Diskuze k článku
Piráti středomoří
Příspěvků 58
chce to klid a čas, "oni" jej mají habaděj, "vy" musíte mít ještě více času...
naozaj sa sam seba pytam,kde ma sialenstvo,ktore na tomto svete funguje nejake rozuzlenie? su naozaj ludia taki ohlupnuti? na jednej strane posielaju do basy ludi za napis na transparente, vlastnictvo CD ci knihy a verejnost to schvaluje a na druhej, im nevadi masove vrazdenie? su sprosti a slepi, dobre im tak,oni doplatia skor ci neskor, skoda len,ze ludia s otvorenymi ocami,doplatia na slepost vacsiny tiez
Pan Djobcek, nepotesil ste ma svojim prispevkom, ani ja Vas nepotesim - bude to jeste horsi, mnohem horsi. A presto to lide budou brat jako normal. Vite kdy se cloveku opravdu nejvice otevrou oci ?? Ale to uz je vetsinou pozde ...
>Vite kdy se cloveku opravdu nejvice otevrou oci ??
Na pitevním stole?
nucen“ předat část soukromému sektoru – např. privatizace duchodoveho systemu
.. velice zive si vzpominam, jak jeden z prvnich "napadu" Bushe po nastupu do funkce presidenta byla - "privatizace social security" ... melo to povznest ekonomiku do uzasnych vysek -
.. a co zacal George, dotahne do konce nas Obama. Duchodove fondy ? - kde je jim konec po "zachrannych baliccich" ?
.. a kde se ztratili ty 4 triliony ? Geitner reaguje nasledovne:
vytahne prst z nosu a povida; "to vite, ze jo. Kdyz vam to reknu, tak to vykecate".
Obama by uz dnes mel doplnit svuj svetoznamy slogan: YES - WE CAN ! NA BELEHRAAD !!
Editor - doplneni: jsou nazývání „nacisté“ a „extrémisté“ ..
--
..jsou nazyvani rovnez: fasoune, komunisto, pedofile, antisemito, zradce, nacku, teroristo, popirac, odpadlik, rakovinovy nador, zmetek, potrat, zvirata, neznabozi, .. a pokud bude v dohledne dobe uzakoneno jako doporucovana nadavka slovo "meloun", .. budou vsichni MELOUNI se sazbou 6 mesicu az 3 roky.
----
vice legrace zde:
AMNESTY: Izraelska armada pouzivala deti jako zive stity ...
http://news.antiwar.com/2009/07/01/amnesty-israeli...
..vrazdeni veznu US armadou / Afghanistan/Bagram/, fotografie klece-cely je skutecnou tvari americke humanity.
http://uruknet.com/?p=m55628&hd=&size=1&am...
.. Kalifornie - Schwarzeneger zavira statni urady - prvni 3 patky v mesici bude zavreno, nejsou penize. DOSTANOU SMENKY !!
, a do 16 dnu nebude v Kalifornii cash ..
.. o stahovani cashe se na Zvedavci mluvilo xxkrat, je to pouze dalsi z planovanych bodu scenare kontrolovane krize - K "vytycenemu cili" .
http://www.smh.com.au/world/schwarzenegger-to-shu...
---
.. tento SHOWTIME jede jako Rolexy !! Obama dostane dalsi pochvalu do zakovske knizky !! Byl to vzdy vzorny, poslusny student. Uz od doby, kdy ho Henry Kissinger po ukonceni skoly prijal do svych sluzeb. Rozumej - "dal mu praci"
Tahle lod ,už má své zkušenosti a hlavně zkušenost, že z jejich vlatsních zdrojů námořnictva a letectva, jim pomoc byla odmítnuta.
Svět je naruby,ale,až hrnec přeteče, tak bych u toho ani nechtěl být,přepadený a okradený je vlastně původcem kriminalního konfliktu, nebot penězi a nebo jiným majetkem provokoval "zloděje", aby jej vlastně přepadl, on neměl chudák jiné volby a určitě v ranním mládí měl socialní a sexuální potíže, jak , Vám to odborníci dokáží vše náležitě vysvětlit a media,náležitě rozmáznout.
V Australii ve státě Victoria se bojuje o Fluoridování vody.Po většině se obyvatelé brání, že žadnou fluoridaci nechtějí, ale politici,zde paní Lisa Neville ve jménu zdraví prosazuje svou,bez ohledu na lidi.Takže,někdo,jí hodil na verandu domu lahev s vodou a vyhrůžkou "We;re going to kill you, bitch" "My, tě zabijem ,ty čupko",okamžitě byli všichni kdož neschvalují fluoridaci vody nazváni "Anti=fluoride extremist".
Takže,občane,když odmítáž být otráven chemikáliema, které přes tvůj odpor prosazuje nedemokraticky, totalně tvoji politici,tak jsi extrimista, že chceš čistou vodu ke svému životu, pro své zdraví, prostě, politici vůbec nehledí na názor lidí a vůbec se nehodlají demokraticky podřídit většině lidí.K vyhrocením názorů jsou média, ačkoliv v případě lodi USS Liberty , media mlčely, rovněž tak i officilaní byrokratické kruhy, zbylým námořníkům bylo i pohrozeno , aby se o věci nerozšiřovali, veřejně nemluvili.Israel neuznává jakákoliv mezinárodní práva a dohody.
http://www.americanfreepress.net/html/ss_liberty_aid_148.html
SS Liberty Set to Deliver Aid to Gaza( 1. prosince 2008 )
Mission Is a Tribute to Men Who Died in Israeli Attack
By Mark Glenn
In early July, America’s most senior military man flew to Tel Aviv to warn Israel not to try to pull another attack on an American ship similar to the USS Liberty incident in 1967. This was a deliberate attempt to sink the USS Liberty, blame it on Arabs and drag America into Israel’s war against its Arab neighbors.
-------------
Israel threatened to “use force” in preventing the crew of the SS Liberty from bringing medical supplies to needy Palestinian children.
Greta Berlin, one of several crew members recently interviewed on The Liberty Hour radio program (hosted by USS Liberty survivor Phil Tourney and this AFP reporter) said “We want to bring it to the world’s attention that Gaza is virtually an outdoor concentration camp”
Comments left on various blogs concerning the SS Liberty have delineated the absence of civility characterizing Israel and her supporters.Terms such as “useful idiots,” “socialists,” “communists,” “terrorists,” “pirates,” “criminals” and many others of similar vein have been hurled at the group of peaceful human rights activists intent on bringing medicine to Palestinian children.
Zli Izraelite zabavili detickam predaku Hamas, kteri maji milionova konta a hraji si s kalisnikovy a pumovymi pasy jeste v predskolnim veku, hracky a lizatka.
Zli Izraelite zabavili detickam predaku Hamas, kteri maji milionova konta a hraji si s kalisnikovy a pumovymi pasy jeste v predskolnim veku, hracky a lizatka.
: -- skutecne , velice povedene !!!
ja se ve 14 ucil delat traskaviny kdyz jsme tu meli tu ruslou pakaz a nedivim se ani jednomu palestinci ze si tz. odmala hraje s kalasnikovem.Okupant bude vzdy jen OKUPANT
>ja se ve 14 ucil delat traskaviny kdyz jsme tu meli tu ruslou pakaz a nedivim se ani jednomu palestinci ze si tz. odmala hraje s kalasnikovem.
No to vite u kazdeho ta puberta probiha jinak. Vy jste ji mel holt bourlivejsi a je na vas znat, ze z toho jeste nejste ani zdaleka venku. Nebo snad jste take chtel vyhodit v Moskve skolni autobus s detmi, diskoteku, nebo obchodni centrum?
>Okupant bude vzdy jen OKUPANT
No to mate pravdu. Chamtivi arabove okupuji vetsinu zidovskeho historickeho uzemi a dnes uz i dost velkou cast Evropy. Na ty zidy zbyla z celeho uzemi na Strednim Vychode jedna sestina procenta a i to je pro chamtivce prilis. Kdyby jim patrilo i to male smitko, tak by se o ne rvali mezi sebou. To uz by vam vy partyzansky atamane asi neprekazelo, ze?
Historická území???? Jsi asi blázen.
Ok! Tak vraťme Prusko prusům, vraťme indiánům celou ameriku, posuňme Polsko zpátky na východ, vraťme maďarům Velké Maďarsko, vraťme němcům Sudety a Slezské Prusko...mám prokračovat, souhlasíš s tím? A to jsem jen ve dvacátém století!
Jaká historická území??? Jen výmysl! Navíc tam z většiny žijí chazaři a ti nepocházejí jak jistě víte z těch jejich "historikých území"
Pražáka nechte na pokoji. Je to místní Pepek Vyskoč. Jakákoliv normální debata je s Pepkem naprosto vyloučena.
Nechal jsem se unést
Takze si myslite, ze Trianon rusit nie, Polsko na vychod nie, Sudety vracat nie: to vsetko su historicke fakty priblizne rovnakeho data, ako existencia Izraela.
Tak preco Izrael chcete rusit a ostatne veci nie?
Ste trochu nekonzistentny v nazoroch.
Já nic rušit nechci.....chjo, no nic
>Historická území???? Jsi asi blázen.
Dobra, zeptam se vas jinak. Jaka okupovana uzemi by mel Izrael vracet uprchlikum bez dokumentu a clenum teroristickych organizaci vyhnanym araby z Egypta a Jordanska na uzemi Gazy a Zapadniho brehu. Gazu dostali do sve zpravy, vyrabovali ji a zdevastovali a nyni se rvou mezi sebou. Hamas utoci na West bank a potreboval by to same udelat tam. Od zacatku roku je v bojich mezi Hamas a Fatah vice nez 350 mrtvych. To ovsem teatralnim suporterum teroru nejak moc nevadi, ze? Pokud chcete respektovat zakony dvacateho stoleti, kterymi se zde ohanite, tak respektujte to, ze Izrael je od roku 1948 demokraticka parlamentni republika uznana celym svetem a OSN. Naproti tomu takzvana Palestina, je do dnesniho dne stat nelegitimni a defacto neexistujici. Jordansko nelegalne anektovalo uzemi Judeje a Samari, ktera jsou historicky zidovska. Izrael anektoval po utoku peti arabskych statu Golanske vysiny. Tato sprava uzemi strategicky duleziteho uzemi pro bezpecnost Izraele je v souladu s mezinarodnim pravem a navic je docasna. Je ovsem trnem v oku arabskych agresoru a jejich suporteru. Oni by se otamtud dobre odpalovali rakety, a vrazdili civiliste, ze? Pokud uznaji arabove to co pokrokovy svet uznal uz v roce 1948, to jest existenci Izraele a budou zit jako lide a chovat se tak ke svym sousedum, dostanou Golanske vysiny zpet. To je ferova nabidka Izraele, na kterou nechteji agresori a teroriste pristoupit.
>Jaká historická území??? Jen výmysl! Navíc tam z většiny žijí chazaři a ti nepocházejí jak jistě víte z těch jejich "historikých území"
Suverenni stat ma pravo udelit obcanstvi komu uzna za vhodne. Na tom ze ho udelovali perzekuovanym zidum z Ruska, nevidim vic zavadneho. Mel byste si trochu prostudovat historii Stredniho Vychodu, nez se zase rozvasnite.
4.7.2009 8:54
RE: To sem si poplakal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 194854
Amnesty International obviňuje Izrael z válečných zločinů
http://www.ct24.cz/svet/blizky-vychod/59837-amnest...
No nic. Já jen, že kdyby tam izrael žádný nebyl, tak tam nejsou žádní "teroristé" nebo jak tomu vlastně říkáte. A asi by původní obyvatelstvo nasrané nebylo.
>No nic. Já jen, že kdyby tam izrael žádný nebyl, tak tam
>nejsou žádní "teroristé" nebo jak tomu vlastně říkáte. A
>asi by původní obyvatelstvo nasrané nebylo.
To mam strasne rad, pristupovat k reseni problemu sluvkem "kdyby". No ale jak myslite. Kdyby tam nebyli zadni arabove, kteri se nabozensky nesnesou ani mezi sebou, natoz s krestany, nebo zidy, tak by bylo po problemu. Aha, jenze to je ta sama demagogie, jakou tu operujete vy. No vlaste o moc vetsi. Ono je lepsi vyhladit sest milionu, nez dve ste, ze? Teroristy neoznacuji muslimske extremisty ja, nybrz mezinarodni pravo a cely pokrokovy svet. Ani to vam neni znamo? To je tezke se v tom potom orientovat, ze.
>lepsi vyhladit sest milionu, nez dve ste, ze?
Nelži!!
velice trefne, skutecne trefne, az trefne trefne !!
Preco madarom Velke madarsko, teda Uhorsko? Skor Slovakom, Moravakom, pripadne Cechom Velku Moravu, nie?
No právě! Víš co, kdyby se takhle "vracelo" všem, jak by to asi dopadlo
No prave o tom sa bavime, ze nic netreba vracat: ani tu, ani vo Svatej zemi.
3.7.2009 19:23
RE: To sem si poplakal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?
Reakce na 194805
(Věta vypuštěna. -moderátor.) Přece si nikdo nedá násilím vnutit židovství !!! Já vcelku proti židům nic nemám, jen mě serou ty jejich věčné intriky, lži, falše a podrazy, které provádějí na ostatních národech světa. Proč nemohou žít v míru a pospolitosti s ostatními ? Co je opravňuje povyšovat se nad ostatní národy ? Že si je Bůh vyvolil ? To jim nikdo nebere !!! Ale oni se měli stát zároveň našimi "staršími bratřími", kteří ostatní povedou k míru, rovnosti, blahobytu a přátelství. Nikdo jim nezadal právo být našimi okupanty,lichváři teroristy a vrahy. Zvrácenost jejich duše přece potrestal již nesčetněkrát i jejich Hospodin, a stále je to prd platné, oni prostě neposlechnou, a budou si hrát na bohy bez Boha... každý schází na tom, čím a jak zachází. Ano, židé byli holocaustováni, to je neoddiskutovatelná věc, ale kdo jim zadal právo holocaustovat druhé ???!!! To už je zvrácenost na entou, a já jen doufám, že se jim Hospodin zase důrazně připomene, kdo že má na Zemi i ve Vesmíru poslední slovo !!!
V čem je problém ?
Alibaba proti - svým 40. loupežníkům.
Víra - ve všech vírách je přeci nejdůležitější Láska, Pokora, Sounáležitost, Mír - žádná ztráta lidských životů, bolest a trýzeň dětí, matek, otců...
TOTO je ten Zásadní problém - VÍRY PODPORUJÍ ROZDĚLENÍ LIDÍ !!!
Bůh a jeho vyznávání - NEPROMYŠLENÉ - SOBECKÉ - JEN TA MOJE VÍRA JE TA PRAVÁ - a co chcete řešit ?
Jen bolest a utrpení nevinných, ohrožení okolních komunit, jež nemají s jakoukoliv vírou nic společného, jejich Matky, Synové, Otcové jsou vtaženi do konfliktu, jemuž vlastně ani nerozumí...
neboť - Mají jiné vyznání - ŽÁDNÉ...
Stačí ?
A když si k vírám uvědomíme ještě stradegické hospodářské potřeby USA, podpory "všech" věr, jež rozdělují LID - vyzbrojováním obou protistran, TO JE PŘECI Džob !!!
Vykecejte se... NEBERU TO !!!
Ve válkách Věřících ať si válčí POUZE ONI VĚŘÍCÍ, ale ať netahají do těchto problémů nevěřící. Já je respektuji, nechci se však podílet na ničem, jež je v rozporu s tím, co dělají...
Já to přece nechci řešit - proč ?
Smrt a mrzačení lidshých těl, na tom se NECHCI PODÍLET !!! ve jménu VÍRO-VÁLEK.BOHO-VÁLEK, čí VÁLEK ?
Uměle vyvolané spory Sobeckého Vyznání Něčeho...
Zejména LIDSTVÍ...
A také možná strategického bohatství dané Země...
3.7.2009 9:35
RE: To sem si poplakal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 194800
V 68 když k nám vtrhli sověti jsme nesměli vycházet ven, jako děti jsme si hrály v ty dny na vojáky.
Přítomnost těchto vojsk nebyla zásadně denně znát a rozhodně to zde nebylo jako v gaze.Tady jsme měli volnost pohybu a žádné hlídky na každé křižovatce.
S dětma jsme chodily na sovětská cvičiště kde jsme od vojáků dostávali dobroty či cigára a nikdo nedostal kulku do zad, přesto že zde byl zákaz vstupu.
Byla zde okupace ale zcela jiná než fašistiko US a IZRA. To je zásadní rozdíl.
Kromě kolon voj. vozidel jse na sov. vojáka nenarazily, jen v místech kde měli kasárna-Mimon a nebo v Praze-nákupy.
Koukněte třeba na Irák to je "okupace".>ja se ve 14 ucil delat traskaviny kdyz jsme tu meli tu ruslou
>pakaz a nedivim se ani jednomu palestinci ze si tz. odmala hraje
>s kalasnikovem.Okupant bude vzdy jen OKUPANT
3.7.2009 13:59
RE: To sem si poplakal...
MoUdrostrak moUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 194810
Za normalizace jsem nesnasel Rusy az do chvile, nez jsem na vojne uplne nahodou nastoupil do kupe, kde jel rusky plukovnik. A shodou okolnosti slouzil ve stejnem meste, jako ja. Stravil jsem s nim nekolik hodin cesty a pak jsme sli v noci pesky k nasim kasarnam a on pak pokracoval ke svym vzdalenejsim. Nechtel uprostred noci budit sveho sofera a rikal, ze vzdy se radeji projde. Za tech nekolik hodin cesty ve vlaku a pak chuze nekolika kilometru, jsme probrali 1968, pohled nas Cechu a Slovaku na Rusy, pohled Rusu na Cechy, jeho zkusenosti z jinych Rusy "okupovanych" zemi a narodu... Rozchazeli jsme se s naprostym respektem jeden ke druhemu.
Od te chvile jsem byl uz nadobro presvedceny, ze Rus trpi, kdyz musi vuci nekomu cizimu pouzit silu nebo se citit v jeho zemi nevitany. A ze se snazi maximalne tomu vyhnout.
O to vic jsem si Rusu dodatecne vazil, kdyz zacali Americane humanitarne bombardovat Srbske porodnice, nemocnice a klastery. Kdyz spolu s Albanci odebirali za ziva Srbum telesne organy a kseftovali s nimi. Kdyz jsem citil otevrenou nenavist vsech narodu, kde kdy Americane meli nebo maji zakladny.
Moc se mi styska, ze jsem tak moudreho cloveka v uniforme, jako toho ruskeho okupacniho plukovnika, uz nemel moznost nikdy potkat. Dnes jakmile jen trochu muzu, ihned se snazim kdekoliv na svete projevovat uctu vsemu ruskemu a pravoslavnemu.
V New Yorku vedou vzdy moje prvni kroky di skvelych restauraci na Brighton Beach.
Srovnanim ruskeho a americkeho stylu okupace jinach narodu a "humanity" si mne nadobro Rusove nadobro ziskali.
Staci se podivat, kolik zije na Rusy dobytych uzemi puvodnich obyvatel - versus kolik zbylo Indianu a domorodcu na uzemich, kde Americane predvadeli svoji "humanitu" v podobe nestovicemi napustenych dek
Na ty hoveziny nazacatku prispevku nema vubec,ale vubec cenu reagovat. Na tu posledni vetu vam odpovim asi takhle. Otazka ... kolik zbylo Indianu a domorodcu... muzete prosim nazvat jmeny ktere domorodce jste mel na mysli? A jestli to nevite, tak musite si jit stezovat na Brity, Iry, Holandany a dobyvatele ze Spanelska, kteri sem do Ameriky prisli a zacali se chovat tak, jak se chovaji vsichni Evropane vuci mensim a slabsim narodum a nakonec trosicku potichu vam povim, ze i Indiani meli cerne otroky a v v posledni dobe, legrace nad legraci, potomky techto otroku smichane s indianskou krvi, Idiani odmitli akceptovat jako Indiany. Joj, ani Jesse Jackson, byvaly Cerny Panther ani Al Sharpton necekli, svesili usi a drzeli hubu. Ale beda, kdyby neco takoveho udelali bili.
Takze pane, to pohadku o hodnem Rusu si nechte pro vase maminku, ta vas ma urcite rada a bude vam verit
3.7.2009 15:01
RE: To sem si poplakal...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 194810
Omlouvat ruskou okupaci snad nemůže normální jedinec. Vaše srovnání je naprosto nesmyslné.
K tématu - normální jedinec ani nepojede s výletní lodí do oblasti, kam se nesmí. Pohyb lodí, letadel a dalších entit je prostě korigován. Já si na kajaku na Šumavě třeba musím koupit nějakou divnou vstupenku
Co to placate o Rusku. Okupovaly nas staty Varsavske smlouvy v cele se SSSR.
>Co to placate o Rusku. Okupovaly nas staty Varsavske smlouvy v
>cele se SSSR.
Staty Varsavske smlpovy jen umoznili Rusum pohodlny vstup na Ceskoslovenske uzemi a pote se ztahly. Jejich ucast byla jen divadelni a slouzila Kremlu k omluve okupace Rusu. 26 roku nas okupovali Rusove. Nesmysl jste placnul v tomto pripade vy.
Chtel bych sem napsat postrehy od rodicu. Pri okupaci na venkove, jak na morave, tak na plzensku, to byli naprosto obicejni lide. Vetsinou to byli chudaci, co sebrali na polich od rodiny a nemely naprosto zadny potuchy ze jsou v CR. prej jim bylo receno, ze jedou do Nemecka, tak si mysleli, ze jsou v nemecku. Byli bez jidla a vody, takze zebrali po hospodach o piti a po lesich hledali (doslova) houby. Cesi jim delali naschvali, obraceli dopravni znacky a lili jim do nadrzi vodu. Jo neco jinyho byla elita v praze. Taky nesouhlasim s okupaci, ale ti okupanti mimo prahu, byli prachobicejni lide a chudaci. (ps omlouvam se za cestinu )
K tomu co napsal slayko malý doplněk.
Od zdroje, kterému 100% důvěřuju mám zážitek ze Žilina na Slovensku. Na hlavní křižovatce do města na výpadovce na Košice stáli cca 3 dny dva mladí regulovčíci a regulovali projíždějící kolony.
Tanky projížděly v noci nad ránem a byly to archivní T-34. Asi z enzetů. Ráno byl asfalt na silnici naporcovaný od pásů a transparenty s texty jako např. amigohome (sorry za pokus o vtip), které místní odbojáři pověsili přes silnici byly ráno v půli přeříznuté a vysely na kandelábrech splihle k zemi.
Zmíněným regulovčíkům místní nosili ze solidarity vodu a jídlo, protože to vypadalo, že na ně velení zapomnělo, ale při té monstrakci se není asi čemu divit. Za tři dny z křižovatky zmizeli. Ti regulovčíci byli údajně naprosto obyčejní kluci a nedivil bych se, kdyby ani pořádně nevěděli kde a proč jsou.
jansmith
>Chtel bych sem napsat postrehy od rodicu. Pri okupaci na venkove, jak na morave, tak na plzensku, to byli naprosto obicejni lide.
Zatimco v celych cechach a na slovensku to byli lide neobycejni, ze?
>Vetsinou to byli chudaci, co sebrali na polich od rodiny a nemely naprosto zadny potuchy ze jsou v CR.
Byli to "chudaci", kteri prisli na rozkaz zabijet civilisty. To ze nevedeli ani kam a koho z nich chudaky nedela. Naznacuje to naopak jejich hlubokou primitivitu, bezcitnost a odevzdanost zlocineckemu rezimu.
>Byli bez jidla a vody, takze zebrali po hospodach o piti a po lesich hledali (doslova) houby. Cesi jim delali naschvali, obraceli
Nestacim prat kapesniky zvlhle dojetim. Vrahouny, kteri zastrelili jen behem prvnich dnu okupace skoro 100 lidi a vice nez 600 jich tezce ranili, vital venkovanek chlebem a soli. Jak slovansky dojemne a lidske.
>Jo neco jinyho byla elita v praze. Taky nesouhlasim s okupaci, ale ti okupanti mimo prahu, byli prachobicejni lide a chudaci.
Tak snad abychom se jim omluvili ne? I kdyz dnesni rusove, to uz nejsou ti, co nas okupovali, ze? I kdyz maji v cele zaryteho KGB dustojnika. No bodejt by byli. Smazli tim veskere dluhy k Cechum za materialni skody, kterych napachali za miliardy a za dluhy z vynosnych obchudku v ramci RVHP. A ze by se omluvili za zverstva, to ani nahodou.
jjo v 68 mi bylo 20 a sakra mám pachut v hube.Ale Rusové 68 nejsou Rusové 09 jakože moji milovaní Amis 68,nejsou Amis 09.To jen zamrzlí dedkové ve vyvoji řvou proti současnému Rusku
1. Neokupovali nás Rusové. Okupoval nás komunistický SSSR. TO JE NUTNO SI UVĚDOMIT.
2.Dále - v SSSR trpěly všechny národnosti, ale jako jedni z nejvíce právě Rusové. Komunisté šli právě proti nim, jejich inteligenci, snažili se zadupat právě vše ruské, aby nezbyla na předkomunistickou dobu ani vzpomínka.
3. Pokud srovnáme poměrné zastoupení komunistů vzhledem k početnosti jejich národů, tak zjistíme, že před převratem a 10 let po něm měli, vzhledem k poměrné početnosti ve státě, největší zastoupení Židé. Pak Němci a ost. národnostní menšiny, ne Rusové.
4. Lenin byl z národnostně smíšené rodiny, měl předky židovské, baškirské německé i ruské. Z rodiny uměl mimo jiné i plynně německy. Stalin byl Gruzínec, ne Rus. Poté, co byla svržena po Stalinově smrti gruzínská klika, ujali se vedoucích pozic v SSSR Ukrajinci. Chruščov, Brežněv, Andropov, Černěnko. Je to logické, protože zlikvidovány byly především ruské elity jako nositelé tradic a historie. Prvním Rusem v čele SSSR byl až Gorbačov. Znamenalo to demokratizaci a zánik SSSR.
5. Převrat komunistů v Rusku byl proveden za německé peníze. To chtělo vyřadit Rusko ze světové války. Převrat měl podporu i některých ostatních západoevropských zemí. Poté, co komunisté s přispěním Západu zvítězili (podle představ západníh plánovačů měli "pouze" vyvolat občanskou válku a paralyzovat tak stát), najednou se stali nepřátelé...
Historie bývá složitá. Z politických důvodů u nás ODS rozpoutává antikomunismus, SSSR bývá účelově, někdy podvědomě, zaměňován za Rusko. Této straně totiž už nic nezůstalo, ideologie volného trhu a následného blahobytu se jí za mořem rozpadla jako domeček z karet. Zbývá jen nový Velký Bratr, kterého vojska zve k nám (jako správní překabátění komunisté) a strašení lidí.
/// Rusové 68 nejsou Rusové 09 jakože moji milovaní Amis 68,nejsou Amis 09.To jen zamrzlí dedkové ve vyvoji řvou proti současnému Rusku/// Dík za tu větu. Je fajn slyšet i od člověka Vašeho věku rozumný vlastní názor, který neopakuje oficiální propagandu a nenapadá ostatní lidi , jako důchodci na Psu nebo Lidovkách...
Vyssie ste dostal jasnu otazku: "chtel vyhodit v Moskve skolni autobus s detmi, diskoteku, nebo obchodni centrum?" Alebo v Prahe? Alebo u vas v domovskom meste?
Tak ako ste vlastne chcel vyuzit svoje traskaviny?
Zli Izraelite zabavili detickam predaku Hamas, kteri maji milionova konta a hraji si s kalisnikovy a pumovymi pasy jeste v predskolnim veku, hracky a lizatka
Hm, pokud mučení a věznění dětí, používání dětí jako lidský štít, genocidní vyvražďování neviných rodin, popisujete těmito slovy, pak mi dovolte abych si před vámi odplivl.
Pokud je tato vaše reakce vztahující se k pirátství, je opravdu s podivem, jakým způsobem třídíte a zpracováváte informace, pak by z vás měli jistě radost v mnoha novinách a Gebls se musí drbat za uchem a připadat si jako břídil.
Tak či tak, tato vaše reakce vypovídá o tom, že jste skutečně velmi morální. Také si nejsem jist, zda jste vůbec člověk. V každém případě jste model vývoje člověka z opice: něco mezi (opice schopná operovat PC).
>Hm, pokud mučení a věznění dětí, používání dětí jako lidský štít, genocidní vyvražďování neviných rodin, popisujete těmito slovy, pak mi dovolte abych si před vámi odplivl.
Jen si klidne odplivnete, ale ne nade mnou. Prave jste popsal standartni zverstva praktikovana Hamasaky, Hezbollah a jejich frakcemi nejen na uzemi Izraele, ale i na vlastnich obcanech. Jen s tim veznenim jste vedle. Palestinci vezeni nemaji a nemaji ani na jejich provoz. Vsechny zajatce popravuji na miste. V izraelske veznici neni zadne dite a nikdy nebylo. Ani ty co se pokusili o masove vrazdy. To je vztekla nicim nepodlozena lez.
Pražáku,ty jsi običejný provokatér!!!! Kdo tě platí MOSSAD,nebo BIS.
Velmi dobrý článek, který leccos vysvětluje na praktických příkladech. Je opravdu zajímavé, že Američanům tyhle věci nedochází. Ale jednoho dne jim to dojde, vytáhnou bouchačky, které jim zatím nesebrali a vypořádají se se "svými" pány po svém. Přeji jim, aby to udělali co nejdříve, celý svět si pak neskutečně oddechne.
3.7.2009 14:10
RE: Perfektní článek
MoUdrostrak MoUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 193.?.?.?
Reakce na 194827
Americane to vedi... Na druhou stranu priznavaji, ze se Vrchnost dostava do jejich businessu GOJIMu/hovad a nasazuje jim ohlavky naprosto presne podle receptu Puzzova Kmotr:
American vidi, co jarmulkari pachaji za zverstva v jeho vlasti a po celem svete. Jeho business prosperuje, presto dostava od jarmulkaru nabidky na financni spoluucast. A jak to uz tak chodi, prijde i nabidka, ktere nelze odolat - bud pro prvotni laci - nebo pro zhorseni dosavadnich podminek a zakazek - pokud by odmitl. A jakmile jednou pusti jarmulkarsky kapital a podilnictvi do sveho kvelbu, nema uz cesty zpet. A je nuceny zadavat inzerci a dalsi tendry presne podle prani svych jarmulkarskych podilniku, kteri si tak retezi pristup do dalsich firem a podilnictvi.
Jediny narod, ktery dosud odolal a uspesne odolava, jsou Cinane. Kteri jedini de facto jarmulkarsky kapital a konexe nepotrebuji a opovrhuji jimi. Oproti tomu Indove jsou jiz dnes take v podruci, jako zbyvajici svet. Mnoho let si v Israeli mohou branci vybrat, jestli jeden nebo vice let v armade na Libanonskem pomezi nebo pri okupaci a vrazdeni Gazy, ci jako "rozvojovi" pracovnici v Indii. Nic neni nahodou...
Nezapominejme na povyk, jaky nastal, kdyz Rusove a pan Putin vyvlastnili ksefty Khodhorkhoffskeho v Rusku - jaka media na Zapade spustila povyk... A kdo demonstruje v Rusku proti Putinovi a ruskym vlastencum?: Garry Kimovich WEINSTEIN (Khasparoff)
To se nacekate.
Ale v tom s Vama souhlasim: nejspis se to stane Americanum. Protoze Rusove i Cinany likviduji bouchacky spolu s jejich vlastniky; zadna humanita, a proto jsou vysledky trvale. Viz. Cecna.
Podle studie CIA se poměrně brzy máme na co těšit ... !
http://www.protiprudu.info/studia_cia.html
3.7.2009 17:55
RE: Brzy budou tito piráti i u nás ...
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 194840
brzy? minimálně jednu židovskou pevnůstku už u nás máme, oficiálně je krytá jako starobinec
Hagibor: pevnost uvnitř Prahy
Vypadá to moc hezky.Zvláštní, že nás o takovém skvostu Novinky.cz neinformovaly! Že by chtěli naše stařečky mile překvapit?!No, v každém případě,máme se na co těšit!
4.7.2009 9:11
RE: Brzy budou tito piráti i u nás ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 194869
Důchodci (členové židovské obce) jistě ocení, jak jsou chráněni před okolním světem.
"Vnější zdi jsou ze železobetonu, okna jsou bezpečnostní a celý areál obklopuje plot, který vydrží náraz nákladního auta s trhavinou," popisuje bezpečnostní opatření architekt domova Jan Línek
4.7.2009 16:31
RE: Brzy budou tito piráti i u nás ...
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 194869
"Že by chtěli naše stařečky mile překvapit"
no naše moc ne ...
Proc tyto incidenty nejsou v nasich mediich? Proc jsme od techto zprav odtrzeni? Kdo rozhoduje co muzeme a co nemuzeme vedet? Orwell hadra
.. na sve otazky si musis najit odpovedi sam. Je to ta nejlepsi skola k poznani pravdy..
Presto si vsak dovolim podotknout: jsou to ti, kteri - pokud nebudou zastaveni, budou znovu otvirat uranove doly pro likvidaci lidi, jsou to ti, kteri 60 let ignoruji jakoukoliv mezinarodni pravni normu, ti, kteri staleti ignoruji vsechy a vse z titulu pocitu sve zlocinecke nadrazenosti, ti - pro ktere je genocida na narodu , vrazdeni, loupeni a lez zakladnim kamenem nabozenskeho dogmatu.
. Proto rozhodli co muzes slyset, videt, myslet si, v co musis verit a v co nesmis doufat.
.. Tvoji obsanskou povinnosti bude udat svuj vlastni stin na chodniku. Pokud rozhodnou, ze to je dobre pro tvoji "svobodu" a "stesti tve rodiny"
Studuj, hledej a bojuj za pravo zustat clovekem, mluv s lidma.
Kazdy ma na to cely zivot ....
Nejvetsi ze vsech velkych satanovych triku byl ten, kdy dokazal prevedcit lidstvo, ze neexistuje. Tahle planeta je skola, tohle zlo te dokaze postavit na tu spravnou cestu, pokud se nebojis nebo nejsi ignorant. My lide jsme asi nikdy nebyli svobodni a je dosti pravdepodobne, ze nikdy nebudem. Vsichni citime, ze kalich zacne brzy pretekat, stary system konci a novy prichazi. Ti o kterych nesmime mluvit jsou a pravem byli oznaceni Jezisem za potomky a prisluhovace dabla. Jsou strujci lzi, zla, vrazd a konspiruji proti celemu svetu. Je treba zmenit sam sebe a vse okolo tebe se take zmeni. Opravdovy clovek muze byt zlem znicen, ale nikdy pred nim nepadne na kolena. Udrzujte v sobe Lasku, Lide moji drazi.
Nevim kam to napsat a tohle je nejnovejsi tema a je nejvetsi sance ze si toho vzkazu vsimnete...
koukal sem na vase obvineni, ze sireni nesnasenlivosti nebo jak se ta hovadina jmenuje a je to hodne ujety i kdyz taky nesouhlasim s tema pleskama ktery momentalne podporujete,ale vrchol je kdyz dneska ctu na Novinkach komentare k clanku:Američtí vojáci se v Afghánistánu ocitli v pekle bojů, padl britský velitel z dnesniho dne a tam jsou od registrovanych navstevniku prispevky jako :
Franz Pliske, Hořice
Pátek, 3.července 2009, 15:59:17 | Souhlasím | Nesouhlasím | 0
Jakýpak odminovávací robot. Řada zajatých vesničanů-talibů a jdeme. Oni by rychle našli co zakopali.
Jakub Kryšpín, Trutnov
Pátek, 3.července 2009, 16:04:26 | Souhlasím | Nesouhlasím | 0
Spalte tu sebranku! Ať zmizí ze světa ten jejich prokletej herák!
Jan Mercl, Heřmanův Městec
Pátek, 3.července 2009, 16:06:45 | Souhlasím | Nesouhlasím | +1
Guys, vytrvejte a pobijte těch islámských cvoků co nejvíc.
a jak muzou tohle Novinky poustet??
jak je to mozne?? kdo obvini je???
udelal sem screen te stranky a mohu vam ji poskytnot, kdybyste chtel,protoze abych byl uprimny,ja na ne zalobu podat nepujdu (a prosim neptejte se na duvody),ale vy byste mohl ,protoze na vas uz zaloba podana byla ....
budu delat screeny po hodinach aby bylo dokumentovane jak dlouho to cenzor nechal bezet a vy byste mohl Novinkam oplatit stejnou minci...uz by bylo nacase...
je to na vas a pokud nechcete ,ja vas urcite soudit nebudu a budu to chapet...a nebo kdyby to udelal nekdo ze ctenaru kdo nema problemy s tim vstoupit na policejni stanici,bylo by to dost dobry...
s pozdravem,Pastinak
3.7.2009 17:49
RE: Vzkaz pro pana Stworu
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 194851
Napsal jsem vám email.