Diskuze k článku

Okolnosti zrodu ČSR - část I.

Příspěvků 33

7.11.2008 5:22

Cetll jsem 5 dilnou

alois 66.?.?.?

beletrii " Povstalci " popisujici specielne pobyt legii v Rusku a jejich boje . Hruzy ktere jsou popisovany jsou opravdu enormni ,kostely zavaleny mrtvolami do vyse nekolika metru a pod. Pujcil mne tyto knihy byvaly sef sekce na min. obrany .On sam si privezl zenu z ruska a v klidu zemreli nekdy kolem 70 tych let. Pisi to hlavne proto ,ze opravdu rozpory a problemy ktere Masaryk vytvoril pro legie byli obrovske. Take jsem kdesi cetl ze puvodni jmeno Dr. Benese bylo Pick (kazdy jiste zde vi ze toto jmeno je vyhradne jejich stejne jako Beck a Brandeis a pod.,
Dle meho nazoru a vzpominek na tyto knihy tato studie skutecne odpovida pravde a asi stira onu gloriolu Taticka na kobyle bile. Stejne na ni asi musel vylezt po staflich neb si nedovedu predstavit starika jak hopa na ni se strany .Mozna ze ze nekdo toto dilo take cetl ja si jiz moc nepamatuji detaily pouze to ze legionari se 1/2 nou ruskeho pokladu ktery uloupily, vyplatili a tim se dostali do Archangelska magistralou za strasnych boju s Rudou Armadou. (skutecne zbytek pokladu tvoril zaklad zlateho pokladu 1 republiky) toto je ale nebezpecne tema neb lide maji radi pohadky a symboly a Masaryk vlastne diky komunistum neztratil, ale ziskal na vehlase. Takze vydavateli tes se, si myslim ja. [cool]

175234

7.11.2008 8:47

publikovat či nepublikovat?

Jiří Koubek 147.?.?.?

Je rozdíl mezi kontroverzním názorem a špinavým blábolem. Pokud budu (bez důkazu) např. tvrdit, že soused je pedofil, v lepším případě si za to vysloužím pár facek, v horším soudní žalobou (v případě mohutného souseda budou horší ty facky). Mrtví se bránit nemohou, navíc by známé osobnosti jako Masaryk neměli ani čas odrážet všechny ty útoky na jejich osobu, proto bychom je měli bránit my sami. A to i tím, že takové články nebudeme uveřejňovat (copak by noviny vytiskly větu, že soused je pedofil jen proto, že je to kontroverzní a mělo by se o tom diskutovat?).

175244

7.11.2008 9:25

RE: publikovat či nepublikovat?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 175244

>Je rozdíl mezi kontroverzním názorem a špinavým blábolem.

Přečetl jsem si Vaše minulé příspěvky, pane Koubek a je s podivem, že to říkáte právě Vy [mrknutí jedním okem] Co soused, ještě jste si nevysloužil těch Vámi zmiňovaných pár facek? [mrknutí jedním okem]

Hluboce s vašimi názory nesouhlasím, ale vždy budu hájit vaše právo svobodně je říkat. (Voltaire)

Tatíček Masaryk a Beneš jsou posvátné téma, skoro jak náboženství, ale již můj děda, který je ještě zažil, na ně měl svůj „ucelený“ názor. Není to zcela bez důkazů.

175248

7.11.2008 12:41

RE: publikovat či nepublikovat?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175248

Tak tak, souhlasím... Můj děda na to měl také svůj názor. A také na rodinu Havlů, když už jsme u toho. Raději to tu nebudu publikovat, protože se stále ještě najdou lidi, co si o Havlovi dokonce myslí, že to je slušný člověk.

175271

7.11.2008 18:47

RE: publikovat či nepublikovat?

Krabat 80.?.?.?

Reakce na 175271

Oba mí dědové byli političtí vězni a jeden se potkal s panem Havlem. Respektive nepotkal, jenom ho viděl přes okno své cely. Po listopadu 1989 nemohl pochopit, jak se mohl tento člověk stát prezidentem naší země. Asi opravdu nemá cenu se v tom šťourat, lidé by neuvěřili. Z Havla se stal mýtus a mýty se vyvrací jen velmi složitě.

175304

8.11.2008 15:06

RE: publikovat či nepublikovat?

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 175248

Ne a navíc se za své nzory nestydím a neskrývám se jako mnozí za anonymitu internetu. Snažím se mít svá tvrzení podpořená alespoň nějakými důkazy.
S blbostí se má bojovat. Tak se s ní snažím bojovat. Plivání špíny bez jakéhokoliv důkazu či alespoň náznaku ověření a publikování takovýchto článků blbostí je.

175343

7.11.2008 9:51

RE: publikovat či nepublikovat?

hledac pravdy 66.?.?.?

Reakce na 175244

Me to opravdu pripada snusku klepu z nejakeho bulvarniho listu. Napriklad podle te zminky o Hilsnerovi to vypada, ze se do procesu Masaryk primichal z vypocitavosti. Pritom pravdou je pravy opak. Masaryka to temer stalo karieru, popudil si totiz proti sobe velkou cast verejnosti, ktera tehdy byla silne protizidovska.

175255

7.11.2008 10:32

RE: publikovat či nepublikovat?

brekeke 147.?.?.?

Reakce na 175255

popudil si proti sobe tu cast verejnosti, ktera mu byla ukradena
koho chleba jis, toho pisen zpivej

175261

7.11.2008 12:57

RE: publikovat či nepublikovat?

Lucifuge 85.?.?.?

Reakce na 175255

A pročpak s takovou vervou se ujal jakéhosi Hilsnera.Nevěděl ani, kde Polná je, ale všechno mu bylo zcela jasné předem. Idealista, že?

175274

7.11.2008 20:58

RE: publikovat či nepublikovat?

hledac pravdy 66.?.?.?

Reakce na 175274

T.G.M. podle svych vlastnich slov obhajoval nevinneho Hilsnera hlavne proto, aby chranil sve spoluobcany pred bigotnosti, antisemitismem a poverami.
Presto prave tyto nesvary znicily zivot nevinnemu cloveku, ktery musel po svem propusteni z vezeni zmenit jmeno na Heller a ktery pak zemrel ve veku pouhych 52 let.
K vrazde se pozdeji na smrtelne posteli priznal bratr Anezky Hruzove s tim, ze zlocin spachal kvuli dedictvi a venu ktere nechtel platit.

175311

8.11.2008 13:47

RE: publikovat či nepublikovat?

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 175311

nejaky odkaz na zdroj vaseho udajneho doznani?

nebyl historikem a autorem toho svedectvi take nejaky vyvolenec

po pravde tuhle verzi jsem jeste neslysel nebo to je oficialni pohadka?

GEGEN NWO
GEGEN ZIONIZM

175339

9.11.2008 16:07

RE: Hilsneriáda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 175255

T.G.Masaryk-v roku 1907 bol opäť zvolený za poslanca do viedenského Reichstagu. Na ríšskom sneme rečnil potom v zmysle oddanosti vládnucej dynastii, ale súčasne už v tom istom roku bol plateným agentom anglickej tajnej služby. Medzitým sa totiž Masaryk verejne exponoval proti pravosti Hankových Rupisov z rokov 1817 a 1818, ale najmä sa tvrdo angažoval v procese proti Židovi Leopoldovi Hilsnerovi, ktorý bol v roku 1899 odsúdený za rituálnu vraždu Agnesy Hruzovej, ktorú našli v lese v Březine pri Polnej s podrezaným krkom. Hilsner sa vraj pri vyšetrovaní k vražde pod policajným nátlakom priznal, ba menoval aj dvoch spoločníkov, s ktorými ju vykonal. Pri súdnom pojednávaní však vyhlásil, že je nevinný a že bol prinútený menovať aj falošných pomocníkov, ktorí skutočne dokázali svoje alibi. Napriek tomu bol Hilsner odsúdený na smrť, ale omilostený na doživotný žalár. Masaryk sa vehementne zasadzoval na obranu Hilsnera, čo síce nemalo žiaden účinok na osud Hilsnera, ktorému až v roku 1916 nový cisár Karol I. udelil amnestiu, ale jemu to získalo veľké sympatie v židovských kruhoch nielen v Prahe a v monarchii, ale aj v Amerike. Od roku 1907 americký Židia poskytovali Masarykovi finančné podpory (prostredníkom bol Wilsovnov dôverník Louis Dembitz Brandeis) a keď mu v roku 1918 z Wall Street poskytli aj pôžičku desať miliónov dolárov pre ešte neexistujúci československý štát, sám priznal, že to bola odplata za jeho "Hilsneriádu" (Kalvoda s. 23).

175401

29.11.2013 4:56

RE: Hilsneriáda

Lu SanChin 154.?.?.?

Reakce na 175401

Masaryk pouze obhajil nevineho cloveka pred soudem ktery chtel vrazdu na nekoho hodit. Je celkem pochopitelne ze obec zidovska za to byla vdecna v dobe kdy se na zidy hazelo vsechno.
Zda z toho mel Masaryk financni zisk neni prokazano, nebot Slovaci rikaji ze to byli oni kteri dali Masarikovi nejvice peniz.

300020

7.11.2008 10:00

RE: publikovat či nepublikovat?

skud 194.?.?.?

Reakce na 175244

Celkem jsem čekal, že sezrovna ozvete vy. Podrážděně reagujete a v tomto případě platí pravidlo o potrefených husách. A dá se čekat, že se takto ozvou třeba Vanguard, Koumeles, Semtex a další podobného ražení.

175257

8.11.2008 15:11

RE: publikovat či nepublikovat?

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 175257

Vidíte, nezklamal jsem. Na takovou kokotinu je totiž třeba reagovat. A čekal jsem negativní reakce na svoji osobu. Zatím jsem byl označen za potrefenou husu, už jen čekám, kdy mě někdo nazve přisluhovačem, agentem Mossadu či něčím jiným. Od mnoha lidí zde bych to docela očekával.

175344

7.11.2008 9:36

Tento pohled na historii vzniku CSR

skud 194.?.?.?

se mi zdá mnohem reálnější, než ty pohádky, co nás učili ve škole, nebo coseoficiálně tvrdí. Takže tu máme další dokument, který rozbijí oficiální pravdy, jako třeba Analýza 17. listopad a mnoho dalších závažných dokumentů.

175250

7.11.2008 23:25

RE: Tento pohled na historii vzniku CSR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 175250

>se mi zdá mnohem reálnější, než ty pohádky, co nás učili
>ve škole,
Oficialni vyklad o cs. legiich v SSSR byl v nasi zemi za socialismu (ideologicky napojeneho na SSSR), negativni. Tak se to ucilo ve skolach. V podstate se jen vedelo, ze cs. legie v SSSR existovaly, odkud kam se presouvaly, ale gloriola se jim nenasazovala. Ta se namontovala az v dnesnim systemu z popudu malomocneho trucu, ze co je ruske, je zrudne, vylhane, kvalitativne mene hodnotne, proste ubohe kazdym coulem.
Za socialismu bylo u nas nezadouci jakkoliv zastinovat sovetske vojenske uspechy, a pokud meli Rusove s cs. legiemi nejake nevojenske problemy, ty se zaretusovaly, protoze vsude a vzdy musela byt zcela viditelne na prvnim miste ideologie a z ni vyplyvajici nerozborne pratelstvi.
Dnes, naopak, zlehcujeme (oficialne) vsechno ruske a naproti tomu, co je nebo bylo v opozici, treba i nelogicke, z popudu uz zmineneho trucu zvelicujeme. Az do tak pitome nesoudnosti nas oficialni postoj klesl.
Takze jadro pravdy kolem cs. legii je zahrabano nanosem ideologicke spiny z obou stran.
Izak

175319

7.11.2008 9:51

Odkaz

brekeke 147.?.?.?

Clanek je mozne najit /spolu s mnoha jinymi a take zajimavymi/ na strance http://www.cs-magazin.com/ , v leve liste dat hledat podle autora - Krystlík

Ma tam toho pozehnane [smích]

175254

7.11.2008 9:52

Jeste jeden odkaz

brekeke 147.?.?.?

Tentokrat na blog, o nemz se sice neda rici, ze by byl objektivni, ale urcite take stoji za precteni



http://planetaopic.wordpress.com/2008/10/02/zide-a-sioniste-hlavni-pakou-zrodu-csr/

175256

7.11.2008 10:24

Okolnosti zrodu ČSR

,mugc 195.?.?.?

Okolnosti zrodu ČSR
http://www.cs-magazin.com/2007-06/view.php?article=articles/cs070604.htm

vyhledavani podle autoru:
http://www.cs-magazin.com/seznam/seznam.php

175260

7.11.2008 11:08

Věřím...

pepep 83.?.?.?

Můj dědeček byl pán s mnoha styky a mnoha informacemi. Mluvil málo a co řekl, to si napřed pětkrát promyslel.
A ten mi kdysi, když jsme se bavili o Masarykovi, řekl zhruba totéž, co stojí v tomto článku.
Nikdy jsem neměl důvod cokoliv z toho, co mi děda řekl, zpochybnit.
Takže autor má, podle mne, nejspíš pravdu.

175264

7.11.2008 12:48

CS Magazín

hestroy 77.?.?.?

Jen tak pro zajímavost. S SC Magazínem má tuším něco společného náž známý buditel Rosťa Hedvíček. Kdo by si chtěl přečíst můj "rozhovor" s ním, pak je to zde... [smích]

175272

8.11.2008 13:56

RE: CS Magazín

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 175272

to je hodne extremni exemplar ustavniho chovance [vyplazený jazyk]

(pardon ale musel jsem - nejsem tak tolerantni jako hestroy)

175340

7.11.2008 13:41

TATÍČEK MASARYK - OTEC NÁRODA ?

sxg 91.?.?.?

Jejich prostřednictvím navázal Masaryk styky i s jinými politickými osobnostmi jako byl "plukovník" House, jenž přestože nebyl na vojně jako každý žid v té době, měl vojenskou hodnost a stal se prvním Wilsonovým osobním poradcem, když se stal prezidentem USA.
House byl spolupracovník Rothschildů a vymohl propuštění Trockého-Bronsteina. Druhým spolupracovníkem byl Jacob Schiff, jenž financoval školení Trockého bandy v USA za 1. sv. války.
http://tnit.fr/cs/c96.htm

175282

7.11.2008 15:47

Zrod CSR - prechodny most na zapad

Mohel 66.?.?.?

Je velmi mozne, ze casti agendy likvidace Rakousko-Uherske monarchie a stvoreni umeleho statu Ceskoslovenska bylo stvoreni "prechodneho mostu" pro migraci desetitisicu yiddu-chazaru, kteri do te doby zili hermeticky isolovani Ruskym carem, jen sami mezi sebou v Halici (ci Pale Settlment). Cast Halice se 1918 stala soucasti noveho Ceskoslovenska a to znamenalo prilezitost pro desetitisice chazarskych zidu,
se volne vydat na zapad, mezi krestanske narody, do zeme medu a mleka. Dnes potomci techto yiddu-chazaru okupuji vysoke pozice, napr. Klaus (jeho otec priemigroval do Nepomuku u Plzne, zmenil
jmeno z Pruzinsky na Klaus), Zantovsky, a tisice jinych parasitu dnes maskaradujici coby "Cesi", ci "Slovaci". I Viktor Kozeny (Lederer) ma podobny puvod, ci pozdeji Vladimir Zelezny (Eisenstock). Jinym znamym emigrantem ktery vyuzil teto prilezitosti byl hasidicky chazarsky zid jmenem Jan Hoch, pozdeji prejmenovan na Robert Maxwell (medialni magnat v Anglii). V Cesku pred casem vysla kniha od autorky jmenem Jindra Viezelova (rodacka z Nymburka, nar. 1927), pozdeji Rosenbaumova. Ta se po skonceni 2. svetove valky provdala za jednoho z yiddu-chazaru, jmenem Yitzek Rosenbaum, a napsala knihu "Posledni Chazari ze Zakarpatske Rusi". Skvela informace, autorka popisuje jak jeji Yitzek nebyl v zadnem koncentraku, ale jako neskryty zid
bojoval v madarske armade na strane nacistickeho Nemecka! Po jeho zatknuti Rudou Armadou, najednou jeho jatci objevili spolecneho jmenovatele, a ejhle! Byla to jiddish, "shalom"!, a mily Yitzek presel na stranu svych spolu-strategistu, do Rude Armady. Pani autorka popisuje historii chazaru, jak kdysi
byli konvertovani na talmudisticky judaismus importovany v 8.stoleti n.l. z Babylonu do tehdejsi Chazarie. Dale popisuje zivot techto kdysi chudych talmudistickych chazaru-zidu, zijicich hermeticky isolovanych od sveta, jen mezi sebou, v halicskych shtetlech, neco co je v rozporu s parazitickou
ideologii talmudistickeho judaismu ktera nakazuje vyssavat gojimske (krestanske) narody. A pise, jak po stvoreni CSR se houfy yiddu-chazaru presunulo smerem na zapad, do Cech, predevsim pak do Prahy, a jak po par letech se prijeli "ukazovat" zpet do svych rodnych shtetlu na Halici v autech, sperkach, kozesinach: vysledek vyssavani stavnatych ceskych gojimu ..
Bylo rozbiti Rakouska-Uherska a stvoreni Ceskoslovenska, tim padem vytvoreni prechodneho mostu pro chazary na zapad, tez casti agendy svetovych mocipanu smerujici k budoucimu NWO?
Amschel Rothschild: "Nechte me kontrolovat penize narodu, a pak me nezajima kdo dela politiku".

175289

7.11.2008 16:18

Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem

Montaznik 88.?.?.?

Rakousko byla teokracie - katolická církev byla politickou silou
a to zcela destruktivní.Válka přinesla veliká utrpení, v letech 1917 a hlavně v roce 1918 již obyvatelstvo trpělo nedostatkem potravin a asi nejhorší jsou dodnes patrné pomníčky v každé vesnici, kde je seznam padlých v první světové válce.Katolická církev však zvesela žehnala rakouským zbraním.Dostatečným obrázkem je též polní kurát Katz ze Švejka.Pan Krystlík je zjevným zastáncem tehdejšího katolického hnoje.
Nechci hájit Masaryka / také jeho původ je dost nejistý, jeho otcem zcela jistě není kočí Masařík!/, ale účel světí prostředky.
Vznik ČSR , jak je vidět, není zcela historicky uzavřená kapitola a třeba role Francie je z pohledu historiků hodně negativní, protože mělo jít vlastně o jakousi formu francouzského protektorátu v rámci ČSR.Také diskuze jak se dostali Němci do svazku ČSR a jak s nimi bylo zacházeno je také na místě.Ale bohužel, vše je dnes pouze jako historická zajímavost a nelze dopustit, aby na základě takových hodnocení vznikalo nějaké další bezpráví.Nelze provinění pradědů a dědů přenášet na současné potomky, ať již jde o jakoukoliv stranu.
Proto také je celý článek tak trochu onanie ducha.
Celá světová historie je zatížena podobnými lumpárnami a nevím, proč by zrovna vznik ČSR měl být nějak vypíchnut. Jsme takový národ sebemrskačů a masochistů, když se snažíme zase najít na někom nějaké pihy.
Máme daleko novější historii, třeba jenom cca 20 let zpátky a tam nejsme schopni zaujmout spravedlivé a přijatelné stanovisko a budeme se rozčilovat nad Masarykem, který nám může být už ukradený a o kterého se dnes skoro nikdo nezajímá.

175292

7.11.2008 18:01

RE: Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem

hc 194.?.?.?

Reakce na 175292

Jak se Němci dostali do ČSR je jednoduché: bydleli v českých zemích. On si ty hranice samozřejmě nikdo jen tak nevycucal z prstu. A Němci byli prapůvodně přistěhovalci, nikoliv původní obyvatelé.

175297

7.11.2008 20:20

cui bono?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 175292

Masaryk je poněkud kontroverzní osobnost. Na druhou stranu, bez těchto špinavých triků které vedly ke vzniku ČSR by jsme pořád byli jen čističi bot a slouhové bohatého německého/rakouského/židovského obyvatelstva žijícího u nás. Masaryk zkrátka pochopil, že bez podlézání Mezinárodnímu židovi nedosáhne ničeho. Není mi známo, že by židy nějak výrazně protěžoval i po vzniku ČSR. Naopak byl pod jejich stálou kontrolou ze strany jeho americké manželky a jejích zednářských přátel (František Bílek a spol. -doporučuji návštěvu bílkovy vily na Hradčanech v Praze, jde o typické zednářské umění a architekturu, inspirující zážitek)
Zřejmě Masaykovi moc nedůvěřovali.

Musím s vámi, Montážníku souhlasit v tom sebemrskačství. Článek mi poněkud připomíná pořad "české" televize Ta naše povaha česká, kde se pravidelně dozvídáme o českém maloměšťáctví, nesnášenlivosti, provinčnosti, hyenizmu a podobně. Opakem toho jsou pak různé multikulturní pořady o hodných turcích, arabech,židech,cikánech,vietnamcích kteří tak obohacují naši společnost. Komu kritika národních symbolů a idolů prospívá, to už všichni víme, proto bych byl opatrný s kritikou Masaryka. Ve srovnání s prolhaným lstivým členem chazar-klanu Havlových či slizkým Klausem/Pružinským to byl pořád pan Někdo.
Národní hrdinové v jiných zemích nebyli o nic lepší než Masaryk, spíš horší (zakladatelé USA byli bohatí otrokáři, hrdinové francouzské revoluce masoví vrazi, britský Cromwell diktátor,...atd). Národní idol má funkci symbolickou, národ stmelující.Pravda je zde vedlejší, důležité jsou ty pozitivní vlastnosti, které ztělesňoval a které můžeme uznávat i dnes (nebát se a nekrást).
Ikdyž, pravda, ten jeho hon na klerikály, odsuzování náboženství a propagace ateizmu, zednářského humanizmu (předchůdce židobolševizmu) mi požád leží v žaludku. Přesto ho nemohu zcela odsoudit.Pořád si myslím, že to myslel dobře, jen podcenil nadnárodní židozednářskou kliku a skryté cíle humanisticko-zednářského učení.

175307

7.11.2008 20:20

RE: Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 175292

A ještě jeden odkaz:
http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/54681/Francouz...

175308

8.11.2008 14:08

RE: Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 175292

prave naopak tyto kapitoly z nasi minulosti jsou trapne glirifikovany medii a vyukou a to stale dokola a to bez uvedeni faktu pokud se porad budete motat jen ve lzich nikdy z nich nevybrednete -> nejde o masochismus ale o pochopeni souvislosti jez zasahuji az do dneska

za podobne trapnou povazuji glorifikaci militantniho hnuti husitu - podporovat rabovace vlastni zeme ne dekuji nechci

to co masaryk s benesem tehdy vytvorili byla predevsim oaza sionismu - takze moji podporu takovemu utvaru cekat proste nemuze nikdo

GEGEN NWO
GEGEN ZIONIZM

175342

7.11.2008 20:32

Jiný, neméně zajímavý článek

hestroy 77.?.?.?

Nedávno to tu proběhlo, ale raději to připomenu, protože se to k tomuto článku velice hodí. V blogu Jan Berwid-Buquoy najdete informace o vzniku ČSR v úplně jiné pespektivě. Doporučuji. Je to opravdu k zamyšlení. I další články tohoto pána jsou velice zajímavé!!!

175309

7.11.2008 22:55

RE: Jiný, neméně zajímavý článek

Filip S 147.?.?.?

Reakce na 175309

Ten autor je Baron Prášil. Vymýšlí si, jeho články jsou z 90% fantazie.

Odkaz.

175317

7.11.2008 21:39

A co tím chce Krysík říci ? Že my Češi jsme podřadný národ. Salónní úředník Krysík je zřejmě placen z německých grantů,

Mejla 83.?.?.?

a tak není možné, aby na Češích zůstala nitka suchá.

175313

Příspěvků: 33

07.11. 05:22 alois  Cetll jsem 5 dilnou
07.11. 08:47 Jiří Koubek  publikovat či nepublikovat?
07.11. 09:25 Saša  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 12:41 hestroy  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 18:47 Krabat  RE: publikovat či nepublikovat?
08.11. 15:06 Jiří Koubek  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 09:51 hledac pravdy  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 10:32 brekeke  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 12:57 Lucifuge  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 20:58 hledac pravdy  RE: publikovat či nepublikovat?
08.11. 13:47 Cerw  RE: publikovat či nepublikovat?
09.11. 16:07  RE: Hilsneriáda
29.11. 04:56 Lu SanChin  RE: Hilsneriáda
07.11. 10:00 skud  RE: publikovat či nepublikovat?
08.11. 15:11 Jiří Koubek  RE: publikovat či nepublikovat?
07.11. 09:36 skud  Tento pohled na historii vzniku CSR
07.11. 23:25  RE: Tento pohled na historii vzniku CSR
07.11. 09:51 brekeke  Odkaz
07.11. 09:52 brekeke  Jeste jeden odkaz
07.11. 10:24 ,mugc  Okolnosti zrodu ČSR
07.11. 11:08 pepep  Věřím...
07.11. 12:48 hestroy  CS Magazín
08.11. 13:56 Cerw  RE: CS Magazín
07.11. 13:41 sxg  TATÍČEK MASARYK - OTEC NÁRODA ?
07.11. 15:47 Mohel  Zrod CSR - prechodny most na zapad
07.11. 16:18 Montaznik  Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem
07.11. 18:01 hc  RE: Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem
07.11. 20:20  cui bono?
07.11. 20:20 Kropáč  RE: Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem
08.11. 14:08 Cerw  RE: Dobu Masaryka nelze hodnotit dnešním měřítkem
07.11. 20:32 hestroy  Jiný, neméně zajímavý článek
07.11. 22:55 Filip S  RE: Jiný, neméně zajímavý článek
07.11. 21:39 Mejla  A co tím chce Krysík říci ? Že my Češi jsme podřadný národ. Salónní úředník Krysík je zřejmě placen z německých grantů,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 28 čtenářů částkou 7 460 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 8

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,80 Kč
Euro
26,47 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
17,04 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
24,48 Kč
100 japonských jenů
20,93 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 981,17 Kč
1 unce stříbra
525,64 Kč
Bitcoin
413 798,65 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 039