Diskuze k článku

Co stojí rozvod po kanadsku

Příspěvků 13

8.2.2001 11:41

Bratr...

Peter 142.?.?.?

Tak to ma bratr este vyhodu...si ani neviete predstavit, ake by mal peklo, keby manzelka bola tu....je len jedna vec co moze urobit...vyriesit celu situaciu v Cesku...akym sposobom, to je uplne na nom. Ale ja by som sa nemaznal.Najvacsi problem ostatnych nas je, ze mame exmanzelky tuna...

80

8.2.2001 14:39

bratr

Horymir Vejlupek qq_qq (zavináč) post (tečka) cz 136.?.?.?

Zda se mi ze ten bratr je jeden z tech volu co se soudi s kazdym. To byl ON co se s ni zacal soudit.Je to vul a za blbost se plati. Kdyby ji nechal na pokoji a poslal ji par stovek mesicne na deti tak by mel pokoj.Zacal stourat do osiho hnizda......, a ted se divi ze je popichany.Majetkove o nic nejde. Kdyz nic nema, jak tvrdi, tak mu nic vzit nemohou. To malo co ma si rozdeli pravnici a ona stejne nic nedostane. Az bude po vsem tak vyhlasi osobni konkurs a tim vymazne veskere dluhy mimo podpory na deti. A zacne si budovat novy zivot.Neni to konec sveta.

84

8.2.2001 17:28

OSOBNI BANKRUPCE...COOL

AC 154.?.?.?

V tomto pripade se vyplati vyhlaseni osobni bankrupce,coz je dobra vec ,ktera zatim v Cesku neni.Kde nic neni,ani smrt nebere!Zahorkly tvurce Zvedavce opet prokazuje svoji neinformovanost a naivnost....v cesku vas pri rozvodu tez pekne odrbou.To uz se delo i za komunistu...stacilo treba,aby zena prohlasila,ze je tehotna a tim ziskala sympatie soudce,i kdyz se to nikdy neoverovalo.

86

8.2.2001 19:09

Re: OSOBNI BANKRUPCE

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Asi Vám ušlo, že nejsem autorem textu. Pouze jsem dal prostor ke zveřejnění člověku, jehož blízký prochází očistcem kanadského rozvodového soudu.Máte pravdu v tom, že v Čechách vás taky odrbou (sám jsem to zažil), ale ne tolik, jako tady. Tady totiž může soud vyměřit až 100% mužova příjmu ženě. Nevěříte-li, podívejte se na adresu http://www.fact.on.ca/renouf/r_index.htm. Muž spáchal následkem toho sebevraždu.Nejsem zatrpklý, pouze chodím s otevřenýma očima. Co bych podle Vás měl dělat? Připnout si na klopu odznaček s Happy face, na tričko si dát nápis Don't worry, be happy! a předstírat, že všechno je OK? Chápejte to tak, že se snažím varovat před nebezpečím, které dříve nebo později k vám tké dojde.

88

9.4.2002 11:56

RE: Re: OSOBNI BANKRUPCE

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 88

Asi Vám usˇlo, zˇe nejsem autorem textu. Pouze jsem dal prostor ke
zverˇejneˇní cˇloveˇku, jehozˇ blízky? prochází ocˇistcem kanadského
rozvodového soudu.Máte pravdu v tom, zˇe v Cˇechách vás taky odrbou (sám
jsem to zazˇil), ale ne tolik, jako tady. Tady totizˇ mu?zˇe soud vymeˇrˇit
azˇ 100% muzˇova prˇíjmu zˇeneˇ. Neveˇrˇíte-li, podívejte se na adresu
http://www.fact.on.ca/renouf/r_index.htm. Muzˇ spáchal následkem toho
sebevrazˇdu.Nejsem zatrpkly?, pouze chodím s otevrˇeny?ma ocˇima. Co bych
podle Vás meˇl deˇlat? Prˇipnout si na klopu odznacˇek s Happy face, na
tricˇko si dát nápis Don't worry, be happy! a prˇedstírat, zˇe vsˇechno je
OK? Chápejte to tak, zˇe se snazˇím varovat prˇed nebezpecˇím, které drˇíve
nebo pozdeˇji k vám tké dojde.

Ale jste zahorkly, pane Stwora, jste......
A cely ten Vas casopis, kde za vsechno muzou Zidi, Americani, CIA, zensky a buhvi kdo jeste. Ja jsem byl vzdycky proti "politicke korektnosti", radikalnimu feminismu a podobnym blbostem, ale Vy to dost casto prahanite. Treba s tema zenskyma - co ja znam osamelych matek, ktere zivi decka samy, protoze tatinek (obvykle nasilnicky ozrala) nema chudacek penize na podporu..........

1375

12.8.2002 3:09

RE: Re: OSOBNI BANKRUPCE

Martin Stehlík martin (tečka) stehlik (zavináč) atlas (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 88

Jen pro upřesnění. I v ČR může soud za určitých okolností vyměřit 100% a více z přijmu (přesněji ze mzdy) tomu, komu udělil vyživovací povinnost.

Pokud se dotyčný, podle názoru soudu, účelově vyhýbá dosahování relevantních příjmů, může soud vyměřit výši výživného nikoliv z jeho faktické mzdy, ale ze mzdy, která je v jeho oboru obvyklá. Důvodem k tomuto je zřejmě snaha, aby se někdo nenechal papírově zaměstnat za minimální mzdu a bokem by si vydělával více.

Upozorňuji pro jistotu všechny ženitby chtivé na existenci institutu předmanželské smlouvy. Může to být velmi šikovná věc.

3315

3.5.2001 8:06

Souhlas s Vejlupkem. Plus sitiace v CR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Diky trochu i svym zkusenostem (zaplat panbuh za ne, jinak bych byl stale naivka, stran rozvodu panic), souhlasim vicemene s Vejlupkovymi komentari a hodnocenim. Jsem zenaty po treti je dobre, aby si manzel nebo manzelka (nebo ex) predevsim uvedomili, ze si sveho partnera vybrali sami a dobrovolne (nejednou na vzdory rodicum, atd.) To do zacatku pomuze. Pak nepodlehat (lidsky pochopitelne, ale skodlive) sebelitosti. Nezivit antagonismus (ten veci prodrazuje, prodluzuje, skodi detem, zdravi rodicu i jejich kariere). Vyhnout se, co se da, pravnikum (nic proti nim a mnohdy jsou treba, ale lepsi je dohoda odlkepnuta soudem). Zda se, ze bratr je poctivy ale neobratny (kolem zen?). To, ze se soudil se zenou a taky s podnikem (a pritom nemel veci naaranzovane na vyhru) moc dobre o jeho talentech nesvedci. V polosocialisticke Kanade mozna ma pri souzeni se kvuli propusteni sanci, v USA by to (pravem) nikoho nenapadlo (pokud to neni sexualni haraseni, udajny rasizmus, atd.) Ja bych take zvazoval DO CESKA se nacas prestehovat. Kdyz zde nic (moc) nema, neco mu firma plati nebo ma par mesicu v Cesku (u rodicu? atd.) zit, proc nebyt deckam nablizku. Pokud na ne umi pusobit, tak by jako tata z Kanady mel mit vliv. Lidvidace a ukryti toho, co ma v Kanade take neni problem (chce-li se). A kde nic nemo moc neni, nikdo nic nesebere. S detmi by se mohl znovu sblizit, s ochotnou ceskou zenu se seznamit. Zenaty s detmi, ktere by maminku rozdrtily s tim, ze jasne kazde leto musi za tatou do Kanady, by zacal novy zivot. --- K pomerum v ceske justici, stran rozvodu a pece o dite. Blizkeho zanameho zena odjela pred lety s malym deckem zpet do CR. On si rozvod pral, protoze mel decka z predchoziho manzelstvi a decko bylo prvni jeji dite a prvni vnouce v rodine, prenechal opatrovnictvi (ac mohl soudit za unos ditete) byvale zene. Doufal, ze bude moci s deckem, tak jak bude rust, ve styku, pak jezdit za nim do Ameriky a proste "byt v obraze". Nejdriv na nej chtela (v roce 1993) 6 tisic na 2 lete dite, take zakoupeni auta v CR, atd. Cesky soud (v roce 1994) zjistil, ze zakladni mesicni zivotni naklady ditete jsou 10.600 Kc (tehdy byl hruby prum plat v CR asi 8.500 Kc). Ceske soudnictvi je znacne feminizovano (72%, pozustatek komunismu). Pravidlem je, i v opatrovnictvi "zena bere vse", primitivni system nezna spolecne opatrovnictvi (joint custody) a soudy (jako v USA) treba take nespecifikuji rozsah atd navstevnich prav rodice, ktery nema dite v prime peci. Ceske soudy tak jsou proti otcum, zvlaste cizincum. Penize je zajimaji, matka muze palit dopisy, neprejimat doporucene darky k narozeninam, zavesovat telefony, zakazovat aby dite prevzalo pocitac od taty spolu s uhrazenim poplatku na internet. Nakonec (zatim) na ceskem soudu vysoudil kazdy rok 14 dni ditete u sebe v USA. Argument, ze 14 dni na pobyt u rodice v zamori je malo (kdyz lide na Zapad, zvl. do Ameriky jezdi na vice tydnu a zde se jedna o styk s rodicem, soud nebere)Znovu, souhlasim s komentari i radami Vejlupka

172

14.7.2001 16:35

Myslim ze je na case aby si Bratr nasel noveho pra

Saxana 24.?.?.?

Tak tomu moc dobre nerozumim. No dobre ona nikdy nepracovala a tak z jednoho platu asi moc nenasetrili. Tak jak ted ona muze chtit neco co neexistuje?Ziji tu uz taky nejaky ten patek a vim jak to tu chodi.Vim jake prava tady zeny maji a jak jim muzi neustale ustupuji. No po pravde zavinili si to sami,ale co je moc to je prilis. Tech utlacovanych(cerni,zluti, gay, modri, indiani,zeny.....) je tu posledni dobou vic jak tech utlacovatelu (bily muz).Takze z hlediska meho (bila zena) bych radila1. Vymenit pravnika2. Zasit co se da3. Je bez prace at jede navstivit svoje deti do cech 4. Zacit novy zivot a na kravu se vykaslat

222

14.7.2001 16:36

Myslim ze je na case aby si Bratr nasel noveho pra

Saxana 24.?.?.?

Tak tomu moc dobre nerozumim. No dobre ona nikdy nepracovala a tak z jednoho platu asi moc nenasetrili. Tak jak ted ona muze chtit neco co neexistuje?Ziji tu uz taky nejaky ten patek a vim jak to tu chodi.Vim jake prava tady zeny maji a jak jim muzi neustale ustupuji. No po pravde zavinili si to sami,ale co je moc to je prilis. Tech utlacovanych(cerni,zluti, gay, modri, indiani,zeny.....) je tu posledni dobou vic jak tech utlacovatelu (bily muz).Takze z hlediska meho (bila zena) bych radila1. Vymenit pravnika2. Zasit co se da3. Je bez prace at jede navstivit svoje deti do cech 4. Zacit novy zivot a na kravu se vykaslat

223

16.9.2001 20:52

Rozvod po kanadsku

Bouggy 24.?.?.?

Byl jsem take citlivy, touzil po detech a ona se mnou vorala. Pak mi zkuseny pritel poradil. Prerus veskere kontakty, absolutne, zatvrd se, predstirej ze Ti je vsechno jedno. Bylo to z pocatku tvrde, ale vydrzel jsem a po 5 ti letech jsem ucitil prvni naznaky uspechu ale nereagoval jsem, jen jsem si cestoval po svete. Po 10 ti letech jsem nasel kanadanku, kterou potkal skoro stejny osud a dnes po 25 letech me deti prijizdeji ukazovat moje vnoucata. Oni to prokoukly, asi jim imponovalo, ze jsem prestal byt naivni.

353

4.4.2002 22:41

Co stojí rozvod po kanadsku

Miro miroslavbauer (zavináč) videotron (tečka) ca 24.?.?.?

Dobry den, ziji v Kanade jiz vice nez deset let ale nikde jsem nevidel aby svarec i dobre placeny (okolo 26$ na hodinu) musel platit vyzivné okolo 200 $ tydne a aby jeho byvala zena mela narok na REER ou FEER, myslim size to brach trochu prehani.

1328

18.10.2004 3:34

Co stojí rozvod po kanadsku

abra 216.?.?.?

Tezko radit vasemu bratrovi, ale verim,ze se deji veci neuveritelne. V USA je vyhoda,ze kdyz jeden z manzelu se nedostavi k soudu, trak proste prohrava. take tu je zakon,ze kdyz nektery z mazelu odejde do jine zeme, sepise se zde rozvodove podani, posle se na prislusny soud napr. do Prahy. Po 3 mesicich po podani k prislusnemu soudu je mazelstvi prohlaseno za rozvedene. A je po prutazich. takto to mela ma dcera pred mnoha lety. Odletela s detmi na navstevu otce do USA,jeji muz neletel, ani se nesnazil. Hned si vzal do bytu jinou a oplodnil ji. Dcera zrovna v te dobe rovnez vyhrala Lottery o green card a navic do vyrizeni si podala zadost o prodlouzeni pobytu. V CR by ji stejne cekal nechutny rozvod a proto ho uskutecnila v USA a za 3 mesice byla rozvedena i kdyz jeji muz rozvod nepodepsal ani dodnes a je to 13 let. On ma dalsi 2 nemanzelske deti. Pravda, zustal mu muj byt v Praze, kompletne zarizeny,ktery jsem jim uvolnila,kdyz se brali a ja se vystehovala do hor na chloupku. Ty zakony by se mely upravit v pripadech,kdyz nekdo z manzelstvi odejde do jine zeme. ta zena v CR bude zadat nemozne, chce byt zabezpecena i s pritelem. Je tam tezke sehnat praci.A o ceskych soudech bych mohla vydat knihu. Jsou to komunisticti grazlove.

30199

30.4.2006 13:39

Hmm...

Marian 72.?.?.?

Tak je to trochu komplikovanejsie...ak clovek zmeni zametnanie dobrovolne po urceni alimentov a zacne zarabat menej sud ho moze/a casto aj posle/ do vazenia za vyhybanie sa plateniu...tych $200 je ozaj malo pri jeho plate podla tabuliek by mal platit okolo $400 najmenej...a ak manzelia neziju 1 rok dokazatalne spolu tak sud rozvedie manzelstvo aj bez suhlasu
ineho.Ale to su vsetko iba teorie sudy lepsie povedane sudcovia si robia co len chcu a je skoro nemozne aj protizakonne rozhodnutia zmenit!Ked si neikto mysly ze sa dopatra spravodlivosti na kanadskych sudoch nech na to zabudne!

30500

Příspěvků: 13

08.02. 11:41 Peter  Bratr...
08.02. 14:39 Horymir Vejlupek  bratr
08.02. 17:28 AC  OSOBNI BANKRUPCE...COOL
08.02. 19:09 Vladimír Stwora  Re: OSOBNI BANKRUPCE
09.04. 11:56 Mikin  RE: Re: OSOBNI BANKRUPCE
12.08. 03:09 Martin Stehlík  RE: Re: OSOBNI BANKRUPCE
03.05. 08:06  Souhlas s Vejlupkem. Plus sitiace v CR
14.07. 16:35 Saxana  Myslim ze je na case aby si Bratr nasel noveho pra
14.07. 16:36 Saxana  Myslim ze je na case aby si Bratr nasel noveho pra
16.09. 20:52 Bouggy  Rozvod po kanadsku
04.04. 22:41 Miro  Co stojí rozvod po kanadsku
18.10. 03:34 abra  Co stojí rozvod po kanadsku
30.04. 13:39 Marian  Hmm...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,28 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 546,24 Kč
1 unce stříbra
527,65 Kč
Bitcoin
245 096,37 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 687