Diskuze k článku

Zabte bílé!

Příspěvků 46

17.5.2010 7:22

.

cyp 195.?.?.?

Pokud nemají černoši lézt tady k nám a mají zůstat ve svých zemích, tak proč zase bílí lezou do Afriky? Samozřejmě je to smutné, že takhle dopadli, ale mohou si za to sami. Když polezu k tygrovi do klece, tak mě zabije. Když polezu černochům do Afriky, tak musím počítat, že tam bude někdo, kdo mě bude chtít vykuchat kvůli barvě pleti, stejně jako s tím musí počítat každý černoch, který přijede do Evropy. Ti lidé si za to mohou sami, nemají v Africe co dělat.

219489

17.5.2010 8:57

RE: .

rapp 94.?.?.?

Reakce na 219489

>proč bílí lezou do Afriky?...

Černí nejsou původním obyvatelstvem JAR. Jsou to všechno přistěhovalci, převážně ekonomičtí.

219491

17.5.2010 9:46

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 219491

Černoši jsou jedinými domorodci v Africe, ostatní jsou potomky kolonialistů, kteří tam nemají co pohledávat. Pokud tohle nechápou, tak ať se nediví, že je budou černoši rozřezávat na kousky. Nechci obhajovat černochy, ale když má celá vesnice IQ 15 (dohromady), tak po nich nemůžete chtít nic jiného. Běloši, kteří tam nadále setrvávají to IQ asi nebudou mít o nic vyšší.

219493

17.5.2010 11:11

RE: .

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 219493

Černoši jsou jedinými domorodci v Africe...
Všechno co tam mají a používají denně, jim tam bylo vybudováno bílými .... Mohli by nám ruce líbat!
Jsem zvědav, jestli Vám v budoucnu pomůže jim říkat, že to auto je Vaše, že Vám ho nemůžou vzít, a že vlastně nemají v Evropě co dělat, protože Evropa patří nám... [velký smích]
Podříznou Vás jako cyp [velký smích]

219501

17.5.2010 12:46

RE: .

Filip Svoboda 188.?.?.?

Reakce na 219493

Nemáte pravdu. V JAR v oblasti kolem Johanesburgu nežili žádní černoši. Búrové tam přišli v 19.století do prázdné země. Černošské kmeny žily akorát v jižní části jižní Afriky (Nataal atp). Téměř 100% černošských obyvatel RJA jsou potomci imigrantů - část přišla za prací už od 19.století, část ve 20. stol. díky tomu, že v RJA byla mnohem větší životní úroveň než v okolních zemích.

Kromě toho platí, že bílí obyvatelé, jakkoliv se nechovali vůči černochům nejvhodněji (v době apartheidu), tak celou zemi ekonomicky a kulturně povznesli. Až do 80.let byla RJA nejbohatší evropskou zemí. Černoši za apartheidu se měli mnohem lépe než nyní. Předání moci černochům v r.94 znamenalo, že se prosperita obrátila v chudobu, hlad a kriminalitu.

219508

17.5.2010 11:15

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 219491

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Dobrý vtip!!!

Jinak souhlasím s panem Lynchem. Bílí tam nemají co dělat, teď budou plakat, že se jim bývalí otroci mstí? Směšné. Zkuste si něco zjistit o vyvražďování původních obyvatel Angličany. Tuším, že tam byly první koncetráky. Britské.

To, co z nich bílí udělali, to také mají. Stejně jako s Indiány, že pane editore?

219502

17.5.2010 11:35

RE: Chyba lávky

Jan Zelený 81.?.?.?

Reakce na 219502

Černoši jsou v JAR skutečně přistěhovalci. Búrové obsadili liduprázdnou krajinu, resp. obydlenou řídce Křováky. Že koncetranční tábory používali Angličané je pravda, ale používali je na Bůry v búrdké válce.

219505

17.5.2010 12:50

RE: .

smoke 89.?.?.?

Reakce na 219502

Vy sám bohužel už ani směšný nejste. Mám to pochopit tak, že omlouváte rasové vraždění slovy "Bílí tam nemají co dělat"? Černoši podle této logiky taky nemají co dělat např. ve Stockholmu, kupodivu tam se hromadně nevraždí (že by projev kulturního supremacismu bílých, kteří se odmítají chovat jako zvěř?), ale spíše si je politicky korektně hýčkají a příkladně vyživují, aby nebyli obviněni z obávaného "rasýzmu", veřejného nepřítele č. 1 v moderním orwellovském státě.

Co se týče otrokářství apod. - je snad někdo z těch zavražděných zodpovědný za činy otrokářských korporací a další excesy před 200-300 lety? Nemyslím si, spíše to vypadá na vaše podsouvání kolektivní viny, navíc do vzdálené minulosti přesahující lidský život... Proč mi to jen připomíná hysterickou "antirasýstickou" propagandu, kerá raději ostrakizuje celou současnou(!) bílou populaci, než by označila konkrétní viníky ve vedení Britského impéria, Portugalského, Španělského či Nizozemského království? Není tomu tak náhodou proto, že tyto rody jsou stále u moci? [bliji]

219509

17.5.2010 14:30

RE: .

Jan X. 94.?.?.?

Reakce na 219509

dobrá poznámka. přesně. podsouvání kolektivní viny, protože se nikdo nechce vypořádávat s tou individuální.
Co má nějaká 17ti letá holka, co jí hromadně s matkou znásilněj a pak jim do rozkroku rvou rozbitý flašky od piva až vykrvácej společnýho s rozhodnutíma imperiálních klanů v 18. a 19 stol. mi opravdu uniká. Navíc mi přijde, že domorodci sami považují naší kulturu za superiorní až za bohy, viz tzv. cargo kulty (něco zde: http://www.youtube.com/watch?v=qmlYe2KS0-Y), a z toho pak pramení jejich pocit inferiority a nenávisti smíšený pak s primitivní krvelačností do bestiálního koktejlu, který lze těžko najít jinde než u psychopatů.

219518

17.5.2010 14:52

RE: .

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 219509

Pane nebo paní smoke, vy jste zde vyjádřil přesně i můj náhled na věc. Bílí, kteří žijí v JAR dnes, nejsou ti, kteří území kolonizovali. Jsou to jejich potomci ale i další přistěhovalci, m.j. i od nás. Je absurdní je vinit za to, že tam žijí, když se tam narodili (tedy kromě přistěhovalců).

To, že tam řádí gangy černých výrostků a třeba i starších je ostudou té země, ale je docela možné, že je to podněcováno i odjinud, aby ten dříve prosperující stát byl devastován a připraven k ovládnutí. Taková taktika je běžná, není nová a je osvědčená.

Obecně vzato si myslím, že multikulturní společnost, jak je v současnosti opěvována, je nezdravá a je proti přirozenému uspořádání světa. Lidé by měli v převážné většině žít ve své přirozené kultuře. Nedávno už jsem to kdesi zde psala. Je něco jiného, když se začlení do cizí kultury pár lidí a něco jiného, když vzniknou "velké menšiny" a navíc když se soustřeďují do ghet. Tam už si dělají nároky na tolerování jejich zvyků a nakonec z toho vzniká obvykle oboustranná nenávist. Jednotlivci se většinou snadno začlení do místní komunity a mohou ji obohatit. Gheta se takto nechovají.

Čím víc se budou kultury mezi sebou promíchávat, tím více bude vznikat center nenávisti a s tím spojeného násilí. Je to vidět zřejmě i v případě JAR, kde bílí se tam dostali do velmi špatné situace i když tuto situaci si snad sami nezavinili.

219521

17.5.2010 9:35

Stačí pohled do historie

Sam Ting Wong 213.?.?.?

abychom zjistili, že velmi těžko nalezneme vyspělou černošskou civilizaci. Moje vědomosti jsou omezené, ale zatím jsem zaregistroval pouze bělošské a semitské civilizace (sem bych laicky zahrnul i Inky apod.).
Černoši jsou jinak založení a je to například vidět v jejich sportovních výkonech. Kolik evropských fotbalových týmů je dnes na 100% evropských?
Z JAR se dá odejít a nechat černošskou populaci, ať si zemi řídí po svém. Jako větší problém vidím situaci, kdy nám sem EU doveze tyto lidi jako "pracovní sílu", oni tu vytvoří ghetta a v určitém bodě se začnou chovat svým obvyklým stylem. Čili dnes je nám zle z toho, co provádějí bílým farmářům v JAR a za 30 let budu to samé tady v rámci multi-kulti obohacení Evropy.
Tohle prosím není projev rasismu, jak mi jistě někdo s radostí onálepkuje. Několik černochů znám a jsou to fajn lidi (převážně věřící), ale nechci tady zvěř, která dokáže tak krutě zacházet s bezbrannými lidskými bytostmi.

219492

17.5.2010 10:36

RE: Stačí pohled do historie

kolibrik kolibrikovo (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 219492

V Zimbabve byla civilizace dřív než v Egyptě. Jinak za to co se děje v JAR a všude ve světě si můžeme sami (v žádném případě je neomlouvám vražda a jakékoliv násilí jsou hnusné). To je naše slavná křesťanská civilizace, všude kde jsme přišli jsme šířili lásku násilím.
Jsme vřed na planetě a i když se mě to nelíbí asi vyhubíme sami sebe. Příroda je silně znečištěná, lidi se mlátěj a vražděj. [bliji]

219496

17.5.2010 11:05

RE: Stačí pohled do historie

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 219496

Jací my jsme křesťani???
Pokud mé znalosti jsou správné, tak tady bylo převážně pohanství do jisté doby... Už jenom logicky vzato, Ježíš se nenarodil za humny, že.

219500

17.5.2010 14:31

RE: Stačí pohled do historie

hyperboreus 94.?.?.?

Reakce na 219496

V Zimbabwe civilizace byla,ale určitě ne dřív než v Egyptě... [smích]

219519

18.5.2010 1:46

RE: Stačí pohled do historie

KILLROY 178.?.?.?

Reakce na 219496

Mňa velmi prekvapuje prečo ľudia napr. odtiaľto zo Strednej Európy silou mocou si chcú sypať popol na hlavu za politiku napr. námorných mocností.

Ak už chcete moralizovať, tak menujte priamo napr. svetovládcov Britov. Vyberám z diela "Anglo-židovská aliance", rok vydania 1942:

Pro lepší porozumění a pochopení hlubších příčin anglo-židovské aliance chceme zde konstatovat jen toto: Ani obchodní, ani pokrevní smíšení židovské vrstvy s anglickou vládnoucí vrstvou nebylo by myslitelné, kdyby si nebyly podobné dva význačné podstatné rysy obou národů. Je to kapitalistický způsob myšlení a nárok na světovládu. První to uznal křesťanský diktátor Oliver Cromwell, učiniv své poznání podkladem politiky, která povolala vyhnané Židy opět do Anglie, aby za jejich pomoci bylo zajištěno založení nynějšího britského impéria.

Na druhej strane, boli to tiež Briti, ktorí prví na svete uzákonili zrušenie otroctva.

219561

17.5.2010 10:30

ČERNOŠSKÁ INTELIGENCE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Multikulturalisté lžou, rasy nejsou stejné!
Černá inteligence: http://www.youtube.com/watch?v=yWQWrrjqV7A
Více na: http://www.white-media.info/

219495

17.5.2010 10:59

Kuřata?

Saša 74.?.?.?

Od nepaměti se lidé zabíjejí pro rozličnou víru, pro víru v Boha a také pro různou barvu kůže. Není nakonec „ohavný rasismus“ přirozeným pudem? Tvrdí se, že když dáte mezi bílá kuřata jedno černé, bílá ho uklovají a naopak mezi černé jedno bílé, uklovají ho černá.
Vložený obrázek
Nevím jak přesný je ten graf, ale v každém případě naše civilizace (nebo rasa chcete-li) je na ústupu. Málo souložíme![mrknutí jedním okem]
Každá civilizace má svůj zenit a pak začne upadat. Bílá ho již měla.. Ono to není o chytrosti, ušlechtilosti apod.

219497

17.5.2010 11:17

RE: Kuřata?

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 219497

Ono to není o chytrosti, ušlechtilosti apod.
Přesně tak Sašo...
Normální člověk přemýšlí, zda-li si může dovolit dítě. Černoch jich má několik, protože bílý na něj maká...
Máte vidět, jak se Somálcům v UK protáhly ksichty, když volby vyhrály konzervativci... Holt Somálci už nebudou makat na part time, už nebudou mít 5+ harantů... Chceš mít 5 harantů, tak budeš muset mít full time job a občas si dát přesčas! Snad časy vyžírky skončily. Snad.

219503

17.5.2010 11:48

RE: Kuřata?

Alan45 80.?.?.?

Reakce na 219497

Ten graf je myslím přesný. Obyvatelstvo černého kontinentu nyní překročilo miliardovou hranici. Počet obyvatel Afriky se za uplynulých 25 let zdvojnásobil. A každý další měsíc se zvyšuje o zhruba dva miliony. 41 procent Afričanů je mladší patnácti let, což z Afriky dělá kontinent s nejmladšími obyvateli na světě. Světovými šampionkami v plodnosti jsou Nigerijky, které rodí v průměru 7,4 dítěte. Podle dosavadního trendu by měly v Africe v polovině 21. století žít dvě miliardy lidí. Světová populace nyní čítá 6,8 miliardy lidí.
Jak říkáte bílá rasa je na ústupu, ale je to řízený proces zaviněný šílenými multikulturalisty, kteří místo, aby podporovali naši porodnost, tak podporují imgraci (a jen porodnost nepřizpůsobivých).

Černoch s papouškem na rameni vejde do obchodu a prodavačka praví: "Je krásný, odkud ho máte?" "Z Afriky, tam je jich plno." odpoví papoušek.

219506

17.5.2010 11:02

Zajedte si do Londýna...

Soudce Lynch 88.?.?.?

Tohle se děje v Londýně.... Není víkend bez toho, aby negr nezavraždil bílého nebo, aby se negři nevraždili mezi sebou...
Už to tam došlo tak daleko, že negr z Afriky říká černochovi, který se narodil v UK, že je rasista.
Jsou to primitivové a celý svět by je měl nechat na pokoji-žádná humanitární pomoc. Nevím proč se tomu říká humanitární pomoc, když jde o podporu lenosti a demence.
Doufám, že NWO bude brzo realitou!!!

219498

17.5.2010 11:04

Eugene Terreblanche

arcus 90.?.?.?

Zde je poslední rozhovor Eugena Terreblanche před jeho smrtí. Mimo jiné hovoří i o zločinech páchaných na bílých. Je to skutečně odporné, dovedete si to představit? Dva negři znásilnili matku a její dceru a pak jim mezi nohy zabodli rozbité skleněné lahve od piva. Obě vykrvácely k smrti.
http://www.youtube.com/watch?v=eiRCdnhEPHE

A tohle se v JAR děje každý den....

219499

17.5.2010 11:22

RE: Eugene Terreblanche

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 219499

A co čekáme od PRIMITIVA???
Každá civilizace usilovala o blahobyt a o rozkvět své říše...
Těmhle stačilo běhat a poskakovat kolem ohně a poté, co je tato zábavná činnost přestala bavit, zalézt do chýše uplácané z trusu dobytka... Co dobrého od nich můžete očekávat? NIC!

219504

17.5.2010 14:26

Civilizace

Martin300 68.?.?.?

Hezkej clanek i video.Pochybuji ovsem ze by se neco podobneho objevilo v mediich.O Afriku se nejak zvlast nezajimam,a proto muzu rict ze kdybych nechodil na zvedavec,tak o nejake genocide pachane na bilych v JAR nemam ani poneti.Pamatuju si jen,ze v 90 letech jsem cetl clanek o rostouci kriminalite v JAR pote co vladu prevzali cernosi.Co se tam deje dnes me neprekvapuje.

Je samozrejme odporne co se tam deje,ale na druhou stranu jsou farmari kteri tam zustali vzkutku naivni,pokud si mysleli ze jim by se nic podobneho nemohlo stat.Co cekali?Ti proziravy odesli do civilizovanejsich zemi,ja bych udelal to same,protoze je me jasne ze od primitivu nemuzu ocekavat ze se mnou budou jednat na stejne urovni.

Je urcite hloupost hazet cernochy do jednoho pytle a rict ze jsou vsichni primitivci,ale bohuzel je pravda ze jsou lini a hloupejsi.Alespon v USA je to videt,cim vic prav cerni maji,tim vic jich nechce makat a ucit se.Vic jak polovina jich nedokonci kazdy rok ani pitomou high school.Jejich vzor je byt gangster s alespon 3 devkama,koupajici se v sampanskem a v penezich,a mit nablizkany Cadilac - IQ asi 29.Zajimave je,ze si vsichni hraji na nerasismus,ale beloch vam nerekne nic hezkeho o cernochovi a naopak.
Bohuzel jsme nedospeli jeste do civilizacniho stadia,kdy bychom nedelali naprosto zadne rozdily mezi barvami pleti.To by melo byt brano na vedomi,a proto si myslim ze cernosi,cikani,muslimove (i kdyz tohle neni rasa)by se meli v zemich s vetsinovym bilim obyvatelstvem prizpusobit nam,a ne naopak.Ja kdyz vyjedu do africkych nebo muslimskych zemi,tak se take musim prizpusobit jejich pravidlum.

219517

17.5.2010 14:53

za 90 procent problémů afriky můžou běloši

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

nejdříve lékařskou péčí nastartovali populační explozi
po druhé světové válce a po získání nezávislosti rozvojovým státům půjčili na rozvoj průmyslu a hlavně těžby různých surovin (díky čemuž došlo k přesunu převážně venovského obyvatelstva do měst a nutnost zefektivnění zemědělství a vykořenění bývalých zemědělců) a když pak díky tomu že si rozvojové státy navzájem konkurovaly cena nerostných surovin klesla tak nastal problém se splácením půjček MMF a ekonomický a hospodářský kolaps
podívejte se jak to vypadá dnes v africe přesně stejně to bude vypadat v evropě až se zde zhroutí náě skvělý hospodářský systém postavený na "donekonečna" rostoucích dluzích [smích]

219522

17.5.2010 15:11

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 219522

Mýlíte se, pane Aristokrate. Za většinu svých problémů si obvykle (s výjimkami zotročení a pod.) mohou lidé sami. Pohleďte prosím na Haiti. Tam žije podobná černošská populace, jako v JAR. A bez bílých. Tropický ráj dokázali tito lidé změnit v naprosté peklo. Už před zemětřesením.

Opravdu soudíte, že v zemích, kde vládne černošská populace je ohromující míra chudoby, násilí a zločinu dílem nás, bílých?

219526

17.5.2010 17:50

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 219526

Pane Vojto 49, není tomu tak jak vy píšete. Haiti byla první země v Latinské Americe, kde se dokázali černí otroci osvobodit a zorganizovat si vlastní stát. Vyhlášení bylo již na začátku roku 1804.Od té doby prosperovali až do roku 1915, kdy je okupovaly USA. Ty jim v roce 1957 vmanipulovali ve zfalšovaných volbách do čela Duvaliera, myslím, že byl lékař. Z něho se vyklubal neskutečný diktátor, naprostý korupčník a za jeho vlády bylo Haiti zcela devastováno. Takže nikoliv černí, ale bílí mají na svědomí katastrofální úpadek Haiti. Další historii už znáte a možná také znáte okolnosti americké pomoci Haiti při zemětřesení.

219530

18.5.2010 1:54

apropo Duvalier...

KILLROY 178.?.?.?

Reakce na 219530

"Osudom Haiťanov", hovorí svojím typickým tichým hlasom Duvalier, "je trpieť." Keď sa má obyvateľstvo na čo ponosovať, má možnosť modliť sa - to sa uvádza v 63-stránkovom revolučnom katechizme, ktorý minulý týždeň rozdávali v uliciach Port-au-Prince a o ktorom napokon vyšlo najavo, že ho vytlačil úrad vlády. A Otčenáš v tomto ponímaní zneje takto: "Náš Doktor, ktorý si doživotne v národnom paláci, nech je posvätené tvoje meno teraz, aj v budúcich pokoleniach! Daj nám dnes novú krajinu Haiti a nikdy neodpúšťaj prehrešenia nepriateľom našej otčiny, ktorí na
ňu denne pľujú! Nech nevedia odolať pokušeniam a nech zhynú pod váhou svojho vlastného jedu! Žiadne zlo nech sa im nikdy nevyhne. Amen!" (Time, 7. mája 1965) [chechtot]

219562

19.5.2010 23:25

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 219530

Duvalier byl populární (oprávněně) lékař, ze kterého se záhy po (70% pro) volbách vyklubal pěkný pošuk, asi jako z kdysi z Kaliguly nebo Nerona.
Nemá na tom má nějaký podíl rasa, jak se ptal jistý Amík před půl stoletím, když tento výtečník teprve začínal ?
Haiti jako samostatný stát neprosperovalo nikdy, panovala velká rivalita mezi mulaty a echt černokožci - do sousední mulatské Dominikánské republiky vpadávali po 22 letech okupace celých dalších 12 let ...

219701

17.5.2010 15:46

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 219522

Velmi přesně pan Aristokrat popsal děje, které dovedly JAR, tam kde se dnes politicky i ekonomicky nachází.
Máme vůbec nějaká práva zasahovat do území a společností, kterým nerozumíme a jejichž "primitivní" úrověň jenom zhoršíme a poškodíme přirozené pletivo vztahů a kulturních vazeb, které jsou někdy na lepší sociologické úrovni, než je naše nabubřelá a všeho schopná "bílá" kultůra!!! Zatím už jsme stačili celou planetu natolik "zkurvit", že vůbec netušíme, zda naše počínání vůbec Země ve zdraví přežije. Stačí jenom když bude chtít každý Číňan vlastnit jenom motorku , o autu ani nemluvě!!! Zde končí třeba surovinová dostupnost a zase bude potřeba o něco válčit!!! Vést dobyvačné agresivní války nám jde dobře - Irák,Afganistán!!!
Prolhaný,zlodějský běloch už ukradl a zničil na Zeměkouli , co se dalo, takže se nelze divit, že se barevní zdravě naštvou a pár bílých dostane tzv. JAR náramek na hlavu , tj. hořící pneumatiku kolem krku!!! Kdo s čím zachází, tím také schází! A stále je v USA v běhu právní proces na odškodnění otroků! Když mohou být do nekonečna odškodňováni židé, proč ne unesení černoši z Afriky! Rozdíl je pouze nějakých 100 let.Nebo snad genocida židů byla jiná , než černochů z Afriky!
Nebudu se rozčilovat, je vidět,že si příroda od těch různých hovad brzo pomůže sama! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

219527

17.5.2010 17:30

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

SitňaN 87.?.?.?

Reakce na 219527

Pán Laskavý, podľa rovnakej logiky by potom mala Mongolská republika platiť odškodné, napríklad národom bývalého uhorska odškodnenie za vyvraždenie 2/3 obyvateľstva v rokoch 1241-42. Spolu s úrokmi s omeškania to bude fantastická suma. Potom ešte trošku "požmýkame" Turkov za okupáciu Uhorska v 16-18 storočí a sme za vodou. Celé generácie Slovákov, Maďarov a Karpatonemcov nebudú už musieť nikdy pracovať. A Mongolom a Turkom nezostane iné, len sa rozpredať do Izraela na orgány. Čo poviete?

219529

17.5.2010 19:00

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 219527

Mám to pochopiť tak, že ospravedlňujete vraždenie černochov? [zmaten]

219533

18.5.2010 12:48

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

Romulus Ignac 82.?.?.?

Reakce na 219527

JAR je sice v Africe, ale ještě jednou si přečtěte její historii a zjistíte, že Búrové jsou skutečními otci této země a civilizace, která se tam nachází. Černoši tam jsou v podstatě, kromě několika málo kmenů, kteří dostali v době apharteidu svou nezávislost, pouhými ekonomickými přistěhovalci.

Problém, je že se černošským ekonomickým přistěhovalcům udělila práva na která nemají mít vůbec nárok. Ostatně to je problém všech zemí, kteří přisoudí přistěhovalci stejná práva, jako obyvateli původnímu.

219601

18.5.2010 16:20

RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 219601

Správne malo byť "vraždenie černochmi". Ospravedlňujem sa. [smích]

219611

17.5.2010 19:42

JAR

Vigvam 83.?.?.?

Původně jsem chtěl napsat nějaký obšírnější příspěvek o JAR a i o její historii a právu bělochů na život ve své domovině, ale nějak mě příspěvky zde znechutili se jakkoli namáhat. Ale položím vám všem pár otázek. Komu vadilo, že JAR určuje hodnotu mnoha komodit na světových trzích? Komu vadilo, že je v zemi pořádek a řadí se na špičku po ekonomické stránce nejvyspělejších zemí? Kdopak asi financoval a hlavně organizoval ANC se svým bojem za "svobodu"? Kdo nutně potřeboval ovládat jihoafrické doly? Kdo vytáhnul polgramotného "doktora práv", odsouzeného na doživotí za vraždy a teroristické útoky? A kdo mu dal Nobelovu cenu za mír? A kdo si kurva tu Nobelovu cenu za mír vymyslel? A negr to nebyl, protože negr prostě zůstane negrem. Zkuste si odpovědět na tyhle otazky a přestaňte plkat nesmysly o tom, že běloch nemá v Africe co dělat. Zkuste si položit otázku, kdo nemá co dělat tady na té planetě.

219538

17.5.2010 21:14

RE: JAR

steve 97.?.?.?

Reakce na 219538

[cool] [smích]

219546

17.5.2010 21:24

RE: JAR

steve 97.?.?.?

Reakce na 219538

.. dodatek ke smajlikum: .. "A jsme doma !!!"

219547

17.5.2010 21:42

RE: JAR

calimero 147.?.?.?

Reakce na 219538

Vidim to nejak podobne. Cierni v JAR nie su hybna sila toho co sa tam aktualne deje, su len nastroj. Horda negramotnych imbecilov, ktorym sa da nakukat cokovlek a ktori sa bez problemu vydrzia cely zivot brodit vo vlastnych vykaloch, pretoze na nic viac jejich CPU ani nestaci. Presne tak nejako si totiz iste kruhy, ktore de fakto uz vladnu na tejto planete predstavuju idealneho "obcana".

219548

19.5.2010 6:24

RE: JAR

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 219538

Pekne.
Trafil ste do čierneho... [cool]

A ten článok napíšte. Bude poučný pre všetkých.

219638

28.5.2010 23:40

RE: JAR

kranex 89.?.?.?

Reakce na 219538

100 bodov... [cool] [mrknutí jedním okem]

220479

17.5.2010 20:44

Pravdivy clanek , tak to v JAR ted chodi!

Satanist 75.?.?.?

Rikal me kdysi jeden american - dulni inzenyr a opravdovy znalec mentality cernousku kterej dost dlouho zil v JAR a pamatoval se na lepsi casy jeste za Bothy, ze i o cernousky v USA bylo nejlip postarany kdyz by je vlastnil bilej majitel plantazi........

219543

18.5.2010 1:59

RE: Pravdivy clanek , tak to v JAR ted chodi!

KILLROY 178.?.?.?

Reakce na 219543

skuste toto, vynimocne svedectvo otrokov o tej dobe: http://beo.sk/historia/711-zabudnute-cierne-hlasy-...

219563

18.5.2010 3:11

RE: Pravdivy clanek , tak to v JAR ted chodi!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 219563

Fakt je, ze tenkrat cernouskum nic nechybelo a nestradali jako dnes. Zdravy sluzebnictvo byla vizitka v kazdy poradny rodine a bilej se o ne staral protoze takovi cernousci stali velky penize a tak je radne zivil, satil i vzdelaval, cernousci dokonce meli i svyho doktora coz si bilej obcan v USA pokud nemel velkej majetek a nevlastnil par cernousku nemohl dovolit. Cerny sluzebnictvo v tech dobach bylo diky bilymu vzdelanejsi a zilo sporadanym zivotem. Ja jsem se docet, ze cerny sluzebnictvo v USA chodilo taky do kostela a melo volny nedele.

219565

18.5.2010 5:30

Politici pres plnou kapsu uplatku a politickou spravnost nevidi budoucnost.

kozoroh 59.?.?.?

To, co se deje v Jizni Africe, to je jen ukazka toho,co se bude v nedalekem budoucnu dit v Evrope."Nepritel je ve dverich",tak, jak nam to humanisticke organisace, kosteli, politici, media a UN zorganisovali, jeden je talmudisticky:"Only the Jews are human beings, the non-Jews are not human beings, but beasts."
(Kerethoth 6b p. 78, Jabmuth 61a)
"You Israelites are called men, for which the peoples of the world do not deserve the name of 'men,' but that of beasts."
(Babylonian Talmud, Baba Mecia, page 114, column 3)
"The children and descendants of a stranger (non-Jew) are like unto the issue of beasts."
(Babylonian Talmud, Jabnuth, page 94, column 2)
a na druhou stranu islamsky, Bukh,ari,4B2-n220"Alah`s Apostole said,`I have been made victorious with terror" Qur`a,n;8;6-7 "Itis not fitting for any prophed to have prisoners until he has made a great slaughterin the land."-Mohammed`s Own Words ,takze , krestanska laska jak je doposavad hlasana, sklidi, co zasela.Could the Taliban be genetically linked to the Jews? By Haaretz Service Tags---Ali has been genetically analyzing blood samples of the Afridi Pathans of Malihabad which she collected earlier to confirm their Jewish origin.
Politici a pseudohistorici se nechavaji videt a slyset na oslavach ukonceni druhe svetove valky a otazkou je s pohledem na dnesni svet a zejmena na Evropu, zaplavenou emigranty vseho druhu, kdo vlastne vyhral tu druhou svetovou valku, kdyz prikladem z J.Afriky budem celit tomu , co se deje v J.Africe, tentokrate v Evrope, to je jen otazka casu. Kde, budou ty "humanitarni organisace" a ti vsichni, kdoz, "nepritel otevreli dvere" na masakr nasich deti a vnuku v budoucnu? Nechtel bych byt zenou, jez "jim" padne do rukou, jednomu i druhemu "vericimu"- bohem vyvolenemu, ze si muze delat, co chce, s obeti. Jak, se zachovaji media a cele to UN, se vsemi temi organisacemi za lidska prava, kdyz dnes mlci a nikdo nehne prstem, proti tomu, co se deje v J. Africe?
Jak, se citi Brisky obcan,Francouz, Ital, Sved a nebo Holandan, kdyz v noci nemuze vyjit ze sveho domu ven na ulici, ktera uz neni jeho vlastnim domovem a mnozi britove emigruji s tim, ze se zachrani, ale hlavni otazkou je, kde?
"vrazet naostrene nasady od kostete"-by se meli vrazit do zadku politiku!!Driv, nez bude pozde.

219575

18.5.2010 8:37

RE: Politici pres plnou kapsu uplatku a politickou spravnost nevidi budoucnost.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 219575

Já to vidím podobně. Ale abychom nebyli onálepkováni jako rasisté. Chci, podobně jako vy, ukázat na příčiny. Pokud už není pozdě. Kdysi dávno jsem někde přečetl, asi v Iliadě: Růžové prsty červánků z pěny mořské zrozené, přestanou brnkat na struny citery neboť v dálce slyšeti je třesk mečů.

Tady u nás v ČR už nemáme ani ty červánky. Nebe je většinou zatažené nebo počmárané chematreils. Lijavce a zátopy jsou prý normální. Mno,pamatuju si krásná jitra a soumraky po WWII. To bylo úplně jinak. Včetně doslova výživného vzduchu, vody a nekontaminované půdy. Ale zpět k tématu.

Před několika lety jsem četl statistiku nárůstu zločinnosti v ČR proti roku 1938. Zvýšila se 50x - padesátkrát. Nikdo mě nepřesvědčí, že za tento stav může výchova v rodině.

219586

18.5.2010 17:48

Za co stojime, do nich!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

a my budeme mlcet a koukat na to? Je vubec jeste bile obyvatelstvo bojovne?

219614

Příspěvků: 46

17.05. 07:22 cyp  .
17.05. 08:57 rapp  RE: .
17.05. 09:46 cyp  RE: .
17.05. 11:11 Soudce Lynch  RE: .
17.05. 12:46 Filip Svoboda  RE: .
17.05. 11:15 hestroy  RE: .
17.05. 11:35 Jan Zelený  RE: Chyba lávky
17.05. 12:50 smoke  RE: .
17.05. 14:30 Jan X.  RE: .
17.05. 14:52 Střelec  RE: .
17.05. 09:35 Sam Ting Wong  Stačí pohled do historie
17.05. 10:36 kolibrik  RE: Stačí pohled do historie
17.05. 11:05 Soudce Lynch  RE: Stačí pohled do historie
17.05. 14:31 hyperboreus  RE: Stačí pohled do historie
18.05. 01:46 KILLROY  RE: Stačí pohled do historie
17.05. 10:30  ČERNOŠSKÁ INTELIGENCE
17.05. 10:59 Saša  Kuřata?
17.05. 11:17 Soudce Lynch  RE: Kuřata?
17.05. 11:48 Alan45  RE: Kuřata?
17.05. 11:02 Soudce Lynch  Zajedte si do Londýna...
17.05. 11:04 arcus  Eugene Terreblanche
17.05. 11:22 Soudce Lynch  RE: Eugene Terreblanche
17.05. 14:26 Martin300  Civilizace
17.05. 14:53 aristokrat  za 90 procent problémů afriky můžou běloši
17.05. 15:11 Vojta49  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
17.05. 17:50 Střelec  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
18.05. 01:54 KILLROY  apropo Duvalier...
19.05. 23:25  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
17.05. 15:46 Laskavý  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
17.05. 17:30 SitňaN  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
17.05. 19:00 mt-svk  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
18.05. 12:48 Romulus Ignac  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
18.05. 16:20 mt-svk  RE: za 90 procent problémů afriky můžou běloši
17.05. 19:42 Vigvam  JAR
17.05. 21:14 steve  RE: JAR
17.05. 21:24 steve  RE: JAR
17.05. 21:42 calimero  RE: JAR
19.05. 06:24 Oli63  RE: JAR
22.05. 01:44 ID  RE: JAR
28.05. 23:40 kranex  RE: JAR
17.05. 20:44 Satanist  Pravdivy clanek , tak to v JAR ted chodi!
18.05. 01:59 KILLROY  RE: Pravdivy clanek , tak to v JAR ted chodi!
18.05. 03:11 Satanist  RE: Pravdivy clanek , tak to v JAR ted chodi!
18.05. 05:30 kozoroh  Politici pres plnou kapsu uplatku a politickou spravnost nevidi budoucnost.
18.05. 08:37 quido2  RE: Politici pres plnou kapsu uplatku a politickou spravnost nevidi budoucnost.
18.05. 17:48  Za co stojime, do nich!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 786