Diskuze k článku

Bojuj proti rasismu. Buď rasista

Příspěvků 38

15.9.2008 1:11

Steigerwald ma pravdu

Bruce the Spruce 74.?.?.?

Nevim, co Vrbu tak rozcililo. Nadavek a utoku je v jeho clanku rozhodne vic, nez v clanku ktery kritizuje.
Steigerwald nikde na Cechy neutoci, utoci na rasisty a komunisty a ja s nim uplne souhlasim. Vetsina Cechu pokud vim rasisti a komunisti nejsou.
A pokud jde o nasi historii, mame byt na co hrdi. Nejruznejsi cesti kralove, obrozeni, boj legii proti bolsevikum, Masaryk, letci v Anglii, disidenti. A nakonec i Jan Hus a pocatek husitstvi, nez se to vsechno zvrhlo. Hajit husitske zlociny jen proto, ze se jich dopousteli Cesi muze jen nacionalista ktery o techhle vecech nic nevi.

170578

15.9.2008 8:47

RE: Steigerwald ma pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 170578

Zato nadávat jim může kdekdo, pokud možno z hlediska politické korektnosti 21.století.
Ale Salzmannův zeť Steigerwald je známá firma...

170596

15.9.2008 10:06

RE: Steigerwald ma pravdu

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 170578

Přesně tak, nechápu, co autora článku tak rozvzteklilo. Steigerwald napsal zcela průměrný, neobjevný, nudně konformní článek, který není ke čtení, ale celá iDnes je taková, takže jim to jde dobře dohromady. Urážet snad může zdravý rozum či elementární soudnost, ale češství?

170603

15.9.2008 11:23

RE: Steigerwald ma pravdu

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 170603

Není pan Vrba člen Národní strany? Pak bych jeho rozčilení chápal, Steigerwaldův článek je totiž o ní. A já neznám její program natolik, abych se k tomu mohl vyjádřit.

170609

15.9.2008 11:40

RE: Steigerwald ma pravdu

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 170609

Ani to ne. Já jsem "členem" NO (chodím na akce) a článek pana Steigerwalda mi naprosto nevadí.

170610

15.9.2008 11:43

RE: Steigerwald nema pravdu

8-P 88.?.?.?

Reakce na 170603

to já zase chápu, co autora rozvzteklilo. A myslím, že přečíst to nějakej obrozenec, nebo Masaryk a spol, tak jim jenom nevěřícně padne brada údivem, co je v dnes v Čechách možné. A kdyby si ten Steigerwaldův patvar přečetl Jan Hus, tak bude Boha prosit, aby odpustil té pomatené duši z budoucnosti.

Mě osobně nejvíc naštvala nepovedená narážka na husity. Steigerwald asi nemá ponětí, co je to Boží Zákon. Kdyby to věděl, tak by možná pochopil, že husitské války nebyly o bohatství, nebo o ropu, nebo o rasu, nebo o územní zisky. Husitské války byly o tom, jestli se budeme řídit desaterem, nebo zdali budeme poslouchat papeže.

170612

15.9.2008 18:17

RE: Steigerwald nema pravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170612

Ano, Hus byl velký mistr! A opět byly skvělé ideály použity, znečištěny a pak zapomenuty...

170650

15.9.2008 10:26

RE: Steigerwald ma pravdu

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 170578

> A nakonec i Jan Hus a pocatek
>husitstvi, nez se to vsechno zvrhlo.

Nebýt toho že se to zvrhlo, dneska byste ani nevěděl že Hus vůbec existoval.

170605

15.9.2008 18:18

RE: Steigerwald ma pravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170605

Co tím myslíte?

170653

16.9.2008 8:23

RE: Steigerwald ma pravdu

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 170653

>Co tím myslíte?

Prostě to, že za husitských válek dostali ti, kteří do tý doby psali dějiny, pěkně "na prdel."
V opačném případě jsem přesvědčenej, že by po Husovi smazali všechny stopy.

170705

15.9.2008 11:52

RE: Steigerwald ma pravdu

voyta 85.?.?.?

Reakce na 170578

Možná pana Vrbu trochu rozčarovalo i to, že demokrat Steigerwald jak se sám nazývá by nejraději všechny kdo se mu nelíbí postavil mimo zákon. S tím, že se pan Vrba zastává Husitů to snad ani nemyslíte vážně nebo jsme každý četli jiný článek.
P.S.: členem Národní(ani jiné)strany nejsem

170613

15.9.2008 12:47

RE: Steigerwald ma pravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170578

Tak tak, hájit zločiny protihustitského hnutí může jen katolický fanatik, který o těchhle věcech nic neví... Každá válka probíhá stejně a je jedno, jestli ji vedou křížové výpravy, nebo husitské výpravy. Obojí je prasárna, ale násilná katolizace byla z celkového pohledu skutečnou katastrofou. [oči v sloup]

170615

15.9.2008 14:06

RE: Steigerwald ma pravdu

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 170615

Presne tak, v dobe Hussitske, byly polozeny zaklady ceske anrodnosti. At chceme nebo ne, nas jazyk ma v te dobe silne koreny (hacky carky atd.) Moralni poselstvi je take silne.
Chapu ze globalizatorum a podobnym lidem je tohle proti srsti. Vzdyt by to misto sede masy, mohlo vytvorit silny a barevny prvek. O ten neni zajem!
Globalizator potrebuje vsechno pokud mozno stejne. Stejne svatky, stejne tradice, stejne lidi.

170620

15.9.2008 21:51

RE: Steigerwald ma pravdu

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 170615

Rekatolizace (bohužel násilná, uznávám) nebyla katastrofou, ale zachránila český národ před pomalým poněmčením, které by nevyhnutelně přišlo se setrváním národa v protestantismu, jehož ideové zdroje a školy byly takřka bezvýhradně německé. Orientace na národnostně indiferentní Habsburky a nadnárodní katolickou církev, stejně jako převažující vliv románského světa nám zachránila češtinu před pádem do nicoty. Je fakt, že i po jazykovém poněmčení Čechů by asi nadále existoval český (tschechisch) národ, stejně jako existuje poangličtělý národ irský, ale čeština by zřejmě byla jen okrajovou kuriozitou, v běžném životě používanou jen výjimečně, jako je tomu u irštiny. Už v předbělohorském období se zcela poněmčily některé původně české šlechtické rody (například Varteberkové) a povstalí stavové si poté, co si odhlasovali, že do zemské obce nesmí být přijímám nikdo kdo neumí česky, za krále zvolili Fridricha Falckého, Němce jako poleno, češtiny absolutně neznalého, který si svým protestantským fanatismem („očista“ Svatovítské katedrály) nijak nezadal s fanatismem katolickým Ferdinanda II.

Pokud bude někdo namítat, že k poněmčování přesto došlo, je to jistě pravda. K poněmčování ale došlo až za vlády osvícenských vladařů Marie Terezie a Josefa II., kteří potřebovali němčinu jako základní komunikační jazyk sjednoceného státu. V tomto případě šlo ale o poněmčování seshora (na rozdíl od germanizace předbělohorské, která probíhala přirozenou cestou zezdola), které trvalo poměrně krátkou dobu cca 50 let a národ se mu dokázal ubránit.

170672

16.9.2008 0:48

RE: Steigerwald ma pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 170672

hezky vyloženo. díky.

170688

15.9.2008 6:29

.

cyp 195.?.?.?

jestli je rasismus to, že nesnáším sionisty, za to, jaký bordel dělají po světě, o cigánech nemluvě, tak jsem rasista, protože mě tohle označení neuráží...uráželo by mě, kdyby si tyto dva druhy hmyzu o mě myslely něco dobrého

170587

15.9.2008 7:02

pane štajgrvalde!

jehuda low ben bezalel 88.?.?.?

komunismus pokud vím spustili židé,židé se pasovali na vyvolený národ(což je rasismus jako prase)pseudoliberální intoši jsou zkázou nejen česka ale celého světa a titíž se rekrutují hlavně z vašeho ,,vyvoleného národa,, nazdar!!!

170589

15.9.2008 16:00

RE: pane štajgrvalde!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 170589

Nelíbí se vám co píše Steigerwald o Češích a sám píšete to samé o židech...myslím ono vhození do jednoho pytle.

Někteří Ceši zcela jistě jsou rasisti, někteří židé se zcela jistě podíleli na komunismu a někteří z nich jsou zcela jistě i pseudoliberálními intoši.

Stejný metr pro všechny, to je to oč tu běží.

170629

15.9.2008 17:43

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170629

Tak, tak, pane Yamato. Někteří židé nečtou Talmud, takže to nejsou židé, možná snad Židé. Pokud však je to Chazar, pak to jen těžko může být Žid, takže zbývá možnost, že je to žid. Pokud najdeme paralelu žid - křesťan - muslim, pak je nutné se podívat, co obsahují náboženské knihy těchto náboženství. Pokud vezmeme odpovídající Knihu jako zdroj toho, co je pro příznivce těchto náboženství směrodatné, můžeme dojít k zajímavým věcem.

A když už jsme u těch židů, proberme si např. Talmud, o kterém řekl rabín Morris N. Kertzer: „Talmud se skládá ze 63 knih, právních, etických a historických citátů starověkých rabínů. Byl vydán pět století po narození Krista. Je to právní kodex, který formuje základy židovského náboženství, a je příručkou, podle které se trénují rabíni.“

A cože to v Talmudu kromě jiného najdeme? V Talmudu se s až vtěrnou dotěrností neustále poukazuje na rozdíl mezi židem a nežidem. Nežidé jsou pro ně modloslužebníci (např. symbolika kříže) a rozhodně to nevypadá, že by žid považoval nežida za sobě rovného. Naopak je zdůrazňována soudržnost židů a dokonce je na nežidy aplikováno jiné právo.

Takže znova. Žid, pokud žije v Čechách, není Žid, ale Čech, maximálně má židovské kořeny (tedy pokud je to Sefardi a ne AshkeNazi). Může být židem - příslušníkem náboženství. Pokud je, pak vyznává hodnoty Talmudu. Čímžtopádem společné názory.

Tak jak to je, pane Yamato? [smích]

170641

15.9.2008 17:50

RE: pane štajgrvalde!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 170641

Ále, tyhle věčné okecávačky kdo je a není žid, Žid, Chazar atd., s tím mě dejte pokoj.

Víte moc dobře o co mi v tom příspěvku OPRAVDU šlo.

Ostatně...Talmud nebo Korán či Bible, pro mě je to stejný hnus.

Nazdar [mrknutí jedním okem]

170643

15.9.2008 17:58

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170643

Rád bych vám dal pokoj... Bohužel jsou tyhle věčné okecávačky oficiální politikou státu Izrael... Věřte nevěřte, stejný metr bude pro všechny platit až ve chvíli, kdy jedna strana přestane být systematicky zvýhodňována. Ale jinak máte pravdu, jen jsem se tak zamyslel nad tím dvojím metrem...

Zdar! [smích]

170645

15.9.2008 18:04

RE: pane štajgrvalde!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 170645

Požadujeme-li použití stejného metru pro všechny, musíme jej také sami používat. Kolektivní kritika (vina atd.) je pak samozřejmě nepřjatelná.

170647

15.9.2008 18:12

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170647

Jistě, máte pravdu. Bohužel je tu jeden ošklivý precedens, při kterém je kolektivní vina aplikována a to je případ reparací, které tečou z Německa do Izraele. Nebo máte pocit, že dnešní daňoví poplatníci nesou vinu za pár bláznů?

Kolektivní trest je také aplikován v Palestině, kde jsou za tetoristy označováni paušálně všichni Arabové...

Inu, je to zapeklité... Pokud to budeme dodržovat my a oni ne, kam asi dojdeme? [oči v sloup]

170649

15.9.2008 18:26

RE: pane štajgrvalde!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 170649

Ale prosim vás, jakýpak precedens? Děláte jak kdyby toto byl první a skoro jediný příklad aplikace kolektivní viny. Co ty nekonečné počty jiných aplikovaných jinými proto jiným? Za ty tisíce let historie...

Vy nejspíš otevřete plechovku a tam je aspoň jeden žid (Žid, Chazar...doplňte si co se vám líbí), ale svět je prostě nepoměrně složitější než "my" vs "oni".


A pokud nebudeme dodržovat pravidla, která požadujeme? Nu...pak nemáme nejmenší právo si stěžovat.

170655

15.9.2008 18:39

RE: pane štajgrvalde!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170655

Samozřejmě souhlasím... Ale to nic neřeší...

170657

15.9.2008 19:30

RE: pane štajgrvalde!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 170657

Militia est vita hominis super terram [mrknutí jedním okem]

170660

15.9.2008 20:04

RE: pane štajgrvalde!

google 84.?.?.?

Reakce na 170655

"Ak existuje v dejinách spojenie, je to Žid. V tejto krajine, ktorá sa k nemu chovala priateľsky, konšpiroval, kul úklady, podkopával, prostituoval a korumpoval a odvážil sa vymyslieť schému smrti každého kresťanského princípu, ktorý ho ochraňoval."

Rev.Wiliam S. Mitchell of Philadelphia, citovaný v Count Cherep-Spiridovich's The Secret World Geverment, strana 194

170663

15.9.2008 10:36

husité, komunisté, sionisté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

S těmi husity má Steigerwald pravdu, ale zapomněl dodat, že husitské hnutí je výsledek práce jeho vyvolených a zednářů za účelem rozbití evropské civilizace (naštěstí se nepovedlo, odnesli jsme to jen my, návratem o 200let zpět a úpadkem celé společnosi). S českou tradicí nemají husité nic společného. Je to stejný nesmysl, jeko tvrzení, že komunizmus je tradiční ruská záležitost. Přitom každý ví, že komunizmus je vynález německého žida Marxe (ve skutečnosti jde o kolektivní rabínské dílo).Zbytek jsou xenofobní (národnostně Steigerwald patří na Střední východ [smích]) bláboly.
Mimochodem, není náhodou v zákonech něco o hanobení rasy, přesvědčení, NÁRODA? Je na čase na tyto talmudistické agenty začít podávat žaloby. Použít jejich zbraň proti nim.

170606

15.9.2008 20:58

RE: husité, komunisté, sionisté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 170606

komunismus a ruská záležitost? ani náhodou! je to vynález źidovský (Marx), realizovaný źidy (82% źidů v porevoluční době na vedoucích postech bolševického státu) a ve vedení měli (jen co si z hlavy vzpomínám) 3 źidy - Lenina (napůl, po matce Blank), poloźida a pologruzínce Džugašviliho (Stalina) a jeho pravou ruku polského źida Berju.
nejsem si však úplně jistý, jestli už v husitské době (1415?) byli zednáři, popřípadě dostatečně organizovaní a mocní na to, aby zinscenovali tu nešlechetnou husitskou revoluci s vražděním, loupením, znásilňováním a vypalováním. ale uvítám odkaz k podpoření tohoto názoru. díky.

170667

16.9.2008 9:47

RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 170667

Zednáři v této době oficiálně neexistovali, to máte pravdu. Ale protozednářské organizace s naprosto stejnými cíli ano. Já jsem první zmínky zachytil ve školním dějepise (na střední). Jednalo se o Bratrstvo obruče, jehož členem byl Václav IV. syn Karla IV. Rovněž Rosekruciáni působili v té době v Praze a také Bratrstvo božího těla (pokud počítáme i Templáře, tak ti tam byli o 300 let dříve). Tyto organizace získaly významné pozice ve Vysokém učení pražském, kde založili ideologickou líheň zednářství (v jejich tradici dnes pokračuje například FSS Univerzity Karlovy s obory gender studií a multikulturalizmu). Později získali husité na škole většinu a vyházeli všechny katolíky (husitská teologická fakulta existuje na FF UK dodnes).

A právě za Václava IV se začali rozmáhat tajné spolky a hereze vedená Janem Husem (oficiálně. skutečná hlava organizace není známá, Hus jen sehrál roli užitečného idiota).Václav IV. zřejmě neměl špatné úmysly, jen byl slabý panovník. Už ve škole jsme se učili, že se raději oddávál radovánkám z lazebnicemi ve společnosti svých kumpánů z bratrstva. A až se vzpamatoval a vystřízlivěl, tak jen zíral, co v době jeho "nepanování" udělali s jeho zemí. Na poslední chvíli se to snažil zastavit, ale protozednářské organizace byly tak mocné, že jej s pomocí šlechty dokonce uvěznily (tohle by si jeho otec, Karel IV nikdy nenechal líbit).
V Bratrstvu obruče byli zejména šlechtici. Stejně jako v husitském hnutí (rovnost a bratrství byla jen zástěrka pro zmanipulování chudých mas, kdo tam vstoupil, brzo zjistil, že někteří jsou si rovnější).

Hlavní motivací šlechtických husitů byla "privatizace" rozsáhlého církevního majetku. Tedy jeho rozkradení nenasytnou šlechtou. K čemuž také posléze došlo. Chudý, prostý lid v jehož jménu se tak dělo, samozřejmě utřel hubu (jako vždycky) a musel zápasit o holou existenci v rozvrácené zemi, zbídačené husitskými válkami. (to už se v zednářském školním dějepise zmiňuje jen jednou stručnou větou, pokud vůbec).

Hlavní motivací talmudistů, kteří stvořili husitství byly stejné jako těch dnešních. Rozvrácení křesťanského světového řádu a nastolení nového světového uspořádání, s talmudistickými pány a gojimskými otroky.(už 500-1000 let se jim to nedaří, také díky silné církvi).

To jen tak stručně na vysvětlenou. Téma by vydalo na samostatný rozsáhlý článek.

170713

16.9.2008 18:15

RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři

l.leimas 88.?.?.?

Reakce na 170713

Jen pro úplnost, Husovi a Čechům v té době nejvíc vadilo, že církev svatá římská všeobecná už má tři papeže kteří se vzájemně proklínají, a nejen že si vyhlásili vzájemně válku, ale začali prodávat odpustky, aby měli na válčení. Křesťané zabíjí křesťany a kupují si odpuštění hříchů! Pro silně věřící Čechy to byl šok, křesťanský svět do té nepoznal většího úpadku.
Češi té doby nebyli žádní dementi z diskuzí na „novinkách.“ Na poměry Evropy zde byla vysoká vzdělanost možná nejvyšší, pro (primitivy většina lidu uměla číst a psát, stála tu univerzita. Doporučuji všem najít si pořadí jazyků do kterých byla překládána Bible. Někdo bude překvapen.
Katolická vrchnost na tom byla se vzděláním bídně a její morální kredit? Nic moc vždyť papežem, svatým otcem se stal pirát a kdoví kdo ještě.
No a tak začaly křížové války, jenže nedostatek vzdělání a přirozené inteligence evropského rytířstva způsobil že zašroubovaní do plechu přijeli před hlavně českých kanonýrů a ti z nich v součinnosti s ostatními druhy vojsk udělali krmení pro červy. To jsou ty krutosti, víme? Češi byli první kdo v té době navrhoval něco jako konvenci o válečných zajatcích, víte to nevíte? Nehodí se takové téma?
Zvláštní téma je král Václav. Byl podle našich učebnic „slabý král,“ ale zahraniční prameny hodnotí jeho kratochvíle poněkud jinak. Například: nepovažují na rozdíl od prostých Čechů dneška máchání kupců v koši ve Vltavě (často do utopení) za něco příkladného. Necení ani podíl na zamordování Jana Nepomuckého ani vlastnoruční zastřelení mnicha v lese při lovu se slovy „má se modlit v klášteře a neplašit mi zvěř“
Ocenění nedošlo ani nabodnutí kuchaře na rožeň kvůli spálené pečeni. Zato má Václav čestné místo v knize šílení vládcové, i se svým Francouzským bratrancem a jeho rodinou.

170760

17.9.2008 18:57

RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 170760

Tento názor pokládám za nesmysl.
Římskokatolická církev dle svých pravidel měla jen jednoho papeže (pravého). Že se někdo další vyhlásil za papeže, respektive že nějaké zájmové skupiny si vyhlásily "svého" "papeže" (vzdoropapeže) jako svou politickou figurku, to neznamená, že církev měla papežů víc. Znamená to pouze, že se více lidí za papeže vydávalo, ačkoliv nebyli právoplatně zvoleni.
"Proklínání" si rovněž vysvětlujete špatně - šlo o označení těch "nepravých" za původce zmatků (což byli) a proto museli být co nejvýrazněji označeni za špatné, a vyobcováni z církve, se všemi důsledky. Nešlo rozhodně o nějaké kočkování nebo nadávání si kluků na hřišti.
Odpustky se neprodávaly, ale byly vyžadovány příspěvky na boje ve "svaté zemi".
Nicméně úpadek mravů a zneužívání duchovního/funkčního postavení bylo v té době bohužel skutečností (lidé někdy/většinou podlehnou příležitosti). Což ovšem neopravňuje nikoho k občanské válce ani k pokusu o rozpoutácí světové (tehdy evropské) revoluce. Věci se dají řešit i jinak než vražděním, bestialitami, zlodějnou, zmatkem a pleněním neskutečného rozsahu. Ostatně lůza (jako vždy oklamaná a využitá) si až pozdě uvědomila, k čemu posloužila, a že jí to nic pozitivního nepřineslo. Jen snílci, nechápající jak to tehdy vlastně bylo, u toho rozdvojení/zmatení vydrželi dodnes (pár tisíc). A jen vlivem komunistické propagandy se učilo v českém dějepise o té občanské válce jako o "hrdinství" a o oprávněném boji s nenáviděnou církví - ostatně co jiného čekat od komoušů...?

170860

17.9.2008 18:34

RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 170713

Děkuji i za to stručné nastínění tehdejších poměrů. Zajímavé.
Templáře řadíte mezi ty špatné?

170858

15.9.2008 21:09

komedie a šaškárny

Leimas 88.?.?.?

Klasika jarmulkářská, první uráží gojimy, druhý židy, třetí pak mluví o antisemitismu ve společnosti a viní z toho křesťanství (Christianství). A proč ? Opravdu to nevíte? No proto, že Ježíš byl žid a nežidé se jen skrze něj dostávají k Bohu Hospodinovi (tak to říká písmo) a to je to, co ortodoxním rabinistům vadí, čekají svého Mesiáše, jenže dokud bude víra v Ježíše Krista už žádný Mesiáš nepřijde . No a tak nenapadlo rabínské nic lepšího než, že odvedou „pronárody i své zbloudilé“ od víry v Krista i od Hospodina a tím si vynutí seslání nového Mesiáše. Směšná stupidita kdyby kvůli ní nebylo tolik mrtvých. Rozbor je nadlouho,koho to zajímá přečtěte si to v Bibli a přmýšlejte.
PS: Bible je svou podstatou židovský text a ty se nečtou, ale vykládají (snažíme se porozumět co tím chtěl autor říct.

170668

16.9.2008 9:52

Hledání podstaty zla

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Autora článku chápu. Pseudodemokraté, osvícenci, mudrcové, filosofové, politici a jiní myslitelé vymýšlejí teorie ve kterých osvětlují podstatu zla. Za vším buď stojí židé, muslimové, nevěřící, cigáni, američané, rusové, češi, němci atd. atd. atd. Je to buď genetická informace uložená někde v genech příslušné rasy, která způsobuje zlo (čirá eugenika) popř. spolu s genetickou dispozicí hraje roli i kulturně-historický původ, jež vytváří z rasy etnikum. V jiných teoriích jde o více faktorů včetně geografického či politického, které charakterizují jako nositele zla národ popř. příslušníky určité víry (ideologie). Prostě zlo musí být odhaleno za každou cenu. ... Nevím, nechci se všech těch myslitelů dotknout ale nebude spíš příčina zla v člověku samotném ? Agresivita si najde vždy důvod pro to aby mohla být uvolněna. Argumentem může být "hon na čarodějnice", boj proti komunismu, boj proti fašismu, boj proti rasismu, boj za svatou vyvolenou krev proti podřadným .. COKOLIV. Agresivita jako velmi efetivní nástroj k dosažení cílů. Zastavit ji může pouze vlastní svědomí agresora (nečiň druhému to co nechceš aby bylo učiněno tobě) nebo na straně druhé systém, který umožní skutečnou svobodu projevu. Jen neomezená kritika čehokoliv (bez výjimek) může poukázat na skryté cíle agresora a tím jej zastavit. Stačí jen zabránit agresorovi aby na sebe nabalil hordy věřících (následovníků, stoupenců), kteří mu umožní dosažení jeho cílů.

170716

16.9.2008 20:44

Takze (mam na mysli zdejsi prispevky a odborne rozbory)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

kecani o nicem. Samozrejme ze stein vzdy lze a jmenuje se vetsinou jinak nezli jeho tata. Tyhle vzdelane pindocamcani jsou stejne k nicemu radeji si drzte ruku na srajtofli ,jede se z vrsku. America je brouk a to je fakt. Jestli si nekdo mysli ze se ho to netyka ,velky omyl . Oni ti "pratele" jsou totiz rozlezli vsude maji vse pod kontrolou. Ted napriklad vysvetluji jak z toho ven, ale rozkradeno je jiz a tak ty davy co opet a opet ztraci svoje penze a uspory opravdu potrebuji utechu a radu.Proto se nebavte o husitech ale o tech , co to vse delaji.A co se tyce rasismu rad si ctu v heretzu coz doporucuji, tam to rasismem opravdu srsi, ta nenavist ke vsemu co nechvali Israel ci zida . Mozna ze i slovo zid je dnes antisemitismus . Dopisuji tam opravdu borci. Jeden z nich je napriklad editor-censor Lubomir Stejskal ktery bedlive hlida blogy na Aktualne.cz.Jiste svoje vi i zdejsi editor censor , jeho osoba zabira znacnou cast onech novin.Jinak napriklad nevim proc editor vyskrtl muj odkaz s titulkem "Zid a flaska vodky". Byl to dojemny clanek v eretz jak se uchlastany zid v Nemecku emigrovavsi z Ruska pochovava a musi dovolit hlavni rabaj v Nemecku aby mu dali na cestu do ,no nekam ,do rakve onu flasku vodky (mozna i neukradeny obsah) [cool]
PS Nikdy jsem antisemita nebyl ale sleduji situaci a zacinam mit SVUJ nazor,myslim ze to nedelaji dobre a pripada mne to tak ze vylezli ze skrini jako teplousi a je jim jedno co si kdo mysli stejne.

170771

17.9.2008 12:29

Ale pani

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

stale nerozumiem, preco sa tak navazate do bezneho clanku isteho
Steigerwalda, vraj zata Salzmana. Spomente na jeho politicky vyvoj pred, po a teraz v roku 2008. Mali by ste na neho pozerat ako na zaujimavu "zrudicku" najdenu na Galapagach. Je to taky ohyzdny leguan, ktory si mysli, ze je viac ako ostatni. Nadleguan. Ved je to len exponat ZOO
[chechtot] Jeden z jeho celade, vraj dramatik ma teraz v Bratislave v ND premieru akehosi svojho paskvilu. Nie je to ziaden Beckett.
Je to tiez nadleguan tohto rodu. A prezradim vam nieco ... pst.
Najradsej ma humanitarne bombardovanie civilneho obyvatelstva. Takze to uz su traja nadleguani: tento pisalek, tento dalsi "dramatik" a teraz sa pridal akysi Shakalsvilli. Dvaja maju radi bombardovanie civilov no a ten treti - Steigerwald nebude lepsi. No povedzte pani, co sa rozculujete a co od nadleguanov ocakavate [chechtot] [chechtot] [chechtot]

170835

17.9.2008 19:06

Bud Rasista .....

Kadence crazy 154.?.?.?

Tak ja rasista a dokonce antisemitickej po tom co jsem si precet v tomto clanku uz jsem ! Mel by si ten clanek precist kazdej ceskej obcan v CZ i v zahranici aby vedel o co israelitum vlastne jde ........ [naštvaný]

170862

Příspěvků: 38

15.09. 01:11 Bruce the Spruce  Steigerwald ma pravdu
15.09. 08:47  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 10:06 Michal Přikryl  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 11:23 Vodník  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 11:40 Michal Přikryl  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 11:43 8-P  RE: Steigerwald nema pravdu
15.09. 18:17 hestroy  RE: Steigerwald nema pravdu
15.09. 10:26 Robocrep  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 18:18 hestroy  RE: Steigerwald ma pravdu
16.09. 08:23 Robocrep  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 11:52 voyta  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 12:47 hestroy  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 14:06 Grovik  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 21:51 Vanguard  RE: Steigerwald ma pravdu
16.09. 00:48  RE: Steigerwald ma pravdu
15.09. 06:29 cyp  .
15.09. 07:02 jehuda low ben bezalel  pane štajgrvalde!
15.09. 16:00 Miroslav Yamato  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 17:43 hestroy  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 17:50 Miroslav Yamato  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 17:58 hestroy  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 18:04 Miroslav Yamato  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 18:12 hestroy  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 18:26 Miroslav Yamato  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 18:39 hestroy  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 19:30 Miroslav Yamato  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 20:04 google  RE: pane štajgrvalde!
15.09. 10:36  husité, komunisté, sionisté
15.09. 20:58  RE: husité, komunisté, sionisté
16.09. 09:47  RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři
16.09. 18:15 l.leimas  RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři
17.09. 18:57  RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři
17.09. 18:34  RE: husité, komunisté, sionisté, protozednáři
15.09. 21:09 Leimas  komedie a šaškárny
16.09. 09:52 jean.laroux  Hledání podstaty zla
16.09. 20:44  Takze (mam na mysli zdejsi prispevky a odborne rozbory)
17.09. 12:29 Gibi z Wilsonova  Ale pani
17.09. 19:06 Kadence crazy  Bud Rasista .....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 5

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 2

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
389 478,80 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 225