Diskuze k článku

Svobodní zednáři – fantasmagorie nebo reálné nebezpečí?

Příspěvků 54

7.4.2008 4:31

Jde z toho strach!

von_Krebst 128.?.?.?

Tak, a ted nevim, koho se mam bat vic? Zednaru, zidu, sionistu, mossadu, neo-conu nebo jestirku? Nejsem uz moc paranoidni? To ze u nas je kazdy necim prisluhovacem, bud GRU nebo CIA to je jasne, jediny majak nadeje svobody a zdraveho rozumu je pro mne zvedavec.org z daleke kanady, kde po nich jeste az tak moc nejdou.

158425

7.4.2008 12:19

RE: Jde z toho strach!

veill 85.?.?.?

Reakce na 158425

hej, uplny suhlas.... staci si precitat Davida Icke-a...
nieco o raptilians [smích]

158455

7.4.2008 12:30

RE: Jde z toho strach!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 158425

> Tak, a ted nevim, koho se mam bat vic?

Sebe.

158459

7.4.2008 18:21

RE: Jde z toho strach!

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 158425

>Tak, a ted nevim, koho se mam bat vic? Zednaru, zidu, sionistu,
>mossadu, neo-conu nebo jestirku?

Pokud vynecham ty jestirky, doporucuji Vam podivat se na jednotlive vazby mezi skupinami, ktere jste uvedl. Zednari - zide - sioniste - mossad - neo-cons.

Potom take porozumite, proc jim tolik lezi v zaludku pravoslavne Rusko a islamsky svet.

158493

8.4.2008 17:12

RE: Jde z toho strach!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 158425

Pane Krebst....Uděluji Vám pochvalu za velmi dobrý příspěvek . Zcela vážně .

158575

9.4.2008 10:23

RE: Jde z toho strach!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 158425

najnebezpecnejsi pre vas ste vy sam.

Ak vas prispevok patri do kategorie humor, potom sa mzem pousmiat; ak otazku myslite vazne, tak sa z vas rozrehocem.

158656

7.4.2008 11:35

Je nutné porovnat více pramenů informací

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Pro začátek třeba: http://www.stampach.cz/clanek_detail.php?id=17

158449

7.4.2008 11:55

likvidace katolické církve

honza_a 88.?.?.?

Jo, tak kdyby tohle dokázali, tak si o nich přestanu myslet, že jenom blbnou z nedostatku lepší zábavy.

158451

7.4.2008 13:18

RE: likvidace katolické církve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 158451

presne, ak pracuju na niecom takom prospesnom, tak zacnem vazne rozmyslat nad tym, ze sa k nim pridam.

158467

7.4.2008 13:56

RE: likvidace katolické církve

seti 217.?.?.?

Reakce na 158467

Este raz: Tu neplati, ze nepriatel mojho nepriatela je moj priatel.
Vies co ponuka a obhajuje RKC? Vies co ponukaju a obhajuju slobodomurari? Dufam, ze ano, inak by som musel pochybovat o tvojom vyjadreni. Alebo to bol len taky vykrik, lebo je to teraz moderne? Klasika typu, nemam rad suseda a ktokolvek mu rozbije hubu bude moj vzor a najlepsi kamarat. Zamysli sa.

158471

7.4.2008 13:19

RE: likvidace katolické církve

seti 217.?.?.?

Reakce na 158451

Sorry, tebe pripada cinnost slobodomurarov ako nevinne blbnutie z nudy? Tak to sa potom necuduj, ked ta tito ludomilovia vzvedu bez rebrika na poval a ty odrazu zistis, kde je sever.
Btw. Suhlasim s autorom, ze Cirkev momentalne predstavuje pre slobodomurarov hlavneho protivnika, prave kvoli nazorm, ktore hlasa.
Co vlastne ponukaju slobodomurari?
Slobodu? To ako slobodne zabijanie nenarodenych deti starych a nepohodlnych ludi, homosexualne manzelstva, rozbijanie tradicnej rodiny, ...
Rovnost? To ako, ze vsetci sme si rovny a niektory ( clenovia loze) su si rovnejsi?
Tolerantnost? Plne usta tolerancie a znasanlivosti a popri tom zurive utoky na vsetkych ktory s nimi nesuhlasia.
Kazdy si musi vybrat co vlastne chce - ale tu neplati, ze nepriatel mojho nepriatela je moj priatel.

158468

7.4.2008 14:24

RE: likvidace katolické církve

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158468

> zurive utoky na vsetkych ktory s nimi nesuhlasia.

Směl bych poprosit o odkaz na nějaký "zuřivý útok" svobodných zednářů na kohokoli? Díky

158474

7.4.2008 17:00

RE: likvidace katolické církve

seti 217.?.?.?

Reakce na 158474

Jeden priklad bol v samotnom clanku. Na konci, ako Fr. prezident zmenil nazor po 'konzultacii' so slobodomuarmi. Ten 'utok' je v ich samotnych stanovach - ako prostriedok na ziskanie svetovlady a nastolenia noveho poriadku.Teraz vam bohuzial nedam linky na odkazy o vplyve slobodomurarov a ich 'utokoch' - ak mate skutocne zaujem a chut cakat, pripnem ich cez vikend, ked sa dostanem ku svojej kniznici. Bude stacit?
Prepacte, ale vy ste skutocne presvedceny, ze slobodomurari nemanipuluju verejnu mienku a neutocia na ludi a myslienkove smery ktore su im nepohodlne? ( Nebavime sa tu o fyzickych utokov)?

P.S: Tak som si nakoniec trochu zagooglil a tu je zopar liniek:

http://astro-tabu.webpark.sk/10kruh1.html
http://freddiee.blog.sk/detail.html?a=bf5b9284ca55e64de294be9295ddc9fa

158480

7.4.2008 21:42

RE: likvidace katolické církve

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158480

Oba články jsou astrologicko-ezoterickým blouzněním, podepsaným jménem František Šteffek – astrológ. To jsou důkazy oněch zuřivých útoků svobodných zednářů? Žertujete?

158511

7.4.2008 21:45

RE: likvidace katolické církve

SpaceMouse 194.?.?.?

Reakce na 158511

Obávám se, že nežertuje

158513

8.4.2008 9:55

RE: likvidace katolické církve

seti 217.?.?.?

Reakce na 158511

Nezartujem. Tie linky iba popisuju cinnost slobodomurarov - nevenoval som hladaniu vela casu. Pozrite si nasledujucu knihu a prejdite si aj publikacie v zozname pouzitej literatury.


Slobodomurárstvo - nešťastie našej doby. - 1. - Bratislava : Magnificat
ISBN 978-80-967740-7-4 (viaz.)

Na konci knihy je zoznam pouzitej literatury - desiatky a desiatky publikacii. Chcete tvrdit, ze toto vsetko je tiez astrologicko-ezotericke bluznenie?

Pripadne: E. Cachill, S.J. - Slobodomurárstvo a protikresťanské hnutie

Staci? To vsetko by ste si dokazali pri troche snahy najst aj sam, otazka je ci je ochota zistovat.

158542

9.4.2008 15:45

RE: likvidace katolické církve

SpaceMouse 194.?.?.?

Reakce na 158542

Popravdě řečeno, za situace kdy se nám tu nenápadně rozmáhá Big Brother jenž může mít přehled o našem pohybu, třeba kde jste byl dnes v 11:00 (máte přece mobil že), neustále vymýšlí jak ještě více utáhnou šrouby a mít možnost odsledovat kdy a s kým jste jel, jakou rychlostí, čím jste platil účet v motelu s milenkou, stav Vašeho konta, Vaše finanční transakce, Vaši aktivitu na Internetu (ano, i třeba tuto debatu - ahoj brácho), kdy Vám tento bratr odčerpává minimálně polovinu toho co vyděláte, jsou mi zuřivé útoky slobodomurárov ukradené. Mám jiného nepřítele.

Vy by jste měl mít také, dokud je čas....

Pokud Vám ovšem stačí že pan policejní ředitel řekl že:
'Kdo má svědomí čisté, bát se nemusí', tak si ponechte ty zednáře .....

Teď nežertuji já.

158688

10.4.2008 19:15

RE: likvidace katolické církve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 58.?.?.?

Reakce na 158688

Dnešní stát je mocenský prostředek zednářů. Infiltrovali státní správu, soudy, parlament kde schvalují zákony ke svému prospěchu. Takže nepřítelem není stát, ale ti co ho skrytě ovládají.

158788

10.4.2008 22:14

RE: likvidace katolické církve

SpaceMouse 194.?.?.?

Reakce na 158788

Já nevím, kdo nebo co za tím stojí, ale tipuju, jak tak čtu tyhle diskuse, že 80-90% lidí má pocit že jejich stát to není.
Kruci někde je chyba, to je jistý.

158802

8.4.2008 7:56

RE: likvidace katolické církve

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 158474

>> zurive utoky na vsetkych ktory s nimi nesuhlasia.
>
>Směl bych poprosit o odkaz na nějaký "zuřivý útok"
>svobodných zednářů na kohokoli? Díky

Zde jsou:
http://www.tedeum.cz/4_2007/gabriel_garcia_moreno_42007.htm
http://mujweb.cz/spolecnost/jaroslavjana/dipl_cristeros/diplom1.htm - velké zednářské vraždění v Mexiku
http://www.narmyslenka.cz/rservice.php?akce=tisk&cisloclanku=2002070002 - velké zednářské vraždění ve Španělsku
http://astrollogie.net/mystika/zednari.html - zednářské vraždění ve Francii za Velké francouzské revoluce a pařížské Komuny.
Z nejnovější doby je nejznámější případ zednářské lóže P2 z 80 let, která má na svědomí bajočko 90 lidí.
Našlo by se toho povíce, stačí si projít WEB.

158535

7.4.2008 13:43

Vynikající článek!!!

Zorba 83.?.?.?

Opravdu výborný článek! Naprosto s ním souhlasím! Ještě že jsou zde v dnešní době lidé kteří nás informují o skutečném dění ve světě a o hrozbách kterým musíme čelit. Těmi hrozbami jsou zednáři, sionisti a podobná banda. Doufám že se ve Francii snad dostanou k moci opravdoví vlastenci a křestané kteří udělají ve své zemi pořádek a vyčistí ji od zednářské lůzy, která pomalu, ale jistě, ničí Francii a zabíjí Francouzský národ. A bohužel stejná situace jako ve Francii je v podstatě i ve všech ostatních bílých a křestanských zemích. Doufejme že zlo(USA, zednáři, sionisti, EU) bude poraženo a národy světa budou zachráněny před úplným zotročením zkázou!

158469

7.4.2008 18:03

RE: Vynikající článek!!!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158469

Zdravím Zorbo!

Mohl by jsi prosím nějak konkretisovat to vyčištění od "zednářské lůzy"? Třeba zrovna ve Francii...jestli jsi článek četl pozorně...jistě ano, když jej tak chválíš...tak sis nepochybně všiml, že jen dvě nejvýznamější lóže zde mají dohromady cca 100 000 francouzských členů. Já vím, vy "křesťani a vlastenci" máte ve věci očisty na co navazovat a množství vám nikdy nečinilo problémy...ale když ony ty osvědčené metody by teď už působily fakt dost blbě...ač nepochybně účinnost mají stejnou jako dříve, ne-li dokonce vyšší (věda jde kupředu mílovými kroky, že).

158488

7.4.2008 19:00

RE: Vynikající článek!!!

seti 217.?.?.?

Reakce na 158488

Cau Miro,

Predpokladam, ze Zorba nemyslel 'fyzicke' vycistenie - no ale to by sa musel vyjadrit on. Ty ako pravy osvietenec si na jeho vyjadrenie ani necakal a rovno si urobil zaver. Podla mna slo o vycistenie v zmysle odstavenia od moci a vplyvu - co je myslim v sucasnej dobe masirovania verejnosti skoro nemozne. Takze o co ti slo v tvojom prispevku? Jemne prekrutit zmysel Zorbovho prispevku, a je to - Zorba a krestania su razom ti zli a cuduj sa svete, bez toho aby si to priamo napisal, slobodomurari su ti dobri.
Nalejme si cistej kavy. Skus odpovedat priamo. Suhlasis s myslienkami slobodomurarstva alebo nie? (Otazku, ci si clenom nejakej loze, radsej ani nepolozim).

158494

7.4.2008 19:48

RE: Vynikající článek!!!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158494

Heh, dobré...tak já jsem osvícenec. Dobrý joke!

Takže to vezmeme po řadě, ju?

A) Zorbu znám už dost dlouho, takže 1) on jistě moje "rejpnutí" pochopí...kupodivu má ten kluk občas i smysl pro humor...a za 2) občas mě tento chlapík dokáže dost šokovat svým radikalismem. Proti zlu zlem nikdy nefungovalo...

B) Nalejme si tedy kafíčko...myšlenky zednářů zde uvedené...čili všelijaké ty neomezené potraty, euthanasie, masivní podpora homosexuality, rovnost všech "ať to jde nebo ne" atd...jsou mi...chvíle napětí...naprosto cizí!

C) Člověče, vždyť...koukněte na to...právě vy děláte unáhlené závěry! Protože si nejsem vědom, že bysme se my dva (na rozdíl právě od Zorby) nějak znali...

D) Mrkněte na můj blog, třeba si o mě trochu změníte názor, třeba ne, co já vim...Yamato-san...politicky nekorektní blog [mrknutí jedním okem]

158498

7.4.2008 20:14

RE: Vynikající článek!!!

seti 217.?.?.?

Reakce na 158498

Zdravim,

Sorry, budem ti tykat, dufam, ze nevadi [smích]

Ok, mas pravdu trochu som sa nechal uniest a urobil presne to co som vycital tebe. Nastartovala ma ta tvoja poznamka.
Je mi jasne, ze zlom sa proti zlu bojovat neda - resp. da ale to je cista prehra. Zorbov radikalizmus ( v nasilnej forme) sa nepaci ani mne, ale proti zlu - a ja v slobodomurarstve zlo vidim, treba vystupit radikalne ( nie nasilnou formou). Takze radikalizmus ano, len to preniest do inej ako nasilnej roviny. Zamotal som to dostatocne? [velký smích]

Btw. ten tvoj blog som si pozrel, zaujimave. Takze vojnovu sekeru som zakopal [vyplazený jazyk]

158503

7.4.2008 20:06

RE: Vynikající článek!!!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158503

OK, jsem rád, že jsme si to vysvětlili takhle rychle [smích]

Jsem měl trochu strach, jestli si mě třeba nepamatuješ ze starých časů jako starého YAMATA s poněkud jinými názory...člověk se ale vyvíjí, učí se a mění názory. Před rokem dvěma bys měl se svým komentářem asi i pravdu, to jsem byl ještě velký obhájce všech proti všem...takže jsem byl logicky velmi "oblíben" jak zde, tak na Nezvědavci (ano, i tam jsem kdysi chodil [oči v sloup] ). Tady jsem se snažil obhajovat Leha a spol., tam zase Stworu a další. Jenže tohle člověku nevydrčí...pokud se začne více zajímat a já začal...a chtě nechtě (chtě...a rád!) se dostane do stavu, kdy mu spadne rouška a začíná vidět...neříkám že pravdu, na to je to vše příliš složité...ale náznaky, pochybnosti...

Safra, snad je aspoň trochu jasné co tady vlastně popisuju [zmaten] [velký smích]

158506

7.4.2008 20:54

RE: Vynikající článek!!!

seti 217.?.?.?

Reakce na 158506

Nepamatal som si ta vobec - asi pre to, ze pred rokom som o zvedavcovi este nevedel [oči v sloup]

Vlastne by som ti mal zagratulovat - nie k tomu, ze si sa dostal na zvedavca, alebo zmenil nazor, skor k tomu ze sa snazis hladat odpovede na svoje otazky. To je super. Ja sa tiez snazim hladat pravdu a odpovede a niekedy som zhrozeny z pristupu ludi okolo mna - nejake hladanie je im ukradnute, este tak pozriet si vecerne spravy a hotovo. Nechat sa jednoducho unasat davom.
Btw. na nezvedavcovi som bol iba raz. Ani som netusil, ze existuje, nahodou som nasiel odkaz na neho v jednej z tunajsich diskusii. Vydrzal som to citat asi 15 min. Neskutocny grc. 80% prispevkov vulgarizmi a nadavky, argumenty nulove. Ak som to pochopil spravne, tak jediny ucel bol 'zdiskreditovat' zvedavca. Ok, neberiem im to, ale aspon formu mohli zvolit 'ludskejsiu'.

158508

8.4.2008 11:14

RE: Vynikající článek!!!

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 158508

Já to můžu potvrdit, Yamata pamatuji jako člověka, který vždycky argumentoval proti všem zvědavcům. Až mě tím rozčiloval. Zároveň se ale vždycky projevoval jako velmi inteligentní jedinec, se kterým má cenu polemizovat. Takže Yamato s "poopravenými" názory působí sympaticky [velký smích]
Naproti tomu Zorba se nezměnil vůbec. Pořád se vyjadřuje v reklamních heslech a nesnaží se jít do hloubky.

Ale abych řekl taky něco k tématu - na zednářích je legrační, že (když už svolí s nějakým rozhovorem pro média) neustále popírají že by měli nějaké mocenské ambice. Ale na přímou otázku o co jim tedy vlastně jde, nikdy neodpovídají jasně a obklopí je mlha že by se dala krájet.

158546

8.4.2008 13:18

RE: Vynikající článek!!!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 158506

Vítej mezi námi Yamato. Jsi pro mne důkazem že tento zdánlivě nicotný a marný boj není až tak marný. Dlouho jsem nic nenapsal neb se mi nechtělo zůčastňovat slovní bitvy. Pochybovat je dneska nutný doslova o všem, třídit názory na ty které jsou opravdu názory (a s těma se dá diskutovat) a ty které jsou jen opakováním frází kterýma se jedinci upevňují hradbu okolo sebe proti pochybnostem. Jsem rád že to všechno není marný.

158555

8.4.2008 15:24

RE: Vynikající článek!!!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158555

Též Vás zdravím! Jsem moc rád že jste "nezmizel", Vy byste mi opravdu chyběl!

Také jsem se na delší dobu odmlčel, nějak jsem si vše musel v hlavě srovnat...ne že by nyní pochybností bylo méně, spíše naopak, ale jsou to zdravé pochybnosti. Dokonce jsem chvíli přemýšlel, že bych nyní úplně změnil "identitu", ale ne, já se za své dřívější názory nestydím, je to prostě vývoj v čase...dostalo se mi nových informací a začal jsem je srovnávat se starými...a poněkud měnit názory. Je to ostatně logické, dříve (tj. než jsem se dostal na net) hlavně nebylo mnoho co srovnávat, zdroje prostě byly poněkud jednostranné...a objevení Zvědavce a podobných pro mě představovalo informační šok, se kterým jsem se prostě musel nějakou dobu srovnat...

Vám můžu poděkovat, že jste mě hned neposlal někam (bohužel i tací jsou...), ale diskutoval se mnou.

158563

17.4.2008 3:26

Pane Yamato

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 158563

Myslím, že jste slušný člověk. Oceňuji vaši odvahu jít svou cestou a přiznat, že hledáte pravdu. K tomu je třeba odvaha. Chtěl jsem jenom připomenout něco, co už stejně asi víte, totiž abyste nevěřil ani jednomu táboru a všechno si přebíral sám. Ani Zvědavec není nezaujatý (což mě někdy mrzí).

159264

9.4.2008 3:01

RE: Vynikající článek!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158555

[cool] [smích]

158627

9.4.2008 14:53

Mizerný článek

Druid 212.?.?.?

Reakce na 158498

>čili všelijaké ty neomezené potraty, euthanasie, masivní podpora homosexuality,

Spolecnym jmenovatelem uvedeneho je RESPEKT K SVOBODNEMU ROZHODNUTI JEDINCE.
Respekt neni masivni podpora ale pouze respekt.

Svobodne rozhodovani je nezridka chybne rozhodovani ale vzdy by melo byt zhodnoceni spravnosti ci nespravnosti vlastniho postoje, pouze v rukach jedince.

Jen svoboda jedince v rozhodovani, muze vest ke zmene postoju kvalitnejsim smerem. Muze.

158681

9.4.2008 16:54

RE: Mizerný článek

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158681

Bohužel možnost svobodného rozhodování se nám úží, kdežto masivní podpora kdečeho je na denním pořádku...a kdo nesouhlasí, je označen tu za homofoba, tu za xenofoba, tu za rasistu, jindy za nacionalistu...a respekt k jinému názoru chybí.

158700

10.4.2008 2:04

RE: Mizerný článek

Druid 212.?.?.?

Reakce na 158700

>...dostalo se mi nových informací a začal jsem je srovnávat se starými...a poněkud měnit názory.

>Bohužel možnost svobodného rozhodování se nám úží,

Opravdu? [smích]
Asi to tak vypada (a nekdo se moc snazi aby to vypadalo) ale opak je pravdou. Tento cas je po dost dlouhe dobe nejlepsi doba na zmenu, vzdyt i Vam se to dari prave nyni. Musim se priznat, ze jste me velmi prekvapil. Mile prekvapil.
Myslim, ze jste udelal dobre, kdyz jste si ponechal svuj nick.

158737

10.4.2008 11:44

RE: Mizerný článek

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158737

Myslím že se zúžující se svoboda rozhodování a doba na změnu se nevylučují...možná spíše naopak, donekonečna šroub utahovat nejde...

Jen aby se nám to po těch změnách líbilo víc než dnes...nejsem v tomto optimista. Radikální změny (jiné zas asi nemají cenu, vzhledem k situaci) jen málokdy přinesly dlouhodobější zlepšení, spíše naopak...a samy tím pak zapříčinily tu rychlejší, jindy pomalejší návrat k cca podobným poměrům jako před nimi...

158759

10.4.2008 12:23

RE: Mizerný článek

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 158759

>svoboda
Toto slovo je zakleté. Opatrnost v používání tohoto pojmu je namístě...

158763

10.4.2008 12:34

RE: Mizerný článek

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158759

Jsem patologický optimista pane Yamata,ale to je můj osobní problém.Když se na to podívám reálně,musíme pracovat s tím co máme. [smích]

158767

10.4.2008 21:51

RE: Mizerný článek

Druid 212.?.?.?

Reakce na 158759

Tuto planetu dusi jen velmi omezena skupinka bytosti, ktera navic ani nejak jednotnou nebo dokonce organizovanou skupinou neni. Proto je tak nesnadne jejich identifikace a dochazi k tomu, ze to schytavaji ruzne, vice ci mene viditelne skupiny, ktere hraji prinejlepsim druhe housle.

Lidske skupiny bojuji mezi sebou a skutecni predatori nevystrkuji zbytecne nos. Jejich jednota neni jednotou skupiny ale jednotou instinktu zvirete-zabijaka, kterymi se ridi a tudiz jsou jednotnejsi nez kdokoliv jiny, byt okazale a slozite strukturalne organizovany. Nepatri do zadne z existujicich lidmi vytvorenych struktur a pritom obratne preskakuji z jedne do druhe, podle momentalni potreby.

Proti teto taktice nema "blboucke" lidstvo zadnou sanci. Reseni prijde ale nikoliv zevnitr. Pomoc bude elegantni svou dokonalosti a bezchybnosti zasahnout plosne a pritom diskretne. Je dost mozne, ze si toho vetsina lidstva ani nevsimne a vstup do "zlateho veku" si uvedomi jen podle rychle se uvolnujici atmosfery... ubytkem vlastniho strachu.

Vnejsi uvolneni ale nebude nic platne tomu, kdo si sve "peklo" vytvari a vytvaret bude i nadale sam. Takovy zustane ve "svem" svete osamocen s minimalni sanci na preziti. Lidem staci "jen" zvladnout kontrolu svych myslenek. Jestli jsou optimisticke nebo pesimisticke je sumafuk. Nesmi byt sebeznicujici.

158800

11.4.2008 12:01

Amen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 158800

[smích]

158865

14.4.2008 18:33

RE: Vynikající článek!!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 158488

Zdravím Yamato!

V poslední době nemám na internet a ani na Zvědavce téměř vůbec čas a proto ti odpovídám až teď.

Já zde nechci předkládat žádný konkrétní návrh na vyčištění společnosti od zednářů a další podobné svoloče. Způsobů jak proti danému zlu bojovat je celá řada. Jistě je třeba při očistě společnosti klást důraz na lidskost, ale i na efektivitu. Na prvním místě je podle mne vždy svoboda a přežití náároda.

159113

14.4.2008 19:18

RE: Vynikající článek!!!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 159113

Zdar Zorbo!

I já měl na několik měsíců "výpadek". Aspoň má člověk čas přemýšlet.

Jsem rád že zmiňuješ lidskost a svobodu. Na obé se musím dávat velký pozor, zvláště když se s něčím bojuje...až příliš pak hrozí ztráta obého...

Ať se ti daří!

159117

15.4.2008 22:04

RE: Vynikající článek!!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 159117

Nazdar!

Rád bych také svůj "výpadek" napravil a vrátil se opět k diskuzím na Zvědavci, ale nemám na to čas. Jednak se mi blíží maturita, takže mám čím dál tím víc učení. Druhý důvod je ten že už delší dobu mám vážný vtah. Takže už víc jak půl roku trávím většinu volného času se svojí holkou a na internet nemám téměř vůbec čas..

Jak jsem si všiml, tak jsi do značné míry přehodnotil své názory a to k lepšímu. Gratuluju! [mrknutí jedním okem] [cool]

Lidskost a svoboda jsou pro mne samozřejmě zásadními hodnotami bez kterých se zdravá společnost neobejde.

Také ti přeju at se ti ve všem jen daří!

159200

7.4.2008 16:40

Nebezpečí Svobodných zednářů je v jejich způsobu nelegálního ovlivňování a ilegálních praktik.

Trapl 88.?.?.?

Svobodní zednáři jako organizace vznikali postupně spíše jako
obrana proti šlechtě.Záhy se však z nich stala nebezpečná
organizace prorostlá do státní struktury a vytvářející
stát ve státě.Proklamují sice ušlechtilé cíle, ale praxe je jiná.
Zednáři v minulosti spáchali i vraždy na příkaz svých tajných vůdců.
Zednáři mohou být velmi nebezpeční, stejně jako sionisté v USA.
Problém je v jejich ilegální činnosti. Zkuste dohánět někoho,
o kom vlastně nevíte, kdo to je a jaké má cíle.

158483

7.4.2008 23:13

RE: Nebezpečí Svobodných zednářů je v jejich způsobu nelegálního ovlivňování a ilegálních praktik.

supino1 213.?.?.?

Reakce na 158483

Tak tomuto sa hovorí, "trafiť kliniec po hlavičke"....gratulujem!!

158517

7.4.2008 17:48

pre pripomenutie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

zhruba zaciatkom roku 1990, hned po novembri 1989, prijal vtedajsi premier CSFR Marian Calfa velmajstra loze Grand Orient.

158485

7.4.2008 17:36

Fantasmagorie ale opačně

Josef Drazda 89.?.?.?

Fantasmagorií by bylo si myslet že zednářstvo nebezpečí
nepředstavuje!! Dnes má zednářstvo (řízené Židy, řádem
B´nai B´rith) téměř "univerzální" moc! Ovládá téměř
všechny vlády světa, nadnárodní instituce a tisíce
organizací. Téměř vše v jednotlivých tátech je
podstaveno zednářstvem: politika, armáda, policie,
finance, státní správa, média, atd. To je tvrdá realita -
doložená v dnes už obrovské vědecké bibliografii na toto
téma - ze židovských, zednářských i nežidovských pramenů.
Není my ale jasné o jakém to velkém množství protizednářské
literatury autor hovoří. Protože pokud má na mysli ČR - tak
tady vycházejí pouze samotnými zednáři psané pamflety které
představují zednářské lóže jako neškodné organizace zabývající
se humanitou či charitou, apodobné bláboly. V zahraničí, Německu
či Rusku, tam je to něco jiného, tam toho vychází poměrně hodně.
A vždy vycházelo. Připomenu starší díla jako jsou: F. Wichtl;
Světové zednářstvo - světová revoluce - světová republika,
G. Bostunič; Zednářstvo - původ, tajemství, činost, K. Heise;
Dohodové zednářstvo a světová válka, L. Meurin; Zednářstvo -
Satanova synagoga, atd, atd... Ve všech těchto a dalších dílech
je moc zednářstva jasně doložena!

158487

9.4.2008 14:03

RE: Fantasmagorie ale opačně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 158487

Téměř vše v jednotlivých státech je
podstaveno zednářstvem: politika, armáda, policie,
finance, státní správa, média, atd.

*
Som si dovolil urobiť jedno konšpiračné video, je moje prvé:
http://www.youtube.com/watch?v=x9grCH4b0xE
[smích]

158676

7.4.2008 19:28

Zjistil jsem, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

jsem zednář [vyplazený jazyk]

158499

7.4.2008 22:59

RE: Zjistil jsem, že

supino1 213.?.?.?

Reakce na 158499

zednář nebo zedník??

158518

8.4.2008 0:47

RE: Zjistil jsem, že

Locj 81.?.?.?

Reakce na 158499

...jak se Ti to stalo?...[mrknutí jedním okem]

158522

8.4.2008 8:23

RE: Zjistil jsem, že

google 84.?.?.?

Reakce na 158522

spadla mu na hlavu kelna... [oči v sloup]

158536

8.4.2008 16:25

boj se nacku

Martin Stěna 80.?.?.?

Samozřejmě že se boj nácků.

158574

9.4.2008 17:04

Zednáři prováděj sjednocování Evropy a světa pod židovské jho!

Josef Drazda 89.?.?.?

Ještě bych si dovolil doplňit můj výše uvedený příspěvek citátem
z díla Ulricha Fleischhauera; Pravé Protokoly sionských mudrců
(jde o znalecký posudek který byl vypracován z pověření soudu
v Bernu v roce 1935 - autor v něm nezvratně prokázal pravost
Protokolů sionských mudrců a to že pocházejí ze židovských kruhů,
i přesto však Židé o tomto lžou a tvrdí že v Bernu byl prokázán
pravý opak - stamiliony gójů to po nich papouškují, aniž by znali skutečnost), zde onen citát: "Zednářstvo představuje v každém státě jistý protistát, tedy přesně tak jako Židovstvo. Zednáři jako „občané” tohoto protistátu jsou sjednoceni v „transcendentní ideji”, v konečném cíli světového zednářstva, kterým je židovské světové království. Tyto jednotlivé protistáty jsou spojeny v jediný celek pod krycími jmény „samosprávných kulturních spolků”. Tedy i v tomto směru se organizují a postupují stejně jako Židé.
Zednářstvo užívá ve svých rituálech stejných slov a stejné řeči jako Židé. Zednářstvo má se Židy totožné svatyně, ideové představy a tužby. Zednářstvo je tedy stejně tak židovské, jako samo Židovstvo!
Nežidovští zednáři jsou tudíž moderní proselyté Židovstva, jsou adoptivními, bílými Židy".

158703

Příspěvků: 54

07.04. 04:31 von_Krebst  Jde z toho strach!
07.04. 12:19 veill  RE: Jde z toho strach!
07.04. 12:30 trodas  RE: Jde z toho strach!
07.04. 18:21 vladuna  RE: Jde z toho strach!
08.04. 17:12  RE: Jde z toho strach!
09.04. 10:23  RE: Jde z toho strach!
07.04. 11:35 Kropáč  Je nutné porovnat více pramenů informací
07.04. 11:55 honza_a  likvidace katolické církve
07.04. 13:18  RE: likvidace katolické církve
07.04. 13:56 seti  RE: likvidace katolické církve
07.04. 13:19 seti  RE: likvidace katolické církve
07.04. 14:24 Vojta49  RE: likvidace katolické církve
07.04. 17:00 seti  RE: likvidace katolické církve
07.04. 21:42 Vojta49  RE: likvidace katolické církve
07.04. 21:45 SpaceMouse  RE: likvidace katolické církve
08.04. 09:55 seti  RE: likvidace katolické církve
09.04. 15:45 SpaceMouse  RE: likvidace katolické církve
10.04. 19:15  RE: likvidace katolické církve
10.04. 22:14 SpaceMouse  RE: likvidace katolické církve
08.04. 07:56 Nasredin  RE: likvidace katolické církve
07.04. 13:43 Zorba  Vynikající článek!!!
07.04. 18:03 Miroslav Yamato  RE: Vynikající článek!!!
07.04. 19:00 seti  RE: Vynikající článek!!!
07.04. 19:48 Miroslav Yamato  RE: Vynikající článek!!!
07.04. 20:14 seti  RE: Vynikající článek!!!
07.04. 20:06 Miroslav Yamato  RE: Vynikající článek!!!
07.04. 20:54 seti  RE: Vynikající článek!!!
08.04. 11:14 Robocrep  RE: Vynikající článek!!!
08.04. 13:18 Antiseptik  RE: Vynikající článek!!!
08.04. 15:24 Miroslav Yamato  RE: Vynikající článek!!!
17.04. 03:26 Vladimír Stwora  Pane Yamato
09.04. 03:01 Rene Bartosek  RE: Vynikající článek!!!
09.04. 14:53 Druid  Mizerný článek
09.04. 16:54 Miroslav Yamato  RE: Mizerný článek
10.04. 02:04 Druid  RE: Mizerný článek
10.04. 11:44 Miroslav Yamato  RE: Mizerný článek
10.04. 12:23 Spytihněv  RE: Mizerný článek
10.04. 12:34 micha  RE: Mizerný článek
10.04. 21:51 Druid  RE: Mizerný článek
11.04. 12:01  Amen
14.04. 18:33 Zorba  RE: Vynikající článek!!!
14.04. 19:18 Miroslav Yamato  RE: Vynikající článek!!!
15.04. 22:04 Zorba  RE: Vynikající článek!!!
07.04. 16:40 Trapl  Nebezpečí Svobodných zednářů je v jejich způsobu nelegálního ovlivňování a ilegálních praktik.
07.04. 23:13 supino1  RE: Nebezpečí Svobodných zednářů je v jejich způsobu nelegálního ovlivňování a ilegálních praktik.
07.04. 17:48  pre pripomenutie
07.04. 17:36 Josef Drazda  Fantasmagorie ale opačně
09.04. 14:03  RE: Fantasmagorie ale opačně
07.04. 19:28  Zjistil jsem, že
07.04. 22:59 supino1  RE: Zjistil jsem, že
08.04. 00:47 Locj  RE: Zjistil jsem, že
08.04. 08:23 google  RE: Zjistil jsem, že
08.04. 16:25 Martin Stěna  boj se nacku
09.04. 17:04 Josef Drazda  Zednáři prováděj sjednocování Evropy a světa pod židovské jho!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 7

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 053,57 Kč
1 unce stříbra
523,40 Kč
Bitcoin
420 094,44 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 493