Diskuze k článku

Volby 2002

Příspěvků 77

14.6.2002 18:27

Volby 2002

Jeremy Dormouse 146.?.?.?

Vyborne!!!!

Uplne s Vami souhlasim. Ja se v Anglii take
nezucastnuju te volebni frasky. Je to bezpredmetne.

Preji hezky den!

2248

14.6.2002 18:40

"Volby 2002 me nezajimaji"

Liba 24.?.?.?

Me taky ne. Jednak z toho duvodu, ktery pisete, ale take z duvodu, ze i kdyz jsem porad Cech, uz v CR neziji nekolik let, tak proc chtit jit volit? Proc volit a chtit "zasahovat" , kdyz dane platim jinemu statu, kdyz prijimam vyhody (urcite zakony jsou zde priznivejsi nez v CR) te one zeme a samozrejme musim dodrzovat zakony te zeme kde ted ziji. Kratce receno,uz se v CR na nicem nepodilim,nevytvarim zadne hodnoty, tim padem nevidim duvod jit volit.

2251

14.6.2002 22:06

Volby 2002

Jarka P. 216.?.?.?

Zaregistrovala jsem se zde v Toronte na nektere pristi volby, ktere jak doufam
budou bud korespondencni nebo na zdejsim honorarnim konzulatu. Take nechci
volit v jinem kraji nez byvalem Severoceskem, dnes Usteckem. Kvuli tomu
nepojedu 400 km do Ottawy, ke vsemu jeste ve vsedni/pracovni den.

Dale mi vadi, ze CR stale jeste pozaduje na Kanadanech viza a zejmena to
nehorazne hlaseni na "Alien Police" do tri dnu po prijezdu jako za komunistu,
cetla jsem na jednom foru, ze pisatelova pritelkyne byla pokutovana na hranicich
Kcs 100 za kazdy den nad tyto 3 dny nebot se policejne neprihlasila. Tez jsem
cetla prispevky nekterych krajanu, tvrdicich, ze neni treba se prihlasovat.
Overila jsem si to dotazem na Velvyslanectvi a tato povinnost stale plati, bohuzel.

Jestli se nepletu, tak na Slovensko ani do Madarska Kanadani vizum nepotrebuji
- i kdyz Slovaci a Madari si ho vyridit musi - vsichni asi vime proc a komu
podekovat.

2256

15.6.2002 10:26

RE: Volby 2002

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 2256

Dale mi vadi, ze CR stale jeste pozaduje na Kanadanech viza a zejmena

Byli to Kanadani, kteri zavedli viza jako prvni!!!
Mel jsem opravdu silne protikanadske pocity, kdyz jsem se koukal na Toronto
pres jezero (ale radeji jsem to prekousl nez bych tem nenazranym drzkam dal sve
tezce vydelane dolace za viza.

A propos - at se nevymlouvaji na romy, jak jste naznacila, ti nemohou za to
ze kanadsti urednici jsou rasisti.

2266

14.6.2002 22:28

Volby 2002

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Ja volit zde v Kanade vzdycky jdu. Nekdy jsem s praci sveho poslance spokojeny, nekdy ne. Kdybych zil v Cesku, urcite bych sel volit i tam. Obe zeme jsou ted nastesti demokraticke (nikoliv pseudo-demokraticke). A ono to funguje. Neni to perfektni, ale nikdo zatim nic lepsiho nevymyslel. To je vetsine lidi, kteri vyrostli v komunisticke zemi jasne. Vetsine lidi........
Pan Stwora hezky vysvetlil, ze na demokracii neveri. Ale to uz, proboha, vime davno.......... Mikin

2257

15.6.2002 0:33

Volby 2002

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Sice píšete, že politikům jde jen o moc a peníze, ale o co jiného jde obyčejným občanům, když chodí do práce? Politik je přece zaměstnání jako každé jiné (ano, dobře placené), a je tedy logické, že člověk, který ho vykonává, to dělá pro peníze a ne kvůli něčímu blahu...

2258

15.6.2002 2:25

RE: Volby 2002

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2258

Politik je přece zaměstnání
jako každé jiné (ano, dobře placené), a je tedy logické, že...

Domnívám se, že to tak není. Asi jsem idealista, ale politik ve státních službách by měla být především služba zemi. Ideálně vzato, neměli by volení představitelé mít ani nárok na plat.

2259

15.6.2002 4:06

RE: Volby 2002

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2258

Sice píšete, že politikům jde jen o moc a peníze, ale o co jiného jde
obyčejným občanům, když chodí do práce? Politik je přece zaměstnání
jako každé jiné (ano, dobře placené), a je tedy logické, že člověk,
který ho vykonává, to dělá pro peníze a ne kvůli něčímu blahu...

Utajeny pisateli, pro me mimochodem dost podezrely pro duvod sepsani! Mate pravdu, avsak jen castecne: Byt politikem je sice zamestnanim, za coz by mel a i dostava penize, ale soucasne je to, nebo by to melo byt PRAVE TIM SAMOTNYM POLITIKEM chapano jako POSLANI, protoze DOSTAL DUVERU VOLICU, kteri proste uverili, ze bude jejich dobrym zastupcem. To je velice dulezita moralni soucast nebo snad az povinnost te prace. Je sice pravda, ze v mnoha zemich byl a je ten moralni aspekt potlacovan az likvidovan, jsou vsak take zeme, kde existuje, a to zejmena proto, ze je respektovan samotnymi vladci, a kdyby tomu melo byt jinak, onoho "zamestnani" by se zrekli. Dam priklad: Vzpominam si, ze Ralph Klein po prvnim zvoleni za premiera Alberty ucinil opatreni toho druhu tim zpusobem, ze znacne omezil krome upravy platu privilegovanost clenu parlamentu, jakoz i ministru... (ano, nekteri jedinci kvuli tomu resignovali), a jeden krajan se tehdy nechal slyset, ze jako zamecnik v Petro Canada bere vic nez clenove albertskeho parlamentu!!! A shodou okolnosti prave od pana Kleina jsem nekolikrat slysel o nutnosti povysit praci vladcu na poslani. A vite, co je nadherne? Byl uz zvolen myslim trikrat za sebou (naposledy jeho strana dokonce ziskala drtivou nadpolovicni vetsinu hlasu, a pruzkumy ukazuji, ze duvera v neho a jeho stranu stale narusta). Cili: Jak se do lesa vola, tak se z nej i ozyva, plati ZEJMENA pro vladce.
Krome toho by se melo ve vsech zemich uzakonit, aby vladcum byly vymerovany platy podle koeficientu vychazejicich z platu vsech ostatnich obyvatel te zeme, a ne aby se politici zeme s nizsi hodnotou sve meny ohaneli, jak se cesti politici pred casem ohaneli, tim, ze treba americti ci nemecti clenove parlamentu anebo ministri maji tolik a tolik, a ono to jimi recene tolik a tolik bylo sproste prevedeno kurzem, a pritom ale pomlceli, ze vydaje, zase v tom prepoctu, jsou v Nemecku anebo v USA znacne vyssi. Jednalo se o nesmysl, ja si vsak myslim, ze o drzost.
Pri teto prilezitosti bych chtel upozornit na jeste jeden faktor: Jak se rodi krome treba vojenskych pucu anebo jinych nasilnych prevzeti moci diktatura? Dochazi k tomu v DEMOKRACIICH nasledkem POVSECHNEHO ZNEUZIVANI VYDOBYTYCH PRAV!!!! Slova POVSECHNE ZNEYUZIVANI podtrhavam. Tento proces je neviditelny jako rakovina. A tak, kdyz v CR plati, ze, cituji: "politik je zamestnani jako kazde jine (ano, DOBRE PLACENE), a tudiz je logicke, ze clovek, ktery ho vykonava, TO DELA PRO PENIZE A NE PRO NECI BLAHO..." (pane prezidente Havle, jste si te hruzy vedom, nepojima Vas des?), a cesky volic si presto bez tohoto overeni takoveho kandidata zvoli, at tedy buji navrat k necemu ostrejsimu. Jedna se vlastne o zasluhu. Bohuzel.

2261

17.6.2002 9:13

RE: Volby 2002

tomasgn 195.?.?.?

Reakce na 2258

politik nebyl do sve funkce zvolen proto, aby si sam nahrabal a prihral ksefty rodine a pratelum, ale vyhradne proto, aby slouzil sve zemi a obcanum!

2311

15.6.2002 2:36

Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Presne tak , je jedno kdo tam sedi i zde v USA ! "U nas v Kocourkove",kde to stale drzi bolsevici (ted s jinymi kabaty), hrajici si na "pravici", je to obtiznejsi v tom, ze si to tam kluci hazou do ruky jak potrebuji.
Takze jednoduse, az se vymyti z mozku bolsevizmus, ve vlade a parlamente budou nove, "nehrabive" a pro lidi pracujici kadry, pak zacneme mluvit o demokracii
(jakesi) a mozna, ze to s tou republikou zacne byt lepsi. Zatim to je o trochu lepsi nez v Pakistanu! (neberte me za slovo, chlapi!)
Dokud tam budou Klausove, Zemanove a media budou vlastnit Zelezni, tak tam nic dobreho nebude!
Stefan

2260

15.6.2002 6:09

Volby 2002

Jiri Valtr 209.?.?.?

V patek me zaujal porad malire Jiriho Anderleho "Laska za Lasku", odvysilany na Praze 2. Vzpomnel na dr. Reinera Kreisera (nevim, zdali se to jmeno tak hlaskuje), ktery v roce 1963 emigroval. Pracoval jako odhadce starozitnosti a po prichodu do Nemecka v tom pokracoval. Cestoval a skupoval kdeco, hlavne africke a asijske umeni a uzitkove zbozi. A samozrejme i historicke veci. Za 39 let nashromazdil znacnou kolekci: na 700 soch z Afriky, vzacnou keramiku a zejmena pak anatolske koberce, a ty v takovem mnozstvi, ze nejvetsimi odborniky je sbirka povazovana za nejrozsahlejsi na svete. Je toho vseho tolik, ze, jak se sam vyjadril, by mu nestacil pro to velky hrad. A tak se pred nekolika lety zamyslel, co s tim. Nabidky dostal z nejvetsich muzei a galerii sveta, premyslel i o aukci, ale nakonec se rozhodl, ze vsechno daruje CR. Jeho anatolske koberce byly uz vystaveny na Prazskem Hrade pod zastitou prezidenta Havla a ted se pripravuje v Praze vystava jeho umeleckych predmetu. Pocin velice uslechtily.
S blizicimi se volbami v CR jsem si precetl kdeco o predvolebnim deni a zajimal se hlavne, kdo a jak slibi urcite zlepseni postoju CR k nam, krajanum, zijicim po celem svete. Mozna ze nektery kandidat si nekde na nas vzpomnel, ale ja jsem krome poskytnuti diskutabilniho umozneni volit na ambasadach nic nezaregistroval. Nad vzpominanym pocinem dr. Reinera Kreisera jsem byl smutny. Velice. Pojem krajan nema v CR dobry zvuk, moc nas nemaji radi, dokonce mnozi nas maji za zradce. Pritom vsichni jsme odchodem ztratili, zacinali od nuly a to vcetne i nuly jazykove, tedy jako mrnata, zatimco oni se tam o nas majetek podelili. Radi se ted jakoby ocistene vymlouvaji, ze nase veci rozkradli komunisticti papalasi, ale to, ze treba krajanum v USA neumoznuji navraceni ceskeho obcanstvi, aby nemuseli jejich nemovitosti vracet, je vlastne obdobnou kradezi. Stejne tak zlodejske je i to, ze krajane, kteri z ruznych pricin odesli do zahranici po roce 1993, automaticky pozbyvaji ceske obcanstvi pri ziskani jineho. Pikantni na tom je ta skutecnost, ze krajan bez ceskeho obcanstvi nesmi vlastnit v CR nemovitost, avsak cesky obcan zijici v CR muze si klidne kupovat nemovitosti kdovikde, treba v Portugalsku. Je neuveritelne, jak ta nase rodna zem dokaze byt ke svym synum a dceram macesska. Ale kdyz jim nektery takovy "zradce" neco nabidne, nikdo z nich nerekne ne. Neuveritelne. Pritom kolikrat krajane uz te zemi pomohli. Vzpomenme treba na sbirku, kterou v USA usporadal mezi krajany TGM. Vzpomenme take na sbirky krajanu po celem svete behem valky. Mozna si dnesni CR mysli, ze je jina doba a uz nas nebudou potrebovat. Myli se. Uvedu priklad, jak jim muzeme byt prospesni: Chodime se zenou na koncerty. Jednou tu byli na programu Janacek, Dvorak, Smetana. Na jevisti ceska vlajka, pred zacatkem zaznela ceska hymna. Neco tak nekanadskeho jsme tu jeste nevideli. A cesky dirigent. Honorar $10,000. Koncert sponzorovali krajane! A takovych prikladu bych mohl uvest daleko vic.

2262

15.6.2002 7:41

RE: Volby 2002

ACA 216.?.?.?

Reakce na 2262

Mala oprava:ceske obcanstvi ztraceji AUTOMATICKY Cesi,kteri ziskaji jine obcanstvi v roce 1993 a pozdeji.Je to velice krute,kdyz si uvedomite,ze treba ve Svycarsku cekate na obcanstvi vice jak 10 let(tito lide uprchli z CSSR v dobe hlubokeho komunismu).Pritom CR dalo po prevratu ceske obcanstvi vice jak 10 tisicum cizinzum!Navic vznikaji velice podivne situace:muj kamarad ma dve deti..obe maji ceske obcanstvi po rodicich...muj kamarad si vzal kanadske obcanstvi po roce 1993 a tim ztratil ceske....jeho deti nerozumi cesky a ani o CR nejevi zajem,presto maji stale ceske obcanstvi....kamarad,rodily Prazak,je nahle cizinec a musi jet do CR,aby se postaral o sve nemocne rodice...musi zadat o visum a chodit se hlasit na cizinecky urad,kde stoji ve fronte s Vietnamci!...Kafka by se radoval!

2265

15.6.2002 16:17

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2262

Upresneni, nevim jak to je v Kanade a jinde, ale zde v USA uz muzete mit US i CR obcanstvi.
Stefan

2269

15.6.2002 16:44

RE: Volby 2002

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2269

Upresneni, nevim jak to je v Kanade a jinde, ale zde v USA uz muzete
mit US i CR obcanstvi.

Stefan

To je pro me novota. Odkdy?

2270

15.6.2002 16:58

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2270

Upresneni, nevim jak to je v Kanade a jinde, ale zde v USA uz muzete
mit US i CR obcanstvi.

Stefan

To je pro me novota. Odkdy?

Toz Jirko neco jsi asi zaspal, ja uz ho mam 2 roky vraceno. chces Info???

2272

15.6.2002 17:16

RE: Volby 2002

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2272

Upresneni, nevim jak to je v Kanade a jinde, ale zde v USA uz muzete
mit US i CR obcanstvi.

Stefan

To je pro me novota. Odkdy?

Toz Jirko neco jsi asi zaspal, ja uz ho mam 2 roky vraceno. chces
Info???
Mne osobne je to jedno, ja mam kanadske i ceske. Ale cas od casu se docitam, zejmena pak od pani Fuchsove z LA, ze s tim jsou nejake problemy. Asi jsem opravdu zaspal. Dekuji za informaci.
Co se tyka kanadskeho a ceskeho po 1993, to vim jiste, ze Cesi po prijeti kanadskeho automaticky ztraceji ceske.

2275

15.6.2002 6:27

Slovo editora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Byli jste ke mně tentokrát více laskaví, než jsem si zasloužil. Ten článek se jsem ušil horkou jehlou, a ihned zveřejnil. Byla to chyba.

Když jsem se k textu po osmi hodinách vrátil, bylo mi - jak to říct? - stydno. Trošku jsem to učesal, ale i tak si myslím, že ten článek patří spíše k tomu slabšímu. Ne proto, že je krátký, ale protože je nekultivovaný. Škoda, že se nenašel nikdo, kdo by mi napsal pravdu do očí. Jindy mi nadáváte za mnohem menší přečiny. [smích]

2263

15.6.2002 6:41

Klub globalistickych prostitutu

albert 209.?.?.?

Pred par dny jsem jen nahodou objevil Vase elektronicke noviny.
Velmi hezky a vystizny postreh, pane Stwora. Jsem rad - a v tom urcite nejsem sam -, ze se ozyva vice a vice lidi (velmi hezky pise Stefan, Julek, a jini), kterym dochazi, ze prakticky to vse co se dnes deje kolem nas, at uz je to v politickem, ekonomickem, nebo kulturnim poli, je - zidovina. Ta ma za ukol znicit vse co je tradicni (kultury, rasy, narody, a pak predevsim krestanstvi. Soucasny utok na katolickou cirkev, zatimco stejne utocne sily obranuji buzeranstvi, je nejcerstvejsim prikladem) a nahradit to svym satanskym radem globalniho "elitismu", ktery ve sve zaverecne fazi ma v planu vyhrotit v apartheid nemajici obdoby.

A do teto maskarady se radi i dnesni volby v Cechach. Dnes, aby jeden politik mohl (v sobecke chamtivosti sam pro sebe) prosperovat, tak musi oddane slouzit internacionalni kabale elitistickeho (zidovskeho) sanhedrinu. V Cechach to mate Havla, Klause, Zemana (ten jel do Izraele vylizat prdele vsem rabinum), Zantovskeho, a spol. Vetsina ze soucasnych ceskych politiku, je bud puvodu tzv. zidovskeho, ci zednarskeho, nebo ex-komunistickeho. Tak co jeden muze od nich ocekavat? Plno lidi se dnes stale divi, proc "byvali" komousi nebyli nikdy potrestani? Proc Zapad nikde nenacnul tuto otazku, a namisto sankci s nimi dnes delaji ksefty a bratrickuji se jako by se nechumelilo ???
Jak velmi pravepodobne bude vedet kazdy premyslejici clovek , tito previti, namisto spravdliveho trestu se nadale tesi (dnes materialistickemu) vysluni.
Odpoved na toto dilema je celkem jednoduche: globalismus je prevleceny komunismus podrobeny ritualni obrizce slouzici k zamaskovani sveho predchoziho (zidobolsevickeho) zla, a ex-komousi jsou provereni sluhove oddani za baksis udelat cokoliv.
Dnesni globalismus je to, cemu mnozi z nas byli donuceni "studovat" na vys. skolach: to je ten vedecky komunismus.
A ti, kteri dnes odmitaji slouzit dnesnim "axis of evil" (Washington & Tel Aviv), drive ci pozdeji se proti nim rozpouta medialni kampan, a kdyz ta nepomuze, tak se zacne bombardovat ci trestat (viz zeme & narody, ci arabsti fundamentaliste, Milosevic, a podobne).
Poslechnete si Dr. William Pierce z National Alliance (na Real Audio dostupne na internetu, anglicky). Tak jak mnoho Cechu se diva na soucasne ceske politiky, tak on se diva na Bushe. Dr. Pierce rika, Bush (a jeho klika) je zradce slouzici zajmum internacionalni zidovske kabaly. A to delaji i soucasni cesti politici. Ti jsou tez prostituty "novo-demokratickeho" NWO (noveho poradku sveta), tem nezalezi na vlastnim narodu. Jsou to zradci, a zradci si zaslouzi jedno: SIBENICI!

2264

15.6.2002 16:54

RE: Klub globalistickych prostitutu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2264

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek, Canczech, Klema Danda a jim podobni, trochu poctou a pochopi. Oni chapou ale NECHTEJI!!! to priznat, to by nebyla ta jejich, tolik jim priznacna SOUDRZNOST, kterou berou jako kompliment, tak jako lakotu a hlavne schopnost manipulovat a podmanovat jine cloveka. Ano je to tam (v CR), tak i tu(v USA), prolezle zidkama kam se jen podivas. Hlavne tam, kde jsou "tucne dolare" a pak mocne pozice-in that order! Jeden ti utekl, a to ten vyjebanec Zelezny, co plakal u bratru Amiku pro penize na telavizi NOVA a ted, kdyz se zahojil, tak uz jim platit nechce!!! Presne, je to prolezle bud zidkama nebo komousema a myslim, ze je treba neco delat. Ono se stejne ale potrestaji ve finale sami, myslim!
Stefan

2271

15.6.2002 17:10

Stefanovi a Albertovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2271

Snažme se, prosím vás, nesklouznout k obviňování jednoho národa. Nerad bych, aby se Zvědavec stal jakýmsi plátkem proti Židům. Oni mají své chyby jako každý národ, ale stejně tak mají i dobré stránky. Budete-li takhle tady ventilovat své pocity, budou se právem cítit napadeni. Dokážou takových komentářů velmi dobře využít k zastavení jakékoliv kritiky (nebo jen poukazování na jejich praktiky).

2273

16.6.2002 7:16

RE: Stefanovi a Albertovi

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2273

Snažme se, prosím vás, nesklouznout k obviňování jednoho národa. Nerad
bych, aby se Zvědavec stal jakýmsi plátkem proti Židům. Oni mají své
chyby jako každý národ, ale stejně tak mají i dobré stránky. Budete-li
takhle tady ventilovat své pocity, budou se právem cítit napadeni.
Dokážou takových komentářů velmi dobře využít k zastavení jakékoliv
kritiky (nebo jen poukazování na jejich praktiky).

*
pozde bycha honit, to uz jste ze Zvedavce udelal jen a jen vy pane
Stwora, proto jste svojima rasistickyma clankama proti Zidum ztratil
hodne ctenaru a pobouril ty lidi, co jsou humanne zalozeni.Verte, ze
ve svete je hodne lidi, kteri si mysli ze palestinsti teroriste, jsou
teroriste a ne hrdinni palestinsti partyzani.Za to, by jste se mel opravdu omluvit a vysvetlit svym ctenarum rovnez, jak jste prisel na to, ze
ve vladach velmoci sedi zide, kteri se chovaji jako parasite a vyssavaji
narodni pokladny ve prospech Israelskeho statu.

2296

16.6.2002 0:34

RE: Klub globalistickych prostitutu

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2271

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek,
Canczech, Klema Danda a jim podobni, trochu poctou a pochopi. Oni
chapou ale NECHTEJI!!! to priznat, to by nebyla ta jejich, tolik jim
priznacna SOUDRZNOST, kterou berou jako kompliment, tak jako lakotu a
hlavne schopnost manipulovat a podmanovat jine cloveka. Ano je to tam
(v CR), tak i tu(v USA), prolezle zidkama kam se jen podivas. Hlavne
tam, kde jsou "tucne dolare" a pak mocne pozice-in that order! Jeden
ti utekl, a to ten vyjebanec Zelezny, co plakal u bratru Amiku pro
penize na telavizi NOVA a ted, kdyz se zahojil, tak uz jim platit
nechce!!! Presne, je to prolezle bud zidkama nebo komousema a myslim,
ze je treba neco delat. Ono se stejne ale potrestaji ve finale sami,
myslim!

Stefan
...kdysi kdosi rekl,ze kdyby Zide byli osklivi,neschopni a chudi,svet by je mel rad.Kdyz ctu vase radky,rekla bych,ze dotycny mel pravdu.Vzdyt vy jim docela obycejne zavidite.

2286

16.6.2002 13:41

RE: Klub globalistickych prostitutu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2286

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek,
Canczech, Klema Danda a jim


Ajo, Ajo, nemel picoviny, NIKDO NIKOMU NIC nezavidi, nekteri jen chteji, aby VSICHNI STEJNE meli STEJNE moznosti!!! Ne jen VYVOLENI!!! Rozumis?, to plati i pro Canzcecha, ktery asi sedi in the "can" v tej Canade, Anonyma Moravacka Curacka a jim podobnym. Klema Danda zatim odpociva, ma weekend off!!!
Stefan


2298

16.6.2002 19:20

RE: Klub globalistickych prostitutu

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2298

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek,
Canczech, Klema Danda a jim


Ajo, Ajo, nemel picoviny, NIKDO NIKOMU NIC nezavidi, nekteri jen
chteji, aby VSICHNI STEJNE meli STEJNE moznosti!!! Ne jen VYVOLENI!!!
Rozumis?,...mam pocit,ze nerozumim....
to plati i pro Canzcecha, ktery asi sedi in the "can" v tej
Canade, Anonyma Moravacka Curacka a jim podobnym. Klema Danda zatim
odpociva, ma weekend off!!!

Stefan



2301

16.6.2002 19:23

RE: Klub globalistickych prostitutu

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2298

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek,
Canczech, Klema Danda a jim


Ajo, Ajo, nemel picoviny, NIKDO NIKOMU NIC nezavidi, nekteri jen
chteji, aby VSICHNI STEJNE meli STEJNE moznosti!!! Ne jen VYVOLENI!!!
Rozumis?, to plati i pro Canzcecha, ktery asi sedi in the "can" v tej
Canade, Anonyma Moravacka Curacka a jim podobnym. Klema Danda zatim
odpociva, ma weekend off!!!

Stefan
...mam pocit,ze ti nerozumim a navic odpovidam na nespravnem miste...



2302

16.6.2002 6:55

RE: Klub globalistickych prostitutu

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2271

Alberte, diky ze pekna slova, doufam, ze ti vylizanci Moravacek,
Canczech, Klema Danda a jim podobni, trochu poctou a pochopi. Oni
chapou ale NECHTEJI!!! to priznat, to by nebyla ta jejich, tolik jim
priznacna SOUDRZNOST, kterou berou jako kompliment, tak jako lakotu a
hlavne schopnost manipulovat a podmanovat jine cloveka. Ano je to tam
(v CR), tak i tu(v USA), prolezle zidkama kam se jen podivas. Hlavne
tam, kde jsou "tucne dolare" a pak mocne pozice-in that order! Jeden
ti utekl, a to ten vyjebanec Zelezny, co plakal u bratru Amiku pro
penize na telavizi NOVA a ted, kdyz se zahojil, tak uz jim platit
nechce!!! Presne, je to prolezle bud zidkama nebo komousema a myslim,
ze je treba neco delat. Ono se stejne ale potrestaji ve finale sami,
myslim!

Stefan

STEFANE JSES MAXIMALNI DEBIL... JDI SE NECHAT VYSETRIT ...

2295

16.6.2002 13:32

RE: Klub globalistickych prostitutu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2295

To je vse , co umis, ty hnupe, nadavat a spilat lidem. Na vysetreni se asi dam jak doporucujes, mam dobreho "shrinka", Dr. Rosenstein. Myslis, ze mu mam rici, co me trapi??? Jo, a dej mi konecne nejaky argument, ty kokote!!!
Stefan

2297

16.6.2002 16:23

RE: Klub globalistickych prostitutu

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2295

STEFANE JSES MAXIMALNI DEBIL... JDI SE NECHAT VYSETRIT ...

No, necha se vysetrit a co to potom ?
V jeho pripade zadna lecba uz je moc nepomuze.
A drzet ho v institutu za statni penize, jak by k tomu
poplatnik dani prisel ? Copak ho tak poslat s teme jeho
clankama do Israele ?

Jak pise, ze je treba s tema Zitkama neco delat, to by si
mel ten nas statecny junak pripnut na sva pysna prsa a sednout
si na stare namesti v Jeruzalemu.

2299

17.6.2002 15:58

RE: Klub globalistickych prostitutu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2299


Moravacku, ty..., tady u nas v americkych statech toho moc statniho nemame, nejake zdravotni instituce uz vubec ne! Takze nijake danove poplatniky bych asi neohrozil. Ale mohli by jste me vzit do Canady, mate tam jak v komunismu, vse placene! A ty hnupe, taky nejsi schopen mi dat ANI 1 argument k tomu co pisu. Takze nejsi-li schopen, tak drz picu a neser se do me osoby. Jak vidno je jen par lidi co do toho vidi.
Co se tyce mych poznatku, ktere doporucujes vzit do Izraele, tak tam maji
trochu jine problemy, nez vedet kdo to vse kontroluje. Ti jsou radi, ze jsou radi a dlouho budou, hlavne, ze je "big brother" dotuje!!!
Tudiz zaverem, pokud nejsi schopen mi nic vyvratit, tak se na me vyser, drz picu
a bud klidny, ok? To plati i pro tobe podobne, jmenovane jinde!!!
Stefan

2317

15.6.2002 17:43

panu Stworovi

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

To jsou moudra slova. A nemyslim to ironicky.
Ale Vy JSTE ten samy Vladimir Stwora ktery napsal a uverejnil clanek "Jak poznat Zida ?", right ?! Mikin Dawson City

2277

15.6.2002 18:17

Volby 2002

Honza 64.?.?.?

Pane Stwora diky za sebekritiku.Ja osobne jsem pro svobodne volby tim korespondakem nebo pocitacem. Ano chci mluvit do ceskych zalezitosti,mame tam rodinu,sourozence a pratele. Jezdime tam, utracime tam tezce vydelane dolace za tretky a za letenky a davame vsem rady zadara. Platime si tam pri kazde navsteve pojisteni cimz vlastne investujeme do ceske ekonomiky. Vite proc vam nenadavaji? Protoze rikate to, co si preje vrchnost v Kocourkove. Prectete si lidovky jakse na colou vec divaji jini krajani. Ten vas clanek zni depresivne. Nemuzete vyhrat,tak nebudete hrat. Coz tak radost ze hry?

2278

16.6.2002 0:40

RE: Volby 2002

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2278

Pane Stwora diky za sebekritiku.Ja osobne jsem pro svobodne volby tim
korespondakem nebo pocitacem. Ano chci mluvit do ceskych
zalezitosti,mame tam rodinu,sourozence a pratele. Jezdime tam,
utracime tam tezce vydelane dolace za tretky a za letenky a davame
vsem rady zadara. Platime si tam pri kazde navsteve pojisteni cimz
vlastne investujeme do ceske ekonomiky. Vite proc vam nenadavaji?
Protoze rikate to, co si preje vrchnost v Kocourkove. Prectete si
lidovky jakse na colou vec divaji jini krajani. Ten vas clanek zni
depresivne. Nemuzete vyhrat,tak nebudete hrat. Coz tak radost ze hry?
...a nechcete take volit v Mexiku,ci kam jezdite na dovolenou-podle vasi teorie mate na volebni pravo narok,vzdyt tam utracite tezce vydelane dolary za tequilu a tim investujete do mexicke ekonomiky...

2288

15.6.2002 18:31

Volby 2002

Jarka P. 64.?.?.?

Re: Honza

Ano, utracime tam i tady. Dost Cechu leta s CSA, je proto neustale vyprodano, take
konzumace Prazdroje a dalsich znacek urcite prinasi CR nezanedbatelne prijmy ve
"valutach". Proto si myslim, ze by s nami mohli jednat mnohem lepsim zpusobem
i ohledne voleb. Ocenila jsem clanek byvaleho velvyslance CR v Kanade, ing. Chylka,
otisknuty v Satellitu z 13. 6. http://www.satellite1-416.com/ ohledne voleb
v zahranici.

2279

16.6.2002 2:45

Narod ????????

albert 209.?.?.?

Pane Stwora,
lituji. Ale zide nejsou zadny "narod". Kdyby byli, tak i komuniste by se potom mohli povazovat za "narod".
Vzdyt i zide mezi sebou diskriminuji. Kouknete se treba dnes do Izraele, Internet je skvelym nastrojem ve vyhledavani takove informace. Ne na vztah zidi vs. Palestinci, ale jak treba barevni zide (tj. sefardim, ci cerni falasha z Etiopie) si stezuji na rasovou diskriminaci temi tzv. "bilymi" zidy. Tj. ashkenazi (= chazarskeho puvodu, predevsim z vych. Evropy), majici casto i blond preliv vlasu (viditelny exemplar v USA je treba senator Lieberman, ci krome "blond" vlasu i s modryma cockami a obrezanymi nosy jako B. Sreissand, ci B. Middler).
Zamyslete se nad tim. Kdyz zid neco tvrdi gojimum (tj. ze je rasa-narod-nabozenstvi) - znamena to ze to musi byt pravda? Jak by potom narod sam mohl mit mezi sebou rasovou diskriminaci ???? Adolf Hitler (to neznamena ze souhlasim se vsim co udelal) rekl v Mein Kampf o zidech, ze jsou "mistri v klamani".
Snad mate Bibli, tak chcete-li, najdete si v Novem Zakone (Zjeveni Sv. Jana, 2:3, 3:9) jedna z poslednich slov Pana Jezise Krista:
2:9. "Vim o skutcich tvych, i o ssouzeni, a chudobe, (ale bohaty jsi), i o rouhani tech, kteriz se pravi byti Zide, a nejsou, ale zber satanova".
3:9. "Aj, davamt z zberi satanovy ty, kteriz se pravi byti Zide, a nejsou, ale klamaji. Aj, zpusobim to, zet prijdou a budou se klaneti pred nohama tvyma, a poznajit, ze jsem ja te miloval."
To jsem nerekl ja, to jsou slova Krista, a snad je vice nez zajimave, ze se opakuji tak blizko za sebou (aby to bylo jasne i tem pritroublym ???).
Mozna, otazka k zamysleni dnes je tato: kdo dnes jsou ti, kteri o sobe tvrdi ze jsou zide?

2289

16.6.2002 3:45

RE: Narod ????????

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2289

Pane Stwora,
lituji. Ale zide nejsou zadny "narod". Kdyby byli, tak i komuniste by se potom mohli povazovat za "narod".
Vzdyt i zide mezi sebou diskriminuji.
Pane Alberte, myslim, ze jste trochu nesikovne napsal ten svuj uvod. Zeptam se Vas formou, jak na me Vase slova pusobi: Tim, ze se v nejake zemi diskriminuje, nemuze byt ta zeme narodem?
Mozna, otazka k zamysleni dnes je tato: kdo dnes jsou ti, kteri o sobe tvrdi ze jsou zide?
Nemyslim si, ze toto Vase tema ma co do cineni s clankem. Je to uskok do sfery, kterou mate asi rad.

2291

17.6.2002 3:43

Volby 2002

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

To Albert:
Dalsi nad jehoz argumentaci rozum stoji.
Jen malickost. Proc se domnivate, ze kdyz Jezis hovori o Zidech - satanech ma na mysli svuj zidovsky lid? A ne svoje vrahy - nabozenske vudce farizeje jimz, /podobne jako Jan Hus / zazlival chamtivost a pokrytectvi a tim zpecetil svuj osud? Odpoved - protoze se Vam to hodi.
Proc by ve state nemohla existovat rasova diskriminace na zaklade toho odkud kdo do statu prisel a s jakym puvodem ?
Pokud ovsem ma smysl Vase iracionality rozebirat, jelikoz Vase zamereni je
zrejme.
Taky byste pri Vasich znalostech o tematu mohl akceptovat fakt, ze na narod po staleti bezdomovec, se specifickym nabozenstvim a ojedinelou historii se tezko daji aplikovat formulace a vyvody jako u stabilizovanych narodu a statu.
Tim vsim nechci rict, ze nevidim, ze soucasna politika statu Izrael
je spatna, a svuj nedobry podil na situaci maji i USA /i bez prispivani mistnich Zidu/. Prici se me vsak slaboduchy dogmatismus a jednoducha videni.
V teto souvislosti me napada jeste jedna vec.
Mezi jinym se me na Zidech vzdy prave libilo to, co jinym tolik vadi - konkretne v nabozenstvi jejich ponoreni se do sebe a neobtezovani druhych. Prijemny rozdil oproti muslimske netoleranci a hlavne krestanske aroganci a rozpinavosti. Jak uzasna a obdivuhodna je krestanska historie se svym znasilnovanim a mrzacenim jinych kultur po celem svete. Nemluve uz o historii se tahnoucim zminenym pokrytectvim a chamtivosti kat. cirkve. A dnes? Snad v Evrope ma cirkev jeste svoje vymezene misto, ale to co je k videni zde v USA je skutecne monstrozni. To je teprve to prave ovladani , manipulovani a proplachovani mozku. Jezis je nejvyhodnejsi obchodni artikl a jeho jmeno bez zabran zneuzivano k neskutecnemu ohlupovani naroda. ( Hrisky kat. cirkve v soucasnosti jsou vedle toho detailem).
Je snadne ukazovat prstem na druheho, tezsi je podivat se do vlastnich rad.
A tyka se to i dalsiho co je obecne Zidum pripisovano. Ty udajne osklive vlastnosti nejsou jejich, jsou proste vsech. Ze je historie dostala tam kde jsou neni tak docela jejich vina. A nekomu vadi jejich pospolitost a soudrznost? Muze vadit, ale bez toho by se asi po staleti v diaspore a postrkovani z mista na misto nikde nevitani neprezilo.
Nechci tu byt zidovskym advokatem, na to je vsechno prilis slozite. Jen nesouhlasim s jednoduchymi usudky.
Omlouvam se velmi za odklon od tematu voleb.

2306

17.6.2002 3:54

Volby 2002,

albert 64.?.?.?

EL SUENO (Sen)



V jedne male kotline, za mnoha rekami a mnoha horami, zil jednou v jedne Ptaci Republice kmen ptacku.

Co bylo vyznacne na teto Ptaci Republice, vetsina ptacku verila, ze zije v ptaci demokracii. On totiz ten stary vladce, zly ptaci Mrchozrout, co po 41 let suzoval vetsinu obycejneho ptactva, ve svych dvaasedmdesati zaklepal paraty. Tesne pred jeho poslednim stenem se vsichni ptacci zacali naivne radovat: Pripevnili si rolnicky na krcky a vesele trepotali hlavickami, aby to cinkani bylo vsude slyset. Zdechlina pak byla Mrchozroutovymi vernymi sluhy zabalena do sametoveho roucha a v noci potajmu kdesi zakopana do zeme. To snad proto, aby ti obycejni clenove ptaciho kmene to nevideli a nevedeli kam.



Nekteri z ptacku zacali opet otevrene vycvrlikavat slavu Bilemu Holoubkovi. Ten byl pred mnoha a mnoha lety, za to ze kazal pravdu a dobro, uklofan k smrti. On ale vstal z mrtvych a odletel do nebes.



Tak si ti ptackove v te sve kotlince, ve sve Ptaci Republice, po nekolik let stastne zili a radovali se, ze zlemu ptacimu Mrchozroutovi je konec.

Ale po nejakem case ze zeme, z te Mrchozroutovy chciplotiny, zacali vylezat cervi .. A z cervu se poznenahlu stavala vajicka .. A z vajicek se zacali klubat ptaci .. Ti ptaci byli prosluli krkavci.



Mezitim ptackove zacali objevovat radost z Mrchozroutem zakazaneho svobodneho pipani a cvrlikani, a tak si zacali napojovat snurecky septatek na mezinarodni ptaci stebetaci sit. Ta byla zrovna nedavno objevena a rozrustala se zavratnym tempem. Tez mnozsti v zahranici zijicich ptacku, co kdysi pred lety ze strachu z Mrchozrouta uleteli do ciziny, si zacali na sit napojovat sva komunikacni vlakenka, aby si mohli svitorit se svym vlastnim ptactvem po celem svete. A a hlavne pak s temi, co stale ziji v te sve kotline - Kde Domov Muj.



Jaka skoda, ze plno cestnych a uprimnych ptacku stale zijicich v kotline Ptaci Republiky se nepripojilo na stebetarnu. Budto snurky pro ne byly prilis drahe, anebo spise, mnoho ptacku z Ptaci Republiky to proste nezajimalo. Namisto toho, co jim jen ptaci hrdelka stacila, konsumovali kdysi Mrchozroutem naoko zakazane ovoce importovane ze zapadu. Chudackove si totiz mysleli, ze kdyby tak necinili, ze by urcite o neco dobreho mohli prijit.



A tak se zdalo, ze Ptaci Republika se brzo stane rajem na zemi. Ptackove meli dostatek zrnicek na zobani, dokonce i z exotickych krajin. A tak se ptaci stebetaci sit nadale rozrustala a ptacci si mezi sebou cvrlikali o cem chteli, nebot novym rezimem byli vedeni verit tomu, ze ziji v te vysnene ptaci demokracii.



Ale najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, - na stebetaci sit se sneslo hejno krkavcu. Ti odnekud prileteli a hlasitym krakoranim dali ostatnim ptackum najevo svou pritomnost. I zacali se krkavci na ptaci stebetaci siti uvelebovat a zabirat misto. Jiz si stavi hnizda, nechutnym krakoranim skacou ostatnim ptackum do pipotu, pohybuji se vsemi smery a s naprostou aroganci se zapojuji do kazdodenniho zivota v stebetarne.



Byly ctyri druhy krkavcu, a prvni tri druhy byla krkavci aristokracie:

Ten prvni je BEZPATERNI. Tohoto nezajima nic jineho, nez mit to nejlepsi misto u plneho koryta. Za jakykoliv podminek. At to bylo za Mrchozrouta, ci nyni v Ptaci Republice. "Viva Ptaci Republika!", skrehota dnes BEZPATERNI nejhlasiteji ze vsech ptaku. A kdyby prislo Pstrosi Emperium, tak se BEZPATERNI klidne podrobi vytazeni a oholeni krku, urizne si hnaty a na pahyly si necha namontovat dlouhe protezy. Jen aby vypadal jako pstros. "At ziji pstrosi!", bude skandovat. BEZPATERNI je nyni nejaktivnejsi v ukazovani drapem na dnes nepopularni mensinu skromnych obycejnych vrabecku a sykorek stale zijicich v kotline. "To jsou oni kdo chteji ten stary rezim do sve kotliny nazpet!", vresti BEZPATERNI. Tihle chudaci vrabecci a sykorky, snad jeste jen ze zvyku, poskakuji u stareho korytka - dnes uz poloprazdneho. Pritom jsou ostatnim ptactvem pranyrovani a zesmesnovani. Ale oni stale naivne doufaji, ze nejake to male zrnicko tam prece nekde musi byt! Vzdyt tomu Mrchozroutovi verili vic jak 41 let, ackoliv se nikdy nedostali ani na kousek ke korytni pozici BEZPATERNIHO. BEZPATERNI je lstivy, falesny a bezostysny. Lzive dokaze narknout naprosto nevine ptacky, jak domaci tak ty zijici v zahranici, ze byvali casti Mrchozroutovy totality. "Ale ja nikdy Mrrrrchozroutovi neslouzil!", krakora BEZPATERNI a mlati se pritom paraty do prsicek.



Ten druhy druh krkavcu je DEZORIENTOVANY. Teda pardon - rozdilne orientovany. Ten kdyz hleda potravu, tak strka zobak do nevhodnych skvirek.



Ten treti druh je MENTALNI, protoze po generace byl propagandou vyslechten uverit, ze byl Stvoritelem geneticky zakodovan k nadrazenosti nad ostatnim ptactvem. Neco vsak na urcitem zakodovani muze byt, protoze mnozstvi MENTALNICH, to snad diky po staleti castym presunum a interakcim s ostatnimi ptaky nejruznejsich druhu, bylo obdarovano urcitymi vnejsimi znaky: Bud je to zakriveny zobak, nebo vypoukle oci, ci jen tak proste rozcepyrene peri. Nejsilnejsim znakem MENTALNIHO je vsak jeho fanaticka vira k predurceni, a proto MENTALNI pouziva jakykoliv method k dosazeni tohoto imaginarniho cile.



Ten ctvrty druh krkavcu je PREDSTIRANY. Ten ve skutecnosti ani mezi krkavci aristokracii nepatri, on je to vlastne jen na cerno prebarveny papousek, ktery pouze predstira byti krkavcem. PREDSTIRANY je navzdy poznamenan minulosti z dob totality: Diky castemu ozarovani vsech papousku v Mrchozroutovych laboratorich za ucelem genetickych vyzkumu, ma scvrkly mozecek neschopeny racionalniho mysleni. Pri Mrchozroutovych pokusech mu tez byl do krcku zaoperovan pant umoznujici pouze souhlasny kyvavy pohyb. PREDSTIRANY je do krkavci aristokracie zamilovan, je rozhodnut pro ni bojovat, udelat cokoliv, dokonce i zemrit.



I zacaly se vsechny ctyri druhy krkavcu pohybovat po stebetaci siti vsemi smery. Nahoru dolu, z prava do leva ... A uz se ani nedalo nadale rozpoznat, ktery je ktery. Krkavci zacali politikarit a vytvorili krkavci komisariat CHEKA. Komisariat mel za ukol bedlive

sledovat cvrlikani a stebetani ptactva napojeneho na sit. CHEKA odsouhlasila, ze zadne svobodne cvrlikani se nadale uz tolerovat nebude, povoleno bude pouze to, co se bude libit krkavcum. Vedoucim komisariatu se stal krkavec Genrik Yagoda, dozorci krkavec Grigorij Apfelbaum-Zinoviev, Lavrentij Beria, a krkavcice Olga Bronsteinova a Roza Kaganovicova. Vedouci propagandy byl urcen bratr Rozy, krkavec Lazar Kaganovic.

Od te doby, jakmile se nekde neco sustlo a ptacek na siti zacvrlikal, Yagoda, nasledovan dozorci, se v neuveritelne rychlosti, jako cirkusacky akrobat, dokazal premistnit aby mohl naslouchat. Yagoda byl znacne arogantni: Vsude byl, vsechno znal a vsechno videl. A beda, kdyz se mu nejake to zapipani nelibilo! Jednou nekolik ptacku nacnulo stebetaci debatu o jakesi tajne elite Ptaciho Sveta, a o existenci urcite carodejne knihy v niz ma byt sepsan osud svetoveho ptactva. Yagoda se v mziku napojil na snurecky debatujicich ptacku a zacal krakat, ze jakysi Sup uz o nich vi, a neprestanou-li, ze Sup prileti a za trest je uklofe.

Jindy zahranicni ptacek andulka zapipal proti dvojitym standardum v Ptacim Svete. A uz tam byla krkavcice Bronsteinova a do male andulky se bezostysne pustila. Bronsteinova i Kaganovicova krakoraly divnou smesici pipanin: z casti pipanou v Ptaci Republice, z casti v ptacim zahranici. A takoveto utoky proti prostemu ptactvu se samozrejme dely za Yagodova pochvalneho krakotu. Zato mezi sebou se krkavci podporovali skvele: jakmile jeden z nich neco zaskrehotal, politbyro zbylych krkavcu to odkrakoralo, poplacalo se navzajem kridly, a krkavci/papousci souhlasne prikyvovali hlavickami jako Tonda Zapotocky a rackovali jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prrravda..."



Zivot v Ptaci Republice se pomalu zacal menit. Svobodne stebetani se stavalo cim dal tim vice omezenejsi. A ani zrnicek uz nebylo tolik, jako predtim.

I zacali ptackove potichoucku reptat, ze to s tim sametovym pohrbem Mrchozrouta musel byt nejaky podvod. A ze krkavci jsou casti starodavneho spiknuti zamereneho k ovladnuti celeho ptaciho sveta. Jakmile to Yagoda uslysel, zacal skrehotat, zurive mavat kridly a dupat chnapy. "To je Antisametismus! A to se tolerovat nebude!"

A krkavci/papousci zase souhlasne prikyvovali hlavickami jako Tonda Zapotocky a rackovali jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prravda..."



I rozhodl Yagoda, ze od nynejska, "Kdo nejde s nami - jde proti nam!". A ze zadna svobodna ptaci stebetarna uz nebude. Namisto toho se v Ptaci Republice vybuduje tabor nazvany Gulag Archipelago. Projekt prestavby a nasledujici provoz byl Yagodou zadan krkavcim architektum Matveji Bermanovi a Naftaliji Frenkelovi. Ti okamzite prisli s myslenkou, ze kdyz se septaci snurky vsech ptacku napoji na elektricky generator, Gulag je na svete! Jakmile nekdo z ptacku pipne neco politicky nekorektniho, za trest dostane sok 110 V.

"A za jakykoliv projev Antisametismu, za kritizovani krkavcu, nebo za vyjadreni jakykoliv sympatii k tomu - kraaa, kraaa, kraaa - Bilemu Holubovi, ci jen za sebenmensi naznak naklonosti k tomu - kraaaa, kraaa, kraaa - jestrabu Adolfovi, ktery kdysi mel na vsechny druhy krkavcu bez rozdilu tolik spadeno - za to pak bude usmrceni 500 V!", zakrakoral krkavec Kaganovic. "A zodpovednosti za popravy je poveren krkavec Jakov Yurovsky", pokracoval Kaganovic.

A krkavci/papousci opet souhlasne prikyvuji

hlavickami jako Tonda Zapotocky a sborove rackuji jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prrravda..."



A tak se stalo. Vsichni ptacci ze stebetaci site byli trvale pripoutani na septaci vlakenka a ta byla napojena na elektricky generator. Dozorci Apfelbaum-Zinoviev, Beria, Bronsteinova a Kaganovicova mavaji zurive nad hlavami ptactva svymi dutkami. Berman, Frenkel a Yurovsky jsou pripraveni k akci. Ptackove jsou vystraseni se nadechnout, natoz pipnout ...



Najednou to ve vzduchu zasumelo a slunce se na okamzik zatmelo. Cosi se snasi na ptaci sit. Je to Sup!!! Jiz podle vzhledu jde z neho hruza: Musi uz byt hodne stary, ma veliky zahnuty zobak, vypoukle oci a zakrivene hnaty. Sup je oden do cerneho roucha, na temeni vypelichane hlavy ma malickou cepicku a pod kridlem svira nejakou knihu.

"Ja jsem ze jsem, ja jsem byl, a budu!", chraptel Sup. "To jsem byl ja, kdo pred mnoha a mnoha lety uklofal meho nejvetsiho nepritele, Bileho Holuba! A ted vam vsem prozradim to tak peclive maskovane a chranene tajemstvi: Mrchozrout byl muj drahy syn, krkavci jsou me ratolesti, ale mym vyvolenym - je MENTALNI ... A nadchazejici Novy Poradek Ptaciho Sveta je me tisicilete kralovstvi! A toto je kniha, kde osud mych deti je sepsan, a osud vsech ostatnich ptaku je zpeceten!", chrapti Sup a pritom mava knihou, kterou pred tim drzel pod kridlem.

"A nyni jdeme NATO, zaciname vstup do meho tisicileteho kralovstvi. A v tom jiz nebude vrabcu, sykorek, penkav, rakosniku, andulek, kosu, holubu, hrdlicek, jestrabu ci orlu. V mem tisiciletem kralovstvi bude misto pouze pro dva druhy: ptaci a krkavci", sipe Sup.

"A nyni, vsichni ptaci nekrkavciho puvodu - pripravit se ke znaceni cislem 666 ..."

Apfelbaum-Zinoviev, Beria, Bronsteinova a Kaganovicova mavaji kolem sebe zurive dutkami, Berman, Frenkel a Yurovsky jsou pripraveni k akci, ptackove jsou vystraseni se nadechnout, natoz pipnout.

A krkavci/papousci zase souhlasne prikyvuji hlavickami jako Tonda Zapotocky a sborove rackuji: "Prrravda, svata Supi prrravda ..."





"...Than a thousand birds

took flight with a joyful noise.

And I heard the angels up on high rejoice.

I could see my face,

and I recognized the voice...",

- ozyva se z reproduktoru myho radia-budiku.

Por dios, que pesadilla! Vzdyt se mi to akorat vsechno zdalo! A pisnicka dal pokracuje:

"...It´s just a dream,

one of those that goes on and on.

Scene after scene, with rhythm of gypsy song.

When I really woke, I was frozen in between.

I didn´t know who I was,

it was a dream inside a dream.

It´s all a dream.

Oh what a dream I had, a dream..."



Tak, a zadny prevalovani, vstavat, za denni obzivou. Vystoupim na balkon, je nadhernej den. Slunce se zrovna prevaluje pres vysoke hory, lehkej vetrik si lehce pohrava s palmovym listim a z nedalekyho parku se ozyva vresteni papousku. Padesat kliku, studena sprcha. Rychle se obleknu, pojim neco gallo pinto, k tomu salek silnyho kafe. Que bueno ..



Vystoupim z domu a zrovna kolem prochazi Priscilla Maria. Videt tu holku - no na to se tesim kazde rano. "Buenos dias, senorita! Como esta usted? Que guapisima esta usted hoy! Como siempre. Disfruta su dia, senorita!" Maria se tak po zensku otoci, rumenec ji polije tvar, hezky se usmeje, a zvonivym hlaskem odpovi: "A usted tambien, senor!" Holka pospicha do prace. Neustale jen chodi pesky, proto je tak stihlounka. Nadherny cerny, dlouhy, vlnity vlasy za ni poletujou v mirnym rannim vanku. Stejne ty latinsky holky jsou krasny. A prijemny ... To uz se snad jinde nevidi. Zaplat Bohu za tuto krasnou latinskou zem, ktera mi kdysi poskytla pristresi, zaplat Bohu za tradicni spanelskou kulturu Stareho Sveta. Ale hlavne, proboha, hlavne pryc od Mrchozrouta, krkavcu, Supa a jeho Novyho Poradku Sveta!



Nasednu do auta a jede se do fachy. Motor pod kapotou me stare popelnice tise pobrukuje a v usich mi zni konec ty pisnicky:

"...I didn´t know who I was, it was a dream inside a dream. It´s all a dream. Oh what a dream I had, a dream..."


Kráceno (Editor)

2307

17.6.2002 4:44

Panu Valtrovi

albert 64.?.?.?

... Tim, ze se v nejake zemi diskriminuje, nemuze byt ta zeme narodem? ...

Vzpominate, mily pane - narodnost ceska (slovenska, polska, nemecka, ukrajinska, apod.), ale prislusnost ceskoslovenska? Jiz toto samo o sobe naznacuje, neco je divne, snad az trochu neprirozene ...
Proc nemit narody, kde narodnost a prislusenstvi je totez? A to se tyka dnes predevsim rasoveho rozdeleni. Ja nejsem historik, ci filosof, ale jen by me zajimalo, jak na tuto otazku by se treba dival biblicky Abraham (dnesni zide s nim nemaji nic spolecneho), ci Praotec Cech, symbol ceske hrdosti (plno ceskych obyvatel, treba jako cikani, kterym se rika za ucelem obalamuteni "Rom", snad aby to znelo ze prisli z Rima??? - tez s Praotcem Cechem nemaji nic spolecneho) ? V soucasnosti, snad nemusime zachazet az tak daleko: Jen se podivejme treba do moderniho statu Izraele. Mimochodem, ten nema nic spolecneho s biblickym Israelem (biblicky Israel byl osidlen Israelity a ne potomky chazaru): jsou snad Palestinci casti izraelskeho "naroda"? Palestinci, zijici v Izraeli - a clenove zidovskeho "naroda" ??????? Nebo, proc Amerika, ktera si dnes rika "narod", cim dal tim vice se rozkatulkovava na vselijake skupiny a podskupiny, etnika a podetnika, rasy a podrasy (vyplnoval snad nekdo zijici v US dotaznik k roku 2000), az z toho hlava brni? Narod ??????
A ti americane, jak treba jeden bude tvrdit ze jsou "narodem" (ac jeden s tim souhlasi ci ne), proti sobe navzajem diskriminuji... A festove... A to bud dnes velice rafinovane, skryte a lzive (vetsina bilych se vyhyba zit mezi barevnymi, neposilat sve SVE vlastni deti do cernoskych skol, ackoliv plno z tech "hodnych" bilych liberalu by tam rado v lasce posilalo deti jinych bilych, samozrejme vyjimaje svych vlastnich), ci otevrene (jako barevni) - dozadujici se vyhod nad bilymi. Treba jako "affirmative action" (podobne jako za komousu, kdy vyhody v prijimani na studia mely deti z komunistickych rodin, nezalezeje na schopnostech, jednoduse receno na inteligenci?), kdy barevni se dozaduji vyhod nad bilymi. A to by mel byt narod ?????
Jedna vec je jista, mily pane. Svet byl stvoren Stvoritelem, Bohem. Za ucelem aby existovaly rozdily. To byl puvodni, tradicni Svet, se vsemi rozdily a jak dnesni liberalove by rekli, s "diversitou". A to vse bylo stvoreno a naplanovano - aby tomu tak bylo. A dokud jeden si hral na svem vlastnim pisecku - zadne problemy nebyly. To byl plan Stvoritele. Nebyla diskriminace, nebyl rasismus, nebyl sovinizmus, a pod. Tyto negativni jevy - nebyly v planu Stvoritele, Boha, pokud by lide zili tak jak bylo naplanovano puvodne.
To, co se deje dnes, to prinese Svetu katastrofu. Nasim detem. Clovek zhresil, namisto respektovani Boha a jeho planu puvodniho rozdeleni Sveta, se dal zmamit Satanem. Dnesni volby v Cesku jsou jen casti Satanova emperia - Globalizace. Komunismus, to byla jen milostna predehra. Dnesni politici jsou prostituty.
Snad ne nadarmo nasi predci rikavali: Kdo chce kam, pomozme mu tam.

2308

17.6.2002 8:48

Apatie - kde to skonci?

Ma 195.?.?.?

Nazor typu "nema to cenu, stejne s tim nic neudelam", me na techto strankach prekvapil. Je pravda, ze v pripade voleb hlas jednotlivce (pripadne jeho usili o jakoukoliv jinou zmenu), nema zadny podstatny vyznam. Alarmujici ale je, ze tento apaticky postoj typu "nema cenu se jakkoliv angazovat, pokud se ME to bezprostredne netyka" se projevuje cim dal vic v nasem zivote. Lidi v ceskych panelakovych druzstvech se nejsou s to sejit, aby zmenili neuteseny stav sveho spolecneho bydleni. Totez vetsina ackionaru, druzstevniku, podilniku a dalsich lidi v ruznych formach sdruzeni, kteri se povazuji za prilis male kolecko soustroji, nez aby neco zmohlo. Ale jak tedy dosaáhnout zmenu, kdyz se nikdo neche nijak angazovat? Nerikali jsme si neco takoveho i za komunizmu?
Rada lidi dnes radeji obejde zraneneho sloveka na ulici, naz aby mu jakkoliv pomohla ("zavinil si to sam; jeste mi neco udela / znecisti; budu s tim mit opetacky; nemam cas; ..."[mrknutí jedním okem].Tusite, kam az tento postoj jednou dojde?

2310

17.6.2002 10:18

RE: Apatie - kde to skonci?

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2310

Neuvěřitelné, příspěvek k věci...
S hořkostí jsem pozoroval, jak si teď (už je po volbách, výsledky známy) sypou politici popel na hlavu, co všechno udělali špatně, co nyní vedlo k takovým výsledkům jaké jsou. Najednou paní Marvanová ví, že za poklesem popularity Koalice bylo vykopnutí ODA, najednou pan Klaus přesně ví, co udělali za chyby a bere to navýsost osobně.
Lidé si bohužel pamatují co jim kdo napovídal a co potom zrealizoval. A moc dobře vidí, jak si nikdo nahoře neumí přiznat zodpovědnot, proč by přece odcházel o lizu. Obyčejný člověk platí za každou svou chybu, kdežto nikomu z politiků toto nehrozí, naopak se ještě schovávají za pochybnou poslaneckou imunitu. Kterou tolikrát zneužili... Normální pracující člověk nemoc přechází nebo si raději vybere dovolenou, než by přišel o peníze v době nemoci nebo díky ní přišel o místo úplně. Naši poslanci, pro které je problém i jen dojít na schůzi do poslanecké sěmovny, si v klidu marodí za plný plat.
A z toho je asi ta apatie. Proto neuvěřitelně nízká volební účast. Pan Klaus pláče nad vítězstvím komunistů, doufám, že se někdy zamyslí, proč tomu tak je.
Já osobně jsem šel volit, beru to jako svou povinnost, už jen proto, že když nevolím vůbec, napomáhám těm, které v politice nechci. Nevolil jsem žádnou z velkých politický stran, je v nich příliš mnoho zprofanovaných lidí. Ale aspoň jsem straně, která se mi líbila, přispěl stovkou za můj hlas.

2313

17.6.2002 11:47

Volby 2002

Jiri Valtr 209.?.?.?

15.6. ve 4:06 jsem prispel v teto rubrice svym nahledem na ceske volby a tak se podrzel daneho tematu.
15.6. v 6:09 jsem se jeste jednou vyjadril k ceskym volbam. A nyni pokracuji: V tom druhem prispevku jsem se vyjadril, ze POVSECHNE ZNEUZIVANI DOCILENYCH PRAV nahrava ke zmene systemu, a to ostrejsimu, diktatorskemu. Pozoroval jsem behem minulych let, jak pracujici v tovarnach nedostavali cele mesice vyplaty, jak rekreanti neodjizdeli na predplacene dovolene, protoze cestovni kancelare, dejme tomu, ze krachovaly, dale jsem pozoroval, jak byly vytunelovavany fabriky, jak podnikatele zavratnou rychlosti bohatli!?, jak parlament si odhlasoval k cele spolecnosti neumerne vysoke platy, atd. Ptam se: Koho tito lide ted volili? Ja osobne jsem presvedcen, ze ne pravici. Cili, jak uz jsem napsal: Jak se do lesa vola, tak se ozyva. A to zejmena plati o vladcich v demokraciich. Takze se nejedna jenom o jakesi prezivani ve starych lidech, vyjadrene krecovite stereotypnim prohlasenim prezidentem Havlem, jakoz i Klausem. To je tvrzeni zlehcene, ne-li darebacke.
16.6. ve 2:45 se Albert svym prispevkem zaobira jakymsi pro me v te chvili nefunkcnim rozborem Zidu, namisto toho, aby venoval pozornost danemu tematu.
16.6. ve 3:45 jej na jeho nefunkcnost upozornuji a soucasne se ptam slovy: "Tim, ze se v nejake zemi diskriminuje, nemuze byt ta zeme narodem?" Ta jeho logika mi jaksi nehrala. Inu, zamyslete se nad tou moji otazkou.
17.6. ve 4:44 mi Albert odpovida zamuchlanym textem, ktery jsem znovu nepochopil. Jen mi z nej vyvera, ze ma jakysi vzity, zevseobecnely a zjevne negativni postoj k Zidum. (Mozna ma byt male z, nevim.) Mam ted chripku, beru ruzne prasky, ze by moje chapani a jednani bylo ovlivneno tou indispozici? Muze mi nekdo pomoci s pochopenim jeho prispevku? Dekuji za kdeci eventualni snahu predem.
17.6. ve 3:54 tu v teto rubrice zverejnil Albert jeste text, nazvany El Suemo (Sen), ke kteremu se vracim ze dvou pricin: 1) Ja, kdyz pisu, cislo pod textem mi oznamuje, kolik znaku mi zbyva. Mnohdy jsem musel sve texty kratit na ukor lepsiho a jasnejsiho vyjadreni. Ptam se: Ten Albertuv text ma 3000 znaku? A odpovidam: Nemyslim. Nepocital jsem je, ohral bych, jen jsem presvedcen, ze ne. A dal se ptam: Jak je mozne, ze ta delka prosla? Ze by nejake privilegium a naopak i diskriminace ostatnich? 2) Precetl jsem onen text nekolikrat a snazil se posoudit, jestli bych jej, byt editorem, propustil dejme tomu do novin. Dospel jsem k nazoru, ze se jedna o bohapuste vrseni slov, nemajici ke sve ose pribehu prazadne opodstatneni.
Vzhledem k tomu, ze Albert z nejakych, mne neznamych pricin se rad zaobira Z(z?)idy, a jeho vyverajici postoj rika, ze postoj k nim pestuje negativni, rad bych se ujistil jeho vyjadrenim, jestli tomu tak je ci nikoliv. Vim, ze tento muj pozadavek nesouvisi s drzenim se daneho tematu, ale protoze Albert svymi zdejsimi prispevky to tema pro me casto otvira, rad bych si udelal jasno a slibuji, ze uz se tomu vyboceni nebudu venovat.

2314

17.6.2002 15:15

RE: Volby 2002

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2314

Pravda, zminenou 'pohadku' jsem necetl, jako jakasi alegorie to dosti pokulhava a je to dost dlouhe na muj vkus, toto je debata, a ne literarni klub.
A ze to je dlouhe.... skorem 13500 znaku. Myslim, ze stejne jako pan Valtr se mohu citit podvedeny.
Samozrejme, neni az tak slozite prostudovat zdrojovy kod stranky a odeslat prispevek strankou vlastni, ale jednak mi to pripada jako plytvani energii - ja osobne bych se kvuli tomu nenamahal, i kdyz to opravdu neni tezke - a navic neni az zas takovy problem stranku proti tomuto zabezpecit.
Tak nevim, muzete nam to vysvetlit, pane Stwora?

2316

17.6.2002 16:27

Dlouhy prispevek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2316

Diky za upozorneni.
Text zkratim na 3000 a zaridim, aby delku prispevku nebylo mozno obejit. [smích]

2319

17.6.2002 16:23

Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

zda se to divne i mi, ale i presto, ze clanek nesouvisi z tematikou, je dobry!
Abych se drzel tematu, tak v CR to vyhrala levice, takze vzuru "back to the past"!!! Pripada mi ale, ze to je celosvetovy trend, nic nedelat, zdimat stat a mit se dobre! Ale asi se zase mylim!
Stefan

2318

17.6.2002 18:23

Volby 2002 - klub globalistickych prostitutu

albert 12.?.?.?

Kde je domov muj?
Briliantni clanek napsan p. Veselym takrka pred rokem, presto sedi "volebni" maskaradu v Cesku jako zadek na hrnec.
http://www.volny.cz/ingvesely/KDEJEDOM.HTM

2321

18.6.2002 4:27

Volby 2002

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Devadesata leta zacinala a starsi belovlasy muz sedel v predpokoji u okna s
krasnym vyhledem na Prahu a cekal "az bude pripusten". Neprisel sam od
sebe, byl predvolan. Pred temer ctyriceti lety byl vojakem z povolani a
pres Mongolsko a Peking se dostal az do Koreje. O tom to bude. Mluvilo se o
vstupu do NATO. Kdo by si to kdy pomyslel!

Valka v Koreji byla pro Rusy nejen prilezitost studovat americkou armadu a
jeji vybaveni, ale i prilezitost venovat se pokusum, o kterych se doktoru
Mengele mohlo jen zdat. Ale Rusove by se tim nespinili, na spinavou praci
meli prece ceskoslovenske "lekare". Jako soucast "zpravodajske mise"
Ceskoslovensko zridilo v Severni Koreji takzvanou "nemocnici". Oficialne
byla tato nemocnice urcena k leceni valecnych zraneni, takovy cesky "MASH",
ve skutecnosti ale slouzila jako stredisko, ve kterem ceskoslovensti lekari
experimentovali na americkych a jihokorejskych zajatcich. Prava sezona
zacala, kdyz po bitve u Cha-songu (Kaesongu) bylo zajato vetsi mnozstvi
cernosskych americkych vojaku. Rusove meli na bezne pokusy dost materialu
ze svych vlastnich gulagu, ale cernochu tam tedy moc nemeli.

Velitelem ceskoslovenskych operaci v Koreji byl plukovnik (pozdeji general)
Rudolf Babka ze zpravodajske sluzby vojenske rozvedky Generalniho stabu,
ktery byl v Koreji jako diplomat z ministerstva zahranici CSR. Skutecnym
sefem teto "nemocnice hruzy" byl plukovnik profesor MUDr. Dufek, srdecni
specialista, puvodne sovetsky obcan, ktery emigroval do Ceskoslovenska a
byl vedoucim "vyzkumu" v Ustredni vojenske nemocnici v Praze-Stresovicich.
(viz ref 2 a fotografie na http://www.humintel.com/clanek56.htm ) V
pocatecni fazi teto operace v Koreji bylo zapojeno osmnact ceskych a
slovenskych "lekaru" (ano prosim, doktor Ludvik Soucek taky) a vetsi
mnozstvi pomocneho personalu (Bures, Taus, Dedik, Placak). V dobe pripravy
na tento ukol bylo nekolik ceskoslovenskych lekaru skoleno v oblasti
atomoveho zareni a jeho ucincich na lidske telo v Institutu Atomove
mediciny v Dubne u Moskvy.

Tito odbornici (vsichni dobrovolnici) pak provadeli pokusy s ozarovanim
americkych zajatcu v severni Koreji. Radio-izotopy byly pro tyto pokusy na
zajatcich dopraveny do severni Koreje ze Sovetskeho svazu. Dalsi pokusy
byly provadeny s drogami. Zajatci dostavali injekce se vsim moznym a
sledovalo se, kolik toho asi vojak vydrzi. Hlavnimi "vedeckymi vyzkumnymi
ukoly" byla teorie mini-infarktu a Chruscevova teorie o moralnim rozkladu
zapadni spolecnosti drogami. Ti zajatci, kteri meli tu drzost tuhle
ceskoslovenskou lekarskou peci prezit byli usmrceni a spaleni. Za timto
ucelem sestrojili ceskoslovensti odbornici - to vite "zlate ceske rucicky"
- i prenosne krematorium. Obsluhoval ho dalsi dobrovolnik, Frantisek
Kravacek.

Dalsim zadanym vysledkem bylo pomoci drog donutit zajatce, aby se zrekl USA
a pak ho vyuzit k propagaci vyhod komunistickem systemu. Celkem 23
americkych vojaku se takto "rozhodlKráceno (Editor)

2331

18.6.2002 6:42

Dotaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2331

Smím vědět, proč tady uvádíte článek Ross Hedvička, navíc bez uvedení autora a úplně OFF TOPIC?

2335

18.6.2002 6:57

RE: Dotaz

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2335

Smím vědět, proč tady uvádíte článek Ross Hedvička, navíc bez uvedení
autora a úplně OFF TOPIC?

Autor timto svoluje k volnemu PREPOSILANI, redistribuci a tisteni jeho
clanku, za predpokladu, ze zustanou v nezmenene podobe. Autorske honorare
prosim zasilejte dobrocinne organizaci nebo charite vasi volby v miste
vaseho bydliste..... tak pise pan Ross Hedvicka, ze svoluje k prepisovani
a ze by to bylo off TOPIC ? To si vubec nemyslim k porovnani k dalsim
clankum treba tem vasim namirenym na Zidy a Bushe. Ale jestli se vam to tam nelibi, ze je to proti komunistum v Cesku, tak to prosim vymazte.
Je to vas Zvedavec, pane Stworo.
S timto clankem to bude pestrejsi, ctenari by si mozna zacli myslet, ze jen
Zide a Bush, jsou ti nejvetsi nepratele lidstva.

p.s.
Vasi dnesni zmenou a moji technickou nezkusenosti se me proste nepodarilo
tam vlozit jeho cely clanek, ten jsem napsal vam osobne se zadosti, jestli
by jste ho tam Vy nedal cely. Ale asi se vam to ideologicky nehodi.

Tak to prosim vymazte. Bude to vase vule.


2337

19.6.2002 18:44

RE: Dotaz

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2335

Smím vědět, proč tady uvádíte článek Ross Hedvička, navíc bez uvedení
autora a úplně OFF TOPIC?

A ma to ten pan Hedvicka kryto autorskymi pravy? Zjistete to, pane Stworo. Pokud ma, mel by byt z duvodu kolegiality poskozeny autor Vami informovan o zneuziti jeho prav, tim spise, jedna-li se o zcizeni autorstvi.

2370

19.6.2002 20:24

RE: Dotaz

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2370

A ma to ten pan Hedvicka kryto autorskymi pravy? Zjistete to, pane
Stworo. Pokud ma, mel by byt z duvodu kolegiality poskozeny autor Vami
informovan o zneuziti jeho prav, tim spise, jedna-li se o zcizeni
autorstvi.
Tento prispevek jsem psal 36 hodin po predeslem prispevku Moravacka, kterymi vysvetluje, na co ja poukazuji. Zajimave na tom je vsak to, ze se mi v te chvili jeho prispevek na monitoru neukazal. Neumim si to vysvetlit a je docela mozne, ze jsem udelal nejakou chybu. Pocitacovym expertem vskutku nejsem, naopak. Reagoval jsem na dotaz pana Stwory. Seriozne tudiz priznavam, ze moje slova jsou nefunkcni a beru je nazpet. Dekuji za pochopeni.

2371

20.6.2002 15:18

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2331

moravacku, ty hovado, vymysli nejaky clanek sam, nekrad to jinym, ty hnupe.
jdu bumbat, abych mohl takove curaky jako jsi ty, lepe vnimat!
Stefan



(viz ref 2 a fotografie na http://www.humintel.com/clanek56.h

2376

20.6.2002 18:31

RE: Volby 2002

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2376

moravacku, ty hovado, vymysli nejaky clanek sam, nekrad to jinym, ty
hnupe.

jdu bumbat, abych mohl takove curaky jako jsi ty, lepe vnimat!
Stefan

Stepanku a to ma za vsechnu tu lasku co jsem ti dal, vidis, jak je ten svet nevdecny. Neboj, ja te neprestanu milovat, ja ti zustanu verny.Ale nepij moc,
po ranu to je nejdorsi doba na cirhosu jater. A nejhorsi je to na prazdny
zaludek. Nerad bych o tebe prisel.


2378

24.6.2002 4:12

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2378

boze moravacku, proc ty jsi takovy kokot! S tebe tam kluci v Kanade maji asi radost! Nekde pises, ze jsi "venku" pres 30 let, ne? Ten, co te tenkrat nechal utect nebo ti zaridil "devizak", dostal asi rad prace a tucnou odmenu, ze se republika zbavila takoveho chuja jako jsi ty!
Zaverem osobni otazka, jak vis, ze jsem "notor"? jo, a kdybys zase neco podobneho Rostovi ukradl, tak nam to zase prepis, bylo to pekne, hlavne to pasovalo k tematu, ty pico!!!
Tak bez inseminovat kravy ci kozy, jsi-li ten veterinar. Intelektual a takovy curak, to snad neni ani mozne, kurva. Alespon znas duvod proc debilove jako ja pijou, to abychom ti trochu rozumeli. Zatim jsi nam ale zadny argument ani solidni prispevek neposkytl, tak serfuj na WWW, mozna ze se ti zase podari neco
vtipneho slohnout. Jo, ja pisu taky na Volny.cz, tak bez do boje, cype!!!
Stefan

2441

24.6.2002 7:52

RE: Volby 2002

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2441

Myslím, že pan Stwora bude mít z tohoto příspěvku radost. Hustota vulgárních slov roste.

2449

25.6.2002 3:17

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2449

Myslím, že pan Stwora bude mít z tohoto příspěvku radost. Hustota
vulgárních slov roste.
A proc taky ne, vzdyt tu je cim dale tim vice idiotu, kterym normalni, resp. slusnym slovem, neni pomoci. Toz to, kurva ,zkusam sproste!!! Ale vidim, ze i to je "wasted time"!!!
Stefan

2465

25.6.2002 9:53

RE: Volby 2002

milo 194.?.?.?

Reakce na 2465

A proc taky ne, vzdyt tu je cim dale tim vice idiotu, kterym normalni,
resp. slusnym slovem, neni pomoci. Toz to, kurva ,zkusam sproste!!!
Ale vidim, ze i to je "wasted time"!!!

Stefan

Promiňte nepochopil jsem, že vám šlo o to někomu pomoci. A o to je to záslužnější, že vám jde o pomoc postiženým.

2486

26.6.2002 1:32

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2486



Promiňte nepochopil jsem, že vám šlo o to někomu pomoci. A o to je to
záslužnější, že vám jde o pomoc postiženým.
Milo, Jezisi Kriste,nechytaj mna za slovo, vzdyt to jsi ani nechtel napsat, ze? Nebo jsi fakt stejne kategorie Moravacka? Toz mne informuj, at vim jak reagovat!!!!!!
Stefan

2509

26.6.2002 9:23

RE: Volby 2002

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2509

Milo, Jezisi Kriste,nechytaj mna za slovo, vzdyt to jsi ani nechtel
napsat, ze? Nebo jsi fakt stejne kategorie Moravacka? Toz mne
informuj, at vim jak reagovat!!!!!!

Byla to ironie, nicméně si myslím, že jsem něčeho dosáhl. V mnoha případech s vámi nesouhlasím, ale jestli máme spolu diskutovat, tak musím říci, že "stejná kategorie" mi vyhovuje lépe než např "čurák". Taky znám spoustu sprostých slov, jsem z Ostravy, a ani mě nepohoršují, jen si myslím, že do diskuze o něčem vážném nepatří. Jinak děkuji za nbídku k tykání. Od teď ti taky budu tykat.

2520

27.6.2002 7:04

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2520

Pekne povidani, ironie ceho?, a dosahl jsi ceho, ze jsi me donutil psat?????
Nikdo nechce aby jsi se mnou souhlasil, pokud by to tak bylo, tak bychom meli jen jeden nazor a bud zadny komentar nebo "ano", "jo", "spravne" ci "souhlasim".
Tedy ZADNOU diskuzi, ale pokud se mluvi o "nicem", resp. z daneho tema se utece k vyrizovani si "nejakych" uctu nebo napadani o gramatickych chybach, atd., to se mi zda trapne.
Cau Stefan
P.S.: Jo, a jestli mi tykas nebo onikas, tak jsem z toho strasne znepokojen a bojim se, abych te nahodou neurazil, ze jsi Ing, Phd, Csc, nebo strarsi nez ja anebo jeste nejaky jiny "bullshit".


Byla to ironie, nicméně si myslím, že jsem něčeho dosáhl. V mnoha
případech s vámi nesouhlasím, ale jestli máme spolu diskutovat, tak
musím říci, že "stejná kategorie" mi vyhovuje lépe než např "čurák".
Taky znám spoustu sprostých slov, jsem z Ostravy, a ani mě
nepohoršují, jen si myslím, že do diskuze o něčem vážném nepatří.
Jinak děkuji za nbídku k tykání. Od teď ti taky budu tykat.

2542

27.6.2002 8:27

RE: Volby 2002

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2542

Pekne povidani, ironie ceho?, a dosahl jsi ceho, ze jsi me donutil
psat?????
Myslel jsem si, že jsem dosáhl toho, že už budeš psát slušně. Považoval jsem tě totiž za relativně slušného člověka, kterého něco naštvalo. Zřejmě jsem se mýlil. Moje chyba.

Nikdo nechce aby jsi se mnou souhlasil, pokud by to tak bylo, tak
bychom meli jen jeden nazor a bud zadny komentar nebo "ano", "jo",
"spravne" ci "souhlasim".
S tím souhlasím - taky se mi nelíbí výlevy typu " pane Stwora děláte prospěšnou činnost blablabla atd...", Stačí říc se souhlasím nebo článek se mi líbí.
Tedy ZADNOU diskuzi, ale pokud se mluvi o "nicem", resp. z daneho tema
se utece k vyrizovani si "nejakych" uctu nebo napadani o gramatickych
chybach, atd., to se mi zda trapne.

Cau Stefan
P.S.: Jo, a jestli mi tykas nebo onikas, tak jsem z toho strasne
znepokojen a bojim se, abych te nahodou neurazil, ze jsi Ing, Phd,
Csc, nebo strarsi nez ja anebo jeste nejaky jiny "bullshit".

Nevadí mi, že mi tykáš jen jsem si myslel, že když přejdeme na tykání je třeba to říct. Jinak je mi to jedno. A ta poslední věta spíš svědčí o nějakém komlexu méněcenosti.

2544

25.6.2002 20:42

RE: Volby 2002

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2441


A ) boze moravacku, proc ty jsi takovy kokot!
B ) ty pico!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ze jsi notorik, to jsem poznal podle toho, ze nevis, ze existuje
rozdil mezi panskym a damskym prirozenim tam je opravdu velky rozdil
ale lide v 4 stadiu alkoholismu uz to nevidi, proste nepoznaji
rozdil, uz vies ????????
a neboj se, ja te "zalovat" nebudu

2496

26.6.2002 1:26

RE: Volby 2002

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2496


A ) boze moravacku, proc ty jsi takovy kokot!
B ) ty pico!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ze jsi notorik, to jsem poznal podle toho, ze nevis, ze existuje
rozdil mezi panskym a damskym prirozenim tam je opravdu velky rozdil
Moravacku, diky za analyzu me osoby; rovnez tak za excelentni vysvetleni
meho stavu jakozto "notorika". Dodavam jen, ze i pres tento stav rozeznam
i damske i panske "priro" velice zretelne. Jen v tvem pripade jsem nepochyboval, ze splnujes kvalifikace pro pohlavi oboje!!!!!
Stefan

2508

18.6.2002 4:42

Volby 2002

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

dalsi pokracovani :

Dalsim zadanym vysledkem bylo pomoci drog donutit zajatce, aby se zrekl USA
a pak ho vyuzit k propagaci vyhod komunistickem systemu. Celkem 23
americkych vojaku se takto "rozhodlo" se rozejit s Amerikou a odejit do
Ciny nebo do jine komunisticke zeme (viz link 7). John Roedel Dunn, puvodne
z Baltimore, odesel do Pekingu, tam se ozenil s pracovnici ceskoslovenske
ambasady a odstehoval se s ni do Ceskoslovenska. Reporterovi AP, ktery po
nem v breznu 2002 patral, se ho nepodarilo najit. Nebyl sam. Dle
zpravodajskeho pobocnika presidenta Eisenhowera, plukovnika Phillipa Corso,
ktery dohlizel na zaverecnou povalecnou vymenu zajatcu v Panmunjon, pri
zaverecnem scitani chybelo 610 prislusniku americke armady a pres 300
prislusniku letectva. Pokud se nevyparili, tak se vykourili z
ceskoslovenskeho krematoria a nebo skoncili v Ceskoslovensku nebo Rusku.

Ceskoslovensky lekarsky mengelismus nebyl v te dobe uz nic noveho.
Prukopnikem byl MUDr. Otto Roubicek, spolupracovnik doktora Mengele z
Osvetimi, byvaly reditel OUNZ v Jicine, ktery kdyz byl jeste vezenskym
"lekarem" ve Valdicich v padesatych letech, zorganizoval komunistickym
rezimem schvalenou akci "Krev pro rudou Koreu" a masove odebiral krev
veznum az do uplneho vycerpani. "Vycerpani vezni" byli odesilani do veznice
v Opave, kde vsichni zemreli. (viz link 14) Pise o tom ve sve knize
"Dvanact zastaveni" arciopat Anastaz Opasek, ktery sam prodelal jeho metody
"leceni", v kapitole Valdicke zastaveni: "Znal jsem velmi dobre tohoto
lekare-sadistu, co se zucastnil jako prava ruka Mengeleho selekci svych
soukmenovcu." Pri podobne akci (kolik jich po celem Ceskoslovensku asi
bylo?) byli v malem mestecku v Podkrkonosi, v Semilech, zdravotnim radou
MUDr. Pluharem a jeho zdravotni sestrou Remzovou usmrcovani vezneni knezi
injekcemi a jinym zpusobem k pokusnym ucelum. Tito takzvani pacienti
ztraceli postupne schopnost mysleni, stabilitu, prestavali chodit a
umirali. (viz link 13)

V roce 1954, kdyz bylo v Koreji uzavreno primeri bylo rozhodnuto
"nemocnici" zrusit a cely provoz prevezt do Prahy - i s pacienty. Celkem
byly do Prahy dopraveny ctyri "zasilky" americkych zajatcu, kazda z nich 25
lidi. Cele operaci veleli generalporucik Evzen Chlad a generalmajor M.
Cerny. Prahou projizdeli v autobusech Skoda 706 RTO se zacernenymi skly. Za
zacernenym sklem je cernocha hur videt. Muz vzpominal na jednoho z nich,
ktery i pres znacne mnozstvi drog v tele byl porad jeste castecne pri
smyslech a ktery se zeptal, kde prave je. Dostalo se mu odpovedi, ze v
Praze, v Ceskoslovensku. Vojak ani nemrkl a zamumlal "Right in the middle.
A sphincter of Europe." Nic mu to nepomohlo. Kravacek ho taky spalil ve
svem prenosnem krematoriu.

Ceskoslovensky lekarsky mengelismus slavil uspechy i v dobe vietnamske
valky. V te dobe uz "sovetsti vedci" spotrebovali vsechny sve pokusne
objekty z korejske valky a potrebovali nove. Koncem roku 1961 nacelnik
Kráceno (Editor)

2332

18.6.2002 4:50

Volby 2002

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Dalsim zadanym vysledkem bylo pomoci drog donutit zajatce, aby se zrekl USA
a pak ho vyuzit k propagaci vyhod komunistickem systemu. Celkem 23
americkych vojaku se takto "rozhodlo" se rozejit s Amerikou a odejit do
Ciny nebo do jine komunisticke zeme (viz link 7). John Roedel Dunn, puvodne
z Baltimore, odesel do Pekingu, tam se ozenil s pracovnici ceskoslovenske
ambasady a odstehoval se s ni do Ceskoslovenska. Reporterovi AP, ktery po
nem v breznu 2002 patral, se ho nepodarilo najit. Nebyl sam. Dle
zpravodajskeho pobocnika presidenta Eisenhowera, plukovnika Phillipa Corso,
ktery dohlizel na zaverecnou povalecnou vymenu zajatcu v Panmunjon, pri
zaverecnem scitani chybelo 610 prislusniku americke armady a pres 300
prislusniku letectva. Pokud se nevyparili, tak se vykourili z
ceskoslovenskeho krematoria a nebo skoncili v Ceskoslovensku nebo Rusku.

Ceskoslovensky lekarsky mengelismus nebyl v te dobe uz nic noveho.
Prukopnikem byl MUDr. Otto Roubicek, spolupracovnik doktora Mengele z
Osvetimi, byvaly reditel OUNZ v Jicine, ktery kdyz byl jeste vezenskym
"lekarem" ve Valdicich v padesatych letech, zorganizoval komunistickym
rezimem schvalenou akci "Krev pro rudou Koreu" a masove odebiral krev
veznum az do uplneho vycerpani. "Vycerpani vezni" byli odesilani do veznice
v Opave, kde vsichni zemreli. (viz link 14) Pise o tom ve sve knize
"Dvanact zastaveni" arciopat Anastaz Opasek, ktery sam prodelal jeho metody
"leceni", v kapitole Valdicke zastaveni: "Znal jsem velmi dobre tohoto
lekare-sadistu, co se zucastnil jako prava ruka Mengeleho selekci svych
soukmenovcu." Pri podobne akci (kolik jich po celem Ceskoslovensku asi
bylo?) byli v malem mestecku v Podkrkonosi, v Semilech, zdravotnim radou
MUDr. Pluharem a jeho zdravotni sestrou Remzovou usmrcovani vezneni knezi
injekcemi a jinym zpusobem k pokusnym ucelum. Tito takzvani pacienti
ztraceli postupne schopnost mysleni, stabilitu, prestavali chodit a
umirali. (viz link 13)

V roce 1954, kdyz bylo v Koreji uzavreno primeri bylo rozhodnuto
"nemocnici" zrusit a cely provoz prevezt do Prahy - i s pacienty. Celkem
byly do Prahy dopraveny ctyri "zasilky" americkych zajatcu, kazda z nich 25
lidi. Cele operaci veleli generalporucik Evzen Chlad a generalmajor M.
Cerny. Prahou projizdeli v autobusech Skoda 706 RTO se zacernenymi skly. Za
zacernenym sklem je cernocha hur videt. Muz vzpominal na jednoho z nich,
ktery i pres znacne mnozstvi drog v tele byl porad jeste castecne pri
smyslech a ktery se zeptal, kde prave je. Dostalo se mu odpovedi, ze v
Praze, v Ceskoslovensku. Vojak ani nemrkl a zamumlal "Right in the middle.
A sphincter of Europe." Nic mu to nepomohlo. Kravacek ho taky spalil ve
svem prenosnem krematoriu.

Ceskoslovensky lekarsky mengelismus slavil uspechy i v dobe vietnamske
valky. V te dobe uz "sovetsti vedci" spotrebovali vsechny sve pokusne
objekty z korejske valky a potrebovali nove. Koncem roku 1961 nacelnik
generalniho stabu seveKráceno (Editor)

2333

18.6.2002 6:48

Po volbach se Havel pry s komunisty bavit nebude

albert 64.?.?.?

Ale, ale, pane presidente, ze se nestydite. Snad pri teto prilezitosti by mohlo byt dobre se zminit o jedne knize, ktera by se dnes mela vyucovat ve skolach. To aby dnesni deticky vedely, kdo jejich rodicum ten laskyplny komunismus vubec vymyslel, financoval a praktikoval. A ze to nebylo milostne "spojeni rolniku s delniky", jak bolsevik nam s nadsenim vtloukaval do hlavy, o tom pise Frank Britton v knize, "Behind communism".
Dostupna v anglictine na internetu, i s obrazky. Ctenar se setka s popularnimi osobnostmi komunismu, a tez se dozvi neco o jejich "tridnim" puvodu.
http://www.jeffsarchive.com/Jews%20and%20Communism/'Behind%20Communism'%20by%20Frank%20L%20Britton.htm

2336

18.6.2002 9:00

Volby 2002

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Jeden příspěvek možná "off topic". Věřím, že ne.
Internetem se zabývám již nějaký rok. Mám mnoho známých se kterými se stýkám téměř výhradně elektronicky, často na serverech typu "chat", kde je možné se bavit online, nebo live, chcete-li. Přestože toto jsou internetové servery využívané předvším pro to aby si lidé mohli pokecat na víceméně nezávažná témata, pro seznámení a méně pro važnější debaty, i zde platí určitá pravidla.
Každá "místnost", kde se lidé baví o určitém tématu, má svého správce. Ten je vybírám víceméně náhodně, nebo se tato funkce předává. tento správce dbá právě na to, aby se zúčastnění mohli V KLIDU bavit o čem chtějí. Hodně záleží na charakteru místnosti.
Pokud někdo ostatní otravuje, ať už je záměrně off-topic, osočuje nebo napadá ostatní, je nemístně vulgární nebo ničí debatu tím, že vkládá nesmyslně dlouhé příspěvky a brání tím ostatním číst příspěvky druhých, je po několika varováních nemilosrdně VYHOZEN a často mu už do takové místnosti nikdy není umožněn vstup.
Je to pouze o slušnosti, toleranci a jisté míře inteligence. Nesouvisí to se vzděláním, náboženskou či politickou orientací ani s tím, jestli účastník chatu popil pivko. Pokud se chci bavit, bavím se k tématu, pokud ne, do debaty se nemísím a NEOTRAVUJI ostatní.
Myslím, že je to dost jednoduchá logika, nicméně v debatách na zvědavci je několik jedinců, pro které je toto pochopit evidentně nad jejich síly.
Toto je debata k článku o volbách, a příspěvků k tématu je tolik, že by se snad daly spočítat na prstech jedné ruky.
Možná že namísto nefunkčního puncování by stálo za úvahu zavést podobný princip moderovaných diskusí i zde.

2340

18.6.2002 10:57

RE: Volby 2002

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2340

Pokud někdo ostatní otravuje, ať už je záměrně off-topic, osočuje nebo
napadá ostatní, je nemístně vulgární nebo ničí debatu tím, že vkládá
nesmyslně dlouhé příspěvky a brání tím ostatním číst příspěvky
druhých, je po několika varováních nemilosrdně VYHOZEN a často mu už
do takové místnosti nikdy není umožněn vstup.

Je to pouze o slušnosti, toleranci a jisté míře inteligence. Nesouvisí
to se vzděláním, náboženskou či politickou orientací ani s tím, jestli
účastník chatu popil pivko. Pokud se chci bavit, bavím se k tématu,
pokud ne, do debaty se nemísím a NEOTRAVUJI ostatní.
Možná že namísto nefunkčního puncování by stálo za úvahu zavést
podobný princip moderovaných diskusí i zde.

Pane Truxo, stoprocentne souhlasim, protoze, bohuzel, jsou mezi nami, diskutujicimi, takovi jedinci, kteri nejsou schopni ovladnout rozumem sve orientace, o nichz si mysli, ze jsou spravne a ze je musi vsem vnucovat za kazdou cenu a pri kdejake prilezitosti.

Ale abych nebyl celym svy prispevkem mimo tema. Po nedelnich volbach, vzhledem k tomu, jak dopadly, vyhlasila Jirina Fuchsova (1943), emigrantka od roku 1963, profesorka cestiny a ceske literatury v Los Angeles, jinak bojovnice za odbourani diskriminace ceskych krajanu soucasnymi predstaviteli CR, kandidaturu na prezidenta CR pro pristi volby, za predpokladu, ze se podari v CR uzakonit prima volba prezidenta. Jirina Fuchsova vydala knizne radu basnickych sbirek, hovori a pise nekolika jazyky, krome toho, ze je pravicove orientovana, je velmi energicka a take financne naprosto nezavisla na CR. Ja osobne pani Fuchsovou neznam, ale v tisku jsem se s ni setkal uz mnohokrat a jednou i dokonce utkal. Co rikate teto kandidature?

2343

18.6.2002 16:21

Dvě poznámky k vašemu návrhu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2340

(1) Moderovaná diskuze je druh cenzury. Kdo ji bude provádět? Domnívám se, že system puncování je funkční a že čtenáři sami rozhodnou. To má ještě tu výhodu, že narušitelé nemohou vykřikovat, že jejich názor potlačuje někdo, kdo je proti nim osobně zaujat. Má to trošku i výchovný charakter. Když takový člověk vidí, že jeho příspěvky jsou systematicky hodnoceny nízko, přestane ho to po čase bavit. Alespoň doufám. [smích]

(2)Je technicky nemožné zamezit někomu trvale přístup. Identita jednotlivce je v okamžiku ukládání příspěvku určena pouze jeho IP adresou. Stačí, aby dotyčný použil jiné připojení, nebo aby jeho provider aplikoval DHCP (pokaždé jiné IP) a není se čeho chytit. Totéž platí i o konferencích, jak je zmíňujete. Dotyčný může být vyhozen z některé místnosti. Co mu brání, aby se přihlásil znovu pod jiným jménem?

2346

18.6.2002 20:05

RE: Dvě poznámky k vašemu návrhu

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2346

(1) Moderovaná diskuze je druh cenzury. Kdo ji bude provádět? Domnívám
se, že system puncování je funkční a že čtenáři sami rozhodnou. To má
ještě tu výhodu, že narušitelé nemohou vykřikovat, že jejich názor
potlačuje někdo, kdo je proti nim osobně zaujat. Má to trošku i
výchovný charakter. Když takový člověk vidí, že jeho příspěvky jsou
systematicky hodnoceny nízko, přestane ho to po čase bavit. Alespoň
doufám. [smích]

Strasne moc by me zajimalo, kolik tech negativnich puncu me davate
vy pane Stwora, jen tak pro zajimavost.

Dal jste me, zase jen tak pro zajimavost jeden positivni ? Ze jeste
ne ?





(2)Je technicky nemožné zamezit někomu trvale přístup. Identita
jednotlivce je v okamžiku ukládání příspěvku určena pouze jeho IP
adresou. Stačí, aby dotyčný použil jiné připojení, nebo aby jeho
provider aplikoval DHCP (pokaždé jiné IP) a není se čeho chytit. Totéž
platí i o konferencích, jak je zmíňujete. Dotyčný může být vyhozen z
některé místnosti. Co mu brání, aby se přihlásil znovu pod jiným
jménem?

2350

20.6.2002 15:23

RE: Dvě poznámky k vašemu návrhu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2350

Moravacku, vzdyt ty muzes , za ty tvoje zvasty, dostat jen minusove punce. Ver nebo ne, ja ti ani ty minusive nedavam, jelikoz tve "prispevky" nejsou hodny NIJAKYCH!
Stefan


Dal jste me, zase jen tak pro zajimavost jeden positivni ? Ze jeste
ne ?





(2)Je technicky nemožné zamezit někomu trvale přístup. Identita
jednotlivce je v okamžiku ukládání příspěvku určena pouze jeho IP
adresou. Stačí, aby dotyčný použil jiné připojení, nebo aby jeho
provider aplikoval DHCP (pokaždé jiné IP) a není se čeho chytit. Totéž


platí i o konferencích, jak je zmíňujete. Dotyčný může být vyhozen z
některé místnosti. Co mu brání, aby se přihlásil znovu pod jiným
jménem?

2377

19.6.2002 13:11

RE: Dvě poznámky k vašemu návrhu

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2346

(1) Moderovaná diskuze je druh cenzury. Kdo ji bude provádět?

Přiznám se, že to jsem nedomyslel. Musel by vzniknout pravděpodobně dosti složitý systém, který by zajistil věrohodného arbitra. Ačkoliv jako redaktor či vydavatel tohoto webzinu na to máte svaté právo, asi jste předem z kola ven, právě kvůli některým křiklounům.
Ale nesoulasím, že jde o cenzuru. Každé noviny si vyhrazují právo nezveřejňovat jisté druhy příspěvků.

Domnívám
se, že system puncování je funkční a že čtenáři sami rozhodnou. To má
ještě tu výhodu, že narušitelé nemohou vykřikovat, že jejich názor
potlačuje někdo, kdo je proti nim osobně zaujat.

Souhlasím v tom, že nikdo nebude moci vykřikovat o "cenzuře", viz hysterické výkřiky typu "tak mi to teda smažte" o pár příspěvků výše...

Má to trošku i
výchovný charakter. Když takový člověk vidí, že jeho příspěvky jsou
systematicky hodnoceny nízko, přestane ho to po čase bavit. Alespoň
doufám. [smích]

No, podle toho, jak to tu vypadá, asi ne. Každý si mele svou a odmítá fakt, že na věc mohou být i jiné úhly pohledu než ten jeho. Po výměně mailů s několika diskutujícími jsme došli k názoru, že to spíše přestává bavit ty, kteří sem něco chtěli v dobré víře napsat něco k věci. Ti, co mají zájem diskutovat, jsou často nepochopitelně opuncováni až k nule nebo do mínusu. Nechám tedy zobrazení všeho - a jsem přesně tam, jako před zavedením puncování.


(2)Je technicky nemožné zamezit někomu trvale přístup. Identita
jednotlivce je v okamžiku ukládání příspěvku určena pouze jeho IP
adresou. Stačí, aby dotyčný použil jiné připojení, nebo aby jeho
provider aplikoval DHCP (pokaždé jiné IP) a není se čeho chytit. Totéž
platí i o konferencích, jak je zmíňujete. Dotyčný může být vyhozen z
některé místnosti. Co mu brání, aby se přihlásil znovu pod jiným
jménem?

Jistě, technicky to není až taková legrace. Zvlášť u dialup připojení. Cookies jdou vypnout, stejně tak scripty (i když to už běžný uživatel nezvládne tak jednoduše). V přihlášení pod jiným jménem nebrání nic, snad jen projít procesem registrace. Naštěstí, když už se někdo takový našel, svým projevem se prozradil velice rychle.

Nejsmutnější na tom všem je, že právě ti, kteří mají demokracie s odpuštěním plnou hubu, nepřiznávají ostatním právo na jejich názor.

2361

18.6.2002 21:16

Messrs. Truxa, Valter - sounds familiar ?

albert 12.?.?.?

Krkavci zacali politikarit a vytvorili krkavci komisariat CHEKA. Komisariat mel za ukol bedlive sledovat cvrlikani a stebetani ptactva napojeneho na sit. CHEKA odsouhlasila, ze zadne svobodne cvrlikani se nadale uz tolerovat nebude, povoleno bude pouze to, co se bude libit krkavcum. Zato mezi sebou se krkavci podporovali skvele: jakmile jeden z nich neco zaskrehotal, politbyro zbylych krkavcu to odkrakoralo, poplacalo se navzajem kridly, a krkavci/papousci souhlasne prikyvovali hlavickami jako Tonda Zapotocky a rackovali jako Venca Lahvac: "Prrravda, svata krrrkavci prrravda..."

2352

19.6.2002 4:08

RE: Messrs. Truxa, Valter - sounds familiar ?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2352

Krkavci zacali politikarit a vytvorili krkavci komisariat CHEKA.
Komisariat mel za ukol bedlive sledovat cvrlikani a stebetani ptactva
napojeneho na sit. CHEKA odsouhlasila, ze zadne svobodne cvrlikani se
nadale uz tolerovat nebude, povoleno bude pouze to, co se bude libit
krkavcum. Zato mezi sebou se krkavci podporovali skvele: jakmile jeden
z nich neco zaskrehotal, politbyro zbylych krkavcu to odkrakoralo,
poplacalo se navzajem kridly, a krkavci/papousci souhlasne prikyvovali
hlavickami jako Tonda Zapotocky a rackovali jako Venca Lahvac:
"Prrravda, svata krrrkavci prrravda..."

Sotva jsem se naucil trochu slabikovat, uz mi byla podstrcena k prelouskani Bible, samozrejme Kralicka, protoze tehdy jeste ctivejsi preklad neexistoval. Ziral jsem na sloh zrovna tak jako na nektera slova, ktera jsem nikdy neslysel ani od tech nejvousatejsich kmetu, a o jinotajich ani nemluve. A k takovemu pocitu jsem se prave procetl CIMSI o krkavcich. Uznavam, chyba je na moji strane, budu se muset poohlednout po dovzdelani...

...Je nestastne, kdyz se na nekoho obratite slovy: "Zeptam se Vas formou, jak na me Vase slova pusobi: Tim, ze se v nejake zemi diskriminuje, nemuze byt ta zeme narodem?", a otazany namisto primocare a jasne odpovedi vas prirovna k pofidernym pojmum a mysli si, jak vas jo zesmesnil. Napada mi: Nema to co do cineni s ceskou "demokratickou" schopnosti a nevyskytoval se nahodou tento fenomen i v predvolebni kampani unavenych ceskych politiku, touzicich nadale po nedotknutelnosti?

2356

19.6.2002 7:20

Zeme narodem

albert 209.?.?.?

Mily p. Valter,
ohledne te narodnosti... Prectete si clanek na Britskych Listech, z 18.6., nazvany -
"Polsko: jak se rozlozil jeden sen o svobode"
A venujte pozornost konci toho clanku, jak ten jednotlivec vysvetlil jeho narodnost. A prectete si to nejenom jednou, ale 2x, 3x, 4x. Pak premyslejte, mozna se Vam rozsviti.
Adios

2358

19.6.2002 13:46

RE: Zeme narodem

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2358

Mily p. Valter,
ohledne te narodnosti... Prectete si clanek na Britskych Listech, z
18.6., nazvany - "Polsko: jak se rozlozil jeden sen o svobode"
A venujte pozornost konci toho clanku, jak ten jednotlivec vysvetlil
jeho narodnost. A prectete si to nejenom jednou, ale 2x, 3x, 4x. Pak
premyslejte, mozna se Vam rozsviti.
Adios
Na zaklade Vaseho doporuceni jsem si clanek v Britskych listech precetl, popremyslel o nem, a nezalibil se mi. Nezalibily se mi ani nektere nazory v nasledujici diskusi, vcetne Vaseho. Ale ja se na text nejspis divam jinak nez Vy. Prirovnani: Nekdo se obleka tak, ze vychazi ze sveho pocitu, nekdo jen kvuli ochrane tela a jini zas maji zajem o ukazani tela jinym, treba. Mysleni i orientace tech lidi jsou rozdilna. Proto nema smysl se o tom dohadovat.
Jinak se mi vsak nerozsvitilo, jak jste si pral. Vim, ze existuji Zide s velkym Z, ale ze se nekdy nekde pise i s malym. To druhe ja ovsem chapu jako neco pozdniho, mozna taktickeho, proto to nechapu. Pokud se nemylim, existuji urcite znaky tech lidi, cili nemohu nerespektovat jen pismeno velke. Proto ta ma puvodni otazka zustava nezmenena.

2362

19.6.2002 14:04

To autor

mm 194.?.?.?

...Asi jsem idealista, ale politik ve státních službách by měla být především služba zemi. ...


To uz nie je idealizmus ale,... ...povedzme lenivost ([smích]). Niekto je lenivy nastudovat si nieco o politike. Nemam na mysli kecy (napr. v mediach). Ak zijete v Kanade skuste nieco od Beckera. Ak v Cesku, nieco od P.Heyne (idealne oboch, ale to som asi moc narocny [mrknutí jedním okem]). Internet vam v tom nepomoze, prestudovat, urobit si v hlave poriadok, to sa neda dosiahnut klikanim. Prajem vela trpezlivosti.

Alebo jednoduchsia cesta, trvat nadalej na svojich predsudkoch (sorry, idealoch) je pre vas tak pohodlna?

2364

30.7.2003 23:36

Volby 2002

LOGIK. merlotdenver (zavináč) hotmail (tečka) com 207.?.?.?

[vyplazený jazyk]

17230

Příspěvků: 77

14.06. 18:27 Jeremy Dormouse  Volby 2002
14.06. 18:40 Liba  "Volby 2002 me nezajimaji"
14.06. 22:06 Jarka P.  Volby 2002
15.06. 10:26  RE: Volby 2002
14.06. 22:28 Mikin  Volby 2002
15.06. 00:33  Volby 2002
15.06. 02:25 Vladimír Stwora  RE: Volby 2002
15.06. 04:06 Jiri Valtr  RE: Volby 2002
17.06. 09:13 tomasgn  RE: Volby 2002
15.06. 02:36 stefan  Volby 2002
15.06. 06:09 Jiri Valtr  Volby 2002
15.06. 07:41 ACA  RE: Volby 2002
15.06. 16:17 stefan  RE: Volby 2002
15.06. 16:44 Jiri Valtr  RE: Volby 2002
15.06. 16:58 stefan  RE: Volby 2002
15.06. 17:16 Jiri Valtr  RE: Volby 2002
15.06. 06:27 Vladimír Stwora  Slovo editora
15.06. 06:41 albert  Klub globalistickych prostitutu
15.06. 16:54 stefan  RE: Klub globalistickych prostitutu
15.06. 17:10 Vladimír Stwora  Stefanovi a Albertovi
16.06. 07:16 moravacek  RE: Stefanovi a Albertovi
16.06. 00:34 Aja  RE: Klub globalistickych prostitutu
16.06. 13:41 stefan  RE: Klub globalistickych prostitutu
16.06. 19:20 Aja  RE: Klub globalistickych prostitutu
16.06. 19:23 Aja  RE: Klub globalistickych prostitutu
16.06. 06:55 CANCZECH  RE: Klub globalistickych prostitutu
16.06. 13:32 stefan  RE: Klub globalistickych prostitutu
16.06. 16:23 moravacek  RE: Klub globalistickych prostitutu
17.06. 15:58 stefan  RE: Klub globalistickych prostitutu
15.06. 17:43 Mikin  panu Stworovi
15.06. 18:17 Honza  Volby 2002
16.06. 00:40 Aja  RE: Volby 2002
15.06. 18:31 Jarka P.  Volby 2002
16.06. 02:45 albert  Narod ????????
16.06. 03:45 Jiri Valtr  RE: Narod ????????
17.06. 03:43  Volby 2002
17.06. 03:54 albert  Volby 2002,
17.06. 04:44 albert  Panu Valtrovi
17.06. 08:48 Ma  Apatie - kde to skonci?
17.06. 10:18 Libor Truxa  RE: Apatie - kde to skonci?
17.06. 11:47 Jiri Valtr  Volby 2002
17.06. 15:15 Libor Truxa  RE: Volby 2002
17.06. 16:27 Vladimír Stwora  Dlouhy prispevek
17.06. 16:23 stefan  Volby 2002
17.06. 18:23 albert  Volby 2002 - klub globalistickych prostitutu
18.06. 04:27 moravacek  Volby 2002
18.06. 06:42 Vladimír Stwora  Dotaz
18.06. 06:57 moravacek  RE: Dotaz
19.06. 18:44 Jiri Valtr  RE: Dotaz
19.06. 20:24 Jiri Valtr  RE: Dotaz
20.06. 15:18 stefan  RE: Volby 2002
20.06. 18:31 moravacek  RE: Volby 2002
24.06. 04:12 stefan  RE: Volby 2002
24.06. 07:52 Milo  RE: Volby 2002
25.06. 03:17 stefan  RE: Volby 2002
25.06. 09:53 milo  RE: Volby 2002
26.06. 01:32 stefan  RE: Volby 2002
26.06. 09:23 milo  RE: Volby 2002
27.06. 07:04 stefan  RE: Volby 2002
27.06. 08:27 milo  RE: Volby 2002
25.06. 20:42 moravacek  RE: Volby 2002
26.06. 01:26 stefan  RE: Volby 2002
18.06. 04:42 moravacek  Volby 2002
18.06. 04:50 moravacek  Volby 2002
18.06. 06:48 albert  Po volbach se Havel pry s komunisty bavit nebude
18.06. 09:00 Libor Truxa  Volby 2002
18.06. 10:57 Jiri Valtr  RE: Volby 2002
18.06. 16:21 Vladimír Stwora  Dvě poznámky k vašemu návrhu
18.06. 20:05 moravacek  RE: Dvě poznámky k vašemu návrhu
20.06. 15:23 stefan  RE: Dvě poznámky k vašemu návrhu
19.06. 13:11 Libor Truxa  RE: Dvě poznámky k vašemu návrhu
18.06. 21:16 albert  Messrs. Truxa, Valter - sounds familiar ?
19.06. 04:08 Jiri Valtr  RE: Messrs. Truxa, Valter - sounds familiar ?
19.06. 07:20 albert  Zeme narodem
19.06. 13:46 Jiri Valtr  RE: Zeme narodem
19.06. 14:04 mm  To autor
30.07. 23:36 LOGIK.  Volby 2002

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 7

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 3

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,19 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,29 Kč
Australský dolar
16,48 Kč
Švýcarský frank
25,16 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 837,42 Kč
1 unce stříbra
556,38 Kč
Bitcoin
248 813,78 Kč

Poslední aktualizace: 29.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 524