Diskuze k článku

Člověk v tísni

Příspěvků 78

27.3.2009 7:59

Havel v tisni

insider 91.?.?.?

Ustarany Havel na nas juka snad i z kuchynske linky.Jeden svet je ale styl Irgun Stern a Palmach ale ne Nakba..Vzorem jsou humaniste ve Rwande kde zkouseli nove zbrane vypatlani mysli.

187379

27.3.2009 8:45

Právě dnes vyšel

BlueSpirit 77.?.?.?

na iDnes článek o těch "chudácích", co jim exekutor sebral peníze. Ve hře je i Člověk v tísni, konkrétně páni Jan Šipoš a Jan Černý. Oba pánové se velmi zlobí, že není fér, aby exekutor kvůli pětistovce dluhu sebral několik tisíc. Dodávají že rodina potřebovala 600 na respirátor pro dceru. Na druhou stranu už ale nekomentují že tato rodina už utekla za příbuznými do Anglie. Kdepak asi vzali na letenky či jinou dopravu? A už vůbec ČVT nemluví o tom, že tito dlužníci byli městem 2x vyzváni k zaplacení dluhu, nicméně nijak nereagovali.
To je ale zajímavé. Asi se také obrátím na tuto organizaci. Jistě je zaujme že mně jeden starý dluh (z vlastní mojí blbosti, stejné jako u výše zmíněných dlužníků) vyskočil z 30 na 160 tisíc. Jestli pak se mne pánové Šipoš a Černý zastanou, když musím živit dlouhodobě nemocnou manželku, splácet byt a podporovat její i moje děti na školách? Obávám se, že nejsem ten správný politicky korektní typ, pracuju 12 hodin denně, nedělám bordel, vůbec žiju slušně a holt nemám příbuzné v Anglii (chtěl jsem ještě zmínit něco o mé pleti, ale to bych byl zase za RASÍSTU)
Diskuse pod článkem ukazuje že to obyčejní lidé vidí podobně.

187380

27.3.2009 10:05

Jen malé podotknutí

hestroy 77.?.?.?

Nevím, zda situaci v Gaze označit za NEJVĚTŠÍ současnou humanitární katastrofu. Jsem si téměř jistý, že ačkoliv se o tom vůbec nemluví, v Africe probíhá katastrofa daleko větší...

Co se týká Pánka v tísni, tak to je škoda slov...

187382

27.3.2009 10:12

RE: Jen malé podotknutí

BlueSpirit 77.?.?.?

Reakce na 187382

Stejně jako se pořád mluvilo o Saddámovi, teď o zlotřilém Íránu, ale vůbec se nemluví o šílených vládách a diktátorech v Africe. Tam se jen pořád dodávají další a další zbraně.

187383

27.3.2009 15:16

Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Me zaujala souvislost -
>Odkud bere ředitel ČVT pan Šimon Pánek peníze? Žije především z přímých státních nebo nepřímých dotací.
>
>Jen na mzdy a zákonná pojištění padlo podle výroční zprávy 105 milionů korun.

105,000,000 Kc?
!!!

Jaky plat si prideloval?

187387

27.3.2009 17:05

RE: Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187387

>...Me zaujala souvislost - Jaky plat si prideloval?...
--------
Oni jsou na to dva. Ten druhý pán se jmenuje Jaromír Štěpánek. Po odečtení zákonného pojištění, náklady na služební vůz, cestovní a jiné neočekávané a nezbytné výdaje. No řekněme... každému zůstává zhruba padesát milionů. Nic moc na skromné živobytí.

187391

30.3.2009 23:06

RE: Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji

L. 89.?.?.?

Reakce na 187387

Taky mě to číslo zaujalo a podíval jsem se na tu jejich výroční zprávu
(pro zvědavé je to na str. 46: http://www.clovekvtisni.cz/download/pdf/157.pdf )

Takže podle zprávy byly mzdové náklady na cca. 513 pracovníků organizace v roce 2007 celkem 105 620 000 Kč, to je zhruba 17 158 Kč na pracovníka na měsíc. Možná to už nezní tak hrůzostrašně, pokud je to hrubého, možná te jo dokonce superhrubá mzda, potom ta čistá bude skutečně dost směšná, ale pokud platí cca. 300 lidí v rozvojovém světě, tak by to mohlo i stačit.
Chci tím říct, že pan autor článku tak trochu vaří z vody a je tradičně dost zaujatý. Nejlepší bude, když si každý udělá obrázek sám.

187551

17.4.2009 15:27

RE: Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji

šklíba 213.?.?.?

Reakce na 187551

je to údaj o kompletních mzdových nákladech, tzn. včetně např. sp/zp placeného zaměstnavatelem. pracuji v ČvT, nikdo si tu nežije nad průměr, ředitelé neberou o moc víc než řadoví zaměstnanci. proboha myslete lidi, tohle je neziskový sektor, odcházejí od nás lidé, protože potřebujou vyšší příjem kvůli hypotéce... [oči v sloup]

188593

27.3.2009 16:20

Praha 2 Fricova ul. 13

Insider 91.?.?.?

Nas mily Simon Panek bydlival zde,pokud se nehnul do nejake suburbie.

187389

27.3.2009 17:02

pračka na nezdaňené peníze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Když se človšk blíže podívá na jakoukoliv lidskoprávní organizaci, většinou zjistí značné množství aktivistů s nápadně velkými nosy.Tedy, vedoucích aktivistů, ideologů. Na skutečnou práci si najdou bandu gojimských užitečných idiotů. Pánové (a dámy) s velkými nosy se totiž neuvěřitelně štítí práce, jak je všeobecně známo. Na druhou stranu zbožňují peníze, coby náhražku za starozákonního Jahveho.Tak se nelze divit, že se v těchto organizacích záhadně ztrácejí peníze (a spřátelení nosatí "investigativní" novináři dělají, že to nevidí-viz. Klíma, John,...).
Mimochodem, přes neziskové organizace se běžně propírají nezdaňené peníze. Přelévají se z jedné nadace do druhé, pak do zahraničních a zase zpátky. V tomto neuvěřitelném propletenci už pak nikdo nedohledá, kde nakonec peníze skončily.Jen nosatí pánové to ví.

187390

27.3.2009 17:47

RE: pračka na nezdaňené peníze

Dale Coper 195.?.?.?

Reakce na 187390

Co mají "nosatí pánové a dámy" společného s ČvT který je jinak lobbystickou organizací dost možná řízenou z USA prosazující pod maskou boje za lidská práva zájmy amerického ministerstva zahraničí.

187396

27.3.2009 23:05

RE: pračka na nezdaňené peníze

google 84.?.?.?

Reakce na 187396

>Co mají "nosatí pánové a dámy" společného s ČvT který je
>jinak lobbystickou organizací dost možná řízenou z USA
>prosazující pod maskou boje za lidská práva zájmy
>amerického ministerstva zahraničí.

povedal by som, ze ta CvT je riadena z usa prave tymi nosatymi.
to maju spolocne. staci?

odkial to viem?

no priznam sa, ze neviem, ale dohadujem sa, pretoze
prave tych nosatych, sa CvT nikdy kritizovat neodvazila.
a vsetci vieme, ze bolo za co.

chcete vediet kto ma skutocne v rukach moc?
ten, koho sa nesmie kritizovat.

no a zamyslime sa spolocne, koho sa nesmie kritizovat.

-papeza?
-politikov?
-budhistov?
-Vietnamcov?
-emerickeho prezidenta?
-Rusov?
-komunistov?
-vojakov?
-arabov?
-moslimov?
-nosatych?
-biskupa Williamsona?
-homosexualov?

priznam sa, ze som tam zamontoval malu pomocku
a mne z toho vychadza, ze nam vladnu nosati homosexuali. [mrknutí jedním okem]

voila, ake to je jednoduche (ne)mila tranze, Mme Bovary
alias Dale Cooper alias intelektualka Amalka.

ps. aby nevznikli nedorozumenia, to by som nerad,
koho konkretne ste tymi nosatymi mysleli vy?

187406

27.3.2009 23:24

RE: pračka na nezdaňené peníze

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187406

>chcete vediet kto ma skutocne v rukach moc?
ten, koho sa nesmie kritizovat.<

Takže podle vás se "nosatí" nesmí kritizovat? Já si to nemyslím. [mrknutí jedním okem]

187408

27.3.2009 23:41

RE: pračka na nezdaňené peníze

google 84.?.?.?

Reakce na 187408

>Takže podle vás se "nosatí" nesmí kritizovat? Já si to
>nemyslím. [mrknutí jedním okem]


noo, vy ste s myslenim nikdy nejak zvlast nevinikala.

187411

28.3.2009 13:04

RE: pračka na nezdaňené peníze

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187411

>noo, vy ste s myslenim nikdy nejak zvlast nevinikala.<

Za to vy jste přímo brilantní intelegtuál. Přijít na to že Brežněv byl žid to chce opravdu mimořádný intelektuální potenciál. A to nemluvím o dalších nesmyslech co jste tady kdysi postoval.

187428

28.3.2009 18:14

RE: pračka na nezdaňené peníze

google 84.?.?.?

Reakce na 187428

>Za to vy jste přímo brilantní intelegtuál. Přijít na to že
>Brežněv byl žid to chce opravdu mimořádný intelektuální
>potenciál. A to nemluvím o dalších nesmyslech co jste tady
>kdysi postoval.

prosim vas, aky uz je na to potrebny intelektualny potencial, Bovary?
Breznev bol blby, bol nemilosrdny, bola to svina, bol to komunista
vo vysokej pozicii, vypustil zidov z CCCP do Palestiny,
no a k tomu vsetkemu som vam este dodal link, podla ktorej
slavil vo svojej mladosti vlastnu bar mizwa. ergo zid.

niekomu ako vy, kto ma problemy si zaviazat snurky na topankach,
to moze pripadat ako intelektualny vykon pre mna to bol naopak
velmi jednoduchy mozgovy vykon s vyuzitim 1% svojich schopnosti.
podla pravidla:
vypada ako svina, kvika ako svina, chova sa ako svina....je to svina.

mimochodom, na rezervny 1%-ny modus bezim aj vtedy, ked sa bavim
s niekym takym ako ste vy alebo holoVojtos49. zatial vzdy stacilo. [chechtot]

187446

28.3.2009 20:22

RE: pračka na nezdaňené peníze

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187446

Možná by jste měl ten svůj rezervní jednoprocentní výkon trochu zvednout aby jste nedocházel k tak absurdním závěrům. To že jste v hlubinách cyberprostoru našel link podle kterého Brežněv slavil bar mizwa což po pravdě netuším co má být snad bar-mitzvah? nic neznamená nemluvě o tom že jediná reference kterou jsem našel vede zase jen k vašemu postu tady na Zvědavci několik let zpátky (a kde to samé tvrdíte i o velkém kormidelníkovy Mao-Tse Tungovi).A krom toho zidi z CCCP se do Palestiny začali masově stěhovat až za Gorbyho. Samozřejmě jestli jen tak provokujete a nemyslíte to vážně což je klidně možné tak to chápu [mrknutí jedním okem]

187448

29.3.2009 1:24

RE: pračka na nezdaňené peníze

google 84.?.?.?

Reakce na 187448

>A krom toho zidi z CCCP se do Palestiny začali masově stěhovat až za Gorbyho.

pozrite sa, na tie vase propagandisticke, sionisticke klamstva sa mi
uz nechce zapinat ani to 1% vykonu. vy ma uz len unavujete.
nejde o to, ci do Palestiny alebo do zidovskej kolonie - usa,
ale o sam fakt, ze zid Breznev vypustil po 1975 "nosatych" do sireho sveta,
v ramci tzv. Jackson-Vanik Amendment.

ten vas udajny antisemitizmus v CCCP existuje len vo vasej
makovici a bol vyfabrikovany svetovou vymyvackou mozgov ILU-SIO-PRESS,
ktorej dnes veria uz len male deti, holoVojtos, clenovia psychopatickeho kruzku
a samozrejme vy, shabes-tranze a vasi shabes-boys-priatelia.
takmer vsetci spioni pre CCCP na zapade boli zidovskej krvi.
napr. manzelia Ethel und Julius Rosenbergerovci, ktori Stalinovi
zradili tajomstva okolo konstrukcie atomovej bomby.
prikladov je nespocetne, najdite si v nete alebo sa spytajte
sio-sudruhov na clenskej schodzi.

sovjetsky zväz bol od zaciatku svojho trvania az do konca
zidovskym, oblubenym projektom. jeden z jeho hlavnych architektov,
masovy vrah, talmudisticky psychopat, najblizsi spolupracovnik Stalina,
zid Kaganovic, umrel az v roku 1991 v statnom byte v centre Moskvy,
predtym si bohate uzivajuc dochodok, mnohonasobne vyssi
ako bol sovjetsky priemerny plat. jeho neprenaledoval dokonca
ani v tom - podla vas antisemitskom CCCP - ziaden krestansky
Wiesenthal
, ktory by ho pohnal k zodpovednosti za miliony mrtvych krestanov.
nie, ten zidovsky vrah, si mohol v pokoji uzivat dochodku v "antisemitskom CCCP".
ani ILU-SIO-PRESS po nom nesla a nekricala, ze chce jeho krv,
ani v takej miere, ako to urobili napriklad v pripade biskupa Williamsona,
ktory dokonca nikoho ani nezabil. len sa odvazil pouzivat vlastnu hlavu.

napriklad tu
sa pise:

"Ab 1975 wandern 573 000 Emigranten, die meisten Juden, aber auch
evangelistische und katholische Christen aus der Sowjetunion in die USA ein,
davon ca. 235 000 nach 1989."

od 1975 roku sa vystahovalo zo Sovjetskeho zväzu 573 000 emigrantov do usa,
hlavne zidov, ale aj krestanov, z toho 235 000 po roku 1989.
v innych zriedlach (najdite si to sama) sa uvadza, ze tych krestanov bolo len
niekolko sto, takze sa tu jednalo hlavne o zidov, ktorych boli stovky tisicov!!!

a kto vladol v CCCP v 1975 roku vy intelektualka-tranze-Amalka?
odpoved je: tajny zid, Breznev.

187457

31.3.2009 14:20

RE: pračka na nezdaňené peníze

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187457

Krásně jste to tomu šmudlovi vysvětlil, pán Google! Už dlouho jsem se tak nezasmál...

187589

29.3.2009 1:24

RE: pračka na nezdaňené peníze

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187448

>...A krom toho zidi z CCCP se do Palestiny začali masově stěhovat až za Gorbyho.
-------------
To je sice pravda, pane Kopr, ale jenom co se týče masové emigrace. Jinak ten podvod se zalidňováním Izraele židy z bývalého Sovětského svazu a z některých států východního bloku začal už za tvrdého bolševismu. Židovská knihovana uvádí tahle čísla. Napravo je tabulka emigrace ruských židů z FSU (Former Soviet Union). Osobně znám několik rodin, které této příležitosti využily k legálnímu vycestování z CCCP a z Polska. V Izraeli se moc dlouho neohřály a šupito do Kanady. Zůstali jsme přátelé od té doby (1985), kdy jsme se v Kanadě setkali. Neodsuzujte mne prosím za to, oni totiž nejsou jako ti ostatní židé, jinak bych se s nimi nekamarádil. Přísahám.

Pokud někoho zajímá, kdo tu emigraci židů z CCCP financoval? Mimo jiných, byl to především pomatený křesťansko-evangelický sionista, pastor John Hagee. Už v období Brežněvovy éry utratil 3.7 milionů dolarů a jeho finanční sbírky stále pokračují. Podle jeho slov, je to vyplnění biblických předzvěstí, aby se Izrael zaplnil ruskými židy. Prý tam patří? Tak nevím...moc se tam nikomu nechce.

187458

8.9.2014 2:03

RE: pračka na nezdaňené peníze

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 187458

Israelskej knesset po propagande kterou vyrvaval do celyho sveta, ze sovetsti zide v CCCP jsou utiskovani atd .......Tak ze kdyz sovetske zidy Israele Breznev a Gorbacev nechal z CCCP odejit se israelskej knesset snazil priemigrovany neisraelsky chazary s Israele vodlifrovat a proto nektery detaily vo tom jak to tenkrat vopravdu s emigraci chazaru z CCCP do Israele bylo bych si napred zjistil .... Vono tech par melounu v $$$$ evangelickyho sionisty Johna Hagee jak se muzete docist nemohlo stacit a proto si jeste dnes muzete i na internetu precist zajimavy udaje a fakta vo masovy emigraci chazarstva z CCCP do Isreale kde se tez uvadi ze israeliti v Israeli podle sionistickyho uceni ze neni zid jako zid ty sovetsky tenkrat demokraticky soupli rovnou do lagru hezky za plot a za draty jak za Adolfa Hitlera kde je nechali hnit furu let.....

316928

29.3.2009 1:37

RE: pračka na nezdaňené peníze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 187448

Spíš odcházeli, až když Gorbi CCCP rozložil, každopádně nyní jich tam zůstalo méně než třetina někdejšího počtu, hlavně starší lidé a míšenci...
Je ale zajímavé, že Brežněv (do r.1952 se vydával za Ukrajince) umožnil emigraci neméně než 200 000 přímo do sionistického ráje (nejspíš výměnou za politiku "uvolňování" ), nemenšímu počtu i do USA, kde jim soukmenovci přichystali sociální jistoty pro jiné imigranty nevídané (v tomto směru net odkazy kupodivu nehýří). Je zajímavé, že přistěhovalci z ex SSSR přispívají na charitu více než Židé usedlí v USA déle...

187459

29.3.2009 17:42

RE: pračka na nezdaňené peníze

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187459

Proti tomu nic nenamítám. Stejně ani proti tomu co napsal Mirda. Ten jeho zdroj potrvzuje že skutečně masová židovská imigrace z SSSR začala až na konci 80 let. Za Brežněva to bylo tak kolem 20 000 ročně a zřejmě šlo o důsledek politiky detente. Asi se přimluvili Nixon a Kissinger.

187469

8.9.2014 2:32

RE: pračka na nezdaňené peníze

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 187448

Jiste chapes ze tady nejses v lehove zumpe kde si muzes delat z huby prdel a pokouset se vymejvat lidem mozkovnice.... By the way, pravdivy historicky fakta vo chazarstvu ktery votviraj lidem voci co se toho dobytka tyce se nedaj poprit a ani zmenit! Uz si neco slysel vo koncentrakach knessetu pro soversky chazary kteri vyemigrovali z CCCP do Israele? Neco si vo tom zjisti aby jsi vedel s jakym dobytkem se kamaradis a jakejm swinim lezes do prdele!

316929

5.9.2014 4:07

RE: pračka na nezdaňené peníze

JKwek 37.?.?.?

Reakce na 187446

Ty sprosty kokot! Breznev bol ludsky a dobry clovek. Ti, co ho osobne poznali, si ho pamatali ako prijemneho a citliveho cloveka. Priatelstvo s nim udrziaval aj Willy Brandt. Mal tazky zivot a vo vojne bojoval nie len hubou ako zmrd Benes, zmrd Churchill a ini zmrdi, ktorym posmrtne vylizujes zadnice. A zalez do kanala ty hovado, cloveku sa chce z teba grcat na klavesnicu.

316771

29.3.2009 12:09

RE: pračka na nezdaňené peníze

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 187428

V roce 1969 "The Canadian Jewish News", největší list židovské komunity v Kanadě, oznámil, že souvěrci v Sovětském
svazu nebyli v žádném případě pronásledováni a nadále si podrželi svůj vliv v mocenském boji sovětské politické špičky! Správnost tvrzení tohoto listu byla potvrzena dalším prohlášením židovského novináře Dona Ledera z bostonské univerzity, který v rámci své tiskové spolupráce v listopadovém čísle "Ralley Magazine" prohlásil, že židovská obec ve SSSR se cítila chráněna i tím, že Brežněvovi rodiče [a tedy i Brežněv sám!] i jeho manželka jsou židovského původu.

187464

29.3.2009 19:49

RE: pračka na nezdaňené peníze

google 84.?.?.?

Reakce na 187464

>Správnost tvrzení tohoto listu byla potvrzena
>dalším prohlášením židovského novináře Dona Ledera z
>bostonské univerzity, který v rámci své tiskové spolupráce
>v listopadovém čísle "Ralley Magazine" prohlásil, že
>židovská obec ve SSSR se cítila chráněna i tím, že
>Brežněvovi rodiče [a tedy i Brežněv sám!] i jeho manželka
>jsou židovského původu.

no co mi vy na to poviete, dalecoper, alias emabovary alias intelektualkaamalka?
ospravedlnite sa mi a otrepete si, v ramci krivdy, ktoru ste spachali voci mne, gojovi,
hlavu o jeruzalimsky murik?

uups... pardon, na chvilu som zabudol, ze zid nie je clovek, ale nadclovek
a ze podla najrasistickejsej knizky v ludskych dejinach - talmudu - sa zidovsky
nadclovek nemoze dopustit krivdy na gojovi aj keby ho oplul alebo rovno zabil.


- Sanhedrin 59a: „Zavraždit gója je jako zabít divoké zvíře.“

- Abodah Zara 26b: „Nejlepší z nežidů musí být zabiti.“

- Sanhedrin 59a: „Gój, který strká nos do Zákona (Talmud) je vinen smrtí.“

- Hilkkoth Akum X1: „Nezachraňuj goja v nebezpečí smrti.“

- Hilkkoth Akum X1: „S gojem neměj slitování.“

-Tosefta. Aboda Zara B, 5: „Pokud gój zabije góje nebo žida, je za to odpovědný, ale pokud žid zabije góje, tak za to NENÍ odpovědný.“

-Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: „Je dovoleno zabít udavače židů všude. Je dovoleno ho zabít ještě předtím, než někoho udá.“

187475

29.3.2009 22:48

RE: pračka na nezdaňené peníze

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187475

No tak už toho nechte [smích] Já vím že to židobijectví jen hrajete protože jste sám Žid. Jen to nesmíte přiznat jinak by vás tvrdé jádro Zwjedavců nevzalo mezi sebe. To by bylo vůči vám trochu kruté vždyt je to vaše rodina. [mrknutí jedním okem]

187485

30.3.2009 0:58

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187485

takze tranze, omluva za klamani nebude?
presne ako som ocakaval a predpovedal.
vy ste vo svojej nenavisti, blbosti, podlosti
a pocite nadradenosti voci gojim, lahko citatelni.

a k tej naleznosti k tvrdemu jadru Zvedavca,
to nie ja si potrpim na skupinovu strategiu.

Kniha Davidova 37: „Sdělit gójovi cokoli ohledně našich náboženských vztahů se rovná
zabití všech židů, protože kdyby gój věděl, co o něm učíme, chtěl by nás otevřeně zabít.“

187492

30.3.2009 19:04

RE: Vyvolení v tísni

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187492

A za co bych se vám měl omlouvat pánko google? Výkřik jakéhosi internetového anonyma dokazuje vaše tvrzení nebo chcete li blud? Já jsem nikdy netvrdil že režim v bývalé CCCP byl antisemitský. Byl jenom (podobně jako dnes Írán nebo Sýrie) antisionistický (a tohle bych mu na rozdíl od jiných věcí ani nevytýkal). I tady na Zvědavci byl kdysi citát samotného voždě Stalina o nebezpečí sionismu a kosmopolitismu. Po šestidenní válce (tedy už za toho vašeho žida Brežněva) přerušil SSSR i jeho gubernie ve Východní Evropě (s vyjímkou Rumunska) s Israelem veškeré diplomatické styky (v Československu byly obnoveny až po listopadu 1989) a byl to i východní blok kdo přispěl aby byla schválena rezoluce OSN označující sionismus jako formu rasismu.
Možná byl Brežněv skutečně žid i když pravděpodobnost toho je vyjádřená v procentech zhruba stejná jako výkon vašeho genyalního mozku když reagujete na mne nebo na holoVojtu [smích] Já nemám patent na "pravdu". Ale nezoufejte i vy se můžete stát lepším a tolerantnějším člověkem. Zkuste začít tady.



[mrknutí jedním okem]

187535

31.3.2009 0:40

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187535

>A za co bych se vám měl omlouvat pánko google?

za klamstva, tranze Bovary, za klamstva.

vas najnovsi citat: "A krom toho zidi z CCCP se do Palestiny začali masově stěhovat až za Gorbyho"

a tu este jeden vas citat z pred dvoch rokov:

"V roce 1971 se Brežněv rozhodl otevřít hraniční závory a v průběhu desetileti mohlo čtvrt milionu Židů vycestovat."

>Výkřik jakéhosi internetového anonyma dokazuje vaše tvrzení nebo chcete li blud?

pomijajuc fakt, ze v pisomnom diskusnom fore sa neda kricat a dotycny to napisal velmi kludne s udanim mien a casu.

jeho citat:

"V roce 1969 "The Canadian Jewish News", největší list židovské komunity v Kanadě, oznámil, že souvěrci v Sovětském
svazu nebyli v žádném případě pronásledováni a nadále si podrželi svůj vliv v mocenském boji sovětské politické špičky! Správnost tvrzení tohoto listu byla potvrzena dalším prohlášením židovského novináře Dona Ledera z bostonské univerzity, který v rámci své tiskové spolupráce v listopadovém čísle "Ralley Magazine" prohlásil, že židovská obec ve SSSR se cítila chráněna i tím, že Brežněvovi rodiče [a tedy i Brežněv sám!] i jeho manželka jsou židovského původu."



>Já jsem nikdy netvrdil že režim v bývalé CCCP byl antisemitský.

nie je toto vas prispevok alebo to?

> Ale nezoufejte i vy se můžete stát lepším a tolerantnějším člověkem.

toto si nechat povedat od takej krysy, by sa dalo brat takmer
ako urazku, keby ste neboli vy, smiesna figurka.

>Zkuste začít tady.

zrejme to zacal pisat, potom co stretol vas.

ps.

a mimochodom, ziaden komentar z vasej strany k tym zidovskym, rasistickym vyrokom z talmudu?

Schabouth Hag. 6d: „Žid může přísahat falešně, pokud při tom použije úskočných formulací.“

187558

31.3.2009 12:11

RE: Vyvolení v tísni

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187558

Baba kamma 113a Když Žid a nežid přijdou před židovský soud, pak se zachová soudce takto: Může-li podle židovského práva nechat vyhrát Žida, učiní tak a nežidovi řekne: ,Takový je náš zákon!’ Když ale může nechat vyhrát Žida podle nežidovského zákona, učiní tak a nežidovi řekne: ,Takový je váš zákon!’ Nemůže-li ale nechat Žida vyhrát ani podle židovského ani podle nežidovského zákona, pak porazí nežida právnickým úskokem.

Jen výjimeční blbci donutí messieur google vzít "kalamář, brko a papír" do ruky. Chip&Dale a vojín Vojtalín jsou ti nejlepší z nejlepších. Takže: přátelé, díky, díky. [chechtot]

187580

31.3.2009 12:50

RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán "Google"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 187558

bez Vás bolo na "Zvedavcovi" trocha smutno [smích]. Čo píše pani "dale cooper" je veľmi smiešne. Ona "mlží" aj na "prope" i keď ten je pre môj vkus priliž intelektuálne jednoduchý. Nie žeby som sa pociťoval ako "intelektuál" [velký smích] , ale "Zvedavec" sa mi páči viac,
lebo je tu viacmenej inteligentná diskusia a našinec sa môže poučiť, čo na "prop-e" sa stáva iba vzácne. Pani "dale cooper" ste boli označný ako "zhrzený", zneuznalý Žid, či Chazar. Mne je to sympatické, ak by to aj bola pravda. Možno ste tak trocha ako ja. Veď predsa nezáleží na tom, kto som a čo som. Mám byť človek, ale kameň úrazu je,že ONI sú "nadľudia". Preto môžu bez všetkého právneho či /to je horšie pre ich myslenie/ morálneho postihu konať všetky možné ľudské špinavosti. Klamstvo a nečestnosť je to najmenšie, ako ukázali udalosti v Gaze a praktiky oligarchov-súkmeňovcov jednej celosvetovej "skupinky".
Ale všetko vo vesmíre, či tu na tejto planete podlieha celosvetovým zákonom a každá abnormálna výchylka /vyvolenosť/ bude vrátená do rovnováhy. Pravda s tým, že opačná strana kyvu kyvadla bude tragická, ale spravodlivá pre "vyvolených". Hrubo narúšať zákony vesmíru je tragické pre narušiteľov [vyplazený jazyk] . A tak veľa zdravia a prispevkov pán "Google"!

187583

1.4.2009 23:49

RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán

google 84.?.?.?

Reakce na 187583

odpoviem vam spolu aj pre pana mtk.
bohuzial nie je celkom pravda, ze ma este dokazu
hlupe a provokacne prispevky holoVojtosa alebo Emmy Bovary
rozpalit k vykonom ako niekedy, takze s mojou velkou ucastou
na diskusii do buducnosti ani ja sam nepocitam. mam tu skor z toho
pocit, ze sa to trochu cele zacyklovalo a preberame stale dookola tie
iste temy, zabudajuc, ze uz tu niekolkokrat zostali rozdiskutovane az do bolesti.
aby sme sa nerozumeli zle, aj nadalej povazujem Zvedavca za dobry projekt,
aj nadalej na neho financne prispievam - boh mi je svedkom a aj editor - len
sa uz tazsie dokazem motivovat k sustredenemu pisaniu.
no a s blbostami nechcem foristov zbytocne zatazovat. na to vystaci Vojto&comp.

ze sa niekedy este do nich pustim, mohlo by sa zdat, ze
je to samoucelne a zbytocne, ale to nie je celkom pravda.
my v celej tej nasej zapalenej diskusii analyzujeme detaily, logiku, hladame
dokazy, presievame cez sito pravdu a klamstvo, pokusame sa byt objektivni
a fairovy aj k superovi a zabudame na jedno, preco nas napriek tomu
dokazu manipulovat a dosiahnut vzdy svoje (uz cez tisic rokov) aj ked
dokazatelne nemaju pravdu a nedeje sa im ziadna krivda.
ake mechanizmy a techniky sa za tym skryvaju?
samozrejme, okrem podplacania, vydierania a teroru, na urovni politickej
ktore su viditelne, su tu este aj subtilnejsie metody, ktore vyuzivaju
pri manipulovani pospolitou spolocnostou. vsimnite si, ze ked sa kdekolvek
nieco udeje, co hoci len protizidovsky vyzera, okamzite vybehnu zo svojich dier a zacnu pistat
na vsetky strany a neprestanu az kym posledny oponent nestiahne znechutene chvost.
co ich rozlisuje od nas, je fakt, ze ich pritom pravda, fakty, fair play alebo dokazy vobec nezaujimaju.
jedine co maju vtedy na mysli, su ich skupinove zaujmy a ich presvedcenie,
ze kazdy goj to raz vzda, len staci postacujuco hlucno a dlho pistat.
v com aj maju pravdu.
podobne metody puzivaju aj zeny
a tie ako vieme, tiez vzdy presadia svoje.

v malom to vidime niekedy aj tu Zvedavcovi. ked sa strhne nejaka diskusia
a trva dost dlho, je dostatocne tvrda a oponent sa im nepoda, zacinaju volat
po zasahu editora, svetskej a bozej spravedlnosti, vytiahnu vsetky spinave triky
ake len existuju a takmer vzdy to aj skonci tak, ze editor diskusiu zatrhne.
presne v ich zmysle a ani si neuvedomuje, ze si tym len muruje vlastne väzenie,
na ktore sa inokedy tak trpko stazuje.

nasa slabost, ktoru vydavame za toleranciu, je nasa neschopnost
zostat na svojom, len preto, ze ten druhy vytrvalo pisti.
a tych par, ktori vydrzia, tych daju pozatvarat.
vsetkych by nas ale pozatvarat nemohli.
tak jednoduche to je.

187647

2.4.2009 13:17

RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187647

>my v celej tej nasej zapalenej diskusii analyzujeme detaily, logiku, hladame
dokazy, presievame cez sito pravdu a klamstvo, pokusame sa byt objektivni
a fairovy aj k superovi <

To mluvíte za sebe? Člověče vy jste dobrý "zabávač" [chechtot]

>podobne metody puzivaju aj zeny
a tie ako vieme, tiez vzdy presadia svoje.<

Takže nejen antisemita ale navíc i misogyn [smích]

187666

2.4.2009 22:00

RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán

google 84.?.?.?

Reakce na 187666

>To mluvíte za sebe? Člověče vy jste dobrý "zabávač" [chechtot]

viem, ze som dobry zabavac. vy tiez.
lenze u mna sa jedna o umysel.

>Takže nejen antisemita ale navíc i misogyn [smích]

cim viac cudzich slov pouziva hlupak,
tym viac sa strapnuje.
ale vy si s tym nemusite lamat hlavu,
vy uz sa viac strapnit nemozete.

187715

2.4.2009 15:21

RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 187647

Vtip je někde jinde pane google, ne v jejich dlouhodobém pištění. Vtip je v jejich SKUPINOVÉ STRATEGII a hlavně v tom, že si VŠECHNO A VŠECHNY mohou zaplatit, neboť mají za ty tisíce let nakradeny a nastřádany neomezené finanční prostředky. Jak známo, peníze dělají zase peníze a ONI moc dobře vědí, že ten jejich Jehova, nebo jak se ten jejich krvelačný bůh jmenuje (nebo spíš Lucifer?), by jim byl bez peněz prd platný.

187667

31.3.2009 13:48

RE: Vyvolení v tísni

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187558

Hmm, pane google na vasem osobnim cernem seznamu bych se ocitl velmi nerad. [mrknutí jedním okem] Neslo by vystarat nejaka deatily o odmenovani tech 500 zamestnancu CVT? Jak presne se tech 100 melounu delilo? Ja mam o prumernych platech sve prumerne mineni. [velký smích]

187587

1.4.2009 22:34

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187587

>Hmm, pane google na vasem osobnim cernem seznamu bych se ocitl
>velmi nerad. [mrknutí jedním okem]

vy by ste sa asi tazko ocitol na mojom ciernom zozname.
a to nielen preto, ze ziaden neexistuje. [mrknutí jedním okem]

vy ste sa tu (IMHO) vyvinul na jedneho z najschopnejsich diskuterov,
a predovsetkym, skutocne davam klobuk dole pred vasou schopnostou
reflexie a sebareflexie. sice sa vase prispevky citaju trochu tazsie (stylom),
ale obsahom su coraz lepsie a lepsie. podotykam kvoli jedovatym jazykom,
ze sa jedna len o moj osobny nazor a nenarokujem si pravo tu niekoho
posudzovat ani znamkovat.
samozrejme okrem znamych patronov. tam si malu dialkovu diagnozu
s casu na cas dovolim, spolu so sokovou terapiou. [velký smích]

este jednu vec Rene, by som vam poradil, ak smiem.
davajte si vzdy bacha, ked vas niekto chvali!
hlavne na seba [mrknutí jedním okem]

187642

31.3.2009 22:42

RE: Vyvolení v tísni

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187558

>a mimochodom, ziaden komentar z vasej strany k tym zidovskym, rasistickym vyrokom z talmudu?<

Ty vaše údajné citáty z Talmudu nebudu komentovat protože jednak netuším jako to souvisí s židovstvím Brežněva a emigračními vlnami Židů z SSSR (na rozdíl od neobjasněné záhady proč "židy ovládaný SSSR" vojensky podporoval nepřátele Israele, přerušil s ním diplomatické styky a hlasoval v UN pro rezoluci označující sionismus jako rasismus), druhak mám jisté pochybnosti že ty citáty jsou autentické a zároveň pochybuji že vy jste takový znalec Talmudu že můžete sebejistě tvrdit že pravé jsou. Za třetí většina dnešních židů zná Talmud asi tak jako já nebo vy (jen ve vaší hlavě existuje představa o židovi který snad už s mateřským mlékem nasává jakousi talmudickou nenávist a nadřazenost vůči gojimům a čert ví jaký osobní problém si do toho projektujete), Talmud se studuje v ortodoxních ješivách je to studium na celý život a ortodoxní judaismus je mi stejně na světelné roky vzdálený jako Bratrstvo sv Pia X biskupa Williamsona nebo Taliban.
Nikde jsem v těch vámi odkazovaných dva roky starých komentářích ode mne nenašel tvrzení že byl sovětský režim antisemitský byl a na tom trvám antisionistický a pokud jde o emigrační vlny z SSSR snad zvládnete tak jednoduchou matematiku že čtvrt milionů za desetiletí (za Brežněva) je pořád méně než víc jak čtvrt milionů za pouhé dva roky 1990-91 (za Gorbačova) ad odkaz co sem postnul pan Mirda.

187613

1.4.2009 22:14

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187613

>Ty vaše údajné citáty z Talmudu nebudu komentovat

to nie su udajne vyroky z talmudu, to su skutocne vyroky z talmudu
a dokazal som ich pravost onehdy na diskusii u Bakalara, na ktorej ste
sa zucastnili aj vy. vy sice nie ako diskuter, ale ako koktavy papagaj,
preto je takmer iste, ze ste to vtedy nepochopila.
to ale pre mna nie je ziaden dovod, to urobit este raz a uz vobec nie
kvoli nejakemu ignorantovi, pretoze by to bolo zbytocne.


>protože jednak netuším jako to souvisí s židovstvím Brežněva a
>emigračními vlnami Židů z SSSR .

vy toho netusite omnoho viac. spojene s vasou velkohubostou
a ignoranstvom to vyda vcelku trapny koktejl, zvany Bovary.

>Za třetí většina dnešních židů zná Talmud asi tak jako já nebo vy.

blbe domienky, papagaja.

>(jen ve vaší hlavě existuje představa o židovi
>který snad už s mateřským mlékem nasává jakousi
>talmudickou nenávist a nadřazenost vůči gojimům a čert ví
>jaký osobní problém si do toho projektujete),

a znovu len domienky, ktore o vas zradzaju viac, nez vam je mile.
keby ste vedeli co sa odohrava v mojej hlave, to by ste si musela
do konca zivota uzivat valium, aby sa vam nepokrutilo v palici.

>Talmud se studuje v ortodoxních ješivách je to studium na celý život

vo vasej mikro-mozgovni si znova neviete dat dokopy,
ze netreba krestanstvo studovat, staci vyrastat v krestanskej
spolocnosti a ono sa uz z neho na vas nieco nalepi. uz som
ten mechanizmus tu raz vysvetlil podrobnejsie a nemienim
sa kvoli ignorantom opakovat. najdite si to sama.
citat predsa viete, problemy mate len s chapanim.

>a ortodoxní judaismus je mi stejně na světelné roky vzdálený
>jako Bratrstvo sv Pia X biskupa Williamsona nebo Taliban.

to s tym Talibanom vam az tak celko neverim.
vlastne vobec.

187640

1.4.2009 22:50

RE: Vyvolení v tísni

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187640

>vo vasej mikro-mozgovni si znova neviete dat dokopy,
ze netreba krestanstvo studovat, staci vyrastat v krestanskej
spolocnosti a ono sa uz z neho na vas nieco nalepi. uz som
ten mechanizmus tu raz vysvetlil podrobnejsie a nemienim
sa kvoli ignorantom opakovat. najdite si to sama.
citat predsa viete, problemy mate len s chapanim.<

Jinak řečeno židé nasávájí talmudickou nenávist a nadřazenost vůči gojimům s mateřským mlékem (to je samozřejmě nadsázka [mrknutí jedním okem] ) vy to asi myslíte tak že stačí "vyrastat v židovskej spolocnosti a ono sa uz z neho (Talmudu) na vas nieco nalepi" však pánko googolík?

>to nie su udajne vyroky z talmudu, to su skutocne vyroky z talmudu
a dokazal som ich pravost onehdy na diskusii u Bakalara,<

U Bakaláře jste nedokázal nic aspoň si na to nevzpomínám. Za to si dobře pamatuju jak vás tam jistý Magnus maximus vytáčel ještě víc než já [chechtot]

187644

2.4.2009 0:02

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187644

>U Bakaláře jste nedokázal nic aspoň si na to nevzpomínám. Za to si dobře
>pamatuju jak vás tam jistý Magnus maximus vytáčel ještě víc než já.

za a) ze si vy nepamätate, to bolo jasne, vasa talmudisticka pamät je ucelova.

za b) nenamyslajte si tranze Bovary. vy ma nevytacate ani tolko,
ako mucha na okne zvonka. vy sluzite len ako trenovaci pajac.

za c) co si skutocne o mne isty Magnus Maximus myslel, sa da precitat napriklad
tu.

citujem ho:

"temer jediny schopny diskuse na celem cesky mluvicim netu je google,
jeho nekonecne odlisne nazory od tech mych samosebou nejsou na skodu"


klamat a zavadzat intelektualka Amalka, je vasa metoda
a internet je vasim prekliatim .

187648

2.4.2009 11:50

RE: Vyvolení v tísni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 187648

[velký smích]
ako vzdy google, klobuk dolu clovece, a kde na tie prirovnania len chodite,
aj tie vety na konci:... internet je vasim prekliatim ..." je cistulinka pravda, mozno by si bolo dobre vsimnut, komu sloboda na internete najvaic vadi.
pekny den pane google, ak sa rozhodnete kandidovat niekedy na prezidenta SR, moj hlas mate isty

187664

2.4.2009 23:13

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187664

>pekny den pane google, ak sa rozhodnete kandidovat
>niekedy na prezidenta SR, moj hlas mate isty.

vdaka, potom sa ozvem. [mrknutí jedním okem]

187724

2.4.2009 23:18

RE: Vyvolení v tísni

Aja 74.?.?.?

Reakce na 187724

>>pekny den pane google, ak sa rozhodnete kandidovat
>>niekedy na prezidenta SR, moj hlas mate isty.
>
> vdaka, potom sa ozvem. [mrknutí jedním okem]

Ozvat se musite predtim, jinak ten hlas nedostanete.
[smích]

P.S. Je tu bez vaseho humoru podivno.

187725

2.4.2009 23:40

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187725

>P.S. Je tu bez vaseho humoru podivno.


verim vam Aja.
ten moj humor na Zvedavcovi niekedy chyba aj mne. [velký smích]

187728

2.4.2009 23:46

RE: Vyvolení v tísni

google 84.?.?.?

Reakce na 187725

>P.S. Je tu bez vaseho humoru podivno.


verim vam Aja.
ten moj humor na Zvedavcovi niekedy
dokonca chyba aj mne samemu. [oči v sloup]

187729

5.9.2014 8:04

RE: Vyvolení v tísni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 187558

Jak chazari za Brezneva cestovali z CCCP do Israele presne nevim. Ale v poholocoustnim dejepisu israelitu sem na internetu nasel verohodny povidani chazara kterej popisuje povalecny stehovani chazarstva z Europy do Palestiny jako v lagrech nasilne posbirany zidovstvo ktery - dovolim si pouzit presne jeho slova ..., aby ty zjevy videlo co nejmin lidi rabini hnali v noci ve stadech jak dobytek ......

316776

27.3.2009 18:13

RE: pračka na nezdaňené peníze

Peptalkin 771030 (zavináč) gmail (tečka) com 78.?.?.?

Reakce na 187390

Perfektne napisane a vystihnute. Zialbohu kruta pravda.

187397

28.3.2009 13:24

RE: pračka na nezdaňené peníze

údiv 194.?.?.?

Reakce na 187390

...takže podle Vás je celý náš senát, poslanecká sněmovna a celá politická garnitura složená z nosatých pánů? Rozhodně tomu ten popis odpovídá...
Geniální - kdo má v Česku peníze je "nosatej pám".
Vy máte život opravdu jednoduchej - stejně jako mozek!

187429

28.3.2009 15:06

RE: pračka na nezdaňené peníze

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187429

>...takže podle Vás je celý náš senát, poslanecká sněmovna...atd.
----------------
Čteš nepozorně. Anonym 80 napsal tohle:

>...Na skutečnou práci si najdou bandu gojimských užitečných idiotů...
---------
Číst umíš, ale jenom něco.

187440

11.3.2017 14:27

RE: pračka na nezdaňené peníze

Rada 83.?.?.?

Reakce na 187390

To jste napsal hezky. Ve skutečnosti jsou to ale Chazarové tedy turkotataři,kteří přijali judaismus. Těch opravdu semitských je sotva 10%. Jó DNA nelže.

356409

27.3.2009 21:49

Vsetky tieto MVO bez pardonu su podriadene AIPAC a SSA.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Zasadne posobia nie ako mimovladne, ale protivladne. Ak sa niektora vlada znepaci ich sponzorom, su tu na to, aby urobili vsetko pre zvrhnutie zakonnej vlady konkretneho statu, ktory sa znepacil. Cudujem sa, ze akteri tychto kreaturnych organizaicii este nie su vo vazeni za vlastizradu. Ako bude klesat moc SSA a Izraela vo svete, bude klesat aj posobnost tychto organizacii. Jedno sa im podarilo na 100%, zdiskreditovat uz dnes tzv."ludske prava" [velký smích] Je to prvy uspech
boja proti tymto zlocineckym organizaciam s ktorymi by bol Al Capone jedna ruka. Treba dobre monitorovat ich cinovnikov aby v buducnosti mohli byt po pravu potrestani za podvratnu cinnost proti zakonnym vladam a genocide v mene fasistickeho sionizmu!

187405

28.3.2009 20:30

cikány odepsali aby odvrátili pozornost od svých lumpáren

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 187405

Souhlas."Lidská práva" jsou doublespeakový výraz pro židovská práva. To, že se zastávají práv i jiných menšin je jenom zástěrka, aby to tak nebilo do očí(je zajímavé, že jim to většina národa zbaštila i s navijákem).
Nedávno hodili židoprávní aktivisté přes palubu cikány.Všimli jste si, jak v médiích zmírnili v tomto ohledu cenzuru? Najednou je opatrné kritizování "nepřizpůsobivých" občanů dovoleno, cikánobijec Jiří Čunek sedí ve vládě místo ve vězení a televize vysílá reportáže o cikánských neplatičích nájemného z Litvínova.
To vše se děje za účelem dvrácení pozornosti od židovské megazlodějiny na Wallstreetu (v doublespeaku "krize" ), díky které možná do roka budeme žrát trávu, vařené žaludy a lišejníky jako severní korejci. A všechno se svede na cikány, kteří budou krást a loupit ještě intenzivněji, aby přežili. A na židy na Wallstreetu se zapomene. Všichni v médiích žvaní o tom, co dělat s krizí, ale neřeknou ani slovo o jejích původcích a těch, kteří na tomto světovém podvodu tisíciletí vydělali jmění.

187449

27.3.2009 23:19

Sledujte finanční toky

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Na I-netu si najděte v obchodním rejstříku organizaci:
Spisová značka: N 170 vedená u rejstříkového soudu v Praze
Název subjektu: Nadace Open Society Fund Praha
IČO: 47611804
Sídlo: Praha 3, Seifertova 47, č.p. 555, PSČ 13000
Den zápisu: 01.03.1999
Šimon Pánek je předsedou správní rady, zakladatel filantrop Sörösi, z úplného výpisu vyplývá ostatní.

187407

28.3.2009 14:59

RE: Sledujte finanční toky

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187407

>...Šimon Pánek je předsedou správní rady, zakladatel filantrop Sörösi, z úplného výpisu vyplývá ostatní.
---------------
Původem maďarský žid George Soros je dlouhodobým agentem Rothschildova "tajného" impéria. Soros se podílel na financování hnutí "Solidarita" v Polsku a financování a organizování rozkladu komunistických režimů ve východní Evropě. Zdánlivě bychom měli být Rothschildovi za jeho pomoc vděčni, ale kam to směřuje - jaké má cíle - nelze nevidět ani se zavřenýma očima. Nyní má George Soros nový úkol - udržovat chaos v bývalé Jugoslávii ve smyslu rozděl a panuj. Jak je tedy vidět, tak veškeré ty "podpůrné" a "nápomocné" organizace mají skutečně ušlechtilý cíl pomáhat člověku, ale jenom tomu jednomu. Ten, co si připravuje trůn jedné světové vlády.

187438

27.3.2009 23:35

Nechte "pejzaté" na pokoji!

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Znám dost pejzatých a mezi nimi též rabíny, kteří nasazují i svůj život a nosí na manifestacích na prsou ceduli NO SIONIZM!

187409

28.3.2009 1:55

RE: Nechte

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 187409

Zřejmě černé ovce komunity [chechtot]
Já zase znám cikánské spoluobčany co pracují ...

187416

28.3.2009 14:06

RE: Nechte

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187416

>Zřejmě černé ovce komunity...Já zase znám cikánské spoluobčany co pracují...
---------------
Urážíš cigány, kteří pracují. Pan Kropáč pouze poukazuje na hnutí židé proti sionosmu.

187431

28.3.2009 22:07

RE: Nechte

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 187431

A čim proboha [zmaten]
Tim že nějaké znám ?
Nikde jsem nepsal že tito jsou nějakou výjimkou v etniku.

187454

27.3.2009 23:39

Človek v ohrození

mt-svk 91.?.?.?

Tu je niečo o našich neohrozených:

http://www.prop.sk/kto_za_koho_kope.htm#clovek

187410

28.3.2009 15:13

Židovská víra....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Židovská sounáležitost a jejich spojenectví zařazuje židy do zvláštní skupiny lidí, kteří se z důvodů známého pouze židům samotným řadí záměně mimo většinovou společnost. Jinými slovy, nejsou schopni a nebo ochotni se asimilovat do společnosti kde se narodili.
Z historických pramenů se můžeme dočíst, že někteří židé nejsou ochotni se spolupodílet na ekonomickém rozkvětu společnosti pokud z toho nemají sami pro sebe mimořádný prospěch. Samozřejmě, není žid jako žid. Bohužel, velká většina židů jsou loajální pouze své vlastní etnické skupině. Sami se chtějí odlišovat a nemají zájem o asimilaci do většinové společnosti, jelikož by se – jak sami tvrdí - znemožnili před těmi ostatními. Před těmi skutečnými židy, kteří se nechtějí odpoutat od své náboženské ideologie. Zřejmě jim to jejich náboženství přímo zakazuje?

Neúspěšné pokusy asimilace židů do většinové společnosti prováděl Henry Ford, majitel továrny na automobily. Henry Ford dospěl k zajímavému poznání, o kterém se zmínil ve svém časopise „Dear Born Independent“, kde uvedl své pozorování přibližně těmito slovy: „Židé nejsou schopni pracovat ve smíšeném kolektivu pracovníků. Začnou okamžitě zneužívat ostatní ve svůj prospěch“. K podobnému názoru dospěly většinové společnosti v průběhu historie v různých zemích Evropy, kdy většinová společnost nebyla ochotna déle snášet vydírání, zneužívání a morální a ekonomický rozvrat způsobený židovskou menšinou. Nahlédněme krátce do chronologického seznamu pogromů v průběhu zdokumentované historie.

Velká Británie – Edward I. vyhostil židy v roce 1290. Návrat byl povolen až v roce 1655.
Francie – Philip de Fair provedl pogrom v roce 1306. Malá skupinka židů dostala povolení k návratu, ale byla opět vyhoštěna v roce 1394. Povolené usedlosti zůstali v Bordeaux, Avignon, Marseilles, odkud byli rovněž vyhoštěni v roce 1682. Zůstali pouze v severní provincii Alsace.
Saxony – vyhozeni v roce 1349.
Maďarsko – Po roce 1092 se židé stali výběrčími daní. V roce 1360 byli vyhoštěni. Později získali povolení k návratu, ale v roce 1582 byli opět vyhoštěni z křesťanských oblastí Maďarska.
Belgie – vyhoštěni v roce 1370. V roce 1450 se několik židů navrátilo, ale početní omezením zůstalo až do roku 1700.
Slovensko a české kraje – V roce 1380 byli židé vyhoštěni z Prahy. Po roce 1562 se jich mnoho navrátilo, ale v roce 1744 se Marie Terezie rozhodla k opětnému vyhoštění.
Rakousko – Albrecht V. vyhodil židy v roce 1420.
Holandsko – V roce 1444 vyhozeni z Utrechtu.
Španělsko – vyhoštěni v roce 1492.
Litva – Alexander Veliký vyhostil židy v roce 1495. Později se vrátili.
Portugalsko – 1498.
Rusko – 1510.
Itálie – království Naples a Sardinie v roce 1540.
Havárie – v roce 1551 dostali židé trvalý zákaz k pobytu.
*Š...Automaticky kráceno

187441

28.3.2009 15:15

RE: Židovská víra....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187441

- pokračování -

Bavárie – v roce 1551 dostali židé trvalý zákaz k pobytu.
Švédsko – židé neměli povolen přístup na území Švédska až do roku 1782.
Dánsko – do 17-tého století zákaz vstupu.
Norsko – povolení vstupu židé dostali až po roce 1814.
Do dnešního dne v celé Skandinávii žije pouze nepatrná hrstka židů.

V průběhu pogromů, kdy se Evropa postupně zbavovala židů, židé nacházeli útočiště
v Polském a Tureckém impériu. Před druhou světovou válkou žilo v bývalém Československu odhadem 320 tisíc židů a v celé Evropě dohromady – opět odhadem - zhruba 650 tisíc. To jsou pouze odhady, neboť národnost židů na rodném listu se uváděla podle místa narození a národnosti rodičů. Židovská národnost nikdy neexistovala a proto se v dokumentech neuváděla. Dědičnost jejich náboženského vyznání (judaismu) si židé udržují sami mezi sebou. Ke konci 19-století vznikem sionistické hnutí, židé začali být zneužíváni a v mnoha případech i obětováni samotnými sionisty za účelem založení státu Izrael. Až ve druhé polovině 20-století začali sionisté nazývat světové židovstvo „národ“ a rovněž v tomto období vznikl tzv. „zákon návratu domů“.

187442

28.3.2009 17:49

RE: Židovská víra....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187442

Chybička překladu se vloudila (to jsou ti roztěkaní překladatelé). Tehdy v Litvě to nebyl Alexander Veliký (vladař Velkomoravské říše), ale byl to kníže vladař Alexander.

187445

29.3.2009 14:29

RE: Židovská víra....

Horus 86.?.?.?

Reakce na 187445

Z historických pramenů se můžeme dočíst, že někteří židé nejsou ochotni se spolupodílet na ekonomickém rozkvětu společnosti pokud z toho nemají sami pro sebe mimořádný prospěch.
--------------------
Extrasmyslný týpek
je jenom vní­majícím vědomím, ba pouhým okem, uchem, nosem, ústy, hmato­vým nervem, vědomím bez volby a bez zábran vydaným na pospas hučícímu, chaotickému, šílenému přívalu duševních a fyzických skutečností, vědomím, jež tyto skutečnosti téměř fotograficky re­gistruje. Výchozí podstata - neuznávání, popírání všech hodnot mravních, je neměnným základem těchto týpků. Činnost velkého mozku zdá se být dalekosáhle po­tlačena a je omezena v podstatě jen na vnímání. Aktivitu jejich smyslové sféry musíme upřímně obdivovat: co a jak vidí, slyší, chutnají, čichají, ohmatávají - ať již je to venku, nebo uvnitř - je nad veškerou míru podivu­hodné. Obyčejný smrtelník i když je specialistou na smyslovou sféru nebo na vnímání - se zpravidla omezuje bud` na vnější svět, nebo na vnitřní. Oni znají obojí.
Girlandy předpojatých přičleňujících řad se u těchto extrasmyslných týpků proplétají s postavami spolupracovníků. Objektivní a subjektivní, vnější a vnitřní se navzájem ustavičně prostupuje natolik, že při vší jasnosti jednotlivého obrazu zůstává nakonec přece jen pochybné, zda se jedná o tasemnici fyzickou, nebo přesahující od vlastních nezískaných zkušeností do zkušeností druhých. Toto je správná cesta, na níž hloupí nemohou zbloudit. Vů­bec tihleti týpci, o nichž nemůžete mít žádné mínění - jen úhrn mrzuté porážky pro inteligentního spolupracovníka. Každý člověk má přece obsah, duši a něco představuje, avšak já je podezřívám, že nechtějí „znázor­nit" vůbec nic. Snad jen to naprosté osamocení pociťované v jejich přítomnosti, procedura bez očitých svědků, popuzující nezdvořilost vůči snaživému spolupracovníku. ExtraSmyslný Týpek vzbudil mou nevoli. Člověk snad nemá být nikdy konfrontován se svou vlastní hloupostí - tento to však dokázal.
Iritace znamená: „Ještě jsi nepřišel na to, co za tím vězí." Proto by člověk měl sledovat svůj hněv a rozebrat se v tom, co v něm vzbuzuje blbou náladu a jde mu na nervy. Vždyť je to ono, krajní pojetí osobního názoru, cítění, chladnokrevná nezávislá odtažitost jeho ducha, která, zdá se pochází až ze světa ještěrek - pohrávání ve vlastních útro­bách a s vlastními útrobami. Svrchovaná přírodní vázanost! Jaké bohatství a jaká - nu­da!
Přes všechnu ohromující mnohotvárnost jsou u těchto týpků důležité motivy. Snad by nechtěli mít žádné, neboť příčinnost stejně jako účelovost nemají v jejich světě místo ani smysl, natož pak nějaká hodnota. Motivy jsou však nevyhnutelné, jsou kostrou veškerého duševního dění. Všechno se zdá, jako by bylo bez duše, všechna teplá krev...Automaticky kráceno

187465

29.3.2009 14:33

RE: Židovská víra....

Horus 86.?.?.?

Reakce na 187445

Pokračování
vystydla a události se rozvíjejí v le­dovém egoismu - a jaké události! V žádném případě nic milého, nic osvěžujícího, nic nadějného, nýbrž všechno jen šedivé, děsné, hrůzné, patetické, tragické a ironické. Soucit s někým lze utrácet jen tam, kde se ke mně člověk neobrací zády. Tento typ se ke mně zády otočil. Nechce přestat, chce zpívat dál do nekonečna svou nekončící melodii, co je tvé, to je mé, kterou znám až k omrzení. Spolu se stále se opakujícím systémem provazového žebříku útrobního myšlení a mozkové činnosti omezené na pouhé vnímání - stav, který se sám chce potvrdit a nevykazuje žádný náběh k rekonstrukci. (spolupracovník se cítí nejtrapněji přehlížen.) Zdá se, že ničivé je povýšeno na samoúčel. Tento týpek užívá zdánlivě téměř vědecké věcnosti, ale zároveň se vyznačuje opravdu nevě­deckou jednostranností - je pouhou negací. Jako negace je však tvůrčí. Je to tvůrčí destrukce, ne se zlomyslným záměrem, nýbrž s nevinnou naivitou pracovní činnosti.
Tito týpci se stávají snadno zneužitelnou mocnou zbraní, v rukou různých vášnivě mocichtivých nekompetentních herců, hrajících si na vedoucí pracovníky. A tak z lačné chtivosti a zneužitých znalostí psychologie, stávají se v tomto vzájemném akčním vztahu těžce destruktívní silou. Extra smyslný týpek se může navrátit k ostatním lidem jen tehdy, obrátí-li se zády k celému světu, a to k duchu právě tak jako ke hmotě.

187466

30.3.2009 9:00

RE: Židovská víra....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 187466

Duše je spoutána tělem a vědomím. Vědomí je spoutáno nedokonalými pojmy, které vytváří jednostranné pohledy a dogmata. Ve vězení iluze o vlastní dokonalosti vedeme zoufalé boje prakticky o ničem. Někteří z nás se snaží osvobodit ale to je možné pouze otevřeností. Schopností vnímat realitou očima ostatních vězňů. Skutečné osvobození může přinést až smrt. Smyslem života je snad smíření se se stavem vlastní nedokonalosti a přijetí cíle jímž je cesta bez konce.

187506

30.3.2009 23:00

RE: Židovská víra....

Horus 86.?.?.?

Reakce na 187506

Skutečné osvobození může přinést až smrt. Souhlas.
Tím spíše, že byla například zapřičiněna výrobkem, či činností, která je výsledkem tvůrčí destrukce této dvojice. Což ale bylo možno dopředu předpokládat.

187550

31.3.2009 11:55

RE: Židovská víra....

Sophia 89.?.?.?

Reakce na 187506

Smyslem život nemůže být smíření s vlastní nedokonalostí. Pak by totiž sám život neměl smysl. Duše je tu v tomto těle, aby se cosi naučila. Pokud by toho nebylo potřeba, nebyla by tu. Naše Zrcadlo v druhých lidech popsal Dethlefson dost hezky.Život a tělo není vězení,je to forma v danném časoprostoru, je to možnost posunout se dál , něco se naučit. Smrt není konečná, je to jenom přechod buď pro cestu mimo tento čas a prostor nebo zpět do tohoto času a prostoru.Návrat k Jednotě je natolik ukotven v nevědomí, že ho hledáme ale nevíme často co vlastně hledáme. Ví o něm ale duše, které se snaží za každou cenu tomu zabránit. Boj zla není žádná fantazie, je to hodně reálná záležitost, která je vždy o úroveň výš nežli duše hledající.To je ten důvod, pasivita uvězní duši na nízké úrovni - prodlouží jí cestu.Pozemská Jednota je cosi jako stát se součástí "všeho"co je. Ne Já, ale "vše" čeho jsem já součástí. Beze mne by to nebyla jednota Já bez "všeho" není nic.

187579

2.4.2009 3:45

RE: Židovská víra....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 187445

>Chybička překladu se vloudila (to jsou ti roztěkaní
>překladatelé). Tehdy v Litvě to nebyl Alexander Veliký
>(vladař Velkomoravské říše), ale byl to kníže vladař
>Alexander.

[zmaten] To snad nemyslíte vážně. Alexander Veliký - vladař Velkomoravské říše???? A ty vaše počty Židů: Před válkou v ČSR 320 tisíc a ve zbytku Evropy 650 tisíc??? Člověče, kde vy na tohle chodíte, to mě teda podržte [zmaten]

187654

3.4.2009 0:33

RE: Židovská víra....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187654

>Člověče, kde vy na tohle chodíte, to mě teda podržte
-------------
Nemohu si pomoct, ale to jméno se mi vytvořilo poskládané z písmenek na okraji talíře s písmenkovou polévkou. A copak místo takových údivů, kdybyste raději poradil? Ta čísla židů jsou z přeloženého článku britského žurnalisty, který po válce cestoval po Evropě a sbíral informace z historických dokumentů. Ten článek napsal někdy mezi roky 1950 a 1953, neboť hovoří o Stalinovi v přítomném čase. Jak už jsem ve svém příspěvku napsal - což bylo uvedeno i v článku - statistika skutečných počtů obyvatel židovského vyznání záležela na registraci samotných židů. Kdo nebyl evidován v židovských organizacích, ten nebyl uveden ve statistice. Čili počty se mohou různit. Zdá se vám to hodně a nebo málo?

187732

30.3.2009 11:04

Chobotnička

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Učím se vkládat odkazy [smích] Je zajímavé si projít vazby. Ivana Bursíková, bývalá manželka leadra zelených a její aktivity v rámci org. člověk v tísni plus AGORA CE. Slavné Bursíkovo objevení se na politické scéně a vazba na vztah s Dientsbierovou dcerou témže období. I slavný nástup Kačky Jacques a její vazba na Bursíka a Dientsbierovu dceru.Když si to člověk tak nějak pospojuje tak zjistí, že celá ta elita je důkladně pospojovaná a rozhodně nepracuje na tom co oficiálně deklaruje. Zpravodajské hry ve prospěch (doplňte si) pod pláštíkem humanitárních aktivit.

výpis z CEDR

Výpis z ARES

článek

Bursík

Bursíková Ivana

AGORA

187512

31.3.2009 23:38

Nesúhlasím si príspevkami, ktoré chcú Chazarov

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

ospravedlňovať. Oni predsa vedú proti nám Gójom nezmieritelný boj. Kto Chazarov ospravedlňuje je ich komplic. Predsa ide o boj na život a smrť, alebo pre tých prispôsobivých Gójov o otroctvo.
Nech ich nemýli tzv.pokrok. Chazar "vše zvrátil". Vraciame sa do dôb Jozefa v Egypte a otrokárstva. Je jedno, či to bola pravda.
Chazar chce uplatnovať svoju vôlu. Tak,čo Góji! Ako sa správate, zvykajte sa nový údel otrokov "vyvolených" . Pokrok sa ukázal ako slepá ulička vďaka celoplanetárnym Chazarom. Im nikdy o pokrok a dobývanie iných planet nešlo. Chcú iba v hrsti držať svoj mešec. Úžasná perspektíva ľudstva!
[bliji]

187619

4.4.2009 13:05

tak a

apetr 78.?.?.?

už v tom mám jasno: člověk v tísni je lobbyistickou organizací židů, kteří se během druhé světové války spolčili s ufouny a teď tahají za nitky globálního dění, aby to však nebylo tak nápadné, používají k tomu šimona pánka a charitativní myšlenky, protože - řekněme si to upřímně - kdo z vás by čekal ve vedení charity ufouny?

187820

8.4.2009 4:53

RE: tak a

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187820

>už v tom mám jasno: člověk v tísni je lobbyistickou organizací židů, kteří se během druhé světové války spolčili s ufouny a teď tahají za nitky globálního dění...
------
Chytrej kluk. Konečně pochopil.

187990

12.9.2009 22:54

článek plný lží

MS 195.?.?.?

, který se ani nesnaží zastírat, co je jeho motivem.totiž pošpinit organizaci, která pomohla tolika lidem v ČR i zahraničí

Styďte se!

200194

17.10.2012 12:12

Rád bych podpořil lidi v nouzi , ale má to smysl ?

J.Vinkler 78.?.?.?

Rád bych pomohl lidem, kteří tuto pomoc skutečně potřebují.Ale problém je zda to skutečně má cenu.Jde o to, zda se vybrané peníze opravdu dostanou tam kam mají nebo jen do kapes vyčuraných lidí.Zvažoval jsem Čvt, ale článek zde napsaný mě celkem odrazuje, transparentnost nakládání s financemi určenými pro pomoc mi přijde transparentní jako zamlžené okno.Prosím, tímto o radu jak velký má smysl vynakládat peníze na pomoc lidem v nouzi, případně na kterou organizaci se obráti.Děkuji

277332

Příspěvků: 78

27.03. 07:59 insider  Havel v tisni
27.03. 08:45 BlueSpirit  Právě dnes vyšel
27.03. 10:05 hestroy  Jen malé podotknutí
27.03. 10:12 BlueSpirit  RE: Jen malé podotknutí
27.03. 15:16  Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji
27.03. 17:05 Mirda  RE: Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji
30.03. 23:06 L.  RE: Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji
17.04. 15:27 šklíba  RE: Je potreba posvitit si na toho cloveka dukladneji
27.03. 16:20 Insider  Praha 2 Fricova ul. 13
27.03. 17:02  pračka na nezdaňené peníze
27.03. 17:47 Dale Coper  RE: pračka na nezdaňené peníze
27.03. 23:05 google  RE: pračka na nezdaňené peníze
27.03. 23:24 Dale Coper  RE: pračka na nezdaňené peníze
27.03. 23:41 google  RE: pračka na nezdaňené peníze
28.03. 13:04 Dale Coper  RE: pračka na nezdaňené peníze
28.03. 18:14 google  RE: pračka na nezdaňené peníze
28.03. 20:22 Dale Coper  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 01:24 google  RE: pračka na nezdaňené peníze
31.03. 14:20 hestroy  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 01:24 Mirda  RE: pračka na nezdaňené peníze
08.09. 02:03 Satanist  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 01:37  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 17:42 Dale Coper  RE: pračka na nezdaňené peníze
08.09. 02:32 Satanist  RE: pračka na nezdaňené peníze
05.09. 04:07 JKwek  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 12:09 Mirko D.  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 19:49 google  RE: pračka na nezdaňené peníze
29.03. 22:48 Dale Coper  RE: pračka na nezdaňené peníze
30.03. 00:58 google  RE: Vyvolení v tísni
30.03. 19:04 Dale Coper  RE: Vyvolení v tísni
31.03. 00:40 google  RE: Vyvolení v tísni
31.03. 12:11 mtk  RE: Vyvolení v tísni
31.03. 12:50 Gibi z Wilsonova  RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán "Google"
01.04. 23:49 google  RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán
02.04. 13:17 Dale Coper  RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán
02.04. 22:00 google  RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán
02.04. 15:21 Jarmila  RE: Vyvolení v tísni / Chválabohu, že ste sa zasa ozvali pán
31.03. 13:48 Rene Bartosek  RE: Vyvolení v tísni
01.04. 22:34 google  RE: Vyvolení v tísni
31.03. 22:42 Dale Coper  RE: Vyvolení v tísni
01.04. 22:14 google  RE: Vyvolení v tísni
01.04. 22:50 Dale Coper  RE: Vyvolení v tísni
02.04. 00:02 google  RE: Vyvolení v tísni
02.04. 11:50  RE: Vyvolení v tísni
02.04. 23:13 google  RE: Vyvolení v tísni
02.04. 23:18 Aja  RE: Vyvolení v tísni
02.04. 23:40 google  RE: Vyvolení v tísni
02.04. 23:46 google  RE: Vyvolení v tísni
05.09. 08:04 Satanist  RE: Vyvolení v tísni
27.03. 18:13 Peptalkin  RE: pračka na nezdaňené peníze
28.03. 13:24 údiv  RE: pračka na nezdaňené peníze
28.03. 15:06 Mirda  RE: pračka na nezdaňené peníze
11.03. 14:27 Rada  RE: pračka na nezdaňené peníze
27.03. 21:49 Gibi z Wilsonova  Vsetky tieto MVO bez pardonu su podriadene AIPAC a SSA.
28.03. 20:30  cikány odepsali aby odvrátili pozornost od svých lumpáren
27.03. 23:19 Kropáč  Sledujte finanční toky
28.03. 14:59 Mirda  RE: Sledujte finanční toky
27.03. 23:35 Kropáč  Nechte "pejzaté" na pokoji!
28.03. 01:55 wilonix  RE: Nechte
28.03. 14:06 Mirda  RE: Nechte
28.03. 22:07 wilonix  RE: Nechte
27.03. 23:39 mt-svk  Človek v ohrození
28.03. 15:13 Mirda  Židovská víra....
28.03. 15:15 Mirda  RE: Židovská víra....
28.03. 17:49 Mirda  RE: Židovská víra....
29.03. 14:29 Horus  RE: Židovská víra....
29.03. 14:33 Horus  RE: Židovská víra....
30.03. 09:00  RE: Židovská víra....
30.03. 23:00 Horus  RE: Židovská víra....
31.03. 11:55 Sophia  RE: Židovská víra....
02.04. 03:45  RE: Židovská víra....
03.04. 00:33 Mirda  RE: Židovská víra....
30.03. 11:04  Chobotnička
31.03. 23:38 Gibi z Wilsonova  Nesúhlasím si príspevkami, ktoré chcú Chazarov
04.04. 13:05 apetr  tak a
08.04. 04:53 Mirda  RE: tak a
12.09. 22:54 MS  článek plný lží
17.10. 12:12 J.Vinkler  Rád bych podpořil lidi v nouzi , ale má to smysl ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 1

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 734