Diskuze k článku

Euroasijská šachová partie s vysokými sázkami: Nový geopolitický energetický kalkul Ruska

Příspěvků 21

29.3.2010 21:38

Jako detektivka

Lin 85.?.?.?

Díky za sérii článků. Čtu jako detektivku.
Neumím okomentovat nějakými vlastními fundovanými závěry. Můžu jen podotknout, že Rusko nikdy "nespalo". Možná po rozpadu SSSR bylo na čas ze hry, ale po nástupu Putina (snad nejsem moc mimo) se hodně změnilo a postupy Ruska jsou už opravdu o promyšlené šachové partii. Jsou ve výhodě, protože soupeř ho ve své nadutosti hodně podcenil.

215982

31.3.2010 17:34

Rusko už není nepřítelem Evropy

Střelec 77.?.?.?

Vynikající článek. Zdá se, že se karta trochu obrací a že Rusko se začíná dostávat do lepší pozice vůči USA. To je jediná naděje pro svět, protože v opačném případě by nakonec NWO byl skutečně nastolen a lidstvo by prošlo redukčním kataklyzmatem podle jeho organizátorů a zastánců. Přejme si, aby se Evropa sjednotila s Ruskem a aby společně odolali náporu, který se z USA šíří. Na dřívější animozitu k Rusku je třeba zapomenout, dnes se doba změnila a v této fázi není Rusko ani agresorem, ani nepřítelem.

216087

31.3.2010 19:36

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 216087

rusko a evropa budou nastolovat NWO ruku v ruce
nejdříve je ovšem nutné nechat padnout USA aby se ovečky radovaly ty jsi příkladem toho že elity svou práci dělají dobře [mrknutí jedním okem]

216092

31.3.2010 19:55

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 216092

USA rozhodne nepadnou z toho, ze budou diky velmi hloupe podpore politky sily vytlaceni z nekterych regionu. Koneckoncu je velmi vysilujici byt v pozici svetoveho hegemona a neni o co stat. Pro USA je principielni vyzvou obnovit industrialni zakladnu stojici mimo vojensko-prumyslovy komlex. A pri aplikaci spickovych technologii, ktere budou nutne pro existenci neexpanzivniho systemu by se to Spojenym statum mohlo i dostatecne rychle podarit zrealizovat. Prave omezeny pristup k energetickym zdrojum bude silnym stimulem pro technologicky vyvoj a jeho rozsireni do praxe.

216093

31.3.2010 20:31

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216092

"rusko a evropa budou nastolovat NWO ruku v ruce"

tak tak, Řím(katolická EU) se brzy spojí s třetím Římem (Ruskem), a kdoví jestli nepřiberou i ten druhý, Turecký (Byzantský)

Vložený obrázek


Vložený obrázek
ruský státní znak se sv. Jiřím - římským vojákem

ruský velký státní znak


Pasuje to i do vizí papeže Jana Pavla II. a Adolfa Hitlera o jednotné Evropě.

Výrok Jana Pavla II., římského velekněze: "Od Atlantiku až po Ural se angažujete, abyste u posluchačů posílili vědomí křesťanských kořenů a povzbuzovali je v úsilí o pokoj."zdroj

"Jan Pavel II. prorocky ukazuje "cíl plného společenství, které církvi umožní dýchat dvěma plícemi, tou východní a tou západní a společně s obnovenou efektivitou nabídnout současnému člověku spásnou pravdu Evangelia" (Angelus 13.10. 1985).

Jeho obraz je obrazem "geografického mystika", jak to definoval historik Andrea Riccardi. On byl prvním, kdo věřil ve sjednocenou Evropu "od Atlantiku až po Ural", v níž se církev, i prostřednictvím své snahy, vrátí k plnému společenství dýchajícímu dvěma plícemi."
zdroj

"Jan Pavel II. byl přes čtvrt století znamením naděje, tohoto tak vzácného statku, a to i ve smyslu zcela pozemském. Žádný papež historie neovlivnil tak výrazně světové politické dění.

Z morální a psychologické atmosféry jeho první návštěvy v rodném Polsku povstalo hnutí Solidarita, které poprvé úspěšně rozlomilo monopol moci v sovětském bloku. Jeho vize jednotného evropského domu (převzatá pak Gorbačovem), “Evropy od Atlantiku po Ural“, „Evropy, dýchající oběma plícemi“, západní i východní, posouvala hranice vnímání našeho kontinentu a výrazně povzbuzovala k tomu, aby se tato odvážná vize pomalu stávala politickou realitou."
zdroj

Mapa Třetí Říše v době největšího rozmachu
Vložený obrázek

Ne nadarmo vedla první evropská zahraniční cesta páně Medveděva do Německa, jenž je zakladatelem a motorem EU.
Rozebrat ještě jednotlivé šlechtické a panovnické rody(např. sledovat stopu Romanovců), asi bychom se divili. Zde však na to není prostor.

[cool]

216095

1.4.2010 13:34

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 216095

když tady není prostor tak založ vlákno na fóru my to chceme číst [velký smích]

216140

1.4.2010 20:11

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216140

písni mi mejla, a dohodnem se, třeba máš taky info [mrknutí jedním okem]

216154

1.4.2010 16:09

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 216095

Je to dilema , viďte Méďo... Síly se nám začínají profilovat, akce a reakce- přírodní zákon. Pokud není třeba reakci vystavět od základů o to je to jednodušší, je zaseta v myslích tímto: Храни и внимай, благочестивый царь, тому, что все христианские царства сошлись в одно твое, что два Рима пали, а третий стоит, четвёртому же не бывать. Chazarové zahrnuli mezi své nepřátele celý svět, přeměňují ho - ač se nám to líbí nebo ne - v bitevní pole proti národu s nímž de facto válčí tisíc let. Evropské národy si musí vybrat, buď akceptovat zvrhlý judeanismus tohoto pronároda nebo se rozpomenout na své křesťanské kořeny a bránit Evropu a chránit svoji víru. Byli jsme do této války zavlečeni, tedy nezbývá než zvrhlý judeanismus s pronárodem nebo spojit plíce v jedno, jiný výběr není.
Jak budete řešit to dilema je vaše věc Méďo, řešit ho i ve vašem případě lze. Mnohem větší veličiny to již dokázaly, bohužel ich je pořád málo.
(doufám, že moderátor můj příspěvek - jako neplatiče - pustí)

216147

1.4.2010 20:10

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216147

Problém je pane Mirko, že judaismus v tomto procesu hraje možná až terciární či kvartální housle. Prim hraje politika Vaší církve a římské ideje.

Jak se s dilematem vypořádám já, netuším. Nedělám unáhlená rozhodnutí ze dne na den. Váš egregor mě sice miluje, ale já mohu nabídnout pouze dialog, ne vyplněnou stranickou legitimaci. V otázce politického vlivu církve pak nesmiřitelné postoje. To už víte. Lhostejnost však ne.
A toto dějinné dilema vítám. Tvořivé napětí, na rozdíl od jednostranného, ubíjejícího orchestru ovcí bečících v souladu unisono svoje dogmata. Nepotřebuji dogmata. Dogmata potřebují mě. A Vy jste toho důkazem.

"Mnohem větší veličiny to již dokázaly, bohužel ich je pořád málo."

Pokud to dokázaly mnohem větší veličiny (zajímal by mě klíč podle jakého posuzujete), proč se zde zaobíráte mnohem menší veličinou? Napřete svoje energie k dalším velkým veličinám, nemarněte čas!


"Pokud není třeba reakci vystavět od základů o to je to jednodušší"

Nikdy jsem si nevybíral jednodušší cesty a nehodlám tak učinit ani nyní.

Jediné, v čem jsem si jist, že budu hájit předkřesťanské kořeny Evropy. Přirozenost, která zde povstala, ne naleštěné mocenské importy od cizinců.


Vy si můžete bojovat se svými chazarskými přeludy donekonečna. Fantazii nelze zabít, leda nadrogovat.
[cool]

PS: Izrael se sesype sám, až mu odetnou sosáček od jeho zámořských evangelikálských a lobbistických chlebodárců. Nevěšte hlavu, Obama se snaží.

216153

1.4.2010 22:03

RE: Rusko už není nepřítelem Evropy

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 216153

Judeanismus pane Méďo, a prim mu ponechme. Judaismus nechme opravdovým Židům, pokud nechtějí slyšet oprašme si prach z bot a nechme je osudu.
Judeanismus je ideologií, ne náboženstvím a jako každá ideologie obsahuje nejen logické chyby nebo falešná tvrzení, ale především
požaduje a podporuje věci, které znamenají mimořádné bezpráví pro všechny nežidovské národy a arogantně je diskriminují. Jádrem této ideologie je údajná nadřazenost židů, která jim dává určitá privilegia odepřená ostatním národům.
Co uděláte Méďo je vaše věc, mou povinností bylo ukázat správnou cestu. Možná to není ta na jejímž konci je vítězství, ale volba je otázkou charakteru.
Každý národ má své veličiny, Chossudovski, Anveri, Finkelstein atd. jsou toho důkazem. Zařadil jsem vás správně?
Pokud vezmeme v úvahu, že opravdových Židů je zhruba 10%, tak nám židů Chazar-Askenazi zbývá dost na to abychom část z nich jako realitu nepříjemně vnímali denodenně, neboť to jsou bohužel oni kdo nám nyní zase lajnují směr života. A konečnému rozhodnutí v této věci se, jak to vypadá, nevyhneme.

216159

31.3.2010 22:17

Pro pány Aristokrata a Méďu

Lin 85.?.?.?

Asi se budete moc smát, když tu napíšu, že nevidím to, co vy (a ještě k tomu nemám pádné důkazy). [smích]
Rusko je převážně pravoslavné a tak mi nepříjde moc reálné spojení s katolickou církví. V počínání Ruska vidím snahu vytvořit protipól (protiváhu) právě záměrům s NWO. Pokud Evropa podlehne "západním snahám", pak už bude moc těžké se vzepřít. Proto (možná) ta Medveděvova první návštěva právě v Německu.
A šlechtické rody byly doma v každém koutě Evropy a Putin ani Medveděv pro ně zrovna moc pochopení nemají. Podle mého jsou Rusové zkušenostmi vyléčeni z nějakých monarchistických snah.

216104

1.4.2010 7:44

RE: Pro pány Aristokrata a Méďu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 216104

"tak mi nepříjde moc reálné spojení s katolickou církví"

Aha.

Asi nevíte, že katolická církev uznává pravoslavné tajiny (svátosti) a tedy katolík, který jde k přijímání k popovi, přijímá je platně?

Asi nevíte, že pravoslavný kněz, který by se chtěl stát katolíkem, může pouze vyhlásit: přijímám biskupa římského jako svou hlavu. Bez toho, aby cokoliv měnil na vyznání víry či na obřadu (spadne automaticky pod CCEO - kodex východních církví v unii s Vatikánem). Dokonce může přijmout tzv. birituální fakultu a podle katolického práva platně vysluhovat latinský obřad. A jak lze dohledat na internetu, často už ani nevadí, když je, opět platně, ženatý (pravoslavní a řečtí katolíci bez problémů). Když se dohodne s biskupem, lze leccos.

Asi nevíte o obrovském úsilí obou těchto katolických denominací o sblížení. Rozpor z r. 1054 se dá řešit, a bolest díky úderu latinských vojsk na Byzanc r. 1204 se po 800 letech dá řešit v církevně-politické rovině také. Zvláště, když: "Roku 1964 však papež Pavel VI. a patriarcha Athenagoras sňali devět set let starou vzájemnou exkomunikaci a roku 1967 došlo v Jeruzalémě k historicky prvnímu setkání papeže a konstantinopolského patriarchy po vypuknutí schizmatu, který ovšem stále trvá.

4. května 2001 se papež Jan Pavel II. omluvil za veškerá příkoří, která katolíci pravoslavným způsobili, a při 800. výročí vyplenění Konstantinopole, roku 2004, tuto prosbu o odpuštění zopakoval. Patriarcha Bartoloměj I. byl naopak roku 2005 jako vůbec první konstantinopolský patriarcha přítomen pohřbu papeže."
zdroj O tom, že problémy přetrvávají, není pochyb, ale přímky jejich cest se nastavují tak, že se dříve nebo později protnou. Dokud budou existovat v podobě, v jaké ji známe.


Vrána vráně oči nevyklove. EU a Rusko se z dlouhodobého hlediska sbližují. Jejich ideje stojí na stejném základě. A překlenovací most je, světe div se, opět ve střední Evropě. V cyrilometodějském odkazu a jeho rozpracování pro daný účel.

"Pokud Evropa podlehne "západním snahám""

Která Evropa? Středovýchodní, využitá coby trojský kůň USA proti Západní (+ pomalu ale jistě jižní, zejména díky kosovskému precedentu, ale i slabým vládám v Bulharsku a Rumunsku)?

Západní, v trvalé rivalitě se svou bývalou americkou kolonií?

Jsme mezi dvěma obřími kameny. A valí se k nám třetí. Drtivá většina hledá záchranu v tom, že se přimkne k některému z nich.

216116

1.4.2010 21:21

RE: Pro pány Aristokrata a Méďu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216116

To jsem nevěděla, díky za info. Ráda čtu vaše příspěvky.
V jiné části odpovědi mi píšete, že se na to nemám dívat přes politiku a ekonomii. Snažím se přeci [smích]Vím, že katolická i pravoslavná církev má stejný kořen, ale přeci jen se mi projevy obou zdají být dost odlišné. Jsem ateista (možná by bylo lepší napsat - ta, co se k žádné církvi nehlásí, protože ateismus je dost zavádějící pojem) a tak se mi nebezpečí jednotné církve jeví možná trošku jinak.
Církve jako takové manipulují ovečkami všechny bez rozdílu, takže po eventuelním spojení těchto dvou (které stejně byly původně jedna) mě nenapadá žádné větší nebezpečí, než které už tu je dneska.
To, že EU a Rusko začínají mít k sobě docela blízko, vidím. Ovšem - ne celá EU. Vidíte v tom, že jsme mezi obřími kameny, já to vnímám opravdu trochu jinak. Jestli vznikne onen euroasijský blok, pak to v tuto chvíli a za daných podmínek bude celé "věci" prospěšné. Možná to vnímám špatně, to ale ukáže až čas.
Asi mě za tenhle názor nebudete "mít rád". Vy máte své důvody vidět "kámen", já vidím snahu o vymanění se z diktátu dolaru.

216157

1.4.2010 21:30

RE: Pro pány Aristokrata a Méďu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216157

"Vy máte své důvody vidět "kámen", já vidím snahu o vymanění se z diktátu dolaru."

Napíšu to takhle: jsme příliš zaujati hrozbami minulosti a přítomnosti, než abychom byli schopni vnímat hrozby z budoucnosti, a to té bezprostřední. To nás činí zranitelnými.

Manipulaci má pak na kontě cokoliv organizovaného. Manipulací jsou i zákony - nějak někam lidmi manipulují. V tom je těžko si vybírat. Jsem ale za to, aby nějaký výběr byl. Jinak je to opět totalita, ať politická, či náboženská.

Vidím kámen, protože kdo má moc, neptá se. Nerozhoduje značka (USA, EU, Čína), ale mocenský rozměr, potenciál. Ten je hrozbou vždy, bez ohledu na prohlášení (to už cituji Bismarcka).

216158

1.4.2010 22:37

RE: Pro pány Aristokrata a Méďu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 216158

Ano, tohle vidíme stejně. A opravdu vám moc děkuju, že vůbec reagujete. Víte toho hrozně moc a jsem si vědomá, že diskuse se mnou vám asi moc radosti nepřináší. Já totiž ani nevím, jak se srozumitelně "vyžvejknout", abych popsala důvody, proč tohle stanovisko zastávám. Vidím to skutečně jako šachovou partii, kde potencionální vítěz si byl už příliš jistý svou výhrou a tak trocha podlehl podceňování zbývajícíhc hráčů. Začal zacházet příliš daleko. Proto jsem napsala, že v tuto chvíli a za daných okolností vidím jakýkoliv protitah jako prospěšný, protože se hraje o vzácný čas. Dosud "potencionální vítěz" bude nucený přehodnotit některé své plány a postupy. Bude se muset aspoň trochu ptát, protože jeho moc už nebude tak samozřejmá.
Možná za ten získaný čas pochopí daleko víc lidí principy manipulací vládnoucích elit, pochopí i své postavení, jaké zaujímají.
A teď už jen poznámky... [smích]
Orlice, která je znakem panovnické moci a jakéhosi "nároku na vládu", má u Slovanů také jiný význam - bohyni Slávu, napůl ženu, napůl orla. Podle legend bájný pták, který měl vyvést Slovany do "země zaslíbené" (obdoba příběhu o Mojžíšovi).

http://www.youtube.com/watch?v=3Upn70uJPvQ&feature=player_embedded#

216161

1.4.2010 8:05

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 216104

"A šlechtické rody byly doma v každém koutě Evropy a Putin ani Medveděv pro ně zrovna moc pochopení nemají."

Otázkou co, jaké pochopení. Kdyby chtěli zpět komunismus, který šlechtu obral o moc, už by to posvětili. Problém je také v tom, že nejsou už takoví kamarádi, jako dříve. Putin je konzervativec, s kořeny v KGB, s pravoslavnými, muslimy i židy udržuje dobré vztahy. Do Vatikánu zajel také.
viz rovněž
Vložený obrázek

Přiškrtil liberalistické oligarchy, některé si znepřátelil na život a na smrt.
Medveděv je liberál, má blíže k tomu, čemu říkáme NWO. Ale také nemůže příliš vybočovat z nastavené linie, podobně jako Obama v USA.

Šlechta prohrála bitvu, nikoliv válku. Vrací se, posílena zkušenostmi ze střetů s davy a různými ideologiemi, obtížena novým kapitálem, vazbami, politickými a ideovými zbraněmi. Jedna velká rodina, od Atlantiku po Ural.
Je to politický poker. Cíle jsou dané. Realizace nejisté, ale blížící se. Katalyzátorem je čínský Drak.

"Bezvízový režim mezi Ruskem a Evropskou unií by mohl být zaveden už v příštím roce. Napsal to dnes ruský list Izvestija s odvoláním na vyjádření šéfa italské diplomacie a na lobbování italského premiéra v tomto směru v Bruselu."
zdroj

Evropský komisař pro obchod Peter Mandelson požádal EU a Rusko aby se přestaly chovat „jako dvě města, která spojuje jen úzká silnice a plynovod“ a zaměřily se na vytvoření dlouhodobých, vzájemně výhodných hospodářských a obchodních vztahů a nepropadly krátkodobému politickému taktizování.
zdroj

"Něco se podstatně mění ve vztahu Evropy k Rusku", soudí ředitel Centra politických výzkumů profesor Boris Šmeljov, který rozebírá jednací řád zasedání Evropského parlamentu ve Štrasburku. Zahrnuje projednání referátu o evropské obranné strategii a politice v oblasti bezpečnosti, podle něhož, citujeme, "při vytvoření amerického systému PRO v Evropě je třeba brát ohled na názor Ruska.""
zdroj

216118

1.4.2010 8:08

pokr.2

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 216104

EVROPA: Perspektivy EU - Rusko
Lisabonská smlouva: Dobrá šance pro sblížení Evropské unie s Ruskem

Evropskou unii čeká sbližování s Ruskem

Zde si milá Lin, s politikou či ekonomikou nevystačíte. Chce to sledovat i historickou a náboženskou stopu. Ty mají své tisícileté kořeny, a plodí stále nové výzvy. A i nejtemnější stránky dějin se časem mění v pouhé epizody.
Mocní Evropané západního i východního střihu to vědí.

216119

1.4.2010 12:15

RE: pokr.2

quido2 81.?.?.?

Reakce na 216119

Vaše příspěvky jsou jako přítok čisté vody do zakalených. Tato koncepce tedy nutně povede k tomu,že bude opuštěna předchozí,tj: Drang nach Ostn.

Evropskou unii čeká sbližování s Ruskem. To by bylo to nejlepší co může Evropu potkat,a nejen Evropu, ale celou bílou civilizaci.

216134

1.4.2010 13:03

RE: pokr.2

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 216134

"Tato koncepce tedy nutně povede k tomu,že bude opuštěna předchozí,tj: Drang nach Ostn."

Tento názor bych poupravil - Drang nach Ostn je podle mne pouze jedním z projevů politiky virtuální římské říše, zde konkrétně její německé verze. (Hitler navíc mohl být řízenou krizí, na kterou nám nyní vrchnost "přináší lék" v podobě EU)
Říše která nikdy nezanikla, akorát stále mění kabáty (italský, německý, bruselský, moskevský...), ale základní premisy zůstávají stejné.

Neradoval bych se také příliš z těchto jevů, může v klidu dojít na římskou-křesťansko-fašistickou (fasces je římský koncept) interpretaci tohoto projektu. Sbíhá se v něm mnoho proudů s různými přístupy (spektrum od ultraliberálních až po ultrakonzervativní), ale cíle zůstávají stejné, ať se podíváme na církve, fašismus nebo nadnárodní šlechtu.
O tom, jaký proud hraje prim, rozhodují vnitřní boje, tak jako je rozvrstvený Evropský parlament se svými frakcemi a vzájemnými půtkami. Dlouhodobě ale na klíčových věcech spolupracují. Není to hra několika desetiletí. Tyto impulzy lze sledovat již od dob, kdy Romulus a Remus ssáli mléko od palatinské vlčice. Vstřebaly je desítky národů žijících v Evropě, a mezi řadu dalších byly po dobrém či po zlém exportovány.

S obavami však sleduji toto propojování. Protože může v klidu dojít k tomu, před čím varoval Orwell. Nikoliv v amerikanistické, ale v evropské verzi. Británie a některé další státy už začaly. Není však všem dnům konec. Uvidíme.

216138

1.4.2010 13:47

RE: pokr.2

quido2 81.?.?.?

Reakce na 216138

Ano ano, ostnatých drátů k cíli nastláno. Přesto je třeba vykročit. A že je správným směrem pro bílou populaci spolupráce a ne válka, to je jisté. O zbraňových systémech Ruska a USA máme dostatek informací. Do roku 2020 Rusko přezbrojí ze 70% svoji armádu na moderní systémy. To je již odsouhlasené a v běhu. V té době (r.2020), podle prognózy Bezpečnostního střediska Univerzity Karlovy, bude Rusko rozdělené mezi NATO a Čínu.Mimoto se kojí nadějí, že Rusko opět jako v minulosti, přelstí. A málem se jim to i povedlo. Prognóza tedy předkládá strategii konfrontace. Výsledkem by bylo rozsáhlé zničení infrastruktury a životního prostředí, kdo ví jaké by to mělo celkové dopady. S touto strategií já osobně nesouhlasím. Jsem pro vykročení ke spolupráci.

216141

1.4.2010 20:14

RE: pokr.2

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216141

Souhlasím, je ale třeba pracovat na tom, aby se nevylíhl nějaký další Fuhrer.

Politiku NATO definují především USA. Až půjdou od válu, bude tomu jinak.

216155

Příspěvků: 21

29.03. 21:38 Lin  Jako detektivka
31.03. 17:34 Střelec  Rusko už není nepřítelem Evropy
31.03. 19:36 aristokrat  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
31.03. 19:55 Rene Bartosek  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
31.03. 20:31 MedaBeda  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
01.04. 13:34 aristokrat  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
01.04. 20:11 MedaBeda  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
01.04. 16:09 Mirko D.  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
01.04. 20:10 MedaBeda  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
01.04. 22:03 Mirko D.  RE: Rusko už není nepřítelem Evropy
31.03. 22:17 Lin  Pro pány Aristokrata a Méďu
01.04. 07:44 MedaBeda  RE: Pro pány Aristokrata a Méďu
01.04. 21:21 Lin  RE: Pro pány Aristokrata a Méďu
01.04. 21:30 MedaBeda  RE: Pro pány Aristokrata a Méďu
01.04. 22:37 Lin  RE: Pro pány Aristokrata a Méďu
01.04. 08:05 MedaBeda  pokr.
01.04. 08:08 MedaBeda  pokr.2
01.04. 12:15 quido2  RE: pokr.2
01.04. 13:03 MedaBeda  RE: pokr.2
01.04. 13:47 quido2  RE: pokr.2
01.04. 20:14 MedaBeda  RE: pokr.2

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,83 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,91 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,37 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 536,44 Kč
1 unce stříbra
518,84 Kč
Bitcoin
415 752,70 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 477