Diskuze k článku

Jak pokořit zmrda

Příspěvků 80

19.6.2002 4:13

Jak pokořit zmrda

Jiri Valtr 209.?.?.?

To je vlastne mj. i o tom, proc dopadly volby tak, jak dopadly.

2357

21.8.2010 23:12

RE: Jak pokořit zmrda

eli 91.?.?.?

Reakce na 2357

Myslím si, že článok je skvelý - nemá chybu! Chcem len dodať, že situácia asi bude úplne rovnaká prakticky všade, kde pracujú ľudia s vyšším vzdelaním /možno aj inde, nemám skúsenosť/ - už počas vysokoškolského štúdia sa "zmrdi" profilujú. Pracujem ako učiteľka, myslela som si, že keď v škole nejde o /veľké/ peniaze, pôjdu tam pracovať iní ľudia, ale je to o tom istom, ako píše článok. Kolektív v našej škole je v 3. štádiu, máme kopu predčasných dôchodcov, celé roky vedenie prijíma iba nových "zmrdov", ktorí sa nevedia uchytiť v inej profesii a myslia si, že v škole sa skryjú. Našťastie, dlho väčšinou nevydržia, ale vedenie má hneď ako náhradu nových mladých zmrdov. Takže zmrdi predčasní dôchodci, zmrdi dôchodci a začínajúci zmrdi kontra pár slušných učiteľov s praxou a schopnosťou niečo pre školu a študentov robiť, ktorí sú pod psychickým terorom zmrdov. Takže asi treba bojovať celospoločensky - aj tento článok k tomu prispeje. Treba o tom ešte viac písať a hovoriť, aby zmrdi boli ľahšie rozpoznateľní.

30628

19.6.2002 8:53

Jak pokořit zmrda

don rodrigo 193.?.?.?

je to na adrese
http://dfens9.webpark.cz/

2359

19.6.2002 12:43

Jak pokořit zmrda

Doup 144.?.?.?

Dost dobry! Pobavilo me ze lidi od pocitacu maj povest zmrdu. Pisu software a uz dlouho mam pocit, ze se zmrdi tlaci na pozice radoby vedoucich, pac pak nemusi ukazovat vysledky a muzou delegovat, vytvaret strategie, architektury a nechat normalni lidi na sebe drit ... [mrknutí jedním okem]))

Mimochodem, delam ve firme ve stadiu 3 a nebejt toho ze se obcas zmrdi rezou mezi sebou a navic maj chronickej nedostatek lidi co fakt pracujou (holt stadium 3) asi uz me asi odsekli ...

2360

21.6.2002 10:05

RE: Jak pokorit zmrda

zz 195.?.?.?

Reakce na 2360

Dost dobry! Pobavilo me ze lidi od pocitacu maj povest zmrdu.

mna ani nie preto ze je to 100% pravda. 90% ludi co sa tvari ze pracuje v IT obore sa len vezu na zbitku 10% a riesenia hodnotia podla toho kolko im to hodi a aka je nato bomnasticka reklama.

Mimochodem, delam ve firme ve stadiu 3 a nebejt toho ze se obcas zmrdi
rezou mezi sebou a navic maj chronickej nedostatek lidi co fakt
pracujou (holt stadium 3) asi uz me asi odsekli ...

poznam [pláč]

2388

19.6.2002 14:17

Jak pokořit zmrda

choze 193.?.?.?

Vynikajuci clanok. Musim autora pochvalit za znacnu schopnost analyzovat skutocnosti a dokonca najst aj riesenie. Poznam jeden cerstvy pripad zmrda a musim povedat ze ten clanok 100% vystihuje situaciu [smích]

2365

19.6.2002 14:25

Jak pokořit zmrda

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Hm, taky jsem v jedné takové firmě pracoval, sami sebe nazývali "vedoucí firmou v oboru systémové integrace nad informačními a komunikačními technologiemi v České republice".
Příznačné bylo, že ti, kteří nebyli schopni vyprodukovat ani korunu zisku měli jedny z nejlepších platů v pobočce, případně po propuštění pro neschopnost dostávali tučné odstupné odekvátní jejich platu. Pro jejich vedoucího byla na poradě vedoucích oddělení typická věta: "No jsme na poradě, tak mi poraďte, co mám dělat...".
Na ty co skutečně něco dělali (a jejichž práci nebyli zmrdi schopni prodat) se pohlíželo jako na parazity. Díky nepochopitelným alogoritmům měl člověk, který snad jako jediný svou tvůrčí prací skutečně viditelně reprezentoval firmu, stále klesající výplatu... No bylo by to na dlouhé vyprávění.

2366

20.6.2002 11:46

RE: Jak pokořit zmrda

Josef Doleček dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 2366

Hm, taky jsem v jedné takové firmě pracoval

No já myslím Libore, že jsme prošli spolu i zcela speciální přípravou na boj se zmrdy a bohužel jsme dostali těžce na vyučenou. ( Banda zmrdů se jmenovala Almed s.r.o ) Ty prachy který mi (nám ) dluží nikdy neuvidím a vše bude naprosto v souladu s právem ( dle soudu - čti dle zmrdů )

2374

19.6.2002 15:20

Jak pokořit zmrda

Tony 65.?.?.?

Jezismaria proc tohle tady davate?

2367

16.4.2003 20:36

RE: Jak pokořit zmrda

ws 147.?.?.?

Reakce na 2367

Ajhľa! Ozval sa... [velký smích]

12179

19.6.2002 15:26

Jak pokořit zmrda

L.Šafařík 147.?.?.?

Vynikající - taky jsem před časem napsal z vlastní praxe a zkušeností něco podobného: POstavení vedoucího v ohrožení a jeho reakce: http://www.kom.cz/pyramida/duchovno/004/

2368

20.6.2002 2:35

Jak pokořit zmrda

VIKI 147.?.?.?

Autor musel mit opravdu, ale opravdu tezky zivot! Porad mu nejaci zmrdi hazeli klacky pod nohy ...

2372

20.6.2002 3:01

Jak pokořit zmrda

ov ovratnik (zavináč) seznam (tečka) cz 66.?.?.?

Zname presne stejne typy ale rikame jim NEDOMRD [smích]

2373

16.3.2004 21:34

RE: Jak pokořit zmrda

ivan iscob (zavináč) volny (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 2373

psacuji soukr. pro jednu přepravní společnost jako dopravce slovo "zmrd"je na místě ale velmi slabé jedná se o člověka s malou inteligencí,ale velkou mocí nad lidmi kterou využívá Ivan

26649

20.6.2002 22:36

Jak pokořit zmrda

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Vážení besedníci,
článek je slušnou analýzou,avšak nemohu si pomoci ,český jazyk zná a umí
používat rozmanité a daleko barvitější pojmy pro zde popisované konání
lidského snažení,či spíše předstíraného snažení.
Nevím zdali slovo zmrd,nebo nedomrd,jak jsem se dočetl přesně popisují
stav a způsob jednání dotyčných osob z hlediska nazírání obecné sociologie.
Mohu toto výrazivo kvitovat jako humor,či jako specifickou poetickou formu
jazyka,protože vulgarismy do jazyka patří /argot,sleng apod./,ale popisnou
a vypovídací schopnost příliš velkou nemají.
Sebestředný bezcharakterní kariérista,neštítící se pro získání výhod
jakýchkoliv prostředků je pouze malou ukázkou upřesnění oněch vlastností,
zde popisovaných.
Jenomže slovo zmrd je vlastně v tomto případě zkratkou.
Nechci být chápán,jako nějaký staromil nebo purista jazyka,ale přeci jenom
nejsem nadšen použitím takových výrazů a i přes zcela jistou kvalitu
analytickou,jde zjevně o devalvaci na poli výraziva.
Proč by pan autor nebyl tak laskav a nenapsal ještě jednu verzi bez vulgarismů,
jelikož potom by opravdu vyšla najevo kvalita popisovaných jevů.
Možná by taková studie byla zveřejněna pro širší obec a také by měla větší
účinek poučný a výchovný.Za pokus to stojí.
Jinak hodnotím i takový počin kladně a je dobře,že si lidé všímají podobného
druhu jednání a nejsou k němu lhostejní.
Bohužel musím také konstatovat,že podobné praktiky ve společnosti jsou
přímo systémově podporovány bezbřehým až odporně útočným způsobem konzumu bez
kontroly a vlastně generují v určitých typech lidí vlastnosti
zde popisované.Také soutěž bez pravidel a mantinelů vede k těžkým poruchám
v chování uvnitř kolektivů a bohužel i k deformacím jedinců,které jsou také
zhusta umocňovány patologickou výchovou zde popisovanou.
Ale to je na jiný druh článku a nesouvisí přímo z tématem.
Děkuji za obvzláštnění těchto stránek a přeji autorovy více inspirace
ve slovesné formě.

2380

21.6.2002 1:09

RE: Jak pokořit zmrda

Jana 147.?.?.?

Reakce na 2380

článek mě velice zaujal a musím jen potvrdit, že je až neuvěřitelně trefný. Taky si myslím, že by stálo zato, napsat ještě jednu verzi bez vulgarizmů, aby se dal uveřejnit v nějakém hodně čteném časopise nebo novinách. Pořád přemýšlím nad tím, jak k tomu vlastně dojde, že člověk takhle "zparchantí"!

2381

21.6.2002 15:47

RE: Jak pokorit zmrda

ivo, zurich 129.?.?.?

Reakce na 2380

pouzívat rozmanité a daleko barvitejsí pojmy pro zde popisované
konání

zmrd je vystizny. nelibilo by se mi, kdyby zlovo zmrd bylo nahrazeno vykladove bohatsim (ale na to jsou slovniky, ze?)
'sebestredný bezcharakterní kariérista,nestítící se pro získání výhod
jakýchkoliv prostredku'

napr. slovo mikroprocessor je taky jen 'neco'. staci jej vsak definovat (a to u 'zmrd' bylo provedeno) a pouzivat. kdyby se dnes psaly clanky (i vedecke) takovymto zpusobem, bylo by to necitelne (jako ze to hodne lidi porad dela)

2395

22.6.2002 17:44

RE: Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 2380

za carkou se pise mezera

2406

17.7.2002 11:48

RE: Jak pokořit zmrda

Jarok 193.?.?.?

Reakce na 2406

za carkou se pise mezera
A nie pred nou. [smích]

2862

12.5.2003 10:25

RE: Jak pokořit zmrda

Petr 62.?.?.?

Reakce na 2380

musim souhlasit!!! Napis to bez vulgarit a je to perfektni!!!!

13740

4.9.2003 13:28

RE: Jak pokořit zmrda

Honza 80.?.?.?

Reakce na 13740

zmrd zůstane zmrdem, tak proč používat nějaký zmrdaný eufemismy????

19069

21.6.2002 4:26

K vulgarizmum

Jiri Valtr 209.?.?.?

Aby bylo jasno hned od zacatku: Vulgarizmum prilis neholduji. A napsanym uz vubec ne. Ale dokazu pochopit nevyhnutelnost anebo zamer, skryvajici urcity vyznam hloubky, hutnosti ci jedna-li se o metaforu vykreslujici pikantnost, jez by krasne opentlenou mluvou ztratila. V textu, ktery nam nejaky neznamy kolega predlozil, se co do poctu prilis mnoho vulgarizmu nevyskytuje, dokonce si troufam rici, ze "nas" Stefan je daleko vic castejsi.
Slovo "Zmrd" je trefny a vystizny nazev urcite skupiny lidi, a nedovedu si v tomto pripade predstavit nejake obejiti toho slova. Trebaze kdyz jsem jej spatril poprve, nemel jsem chut ve cteni pokracovat. Jestlize vsak nekdo vykonava potrebu a popis je naturalisticky, citim odpor. Takova cinnost se da vyjadrit jinak. Nazev lidi v tomto textu je vsak nezastupitelny.

2383

21.6.2002 8:54

Jak pokořit zmrda

Tomáš 147.?.?.?

SQĚLÝ ČLÁNEK [smích]

2387

21.6.2002 11:17

Jak pokořit zmrda

Frantisek Pazdera divine_vader (zavináč) hotmail (tečka) com 147.?.?.?

[smích]
Clanek je dost dobry, presto bych si dovolil s par vecmi nesouhlasit: Clovek, ktery prijde do firmy "bez predchozich zkusenosti", to ma zpocatku dost tezke, a myslim, ze by mohl byt mylne povazovan za zmrda, ackoliv vsechny jeho pohnutky by byly zcela uprimne a vsechny skutky dobre myslene. Takovym lidem by se mela spis podat pomocna ruka nez zacit jim klast "mamuti pasti". Takze pani zmrdobijci, pozor, vase ruka budiz pevna a mysl jasna.

2390

21.7.2003 18:01

RE: Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 2390

Ahoj vespolek!
Dovolil bych si nesouhlasit. "Clovek, ktery prijde nove do firmy" je termin znacne mnohotvarny. Ve zminovanem clanku neni popisovan jedinec, ktery nastoupi a zacne zkoumat okoli, v ramci pravidel slusneho chovani reagovat na podnety a vykonavat praci, ktera je od nej ocekavana. Tady je dost polopaticky popsan priklad, kdy se onen jedinec pokousi zmenit chod firmy k obrazu svemu, aniz by mel podstatny zajem na chodu firmy jako celku. Je preci jen rozdil mezi zmenami za kazdou cenu (casto i v podobe dokapsismu) a zamenami, ktere umozni chod firmy spravnym smerem.

16633

21.6.2002 17:46

K vulgarismum

Mirek 207.?.?.?

take se vulgarismum snazim vyhybat, ale v tomhle clanku je povazuji za nezbytne.
Doporucuji stranku http://dfens9.webpark.cz/

2399

23.6.2002 2:15

Jak pokořit zmrda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Byl jsem oznacem asi nejvetsim sprostalem na tomto web, tak se pokusim ty sprostarny vysvetlit. Ve "vulgarizmech" se dost vyznam, hodne je pouzivam, jak v psanem, tak i mluvenem slove. Jirka Valtr potvrdi.
Tedy "zmrd" se domnivam, ze tam nepatri, jelikoz je to slovo velice silne a vyjadruje skutecne lidskou zrudu. Tento typ se nestiti jit pres mrtvoly, nekdy i doslovne!, je mu jedno jestli se "preveze" pres sve vlastni, tedy i rodinu. Patri tu i udavaci, donaseci a ruzni "spolupracovnici". Myslim tedy, ze "zmrd" tam nepatri, ze se tam spise hodi karieristicka kurva.
Pokud jsme u "kurvy", tak je mnohovyznamova jako anglicke slovo "fuck". Muze se pouzivat jako mekky i tvrdy vulgarizmus. Cestina i anglictina pouziva mnoho vulgarizmu.Nejtvrdsi v cestine je asi "zkurvysyn", pak ten "zmrd" a "vyjebanec" ostatni, jako curak, kokot, chuj, pica, pitka, svine ,prase, hovado, mrdat, prcat, jebat jsou bezne a sila se udava podle vazby vety. Prdel, hovno, rit, sulin, lulin, culin jsou mekka slova.
Anglictina, jak receno, je take bohata, a nejpouzivanejsim je "fuck", ktere ma take strasne vyznamu, od prdele az po mrdat ci jebat.Pouziva se "shit", "bitch" a "asshole" jako mekka slova, silnejsi pak "motherfucker", "cocksucker" a treba "fuck'nprick".
Zajimava je nemcina, kde nesprostejsi pouzivana slova jsou scheisse a arschloch (v prekladu hovno a dira v prdeli- to ani v cestine nemame). Kdyz by jste rekli nekomu v Nemecku "du alte fotze" (ty stara pico), tak by dotycny asi po vas skocil, tak silne to je!. "Hure" (kurva) se v hovoru vubec nepouziva.
Tak tolik z lekce "vulgarizmu.
Stefan

2410

23.6.2002 7:56

RE: Jak pokořit zmrda

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2410

Byl jsem oznacem asi nejvetsim sprostalem na tomto web, tak se pokusim
ty sprostarny vysvetlit. Ve "vulgarizmech" se dost vyznam, hodne je
pouzivam, jak v psanem, tak i mluvenem slove. Jirka Valtr potvrdi.

Tedy "zmrd" se domnivam, ze tam nepatri, jelikoz je to slovo velice
silne a vyjadruje skutecne lidskou zrudu. Tento typ se nestiti jit
pres mrtvoly, nekdy i doslovne!, je mu jedno jestli se "preveze" pres
sve vlastni, tedy i rodinu. Patri tu i udavaci, donaseci a ruzni
"spolupracovnici". Myslim tedy, ze "zmrd" tam nepatri, ze se tam spise
hodi karieristicka kurva.

Pokud jsme u "kurvy", tak je mnohovyznamova jako anglicke slovo
"fuck". Muze se pouzivat jako mekky i tvrdy vulgarizmus. Cestina i
anglictina pouziva mnoho vulgarizmu.Nejtvrdsi v cestine je asi
"zkurvysyn", pak ten "zmrd" a "vyjebanec" ostatni, jako curak, kokot,
chuj, pica, pitka, svine ,prase, hovado, mrdat, prcat, jebat jsou
bezne a sila se udava podle vazby vety. Prdel, hovno, rit, sulin,
lulin, culin jsou mekka slova.

Anglictina, jak receno, je take bohata, a nejpouzivanejsim je "fuck",
ktere ma take strasne vyznamu, od prdele az po mrdat ci jebat.Pouziva
se "shit", "bitch" a "asshole" jako mekka slova, silnejsi pak
"motherfucker", "cocksucker" a treba "fuck'nprick".

Zajimava je nemcina, kde nesprostejsi pouzivana slova jsou scheisse a
arschloch (v prekladu hovno a dira v prdeli- to ani v cestine nemame).
Kdyz by jste rekli nekomu v Nemecku "du alte fotze" (ty stara pico),
tak by dotycny asi po vas skocil, tak silne to je!. "Hure" (kurva) se
v hovoru vubec nepouziva.
Tak tolik z lekce "vulgarizmu.
Stefan
Pane Stefane, nehodlam s Vami diskutovat, svym zpusobem mate pravdu, a to nejenom v tom, ze ta slova existuji. To ovsem stale jeste neznamena, ze byste je musel uzivat, kdyz nejaka skupina lidi nema schopnost na celkove znezneni a nejakou cestou Vam onu nenarocnost predvedla. Podotykam: v psane forme. Myslim si, ze by Vam vubec neublizilo, kdybyste si jenom trochu uvedomil, ze existuje, alespon co se tyce "image" slova, prece jen jakysi rozdil mezi slovem vyrcenym a napsanym. A ani byste se o to nemusel prilis snazit. Ja verim, ze takovy nejste, ze jste se tomu jen nedopatrene priucil. Zamyslete se nad temito strankami a dejte si odpoved na otazku: Kdo se tady vyjadruje vulgarne? A jestlize dospejete k zjisteni, ze vetsina ne, pripustte, ze je tomu zrejme proto, ze takovi nejsme, tudiz nam to nemusi byt ani dvakrat ctive. Procez by se mohlo jednat z Vasi strany o urcite pochopeni a naslednou toleranci. Jinak ovsem Vase nektere reakce chapu. Existuji tu totiz mezi nami jedinci, kteri si Vase trefne tituly vskutku zaslouzi, a mozna dokonce by ani nebylo od veci, kdyby si nejaky fotbalista spletl jejich pozadi s micudou. (Vidite, ze "curakovi se da nakopat do prdele" i poeticky!)

2413

23.6.2002 15:52

RE: Jak pokořit zmrda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2413

Chtel jsem jen rici, ze vulgarizmy mohou byt i nezne a legracni, a hlavne
jednoduche a jasne. Jo, kdysi jsem byl taky uhlazeny recnik, kurva bych nerekl ani za nic. Nekolik let mezi "brothers" v New Yorku, ale hlavne zjisteni, ze uhlazenymi frazemi nikomu nenadas tak dobre, jako trefnym vulgarizmem, me zmenilo a tak jsem se stal sprostakem!
Stefan

2417

24.6.2002 15:52

RE: Jak pokořit zmrda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2413

Ja vim, ze mate pravdu, snazim se tech slov vyvarovat, ale tedy zadny jiny equivalentni a vystizny vyraz neni a nebo by byl obsirny, takze asi jedina cesta
Mam zato, ze pokud zde podobni jedinci jen spilaji, ci osobne napadaji kohokoliv
a vlastne nediskutuji anebo nevyjadruji nazor k tematu, by meli mit zakaz vstupu. To vlastne jiz p. Stwora navrhl a upozornil nektere "ucastniky"
S pozdravem Stefan

reakce chapu. Existuji tu totiz mezi nami jedinci, kteri si Vase
trefne tituly vskutku zaslouzi, a mozna dokonce by ani nebylo od veci,
kdyby si nejaky fotbalista spletl jejich pozadi s micudou. (Vidite, ze
"curakovi se da nakopat do prdele" i poeticky!)

2460

24.6.2002 16:12

Jen bych doplnil

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2460

Vulgarismy nevítám. Ale kdybych si měl vybrat, tak je mi desetkrát milejší postava hostinského Palivce než nějakého uhlazeného idiota. A že jich kolem sebe máme... [smích]

2461

26.6.2002 7:03

RE: Jak pokořit zmrda

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2410

Byl jsem oznacem asi nejvetsim sprostalem na tomto web, tak se pokusim
ty sprostarny vysvetlit. Ve "vulgarizmech" se dost vyznam, hodne je
pouzivam, jak v psanem, tak i mluvenem slove. Jirka Valtr potvrdi.

Tedy "zmrd" se domnivam, ze tam nepatri, jelikoz je to slovo velice
silne a vyjadruje skutecne lidskou zrudu. Tento typ se nestiti jit
pres mrtvoly, nekdy i doslovne!, je mu jedno jestli se "preveze" pres
sve vlastni, tedy i rodinu. Patri tu i udavaci, donaseci a ruzni
"spolupracovnici". Myslim tedy, ze "zmrd" tam nepatri, ze se tam spise
hodi karieristicka kurva.

Pokud jsme u "kurvy", tak je mnohovyznamova jako anglicke slovo
"fuck". Muze se pouzivat jako mekky i tvrdy vulgarizmus. Cestina i
anglictina pouziva mnoho vulgarizmu.Nejtvrdsi v cestine je asi
"zkurvysyn", pak ten "zmrd" a "vyjebanec" ostatni, jako curak, kokot,
chuj, pica, pitka, svine ,prase, hovado, mrdat, prcat, jebat jsou
bezne a sila se udava podle vazby vety. Prdel, hovno, rit, sulin,
lulin, culin jsou mekka slova.

Anglictina, jak receno, je take bohata, a nejpouzivanejsim je "fuck",
ktere ma take strasne vyznamu, od prdele az po mrdat ci jebat.Pouziva
se "shit", "bitch" a "asshole" jako mekka slova, silnejsi pak
"motherfucker", "cocksucker" a treba "fuck'nprick".

Zajimava je nemcina, kde nesprostejsi pouzivana slova jsou scheisse a
arschloch (v prekladu hovno a dira v prdeli- to ani v cestine nemame).
Kdyz by jste rekli nekomu v Nemecku "du alte fotze" (ty stara pico),
tak by dotycny asi po vas skocil, tak silne to je!. "Hure" (kurva) se
v hovoru vubec nepouziva.

Tak tolik z lekce "vulgarizmu.
Stefan

Stefanku, tohle bylo neco pro Tebe. Dat lekci v tom, jakej jses hulvat a jak se tim jeste dokazes chlubit. Verim, ze jsi u toho mel i orgasmus.

2515

23.6.2002 4:55

Jak pokořit zmrda

R. 24.?.?.?

Myslim, ze snaha pokorit zmrda je tiez len zmrdizmom. Ludia by sa mali zaoberat inymi vecami ako niekoho pokorit, ci odstranit (aj ked je zmrd). Svet by bol hned lepsi.

2412

24.6.2002 17:48

RE: Jak pokořit zmrda

fred 62.?.?.?

Reakce na 2412

Mate pravdu. Snaha zlikvidovat "zmrda" se velmi snadno prelije ve zmrdizmus. Tak POZOR na to!

Myslim, ze snaha pokorit zmrda je tiez len zmrdizmom. Ludia by sa mali
zaoberat inymi vecami ako niekoho pokorit, ci odstranit (aj ked je
zmrd). Svet by bol hned lepsi.

2462

27.6.2002 10:17

RE: Jak pokořit zmrda

Motofoko 195.?.?.?

Reakce na 2412

Myslim, ze snaha pokorit zmrda je tiez len zmrdizmom. Ludia by sa mali
zaoberat inymi vecami ako niekoho pokorit, ci odstranit (aj ked je
zmrd). Svet by bol hned lepsi.

Myslim, ze tato veta je jasny projev vyse popisovaneho zmrdismu.... [velký smích]

2545

1.10.2002 8:43

RE: Jak pokořit zmrda

ellowyn 80.?.?.?

Reakce na 2412

naivni idealisto, svet nebude nikdy lepsi, protoze clovek muze bejt hodnej ale lidi jsou svine

4238

28.6.2002 9:12

Jak pokořit zmrda

Peter H., BA 195.?.?.?

Myslím, že debata o vulgarizmoch je tu úplne bezpredmetná. V článku ich nebolo veľa, a keď už boli použité, tak na správnom mieste, v správny okamih [smích]
A "kurva" nie je ani vulgarizmus, ale stručný, výstižny a hlboko obsiahly popis povahy spomínaných jednotlivcov. Čiže, kurva je povaha, to sa nedá naučiť, to má človek v sebe.

2567

30.6.2002 8:38

RE: Jak pokořit zmrda

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2567

Myslím, že debata o vulgarizmoch je tu úplne bezpredmetná. V článku
ich nebolo veľa, a keď už boli použité, tak na správnom mieste, v
správny okamih [smích]

A "kurva" nie je ani vulgarizmus, ale stručný, výstižny a hlboko
obsiahly popis povahy spomínaných jednotlivcov. Čiže, kurva je povaha,
to sa nedá naučiť, to má človek v sebe.

Asi zalezi na intelingenci cloveka

2611

1.7.2002 4:03

RE: Jak pokořit zmrda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 2611



Asi zalezi na intelingenci cloveka
Toz Brnaku, mam dve veci, nevim, co je na tom spatneho, kdyz nekdo zna sprosta slova a dokonce je jeste umi vysvetlit!!!
To je jednicka, dvojka by byla, vysvetli mi, jaky ma vliv inteligence na sprostotu a "vice verza". Mam tomu rozumet, ze cim vice jsem vulgarnejsi, tim mene jsem inteligentnejsi???
Diky za vysvetleni, jsem trochu zmaten tvymi vyroky, Stefan

2630

1.7.2002 4:20

RE: Jak pokořit zmrda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 2630



Asi zalezi na intelingenci cloveka
Toz Brnaku, mam dve veci, nevim, co je na tom spatneho, kdyz nekdo zna
sprosta slova a dokonce je jeste umi vysvetlit!!!

dodatek, zapomnel jsem se vyjadrit k tvym poznamkam k me "lekci" o sprostarnach. Nepochopil jsi to, to je o.k., pochopil jsi ale, ze jsem hulvat a doufal jsi, ze budu mit pekny orgasmus pri psani. Nevim, hlavne jsem vysvetloval slovo zmrd, ktere mnozi maji jako nejaky "vychcalek, karierista a podobne", neni tomu tak, je to trochu silnejsi, jak popisuji v tom clanku. Takze zaverem dodavam, ze se ani jako hulvat necitim, i kdyz bych vlastne ted
mel byt, za to jak jsi me napadl. Ale jak vidis, drzim se!!!
Pokud se jedna o "muj" orgasmus (nejak moc se zajimas?), tak jsem klidny, zatim to funguje naturalni cestou. Tim chci rici, ze netrpim zadnymi sexualnimi deviacemi.
S pratelskym pozdravem SMD, Stefan

2631

1.7.2002 13:05

RE: Jak pokořit zmrda

Peter H., BA peter (tečka) hluchy (zavináč) slovnaft (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 2611



Asi zalezi na intelingenci cloveka

Nevidím žiadnu súvislosť medzi výškou IQ a používaním vulgarizmov... asi som málo inteligentný... ale potom by som mal byť hulvát, nie ?

2638

1.7.2002 13:22

RE: Jak pokořit zmrda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2638



Asi zalezi na intelingenci cloveka

Nevidím žiadnu súvislosť medzi výškou IQ a používaním vulgarizmov...
asi som málo inteligentný... ale potom by som mal byť hulvát, nie ?

pockej, Brnak nam to vysvetli
Stefan

2639

1.7.2002 14:27

RE: Jak pokořit zmrda

Peter H., BA peter (tečka) hluchy (zavináč) slovnaft (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 2639


pockej, Brnak nam to vysvetli
Stefan

Mal by sa posnažiť, lebo zatiaľ mi jeho prípomienky zaváňajú spomínaným zmrdizmom [smích]

2641

1.7.2002 14:27

Jak pokořit zmrda

Jiri Valtr 209.?.?.?

S temi vulgarizmy je to jeste jinak. Alespon co se tyka me vize. Zamirim-li do minulosti a zamerim-li se na to, proc jsou nektera slova povazovana za tzv. vulgarizmy, nedospivam k uspokojive odpovedi. Treba slovo "prdel". Za prve: Proc je tato partie cloveka povazovana za natolik nebeznou, ze ji musim, na rozdil treba od ramen, bezne skryvat, a to slovo si nedovolim ani bezne vyslovovat? Pripoustim, ze u zrodu tomu tak bylo proto, ze vylucujici potraviny, jez uz telo neumi premenit na energii, a odpor k onomu aktu, jez je provazen i jinymi neprijemnymi projevy, mohl byt u silnych jedincu urcujicim faktorem pro takoveto zarazeni. Pritom ale v urcitych momentech se jim ta partie tela mohla libit. Jako treba mne. A tak se toto pokrytectvi (hlavne diky krestanstvi) prenaselo z generace na generaci, a tak je mi tzv. vulgarizmem dodnes.
Pro srovnani se zamyslim nad pojmem "usta". Je mi vabny, nekdy dokonce urcujici pro naklonnost k jinemu cloveku a byl mj. i spoluurcujicim pri rozhodnuti zit ve spolecnosti s jinou osobou. Usty pojimame potravu, usty vypoustime zvuky, kterymi se dorozumivame, usta libame. Pritom nekdy i jimi vyloucime tezko stravitelnou nebo zkazenou potravu. Kdyz se zamyslime nad jednotlivymi ukony, jsou si podobne s ukony "prdele". Takze zarazenim "prdele" tam a naopak "ust" jinam je trochu nespravedlive pro prvne jmenovanou partii tela. Bohuzel se nam tento odkaz predku v takove forme dochoval a tak jaksi porad pokracuje. Jedna se vicemene o predsudek, tedy o urcitou krec. Ten pohnutek je ve svem jadru stejny jako treba u nenavistneho nahledu na nejakou jinou rasu, nabozenstvi, pohlavi ci jakoukoliv orientaci. Presto se mi lide, kteri si slova nevybiraji, jevi jako tzv. vulgarni a automaticky je umistuji kamsi dole. Je to v podstate nespravedlive a nelogicke opovrzeni, je to vlastne moje nedomyslenost, moje malost. Nebot prestoze si to umim vylozit, jak jsem to popsal, onen pojem a ostatni obdobne prilehava slova spise nepouzivam, natoz abych je bez odporu poslouchal ci dokonce nekde videl napsana. Jsem proste slaboch, protoze moje logika neni ve mne rozhodujici. Toz, tak to je u mne s temi tak zvanymi vulgarizmy.

2640

7.7.2002 10:23

RE: Jak pokořit zmrda

dfens9 dfens9 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 2640

Zdravím. Jsem autorem stati o zmrdech a reaguji teď na obsah některých
příspěvků.

Předně děkuji za vaše názory.

K pojmenování slovem zmrd. Zmrd je skutečně extrémně hanlivé označení pro
biologickou entitu s nějakou vrozenou vadou, míněno především fyzickou. Ale
naši "zmrdi" jsou také zmrdi, jen jsou postiženi jinak a skrytě, a navíc z
toho dělají svou ctnost. Už nevím, jak jsem k tomu slovu přišel, ale je
krátké a dobře se pamatuje. Když teď v práci o někom řekneme, že je zmrd, je
hned jasné, kolik uhodilo a jak se chovat. Kdybych se rozhodl pro
pojmenování "chorobný neschopný kariérista se sadistickými sklony", četli
byste takový článek do konce?

Čímž se dostáváme k problémů vulgarismů. Napsal jsem onen článek, stejně
jako i další na www.webpark.cz/dfens9, pro pobavení svých blízkých a až
později jsem jej nahrál na web. Neaspiruji na Cenu krásného slova a myslím
si, že nechutné jevy lze výstižně pojmenovat jen nechutnými slovy. Zmrd není
žádný veselý vtipálek, který by vám zlepšil náladu, ale parchant, který vám
může zkazit život. Ohledy tudíž nejsou na místě; je už celkem jedno, zda jim
říkáme nedomrdi, mamrdi nebo pomrdi, ale nebudeme je určitě nazývat
nevychovanci, zlomyslníky nebo dokonce opovážlivci, protože to není o nich.
S "devulgarizovanou" verzí zmrdů tedy vzhledem k výše uvedenému nelze
počítat. Jinak má internet narozdíl od televize tu výhodu, že si na něm může
každý vybrat jen ty informace, které jeho oko potěší - takže komu se to
nelíbí, ať použije tlačítko Back a jeho duše zůstane bez úhony.

Dovoluji si tvrdit, že každý máme v sobě kus zmrda a jen jen otázkou naší
vůle, jak jej dovedeme v sobě potlačit. Také je pravda, že zmrdobijství se
může zvrtnout do zmrdství. Je ale na každém, nakolik ještě dovede být či
nebýt zmrdem.

Nakonec ještě jeden dovětek. Nemohu uvést svoje plné jméno, protože by si
mne zmrdi našli. Jsem vysokoškolák, svobodný, bezdětný, je mi něco mezi 25 a
30 roky, pracuji na referentské pozici v automobilovém průmyslu a nemám rád
zmrdy.

Zmrdům zmar!



2742

28.5.2015 13:41

RE: Jak pokořit zmrda

Honza_ 188.?.?.?

Reakce na 2742

Jan V.......k?

30716

1.7.2002 21:52

Jak pokořit zmrda

rosna 131.?.?.?

Nejak ste sa tu moc sustredili na objasnovanie si vulgarizmov a uhli ste od temy. Pre mna je tento vyraz dost vystizny a ked si spomeniem na jednu zmrdu tak az prislaby. Vsetko cim autor charakterizoval onych jedincov na nu sedi ako rit na serbli. Bol to nemecky zmrd rodu svabovitych a chvala bohu sa jej intrigy a udavacstvo obratili proti nej a tak je tu vo Svajciarsku kde je 1,5% nezamestnanost uz 9 mesiacov nezamestnana!( aspon dufam ze navzdy)[smích]
Zial sa treba mat stale na pozore.

2652

16.7.2002 9:34

Jak pokořit zmrda

Corpse j (tečka) danyi (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Prosil byl o kurz jak znicit zmrdy ! pracuji ve statni sprave ! a tam je opravdu, opravdu velice velky populace zmrdu, vsechno bejvali komunisti a Stbaci se znamejma vsude mozne protoze zmrdi zustavaji ve svech stupnich statni spravy, pouze ty nejvetsi zmrdi aby neprerostli prez hlavu zmrdum na vyssim stupni systemu jsou odsunuty na mensi funkci ovsem dostanou za to dobre zaplaceno, a proto napr. zmrd krery byl stbak - je pozitivne lustrovan, pracuje do dneska jako vedouci, je sice vedouci v jedne malickem pohranicnim mestecku ale jemu to staci protoze tusi ze na ultra zmrdy na vyssich mistech nema, penize ma skoro stejne a muze otravovat svim podrizenym zivot stejne, takze jako zmrd se zcela realizuje....

2853

13.8.2002 9:45

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

kdo dela v IT asi zna situaci...kdo nic neumi, je ve vedouci pozici..za celou dobu jsem snad poznal 1-2 lidi, kteri v takove pozici nebyli zmrdy,ale neco delali..

3350

18.9.2002 16:49

Jak pokořit zmrda

Ondrej 195.?.?.?

Nejsem zapojenej v pracovnim procesu, ale zda se mi, ze cela spolecnost posledni dobou upada do zmrdismu. Kolik firem nabizi poradenstvi, systemove reseni, kolik je odborniku na zlepsovani komunikace apod. Myslim ze jsou to velke nafoukle bubliny a v nich schovany zmrdi s tucnymi zisky. Krasnym prikladem vychovy ke zmrdismu jsou rady, jak se "chovat" v praci ktere vychazeji pravidelne v Mlade Fronte.

4016

4.12.2002 3:00

Jak pokořit zmrda

rektoskop 62.?.?.?

Snaha pokorit agresora je tiez agresiou.

6400

13.12.2002 9:50

Jak pokořit zmrda

ik 213.?.?.?

Ani jsem netušil, že tak výstižně lze charakterizovat stav na ministerstvu jenž bylo v minulosti nejmocnější [smích] No snad si domyslíte že dnes má v čele mladého a ambiciozního šefa.

6841

16.1.2003 10:50

Jak pokořit zmrda

John Benet 213.?.?.?

Přeji hodně vytrvalosti ve zmrdobijectví. Myslím že to je nekonečný a úmorný boj ale je nutný. V případě lhostejnosti totiž hrozí v souvislosti s evolucí živých organismů vývoj nového živočišného druhu. Zmrda už tu máme a jeho logickým důsledkem musí být nutně vývoj domestikovaného člověka, jehož životním posláním bude udržovat zmrdy v jejich bezstarostném užívání si. Ale pozor před zaměňováním schopného a svému okolí užitečného vůdce za zmrda, protože to v důsledku vlastního neúspěchu mnohdy vede k takovýmto obviněním. K takovýmto obviněním obvykle přistupují zase zmrdi, takže je zapotřebí obrovské míry zdravého uvažování aby nedocházelo k záměnám. Zmrdi jsou totiž od lidí na první pohled k nerozeznání, takže buďme ve střehu. Přeji všem lidem hodně síly v tomto nekonečném boji.

7846

28.2.2003 11:51

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

bingo!!!!
delal jsem v reklamce jako artdirector, tam se to zmrdama jen hemzi...
Clanek je naprosto presna reflexe, je videt, ze autor ma zkusenosti

9235

5.3.2003 3:36

Jak pokořit zmrda

M. Korinek 62.?.?.?

Jazykove: je tezke najit vystizna slova. Utvorme neco, co nahradi silne slovo, aby to bylo i "slovnikove" dobre a bude to. Nevycitejte autorovi, ze nevymyslel lepsi slovo, Jungmann na to mel cas, autor zatim celil svym zmrdum.
Zabydlelo se slovo "pokorit", me se moc nelibi- Kdyz nekdoudela novy rekord, pise se, ze "pokoril". Kdyz horolezec zleze horu, napise se , ze "pokoril" horu, misto toho, ze to vykonal, neboze ji proste slezl.
Miroslav

9392

11.3.2003 15:48

Jak pokořit zmrda

Tatus matus (zavináč) xnet (tečka) sk 195.?.?.?

Tak to je uplna pravda...musim povedat ze prave preto som odisiel z armady.Tak to platilo nielen x-nasobne,ale aj doslovne, a ostatne situacie prameniace so zdraveho rozumu proste chybali...

9615

16.3.2003 20:17

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ja mam pocit, ze autor tohto clanku, je zakomplexovany clovek, bez ctiaziadost cosi dokazat, a bez vyssieho vzdelania resp. IQ a tym nema moznost nic dokazat a preto ludi ktory sa snazia povazuje za kohosi kto ohrozuje jeho existenciu pretoze dokazu viac ak on. Autor tohto clanku by sa mal zamysliet na svojou existenciou a nad svojimi moznostami skor ako bude posudzovat druhych.

9795

18.3.2003 0:22

Jak pokořit zmrda

Soldat 212.?.?.?

Článek opravdu vystihuje zmrdy [smích] ... ještě bych rád dodal, že Zmrdi zásadně nectí soukromí (podlidí). Možná se vám to také stalo

9850

14.8.2003 11:46

Jak pokořit zmrda

Jirka - pražský Zmrd cizek (tečka) jiri (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[mrknutí jedním okem]
No, zpočátku docela zábavné, ale celkově vlastně dost zdlouhavé. A taky se mi některé věci zdály trochu příliš paušalizující. Aktivita není vždy jen vlastností zmrda. Ale to se mne stejně moc netýká, hehe. Trochu se mne dotklo, že za Mekku zmrdů autor označuje Prahu, mezi většinou mých známých (a jsou to nejen Pražáci, ale i mimopražští!) platí za ukázkového zmrda většinou prototyp Echtmoraváka. Zejména Ti chlapci z Moravy, co se přihnali za úspěchem do Prahy, tu vytvářejí kliky, lobby a mafiánské struktury v domnění, že by jinak byli zlem prolezlou pražskou chamradí ošklivě smeteni. Proto se raději "preventivně" chovají jako daleko zmrdštější intrikáni, než za jaké považují pražáky (které ve své nafoukanosti vlastně ve skutečnosti vůbec neznají a poznat ani nechtějí, stačí jim jejich mýtus), a pak mezi sebou svorně nadávají na to, jak je to tu hrozně zkažené.
Já své známé musím v těchto úvahách často brzdit a napomínat je, aby nepaušalizovali, protože lidská zmrdovitost či skutečná dobrota a laskavost je nezávislá na geografické poloze, národnosti a barvě pleti. Mí známí sice můj náhled uznají za správný, ale vzápětí stejně začnou tvrdit, že jejich postoj nevznikl samovolně z jakéhosi regionálního šovinismu a stejně vytahujou svoje zážitky a historky, v nichž nevystupují Moraváci jinak, než jako ješitní intrikující hrabivci vytvářející na základě svého "moraváctví" mafiánské struktury a chovající se v domnělé sebeobraně agresívně, útočně a vyžadující mnohem větší výhody, než vyžadují ostatní...
Je možná smůla, že nejvíce draví a soutěživí a tedy více viditelní jsou často právě zmrdi a těm je Morava příliš úzká, takže se se svou životní silou přijdou ukázat ostatním. Zatímco ve stínu málo poznaní zůstávají právě ti normální, co nemají potřeby sami sebe takto akcentovat, jsou opravdu bodří a nepředstíraně sympatičtí a spontánně dobří (na rozdíl od těch, co si pouze vytvářejí takovou křečovitou "moraváckou" "zábavnou" image)

Jistě je možné všechny ty mé známé označit za zmrdy.
No. Jen jsem považoval za vhodné upozornit, že hodnocení může být ošidné. A jinak - pochybuju, že si o mne nikdo v životě nepomyslel, že jsem zmrd. Zejména zmrdi si to o mne myslí určitě (vidíte, jak se to dá vidět). [chechtot] [zahanbení]

18049

1.9.2003 11:54

Jak pokořit zmrda

Pavel Petr pavvel (zavináč) post (tečka) cz 193.?.?.?

Clanek je silne zjednodusujici a zrejme psan z pozice vlastni zakomplexovanosti.
Doporucuji ke studiu na toto tema ponekud fundovanejsi analyzu :
Jak prezit padouchy od Benjamina Kurase.
Pritom padouch (vznikle z pa-duch) je podstatne vystiznejsi nez lehce obsceni zd.


18924

1.9.2003 21:42

Jak pokořit zmrda

Josef Novák prinovak (zavináč) yahoo (tečka) co (tečka) uk 212.?.?.?

Článek je objevný a dobře napsán. Jeho význam snižuje použití vulgarismu zmrd. Vtahy na pracovišti patří do oboru psychologie práce. Mají mnoho společného s mobingem. Kde je třeba zcela jasně vysvětlit a poradit lidem v podobných situacích, jak mají jednat k uchování svého duševního zdraví a schopnosti pracovat a v neposlední řadě i uchování si pracovního místa.

Překotné omlazování podniků a pracovišť je nešvar dnešní doby, kdy neschopní ve vedení firem hrubě podceňují odborné a životní zkušenosti starších spolupracovníků a vysloveně tím ničí lidský potencionál. Stává se pak, že firmy ztratí schopnost včas dodávat a jejich výrobky mají závady a často nefungují.

Tato chyba se traduje z překotného vývoje na poli software a PC, kdy byli "mladí" na výši a staří zaostávali. Zde ovšem neschopný management zapoměl, že ti mladí měli také za sebou delší učební dobu u svého PC doma. Učili se s ním pracovat již od dětství.

To, co šlo u PC a software, nelze jednoduše převzít a uplatňovat v jiných oborech, kde mladí tu předcházející praxi nemohou mít.

Další, trapný nešvar, jsou krátkodobé-dvouleté smlouvy pro nižší management. Které umožňují managerovi hloupnout a pak utéci od rozdělaného zase jinam.

V německém jazyce se zmrdovi říká také Schleimer. To jsou bezpáteřní kariéristé, neskonale hodní k svým nadřízeným, odborně neschopní a tím jsou predestinováni k řídíci funkci. Ke konkrétní, odborné práci se nesmějí pustit, jinak všechno skazí.

Válka proti Schleimerovi ve vedoucí funkci je téměř nevyhratelná, stojí za ním celá pyramida managentu. I to existuje, mobbing od zdola. Ale inteligentně vedené větší firmy mají závodní radu, kde odpovědný vedoucí může dostat pořádně do trika, pakliže si někdo stěžuje. Případy se řeší a podruhé si podobní dají pozor. Při nejbližší reorganizaci to pak stěžovatel pocítí, pakliže není členem závodní rady.

Napětí na pracovištích, kdy lidé vnitřně dají výpověď a jenom vegetují a nebo jsou soustavně nemocní, řeší i personální oddělení. Mají své sociální poradce. Pochopitelně jenom větší firmy. Ale i to selže, pakliže firma musí propouštět. Pak začíná válka proti všem. Obyčejně se prosadí sociální plán, kdy odejdou ti co jsou nejkratší dobu u firmy. A tím je pak omlazování postaveno na hlavu.

Snesitelné klima je u oborů kde se výsledky práce materializují ve výrobky, které musí fungovat. Tam i Schleimer potřebují spolupracovníky co něco umí. Horší je to u oborů, kde ta práce není vidět. To je pak absurdní blázinec a paranoidními situacemi.
Ale pozor i v průmyslu kradou Schleimer zásluhy a myšlenky a dokonce si vynucují podíly na patentech z titulu vedoucího!

18946

2.9.2003 1:07

Jak pokořit zmrda

jendaxxx 62.?.?.?

Zamyslel jsem se [smích] a dospel k nazoru, ze jsem byl (alespon doufam, ze byl) taky takovy. Neumel jsem jednat s lidmi, svoji praci jsem se snazil odlozit a delat vsechno po svem. Nastesti moje nadrizena mela tu trpelivost a ukazala mi, ze tudy cesta nevede. Posoudit jestli se ji to povedlo musi jini, ne ja.
Od te doby uplynulo hodne casu a ja se s podobnymi lidmi setkavam dnes a denne. Mam pocit, ze jich neustale pribyva a moje zkusenost je takova, ze to opravdu jsou cerstvi absolventi skol (nerikam, ze vsichni), kteri ziskaji vysoce postavene misto ve firmach. At uz tlakem pribuzenstva nebo tim, ze firma je uz "zmrdy" nakazena. Ja takovym lidem rikam "rychlokvašky" (zamerne je pouzita diakritika). Od jiste doby jsem prilis haklivy na tento typ lidi. Jakmile se ukazou v cele svoji krase, mam chut po nich neco hodit nebo jim alespon vynadat (coz bohuzel cinim) a pak pykam. Nastesti najde se par jedincu, kteri se dokazi za mne postavit => v jednote je sila. [mrknutí jedním okem]

18950

8.9.2003 11:04

i statni organizace

Zdenek 212.?.?.?

Clanek analyzoval prostredi firem vytvarejicich zisk. Neumim srovnavat, ale mozna jeste horsi je situace ve sfere, kde nelze vykonnost merit jednoduse ziskem. Na nejruznejsich urovnich statni spravy (od obecniho uradu po ministerstva), v kulturnich a vedeckych institucich apod. se tak hromadi zmrdi toho nejhorsiho kalibru (kteri by ve vydelecnem sektoru neuspeli ani jako zmrdi).
Smutne je, ze jsou to casto instituce, ktere ridi beh statu.

19282

13.10.2003 14:37

Jak pokořit zmrda

KJS stolc (zavináč) mze (tečka) cz 193.?.?.?

Není tam, že jsou i chronićtí zmrdi, staří, kteří po zlikvidování organizace putují jako krajánci od organizace k organizaci, ověnćeni zkušenostmi a funkcemi. Nikdo se nepozastaví nad tím, jak to, že tak skvélý zmrd, vlastné dlouho nikde nezůstal (životnost infikované organiztace). Jako skuśení zmrdi se přijímají rovnou na vyšší funkce a jejich děti jsou funkcionáři od narození. Státní správa je jimi přímo prolezlá. Proto tak dobře funguje a proto je tak neúplatná.....
KJS [oči v sloup]

20695

25.10.2003 11:24

Souhlas

Petr H 160.?.?.?

Po přečtení článku jsem si hluboce oddechl, protože se ukázalo, že jsou i jiní lidé, kteří problémy vidí tak jako já. Každý soudný člověk se pak sám nad sebou zamyslí, zdali a nakolik jeho chování připomíná chování osob popisovaných ve článku. Já osobně mám v pracovním procesu několik vlastností, díky kterým nikdy nemohu být tím pravým zmrdem (slovo mi nevadí, je to označení ještě příliš mírné pro to, co některá stvoření jsou schopna provádět), takže jsem rád, nicméně řada věcí už tak jasných není - jde o to zkrátka se držet jistých mantinelů a vynucené svinstvo se snažit - pro svůj klid - kompenzovat něčím dobrým. To je úplná pravda. Nebýt tak trochu ,,malým zmrdem´´ v dnešní společnosti a v daných podmínkách většiny firem dle mého prostě nejde. To je smutné, ale je to tak. Proto se snažím v běžném životě chovat podle hesla jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, či na hrubý pytel hrubá záplata, tedy oplácet lidem stejnou mincí. Snažím se dávat pozor na to, abych nesejmul (a to i nechtěně)někoho, kdo se ke mně choval a chová slušně. Nic lepšího jsem zatím nevymyslel. Zdravím všechny lidi, kteří se na to dívají plusminus jako já. Petr

21091

2.11.2003 19:24

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Opravdu super, mam strach ze tu tlak nevydrzim a premenim se v neco presne takovyho ...
Pe

21242

3.11.2003 17:06

ZMRD JSEM JÁ!! A NIKDO JINEJ!!!

ZMRD!!! zmrdi (zavináč) doupe (tečka) fr 160.?.?.?

Vy halzli, jsem zmrd a tenhledten text me toci! Hajzli!!!

21262

22.11.2003 13:02

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

IM COOL [cool]

21921

6.12.2003 15:10

Jak pokořit zmrda

Ronovic 217.?.?.?

Neda mi nezminit se o tom, ze pokud mate jednoho zmrda ve sve firmne, tak ho muzete vyuzit ke svemu prospechu.
Nesmite ho nechat jednat se zakazniky, ale pouze ho nasadite na jednani se zmrdem.
Na nicem se sice konkretne nedomluvi, neni s toho zadna fakturace dodaneho zbozi, ale jiny zmrdi vyciti, ze zde neuspeli, tahnou pak jinam.
Je to forma "chovneho zmrda", ktery nemusi byt ocenen, pak se snazi daleko vic [mrknutí jedním okem]

22523

11.2.2004 14:58

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ten článek byl šokující!!! Jestli to mělo být vtipné, nepovedlo se!!! Je to totiž všechno naprostá a nezkreslená pravda a myslím že všichni mají s tímto problémem nějaké zkušenosti. Já sám se v nejbližší době chystám vydat knihu s názvem: Zmrdi a já.
Ufo

25573

26.7.2004 17:22

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

HM NĚJAKEJ ZMRD TO UKRAD Z DFENSE

30136

26.7.2004 20:06

RE: Jak pokořit zmrda

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 69.?.?.?

Reakce na 30136

Neukrad. To bylo povoleno. Je ale pravdou, že v článku měl být odkaz na původní zdroj a není tam. Nevím, jak se to stalo a Petrovi se omlouvám. [pláč]

30137

4.12.2004 17:50

Jak pokořit zmrda

Jan Procházka A (tečka) J (tečka) Crowley (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Jestli tohle četli zmrdi, tak si lov pěkně užijem

30235

30.4.2005 12:29

Vsichni sme zmrdi

Ochlasta 62.?.?.?

ja mam zmrdy rad....neserou me....spravne by se mel kazdej starat o sebe..a ten kdo to nedela jen blbej..spis vetsi debil nez zmrd![smích]D

30396

29.5.2005 17:49

Jak pokořit zmrda

Dalibor 159.?.?.?

Mam taky zkusenost se zmrdy primo z Mekky zmrdu. Resil jsem to tak, ze jsem radeji odesel pryc, byl jsem tam jenom novy clovek ve zkusebni dobe, zmrdi uz tam pusobili dele. Navic mi to bylo jedno, protoze jsem se v te dobe chystal stehovat do zahranici za svou kopretinou.
Takze zdravim vsechny zmrdy z Hotelu XY z Prahy Vysocan. Vite jak se to rika. Polibte mi...

30418

30.6.2005 18:11

Jak pokořit zmrda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

nekdy mi prijde, ze zmrdi jsou v podstate napraveni slusni lide, kteri jemom pochopili o cem ve skutecnosti zivot je. Byt slusny a poctivy....to se dneska nenosi a vlastne se ani nikdy nenosilo....Zakon dzungle, boj o preziti, Darvinovy evolucni teorie....to vystihuje presne to, co ja oznacuju za HOMO ZMRDUS SAPIENS. Ti co zmrdy zavrhuji, v podstate lobuji za to, aby se nakonec stali sami velci zmrdi a prezili ten svuj zivotni boj. A kdyz se jim to nepovede, nadavaji....ten zmrd jeden ! Nebot se neocitli v dominantni situaci zmrda, musi se spokojit jen se zbytky z velke zranice a pro svoji neukojenou touhou po zmrdi moci se chytaji radoby uslechtilosti a pracovitosti a casto to cpou i druhym. Vetsinou jde o zmrdy-revolucionare ("volame po spravedilivem svete, kde se vsichni budou mit lip" atd.). Na druhou stranu-byt slusny a pracovity u nekterych jedincu muze byt preci jenom i otazkou osobni cti a ne zivotni prohry-nakonec tak byli vychovani rodici, skolou atd....Nicmene z myho pohledu cest jim znemoznuje si nechat srat na hlavu a neverim, ze by jim to zrovna 2x vyhovovalo. Tem bych doporucoval jenom jedno. SERTE NA ZMRDY !

30440

7.12.2005 21:11

To snad nemyslíte vážně

Tajnej agent 85.?.?.?

Opravdu vám připadá vhodný chtít peníze za opsané články a staré vtipy?

30485

20.5.2006 0:07

Jak pokořit zmrda

Nováček 193.?.?.?

Jsem považován za zmrda. Necítím se být zmrdem. Je zmrd ten, co mě za zmrda považuje? Nebo může jít o rozpoutání averze mezi normálními lidmi?

30504

10.2.2012 15:53

Citim smrad od bijce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Mam takovy pocit,ze autor bijec to sam prilis nedava. Jeho bijecke ciny jsou popsany jak od zmrda. Nic konkretniho.

30662

20.4.2013 16:08

jak na zmrda, vedoucího úseku?

Aleš 212.?.?.?

Hrozně se to podobá jednomu mému nadřízenému. Bohužel stačí malinký náznak "odporování" jeho "úžasně božské inteligenci" a letíte. Má v rukách naše pracovní smlouvy.
Dá se tenhle druh zmrda nějak odstranit?
[zmaten]
Každopádně mě napadlo, tohle vylepit v práci, aby se zasmáli i ostatní [velký smích]

30689

Příspěvků: 80

19.06. 04:13 Jiri Valtr  Jak pokořit zmrda
21.08. 23:12 eli  RE: Jak pokořit zmrda
19.06. 08:53 don rodrigo  Jak pokořit zmrda
19.06. 12:43 Doup  Jak pokořit zmrda
21.06. 10:05 zz  RE: Jak pokorit zmrda
19.06. 14:17 choze  Jak pokořit zmrda
19.06. 14:25 Libor Truxa  Jak pokořit zmrda
20.06. 11:46 Josef Doleček  RE: Jak pokořit zmrda
19.06. 15:20 Tony  Jak pokořit zmrda
16.04. 20:36 ws  RE: Jak pokořit zmrda
19.06. 15:26 L.Šafařík  Jak pokořit zmrda
20.06. 02:35 VIKI  Jak pokořit zmrda
20.06. 03:01 ov  Jak pokořit zmrda
16.03. 21:34 ivan  RE: Jak pokořit zmrda
20.06. 22:36 Peleška Milan  Jak pokořit zmrda
21.06. 01:09 Jana  RE: Jak pokořit zmrda
21.06. 15:47 ivo, zurich  RE: Jak pokorit zmrda
22.06. 17:44  RE: Jak pokořit zmrda
17.07. 11:48 Jarok  RE: Jak pokořit zmrda
12.05. 10:25 Petr  RE: Jak pokořit zmrda
04.09. 13:28 Honza  RE: Jak pokořit zmrda
21.06. 04:26 Jiri Valtr  K vulgarizmum
21.06. 08:54 Tomáš  Jak pokořit zmrda
21.06. 11:17 Frantisek Pazdera  Jak pokořit zmrda
21.07. 18:01  RE: Jak pokořit zmrda
21.06. 17:46 Mirek  K vulgarismum
23.06. 02:15 stefan  Jak pokořit zmrda
23.06. 07:56 Jiri Valtr  RE: Jak pokořit zmrda
23.06. 15:52 stefan  RE: Jak pokořit zmrda
24.06. 15:52 stefan  RE: Jak pokořit zmrda
24.06. 16:12 Vladimír Stwora  Jen bych doplnil
26.06. 07:03 Brnak  RE: Jak pokořit zmrda
23.06. 04:55 R.  Jak pokořit zmrda
24.06. 17:48 fred  RE: Jak pokořit zmrda
27.06. 10:17 Motofoko  RE: Jak pokořit zmrda
01.10. 08:43 ellowyn  RE: Jak pokořit zmrda
28.06. 09:12 Peter H., BA  Jak pokořit zmrda
30.06. 08:38 Brnak  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 04:03 stefan  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 04:20 stefan  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 13:05 Peter H., BA  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 13:22 stefan  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 14:27 Peter H., BA  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 14:27 Jiri Valtr  Jak pokořit zmrda
07.07. 10:23 dfens9  RE: Jak pokořit zmrda
28.05. 13:41 Honza_  RE: Jak pokořit zmrda
01.07. 21:52 rosna  Jak pokořit zmrda
16.07. 09:34 Corpse  Jak pokořit zmrda
13.08. 09:45  Jak pokořit zmrda
18.09. 16:49 Ondrej  Jak pokořit zmrda
04.12. 03:00 rektoskop  Jak pokořit zmrda
13.12. 09:50 ik  Jak pokořit zmrda
16.01. 10:50 John Benet  Jak pokořit zmrda
28.02. 11:51  Jak pokořit zmrda
05.03. 03:36 M. Korinek  Jak pokořit zmrda
11.03. 15:48 Tatus  Jak pokořit zmrda
16.03. 20:17  Jak pokořit zmrda
18.03. 00:22 Soldat  Jak pokořit zmrda
14.08. 11:46 Jirka - pražský Zmrd  Jak pokořit zmrda
01.09. 11:54 Pavel Petr  Jak pokořit zmrda
01.09. 21:42 Josef Novák  Jak pokořit zmrda
02.09. 01:07 jendaxxx  Jak pokořit zmrda
08.09. 11:04 Zdenek  i statni organizace
13.10. 14:37 KJS  Jak pokořit zmrda
25.10. 11:24 Petr H  Souhlas
02.11. 19:24  Jak pokořit zmrda
03.11. 17:06 ZMRD!!!  ZMRD JSEM JÁ!! A NIKDO JINEJ!!!
22.11. 13:02  Jak pokořit zmrda
06.12. 15:10 Ronovic  Jak pokořit zmrda
11.02. 14:58  Jak pokořit zmrda
26.07. 17:22  Jak pokořit zmrda
26.07. 20:06 Vladimír Stwora  RE: Jak pokořit zmrda
04.12. 17:50 Jan Procházka  Jak pokořit zmrda
30.04. 12:29 Ochlasta  Vsichni sme zmrdi
29.05. 17:49 Dalibor  Jak pokořit zmrda
30.06. 18:11  Jak pokořit zmrda
07.12. 21:11 Tajnej agent  To snad nemyslíte vážně
20.05. 00:07 Nováček  Jak pokořit zmrda
10.02. 15:53  Citim smrad od bijce
20.04. 16:08 Aleš  jak na zmrda, vedoucího úseku?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,28 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 546,24 Kč
1 unce stříbra
527,65 Kč
Bitcoin
245 096,37 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 877