Diskuze k článku

Americké univerzity pod dohledem

Příspěvků 22

13.10.2002 4:31

Americké univerzity pod dohledem

MartinCermak mcermak2000 (zavináč) yahoo (tečka) com 205.?.?.?

"divil by se vubec jeste nekdo ? "
Tak tedy: ja bych se divil. Velice bych se divil. Protoze - jak to, ze jeste "nevaporizoval" Zvedavec ? Se vsemi temi hruznostmi typu "Jak poznat Zida?", Nohejlovymi klenoty a albertovym posilanim na sibenici vsech "zradcu naroda" kteri nesouhlasi s jeho antisemitistickymi nazory ?
Opravdu, velice bych se divil !

4481

13.10.2002 5:22

RE: Americké univerzity pod dohledem

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4481

Pane Stwora,

Kdyz jsem otevrel novou diskusi tady, tak pan Cermak mel -3. Kdyz jsem podle vaseho navodu rozsiril otevirani a dal mu jeden palec nahoru, tak najednou ma +4.
Je mozne, ze jsem byl synchronizovan se 6-ti dalsima, kteri mu dali palec nahoru.

4483

13.10.2002 5:35

Nepletete se?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 4483

Těžko uvěřitelné. [smích]

4484

13.10.2002 6:56

RE: Nepletete se?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4484

Jak se rika: "Palec sem, palec tam."

4485

13.10.2002 9:00

RE: Nepletete se?

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4485

A uz mam o palec min a jeste jsem nic nevyvedl.

4487

14.10.2002 8:19

RE: Americké univerzity pod dohledem

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4483

To se mi moc nezdá. Nepodíval jste se na stránku, kterou jste měl otevřenou už dříve. To, že by se sešli 4 lidi najednou je velmi nepravděpodobné. A jak vidím je tam -4. Puncování je sice nanic, ale program podle mě funguje správně.

4501

13.10.2002 4:33

Americké univerzity pod dohledem

R. 24.?.?.?

V poslednych rokoch su vsetci posadnuti sledovanim a spehovanim. Hlavne v krajinach kde nezazili komunizmus. Pozrel som si stranku Campus Watch a musim uznat, ze to zavana slusnym fasizmom. Najhorsie je, ze kazda kritika je na prospech tohto servera. Som zvedavy ako to dopadne.

...counterpunch.org mi funguje...

4482

13.10.2002 17:45

Americké univerzity pod dohledem

Aja 24.?.?.?

..tak jsem se byla na uvedene adrese podivat a pote jsem se sla uklidnit hrabanim listi na zahradku a napadlo me,ze pokud se lidstvo nezlikviduje totalne,ze by snad i mohlo dostat druhou sanci,zacit od zacatku(nemusi to byt zrovna od doby kamenne).Vratit se k zakladnim hodnotam-a nerikejte mi,ze nejste na me naivni a idealisticke nazory zvedavi.Moje veverky i kocky se mnou souhlasily.

4495

15.10.2002 19:34

RE: Americké univerzity pod dohledem

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 4495

A co vas tak rozrusilo mila pani ?
Campus watch referuje o tom jak se chovaji a cemu veri lide kteri
maji nesmirny vliv na mladez. Nikoho nezaviraji a pouze informuji.

Chapu ze se to panu Stworovi libit nebude, a pokud povazujete jeho
antisemiticke plky za objektivni posuzovani at Zidu nebo Israele tak vam asi taky ne.
Kdyz si za necim stojim, nemelo by byt obtizne si to obhajit,a pokud lzu, nesmim se divit kdyz me nekdo vezme za slovo. A to je presne o co se Campus Watch snazi, brat vselike lhare za slovo. Holt casy se meni a doba kdy Zide museli
poslochat vselike Pelesky a Nohejly je u konce. Get used to it.

4541

15.10.2002 20:26

RE: Americké univerzity pod dohledem

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4541

>A co vas tak rozrusilo mila pani ?
>Campus watch referuje o tom jak se chovaji a cemu veri lide
>kteri

>maji nesmirny vliv na mladez. Nikoho nezaviraji a pouze
>informuji.

>
>Chapu ze se to panu Stworovi libit nebude, a pokud povazujete
>jeho

>antisemiticke plky za objektivni posuzovani at Zidu nebo Israele
>tak vam asi taky ne.

>Kdyz si za necim stojim, nemelo by byt obtizne si to obhajit,a
>pokud lzu, nesmim se divit kdyz me nekdo vezme za slovo. A to je
>presne o co se Campus Watch snazi, brat vselike lhare za slovo.
>Holt casy se meni a doba kdy Zide museli

>poslochat vselike Pelesky a Nohejly je u konce. Get used to it.
Co me tak rozrusilo?Neodbytny pocit a dojem "deja vu".
Jinak s vami souhlasim,co se tyka nazoru,ktery mam,ze je potreba za nim stat a to az do momentu,kdy mi nekdo dokaze,ze muj nazor je mylny.

Pokud jde o vztah Zidovskeho statu a zemi s muslimskym nabozenstvim,nejsem si jasnym a jednoznacnym nazorem tak docela jista.Vy ano?Vsichni dochazime k nejakym zaverum na zaklade informaci.Mame ty spravne?Odkud je cerpame?Je ten,kdo nam je predklada objektivni?
Pokud na vsechny otazky mate odpoved,je treba vam skoro zavidet.

4543

17.10.2002 19:01

RE: Americké univerzity pod dohledem

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 4543

Nemyslim ze je treba se zabyvat evaluaci zdroju, autoritou pisatelu a podobnych kriterii , kterymi se tady zabyvaji kurzy o mediich , ktere se me deti pred lety ucili na stredni skole.
Pokud si skutecne myslite , ze informace o Strednim vychode ziskane na zvedavci jsou hodnotne a objektivni tak vam pomoci nemohu.
Ale rozrusena jste byla vy.
Zrejme si myslite, ze pokud se jedna o antisemitismus tak to neni treba monitorovat a upozornovat kde existuje ? >>A co vas tak rozrusilo mila pani ?
>>Campus watch referuje o tom jak se chovaji a cemu veri lide
>>kteri
>
>>maji nesmirny vliv na mladez. Nikoho nezaviraji a pouze
>>informuji.
>
>>
>>Chapu ze se to panu Stworovi libit nebude, a pokud povazujete
>

>>jeho
>
>>antisemiticke plky za objektivni posuzovani at Zidu nebo
>Israele

>>tak vam asi taky ne.
>
>>Kdyz si za necim stojim, nemelo by byt obtizne si to
>obhajit,a

>>pokud lzu, nesmim se divit kdyz me nekdo vezme za slovo. A to
>je

>>presne o co se Campus Watch snazi, brat vselike lhare za
>slovo.

>>Holt casy se meni a doba kdy Zide museli
>
>>poslochat vselike Pelesky a Nohejly je u konce. Get used to
>it.

>Co me tak rozrusilo?Neodbytny pocit a dojem "deja vu".
>Jinak s vami souhlasim,co se tyka nazoru,ktery mam,ze je potreba
>za nim stat a to az do momentu,kdy mi nekdo dokaze,ze muj nazor
>je mylny.

>
>Pokud jde o vztah Zidovskeho statu a zemi s muslimskym
>nabozenstvim,nejsem si jasnym a jednoznacnym nazorem tak docela
>jista.Vy ano?Vsichni dochazime k nejakym zaverum na zaklade
>informaci.Mame ty spravne?Odkud je cerpame?Je ten,kdo nam je
>predklada objektivni?

>Pokud na vsechny otazky mate odpoved,je treba vam skoro zavidet.
>
>

4589

18.10.2002 0:11

RE: Americké univerzity pod dohledem

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4589

>Nemyslim ze je treba se zabyvat evaluaci zdroju, autoritou
>pisatelu a podobnych kriterii , kterymi se tady zabyvaji kurzy o
>mediich , ktere se me deti pred lety ucili na stredni skole.

>Pokud si skutecne myslite , ze informace o Strednim vychode
>ziskane na zvedavci jsou hodnotne a objektivni tak vam pomoci
>nemohu.

>Ale rozrusena jste byla vy.
>Zrejme si myslite, ze pokud se jedna o antisemitismus tak to neni
>treba monitorovat a upozornovat kde existuje ? >>A co vas
>tak rozrusilo mila pani ?
Zjevne si nerozumime,ja nemluvim o ziskavani informaci a "pravd"na Zvedavci,tady by se mely v diskusi pouzivat vedomosti,ktere mame odjinud(a tam vidim ten problem-kdo ma jaky zdroj,jak je verohodny atd.)
Co se tyka sledovani studentu a profesoru-to je prave to deja vu.
Shodou okolnosti jsem v bolsevickem Ceskoslovensku pracovala ve skolstvi.Stejna situace,stejny argument-velky vliv na mladez.A tak se nekomu nelibilo,ze jsem detem sdelila,ze na Staromestskem orloji nepochoduji panackove,ale apostolove a ze Zidovsky hrbitov je pro nas zavreny,protoze nekomu se nelibi,abychom o Zidovske historii prilis vedeli....a take me nezavreli,jen to bylo ty,ty,ty.
Proste se mi to nelibi.Tot vse.





4595

14.10.2002 8:26

Americké univerzity pod dohledem

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Spravedlivé rozhořčení autora článku bych byl ochoten pochopit, pokud by sám neumlčoval opačné a pro něj tedy nepohodlné přispěvatele. Takhle to vypadá na velké farizejství. Připomínám znovu, aby nikdo nazapoměl zablokování mikina a vyzývám k jeho uvolnění.

4502

14.10.2002 16:54

Americké univerzity pod dohledem

Emma Bovary 147.?.?.?

>Tak tedy: ja bych se divil. Velice bych se divil. Protoze - jak to, ze jeste "nevaporizoval" Zvedavec ? Se vsemi temi hruznostmi typu "Jak poznat Zida?", Nohejlovymi klenoty a albertovym posilanim na sibenici vsech "zradcu naroda" kteri nesouhlasi s jeho antisemitistickymi nazory ?
Opravdu, velice bych se divil ! <

Rozdíl mezi albertem, Nohejlem a Danielem Pipesem je mnohem menší než by se na první pohled zdálo.
Fanatismus je vždycky nebezpečný a jestli se přitom mává israelským nebo antisemitským praporem je vedlejší.

4512

15.10.2002 0:09

Americké univerzity pod dohledem

db 212.?.?.?

Když jsem si přečetl tento článek tak mě napadla jen jedna věc.

Citace židovské anekdoty.

"Léto roku 1935. Na lavičce v parku sedí židovský penzista a čte štvavý antisemitský plátek s názvem Stürmer.
Jde kolem přítel a rozhořčí se: - Jak můžeš číst takové svinstvo?
- Podívej, - říká muž s novinami, - když čtu židovský tisk, puká mi srdce, protože v něm není nic jiného, než jak jsme ponižováni, pronásledování, vyhánění z kaváren, zavírání... Kdežto v tomhle časopise je černé na bílém, že ovlivňujeme západní vlády, máme v rukou průmysl, všechny banky, že brzy ovládneme svět... A to mi dělá dobře."

Závěr ať si každý udělá sám.

Jen bych přál "našemu" redaktoru abych neměl někdy pocit, že čtu stejné svinstvo jako onen penzista v roce 1935.

Jak to tehdy dopadlo to víme všichni, někdo i na vlastní kůži.

Ale zapomínáme, bohužel.


P.S. Připojuji se tímto k výzvě pro odblokování Mikina.

4524

15.10.2002 8:06

RE: Americké univerzity pod dohledem

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4524

Díky za podporu. Možná když se ještě někdo přidá zlomíme to.

4532

19.10.2002 4:05

RE: Americké univerzity pod dohledem

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 4524

to neni vtip, to byla a je realita, proto doslo k tomu, ze jste nastrcili sveho polozida Hitlera, aby udelal poradek, trochu ale s vami vyjebal, takze se vlastne obratil proti vam, vlastnim.
Ano, a presne jak jste to meli ovladnuto v 1935, tak to mate i dnes, a opet se do vas "trefuji", a kvuli vam trpime i my, co nesouhlasime s politikou Izraele, zidovskou politikou USA, atd. Za puvod veskereho antisemitismu podekujte sami sobe, pocinaje Pilatem, kteremu jste hodili na "krk" ukrizovani Krista, vaseho krale!!!!!, pres zidobolsevika vyjebaneho Lenina, kvuli kteremu se zkurvily dejiny Evropy, a konce udalostmi lonskymi a pokracujicimi v tomto roce!!!!
Zkratka, delate nam od nepameti bordel na svete a vsichni dokola trpi, jen vy NE!!!!
Cest vasi pamatce!!
Stefan

4617

15.10.2002 19:32

Americké univerzity pod dohledem

peter veliky nemam (zavináč) zadnou 205.?.?.?

Kdyz mel prijet do Kanady Izraelsky Netanyahu, muslimsti mohamedani na Montrealske universite kde mel Nentayahu promluvit, Muhamedansti (muslimove) studaci projevili 'demokraticky' nesouhlas hazenim zidli pres zavrene okna, vylozene zvireci chovani.
Zajimave je, ze pan Stwora nepsal o tomhle..
Kanadska vlada je na strane muhamedanu a je to tedy political correct. Ale, ale panove - premyslejte !

4540

15.10.2002 20:32

RE: Americké univerzity pod dohledem

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4540

...jen pro upresneni,nebyla to Montrealska universita(ta je frankofonni),ale univesita Mc Gill,ktera je znama pomerne znacnym poctem studentu z Palestiny.Jak pozvani dopadne se dalo celkem predpokladat...

4544

17.10.2002 19:08

RE: Americké univerzity pod dohledem

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 4544

Nerad bych aby to vypadalo ze mam na vas nejak dosazeno ale jedna se
o Concordia university v Montreale.
To ze se ani campus police ani Montrealska policie nebyla schopna
postarat o bezpecnost je pro tuto unversitu pekna ostuda.

4590

18.10.2002 0:14

RE: Americké univerzity pod dohledem

Aja 24.?.?.?

Reakce na 4590

&gt;Nerad bych aby to vypadalo ze mam na vas nejak dosazeno ale jedna
&gt;se

&gt;o Concordia university v Montreale.
&gt;To ze se ani campus police ani Montrealska policie nebyla
&gt;schopna

&gt;postarat o bezpecnost je pro tuto unversitu pekna ostuda.
...omlouvam se,chtela jsem to upresnit a vnesla jsem nechtene zmatek.

4596

16.10.2002 3:49

ten link funguje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Zkousel sem ten link v clanku a facha. Evaporizace se nekona (zatim...)
M.P.

4547

Příspěvků: 22

13.10. 04:31 MartinCermak  Americké univerzity pod dohledem
13.10. 05:22 Brnak  RE: Americké univerzity pod dohledem
13.10. 05:35 Vladimír Stwora  Nepletete se?
13.10. 06:56 Brnak  RE: Nepletete se?
13.10. 09:00 Brnak  RE: Nepletete se?
14.10. 08:19 milo  RE: Americké univerzity pod dohledem
13.10. 04:33 R.  Americké univerzity pod dohledem
13.10. 17:45 Aja  Americké univerzity pod dohledem
15.10. 19:34 Rudolf Sob  RE: Americké univerzity pod dohledem
15.10. 20:26 Aja  RE: Americké univerzity pod dohledem
17.10. 19:01 Rudolf Sob  RE: Americké univerzity pod dohledem
18.10. 00:11 Aja  RE: Americké univerzity pod dohledem
14.10. 08:26 milo  Americké univerzity pod dohledem
14.10. 16:54 Emma Bovary  Americké univerzity pod dohledem
15.10. 00:09 db  Americké univerzity pod dohledem
15.10. 08:06 milo  RE: Americké univerzity pod dohledem
19.10. 04:05 stefan  RE: Americké univerzity pod dohledem
15.10. 19:32 peter veliky  Americké univerzity pod dohledem
15.10. 20:32 Aja  RE: Americké univerzity pod dohledem
17.10. 19:08 Rudolf Sob  RE: Americké univerzity pod dohledem
18.10. 00:14 Aja  RE: Americké univerzity pod dohledem
16.10. 03:49  ten link funguje

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Připomeňme si chřipku před 25 lety na kterou zemřelo 12000 lidí30.09.20 21:35 Česká republika 4

Prymula zakázal zpívat. Dobrá zpráva: dýchat zatím ještě můžeme30.09.20 10:58 Česká republika 7

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 13

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Měnové kurzy

USD
23,04 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
16,54 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
21,85 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,64 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 613,32 Kč
1 unce stříbra
542,55 Kč
Bitcoin
248 855,46 Kč

Poslední aktualizace: 1.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 756