Diskuze k článku

Policejní zastrašování v Brně

Příspěvků 61

6.5.2009 22:52

Zajímavý postřeh - článek

Filla 213.?.?.?

A dnes schválili Lisabon - takovéto policejní buzer-akce se za čas stanou běžným koloritem všedního dne. Naštěstí ne nadlouho. Krátí se jim dech.. [velký smích]

190532

6.5.2009 22:58

RE: Zajímavý postřeh - článek

steve 70.?.?.?

Reakce na 190532

Kraceni dechu, teplota, nevolnost je priznakem nemoci ....
http://desertpeace.wordpress.com/2009/05/06/foxman...

190534

6.5.2009 23:07

RE: Zajímavý postřeh - článek

Tenista 82.?.?.?

Reakce na 190532

Hmh smutne je ze kvoli 400 obmedzenym chlapcom prichadzame vsetci pomaly o svoje prava.

Za to co sa tam dialo si mozu nackovia, ked pri kazdej 3 demo utocia na policajtov (Lebo nemaju na koho a polovica je tam preto) tak co cakaju.

190537

6.5.2009 23:22

RE: Zajímavý postřeh - článek

Filla 213.?.?.?

Reakce na 190537

Nezlobte se, ale je neskutečně naivní si myslet, že tyto represe odstartovali "náckové" - oni jen posloužili (nevědomky?-těžko říci) k tomu, aby se takováto opatření začala zavádět - rozhlédněte se, děje se to na celém světě, lidstvu se kolem krku pomalu stahuje oprátka. A svádět to na pár trhlých kluků je přesně to, co "vrchnost" chce, aby si ovčané mysleli.
Aby mohli chodit a říkat: My jsme k tomu byli donuceni extremisty, zavést tvrdá opatření.
Jenže: málokdo si uvědomuje, že diktatura vždycky začala potírat nejprve ty, kteří byli proti mysli i většinové společnosti. Tím její část získají na svou stranu a pak už to jede... přibydou odpůrci režimu, lidé, kteří se nebudou chtít očkovat atd.
Je to tak průhledné!
Ale až to bude rozjetý, těžko s tím pak něco (pozdě) chtít udělat. Autor správně poukazuje na to, že to, co se děje, je začátek něčeho hodně nepříjemného..

190539

7.5.2009 2:30

RE: Zajímavý postřeh - článek

steve 70.?.?.?

Reakce na 190539

FILLO ! Ale až to bude rozjetý, těžko s tím pak něco (pozdě) chtít udělat
uz to jede !!, ceske elitni prostitutky jsou vzdy o par dni ve skluzu. Nez babochlap (hadej kdo je to ?, to je kryci jmeno), priveze cerstve instrukce.
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-eas...
-----------------------
.. a neco ti povim priteli. Jestlize, me nenechaji jit ve meste kam chci a kdykoliv chci, jestlize nemohu poslouchat co chci a nemohu rici co si myslim - potom system a stat je pro me statem FASISTICKYM !! A muj nazor nemohou zmetit ani kdyby me zase palili privazaneho na zidli. A pokud je lide nechytnou hodne rychle pod krkem, tak na tech zidlich budou brzy sedet opaleni autogenem sami.

190565

8.5.2009 13:41

RE: Zajímavý postřeh - článek

tenista 59.?.?.?

Reakce na 190539

Samozrejme ze statne represie su v poslednych rokoch vsade posvete. Je to bohuzial tak... Verte mi ze mne je strasne luto ze tento svet sa stava viac a viac fasisticky a totalitny.

Pravda je ale to ze nackovia mozu za niektore zakony v cechach a ked to takto pojde dalej dockame sa dalsich obmedzeni slobody zhromazdovania len a LEN kvoli nackom. Nehovoriac o stratenej moznosti maskovania sa na verejnych demonstraciach zasa len kvoli nackom.

Pre ludi co si myslia ze NS su tu preto aby im pomohli a oslobodili ich od zleho su na velkom omyle, je to len banda nasilnikou s par ludmi ktori maju dost inteligencie a radost z toho ze mozu rozkazovat skupine ludi. Doporucujem kuknut film "Die welle". Tito pani nacionalisti chcu len vymenit jeden sposob sucastnej narastajucej totality (skor neslobody) za skutocnu totalitu narodneho socializmu, ktoru pozname z fasitickeho nemecka.

Nackom by som len odkazal preco tak placate a ste smutni ked vlastne to co chcete zaviest je fasizmus, totalita a obmedzenie slobody ... Je to smiesne ze sami chcete totalitu a ked sa k vam stat sprava totalitne tak vyplakavate po internete.

190669

6.5.2009 23:36

RE: Zajímavý postřeh - článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 190537

Tak, tak demokratůru si rozvracet nedáme - zvláště, když jsme tak SPRÁVNĚ informováni z Novy, idnes atd...

190542

6.5.2009 23:46

RE: Zajímavý postřeh - článek

steve 70.?.?.?

Reakce na 190537

Pane Tenisto, rano otevru dvere a za dvermi ciganka. Pry, kdyz ji nedam stovku tak nahlasi Kocabovi, ze jsem ji znasilnil. Dal jsem ji stovku, protoze Kocab je stejny jako ona. Ale uz jsem byl mirne nasranej.
.. prijdu do obchodu a prodavacka mi rika, ze se na me ptali 3 panove. Pry, jestli nevi, proc vzdycky zvednu z pultiku jedny noviny, zase je polozim a vzdycky rikam: "ty kurvy fasisticke".
To uz jsem se prinasral jeste vice ..
Tak jdu do parku, - ze si trochu uziji tech teplych lidskych dusi .. Najednou je u mne skupinka 5 jinochu s cepickami na hlave. A at dam stovku. Povidam - "dal jsem Kocabovi".
.. A oni nato, ze to je na Gazu. Ja na na Gazu nedavam, rikam jim .. A ten nejtlustsi na me zarve: "Tak naval na Lisabon"!!
.. to uz jsou dve stovky v prdeli.
.. A ted prijdete Vy s tim, ze o sva prava prichazime kvuli ctyrem stovkam kluku ..
.. ale ja uz doopravdy !! nemam dalsi stovku. Je Vas hodne. To se ani ze dvou platu neda utahnout ...

190545

7.5.2009 11:19

RE: Zajímavý postřeh - článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190545

Pane Steve, opět vám musím vyseknout poklonu, za to jak hezky jste to napsal [chechtot] Jen mě mrzí, že je to bohužel svatá pravda, ze které by šlověk spíš zaplakal...

190583

9.5.2009 12:08

RE: Zajímavý postřeh - článek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190545

gratuluju Steve, je vidět, že český přístup k problémům stále žije. Však to zvládneme, jako vždycky. Site trochu umazaní od hoven - ale živí a s humorem.
Ten humor (překlopení významu slov s "nevidittelným předstihem"[mrknutí jedním okem] jsme taky vymysleli v neolitu - díky principu slabičného písma.

Opět mi nezbývá než zmínit knihu A. Horáka O Slovanech úplně jinak.
Rodí se jiný příběh o vzniku, účelu a možnostech lidstva, snad jej nepokadíme hlavou, umazané ruce se dají umýt.

190711

7.5.2009 1:29

RE: Zajímavý postřeh - článek

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 190537

Doporučuji Vám si ta práva "ověřit"...máte-li jaká [pláč]

190560

7.5.2009 11:41

RE: Zajímavý postřeh - článek

Aleš 90.?.?.?

Reakce na 190537

No byl jsem účastník této akce a vaše slova považuju za hrubou osobní urážku !
Co se týče obsahu vašeho sdělení měl by jste se zamyslet. To jako provokujeme a přicházíme o svoje práva díky tomu, že ty práva využíváme ? To nám doporučujete abych se nescházeli pro to, aby nám nezakázali shromažďovat se ?? Co to je za logiku ?

190585

7.5.2009 18:29

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190585

Vy je nevyužíváte, vy je zneužíváte. Stejně tak svobodu slova. Veškeré zákony které omezují svobodu slova (hatespeech, criminal speech a podobné zákony) jsou tu kvůli vám. A ještě máte tu drzost (to druhé slovo radši nepoužiju, určitě ho to tu filtruje) si na diskuzích u idnes stěžovat, kolik se to vyhazuje peněz za policejní dohled vašich demonstrací...

190609

7.5.2009 23:04

RE: Zajímavý postřeh - článek

czechbw 94.?.?.?

Reakce na 190609

Svoboda slova se nedá zneužít, je daná. Svoboda myšlení, slova i projevu jsou spolu neodmyslitelne spjaté. Pokud se Vám nějaký názor nelíbí neznamená to, že je nepravdivý - naopak mnoho názorů které se zdá-li být chybné a které byly dlouho potlačované se ukázaly jako pravdivé. To co se udělo na 1. máje ze strany policie bylo hrubé porušení práva shromaždovacího a ne jen jeho. Takovéto represe nemají v demokratickém státě co dělat, ať jsou aplikována na kohokoliv.

190620

8.5.2009 0:39

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190620

>Svoboda slova se nedá zneužít, je daná. Svoboda myšlení,
>slova i projevu jsou spolu neodmyslitelne spjaté.

Samozřejmě že se dá zneužít. Například když někdo vykřikuje na náměstí nějaké nesmysly a znaží se poštvat lidi proti sobě navzájem. Nebo když v začne v přeplněném supermarketu pobíhat jako šílenec a řvát že hoří. Každá svoboda končí tam, kde začíná omezovat nebo ohrožovat někoho jiného. Včetně svobody slova.

>Pokud se Vám
>nějaký názor nelíbí neznamená to, že je nepravdivý -

To platí hlavně pro vás. A pokud se vám nějaký líbí tak to ještě neznamená že je pravdivý.

190629

8.5.2009 9:09

RE: Zajímavý postřeh - článek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190629

"Každá svoboda končí tam, kde začíná omezovat nebo ohrožovat někoho jiného."

Problém je v tom, že svobodu slova chcete omezovat Vy, nikoliv ten pán co šel na demonstraci.

190658

8.5.2009 9:35

RE: Zajímavý postřeh - článek

cerwuw duch 82.?.?.?

Reakce na 190658

presne tak nejak jsem to chtel napsat ale byl jste rychlejsi ...

to pan nevim:
omezovat vase svobody zacinaji predevsim panove v senatu a to nezakonym a protiustvanim schvalenim davno mrtve (dle jejich pravidel odmitnute) a tudiz neplatne mezinarodni smlouvy ... a lidem kteri s tim nesouhlasi automaticky nadavate do fasounu nacku extremistu a ja nevim co jeste - z vas musi mit zidovsti rasisti radost poslusny gojime [smích]

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

190660

8.5.2009 16:52

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190660

Jestli myslíte Lisabonskou smlouvu, tak
za 1. Proti ní nic nemám, nevidím na ní nic protiústavního a už vůbec netuším jak jste přišel na to, že bude omezovat něčí svobody.
a za 2. nevidím souvislost s touhle diskuzí.

PS: Gojím je množné číslo
PPS: Gegen tupost, gegen paranoia

190676

8.5.2009 17:48

RE: Zajímavý postřeh - článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190676

Samozřejmě, že lidem vašeho ražení, kteří neví, LS vyhovuje. Stejně jako vám vyhovuje vše, co přináší totalitní společnost, že soudruhu svazáku? [bliji]

190680

8.5.2009 17:54

RE: Zajímavý postřeh - článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190676

Článek 9

(1) Ústava může být doplňována či měněna pouze ústavními zákony.
(2) Změna podstatných náležitostí demokratického právního státu je nepřípustná.
(3) Výkladem právních norem nelze oprávnit odstranění nebo ohrožení základů demokratického státu.


To se tyka napr. svobody slova, na ktere stoji demokraticky stat. Demokratura nebo dikttura stoji samozrejme na necem jinem.

Článek 11

Území České republiky tvoří nedílný celek, jehož státní hranice mohou být měněny jen ústavním zákonem.


To jeste jako bude platit po LS? Nebo se zmeni Ustava CR ustavnim zakonem, nez se potom zrusi jeji platnost?

Článek 23

(3) Slib poslance a senátora zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.".


To by i nekomo, kod si rika nevim, velmi dobre zvoleny nick, melo stacit bez komentare nebo pomocne otazky. Kopat do nikoho byt natolik poťapaného, ze by to nepochopil, tak to neminim. Buh nam dal kazdemu dle sveho uvazeni.

V americke Ustave maji pojistky.
DODATEK I.
Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánùm žádosti o nápravu křivd.


DODATEK II.
Dobře organizovaná domobrana je nezbytná v zájmu bezpečnosti svobodného státu; právo lidu držet a nosit zbranì nesmí být proto omezováno.

DODATEK XIV.

Oddíl 3. Nikdo se nemůže stát senátorem nebo zástupcem v Kongresu, volitelem prezidenta a viceprezidenta, zastávat jakoukoli občanskou nebo vojenskou funkci ve službě Spojených států nebo kteréhokoli státu, jestliže jako člen Kongresu nebo funkcionář Spojených státù, jako člen zákonodárného sboru kteréhokoli státu nebo jako výkonný nebo soudní funkcionář kteréhokoli státu složil přísahu, že bude dodržovat ústavu Spojených státù, a potom se zúčastnil povstání nebo vzpoury proti této ústavě a pomáhal nebo poskytoval podporu jejím nepřátelům. Kongres však mùže dvěma třetinami hlasù v každé komoře zrušit takové omezení práv.

Ustava USA podle vseho pocitala s uvedomelymi demokraty i soudruhy.
http://www.psp.cz/docs/laws/constitution.html
http://klempera.tripod.com/usustava.htm

190682

8.5.2009 20:10

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190682

9 - jakou to má spojitost s LS? Je v ní s tím snad něco v rozporu?
11 - LS snad posouvá hranice ČR? Nebo co jste tím chtěl říct?
23 - opět - co to má společného s LS?

I. No jo no, v osmnáctém století holt nikdo nepředpokládal že toho někdo bude zneužívat, tehdy byla trochu jiná doba. Ale nebojte, i tam jim s vámi už dochází trpělivost. Možná se brzy dočkáte dvacátého osmého dodatku. A bude tam kvůli vám, můžete být na co hrdí...
A všimněte si že tam je slovo "pokojně". Situace, kdy se "jde na cikány" rozhodně pokojná není.

Další dvě opět nemají spouvislost s tématem.

190687

8.5.2009 23:27

RE: Zajímavý postřeh - článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190687

Jiste popirani svobody slova uz je realitou v EU, natopak po LS, ktera vede k vetsim pravomocim exekutivy a osekani pravomoci EP a narodnich parlamentu pomoci casovych lhut. EU chrli takove mnozstvi dokumentu, ze vsechny ty pojistky jsou pouze k smichu a nefunkcni. Nemluvim o schvalovacim procesu. Prvni pokus byl odmitnut referenda ve Francii a Nizozemi. LS vznikla kosmetickym prepracovanim odmitnute evropske ustavy. A bylo vsude potlaceno referendum mimo Irsko, kde byla smlouva odmitnuta. Podle platnych pravidel, ktere si stanovila samoptna EU je schvalovaci proces mrtvy, ale ejhle Irove dotanou sanci na reparat. Tomu se rika demokratura v praxi!! Navic jednoznacne vnitrni odpor narodu Evropy k LS lze prekonat pouze represivnim rezimem, to bude formovat Evropu schvalenim LS do formy policejniho statu.
http://www.zvedavec.org/komentare/2008/12/2898-des...
http://www.zvedavec.org/komentare/2008/11/2878-lis...

Hranice jaksi budou pouze formalni znaceni na mape, ponevadz hranici jako ohraniceni sve suverinity, kde je uplatnovana jurisdikce ma pouze suverenni stat. A veskera jurisdikce z Bruselu bude nadrazena i Ustave CR, ktera pozbude platnost v konfliktech s prvni moci z Bruselu. Zrusit Ustavu znamena utok na demokraticke uporadani CR a rovna se velezrade. Jediny suveren, ktery toto muze icinit jsou obcane v referndu. Tak jako mesto nebo kraj podleha pravni suverenite statu, tak se evropske staty zmeni na nejake provincie podlehajici suverenite prva z Bruselu. S jedinou vyjimkou Britanie, kde je skutecne mocenske centrum Evropy.

Ad bod 23. K hajlzpapiru navod netreba. Pokud potrebujete vysvetlit:

(3) Slib poslance a senátora zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.".

Tak to budete muset projit na zakladnmi skole vynamy slov jako: slibuji, vernost, zachovavat, ustavu ...

Prvni dodatek prezil bez ujmy v USA nastup fasismu v Evrope. A pripadny 28.dodatek rozhodne nemuze poprit Prvni, protoze je to vyslovne vynato z pravomoci Kongresu. Navic Americane maji pravo nosit zbran a povinost branit Ustavu. Kdo by zradil Ustavu USA nebo se spolcil s nekym v zahranici proti duchu Ustavy USA, automaticky ztraci dokonce i presidentsky mandat!! USA jsou vojenskou silou zapadniho imperia, a protoze Americane nedaji z rukou zbrane, tak budou mit privilegia. Zkuste rict Amikovi, ze bude muset odevzdat zbrane. Uvidite typka, kteremu zvyseny krevni tlak vehnal krev do obliceje. Lidem jako ja stavaji vetsinou nehody. Treba umrel na chripku nebo mel autonehodu nevypada zas tak blbe. Neni hned treba menit Ustavu.

[velký smích] [velký smích]

190695

9.5.2009 0:14

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190695

1. Jestli jste si nevšiml tak hraniční přechody byly zrušeny vstupem do Schengenského prostoru.
2. LS rozhodně ústavu neruší, nesmí jí odporovat. (to už jste zapoměl jak s tím Klaus vyváděl a dával to k ústavnímu soudu?)
3. Opravdu? Čím je to výslovně vyňato?

190696

9.5.2009 12:17

RE: Zajímavý postřeh - článek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190696

pane "nevim", je vidět, že jste si opravdu nadělil svůj nick v souladu s přírodou. Když nevíte, tak se ptejte - svými postřehy svou nevědomost pouze posilujete. Mnohé věty mají ještě vedle prvoplánového významu pro "ovčany" i souvislosti k jiným větám, které nutně nemusí být v závěsu za tou, kterou jste nějak pochopit.

190712

9.5.2009 17:23

RE: Zajímavý postřeh - článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190696

Ale nebyla zrusena suverenita. Francie rozhoduje o tom, zda posle vojaky do Afganistanu a ne Brusel. Spanelsko nebo Slovensko se rozhodnou, zda uznaji narkobantustan Kosovo. LS jednoznacne je nadrazena Ustave vsech zemi, ktere se k ni zavazou s vyjimkou Velke Britanie, ktera postavila svou jurisdikci nad nejakou LS. V Britanii zije skutecny imperator a neni to ani nahodou Rotschild. A protoze ja si dokazu zive predsatvit daleko horsi, kteri jsou v poradi, tak se taky nekdy modlim, coz jako verici clovek muzu. God save the Queen.

Pravo omezit svobodu projevu je vynato timhle:
DODATEK I.
Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánùm žádosti o nápravu křivd.

A skutecne realne vynuceno timhle, protoze priveligia nalezi svonbodnym lidem a ne stadu ovci nebo pasikum u plneho koryta.

DODATEK II.
Dobře organizovaná domobrana je nezbytná v zájmu bezpečnosti svobodného státu; právo lidu držet a nosit zbranì nesmí být proto omezováno.

DODATEK XIV.

Oddíl 3. Nikdo se nemůže stát senátorem nebo zástupcem v Kongresu, volitelem prezidenta a viceprezidenta, zastávat jakoukoli občanskou nebo vojenskou funkci ve službě Spojených států nebo kteréhokoli státu, jestliže jako člen Kongresu nebo funkcionář Spojených státù, jako člen zákonodárného sboru kteréhokoli státu nebo jako výkonný nebo soudní funkcionář kteréhokoli státu složil přísahu, že bude dodržovat ústavu Spojených státù, a potom se zúčastnil povstání nebo vzpoury proti této ústavě a pomáhal nebo poskytoval podporu jejím nepřátelům. Kongres však mùže dvěma třetinami hlasù v každé komoře zrušit takové omezení práv.

V pripade nepochopeni textu, doporucuju precist vicekrat. Pokud to nezabere, tak si od nejlepe ucitelky v materske skolce nechat vysvetli vyznamy jednotlivych slov pouzitych v textu. Po treti to kopirovat nebudu, myslim si ze vyber dvou citaci casti Ustavy USA a jedna castecna citace Ustavy CR bohate staci pro praci s textem na urovni materske skolky. A pokud to nestaci, pak zrejme musite zkusit mene obtizny diskusni server jako treba tenhle. Odtud jste koneckoncu i prisel, ze ano? http://www.nezvedavec.org/ [velký smích] [velký smích]

190733

9.5.2009 18:08

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190733

Pane Bartošku ten kurz čtení by jste měl postoupit vy, nevím proč mi sem znovu kopírujete tohle, když to na mou otázku neodpovídá. Ptal jsem se čím je výslovně vyňata možnost, aby 28. dodatek popíral nebo omezil dodatek první. Stejně jako ostatní tady vůbec nejste schopný věcné diskuze.

190736

9.5.2009 6:59

RE: Zajímavý postřeh - článek

steve 70.?.?.?

Reakce na 190687

Ale nebojte, i tam jim s vámi už dochází trpělivost
[smích] [chechtot] [chechtot]
-------------------
.. klidek "demokrate" !! - my to zvladnem. Sed v kancelari a nevystrkuj prdylku. Jak rika Bartosek - autonehoda, chripka, popripade, "menstruacni kalendar uvedomeleho Evropana" [smích]
.. a nezapomen co jsem ti napsal v minulem prispevku - Nereagovat !! Jasny ? - "lisabone".
.. v nedeli se budou nase maminy v kostele ucit plnit naboje. Nejlip plni fararova Sharda, oblibila si 220STW. Zeptej se sefika (je na ceste do Prahy) jestli muzes - a prijed. [smích]
.. A Nereagovat !!
--------------
"Nackove" podle naseho humanisty Nevima.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/protestp...
-------------------
UN jsou taky "nackove' !? [smích]
http://news.yahoo.com/s/nm/20090508/wl_nm/us_israe...

190703

9.5.2009 13:45

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190703

To fetuješ nebo ti někdo před lety ustřelil půl hlavy?

190720

9.5.2009 16:11

RE: Zajímavý postřeh - článek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190703

Steve, s tím obrázkem nic nehne. Jak neví, tak neví a vědět nechce. Jen se podívej na jeho reakci dole. Neustále jenom čumí do zrcadla a rozpráví sám se sebou [chechtot] [chechtot]

190729

8.5.2009 20:39

RE: Zajímavý postřeh - článek

google 93.?.?.?

Reakce na 190676

PS: Gojím je množné číslo

ktory zid by to nevedel?

>PPS: Gegen tupost, gegen paranoia

ked to myslite vazne, tak si budete musiet strelit do hlavy.

190689

8.5.2009 12:12

RE: Zajímavý postřeh - článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190629

Zkuste jmenovat neco co nelze zneuzit? [překvapení] Skoro ve vsem je negativni a pozitivni potencial. Psychopaticka svine sahne povetsinou po negativni strance na rozdil od normalniho cloveka. A svoboda slova je uzasna vecicka na detekci psychopatickych svini. Paradoxne se nase psychopaticke svine na zaklade svobody slova identifikuji sami a svoboda slova umoznuje, aby to veslo ve sveobecnou znamost. Nic nedesi psychopata tolik, jako ze ostatni lidi ho poznaji. Normalni clovek prestava byt v tu chvili bezbranny a nasi psychousi jsou hezky na ocich. A ztratit anonymitu nebo hezkou masku to smrdi pruserem, kdyz si nekdo zkusi nejakou svinarnu.

Svoboda slova ma jako vetsina veci sve negativni stranky, ale pozitiva vysoce prevazuji!! Mne kuprikladu omezuje ba primo ohrozuje kazdy hajzlik, ktery by chtel treba v USA zrusit prvni dodatek Ustavy a pravo nosit zbran, taky soucast Ustavy USA. Taky me ohrozuje kazdy hajzlik, ktery by chtel zrusit suverenitu Ceske republiky. Nekdo rad svobodnou spolecnost se vsim co k ni patri a pak jsou lidi, co se svobody desi. V tom pripade doporucuji najit si vhodnou totalitu. Na rozdil od skutecne svobodnych zemi je siroky vyber nesvobodnych systemu. Urcite se najde neco dle vaseho gusta. [velký smích] [velký smích]

190665

8.5.2009 16:56

RE: Zajímavý postřeh - článek

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 190665

No jistěže se dá spousta věcí zneužít. Znamená to snad že se proti zneužívání něčeho nemá zasahovat?
Ano, to je pravda, že pro zlomek lidí to znamená odhalení psychopatů, jenže naprostá většina lidí toho schopná není a věří jejich nesmyslům. Jak dokazuje mimo jiné i tento web.
Dodatky US ústavy zrušit nelze.

190677

8.5.2009 17:26

RE: Zajímavý postřeh - článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190677

Skvele dostali jsem se o jeden logicky krucek v debate dal. Takze ted si zbyva uz jenom vyjasnit jednu vec, Davate prednost svobodne spolecnosti nebo totalite s ruznou intenzitou? Svobodna spolecnost muze fungovat pouze pri svobode projevu a to pro vsechny, vcetne psychopatu. Ja dokonce zastavam nazor, ze psychopate by meli mit extra prostor k vyjadreni jako dobry poucny priklad pro ostatni. Vetsina psychousu si totiz nedava majzla pernamentne, a sem tam si pusti hubu na spacir. Clovek se proste nekdy ozere nebo zapracuji emoce jako euforie, strach...Z toho duvodu ty nase inteligentni psychopaticke svine, ktere si uvedomuji nedokonalost lidskeho faktoru, velmi spravne pozaduji omezeni svobody projevu jako plosneho systemoveho prostredku pro utajeni svych svinaren a prasecinek. Holt jsme jenom nedokonali lidi, ze ano? [velký smích] [velký smích]

190679

8.5.2009 17:50

RE: Zajímavý postřeh - článek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190677

Ano, i tady se najdou lidi vašeho ražení, typičtí siobolševici, kteří věří psychopatům jejich bláboly. Kdybyste tady nebyl, tak by to tu tolik nesmrdělo lží...

190681

8.5.2009 20:44

RE: Zajímavý postřeh - článek

google 93.?.?.?

Reakce na 190677

vy ste typicky zid, vo svojej arogantnosti nepoznate medze,
ste hystericky a postradate co len zaklady elementarnej logiky.

190690

8.5.2009 22:13

RE: Zajímavý postřeh - článek

Aja 74.?.?.?

Reakce na 190677

>No jistěže se dá spousta věcí zneužít. Znamená to snad
>že se proti zneužívání něčeho nemá zasahovat?

>Ano, to je pravda, že pro zlomek lidí to znamená odhalení
>psychopatů, jenže naprostá většina lidí toho schopná není
>a věří jejich nesmyslům. Jak dokazuje mimo jiné i tento
>web.

>Dodatky US ústavy zrušit nelze.

Jeste stesti, ze vy patrite mezi zminene "odhalovace", kteri budou zakazy, prikazy a rozkazy branit nevinne a nevedome od zkazy svobodneho projevu.
Noo o to jsem si ale ulevou oddechla.

190691

6.5.2009 23:27

RE

humungusfung 91.?.?.?

tenista, vies co je to cielena provokacia? To sa zoberie par policajtov, natiahnu im bombery a ti nahadzu par kamenov na svojich kolegov, aby vzapäti policia mala zamienku nasadit "tvrdsie metody" a z kludnych demonstrantov vyrobia extremistov. To je bezna prax. Nechapem, ze to este podaktori neprekukli....Tam je nasa demokracia...

190541

7.5.2009 7:53

RE: RE

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 190541

presne tak.uz som sa vyjadril v jednom prispevku ze predpokladam, ze na kazdej akcii sa zucastnuju policajni provokateri, ktori su infiltrovani v NS hnuti.A verim,ze ich je dost.
Rovnako ako autor si myslim,ze urcite bol policiou poruseny zakon

190573

7.5.2009 9:29

RE: RE

mtk 80.?.?.?

Reakce na 190573

>presne tak.uz som sa vyjadril v jednom prispevku ze predpokladam,
>ze na kazdej akcii sa zucastnuju policajni provokateri, ktori su
>infiltrovani v NS hnuti.A verim,ze ich je dost.

Jako třeba Filip Vávra?
[mrknutí jedním okem]

190578

7.5.2009 2:59

Ochotnici - stranici ...

steve 70.?.?.?

Hestroy !! POMOC !!
.. Nejsem ve "strane", nemuzu vlozit odkaz na ten clanek O vysetrovani valecnych zlocinu v Gaze , Spanelsky soud ...
.. donutili je dat to "do regalu". Tady je odkaz. Treba by lidi zajimalo jak to pokracuje. Pokud nekdo mate ochotu a cas to tam pridat - budu dekovat.
http://news.yahoo.com/s/afp/20090506/wl_mideast_af...
-----------------------------------
... OSN vydal zpravu o utocich IDF v Gaze na pracovniky OSN (mrtvi a zraneni), na skoly pod OSN, nemocnice .. Izrael zarval a OSN cuklo zpatky !! Tady to je ...
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-eas...
-----------------------------
.. omlouvam se Editorovi i Zvedavcum, ze to sem davam, je to jine tema. Mam ale k nekterym informacim casove omezeny pristup a potom zapadnou. Takze dekuji za velkorysost.

190567

7.5.2009 8:24

RE: Ochotnici - stranici ...

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190567

Brzy už Izrael ztratí v USA podporu. USA budou mít dost problémů sami se sebou. Odnesou to původci včetně Izraelských lobistů v Americké politice. Američané již nyní vidí spojitosti mezi vládci ekonomiky a sionistickým hnutím. Vidí jak jsou zneužívání co by tupé konzumní ovce. Na pohádky o Americkém snu již přestávají slyšet. Krize je probouzí.

Po jomkipurské válce ztratila SSSR definitivně vliv v Egyptě a Sýrii. Díky pomoci USA Izraeli v tomto konfliktu Izrael opět vyhrál (měl na mále). Golda Mayerová tehdy byla již jen krůček od povolení použít jaderné zbraně.

Pokud ztratí USA na mezinárodní dynamice, ztratí i vliv v Arabských zemích. Nejrizikovější bude pro ně Sýrie. Pakistán s jaderným potenciálem bude následovat. Hrdá USA stáhne jednotky z Iráku a neudrží vliv stejně jako hrdý Mc Cain neudrží moč. Irán není třeba komentovat. Jordánsko je zatím silně loajální vůči USA ale král je velmi chytrý a těžko manipulovatelný. Současně je velmi věřící. Afgánistán nakonec partyzánskou válkou donutí slábnoucí USA aby se stáhli. Sami Američané si to vynutí stejně jako v případě Vietnamu. Morálně posílený Taliban upevní svou moc. Dubai bohatne a šejkové se rozhodně u Ameriky jako věrní pejskové držet nebudou.

Jak to bude s podporou Evropy ? USA se zoufale snaží sehnat aktivní spojence. Potřebuje je nutně o čemž svědčí návštěva Obamy. Tady si nejsem jist. Mnoho lidí je příliš ve vlivu mediální propagandy a tenhle plán by mohl vyjít. Vlastně již vychází.

Může reálně dojít k tomu, že se opět sjednotí Arabský svět. Nyní bude mít již jaderný potenciál (min. z Pakistánu) a svého dávného nepřítele na smrt .. Izrael... Izrael bez podpory USA ...

Zbytek si lze domyslet. Stupňující se drzost Izraele se dá ohodnotit jako tragicky přehnaná sebedůvěra. Až pohár přeteče další židovský pogrom na sebe nenechá dlouho čekat. Nejspíš při něm porostou i hřiby.

Držet se nyní u USA je ve všech směrech bezpečnostním rizikem. Evropa se musí odpoutat aby nenesla následky za agresivní války spolu s USA a Izraelem. Znamená to vystoupení z NATO a vytvoření vlastního silného-obranného paktu. Současně je nutné zachovat suverenitu jednotlivých zemí aby případný lobistický vliv USA v Bruselu nemohl tak snadno Evropskou armádu využít.

190575

7.5.2009 9:12

RE: Ochotnici - stranici ...

sxg 78.?.?.?

Reakce na 190575

Len niekoľko odkazov:
První světová válka, oslabí zboří a zničí mocnou carskou vládu v Rusku. Druhá světová válka proti sobě postaví Velkou Británii a Německo. Zničí nacionalismus a vytvoří Sionistický stát Izrael. Třetí světová válka bude zažehnuta živením agrese mezi Sionisty a arabským světem, kteří eventuálně zničí jeden druhého.
Ring of Power II:
http://www.tvina.sk/index.php?program=5&video=...
Už jsme zde mnohokrát psali, že pro Rotschildovu "Světovou židovskou říši" (dále SŽŘ) existence státu Izrael není nadále nejvyšším cílem, naopak, stává se pro ni spíše kostičkou v hrdle. Čas nadešel a vládu Říše nutno zracionalizovat. Za tím účelem, po dohovoru s ajatolami, SINdriON založil Veliký Šijitský Chalifát s hlavním městem Teheránem.
Vztahy mezi muslimy a židy jsou dnes takové, že o žádném chalifátu nemůže být řeči, dokud uprostřed leží Izrael.
http://tnit.fr/cs/c92.htm

190577

7.5.2009 12:21

RE: Ochotnici - stranici ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 190575

Bingo pane jean laroux.
Vaše dedukce je správná a PLATNÁ ! je to již skoro 20-let,kdy se mi do rukou dostala kniha Nostradámova proroctví ...užasné na tom je,jak to do sebe zapadá ..jen načrtnu... země Půlměsíce se spojí a vystoupí ze sněmu národů....z přední Asie vyletí ohnivý šíp na Nové město v Nové Zemi,kde vše bude zahaleno zeleným kouřem,vzduch,voda země a lidé budou po tisících umírat.Pak se přidá stará Země a chalífát bude na hlavu poražen za cenu nezměrných ztrát a obětí ve staré zemi(Evropě)...Ale tomu všemu bude předcházet veliká válka v Nové Zemi,kde chudí budou bojovat s bohatými. Nostradamos určil datum 2010-2012! Takže držme si klobouky ..bude"Fičák" a to veliký fičák!
Pak mohu jen doložit z knihy Proroctví SIBYLY královny ze Sáby,kdy prorokuje královi Šalamounovi,že jeho sémě již nikdy nevzejde (myšleno národ) a na doušku přidám proroctví jisté Bulharské vědmy,za kterou nelenili jezdit politici z Evropy pro radu,která v roce 1982-3 řekla,že vidí velikou válku,po které všechny národy budou živořit ,ale jen jediná země..Rusko ..z této války vyjde jako vítěz,protože teplotní změny přinesou roztání sněhu a ledu na východě a obnaží se tak obrovské poklady surovin,které Rusko vynesou na nej.pozici ve světě ..jako nejbohatšího a nejrozvinutějšího státu .
Takže pomalounku balím a jak to přijde...směr RUSKO! [mrknutí jedním okem]

190588

9.5.2009 12:53

RE: Ochotnici - stranici ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190588

anonyme, je také možné, že že místo zeleného "kouře" bude zelené nebe, a veliká válka se odehraje pouze v myslích těch chudých (na rozum) a těch, kdo si rozum (= svůj pohled na vlastnosti prostoru, hmoty a "nehmotný prostor člověka"[mrknutí jedním okem] poopraví - ti by měli tuto nekonečnou třetí světovou (až galaktickou) válku slov vyhrát. Dočasně, jak jinak.
Ano, Rusko je společným jmenovatelem okruhu dějin, které v "dálném východě" začaly a propojením s dalšími kulturami se proběhly po světě. V Rusku je potenciál pro organizaci dalšího období. A my (Slova/né) jsme tím můstkem, skrze který se mnohé skutečnosti propojují. Většinou skrze naše podvědomí, ale slova vyřčená či napsaná mají také svůj silový potenciál, směrují ty další síly, teré známe jako magnetické, elektrické a jiné. Všechny názvy mají svůj původ v historii jazyků - a tato historie vede až ke konceptu "šifře" (příběhu), který stál před počátekm formování této galaxie.
Ty mlýny, co melou pomalu, ale bez chyb - ty nám začínají ukazovat, kde je naše místo. Letos se jen nastavují "prováděcí předpisy", od příštího roku je nejspíš příroda i lidé aktivují. Za tři roky by už mělo být jasné, kdo je kdo a co zvoral či nabídl.
..život s hmotným tělem holt už je takovej...

190715

7.5.2009 22:16

Ke všemu ochotní sraníci..

korutan 81.?.?.?

Reakce na 190575

Ale pozor! Válka bude, kde a jak začne a kdy skočí je otázkou. Jenže přes veškerá proroctví nejsem optimistou v názoru, že bude znamenat konec samo vyvolených. Jen si vzpomeňte na filmy z produkce jejich filmového giganta. Parazit, většinou z vesmíru, ten hnusném červ vždycky, když tělo hostitele je rozstříleno, roztrháno na cimpr campr, přeleze do nové oběti a pokračuje dál ve své destruktivní činnosti. Dost často je tou novou obětí právě zvítězivší hrdina! Pokračování příště!
Mám obavu, že samo vyvolení mají stejný existenční princip! Snad jedině hodně zásadní destrukce stávajícího světa by je mohla na dlouhou dobu udržet u ledu. Jenže nezapomínejte na slova Jana, je to ďáblovo plémě!!! A Ďábel má své lidi všude. Je iluzí, že by mohlo přijít o podporu, které se mu dostává! Jen se podívejte na politickou scénu dnešní Evropy.
Je zajímavé, že podle Řecké mytologie vznikla Evropa tak, že ji, jako ženu unesl Zeus v převtělení za bílého býka a pak ji obdařil nevídaným sexuálním zážitkem. Jsem zvědav, jakým zážitkem nás obdaří ten černý býk v pruhovaném hvězdnatém triku?!
Tyhle zastrašovací taktiky jsou namířeny především proti standardnímu občanovi. Jde o zabránění informovanosti z první ruky. Není žádoucí, aby lidé slyšely o co demonstrujícím z DS jde! Jak je mají občané vnímat, to dostanou naservírované v masmediích. Informovaní by do tohoto procesu vznášeli pouze zmatek!

190614

9.5.2009 13:02

RE: Ke všemu ochotní sraníci..

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190614

Korutane, máš v mnohém pravdu, sex Evropy s bílým bejkem asi vyústí do bezbarvého trojského koně, ze kterého vyleze pozitivní obraz "dábla". Tenhle už je unavenej z hromady špíny, kterou vytvořil. Takže si vezme "modráky" a začne uklízet.
Asi už se tady ví, že modrá barva je barva pozemského typu inteligence. A modráky zas tak špatná móda pro leckeré "ptáčky a prasátka" nebude. Z chřipky se může stát "skřipka" - a pár miliard lidí začne volněji dýchat.

190716

7.5.2009 14:14

RE: Ochotnici - stranici ...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190567

Steve, samozřejmě, že to můžete vložit sám... Dnes trochu nestíhám, mrknu na to později... [mrknutí jedním okem]

190594

7.5.2009 8:19

.

cyp 195.?.?.?

Bohužel se v této zemi rozmáhá fašismus. Nemyslím tím ty holohlavé mladíky. Ti nejsou příčina, jsou pouze důsledek fašizace státu. Hlavními viníky jsou ODS, ČSSD, SZ, KDU-ČSL. To jsou fašistické strany schovávající se za termín demokracie. K tomu používají mentálně postižené jedince zvané Policie, kterým je jedno do koho budou mlátit, hlavně že budou. Nacionalisty označují za fašisty, což tupé stádo bere jako pravdu. Nacionalismus, neonacismus a fašismus jsou rozdílné věci. Fašismus je forma státního zřízení a nevím, že by nacionalisté měli nějaký stát. Pouze se snaží poukázat na chyby fašismu, to znamená současného státu. Sionismus a fašismus jedno jsou, protože sionismus ovládá většinu států na světě a preferuje právě tu formu státního zřízení, kterému se říká fašismus. Pokud by mě chtěl někdo obviňovat z pravicového extremismu, jenom dodám, že jsem komunista, to znamená úplně na opačné straně. Nemám ale rád, když někdo démonizuje skupinu lidí, kteří jenom chtějí vyjádřit svůj nesouhlas.

190574

7.5.2009 11:40

Novy ventil ?

Petr Řehák 194.?.?.?

Podle me je DS jen novym "regulovanym" ventilem pretlaku ve spolecnosti. Jo to dokonale skloubeni v mnoha bodech dobreho a potrebneho politickeho programu na strane jedne a opravdu extremnich projevu jednotlivcu na strane druhe cimz zabije hned 2 mouchy jednou ranou.
1.) Opravdu nasrani obcane souhlasici s programem strany dostanou ventil kterym se pomalu a regulovane vypusti pretlak.
2.) Diky extremnim projevum jednotlivcu (provokateru nebo jen dementu ?) se bude mezi jeji program a tyto projevy davat rovnitko tak jako se to napriklad deje s obcas kvalitnimy navrhy z KSCM a zlociny komunistu.
Nataceni lidi na pokojnem shromazdeni "legalni" strany a sbirani jejich osobnich udaju to snad nemusim ani vic komentovat ...
Vsechno jen ukazuje jak "kdosi" dokaze na jedne strane pomoci policejni mobilizace v neprehlednutelne sile zasanout zpusobem neslucujicim se principy demokracie, svobody a ani (zatim) platnych zakonu a ustavy. A na druhe strane neni policie schopna branit zakony tam kde jsou skutecne porusovany.
Navic mame cerstve dosazenou vladu slozenou prevazne z lidi kteri nedostali od volicu zadny mandat vladnout. A v neposledni rade globalni evropska vlada zase udelala krucek vpred.

Inu jeste ze mame voldy za rohem a teoreticky by jsme jim to vsem meli byt schopni spocitat .. bohuzel stejne presne jak se daji vysledky voleb dopredu odhadnout se daji i dopredu ovlivnit [pláč] ... v predvolebni kampani uvidie zase cca 5 stran a 5 programu smerujicich ke spase naroda .. programy tak si podobne a tak se prekrivajici a hajici vzdy ty stejne zajmy ze by uplne stacila jedna strana a jeden program beztak se do parlamentu dostanoou vzdycky ty samy xichty. Ale ono i kdyby nejakym zazrakem z tech 30ti dalsich neviditelnejch stran s mnohdy kvalitnejsim programem nezalozenem pouze na populismu se prodrala do parlamentu tak se stejne nic nezmeni .... prave jsme dostali ukazku toho ze vladu jde slozit z kohokoli bez ohledu na kdo byl zvolen, se statni suverenitou se da obchodovat bez ohledu na to jaky mam vlada mandat od volicu a represivni statni slozky se daji vyuzivat zpusobem jakym se jejich nadrizenym zrovna hodi bez ohledu na to jakemu ucelu maji slouzit [pláč]

190584

7.5.2009 12:38

Optimismus ;)

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Nebyl bych tak skepticky viz Váš závěr. Představte si, že máte žigula a denně s ním jezdíte na chatu po děravé lesní cestě. Budete nadávat na žigula nebo na cestu ? Koupíte si bavoráka v naději, že se vám pojede lépe ? Cesta je pořád rozbitá a i když bude mít bavorák lepší podvozek stejně to bude drncat.
Souhlasím s Vámi, že jakákoliv jiná strana by nakonec dopadla jako ty současné. Za současnéh stavu systému jistě. Problém není ve stranách a politicích ale v systému. Je třeba změnit (opravit) tu cestu po které jezdíme. Současná forma zastupitelské demokracie, ústava a zákony potřebují velmi výrazný update. Změní-li se "cesta" tj. systémová pravidla a principy pak se změní i práce politických stran a změní se i politici. Ti jsou jen takoví jakými jim systém dovolí být.

190590

7.5.2009 22:25

RE: Optimismus ;)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190590

Na opravu cesty potrebujete bud lopatu, krumpac... plus hromadu lidi a spoustu casu. Nebo nakladaky, bagry a jine tezke masiny. Vicemene analogie pro obcanskou spolecnost a nejakou formu totality. Dovolim si tvrdit, ze v 60-tych letech byla ve svete vice obcanska spolecnost nez dnes. V USA zastavila valku ve Vietnamu, v Ceskoslovensku prinutila obcanska spolecnost k intervenci supervelmoc vychodniho bloku.

Dnesni spolecnost zajima dalsi pokracovani "ruzove zahrady" ci jak se ta blbost jmenuje nebo cena nove plasmy s vetsi uhloprickou. Pres neudrzitelnost individualni osobni dopravy do budoucna zavadi nekdo, kdo si rika politicka elita treba srotovne. Oprava cesty z casovych duvodu zrejme nebude mozna, bude treba postavit uplne jinou komunikaci neco jako vodni pruplav. A velmi pravdepodbne bude komunikacxe ruznoroda zalezitost podle vhodnosti mistnich podminek. Nelze vsude stavet pruplavy.

190616

9.5.2009 13:27

RE: Optimismus ;)

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190616

Ano, René, příměr k opravě cesty a vytvoření průplavu je výstižný. Cca 2000 let konceptu, postaveném na zisku, už splnilo svoji úlohu, peníze se staly virtuální komoditou. Je třeba je propojit/nahradit s cílovou komoditou - důvěrou.
A to se postupně děje. Moudří lidé v EU jistě připravují modely společnosti, opravující směřování k nadbytku do směřování k udržitelnému rozvoji. Měnové systémy si asi některé země odzkouší - a snad některý bude použitelný i pro celou planetu. Přestavba společenského zřízení nejspíš "zahubí" ty, kdo budou lpět na stávajících dogmatech. To se týká nejen plánované redukce obyvatel pomocí nadměrné závislosti na chemických "léčivech".
Lidé asi zjistí, že různě velké komunity mohou fungovat díky internetu docela soběstačně - což souvisí s mírou, do jaké taková komunita otevře svá pravidla fungování. Otvírání "firemního účetnictví" umožní každému zjistit, jak funguje obchod díky utajování určitých informací. A obchod je také o sdílení, o komunikaci.
Postupně probíhá přechod od konkurence ke spolupráci - zatím v "protipohybu", ale to se postupně rozmaže, protože aby měli lidi práci a peníze na nákupy, tak firmy musí vyrábět. Je otázkou času, kdy nabídnou svým zaměstnancům podmínky prodeje svých výrobků. Internet pak tyto rovnováhy dostane do polohy, snesitelné pro občana i pro firmu.
...jen to bude ještě chvíli trvat. Zatím ještě nefunguje nástroj, schopný měřit "kvalitu myšlení člověka". Ale co není - může být. Každý vynález je jen průse(r)číkem možností doby, ta je závislá na stavu globálního vědomí a na stavu globálního podvědomí. Což jsou komodity, pro které máme omezené "měřáky".
Ale směrování svých myšlenek máme na starosti všichni. A cíle se dočkáme v každém případě.

190718

8.5.2009 9:56

reakce na akci?

kavol 90.?.?.?

mě by jenom zajímalo, když si je autor tak jist porušením zákona ze strany policie, jestlipak tedy podal trestní oznámení?

psaním článků na netu, byť i ty mají svůj smysl, se nic nevyřeší ...

190661

8.5.2009 9:59

RE: reakce na akci?

cerwuw duch 82.?.?.?

Reakce na 190661

hm a myslis ze podanim trestniho oznameni se neco vyresi?

odpoved nabizi cl 23 nasi ustavy [smích]

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

190662

8.5.2009 10:29

RE: reakce na akci?

cerwuw duch 82.?.?.?

Reakce na 190662

oprava je to clanek 23 Listiny zakladnich prav a svobod

http://www.psp.cz/docs/laws/listina.html

nikoliv ustavy samotne

listina nicmene dle clanku 3 ustavy je soucasti ustavy

omlouvam se za nepresnost

190663

8.5.2009 14:10

RE: reakce na akci?

kavol 90.?.?.?

Reakce na 190662

> hm a myslis ze podanim trestniho oznameni se neco vyresi?

rozdíl je asi jako mezi tím křičet "hoří" a nebo vylít na požár vědro vody ... tím křikem nic neuhasíš, jedním vědrem sice asi taky ne, ale když takových lidí bude dostatek, křikem "hoří" stále nic nezmůžou, zatímco když každý vyleje to svoje jedno vědro, požár zdolají

sedět za pecí a říkat, že to nemá cenu, že člověk stejně nic nezmůže, že by se do toho muselo opřít víc lidí, je to nejhorší - samozřejmě, že když si to řekne každý, tak těch lidí nikdy dost nebude ...

> odpoved nabizi cl 23 ...

nějak v tom (opraveném odkazu) nevidím, jak konkrétně tento článek policie porušila?

190670

8.5.2009 16:43

RE: reakce na akci?

korutan 81.?.?.?

Reakce na 190670

Plně s Vámi souhlasím! Je nutné dělat, ne jen diskutovat až tlachat!
Tyto „přechylky“ projevů státní moci jsou podle mne strašně nebezpečné! Při stížnostech na postup policie, i v případech svou povahou daleko jednoznačnějších, je odpověď kontrolních orgánů předtištěná; „V jednání policie nebylo shledáno pochybení!“ Natož, když se mohou vymluvit na „ochranu ohlášeného shromáždění a veřejného pořádku“. Pak zajisté formu této ochrany budou připraveni obhájit. Je proto nutné postavit případné podání, stížnost nebo trestní oznámení velmi pečlivě s maximální kvalifikovaností!
Jestliže shromažďují údaje o lidech, kteří se nedopustili žádného přestupku, či trestního konání, mělo by být toto prováděno formou a rozsahem, odpovídající účelu. A tady narážíme na základní otázku, co bylo tím účelem!?. Bylo účelem monitorovat potencionální narušitele shromáždění, nebo potencionální odpůrce J-elit a jejich ilegálního systému?!
Pokud by šlo o bezpečnost shromáždění, tak zjišťování identity popsaným způsobem, který bývá praktikován u zadržených výtržníků, je nehorázností a je, podle mne napadnutelný. Pokud by šlo o druhý případ, je postup policie zcela odpovídající potřebě, ale vše je ABSOLUTNĚ mimo zákonné i etické normy! Jedná se o čítankový příklad zneužití moci etablischmentem! A pak musí být jednání policie podrobeno veřejnému, detailnímu posouzení!
Dávám proto inzerát:
Snad by se našel sympatizující návštěvník těchto stránek s právním vzděláním, který by byl ochotný takové fundované podání pomoci dát dohromady!? Zn.: Je nutné začít!!!!

190674

8.5.2009 17:14

RE: reakce na akci?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190670

Presne tak je treba koat. Jak rekl Gandhi, volne cituji: ...Cin jednoho cloveka nemuze nic zmenit, ale je nesmirne dulezite, aby byl vykonan... Nebylo od veci i s radou nejakeho pravnika zverejnit tady, jak se dava trestni oznameni v tomto konretnim pripade, a ktery ze to byl konretne porusen zakon.

190678

8.5.2009 23:02

Zde šlo o jasnou policejní šikanu!!!! Nelze uzavřít veřejný prostor kde je mítink politické strany a lustrovat!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 190678

Ale to je přeci naprosto jednoduché - Dělnická strana pořádala veřejný mítink - je to řádně registrovaná strana a shromáždění měla povolené , ale policie veřejné prostranství uzavřela a pouštěla tam jenom občany přes lustraci, což je nepřípustné!!!
Policie nemá právo shromažďovat informace o tom, kdo jde jde na mítink DS strany a kdo nikoliv a kdo se jde podívat jenom ze zvědavosti!!!!
Tam šlo o jasnou policejní šikanu , kdy člověk, co šel na shromáždění dělnické strany byl nahráván na video i s občankou
a to je šikana jako prase a bude to mít soudní dohru!!!
Podívejte se na www.nacional.cz , tam je to všechno vidět!!!!
Dělnickou stranu mít nemusím , ani jejich šéfa Vandase , ale poslechnout si je půjdu!!! Pěkně tam šije do nynějších poměrů u nás , kdy nazývá věci pravými jmény - hovoří o bezbřehé korupci
a zlodějnách všeho druhu!!!
Nakonec člověk ani nemusí poslouchat Vandase, tuhle i Kraus prohlásil v Uvolněte se prosím, že v Česku není ani jedna velká stavba, která by nebyla za úplatky a proto je třeba o 30 až 50%
dražší a kilometr dálnice je u nás až 5 krát dražší než v Německu v absolutních číslech a tak nějak to nikomu nevadí!!!!!
V něčem jsme opravdu světový, třeba "losovačka" stavební zakázky v Karlových Varech obrazila na videu celý svět, zrovna tak jako
Ráthova facka!!! Takže nějakou světovou slávu máme!!!!
A také policejní "výklad" shromažďovacího zákona!!!
Byla u toho v Brně advokátka JUDr. Slámová a JUDr Kubíček , takže
se má "vnitro" na co těšit! Ta žaloba bude pěkně mastná!!!!

190693

9.5.2009 5:47

delnicka strana je nejen trnem v oku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Kazda strana ci zdruzeni ,at uz se nazyva Delnicka ci Nemakacenkovska by mela mit pravo na svobodu slova a svobodu shromazdeni.

Problem vidim v tom,ze tato specificka strana nazyvajic se Delnicka,nejevi se obzvlast pracovite vetsine obyvatelum CR.Troufam si i napsat,ze clenove teto organizace vic nez pravdepodobne odvodili nazev sve nacionalisticke partaje od dobre zname strany NSDAP.Strana Hitlerova mela mnohem sirsi agendu nez jen prava delnicka a politicka platforma NSDAP dalece presahovala hranice samotneho Nemecka.V Cechach zije jeste dnes cela rada obeti z dob valecnych a mnoho lidi nezapomnelo,kdo se zasadil o rozvrat Ceskoslovenske republiky.
Pokavad chteji mladi "delnici" opravdu vazneji zasahovat do interni politiky v CR,tak musi zcela zmnenit nejen svuj nazev,ale i dosti surovou verejnou agendu a urcite i vlastni vizaz.Svym vzhledem mozna dokonale okouzli nejake slecny na diskotece,ale ne obcany CR.

Pokavad nekomu dnes jde o obrodu a uchovani narodnich hodnot,tak urcite ne v cernych trickach a okovnaych botech.To neni nejucinejsi zpusob stranicke propagace a politickeho zapasu.Misto chlastani po hospodach a vysedavani u holicu by mladenci mohli vykonavat verejne prospesne brigady,oslavovat Nerudu a Borovskyho a hned by si na sve konto pripsali tisice novych hlasu naroda.Mozna i ten muj.

190702

9.5.2009 8:25

RE: delnicka strana je nejen trnem v oku

Jacek 195.?.?.?

Reakce na 190702

NSDAP není jediná strana která měla přívlastek dělnická strana. Ve stejně době třeba v Polsku fungovala taky dělnická strana a byla to strana co pokud se nepletu vyvolala povstání ve Varšavském ghettu.

190705

Příspěvků: 61

06.05. 22:52 Filla  Zajímavý postřeh - článek
06.05. 22:58 steve  RE: Zajímavý postřeh - článek
06.05. 23:07 Tenista  RE: Zajímavý postřeh - článek
06.05. 23:22 Filla  RE: Zajímavý postřeh - článek
07.05. 02:30 steve  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 13:41 tenista  RE: Zajímavý postřeh - článek
06.05. 23:36  RE: Zajímavý postřeh - článek
06.05. 23:46 steve  RE: Zajímavý postřeh - článek
07.05. 11:19 hestroy  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 12:08 janko  RE: Zajímavý postřeh - článek
07.05. 01:29 Boletus  RE: Zajímavý postřeh - článek
07.05. 11:41 Aleš  RE: Zajímavý postřeh - článek
07.05. 18:29 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
07.05. 23:04 czechbw  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 00:39 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 09:09 MedaBeda  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 09:35 cerwuw duch  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 16:52 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 17:48 hestroy  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 17:54 Rene Bartosek  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 20:10 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 23:27 Rene Bartosek  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 00:14 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 12:17 janko  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 17:23 Rene Bartosek  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 18:08 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 06:59 steve  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 13:45 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
09.05. 16:11 Mirda  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 20:39 google  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 12:12 Rene Bartosek  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 16:56 Nevím  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 17:26 Rene Bartosek  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 17:50 hestroy  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 20:44 google  RE: Zajímavý postřeh - článek
08.05. 22:13 Aja  RE: Zajímavý postřeh - článek
06.05. 23:27 humungusfung  RE
07.05. 07:53 djobcek  RE: RE
07.05. 09:29 mtk  RE: RE
07.05. 02:59 steve  Ochotnici - stranici ...
07.05. 08:24 jean.laroux  RE: Ochotnici - stranici ...
07.05. 09:12 sxg  RE: Ochotnici - stranici ...
07.05. 12:21  RE: Ochotnici - stranici ...
09.05. 12:53 janko  RE: Ochotnici - stranici ...
07.05. 22:16 korutan  Ke všemu ochotní sraníci..
09.05. 13:02 janko  RE: Ke všemu ochotní sraníci..
07.05. 14:14 hestroy  RE: Ochotnici - stranici ...
07.05. 08:19 cyp  .
07.05. 11:40 Petr Řehák  Novy ventil ?
07.05. 12:38 jean.laroux  Optimismus ;)
07.05. 22:25 Rene Bartosek  RE: Optimismus ;)
09.05. 13:27 janko  RE: Optimismus ;)
08.05. 09:56 kavol  reakce na akci?
08.05. 09:59 cerwuw duch  RE: reakce na akci?
08.05. 10:29 cerwuw duch  RE: reakce na akci?
08.05. 14:10 kavol  RE: reakce na akci?
08.05. 16:43 korutan  RE: reakce na akci?
08.05. 17:14 Rene Bartosek  RE: reakce na akci?
08.05. 23:02 Montaznik  Zde šlo o jasnou policejní šikanu!!!! Nelze uzavřít veřejný prostor kde je mítink politické strany a lustrovat!!!
09.05. 05:47  delnicka strana je nejen trnem v oku
09.05. 08:25 Jacek  RE: delnicka strana je nejen trnem v oku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 0

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 6

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,79 Kč
Euro
26,40 Kč
Libra
29,17 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,14 Kč
Švýcarský frank
24,38 Kč
100 japonských jenů
20,86 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,34 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,99 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 006,15 Kč
1 unce stříbra
523,46 Kč
Bitcoin
415 340,60 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 932