Diskuze k článku

Spin doktoři nasadili nejtěžší kalibry

Příspěvků 123

6.5.2008 1:15

Radar je tady!

Reach 88.?.?.?

Pane Stworo,
v posledním odstavci s Vámi souhlasím na 100%!
[chechtot] [chechtot]

160473

6.5.2008 2:21

RE: Radar je tady!

Reach 88.?.?.?

Reakce na 160473

myslel jsem tento odstavec:
Takže to shrněme. Z těchto dvou článků vyplývá, že jsem-li proti radaru,

jsem islámský extrémista
jsem komunistický extrémista
patřím mezi krajní levici
jsem nemrava
šířím protiizraelskou nenávist po celém světě
obhajuji zájmy Íránu
nenávidím USA
jsem antisemita
rozdýchávám nenávist
sympatizuji s hnutím, které se účastní teroristické konference
nejednám v zájmu České republiky, ale v zájmu svých islámských a komunistických přátel
podporuji raketové a minometné útoky na izraelská města a vesnice, sebevražedné pumové atentáty na tržnice, kavárny či autobusy hromadné dopravy, masakry studentů škol jako byl nedávný v Merkaz HaRav v Jeruzalémě
* jsem nevzdělaný buran z vesnice

Chybí ještě něco? Vlastně ne. Snad jen, že lidem, kteří jsou proti radaru páchne z úst a nemyjí si nohy.

posledni radku bych dal do boldu a podtrhl!! [velký smích] [velký smích]

160477

6.5.2008 13:34

Soudruhu Rýči,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160477

vám to možná přijde vtipné, že? No, vtipné... To je spíše vaše taktika, jak se prezentovat jako naprostý ignorant, že? Víte Rýči, my tu máme s důvěrníky vašeho typu bohaté zkušenosti. Tyhle kydy si jděte trousit na Nezvědavce, tam najdete lidi podobného iq, jako máte vy. A také podobné nátury, podobnou oddanost sionismu, propagandě, NWO, atd. Byl bych opravdu rád, kdybyste buď mluvil k věci, nebo byl zticha. Podobné sionacisty jsme tu již měli a podobné siobolševiky taky. Víte, pro mě je to stejná pakáž. Vy tu vykládáte něco o zlých teroristech, ale nějak vám uniká (buď jste naprosto nevzdělaný, nebo to popíráte záměrně), že "stát Izrael" je založen terorismem a terorismem také udržován. Pro mě jsou lidé, kteří podporují palestinský holokaust jen sionacisti, případně siobolševici. I když je to jedna pakáž, jak už jsem řekl. Příště si své "chytré" řeči, které neobsahují ani jednu jedinou zajímavou informaci ponechte pro vaše kolegy z ústředí. Díky. [bliji]

160511

6.5.2008 18:05

RE: Radar je tady!

kornetko3 213.?.?.?

Reakce na 160477

priznávam sa: ja naozaj nenávidím USA!!! je na tom niečo zlé? rozdúchavam nenávisť ja alebo je to samotné USA, ktoré má nepriateľa na každom kroku, zastrašuje svoje vlastné obyvateľstvo a v honbe za ziskom jej už dnes nestojí v ceste takmer nič. alebo môžem nenávidieť len oficiálnych nepriateľov, ktorých mi USA povolia? sloboda slova sa stáva len pojmom, z demokracie samej sa stáva diktatúra sama o sebe, keď už je naočkovaná v každej krajine často násilím. alebo že to takto vyzerať, budeme sa tváriť, ako skvele si žijeme a báť sa, aby sme si nepohnevali strýka Sama, lebo môžem byť na rade aj my...

160534

6.5.2008 18:34

RE: Radar je tady!

Charles 89.?.?.?

Reakce na 160477

Jeden z dulezitych aspektu PROTI UMISTENI RADARU v srdci Evropy je mimo jine take vychova lidstva k miru a lidskosti. To je to, co nemaji radi ti, co zbroji a vrazdi ve zbytecnych valkach. Tim mam na mysli predevsim zoldaky, kteri se nechaji najmout vladami k zabijeni kohokoli. Ktere vlady dnes realizuji valky, to jiste nemusim psat. Kazdy to vi ! Nikdy nepochopim psychologii cloveka, ktery je schopen a ochoten jit do armady a nebo tajne sluzby, kde je jeho ukolem pronasledovat, mucit a zabijet lidske bytosti, ktere mu nikdy neublizili ! Musime si klast otazky , jako napr ,jsou to vubec lide ? Proc slouzi zlu ? Oni nevi, ze nikdo nema pravo vzit jinemu zivot ? Proc to delaji ? Pro penize ? No, to je ale dusevni upadek ! Oni nevi a neciti, jakou bolest zpusobuji jinym ? Nejsou to jen vysinuti psychopati ? Pak je nutno je a ty jejich vlady zavrit za mrize psychiatrickych ustavu !!!
Dnes na Nove odvysilali zpravu, ze DVA AMERICTI ZOLDACI, KTERI SLOUZI NA VOJENSKE ZAKLADNE V NEMECKU,PREPADLI U CHEBU TAXIKARE . PRY JE VEZL ZA PROSTITUTKAMA !!! Byli zatceni a obvineni prokuratorem z CR.
Rad bych se zeptal zastancu vystavby radaru v CR, takove zivocichy chcete pritahnout do CR ? Vite, co pachaji tito zoldaci po celem svete ? Vzdyt jsou to nasilni silenci ! Budou tu nemoc sirit dal . I k nam ! To chcete ?

160539

6.5.2008 17:45

RE: Radar je tady!

eM 212.?.?.?

Reakce na 160473

Budiž to poučení pro příště! Až někdo z Vás bude zakládat nějakou iniciativu, nedávejta tam jako tiskového mluvčího nějakého idiota , co létá do Káhiry na konference.
Boj proti radaru by měli převzít lidé, kteří nejsou socialističtí vyhulenci. To, co jsem si o panu Májíč(e)kovi vygooglil mě utvrdilo akorát v tom, že podobné akce organizují sociální případy a fekty...

Závěrem bych chtěl říct, že jsem PROTI radaru a rozhodně nepodporuji geopolitický tlak atlantických mocností na Evropu.. Nicméně tolik oslavovaná euroasijská koncepce a osa Paříž - Berlín - Moskva se mi zdá snad ještě hloupější. Evropa Evropě. Ne USA ani SSSR.

Kraft und Ehre!

160535

7.5.2008 20:24

RE: Radar je tady!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 160535

Nevím, co jste si vygooglil, já nemám kadrovácké metody v krvi a je mi tedy cizí soudit člověka podle toho, jaké konference se kde zúčastnil. V každém případě však děkuji Janu Májíčkovi, že bojuje s tak brutální propagandou včetně pomlouvačné kampaně vlastní osoby. Stejné kádrování zradaristů by mohlo být mnohem zajímavější, než mnozí vůbec předpokládali. Např. dnes jsem se dozvěděla, že Luděk Pekárek, který s Klvaňou objíždí republiku a propaguje radar, je bývalým spolupracovníkem komunist. státní bezpečnosti [překvapení] ..tato informace ke mně doplula náhodně..zatím..ale nyní chápu, že ve válce proti tajným službám totalitních systémů a jejich pohůnkům je potřeba doslova každého člověka [mrknutí jedním okem]

160630

7.5.2008 23:52

RE: Zradar tady ještě není.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 160630

Jan Tamáš a Bednář mají mou plnou solidaritu,hlad je můj veliký přítel,bez ironie.Ovšem na zítra mám v lednici půl kila vepřových jater. [zahanbení] [velký smích] [smích]

160634

8.5.2008 6:09

RE: Zradar tady ještě není.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 160634

Zradar jako hrom je tady dávno a radar zřejmě bude taky a Vám vůbec nerozumím [zmaten]...já tady kvůli zprávě o hladovce Tamáše a Bednáře nemůžu usnout !! Já si totiž umím představit, jak je tam budou chodit senzacechtivě očumovat potroublí spoluobčané a k tomu celý láskyplný eretz a přidružené hyeny z médií...nééé, já nechci, aby už zase trpěli ti spravedliví [pláč] ..to se mám dívat na DALŠÍ DÍL NEKONEČNÉHO SERIÁLU O VÍTĚZSTVÍ ZLA NAD DOBREM? NA TO SE DÍVÁM CELÝ ŽIVOT! [naštvaný]

160643

8.5.2008 7:08

RE: Zradar tady ještě není.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160643

Placete na spatnem hrobe, v archivu by nebyl problem zjistit, jaky je postoj michu k radaru. Velice podobny tomu memu, tj ne radaru. Zrejme jste si spatne vylozil reakci.Jinak pan Tamas je hubeny jak tycka od plotu, takze doufam, ze ta hladovka bude bez nasledku na jeho zdravi. Stejne tak pro toho druheho pana. Nasim zradarovcum je nejake zdravi ci zivot hladovkaru ukradene, jedine co bude spickam prosazujici radar vadit, ze pri tom budou blbe vypadat. Domaci media sice maji pod palcem, ale ne tak zahranicni.

160645

8.5.2008 18:49

RE: Zradar tady ještě není.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 160645

Ano,pláču, už druhý den a doopravdy..já nemám asi sílu ani odvahu držet hladovku s nimi a přitom se o ně strašně bojím...vím, že tato vláda je dostatečně cynická na to, aby jim jejich zdravotní újma jen zapadla do plánu...jenže já chci, aby žili...tak co mám udělat??? P.S. toho michu mi nevyčítejte, ten nepláče ani neumírá..teda aspoň podle smajlíků, jinak ho vážně neznám a hledat v archívu opravdu nemám náladu, považuji to v této situaci za nepodstatný a nepotřebný detail...ale zato oba hladovkáře znám osobně, jsou to dobří kluci, ale oba dva taky hodně hubení...jak jim mám pomoc?? A propos, CHLAPE, já jsem JEN ŽENA..možná proto právě teď myslím na jiné životní "detaily", než Vy.. [pláč] [pláč]...nic, já teda jdu plakat jinam,když už se na nic jinýho nezmůžu [zahanbení]

160678

8.5.2008 19:33

RE: Zradar tady ještě není.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 160678

Ech,Madame,plně chápu Vaše rozpoložení.Pláču a umírám obden,to mi věřte.Klucí zagroškudla,jak jim jenom pomoct?Jen žena?To jistě tak nemyslíte.Trochu se poperte s hysterií a něco Vás určitě napadne. [smích]

160685

8.5.2008 21:03

RE: Zradar tady ještě není.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 160685

Díky, "správňáku", upřímnost a pocit bezmoci byly po zásluze odměněny cejchem hysterie..nejsi z eretzu? Blbý vtip, já vím..jak chutnal oběd, večeře, atd? Vařil sám nebo manželka?

160686

9.5.2008 1:28

RE: Zradar tady ještě není.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160678

Ja pana Tamase ani toho druheho mladence primo neznam, ale verim, ze maji dost zdraveho rozumu a usudku. Koneckoncu ani Mahatma Gandhi neumrel po hladovkach hlady. Verim tomu, ze pan Tamas vi co dela a ma pro to zatracene vazny duvod. Aspon tak na me pusobi svym projevem, ktere prubezne pozorne sleduju ted uz vice nez rok. Jiste i humanista by nemel hazardovat se svym zivotem.

Ja v tehle informacni valce valcim jinak, mam taky uplne jine predpoklady a prednosti a ty se sbazim vyuzivat. Mate pravdu, ze utecha pro druhe nebyla nikdy moje silna stranka, spise dokazu lidem pomoct najit "zbytky sil", kdyz se zda, ze uz jsou uplne na dne. A v zivote jsem se naucil, ze nikdy nesmim zneuzit tento dar. Jit az na samotne dno je vzdy otazka svobodne volby. Pevne verim, ze dost lidi pomuze, aby s tim hladem mohli skoncit bez nejakych nasledku na zdravi.

Nepokladam tuhle hladovku vubec za zanedbatelny deatil a mocni tohoto sveta hlavne v zahranici take zcela jiste ne. Jan Tamas uz neni nezname jmeno, neznamy a nevyznamni nejsou na fotkach s kandidaty na americke presidenty. Tentokrat bez smajliku, mozna bych nedokazal najit ten spravny, zeny jsou pro me vzdy velkou zahadou. Ted uz vim, ze jste zena, predtim to neslo odhadnout.

160702

8.5.2008 18:53

RE: Zradar tady ještě není.

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 160643

To teda koukám... [překvapení] vůbec bych nečekal, že Tamáš zahájí hladovku. Navíc teď, když se vyjadřoval tak optimisticky a věří ve vítězství.
Je to dobrá forma protestu, sám jsem o tom uvažoval, ale až jako POSLEDNÍ možnost a né v dnešní situaci.

160682

8.5.2008 21:06

RE: Zradar tady ještě není.

Reach_2 88.?.?.?

Reakce na 160682

(Zrušeno pro hloupost. Žádné argumenty, jen uštěpačné, zlomyslné a urážlivé poznámky. Editor)

160688

6.5.2008 2:36

Holt technologicky pokrok nezastavis.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Tady o tom pise moc hezky pan Kotrba, na me vidlaka z vesnice je to krapet slozity, takze jsem vdecnej za te primer s mobilama. Pak se ten pokrok v elektrotechnice za 10 let , tak nejak dokazu predstavit vice plasticky. Akorat nevim, jakou nalepku nejlip prisit panu Kotrbovi, mam pocit, ze krome toho, ze byl ve strane tam bude krapet problem neco najit. Holt kdyz nekdo prilis da na cisla, fakta a logiku, ma ve vzdelani, a je az odtazite odbornej a vecnej. A ani odbornici jako Pekarek nepadaj z nebe. Neni se cemu divit to je pak jeden v tech odbornejch kruzich, kde si hrajou s temi cisly potom za vola, teda v tom lepsim pripade. Taky muze byt za prodejnou k....
http://www.blisty.cz/2008/5/6/art40420.html

160475

6.5.2008 2:16

Poskoci spin doktoru

Latinec 66.?.?.?

Je faktem, ze mnozstvi, ci velka vetsina poskoku spin-doktoru NWO (i.e, Novy Bordel Sveta) jsou kdyz ne sami byvali komousi, tak alespon ex-clenove bolsevickeho SSM (Svaz Socialistickeho Mladeze). Nebo z te mladsi generace (poskoku), jejch deti (jako napr. s nejvetsi pravdepodobnosti bude Cech aka Von Kreep a jemu podobni shabboz goji). A prave ti, tak jako kdysi nadsene mavali sovetskymi prapory, na vecne casy slibovali vernost SSSR, vykrikovali oddanost KSC, ti jsou dnes prave temi kteri Vas castuji vyjmenovanymi stemply (i.e., islámský extrémista, komunistický extrémista, antisemita, nenávidíte USA, etc.). Vzornym prikladem muze byt uveden treba Mirek Topolanek, byvaly predseda SSM, s otcem zavodnim predsedou KSC, - ktery nedavno vykonal svoji Hajj tim ze se dostavil na poutni misto NWO v Cechach (izraelska ambasada v Praze) aby tam jako poslusny shabboz tem skutecnym naldidem vyblizal ritni otvory. Topolanek, ex-predseda SSM, z bolsevicke rodiny, - a dnes bojuje za zakazani komunisticke strany, chce odmenit vrahy Masiny za to ze pry chteli vyhubit komouse, pri nedavne navsteve USA prohlasil ze o teto navsteve snil od mladi (v momentech kdyz jako predseda SSM maval Sovetskym praporem). Smesne, trapne, ubohe, podle a krivacke.
Proti jake sile by ale mohl poslouzit radar v Cechach?
Proti te sile, ktera dnes jako jedinna na Strednim Vychode vlastni zbrane masoveho niceni. Tj. teroristicka entita Zionistan, svetu znama pod kodovym jmenem Israel (nemajici nic spolecneho s biblickym Israelem krale Davida jak idealem, tak populaci).
V roce 2003, profesor vojenske historie pri hebrejske universite v Jeruzalemu Van Creveld se chvastal:
"Izrael ma schopnost zasahnout vetsinu evropskych hlavnich mest nuklearnimi zbranemi. Vlastnime nekolik stovek nuklearnich hlavic a raket a muzeme je odpalit na cile ve vsech smerech, treba dokonce na Rim. Vetsina evropskych mest jsou na musce nasich vzdusnych sil".
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_van_Creveld
http://www.prisonplanet.com/articles/may2006/180506_b_Creveld.htm
http://www.sweetliberty.org/issues/israel/destroycaps.html

160476

6.5.2008 3:56

Vypada to, ze Grenpeace je problem.

Rene Bartosek 68.?.?.?

http://www.blisty.cz/2008/5/6/art40437.html
http://www.youtube.com/watch?v=I4VaFGfp7-U
Okupace koty v Brdech je velmi pravdepodobne trefa do cerneho. Cesti Greenpeace i pres nesouhlas centraly v Amsterdamu s akci, notne zkomlikovali zivot ministryni zahranici USA Rice. Uverit tomu, ze se stala natolik zaneprazdnenou, aby nemohla cmartnout podpis pod uz dojednanou smlouvu? Echmm...

Greenpeace si totiz za dlouha leta sve cinosti ziskala na Zapade silny mezinarodni respekt a informace, ze okupuju oblast vojenskeho prostoru, kde ma stat radar ma pikantni nadech, ktery si i mainstremova media tezko nechaji ujit. Pikantni je to hned na dvakrat, protoze radar maji hlidat Cesi a bylo by jiste zahodno, kdyby tam aktivisty Grenpeace vubec nevpustili. Ted jsou Greenpeace horka brambora, poslat na ne vojenskou policii a zatknout to je? To nebude vypadat prilis hezky.

Vyhladovet je? K smichu. Za prve starostove mistnich obci maji trvale propustky a mistni lidi se na kotu dostanou i mimo cesty, ktere jsou hlidane. Ja jsem chodil i pred sametem do vojenskeho prostoru Libava na hriby, taky mimo cesty s rizikem, ktere jsme my mistni ohodnotili jako zanedbatelne. Dam ji pokutu? Ale prosim neni problem iniciovat sbirku. My Cesi sice po demonstracich moc nechodime, ale sebirali jsme dvakrat i na Narodni divadlo a dve tretinu lidi radar odmitaji. Takze zbyva posledni vec ocernit je v medialni kampani, znechutit, aby to zabalili sami a "hlavne doprovolne". Taky dle meho nazoru chyba. Nejlepe bylo nedelat nic, ale zplat panbu za to. Koneckoncu jsem taky proti radaru.

Proc? Kvuli budoucnosti. Ted oficialni optimisti priznali, ze mame problem, takze situace bude v realu vice nez mizerna.
http://www.blisty.cz/2008/5/5/art40426.html
Lehce je tam naznaceno k cemu by vedli lokalni konflikty o konecne zdroje. Na plna usta nemuzou vest k nicemu jinemu nez globalnimu konfliktu. Iluze, ze nektere typy zbrani nebudou pouzity? Pokud se zacne vice a vice valcit budou pouzity nakonec vsechny dosptupne typy zbrani, jenom co zacen nekomu "tect do bot".

A radar je snaha o zruseni strategicke rovnovahy a neexistence teto rovnovahy znamena prakticky okamzite strategicky konflikt. To byl duvody, ktere lidi jako Brezneva ( invaze do CSSR ) Nixon ( valka ve Vietnamu, i kdyz behem jeho prezidentsvi slo o snahu vycouvat ) vedly k dohodam Salt 1 i s dolozkou smlouvy ABM, kde bylo zakazno obema stranam vyvijet globalni protiraketovy system. A vyvoj teto protiraketove obrany nemuze pokracovat jinak nez militarizaci kosmu.

Nejvyhodneji je rozmistit antirakety v kosmu, tam by to mohlo byt i vysoce efektivni. A jaky je rozdil mazi raketou a antiraketou? Byvaly namestek ministra obrany pan Coyle na to odpovidal BL velmi neochotne. Nejde tolik o BL jako o Moskvu. Nejde tolik o nejaky geopoliticky vliv, ktery stejne Rusko ma z duvodu obrovskeho zdroju surovin, geograficke poloze a zarucene nezavislosti diky vojenske parite s kymkoliv.

160479

6.5.2008 4:08

RE: Vypada to, ze Grenpeace je problem.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160479

dokonceni
Toto jsou veci, ktere nelze zmenit, jde zmenit pouze smer integrace Ruska, ale pouze mimo Rusko. To jest ovlivnovat situaci za jeho hranicemi. Je to vsak nebezpecna hra destabilizovat uz tak nalomenou stabilitu sveta tvari tvar nekolika krizim, ktere se potkavaji v uzkem casovem okamziku.

Nejde tedy o nejakou mocenskou hegemenii, ale jde o elementarni bezpecnost Ruska, taky jeden z vaznych duvodu, proc mozna ministryne zahranici Rice odlozila podpis smlouvy. Zrejme se americke strane nedari presvedcit Moskvu a zajistit ji dostatecne bezpecnostni garance ohledne radaru. Neni divu JFK taky nerozumel zadnym ujistovanim ze strany Moskvy behem kubanske krize. A radar vzhledem k technolgickemu vyvoji, nemusi byt zdaleka jenom radar.

A technologicky vyvoj se samozrejme pocinaje dneskem nezastavi. A strategicka pozice je strategicka pozice, jak uz jednou zakladna bude, tak nejake zmeny pujdou absolutne mimo verejnost!! Ostatne ceska vlada je mene sdilna v soucasnosti kdy probihaji jednani, nez jsou verejne pristupne americke zdroje, ktere primo popiraji tvrzeni "vladnich expertu" o nekterych technickych parametrech 10 let stareho radaru z Kwailenu. Mereni "expertu MO" primo na miste bez popsane metodiky a s chybami i v zakladnich jednotkach rozebrali technicti experti i primo specialiste z oboru radiolokace na BL nebo ATM. Kupodivu ing. Hlobil, i kdyz s nim byl natocen porad pro CT ve vysilani nebyl, zrejme nema spravne nazory jeho odbornost pujde zpochybnit tezko na rozdil od "expertu" vlady si neplete fyzikalni jednotky.
http://www.blisty.cz/art/38398.html
http://www.blisty.cz/art/40420.html
http://www.blisty.cz/art/36097.html
http://www.blisty.cz/art/37315.html
http://www.blisty.cz/art/36952.html
http://www.blisty.cz/art/38244.html
http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/rusko.htm
http://www.atmonline.cz/news/2008/unor/050208b.htm

160480

6.5.2008 4:40

Tenhle mluvci CT je fakt srandovni.

Rene Bartosek 68.?.?.?

http://www.blisty.cz/2008/5/6/art40441.html
To Klvana je format a ma aspon vysokou profesionalni uroven. Tenhle mluvci .... [velký smích] [velký smích] Za prve hruba chyba cislo jedna nez zacal psat na BL o vyvazenosti zpravodajstvi CT ohledne informovani radaru, mel se preptat jake jsou pravidla. Na BL totiz zverejni reakce, coz se i stalo a roztrhl se s nimi pytel. Za druhe jsem zvedavy, kdo prvni vylovi statistiku ohledne informovanosti CT o radaru. Mam sveho osobniho favorita.

Pane mluvci mlceti nekdy vice nez to zlato. Akorat by me zajimalo, zda si tam pan mluvci dal odkazy na ohlasy panu Ruska a Rolcika sam nebo je tam dodali BL. Na to zrejma pan Sticha neni zvykly z oficialnich medii, ale v BL je to zvykem a tento dobry zvyk ohledne zdroju souvisejici s pouzitymi informacemi se na siti rozmaha. Zrejme se nekteri mastodonti v mediich budou nuceni prizpusobit internetu a jeho lidovemu charakteru, silne pochybuju, ze by dokazali upravit k obrazu svemu globalni internet. Neco globalnejsiho a masovejsiho nez internet, aby jeden skutecne pohledal.
http://www.blisty.cz/2008/5/6/art40441.html
http://www.blisty.cz/art/40302.html

160481

6.5.2008 7:23

Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

„Typickým příznivcem základny je podle SC&C středoškolsky vzdělaný muž, který žije ve městě nad sto tisíc obyvatel. Proti základně jsou především ženy nad šedesát let se základním vzděláním.“

Bylo hezké Vladimíre, když jste říkal: Vždyť my muži máme vás ženy moc rádi, tak proč se vám ženám věčně něco nelíbí? Ten „výzkum SC&C“ , to je přesně věc, která mě jako ženu uráží. A takových drobností, které vždycky naznačují, jak jsou ženské všeobecně pitomé a nevzdělané se nasbírají v tisku stovky. Tak se mi pak nedivte, že je člověkyně občas naježená proti všeobecné mužské nadutosti. Protože kdo falšuje tyto výzkumy? Samozřejmě že muži.

160489

6.5.2008 8:13

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 160489

Jakže se jmenuje ten nadutý sociolog a manipulátor, kerý se proslavil svým výrokem: "Raději se budu mýlit s Bushem, než mít pravdu s Putinem"? A sakra. Jiřina Šiklová

160490

6.5.2008 8:52

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 160490

[velký smích] [velký smích]

160494

6.5.2008 8:41

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160490

No, samozřejmě Davide, že je soudružka Šiklová klasická manipulátorka, o tom žádná. Však taky tato ženská nemá u mně žádnou šanci a může ji mainstream vychvalovat do nebes jak chce.Ale pokud vím, nikdy si nedovolila rozdělovat inteligenci podle pohlaví. Z jejích úst jsem nikdy neslyšela, že by si dovolila zmanipulovat nějaký průzkum tak, že by tvrdil, že šedesátileté buranky jsou inteligentnější než šedesátiletí burani.[smích]

Zrovna dneska vyšel článek na Novinkách o tom, jak mají Češky příliš nízké sebevědomí díky tomu, jak na všech frontách se muži snaží jejich schopnosti shazovat:

http://www.novinky.cz/clanek/139242-ceskam-chybi-v...

160495

6.5.2008 9:32

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 160495

To není tak, že by někdo říkal, že šedesátileté ženy jsou hloupé buranky. Ani ti "výzkumníci" to neříkají. To je tak, že manipulátor ví, že toto povědomí ve společnosti existuje a proto použije výsledek svého průzkumu k ovlivnění veřejnosti. On prostě ví, že zdůrazněním šedesáti let věku a ženského pohlaví, vyvolá odmítavou reakci. K nim přece nechci patřit, pomyslí si každý, kdo tam nespadá. Ale manipulátor povědomí veřejnosti nevytváří, on ho zneužívá.

Proč a jak se dostal tento předsudek mezi lidi nemám tušení. Ale podstatné je, že EXISTUJE. A neodstraní se tím, že začneme vychvalovat šedesátileté ženy, jak jsou moudré. Stejně jako nás nikdo nepřesvědčí, že US army v Iráku šíří demokracii a lidská práva. Někde na začátku stojí příčina a tu je třeba odhalit, chceme-li předsudek odstranit. A než se tak stane, budou jej manipulátoři zneužívat. A kdyby někdy za sto let byla šedesátiletá žena prototypem moudrosti, budou mít manipulátoři v kapse už další skupinu. Třeba dřevorubce.

160496

6.5.2008 19:14

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160496

Pokud takto rafinovaně manipulátoři davů postupovali, jak Vy píšete, pak se tedy vědomě dopustili podněcování nenávisti proti skupině obyvatel, ne? A v něčem se poněkud mýlíte: manipulátoři nejenže zneužívají existující povědomí ve společnosti, oni ho kolikrát velmi záměrně a velmi aktivně uměle vytváří. Od toho právě existuje mainstream, který vědomě modeluje spoustu dějů, aby ovce zmanipuloval tam, kde si to mocní přejí. V případě radaru však mají smůlu.

Ještě k té podněcování nenávisti: konkrétně v tomto případě si většina lidí spíš řekne: Hle, venkovské, nevzdělané stařenky a jsou daleko moudřejší než ti vládnoucí zkorumpovaní burani nahoře. Jinak co se věku týče, tak můžeme s jistotou tvrdit, že z mladého blbce se časem stává starý blbec. A týká se to obou pohlaví stejně. Ale přece jen ten starý blbec je životními zkušenostmi o něco víc moudřejší, než býval za mlada. Takže logicky jsou šedesátileté ženy moudřejší než třicítky. [oči v sloup]

160541

6.5.2008 20:10

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Aja 74.?.?.?

Reakce na 160541

Myslim, Jarmilo, ze ani neni nutne postupovat obzvlaste rafinovane.

Zlikvidovat protivnika je docela snadne, viz diskreditace Ne zakladnam (a vubec, proc je tu referenci Eretz?) a z odpurcu radaru nadelat temer same babky-analfabetky.

Nic jemne rafinovaneho, jsou to rany "lopatou a krumpacem".
Dalsi machnuti motykou , opravdu na urovni. [zmaten]

160542

6.5.2008 19:53

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160542

Máte pravdu Ajo,ano, je to lopata a krumpáč, nic rafinovaného. Tak jsem si přečetla jen poslední diskusní příspěvek pod tím článkem Wagnera a myslím, že je to na hrubý pytel hrubá záplata:
Blbecku Wagnere, co je spatneho:
Autor: Dr. Mordechai Ochs IP: 213.251.189.xxx Datum: 06.05.2008 19:22

na protiizraelskem pochodu?Jako by nestacilo, ze zidovsti sioniste tuto republiku rozbili nekolikrat ve jmenu vzniku Eretz Isroel, naposledy po valce znicili ceske nekomunisty a importovali zidobolseviky a ty je tu jeste velebis, hnupe!

160545

6.5.2008 20:19

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 160541

Jistěže mainstream vytváří mínění. Ale za pomoci mnoha předsudků vytvoří spojení s předsudkem novým, který chce vytvořit.

A co si řekne většina? Nevím ale "ti úspěšní ve velkých autech" si určitě řeknou něco slepicích.

160544

6.5.2008 20:20

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160544

Tak jo, no. Řekl jste to tak nějak šalamounsky, že jen zírám jak nějaká slepice.

160547

7.5.2008 9:24

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 160547

...draha pritelkyne, jak znam Davida, jiste nema pranic vuci zenam [smích]

ale tady byla v prve rade rec na velmi vazne tema - RADAR - no vidite nyni sama, jak jejich taktiky "skvele" funguji - kolik casu jsme stravili nad handrkovanim mimo tema...

Pekny den SW

160586

7.5.2008 9:55

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 160586

[smích] Jsem rád, že Tě zase vidím psát. Už jsem začínal mít obavy, dlouho ses neozval.

Ta debata nebyla až tak zbytečná. Na příkladu jsme vymodelovali způsob manipulace. A to je důležité pro další odolávání manipulátorům.

160594

7.5.2008 20:50

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 160594

[mrknutí jedním okem]

160631

7.5.2008 17:31

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 160586

To je ale velké překvapení drahý SandWalkere, to jste mě fakt mile překvapil.[smích] Věřím tomu, že David nic proti ženám nemá. Je ale možné, že má něco proti mně. No, mezi náma, já bych se mu ani moc nedivila. Já totiž mám kolikrát trauma sama ze sebe. Stačí mi dvě deci a mám hned blbý kecy. Ale obraťme list. Já si taky myslím, že na tom drobném příkladu jsme vymodelovali způsob manipulace. A ještě bych dodala pár postřehů, jak se poznají placení manipulátoři:
1. Všichni novináři, kteří sedí v jedněch novinách déle než 5 let, tak všichni do jednoho jsou placení manipulátoři.
2. Člověk, který je v mainstreamu pečený vařený, to znamená, že je mu umožněno pravidelně zveřejňovat své názory déle než jeden rok-je placený manipulátor.
3. Placený manipulátor se vyznačuje také tím, že má tituly před jménem i za jménem, aby vzbuzoval u davů respekt. Nejlepší je, když je to rovnou profesor. To pak může psát sebevětší nesmysly a lidi mu je spolknou i s navijákem. Tak vzdělaný člověk se přece nemůže mýlit, že? A přece by nám tak vzdělaný člověk záměrně nelhal?

160620

8.5.2008 4:45

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160620

Hmm rikate profesor? Ja mam v knihovne doma od pana profesora Kellera, knizky kdyz byl jeste "jenom" doktor. Pan mluvci CT Sticha konecne vzal rozum do hrsti a zatroubil na ustup z BL, jak sam rika, byla to vzrusujici zkusenost a vzal si z toho ponauceni. Verim, ze i neco z toho ponauceni si nechal pouze pro sebe.

Na zaver jeste vypalil zrejme posledni vystrel ( mel osobni pocit, ze na BL se octl na strelnici) v nazvu clanku, ze pro CT je vyvazeny pristup samozrejmosti. BBC by jiste mela jit do sebe, protoze verejnopravni Tv v Ceske republice aspon dle rozumu jejiho mluvciho nasadila latku zatracene vysoko. [velký smích] [velký smích] A odpovedi pana profesora Kellera, koneckoncu at si udela kazdy usudek sam.
[mrknutí jedním okem]

A kdyz jsme u te latky profesionality CT a BBC, tak pan Culik ma vecnou poznamku, taky vlastni akademicke tituly v cesku doktorat, ve velke ctyrce prestiznich universit v Britanii je v pozici Senior Lectuer. Staci si precist jeho zivotopisne udaje z jakehokoliv autorskeho clanku na BL. Bohuzel je reakce pana Culika pouze kratka poznamka, takze nejde na ni udat link. Vsichni experti, kteri vecne s metodikou hodnotili na BL radar maji akademicke tituly.

Ja bych zase tak uplne nad lidmi s temi tituly pred a za jmeny nelamal hul. Strom pozname po ovoci. Pravda i doc. Pekarek CsC. Je docentem a clenem akademie, to vsak neznamena, ze vsichni docenti jsou odborne na jeho vysi nebo, ze CSAV je tvorena pouze lidmi jako doc.Pekarek.

[smích]
P.S. Nebudu tady hazet linky staci se precist diskusi o vyvazenosti zprarvodajstvi CT dnesni vydani BL.

160639

8.5.2008 7:15

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160639

>Ja bych zase tak uplne nad lidmi s temi tituly pred a za jmeny
>nelamal hul. Strom pozname po ovoci.

Pochopitelně, že není třeba nad lidmi s tituly lámat hůl. Jenom je třeba rozlišovat mezi oficiálními masmédii a internetem. Pojímat tištěný mainstream i TV tak, jako by byly nakaženy nějakým nebezpečným virem, který nás má nakazit slepotou. Protože právě tam se nachází nejvíc jedinců, kteří nemají svědomí, ale o to víc mají do těchto masmédií přístup. Proto ze zásady brát jakékoliv informace z těchto zdrojů s velkým podezřením. Stále si zkrátka uvědomovat, že jejich posláním není nás objektivně informovat, ale dezinformovat a vymývat nám mozky. A k tomu se právě nejlépe hodí „důvěryhodní“ velmi vzdělaní lidé. Zkrátka, oficiální mainstream je náš NEPŘÍTEL.

Dnes už je tak velký rozdíl mezi lidmi, kteří jsou informováni pouze z mainstreamu a lidmi, kteří získávají informace svobodně na internetu, že s těmi prvními se nedá o ničem již pořádně diskutovat. Jsou fakticky úplně slepí a zblblí propagandou.

160646

8.5.2008 14:50

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160646

Kdepak i na mainstremu existuji novinari a nejenom imtelektualni prostitky. Ja o takovych vim, mluvit o nich nejde, protoze musi psat mezi radky jako kdysi. [mrknutí jedním okem]

160666

8.5.2008 22:40

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160666

Ale jo, souhlas, proto taky ten mainstream dodnes čtu, jinak bych se na ně už dávno vykašlala a četla výhradně už jen věci na internetu. Víte René, mě to připadá, jako že se ONI stále nedokáží rozhodnout, zda mají odhodit masku a nasadit teror. V historii se již ale přesvědčili, že s terorem svět stejně neovládnou, tak vyčkávají, zda se to nepodaří o něco později s pomocí vědy a techniky. Ale tam by měli časem asi zase jiné, specifické problémy, které si dnes ani nikdo ještě nedokáže pořádně představit.

160694

8.5.2008 23:23

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Ibrahim Ag Al Habib 90.?.?.?

Reakce na 160694

dobrý večer...problémem je, že většina lidí nad "technickým pokrokem" plesá, nevidí nebezpečí...a propos, chtěl bych mít moudrost starých žen

160696

9.5.2008 0:49

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 160694

Snad bych jen dodal svůj postřeh paní Jarmilo, že je docela možné, že máte pravdu a ONI opravdu stále váhají, jak na narůstající počet probouzejících se lidí a ohrožení své zaoponovanosti (od slova opona) reagovat. O moc, své výhody králů a vzrušení hráčů, kteří mají možnost ovládat životy ostatních přijít nechtějí a dobrovolně se jich nevzdají, ale zároveň tuší, že pokud něco neudělají je jen otázkou času (roky? dekády? staletí?), kdy dojde ke změnám, které je z jejich trůnů obalených stuhami s nápisy o demokracii, pravdě a lásce, sesadí... Vše akceleruje a hodiny odpočítavají stále rychleji...


Jedno ale z historie podle mne pochopili a souvisí to s tím co jste napsala. Pomocí zejména brutální a viditelné represe, jako tomu bylo obvyklé za minulých společenských systémů, již dnes své odpůrce pacifikovat nemohou. Pochopili, že každé takové násilí probouzí o to větší odpor a zvyšuje rychlost s jakou se přidávají další a další probouzející se t.j. síla, která dokáže za správné konstelace měnit staré pořádky a vynutit si spravedlivější poměry.

Postupně vyvinuli jinou taktiku, kdy na dialog s odpůrci jejich ne příliš "košér" snah, na dialog který se jim hodí do krámu přistupují (říkají tomu svoboda slova), ale pokud jim začne být tento dialog nepohodlný, přestávají reagovat, mlží nebo nakonec mlčí a o to více nasazují do boje nesmrtelné a osvědčené nastroje lživé propagandy a manipulace. Ti méně jistí sami sebou přidávají navíc aroganci a nálepkování. Hlavní ale je udržet zdání, virtuální realitu o svobodné společnosti nebo sen o skutečné demokracii viz. pokřivený volební systém.

Je jasné, že všechny podstatně změny, které staletími omezovaly parazitující vliv mocných, kteří ale samozřejmě vždy tvrdili, že mají od Boha na srdci dobro pro všechny, byly iniciovany zespodu a vedly postupně k zásadním změnám, které byly tehdy ještě před krátkou dobou nemyslitelné a nepředstavitelné. Ve své době bylo úplně normální otroctví nebo například všichni věděli, že Země je placatá a za pochybování se upalovalo nebo žádat volební právo pro ženy bylo znakem pomatenosti. Vždyť ženy přece nejsou pro taková důležitá rozhodnutí po stránce inteligence nebo mentálně vybaveny, že? Který z těchto příkladů se těmto vyvoleným podařilo udržet v platnosti legálně do současnosti??????????????


Fungovat může ale stále docela dobře demagogie, manipulativní stále sofistikovanější propaganda a podněcování atmosféry strachu, proti kterýmžto mocenským nástrojům ovce imunní, zvláště v systému brainwashingu a konzumního přístupu k životu, ještě dlouho nebudou.

TO BE CONTINUED:

160700

9.5.2008 0:38

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160694

"Oni" se hlavne nedokazou domluvit. Moc je prilis velka kost pro jednoho vlka. A vice vlku?..... [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

160703

9.5.2008 1:26

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 160694

DOKONČENÍ:

A že je u NICH stupňující se snaha ovládat mainstream až na 1. místě je možno sledovat dnes a denně z práce jejich lokajů údajně nezávislých novinářů a komentátorů, kteří rádi sami sebe nazývají hlídacími psy demokracie. Jako příklad mě napadá pan Neff, kterého jsem si jako spisovatele od mládí dlouho vážil, ale postupně z jeho komentářů a článků zjistil, že straní silám a lidem, kterým přes hlasité proklamace o opaku jde právě o udržení neudržitelného. Novinářům, kteří svou práci dělají i v takových poměrech čestně, nezaujatě a nestranně děkuji a dodávám čest vyjímkám. Pro 7. velmoc jako celek, i vzhledem k částečně rozkrytým vlastnickým vztahům, které naznačují odkud vítr fouká a že peníze přece nesmrdí, to rozhodně neplatí.

A závěr? Sám jsem zvědav, kam se poměry života na této Planetě a mezilidských vztahů budou dále ubírat, ale jako optimista, i proto, že přibývá stále více lidí, kteří díky internetu šíří pravdu a informace k zamyšlení mezi ostatní jako třeba zde na Zvědavci i jinde věřím, že nevědomá většina postupně prohlédne a že k tomu dojde dříve, než nebude cesty zpátky.

Odmítnout je třeba také házení lidí, národů, etnických skupin systémem kolektivní viny do jednoho pytle, který tak vyhovuje štváčům a deprivantům na všech úrovních prosazujících si touto metodou manipulace, na emocích a nevědomosti tzv. obyčejných lidí, své mocenské a ekonomické cíle.

Vždy je třeba přímo, přesně a bez nejasností pojmenovat jádro pudla, aby -- zase příklad -- třeba sionisté či zastánci (údajně tajných) výroků Talmudu nemohli pro nepromyšlené výroky nálepkovat své odpurce jako antisemity, antidemokraty nebo ty, kteří podporují mazinárodní terorismus. Aby bylo vždy jasné, že za zlo tohoto světa nemohou národy, etnika apod, ale vždy konkrétní lidé nebo zájmové skupiny, které tahají za nitky a to se týká všech stran pomyslných barikád.
jansmith[smích]

160708

9.5.2008 7:11

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160708

Napsal jste to moc krásně pane Jane a ve všem s Vámi naprosto souhlasím. ONI si již jistě dnes silně uvědomují, jak je ten stav neudržitelný, a jak jsou čím dál víc trapnější a průhlednější, když úplně VŠECHNO je dnes již převedeno do elektronické podoby a na internet, jenom VOLBY jsou pořád postaru, jak v 19.století. Ta šaškárna s Clintonovou a Obamou, volitelé místo přímého, internetového hlasování všech občanů, ruční sčítání hlasů, místo dokonalých internetových operací- to vše ukazuje, že si z nás mocní dělají dobrý den. Vsadím se, že nejen v Americe, ale všude po světě podávají lidé tisíce volebních návrhů, jak převést volby na internet a vytvořit přímé volby, ale mocní tohoto světa se tváří jakoby nic. A mainstream ve všech státech, který taky vlastní, rovněž lokajsky o přímých, internetových volbách pečlivě mlčí. Velké ticho po pěšině. Ale už předem vím, že pokud rozjedou nějaké internetové volby, že to bude opět velká kulišárna a podvod na lidech. Že si to nebude moci lid zkontrolovat, že to bude neprůhledné.

A tak v rámci možností vymýšlím věci, které mohu realizovat hned. Nechala jsem si s bratrem natisknout tričko s tímto nápisem: Zastupitelská demokracie je obrovský podvod. Žádám přímou demokracii.

Už jsem se v tom triku jednou prošla po Praze a ohlas byl velmi příznivý. Lidé se mnou souhlasili. Je to výborné, je to reklama, která člověka vůbec nic nestojí a přitom si to za den přečte dost lidí. A teď si představte, že bude přibývat občanů, kteří si pořídí na trika podobné nápisy. Co na to mocní? Co na to mainstream? Budou se stále tvářit, že nic nevidí?

160727

9.5.2008 18:19

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 160727

Chtěla bych si v tom tričku odehrát pár akcí. Za kolik je k mání? [mrknutí jedním okem]

160766

10.5.2008 7:50

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160766

Určitě byste v tom tričku budila pozornost, já myslím, že to za tu srandu stojí. Já se v něm budu v létě procházet i kolem parlamentu, protože tam mám jednou týdně cestu. To tričko se dá objednat u firmy T-shock, jejich webová adresa je: www.t-shock.cz

Je fakt, že je to tričko dost drahé, protože s poštovným a balným mě přišlo na 616 Kč.

160794

13.5.2008 13:18

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 160794

Tak to si nakreslím sama [mrknutí jedním okem]

160991

8.5.2008 11:36

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 160639

>Bohuzel je reakce pana
>Culika pouze kratka poznamka, takze nejde na ni udat link.

Ale jde: http://www.blisty.cz/2008/5/7/art40456.html [mrknutí jedním okem]

160656

8.5.2008 15:08

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160656

[smích] Presne tuhle poznamku pana Culika jsem mel na mysli. Dekuju. [smích]

160665

7.5.2008 18:00

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 160586

To je ale velké překvapení drahý SandWalkere, to jste mě fakt mile překvapil.[smích] Věřím tomu, že David nic proti ženám nemá. Je ale možné, že má něco proti mně. No, mezi náma, já bych se mu ani moc nedivila. Já totiž mám kolikrát trauma sama ze sebe. Stačí mi dvě deci a mám hned blbý kecy. Ale obraťme list. Já si taky myslím, že na tom drobném příkladu jsme vymodelovali způsob manipulace. A ještě bych dodala pár postřehů, jak se poznají placení manipulátoři:
1. Všichni novináři, kteří sedí v jedněch novinách déle než 5 let, tak všichni do jednoho jsou placení manipulátoři.
2. Člověk, který je v mainstreamu pečený vařený, to znamená, že je mu umožněno pravidelně zveřejňovat své názory déle než jeden rok-je placený manipulátor.
3. Placený manipulátor se vyznačuje také tím, že má tituly před jménem i za jménem, aby vzbuzoval u davů respekt. Nejlepší je, když je to rovnou profesor. To pak může psát sebevětší nesmysly a lidi mu je spolknou i s navijákem. Tak vzdělaný člověk se přece nemůže mýlit, že? A přece by nám tak vzdělaný člověk záměrně nelhal?

Taky Vám přeji hezký den SandWalkere. Nějak mi zas blbne počítač, nemohu se dostat do diskuse, tak to zkouším jinou cestou.
Jarmila

160621

9.5.2008 4:17

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160544

Mainstream vytvari verejne mineni a verejnopravni televize ma taky velky vliv. A kdo by mel ci nemel byt mluvci verejnopravni televize behem dukladneho vymyvani mozku treba o radaru? K chybam pan mluvciho CT Stichy a byvaleho mluvciho ministerstva obrany bych pripadal pouze jednu na BL nemel vubec reagovat. Koneckoncu vse ukazuje, ze s propagaci radaru uz zkusenosti ma. Mimochodem Madari si z ekologickych duvodu vynutili nepovolit stavbu radaru NATO na strategicky vojensky nejvhodnejsi, ale ekologicky citlive lokaci.

A pokud vim, tak Madarsko je stale clen NATO, ktery plni zavazky smlouvy o NATO. Stejne tak Kanada, ktery odmitla radar USA, ktery ma byt instalovan v Brdech je nadale soucasti NATO a blizky spojenec USA. System NORAD je propojeni PVO obou statu tedy USA i Kanady. Duvody Kanady mimo jine neochota podilet se na militarizaci kosmu, k cemuz cely system neodvratne smeruje, pochybnosti o funkcnosti sytemu a politicke dusledky predevsim ve vztazich s Ruskem.
http://www.blisty.cz/2008/5/9/art40486.html

160714

9.5.2008 5:50

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160714

Pan Kotrba psal neco o profesionalite. Ma to znamenat, ze mluvci CT je nadejny zahradnik amater? Tady mluvi o okurkove sezone a zrejme chovu kachen. To byl jeste profesionalni mluvci za ministerstvo obrany. Jak vidno prokazal sve profesionalni kvality jako mluvci, tj. verohodne poprit pravdivou informaci a po zasluze byl povysen. Skoda nechat zahalet takovy mimoradny talent. [velký smích] [velký smích]
Zdroj BBC a pak ze zivot nema smysl pro humor.
http://www.bbc.co.uk/czech/domesticnews/story/2004/07/040716_cz_nato_bases_pckg.shtml

160722

7.5.2008 4:11

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160496

Moje babrle spada do kategorie zena nad 60 let z mensiho mesta bez toho prej vzdelani. Za prvni republiky byla maturita neco podlozeneho vdelanim. Moje maturita z roku 89 je to proti tomu slaby odvar. Mozna, ze dneska se po dvaceti letech demokracie blizime te prvni republice, tj. maturita ze vsech predmetu vcetne klasickych jazyku a filosofie. A ja si nazoru babrle naramne povazuju a patri k vubec k nejrepesktovanejsim lidem meho zivota, protoze ma v sobe moudrost a obrovske mnozstvi zkusenosti.

O takovem osobnim respektu z me strany si vetsina "mladych perspektivnich muzu" s akademickymi tituly z mest nad milion, muze tak akorat vite co? [velký smích] [velký smích] Nerikam, ze nejsou skvele vyjimky potvrzujici pravidlo, vcetne starsich rocniku zrajicich jako dobre vino. Jinak souhlasim s tim, ze slo o manipaluci ve stylu " dyt se podivejte proti radaru jsou stare vesnicke babky". [mrknutí jedním okem]

160568

6.5.2008 18:28

RE: Nevzdělané buranky z vesnice

djb 194.?.?.?

Reakce na 160489

To je opacne. Je pravda, ze v teto statistice se odrazi letite predsudky. To ano. Nejde ale o valku muzi vs zeny, ale obcane vs radar.
To psal zkratka zkuseny sociolog/sociolozka, protoze vi cim zapusobi na davy. Predsudky jsou takove, manipulativni statistika je takova.

Mimochodem v puvodnim clanku na novinky.cz byly ty zeny stredoskolsky vzdelane. Clanek je bohuzel stazen a zenam zahadne kleslo vzdelani.

Nevite nekdo jak je to s pravem na informace u soukromych agentur typu SC&C, priznacne sidlici v Americke ulici.
Bylo by zajmave vedet podrobne co to znamena ze typicky clen 57% z vzorku je venkovska zakladoskolacka.
Vyzkum je proveden na 1226 lidech.
57% je proti.(698 lidi)

No, necham vypoctu, nebot jsem linej hledat presna cisla, ale neco mi rika, ze pokud by vstupni statisticky soubor byl skutecne reprezentativni, tak s ohledem na pomery:
pocet lidi zijicich ve mestech vsna venkove
pocet ZS vs SS vs VS vzdelanych
muzi vs zeny

Zkratka, tech venkovskych zakladoskolacek snad ani nemuze byt tolik aby v 57% vzorku tvorily vetsinu.
Jasne, vetsinu nepisi, pisi typicky predstavitel. A co to je, jake byly dalsi katgorie? Kolik to je teda procent. Je to ubohost.
Ma nekdo nazor nebo data z nichz by slo spocist, ze to je bud blost nebo spatne vybrany vzorek? Tusim, ze by to bylo mozne.
Nebo se ptali na zakladnich skolach? [chechtot]

160537

6.5.2008 8:42

MÁM RADOST

Wilonix 212.?.?.?

PODLE VLÁDNÍ PROPAGANDY JSEM:

" jsem islámský extrémista
jsem komunistický extrémista
patřím mezi krajní levici
jsem nemrava
šířím protiizraelskou nenávist po celém světě
obhajuji zájmy Íránu
nenávidím USA
jsem antisemita
rozdýchávám nenávist
sympatizuji s hnutím, které se účastní teroristické konference
nejednám v zájmu České republiky, ale v zájmu svých islámských a komunistických přátel
podporuji raketové a minometné útoky na izraelská města a vesnice, sebevražedné pumové atentáty na tržnice, kavárny či autobusy hromadné dopravy, masakry studentů škol jako byl nedávný v Merkaz HaRav v Jeruzalémě
* jsem nevzdělaný buran z vesnice"


A JSEM NA TO HRDEJ. [chechtot]

160492

6.5.2008 11:08

RE: MÁM RADOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 160492

Já taky!

Krysa

160501

6.5.2008 12:09

RE: MÁM RADOST

pje 195.?.?.?

Reakce na 160501

Mám pocit, že je nás více, přátelé. Příliš mnoho lidí je ještě zvyklých myslet si, ale nepsat a neříkat. Není to mnoho, ale je to lepší než lhát a štvát.

160507

9.5.2008 1:13

RE: MÁM RADOST

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 160507

Kdo to řekl?

Nemysli.
Když už myslíš, tak nemluv.
Když už myslíš a mluvíš, tak nepiš.
Když už myslíš, mluvíš a píšeš, tak nepodepisuj.
A když myslíš, mluvíš, píšeš a podepisuješ, tak se pak nediv.
.

160701

9.5.2008 0:53

RE: MÁM RADOST

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160701

[velký smích] [velký smích] [cool] [cool]

160704

6.5.2008 10:04

Archivovat

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

archivovat jak si kdo stojí. Abychom my a naše děti věděli, a nezapomněli. Klubko zmijí v našem státě nabízí již pestrou paletu jedinců. A čas přinese zúčtování.

160497

6.5.2008 10:51

RADAR: Ne základnám spolupracuje s antisemitským islámským a komunistickým hnutím.

henrypes henrypes (zavináč) centrum (tečka) cz 81.?.?.?

Zdravím všechny se zdravím rozumem.
Včera jsem si opět a rád udělal výlet do matičky Prahy z Moravy.Je mi 33 let,a protože většina lidí v mém věku běžně pracuje,vzal jsem si dovolenou.
Stavil se na Václavském náměstí,a co nevidím.Postává tu hodne lidí.Desítky,stovky,tisíce.....Mladé paní s kočárky,páni v obleku ,dámy v šatech,studenti.....Marně pátrám v paměti,která slouží(denně ji cvičím v práci-manažer)celkem spolehlivě,po Iránských ,komunistických vlajkách .
Protože jsem žádné neviděl,chvíli jsem postál a pak se prošel,procvičil hlasivky a na Hradčanské seběhl do metra a na poslední vlak na Moravu.Dom sem dojél vo půlnoci celkem hotahané a mravně se přitulil k chápavé ženě,která mé "bláznovství" tentokráte nemohla podpořit.

"Proti základně jsou především ženy nad šedesát let se základním vzděláním".---Ano těchto dam-dorostenek tam bylo hned několik,výrazně více však studentek a žen v produktivním věku.
"jsem islámský extrémista" -nejsem
"jsem komunistický extrémista"-nejsem
"patřím mezi krajní levici"-nepatřím
"jsem nemrava"-zeptejte se mé ženy
"šířím protiizraelskou nenávist po celém světě"-nešířím
"obhajuji zájmy Íránu"-neobhajuji
"nenávidím USA" nemám problém
"jsem antisemita" nejsem
"rozdýchávám nenávist" na rozdíl od naší vlády nee

"jsem nevzdělaný buran z vesnice"-jsem vzdělaný buran z vesnice hahahahhahahhahaha
z úst mi páchne když to přeženu v hospodě se všemi těmi teroristy co tam děně sedí a nemyjí si nohy. Pes si ode mne kůrku nevzal má radši tvrdej ROHLÍK
Řekl bych, že zrádcům teče do bot. Řekl bych, že se racionálními argumenty nedařilo národ znásilnit.
MÁ DŮVĚRA POSÍLILA.
ONI MAJÍ STRACH Z LIDOVÉHO HNUTÍ
ONI MAJÍ STRACH Z OBYČEJNÝCH LIDÍ
[bliji] [bliji]

160500

6.5.2008 11:51

...

moebius 195.?.?.?

Ondřej Neff byl pro mě člověk, ke kterému jsem měl úctu. To všechno se změnilo jeho agitováním za radar a jeho napadáním iniciativy NE základnám. Evidentně se z něho stal starý senilní dědek, který si žije ve svém vlastním sci-fi světě (mimochodem sci-fi je můj nejoblíbenější žánr) a neuvědomuje si, že tohle všechno je realita a USA u nás chce radar především k tomu, aby se mohla pořádně přichystat na válku, která už začala a která se bude dál šířit do celého světa.

160503

6.5.2008 13:44

RE: ...

dub 86.?.?.?

Reakce na 160503

komu není rady...
tento "člověk" si od vezmíru vykoledoval jeden průser. očividně se nezamyslel a nepoučil. tak nejspíš dostane další, podobně drsnej...

160509

6.5.2008 16:15

RE: ...

hc 194.?.?.?

Reakce na 160503

Neffovy slinty jsou tak slabomyslné, že se mi nechce věřit, že je myslí vážně. Možná ho někdo úkoluje.

160529

8.5.2008 14:47

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 160503

>aby se mohla pořádně přichystat na
>válku, která už začala

Nerozumim. Lze se prichystavat na neco, co uz zacalo? Prece jestlize neco uz zacalo, pripravy na to jsou zbytecne. Nebo ne?

160667

10.5.2008 0:48

RE: ...

Jonáš 212.?.?.?

Reakce na 160503

K Ondřeji Neffovi jsem přestal mít úctu 11.9.2001 v devět hodin večer, poté, co jsem ho slyšel mluvit v mimořádném diskusním pořadu o událostech onoho dne. To, co tam ten člověk tehdy říkal, bylo v dokonalém rozporu s tím, co Neff do té doby psal ve svých knihách.
Ze Tmy, Milénia, ze Zakázaných technologií jsem měl pocit, že Ondřej Neff stojí na naší straně, na straně lidí, proti korporacím a zákulisním tahačům za drátky, proti zvůli moci. A pak jedenáctého září večer sedím u televize a slyším, jak tam na plnou hubu obhajuje ty prašivý Umrany...

160788

6.5.2008 12:29

...

Jano007 195.?.?.?

rozculujute sa tu nad tym, ako media a "spin doktori" manipuluju verejnou mienkou, ako utocia na odporcov radaru v Cechach. s tym suhlasim, je to spinava manipulacia...ale jednu vec musite uznat: dari sa im to a myslim, ze im "neteče do bot" (ako bolo spominane v clanku), ale praveze nad Vami vyhravaju. Ako je inak mozne, ze podla prieskumov je proti az 70% obcanov CR a na demonstraciu proti radaru pride len 5000 ludi. ved to je strasne malo. to by malo prist minimalne 20 - 50 tis. ludi, aby vas zacali naozaj brat vazne.
a to zdruzenie "Ne zakladnam" sa mi tiez nejak nepozdava. na poslednu demonstraciu, co bola 5.5.2008 pozvali, pokial viem, aj zastupcov CSSD, pricom je verejne zname, ze uz CSSD za svojej vlady tajne rokovala s USA o radare. a pozvali tam aj politikov z KSCM a Zelenych (to som cital na blisty.cz: http://www.blisty.cz/2008/5/5/art40414.html)...uz len to odradi polovicu ludi, aby tam vobec isli. podla mna by s vysokymi politickymi predstavitelmi vobec nemali spolupracovat. a v poslednom case zacinam mat naozaj dojem, ze "Ne zakladnam" je nieco ako trojsky kon, najvacsi podvod v tejto kampani za radar. Organizuju sice demonstracie proti radaru, ale mam taky dojem, ze ich organizuju tak, aby co najviac ludi znechutili. jednoducho, aby ta demonstracia mala minimalnu ucast.
tak to je asi vsetko, co som chcel napisat.
ten radar Vam fakt neprajem a prajem Vam vela uspechov v dalsom boji proti radaru...

160504

6.5.2008 13:28

RE: ...

Reach 88.?.?.?

Reakce na 160504

Hnutí nezákladnám není žádný trojský kůň, žádný není potřeba.
Je to banda důchodců a pomatených i když jinak inteligentních mladých studentů (např. sourozenci Glivičtí)...
Kdyby jich bylo hodně, tak jsou nebezpeční, ale takhle se tomu můžeme leda smát.
[chechtot]
Ať žije radar!
Chci i rakety a víc amerických základen!

160508

6.5.2008 15:41

Děkujem soudruhu Rýči,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160508

za skutečně podnětný příspěvek. Je opravdu milé, že na nás ústředí nešetří a nasadilo sem tolik siodůvěrníků. Je mi naprosto jasné, že tu nejste ze své vůle, ale pouze pracovně. Pokud opravdu chcete rakety a víc amerických základen, odstěhujete se do USA, tam jich máte dost. A neotravujete zde slušné lidi, kteří mají přehled o tom, co se ve světě děje. Kdybych nevěděl, že je to vaše práce, měl bych vás za naivního blázna, který za komoušů opravdu věřil, že příští pětiletku splníme za dva roky... Víte, s takovými lidmi, jako jste vy, se prostě nedá diskutovat. Protože vy nemáte jiný argument, než oficiální propagandu a to opravdu není nic moc.

160526

8.5.2008 14:47

RE: ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160508

Tak jsem si prosel fotky na Greenpeace, castecne taky neco z tech 170 fotek pana Kotrby z BL na demonstraci a rikam si do prdele my mame krasne holky, mez zatim zajimaji spise mladsi rocniky. Pravda ideologicke zamereni z fotek zjistit nejde a blbost taky ne, na to je daleko lepsi material psanu projev. Kuprikladu vy jste zajimavy studijni material. [velký smích] [vyplazený jazyk]

160668

8.5.2008 15:25

RE: ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160668

A kdyz jsem u tech starsich lidi hodne jich tam je vyfoceno se svymi vnoucaty ci pravnoucaty. Coz je z meho osobniho pohledu [cool] [cool] [cool] [smích]

160669

6.5.2008 11:59

Jako z Rudého práva v nejlepších letech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ale jedna věc autorovi ušla - i kdyby to co říká byla pravda, nic z toho není namířeno proti České republice. Je to prostě sketa.

160505

6.5.2008 13:20

Mimochodem:

J. H. 213.?.?.?

Dost lidí marně přemýšlí, proč USA plánují umístit radar uprostřed hustě obydlené krajiny. Nabízím neověřitelné, ale nepříjemně pravděpodobné vysvětlení: Právě proto, že je hustě obydlená. Plánovači příští války plánují, že Rusko bude váhat v případě hrozícího útoku zničit radar, protože by s ním byla zničena velká část českého národa. Dělají si naděje, že možná budou váhat tak dlouho, až bude pozdě. Jinými slovy - máme sloužit jako rukojmí.
J. H.

160510

6.5.2008 13:59

RE: Mimochodem:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160510

Přesně tak, budeme jako rukojmí a až nám sem spadne nějaká pěkná bomba, tak budeme muset do války chca nechca... [pláč]

160512

6.5.2008 14:29

RE: Mimochodem:

J. H. 213.?.?.?

Reakce na 160512

Smysl předchozího příspěku ovšem byl, že bez radaru spadne možná (ve skutečnosti není důvod, proč by měla padat, takže asi se stejnou pravděpodobností jako Tunguzský meteorit), kdežto s radarem docela určitě.
J. H.

160515

6.5.2008 16:19

RE: Mimochodem:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160515

Samozřejmě. Naprosto souhlasím, pochopil jsem to přesně tak, jak jste to myslel. Opravdu nechápu, jak si někdo může myslet, že nám ten radar v něčem pomůže... Naopak budeme první cíl... [pláč]

160527

6.5.2008 13:57

kiss your asses goodbye....

snowdog 192.?.?.?

Moja manzelka je obcianka Ruskej Federacie a pracuje na ministerstve obrany, v oddeleni vyvoja, implementacia a servisu elektronickych navigacnych systemov pre strategicke raketove sily.
Pred niekolkymi tyzdnami som tu mal na tyzdnovom treningu 2 kolegov z Prahy. Manzelka si to evidentne zapamatala, a dnes rano mi poslala sms-ku, v ktorej stalo (prelozene):

"Povedz Honzovi a Romanovi, ze ich vitam na zozname potencialnych cielov prvehu uderu SRSRF"

SRSRF -Strategicke Raketove Sily Ruskej Federacie

Kazdy si vie predstavit aku dobu letu, a teda aky "strike warning time" by ste mali ak by bol povedzme Topol-2 odpaleny povedzme z oblasti Pskova kym dorazi nad uzemie CR ...

Uz som to tu raz kedysi pisal a teraz to este raz zopakujem: Ruska obranna doktrina jednoznacne operuje s preventivnym jadrovim uderom v pripade, ze by RF bola ohrozena ZHN alebo v pripade eminentneho presiloveho konvencneho utoku. Ruska obranna doktrina nehovori o "nuclear warfare" ako o poslednej moznosti.

160513

6.5.2008 16:11

RE: kiss your asses goodbye....

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 160513

>Uz som to tu raz kedysi pisal a teraz to este raz zopakujem:
>Ruska obranna doktrina jednoznacne operuje s preventivnym
>jadrovim uderom v pripade, ze by RF bola ohrozena ZHN alebo v
>pripade eminentneho presiloveho konvencneho utoku. Ruska obranna
>doktrina nehovori o "nuclear warfare" ako o poslednej moznosti.

USA je kritizována za preventivní válku, přesto se v tomto případě nikdo neozve? Každý, kdo uvažuje o útoku jadernými zbraněmi by se měl jít léčit, protože si evidentně neuvědomuje hrozbu, jaké použití byť i jedné taktické atomovky představuje - zničí to onu psychologickou hranici nepoužívání AZ, která tady je už 60 let a která ušetřila svět dalšího vážnějšího konfliktu. A oproti současným AZ je Hirošima jako kousnutí lva proti štípnutí komárem.

160528

6.5.2008 16:56

Máte naprostou pravdu, pane Koubku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160528

Vyhrožování jaderným úderem Íránu, jak ho poslední dobou často slýcháme, je opravdová prasárna. A to nebude odplata, jak to myslí Rusové. Ti hovoří o jaderné odpovědi. Zatímco USrael hovoří o preventivním jaderném úderu. Jinak máte naprostou pravdu o tom, že je nebetyčná sviňárna. Je dobře, že jste to tu připomněl, spoustě lidem připadá preventivní jaderný úder na Írán (a jinak nemá USrael sebemenší šanci, jak srazit hrdý perský mírumilovný národ na kolena) naprosto normální. Jsem rád, že i v sionistickém táboře si někdo uvědomuje, že vyhrožování jadernými zbraněmi je hnus. A obzláště pokud se mluví o preventivním jaderném úderu, o kterém hovoří jen a pouze Usrael. [oči v sloup]

160530

6.5.2008 17:44

RE: kiss your asses goodbye....

Aja 74.?.?.?

Reakce na 160528

Každý, kdo uvažuje o útoku
>jadernými zbraněmi by se měl jít léčit, protože si
>evidentně neuvědomuje hrozbu, jaké použití byť i jedné
>taktické atomovky představuje - zničí to onu psychologickou
>hranici nepoužívání AZ, která tady je už 60 let a která
>ušetřila svět dalšího vážnějšího konfliktu. A oproti
>současným AZ je Hirošima jako kousnutí lva proti štípnutí
>komárem.

Ano, souhlas, kazdy, kdo tak uvazuje a vyhrozuje, by se mel jit lecit. Vskutku kazdy.

160538

7.5.2008 4:47

RE: kiss your asses goodbye....

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 160538

>Ano, souhlas, kazdy, kdo tak uvazuje a vyhrozuje, by se mel jit >lecit. Vskutku kazdy.

Bohuzel, zustane jen u prani. Putin se lecit nepujde. Naopak ponechava si veskerou moc jako pravy diktator v rukou jako ministersky predseda a predseda prejmenovane, komunisticke, jedinne strany vedouci.

160571

7.5.2008 12:47

RE: kiss your asses goodbye....

Aja 74.?.?.?

Reakce na 160571

>Bohuzel, zustane jen u prani. Putin se lecit nepujde. Naopak
>ponechava si veskerou moc jako pravy diktator v rukou jako
>ministersky predseda a predseda prejmenovane, komunisticke,
>jedinne strany vedouci.

Rikali jsme vsichni. Ti ostatni jsou k lecbe svolni?

160606

6.5.2008 16:37

RE: kiss your asses goodbye....

Reach 212.?.?.?

Reakce na 160513

moc ti nevěřím ..snowdog...proč ne sněžnaja sabaka ??
Jinak pokud je to pravda - vítám radar, vydírat se nenecháme.

160531

6.5.2008 20:13

Trochu technickej

Igor 85.?.?.?

Reakce na 160513

diskusie:
POjde to Oskanderom s 1.000 km doletom a 200kt hlavicou.
Urob si na maps.google.com krucnicu s polomerom 700km zo zapadneho Bieloruska, resp. Kaliningradu.
Z tychto oblasti to Iskander zvladne za 5 az 7 minut s max. vyskou 20km a pred cielom 20m nad terenom. Pred tercom, ale najpravdepodobnejsie rovno nad Prahou, ojde do vysky 10 az 15 km a odpali to vo vacsej vyske. EMP zlikviduje vsetko elektronicke na zemi. Tlakova vlna urobi ostatne s radarom. Radiacia zasa zrusi ludi.
Topol na taku zalezitost je neprakticky.
Podla mna to je este mozne riesit napriklad i X-55 (cruise missile s doletom 3000km a s tou istou 200kt, ktora je na Iskanderi. Len X-55 by potrebovala az pol hodinu. Teda pravdepodobne vystrelia vejar a zahltia obranu. Nepojdu priamo na ciel (mozno 1 az 2 strely opjdu), ale vystupaju do vysky a odpalia to hore, aby zlikvidovali vsetko pomocou EMP. Na civilov kaslu, ak by chceli likvidovat civilov, tak to odpalia tesne nad zemou a nie hore.
Topola prsknu niekde nad Nemeckom vo vyske 300km a Europa bude mesiace ochromena koli EMP zablesku. V Europe po tomto vybuchu nepojde vobec nic elektronicke. Ani obycajne elektronicke hodinky na ruke. Ziadny telefon. Ale najskor to nebude Topol. Toho by bola skoda. Na to staci nejaka starsia raketa z pomorky, ktora ma dolet 3000 km.

160543

6.5.2008 14:46

Ne radaru - Praha 5.5.2008

leo69 89.?.?.?

Včera jsem byl také pozvednout svůj hlas na demonstraci Ne základnám v Praze. Na rozdíl od demonstrace Ne základnám z chladného a brzy se stmívajícího 17.11.07 s obdobným průběhem (projevy, pochod před Úřad Vlády) bylo tentokrát po celou dobu většinou krásně světlo a slunečno. Tedy, pro úplnost informace, kromě momentu při příchodu před Úřad Vlády ČR, kdy se těsně před příchodem k cíli nebe zatáhlo, začalo pršet a pak, na symbolické roztrhání smlouvy o radaru, nádherně a v plné síle vysvitlo, ze znenadání ustoupivších dešťových mraků, slunce...

Na této demonstraci jsem již také registroval o mnoho více (oproti minulosti) různých agenturních fotografů, kamer a kameramanů včetně ČT. Také cestou, po trase průchodu demonstrace, na nábřeží Vltavy, kousek od Karlova mostu TV NOVA atp. Jejich zájem se zřejmě, díky neutuchajícímu úsilí iniciativy Ne základnám a také díky Greenpeace a jejich akce se "zabráním" kóty 718, úměrně zvyšuje. Bohužel jsem ale zvýšený zájem zatím nijak zvlášť nezaregistroval na televizní obrazovce (asi si to točí někam do archivu, nebo kompetentní vedoucí vysílání podobné reportáže pravděpodobně nepouští do "éteru" z ideologických a stranických důvodů). [oči v sloup] [chechtot]

Pro ty, kteří se z různých důvodů nemohli dostavit do Prahy, přikládám pár fotografií. A ještě přidávám: Iniciativa Ne základnám ve čtvrtek 8.5.2008 dopoledne naplánovala sraz, v co největším počtu lidí, u Grilu (hospůdka) v Míšově (Brdy) s cílem podpořit Greenpeace a proniknout za nimi na kótu 718.

Foto - Praha 5.5.2008:
Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

m,[smích]

160516

6.5.2008 14:17

RE: Ne radaru - Praha 5.5.2008

leo69 89.?.?.?

Reakce na 160516

Ještě pár fotek, které se nevešly do jednoho příspěvku:

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

m,[smích]

160517

6.5.2008 14:13

Obrana či protektorát?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Vždy se rád začtu do novinových titulků MF dnes, protože jsou to jediné tzv. "nebulvární noviny", které čte přes milion lidí. Člověk si pak o nich (vzdělancích) může udělat lepší názor!!! Plíživá propaganda, vyskytující se v "objektivních" zprávách je zde doplňována subjektivními názory lidí, kteří zároveň píší předešlé titulky, ale v nich jsou neztraní, veškerou vlastní invenci vloží až do komentářů, umí se rozdělit na dvě osobnosti- tedy vytvořit jakýsi "doublethink", schizofrenii myšlení. Noviny, televize, všichni nás přesvědčují o potřebě radaru na našem území. Pro ochranu koho? Američané vědí, že je radar neubrání před velikým útokem, před malým útokem pak možná ano, JE ano!!! Ale hlavním strategickým úkolem je zůstat vojensky v Evropě, ve střední Evropě!!! Udělat z nás další banánovou republiku, která bude poměrně bohatá, ale bez jakékoli suverenity, Evropa zůstane rozdrobena, a taky ponížená. Pro americkou přítomnost v Evropě již není důvod min. 30 let!!!! (A před tím vlastně taky ne)!!!! Chtějí být jako chobotnice, svými chapadli zůstat na strategických místech!!! Jednotnou Evropu potřebují jen jako spojence, ne jako konkurenta!!!!! Proto se bude Ev. spojovat jen, když se to bude USA hodit!! Téma radaru se ztáhlo na téma životního prostředí, ale o to nejde!!! I kdyby byl radar dobrý na potenci, říkám mu jasné NE!!! Je to záležitost národní a evropská - po radaru přijde na řadu nějaké Brdské (či Brzské)Guantanámo,.... Jde o suverenitu, min. o nezávislost na státu, který se mění na svétového policistu uvnitř i navenek. Radši bych tu viděl iránské tanky, než jediného amerického vojáka. Radši budu extremista, než zbabělec, který kvůli své pohodlnosti nechá prodat svou zem, (tentokrát již možná navždy)

160518

6.5.2008 15:45

Mne to celkem překvapilo

Vodník 82.?.?.?

Max Blaustein napsal onehdá celkem rozumný článek, kterým kritisoval nezákonné kroky byrokracie (tuším plzeňské) vůči neonacistům. Tentokrát myslím šlápl do hovna.

160521

6.5.2008 16:47

Jsem pro radar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Dobrý den pane Stwora.
Když budete chodit na fóra, kde jsou většinou příznivci radaru, budete většinou nálepkován přesně tak jak jste výše vypsal.
Ale stejně je tomu tak i na tomto fóru. Já osobně jsem pro radar, nejlépe i raketovou základnu zde v Česku. Podepsal jsem pro to i petici a předal jsem ji i dalším svým známým.
Na internetové stránky své firmy jsem také umístil možnost podepsat petici pro radar.
A jak dopadnu nyní zde na Zvědavci? Budu označen za zrádce, kolaboranta atd.?

Nescio Nomen

160532

6.5.2008 18:38

RE: Jsem pro radar

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 160532

Ano. V lepším případě jen za nevzdělance co neví, že USA si samo zničilo WTC, aby mohlo zaútočit v Afgánistánu a Iráku.

V druhém případě za člověka vydělávajícího na válkách a snažícího se rozpoutat války, sionistického agenta a podobně.

160540

6.5.2008 22:30

RE: Jsem pro radar

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 160540

Ajajaj. Když nikdo ne a ne zareagovat, tak musíte reagovat alespoň vy? Nemyslíte že to už samo o sobě je vypovídající? O tom kdo podléhá stereotypům a černobílému vidění světa?

160549

6.5.2008 22:43

RE: Jsem pro radar

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 160532

Hrdý podnikateli,
proč zůstáváte v potupné anonymitě? Vždyť Vaše svaté nadšení pravděpodobně čtyřicetiletého minimálně středoškoláka žijícího asi ve městě nad 100 tisíc obyvtel takto přijde vniveč!!! Nebo snad máte obavu z (statisticky většinových) více než pětašedesátiletých odpůrkyň z venkova se základním vzděláním, že vám přijdou nabacat hůlčičkou nebo od Vaší vzorné firmy, kam jste umístil možnost podepsat petici pro radar neobjednají její skvělé produkty? Zrazujete sám sebe - jak Vás budou moci další generace ocenit ve svaté snaze o lepší svět kde zítra znamená již včera???

160551

6.5.2008 22:23

RE: Jsem pro radar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 160551

Pane Kubrte, s vámi je legrace.
Dlouho jsem tady používal nick Nescio Nomen, nyní se mi nedaří se pod tímto nickem již několik týdnů přihlásit, neustále mi to píše, že uživatel nenalezen. Proto jen dolů vpisuji své jméno.
A oč rozdílnější je můj nick oproti vašemu?

A pokud chcete vědět statistické informace o mně, rád vám je sdělím. Vysokoškolák, pár let po šedesátce, střídavě na moravské vesničce a v jednom z největších nizozemských měst.

A není to tak dávno, co mi tady lidé nadávali do kapitalistů atd. Takže nevím, proč je potřeba zdůrazňovat, že jsem vzorným a hrdým podnikatelem.
A neprovozuji internetový obchod, aby ode mne lidé museli objednávat mé produkty.

Nescio Nomen

160552

6.5.2008 23:55

RE: Jsem pro radar

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 160552

Díky za pochvalu, pane Nescio, jsem prostě veselá kopa...
Rozdíl je v nicku (mém), který má určitou historii a neskrývá se za formulaci přání anonymity.
Vaše šediny Vás ctí, jsem o asi 15 let mladší,pouze USO (všimněte si - podmínky souhlasu splňuji!) a v současné době žiju pravidelně v největší vesnici na Moravě. NL jsem navštívil pouze jednou - je to hezká zem.
Do kapitalistů mi lidi občas nadávají taky (ne tady, pro pořádek - Vám opravdu ano?), ač jsem prostý OSVČ - ovšem netahám si triko stránkami své firmy a umisťováním petic pro radar na nich.Vy ano - a nějak se nemáte k odkazu...

160556

7.5.2008 4:08

RE: Jsem pro radar

Misu 193.?.?.?

Reakce na 160532

A ja se zeptam, pro jste (nebo jsi) pro radar, nejlepe i pro rakety?
Nema cenu blbe kecat o nejakem pofidernim nebezpeci z Iranu, mluvme otevrene, to zarizeni je proti Rusku, jako jeden z prvku obrany (nebo utoku - to je prece nejlepsi obrana) v pristi svetove valce o energeticke a potravinove zdroje. Tech je v Rusku pomerne dost. A Rusko si je zacalo chranit.
Mame tady tedy opet dve strany - SSA (proc prave v jejich pripade pouzivame anglickou zkratku a ne cesky preklad?) za velkou louzi a Rusko, hned vedle na spolecnem kontinente. Opravdu verite, ze by se SSA nejak moc namahaly starat se o nejakou Evropu a o sve apojence, pokud by se jednalo o preziti ve svetovem konfliktu? Nebo by se zamerily primarne na ochranu sveho kontinentu? Opravdu verite, ze az zacne ropa opravdu dochazet, budou ji exportovat do Evropy? Nebo si jeji posledni zbytky radeji odvezou do Ameriky (na nejake smlouvy zapomente, uz jich par - a to i pomerne zasadnich - bez uzardeni porusily)?

160567

8.5.2008 13:30

RE: Jsem pro radar

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 160567

já si myslím (doufám že se nemýlím) že ona generace nynějších šedesátníků adorujících radar je generace těch, kteří, frustrováni neakceschopností během svých mladých let(protektorátní poklonkování), potřebují akceschopné "hrdiny" nynější doby, padni komu padni, i kdyby to měli být váleční zločinci. Ve zkratce: frustrace minulostí, podobná té, kterou předvádí pan Neff a snaha napravit "hříchy svých otců". Nebo se pustě a ošklivě mýlím? [zahanbení]

160660

7.5.2008 9:12

RE: Jsem pro radar

Tom 24.?.?.?

Reakce na 160532

>Když budete chodit na fóra, kde jsou většinou příznivci radaru, budete většinou nálepkován přesně tak jak jste výše vypsal. Ale stejně je tomu tak i na tomto fóru. Já osobně jsem pro radar, nejlépe i raketovou základnu zde v Česku. Podepsal jsem pro to i petici a předal jsem ji i dalším svým známým. Na internetové stránky své firmy jsem také umístil možnost podepsat petici pro radar.

>A jak dopadnu nyní zde na Zvědavci? Budu označen za zrádce, kolaboranta atd.?

Tady se dopadu označením asi nedočkáte. Až se ale rozklene emerické nebe s raketovou základnou nad Českem, místo vašeho dopadu bude označeno:"Nomen Nescio Užitečný idiot in memoriam".

Něco jako hrob neznámého vojína... [mrknutí jedním okem]

160585

9.5.2008 0:49

RE: Jsem pro radar

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160585

Hmm, tohle vyznameni se dava pouze in memoriam? Zase nejaka nova medajle pana premiera? [mrknutí jedním okem]

160705

9.5.2008 5:36

RE: Jsem pro radar

Tom 24.?.?.?

Reakce na 160705

>Hmm, tohle vyznameni se dava pouze in memoriam? Zase nejaka nova
>medajle pana premiera? [mrknutí jedním okem]

Jo, tohle vyznamenání se dává In Memoriam proto, aby užiteční idioti za života nezpychli. [mrknutí jedním okem]

160718

9.5.2008 5:52

RE: Jsem pro radar

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160718

Pravda slavu snasi normalni zdravy persepektivni vzdelany jedinec zijici ve meste nad 100 000 pouze s velkym sebezaprenim. [velký smích] [velký smích]

160719

9.5.2008 5:56

RE: Jsem pro radar

Tom 24.?.?.?

Reakce na 160719

[chechtot] [pláč] [chechtot]

160721

6.5.2008 18:10

TA3

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=4WC3zIJ6OcQ

160533

6.5.2008 20:27

Autore, vždyť ten

rickover 86.?.?.?

seznam "nezákladnám" jsou opravdu komunistické a islámské spolky, stačí si přečíst jen jejich názvy, tím je řečeno naprosto vše, co tak hrozně vadí veřejně vědět o tom, co je to za lidi? Čeho se tak hrozně bojíte? Ten kdo souhlasí s radarem PVOS u nás se třeba rozhodl na základě svých znalostí o současném islamofašistickém Iránu a jeho světovládných ambicí, veřejně deklarovaných jeho nejvyššími státním představiteli od roku, iránské výzbroje veřejně deklarované těmi samými nepřetržitě od roku 1979 + na základě ruských válečných výhrůžek naší zemi. Ne podle nějaké trapné party marxistických a allahofilních šašků, včetně zahraničních studentů, kterým je navíc absolutní h..o do toho jak si hostitelský stát představuje svoji obranu, to mocenské ambice Paroubka + ČSSD jsou pro obranyschopnost naší vlasti mnohem zásadnější záležitost, než ta klaka bezvýznamných pitomečků "nezákladnám" neb poslanci rozhodují.

160548

6.5.2008 22:41

RE: Autore, vždyť ten

kocman kocmanladislav (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 160548

Rickovere,ti bezvýznamní pitomečci předtím ty poslance zvolili.A je třeba, aby se někdo ozval proti vychytralým hlupákům,kteří nemají pro instalaci radaru u nás jiný důvod než peníze a peníze a zase jen peníze.Vychytralým proto,že moudrosti nepobrali a hlupákům proto,že jinak myslet nedokáží.Nic proti USA a všechno proti americkým ale i jiným lumpům.

160555

7.5.2008 0:18

RE: Autore, vždyť ten

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 160548

Rickovere, znáte význam zkratky PVOS? Prozradím Vám vojenské tajemství - je to ProtiVzdušná Obrana Státu ... celkem mi nedělá problém radar NAŠÍ PVOS, určité výhrady mám proti podobným radarům struktur NATO ( stejně jako mi kdysi vadily obdobná zařízení VS) ovšem rozum mi nebere umístění radaru PVOS USA na NAŠEM území ... chápete tento nonsens - USA chrání SVÉ území zařízením na NAŠEM plácku...a my máme akorát merde. Prozraďte, odborníku, jak se tento radar zapojí do PVOS ČR. Ale vynechte laskavě kydy o rudém nebezpečí, islámských teroristech a vděčnosti osvoboditeli půlky západních čech. Soustřeďte se na vojenské aspekty a výhody tohoto radaru PVOS, když už jste jej tak kouzelně a bezelstně nazval, pro Českou republiku. Držím Vám palce při hledání argumentů [chechtot]

160557

7.5.2008 2:09

RE: Autore, vždyť ten

Charles 89.?.?.?

Reakce na 160548

Ty, Ryckovere 86 ! Navstivil jsi INTELIGENTNI WEB ZVEDAVEC ! MYSLIM SI, ZE LIDE JAKO TY, KTERI EVIDENTNE SMERUJI K NASILI A NETOLERANCI, JSOU POVINNI PODSTOUPIT INTELIGENCNI TEST . Ten spociva v tom, ze obhajis to, co jsi napsal. Ze nam vsem vysvetlis zakladni pojmy a prokazes sva obvineni proti Ne-zakladnam. Jako u soudu ! Jinak se vystavujes pohrdani. Tady nelze jen tak bezstrestne placat pitomosti, jako v jinych mediich ! Takze, zaciname! Napis mam vsem, co to je : 1. Islamo fasista 2.Kde vede Iranska vlada utocnou valku ? 3. Co je to Islam ? Co je to krestanstvi ? 4. Co je to komunista ? 5. Co je to fasista ? 6. Kdo v soucasne dobe realizuje utocnou valku ? 7. Jake mas dukazy o spolupraci vedeni Ne-zakladnam s extremisty a komunisty ? 8. Kdo ti dal pravo urazet jine lidi ? Ty, Rickovere, pokud nevysvetlis nam vsem tyto dotazy, JSI SKETA A PROVOKATER. Budes stejne neverohodny, jako autori clanku proti NE-ZAKLADNAM . Usilovne studuj ! Cekam !

160561

7.5.2008 0:21

Nejsem ani komous ani extremni levice...

GammaRay gammarock (zavináč) centrum (tečka) cz 86.?.?.?

...mam vysokoskolske vzdelani a presto s radarem nesouhlasim uz jen pro tu do oci bijici drzost nami manipulovat. Nikdy u zadne cauzy nebyla ta spin propaganda tak zrejma! Nikdy to tak presne nezapadalo. Neni to jen velka blamaz vuci Cechum, ale vuci te casti celosvetove spolecnosti, ktera jeste nezapomnela zakladni principy demokracie! Povazuji radar za velky meznik lidstva jako takoveho! Kam dal povede nase cesta? Budeme dal valcit (velmi pravdepodobne) nebo se spojime ve spolecnem usili na zachranu naseho domova - planety zeme (utopie)? No, dobre! Jsem idealista... [smích]

160558

7.5.2008 15:45

RE: Nejsem ani komous ani extremni levice...

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 160558

Ten výzkum nelže. Je sice v médiích manipulativně prezentován, ale je pravdivý. Vždyť to dává smysl... kdo je proti radaru? - Pacifisté. Kdo je pro? - Militaristé a nekritičtí obdivovatelé Strýčka Sama.

A je logický, že víc pacifistů najdete mezi ženskýma nad 60, než mezi mládencema.

Teď se tedy ukáže, čích názorů si naši zákonodárci víc váží... [cool]

160616

8.5.2008 4:59

RE: Nejsem ani komous ani extremni levice...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160558

Mnooo, vzhledem k tomu, ze potencionalne velka valka by byla valkou posledni, tak to s tim vasim idealismem vidim blede, spise jste nechutnej realista. Me ale neberte moc vazne, sice jeste nemam nad 60, ale jinak pasuju k tem typickym odpurcum radaru. Nase media to zrejme maji z nejakeho prujmu tajnych sluzeb, a nase tajne sluzby trpi dlouhodobou chronickou uplavici, clovek si musi davat majzla, aby neslapl do nejakeho mazlavouckeho uniku informaci. Premier ty tajnosti zatim nemuze vykecat, kdyz uz to udelali samozrejme vyvazeni zurnaliste, tak to mozna pozdeji potvrdi.
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/lubomir-zaoralek.php?itemid=3380
[mrknutí jedním okem]

160641

7.5.2008 3:29

musim dodat

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

To ze taky prilezitostne onanuju ....ve sprse ...to je hnus..... [bliji]

160564

7.5.2008 5:17

Tak zakladnu asi Cesi hlidat nebudou.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pote co si nechali zrejme kotu 718 obsadit bezbranymi aktivisty Greenpeace, ztratili duveru. Mozna toto je hlavni duvod nepodepsani smlouvy. Ale vazne, vnitrni cast zakladny bude hlidat zrejme privatni ochrana. Kdo to bude Blackwater nechvalne znamy z Iraku?
Jaky bude pravni status na uzemi CR? Ve smlouve je rec o vojacich Pentagonu. V Iraku je pravni status privatnich zoldaku pravni nepostihnutelnost, podle toho vypada i cinost techto soukromych "vojaku" verbovanych z ruznych casti sveta, oblibene jsou "profesionalni" zkusenosti z latinske Ameriky.
http://www.novinky.cz/clanek/139231-radar-by-mohla...

160569

7.5.2008 15:28

RE: Tak zakladnu asi Cesi hlidat nebudou.

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 160569

Greenpeace mě potěšili, místo planých řečí jednají!

Krátce před nimi se na kótu 718 chystali lidi od KSČM.
Ti to vzdali. Proč?
...kvůli zákazu...

[chechtot]
nebo spíš [pláč]

160617

8.5.2008 7:58

Radar je tady !

Bohuš 213.?.?.?

Ať mír zůstává s touto krajinou...

160647

8.5.2008 9:52

Pozitivni vyvoj

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Zda se ze ti nezvedavi ci primo anti-zvedavi cim dal vice pouzivaji ubohou frazovitou propagandu bez argumentu dle metody: Dusledne opakovana lez se stane pravdou. Bohuzel pro ne, lide cim dal vice odolavaji tupym frazim protoze jim vse zacina silne pripominat bolsevickou propagandu, kterou si velmi dobre pamatuji z dob normalizace. V tomhle ma nas narod vyhodu. Prirozena rezistence proti propagande. Propaganda muze byt sebedokonala ale pokud je postavena na vratkych pilirich staci lehce zafoukat argumenty o reciprocite apod. a je konec. Anti-zvedavi cim dal vice odhaluji sve zbrane a to je dobre.

160653

8.5.2008 13:50

Co je to VLADA???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Sprava veci verejnych. Nase vlady to berou jinak: jako spravu veci vlastnich, pote, kdy jsme si byli rovni... a za vyuziti verejnych zdroju, samozrejme.
Veci verejne jsou u nas v zalostnych zacatcich, zadny manazer schopny vrhnout se do systematicke prace na sprave zeme se tam mezi temi lidmi, kteri si rikaji politici, nevyskytuje. Kdyby se vyskytnul, byl by rychle usmernen. (Jako treba Bursik - jak slape, kluk jeden.)
A najednou se vsichni vehementne staraji a jakysi sileny nesmyslny radar - snad aby bylo velke tema, ktere zakryje vlastni ubohost teto vlady? Nejaky VELKY skutek, ktery NEJAK dopadne...
Vzdyt to muze byt velky uspech nebo velky pruser, 50:50. Tak proc to nerisknout? Na kontech uz je dost na prestehovani cele rodiny treba do JAR, kdyby tu bylo zle... A o nic jineho tem nasim mocnym ani nejde, nez o vlastni profit. U pana Topolanka dokonce ani ten tah pro rodinu nefunguje - vidi jen sebe a momentalni ukojeni zakladnich potreb...
Jeste ze tam nemusime zustat s nimi, zatim se hranice nezaviraji...

160661

8.5.2008 18:17

kóta 718 - Brdy 8.5.2008

leo69 89.?.?.?

Když už jsem sem dal pár fotek z akce Ne základnám v Praze, tak Vám sem dám ještě nějaké fotky ze dnešního dne, přímo z kóty 718 v Brdech (snad se pan Vladimír nebude zlobit). Je to pro ty, kteří se tam nedostali, nebo jsou daleko a dostat se nemohli. Všude bylo vojenských policistů jako psů, ale ty na fotce nemám, neb jsem pochopitelně neputoval po cestách které hlídali a nefotil je...

Bylo nádherné počasí jako stvořené na výlet a v táboře Greenpeace vládla přátelská a uvolněná atmosféra. Průběžně se tam trousili mladí i staří a vyjadřovali akci všemožně podporu (slovem, sladkou oplatkou, ale i třeba odnosem pytle s odpadky zpět do civilizace). Most setkání (který vystavěli Greenpeace přímo na pahorku, pár decimetrů od "patníku" s vyznačením výškové kóty) už stojí a kluci na něm už jen dolaďovali pár ozdobných drobností.

Musím uznat, že je to obrovský nápad, obrovská odvaha a husarský kousek od Greenpeace - obsadit kótu, kolem které ( a kolem zařízení, které na ní má stát) se v současné době vedou diskuze mezi nejvyššími politiky Evropy, Ruska a USA.

Při odchodu jsem potkal ve skupince dalších příchozích Š.Kotrbu a J.Májíčka, takže mnohem víc a profi fotek se určitě objeví postupně na BL.

Foto z kóty 718 - Brdy:
Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

m

160675

8.5.2008 18:19

RE: kóta 718 - Brdy 8.5.2008

leo69 89.?.?.?

Reakce na 160675

další:

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

m,[smích]

160676

9.5.2008 15:42

jednostranny clanek

wang 80.?.?.?

a to z duvodu, ze nepripousti ze manipulace se ohledne radaru dopousteji obe strany. Jednu stranu mince autor zminil, tu druhou zrejme zamerne pominul.
Odpurci radaru pouzivaji spoustu argumentu, ale nerikaji to zasadni - maji jiny zpusob jak zabezpecit bezpecnost statu, nez je clenstvi v NaTO?
Oblibeny argument odpurcu o tom, ze Nato nema s radarem je uz davno rozbit (presto ho odpurci dale vyuzivaji). Nato je v tuto chvili nejlepsi zpusob zajisteni obrany naseho statu, sami na to proste nemame. Proto pokud jsou kroky ohledne radaru v souvislosti s nasim partnerstvim v ramci NATO, je nasi povinnosti prispet svou troskou do mlyna.

Kdo tvrdi, ze v ramci Nato mame jen obcas nekam poslat par vojaku a jinak spolehat na ostatni, by mel rici jakou alternativu ma pro zajisteni obrany statu. At odpurci narukuji do armady a prispeji ze syvch kapes na poradne vybaveni armady, muzeme vystoupit z NATO a muzeme si hrat na neutralni stat. Ja osobne bych si v takove situaci pripadal vice ohrozen nez kvuli jednomu blbymu radaru, ze kteryho si akorat levice udelala slogan, kdyz uz jiny temata nema.

160755

9.5.2008 21:24

RE: jednostranny clanek

leo69 89.?.?.?

Reakce na 160755

Asi takhle: první za dvou plánovaných radarů u nás, v režimu NATO je v Nepolisích u Chlumce nad Cidlinou a druhý chtějí nacpat kousek od Mohyly míru ke Slavkovu u Brna, takže se určitě nemusíš ničeho bát, NATO tu má co chtělo![oči v sloup]

V Brdech má být pouze a jedině americké monstrum s kdoví čím ještě (možná i s těma raketama o kterých se uvažovalo hned na začátku a když se lidi začali ozývat, tak to jakoby změkčili odvedením pozornosti na Polsko).

m,[smích]

160775

9.5.2008 23:14

RE: jednostranny clanek

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 160755

>Odpurci radaru pouzivaji spoustu argumentu, ale nerikaji to
>zasadni - maji jiny zpusob jak zabezpecit bezpecnost statu, nez
>je clenstvi v NaTO?

To je spatne polozena otazka. Clenstvi v NATO nam nezarucuje vubec nic. Je to v podstate jen koalice poslusnych okolo USA. Kdyby byla Evropa zatazena do dalsi svetove valky, tak na CR nikdo ohledy brat nebude. To, ze by CR jako neclena NATO nekdo jentak napadl a obsadil je utopie, nejsme ostrov v mori, ale patrime do urcite sfery vlivu, tak jak tomu bylo vzdy. Tedy pokud jde o autonomni zapezpeceni statu, jedina moznost je nekolik set jadernych hlavic ala Izrael, vse ostatni jsou kecy...

>Oblibeny argument odpurcu o tom, ze Nato nema s radarem je uz
>davno rozbit (presto ho odpurci dale vyuzivaji).

Oblibeny, protoze je pravdivy. Jedine na cem se NATO dohodlo, je to, ze se bude pri pristim sumitu jednat o tom jak radar zaclenit. Tedy zadne finalni rozhodnuti nepadlo. To, ze si necha USA do rozhodovaciho procesu zapojit nejaky mezinarodni tym je predem v podstate vyloucene. V momente, kdy by doslo na vec, rozhodnou oni a nikoho se ptat nebudou. Nakonec delaji to jiz nyni(napr. Irak), neni to zadna novinka.

To ostatni nema ani smysl komentovat...

160782

9.5.2008 23:49

RE: jednostranny clanek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 160755

A sakra, asi jsem něco přehlédl. A to všechny ty země, co se chystají napadnout Českou Republiku, kdyby nebyla v Nato. Burma? Tanzania? Papuánská Guinea? Kdo to může být, před kým se klepete strachy? Za posledních šest let všechny války vedou země Nato a tím nás zatahují do knofliktů. Jinými slovy, nebýt v Nato, nejsme ani v Afganistánu. Leda že byste se bál Ruska? Ale proti němu přece ten radar není? Holt je to na mě asi moc vysoká politika. [zmaten]

160785

11.5.2008 1:36

RE: jednostranny clanek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160755

Kanada je zakladajici clen NATO, sdile spolecne s USA protivzdusnou obranu v ramci systemu NORAD a radar odmitla.

160826

13.5.2008 9:03

No vidite

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

A podle posledniho pruzkumu STEM by se 3/4 Cechu s radarem nakonec smirily. Kam do prdele na takovy vyzkumy chodi? Proc se nezeptaji napr. "Smirili byste se casem s tim, ze byste prisli o ruku?". Vsadim se, ze by alespon polovina odpovedela, ze ano. Ale videli byste ten rev, kdyby jim ji vzapeti usekli... [chechtot]

160967

Příspěvků: 123

06.05. 01:15 Reach  Radar je tady!
06.05. 02:21 Reach  RE: Radar je tady!
06.05. 13:34 hestroy  Soudruhu Rýči,
06.05. 18:05 kornetko3  RE: Radar je tady!
06.05. 18:34 Charles  RE: Radar je tady!
06.05. 17:45 eM  RE: Radar je tady!
07.05. 20:24  RE: Radar je tady!
07.05. 23:52 micha  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 06:09  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 07:08 Rene Bartosek  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 18:49  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 19:33 micha  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 21:03  RE: Zradar tady ještě není.
09.05. 01:28 Rene Bartosek  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 18:53 Robocrep  RE: Zradar tady ještě není.
08.05. 21:06 Reach_2  RE: Zradar tady ještě není.
06.05. 02:36 Rene Bartosek  Holt technologicky pokrok nezastavis.
06.05. 02:16 Latinec  Poskoci spin doktoru
06.05. 03:56 Rene Bartosek  Vypada to, ze Grenpeace je problem.
06.05. 04:08 Rene Bartosek  RE: Vypada to, ze Grenpeace je problem.
06.05. 04:40 Rene Bartosek  Tenhle mluvci CT je fakt srandovni.
06.05. 07:23 Jarmila  Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 08:13 DavidZ  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 08:52  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 08:41 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 09:32 DavidZ  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 19:14 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 20:10 Aja  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 19:53 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 20:19 DavidZ  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 20:20 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
07.05. 09:24 SandWalker  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
07.05. 09:55 DavidZ  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
07.05. 20:50 SandWalker  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
07.05. 17:31  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 04:45 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 07:15 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 14:50 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 22:40 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 23:23 Ibrahim Ag Al Habib  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 00:49 jansmith1984  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 00:38 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 01:26 jansmith1984  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 07:11 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 18:19 baba_Blažková  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
10.05. 07:50 Jarmila  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
13.05. 13:18  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 11:36 Pavel -Čert- Němec  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
08.05. 15:08 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
07.05. 18:00  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 04:17 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
09.05. 05:50 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
07.05. 04:11 Rene Bartosek  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 18:28 djb  RE: Nevzdělané buranky z vesnice
06.05. 08:42 Wilonix  MÁM RADOST
06.05. 11:08  RE: MÁM RADOST
06.05. 12:09 pje  RE: MÁM RADOST
09.05. 01:13 baba_Blažková  RE: MÁM RADOST
09.05. 00:53 Rene Bartosek  RE: MÁM RADOST
06.05. 10:04 MedaBeda  Archivovat
06.05. 10:51 henrypes  RADAR: Ne základnám spolupracuje s antisemitským islámským a komunistickým hnutím.
06.05. 11:51 moebius  ...
06.05. 13:44 dub  RE: ...
06.05. 16:15 hc  RE: ...
08.05. 14:47  RE: ...
10.05. 00:48 Jonáš  RE: ...
06.05. 12:29 Jano007  ...
06.05. 13:28 Reach  RE: ...
06.05. 15:41 hestroy  Děkujem soudruhu Rýči,
08.05. 14:47 Rene Bartosek  RE: ...
08.05. 15:25 Rene Bartosek  RE: ...
06.05. 11:59  Jako z Rudého práva v nejlepších letech
06.05. 13:20 J. H.  Mimochodem:
06.05. 13:59 hestroy  RE: Mimochodem:
06.05. 14:29 J. H.  RE: Mimochodem:
06.05. 16:19 hestroy  RE: Mimochodem:
06.05. 13:57 snowdog  kiss your asses goodbye....
06.05. 16:11 Jiří Koubek  RE: kiss your asses goodbye....
06.05. 16:56 hestroy  Máte naprostou pravdu, pane Koubku
06.05. 17:44 Aja  RE: kiss your asses goodbye....
07.05. 04:47 Semerad  RE: kiss your asses goodbye....
07.05. 12:47 Aja  RE: kiss your asses goodbye....
06.05. 16:37 Reach  RE: kiss your asses goodbye....
06.05. 20:13 Igor  Trochu technickej
06.05. 14:46 leo69  Ne radaru - Praha 5.5.2008
06.05. 14:17 leo69  RE: Ne radaru - Praha 5.5.2008
06.05. 14:13  Obrana či protektorát?
06.05. 15:45 Vodník  Mne to celkem překvapilo
06.05. 16:47  Jsem pro radar
06.05. 18:38 anti-anti  RE: Jsem pro radar
06.05. 22:30 DavidZ  RE: Jsem pro radar
06.05. 22:43 kubrt  RE: Jsem pro radar
06.05. 22:23  RE: Jsem pro radar
06.05. 23:55 kubrt  RE: Jsem pro radar
07.05. 04:08 Misu  RE: Jsem pro radar
08.05. 13:30 MedaBeda  RE: Jsem pro radar
07.05. 09:12 Tom  RE: Jsem pro radar
09.05. 00:49 Rene Bartosek  RE: Jsem pro radar
09.05. 05:36 Tom  RE: Jsem pro radar
09.05. 05:52 Rene Bartosek  RE: Jsem pro radar
09.05. 05:56 Tom  RE: Jsem pro radar
06.05. 18:10  TA3
06.05. 20:27 rickover  Autore, vždyť ten
06.05. 22:41 kocman  RE: Autore, vždyť ten
07.05. 00:18 kubrt  RE: Autore, vždyť ten
07.05. 02:09 Charles  RE: Autore, vždyť ten
07.05. 00:21 GammaRay  Nejsem ani komous ani extremni levice...
07.05. 15:45 Robocrep  RE: Nejsem ani komous ani extremni levice...
08.05. 04:59 Rene Bartosek  RE: Nejsem ani komous ani extremni levice...
07.05. 03:29 lesan  musim dodat
07.05. 05:17 Rene Bartosek  Tak zakladnu asi Cesi hlidat nebudou.
07.05. 15:28 Robocrep  RE: Tak zakladnu asi Cesi hlidat nebudou.
08.05. 07:58 Bohuš  Radar je tady !
08.05. 09:52 jean.laroux  Pozitivni vyvoj
08.05. 13:50  Co je to VLADA???
08.05. 18:17 leo69  kóta 718 - Brdy 8.5.2008
08.05. 18:19 leo69  RE: kóta 718 - Brdy 8.5.2008
09.05. 15:42 wang  jednostranny clanek
09.05. 21:24 leo69  RE: jednostranny clanek
09.05. 23:14 Pavel -Čert- Němec  RE: jednostranny clanek
09.05. 23:49 Antiseptik  RE: jednostranny clanek
11.05. 01:36 Rene Bartosek  RE: jednostranny clanek
13.05. 09:03 Pavel -Čert- Němec  No vidite

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 030