Z diskuze
Sázka na Zvědavce
Cíl: 25 tisíc
Vybralo se 23 998,-Kč
Zbývá 1 002,-Kč
96
Prosím, pomozte zachovat tento server.
Bankovní spojení: 5001140171/5500
Stálé rubriky
Témata
Zábava
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (neomezený počet příspěvků) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, můžete použít zabezpečený formulář [pozor, moje odpověď už šifrovaná nebude], nebo máte-li účet u hushmail.com, pište na adresu zvedavec(zavináč)hushmail.com)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 20.27 Kč
$1 CAD = 19.69 Kč
$1 AUD = 19.77 Kč
1 € = 25.37 Kč
1 £ = 31.75 Kč
1 CHF = 21.13 Kč
100 rublů = 63.36 Kč
1 unce zlata = 31883 Kč
Poslední aktualizace 25.05. 18:22 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 22
Klasický způsob, jak USA řeší věci. Lidský život pro ně nic neznamená a je jedno, jestli to je cizí, nebo "jejich".
167072
To už tady přece v historii mnohokrát bylo, třeba ve WW2 Katowice, Pearl Harbor... v poslední době nejspíš i 9/11.
167078
Ne Katowice ale Gliwice, ale jinak souhlas.
167097
Ne Gliwice, ale (tehdy německý) Gleiwitz, jinak souhlas.
167418
6.8. 8:46
Jedna pani povidala
New Yorker je sice hodne nalevo, ale tu informaci nemohl zverejnit.
Chybi jakykoliv dukaz vcetne jmena cloveka, ktery udajny vyrok vicepresidenta slysel. Zurnalistika se neda delat na zaklade neoverenych klepu.
167079
6.8. 9:23
Provokace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?
... třeba je to pravda ale něco mi říká ... Celé to vypadá spíše jako provokace. Uměle vypuštěná lživá (konspirační) informace, která má kolem sebe nabalit "nás" tzv. paranoidní vyznavače konspirací. Až začneme tuto pohádku šířit dál tak ten kdo onu informaci vypustil vypustí důkazy o tom, že vše je lež a z milých kospirátorů udělá věřejně blbce. Tím krom tzv. konspirátorů zdiskredituje i ostatní "konspirační" teorie (i ty pravdivé), které konspirátoři šíří ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
167082
Ráno 7. prosince 1941 radar zachytil více než 50 letadel 200 km severně od Oahu, které se rychle blížily k ostrovu. Normálně by okamžitě následoval poplach a stíhačky by šly do vzduchu. Jenže přesně v tu dobu měla na Oahu přiletět letka těžkých bombardérů ( k tomuto přesunu docházelo asi jednou za měsíc a Japončíci o něm nemohli vědět ). Admirál Kimmel tak usoudil, že se jedná o vlastní letadla a nehnal stíhače do vzduchu. Jak to dopadlo, víme všichni.
Je velmi pravděpodobné, že vedení americké armády o připravovaném japonském útoku vědělo a své lidi obětovalo. Přesun bombardérů na Oahu měl zdůvodnit radarovou stopu a ostatní informace ( např. z výškových balónu ) byly filtrovány velitelstvím. Útok na Pearl Harbor paradoxně zněkolikanásobil sílu americké armády, protože se Američani nasrali a šli bojovat. Bitevní lodě sice vypadaly hrůzostrašně, ale jejich reálná bojová hodnota byla téměř nulová.
167083
6.8. 14:50
RE: Pearl Harbor
Američané také znali japonský Růžový kòd. Takže vše jasno
...Bitevní lodě sice vypadaly hrůzostrašně, ale jejich reálná bojová hodnota byla téměř nulová..... a tak byla příležitost nahradit je novými.
![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
167141
6.8. 15:41
RE: Pearl Harbor
Jak pravdepodobne ? Z oddtajnenych materialu vypliva , ze generalni stab najisto vedel o utoku, ale reseni ke kteremu pristoupili bylo strategicky nejvyhodnejsi.
Kdyby flotila vyplula Japoncum vpred, byla by cela znicena a potopena v relativne hluboke vode.
V pristavu byla znicena jen Arizona a jeste jedna lod natolik tezce poskozena ze nemelo smysl ji opravit. Zbytek byl dopraven do lodenic v San Francisku a mohutne zmodernizovan.
Jen velke letadlove lode byly na posledni chvili odvolany na "cviceni" mimo dosah japonskych letounu ( a zrovna letadlove lode byl hlavni cil generala Yamamota).
Navic den pred Pearl Harborem vetsina americanu nechtela jit do nejake valky za Evropu.
7.12.1941 odpoledne byla drtiva vetsina americanu pro vstup do valky.
167147
6.8. 16:23
RE: Pearl Harbor
Rok před Pearl Harborem předložil Lieutenant Commander Arthur McCollum osmibodový návrh "jak vyprovokovat Japonsko k válce"
- již pouze v Google Archívu:
On October 7, 1940, Lieutenant Commander Arthur McCollum of the Office of Naval Intelligence submitted a memo to Navy Captains Walter Anderson and Dudley Knox (whose endorsement is included in the following scans). Captains Anderson and Knox were two of President Roosevelt's most trusted military advisors.
The memo, scanned below, detailed an 8 step plan to provoke Japan into attacking the United States. President Roosevelt, over the course of 1941, implemented all 8 of the recommendations contained in the McCollum memo. Following the eighth provocation, Japan attacked. The public was told that it was a complete surprise, an "intelligence failure", and America entered World War Two.
skenovaná kopie návrhu provokace:
http://209.85.135.104/search?q=cache:MIRuHSwM_k4J:...
167153
6.8. 15:58
RE: Pearl Harbor
Američani měli na Oahu víc stíhaček, než kolik měli Japončíci na letadlových lodích. Kdyby Američani včas vzlétli, leteckou bitvu by vyhráli a japonské lodě by šly ke dnu. To by ale v USA nepropukla hysterie a USA by nezačaly naplno zbrojit ( naopak by se v USA zvýšila pohoda a klídek ).
167158
6.8. 22:11
RE: Milovaná Amerika
vies ty vobec co Medellin spravil??? Mali ho na kusy za ziva pokrajat a nie ho humanne popravit!!!
PS Povazujem sa za liberala ale mam dve dcery a zdravy rozum zvitazil.
167201
8.8. 8:03
Viem, čo Medellin spravil:
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Prodával za hubičku kokain CIA v době, kdy té tajné službě vládnul železnou pěstí George Herbert Walker Bush...
Peníze byly pripírány v BCCI mmj Johnem Kerrym a takto realizovaný zisk byl spolu se ziskem z nezákonného prodeje zbraní Íránu použit nejen k obohacování realizátorů těchto oficiálními místy realizovaných ilegálních obchodů, ale zejména k vyzbrojování a financování hondurasských a nikaragujských Contras a vyzbrojování a financování teroristů dnešní Al-Kajdá, cvičených mmj. i MI6 ve Skotsku, jak ničit infrastrukturu "nepřítele" unesenými civilními dopravními prostředky.
Toto spravil Medellin...
Jeho někdejší nájemci a podporovatelé jej dnes popravou umlčují, aby nevyšlo na jevo, kdo jej vlastně podporoval. V civilizovaném světě totiž organizátor zločinů má větší zodpovědnost za zločin samý, než jím najatý zločinec...
V civilizovaném světě! V diktaturách, jako je Saudí, Egypt, Uzbekistán či USA to dnes neplatí...
167344
6.8. 10:17
Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.
Dick Cheney se možná rozšoupne. Pro CIA není problém okopírovat střelu Moskit a vyrobit pár desítek exemplářů. Pro ponorku CIA by tak nebyl problém poslat letadlovou loď plující v Arabském moři ke dnu. CIA navíc přesně ví, kde má která americká loď uloženou munici ( každá letadlová loď má muničák jinde ), takže pro potopení by stačil jeden zásah. Pak by se všechno hodilo na Írán a hurá do války.
Američani ale nenapadnou Írán, pokud nebudou mít jistotu základny v ČR. Jedině pulzní dělo ve střední Evropě totiž může zničit klamné cíle případné íránské ICBM ( kdyby byl radar blíž, Írán by ho mohl zničit a kdyby byl dál, nemusel by na klamné cíle dosáhnout - paprsek má rozptyl ). Bude to ještě zajímavý. Pokakánek se sešel se Zemanem a uvidíme, co z toho vznikne. Pokakánek se chlubil, že má další dva přeběhlíky. Zeman je ale chytřejší než Pokakánek s Dalíkem dohromady. I Zeman může mít svoje přeběhlíky ( třeba Vlastíka Tlustíka a jeho kámoše ). Myslím si, že Pokakánek si nabije hubu a Zeman z toho vyjde jako vítěz.
167094
6.8. 10:42
RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
V Tonkinském zálivu amíci nepotřebovali reálnou událost - v napjaté atmosféře, kterou propaganda stupňovala (naprosto dokonale shodně jako dnes) stačilo úplně "sehrát" útok, který se nekonal prostou "zprávou"!
Zadržení 5 britských rozvědčíků z jara minulého roku měl být patrně onou událostí a sázelo se na nekompromisnost íránské revoluční mašinerie. Ahmádinežád však své soupeře dokonale převezl tím, že se zajatci nejen nakládal humánně a přátelsky, ale nechal je dopravit do vlasti běžným civilním letadlem, jež "spojenci" nemohli sestřelit bez toho, aby nesklidili světové odsouzení.
Stupňování obecné hysterie okolo íránského vojenského programu, kosmického programu a programu výroby jaderných paliv ale, myslím, plně postačuje jako účinný katalyzátor, při jehož působení pak postačí jediná falešná poplašná zpráva podobná té z Tonkinského zálivu...
167109
6.8. 12:50
RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.
janko
janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
...jo, máš asi pravdu. Ono to "objímání stromů" má taky svoji informační sílu....
Hrajou (naši, včetně pokakánka) dost vysokou hru o fungování člověka v blízké přítomnosti - a měli by to zvládnout. Vědí, že mají "plné ruce" (fullhand), ale nemohou jej uplatnit. Čas asi ještě nedozrál...
167128
6.8. 12:23
RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.
Amerika a spol. nemají čas tak dlouho čekat, až se postaví radar. Vše jde asi rychleji, myslím ekonomiku a finanční trhy, takže budou nuceni improvizovat. Tedy bude nějaký nový útok v USA, patrně špinavá atomovka. Nějaký mrtvý sem nebo tam - to skutečně "soudruhy nahoře" nijak v rozletu strategických myšlenek neomezuje.
Vše ukazuje na to, že to půjde již teď velmi rychle. Když myslím rychle, tak dnes - tedy 6.8.2008 - myslím kupříkladu za dva tři dny - jen tak ! Držte si rači klobouky... ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
167129
6.8. 15:43
RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.
Válka s Íránem sice může rychle začít, ale nemůže rychle skončit. Američani nemůžou naházet na Írán atomovky - zkomplikovali by těžbu íránské ropy a radioaktivita by se rozšířila i do okolních států ( a Pákistán, po směru západních větrů, už atomovku má ). Američani budou chtít Írán rozbombardovat a vyhladovět - taková válka by trvala minimálně 5 let. Pokud USA zaútočí na Írán, tak začne závod - jestli dřív Írán postaví mezikontinentální raketu s jadernou hlavicí nebo jestli dřív USA postaví základnu v ČR.
USA na Írán nezaútočí, dokud nebude schválená smlouva o radaru. Pokud by USA zaútočily před schválením smlouvy, Írán by okamžitě začal České republice hrozit a možná by provedl i inertní "útok" na Prahu ( demonstrace síly - možnost použití chemických zbraní ). V takové situaci by poslanci mohli couvnout bez ohledu na události v Havlíčkově Brodě.
Pokud by přece jen došlo k tomu, že by se Amíci a jejich nohsledi opevnili v Brdech a na Libavé a nebylo v silách Čechů je odtud dostat, tak je tady ještě jedna možnost. Zemětřesení v Číně velmi pravděpodobně vyvolali Amíci ( Tibet už neroste a zemětřesení 7,9. stupně je běžné jen v subdukčních zónách, navíc se na obloze objevovaly podivné úkazy podobné polární záři ). Rusové budou chtít ukázat, že to umí taky ( v Evropě mají dvě ohřívátka ionosféry, každé s výkonem 50 MW ). Pokud u nás Rusové začnou "čarovat", Amíci nebudou moct říct ani půl slova - přiznali by, že zemětřesení v Číně byla jejich práce. Pokud bude v Brdech a na Libavé docházet k zemětřesení a v Jeseníkách bouchnou sopky, Amíci budou mít po základně a vypadnou.
167154
7.8. 23:52
RE: Potopení letadlové lodě v Arabském moři - to by bylo teprve něco.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Ono nepotřebují vlastně radar k invazi do Íránu!
Jen invazi do Íránu patrně nemohou odmávnout dříve, než budou mít oficiální příslib radaru v ČR!
V opačném případě by si totiž invazí do Íránu před formálním sjednáním smluv s ČR odstřelili jediný argument, jímž vlastně radar v ČR dokola zdůvodňují.
Dá se tedy říci, že "naše váhání" zachraňuje prdel Íránu a ostatně i celému blízkému východu, Izraeli, Turecku, Rakousku a potažmo i nám!
Bushův plán ataku na Írán, je plánem na rozpoutání minimálně lokálního nukleárního konfliktu, jehož důsledky budou i pro Evropu (tedy i ČR) mnohem fatálnější, než výbuch černobylského reaktoru v 84. roce pro Ostravsko...
Veškerý radioaktivní spad se bude totiž zachytávat najmě na úbočí Alp a v české kotlině - takto se pohybují vzdušné proudy z jihu takřka permanentně...
167321
6.8. 11:01
Tak tomuhle neverim
![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
167111
|
Ve zkratce
Statistika
Zvědavce v posledních pěti minutách
navštívilo 45 lidí
Tuto stránku navštívilo 3 972 lidí.
|