Diskuze k článku

Tragédie palestinského národa

Příspěvků 73

2.4.2002 8:53

Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Pane Stwora, já Vás beru.
K článku Vám napíšu asi něco víc.
Teď jen: další blázen co věří v OSN.

1269

2.4.2002 11:56

Tragédie palestinského národa

Queedo antisemita (zavináč) antiamerica (tečka) org 210.?.?.?

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost" v podobe zakonu ktere napomahaji ztrate soukromi a upadku demokracie, "chudaci palestinci" vzdyt kazdy vi, ze jen izrael ma pravdu za podpory proizraelske ameriky. Problem je v tom, ze izrael stale tezi z toho, ze za druhe svet. valky byli zide pronasledovani. Otazka jak moc je na jine strane. To by samo o sobe dalo spoustu casu popsat. Prikladem muze byt treba slavny Simon Wiesenthal (?) nevim, jestli jsem to napsal dobre. Ten ve jmenu "odplaty" pronasleduje uslinyta duchodce (dnes) a snazi se je soudit. Stejne je to s izraelem. Palestinci pasuji zbrane - za trest jim zbourame letiste. Palestinci nekoho zabili, vjedeme tam s tankama a srovname par budov. Coze? Byli v nichj lidi? To nic, to je jen odplata! Stejne jako pocit ameriky, ze je svetovy policajt a do vseho bude strkat rypak. Problem je v tom, ze pres rypak kazdy jednou dostane a pak se divi.

1271

2.4.2002 19:22

RE: Tragédie palestinského národa

Pavel 207.?.?.?

Reakce na 1271

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych
vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost"

Mily Queedo,
Nebyt statecnych lidi, kteri se v minulosti nebali "pichat do vosich hnizd", tak Svata inkvizice by upalovala lidi podnes...

1281

3.4.2002 22:15

RE: RE: Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 210.?.?.?

Reakce na 1281

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych
vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost"

Mily Queedo,
Nebyt statecnych lidi, kteri se v minulosti nebali "pichat do vosich
hnizd", tak Svata inkvizice by upalovala lidi podnes...

Samozrejme Pavle, ta otazka byla ciste akademicka. Chtel jsem jen poukazat na fakt, ze dnes je spatne to co za spatne oznaci ten kdo je zrovna u moci (jako ostatne vzdy v historii) a mam zkusenost, ze kolikrat neni mozne cokoli s tim udelat a navic to odnese ten, kdo se ozve. Jinak Svata inkvizice "upaluje lidi" i dnes. Jen se ty instituce jinak jmenuji.

1306

3.4.2002 20:56

RE: Tragédie palestinského národa

American 209.?.?.?

Reakce na 1271

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych
vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost" v podobe
zakonu ktere napomahaji ztrate soukromi a upadku demokracie, "chudaci
palestinci" vzdyt kazdy vi, ze jen izrael ma pravdu za podpory
proizraelske ameriky. Problem je v tom, ze izrael stale tezi z toho,
ze za druhe svet. valky byli zide pronasledovani. Otazka jak moc je na
jine strane. To by samo o sobe dalo spoustu casu popsat. Prikladem
muze byt treba slavny Simon Wiesenthal (?) nevim, jestli jsem to
napsal dobre. Ten ve jmenu "odplaty" pronasleduje uslinyta duchodce
(dnes) a snazi se je soudit. Stejne je to s izraelem. Palestinci
pasuji zbrane - za trest jim zbourame letiste. Palestinci nekoho
zabili, vjedeme tam s tankama a srovname par budov. Coze? Byli v nichj
lidi? To nic, to je jen odplata! Stejne jako pocit ameriky, ze je
svetovy policajt a do vseho bude strkat rypak. Problem je v tom, ze
pres rypak kazdy jednou dostane a pak se divi.

Doufam, ze po tom rypaku dostanes Ty!!

1305

3.4.2002 22:26

RE: RE: Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 210.?.?.?

Reakce na 1305

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych
vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost" v podobe
zakonu ktere napomahaji ztrate soukromi a upadku demokracie, "chudaci


palestinci" vzdyt kazdy vi, ze jen izrael ma pravdu za podpory
proizraelske ameriky. Problem je v tom, ze izrael stale tezi z toho,
ze za druhe svet. valky byli zide pronasledovani. Otazka jak moc je na


jine strane. To by samo o sobe dalo spoustu casu popsat. Prikladem
muze byt treba slavny Simon Wiesenthal (?) nevim, jestli jsem to
napsal dobre. Ten ve jmenu "odplaty" pronasleduje uslinyta duchodce
(dnes) a snazi se je soudit. Stejne je to s izraelem. Palestinci
pasuji zbrane - za trest jim zbourame letiste. Palestinci nekoho
zabili, vjedeme tam s tankama a srovname par budov. Coze? Byli v nichj


lidi? To nic, to je jen odplata! Stejne jako pocit ameriky, ze je
svetovy policajt a do vseho bude strkat rypak. Problem je v tom, ze
pres rypak kazdy jednou dostane a pak se divi.

Doufam, ze po tom rypaku dostanes Ty!!


Mily Karle, divim se, ze tak vyspely kapitalismus umoznuje lidem misto prace pouzivat firemni PC pro zabavu na Internetu. Jinak jak rika nas mily pan president Vaclav Havel: Pravda a laska zvitezi nad lzi a nenavisti. (sice se tim nejak moc neridi (viz jeho popularni milosti), ale jak se jinak rika ... na kazdou svini se reznik najde. Jinak proti americe (americanum vcelku nic nemam (dokonce bych se nekdy rad podival na narodni parky)) Spoustu vyhrad mam proti lidske hlouposti. Chapu, ze muj nazor se jakemusi pseudoamericanovi nebude zamlouvat, ale spousta nazoru spousty lidi se nekomu nezamlouva. Pravda je, ze amerika je stat pristehovalcu (ale kterej stat dneska neni). Ale dost urazek. Jak je v Irvine?

1307

4.4.2002 0:41

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

American 209.?.?.?

Reakce na 1307

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych
vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost" v podobe
zakonu ktere napomahaji ztrate soukromi a upadku demokracie, "chudaci




palestinci" vzdyt kazdy vi, ze jen izrael ma pravdu za podpory
proizraelske ameriky. Problem je v tom, ze izrael stale tezi z toho,
ze za druhe svet. valky byli zide pronasledovani. Otazka jak moc je na




jine strane. To by samo o sobe dalo spoustu casu popsat. Prikladem
muze byt treba slavny Simon Wiesenthal (?) nevim, jestli jsem to
napsal dobre. Ten ve jmenu "odplaty" pronasleduje uslinyta duchodce
(dnes) a snazi se je soudit. Stejne je to s izraelem. Palestinci
pasuji zbrane - za trest jim zbourame letiste. Palestinci nekoho
zabili, vjedeme tam s tankama a srovname par budov. Coze? Byli v nichj




lidi? To nic, to je jen odplata! Stejne jako pocit ameriky, ze je
svetovy policajt a do vseho bude strkat rypak. Problem je v tom, ze
pres rypak kazdy jednou dostane a pak se divi.

Doufam, ze po tom rypaku dostanes Ty!!


Mily Karle, divim se, ze tak vyspely kapitalismus umoznuje lidem misto
prace pouzivat firemni PC pro zabavu na Internetu. Jinak jak rika nas
mily pan president Vaclav Havel: Pravda a laska zvitezi nad lzi a
nenavisti. (sice se tim nejak moc neridi (viz jeho popularni milosti),
ale jak se jinak rika ... na kazdou svini se reznik najde. Jinak proti
americe (americanum vcelku nic nemam (dokonce bych se nekdy rad
podival na narodni parky)) Spoustu vyhrad mam proti lidske hlouposti.
Chapu, ze muj nazor se jakemusi pseudoamericanovi nebude zamlouvat,
ale spousta nazoru spousty lidi se nekomu nezamlouva. Pravda je, ze
amerika je stat pristehovalcu (ale kterej stat dneska neni). Ale dost
urazek. Jak je v Irvine?

Hele, nech si tu svou omacku o PC, firme, a o vyspelem kapitalismu a podobne. Tady byla rec o rypaku, a tu jsi zacal Ty. Pokud neumis nic napsat bez urazek, tak nedelej spatnou reklamu cechum a pseudocechum.

1310

4.4.2002 9:29

RE: RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 210.?.?.?

Reakce na 1310


Hele, nech si tu svou omacku o PC, firme, a o vyspelem kapitalismu a
podobne. Tady byla rec o rypaku, a tu jsi zacal Ty. Pokud neumis nic
napsat bez urazek, tak nedelej spatnou reklamu cechum a pseudocechum.

Mily Karle (Steve, nebo jak chces ...) koukam, ze cvsechny Tve prispevky jsou plne argumentu a jsou zcela nezaujate. Ja nikoho neurazim (alespon ne umyslne)Jenom malou otazku ... jak muze byt cech cely zivot zijici v cechach pseudocech? (imigranty (pseudocechy) nepocitam ty vetsinou neumi cesky ani kvaknout a kdyz je nekdo potka, je mu jasny, ze z jablone nespadly) jeste me napada co ma poukazani na par faktu spolecneho se spatnou reklamou? P.S.:Na dalsi tvoje napadani nebudu reagovat, tak se ani nesnaz ... Zatim pa-pa

1316

4.4.2002 3:57

RE: Tragédie palestinského národa

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 1271

Souhlasim, jen si rikam, jestli neni nebezpecne pichat do takovych
vosich hnizd jako "cikani v kanade", "americka hloupost" v podobe
zakonu ktere napomahaji ztrate soukromi a upadku demokracie, "chudaci
palestinci" vzdyt kazdy vi, ze jen izrael ma pravdu za podpory
proizraelske ameriky. Problem je v tom, ze izrael stale tezi z toho,
ze za druhe svet. valky byli zide pronasledovani. Otazka jak moc je na
jine strane. To by samo o sobe dalo spoustu casu popsat. Prikladem
muze byt treba slavny Simon Wiesenthal (?) nevim, jestli jsem to
napsal dobre. Ten ve jmenu "odplaty" pronasleduje uslinyta duchodce
(dnes) a snazi se je soudit. Stejne je to s izraelem. Palestinci
pasuji zbrane - za trest jim zbourame letiste. Palestinci nekoho
zabili, vjedeme tam s tankama a srovname par budov. Coze? Byli v nichj
lidi? To nic, to je jen odplata! Stejne jako pocit ameriky, ze je
svetovy policajt a do vseho bude strkat rypak. Problem je v tom, ze
pres rypak kazdy jednou dostane a pak se divi.

Queedo, jses idiot!

1313

10.10.2002 17:12

RE: Tragédie palestinského národa

KAREL KROACH (zavináč) 37 (tečka) COM 66.?.?.?

Reakce na 1271

VY JSTE PANE UPLNY BLBEC. VIDIM,ZE ZIDY NEMATE ZROVNA V LASCE - JA TAKE NE - NASTRKEJTE DO TOHO ALE DRUHOU SVETOVOU VALKU A POD.
JAK BY JSTE SE DIVAL NA TO KDYBY POLACI NEBO NEMCI K VAM POSILALI LIDI S BOMBAMA A ZABIJELI VASE NEVINNE LIDI, MOZNA TAKE NEKOHO Z VASI RODINY ? TO ZE PALESTINCI VZDY ZABIJI NEVINNE, NEKDY I DETI, TO JE PODLE VAS V PORADKU ? VY MUSITE BYT PEKNY VUL !!! VITE JISTE PROC SE TOLIK KRADE A VRAZDI, JA SI MYSLIM ZE JSTE JEDEN Z TECH CO KRICI ZE TRESTY JSOU NEUMERNE MALE - JAKO VETSINA LIDI A JAKO JA. PROC TEDY KRICITE KDYZ ISRAEL VLITNE NA OPLATKU DO PALESTINY. KDYBY TAM VLETLY POKAZDE A TROCHU TO TAM SROVNALI - REKNEME ZA KAZDEHO ISRAELCE 10-20 PALESTINCU MOZNA BY TO DNES VYPADALO JINAK.
VE SVETE BY MELO BYT MENE LIDI S VASIMA OMEZENYMA NAZORAMA A VICE LIDI BY SE MELO POSTAVIT PROTI VAM A ROZBIT VAM DRZKY.
KDYBY KAZDY VEDEL ZE HO CEKA OPRAVDOVY TREST ZA JEHO CINNOST - SMRT ZA SMRT A POD - SVET BY DNES VYPADAL UPNE JINAK.
MOJE MAMINKA ,KTERE JE 76 LET BY SE NEMUSELA DOMA BAT A MOHLA BY VECER JIT BEZE STRACHU NA PROCHAZKU.
BYL JSTE NEKDY V NEW YORKU - JESTLI NE TAK SE TAM JDETE VECER PROJIT, ONA BY VAS TA VASE SPRAVEDLNOST BRZO PRESLA.JA NORMALNE NEPREJI NIKOMU NIC ZLEHO, ALE TENTOKRAT BYCH SI PRAL ABY VAM,NEBO NEKOMU BLIZKEMU NEKDO PEKNE ROZBIL HUBU PRO 20 KORUN A POLICAJTI SLI NA KAFE A KDYBY HO POZDEJI CHYTLI TAK BY HO POKARALI.CHTEL BYCH PAK VIDET CO BY JSTE DELAL.NEBO KDYBY VAM NEKDO DAL PORADNOU FACKU - CHTEL BYCH VIDET JAK NASTAVUJETE DRUHOU TVAR. NEZ DATE VASE IDIOTSKE MYSLENI NA PAPIR, PREMYSLEJTE TROCHU - JENOM TAK MALICKO.

KAREL

4435

20.9.2005 18:03

RE: Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 1271

Jasně, takže vraždit ženský a děti je v pohodě a vlastně to jen přispívá k blaženějšímu životu věčnému (jak daleko je to od inkvizice?).

30475

2.4.2002 11:56

Tragédie palestinského národa

Rasto R. raro (zavináč) raro (tečka) sk 195.?.?.?

zaujimavy pohlad. len kde je v tejto veci USA? aka je charakteristika terorizmu? ako vzdy, je upravovana podla zaujmom mocnosti. je to cele ...

1272

2.4.2002 13:03

Tragédie palestinského národa

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Konečně někdo popsal, jak se věci mají od začátku. V českých médiích so toho asi nikdy nedočkáme. Díky, pane Stwora.

1273

2.4.2002 13:54

RE: Tragédie palestinského národa

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1273

Konečně někdo popsal, jak se věci mají od začátku. V českých médiích
so toho asi nikdy nedočkáme. Díky, pane Stwora.

No ono to tak od zacatku neni, to by bylo ponekud delsi[smích]) Kazdopadne je to na zacatek dostacujici.
BTW:
Ja osobne nechapu ty lidi, kteri se vyjadruji o sebevrazednych atentatnicich opovrzlive. Kolik z nas by se dokazalo zabit pro svou "vec"? V zadne pripade nesouhlasim s touto formou odporu, ale melo by to tem lidem, kterym je to urceno, naznacit, jak vazna ta situace je. Bohuzel to ma hlavne opacny ucinek, jelikoz jsou tito atentatnici prezentovani jako "fanatici a teroristi". Bohuzel tem lidem uz nezbyva nic jineho nez obetovat svuj zivot (a nejen svuj), ve snaze upoutat pozornost ke svym pozadavkum....
Kazdopadne zijem ve stastne dobe, kdy jsou veci v pohybu vice nez jindy a mame tak uzasnou moznost nasavat atmosferu prekotnych zmen[smích] Mam ale na jazyku dost nahorklou pachut[smích]

1275

2.4.2002 16:32

RE: RE: Tragédie palestinského národa

Dirigent 212.?.?.?

Reakce na 1275

jelikoz jsou tito atentatnici prezentovani jako "fanatici a teroristi".

Ale tito atentatnici jsou fanatici a teroristi. Kdyby vam zabili vase deti asi to nebudete pokladat za vhodny zpusob upoutani pozornosti.

Otazka: jak by se tedy podle vas mel nyni (nikoliv v minulosti)Izrael zachovat. Uzemi ktera drzi jsou zrejme dulezita ze strategickeho hlediska. Co by se asi stalo kdyby se tato uzemi dostala pod kontrolu palestincu. Jejich cilem, se kterym se nijak netaji, je likvidace Izraele.

1279

3.4.2002 14:56

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Martin Vanek morph (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 1279

Ale tito atentatnici jsou fanatici a teroristi. Kdyby vam zabili vase
deti asi to nebudete pokladat za vhodny zpusob upoutani pozornosti.
Zatimco bombou ci raketou je vse v cajku.

1298

25.4.2002 0:12

RE: RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

butrus 195.?.?.?

Reakce na 1298

Ale tito atentatnici jsou fanatici a teroristi. Kdyby vam zabili vase


deti asi to nebudete pokladat za vhodny zpusob upoutani pozornosti.
Zatimco bombou ci raketou je vse v cajku.

Jestlize izraelci zabijeji lidi, kteri by v budoucnou mohli zabit spoustu izraelcu (tj. pripravuji atentaty),
pripadne se v minulosti uz primo podileli na priprave atentatu na civilisty, je to
prece jen neco jineho...

1514

4.4.2002 9:14

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1279

jelikoz jsou tito atentatnici prezentovani jako "fanatici a
teroristi".


Ale tito atentatnici jsou fanatici a teroristi. Kdyby vam zabili vase
deti asi to nebudete pokladat za vhodny zpusob upoutani pozornosti.


Otazka: jak by se tedy podle vas mel nyni (nikoliv v minulosti)Izrael
zachovat. Uzemi ktera drzi jsou zrejme dulezita ze strategickeho
hlediska. Co by se asi stalo kdyby se tato uzemi dostala pod kontrolu
palestincu. Jejich cilem, se kterym se nijak netaji, je likvidace
Izraele.

Kdybych vedel jak se ma Izrael zachovat, tak bych asi delal neco jineho, treba poradce[smích] Kazdopadne neni nijak objevne rici, ze nasili nic neresi! A nemanm rad "kdyby". Az jednou nastane situace, o ktere mluvite rad vam podam informaci jak ji vyresim, ted je nemistne neco podobneho resit. Jestli se chcete vzivat do situace nekoho jineho, tak si budete muset o jeho zivote zjistit vic, nez informaci z TV o tom ze mu zabili dite. O tom jak chapat atentatniky nema cenu diskutovat, pro vas jsou to teroristi a fanatici, mne se toto oznaceni nelibi. To je vse.

Jinak jednim z duvodu okupace treba takovych Golan je hlavne voda, ktera je v uvedene oblasti stejne draha jako ropa.

1315

25.4.2002 0:08

Golan

butrus 195.?.?.?

Reakce na 1315



Jinak jednim z duvodu okupace treba takovych Golan je hlavne voda,
ktera je v uvedene oblasti stejne draha jako ropa.

Presne tak! Na druhou stranu jsou - diky Golanum Izraelci asi 30km od hlavniho mesta Syrie, coz pro Syrany neni asi moc dobry pocit, ze?
(Pravda, bez Golan by byli 40km, ale aspon by meli pred sebou hory....)

1513

8.4.2005 15:01

RE: Tragédie palestinského národa

XXXXX 84.?.?.?

Reakce na 1273

Jak se veci maji, dvet vždy chrani slabsi, jsou ublizeni tak ich svet lituje to je posldnich 50 let. Myslim si, ze clanek je jednostranne zaujaty neni vyvazeny a nema nic spolecneho z novinarinov. Kdyz nekdo komentuje konflikt, mimochedem jen z instnímy znalostmi problematiky, jako autor, a prikloní se jen chvilkama na jednu stranu je to ok tomu se vyhnout neda. Ale to co zde napsal on to je vrchol. Nadavad na zidy je zase jdnou v kurzu. Najdou vlaky, kto zato muze ........psat o chudacich terorizavaných izraelem je stejne jako psat o Saronov jako o mirutovrcovi. Vy pane ale pisete o rozpínavosti zidu a to je uz hodne brutalni. Ale je to as nazor tak dobre. Ja napr. nic nevim o HDP Jizní Srílanky tak o tom nepisu a tak to je i svama Bohu zel>Konečně někdo popsal, jak se věci mají od začátku. V českých
>médiích so toho asi nikdy nedočkáme. Díky, pane Stwora.

30371

2.4.2002 13:54

Tyzden bez auta

Nasraty Slovak 62.?.?.?

Pane Stwora, co je toto za pseudohumanisticky, nepragmaticky blabol ? Minulost sa zmenit neda, mna nezaujima kto ma historicku pravdu. To ju potom maju aj sudetaci ktori boli po vojne z ciech vystahovani. Mna zaujima co je teraz. A teraz je to, ze na jednej strane je islamsky fasizmus. Burat staroveke sochy, to nerobil ani Hitler. Zidia mozno nie su v prave co do historickeho kontextu - ale teraz tam bojuju aj za nas, zapadnu civilizaciu. Keby dostali islamisti volnu ruku, bola by tu inaksia sranda a neviem koho by utesilo, ze su v historickom prave. Pane Stora, mam pre vas navrh. Nechajte svoju zenu nosit tyzden cadoru, odstavte auta (lebo o zdroje ropy tu ide v prvom rade) a potom spletajte ze su Arabi v prave. Opakujem : Mozno aj su. Ale to ma uz nezaujima. Mna zaujima, ze sa da polozit uz v podstate rovnitko medzi realny islamizmus a fasizmus. Tento clanok prave od vas ma mierne sokoval. Co sa vam stalo ?

1276

2.4.2002 14:07

RE: Tyzden bez auta

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1276

Pane Stwora, co je toto za pseudohumanisticky, nepragmaticky blabol ?
Minulost sa zmenit neda, mna nezaujima kto ma historicku pravdu. To ju
potom maju aj sudetaci ktori boli po vojne z ciech vystahovani. Mna
zaujima co je teraz. A teraz je to, ze na jednej strane je islamsky
fasizmus. Burat staroveke sochy, to nerobil ani Hitler. Zidia mozno
nie su v prave co do historickeho kontextu - ale teraz tam bojuju aj
za nas, zapadnu civilizaciu.

Mozna by vas ta historie mohla trochu zajimat, protoze se z ni clovek muze i poucit. "Mne je jedno, ze tu komousi vladli 40 let a zkurvili tento narod k nepoznani, ja je ted budu volit, protoze maj krasne barevne letaky." Tak nejak si to ignorovani historie predstavujete? A co se toho Budhy tyka. Zajedte si do Egypta a kouknete se na pyramidy, slouzici za druhe svetove jako cvicny cil nejenom nemeckym vojakum. Ale to je vlastne historie, ktera vas nezajima. Kdy presne zacina, po skonceni televiznich novin?

1277

9.4.2002 16:09

RE: RE: Tyzden bez auta

Jan 147.?.?.?

Reakce na 1277

Zajedte si do Egypta a kouknete se na pyramidy,
slouzici za druhe svetove jako cvicny cil nejenom nemeckym vojakum.
Ale to je vlastne historie, ktera vas nezajima. Kdy presne zacina, po
skonceni televiznich novin?

Lu

1376

9.4.2002 16:13

RE: RE: Tyzden bez auta

Jan 147.?.?.?

Reakce na 1277

Zajedte si do Egypta a kouknete se na pyramidy,
slouzici za druhe svetove jako cvicny cil nejenom nemeckym vojakum.
Ale to je vlastne historie, ktera vas nezajima. Kdy presne zacina, po
skonceni televiznich novin?

Omluvam se, asi se to kouslo na diakritice.
Ludku, ty stopy po kulkach jsou od islamskych vojaku a obrazoborcu z dob chalifatu a nasledne Osmanske rise. Ta dira v boku Velke pyramidy zase od arabskych hledacu pokladu.
Nemci se do Egypta dostali leda jako zajatci.

1377

2.4.2002 15:08

Tragedie palestinskeho naroda

nacojmeno 24.?.?.?

Historie Palestincu nezacina kolem roku 1880. To jste to vzal smahem, pane Stworo.

1278

2.4.2002 17:15

Tragédie palestinského národa

Michal Ludvig 217.?.?.?

Predesilam, ze nejsem odbornikem na blizky vychod, ale mam pocit, ze kazda mince ma dve strany. A v tomhle clanku mi prave chybi ten pohled z druhe strany. Celkem prehledne je zde rozebrano, co za poslednich par desitek let pachali Izraelci, ale ani zminka o tom, jak se chovali Palestinci. Nechce se mi verit, ze Palestinci jen tise sedeli na svych polich a teprve az kdyz je Zide "neuveritelne srali", tak se zacali branit. Obavam se, ze uz zpocatku Izraelcum znacne zneprijemnovali zivot, protoze do jejich statu, Palestiny, prinaseli jinou, "spatnou" viru. I kdyby prvni Zide prichazeli s cistymi umysly a s vyhlidkami na spokojene souziti s puvodnimi obyvateli, Palestinci jim to neumoznili. A pak uz je to jen otazka nikdy nekonciciho kolotoce vzajemnych odplat za predchozi cin.
IMHO Pravo neni na strane ani jedne skupiny. Izraelci se jim tam "nakyblovali" (mimochodem rekl bych, ze uz pred 1880 jich tam dost zilo, precejenom historicky tohle uzemi neni cistokrevne arabske) a palestinci je rovnou zacali mydlit, protoze to podle nich byli bezverci (co na tom, ze jak Islam tak Krastanstvi vychazi z Judaismu). Takze nelze rict, ze jsou to jen ZIde, kdo jsou vinni soucasnou situaci.
Omoouvam se za delsi prispevek...

1280

2.4.2002 19:41

Tragédie palestinského národa

Tony 65.?.?.?

Pane Skwora, mohl by jste mozna i poradit, jak by se ti Izraelci meli zachovat kdyz oficialni palestinska/arabska/ ideologie neuznava Izrael jako stat. Mozna ze si pamatujete na heslo: vytlacit Zidy do more-jak kdysi psalo Rude Pravo. A mozna, ze si take pamatujete na fotografii Arafata, libajiciho se se s.Breznevem. Arafat je OTEC arabskeho terorismu/as well as-nositel Nobelovi ceny miru!/.

1282

2.4.2002 19:54

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1282

Samozřejmě, že ani Arabové nejsou bez viny. Arafat a celá jeho FOP se všemi odnožemi používají jasně teroristické prostředky. To nepopírám a také s tím nesouhlasím. Ale co jiného můžou dělat?
Jak by se líbilo Čechům, kdyby se na jejich území začal stěhovat národ s rozdílným náboženstvím (řekněme Indové) a OSN by určilo, že Češi se musí ve prospěch nově příchozích vzdát 78% svého území? A kdyby ti Indové se ani s tím nespokojili a začali systematicky ničit Čechy i v tom zbývajícím prostoru? My jsem přišli za války jen o třetinu území a dodnes je to pro nás potupa a krvavavá rána. Co jiného Palestincům zbývá, než používat teror, když na žádnou dohodu Izrael nereaguje?

A jak by se tedy měli Izraelci zachovat? Především uznat hranice z roku 1947. I tak na tom vydělali dosti na úkor Palestinců.

1283

3.4.2002 8:26

RE: RE: Tragédie palestinského národa

Michal Ludvig 217.?.?.?

Reakce na 1283

Jak by se líbilo Čechům, kdyby se na jejich území začal stěhovat národ
s rozdílným náboženstvím (řekněme Indové) a OSN by určilo, že Češi se
musí ve prospěch nově příchozích vzdát 78% svého území?

To neni stejna situace. Na uzemi Izraele nemaji patent Palestinci. Vzdyt kde zili Zide nekolik tisic let? Kde vzniklo krestanstvi? Ne nadarmo je Jeruzalem svate mesto pro vsechna tri zucastnena nabozenstvi. Na tom miste zili Zide uz dlouho pred tim, nez Arabove meli potuchu o tom, ze jednou bude existovat nejaky prorok Mohamed. To, ze se pak Izraelci rozprchli do celeho sveta a par set let byli v Judei v mensine prece nedava Arabum jakekoliv exkluzivni pravo na toto uzemi.

1293

3.4.2002 11:18

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 1293

Jak by se líbilo Čechům, kdyby se na jejich území začal stěhovat národ


s rozdílným náboženstvím (řekněme Indové) a OSN by určilo, že Češi se


musí ve prospěch nově příchozích vzdát 78% svého území?
napřed se poučte kdo kde je původem, kde žil a pak diskutujte; Arabové i Židi jsou tam tisíce let (Bible přiznává, že toto území pastevečtí Židi dobyli)

To neni stejna situace. Na uzemi Izraele nemaji patent Palestinci.
Vzdyt kde zili Zide nekolik tisic let? Kde vzniklo krestanstvi? Ne
nadarmo je Jeruzalem svate mesto pro vsechna tri zucastnena
nabozenstvi. Na tom miste zili Zide uz dlouho pred tim, nez Arabove
meli potuchu o tom, ze jednou bude existovat nejaky prorok Mohamed.
To, ze se pak Izraelci rozprchli do celeho sveta a par set let byli v
Judei v mensine prece nedava Arabum jakekoliv exkluzivni pravo na toto
uzemi.

1295

3.4.2002 17:11

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1293

To neni stejna situace. Na uzemi Izraele nemaji patent Palestinci.
Vzdyt kde zili Zide nekolik tisic let? Kde vzniklo krestanstvi? Ne
nadarmo je Jeruzalem svate mesto pro vsechna tri zucastnena
nabozenstvi. Na tom miste zili Zide uz dlouho pred tim, nez Arabove
meli potuchu o tom, ze jednou bude existovat nejaky prorok Mohamed.

Jak napsal Luděk v jednom příspěvku: Jak daleko do minulosti cheme jít? Na území česka žili původně germánské kmeny. Znamená to, že mají nárok na toto území? Opravdu se o něj pokusili v době nedávne.

A jen pro historickou pravdivost: Na území dnešní Palestiny žili Palestinci před židy. Cituji z informací o Palestině: Nejstarší palestinské sídliště jericho pochází z doby kolem roku 8000 př.n.l. O něco později obsadily území hebrejské kmeny a vytvořily zde nezávislé království judské a izraelské.. Další podrobnosti najdete zde: http://cestovani.idnes.cz/zeme_info.asp?searchstring=&idkontinent=2&idregion=284 .

Čili, historicky vzato, na palestinské území mají Palestinci opravdu patent.

1299

1.3.2004 13:43

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 1299

No nemajú patent. pretože potom sa môže Česko-slovensko-Polsko-Juhoslávia presťahovať späť do ruska a toto uzemnie nechame Germanskym kmeňom alebo tým čo boli ešte pre nimi.

26044

2.4.2002 20:37

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Nekso se zde ptal. kolik z nas by se dokazalo obetovat za nejakej politickej anebo jinej cil.
Zapominate na jednu dulezitou vec. Kazda Palestinska rodina z ktere vysel terorista sebevrah, je odmenena castkou 25 tisic dolaru. Stavi si vypocitat zo pro ne znamena 25 tisic US dolaru. Vyslo najevo ze Sadam je ten pokladnik, ktery tu almuznu smrti vyplaci na dlan pozustalym.
Mam opodstatnene podezreni ze ta penezni odmena je jejich hlavni pohnutkou.

1284

2.4.2002 20:42

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1284

Můžete, prosím, uvést pramen? Rád bych si o tom přečetl více.

1285

3.4.2002 12:44

RE: RE: Tragédie palestinského národa

Milo 194.?.?.?

Reakce na 1285

Hledejte na internetu jako vždy. Co se ván hodí si najdete, hledejte taky protiargumenty. Možná pak nebudete psát takové blbiny,

1296

3.4.2002 19:52

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 154.?.?.?

Reakce na 1296

Hledejte na internetu jako vždy. Co se ván hodí si najdete, hledejte
taky protiargumenty. Možná pak nebudete psát takové blbiny,

nevim co vsechny tak prekvapuje, snad neocekavate neco objektivniho,
doporucuji se podivat do rubriky "Zajimave adresy" - tam najdete nejen
holocaust revisionismus, ale take (na str.2) "skvelou" -a zvedavcem doporucenou
- adresu zvanou Pravda o Talmudu, pry pro ty ktere zajima porovnani ruznych nabozenstvi,( opiste si jmena autoru a zkuste udelat search napr. na Google pak
vite s kym mate tu cest a koho Zvedavac doporucuje ).
Co dodat ? Muzete vzit chlapce z Vychodni Evropy, ale tu Vychodni Evropu z nej uz nevymytite.


1301

2.4.2002 21:10

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1284

Zrovna jsem si to přečetl na MSNBC. Je to tady: http://www.msnbc.com/news/732637.asp?0dm=C15RN

Osobně si myslím, že jde o dezinformaci. Američané potřebují vybudovat case proti Saddamovi, aby mohli zdůvodnit příští vojenskou akci. Musí ukázat světu, že Saddam je spojen s teroristy. Této zprávě nevěřím, ačkoliv se odvolává na irackou televizi.

1287

3.4.2002 20:47

RE: RE: Tragédie palestinského národa

Karel 209.?.?.?

Reakce na 1287

Zrovna jsem si to přečetl na MSNBC. Je to tady:
http://www.msnbc.com/news/732637.asp?0dm=C15RN


Osobně si myslím, že jde o dezinformaci. Američané potřebují vybudovat
case proti Saddamovi, aby mohli zdůvodnit příští vojenskou
akci. Musí ukázat světu, že Saddam je spojen s teroristy. Této zprávě
nevěřím, ačkoliv se odvolává na irackou televizi.


Ty zkratka veris a neveris tomu co se Ti hodi.

1303

3.4.2002 6:19

RE: Tragédie palestinského národa

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 1284

Nekso se zde ptal. kolik z nas by se dokazalo obetovat za nejakej
politickej anebo jinej cil.

Zapominate na jednu dulezitou vec. Kazda Palestinska rodina z ktere
vysel terorista sebevrah, je odmenena castkou 25 tisic dolaru. Stavi
si vypocitat zo pro ne znamena 25 tisic US dolaru. Vyslo najevo ze
Sadam je ten pokladnik, ktery tu almuznu smrti vyplaci na dlan
pozustalym.

Mam opodstatnene podezreni ze ta penezni odmena je jejich hlavni
pohnutkou.

Petre, je tady jeste dalsi pohnutka. Kazdy z tech teroristu, ktery se obetuje prijde na lepsi svet, kde bude mit vsechno a bude tam na neho cekat 72 mladych panen, ktere muze smiknout.

1291

3.4.2002 14:54

RE: Tragédie palestinského národa

Martin Vanek morph (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 1284

Zapominate na jednu dulezitou vec. Kazda Palestinska rodina z ktere
vysel terorista sebevrah, je odmenena castkou 25 tisic dolaru.
To je ovsem argument, kteremu kazdy prislusnik zapadni vyspele demokracie porozumi nejlepe.

1297

4.4.2002 9:32

RE: Tragédie palestinského národa

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1284

Nekso se zde ptal. kolik z nas by se dokazalo obetovat za nejakej
politickej anebo jinej cil.

Zapominate na jednu dulezitou vec. Kazda Palestinska rodina z ktere
vysel terorista sebevrah, je odmenena castkou 25 tisic dolaru. Stavi
si vypocitat zo pro ne znamena 25 tisic US dolaru. Vyslo najevo ze
Sadam je ten pokladnik, ktery tu almuznu smrti vyplaci na dlan
pozustalym.

Mam opodstatnene podezreni ze ta penezni odmena je jejich hlavni
pohnutkou.

Mam to chapat tak, ze byste se pro tu uvedenou sumu dokazal zabit???
Toto je klasicke pojeti zapadniho cloveka. Penize jsou to cemu lidi veri, a kdyz vam nekdo rekne, ze to delaji za 25 tis. tak je to pro vas lepe pochopitelne, nez kdyz by to delal pro "svou viru", tj. neco jineho nez prachy. Mozna to je jedna z veci, na kterou ti arabove mysli, kdyz nas nazivaji bezverci. Proste pro ne penize nejsou objektem viry narozdil od "postkrestanu". Jestli je toto dalsi dezinformace, tak patri k tem nejlepe promyslenym.
BTW: Pozustali po americkych vojacich nejsou odskodnovani??

1317

2.4.2002 20:43

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Analysis: Izraels's Options
peter veliky
Defensive wall won't work without population exchange.

Ariel Sharon's ship is still taking on water

Uryvek clanku v dnesnim National Post paper, ziskanej s klidnym svedomim zdarma by Peter Veliky, fakt kterej vadi zde mnoha komousum. Preklad - P.V.

Co se snazi Izrael docilit s jeho nejnovejsim vstupem do West Bank a Gaza? Izraelska lod se naplnuje vodou ve forme pokracujicich sebevrazednych utoku Palestincu. Nicive utoky maji vliv na Izraelskou moralku, pocit bezpecnosti a ekonomiku. Izraelskej cil je znicit teroristy, jeste nez maji moznost zautocit. Jinymi slovy, vypumpovat vodu z lodi rychleji, jeste nez ma moznost vniku do lodi.

Podrobnejsi pohled nam da vedet ze jde o moc vetsi cil, a to - znicit Palestinskou infrastrukturu. Nikdo nemuze pochybovat ze PA je nyni teroristicka zastita, o nic mene nez Hezbollah. Vezmeme v uvahu seznam zbrani, ktere byly objeveny Izraelci v 'civilnim', tak zvanym vladnim stredisku: Tucty Kalasnikovs, Barettas a jine Norske odstrelovaci pusky. Bomby a materialy na jejich vyrobu. 500 Palestincu bylo zajmuto v brlohu, vetsina uz delsi dobu na Izraelskem wanted listu. Palestinci pouzili Evropske 'ochrance miru' kteri byli pouziti s jejich souhlasem jako front pro propasovani tech nejvetsich Palestinskych teroristu ven z brlohu. Pacifistum se podarilo dostat pod bilymi vlajkami dovnitr, ale vsimavy Izraelsti vojaci poznali o co vlastne jde a vytahli Palestinske teroristy s davu peacniku, kteri se pokouseli je ve svem stredu propasovat ven . Mezi takhle nacapanymi byli i vrazi Izraelskeho ministra turismu Rehavam Zeevi.

Nejvetsim pokladem pro izraelskou zpravodajskou sluzbu jsou dokumenty a pocitacove disky ktere byly zabaveny v brlohu. (Brloh nazev tomu coumpoundu) dal P.V.). Bezpecne se zjistili kontakty mezi Palestinskymi teroristy a All Quadou. Tisice dokumentu bylo predano americanum.

Objevene dokumenty umoznuji americanum jejich hon na teroristy. Tyhle ukoristene inteligencni nmaterialy byl dar Sharona Bushovi za primhoureni oka pri nejvetsi Izraelske akzi od roku 1982 proti teriristum. Muzeme ocekavat s jistotou ze Izraelska akce bude rozsirena do vsech koutu West Banku a Gazy, vsude kam Palestinsti teroriste zalezli pod zem se schovat.

Izraelske letecke sily nebyly pouzity tentokrat, az na par odvetnych uderu/naletu proti Hezbolach posicim v jiznim Lebanonu. Tohle zatim byli jen 'varovne vystrely' ale jestli potize vzrostou na Izraelskem severu, letecke utoky na Hezbolah a Syrian pozice mohou vzrost dramaticky.

Izrael rozumi velmi dobre ze nema tolik casu jak ho ma USA potrit teroristy. Musi jednat rychle. Musi zakoncit sve operace pred koncem Kvetna, USA uder na Irak se ocekava behem mesice Cervna.

Proslycha se ze US a Izrael projednava s Marokem asyl utulek pro Arafata. Bush administration ho konecne odepsali z 'listiny dulezitych osobnosti'. Bude mit nynejsi Izraelska akce uspech? Odpovej je kratka - ne.

Navrhy na vychodiska jako postaveni zdi kolem Izraele nemaji praktickej zaver. Cele populace by se museli presunout. Vsechny zidovske osady ktere by se octli za zdi, by se museli presunout. Izrael by musel vykopnout/evict Palestinskou patou kolonu z Izraele. Ekonomicke nasledky by byly ohromne pro obe strany. Pro Palestince by to znamenala temer 100% nezamestnanost. Pro Izrael by to znamenalo major retrenchment a transformaci.

Nez se neco takoveho uskutecni, Izrael musi pockat az jak to dopadne s USA mission do Iraku. Jak za Gulf valky v roce 1991, tohle zmeni situaci v cele region. Mezitim, Izrael bude pokracovat s vylivanim vody z clunu ale tenrokrate pouziva vetsi kbelik.

1286

3.4.2002 2:34

Tragédie palestinského národa

Nasraty Slovak 62.?.?.?

Pane Stwora, (aj vsetci ostatni) citajte tu : http://pes.internet.cz/clanky/2002/04/20618_0_0_0.html Absolutne brilantna analyza toho o co tu ide a ako pseudohumanisticki idioti nas zenu do vojny, ktorej by sa teraz este dalo predist, ale v praxi je to prave kvoli nim nemozne. Citajte a chodte do P* ! Vy, co som vas pokladal za ostrovcek zdraveho rozumu takyto blabol date na svoj server ! Som z vas zhnuseny !

1288

3.4.2002 2:57

Tragédie palestinského národa

Tony 65.?.?.?

Pane Skwora: O co Vam vlastne jde? Vcera jste se zastaval pedofila, dneska teroristu. Je toto Vase interpretace svobody??

1289

3.4.2002 7:43

Tragédie palestinského národa

Bougy bougy (zavináč) hotmail (tečka) com 142.?.?.?

Pane Stwora, Vy jste nam nerekl kolik tech rozumnych Palestincu jiz zije v Izraeli a s Arafatem a jeho banditismem nic nechteji mit. Asi radeji chteji zit dustojne nez delat pitomce mezinarodnim dobrodruhum kteri zneuzivaji dvojakost islamskeho nabozenstvi. Historije rika, ze ty dva dnes znesvarene narody jsou vlastne etnicky stejni lide, rozdvojilo je nabozenstvi, ktere jak vidime je snadno zneuzivano k dosazeni uplne jinych cilu nez vytvareni humani spolecnosti. A protoze zidovske nabozenstvi asi je moralne silnejsi nez ten dvojaky moslemismus tak se asi ubrani. Z naseho hlediska spotrebitelu nafty je asi dulezitejsi byt na strane tech, kdo ji pro nas uhlida nez na strane tech kteri pomoci nafty nas budou chtit brzo vydirat. Ci budete chtit jezdit do prace na velocipedu. ? Az se Saudska nafta vycuca, palestinska otazka vysumi, protoze uz do ni nikdo nebude cpat penize.

1292

3.4.2002 11:12

Tragédie palestinského národa

Luděk H 62.?.?.?

Těžko soudit Izrael, těžko soudit Palestinu. Oba bojují o život, každý jak nejlépe umí. Můžeme pouze posoudit způsob boje. Nelze ale nikomu stranit na základě historických nároků. Jak hluboko do historie bychom měli jít, abychom dali tomu kterému národu za pravdu s jeho územními nároky. Nárokovat Rakousko Uhersko? Velkomoravskou říši? Římskou říši? Vrátit Konstantinopol (Istambul) Byzamcům?... [smích] Těžko lze polemizovat kdo byl kde a kdy dřív.
Území vlastní ten národ, který jej ubrání. Vojensky, politicky a ideologicky. Jinak to nikdy nebylo a asi ani nebude.

1294

3.4.2002 20:41

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

A regional war would be fast, furious
peter veliky
Clanek prevzit jako obvykle z novin ktere jsou jedine na tomhle kontinente ktere se mhou kvalifikovat pocitat za jedine un - biased svetove zpravy.

Clanek:

Prelozil P.V. Jak jen nejlepe moh ([smích] Ozvaly se v minulych dnech hlasite pozadavky ze vsech stran, ktere hlasaly ze je US povinosti zasahnout na Strednim Vychode a tim tam zabranit vseobecnou valku. Mnoho Middle East expertu tuhle moznost vylucuje (out of hand) . Nepovazuji Arabske staty za tak hloupe aby neco takoveho zacali. Izraelsti strategove ale berou tuhle hrozbu vazne.

Muzeme nyni usoudit ze vsechny valky v budoucnosti budou kratke a zurive. Zatim co Arabske staty maji moznost a schopnost se rozhodnout kdy a kde zacit valku, Israel ma schopnost urcit jeji intensitu a scope.

Od roku 1948, protoze Israel nema prirozene hranice (hory, reku na hranici atd), especially pred rokem 1967, Izrael si je vedom ze veskerou budouci valku musi vyhrat jeste nez invadujici vojska vstoupi na Izraelske uzemi. Nemuze si dovolit aby se boje omezily na sarvatky na uzemi Izraele. Cim dele by se valka prodluzovala tim spise by USA a jine zeme meli moznost intervenece (se do toho zamichat a skoncit konflikt).

Linka primeri by se pak pravdepodobne stala linkou nove hranice mensiho Izraele. Arabu strategie tedy bude nevyhnutelne aby uderili rychle a vydrzeli drzet zabrane uzemi do te doby dokud se jine staty nepostavi za primeri.

Aby Izrael znemoznil takovehle neprijemne prekvapeni, musi se zamerit na ofensivni vedeni valky, pouzitim maximalne leteckych sil, dokud jsou Arabi jeste ne jejich vlastnim uzemi. Izrael ma oproti arabum contrast v kvalite zbrani a kvalite vycviceni profesionalnich vojaku. Israelsti stihaci piloti vzdy 'polozi na lopatky' i USA counterparts/protivniky behem vojenskych manevru. Behem 1990s Izrael dale zmodernizoval svou armadu nasazeni pokrocilych rizenych raket ktere muze ve velkych poctech vypustit na ekonomicke a vojenske cile (na priklad Suez canal). Od roku 1967, Izrael se zameril na anihilovani/rozdrceni nepratelskych sil. Timhle semi - secret pristupem donutil mnohe arabske vudce aby si rozmysleli moc dobre nejake dobrodruzne vypady. Vetsina arabskych vudcu je udrzovana u koryta (moci) svou armadou, moznost ztraceni tehle opory je nuti drzet se zpet pred nerozvaznym rozhodnutim. Izrael dobre zareagoval na nove nebezpeci ktere je nutno ocekavat z Arabskych zemi a to jsou nuklearni, biologicke a chemicke utoky a Izrael dava primerene resources na jejich potreni.

Izrael presel na strategii tezke odvety i na male utoky. (Prikladem muze byt odveta v Ramallahu). V pripade regionalni valky, neni pochyb ze dobre vyzbrojene Palestinske a Lebanonske 'partyzanske' skupiny by se vloudilo do Izraele a pripravilo masivni disruption kritickych zasobovacich cest a komunikacnich links. Aby zamezili tomuhle scenariu, Izraelsti vojensti strategove zesilili perimetr obrany kiolem West Banku a Gaza Stripu pocetnymi patrolami, minovymi poli, elektronickymi sensory atd, atd.. Izraelci uspesne vnikli do bunek infiltratoru svymi vlastnimi infiltratory. Vsechno tohle zatim odradilo Arabi od jejich kolektivni madness (zurivosti) co se tyce Zionismu. Izraelska vyhruzka ze pouziji nuklearni odvetu proti utokum zbrani hromadneho niceni zatim nenechava pochyby ze to Izrael mini vazne. V moment kdy Arabsky stat pouzije zbrane tyhle kategorie, muze ocekavat totalni zniceni/anihilation sveho statu. Nemusime tez pochybovat ze Izraelska raketova obrana ma already/uz ted zamerene vsechny cile ktere ho ohrozuji zbranemi hromadneho niceni. Izrael nebude uvazovat ma'li uderit 'pre - emptivne'. Dalsi Arabsko, Izraelska valka muze rozhodnout the issue once and for all. (muze vse rozresit totalne, navzdy).

1302

3.4.2002 20:54

národaTragédie palestinskéh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

This is a religiour war, initiated by the fanatics on both sides. It also does not help that jewish people treat non jews as second class citizens. There is no solution to this conflict unless both sides will learn how to be tolerant of their neighbors and respect them as human beings with dignity and understanding. Most of the past wars was done in the name of the religion and the "God" who was on "their side". I believe that none was the truth and they put their religion to the shame and condemnation. We have to learn how to live toghether despite our differences, otherwise we ...the mankind.. have no future in this world. Make love...not war! Signed StevenSr4@aol.com

1304

4.4.2002 0:21

Pane Stwora neprehlednete tohle !!!!!

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Iraq Boosts Suicide Bomber Payment
Wed Apr 3, 4:22 PM ET
By MOHAMMED DARAGHMEH, Associated Press Writer

Saddam Hussein (news - web sites) has increased money for the relatives of suicide bombers from $10,000 to $25,000, drawing sharp criticism from Washington. But Palestinians say the bombers are driven by a priceless thirst for revenge, religious zeal and dreams of glory - not greed.

Photos

Since Iraq upped its payments last month, 12 suicide bombers have successfully struck inside Israel, including one man who killed 25 Israelis, many of them elderly, as they sat down to a meal at a hotel to celebrate the Jewish holiday of Passover. The families of three suicide bombers said they have recently received payments of $25,000.

The devout Muslims among the bombers, a majority, believe they will go to heaven as martyrs and spend eternity in the company of 72 virgins. In grainy farewell home videos, they often read passages from the Muslim holy book, the Quran, and praise God. Secular attackers know that after the deed, their families will win the adulation of friends, neighbors and strangers.

The other motive seems to be a strong yearning for revenge. Relatives of many of the bombers recall how many of the young men's formative years were spent in Israeli jails. The mother of one bomber said her son once watched Israeli soldiers beating his father.

Mahmoud Safi, leader of a pro-Iraqi Palestinian group, the Arab Liberation Front, acknowledged that the support payments for relatives make it easier for some potential bombers to make up their minds. "Some people stop me on the street, saying if you increase the payment to $50,000 I'll do it immediately," Safi said. He also suggested such remarks were made mostly in jest.

Saddam has said the Palestinians need weapons and money instead of peace proposals and has provided payments throughout a year and a half of Israeli-Palestinian battles. "I saw on Iraqi TV President Saddam saying he will continue supporting the (uprising) even if it means selling his own clothes," said Safi.

Defense Secretary Donald Rumsfeld said Saddam's payments inspire a "culture of political murder."

"Here is an individual who is the head of a country, Iraq, who has proudly, publicly made a decision to go out and actively promote and finance human sacrifice for families that will have their youngsters kill innocent men, women and children," Rumsfeld said Wednesday.

But Saddam is not the only one giving money. Charities from Saudi Arabia and Qatar - both U.S. allies - pay money to families of Palestinians killed in the fighting, including suicide bombers.

The mother of Jamal Nasser, a 23-year-old architecture student who died trying to ram an explosives-laden car into a bus carrying Jewish settlers, said she received a check for $10,000 from Iraq and another for $5,000 from Saudi Arabia. She said she plans to put the money toward buying an apartment. She wants to move her famil

1308

4.4.2002 1:20

RE: Pane Stwora neprehlednete tohle !!!!!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1308

Trošku jsem hledal na Internetu. Tu zprávu zveřejnili na MSNBC. Kupodivu nikoliv CNN. A ani BBC. BBC ale zveřejnilo jinou právu "US builds its case against Saddam" http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/middle_east/newsid_1882000/1882236.stm

Nemohu se zbavit dojmu, že je to desinformace. Oni si Američané myslí, že se všechno dá koupit. I seberažda. Podle toho je dělana ta zpráva. Vžijte se na chvíli do toho, že by Vám někdo nabídnul třeba milion, když spácháte sebevraždu. Udělal byste to? A co za miliardu, deset miliard? Já myslím, že ne. Můžete operovat s tím, že oni uvažujou jinak. Ano, uvažujou. A myslím, že jsou jim ty peníze celkem fuk.

Potřeboval bych to vidět na nějakém jiném zerveru, ne proamerickém. Jestli to někde najdete, dejte mi vědět.

1311

4.4.2002 0:24

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Pan Stwora neveril odmene 25 tisic US dolaru Palestnskym pozustalym po sebevrazich/vrazich. Povazoval to za Isrealskou disinformaci
V predeslem prispevku ma dukaz.
Jeste pro ne citite soucit ?

1309

4.4.2002 1:59

RE: Tragédie palestinského národa

Ivan 207.?.?.?

Reakce na 1309

Pan Stwora neveril odmene 25 tisic US dolaru Palestnskym pozustalym po
sebevrazich/vrazich. Povazoval to za Isrealskou disinformaci

Stwora ignoruje kazdy fakt, ktory ukazuje terorizmus v zlom svetle. Naopak, spekulacie typu "Amerika je diabol" sklonovane vo vsetkych podobach su prezentovane ako "seriozne" fakty.

1312

4.4.2002 10:09

RE: Tragédie palestinského národa

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1309

Pan Stwora neveril odmene 25 tisic US dolaru Palestnskym pozustalym po
sebevrazich/vrazich. Povazoval to za Isrealskou disinformaci

V predeslem prispevku ma dukaz.
Jeste pro ne citite soucit ?

Dukaz?? To jsou ty prachy opravdu to jedine, cemu dokazete verit a co vas vzrusuje, to si myslite, ze to nemohou delat z jinych duvodu. A proc by nemohl panovnik nejake zeme odmenit pozustale po nekom koho si vazi? Predstavte si, ze mate rodinu jejimz jste zivitelem a zijete ve spolecnosti, kde bez vas ta rodina nemuze ekonomicky prezit. Mne prijde slusne, kdyz "zemrete", ze se o vasi rodimnu postara "nedko komu na penezich az tak nezalezi". A k tomu soucitu - ten je pro vas taky vykoupenej penezma? "Dostali zaplaceno, nezaslouzi slitovani." Jestli je vase uvazovani odrazem spolecnosti, ve ktere zijeme, tak se nedivim, ze nas treti svet (opravdu prekrasny nazev!) nenavidi.

1318

4.4.2002 14:43

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Presne tohle jsem ocekaval ze se tu ukaze. Zde jeden mudrlant pod tihou dukazu, ze rodiny zesnulych dostavaji odmenu za vysilani svych 'martyru' na vrazednou akci rika ....No a co?...Co je Na tom divneho....?
Ignoruje ovsem proc a zaco dostavaji ty bestie ty penize.Za vylozenou hromadnou vrazdu nevinnych lidi. Deti zen, lidi kdo sli na priklad do Mc Donaldu na hamburga.
Kdyby na priklad Ukrajinska (vtehdy Ruska) vlada zaplatila pozustaly za smrt hasice a pilota helikoptery, kteri sli hasit Cernobyl, tomu bych rozumel.
Mate divnou philosophii.
Podle Vaseho mineni arabi vrazi mohou dostat odmenu i za vrazdy.
Je mi lito zidu. Je videt ze je nenavidi lide ve vsech koutech sveta.
Je to zavist z jejich financnich uspechu, akademickych atd..

1323

4.4.2002 17:47

RE: Tragédie palestinského národa

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1323

Presne tohle jsem ocekaval ze se tu ukaze. Zde jeden mudrlant pod
tihou dukazu, ze rodiny zesnulych dostavaji odmenu za vysilani svych
'martyru' na vrazednou akci rika ....No a co?...Co je Na tom
divneho....?

Ignoruje ovsem proc a zaco dostavaji ty bestie ty penize.Za vylozenou
hromadnou vrazdu nevinnych lidi. Deti zen, lidi kdo sli na priklad do
Mc Donaldu na hamburga.

Kdyby na priklad Ukrajinska (vtehdy Ruska) vlada zaplatila pozustaly
za smrt hasice a pilota helikoptery, kteri sli hasit Cernobyl, tomu
bych rozumel.

Mate divnou philosophii.
Podle Vaseho mineni arabi vrazi mohou dostat odmenu i za vrazdy.
Je mi lito zidu. Je videt ze je nenavidi lide ve vsech koutech
sveta. Je to zavist z jejich financnich uspechu, akademickych atd..

Ten mudrlant jsem asi ja[smích] Musim vas uklidnit, ze se rozhodne necitim byt pod tihou dukazu. A i kdyby to byla pravda, tak trvam na tom, ze na to neshledavam nic divneho (o moralce rec nebyla). Uz od nepameti dostavaji zoldaci placeno za to, ze zabijeji, to ale asi vite. Nechapu pak, proc Vam vadi, ze dostane zaplaceno "palestincky terosrista" a nevadi Vam, ze platite dane na "spravnackou armadu". Taky se domnivate, ze zivot 25 lete zidovske divky ma vetsi cenu, nez zivot 25 leteho palestince? Porovnejte vyplatni pasku teroristy a "spravnaka" a treba tu rovnici vylustite.

Rozlisujte prosi "necemu se divit" a "s necim souhlasit"!

1325

4.4.2002 19:25

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Uz i Kanadska vlada leze do prdele Arafatovi..
peter veliky
Ten nas (Kanadskej) priposranej, priblblej ministr zahranicnich veci Graham uz tez kritizuje Izrael za 'neprimerenou reakci' na Palestinske vrazdy. Tu kritiku zaslal ze sve dovolena na Barbados plazi, kde si vali koule s domorodkama. Ve sve kritize Izraelske 'dissaproportionate response' neuvedl co by si on predstavoval jako proportionate. Jeho predstava je asi tahle: Zbalit nejakou mladistvou holku v Tel Aviv dvanactiletce , opasat ji semtexem ukazat ji smer do Palestinskych busy obchodnich stredisk a podobne.

Zioniste jsou dnes isolovani vice nez kdykoliv ve sve historii. EU vyziva Izrael umirneni violence. Reckej zahranicni ministr cely svet ujistuje, ze Recko odsuzuje vejenskou intervenci Izraele. Svedskej ujistuje svet, ze Izraelska response je neprijatelna.. Francouzkej president nas ujistuje ze je zklamanej a pohnutej violenci. Dokonce Pope kritizuje Izrael za 'unjust conditions and humilation' Palestinskych vrahu. Je ale OK podpalovat synagogy po cele Evrope. Ti kteri poukazuji na to ze pry...Tohle dispute je mezi Izraelem a Palestinci, zapomeli na to, ze v roku 1967 to byli arabske staty, ktere poslali tanky na Izrael. Dnes ty staty podporuji velkou merou Palestinske vrahy. Ignoruji fakt ze Palestinci dostavaji zbrane verejne od Iranu, Iraku a Saudi Arabie.

Arabi zazlivaji Evrope ze v roce 48 se zbavila zidovskeho problemu tim ze je hodila do klinu arabu, vytvorenim zidovskeho statu v jejich stredu. ARabi maji dnes velkej problem, ponevadz se nemohou zbavit zidu konvencnimi vojenskymi metodami: Maji tanky. rakety, letadla, sestinasobnou presilu, ale pokazde kdyz si neco zavnou s Izraelem seredne prohraji. Jejich zbrani jsou tedy Palestinci samotni. Efektivne designatovali west bank jako jednu velkou sebevrazednou bombu, na vyvrazdeni zidu.

Iransky tak moderate president Hashemi Rafsajnani prohlasil ze v momente kdy arabi nabydou atomovou pumu, zidovska final problem bude vyresen navzdy. Neni to malicka Palestina proti Izraeli, je to sest milionu zidu, proti 300 milionu arabu.

Chce se mi opravdu blit 'na ctvrtou' kdyz ctu na ruznych forech ty primitivni utoky na vse co zavani zidovinou.

Podivejte se na ty Palestinske hrdiny, kteri se schovali v katolickem kostele, asi sve mesity nepovazovali za dost bezpecne. Ted vyrvavaji do sveta ,ze Izrael jako terorista obleha chram to pane, kde se narodil samotnej krist.

Doufam ze Sharon nebude prvni kdo 'will blink'.
Bush dobre vi, ze Izrael brani svou very existency, nebude ale trvat dlouho a tez skoci on vagon bezhlave kritiky Izraele, coz se dnes '

Clovek se jen muze utesovat ze Izrael ma atomovou kapacitu, kterou by nevahal pouzit v pripade ohrozeni jejich existence.

Pokud to bude on kdo prvni 'blikne', svet jde do zahuby.
Prave ted se stydim zato ze jsem obcan zeme (Kanady) ktera jako jedna z prvnich se chtela zalibit arabum svou posranosti a odhazuje za hlavu chladne premysleni...ci to je asi vina?

1326

4.4.2002 23:06

Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

se clankem se ve velke mire stotoznuji. ted jsem v izraeli a vydim co se tu opravdu deje. nahore ne severu je valka a tady v eilatu jako by se nic nedelo. a zidi vesele zamestnavaji araby. je fakt ze vetsina sveta dava tichy souhlas izraeli z provinileho pocitu z druhe svetove valky.
behem meho pobytu tady jsem pochopil proc zidi nenavydi araby a proc arabi nsnasi zidy.
muj nazor je ,ze tady se to jen tak neuklidni, arabove nechteji o mensi palestine ani sliset, protoze se mnozi jako krysy a zidi? jsou zidi

1329

8.4.2005 15:22

RE: Tragédie palestinského národa

XXXXX 84.?.?.?

Reakce na 1329

proc jste v zidovském state kdyz jste antisemita ?? vypadnete hned

30372

5.4.2002 2:51

Tragédie palestinského národa

horowitz 194.?.?.?

komentare jsem cetl jen letmo, ale zanamenal jsem nekolik zavaznych nepravd: 1)zide palestincum nevadili diky svemu odlisnemu nabozenstvi - byli to proste cizaci, 2) argument, ze toto uzemi od pravadna patrilo zidum je nesmyslny - to by si potom na ceskou kotlinu mohli cinit naroky treba irove, jakozto potomci keltu 3) soucasnou situaci zavinil jednoznacne izrael svou neochoou akceptovat pravo palestincu na sebeurceni - tohoto prava dosahli uz v 70tych letech, pokud ne drive, nicmene izrael je az do 90tych let poazoval za jordance a tim padem jim upiral pravo na vlastni stat

1332

5.5.2002 21:23

RE: Tragédie palestinského národa

butrus 195.?.?.?

Reakce na 1332

komentare jsem cetl jen letmo, ale zanamenal jsem nekolik zavaznych
nepravd: 1)zide palestincum nevadili diky svemu odlisnemu nabozenstvi
- byli to proste cizaci,

Vadili obojim. (Napr. pogrom v. 1938, kdy bylo kompletne zmasakrovano zidovske
obyvatelstvo v Hebronu byl - mimo jine - vyprovokovan tim, ze se do mesta pristehovala pomerne viditelna skupina chasidskych zidu).

2) argument, ze toto uzemi od pravadna
patrilo zidum je nesmyslny - to by si potom na ceskou kotlinu mohli
cinit naroky treba irove, jakozto potomci keltu

Jenze irove se po stovky let o cesko nezajimali. U zidu byl izrael vzdy v centru
zajmu, jenze tam nemohli (dokonce byli neustale pokusy o navrat).

3) soucasnou situaci
zavinil jednoznacne izrael svou neochoou akceptovat pravo palestincu
na sebeurceni - tohoto prava dosahli uz v 70tych letech, pokud ne
drive, nicmene izrael je az do 90tych let poazoval za jordance a tim
padem jim upiral pravo na vlastni stat

To neni tak docela pravda, navrhy mirovych reseni byly uz za begina.
(Navic s tim "jednoznacne" bych byl - byt vama- hodne opatrny...)

1621

5.4.2002 6:11

Tragédie palestinského národa

alenamaria alenahagen (zavináč) hotmail (tečka) com 209.?.?.?

Kdyz to tak tady ctu - nestacim se divit. Jak to vetsinou mame jasne bez toho aby jsme skutecne videli a vedeli.
Mela jsem to stesti zit v dane oblasti skoro 15 let a mohu Vam rici, ze ani s uprimnou snahou najit na ci strane je pravda jsem vysledku nedosahla. Je mi neprijemne rici, ze vice chapu Palestince a nesmirne by jsem si vazila oddanosti jejich veci - kdyby to nebylo na ukor zivotu nevinnych lidi, deti nebo nic netusicich obeti. Bojovat za svou vec - to ano, ale ne timto zpusobem. I kdyz? Je nejaky zpusob, ktery jim skutecne zustal? Mozna OSN? To uz snad nikdo neveri, ze OSN muze pomoc a jeste mene, ze cile a akce OSN jsou skutecne "uslechtile a ve prospech pravdy". Nebo jeste mezi nami jsou ovecky?
Ano, kdyby mi Palestinci zavrazdili drahou osobu asi by jsem je nenavidela...
Kdyby mi Izraelci vzali strechu nad hlavou a dum kde jsem se narodila no a mimochodem by mi nehoho blizkeho zabili...jak reagovat?
Hledani na ci strane je pravda je asi nekonstruktivni. Kdo tam byl prvni, kdo ma vetsi prava a kdo mensi? Na to prece neexistuje absolutni odpoved. Dulezita otazka je - jak resit danou situaci? Bohuzel ani fasisticke Nemecko Zidum neobmekcilo srdce a snad se u nej i priucili jak resit sve problemy? A zcela jiste vyuzivaji hruznou genocidu, ktera na nich byla spachana, k propagande sveho rodu. A to je hrich, ktery se neda odpustit.
Ano, Palestinci jsou Arabove a muslimove a to je pro nas, "civilizovane svetobezniky", dost velky zapor. Vzdyt vime jak jsou "nekulturni", maji 4 manzelky, nosi ty divne dzelabije a nikdy prece nevime jestli se nechystaji zabit nekoho, jsou prece jen z teroristickeho rodu...
Nekdo kdysi rekl(asi U. Ojeti?), aby jsme se vyvarovali za neinteligentni pokladat lidi, kteri si nemysli to co my. A ja by jsem to trochu parafrazovala: Kdyz nekdo zije jinak nez ja - musi to nutne znamenat, ze zije spatne?
Pozanala jsem radu Palestincu, kteri byli hodni a moudri a neublizili by ani kureti - ale take Izraelcu. I kdyz je to divne rici, ze jak to ted vazim - tech Palestincu bylo vic. A poznala jsem take fanatizmus na obou stranach - a tak se mi zda, ze ten zidovsky fanatizmus je horsi, vic "civilizovany" a tim take nebezpecnejsi.
Ziji v USA, i kdyz ne dlouho. A zatim jsem se potkala s kupou milych lidi. Nikdo z nich si nezaslouzi aby se stal obeti teroristu. Ale ani aby teroristy podporoval - i kdyz je to izraelsky terorista. Muze se nazvat terorizmem to co delaji Palestinci? Ano.
Ale izraelska politika a soucasna politika je prece take terorizmem. Kdo je A. Saron? Je to prece take terorista, i kdyz v saku.
Yakze nehadejme se kdo je horsi a kdo ma pravo zabijet a vyhanet lidi z domovu. Spis se ptejme jestli je jina cesta a jaka cesta by to mela byt. Zna nekdo odpovedi? To uz asi neni tak jednoduche jak nadavat.
A s mim "optimizmem" si rikam, ze odpoved ani neexistuje. Lide jsou proste vetsinou jen lidicky.
Mozna je to jen snuska reci z me strany - ale nejak mi to nedalo nenapsat.


1334

5.4.2002 17:09

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1334

Snažím se nekomentovat jednotlivé příspěvky, ale tohle je zatím to nejlepší hodnocení situace, jaké jsem kdy kde četl.

Děkuji Vám za něj.

1336

5.4.2002 21:02

RE: Tragédie palestinského národa

Karel 209.?.?.?

Reakce na 1334



Ziji v USA, i kdyz ne dlouho. A zatim jsem se potkala s kupou milych
lidi. Nikdo z nich si nezaslouzi aby se stal obeti teroristu. Ale ani
aby teroristy podporoval - i kdyz je to izraelsky terorista. Muze se
nazvat terorizmem to co delaji Palestinci? Ano.

Ale izraelska politika a soucasna politika je prece take terorizmem.
Kdo je A. Saron? Je to prece take terorista, i kdyz v saku.

Yakze nehadejme se kdo je horsi a kdo ma pravo zabijet a vyhanet lidi
z domovu. Spis se ptejme jestli je jina cesta a jaka cesta by to mela
byt. Zna nekdo odpovedi? To uz asi neni tak jednoduche jak nadavat.

A s mim "optimizmem" si rikam, ze odpoved ani neexistuje.

Alenomarie!!!

Vynikajici shodnoceni! Nedalo se to napsat lepe. Ceho si strasne vazim, je to, ze z toho konfliktu neni vineno USA. Ten konflikt zacal davno, nez Kolumbus objevil Ameriku. Dnes je ale tendence ze vseho co se lidem nelibi vinit USA.

Jeste jednou - moc pekny prispevek. Takovych je potreba vic.

1339

5.4.2002 15:59

Tragédie palestinského národa

Posledni muz jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?



Vaha naseho mysleni je zavisla na nasich zkusenostech.

Bez nich jsou nase observace " light" Vetsinou "unbearably light"

Dekuji moc, Alenamaria za vas prispevek.

1335

6.4.2002 2:20

Tragédie palestinského národa

peter Veliky nemam (zavináč) zadnou 192.?.?.?


Pani AlenaMarie napsala:
Kdyz nekdo zije jinak nez ja - musi to nutne znamenat, ze zije spatne?

Hm, ja si myslim ze to moc dobre zni, ale je to dost naivni nazor.
Na priklad:
Cikani v Ceskoslovensku kteri ziji o patro vyse jako Vy zacnou trhat podlahy ve 'svem' byte, vytopi Vas byt ktery je situovan pod nimi parkrat, serou po vytazich, zvraci ozrali na chodbach (Tohle vse se stalo mym znamym).
Dejme tomu ze bydlite pod nimi. Budete tvrdit ze nemate pravo je kritizovat jen proto, ze ziji jinac?
Izraelci jak znamo, vybidovali mnoho ovocnych oas v okupovane posti. Zasadili travniky, vypada to tam jak v raji. Arabove maji ty same podminky a ziji v brlozich 15 clenu rodiny na dve mistnosti v domku uplacanem z blata.
Jejich PLO nacelnici a vselijaci ti zidobijci ziji v imposantnich baracich, ktere staveli jejich soukmenovci.
Podobna situace byla v Rhodesii, South Africe. Jak to tam pak prevzali domorodci (nechci rikat ze cerni, vsechny skoly, parky, socialni zarizeni byli zhuntovany za par mesicu. Prectete si o jejich kriminalite ktera nyni vladne tem zemim. Jenze tohle vse je politically incorect a nesmi se o tom psat.
Muzete South Africke domorodce kritizovat ze ziji jinak a maji vysokou kriminalitu? Ne ! Zavreli by Vas.

1341

8.4.2002 9:07

Tragédie palestinského národa

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

"Jak ti bydni filistini valku vest nebyli lini az potkaly Davida".
..rok si presne nepamatuji ale vim, ze David byl prvni kral zidovsky.
a to uz je hooooodne davno [vyplazený jazyk]

1357

8.4.2002 18:11

Tragédie palestinského národa

Peter Veliky nemam (zavináč) naco? 192.?.?.?

Podle Evropanu, Izrael muze za vsechno.. (Vyborny clanek)
peter veliky
Author: Diane Francis

Prelozeno (jak nejlepe zvladl) P.V.

Hey Bushelove, a vsici zidobijci, ctete pozorne !!!!

Jak to ze se z toho vseho Evropane vzdy vyvliknou, kdyz se jedna o Middle East mess/pruser tim, ze odsuzuji Izrael a jeho vudce za 'neprimereny' zasah proti suicide bombers?

Evropsti zide meli byt spravne odmeneni pulkou Nemecka po valce jako odskodneni. Dnes by dalsich milion zidu prospivalo v Arabskem svete, jak prospivali po staleti, zatim co koruptni a neschopne Arabske staty by valcili jeden s druhym. Bohuzel, co se melo stat se nestalo.

Ale neni to zajimave, jak Evropa vylestila a zdokonalila jejich obvinovani a zbaveni se zodpovednosti? Jejich lidri sedi v kresle a jsou 'rozhorceni' jakoukoliv action Izraelci anebo USA odpovi.

Evropska Unie odsoudila Izrael a zadala ho o snizeni violence. Francouzi rekli ze jsou 'appalled'. Nemecko nereklo nic, co je appropriate/vkusne. Britove brblali, strachujice se o sve olejove zajmy a problemy z arabskymi ghety doma. Dokonce Vatikan se vloudil do rady protestujicich s kritikou, coz nemusi nikoho udivovat, kdyz si vzpomeneme na jeho ruzne zakulisove spolky v historii.

Mezitim, nikdo ani nepipl o Arafatovi, ktereho minuly tyden jeho propagandiste navlekli do kamuflazni uniformy a polozili vedle neho na stul pro zvyseny efekt Izraelskej UZI samopal. Pak prohlasili, ze Mr. Arafat neverbuje deti aby se stali sebevrazednymi bombami. Nakonec prohlasili ze je freedom fighter.

Pro Evropany, je to vzdy Izraelcu vina. Tez veri ze je na Americe aby vzdy prispechala a udelala pritrz rozbrojum a potyckam. Tahle philosophie by nemela nikoho prekvapit. Byla to vlastne Amerika jako jedina, ktera prispechala dvakrat v minulem stoleti a zamezila evropskym narodum aby znicili jeden druheho. Podobne - byl to jen a jen americka aid/pomoc, ktera pomohla znovuvybudovat ekonomii zemi, ktere nyni nejvice kritizuji Ameriku.

Jak je videt, nic se nezmenilo. Bohuzel, nic se tez nezmenilo co se tyce Ottawy, lidru kteri vzdy jak vime (are fence sitters) sedeli a sedijou na plote a pokukuji co se deje nez promluvi. Minulej tyden Kanadsky prime minister Chrestien papouskoval Evropske proslovy v kterych kritizoval Izrael za 'neprimerenou reakci' na teror. Tohle rve do sveta Liberalni strana. Strana, ktera hned po dvou unosech v Montrealu v 1960 dvou diplomatu okamzite zareagovala vyhlasenim stanneho prava, (War Measure act) ktere platilo pro celou Kanadu po dobu mnoha tydnu.

Tenkrat jsme vsichni v unisono projevovali souhlas s nasimi Liberalnimi vudci. A to se Montral netopil v krvi lidi, kteri byli zamordovani bombami sebevrahu jako v Izraeli. Nakonec Kanada odlifrovala par teroristu na Kubu. (Vsichni se uz vratili beztrestne zpet do Kanady, ponevadz se jim nejak nelibilo zit v Kubanskem blahobytu ([mrknutí jedním okem] - pozn. P.V.).

Ptame se: Je Kanadska posice hypokraticka, anebo je to jeste neco horsiho?

Dobre vime, co jsou Evropane zac. Je to doslova skupina zlych 'kmenu'. (truly nasty tribes). A uprimne, zaslouzi si byt upominani neustale ze jso do velke miry zodpovedni za tragedii v Middle East.

Eventualne, Americane se do toho budou muset zamichat. Ale stane se to az Izrael dokonci co nyni zacal. Zabije pokud mozno co nejvice teroristu, zajisti svou bezpecnost a vypovi Arafata. Pak si muze sednout a zacit vyjednavat s nejakym slusnym Arabskym lidrem. Ja bych navrhovala chytreho Jordanskeho krale. (The new King, by the way, prides himself on a school curriculum of computer skills and English starting at age seven - not stone - throwing and hatred as taught in the West Bank).

Pak se pravdepodobne bude muset postavi zed mezi temi dvema a ta se bude muset chranit jak Evropskymi vojaky tak Americkymi. A nakonec: Vsechny vydaje spojene s timhle, by se meli pripsat na vrub Evrope. Nic jineho si Evropa nezasluhuje.

1365

25.4.2002 0:05

Takovyto clanek nema vubec cenu!!!

butrus 195.?.?.?

Neni to nic vic, nez palestinska propaganda. Prosim, pokud nejste ochotni se
na vec podivat opravdu poctive, tak radsi mlcte! Tohle je spor, kde jakakoliv podpora jedne strane ublizi nekomu na te druhe!

Rok jsem studoval v Jeruzaleme a k udivu lidi okolo me jsem se presto hodne pohyboval i mezi palestinci. Moje zkusenost byla, ze cim vic jsem se tam pohyboval, tim min jsem mel pocit, ze bych mohl nekoho nejak posuzovat, nebo odsuzovat.

1512

5.3.2003 0:20

Tragédie palestinského národa

jirik jirik (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

1949 Zide rozsirili sve uzemi ... asi zapominate na vyhlaseni valky a neuznani hranic vsemi sousedy... jestli toto vse zahrnujete do vyrazu rozsireni hranic, pak se opravdu neni o cem bavit

Zkratka vedome desinformujete lidi...

9384

31.3.2003 18:49

Tragédie palestinského národa

Pavel Tenora ptenora (zavináč) seynam (tečka) cz 194.?.?.?

Ještě před nějakými čtzřiceti lety ještě neexistoval žádný "palestinský národ". Území zvané Palestina totiž nepatřilo po dvatisíce let nějakému národu, většinově tam žilo arabské obyvatelstvo, ale i komunity původních vlastníků - Židů, dále Arméni, drúzové.. Měnili se jen vládci- říše a ti vládli z dalekých metropolí - Řím, Byzanc, arabské chalífáty, mamlúci, Turci, Britové. Ještě v padesátých letech ten, co o deset let pozdějí založí Organizaci pro osvobození Palestiny (rozuměj Organizaci pro likvidaci Izraele) prohlašoval, že žádná Palestina nebyla, jen jižní Sýrie. Takže "palestinský národ", to je hodně rychlokvašený národ. Termínem "Palestinec" by se dal spíše definovat Arab, Źid či někdo jiný kdo žije na území Palestiny, které však nikdy nemělo formu státu s tímto názvem a nikdy v historii až do posledních desetiletích nikoho nenapadlo vytvořit nějaký národ Palestinců. Ostatně Palestina je název, který dali Římané území judského židovského království, až poté co je srovnali se zemí a Židy rozehnail po světě. Původ palestinské národnosti by tedy byl u Římanů..?
Palestinci ze sebe dělají před kamerami obrovské chudáky, aby dojali Západ, nestyděli se (což se prokázalo) vytáhnut své mrtvé a hodit je na ulici, aby ukázali novinům nějaké oběti "izraelské krutosti". Jejich předáci po léta mluvili a mluví o tom, co provedou s Židy, až Izrael porazí. A nemluví o vysídlení, ale o krveprolití.

10967

1.3.2004 13:38

Tragédie palestinského národa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

hmm nezabudajme na to že to uzemie bolo židovské velmi dávno ešte keď araby behali po stromoch nie nezastávam sa židov pretože robia rovnaké kraviny ako palestinci no a k tomu že čechy (aj Slovensko) začínajú zaberať prisťahovalci z indie? No však to sa už dávno deje odkial myslíte že pochádzajú cigáni(rómovia) no predsa z indie [vyplazený jazyk].Ďalej by som rad pripomenul že izrael na dohody reaguje. Ale keď sa dajaká uzavre tak nejaký pan Palestinec menom Ichtan Bhachtan dojde do budovy kde je vela izraelcov a odpáli bombu čo ma na tele. Tak potom sa izrael naštve a zrovna par budov Palestínčanov. a tak to ide dokola

Prepáčte za taký dlhý príspevok

26043

4.5.2004 14:09

Tragédie palestinského národa

Tomis Rostislav tomis (tečka) rost (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Rád bych se vyjádřil k článku pana Vladimíra Stwory, Tragédie palestinského národa.
Musím říci, že v mnoha ohledech s ním bezesporu souhlasím. Zejména v tom, že světová veřejnost ale také hlavy států mají na události na Blízkém východě dvojí metr. Jedná se přesně o nazývání Palestinců teroristy a Izraelce pouhými lidmi, kteří se brání.
Když se však podíváme na události posledních dnů, vidíme, že Ariel Šaron, který je v článku líčen v tom nejhorším světle, v současnosti pokouší obrátit své snahy a vyjít vstříc Palestincům. jedná se o jeho plánované stažení izraelské armády ale také židovských osad z pásma Gazy. V referendu ve straně Likud však Šaron narazil na tuhý odpor. Je složité říci, zda očekával od strany, která je založená na základě tvrdě protipalestinském nějaké vstřícné postoje k svému úhlavnímu nepříteli. Navíc by mnoho Izraelců bralo postoupení pásma Gazy jako jasnou prohru, kterou přece nelze tolerovat. A přitom by třeba rádi ponechali Gazu jejímu osudu, protože přestože Izrael je bohatým státem, neustálá vojenská intervence a hrozba vojenských střetů do jisté míry zatěžuje státní rozpočet.
Jsem si však jist, že Šaron by postoupením Gazy získal přízeň celého světa. Nevím, kdo by však Šaronovi zajistil to, že Gaza nebude líhní sebevražedných teroristů. V současnosti není mezi Palestinci dost silná demokratická autorita, která by toto mohla zajistit. Zde je však na místě další debata o tom, do jaké míry může palestinský předák Jásir Arafat ovlivnit palestinské teroristické skupiny.

28626

8.4.2005 16:56

Tragédie palestinského národa

XXXXX 84.?.?.?

Ja jen nerozumim proč vojenske, ekonomicke, technolgicke uspechy izraele vsem tak vadi. A to bez ohledu na situaci polit. vidte pane Stwora. Mozna to bude znit trochu nebo možna trochu dost demagogicky ale je vtom ta vase logika. Co kdyz se jdnoho dne probudíte a v ve vasem rodnem mestečku uz bude vládnout taliban ?? O brutalitach takovych organizaci jste jiste dopodrobna informavan. Ja volim radsi amiky a zidy a kohokoliv jiného nez takovou predstavu. Ja jsem v hlobi duše presvecen ze vetsina molimu chce v pohode vychovavat deti a zit v toleranci k ostanim. Museji udelat to co udelal Ben Gurion s teroristami ze sternu nebo irgunu, kdy chteji mir a to ne jen z izraelem ale i se svetem.

30373

Příspěvků: 73

02.04. 08:53  Tragédie palestinského národa
02.04. 11:56 Queedo  Tragédie palestinského národa
02.04. 19:22 Pavel  RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 22:15  RE: RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 20:56 American  RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 22:26  RE: RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 00:41 American  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 09:29  RE: RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 03:57 Brnak  RE: Tragédie palestinského národa
10.10. 17:12 KAREL  RE: Tragédie palestinského národa
20.09. 18:03  RE: Tragédie palestinského národa
02.04. 11:56 Rasto R.  Tragédie palestinského národa
02.04. 13:03 Libor Truxa  Tragédie palestinského národa
02.04. 13:54 Ludek  RE: Tragédie palestinského národa
02.04. 16:32 Dirigent  RE: RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 14:56 Martin Vanek  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
25.04. 00:12 butrus  RE: RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 09:14 Ludek  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
25.04. 00:08 butrus  Golan
08.04. 15:01 XXXXX  RE: Tragédie palestinského národa
02.04. 13:54 Nasraty Slovak  Tyzden bez auta
02.04. 14:07 Ludek  RE: Tyzden bez auta
09.04. 16:09 Jan  RE: RE: Tyzden bez auta
09.04. 16:13 Jan  RE: RE: Tyzden bez auta
02.04. 15:08 nacojmeno  Tragedie palestinskeho naroda
02.04. 17:15 Michal Ludvig  Tragédie palestinského národa
02.04. 19:41 Tony  Tragédie palestinského národa
02.04. 19:54 Vladimír Stwora  RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 08:26 Michal Ludvig  RE: RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 11:18  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 17:11 Vladimír Stwora  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
01.03. 13:43  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
02.04. 20:37 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
02.04. 20:42 Vladimír Stwora  RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 12:44 Milo  RE: RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 19:52 Rudolf Sob  RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa
02.04. 21:10 Vladimír Stwora  RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 20:47 Karel  RE: RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 06:19 Brnak  RE: Tragédie palestinského národa
03.04. 14:54 Martin Vanek  RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 09:32 Ludek  RE: Tragédie palestinského národa
02.04. 20:43 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
03.04. 02:34 Nasraty Slovak  Tragédie palestinského národa
03.04. 02:57 Tony  Tragédie palestinského národa
03.04. 07:43 Bougy  Tragédie palestinského národa
03.04. 11:12 Luděk H  Tragédie palestinského národa
03.04. 20:41 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
03.04. 20:54  národaTragédie palestinskéh
04.04. 00:21 Peter Veliky  Pane Stwora neprehlednete tohle !!!!!
04.04. 01:20 Vladimír Stwora  RE: Pane Stwora neprehlednete tohle !!!!!
04.04. 00:24 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
04.04. 01:59 Ivan  RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 10:09 Ludek  RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 14:43 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
04.04. 17:47 Ludek  RE: Tragédie palestinského národa
04.04. 19:25 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
04.04. 23:06  Tragédie palestinského národa
08.04. 15:22 XXXXX  RE: Tragédie palestinského národa
05.04. 02:51 horowitz  Tragédie palestinského národa
05.05. 21:23 butrus  RE: Tragédie palestinského národa
05.04. 06:11 alenamaria  Tragédie palestinského národa
05.04. 17:09 Vladimír Stwora  RE: Tragédie palestinského národa
05.04. 21:02 Karel  RE: Tragédie palestinského národa
05.04. 15:59 Posledni muz  Tragédie palestinského národa
06.04. 02:20 peter Veliky  Tragédie palestinského národa
08.04. 09:07 CANCZECH  Tragédie palestinského národa
08.04. 18:11 Peter Veliky  Tragédie palestinského národa
25.04. 00:05 butrus  Takovyto clanek nema vubec cenu!!!
05.03. 00:20 jirik  Tragédie palestinského národa
31.03. 18:49 Pavel Tenora  Tragédie palestinského národa
01.03. 13:38  Tragédie palestinského národa
04.05. 14:09 Tomis Rostislav  Tragédie palestinského národa
08.04. 16:56 XXXXX  Tragédie palestinského národa

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 110