Diskuze k článku

Vzpoura generálů

Příspěvků 89

4.4.2008 6:12

Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Abych mohl myslet dostatecne realne jako konspirativec, v kazdem pripade pohadkam o omylu ohledne manipulace s jadernymi zbranemi se neveril. Stejen tak neverim, ze je mozne, aby se jedna raketa vyparila beze stopy. To neni vec, kterou si nedko nacpe do slip prejde s ni pres vratnici a bude ji skladovat v kulne.

158147

4.4.2008 7:59

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

Wilonix 212.?.?.?

Reakce na 158147

Už jsem o tom několikrát psal. Ono v podstatě neni možné "vyexpedovat" jadernou zbraň a nevšimnout si toho. Jaderné zbraně jsou uloženy ve speciálních kontejnerech a skladech. Zcela odděleny od konvenční munice a lze je vydat jen na "něčí" rozkaz (a musí o tom bejt informovanej velitel základny) Nejde prostě zaměnit jen tak střelu s jadernou hlavicí za konvenční, protože jaderná je uložena ve skladu s jadernym vybavenim, tam konvenční munice nemá co dělat. Z toho vyplývají dvě věci. Buď Američani maj v armádě bordel a pak jsou keci o jejich přehledu o jaderném arzenálu a funkčnosti protokolů jen snůškou ideologickejch keců (pokud můžou dva technici podvěsit 6 střel s jadernou hlavicí aniž by si toho kdokoliv všiml, jak můžou tvrdit že maj dostatečně zabezpečenej jadernej materiál), a nebo moc dobře věděli co podvěšujou a pak to muselo bejt na něčí rozkaz a ten musí nést podpis - v tom případě ovšem vláda opět lže. Nejhůř na tom zase je obyčejnej americkej občan protože ten si nemůže bejt jistej vlastnim bezpečim ani v jednom případě.

158156

7.4.2008 23:18

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

supino1 213.?.?.?

Reakce na 158156

Súhlasím...asi tak isto, ako že čínske veľvyslanectvo v Belehrade v r. 1999 bolo zasiahnuté náhodne.

158520

10.4.2008 17:41

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 158156

Nebo je to celé blábol, s přihlédnutím, jak se asi dané rakety převážejí a jak se s nimi zachází ...

158784

4.4.2008 8:08

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

Jiří Poděbradský 193.?.?.?

Reakce na 158147

V seriálu Jericho jí právě jeden v kůlně skladuje... [velký smích]

158157

5.4.2008 6:56

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158157

Pravda v bedne jdou ukazat vselike zazraky. Koneckoncu lidi hledaji unik z "sedive reality". Velmi hezky a emotiovne to dava sezrat publik primo bavic v Zeitgeistu, je to sokujici rict lidem pravdu a sledovat na zivo, ze ji nejsou schopni uverit. Prestoze se oblikaji jak v bedne, jedi jak v bedne, podlehaji iluzi, ze to co sleduji v bedne je zivot. Tak kazdy z techto divaku zije svuj zivot neopakovatelny a unikatni zivotni osud.

Mimochodem tady jsou parametry te rachejtele, a vzhledm k tomu, ze papiry k ni podepisuji zatracene vysoke sarze a papalasi bych rad vedel, jak se muze beze stop vyparit, aniz by to zalarmovalo tajne sluzby i armadu a to prosim skoro okamzite pri ztrate!! Papiry se predavaji a musi sedet kusy i material. A pripadne ti, co ji "neuhlidali", "vysmelili" nebo "ztratili" z vojenskeho personalu, ktery ji vyzvednul ze specialniho skladu, nebruci v base, po te co je vysetrovatele vymackali pri vyslesich jako citron?

Uvozovky tam jsou zamerne, protoze je totalni hovadina. Ti co to na nejakou vysokou autoricazi prevzali to hezky na prislusnem sklade po "provetrani" nuklaernich zbrani pod kridli B-52, nekde i predali a hezky na podpis. Koneckoncu takova raketa se muze dostat do ruky i movitym nepratelum, pokud by v tom panoval nejaky bordel, ze ano? [velký smích] [velký smích]
http://en.wikipedia.org/wiki/AGM-129_ACM

Zajimave, ze normalne se prepravuji tyhle vecicky letadly C-17 nebo C-130? B-52 je spolehliva masina, ale ne dopravni vojensky letoun, nybrz bojovy. Takze kdyz neslo
o ostrou akci, ani o cviceni, tak by bylo zajimave vedet ci popdpis figuruje pri autorizaci tohodle omylu?[překvapení] Takto zmateni lide by meli byt zbaveni pravomoci, protoze jejich omyly smrdi houbovou sezonou atomovych hribku, takovy specialni vzacny druh hub.
http://www.globalserch.ca/index.php?context=va&aid=6918

158265

5.4.2008 9:36

A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 158265

Američtí experti vyhodnotili účinost špinavé radioaktivní bomby, jako mizivá v porovnání se stejnou konvenční náloží. (Ostatně si všimněte, že nakolik byla nebezpečnost útoku "špinavou radioaktivní bombou" zmiňovaná Bushovou mafií ještě krátce po roce 2003, strašení takovouhle stupidností ustala v době, kdy už USA byly v Iráku a na Chaneyho stole ležela expertiza Pentagonu o tom, že "špinavá bomba" je prakticky nesmysl.) Bush-Chaneyho gang nemůže potřebovat prskavku, ač by byl C4-kou napěchován kamión! Na malou účinnost takového efektu už poukázal FBI zorganizovaný "útok na WTC" v roce 1993. Dokonce i trochu lépe připravená akce CIA v Oklahoma city byla jen trochu horším krminálním činem - nic, co by se dalo hodnotit, jako národní tragedie. Tandem Bush-Chaney dnes potřebuje mnohem efektnější ohňostroj! Bush-Chaney potřebuje jaderný výbuch uprostřed uprostřed NYC nebo Washingtonu! Bush-Chaney potřebovali na takovou akci ulejt jadernou nálož. Docela mi to zapadá do stavebnice.

158269

5.4.2008 9:29

RE: A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 158269

Kdo si za rok ještě v USA vzpomene, že se někde "omylem ztratila jaderná puma"?

Kdo si na konci léta roku 2001 vzpomněl, že se na počátku tohotéž léta Boeing-Lockheed Martin chlubil na stránkách mainstreamového tisku, že provedl několikanásobně úspěšný praktický test dálkového ovládání svých letounů? Zařízení, které bylo ohlášeno, jako ochrana proti únosům letadel, během letu přerušilo manuální i automatické ovládání testovaných letounů z paluby a zcela striktně řízeno z pozemského terminálu provedlo několikanásobný úspěšný vzlet, manévrování za letu i přistání letounů...

Kdo by si na tuto zprávičku vzpomněl, nebýt vyjádření pilotů a letových expertů hodnotících závěrečné manévry obou letadel narazivších do WTC v roce 2001, jako kriticky riskantní s poukazem, že přetížení 6-7 G, které podle všech výpočtů působilo v době tohoto složitého závěrečného manévru na palubě letadla, nemohl nikdo z cestujících ani posádky letadla přežít bez ztráty vědomí... Zřejmě tak letoun řídil důmyslný robot s přístupem ke GSM souřadnicím Pentagonu (civilní GSM přístroje mají nesrovnatelně horší parametry určování polohy), který si hadži-teroristi propašovali na palubu letounu spolu s perořízky, nebo šlo o koordinovanou profesionální akci ze Země - tedy, jak se mnozí domnívají, přímo z budovy č.7, kde byly laboratoře a prostory CIA a kryt starosty NYC...

158272

4.4.2008 16:45

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 158147

No každopádně ministr obrany R. Gates nařídil inventuru všech jaderných zbraní a přidruženého materiálu:
http://www.cnn.com/2008/US/03/27/pentagon.nuclear....

Je možné, že nějaké nuky chybí:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&...

Co se týče Margolise on přinejmenším sám sebe za "vojenského analytika" považuje a vzhledem k jeho kreditům je označení "fejetonista" velmi patrně dost mimo mísu [oči v sloup] :
http://www.ericmargolis.com/

158190

4.4.2008 18:19

Tragedie pro Ameriku

Clair 77 71.?.?.?

Reakce na 158190

lidi nejsou informovani, zprava probehla velmi kratka a nevenovala se ji pozornost, ani nebyla rozvedena.Vzdyt ani nasledujici odkaz, ktery je uveden dole, ktery je naprosto akutni nikdo z Americanu ani netusi.Vsichni ziji primarkami, tomuto se vubec pozornost nevenuje, i kdyz Rusko zaznamenava a varuje, zajimave.

The US-NATO-Israeli threat to conduct a war directed against Iran is noneless real.

158199

4.4.2008 20:20

RE: Tragedie pro Ameriku

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?

Reakce na 158199

Dobrý den Clair.
Vítám Vás tu na Zvedavci a chtěl bych se zeptat zda jste tou se kterou si občas vyměňuji komentáře na Centrumu?
O tom že mezi vyššími důstojníky v USA je jistá opozice proti současné vládě a některé akce dokonce asi i bojkotuje jsem pak četl na některých zahraničních webech, a to i kolem 911, již cca. před rokem.

158211

5.4.2008 2:54

RE: Tragedie pro Ameriku

Clair 71.?.?.?

Reakce na 158211

Dobry den pane Zdenku S.,

ano, jsem ta,kterou znate. Uz se tam ostatne delsi dobu nekonam, neni nalada se porad dohadovat a nechat se urazet od lidi, kteri vedet nechteji, proto jsem to vzdala.Uz ani na ty blogy nechodim, naposledy jsem byla na Sedlackovi "Byli jsme opili", jestli se na to chcete mrknout, byla to velmi plodna diskuze.
Zdravim Vas.
Clair

158250

5.4.2008 4:14

RE: Tragedie pro Ameriku

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?

Reakce na 158250

Snad se tu budeme potkávat častěji.
Já jsem častěji zase na Atlasu, ale tam je to žvanírna také.
Zasílám Vám pozdrav do USA a Kanady a rád sis přečtu další Vaše příspěvky…
Tento server by vám měl být ale bližší než ty prosté webziny typu Centrumu…

158256

7.4.2008 14:31

RE: Tragedie pro Ameriku

Clair 71.?.?.?

Reakce na 158256

Dekuji za pozdrav pane Zdenku, zdravim Vas take uprimne. Mnoho clanku v aktualne postrada objektivitu, clanky jsou povrchni a placeni ideovi bojovnici zasahuji pravidelne. Vas nazor prakticky uslapou,tudiz je skoda plytvat casem.
Tesim se opet na nase setkani.
Zdravi Clair

158473

7.4.2008 23:21

RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.

supino1 213.?.?.?

Reakce na 158147

Ale no, tak ako Sovieti tajili Černobyľ, tak isto tajili aj Amíci stratu nejakej tej rakety s jadrovou hlavicou v 80-tych rokoch. A prečo by sa to nemohlo opakovať? Že lepšia kontrola?, xexe, to je na smiech...nikdy nijaká kontrola nebola absolútna.

158519

4.4.2008 11:27

William Fallon

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Tenkrát tomu ještě zabránil William Fallon. [bliji]

158167

4.4.2008 14:36

RE: William Fallon

seti 217.?.?.?

Reakce na 158167

Kto je to William Fallon?

158179

5.4.2008 7:36

RE: William Fallon

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158167

Tezko rict, kdo to byl. I kdyz admiral W.J. Fallon byl velitelem Centcom v te dobe.
http://en.wikipedia.org/wiki/William-J._Fallon
Podle tech co pri pophledu napravo uz vidi pouze prazdnotu je Pentagon a goverment infikovan "islamofasisty". Z toho by mel byt admiral venku, protoze je katolik.

158267

4.4.2008 13:31

Je nutné odstranit šílence

mikke449 88.?.?.?

Je potřeba fandit Američanům. Tím myslím těm normálním 70% aby měli tu sílu a odvahu zbavit se urychleně oněch několika desítek šílenců, co je i svět vedou ke katastofě. Mají to, a budou to mít stále těžší se zákony typu Patriot Act, shromažďovací, mučící a jinými, které se daří elitám prosazovat. Zvenčí (mimo Ruska , Číny a to by byl celosvětový masakr) to nemá nikdo šanci ovlivnit, páč si do spřátelených vlád a masmédií nasadili za pomocí svých "blízkovýchodních " bohatých kamarádů ponížené inhalátory vlastních myšlenkových zplodin.Je to smutné říkat, ale těm normálním Američanům by jako impuls už snad mohl stačit počet jejich padlých v agresivní a lživé válce vedené proti Iráku.Oficiální propaganda, sice přiznává jen 4 tisíce, ale jak známo, to v případě války dělá každá propaganda agresora. Dle neoficiálních amerických zdrojů je to však již více jako 20 tisíc mrtvých. V šedesátých letech minulého století při těchto počtech padlých ve Vietnamu již byly ulice amerických měst plné lidí. Vůbec nechci připouštět zvrácenou logiku " čím více, tím lépe", proto raději říkám "čím dříve, tím lépe".

158176

4.4.2008 18:18

RE: Je nutné odstranit šílence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 158176

chcem reagovat na vetu:Je potřeba fandit Američanům. Tím myslím těm normálním 70%...myslim si ze si to myslel ze tych normalnych je len 30%

158200

4.4.2008 20:07

RE: Je nutné odstranit šílence

mikke449 88.?.?.?

Reakce na 158200

Myšleno tak, že s US zahraniční politikou souhlasí cca "jen" 30%, tedy zbývajících 70% s ní nesouhlasí a ti jsou tedy dle mého názoru ti normální.

158209

4.4.2008 20:10

RE: Je nutné odstranit šílence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 158176

ono to nemusi byt ani propagandou. Vo Vietname bojovali obycajni amicki mladenci, ktori narukovali na povolavaci rozkaz - bola vseobecna branna povinnost. Do Vietnamu musel resp. hrozilo ist kazdemu. Aj tomu, ktoremu sa tam vobec nechcelo ist zomriet. Komu ostatne by sa chcelo zomierat za cudzie zaujmy.

Dnes do irackej a afganskej agresie su pouziti iba zoldnieri, to jest statom plateni dobrovolnici. Preto ta lahostajnost verejnosti.
Cize nehrozi, ze sa obycajny cloviecik z ulice ocitne nedobrovolne niekde v irackej pusti so samopalom a bude nuteny bojovat o svoj holy zivot.
Preto to ticho. Aj keby obeti bolo milion. Vzdy by to boli iba ti, ktori tam isli zomierat dobrovolne a dostali za to zaplatene.

158207

4.4.2008 21:01

RE: Je nutné odstranit šílence

mikke449 88.?.?.?

Reakce na 158207

Máte pravdu, to mi bohužel nesepnulo. Návíc jsou tam verbováni ti chudáci z Mexika atp., kteří ve vidině Zelené karty, či občanství US udělají i nemožné. Nicméně těch 70% zůstává alespoň nějakou nadějí. Navíc doufám, že ta negativní zpráva us výzvědných služeb o "atomových" možnostech Iránu není jen součástí hry těch šílenců, takže se tam může skutečně rodit křídlo rozumu.

158217

5.4.2008 13:05

RE: Je nutné odstranit šílence

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 158217

V americké armádě slouží převážně bílí kluci z venkova, jejich procentní zastoupení v armádě značně převyšuje jejich procentní podíl v relevantní populaci. Někde jsem to četl, ale už bohužel nevím kde[pláč]

158284

9.4.2008 18:40

!!!!Hlavně musíme těm Amíkům fandit!!!! :D :D :D

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 158176

Ano ona ta Amerika na jednu stranu chce mír a většina jejich obyvatel nesouhlasí s tim co dělá jejich vláda kterou si zvolili...
Ale na druhou stranu je to uplně jedno,
jediný co pro to dělaj je že se občas sejde banda lidí co nemaj nic jinýho na práci v centru NY s transparentama a tim to hasne!
USA dál válčí v Iráku, USA dál mučí muslimy a aktivnější odpůrce jejich režimu na všech těch možnejch základnách
!!!!Hlavně musíme těm Amíkům fandit!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Ne SRY ale tohle do písmene vystih 1. díl 7. série South Park...!!!
Já spíš fandim těm který USA a jejímu vlivu na svět nefanděj [vyplazený jazyk]

158710

4.4.2008 13:30

Šest raket a jedna B 52

rickover 86.?.?.?

a odmítnutí rozkazu[smích]))

Než začnete vyrábět konspirační theorie, něco malého si zjistěte, například to, že na jaderný (a samozřejmě ani nejaderný) nálet se nikdy nevysílá jeden jediný osamocený letoun, navíc takový, který by do Iránu a zpět bez dotankování paliva ani nedoletěl. O tom, že na spešl mise jsou v USA dávno určeny jiné letouny, než B 52 ani nemluvě, stejně jako o účinnější technice, než je pouhý osamocený bombardér[smích]))

O systému, jakým způsobem jsou připraveny k použití jaderné zbraně v USA (ale také i v Rusku např.) se raději nezmiňuji vůbec, někdo by třeba ani nepochopil, že nějaká "vzpoura generálů" by tomu nezabránila [chechtot]

158178

4.4.2008 16:33

RE: Šest raket a jedna B 52

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 158178

Nechci ti do toho kecat ale na Hirošimu letěl taky jedinej bombardér bez doprovodu.B52 má dolet be dotankování 16000 Km a AGM 129 má dolet 3000 Km takže nevidim nutnost doletět až nad Irán A Vzhledem k povaze úderu by nešlo o masový nálet ale pro utajení je vhodné právě použití několika SPDL s redukovanou RCS a tim minimalizovat možnost prozrazení a provedení protiopatření (odpal raket na Izrael) Víš v praxi je B52 zachytitelná vyhledávacim radarem systému S300 na nějakejch 450Km a pokud by letělo víc letadel tak je to ještě víc ale AGM129 je detekovatelná až na posledních asi 30 Km a to už moc času na protiopatření nedává. AGM 129 je určena právě pro letoun B52 (B2 nosí střely v trupu a proto ji na tento bombardér nelze podvěsit).

158193

4.4.2008 21:26

RE: Šest raket a jedna B 52

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158193

tak tohle se mi líbilo. pěkně jsi ho utřel. a víš o tom nepochybně dost.

158218

5.4.2008 8:33

RE: Šest raket a jedna B 52

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158193

Navic B-52 je zatracene spolehliva masina, klobouk dolu pred tymem inzenyru a techniku, kteri za nim stoji. Neni divu, ze bude samozrejme modernizovana nadale ve vyzbroji USAF pocita se az do roku 2045, coz mi prijde az neuveritelne.A taky spise unikne pozornosti nez start B-2, navic ten ma nizsi dolet ( 11 000 km ), a i kdyz je vybaven spickovou technologii stealth, tak tankovaci letoun je samozrejme videt. Ten mel havarii v unoru tedy zhruba pul roku po nasem "omylu", ale momentalne do vysetreni pricin havarie nelitaji. B-1 mel havarii vcera, ten muze nest starsi typ rizene strely AGM-86B. B-2 muze nest strely AGM-129 uvedene v clanku. F-117 je vyrazen ze sluzby, duvod mysleni lidi "vychodniho bloku", ktery diky chybam centralniho rizeni ekonomiky byli zvykly improvizovat, takze Srbove ho objevili pomoci dlouhovlneho zastaraleho radaru s jehoz pouzitim se nepocitalo. To vse jsou pouze technicke deatily, zajemci si je muzou precist treba na militaru.cz, kde jsou v ucelene forme. Presne jste vystihl podstatu veci. B-52 je velmi vhodny bojovy prosredek k ucelu, o kterem mluvi cely clanek.
http://www.novinky.cz/clanek/136803-neviditelna-letadla-f-117-konci.html
http://www.military.cz/usa/air/in-service/aircraft/b52/b52.htm
http://www.novinky.cz/clanek/136912-v-kataru-havaroval-americky-bombarder.html

158268

5.4.2008 14:14

RE: Šest raket a jedna B 52

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 158268

Rockwel B 1B bývá používán jen při vzdušné nadvládě. Za jednu B1 nakoupíte několik B52- jek (navíc opět kratší dolet). B52 je vynikající mašinka a stejně jako třeba TU95 je ve službě už přes 50 let (poprvé oba stroje vzlétly současně v roce 1952) a ještě dlouho budou. Nízké spotřeba, vysoká nosnost, lehce podzvuková rychlost - což je obzvlášť v podání turbovrtulového Tupolevu podivuhodné- a dlouhý dolet jim zajistí (společně s modernizačními balíčky) ještě dlouhou dobu operační způsobilosti. Tyto stroje bývají neprávem považovány za starej šrot ale tohle může prohlásit jen někdo kdo nemá ponětí co před ním stojí. Co se týče radarové neviditelnosti hodně inspirující je kniha Neviditelné vojenské letouny od bývalého radarového inženýra Douga Richardsona.

158290

6.4.2008 1:48

RE: Šest raket a jedna B 52

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158290

Ano nasi zurnaliste pisi o zastaralych "medvedech". Velitel letadlove lodi US NAVY mel nedavno nedaleko Japonska, zrejme jine pocity nez o "srotu" ve vzduchu. Dekuju za tip na tu knizku, i kdyz se k ni asi jenom tak nedostanu. Pro jistotu jsem si to napsal, kdyby nahodou... [smích]

158351

6.4.2008 1:43

RE: Šest raket a jedna B 52

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 158351

tak novinari sou v drtive vetsine uplni hlupaci kteri pisi jak jim majitel nebo sefredaktor veli(obzvlast u nas a 2x obzvlast mlada fronta lidovky apod)... velitel cehokoli naproti tomu bude urcite profesional ktery by mel vedet ktera bije [smích]

158354

4.4.2008 18:44

RE: Šest raket a jedna B 52

mikke449 88.?.?.?

Reakce na 158178

Pokud si vzpomínám, když toto téma bylo aktuální, tak se jednalo o transport jaderných hlavic z USA na nějakou USA základnu (tuším v jižní Evropě nebo Turecku ), kde měly být teprve instalovány k útoku na cíle v Iránu. Myslím tedy, že toto směrování debaty je spíš mimo mísu.

158204

4.4.2008 16:13

Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Naprostý nesmysl. Přece ONI, kteří (prý už od Marxe) všechno dokonale dopředu plánují, svou mocí řídí a všemu penězi vládnou by v tom neměli takový BINEC!

Nebo že by ONI byli u konce s dechem, na jejich místo už nastupovali nějací NEO-ONI? [chechtot]

158186

4.4.2008 18:05

RE: Vládci světa selhali?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 158186

Pane Vojto, vy hovorite tonem komunistickeho namestka 70tych let. Ti take s arogantnim usmevem a britkymi odpovedmi ponizovali mozny dissent.
Oni si byli jisti, ze se nic nezmeni a jejich status quo bude na veky.
Vsimete si, ale, jak se smer diskuse zmenil v poslednich nekolika letech. Jakoby lidem spadly supiny z oci a uz se nedaji opit zionistickym rohlikem. I v poslednich prispevcich vasich kumpanu se meni zazity paradigm "plynovych komor" ktery vzdy byl retoricky pouzivan na ilustraci oduvodneni vydirani, jen na pouzivani nakladnich vozu "vynalezenych v Rusku".
Casy se meni, jak jsem rekl a nemyslim si, ze by k moci prisla nejaka dalsi obmena Vas.
Zda se, ze zase vse bude jinak, jak rekl Rabin jehoz potomci vynalezli "texasky".

158196

5.4.2008 1:51

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158196

Máte pravdu pane Karle4u. Vskutku mi přijde k smíchu víra některých lidí v JEJICH spiknutí. Jsem přesvědčen, že nic takového není možné. Na mém přesvědčení máte velký podíl i Vy. Proč? Vy jste zde v diskuzi doporučil filozofa jménem Milan Valach. Jeden z jeho článků na BL se jmenuje Vládci světa. Tam moc pěkně analyzuje příčiny této "víry".

158248

5.4.2008 2:11

RE: Vládci světa selhali?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 158248

"nic takového není možné"

proč? odůvodněte prosím

158251

5.4.2008 13:06

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158251

Čtěte laskavě pane MéďoBéďo článek Vládci světa od pana Valacha v Britských listech. Naleznete brilantní odůvodnění.

158286

5.4.2008 14:52

RE: Vládci světa selhali?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 158286

Pane Vojto,
nemíchejte jablka s hruškami. O tom článku píšete že "... moc pěkně analyzuje příčiny této "víry""(ve spiknutí)
S tím souhlasím, článek jsem si přečetl.

MĚ ALE ZAJÍMÁ PROČ TAKOVÉ SPIKNUTÍ PODLE VÁS NENÍ MOŽNÉ nikoliv příčiny víry ve něj! (jediný Valachův argument v tomto ohledu je:
"...Ovšem izraelská lobby je zájmová skupina vlády Izraele působící v USA. Vláda Izraele reprezentuje celý národ asi stejně jako naše současná vláda reprezentuje nás."

Do jaké míry pravdivý či ne, ponechávám nyní stranou.
Ptám se na Váš názor: Proč takové spiknutí není možné?(opomíjím do jaké míry může být/je úspěšné či nikoliv)

158295

6.4.2008 0:42

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158295

Není pochyb, pane Méďo Béďo, že vlády a parlamenty většiny zemí jsou pod trvalým tlakem průmyslových, vojenských, nacionálních a dalších lobby. Státní kasa je jedna z nejoblíbenějších kořistí. O tom však my nehovoříme. Neprobíráme ani spiknutí Loverňáků proti Velraňákům. Nás zajímají ONI, kteří se tajně spikli a ovládají celý svět.

Určitě budete souhlasit s tím, že k vedení (řízení, ovládání) továrny, magistrátu, armády či státu je zapotřebí:
- ředitel, primátor, velitel, premiér – obecně šéf, stanovující základní cíle řízené jednotky a strategii a taktiku k jejich dosažení,
- jemu podléhající hierarchická řídící struktura s odpovídajícím počtem stupňů řízení (jeden velitel nemůže sám přímo řídit 1000 vojáků),
- organizační systém, určující pravomoci a odpovědnosti jednotlivých stupňů řízení (každý musí předem vědět, za co odpovídá a jaké k tomu má prostředky a pravomoci),
- motivační systém, zajišťující řádné fungování všech lidských zdrojů,
- informační systém, poskytující jak vertikální, tak horizontální informační vazby uvnitř organizace, tak propojující organizaci s okolím,
- ekonomický systém, zajišťující zdroje financování a kontrolující finanční toky,
- technické zázemí obstarávající nezbytné technické prostředky, transport materiálů a osob,
- bezpečnostní složku, starající se o utajení a bezpečnost všech prvků i vazeb systému.

Je toho daleko více, popsal jsem jen to základní. Na ovládání České republiky takto pracuje asi 150000 lidí. A výsledky jsou mnohdy žalostné. Pokud by produktivita práce vládců světa byla podobná, muselo by vládu nad světem vykonávat 90 milionů lidí.

Neexistuje lidská činnost, která za sebou nezanechává stop. A přes to JEJICH vláda nad světem probíhá už přes 100 let bez vůdce, výkonné organizace i jakýchkoli podpůrných systémů. Nikdy nebyl zachycen jediný dokument, telefonát, e-mail, odposlech živého hovoru. Nikdy žádný JEJICH pracovník neselhal a neprodal svá tajemství novinářům.

A to je dle mého názoru pane Méďo Béďo naprosto dostatečný důkaz, že žádné spiknutí Vládců světa neexistuje. [smích]

158347

6.4.2008 4:06

RE: Vládci světa selhali?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 158347

to co pisete je ale nesmysl a hned v prvnim bode premier neni zadny sef ale pouhe kolecko v soukoli systemu ktere je nahraditelne staci kdyz pomoci penez ovladate media pak muzete kontrolovat spolecnost odshora az dolu jen to delat nenasilne aby "mlcic vetsina" nic netusila a kdyz se bude premier cukat tak na nej proste v mediich vytahnete nejakou spinu nebo povedete kampan v novinach a v pristich volbach vyhraje nekdo jiny je dulezite to ale postavit na te soutezivosti aby se vsichni snazili a s prominutim systemu lezli co nejhloubeji do prdele pak uz staci odmenovat ty nejaktivnejsi nejakou materialni odmenou nebo podilem na moci vsechno krasne funguje a neni to treba ani prilis ridit [mrknutí jedním okem]

PS to co pisete sedi spis na "totalitni" typ statu ktery se neosvedcil napriklad u nas pred rokem 1989 problem komunismu nebylo primarne spatne hospodareni ale to ze byl moralne neudrzitelny proste komunisti delali velkou chybu v tom ze se snazili ridit a zakazovat kde co nyni v "demokracii" je to zalezitost "trhu" coz je mnohem efektivnejsi a funguje to samo

158360

6.4.2008 13:08

RE: Vládci světa selhali?

djb 194.?.?.?

Reakce na 158347

docela by me zajimal zaver vasi diskuze, ale myslim, ze se k nemu nedoberete, pokud si poradne nedefinujete zakladni problem.

Co to ma znamenat:

"ONI ovladaji svet."

Zkusim neco navrhnout.

svet == USA/Israel/Velka Britanie/ + castecne Kanada/Nemecko

ovladaji == schopnost lobovat u soucasnych vlad za "jejich" zajmy, kontrola/vlastnictvi nad hlavnimi televiznimi kanaly/tistenymi novinami

oni == uzka skupina mezinarodnich/centralnich bankeru


Pochopitelne absolutni vlada JICH nad vsim je nesmysl, jako dukaz by vam stacil Israelsko/Palestinsky konflikt, pri absolutni vlade jedne strany by trval jeden den.

Nesmysl ale neni, ze se o to nekdo snazi. O to so vzdycky nekdo snazil a nejspis bude.

Drive se to zkouselo vojensky, dnes ekonomicky/diplomaticky.

Za prvni takovy "uspech" muzete povazovat vznik Israele. Prevazne ekonomicke(skupovani pudy od Palestincu) a diplomaticke(povalecna lobby u OSN a GB) obsazeni zeme. Par valek bylo, ale penize a medialni podpora v tomto pripade hrajou primarni roli.

Jiste si dovedete predstavit, ze na urovni obce lze podplatit starostu a on prideli vyhodny kontrakt Vasi firme.

Mezinarodni bankeri maji k dispozici tolik prostredku, ze do tolika mozna ani neumite pocitat a tech zakladnich ukolu, ktere potrebuji aby vlady vykonavaly neni zas az tolik. "Oni" nepotrebuji ridit cenu, za kterou reznik Vonasek prodava uzene, tech Vasich 90 milionu lidi muze spokojene vykonavat svou praci zcela nezavisle a jen v pripade nekterych dulezitych politickych rozhodnuti(napr. radar Brdy, valky v Iraku, Jugoslavii, pro Americka orientace hlavnich deniku) si "ONI" zaplati u vedoucich cinitelu to co potrebuji.

Nevidim v tom zadny problem, aby neco takoveho existovalo. Cirka Vam staci na "ovladani" zeme spoluprace s mene jak 100 vedoucimi lidmi. Ostatni uz se prirozene podridi hlavnimu proudu.

Nezapomente ze celkem nedavno existovalo neco podobneho. Jedna Moskva, ovladala Sovetsky svaz + celou vychodni Evropu + castecne dalsi zeme.
To je vetsi plocha, nez maji ovladat "ONI".

A tomu jste veril? Vidte, ze Stalin ovladal pulku sveta byste veril snadno, ale ze by to mohli byt "ONI", tomu se branite?

158370

6.4.2008 15:36

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158370

Děkuji Vám pane djb za Vaše rozumná slova. S Vámi definovanými pojmy "svět", "ovládají" a "oni" bezvýhradně souhlasím.

V naprosté shodě jsem s Vámi i v dalších Vašich tezích:

> Pochopitelne absolutni vlada JICH nad vsim je nesmysl ...
až po
> ... staci na "ovladani" zeme spoluprace s mene jak 100 vedoucimi lidmi.

Tedy za předpokladu, že "ovládání" se nám neodchýlilo od výše uvedené definice.

Trošičku se mýlíte v závěru :

> Ostatni uz se prirozene podridi hlavnimu proudu.

My všichni ostatní jsme totiž evolučně vybaveni úplně stejně, jako ONI. I my toužíme po moci, vlivu, majetku, ... Znám jen úzkou skupinu lidí, kteří jsou ochotni se těchto tužeb v rámci své náboženské víry vzdát.

Takže ještě jednou díky, za podporu v diskusi. A nic se nebojte. My JIM svět jen tak lehce nevydáme.

158379

6.4.2008 19:55

RE: Vládci světa selhali?

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 158379

> A nic se nebojte. My JIM svět jen tak lehce nevydáme.

Vas optimismus bych chtel mit ... [chechtot]
Radar je ucebnicovy priklad nasi neschopnosti (mysleno bez jakekoliv negativity) resp. nemoznosti cokoliv zmenit. Ne ze bychom nechteli, proste to NELZE!

Predstavte si rozjety nakladni vlak. Ten holyma rukama take nezastavite. Kdyz lokomotiva prestane tahnout, vlak i pote ujede setrvacnosti nekolik kilometru. A i kdyz sam vlak zacne brzdit, potrebuje k zastaveni nekolik stovek metru.

Ac krestan, tady si rikam ono muslimske "Allahu Akbar" - Buh Je Veliky. Tedy at se stane to, co se ma stat, asi to ma nejaky smysl, i kdyz tomu nerozumim, i kdyz nechapu chod veci. Buh je nad tim vsim.

158393

6.4.2008 23:45

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158393

Vzpomínám si, pane Vladuno, jak ještě počátkem roku 1989 skoro nikdo nevěřil, že komunisté v ČSSR brzo skončí. A vida, šlo to.

Stejně tak by určitě ŠLO, zabránit stavbě radaru. Ovšem to by většina lidí opravdu musela CHTÍT. Ne jen říci v anonymní anketě radaru NE. Ale také vynaložit za toto NE svůj čas a energii. Ovšem co vidíme? Výsledek, blížící se nule. Ukazuje to jediné. Lidé necítí radar jako svůj zásadní problém.

K Vaší víře Vám přeji, aby Vám dávala sílu. Já se musím spolehnout jen na svůj optimismus. Ten živím vírou v obrovský a nevyčerpatelný přírodní zdroj. V lidskou INVENCI.[smích]

158418

7.4.2008 5:15

RE: Vládci světa selhali?

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 158418

>Vzpomínám si, pane Vladuno, jak ještě počátkem roku 1989
>skoro nikdo nevěřil, že komunisté v ČSSR brzo skončí. A
>vida, šlo to.

Vojto, mam za to, ze jste uvedl spatny priklad nebo jste opravdu NENAPRAVITELNY optimista ... [chechtot]

158426

7.4.2008 9:18

RE: Vládci světa selhali?

Cosmic 194.?.?.?

Reakce na 158379

Evolučně stejně vybaveni?
Cítíte se stejně vybaven jako například dalajlama? Vy ste asi naprostej blázen, pane. Použiji slova Gustava Meyrinka: "Rovnost mezi lidmi? Tuto větu mohl vyslovit jen úhlavní nepřítel pestrosti, snad sám satan". [oči v sloup] Ve světě totiž vždy vskutku vládli zasvěcenci a neni tomu jinak ani dnes. A s tím se tito chlapci, co maj ve znaku pyramidu s "vševědoucim" okem budou muset vyrovnat.

158434

5.4.2008 15:04

RE: Vládci světa selhali?

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 158286

Tento clanek sem cetl uz kdyz na BL vysel a jedine co sem nalezl je brilantni blabol. Uz samotny zacatek je jen Valachuv konstrukt, parodie na jakousi socialni studii, na ktere pak stavi dalsi teorie. Demagogie jakou pouziva je zcela typicky. Na jedne strane prezentuje absurdni myslenku jakychsi vladcu sveta a snadno vyvratitelne argumenty jakesi fiktivni protistrany, aby pak zaroven ostatni mnohem zavaznejsi fakta odbyl a cele to pouzil k podepreni sveho nazoru. Protoze to co on prezentuje neni zadna vedecka prace, ale pruhledna manipulace s fakty...

158296

5.4.2008 9:37

RE: Vládci světa selhali?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 158248

Co se týče pana filozofa Valacha, tak mi není dodnes jasná jedna věc. On se angažuje v hnutí za přímou demokracii, a tak jsem mu kdysi zaslala svou reformu voleb. Jenže jsem se spletla a místo své reformy jsem mu omylem zaslala link ze Zvědavce o rozkrádání státního majetku v 90.letech. Odepsal mi uraženě a nakvašeně, že on má taky židovské předky, takže mi dal najevo, že ho ten článek o rozkrádání urazil. Jenže já jsem nechápala, proč by ho ten článek měl urážet, když nepsal o něm, ani o jeho předcích. Byla to stejná logika, jako kdybych já se měla urážet nad tím, když někdo řekne, že Češi kradou. Že já jsem taky Češka- a tak mě urazil. Nicméně i tak jsem mu zaslala omluvný mail, ale to nepomohlo, již se se mnou nebavil.

Pak bylo setkání příznivců přímé demokracie, kam přišel i pan Valach. Opět jsem se mu pro jistotu omluvila. Jenže pak jsem se začala nadájet vínem, jak mám ve zvyku. [velký smích] No a pak se mi spustila nekontrolovaně stavidla: Vyčetla jsem mu, že takřka všichni generálové kolem Stalina byli samí Židi, takže veškeré to vraždění měli na svědomí oni. No a to už pan Valach se mnou teprve přerušil veškeré styky, a to přesto, že jsme spolu mohli tak krásně prosazovat tu přímou demokracii. [oči v sloup]

158271

6.4.2008 22:15

RE: Vládci světa selhali?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 158271

Jó, pro Židy je pojem židobolševismus jako mávání hadrem na býka, nejraději by všechny přesvědčili, že to v Rusku byl jakýsi přirozený vývoj způsobený uvědomělými mužiky a nějaké ty přehmaty, kdežto Holocaust je největším zločinem historie. V této souvislosti je zajímavá i kniha pomlouvaného Suvorova-Rezuna Očista dokládající, že oplakávaní vojevůdci likvidovaní v čistkách byli namnoze nevzdělaní židovští řezníci.

158407

5.4.2008 18:36

RE: Vládci světa selhali?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 158248

Pane Vojto, pred nekolika lety jsem v jednom antikvariatu narazil na knihu ktera porovnavala nabozenstvi z padesatych let a byla vydana jako publikace tehdy znameho casopisu "Life".
V te knize byl popsan Judaismus uplne jinak nez je pochopen nyni.
V soucasne dobe mam strach, ze v anonymnich diskusich na internetu snaha vyhrat diskusi a eventualni vitezstvi je vlastne vitezstvi "Pyrrhovo".
Sice si lide mohou klepat na rameno nad svou inteligenci, ale na druhe strane dochazi a allienaci strany druhe.
Dynamika Judaismu je v posledni dobe zneuzivana temi, kdo v zadnem pripade nejsou prateli zidu a problem je v tom, ze od zidu se vyzaduje absolutni souhlas i pres to, ze jim to vlastne skodi.
Zvlaste propagace zidovskeho "Exceptionalismu" ktery je rozsirovan hlavne nezidy, kteri doufaji, ze si budou moci prihrat polivcicku tim, ze se priradi k "vyssi inteligenci" dela spise nepratele nez vseobecne prijeti inferiority od toho zbytku.
Stejne tak, jako dobry vedouci politicke strany by spise mel umirnovat prenadsene cleny, aby nevyvolal nevoli tech kteri jsou nechani vzadu, tak predvidavy zid by mel spise redit radikalni mineni fanatiku.
Humanita je velmi fragilni a i vitezi se spatne spi, protoze casto images jeho obeti ho prichazeji strasit za bezesnych noci.

158307

5.4.2008 23:14

RE: Vládci světa selhali?

KILLROY killroy (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 158196

supiny z oci a uz se nedaji opit zionistickym rohlikem. [chechtot] [velký smích] krasne napisane, zlepsi veru den, dakujem! thumbs up [smích]

158341

4.4.2008 21:49

RE: Vládci světa selhali?

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158186

ta pomlčka je místo "C"?
občas něco nevyjde i nejlepšímu plánovači. zvlášť, když je to poměrně složité a závislé na více lidech. a lidi jsou jen lidi.
což nemusí nic zásadního měnit na základní strategii, naplňované už nejméně 100 let. jako jedna vlaštovka jaro nedělá, tak ani jedna chybka z tisíců nemění základní směr a pohyb vpřed.
a prostředky na to skutečně mají (a víc a víc). o to se starají bankéřské rodiny, které vlastní a řídí finanční sektor po celém světě (ve všech významných zemích) a tím i ty ekonomiky/státy. občas i s něčím zatřesou nebo zacloumají, ale vždy to vědí dopředu a využijí pro svůj prospěch. o tomto se doufám nepřeš... nebo snad myslíš, že si přejí pasivně sedět a sčítat ztráty? ani náhodou!
a víc a víc peněz znamená víc koupených "místodržících" a víc ovládnutých teritorií. a nové zisky a znovu víc moci. to jim to funguje, co? stačilo jim jen se zaháknout... a to se jim uchvácením FEDu (1913) podařilo skvěle. USA jako základna zločinců, odkud se jejich moc šíří dál do světa. a vojenskými výdaji nešetří... na tohle vydávají víc, než celý ostatní svět dohromady (proč? oni asi vědí proč...). v následujících letech dobře sleduj. třeba ti to pak jako utopie a konspirace už tolik připadat nebude (trošku pozdě, ale přece).

158223

5.4.2008 2:01

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158223

Ta pomlčka není místo "C".
K paranoidnímu názoru, který hází všechna svinstva světa na NĚ.
Opakovaně se ptám. Proč země, kde ONI mají vliv na ekonomiku, patří k nejrozvinutějším zemím světa. Dodnes. A proč země, se srovnatelným nerostným bohatstvím a populací, ale zcela bez jejich vlivu (Rusko), skončila v devadesátých létech hospodářským rozvratem a téměř hladomorem.

To kdyby mi laskavě někdo vysvětlil.

158246

5.4.2008 9:14

RE: Vládci světa selhali?

google 84.?.?.?

Reakce na 158246

>A proč země, se srovnatelným nerostným bohatstvím a populací, ale zcela bez jejich
>vlivu (Rusko), skončila v devadesátých létech hospodářským rozvratem a téměř hladomorem.

>To kdyby mi laskavě někdo vysvětlil.

no neviem vy sisata hlava, ci vam bude pasovat, ze sa vam to pokusim vysvetlit ja, ale laskave to nebude.
mimochodom, vydedukoval som tvar vasej makovice zo sposobu vaseho sisateho ukladania slov do celkov zvanych prispevky,
ktore vam vychadzaju uz celkom sisate...

v ZSSR bolo viac zidov ako v tych vasich superuspesnch usa a to aj na tych najvyssich poziciach.
dva priklady za vsetky:
Andropov, byv. sef KGB a byv. sef ZSSR
alebo J.Primakov byv. sef KGB, ktory je dnes mimochodom zamestnany v NSA v usa.
len za poslednych pätnast rokov sa z byvaleho uzemia ZSSR vystahovalo do israela viac nez milion "ruskych" zidov.
do Nemecka prislo za ten cas cez 200 000 zidov a este stale sa udavaju pocty zidov v Rusku v milionoch.

takze teraz vysvetlite vy mne, podla vasej jednoduchej logiky "zid=uspech",
ako to, ze ten supermacisticky narod doviedol ZSSR priamo do tej zahuby?

mozno, ze presne tak ako vedie do zahuby dnesne usa.

winston Churchil ich nazval v jednom zaujimavom prispevku: 'Hebrew bloodsuckers'.
ak viete po anglicky, tak si ho precitajte.

a skuste v buducnosti rozlisovat podstatne detaily, pretoze sa neda rozumne diskutovat s niekym,
kto odmieta prijat zakladne konvencie ludskej komunikacie.
Rusko a ZSSR nie je to iste, tak isto ako israel a Palestina nie je je to iste, hoci sa jedna o jedno a to iste uzemie,
tak isto ako nie je antisemitizmom zabijanie nevinnych arabov (napriklad v Libanone), ktori su cistimi semitmi,
ale zato je antisemitizmom najhrubsieho zrna nazvat zida zidom, hoci je velmi pochybne,
ci sa u dnesnej chazarskej specie, zvanej zid, vobec da hovorit o semitskom povode.

aby ste zas nezacal, ani nikto iny, so svojimi stereotypnymi antisemitickymi obvineniami, tak by som vam chcel oznamit,
ze prave dnes prespava u nas jeden taky mlady "rusky zid", priatel mojho syna a vobec nerozmyslam o tom,
zeby som si ho dal k ranajkam. [mrknutí jedním okem]

158270

5.4.2008 13:34

RE: Vládci světa selhali?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158270

Nejdřív mi dovolte, pane Google, abych se omluvil za své neumětelské (až šišaté) formulace. Vím, že nejsou nic moc, ale snažím se zlepšovat. Opravdu.

Určitě správně píšete:
> v ZSSR bolo viac zidov ako v tych vasich superuspesnch usa a to aj na tych najvyssich poziciach...

Pak bych tedy prosil o odpověď na jednoduchou otázečku. Proč ta část JICH, která ovládla ekonomiky USA, GB, Francie, ..., dovedla tyto země na vrchol blahobytu a ta druhá část JICH, která ovládala ZSSR, dovedla tuto nesmírně surovinami bohatou zemi k úplnému hospodářskému rozvratu?

To nějak stále ta má šišatá hlava nebere. Ale Vy mi to jistě vysvětlíte. Předem děkuji za trpělivost s pomaleji chápajícím.

158291

5.4.2008 17:00

RE: Vládci světa selhali?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 158291

treba to meli v planu ve jmenu rozsireni vlivu USA na vychodoevropske zeme

158301

5.4.2008 17:30

RE: Vládci světa selhali?

Jura1 195.?.?.?

Reakce na 158291

Protože se lidí žijících na území dnešního Ruska bojí.

158302

5.4.2008 22:04

RE: Vládci světa selhali?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 158291

Co se tak hloupě ptáte?Jako byste nevěděl, že carská rodina byla ve své době nejbohatší na světě a to v době, kdy ještě zlato krylo papírky a dávalo jim kouzelnou moc.Podstatou není systém nýbrž forma, jakou ONI parazitují na většinové společnosti.Pro rozkradení Ruska se JIM nejlépe hodila diktatura a fráze o komunistickém blahobytu, kterými nahradili zdecimovanou pravoslavnou církev.Pokud jste si nevšiml, tak hladomory se v carském Rusku odbývaly výhradně v oblasti, která se česky nazývá pásmo židovského osídlení.Důvody byly různé, odpor židů k těžké manuelní práci, finanční machinace lichvářů s osivy, zadlužování a ožebračování nežidovských rolníků a licencované pálení a prodej vodky výhradně židy.Pokud chcete pátrat po příčinách ukrajinského hladomoru, tak se nejdříve podívejte, kdo tomu zvěrstvu velel.

158334

6.4.2008 1:25

RE: Vládci světa selhali?

google 84.?.?.?

Reakce na 158291

>Pak bych tedy prosil o odpověď na jednoduchou otázečku. Proč ta část JICH, která
>ovládla ekonomiky USA, GB, Francie, ..., dovedla tyto země na vrchol blahobytu a ta
>druhá část JICH, která ovládala ZSSR, dovedla tuto nesmírně surovinami bohatou zemi
>k úplnému hospodářskému rozvratu?

za prve, usa, gb maju od blahobytu daleko.
naklamane, manipulovane dph, silna armada alebo superbohate celebrity nie su ziadnym znakom blahobytu.
blahobyt sa prejavuje na kvalite zivota. napr.: dlzka dovolenky,
dodrziavanie prava (nie podla penazenky), zivotne prostredie, nalada v spolocnosti,
uroven skolstva a mediciny, atd...

za druhe, preco sa to pytate mna? odkial to mam vediet?
spytajte sa ICH.

za tretie, podla mna je IM je to jedno, ako sa vedie spolocnosti, ONI si predovsetkym sleduju svoje zaujmy.
to ako sa vedie gojom su len side effects ICH konania.
precitali ste si moj odkaz, co si o NICH myslel Winston Churchil?
a on o zakulisi vedel vela, vy sisata hlava.

specialne pre vas som pisal prispevok pomalsie, aby ste nemal problemy s citanim. [mrknutí jedním okem]

158353

6.4.2008 2:19

RE: Vládci světa selhali?

KILLROY killroy (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 158291

Pan Vojto,

vasa otazka je logicka a nemyslim si ze ste dostali jasnu odpoved v prispevkoch (skusim ja). "oni" a ich taktiky na dosiahnutie ciela (moc, moc, este viac moci a tym ovladanie - ekonomicke, financne, mienkotvorne) nie su rovnake, ale zavisia od spolocnosti v ktorej sa pohybuju a jej pravidiel. Tym pravidlam sa prisposobuju. Ono to neni konspiracia v zmysle ze "ideme do toho", ale nejako prirodzene maju tito chazari v genoch spravat sa chamtivo bez ohladu na okolie. Ich vierovyznanie a pocit nadradenosti kvoli Zmluve s Bohom im v tejto moralnej dileme - ktoru by gojim mali - vyznamne pomaha.
napr. FED - nebol zalozeny s umyslom ze pomoze jeho existencia niekomu inemu ako tym co ho vymysleli, right?

ZSSR bolo financovane nie nahodou zidmi z USA. preco, to neviem presne. ale je to fakt (nechce sa mi googlovat)... tam sa ukazalo kam do vedia ekonomicky zidia dokopat. a to tam vladli od 1921, a mali neobmedzenu moc. dokonca boli chytri, takze boli vzdy na vyssich poziciach ako rusi. v ZSSR mali veduce postavenia, preco by sa ich vzdavali? perestrojka sa im iba nahodou utrhla z retaze.

USA, GB, F - ide predsa o majetok. ak mozem byt bohaty na zaklade trhovej ekonomiky, preco by som tu marxizmus budoval? okrem toho, 1789 - jednym z prvych zakonov bolo, ze sa moze davat urok, to nam (spolu s hist. osobnostami) napoveda, kto za tymto prevratom stal. antisemitizmus bol bez vynimky z dovodu LICHVY. v USA, GB, F mohli byt uspesni, lebo cirkev v 18. stor. straca svoju moc a vplyv na vlady ako mala predtym, takze urok prestava byt nemoralny. USA su uspesne? vidime cenu, uz idu dole vodou. GB a F? zatial funguju.

158355

6.4.2008 1:25

RE: Vládci světa selhali?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158270

Primakov je zamestnancem NSA? To si snad delate srandu? [zmaten]

158352

6.4.2008 1:49

RE: Vládci světa selhali?

google 84.?.?.?

Reakce na 158352

Rene, skuste tu.
troska som sa pomylil, pretoze pracuje pre Homeland Security nie pre NSA,
ale aj tak je to vysoko zaujimave.

nakoniec, preco by nemohol, ked im sefuje reinkarnacia Lenina,
clen indianskeho kmena vyvolenych, Chertoff.

Vložený obrázek



mal som viac odkazov na starom picotoci, nechce sa mi to hladat. [mrknutí jedním okem]

158356

6.4.2008 3:43

RE: Vládci světa selhali?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158356

Odkaz uz je v haji tomu rikam rychlost.

158361

6.4.2008 9:57

RE: Vládci světa selhali?

google 84.?.?.?

Reakce na 158361

>Odkaz uz je v haji tomu rikam rychlost.

nie je.
na konci musite vymazat jedno m. teraz tam mam htmm. namiesto htm.
potom to chodi.
nerozumiem tomu, lebo ked som to vcera testoval v odkaze, tak mi to este fungovalo. [zahanbení]

158365

6.4.2008 19:05

RE: Vládci světa selhali?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158365

To je blbej vtip, co lidi jako exsef Stasi nebi Primahov muzou prinest dobryho pro lidicky v USA, jaky zkurveny druh zkusenosti? Katrina byla generalni zkouska? Ted si na to vz[ominam ( to ta fotka ), ze jsem to zrejme od vas uz nekdy videl. Nekteri starostove v oblasti New Orleans dali tehdy prikaz, aby nedovolili agentum FEMA odriznout oblast jejich pusobeni od spojeni. A mistni serifove se svymi lidmi se zbrani v ruce to udelali. A zustala tady vyrcena otazka. "Proc nam to delate? My potrebujeme pomoc."

158384

6.4.2008 2:12

RE: Vládci světa selhali?

google 84.?.?.?

Reakce na 158352

a ked sa chcete dozvediet este nieco zaujimave o tomto samanovi vyvolenych - Chertoffi, tak skuste tu.

158357

8.4.2008 16:46

RE: Vládci světa selhali?

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158246

Vojto, ty seš ale vojta... už jsem ti to jednou vysvětloval. ale ty se zřejmě neptáš, aby ses dozvěděl, ale jen tak řečnicky... abys mohl hloupě vyřvávat svou víru v USáky a jejich údajnou úspěšnost (měřeno čím? zadlužeností? nesvobodou danou policejním režimem a nastolenou v poslední době díky podvodu s WTC a Patriot Act? nebo strmě klesající ekonomikou a zhoršující se životní úrovní lidí?)

Přece jenom k odpovědi: už ti dost řekli ostatní - v USA žili ambiciózní dobrodruzi, takže se hodilo využít jejich snaživosti a smyslu pro majetek.
Naproti tomu v Rusku je jiná mentalita lidí, a ruskou duši bylo třeba zabít odřezáním od carských tradic, od pravoslavné víry a otrávit ji komunistickým jedem a lžemi o blahobytu všech... a v důsledku i úděsnými amorálnostmi. Přesto to ruská duše přežila (to zdravé jádro) a zvedá se z prachu. zatímco v USA to jde nyní naopak od deseti k pěti (dolar, akcie, nemovitostní trh atd. atd.). ostatně i ta jejich prosperita byla bublinou (vnucený petrodolar), která teď rychle splaskává.

Jak v Rusku vládli židi, i to jsem ti už posílal: odkaz. Asis to nečetl, co?

Židi prostě vždycky nalezou tam, odkud mohou něco ovládat a profitovat. V USA si zločinným způsobem osedlali FED (také světovou banku, MMF a jiné strategické instituce), a zločinnými manipulacemi s trhy a měnovou politikou nakradli jmění, získali kvůli nim krachující firmy za hubičku a většinu bank. V Rusku kdysi hegemonie ve vládě, policii, komisích, atd., v jelcinovské době šli po nerostném bohatství (mafiáni to už-už měli, ale Putin jim klepl přes prsty).
Nezáleží na tom, jak se to dělá, ale aby se z toho co nejvíc vyždímalo. Nebo snad máš dojem, že v Rusku pod jejich vedením nastal blahobyt všeho pracujícího lidu? nebo myslíš, že v USA založením FEDu bylo dosaženo proklamovaného cíle - ukončení krizí? PRÁVĚ NAOPAK! Krize židům nevadí! Oni je vyvolávají, profitují na nich (informace, předstih) a gojím ty díry pak zalátá svou extrémní snaživostí, prací. A čím hůř, tím líp - ve zmatcích se přece lépe krade těm, kdo se orientují... (kdo to dokonce spouštějí a řídí). a právě v revolucích a krizích se oni vždy dostali k moci a vlivu.
a teď války - kdo myslíš, že se na tom pakuje? na nekonečné "válce proti terorismu"... ONI a jejich kámoši, kteří jim zase prospěji jinak. Zbrojaři a bankéři, kteří půjčují vládě na válčení. Co získají? majetek a vliv v dobytých zemích!
MYSLÍŠ, ŽE JIM VŮBEC KDY ŠLO PRIMÁRNĚ O PROSPERITU KOHOKOLIV MIMO SEBE???!!! Jde jim o peníze (jsou prostředkem k získání moci) a o moc nad celou zemí (ďábelské nepochopení vyvolenosti).

158576

4.4.2008 18:10

odveta

alias 217.?.?.?

tak jako dříve v historii se prováděla odveta za chlorový útok, nebo yperit, tak lze očekávat, že jim ty USA arabáci pocukrujou nějakám tím prachovým uranem či plutoniem a la špinavé bomby a tak jim nějaké placy učiní zónama ve stylu Černobylu...

158203

4.4.2008 22:13

RE: odveta

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 158203

plutonium je dost drahá záležitost na cukrování, a co se týče onoho prachového uranu to zatím úspěšně dělají amíci v Iráku, už toho tam narvali tuny na rozloze tisíců kilometrů čtverečních...

158222

4.4.2008 20:02

vdaka ufoni

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

je jasne, ze len intervencia ufonov (aka vesmirni lidi) tomuto zabranila. A bude mier na zemi... [chechtot]

158208

5.4.2008 1:57

RE: vdaka ufoni

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158208

ty kokot,dal by som ti precitat vesmirny kodex,bys tak netaral [chechtot]

158245

5.4.2008 6:46

RE: vdaka ufoni

pressburger z wilsonova 98.?.?.?

Reakce na 158245

my prosim cekat na vesmirni lidi...stop...my vediet, ze vesmirni lidi dobri.....stop....my uz nemuze dockati se...stop....prosim rychle....poslite take plutonium...stop...my moc zvedava....stop...ten pohlavni oud si pjosim odpustite....stop...my myslet, ze vesmirni lidi nenadavat...stop...
PS. ufoni vsetkych krajin, spojte sa

158266

5.4.2008 15:35

RE: vdaka ufoni

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158266

Promiňte tu nadávku,nic osobního,vzhledem k pozdní noční hodině a hladině spiritu jsem se rozvášnil nějakou vojtovinou a Vy jste byl zrovna na ráně,pardon. [smích]

158298

5.4.2008 19:35

RE: vdaka ufoni

Robert123 195.?.?.?

Reakce na 158266

Neviete o com rozpravate.
Zivot sa nezacal a ani sa neskonci na tejto zemi. Je matematicky vylucene aby sme vo vesmire (vesmiroch) boli sami. Otazka neznie
ci na to pridete, otazka znie kedy na to pridete. Bodka.

158316

5.4.2008 3:36

Financovani "zvedavce"

reach52 88.?.?.?

Kdo plati-
sefradaktora
24h onlina cenzora
profi web design
scenar...


... nedelam si iluze, ze tento prispevek bude uverejnen, a pokud ano, taj jen jako kourova clona.... [chechtot]

nekolik naprosto korektnich prispevku mi bylo zcela brutalne zcenzurovano! [bliji]

158253

5.4.2008 19:35

OT

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 158253

Pokud ty příspěvky byly minimálně stejně mimo téma jako tento, tak nechápu, čemu se divíte.. Pokud máte nějaké výhrady vůči chodu webzinu či otázky ohledně fungování, navštivte tiráž nebo kontaktujte e-mailem vydavatele. Tento prostor je vyhrazen pro diskusi o článku, snad to není až tak nepochopitelné..

158319

5.4.2008 12:54

tak tohle je nářez........

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

tak tohle je nářez........

158280

5.4.2008 12:53

A ja

f.i.l.i.p 193.?.?.?

som si naivne myslel, ze Bosorku uz nevydavaju. Odkial mate predplatne? Ci teraz budem ten zaslepeny co nevie otvorit oci[velký smích]. Jo a USA robi este kruhy v obili a u nas doma vzdy zdvihne misu na hajzli.

158282

5.4.2008 21:06

Pan Vojta 49

gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Vy ste velmi ucenlivy prispievatel. Jedine, co vas ospravedlnuje
je vas nevedomost. Takze vacsina dnesnych "zidov" nie su zidia ale Chazari, ktori prijali cca v 9.storoci judaizmus. Krestanske misie napr.Sv.Cyrila & Metoda skoncili neuspesne. Nechybalo vela a aj Kyjevska Rus by bola judaisticka. Vladca Vladimir Slniecko velmi vahal, ale potom prijal krestanstvo, vratane krstenia v Dnepre /K.Havlicek-Borovsky/. Potom chazarsky stat vyvratilo slovanske knieza Svjatoslav a dnesny konflikt bol na svete. Povodni Zidia, akokolvek sustredeni na seba nie su sionisti. To su prave ti Chazari a turkotatari. Preto rabin Karol Sidon tak spekuluje o judaizme ako viere alebo "narode"-etniku. Cista talmudisticka logika ako vytazit nemozne z mozneho. A kedze podla Torah aj talmudu su VYVOLENI a oni su jedini ludia je jasny dnesny stav sveta. Nakoniec aj Eskymaci Inuiti su jedini ludia na svete, len nemaju stat a jadrove zbrane. Takze som rad, ze sa takychto abnormalov ako su Chazari zastavate. Asi volakym sposobom patrite k nim. Len preboha sa netvarte, ze vasa pravda je celosvetova. Ta vasa je len a iba turkotatarska. Piste aj dalej, rad si vase vyplody turkotatara precitam. Vy este o tom neviete, ze vasa babicka bola Chazarka a Askenazy. "Tot podivne". [velký smích]

158326

6.4.2008 19:47

RE: Pane gibi z Wilsonova

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158326

Děkuji Vám za Vaše slova. Ještě nikdy se mi nestalo, že by mi zde někdo takto přímo adresoval příspěvek. Bohužel (nebo bohudík?) nejsem vzdělán v otázkách židovské historie. Proto mě prosím omluvte. Na toto téma si s Vámi netroufám diskutovat.

Z Vašeho příspěvku jsem však pochopil, že Vám je
> jasny dnesny stav sveta
Prostě za všechno ZLO na tomto světě mohou ONI, že? Argumenty, které tuto Vaši "víru" potvrzují jsou "pravdivé a dobré". Ty protichůdné jsou "lživé a zlé". Proto bude lépe je ignorovat. Tak. A svět je krásně jednoduchý a snadno pochopitelný.

Opravdu ani na chviličku nikdy nezapochybujete, že by svět mohl být trochu složitější?

158391

6.4.2008 20:19

RE: Pane gibi z Wilsonova

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 158391

Vojto, ještě Vám dlužím odpověď, ale již to někteří udělali za mě.
Já bych snad jen dodal… On ten pán (co psal ten článek o tom spiknutí) on se zcela lidsky bojí. Tuší, že něco bude, že to tak už nejde, a tak odvádí pozornost. Já ho i chápu, s něčím i souhlasím, ale není schopen se vymanit z naučeného vidění světa (kapitalismus, sociální stát, třídy, židé/Židé atd.).
Co s tím. Snad neberete tento článek jako nějaké odhalení něčeho? Vždyť jenom pocit, že ideologie vzniká jako nějaká třídní šuškanda, je poněkud…

Vojto, zkuste vsadit víc na svůj úsudek, možná to uvidíte i jinak. Já osobně radši čtu přímo VAŠE názory, než odkazy na někoho…

158395

7.4.2008 0:03

RE: Pane gibi z Wilsonova

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158395

Oceňuji Vaše korektní příspěvky, pane Spytihněve. A ani jsem nečekal, že názorům pana Valacha budete tleskat. Jen jsem o problému dosud nikdy neuvažoval jako on.

A závěr? Každá víra usnadňuje člověku život. Zbavuje jej nejistot. V tom se určitě shodneme. I víra ve spiknutí. Jen její důsledek mi vadí. V myslích věřících vede k pocitům malosti, bezradnosti a rezignaci na svůj úděl. Vám to nevadí? Mně velmi.

158420

7.4.2008 0:40

RE: Pane gibi z Wilsonova

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 158420

>Každá víra usnadňuje člověku život. Zbavuje jej nejistot. V tom se určitě shodneme. I víra ve spiknutí. Jen její důsledek mi vadí. V myslích věřících vede k pocitům malosti, bezradnosti a rezignaci na svůj úděl. Vám to nevadí? Mně velmi.

Já Váš výrok zobecním. Jestliže toto platí pro spiknutí, pak to musí platit i obecně.
Tedy pokud je spiknutí nesmysl, znamená to, že víra v nesmysl má za následek to, co jste uvedl.
Teď tedy co je to ten nesmysl?
Nesmysl je to, co nemá logický začátek, pokračování a konec. Tedy chybí motiv. Jednání bez motivu (tedy cíle).
Zvažte kolik věcí se tedy zařadit na místo slova nesmysl.
Čeština má proto už dávno pojmenování – slepá víra.
Já s Vámi souhlasím.

Teď k tomu spiknutí. To je naprosto v životě lidském běžná věc. Co je šeptem, to je čertem atd. Teď si vemte, že je to úplně běžná norma chování. A co je v malém, je tedy i ve velkém. Tedy nemám důvod si myslet, že se nikdo nespikává.
Rozdíl je ale v tom, že pro mě to není víra, ale fakt, který je potřeba odstraňovat. Já NEvěřím v prospěšnost tohoto jevu. Pokud dosáhne kritické meze, ohrožuje nás všechny.

158421

6.4.2008 3:21

Tento clanek je ponekud zastaraly

z.a.p 99.?.?.?

nicmene ukazuje co se deje a muze dit v kteroukoliv hodinu naseho zivota. Z toho duvodu se jen muze clovek opravnene divit, proc jiz nedoslo k nejake vetsi katastrofe. Popravde, sest 'zasantrocenych' jadernych zbrani by asi jeste svet nevykolejily. V pozadi je daleko vice co svetova verejnost nevi a ani vedet nemuze. Je zde prima komunikace mezi svetovymi mocnostmi ktera se deje pred jakymkoli zdanlive hrozivym aktem. Kuprikladu, dovedel jsem se zcela nedavno, ze podobna komunikace existuje kuprikladu i mezi vojenskymi kruhy Spojenych Statu a Kubou. To muze na druhou stranu jen podporit mlyny "spikleneckych teorii". Takze, muzeme spat dal, ale radeji s jednim okem pootevrenym....

158359

7.4.2008 8:39

Mne sa osobitne paci

gibi z Wilsonova 195.?.?.?

"terminus technikus" spiklenecke teorie. Ja som nepisal o ziadnych spiklencoch iba som si zoradil urcite dejinne FAKTY podla svojho nazoru. Nie som odbornik ani sa za neho nepasujem. Prosto skutocnosti, ktore som uviedol boli. Ked si ich date dokopy dostanete istu, no napriklad "paradigmu" a vysledok. Ak sa
spochybnuje, potom uz nemusime verit a rozmyslat o nicom. Vravi sa tomu aj "popierat nos medzi ocami". Iste nabozenstvo to uspesne robi starocia a celkom im to ide. Len tak na okraj sionozmus a talmud tiez nie je viera v nieco? Alebo spiklenecka teoria? Neexistuju? To akosi kriva na obe nohy, stat Izrael je az priliz realny, ozbrojeny jadrovymi zbranami, ktore spiklenecky doteraz popiera. Do svojich objektov v Dimone Negevskej pusti, nepusta (pekny rym [smích]) ziadne medzinarodne komisie. Tie by napriklad mohli vyvrat spiklenecku
teoriu o tom "ze stat Izrael vlastni zbrane hromadneho nicenia"
Takze takyto som ja vyznavac spikleneckych teorii [velký smích]

158432

7.4.2008 9:24

RE: Mne sa osobitne paci

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 158432

Možná došlo k nedorozumění, já jsem vpadl do nitě (pan Vojta 49) s něčím (158395), co se vztahovalo vlastně jinam. Jestli jsem v tom udělal zmatek, tak se omlouvám.

158435

9.4.2008 19:22

Dva související články

TeBion 89.?.?.?

USA začaly vylepšovat své hangáry na vojenské základně na ostrově Diego Garcia, aby mohly zaútočit na Írán. Informuje o tom skotský list Herald s odvoláním na armádní zdroje.

31.10.2007

Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=512616&tro5420_0_3

Americký vojenský letoun B-52 minulý týden přeletěl přes své území s mezikontinentálními nuklearními hlavicemi.
Nejmenovaný zdroj uvedl, že šest mezikontinentálních střel, které neslo letadlo byly nuklearní.
Stejný zdroj uvedl, že tato chyba byla objevena hned po přistání na letecké základně v Louisianě a byl ihned informován prezident Bush.
Letoun B 52 původně vzlétl z letecké základy Minot ve státě Severní Dakota. Jako první tuto informaci přinesl vojenský časopis "Military Times".

06.09.2007

Zdroj: http://www.usatoday.com/news/military/2007-09-05-b-52_N.htm

158711

Příspěvků: 89

04.04. 06:12 Rene Bartosek  Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
04.04. 07:59 Wilonix  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
07.04. 23:18 supino1  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
10.04. 17:41  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
04.04. 08:08 Jiří Poděbradský  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
05.04. 06:56 Rene Bartosek  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
05.04. 09:36 Hugof  A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?
05.04. 09:29 Hugof  RE: A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?
04.04. 16:45 Jan X.  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
04.04. 18:19 Clair 77  Tragedie pro Ameriku
04.04. 20:20 Zdenek S.  RE: Tragedie pro Ameriku
05.04. 02:54 Clair  RE: Tragedie pro Ameriku
05.04. 04:14 Zdenek S.  RE: Tragedie pro Ameriku
07.04. 14:31 Clair  RE: Tragedie pro Ameriku
07.04. 23:21 supino1  RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
04.04. 11:27 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  William Fallon
04.04. 14:36 seti  RE: William Fallon
05.04. 21:25 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: William Fallon
05.04. 07:36 Rene Bartosek  RE: William Fallon
04.04. 13:31 mikke449  Je nutné odstranit šílence
04.04. 18:18  RE: Je nutné odstranit šílence
04.04. 20:07 mikke449  RE: Je nutné odstranit šílence
04.04. 20:10  RE: Je nutné odstranit šílence
04.04. 21:01 mikke449  RE: Je nutné odstranit šílence
05.04. 13:05 Vanguard  RE: Je nutné odstranit šílence
09.04. 18:40  !!!!Hlavně musíme těm Amíkům fandit!!!! :D :D :D
04.04. 13:30 rickover  Šest raket a jedna B 52
04.04. 16:33 wilonix  RE: Šest raket a jedna B 52
04.04. 21:26 2xs  RE: Šest raket a jedna B 52
05.04. 08:33 Rene Bartosek  RE: Šest raket a jedna B 52
05.04. 14:14 wilonix  RE: Šest raket a jedna B 52
06.04. 01:48 Rene Bartosek  RE: Šest raket a jedna B 52
06.04. 01:43 aristokrat  RE: Šest raket a jedna B 52
04.04. 18:44 mikke449  RE: Šest raket a jedna B 52
04.04. 16:13 Vojta49  Vládci světa selhali?
04.04. 18:05 karel4u  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 01:51 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 02:11 MedaBeda  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 13:06 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 14:52 MedaBeda  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 00:42 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 04:06 aristokrat  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 13:08 djb  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 15:36 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 19:55 vladuna  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 23:45 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
07.04. 05:15 vladuna  RE: Vládci světa selhali?
07.04. 09:18 Cosmic  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 15:04 Pavel -Čert- Němec  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 09:37 Jarmila  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 22:15  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 18:36 karel4u  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 23:14 KILLROY  RE: Vládci světa selhali?
04.04. 21:49 2xs  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 02:01 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 09:14 google  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 13:34 Vojta49  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 17:00 aristokrat  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 17:30 Jura1  RE: Vládci světa selhali?
05.04. 22:04  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 01:25 google  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 02:19 KILLROY  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 01:25 Rene Bartosek  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 01:49 google  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 03:43 Rene Bartosek  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 09:57 google  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 19:05 Rene Bartosek  RE: Vládci světa selhali?
06.04. 02:12 google  RE: Vládci světa selhali?
08.04. 16:46 2xs  RE: Vládci světa selhali?
04.04. 18:10 alias  odveta
04.04. 22:13 Jan X.  RE: odveta
04.04. 20:02 pressburger z wilsonova  vdaka ufoni
05.04. 01:57 micha  RE: vdaka ufoni
05.04. 06:46 pressburger z wilsonova  RE: vdaka ufoni
05.04. 15:35 micha  RE: vdaka ufoni
05.04. 19:35 Robert123  RE: vdaka ufoni
05.04. 03:36 reach52  Financovani "zvedavce"
05.04. 19:35 Brixenský vězeň  OT
05.04. 12:54  tak tohle je nářez........
05.04. 12:53 f.i.l.i.p  A ja
05.04. 21:06 gibi z Wilsonova  Pan Vojta 49
06.04. 19:47 Vojta49  RE: Pane gibi z Wilsonova
06.04. 20:19 Spytihněv  RE: Pane gibi z Wilsonova
07.04. 00:03 Vojta49  RE: Pane gibi z Wilsonova
07.04. 00:40 Spytihněv  RE: Pane gibi z Wilsonova
06.04. 03:21 z.a.p  Tento clanek je ponekud zastaraly
07.04. 08:39 gibi z Wilsonova  Mne sa osobitne paci
07.04. 09:24 Spytihněv  RE: Mne sa osobitne paci
09.04. 19:22 TeBion  Dva související články

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,02 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,40 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,05 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 714,14 Kč
1 unce stříbra
510,34 Kč
Bitcoin
424 563,87 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 660