Diskuze k článku
Demonstrace proti radaru 8.7.: proč má cenu protestovat
Příspěvků 31
Nemám na to už dál nervy a v podstatě souhlasím s Jiřím Maškem z osudu.cz, že Češi jsou příliš "líní, pohodlní, konzumní a HLOUPÍ".
Vůbec nic jim nevadí, dokud mají svá plná koryta, svý jistý.Je nepříjemné takto smýšlet o svých spoluobčanech, ale já už je nemám ráda! Nechají si ukrást vládu věcí svých a civí na to jako husa do flašky...pár stovek lidí se může strhat a ostatní fakt jen hloupě čumí, nemám co dodat
>.......... že Češi jsou příliš "líní, pohodlní,
>konzumní a HLOUPÍ".
>Vůbec nic jim nevadí, dokud mají svá plná koryta, svý
>jistý.Je nepříjemné takto smýšlet o svých spoluobčanech,
>ale já už je nemám ráda! Nechají si ukrást vládu věcí
>svých a civí na to jako husa do flašky...pár stovek lidí se
>může strhat a ostatní fakt jen hloupě čumí, nemám co
>dodat
Nechci Vam brat nejake iluze,ale ziju jiz ve ctrvte zemi a je to vsude stejny.Tohle neni jen problem Cechu,podle me,jeste spousta svinstev se musi stat,spoustu lidi musi umrit nebo padnout na same dno,nez se homo sapiens normalis vzpamatuje...A jestli nevzpamatuje,tak snad bude lepsi,at tady do toho praskne nejakej asteroid nebo podobna sranda a bude konecne klid.....
>Češi jsou příliš "líní, pohodlní, konzumní a HLOUPÍ"
Nejsou.
Jsou naopak na tom o něco lépe než jinde. Mluvím ze zkušenosti z multikulturních společností jinde. Ale systém globální moci nás chce úplně zhltnout a využít.
Jsme v tom sami. Stejně jako spousty jiných jinde. Nadvláda je sjednocená a otroctvo roztříštěné, tedy není alternativa. Aspoň nevím o žádné, která by byla schopna se okamžitě projevit.
Pokud píšu otročení - mám na mysli světovou armádu otroctva dobrovolně sloužícího systému. Toto chcete rozbít demonstrací. Tedy já bych byl pro, ale…
Když něco rozbiji, nic nezískám, pokud nemám náhradu. Naopak. Ještě víc posiluji budoucího vítěze, který jí má stále po ruce. I kdyby radar neprošel, vnutí se nám to jinudy a jinak a možná ještě hůře (za současné situace).
Není však vyloučeno, že se sytém současné moci (ten náš místní jen přisluhuje) brzy zhroutí. A radar bude bezpředmětný ať podepsáno nebo nepodepsáno. Musíme mít ale po ruce smysluplnou alternativu současnému marastu.
A máme? Víte o nějaké skutečné alternativě současné světové „demokracii“?
Pokud by to odpůci mysleli vážně, je mnoho způsobů, jak to dát efektivně najevo. Třeba blokádou Barandovského a Nuselského mostu v obou směrech. Ale tady se raději kecá a žvaní. Je to pohodlné a nic to nestojí.
V 75. minutě Češi vedli nad Tureckem 2:0. Během 15-ti minut Turci otočili na 2:3 a vyhráli. Toto utkání bylo vyhodnoceno jako nejkurioznější fotbalový zápas všech dob.
Nejlepší na tom je, že miliarda lidí v přímém přenosu viděla, jak čeští debilové prosrali vyhranej zápas. V nejbližších 20-ti letech se pověsti totálních volů nezbavíme. A radar tomu jen nahrává.
Je to totalne OT, hral jsem fotbal 20 let, takze k nemu mam opravdu vztah. Pravda behem 15-ti minut ztratit vedeni 2:0 je trestuhodne, byl jsem po zapase pekne nasranej, ale nejvice to sere ty kluky. Hodne se to haze na Petra Cecha, coz je blbost. Petr udelal takhle hrubou chybu v narodaku, co pamatuju jenom jednu. A bez Cecha by jsme nikdy nebyli ani na sampionatu. Jedna chyba je furt jenom jeden gol. Dale treba kritika Kostala na hrace treba Jankulovskeho. Hral jsem v defenzive a malokdy jsem spokojeny s vykonem nasi obrany, ale Jankulovski si odehral ve vsech zapasech vysoky standart. Petre Cech ma pravdu, Kostal neni kompetetni hodnotit vykonost hracu a podle vseho neni kompetentni delat dobre ani manazera narodaku. Chlapi, co nas reprezentuji hraji ve spickovych klubech a vedi jak vypada kvalitni management v klubu.Ztratili jsme iniciativu a nechali jsem si vnutit hru soupere, byly jsme zatazeni do lajny okolo 16 a nechali jsem souperi stred hriste, proto se Turci chytli a otocili to.
Problemy v ceskem fotbale jsou hlubsiho razu, takovy vykricnikem o co jde je Ivan Hasek, byvaly kapitan repre, bojovnik k pohledani a ted trener, ktery se prosadil v zahranici. O slabe pozici Ceskeho svazu svedci, ze nemame mezinarodniho rozhodciho. Blamaz, ze se ze Strahova vynese vsecko a mame z ostudy kabat jako s trener Houlierem, korupce... Lidi, co to vedou delaji spatne, nejvyssi cas, aby je vystridali generace byvalych vynikajicich hracu z 80-tych a 90-tych let. Pokud nedojde k radikalnim zmenam v ceskem fotbale i pres fortbalove geny to s nama pujde s kopce. Jestli se o tom mame bavit dal, tak na foru.
Výsledek sere Petra Čecha a mladé hráče, které Brykouš homouš nechal sedět na lavičce. Starý primadony shrábli tučnou odměnu ( v průměru 2,4 milionu ) a hurá do bordelu.
Český fotbal je obrazem české společnosti - o všem rozhodují známosti, korupce, kompromitující informace a pokud se někdo snaží ( Petr Čech ), tak se na něj hodí neúspěch.
Jo a všiml sis, jak Košťál chodí zeširoka Jako by měl natrženou (__.__)
Bruckner je trenerska klasa. Lze mu samozrejme lecos vytknout nikdo neni svaty, ale je klasa. A ze borci po sezone sli do baru, a tam se chytli s chytrolinami posilenyma chytrou vodou, co by misto do balonu, tak mohli kopat zemaky? Kdyby vyharli, tak by si ti sami lidi chteli dat s tema samyma "primadonama" panaka. Doprcic jsou taky jenom lidi a vetsinou docela mladi maji do haje zelenyho vstoupit do klastera?
Extenpore na reprezentacnim srazu to je neco jineho, ale takove veci se resi a vetsinou dost ostre v kabine. Zenaci jiste zazili tezke chvile v partnerskych vztazich, na kterych jim zalezi.I to, co vynesl Kostal ven se resi a zustava pouze v kabine. A pokud to Kostal nechape, tak u realizacniho tymu zadneho mancaftu a uz vubec ne narodaku, nema co pohledavat!! OT dalsi reakce jenom na foru.
8.7.2008 5:23
RE: Zápas s Tureckem.
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 164752
V nejbližších 20-ti letech se pověsti totálních volů nezbavíme. A radar tomu jen nahrává.
------------------------------------------------------------------
Vy teda určitě ne. To si pište
... dost kecu o tom jak kdo jsme. Nechceme radar? Fajn... tak proc sakra nevezmem vidle a cepy a nejdeme si to do strakovky vyresit??
Kdo nas zastavi? Policie? Armada? Jak muze 70% naroda byt udolano 20000 policajty a 9000 vojaky??
Muze: policie a armada ma zbrane, 99% obcanu (prestoze muze) nema. Narazim tim na to, ze obcan beze zbrane je ovcan, se zbrani uz se na nej nahlizi jinak. Nechci tady podporovat 3. defenestraci nebo tak neco, ale masa lidi, kteri radeji reknou "me to nezajima", se ovlada (=zdime) naprosto pohodlne.
CIA zavraždila syna generálního lampasáka, aby donutila vedení AČR ke spolupráci ( jinak by Greenpeace na kótě 718 dodneška vesele vegetovali ). Generálové ( odborníci ) totiž vědí, co by základna pro ČR znamenala.
Jinak chystá se něco velkýho. Pokusili se zavraždit Alexe Allana - šéfa britské tajné služby.
zbrane nemam a ani nechci mit, ale jedno vim jiste, pamet mam dobrou ... asi zajdu tento fakt oznamit svemu poslanci, vcetne toho ze sice chapu jeho nadseni pro to stat se protektoratem soucasneho imperia, nicmene pokud tato sazka nevyjde (napriklad proto ze se imperium zhrouti, nebo nas proste obetuje vyssim cilum, mimochodem něco podobneho se již stalo, tak budu chtit aby padaly hlavy, vcetne jeho(a to neni mineno obrazne) ... do te doby mame bohuzel to cemu se rika demokracie a pravni stat, takze lze ocekavat ze v pulhodince propagandy v TV uvidite nejakeho vystresovane zastupice oznamujiciho ze mu bylo vyhrozovano, nebo primo zasah na nebezpecneho teroristu ...
Tyhle výzvy mě vždy pobaví. Tohle je směšné, těch cca 70 % národa je sice proti radaru, ale s různým akcentem této zležitosti, většina určitě ne tak, aby měla chuť na občanskou válku. Především zdaleka ne celých 70 %, ale jen malý zlomek, je ochotno spolupracovat s pochybnými spolky jako jsou NZ, které lžou už stejně jako vládní propaganda a dělají vše pro to, aby se jako opozice znemožnili.
Aby bylo jasno: nejsem pro radar a do nedávna jsem i přes všechny pochyby NZ podporoval.
Riceová je prý u nás bezpečná, jak tvrdí policie...Inu, zná své Pappenheimské lépe než onehdá Valdštejn.
Divočejší demonstrace by jistě byla na místě, bez ohledu na to, jak bizarní se mohou jevit její organizátoři - jde přece o výsledek, i když v ideálním případě by smlouvu měli šplouchnout i poslanci a dvouletá výpovědní lhůta je podstatně kratší než u členství v NATO (10 let) nebo EU (po případném protlačení Lisabonu - velmi se angažuje skřet Sarkozy - závisí zcela na libovůli ostatních členských zemí).
Muj politicky instikt mi septa,ze pani kundolize prileti 7.7, hezky tajne z letiste Kbely v dodavce Pekaren a mlynu Odkolek a parta Ne zakladnam /jestli nema monitoring na globalni urovni/ bude s tou demostraci PO PODPISU vrcholne trapna.
8.7.2008 5:23
RE: SARADA S PRIJEZDEM
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 164718
Nebude trapná. Jan Hladofka Tamáš, ihned po podpisu, nasazuje znovu polévkovou dietu. Až do samého konce. On není žádný tlachal.
V článku je chyba, smlouva bude muset být schválena většinou všech senátorů (tj. 41 hlasů) a ne jen většinou přítomných...
...Radaaaaaaaaaaaaar budeeeeeeeeeee eeeeeeee, mate smuuuuuuuuuuuuuluuuuuuuuuuuuuuuuuu
Máš z toho radost? Hřeje tě to u srdce? Také budeš tleskat jako v roce 1968? Je vidět, že jsi opravdový Koumeless...
Nemáš info, kolik zhubl F. X. Doležal
9.7.2008 3:33
RE: Kde žiješ, ubožáku?!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 164729
No ať už kdekoliv, zaváníš mi blbostí, na kterou dojíždí celý svět, jinak za mě to řekl tento člověk zcela jasně
http://www.blisty.cz/art/41568.html
radovat se může jen masochista a blázen
Zacinam byt sice skepticky k tomu, ze by to parlament pohrbil. Ale tohle je zajimavy pohled, potecnionalne az 110 nuklearnich hlavic nejakych slabych 10 min letu. Z toho jsou v Moskve jiste stestim bez sebe.
Nasi moudri informavani clenove z vykvetu jinak zrejme nesvepravneho naroda ( jeste tak maximalni hodit listek pri volbach s vypetim mysli mozna zvladneme), jako Nemcova za ODS jsou znepokojena hrozbami, i tak se daji nazvat odvetna opatreni vojensko-technickeho charakteru. Jeste, ze Rusove nemaji vysoko v politice sprymare jako McCaine. V kazdem pripade ty asymetricke moznosti ekonomickeho razu nas mohou prijit zatracene draho. Doufejme, ze nas novy nejblizsi spojenec nas nenacha na holickach a pomuze nam kompenzovat pripadne ekonomicke dopady za vojenskou podporu ve forme vojenskeho prvku strategickeho vyznamu.
http://aktualne.centrum.cz/analyzy-a-specialy/2008...
http://www.blisty.cz/2008/7/10/art41583.html
Zde je nový plakát na zítřejší demonstraci.
http://img372.imageshack.us/img372/2873/demostracegc9.jpg
Pokud se Vám bude líbit, vytiskněte jej a pomozte rozšířit během dneška a zítřka po Praze ( nechejte pár na zastávce, v mhd, metru atd.)
To ze si USA ten radar v Cechach postavi , bylo jasne hned na zacatku.Vlada je jen aby se nereklo...trosku se okolo musi kecat aby si lide mysleli jak jsou duleziti....co je to nejaky radar proti asi 300 atomovym hlavicim umistenym v NSR.Snad by mel ten radar slouzit k ochrane i tech to ....nekde jen chabe zabezpecenym atomovkam.....kdovi co za tim vazne stoji...pravdu se stejne nikdy nedozvime..
P.S. Osobne s radarem a cizimi vojsky na ceskem uzemi nesouhlasim....ale to je mi prd platny
prece jen dosahne sve a v protikladu k principum demokracie prosadi svuj zradny tah, navrhuji okamzite a neprodlene rozjet dalsi podpisovou akci. Tato akce by mela pozadovat prepsani ustavy Ceske republiky tak, aby v uvodni preambuli VYSLOVNE stalo, ze Ceska republika NENI, nebyla a nechce byt demokraticky stat kde si lid vladne prostrednictvim volenych zastupcu. Uprava teto listiny by mela stanovit, ze Ceska republika je prodejna a kdykoli ochotna se podvolit jakemukoli tlaku cizi velmoci, byt by ji byli i Eskymaci a prijeli podepsat smlouvu o Sobi zakladne namirenou proti 'rostackym' tygrum treba v puli leta a na sneznicich.
Soucasne bych nevrhoval upravu oficielnich dejin v tom smyslu, ze Hachova vlada za Protektoratu byla zcela svobodny a legalni utvar representujici vuli ceskeho lidu. Jak znamo, moralni relativita nezna v dnesni dobe zadne meze; proc se tedy neprizpusobit, ze?! Kdyz paskvil, tak naplno!
Po podpisu smlouvy ma Rusko reagovat. Asymetricka opatreni by nas zrejme mohla ekonomicky ponekud rekneme zpomalit. Polaci ty myslim vedi velmi dobre a mozna je to pali vice nez zvyseni bezpecnostnich rizik. Nedavno dostali lekci se zakazem vyvozu masa do Ruska, zkouseli zablokovat v ramci EU dohody s Ruskem, ale byli nuceni na tlak EU od toho upustit. Kseft je kseft. A vypada to, ze Rusove berou rozvinuti protiraketove obrany USA hned za humny stejne vazne, jako Americane ruske rakety na Kube. Neni se ani cemu divit, ono je to pro ne bezpecnostni riziko hlavne do budoucna.
a zalobce .
Uz se zase pecuje o to, co muzeme cist, rict, napsat....
Všechny americké protiválečné spolky a organizace jsou proti radaru a „hvězdným“ válkám. přední US intelektuálové jsou proti radaru a o řadě běžných lidí ani nemluvě..
Výzvědná služba Spojených států uveřejnila zprávu, ze které vyplývá, že Irán již před čtyřmi léty zastavil vývoj jaderných zbraní. International Atomic Energy Agency potvrdila 26. května, že Irán uran neobohacuje. Po nepřetržitých výhružkách napadení Iránu bych se nedivil, že by jaderné zbraně chtěl.
Někteří ve své touze po světovládě jsou schopni se i zahubit.