Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 15.04 Kč
$1 CAD = 14.75 Kč
$1 AUD = 14.49 Kč
1 € = 23.63 Kč
1 £ = 29.82 Kč
1 CHF = 14.67 Kč
100 Sk = 78.05 Kč
100 rublů = 64.06 Kč
1 unce zlata = 14040 Kč
Poslední aktualizace 04.07. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 117
26.3. 2:38
Fair and balanced jako Fox News
V zájmu objektivity by se patrně slušelo uvést důvod vojenských operací Izraele. Gaza je ovládaná extremisty, kteří vyeskalovali násilí zejména aby zvrátili trend od června klesající popularity Hamásu (v prosinci Abbás x Haníja 56:37). Když od počátku roku dopadalo na izraelské území každý den v průměru 10 raket, popularita se začala obracet ve prospěch Hamasu, jen aby po ukončení operací IDF v Gaze (prezentované jako vítězství Hamasu) Haníja vedl ve výzkumech nad Abbásem.
Neznám žádnou jinou zemi než Izrael, která by byla veřejností odsuzována za snahu zabránit konstantním útokům na své občany ze strany nepřátel, kteří jsou schopni už 60 let stavět zájem na zničení Izraele nad blaho několika generací svých národů. Jak údajně pravila Golda Meirová: "Mír s Araby nastane až budou milovat své děti víc, než nenávidí Izrael". Paradoxně to prohlásila dávno před "Hadžafskou renezancí", která vytvořila koncept mučednictví a sebevražedných atentátů.
157188
26.3. 2:03
RE: Fair and balanced jako Fox News
Všem čtenářům
Zjevně nám byl ústředím přidělen nový provokatér. Nedoporučuji reagovat. Zbytečně byste plýtvali místem. Ta osoba nehledá pravdu. ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
157189
26.3. 3:18
RE: Fair and balanced jako Fox News
To se mi snad jenom zda, pane vydavateli... Mozna jenom Vy vidite na tom prispevku neco provokativniho. kdyz "nedoporucujete" reagovat, muzete si svuj platek vydavat jenom pro sebe a par Vasich pricmrndacu ze stejne strany. Ja naopak vidim v tom prispevku hodne pravdy, pravdy ktera je Vam asi hodne vzdalena. Muzete treba reagovat opet nejakym obrazkem Izraelskeho vojaka podtrzenym vysoko kvalitnim komentarem...
157195
26.3. 4:28
RE: Fair and balanced jako Fox News
A co tak uvest jediny argument proti tomu co Tomis napsal pane redaktore ?
Aby ctenari poznali, ze vy na rozdil od neho pravdu hledate.
157199
26.3. 10:47
RE: Fair and balanced jako Fox News
má pravdu, vše je ok pane stworo.
157209
26.3. 11:31
RE: Fair and balanced jako Fox News
micha
michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
Nemyslím,že by pan Tomis byl provokatér,natožpak přidělený z ústředí.Je inteligentní,samostatný a vcelku "normálně" uvažující člověk.O to v současné době nebezpečnější.Pravdu nehledá,je přesvědčen,že jí víceméně zná(+- detaily).Viz 9/11. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
157212
Zde je jeho příspěvek k ID sniper rifle budoucnosti:
Milí zvědavci,
je užitečné si přečíst ten článek na Wikipedii, protože se dozvíte, že celý projekt "ID Sniper rifle" je celkem povedený "hoax". Je to něco jako obchodní dům "Český sen", ale pro konspirátory, namísto konzumentů. Alternativní média opět nezklamala... Hlavně ale, že odhalíte příčiny výpadků internetu na Blízkém východě nebo skutečné organizátory 9/11.
Zajímavé je, že když jsem si ten článek četl já, tak jsem se v něm dočetl, že je to fikce... Když ho četl pan Tomis, tak ho vzal vážně... Inu, jestli takhle bere všechny informace, které mu média dávají, pak potěš...
![jsem překvapen... [překvapení]](images/smiles/icon_eek.gif)
157234
28.3. 17:53
RE: Fair and balanced jako Fox News
Pan Tomis je povrchně a vadně uvažující, nebo manipulátor. Tu historii vzal tak nějak odprostřed (nebo od konce), a tak nějak tendenčně ji vysvětluje - problém v Palestině nenastal Abbásem ani Hamasem. Ten problém (ta prapůvodní příčina) je daný vetřelci "židy", kteří tam přilezli na pokyn svých sionistických vůdců po 2. světové válce, a pak začali okupovat víc a víc palestinského území válkami a takzvanými osadníky (teroristy, útočícími na původní obyvatele, znepříjemňujícími jim svépomocí i pomocí armády život tak, že se původní palestinští obyvatelé raději vystěhovávají jinam, aby nemuseli snášet ponižování a násilnosti izraelců). existuje sada mapek někdejšího zakoupeného kousíčku země, a končí to mapou se dvěma ostrůvky, koncentráky pro Palestince... Gaza a tzv. západní břeh - jinak vše sionisté ukradli a okupují.
Nikde není vítán vetřelec a okupant. Proto ať laskavě NIKDO neargumentuje tak vadně, že na vině jsou akce Palestinců. To je až následné řešení problému, který nastal dávno, a je bohužel udržován i s pomocí USA a dalších zemí přátelských k neoprávněnému vetřelci - Izraeli. Přitom jde o fašisticko-rasistický režim, držící se jen díky vojenské síle a penězům a pomoci zvenčí.
157433
28.3. 23:37
RE: Fair and balanced jako Fox News
dovoluji si upřesnit, sionisté začali okupovat palestinu už před II.ww, válka to pak jen uspíšila...již před válkou, a během ní, operovaly v palestině sionistické teroristické organizace
157465
29.3. 23:40
RE: Fair and balanced jako Fox News
Pravda, až na tú okupáciu, zmiešané územie to bolo asi dávnejšie. A, myslím, treba rozlišovať medzi židmi a sionistami. Len môj súkromný názor.
157539
29.3. 4:17
RE: Fair and balanced jako Fox News
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Pan Tomis je povrchně a vadně uvažující, nebo manipulátor.
>Tu historii vzal tak nějak odprostřed (nebo od konce), a tak
>nějak tendenčně ji vysvětluje - problém v Palestině
>nenastal Abbásem ani Hamasem. Ten problém (ta prapůvodní
>příčina) je daný vetřelci "židy", kteří tam přilezli na
>pokyn svých sionistických vůdců po 2. světové válce
Skutecne sverazny vyklad dejin. Buhuzel se zrodil bud ve vasi hlave, nebo opisujete od nekud uplne kraviny. Nebudu se o tom moc rozepisovat, ale na uzemi o kterem je rec ziji zide od staroveku. To Arabove, ktere nazyvate Palestinci, ackoliv takovy stat neexistuje a nikdy neexistval, sem privandrovali v novoveku. Pokud si myslite, ze ne, tak nam urcite vysvetlite, kam tedy zide patri. Kde je jejich zeme? Nebo snad podle vas prisli z Marsu?
157482
29.3. 11:04
RE: Fair and balanced jako Fox News
To, co jeho srdce rika,....tam clovek patri. Vzdy zustane otazkou, jestli se hraje cista hra, nebo se k dosazeni cile pouzije nasili.
No, vcera vecer jsem si lehl na misto, kde jsem travil tak 8 z poslednich 10 let. Je pravda, ze posledni dva roky ( tedy od doby jeho narozeni ) na tom miste lehava me treti dite, nas pes Tag. Koukal na me jak zjara. Pekne drimal a ja nemel kam si natahnout sve nohy. Ale dopadlo to dobre. Dnes rano jsem se mu omluvil za svou neomalenost. ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
157492
29.3. 10:43
RE: Fair and balanced jako Fox News
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
Abraham přivandroval z Babylónu, Uru Chaldejského. Takže?
157495
30.3. 19:25
RE: Fair and balanced jako Fox News
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Abraham přivandroval z Babylónu, Uru Chaldejského. Takže?
Takze co? Prestehujete Izrael do Iraku? Nebo bude prece jen nakonec lepsi tech sest milionu lidi, kteri se tam narodili nahnat do more, tak jak to chteji arabove? A co udelate s dvaceti procenty Izraelcu, kteri jsou arabove a muslimove? Kdyz se nekdo nekde narodi, tak tam nema pravo zit protoze jeho predkove osidlili misto jeho narozeni teprve pred par tisici lety? Proc neuvolnite misto Keltum, kterym ukradla zemi mala tlupa slovanu pod velenim zlodeje pudy praotce Cecha? Kdyz chcete nekoho odnekud vystehovat, tak byste mel v prve rade vedet kam.
157593
30.3. 21:50
RE: Fair and balanced jako Fox News
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
"Prestehujete Izrael do Iraku?"
když Izrael umí vyhánět Palestince, proč by nemohl ochutnat vlastní medicínu na sobě? Proč nezkusit zemi, na kterou židé poštvali armádu USA a ze které jejich prataťulda vlivem archontova vnuknutí přišel?
Proč nezkusit např. i Irán, kde jich desetitisíce žijí v poklidu a ani výhrůžky izraelských židů je nepřinutí přestěhovat se do Izraele?
"Nebo bude prece jen nakonec lepsi tech sest milionu lidi, kteri se tam narodili nahnat do more, tak jak to chteji arabove"
kolektivní vina? na to se teď hraje, ale v mém případě jste na špatné adrese. Je lepší žít na úkor Palestinců, kteří jsou kvůli jedné větě v bibli vyvražďováni, persekuováni, vyháněni ze svých domovů a půdy. Jestli máte problém s otázkou exodu, běžte si plakat na rameno Římanům(třebas přímo papeži- pontifexu maximovi, římskému veleknězi),nebo jejich nástupcům (Svatá Říše Římská)
Arabové za nic nemohou. Oni přišli až po nich.
"Kdyz se nekdo nekde narodi, tak tam nema pravo zit protoze jeho predkove osidlili misto jeho narozeni teprve pred par tisici lety?"
má právo tam žít, ale ne na něčí úkor!!! Před sionistickou přistěhovaleckou invazí v dvacátých letech dvacátého století(tedy nikoliv před pár tisíci lety, s výjimkou několika rodin židovských starousedlíků) to šlo bez vážnějších konfliktů, tak jaktože ne po ní? Proč se Západní břeh podobá více rakovinnému nádoru vlivem nových a nových "osadníků"(v poslední době např. z Etiopie- proč?), než poklidné zemi?
"A co udelate s dvaceti procenty Izraelcu, kteri jsou arabove a muslimove?"
Izrael je umělý konstrukt britského kolonialismu a židovské osvícenské mytologie, čerpající ze starých biblických legend a je utvrzován novodobým kultem holocaustu.
Ať se muslimové rozhodnou sami.
"Proc neuvolnite misto Keltum, kterym ukradla zemi mala tlupa slovanu pod velenim zlodeje pudy praotce Cecha?"
a) kde jste vzal že "malá tlupa Slovanů" ukradla Keltům zemi?
b) kteří Keltové o nějaké uvolňování žádají? Jižní Čechy co vím osamostatnění nežádají. Víte o jiných potomcích Bójů?
c) praotec Čech byl zloděj půdy? To bylo snad tehdá celé území české kotliny zhusta osídleno? Nedocházelo k pokojné asimilaci?
d) zloděje půdy a genocidního vraha najdete ve vašem Tenachu. Jmenuje se Jozue. Vzor pro všechny agresivní sionisty a jejich nohsledy.
"Kdyz chcete nekoho odnekud vystehovat, tak byste mel v prve rade vedet kam."
Sefardy do Iráku, proselytické Aškenazo-Chazary na Ukrajinu a na Litvu, do Německa a Polska. Tam se etablovali. Tak ať nelezou do Palestiny,pro kterou vyvraždili několik národů resp. kterou viděli možná tak někdy na mapě a z vyprávění rabínů, kteří je konvertovali.
157598
31.3. 0:12
RE: Fair and balanced jako Fox News
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Sefardy do Iráku, proselytické Aškenazo-Chazary na Ukrajinu a na >?Litvu, do Německa a Polska. Tam se etablovali. Tak ať nelezou do >Palestiny,pro kterou vyvraždili několik národů resp. kterou viděli >možná tak někdy na mapě a z vyprávění rabínů, kteří je >konvertovali.
Good Luck. Hlavne s tim stehovanim zacnete co nejdrive a dejte vedet jak se vam to povedlo. Kdyby se vam to totiz nahodou nepovedlo, tak vse co tu rikate nema hlavu ani patu a je ztrata casu to vubec rozebirat.
157613
31.3. 18:05
RE: Fair and balanced jako Fox News
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
takže jste mi vůbec na nic neodpověděl. Good luck, už mi nestojíte za řeč.
157680
USA, země nekonečných možností a světlých zítřků,nejvlivnější stát světa,dojná kráva dítek Israele!
Proč ji nepotěšit svojí přítomností v jejím chlévě, jak Mesiáš křesťanů telátko a oslíka?
Např. v New Yorku jich žijí desetitisíce, proč by nemohli i jejich izraelští bratři? Američané mají větší pochopení než "špinaví muslimové s rachejtlemi"! Třetí chrám si postavíte pod Sochou svobody, k plánované destrukci Al-Aksá nedojde. A je to.
Vždyť je to tak snadné. Ale vím že se tak nestane. Bez válek nejsou prachy.
157600
"Kdyz chcete nekoho odnekud vystehovat, tak byste mel v prve rade vedet kam."
O prestehovani Izraele do USA se najde na internetu trochu materialu.
Nebyl by to spatny napad. Amerika stejne potrebuje pozvednout.
http://www.lewrockwell.com/orig/kinsella5.html
http://digg.com/political_opinion/New_Israel_Move_Israel_to_Utah_a_Win_win_win_solution
157906
29.3. 12:29
RE: Fair and balanced jako Fox News
pastinak
23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Pane Stwora,vykopejte uz toho zasrance Semerada...!!!!!!Ja a vetsina z nas uz mu nechce nic na ty jeho demagogie odpovidat ale zaroven nikdo nechce ty jeho blaboly nechat bez odpovedi,protoze to vypada ze nemame odpoved....
Poslete toho kretena do hajzlu....!!!prosim..!!!!
157496
29.3. 13:04
RE: Fair and balanced jako Fox News
Pane Pastinak, sice moje názory jsou prakticky opačné než Semerádovy a myslím si, že se buď mýlí nebo vědomě lže, pokud ale nikoho neuráží nebo nesabotuje jakýmkoli způsobem průběh diskusí, jsem zásadně proti tomu, aby se člověk vyhazoval z tohoto fóra jen proto, že má jiné názory než většina(?) ostatních. (Připouštím, že Semeráda nijak konsekventně nesleduju a tak jsem možná nějaké jeho urážky nebo rušení diskusí mohl přehlédnout; ostatně to je úkol editora, aby na tyto věci dohlížel).
157498
29.3. 13:15
RE: Fair and balanced jako Fox News
pastinak
23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
a vas bavi odpovidat stale dokola na demagogicke otazky a blaboly misto aby se resili nove poznatky a napady??? Semerad a jini akorat droli diskusy a o to jim jde....
zadnej prinos to nema .....nebo vy vidite nejakou vyhodu v tom ze sem pisou Zidi demagogi stale a stale dokola???
157499
29.3. 13:13
RE: Fair and balanced jako Fox News
Já konkrétně s panem Semerádem nediskutuju a jestli Vás to nebaví, tak s ním nemluvte, nikdo Vás k tomu nenutí. Pokud Semerád skutečně drolí diskusi, pak škodí a měl by být vyhozen, ale jak jsem psal, to je na editorovi, aby to zvážil. Pokud presentuje opačné názory ve vší slušnosti, je vše o.k. Např. s nickem "stein55" se dalo mluvit rozumně. Ale pokud bude p. Stwora někoho vyhazovat jen proto, že je sionista, klesne Zvědavec na úroveň Neviditelného psa, kde je censura skoro jak za bolševika.
157501
29.3. 13:55
RE: Fair and balanced jako Fox News
pastinak
23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
no a??? a co jako?? soutezime snad o nalepku "nejdemokratictejsi medium"???ne..tohle je boj o pravdu a pokud nekdo lze ,mlzi atd tak by se mel vykopat hned a nepristupovat na jeho hru....!!!!
Lidi se tu chtej dozvedet veci o kterych se nikde nepise a ne aby se po prihlaseni museli probirat tunama Semeradovych vykalu...!!!!
To je moc nebavi a vim to z vlastni zkusenosti....
Semeradovi nazory jsou k dostani vsude a proto je klidne ozelim tady...!!!
Dejme tomu ze bych jeho prispevky mazal jako OT ,protoze jsou vsechny mimo misu....
157503
29.3. 16:37
RE: Fair and balanced jako Fox News
Volate po uplatneni dvojiho metru. Dvoji metr je metoda, ktera neprinasi dobre vysledky, ani memuze, protoze mira skutecnosti, ktera je merena se nemeni s rozdilnych pouzitim "mericich metod". Muj vztah s kemou pod ruznymi aliasy je dlouhodobe znam na tomhle diskusnim foru, ale jedni musim rict, i kdyz zjevne nebyli cilem kemy, tak me naucil sebediscipline a daleko vetsi kontrole emoci a bez techto vecicek se vecna debata stezi obejde. Ja osobne beru demagogicke prispevky jako cviceni v logice a argumentaci a taky sarkasmu. Kdyz me to prece jenom stale jeste nekdy neco nadzvedne dam si kus cokolady a pustim muziku.
Znacnou cast ignoruju, samaozrejme je nepripustne udelat se Zvedavce zumpu sracek jako nezvedavec.org. Jak muzu sledovat po nekolik let, tak lidi stojici za provozem Zvedavce i diskutujici, dokazou udrzet takovou uroven tohoto fora jakou ma, uz dokonce prislo na podani trestnich oznameni. Z hlediska vecne debaty je to znakem, ze druhe strane dochazi munice v podobe argumentu. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157508
29.3. 16:36
RE: Fair and balanced jako Fox News
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
>...Kdyz me prece jenom stale jeste nekdy neco nadzvedne dam si kus cokolady a pustim muziku...
---
Něco jako preventivní jaderný útok.
René, já osobně zapínám počítač už s tabulkou čokolády v ruce a hudba okolo jede na plné pecky.
Souhlasím...člověk se naučí určité disciplíny (diplomacie). Naučí se reagovat bez urážek, přestože by dotyčnému nejraději nafackoval. Semeráda už ani nečtu a na jeho reakce neodpovídám. Naprostá škoda času a takhle mi zůstane ta tabulka čokolády do jiné diskuze.
157516
29.3. 13:38
RE: Fair and balanced jako Fox News
jestli chcete někoho vyloučit, umlčet, tak se dostáváte tam, kde jsou "oni"
157502
30.3. 15:18
RE: Fair and balanced jako Fox News
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
Semerád přestane existovat, až na něj nikdo nebude reagovat.
Bude řvát, prosit a škemrat o pozornost, ale nedočká-li se reakce, zajde.
Každý žid se potřebuje vymezovat, jinak by přestal být židem. Na tom roste a padá jejich veškerá sláva.
Vyhodíte-li ho dveřmi, přileze oknem pod jiným nickem, jak už to několikrát udělal. Stanete-li se reakcí na něj tím, proti čemu bojujete, pak vyhrál on, ne vy. Proto se tak vehementně snaží.
157586
30.3. 17:21
RE: Fair and balanced jako Fox News
Souhlasím s panem Pastiňákem, že ty lži a nesmysly, které tu Semerád trousí, se můžeme dočíst v denní dávce oficiální propagandy... Semerád tu nikdy neřekl nic, co by mělo hlavu a patu. Také neřekl nic, co bych si nemohl přečíst v novinách a na eretz.cz. Neřekl prostě nikdy smysluplný názor, jen mi tu připomíná komentáře v Rudém Právu.
Přesto se kloním k panu Bartoškovi, že toho sionistu prostě nemůžeme vyhodit. Vždyť by přišel o své zaměstnání a třeba musí živit rodinu. Ale myslím, že když na něj nebude NIKDO reagovat, tak to prostě vzdá a požádá a o přeložení na jiný server. Třeba na Novinky. A ústředí nám přiklepne třeba někoho nového, kdo bude třeba vykazovat i minimální inteligenci a nebude tu neustále dokola opakovat lži, které byly již tisíckrát vyvráceny. Také nebude šířit jeho lásku k násilí, jeho nenávist k Arabům a vůbec k lidem se svobodným názorem.
Semeráde, kam máme napsat, aby vás už vyměnili?
![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
157591
31.3. 6:48
RE: Fair and balanced jako Fox News
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
>Vždyť by přišel o své zaměstnání a třeba musí živit rodinu.
---
Počkáme tedy, až ti jeho synové vyrostou a potom vyrazíme se Semerádem dveře.
Nedávno se Semerád na nezvědavci chlubil, že má tři kluky a že se jmenují: nejstarší-Vladimír, prostřední-Iljič a nejmladší- Lenin a Semerádova prababička se jmenovala Naděžda Krupská.
157629
30.3. 20:23
RE: Fair and balanced jako Fox News
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Každý žid se potřebuje vymezovat, jinak by přestal být židem. Na <tom roste a padá jejich veškerá sláva.
>Vyhodíte-li ho dveřmi, přileze oknem pod jiným nickem, jak už to >několikrát udělal. Stanete-li se reakcí na něj tím, proti čemu >bojujete, pak vyhrál on, ne vy. Proto se tak vehementně snaží.
MedoBedo, ja mam z dob okupace Cech nacisty dokument, kdyz se moji rodice brali, ze do tretiho kolena v jejich rodine nebyl zid. Mate ho take? Ja mam zkusenost, ze nekteri rasiste zakryvaji svuj puvod, za ktery se buhviproc stydi prave tim rasismem. I zde na Zvedavci jich je nekolik. Ja osobne bych se za zidovsky puvod nestydel, ale musel bych se stydet za to, byt rasistou.
157597
30.3. 22:02
RE: Fair and balanced jako Fox News
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
tak to je s vámi ještě horší, než jsem si myslel
Kopete za cizí ligu.
S poctivými židy schopnými nezaujatě(!)diskutovat problém nemám, tak mi nepodsouvejte rasismus.
157599
30.3. 15:22
RE: Fair and balanced jako Fox News
Mily pane Pastinak, vyloucit pana Semerada z diskuse by nebylo spravne, protoze on zde provadi dulezitou sluzbu.
Predstavte si, ze mate syna, asi ctyri roky, ktereho se snazite naucit pri prochazkach mestem sledovat kam slape, protoze ma tendenci si zamazat botky psimi vykaly.
Bylo by obtizne toto nebezpeci vysvetlit bez toho, ze by jste mel priklad toho nevonaveho vytrusu.
Stejne tak by bylo tezke vysvetlit stupen rozhorceni nad tim co nejen delaji, ale hlavne nad tim ceho chteji dosahnout na nas ucet, kdybyste nemel podobne nevonaveho prispevatele.
On je jako slipka ktera navstivi v nedeli uklizeny obyvaci pokoj a znesveti ho. V ocich hospodyne se tato stane z nejlepsi pritelkyne casto jen obedem.
157589
2.4. 18:02
RE: Fair and balanced jako Fox News
Ano , mate pravdu, jenze ne tak docela. Arabove privandrovali ve stredoveku, asi v te same dobe, kdy Cesi privandrovali do Cech. Mate pocit, ze by se mely Cechy vratit potomkum Keltu, Markomanu a Kvadu?
157902
29.3. 23:56
RE: Fair and balanced jako Fox News
A to je práve tá somarina.....ON pozná PRAVDU......neviem, či je to viac na smiech alebo na plač.
157537
26.3. 4:23
RE: Fair and balanced jako Fox News
Cilem vojenskych operaci jsou civiliste? Co je duvodem smrti na nedostetk zdravotni pece? Co je duvodem zabrani pudy, domu, demolic a legalizaci techto loupezu izraelskou vladou? Co je duvodem zabirani pudy v okoli Jeruzalema, tam taky padaji rakety? Jake jsou vlastne ztraty na izraelske strane ve srovnani s Palestinci? Proc Izrael odmitl nekolikrat dlouhodbe primeri nabizene Hamasem? Tak jedna strana, ktera usiluje o mir? Je pro sionisty prijatelna hranice z roku 1967? O rozdeleni na zaklade mandatu OSN z roku 1947 a jeho prijatelnosti pro sionisty snad nema ani smysl mluvit?
Jestlize pro sionisty neni prijatelna existence v hranicich z roku 1967 a rozdelni Jeruzalemu, coz je faktem, pak musi vsemi prostrtedky zabranit jakemkoliv pokroku v diplomatickem jednani, nejlepe je nejednat vubec a vyuzit sve vojenske prevahy k teroru. Jenomze etnicky vycistit nekolik milionu Palestincu je nemyslitelne bez silne mezinarodni izolace ze strany Evropy.
Izrael si bude muset vybrat sionisty, tedy silu, ktera se nakonec vycerpa zevnitr anebo zmenu a snahu o integrace bez nerealnych regionalnich mocenskych ambici. Neschopnost kontrolovat ze strany USA Irak by mela byt pro sionisticke strategy ponaucenim, pokud jsou schopni analyzy bez ideologicke deformace.
157200
26.3. 5:11
RE: Fair and balanced jako Fox News
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Cilem vojenskych operaci jsou civiliste?
Ano, jsou. Upresnil bych to. Vyhradne civiliste.
>Co je duvodem smrti na nedostetk zdravotni pece?
To, ze teroristicka hnuti zneuzivaji humanitarni pomoc poskytovanou z celeho sveta nevyjimaje USA a Izrael, ktery dodava do Palestiny zdarma leky na nakup zbrani a prezbrojovani svych zoldaku. Nemocnice slouzi v prve rade jim, civiliste jsou az na konci rady.
>Co je duvodem zabrani pudy, domu,
>demolic a legalizaci techto loupezu izraelskou vladou?
Duvodem zabirani pudy ze strany arabu je jejich chamtivost. Domy izraelska armada boura tem, kdo se dopustil masovych vrazd na civilistech zvlast odpornym zpusobem, ze obetoval sve dite k masove vrazde civilistu na cizim uzemi. O zadne "loupezu" se rozhodne nejedna.
>Jake jsou vlastne ztraty na izraelske strane ve srovnani s
>Palestinci?
Za ztraty na obou stranech nese plnou zodpovednost utocnik a tim je bez jakychkoliv pochyb arabske teroristicke organizace. Obzvlast odsoudenihodne je to, ze pouzivaji vlastni deti a zeny jako stit, aby ztraty na detech a zenach byly co nejvetsi a tim jejich zlociny omlouvany hrstkou zbloudilych, kteri jsou tak naivni(i kdyz je to neuveritelne), ze jim to basti.
>Proc Izrael odmitl nekolikrat dlouhodbe primeri
>nabizene Hamasem? Tak jedna strana, ktera usiluje o mir?
To je vymysl. Hamas nekolikrat primeri slibil, aby mel cas se prezbrojit a znovu zformovat, ale nikdy ho nedodrzel. Ideologicky vudce hnuti Fatah, Yasir Arafat porusil bez vyjimky vsechny smlouvy, ktere podepsal. O jednani s Hamasem nema nikdo zajem, nebot je to celym svetem uznavana zlocinecka organizace, ktera nema pravo s nekym o necem jednat.
>O rozdeleni na zaklade
>mandatu OSN z roku 1947 a jeho prijatelnosti pro sionisty snad
>nema ani smysl mluvit?
To nema. Ta hranice se nepohnula ani o pid v neprospech privandrovalych arabu. Prave naopk. Jsou jim vydavana kazdy rok dalsi uzemi, ktera okamzite devastuji, aby udrzeli bidu svych civilnich obcanu, z ktere koristi predaci teroristu. Vyjimkou jsou pravoplatne konektovana uzemi, po zlocineckych valkach s cilem vyhladit a vymazat z mapy suverenni stat.
>Jestlize pro sionisty neni prijatelna existence v hranicich z
>roku 1967 a rozdelni Jeruzalemu, coz je faktem,
Jeruzlam je otevrene mesto a jeho rozdelenim by se zadny pozitivni vysledek nedostavil. Naopak. Arabove ho chteji jako svoje hlavni mesto. Je to historicka enklava na jejiz navstevu ma pravo kazdy. Muslim, krestan, nebo zid. Pokud se ho zmocni arabove, okamzite veskere historicke hodnoty znici, zneucti veskere krestanske a zidovske pamatky a mesto bude pristupne jen Mohamedovym vericim.
>Jenomze etnicky vycistit nekolik milionu Palestincu je
>nemyslitelne bez silne mezinarodni izolace ze strany Evropy.
Araby, kteri se snazi zmocnit pudy na kterou byli vytlaceni jako nezadouci v Egypte a Jordansku se nikdo vyhladit nepokousi. Zatimco nenavist Izraelskych sousedu tech pokusu uz prinesla hned nekolik. Arabsti imamove vyzyvaji sve verici k vyvrazdeni Izraele petkrat denne ve svych modlitbach.
157202
26.3. 11:38
RE: Fair and balanced jako Fox News
musim zatleskat ...
takovyhle prispevek ma vetsi informacni hodnotu nez poslednich 50 clanku na zvedavci dohromady
keep hardworking!
157215
26.3. 18:16
RE: Fair and balanced jako Fox News
>musim zatleskat ...
>takovyhle prispevek ma vetsi informacni hodnotu nez poslednich 50
>clanku na zvedavci dohromady
>keep hardworking!
Tleskat ano, ale pozor na samovolnou ejakulaci, to může za určitých okolností způsobit i nepříjemnosti... ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157235
28.3. 6:30
RE: Fair and balanced jako Fox News
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Rýči, vy se mi jevíte, jako inteligentní, slušný a velmi tolerantní člověk. Proto očekávám od vás jistou dávku objektivity. Nepřipadá vám - stejně jako mně - že když se tady na Zvědavci objeví článek o zločinosti IDF, tak to vyvolá bouřlivé reakce, jako když člověk píchne klackem do sršího hnízda?
157395
28.3. 9:26
RE: Fair and balanced jako Fox News
Ale ono je to o to, že se tady NEOBJEVÍ jiný článek než o zločinnosti židů a všeho, co s nimi souvisí. Já mám Izrael a spoustu židů rád, dlouhodobě obchoduji s izraelskými či židovskými (nevojenskými) hi-tech technologiemi, nevím co po mně chcete? ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
157402
29.3. 4:10
RE: Fair and balanced jako Fox News
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Děkuji za odpověď.
Jenom jsem si chtěl ověřit, zdali nevidíte (nechcete vidět) zločinecké počínání Izraele (IDF) a ignorujete utrpení Palestinců z náboženského přesvědčení a nebo je v tom finanční motivace? Asi tedy obojí...? ? ?
S tou zločiností židů se netrapte. Kdyby nebyla světová média pod jejich kontrolou, tak by nebylo Zvědavce. A kdyby nebylo Zvědavce, tak si ani spolu nepoklábosíme. Všechno má své příčiny a následky.
157483
26.3. 12:40
Semerád je lhář a pokrytec
Začnu citátem ze Starého zákona: Když pak tebe uvede Hospodin Bůh tvůj do země, do kteréž již vcházíš, abys vládl jí, a vyplení národy mnohé od tváři tvé, Hetea, Gergezea, Amorea, Kananea, Ferezea, Hevea a Jebuzea, sedm národů větších a silnějších nežli jsi ty, a dá je Hospodin Bůh tvůj tobě, abys je pobil: jako proklaté vypleníš je, nevejdeš s nimi v smlouvu, aniž slituješ se nad nimi.
A skončím jednoduše: Semeráde, jste lhář a s lháři nemá cenu ztrácet čas.
![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
157218
26.3. 17:02
RE: Vas rozbor
Dekuji za Vas rozbor. Dovolil bych bych si ho pouze upesnit pridanim linku na par map:
mapa1
mapa2
mapa3
Co vlastne porad ti Palestinci chteji ...
157230
26.3. 18:01
Pravdu má Semerád! Území arabů se zvětšuje... Jen je potřeba se podívat pod správným úhlem...
Děkuji za mapu... Víte, když se tak na ty mapy dívám, tak musím říct, že se palestinské území skutečně zvětšuje každým rokem, přesně jak říkal pan Semerád... To je ta okrová barva, že? Ale nevěděl jsem, že pásmo Gazy a West bank je židovské! To jsou ale šmejdi, ti Palestinci semitští... Ještě že se na ně nevztahuje antisemitismus, jinak by se jím mohli ohánět a využívat ho ke svým krádežím izraelské půdy... Pane Semeráde, podívejte se na ty mapy, měl jste ve všem pravdu... Je vidět, jak se ta okrová barva každý rok roztahuje a krade židům půdu... Je to svinstvo... Kdybych se nebál, že budu antisemitou, řekl bych několik opravdu ošklivých slov o těch špinavých nevzdělaných líných a kdovíco ještě palestinských Arabech, kteří nemyslí na nic jiného, než jak zničit Izrael! A když se podíváte pozorně, nejsou od toho daleko.
![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
157236
27.3. 5:03
RE: Pravdu má Semerád! Území arabů se zvětšuje... Jen je potřeba se podívat pod správným úhlem...
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Pane Semeráde, podívejte se na ty mapy, měl jste ve všem pravdu...
Pane Hestroy, na tu mapu se divat nemusim. Podivejte se na ni poradne vy. Ale poridte si nejaky modernejsi atlas. Ne tu Trodasovy maluvky. Z vaseho udivu a diku za zverejneni je zrejme, ze vidite mapu Izraele poprve v zivote. Urcite vam musi byt divne, tak jako kazdemu soudnemu cloveku, ze ty vykousnuta uzemi, ktere vypadaji jako nadory, jeden z Jordanska a jeden z Egypta jsou i geogragicky nesmyslem. Stat, kde se budou muset v pripade, ze nekdo Palestince jako stat uzna (zatim to tak nevypada) pribuzni navstevovat pres dvoje hranice. A to jeste jen v pripade, ze to bude slusny soused a ne vrahoun.A to zatim take tak nevypada. je sice pravda, ze pripady, ze muze existovat stat ve state tady mame, napr. Monacke kvnizectvi. jenze to je stara zalezitost a obcane jsou civilizovani lide.
Jeste jednou se ptam. Jsou pro vas ty vykonstruovane mapy omluvou za utoky a vrazdeni nevinnych civilistu, predevsim deti ze strany teroristickych organizaci Fatah?
157269
27.3. 5:10
RE: Vas rozbor
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Dekuji za Vas rozbor. Dovolil bych bych si ho pouze upesnit
>pridanim linku na par map:
>mapa1
>m
>apa2
>mapa3
>Co vlastne porad ti Palestinci chteji ...
Takovych map co namaloval pan Trodas vam namaluji za tyden dva tucty. To ma byt dukaz ceho? Toho, ze Hamas neni teroristicka organizace? Ze si ti vasi takzvani Palestinci (ve skutecnosti uprchlici z Egypta a Jordanska) nevazi ani zivotu svych deti? Ze vsechny utoky na Izrael zacali oni? Ze ve jmenu Palestinskeho boje za uchvaceni ciziho uzemi umiraji tisice nevinnych civilistu na celem svete? Ze vyhradne vrazdi v Izraeli deti? Ze predaci Hamasu si ziji z humanitarnich penez jako kralove v prepychovych vilach a jezdi v Mercedesech, zatimci ti ktere posilaji na smrt ziji v chatrcich z vlniteho plechu? Ze se kvuli nim museli vystehovat stovky rodin z Gazy, treti generace lidi, kteri se tam narodili a kteri tu zem zurodnili? Vyvazeli zeleninu i do Evropy. Dnes jsou ze vseho jen ruiny a poust. Opravdu nemate na obhajobu palestincu a jejich masoveho vrazdeni nevinnych osob s cilem vyhladit etniku, kterou fanaticky nenavidi, nic nez par blbouckych map a donekonecna omilane fraze o kradezi pudy? To je opravdu hodne malo na omluvu tak tezkych zlocinu. Co vlastne ti Palestinci chteji, pane Vladuno? To je spatna otazka. Mel jste se zeptat, co chteji chamtivi sousede a jejich zoldaci pod korouhvemi teroristickych oddilu Fatah. Chteji vyuzit lidskou mizerii k tomu, aby znicili starou kuturu, starsi, nez je muslimska a zmocnili se urodne casti zeme na Strednim vychode. Pak uz by meli chamtivci vsechno.
157268
27.3. 13:51
Jen velmi krátce
Kdybyste Semeráde místo těch kydů, které tu melete pořád dokola a my je opravdu známe, neboť sionistickou propagandu máme v médiích všude kolem sebe a k tomu i spoustu dobrovolníků z Eretz.cz a Sionisty. Patříte mezi ně? Ale jistě si tam každý den spokojeně čtete, jak jste zase zatočili s těmi špinavými semity (rozuměj Palestince). Místo vaší propagandy umístěte link s mapou, která je dle vás pravdivá. Pak se můžem začít bavit. Do té doby jsou tyhle mapy pro mě platné. Kapišto?
157298
27.3. 18:04
RE: Jen velmi krátce
Máte pravdu! a navíc-zloděj co ukrade a přivlastní si něčí zem je opovrženihodný! Když ale ještě zabíjí původní obyvatele,není to už jen zloděj ale , jak ho nazvat-....U.S.A. podporovaný TERORISTA!!!! ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
157319
26.3. 21:18
RE: Fair and balanced jako Fox News
Prijateľnosť návrhu z roku 1947 pre Izrael?
Keby Arabi neboli obmedzení a xenofóbni, už 60 rokov mohli mať štát v hraniciach z roku 1947-1948. To bola samozrejme značne väčšia rozloha ako územia obsadené v roku 1967.
A uvedomte si že o Palestínskom štáte sa mohlo začať hovoriť až po roku 1967, keď Izrael obsadil Gazu, Judeu a Samariu, ktoré okupovali Egypt a Jordánsko. Myslíte, že by niekedy dali Palestíncom štát títo ich arabskí bratia?
157240
27.3. 0:28
RE: Fair and balanced jako Fox News
>Prijateľnosť návrhu z roku 1947 pre Izrael?
Pane Side, procenta jsem se ucil v matematice na zakladni skole a mam za to, ze jsem tuto problematiku zvladnul dobre.
Rozdeleni Palestiny v 1948
- zidovska cast 56%
- arabska cast 44%
V zidovske casti bylo
- 52% Zidu
- 48% Palestincu
V palestinske casti bylo
- 98% Palestincu
- 2% Zidu
Nejenomze nekdo delil kolac, ktery vubec nebyl jeho; kdyby ho aspon rozdelil "fifty-fifty", jak se rika ...
157255
28.3. 2:58
RE: Fair and balanced jako Fox News
Divat se na cisla mechanicky je zavadejici, taky je treba divat se "bonitu" zeme. Proc myslite, ze kosovska narkomafie ma penu u huby, kdyz Srbsko odmita vpustit teror na srbske enklavy v Kosove, aby doslo k dalsimu etnickemu cisteni. Co se na tom uzemi nachazi za zajimave vecicky a hodnotne? Na druhou stranu vecne argumentovat na zaklade cisel ma neco do sebe? Obvzlast pikantni je to pro oponenty. Musi totiz resit otazku, zda ma smysl ze sebe delat osla nebo radeji moudreji mlcet. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157384
28.3. 2:43
RE: Fair and balanced jako Fox News
safra nedoslo k dalsimu etnickemu cisteni!!!! ![stydím se nebo omlouvám se... [zahanbení]](images/smiles/icon_redface.gif)
157385
27.3. 7:24
RE: Fair and balanced jako Fox News
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Já bych navrhoval utnout podporu, zastavit reparační fondy - ty stejně končí v rukou bezcharakterních právníků a nechat to na pospas zákonů přírody. Jak tady někteří prosazují právo silnějšího. I zákeřná šelma bez přísunu potravy zahyne.
Jak se kdysi tvrdilo, že všechny cesty vedou do Říma, tak to už dávno neplatí. Abych to upřesnil - od roku 1948 to neplatí. Všechny cesty vedou totiž do Izraele. Zločinci židovského původu - prchající před spravedlností - pláchnou domů, do Izraele. Tam jsou v bezpečí. Izrael je nevydá, tak jak to přikazuje jejich zákon "mesira" - žid žida neudá, jinak si "moser" (zrádce) zaslouží smrt. Mně to osobně připadá jako mafiánské zákony, kdy si nový člen musí zasloužit členství a důvěru chladnokrevnou vraždou.
Mají co chtějí, ale jak k tomu potom příjdou ti ostatní, kteří se do Izraele nechali zatáhnout zákonem návratu domů? A co potom jejich okupovaní sousedé v Palestině? Jak snadno se ukáže prstem, kdo na koho útočí (!!?) Ono to totiž může být také
úplně jinak!
(všimněte si zcela dole v článku, proč si CIA udržuje v Evropě tajné věznice)
Když potom sionistická vláda Izraele vykřikuje, že mají právo na sebeobranu, každý soudný člověk o tom musí pochybovat a já osobně bych to sebeobranou nikdy nenazval.
157278
26.3. 10:58
Několik dalších působivých židovských výroků
Vážený pane, zapomněl jste na tento výrok... Myslím, že také stojí za zaznamenání pro všeobecnou objektivitu... Aby bylo jasné, že židi nejsou ale vůbec žádní rasisti...
„Milion Arabů nemá cenu jednoho židovského nehtu.“ (rabín Yaakov Perrin, NY Daily News, 28. února, 1994,str.6)
Jinak samozřejmě nemá cenu reagovat na nesmysly typu: Někomu ukradnu půdu a pak ji před ním bráním...
Další vtipnou a těžko představitelnou věcí, by bylo to, že by Rothschild skoupil nějaké pozemky v Čechách a pak by na nich vyhlásil svůj stát... Nepředstavitelné, že? Přesto je to případ Palestiny.
![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
157214
26.3. 12:23
RE: V zájmu objektivity
I přes doporučení si dovolím reagovat, neboť chorobě by jsme se měli bránit.
>V zájmu objektivity…atd. blablabla.
Pozor na to, jsou to jasné příznaky blížící se ošklivé choroby. Je to jako 100x opakovaná lež se stane pravdou. Jistě, protože je to řečeno 100x a tedy “objektivní”. Co na tom, že si nějaký jedinec huhlá tu svojí “subjektivní” pravdu.
Na tuto chorobu je však lék. A ten zní: 100x opakovaná lež, se stane již jen LŽÍ.
Zde je pak vysvětlení pro použitý výrok: Fair and balanced jako Fox News. Ano, toto je pravdivé. Tyto „News“ jsou velice vyvážené co se týká množství a velikostí lží. Lže se tam ze všech stran a na všechny způsoby. Od jemného naznačování „významů“, drobného překrucování, přehazování kontextů, až po nehorázné lži. V tom jsou opravdu vyvážené a není jim co vytknout.
A právě proto existují a těžce vznikají i jiná místa, kde se lidé snaží dobrat věcí ve svých pravých významech. A v zájmu „Fair and balanced“ se snaží vypouštět to, co by tuto rovnováhu narušilo.
Tudíž tady se sluší říct, že Váš příspěvek není v zájmu objektivity, ale v zájmu Izraele...
157219
26.3. 13:20
RE: Fair and balanced jako Fox News
V zájmu objektivity by se patrně slušelo uvést důvod partizánských operací Palestinců. Izrael je ovládán extremisty, kteří se neštítí používat vojenské násilí zejména na nevinné a v podstatě bezbranné civilní obyvatelstvo.
Když od počátku roku zabírala izraelská armáda palestinké území intenzivněji, vyhaněla nebo vraždila palestinské civilisty tydenne po desítkách, popularita se začala obracet ve prospěch Hamasu.
Neznám žádnou jinou zemi než Palestina, která by byla veřejností odsuzována za snahu zabránit konstantnímu zabírání své země, ůtokům na své občany ze strany nepřátel, kteří jsou schopni už 100 let stavět svůj zájem na vytvoření rasistického státu Izraele nad blaho několika generací (nejen) svých národů. Jak údajně nepravila Golda Meirová: "Mír s Araby nastane až budou Izraelci milovat svého bližného alespoň z polovice, jak nenávidí gojimy".
157222
27.3. 0:02
RE: Fair and balanced jako Fox News
Jedna zeme kritizovana za snahu zabranit utokum na sve obcany je Izrael.
A ted pozor. Strileni raketek do pohranicnich mest a posilani vlastnich deti nechat se nesmyslne roztrhat na kusy vubec nijak nebrani jakemukoliv zabirani nebo utokum. Nebrani to vubec nicemu. Takze to ma asi nejaky jiny duvod.
157253
26.3. 14:07
RE: Fair and balanced jako Fox News
Bohuzel to vypada, ze stat zalozeny teroristy, (Ben Gurion, Arik Sharon, v soucasne dobe u ledu a ostatnimi) zajde v budoucnu na lasku.
Lasku tech lidi, kterym se vlastne svym vznikem uloupil jejich majetek, kteri stejne jako Cessti lide kterym byl uloupen majetek nacisty, se nevzdali jeho znovuprevzeti.
Jak se rika: cim kdo zachazi, tim take schazi.
Jeste by me zajimalo, proc ti opravdovi zide nejsou vice nakloneni krestanstvi? Neni to antisemitismus?
Podivejte se, Jezis byl zid, a velmi uspesny zid. Zalozil business ktery do ted funguje velmi dobre, ma kancelare takrka vsude po svete.
Proc ho tedy nepodporuji jako kazdeho zida ktery si otevre "kseft" a vice neoslavuji jeho uspech. Nebo je to z ciste zavisti z toho jak mu to jde?
157227
Promiňte Vladimíre tento nepodstatný příspěvek, přesto musím dát najevo svůj souhlas s panem Karlem. Možná by stálo nad tím zamyslet se, jak vyjadřovat svůj souhlas bez psaní těchto objasňujících příspěvků. Něco jako mají Novinky nebo You Tube...
Děkuji ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
157261
Sionisti stále utahují v Palestině šroubky. Tady kousek půdy, tam nějaký dům. Jejich cílem je vyhnat nebo vyhubit palestince a vytvořit velký Izrael za halasného pokřiku o míru!
157220
však už dlouho Izrael existovat nebude
157231
26.3. 17:16
RE: Je to tak
budliki budliki medobedo
![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
157232
26.3. 19:07
Jen tak na okraj... Tenhle pan Reach je pro likvidaci Arabů...
Jak napsal:
deportujte je do moře, ne do pouště
Na rozdíl od hodného pana rabína bych palestinskou lůzu nepřevážel vlaky, autobusy a loďmi....hnal bych je ven pod palbou rovnou do moře..přesně jak to chtějí oni s Izraelem!
Pane Reach, můžete mi prosím doložit, kde jste přišel na to, že arabové chtějí hnát pod palbou židy do moře? Působíte velmi sofistikovaným dojmem a je jisté, že máte značný rozhled, mohl byste prosím hloupému gojovi dát pár linků ke svému tvrzení? Oni se mi na Novinkách smějí, když tam píšu o tom, že má být Izrael vymazán z mapy, a to je přeci pravda, ne? Tam žádná "chyba" překladu nenastala, že?
Takže mi prosím sdělte, který s palestinských politiků hovořil o nahnání židů do moře. Já vám na oplátku sdělím, kdo o Palestincích hovoří jako o arabské rakovině, případně je chce zadusit jako šváby v láhvi... Nebo také kdo řekl, že jedna kráva v Palestině má větší cenu ne |