Diskuze k článku

Podle izraelského rabína judaismus dovoluje zabíjet nežidovské děti

Příspěvků 43

17.11.2009 0:12

Mno, a vidite ..

steve 97.?.?.?

.. co, ze bychom nacpali nase deti do mrazaku ? Aby je nenasli. Nebylo by to popirani holokaustu ? Asi bylo. Urcite by bylo. To snad abychom je pozabijeli sami. Abychom nahodou nebyli popotahovani ...

205006

17.11.2009 9:35

Je to vůbec pravda!?

korutan 81.?.?.?

Nenávistnost jejich učení je fantastická, ale především hrůzná!
A to bez souvislosti s tímto článkem. Ten je jenom dalším zrnkem v moří písku hlásané nenávisti!
Velmi rád bych znal názor na tuto problematiku pana premiéra. Jak on se k takovému názoru staví!? Bude se vytáčet, a nebo taková názor kategoricky odmítne!? Protože autentičnost článku není v této chvíli důležitou, ale jeho postoj by jasně ukázal pozici, v které dnes jsme!

205031

17.11.2009 9:44

RE: Je to vůbec pravda!?

Vanguard 86.?.?.?

Reakce na 205031

Proč premiéra? Odpovídá snad za kdejaké nesmysly, které napíše jeho souvěrec v cizím státě?

205033

17.11.2009 10:15

RE: Je to vůbec pravda!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 205033

Neodpovídá [smích] Vložený obrázek

205035

17.11.2009 13:12

RE: Je to vůbec pravda!?

Vanguard 86.?.?.?

Reakce na 205035

To jsem rád, že se shodnem.

205053

17.11.2009 15:09

RE: Je to vůbec pravda!?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205053

Na to shode bych si nebyl tak jisty. Kdyz me nekdo podstrci, ze jsem nacek, tak nemam problem rict svuj nazor na nacismus. A servitky si pritom neberu. Tak samo nemam problem tvrde zkritizovat nejakou ceskou svinarnicku. Ono to funguje tak, vsechny narody vedi, ze sjou mezi nema prumerni lidickove, skveli lide i svine. Pokud jsou vsak Nemci, Cesi, Francouzi, Brazilci, Rusove, Amereciane, Cinani..., pokud v ramci techto narodu jsou svine povazivany kriticky za svine, tak s tim nema nikdo problem. Horsi je pokud bychom sve narodni svine kryli za kazdou cenu bez ohledu na jejich ciny!!

205065

17.11.2009 13:23

RE: Je to vůbec pravda!?

steve 72.?.?.?

Reakce na 205033

NESMYSLY ?
---
.. izraelsti vojaci v Gaze meli prikaz zabijet vse zive od 12-ti let veku nahoru / viz odkaz, ktery jsem postoval/.
... s temito novymi "smernicemi" od soudruha rabina budou samozrejme radi vrazdit i v kolebkach (coz stejne delaji uz dnes)..
--- k obrazku soudruha Fishera "u zdi", kterou navstevuje i soudruh rabin - JE TREBA KOMENTOVAT ??? Ten udela Kdykoliv Cokoliv bez Jakychkoliv vycitek svedomi. Je jeden z nich.

205055

18.11.2009 19:54

RE: Je to vůbec pravda!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 205055

Tak to v přelidněné Gaze dost blbě stříleli. Nebo jim došly náboje? [smích]

205183

19.11.2009 11:33

RE: Je to vůbec pravda!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 205055

Zvláštní, že tedy za 3 týdny zabili necelých 1500 lidí. Pokud by byl příkaz "zabíjet vše živé od 12 let věku nahoru", pak bych čekal 1500 mrtvých (při síle izraelské armády) tak během 5 minut...

205239

22.11.2009 15:12

RE: Je to vůbec pravda!?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 205239

To by pak ale velice rychle přišli o práci a zábavu. Je třeba po kouskách ať krvavé mejdlo fičí co nejdýl. [bliji]

205451

17.11.2009 9:41

Óda na Židy

Kubajzzz 88.?.?.?

co na to říci než "PROČ NÁM PŘIBÝVÁ STÁLE VÍCE HLOUPÝCH LIDÍ?!"
Celá otázka židovství a jejich státu je tak zpochybnitelná, přičemž jejich míchání do globální politiky a řízení velmocí, ba i občanů zákazem popírání holokaustu, který nikdo nepopírá, je směšná.

205032

17.11.2009 11:50

Takže keď, tomu dobre rozumiem.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Podľa toho rabína, ktorý je autorom tohoto druhého Main Kampf-u, páchať holokaust v mene štátu Izrael je OK.
Asi im jeden holokaust nestačil, párkrát to musia zopakovať.

Myslím si že mocní tohoto sveta po tom, čo USA pádne na kolená uverejnia podobné vyhlásenia v mainstreame, vypukne ďalší pogrom/holokaust a oni budú myť ruky ako Pilát Pontský, a nakoniec si z toho znova vyťažia maximum. [bliji]

205043

17.11.2009 12:19

Ctete Talmud, tam to je !!!

kozoroh 61.?.?.?

"Economic crises have been produced by us for the goyim by no other means than the withdrawal of money from circulation." - Protocols of Zion - 20
-------
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Status of Non-Jews

"Only the Jews are human beings, the non-Jews are not human beings, but beasts."
(Kerethoth 6b p. 78, Jabmuth 61a)
"You Israelites are called men, for which the peoples of the world do not deserve the name of 'men,' but that of beasts."
(Babylonian Talmud, Baba Mecia, page 114, column 3)
"The children and descendants of a stranger (non-Jew) are like unto the issue of beasts."
(Babylonian Talmud, Jabnuth, page 94, column 2)
"The non-Jews were created that they might serve the Jews as slaves."Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001

(Midrasch Talpioth 225)
"There is no wife for the goyim (non-Jews), they are not really women."
(Talmud IV/4/81 + 82ab)
"The goods of the goyim (non-Jews) are like masterless waste and anyone who gets hold of them has purchased them."
(Talmud IV/3/54b)
"Non-Jewish property belongs to the Jew who first lays claim to it."
(BabbaBathra 54b)
If they had sexual intercourse before they were three years and one day old the hymen would grow again, and they would be virgins. V. 9a and 11b and cf. Nid. 44b and 45a.
— Rabbi Dr. Daiches

Kdyz, nebudete mit moznost cist Talmud,tak si prostudujte Bibli a vzpomente chovani papeze.

205046

17.11.2009 12:40

a co Islám ?

občan 213.?.?.?

Ten rabín je blázen, zabíjení je vždycky špatné. Desatero přitom říká: "Nezabiješ!" A je tam snad napsaný koho a za jakých podmínek ? Není, tak nevím co si to překrucuje.
Tady se nadává na izraelského rabína ( i když oprávněně), ale co takový Islám v Evropě ? To už tady nikoho nezajímá ... Muslimové jsou pohromou celého světa. Už tehdy Mohamed vraždil a ti, kteří nepřijali jeho učení, museli nejdřív platit, aby na jejich území mohli zůstat a následně je stějně vyhnal. Dokonce měl prý až 8 manželek, z toho jedna měla asi 10 let, jestli si to dobře pamatuju. Tudíž byl pedofil. Už tehdy to byla katastrofa a dnes vidíme, že je to pořád stejné, ne-li horší. A až vám muslim, nedej Bože, někoho z rodiny zabije, protože jste nevěřící psi, tak si teprve uvědomíte realitu totoho náboženství. [naštvaný]

205047

17.11.2009 17:53

RE: a co Islám ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205047

Zalezi na koho to desatoro ma mit platnost? Na tom se Jezis nemohl shodnout s farizeji a temi, co sdileli jejich nazor a skoncil na krizi se slovy jeho krev na nase hlavy a na hlavy nasich deti, protoze zjevne na Jezise jako Zida se desetaro vztahovalo i s tim nezabijes. Mimo jine pro muslimy je Jezis jedne z proroku jako treba Abraham nebo Mojzis a Marie je matkou proroka? Jaky je pohled talmudistu?

Clanek je o konkretnim vykladu nabozenstvi na zaklade vyroku predstavitele tohoto nabozenstvi. Dejte konkretni priklad islamskeho duchovniho, ktery tvrdi takove svinstvo a jehoz statni rezim se podobnym moralnim marasmem ochotne ridi, napr. utok na Gazu pred rokem byl ukazkovy priklad, stejne ukazkovym prikladem bylo jakym stat Izrael resil obvineni z valecnych zlocinu a to prosim Izrael tvrdi o sobe, ze je demokracii. Izrael by rad do evropskych struktur. Z toho jsou dve mozna vychodiska. Bud Evropa prijme za sve "moralni hodnoty" sionistickeho rezimu, nebo si ponecha svou moralku zalozenou na krestanske kulture!!

205081

17.11.2009 18:25

RE: a co Islám ?

\ 78.?.?.?

Reakce na 205047

Pokud je mi známo tak v originále v hebrejštině tam není ""Nezabiješ!" ale správně "Nespácháš vraždu!"
Rozdíl mezi "zabít" a "zavraždit" zná i právní laik... Chyba nastala při překladu z hebrejštiny, otázkou je zda cíleně...

Tím neobhajuji to co dělají Izraelci nebo chtějí teprve dělat, tím jen na tomto místě bojuji proti oblíbenému dogmatu, že Bible zakazuje zabíjet. Bible to dovoluje se účinně bránit i za cenu života toho druhého. Nedovoluje vraždit.

205082

17.11.2009 19:15

RE: a co Islám ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 205082

Ano možná tam je nezavraždíš, ale celé se to vztahuje na Izraelce, či Židy. Desatero je určeno jim. Také začíná slyš Izraeli, bůh tvůj, bůh jeden jest, a pak následují další. Tam není, Pokolení Adamovo slyšte, nebo lidé všech národů slyšte. Cítíte ten rozdíl? V podstatě říká, mezi sebou se židé, Izraelci nezabíjejte, nevražděte. Jiné národy klidně vyvražděte nebo podrobte. Ostatně knihy Jozue to jednoznačne potvrzují. Proto jsou možné ony rabínské výklady, které jsou děsné, ale pozor, nejsou v rozporu se starým zákonem. Pavel

205086

19.11.2009 15:01

RE: a co Islám ?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 205086

Jsem přesvědčen o tom,že nějaká slovíčka, komu je určeno desatero a podobně, není vůbec relevantní. Toto "desatero" má každý člověk zapsáno ve svém svědomí. Člověk již při svém formování mysli dokáže rozlišit, co je správné a co špatné. A to nemusí vůbec nic číst o nějakém desateru (....."hvězdné nebe nade mnou a morální zákon ve mně...."[mrknutí jedním okem]. Své svědomí nikdo neoblbne, neustále nás obviňuje ze špatností. Jistě, mnohdy dokážeme toto eliminovat různými výmluvami, naučit se je otupit, ovšem stále znovu a znovu si uvědomujeme, že jisté zásadní hodnoty nám nikdo na papíře předkládat nemusí. Určitě zde hraje roli výchova, morálce nás učí naši rodiče a společnost lidí, věřím však, že toto máme "zakódováno v naší DNA", když to trošičku přeženu.

205255

19.11.2009 16:46

RE: a co Islám ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 205255

[zmaten] [naštvaný] ..Toto "desatero" má každý člověk zapsáno ve svém svědomí. Člověk již při svém formování mysli dokáže rozlišit, co je správné a co špatné. A to nemusí vůbec nic číst o nějakém desateru... [zmaten] [naštvaný]
určitě nemá.etika různých skupin , ethnických i jiných, v různých dobých je různá.
[překvapení] [chechtot] ....Své svědomí nikdo neoblbne, neustále nás obviňuje ze špatností. ... [překvapení] [chechtot] [oči v sloup]
to se ovšem mýlíte.
jednak to vyplývá z předchozího, jednak i pokud jde o závaznost ve smyslu skupinové a dobové ethiky , jsou lidé, kteří žádné takové obvinující svědomí nemají.
a navíc existují také sociopati. [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]
[zmaten] .....ovšem stále znovu a znovu si uvědomujeme, že jisté zásadní hodnoty nám nikdo na papíře předkládat nemusí...[zmaten]
a to je ovšem absolutní omyl, jak dokazuje historie, každodenní zkušenost, zvláště vychovatelů a !!!!psychologie !!!!.

[velký smích] [chechtot] ..věřím však, že toto máme "zakódováno v naší DNA", když to trošičku přeženu... [velký smích] [chechtot] To jste nepřehnal trošičku,ale pořádně. [chechtot] nic takového jednoduše neexistuje. kontrolná otázka, kterou etiku máme zakodovanou? jak to, že se v tom neshodneme? jak by se tyto zásadní hodnoty projevovaly bez výchovy? jakto, že se projevují tak různě v různých zemích, sociálních vrstvích, ideologiích, náboženstvích, dobách.

že jste jen žertoval, vy šibale [velký smích]

205263

19.11.2009 18:02

RE: a co Islám ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205263

Ja bych ty geny nepodcenoval, i kdyz vychova je velmi dulezita. Nedavno jsem videl jedno dite ve veku dvou let, ze ktereho mi sel mraz po zadech. Zkuste se podivat na heslo ponerologie.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=4586
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3109

205270

20.11.2009 6:55

RE: a co Islám ?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 205263

Ono je to těžké a složité téma, není to na debatu či hádání se na Zvědavci, kdybychom se někde potkali a mohli v klidu o těchto věcech pokecat, jistě bychom našli mnoho věcí, na kterých bychom se shodli. Podobná témata řeší náboženští vůdcové mnohá staletí, začala se do toho již míchat i věda, ještě nás dle mého mnoho nových "objevů" v této souvislosti čeká.Nechci s tím zde dále polemizovat, berte to jen jako příspěvek.

205322

21.11.2009 0:19

RE: a co Islám ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 205255

Erwine, já s Vámi v podstatě souhlasím. Vtip je právě ale v tom, že judaismus je etnocentrické náboženství a jako takové má svou ůlohu a funkci. Mimo jiné právě v tom, že má ono "vrozené" svědomí upravit, vést, zformovat. A to formování je právě v tom, že Desatero, ať tomu věříte, nebo ne, příkře rozlišuje na ONI a MY. Na etnicky příslušné a nepříslušné. Na Gojimi a negojimi. Je určeno Negojimům. Tento morální kodex (desatero) není tím co se z něho dělá. Není ani univerzální, ani úplný ani pro nás určený. A ve spojení s rabínskou tradicí to potom vyústí v to co se píše v článku. Jinak byste se divil, kolik lidí na světě se nechává řídit, slovíčky, poučkami, svatými texty, plamenými prohlášeními. Proč chodí lidé ke zpovědi? Jo a rozhodně nemám ve svém svědomí, že bych mněl mít Jahveho jako jediného boha a miloval ho ze vsi sve sily a srdce. Pavel

205390

17.11.2009 19:35

RE: a co Islám ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205082

Tak to jsem nevedel, to je velmi vyznamny rozdil v prekladu i logickem smyslu. Dekuju za informaci. [smích] Ale vratim se jeste k te moralce. Moralka je pojivo, ktere drzi lidske spolecenstvi pohromade. Lidi by nemohly existovat jako spolecenstvi pouze na fyzicky vynucenych pravidlech, existuji silna "nepsana" pravidla, ktere je velmi obtizne prekrocit, protoze jsou zapsana uvnitr kazdeho cloveka.

At nekdo zkusi jenom tak bezduvodne nekoho uderit nebo mu ublizit. Bude muset prekonat silnou vnitrni barieru. Prvni pokus je vzdy nejtezsi. S opakovanim to jde snadneji a snadneji, protoze se borti moralni hranici uvnitr jednotlivce. Ale to je pouze prvni uroven, existuje silna zpetna vazba psychickeho charakteru v podobe svedomi, ktera muze vest az k silenstvi nebo sebevrazde. Pred svym svedomim nelze utect nikam.

Takze pro deleni lidi na nadlidi a podlidi jsou dva principielni duvody, za prve vnitrni psychicka integrita, kdy prekroceni moralnich pravidel vuci "podlidem" umoznuje vypnout vnitrni autoregulaci. Dale moralni destrukce pravidel se nezadrzitlen siri ve spolecnestvi. Lide si zacnou klast otazku. Kdyz jde porusit tohle pravidlo, tak proc bych nemohl porusit tohle? Je nutno tedy branit sireni desintegrace pravidel.

Takova moralni agonie muze trvat skutecne velmi dlouhu za predpokladu kontroly toku informaci, ktere neuzmonuji lidem vnimat dusledky tohoto stavu. Nastup informacniho veku, vsak rozbiji postupne informacni bariery. Dalsi faktor je dany principem akce a reakce. Cim vice amoralni sily je pouzito tim vetsi to vyvolava odezvu. Zvlastni kapitolou jsou psychopati, to jsou lide, kteri nemaji schopnost psychicky zazit a vcitit se do utrpeni tech druhych, ktere zpusobuji. Proste jim chybi svedomi.

Nedavno jsem cetl pripad, ze na zaklade "zlocineho genu" doslo ke snizeni trestu. Trest neni pouze snaha o napravu dotycneho jedince, ale i ochrana zbytku spolecnosti pred nejakou cinosti. Nedokazu si predstavit, ze by nasi predkove byt geneticky disponovanemu jedince k pedofilii, verejne predhazovali sve deti, aby si to navzajem uzili. Tohle prirovnani je velmi hrubeho zrna, ale nekteri "humanisti" maji velmi hrubou ochranu kolem sveho mozku. V soutezi berany duc by se radili mezi velke favority. Pravda jsem apson z hlediska kulturnich korenu a krtu krestan, ale zdaleka ne dokonaly. Nemam totiz ve zvyku nastavovat druhou tvar, naopak mam tendenci to vratit i s urokama. Padni komu padni.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=4700

205087

17.11.2009 21:29

RE: a co Islám ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 205047

Myslíte, že je vyslovení takového názoru na rabína také antisemitismem ?

205098

18.11.2009 10:34

RE: a co Islám ?

mila22 195.?.?.?

Reakce na 205047

Myslím, že Evropa a USA dělají správně, když podporují stát Israel. Bez pomocí Západu by muslimové převalcovali židy v průběhu několika dnů. Mně osobně jsou odporní jak radikální židy, tak i radikální muslimy a proto si myslím, že je dobré, že si zatím vraždí navzájem. Čím méně zůstane na světě židů, tím lépe pro křesťany - a podobně je to i s těmi muslimy. Jasné, že musíme židům pomáhat ve jménu nějaké demokracie atd., ale tomu nikdy a nikdo nevěřil. Ať raději ta fronta bude i dál v Palestíně, než aby musilmský svět přenesl svůj džihad do Evropy.

205138

18.11.2009 15:15

RE: a co Islám ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205138

Dobry vtip Izrael je regionalni vojenskou mocnosti s nuklearnimi zbranemi, zadny rezim bez nuklearnich zbrani jeste nenanapadl zemi s nuklearnim potencialem. Na rozdil od vas povazuju vrazdeni lidi za odpornost a toho, ze by muslimove prenesli svuj Dzihad do Evropy se nebojim.

Zatim do Evropy muslimske extremisty se zbrani v ruce prenesl nekdo jiny a nekdo jiny je i podporuje. Vedle nich vyrostla jina sebranka, ksefty s lidma rozporcovanyma na organy jsou malou ukazkou schopnosti, plus kontrola nad obchodem s drogami. Ted z nich jsou nasi spolubojovnici ve zbrani v ramci NATO. [bliji] Protoze se zacinaji sirit reci o Velke Albanii, takze zacne byt veselo. Uz doslo ke stretu Thaciho s nemeckoui tajnou sluzbou. Svycari sice umravnili de Ponti, ale prohlasili nektere diplomaty z Kosova za nezadouci ve Svycarsku.
http://www.youtube.com/watch?v=Ijcm09AEnaw&fea...

205167

18.11.2009 16:10

RE: a co Islám ?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 205138

>...Mně osobně jsou odporní jak radikální židy, tak i radikální muslimy a proto si myslím, že je dobré, že si zatím vraždí navzájem. Čím méně zůstane na světě židů, tím lépe pro křesťany - a podobně je to i s těmi muslimy.
------------
Musíš se holčičko zamyslet nad tím, kdo ty extrémisty (radikály) vytvořil a proč? Tvůj pochybný a se situací souhlasný názor poukazuje už na následky. Měla by ses správně zaměřit na příčiny. Děláš stejnou propagandu, jakou se vymývají mozky lidem, na obou stranách barikády - jak židům, tak i muslimům. "Jenom ať se to mezi sebou semele", ale není tohle náhodou záměr? Dva se perou a třetí se směje?

Článek nám jasně naznačuje, jak probíhá propaganda nenávisti uvnitř Izraele a nejen tam, ale jakým způsobem se ovlivňuje všeobecná židovská populace žijící i mimo "svatou" a zaslíbenou (ukradenou) zemi. A ty jim v tom děvenko nahráváš. Není potom divu, že se tímto vytváří davová psychóza. Když budeš neustále poslouchat kecy o muslimském nebezpečí a jak toto nebezpečí ohrožuje existenci státu Izrael, tak začneš opravdu fandit sionistické vládě, která tě proti tomuto nebezpečí "ochrání". Alespoň to neustále opakují.

Nepopírám, že muslimský extrémismus neexistuje, ale to je vzájemně vytvořeno stejným způsobem a se stejným záměrem. Potom je i snadné si nepřítele vypěstovat. Potom je i snadné podplatit několik členů politické strany Hamas, aby zařídili seslání pár rachejtlí na území Izrele, ale jenom tam, kde žijí převážně noví židovští emigranti z Ruska. Tohle jsou předem vykalkulované a plánované oběti. V rámci propagandy si je nabrali do Izraele (zákon návratu domů), ale zase v rámci "ekonomického" a etnického výběru (nebo-li čistky), se jich potřebují zbavit. Oni nejsou velikým přínosem pro Izrael. To nejsou ti kóšer židi, co se týká náboženského přesvědčení nebo majetkových a investičních schopností a očekávaných předpokladů.

Proto si myslím, že zastavením finančních dotací do Izraele, ať už z EU, z Německa a nebo z kapes amerických daňových poplatníků se sionistická vláda dlouho neudrží a tím končí i jejich propaganda s vymýváním mozků o ohrožení existence Izraele. Jistě, vezme to dvě až tři generace, aby se populace přeorientovala a psychicky ozdravěla, ale snad jedině tady je naděje na změnu a život ve vzájemné harmonii. Myslím si, že tohle je lepší řešení, než doufat, že se všichni navzájem vyvraždí. [velký smích]

205169

18.11.2009 16:40

RE: a co Islám ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205169

Souhlas!

205172

17.11.2009 13:51

Mírněte se, pánové!

Vodník 83.?.?.?

Nemůžete dělat generalisující závěry z výroků jednoho rasistického náboženského pošuka! Museli byste vědět, kolik ostatních Israelců s ním souhlasí, popř. kolik s ním souhlasí židů mimo Israel. Na Neviditelném psu s ním burácivě souhlasí řada nežidovských českých sionistů! [bliji]

Ostatně text zveřejnil Ha'aretz. Mohli bychom my, Zápaďané, být pyšní, kdybychom zde měli tak kritické medium, jako je israelský Ha'aretz. A nejsou rozhodně jen Židé, kdo v západním "svobodném" tisku podobnou kritiku umlčují!

205057

17.11.2009 16:05

RE: Mírněte se, pánové!

sxg 84.?.?.?

Reakce na 205057

Má to však "nečakané" dôsledky:
Francie: Útok Izraele na Írán je stále pravděpodobnější
http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/658198
To tam zas budú sypať fosfor a iné "vianočné" darčeky?

205072

18.11.2009 17:01

RE: Útok Izraele na Írán je stále pravděpodobnější

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 205072

Ten kdo zorchestroval invazi v Iraku se stale snazi, hezky v pozadi, o napadeni Iranu.
V synchronizovanych mediich se ovsem o takovych lidech moc nepise.
http://downwithtyranny.blogspot.com/2009/06/war-cr... [bliji]

205174

17.11.2009 19:02

RE: Mírněte se, pánové!

korutan 81.?.?.?

Reakce na 205057

Právě proto by mne zajímal názor pana premiéra! Protože ono je důležité znát na takovou hrůzu názor někoho, kdo víru toho rabína vyznává a přitom řídí náš stát.
Mimochodem, domnívá se snad někdo, že by křesťan mohl řídit Izrael!? [chechtot]

205084

17.11.2009 16:11

Návod k vraždě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

...v tomto případě dokonce k hromadným vraždám je spoluúčastí na nich....alespoň podle trestního práva civilizovaných zemí.. [bliji]

205073

18.11.2009 16:38

RE: Návod k vraždě

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205073

Teď jste to vystihl přesně!!!

Ačkoliv se židé marně snaží tvrdit, že Izrael je civilizovaná země, která má mnoho společného se západním světem, opak zůstává pravdou.

Jde o krajinu, která zůstala ve středověku. Stejně jako židé, kteří jsou dnes se svým primitivním pověrčivým náboženstvím minimálně sto let za opicema.

Proto je nesmysl označovat Izrahell jako civilizovanou zemi. Jde o zemi, která se směle může srovnávat s těmi nejzaostalejšími muslimskými státy.

Nebo je snad na světě jiná náboženská sekta, jejíž pravidla zakazují jejím ovečkám v sobotu dojít si na normální záchod a místo toho kadí do postele?

205171

17.11.2009 22:24

hoops

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

jestli je stary zakon pravdiva kniha ,tak sme vlastne vseci tak trochu zidi ,toz kde je problem? [smích]

205106

18.11.2009 2:10

RE: hoops

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 205106

Budte tak laskav a premejslete co jste napsal, snad Vam dojde ze my bezbozni nesemiti opravdu nemame s opicema baboon nic spolecnyho. [chechtot]

205121

21.11.2009 15:21

RE: hoops

abc 89.?.?.?

Reakce na 205106

Málo poznané dejiny
http://www.protiprudu.info/malo_poznane.html

205415

18.11.2009 5:09

Verte a nebo neverte ,ale nasledky z lenivosti mysleni si samy prictete.

kozoroh 61.?.?.?

Nezapomente kratkou zpravu o osudu lodi Liberty a jine triky, jez Israel pouzil,jakozto i utoku na Libii.
The first mention of a doomsday machine, according to P. D. Smith, author of Doomsday Men, was on an NBC radio broadcast in February 1950, when the atomic scientist Leo Szilard described a hypothetical system of hydrogen bombs that could cover the world in radioactive dust and end all human life. "Who would want to kill everybody on earth?" he asked rhetorically. Someone who wanted to deter an attacker. If Moscow were on the brink of military defeat, for example, it could halt an invasion by declaring, "We will detonate our H-bombs."
---------
The Hidden Tyranny, Part OneKhazar Jew, Harold Rosenthal explains the Jews' perspective on the goyim and their plan for world dominion.
www.biblebelievers.org.au/tyranny1.htm
-----------
Mala ukazka : When asked about men in high political office, Mr. Rosenthal said that no one in the last three decades has achieved any political power without Jewish approval. "Americans have not had a presidential choice since 1932 when [Franklin] Roosevelt was our man; every president since Roosevelt has been our man." (Even before Roosevelt the Jewish influence upon Woodrow Wilson (1913-21) was quite evident, as Henry Ford wrote in 1921 -- "Mr. Wilson, while President, was very close to the Jews. His administration, as everyone knows, was predominantly Jewish." The International Jew, Dearborn Publishing Co., III, p. 28-9).

In a discussion about George Wallace, Mr. Rosenthal smiled and suggested that we note where Wallace stands today. When the U.S. foreign policy was mentioned, the bedroom confidence of the interview was all but set aside. With disdain and mockery he sneered at the American stupidity in failing to see through the entire scope of Kissinger foreign policy. "It is Zionist-Communist policy from beginning to end. Yet the citizens think this Jewish policy will benefit America." (The reason for this is because the Jewish media refers to the "Zionist-Communist policy" as "American policy" pursuant to "Constitutional" provisions. Ignorance of our own system of government is the real issue here.) He cited 'detente' and Angola as examples of Jewish diplomacy. The credulous nature of Americans drew only contempt from him.

205123

18.11.2009 6:10

RE: Verte a nebo neverte ,ale nasledky z lenivosti mysleni si samy prictete.

steve 97.?.?.?

Reakce na 205123

.. a AMEN ...

205128

18.11.2009 15:47

RE: Verte a nebo neverte ,ale nasledky z lenivosti mysleni si samy prictete.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 205128

SNESITELNÁ LEHKOST BYTÍ To čumíte-bílé huby zaplatíte za mě dluhy z vašich daní za práci cikáni se vyplácí Do práce já nechci chodit starou budu nutit rodit svinčík dělám kolem domu jak je zvykem mnoha Romů Kolem sebe všechno zničím na krádeže pakáž cvičím řádně platit nemám zájem energie ani nájem Kam já vkročím, kde se mihnu stoprocentně něco švihnu u kanálu krycí mříž na hřbitově zase kříž Na chlast dobrá každá pětka něco vysouloží štětka a podpora v řádné výši blahobyt mě značně zvýší Zničený byt prodám tady v létě letím do Kanady tam dostanu další mamon já si žiju jako baron Až přiletím zase zpátky nárok mám na ušlé dávky a pohodu v novém bytě v žádanější lokalitě

205168

18.11.2009 14:23

ISRAEL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

IS REAL TERRORISM!!!.
[chechtot] [chechtot]

205163

18.11.2009 20:38

slepí idioti!

fist.of.heaven 213.?.?.?

už tomu je dlouho co bylo řečeno, že hospodin může udělat své syny i z kamenů...zřejmě se už od té doby dost činil...

205186

18.11.2009 20:45

Nechápal som

Tak je to 78.?.?.?

ako mohlo dôjsť k holocaustu. Zdá sa, že tento rabín k nemu dodáva priamy návod.

205187

Příspěvků: 43

17.11. 00:12 steve  Mno, a vidite ..
17.11. 09:35 korutan  Je to vůbec pravda!?
17.11. 09:44 Vanguard  RE: Je to vůbec pravda!?
17.11. 10:15  RE: Je to vůbec pravda!?
17.11. 13:12 Vanguard  RE: Je to vůbec pravda!?
17.11. 15:09 Rene Bartosek  RE: Je to vůbec pravda!?
17.11. 13:23 steve  RE: Je to vůbec pravda!?
18.11. 19:54  RE: Je to vůbec pravda!?
19.11. 11:33  RE: Je to vůbec pravda!?
22.11. 15:12 mtk  RE: Je to vůbec pravda!?
17.11. 09:41 Kubajzzz  Óda na Židy
17.11. 11:50 Oracle  Takže keď, tomu dobre rozumiem.
17.11. 12:19 kozoroh  Ctete Talmud, tam to je !!!
17.11. 12:40 občan  a co Islám ?
17.11. 17:53 Rene Bartosek  RE: a co Islám ?
17.11. 18:25 \  RE: a co Islám ?
17.11. 19:15  RE: a co Islám ?
19.11. 15:01 Erwin  RE: a co Islám ?
19.11. 16:46  RE: a co Islám ?
19.11. 18:02 Rene Bartosek  RE: a co Islám ?
20.11. 06:55 Erwin  RE: a co Islám ?
21.11. 00:19  RE: a co Islám ?
17.11. 19:35 Rene Bartosek  RE: a co Islám ?
17.11. 21:29  RE: a co Islám ?
18.11. 10:34 mila22  RE: a co Islám ?
18.11. 15:15 Rene Bartosek  RE: a co Islám ?
18.11. 16:10 Mirda  RE: a co Islám ?
18.11. 16:40 hestroy  RE: a co Islám ?
17.11. 13:51 Vodník  Mírněte se, pánové!
17.11. 16:05 sxg  RE: Mírněte se, pánové!
18.11. 17:01 vodnik007  RE: Útok Izraele na Írán je stále pravděpodobnější
17.11. 19:02 korutan  RE: Mírněte se, pánové!
17.11. 16:11  Návod k vraždě
18.11. 16:38 hestroy  RE: Návod k vraždě
17.11. 22:24 lesan  hoops
18.11. 02:10 Satanist  RE: hoops
21.11. 15:21 abc  RE: hoops
18.11. 05:09 kozoroh  Verte a nebo neverte ,ale nasledky z lenivosti mysleni si samy prictete.
18.11. 06:10 steve  RE: Verte a nebo neverte ,ale nasledky z lenivosti mysleni si samy prictete.
18.11. 15:47  RE: Verte a nebo neverte ,ale nasledky z lenivosti mysleni si samy prictete.
18.11. 14:23  ISRAEL
18.11. 20:38 fist.of.heaven  slepí idioti!
18.11. 20:45 Tak je to  Nechápal som

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 1

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 088