Diskuze k článku

Práce v Holandsku

Příspěvků 57

10.2.2010 3:33

Tak celkom nesuhlasim s editorom

canario447 canario447 (zavináč) centrum (tečka) sk 190.?.?.?

Na jednu stranu ma editor pravdu, na druhu stranu s tym opisom ako ma co clovek prekusnut nesuhlasim. Jendak je rozdiel medzi emigrantom a rozdiel medzi pracovnikom ktory ide niekam pracovat. Hlavne ten rozdiel vidim v tom, ze tam ide cez agenturu a ta ma podla zakona dodrzat to co slubi. Inak sa jedna o cisty podvod. Ak rec danej krajiny neovlada, bude to zrejme tym,ze v inzerate je napisane ze ju ovladat nemusi, ved preto si tu pracu aaj niekto vybral.Pisem to preto, ze som isteho casu sam sprostredkovaval zamestnanie pre slovakov v zahranici. Po stranke toho co som slubil som aj dodrzal, ake vsak bolo moje rozcarovanie, ked prisli ludia co vobec neovladali predmetnu odbornost,alebo ked mi chlap po mesiaci prace (160 hodin) zahlasil ze 2200 euro je malo a ide domov. Mimochodom, ubytovanie zaplatene v dvoj izbovom vybavenom byte kde byvali traja, letenky taktiez od zamestnavatela.Ak chceli robit dkhsie nik im nebranil a preplatila sa kazda hodina,ale nikto ich nenutil pracovat viac ako 8 hodin denne. Sranda bola v tom ze prve tri tyzdne robili 10 hodin a soboty, stvrty tyzden uz len sobotu a dalsie tyzdne uz ani to nie.( myslim tych co tam zostali) O ti mesiace odisiel dalsi, lebo si nezarobil viac ako 1800 euro ( vraj je to tiez malo) Takze preto pisem ze editor ma aj ciastocne pravdu, pretoze na ludi sa hold musi tvrdo aby si vazili co maju,inak pride clovek za dobrotu na zobrotu.

212110

10.2.2010 3:56

K doplneni editora.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ale to prece nema nic spolecneho, ze to co popisuje autor neni nic jineho nez na hranici se zakonem. Moralne to komentovat nebudu. Prijel se do USA, takze vim svoje z osobni zkusenosti. A taky vim jinou vec. Kamos paril s Americnakou a ta, ze by se dala partime na privydelek. On uz to sice nedelal, protoze delal na sebe na stavbe, ale byl schopen domluvit jeden z tech lepsich uklidu restauraci. Prvni sichtu to musel udelat prakticky sam, i se znalosti jazyku okazmite z tohodle partime zrezignovala. [velký smích] [velký smích] Na uklidech se Amici moc nevyskytuji, tak ta funguje v mnohem vetsi miri imigranska pracovni moralka.

Naposledy jsem uklizel nekdy pred 10 lety v zime. Typek se nas ptal na praxi, rekli jsme kina a to bohate stacilo. [velký smích] [mrknutí jedním okem] Borec byl pekny zmrd, drzel lidem velke depozity, i pres 10 000$. Vyplacel jenom, kdyz mu nekdo ukazal letenku, ze leti zpatky do Cech nebo Polska. Ztahoval vsem kazdy treti sek z vyplaty, platil pozde hromada gumovych seku. Lidem nemzuete vzit najednou 10 000, ale jde postupne nahromadit. Vyplacet to prubezne musel, protoze jinak by je nemohl drzet hromadne. Do banky se jezdilo pri vydani seku jako raley Monte-Carlo. Kryte byly seky tech prvnich stastlivcu. A to byla vcelku velka firma, tak 100 zamestnancu. Delali jsme Outback, to byla pohodicka a grily, coz bylo trochu drsnejsi.

Byly jsem v Americe chvili, byla tuha zima na stavbe to stalo. Vydelano na uklidech jsme meli s kamosem kazdy dva litry, gumovyma sekama jsme mohli hrat basket a benzin jsme si kupovali za kvodry. Rikame lidem co s nama delali tu vetsi hospodu, ze jdeme na Labor Party Oficce, pojdte s nami. Nejde tolik, ze by Unii na nas extra zalezelo, ale mohlo to pomoct urvat docela velky kseft po firme, ktera se nechovala fer k zamestancum Nikdo do toho nesel. No nic rekli jsme, kdyz vy nechcete nest kuzi na trh, tak my pujdeme sami za sebe. Jeste nez jsme vesli do oficu jsme zavolali spolmajitelce, protoze Bogdan nam nebral telefon. A pak nam ho vzal a uz vecer nam prinesl cash, ale to on nikdy nikomu nedava, protoze to dela bordel v ucetnictvi. [velký smích] [velký smích]

Meli jsme naprosto odlisny financi rezim od toho zbytku lidi, nez jsme sli na jare zpatky na stavbu. Pak lidi pohrozili hromadene, ze prestanou makat a muselo se to resit. Prece jenom uklid nejakeho velkeho objektu potrebuje bud system nebo vice lidi nez prijdou na to, co a jak. Tohle samozrejme neni universalni model, pokud je v Holandsku napojeni na drogy, tak se jedna o nekolik trid tvrdsi "podnikatele" nez byl Bogdan, kteri jsou ochotni zajit mnohem dale, nez by se odvazil on. Uvodni zkusenosti imigrantu jsou v kazdem pripade drsne.

212112

10.2.2010 4:15

Až k slzám mě dojalo

Jan Fiedler JAN (tečka) FIEDLER (zavináč) quick (tečka) cz 92.?.?.?

vyprávění editora o naivitě,neznalosti jazyka hostitelské země a dvoukůrkovém chlebu...

"Nikdo, kdo neprožil emigraci, netuší, kolik ponížení a rozčarování musí člověk zažít. Znám případ zubařky, absolventky University Karlovy, které v Kanadě uznali jen první rok studia. Zbytek musela opakovat na kanadské škole, včetně všech zkoušek. Zažil jsem případ architekta z Chille, kterému neuznali diplom, tak se dotyčný naučil péci rohlíky a otevřel si malý krámek, kde je prodával. Člověk, který odejde do zahraničí za prací ať už natrvalo nebo dočasně, musí počítat s tím, že buď překousne svou pýchu, zatne zuby a bude makat, nebo ať tam raději vůbec nejede. Všude je chleba o dvou kůrkách."

Osobně se domnívám,že své "doplnění" psal v rozespalosti,či - nedejpánbů - v náhlém pohnutí mysli.Že to s předchozím článkem nemá pranic společného je na bíledni,proto znovu cituji:

"Budem rád ak týmto pomôžem vyhnúť sa sklamaniu čo najväčšieho počtu obetí personálnej chobotnice Horizon Meat Services B.v. a ďalších parazitických personálnych agentúr ako napr. Superjob a jej podobných. Ak zvažujete odchod do zahraničia, prácu a ubytovanie si vybavte cez známych, rodinu alebo niekoho koho dobre poznáte, ale rozhodne nie cez personálnu agentúru. Vyhnete sa obrovskému sklamaniu."

212113

10.2.2010 4:30

RE: Až k slzám mě dojalo

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 212113

No dobře. Máte pravdu. Už jsem to z toho vyhodil. [mrknutí jedním okem]

212114

10.2.2010 19:04

Nic e zlém...

Jan Fiedler JAN (tečka) FIEDLER (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 212114

Možná,že moje reakce byla neúměrná a zbytečně ironická,nevím...Nemyslel jsem to až tak zle,pouze jsem chtěl upozornit na to,že (dle mého názoru) pán chtěl varovat před ohavnými praktikami určité firmy,která m.j. nepožadovala jazykové znalosti.Ani pláč nad tím,že musel pracovat,jsem nezaznamenal,pouze konstatování (a varování ostatním),že onen pochybný spolek slibuje věci,které nemůže (či ještě lépe - nechce) splnit.
Na závěr - Vaši stránku jsem objevil před nedávnem a líbí se mně,že dáváte možnost projevu všem názorům. [mrknutí jedním okem]

212189

11.2.2010 15:01

Ty Fiedler o dvou kurkach!

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 212113

co to tu trpes za nezmysli!?!

Y ludia boli umyselne uvedeny do omylu. Alebo aby si tomu rozumel aj ty: boli oklamany/obelhani.

To ma podla teba clovek akceptovat hienizmus, klamanie a chamtivost len preto, ze odisiel za pracou do zahranicia?

Aj ja zijem v zahranici a vela krat som sa dostal do podobnych situacii, ale akceptovat to nemozem.

212286

13.2.2010 6:53

Vy,pane Petere Szakale

Jan Fiedler JAN (tečka) FIEDLER (zavináč) quick (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 212286

Nechci být nikterak nezdvořilý,ale přesto...
Zkuste odhadnout,k čemu všemu slouží onen šišatý útvar,vyrůstající z krku.
Není určen pouze k pojídání klobásek, popíjení borovičky a hulákání na fotbalu.
Většina běžných lidí ho používá i k přemýšlení.
Pokud jste nepochopil,právě proto,že (nyní již vymazaná) část "doplňku editora" neměla nic společného s článkem pana Jana Chmury - ba posouvala ho do jiného významu (pláč nezkušeného naivního lenocha),jsem ji citoval a pro srovnání i část článku pana Chmury.
Nyní - aby bylo úplně jasno - cituji část Vašeho příspěvu:
"Ty ludia boli umyselne uvedeny do omylu" Nač myslíte,že jsem upozorňoval já..?

212445

14.2.2010 22:11

RE: Vy,pane Petere Szakale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 212445

Aj ked tu gulatu sisku na krku nepouzivan na pitie borovicky a ani na hulakanie na fotbale, tvoj prispevok som pochopil ako jednoznacnu kritiku tych, co naleteli sprostredkovatelskej agenture.
Ak si to tak myslel, ta si "bleeep"
ak nie, tak sa ti ospravedlnujem.

212568

13.2.2010 8:53

RE: Až k slzám mě dojalo

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212113

Vzdyt to je v poradku- vystudoval Karlovu Universitu- utekl na zapad. Jiste skolu mel placenu ze statniho a pak by chtel utect ?Nevratit nic? Pokud si ji plati sam ma pravo se rozhodovat jak chce. Ale pokud studujete a chcete mit z toho profit - plate dluhy.Take jsem musel delat ruzne testy(vyhoda-nemusel jsem delat skolu, stacilo testy.)Ale jina zeme -jiny mrav. Pokud se to nelibi jdete zpatky.A ti zmetci kteri chteji podnabidovat mistni pracovniky ,at na to doplati.Zmetci berou praci lidem kteri tam vyrustali, kteri musi platit mnohem vic za vse (protoze tam ziji).Kdezto zmetci kteri jdou za vydelkem oberou mistni komunity o vse- proste obycejni otroci NWO. Pane Stwora mohl by Jste napsat konkrene kdo Vas ponizoval?Zazil jsem toho pravdepodobne vic nez Vy, ale ponizit jsem se nikdy nenechal.Myslim ze Jste si spletlslovo ponizeni s pohrdanim- coz je tu normalnii mezi mistnima.

212451

1.12.2014 1:06

RE: Až k slzám mě dojalo

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 212113

Von pan editor napsal vo hostitelsky zemi jen pravdu podle svejch zkusenosti a ja sem rad ze nebyl sam ... Ale podivejme se na ty kteri neemigrovali nikam. Ale ze to musi bejt pohled v ceskym krateru i na Slovensku pro vsechny Bohy na ty kteri dodnes nevedej, ze kazda profese nebo remeslo ma zlaty dno a pos@any viko....., ze jo!

322369

10.2.2010 10:38

OK, AZ NA TY STEREOTYPY...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

V podstate souhlasim se zverejnenym varovanim, ale vadi mi tam text: "Uvedenú personálnu agentúru vlastní holandský občan marockého pôvodu. Neoficiálne sa hovorí, že túto garážovú agentúru postavil na peniazoch z obchodu s narkotikami. Či je to pravda posúdiť neviem."

1. Stoji to na obrazu Arabu prezentovanem v nasi cizacke televizi, podle ktere Arabove musi byt bud neschopni a zbabeli chudasove, nebo jsou to obchodnici s narkotikama...

2. Na garazovou firmu neni treba tolik penez, jako z obchodu s narkotikama...

3. Je to cista pomluva "neoficialne sa hovori"... Kdo jiny to rika nez ti naivni lide s bolavyma oteklyma rukama na ubytovne se studenou vodou, kteri se nechali lapit na "medovy motuz", a jeste porad veri te sve prizivnicke slovenske agenture vic nez prizivnicke holandske agenture.

Svedci to o tom, ze lide moc veri televizi a mediim obecne, na zaklade kterych si vytvorili obraz zapadu. Tento obraz neodpovida skutecnosti, se kterou jsou konfrontovani. A nakonec za to muze ne to, ze líně a nekriticky prevzali z televize sve predstavy o svete, ale jeden Arab...

KDO SE NEPOUCI, ZITRA BUDE MUSET ZASE DO SKOLY.

212134

10.2.2010 10:55

Novodobí otrokáři

hombredavid 90.?.?.?

Je fajn, že se někdo odhodlal tohle napsat. Lidé kteří v zahraničí nikdy nepracovali, si opravdu nedokáží představit jak to tam chodí. Já, když jsem začal pracovat n Německu v roce 91 tak jěště nebyly agentury. Práci jsem si našel sám, a v té době jsem konstatoval, že bych celý národ nechal v německu pracovat tak 3 měsíce aby němcům přestali závidět peníze. Ale v podstatě jsem v té době byl opravdu svobodný člověk. Ale to k tomu nepatří. Můj názor na pracovní agentury je ten, že jsou to novodobí otrokáři a je mi s podivem jak tohle mohl stát nebo vlády států vůbec povolit. Podle mě nemají ánunk o tom, jak to tam chodí. A nebo je to další pračka na peníze aby se přesunuli zase do určitých kapes různých kámošů. Odsuzuji to. Lidé by měli otevřít oči a starat se sami za sebe a ne spoléhat na cizí agentury a platit jim za sny...

212135

10.2.2010 13:28

RE: Novodobí otrokáři

canario447 canario447 (zavináč) centrum (tečka) sk 190.?.?.?

Reakce na 212135

Tiez nesuhlasim. Pracovna agentura je sluzba. je to to iste ako cestvna kancelaria. Je urcena pre ludi ktory sa nevyznaju v spleti zakonov predmetnej krajiny alebo v miestnej situacii.Za to si moze pytat sprostredkovatelsky poplatok. Tak isto ako cestovka za to ze vybavi niekde v nejakej destinacii hotel, letenku a podobne formality si taktiez vyberie poplatok. Pracovne agentury aspon v SR musia byt registrovane a poplatok smu vyberat len do urcitej vysky ktora je presne stanovena zakonom.Dotycnemu by som poradi napisat na tu pracovnu agenturu staznost, za nedodrzanie podmienok, nech si ich idu preklepnut.Opisovany pripad je proste svinstvo co vrha tien na ostatne pracovne agentury ktore sa k tymto veciam stavaju seriozne.Okrem moralneho svinstva, to bude tusim taktiez v protipravne, aspon znacna cast cinosti predmetnej agentury

212151

8.9.2014 15:45

RE: Novodobí otrokáři

Alena 78.?.?.?

Reakce na 212135

suhlasim s autorom clanku . Ja som isla cez agenturu want2work a tam sme podpisovali zmluvu so Stoovarooij agency .
V preklade povedane , cudzincovi , ktory neovlada holandsky jazyk nedaju v Nl zmluvu na TPP . Poliaci ti tam pracovali snad vsade , vyroba syrov , vyroba mrazenej zeleniny , porcovanie kuracieho masa, sklady, a aj cez oto work , viem ze každý mal zmluvu na max 5 mesiacov . Potom by zamestnavatel musel zvýšit min mzdu na 10 euro a dat zmluvu na TPP.A ony radsej dovezu další autobus s polskymi uchadzacmi, alebo slovakmi.
Aj s tym ubytovanim a placou je to pravda .Ak odides , nedostanes viac vyplatu za posledny mesiac . Za ubytovanie v unimobunke kde nas bolo 8 sme platili 300 euro..Zarobila som 550 a 491 euro za mesiac ..
Predsa len , vielm ze vsetci nemozeme ist do Anglicka , ale tam tu zmluvu dostanes, hoci s min mzdou/6,31 libry/.Kde vidia ze mas snahu pracovat a nikam neodchádzat , pozeraju sa tam na nas inak .. [mrknutí jedním okem]

316966

10.2.2010 11:12

Meet your meat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=VIjanhKqVC4

212138

10.2.2010 11:52

Prace v Holandsku

MIchal Pavelka 212.?.?.?

Pracuju v Holandsku uz tri roky a neni to vsude stejne. Oproti ostatnim zemim v EU je to tady mnohem lepsi, na zacatku se clovek musi uskromnit. Taky jsem zacinal v pokoji na okraji mesta, kde jsme bydleli ve 3 ve 4ech a pracoval jsem jako uklizecka. Moznosti jak se vytahnout nahoru vsak existuji a je jich skutecne mnoho. Kuprikladu ucit se jazyk je mozne zadarmo skoro v kazdem vetsim meste. Pokud by nekdo byl vykoristovan, existuje tzv. Jurisdictie lijn, kde se da veskere bezpravi velmi efektivne a rychle napravit. Nehazel bych flintu do zita. Mam zkusenosti s praci v Anglii a Irsku a tam je to o dost horsi.
Kazdej si musi rozmyslet co chce delat a jestli ma dostatek energie na to zvladnou prvni rok, ktery je nejtezsi.

212144

10.2.2010 17:49

pred 13 lety

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

tak nejak se zacinalo aj tu v USA.Je to na cloveku .Kdyz si to namalujes jak nejake tele ,ze cekas ze ti v cizi zemi budou letat pecena kuratka do tlamicky,toz to samozdrejmne neustojis ani rok .Kdyz ale popremyslas a cekas ze kazdy zacatek bude tezky (specialne v cizi zemi bez znalosti pomneru a jazyka)tak vetsinou ustojis ten rok+- a pak uz stojiz na svojich nohach a mozes sa rozhodnut co dal.To je aspon moja zkusenost.

212174

11.8.2010 23:22

RE: pred 13 lety

Liverpool strykoone (zavináč) gmail (tečka) com 94.?.?.?

Reakce na 212174

Sa zobuď prosim a citaj poriadne tý ľudia zaplatili za prácu a nejaké podmienky urcite nikto nečakal to otrokarstvo. Ľudia chcú pracovať este aj zaplatia za prácu .

226043

25.7.2011 11:55

RE: pred 13 lety

Julo 46.?.?.?

Reakce na 226043

Agentúra Super Job sú absolútny klamári.Ked sme vycestovaly do UK,vsetko nas cakalo len nie to co naslubovaly,su to podvodníci.Mám snimy strasne zlé skúsenosti.Neodporúcam nikomu.

248950

10.2.2010 18:53

je sice pravda,že

fist.of.heaven 213.?.?.?

člověk by měl lecos očekávat,ale čeho je moc, toho je příliš.beru článek pozitivně, že chce člověk varovat druhé a ne že když "šlápnul na hrábě on, přeje to i jinému".nejde o to, že podmínky jsou těžké, jde o to, že např. konkrétně tato agentura lapá lidi na falešné sliby...a doplnění editora mě nepříjemně překvapilo.od někoho takového bych nečekal škemrání o podporu zvědavce.přestože jsem předplatitel, už sem moc nechodím.tolik nového a zajímavého k vidění tu není, v zásadě je to na jedno brdo.po změně pravidel jsem byl přesto přesvědčený,že budu z principu zvědavce podporovat, přestože mě diskuse a názory lidí o změně zásad uzavírání článků značně rozladily.ale už nějakou dobu cítím, že se vytrácí duch zvědavce a že web začíná běžet jenom ze setrvačnosti, stalo se vám to zaměstnáním.toto byla ale poslední kapka.jestliže se k tomu pane stworo takto stavíte, nemíním vás podporovat.vždyť solidarita je vlastně hloupost.a už při zakládání zvědavce jste musel vědět,že finanční těžkosti mít budete.a buďte ho budete muset pojmout komerčně nebo začít pracovat.tak nevím co tedy čekáte.až mi uplyne předplatné, už nic nezaplatím.a pošlu mailem žádost o výmaz ze seznamu předplatitelů a to co s tím souvisí, pokud to neděláte automaticky.a užijte si to tady, můžete to psát třeba rovnou anglicky, koukám,že to čtou hlavně emigranti, o blbé čechy (nebo slováky) tady asi není zájem...zato vás zajímají dojemné příběhy psů a koček.zřejmě víc než lidí koukám [pláč]

212185

11.2.2010 4:20

RE: je sice pravda,že

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212185

Cetk jste ten clanek od profesora Kellera, co vysel na Zvedavci? [mrknutí jedním okem] Vysel na Halo novinach, a to zrejme melo byt, to co by mohlo vadit editorovi pri zverejneni. Duch se mozna vytraci, ale ten delaji lide, prabda nahradit lidi jako je pam Taborsky neni jenom tak. Mozna by toc chtelo zpomalit tempo pri vydavani clanku, aby se zvedla kvalita. Nekdy mene byva vice.

Jsem taky emigrant, ale vztah k CR i Slovensku stale mam. Jinak by mi takovy radar mohl byt ukradeny. Ted ma byt v Rumunsku, a neni mi to jedno, protoze nestojim o posledni valku, kterou zacne nejaky vul s virou ve velke konecne vitezstvi. Ale prilis to nemohu na ceskojazycnem webu ovlivnit.

Nekteri lide na sve koreny jenom, tak nezapomenou. Faktem je, ze emigrantske zacatky jsou hodne tvrde i v USA. Skoro nikdo kdo tady zprostredkovava praci nehraje fer. Ja jsem mel treba stesti, co jsme mel slibeno, to bylo dodrzeno ( mimo stahovani depositu ), ale ve stejne firme cekali lide par tydnu na praci. Proste kseft nevysel, cekejte nebo se starejte sami. Hodne lidi skoncilo na uvod v Chicagu na Shelce, podobny styl jednani jako v clanku. A rekli jim pred temi deseti lety. Rekni "robie vszistko za pjent dolaruv na godine". Samozrejme na letisti jim bylo receno, ze to co si domluvili v CR mistni zprostredkovatele nezajima, a pokud si nechteji vystoupit i s kufrem z auta, tak hezky na drevo v hotovejch, uvodni poplatek za sluzby.

Ale my jako emigranti, co jsme tady nejaky ten rok jsme zatli zuby, a zvedli jsem z toho uplneho zera. Hnaka nas dobredu hrdost a nechteli jsem zazit do ponizeni, bay nam po nekolika mesicich rekl nejaky Jouda velke moudro: o pecenych holubech v Americe. A co vim od kamosu, tak i po letech si dycky aspon jeden jouda v hospode najde a rika jine moudro, o kterem se mluvi v Kellerove clanku.

A dneska s usmevem vzpominam na tehdy velmi tvrde zivotni zkusenosti. Co jsem za tech 10 let naucil a cenim si toho? Prizpusobit se rychle neprijemnym zmenam. Ono totiz jinak nejde, telefon potrebujete kvuli praci, auto taky, bydlet musite a jist taky. Dobre je mit pevne zdravi a tuhy korinek. Taky se naucite vazit si pratel, protoze je bezpecne poznate v tezkych casech. A pokud jde o tezke casy, tak ty nas cekaji v Americe je krize a jenom, tak neskonci. Budou se hledat obetni beranci. A kdyz se budeme vracet, tak budeme osocovani lidmi v Cechach, ze jsme si sli za lepsim a ted jsem pritahli zpatky.

Lidicky zlaty vite houbelec i tom, co to je i ekonomicka emigrace. Ekonomicti emeigranti jsou prevazne z tech regionu s vysokou nezamestnanosti a misto do Prahy, vyjeli na pul roku nebo na rok nekam dal vydelat si povetsinou na byt. Kdo neodjede behem prvniho roku byva tady prevazne dlouho. A kulturni sok trva zhruba ten rok. Vetsina emigrantu, kteri se vraceji po vice letech zaziva druhy kulturni doma, ale protoze s tim uz maji zkusenost, tak se z neho vetsinou otrepou rychleji. Nevycitejte nam emigrantum tedy, ze kdyz si precteme tento clanek, ze vime, jak to chodi. Vime to, protoze skolne za tuhle zkusenost bylo vysoke.

To samozrejme nemeni nic na tom, ze tenh...Automaticky kráceno

212239

11.2.2010 4:20

RE: je sice pravda,že

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212239

To samozrejme nemeni nic na tom, ze tenhle pripad mluvi o grazlech, kteri si udelali ze "zprostredkovani praci" byznys. Dokazat vsak umyslny zamer podvodu byva obtizne, hlavne jestlize to ma obstat pred soudem. Kdyz ziskaji spatnou povest neni problem zalozit novou firmu. Pokud k tomu je nutna licence, stat by mel byt velmi prisny na zakladani novych firem, eufemicky receno slovni hrickou "starymi znamymi firmami".

212240

10.2.2010 18:58

Uklízel jsem pro Poláky v USA

Khan 78.?.?.?

a nemůžu si na ně stěžovat.Pravda je,že Vás pošlou kdy a jak je napadne(letenky zaplatili oni),ubytování taky nic moc(pouze střecha nad hlavou-třípokojový byt se dvěma koupelnami pro 6 lidí),ale práce i finance přesně podle domluvy.Žádné deposity,žádné nekryté šeky.Lidi to málo ví,ale i jako ilegál si můžete jít na takového zaměstnavatele stěžovat(samozřejmě následuje vyhoštění).Můžu za sebe říct,že rok na supermarketech v USA byl jeden z nejlepších,co jsem zažil

212188

10.2.2010 19:10

Anglie totéž

jiri1973 90.?.?.?

viz můj článek na
http://www.blisty.cz/2008/1/28/art38600.html

nové zprávy od přátel- agentura používá k ubytování nelegálně obsazený byt, ze kterého byli policejně vystěhováni.

212190

10.2.2010 20:10

Dakujem editorovi za uverejnenie

jan chmura 213.?.?.?

a citatelom za podporu. Zrejme som bol mnohymi zle pochopeny (vcitane editora) a dockal som sa aj zlomyselnosti a posmechu. Moj umysel vsak bolo a aj je varovat ludi pred nekalymi praktikami personalnych agentur ktore lakaju ludi do zahranicia prostrednictvom klamstiev. Skutocnost je taka, ze keby povedali pravdu nik z poskodenych by tam nesiel.

Pokial zachranim aspon jedneho cloveka pred tymito praktikami, som spokojny a moj clanok mal zmysel.

Pozdravujem editora a prajem vela uspechov v publikovani fotiek s mackami a psami.

212196

10.2.2010 23:28

Slováci se cpou do Čech.

Brabec 84.?.?.?

(Prosím, nerozdmychávejte národnostní třenice. Příspěvek cenzurován. Editor.)

212216

1.12.2014 0:16

RE: Slováci se cpou do Čech.

Práca v zahraničí 85.?.?.?

Reakce na 212216

http://www.centrumprace.eu

322365

11.2.2010 4:31

...

Sellway 188.?.?.?

Zvědavce pročítám již delší dobu.Pro něco si Vás vážím, pro jiné obdivuju.Dodatek k článku ovšem vnímám se smíšenými pocity.Chci, a budu věřit že jste třeba jen unavený.

212243

11.2.2010 4:44

RE: ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 212243

Zrušil jsem ten svůj doplněk. A ano, mám toho poslední tři dny opravdu hodně.

212246

11.2.2010 12:30

Beheer zorgpolis

Kostej Nesmrtelny 62.?.?.?

Beheer zorgpolis = Beheer - ve jmenu/jmenem,z duvodu, zorg - zdravi, polis - pojisteni = sumasumarum: Zdravotni Pojisteni. Takze, kdyz si tam usmiknes ruku, tak ti ji zadarmo prisiji zpet! [chechtot]

212273

11.2.2010 21:22

NELUTUJEM

GODOTWAITERS 85.?.?.?

N I K O H O, KTO JE OCHOTNY PODIELAT SA NA ZABIJANI ZVIERAT NELUTUJEM...NAOPAK TESIM SA, ZE TAK SKONCILI (ESTE OCAKAVAJU POROZUMENIE A POLUTOVANIE) NAOZAJ TOTALNE SCESTNE...GRCAT SA MI CHCE...SI SA UZ ZAMYSLEL ASPON RAZ V ZIVOTE? DRUHEMU BERU ZIVOT A TY CHUDACIK NEMAS ANI PRACKU...NORMALNE SI MA ROZPLAKAL...
O TAKU "PRACU" SA MOZU UCHADZAT NAOZAJ IBA ZMRZACENI CHUDACI,FAKT
H U M U S.
SOM NETUSIL, ZE ZVEDAVCA CITAJU AJ MESIARI... [bliji]

212310

26.2.2010 15:45

RE: NELUTUJEM

Bivoj 195.?.?.?

Reakce na 212310

Nie som zastanca atropocentrickych teorii, ale davat na roven oklamaneho a ponizeneho cloveka a mrtve zviera je chore

213551

11.11.2012 8:04

RE: NELUTUJEM

Masiar 91.?.?.?

Reakce na 212310

Nelutuj a nezer maso.Zmrzacene mas myslenie,skor si zaostali chudak a uz nikam radsej nepis.

278880

11.11.2012 13:42

RE: NELUTUJEM

Peptalkin 62.?.?.?

Reakce na 278880

Ziadne myslenie nema zmrzacene. Zmrzacene myslenie maju ti, ktori si myslia, ze mozu zvierata vrazdit podla nalady a zachadzat s nimi ako s handrou. Pojedanie masa urobilo z ludi hlupe a agresivne selmy. Si tym, co jes, povedal svojho casu Hippokrates. A vobec sa nemylil. Ak ludom nevadi, ze pojedanie mrtvol z nich cini chore telesne a dusevne schranky, tak stoji pred vyhynutim. Je smutne, ze nevinne zvierata musia trpiet debilne a uchylne rozmary najhlupejsieho zivocisneho druhu aky kedy obyval Zem - Homo Sapiens.

278885

15.3.2010 15:53

vion- passion for better food:)

karol 77.?.?.?

s clankom od Jana Chmuru suhlasim na 100%, pretoze som v holandsku tiz pracoval. Este by som aj dopisal par realnych veci, ako napr zhulenych a uzratych poliakov, ktorych je tam vela a nozikmi pichaju slovakov. vykopuju dvere, kradnu peniaze... robia bordel, za ktory musia vsetci, vratane slovakov platit 50€ mesacne za skody.... touto cestou pozdravujem aj pana romana, manazera horizonu, ktory pri odchode z holandska, okrem nevyplatenych penazi ponukol aj privirobenie, kedmu dohodim dievcata zo slovenska pracovat dobordelu[smích] pekny den.. som rad, ze konecne niekto prehovoril niekto o tom ako to tam funguje..ja som tam bol pred rokom a nechapem ako je mozne ze este nikdeotom nic nehovoria a ludia tam stale chodia...

215027

24.3.2010 15:10

mäsiar

muz33 78.?.?.?

Dnes som podpisal zmluvu ohladom prace do HOlandska,dufam,že to tam neni take ako opisujete tu..vypočul som si aj nazory inych a chvalili si tak neviem čomu mam veriť.

215771

16.9.2010 0:24

je to tezke ale da se to vydrzet musi se chtit

trpaslik 81.?.?.?

zdravim v holansku sem nebyl ale uz jsem pres 6let v zahranici celkem jsem prosel 3 evropske zeme zacatky jsou vsude tezky poprve nas prijelo 11 do tydne 7 lidi skoncilo nevydrzelo tempo nebo mneli zdravotni problemy a nebo nechteli otrocit za par korun to bylo v roce 2004 a stezovali jsme si tetka se tam dela o 120% vic prace nez 2004 delaj tam sami polaci a uz ani oni tam nechtej delat a v druhy fabrice uz jenom romuni jde o to ze ty agentury nabiraj ze zacatku rezniky a kdyz fabryky potrebujou a rezniky nemaj tak tam posilaj vsechny profese nebo se hlasi lide co to v zivote nedelali ve snaze ze se chytnou ale soukrome spolecnosti maji zajem hlavne o kvalifikovanou levnou pracovni silu a lidi co budou makat 7 dni v tydnu za stejny plat bez priplatku a bydleni je podle moznosti levne spatne tetka delam v polostatni firmne delaj tady lidi i pres agenturu a vse je v pohode a v poradku az na bydleni je pekne ale drahe clovek si nevybere

228175

24.1.2011 7:44

Vyhrážanie pracovníčky agentúry

anna 178.?.?.?

Poznám človeka , ktorý chcel ísť pracovať aj s partiou do Holandska. Pracovníčka agentúry im najskôr ponúkla plat 1700€ a ubytovanie zdarma. Päť dní pred odchodom povedala že prvý mesiac budú dostávať len 5,5€ na hodinu, lebo ich budú zaúčať. Dva dni pred podpísaním zmluvy a odchodom vyšla s tým , že chce 250 € za ubytovanie , lebo sa musia istiť, že neodídu predčasne. Na otázku či im po mesiaci peniaze vrátia povedala , že nie. Tak povedali , že tam pracovať nepôjdu a že zmluvu nepodpíšu nech to zruší . V deň kedy mali podpísať zmluvu im ešte poobede telefonovala, a vraj je to neseriózne že neprišli a nahlási ich na úrade práce a nik ich už nezamestná. Vyslovene sa im vyhrážala. Ľudí v agentúrach ,ktorí manipulujú takto pomocou nepravdivých informácií s nezamestnanými by mali byť trestaní za podvod.

236699

24.1.2011 20:16

RE: Vyhrážanie pracovníčky agentúry

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 236699

>Ľudí v agentúrach ,ktorí manipulujú takto pomocou
>nepravdivých informácií s nezamestnanými by mali byť
>trestaní za podvod.

Tie info ktore im poskytla neboli "nepravdive", bolo to len postupne navysovanie vydavkov, ktore mohla oznamit vopred (ak by bola seriozna). Vy sa pytate presne ako vacsina slusnych ludi: ako to ze takito ludia nie su trestany za podvod? Zijeme v inej dobe a v tej je podvod novodoby sport. Pokial kadejaka "pracovnicka agentury" bude so slusnymi ludmi vyj*bavat a ona "trestana za podvod" nebude, treba jej to vysvetlit tak aby to pochopila a uz nikdy neskusila.. Inak bude slusne spravanie vzdy tahat za kratsi koniec.

236735

18.6.2012 17:30

nadam sa ojebat!

KILLER 85.?.?.?

VSETKO JE TO PRAVDA,JA SOM TAM NASTUPIL ASI PRED 3,ROKMI,PRACOVAL SOM TAM 2,MESIACE STACILO PO VYPLATU SOM MUSEL IST NA FIRMU ZA TYM POJEBANYM POLIAKOM TUSIM VOLAL SA MARKO!! ABY MI DAL MOJE PRACHY LEBO BY SOM MU TU SKURVENU PAPULU ROZJEBAL NA OBRUBNIKU PRED FIRMOV ZEVENAAR A TIES TA PICA SLOVENKA IVANA TEJ KED SOM JEJ ZAVOLAL CO SA DEJE TA TO ONA TIES JAK POJASENA NEDAJ TE SA OJEBAT S POZDRAVOM NEDAM SA OJEBAT HE HE PS- TIE PENIAZE SOM NA POKON DOSTAL TAK KOLKO SOM SI ODROBIL V TOM MESO KOMBINATE SLAK BY TRAFIL TAKY JOB NIKDY VIAC

270755

12.10.2012 16:38

potrebujem to vedieť!

peťka 95.?.?.?

chcela by som poprosiť kto bol v Holandsku cez agentúru universalconsulting v mäsiarských závodoch aby sa mi ozval na email pepca17@azet.sk ... potrebujem to súrne vedieť ..dakujem

277011

11.12.2012 14:49

doetinchem

enschlacker diodik (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

časť nemôžem poprieť. a to tú o trhaní rebier 8 hodín denne. boli sme 5 kamaráti v Doetincheme fabrika VION. ale zase na 2 strane peniaze boly vždy na čas a každý týždeň sa nás pýtali či nepotrebujeme zálohu a každý 2 týždeň sme dostavali zadarmo mäso. ubytovanie? par kylometrou od Doetinchemu 6 alebo 9 myslím ale v bývalom hotely teda v tom čase už len ubytovni. na tu sa sťažovať rozhodne nemôžem izba veľká 3sme boli na nej kupelka ako pol izby tepla voda vaňa. televízor na izbe kuchynka vibavena pračka a sušička bola dostupná (dedinka KILDER )a to bolo 5 rokov do zadu. to sa tam až takto zmenilo?

280391

9.4.2013 16:50

RE: doetinchem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 280391

No jo Dodu podla mna nebolo až tak zle...nijake problemy ako tuna ludia opisuju neboly...až na poliakou a to trhanie kosti ak si človek najde sistem tak je to vpoho

287889

2.4.2013 13:30

Horizont

Michal Račko miso64 (zavináč) azet (tečka) sk 91.?.?.?

ja len doplnim realie tejto marockej farmy
majitel pripomina jedneho pana menom Gustav zo serialu braking bad
Manazeri
Marek,, vyrazeny s polskej kriminalky za korupciu
Renata,, nejaka pani cez ubytovanie,, vysluzena slapka uzivajuca kokain
bez mena,, nejaka velka gorila,, majitelov poskok,,uzivany na silove riesenia, ako napr nasilna deportacia do nemecka,,
majstry a veduci pracovnici v tovarnach,, nuz pestra zmeska drabov dealerov drog a klamarov co vam miesto vyplaty ukazu vztyceny prostrednik, a daju bez okolkov podpisat hocico ako pracovnu zmluvu .
UBYTOVANIE
nuz k tomuto zrazu sa neda vyjadrit inak ako fetacky tabor, cest vynimkam, sa v stajnach tejto spolocnosti nachadzaju vsetky druhy kriminalnych zivlov spojenych s drogamy, castokrat pasene fetacke ovecky samotnymi majstramy s tovarni.
Zaverom tuto spolocnost odporucam ak stojite o dobrodruztvo spojene so zasvetenim do sveta narkotik,
a pozdravujem slecnu Kazarovu s Universal konsulting [bliji] [bliji] [bliji] [oči v sloup] [bliji] [bliji]

287513

30.5.2013 18:35

RE: Horizont

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 287513

...chcem sa informovat,na to co pisete je pravda?maju mi tam ist obe deti,nemam skusenosti z uvedenou firmou.dakujem.

290507

30.5.2013 20:41

RE: Horizont

Michal Racko miso64 (zavináč) azet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 290507

stojim si za vsetkym co som napisal,
moja skusenost je taka ze v agenture Horizont sa tocia najroznejsie drogove kriminalne zivly,
najma s dovodu pristupu vedenia k ludom ako v ovciam,
zrejme sa jedna o povahove vlastnosti marockych majitelov agentury, a manazmentu tejto spolocnosti, ktorej zrejmetento fetacky zraz vyhovuje, alebo ho nevedia ucinne potlacit,
to mi je kazdopadne jedno, mna stala spolupraca s touto spolocnostou krizik s drogami v ubytovni De Steeg,ktoru mi neda oznacit inak ako hnus na zvracanie [bliji]

290515

27.6.2013 15:34

Jan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Nemate platit poliackym agenturam za pracu!!! nemate hubu? kupiť si letenku za 50€ a isť sa pytať od baru k baru že hladam pracu. spisať normalnu zmluvu a robiť ako človek. a nie sa strachovať či donastanem vyplatu. Dementní slovaci na seba nechaju srať a ešte aj podakuju za to! Kam kolevek som išiel vždy som si tatko našiel solidu pracu na leto.

292276

11.12.2013 22:17

Zle skusenosti s agenturou Personalny leasing.s r.o.

Ajusa 188.?.?.?

Aj ja nadvazujem na zle skusenosti s agenturou. Po zaplateni administrativneho poplatku 30 Eur aj sprostredkovatelskeho poplatku 230 Eur som bol dopraveny do Holandska na pomocne prace do mesokombinatu pre agenturu Horizon. Po odpracovani 1 tyzdna mi bolo povedane, ze praca pre mna nie je a ze sa mam ihned v ten den vystahovat. Nebudem opisovat tie 4 dni kym som sa dostal na Slovensko, ale od toho momentu nas mala agentura tzv. na haku uz sme pre nich neboli zaujimavi. Vyplatu som doteraz nedostal, vraj ju na 100 percent dostanem mesiac po ukonceni pracu, co je za 2 dni ale vobec tomu neverim Zvazujem podnet na kriminalnu policiu, lebo mam pocit, ze agenture ide len o jej vlastny financny prospech ako aj dat podnet na presetrenie na inspektorat prace, nech sa majitelovi pozru trochu na jeho praktiky a hlavne chcem vsetkych varovat, aby ste si dobre rozmyslali cestu s agenturou.

300602

20.1.2014 20:11

tiež oklamana ..

Alena 91.?.?.?

nieco podobne sa mi stalo cez agenturu want2work , len o 3 roky neskor .Zarobok sme mali 5,15 na hodinu , samozrejme part time , ved kto by tam dal hlupemu slovakovi/poliakovi/ TPP , aby mu musel zdvihnut plat po 3 mesiacoch na 10 euro ?!
Prvý mesiac som odrobila 75 hod, druhy 95 , a treti 121.Ked som odisla domov , uz som samozrejme vyplatu nevidela , lebo zamestnavatel mojim odchodom utrpel stratu ..Ziadna agentura vam v holandsku nezabezpeci TPP ..
ak to aj tvrdi , tak klame,Ziadne Holandsko .. [mrknutí jedním okem]

302841

12.2.2015 9:51

Horizonmeat

kuko 178.?.?.?

cawte ja som sa akurat vratil z Holandska som robil pre Horizon skoro rok. robil som v Scherpenzeli, ubytko nic moc ale dalo sa a robota v pohode.bol som cez agenturu z trencina. isiel som prec lebo chcem vyskusat aj anglicko tak uvidime..

326912

3.6.2015 12:18

europersonnel

CHEEZY creasiry (zavináč) gmail (tečka) com 95.?.?.?

No, ten čo to píše píše čistú pravdu, ja osobne som bol síce nie na pomocnych pracach s mäsom, ale viem že tieto praktiky sú vždy podobné, ja som bol dva krát v NL, raz som šiel robiť práce na poli, ošklbavanie kvetov z lalii, katastrofa, málo hodín, málo práce, vela ludí, ubytko s mravcami, v chalupkach, no hruza, nemali sme skoro ani na jedlo ! aspon kontakty som nazbieral, a druhý raz som naštastie zobral auto, to bolo najlepšie, prišiel som cez Europersonnel agenturu, miesto ubytka, samí poliak, smrad ako od blvanice, povedali mi že nemaju pre mna volne miesto, volal som kontaktnej osobe, a pani že " teraz nemožem, zachvilku vam zavolam " a položila, no, len ja som bol po 13 hodinovej ceste, a fakt som nevladal, auto nemalo kde parkovať, všade parking hodiny, za 5€ na noc, po hodine sa mi podarilo nejak ubytovať, chvala bohu, ale vnoci sa sekerou začali napitý poliaci dobíjať do vedlajšej " izby " hluk, krik, buchot rachot, hruza !!! samozrejme že som držal picu, rano ma odviezli na miesto určenia, kde som robil pri nejakych kvetoch, tam mi povedali že som neni dobry a dovi, dosla mi sms ze sa musim do troch dni vystahovať, to som tam bol 5 dní a robil v práci tak ako zvyšok, avšak .... no hruza, kedze som mal auto a kontakty tak mi pomohli v inej agenture ale musel som 200Km inde isť, tiež to nebolo med lízať, samí poliak, alkohol, drogy, agresivita, robili mi zle, auto som mal každe ranko s vyfučanými gumami lebo som nechcel voziť židakov z PL do coffie shopov. proste boj o prežitie, hodín asi 20 týždenne, plat na prežitie, nakoniec som ušiel na vianoce domov a nevratil sa :/ je to smutny fakt že napriek týmto zážitkom, tu na Slovensku ma zničili zas exekutorsky za neplatenie odvodov do ZP, pričom som v NL bol oficialne regnuty a platil 90€, tak asi sa jebnem aj ja pod vlak ! a ten kto prežil v NL je buď čistý alkoholik, alebo feťoš. lebo inak by to neprežil. [cool]

333949

14.12.2015 14:52

RE: europersonnel

Tera 78.?.?.?

Reakce na 333949

Standardne nereagujem na taketo prispevky, ale neda mi nenapisat, nakolko tento prispevok ma uraza a aj ludi okolo mna, ktori sme pracovali v Holandsku a chystame sa naspat.
Vela ludi pracuje v Holandsku, ktori na rozdiel od teba nie su ziadny alkoholici, tak neurazaj ludi ktori vedia nieco robit na rozdiel od teba. Mozes ist cez hoci aku agenturu a pracovvat pre hoci koho, ak si raz neschopny, tak si neschopny a neurazaj ludi. Podla tvojoho prispevku je mozne akurat tak usudit, ze ked pojdes kdekolvek, vsade budes mat problem, lebo ty si ich povodcom. Mal si problem prvy krat, druhy krat, na Slovensku mas problem podla toho co pises. A ludia nech si spravia svoj usudok, tiez poznam takych, ktori sa tvaria ze su nieco viac ako ostatni a vsetci naokolo su na vine. V Holandsku som uz robila a chystam sa tam zas a prave tito Europersonnel maju na rozdiel od inych agentur celkom dobre referencie, checkla som si to, lebo tiez planujem cez nich ist, komunikacia je velmi dobra, tiez som dostala na nich kladne doporucenie.

343069

15.12.2015 13:44

RE: europersonnel

Cheezy 78.?.?.?

Reakce na 343069

Vážená pani.

dúfam že viete čítať a písať ! Nikto Vám nič nepíše že vy ste alkoholik, feťák, díler !
Pochopte že každý máme svoje skúsenosti ! Preto Vás poprosím nerobte zo mňa niečo čo nie som. Pokiaľ máte nejaký problém a ste vzťahovačná, poprosím tri krát denne lexaurín!!! S pozdravom občan Slovenskej republiky [smích]

343116

17.2.2016 11:20

RE: europersonnel

Tera 178.?.?.?

Reakce na 343116

Tu je presne vidiet reakcia tohoto pana, Vam uz nepomoze nic a neurazajte ludi ktori pracuju v Holandsku. Keby nebol problem u Vas, tak uz davno sa niekde uplatnite. Je pravda, ze kto nechce robit, ten robit nebude a zo vsadial ho vykopnu. Ale to je vsade vo svete. Samozrejme ze sa bude stazovat na vsetko naokolo. Tym nechcem obhajovat ziadnu agenturu. Z mojej osobnej skusenosti viem, kolko veeeeela je ludi ktori sa nevedia prisposobit a su zvyknuti na to, ze mamicka nieco vybavi, mamicka sa postara a zrazu pride niekde a mamicka uz nema dosah a vznika problem.

345655

17.2.2016 14:02

RE: europersonnel

cheezy 78.?.?.?

Reakce na 345655

[velký smích] teraz zas koho myslíte [smích] ak ste to písala mne, tak ja som vĺčie decko čo si rieši problémy od 14tich sám, sám pracoval ako živnostník, sám riešil problémy s debilizmom na slovensku, avšak... [smích] beriem Vás ako že ste to písal/a z firmy ktorá má svoje podobné praktiky [smích]

345658

18.2.2016 16:24

RE: europersonnel

Tera 178.?.?.?

Reakce na 345658

Ako som písala, neobhajujem žiadnu agentúru, neviem prečo ste zareagoval na mamičkovské typy, Vy ste sa s takým nikdy nestretli? Takí sú najhorší, ktorí majú povolanie "SYN" prípadne povolanie "DCÉRENKA" a hlava vygumovaná.

345726

1.8.2015 23:22

Miro

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Tie rebra som sklbal asi 20 minut a neviem ako sa uz volal ten Hol..manazer na E ,,myslim a povedal som mu ze to nech robie polsky zidi a pod..ludsky smejd a preradil ma.

337380

Příspěvků: 57

10.02. 03:33 canario447  Tak celkom nesuhlasim s editorom
10.02. 03:56 Rene Bartosek  K doplneni editora.
10.02. 04:15 Jan Fiedler  Až k slzám mě dojalo
10.02. 04:30 Vladimír Stwora  RE: Až k slzám mě dojalo
10.02. 19:04 Jan Fiedler  Nic e zlém...
11.02. 15:01 Peter Szakal  Ty Fiedler o dvou kurkach!
13.02. 06:53 Jan Fiedler  Vy,pane Petere Szakale
14.02. 22:11  RE: Vy,pane Petere Szakale
13.02. 08:53 Datel  RE: Až k slzám mě dojalo
01.12. 01:06 Satanist  RE: Až k slzám mě dojalo
10.02. 10:38  OK, AZ NA TY STEREOTYPY...
10.02. 10:55 hombredavid  Novodobí otrokáři
10.02. 13:28 canario447  RE: Novodobí otrokáři
08.09. 15:45 Alena  RE: Novodobí otrokáři
10.02. 11:12  Meet your meat
10.02. 11:52 MIchal Pavelka  Prace v Holandsku
10.02. 17:49 lesan  pred 13 lety
11.08. 23:22 Liverpool  RE: pred 13 lety
25.07. 11:55 Julo  RE: pred 13 lety
10.02. 18:53 fist.of.heaven  je sice pravda,že
11.02. 04:20 Rene Bartosek  RE: je sice pravda,že
11.02. 04:20 Rene Bartosek  RE: je sice pravda,že
10.02. 18:58 Khan  Uklízel jsem pro Poláky v USA
10.02. 19:10 jiri1973  Anglie totéž
10.02. 20:10 jan chmura  Dakujem editorovi za uverejnenie
10.02. 23:28 Brabec  Slováci se cpou do Čech.
01.12. 00:16 Práca v zahraničí  RE: Slováci se cpou do Čech.
11.02. 04:31 Sellway  ...
11.02. 04:44 Vladimír Stwora  RE: ...
11.02. 12:30 Kostej Nesmrtelny  Beheer zorgpolis
11.02. 21:22 GODOTWAITERS  NELUTUJEM
26.02. 15:45 Bivoj  RE: NELUTUJEM
11.11. 08:04 Masiar  RE: NELUTUJEM
11.11. 13:42 Peptalkin  RE: NELUTUJEM
15.03. 15:53 karol  vion- passion for better food:)
24.03. 15:10 muz33  mäsiar
16.09. 00:24 trpaslik  je to tezke ale da se to vydrzet musi se chtit
24.01. 07:44 anna  Vyhrážanie pracovníčky agentúry
24.01. 20:16 KILLROY  RE: Vyhrážanie pracovníčky agentúry
18.06. 17:30 KILLER  nadam sa ojebat!
12.10. 16:38 peťka  potrebujem to vedieť!
11.12. 14:49 enschlacker  doetinchem
09.04. 16:50  RE: doetinchem
02.04. 13:30 Michal Račko  Horizont
30.05. 18:35  RE: Horizont
30.05. 20:41 Michal Racko  RE: Horizont
27.06. 15:34  Jan
11.12. 22:17 Ajusa  Zle skusenosti s agenturou Personalny leasing.s r.o.
20.01. 20:11 Alena  tiež oklamana ..
12.02. 09:51 kuko  Horizonmeat
03.06. 12:18 CHEEZY  europersonnel
14.12. 14:52 Tera  RE: europersonnel
15.12. 13:44 Cheezy  RE: europersonnel
17.02. 11:20 Tera  RE: europersonnel
17.02. 14:02 cheezy  RE: europersonnel
18.02. 16:24 Tera  RE: europersonnel
01.08. 23:22  Miro

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 0

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,27 Kč
Euro
26,33 Kč
Libra
29,61 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,21 Kč
Švýcarský frank
24,39 Kč
100 japonských jenů
21,33 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 939,09 Kč
1 unce stříbra
524,57 Kč
Bitcoin
409 187,59 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 16 669