprosto bezbrannymi.
Dilem nahody a nebo "Bozi prozretelnosti " se stalo,ze cyklista na kole byl zabit bleskem a mel u sebe velmi zavazne dokumenty pojednavajici o programu,jak vest lidi ku zkaze jejich vlastni vlady,jez zcela demokraticky zvolili.Tento ,tak zvany Dusseldorfsky dokument byl pozdeji projednan na mnoha politickych jednanich mnoha statu a vsem bylo zrejme,ze se nejedna o zadny jenom obycejny kus papiru. Vyjadreni a odsouzeni takoveho dokumentu se verejnost nedockala,nebot vlady a i politici si dobre uvedomili,ze tento dokument roku 1919 byl katastrofou pro Nemecky narod a mohl by byt i katastrofou i pro ne,nebot nepritel je mezi kazdou spolecnosti a v kazde vlade, a to velmi dobre na vlivnych mistech zastoupen a projevuje se jen v dulezitych kritickych dobach,kdy jde o vsechno. Bavorska vlada se,tak dovedela ku sve nelibosti,kdo vlastne ve zkutecnosti vladne v zemi a kam,az saha jeji pravomoc.
A zde je preklad z anglictiny tohoto dokumentu,jez nam ma mnoho,co rici zejmena v dnesnich dnech a jeho body programu nuti k zamysleni,co nas ceka v pristich letech.
Tak v kvetnu 1919 se spojenci vlivem nahody dostali k dokumentu,v te dobe porazeneho Nemecka,jez bylo zpusobeno zidy a svobodnymi zednari,a vse dobre maskovane revolucni,komunistickou,spartakistickou propagandou

232752

21.11.2010 10:21

RE: Co,muze a nemuze byt na homosexualite positivniho?

quido2 81.?.?.?

Reakce na 232752

Zdravím Vás a konstatuju,že tady v naší české kotlině můžeme pouze spekulovat, na rozjeté monstrum světovlády to bude mít nepatrný vliv. Je zde mnoho ochotných služebníků zla a slušní lidé se začínají bát.

Mocenské struktury iluminátů pečlivě připravily celou šou 89. Potvrzením je proces privatizace, která byla záměrně špatně legislativně nastavena. Tomáš Ježek stál po celou dobu na stráži tohoto tunelu století a nedovolil nikomu do tohoto procesu vznést jakoukoli změnu, jež byla určena a nařízena. Dnes si užívá zaslouženého exilu, zatímco tady, se vztahují ruce jednoho proti druhému se záštím, zlomyslností i hyenizmem. Kupř.dnes (21.11.2010) vyšel na novinkách.cz článek: Chlapec z Vansdorfu bojuje o zrak,někdo po něm hodil plechovku s kyselinou... Sprostota a bezohlednost mladých proti starým jde vidět dnes a denně. Maskovaná záštiplnost a zlomyslnost jsou nástrojem tisku a masmédií, které dále rozdmýchávají útočné emoce v myslích manipulovaných občanů.

Jak píšete: Nepřítel je mezi každou společností a v každé vládě, a to velmi dobře na vlivných místech zastoupen a projevuje se jen v důležitých kritických dobách, kdy jde o všechno.

232761

Příspěvků: 81

17.11. 01:30 Osel  Je otazkou,
17.11. 09:46 mt-svk  RE: Je otazkou,
17.11. 12:27 Osel  RE: Je otazkou,
17.11. 17:33 mt-svk  RE: Je otazkou,
17.11. 15:29  RE: Je otazkou,
17.11. 10:09 Erika 52  Stmieva sa
17.11. 10:51 calimero  USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
17.11. 11:13 Adam1  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
17.11. 17:36 mt-svk  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
20.11. 22:54  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
23.11. 16:59 mkadlec  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
17.11. 12:31 Osel  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
17.11. 19:32 calimero  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
18.11. 13:20 kocour_easy  RE: USA - HOMOSEXUÁLI vychovávajú zo svojich detí homosexuálov - tvrdí ŠTÚDIA
17.11. 11:21 Robert Nohejl  Michael Swift, Gay Revolutionery-We shall sodomize your son........
18.11. 02:22 Robert Nohejl  RE: Michael Swift, Gay Revolutionery-We shall sodomize your son........
17.11. 11:41 korutan  Proč tolik reklami homosexualitě
17.11. 11:43 korutan  Proč tolik reklamy homosexualitě 2
18.11. 19:14  RE: Proč tolik reklamy homosexualitě 2
17.11. 12:03 staňa  Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše
17.11. 12:25 udo1  RE: Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše
17.11. 18:06 Osel  RE: Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše
18.11. 00:03 udo1  RE: Jedna z dalších tragédií je, že homouší vytahují k sobě opět homouše
17.11. 13:29 Vojta49  Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?
17.11. 18:09 Magnus Maximus  RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?
19.11. 18:36 mtk  RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?
19.11. 19:04 Andrew Siddur  RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?
19.11. 19:29 mtk  RE: Sexuální orientaci člověka lze libovolně měnit výchovou?
17.11. 22:47  Vaším ( předpokládám, že předstíraným ) ignorantstvím ?
18.11. 10:48 mkadlec  RE: Vaším ( předpokládám, že předstíraným ) ignorantstvím ?
17.11. 14:17 Abstrakt  Dovoluji si upozornit
17.11. 23:08  Odkdypak je pravda "destruktivní" ?
17.11. 16:30 mkadlec  No to je mi zase
17.11. 16:34 A. S. Pergill  Ono jde spíš o to,
17.11. 18:21 Osel  RE: Ono jde spíš o to,
17.11. 23:30  Manhattan v Kansasu opravdu jako zapadák popsal R.Chandler
17.11. 17:19 sxg  Salámová taktika - netlačiť postupne spracovávať
18.11. 02:36 Rene Bartosek  RE: Salámová taktika - netlačiť postupne spracovávať
22.11. 14:16  RE: Salámová taktika - netlačiť postupne spracovávať
17.11. 18:08  Řekl bych,
17.11. 18:14  Nakonec,
17.11. 22:00 Kosk  Tomuhle moc nevěřím
17.11. 23:59  Všichni (?) víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci
18.11. 08:23 A. S. Pergill  RE: Všichni (?) víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci
18.11. 10:17 Luxor  RE: Všichni (?) víme, že homosexuálů je (a i bylo dříve) kolem 4% v populaci
18.11. 08:40 vodnik007  Vsechny minority dohromady
18.11. 10:01  Téma Sexuálny mozek od pana prof.Koukolika
18.11. 11:14 jean.laroux  Je pár témat
18.11. 12:59 quido2  RE: Je pár témat
18.11. 13:48 Vojta49  RE: Je pár témat
18.11. 12:46 quido2  *We shall sodomize your son...*
19.11. 02:04 Robert Nohejl  RE: *We shall sodomize your son...*
19.11. 05:41  RE: *We shall sodomize your son...*
19.11. 10:54 quido2  RE: *We shall sodomize your son...*
20.11. 05:14 Robert Nohejl  RE: *We shall sodomize your son...*
20.11. 09:40 quido2  RE: *We shall sodomize your son...*
18.11. 16:48 Alexa  Přání otcem myšlenky
18.11. 17:14  RE: Přání otcem myšlenky
18.11. 17:54 calimero  RE: Přání otcem myšlenky
19.11. 14:29 Alexa  RE: Přání otcem myšlenky
19.11. 14:41 Alexa  RE: Přání otcem myšlenky
19.11. 18:00  RE: Přání otcem myšlenky
20.11. 15:20 Alexa  RE: Přání otcem myšlenky
19.11. 02:36 Rene Bartosek  RE: Přání otcem myšlenky
19.11. 14:52 Alexa  RE: Přání otcem myšlenky
20.11. 01:36 Rene Bartosek  RE: Přání otcem myšlenky
18.11. 17:37 Pavel Krajtl  Překvapuje mě
18.11. 23:36 Luuke  RE: Překvapuje mě
19.11. 01:12  Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry
19.11. 07:23 Pavel Krajtl  RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry
20.11. 01:47  RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry
20.11. 11:56 Rarach  RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry
20.11. 12:38 mkadlec  RE: Uhozené jsou leda tak Vaše pomýlené závěry
21.11. 12:32  Jak vidno, opravdu
20.11. 13:51 govind  Něco málo k homosexualitě
21.11. 13:53 Vojta49  RE: Něco málo k homosexualitě
21.11. 14:21 Antiseptik  RE: Něco málo k homosexualitě
21.11. 20:31 Pavel Krajtl  RE: Něco málo k homosexualitě
21.11. 02:53 Robert Nohejl  Co,muze a nemuze byt na homosexualite positivniho?
21.11. 02:57 Robert Nohejl  RE: Co,muze a nemuze byt na homosexualite positivniho?
21.11. 10:21 quido2  RE: Co,muze a nemuze byt na homosexualite positivniho?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

15

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září jste přispěli částkou 4 432 korun, což je 15 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Jak se staví impérium05.09.15 03:13 USA 0

Čína poslala válečné lodě do vod Spojených států! 04.09.15 20:06 Čína 0

Globální přístup k migraci a mobilitě - sdělení Evropské komise evropskému parlamentu z roku 2011-Brusel vyvolal imigrační boom04.09.15 20:04 Evropská unie 1

Cenzura na pochodu04.09.15 19:55 Evropská unie 0

Čtyři miliony migrantů jsou prý připraveny jít do Evropy!04.09.15 19:36 Evropská unie 0

Uprchlíci XII. – absurdity! Velké a malé!04.09.15 19:32 Evropská unie 2

Michal Kesudis dostal rok vězení za schvalování atentátu na Heydricha vojáky v Afghánistánu03.09.15 17:23 Česká republika 11

Akční plán pro Stockholmský program pro 2010-2014 - Brusel má prsty v imigračním boomu03.09.15 00:21 Evropská unie 2

Brusel jede podle Barnetta-cílem je světle hnědá rasa s IQ 90 v Evropě02.09.15 22:18 Evropská unie 5

Expertka v ČT: Ekonomičtí migranti sociální systémy tak nezatěžují. Do státních rozpočtů přispívají víc, než z nich získávají02.09.15 22:05 Česká republika 1

Anonymní web láká uprchlíky do České republiky02.09.15 21:52 Česká republika 3

Fico chce půdu chránit před cizím vlastnictvím02.09.15 21:46 Slovensko 1

Rusové se chystají bojovat v Sýrii02.09.15 14:31 Sýrie 5

Vojenské cvičení Ample Strike v Česku provokuje Rusko01.09.15 22:38 Česká republika 1

Aleš Drnovský přezpíval píseň „V blbým věku“ od Xindla X do aktuální verze týkající se současné uprchlické krize01.09.15 20:40 Česká republika 4

Utečenci do Čech nechtějí a je na nich pácháno nechutné násilí01.09.15 08:44 Česká republika 5

Kamery před ukrajinským parlamentem zachytily granátometčíka31.08.15 23:48 Ukrajina 0

Saakašvili v Oděse zakázal nošení masek a kukel - bojí se, že další granát poletí na něj31.08.15 23:21 Ukrajina 1

Kanadští a američtí instruktoři vycvičí na Ukrajině nové speciální jednotky s platem 10-15.000 hřiven měsíčně31.08.15 22:56 Ukrajina 1

Ozbrojenci oděského Automajdanu vylomili vrata a vzali šturmem budovu Mezinárodní humanitární univerzity31.08.15 22:48 Ukrajina 0

Měnové kurzy

USD
24,25 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
36,78 Kč
Kanadský dolar
18,27 Kč
Australský dolar
16,76 Kč
Švýcarský frank
24,94 Kč
100 japonských jenů
20,36 Kč
Čínský juan
3,81 Kč
Polský zloty
6,40 Kč
100 maď. forintů
8,61 Kč
Ukrajinská hřivna
1,10 Kč
100 rublů
35,51 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 242,45 Kč
1 unce stříbra
352,96 Kč
Bitcoin
5 571,12 Kč

Poslední aktualizace: 5.9.2015 12:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 635